alles kan off-topic
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Your Friendly Neighborhood Moderator
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat! Is eigenlijk best geniaalAres408 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:26:
Hij is omgekocht door iemand die wil dat er bij het volgende wk een videoscheids is.
Right for all the wrong reasons.
Het komt Brazilië anders wel erg goed uit, anders hadden ze nog maar 8 man gehad. Tijdens de wedstrijd tegen Australië was ie ook lekker bezig.Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:23:
[...]
Nogmaals: penalty voor NL die er geen was, geen rood voor Silva, Blind scoorde vanuit buitenspel (dacht ik?).
Scheids is gewoon slecht voor beide partijen, Hij is niet partijdig.
Dit was wel een penalty overigens, maar qua wedstrijdkarma....
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Die Japanner is die nu wel voorbij.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Goede scheids
Precies, dat zag je heel duidelijk in de vertraagde herharling.wontcachme schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:27:
Dat was dus geen pingle. Oscar ging al down voordat hij een been raakte
Dus jij was het die hem omkocht,schwarzenegger schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:27:
Die scheids redt wel mijn poule. Ik heb 0-2 voorspeld.
Goede scheids
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Misschien is Robben een schwalbe-opleiding begonnen?RoD schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:28:
Wel een 'goeie' schwalbe. Het was echt moeilijk te zien. Maar wel degelijk een schwalbe.
Had hij gewacht met vallen tot er echt contact was dan had hij denk ik de penal wel gekregen.
Klopt, 1 kameel, 4 kebab-rollen en zo'n schaafmachine was genoeg.
En als je goed kijkt stopte hij met 'lopen' voordat er contact was.gambieter schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:28:
Dat lijkt mij ook een schwalbe, hij is op contact uit en duikt al voor hij tegen Blind oploopt. Er zijn echter genoeg scheidsrechters die hem er wel voor geven.
Hij moet nog wat bijleren van Robben.RoD schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:28:
Wel een 'goeie' schwalbe. Het was echt moeilijk te zien. Maar wel degelijk een schwalbe.
7 bedoel je. Thiago Silva, Maxwell, Fernandinho en Hernanes mogen alle 4 niet klagen dat ze nog op t vele staan.Señor Sjon schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:27:
[...]
Het komt Brazilië anders wel erg goed uit, anders hadden ze nog maar 8 man gehad. Tijdens de wedstrijd tegen Australië was ie ook lekker bezig.
Dit was wel een penalty overigens, maar qua wedstrijdkarma....
Verwijderd
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
alles kan off-topic
Het is me dan ook een raadsel waarom er niet meer Brazilianen kermend op de grond liggen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:29:
.... Maarreh er staan nu volgens mij wel 9 (ex-)Feyenoorders te voetballen voor Nederland!
[ Voor 8% gewijzigd door max op 12-07-2014 23:31 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Best...name...ever.
Jammer dat Mourinho er nu niet is.Moi_in_actie schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:29:
Kan na afloop nog leuk worden, het interview met Scolari en/of van Gaal. Ben benieuwd wat de toon zal zijn, ofwel erg bedroefd over het slechte resultaat, of de waardeloos arbitrage.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 13% gewijzigd door PCSO op 12-07-2014 23:30 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat was het 20 min geleden al.Jolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:31:
Arg.. we gaan nu live over naar rugby.
⏩ PVOutput☀️
Ow als Scolari het op zijn heupen krijgt is het ook feest hoor (en laten we maar niet beginnen over van Gaal, maar die zal neem ik aan positiever zijn na afloop
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Roep ik hele wedstrijd al.muhda schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:33:
Nog Memphis erbij? 1-4-3-3?
⏩ PVOutput☀️
Die plotselinge windvlaag waarschijnlijk.Jolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:33:
De Hulk zeg, waardoor lag die?
Gestruikeld over een grassprietJolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:33:
max schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:33:
Te hoge grasspriet.

⏩ PVOutput☀️

De spanningJolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:33:
Your Friendly Neighborhood Moderator
Speel ook Balls Connect en Repeat
Als hij te lang in het gras ligt.masauri schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:34:
Wanneer word de Hulk Groen?
Ghengis schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:35:
Ron Vlaar doet me steeds meer aan Jaap Stam denken!

Als dat haar eraf gaat misschien.Ghengis schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:35:
Ron Vlaar doet me steeds meer aan Jaap Stam denken!
Dit topic is gesloten.
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.