Dat is toch alweer 2 pagina's terug?gambieter schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:13:
[modbreak]
Svp de topicwaarschuwing lezen, dat gezemel over Van Persie doet men maar in een apart topic.
[/]
We waren alweer aan het haten op Ferdanblabla
Dat is toch alweer 2 pagina's terug?gambieter schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:13:
[modbreak]
Svp de topicwaarschuwing lezen, dat gezemel over Van Persie doet men maar in een apart topic.
[/]
Dat was toch Ramires?PCSO schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:12:
Fernandinho.... Smeerlap.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Fernandinho Luiz Rosa, kortweg Fernandinho is een Braziliaans voetballer. Hij tekende in juni 2013 een vierjarig contract bij Manchester City. In 2011 debuteerde hij in het Braziliaans voetbalelftal.Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:12:
[...]
Dafuq zeg, eindelijk geel. Waar speelt die kerel?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Bij dat van Van Persie?Douweegbertje schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:14:
Kan de discussie over Fernandinho niet in een ander topic?
Ik zie een patroon?benchMarc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:15:
Kan de discussie over de scheids niet in een ander topic?
[ Voor 3% gewijzigd door Zewatanejo op 12-07-2014 23:16 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
+1.Twhomp schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:15:
En dat geneuzel over Brazilië vs. Nederland, kan DAT niet in een ander topic?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Check de topic title ff...Twhomp schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:15:
En dat geneuzel over Brazilië vs. Nederland, kan DAT niet in een ander topic?
[ Voor 25% gewijzigd door .oisyn op 12-07-2014 23:16 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 25% gewijzigd door Chris Smoove op 12-07-2014 23:16 ]
Dat vraag ik me ook af. Maar de mods zijn weer onverbiddelijk. Hun wil is wet zoals altijd.Goron schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:15:
V Persie speelt toch live in deze wedstrijd... waarom geen discussie over zijn spel -_-
Brazilië speelt wel echt bikkelhard nu zeg
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Your Friendly Neighborhood Moderator
Smiling as the shit comes down...
Ja, dat was geen rood - maar dat is niets vandaag voor deze scheids.Quad schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:16:
Gestrekt been, was dat geen rood officieel?
Nee gewoon armor gevenPCSO schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:17:
Is het een idee om Robben te wisselen voor eigen veiligheid?
Misschien wel anders wordt het weer een benefiet wedstrijd met BayernPCSO schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:17:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
€10 dat het voor een Nederlander is voor iets heel onnozelsjip_86 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:17:
Zo dat is wachten op rood. Vraag is alleen nog wanneer.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Misschien is dit wel de bedoeling vsn Brazilie...zou ik niet doenPCSO schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:17:
Your Friendly Neighborhood Moderator
Juist niet. Robben kan best wat hebben en het zal alleen maar zuurder worden voor Brazilie.PCSO schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:17:
Welke nog nuttelozer is dan deze wedstrijd.Goron schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:18:
[...]
Misschien wel anders wordt het weer een benefiet wedstrijd met Bayern
⏩ PVOutput☀️
Zo meteen een keer voor Nederland, om een of andere dubieuze redenjip_86 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:17:
Zo dat is wachten op rood. Vraag is alleen nog wanneer.
Is ook moeilijk als Celissen de bal zo uittrapt...Tristan schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:19:
Ik vind Ned weer te weinig kansen creeeren!
Idd. Ik zou ook liever zien dat NL bij een aanval met 2 man voor tegen 4 of 5 verdedigers gewoon eens doorramt ipv altijd die eeuwige terugspeelbal.Jorgen schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:18:
Er wordt inderdaad te afwachtend gespeeld. Er wordt goed verdedigd, maar ze kiezen ook snel voor de verdedigende manier van opbouwen, in plaats van rap voor de counter te kiezen, waar dit echt wel had gekund.
Ze moeten gewoon 433 spelen, mannetje meer op middenveld en aanvaller extra.Tristan schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:19:
⏩ PVOutput☀️
Hoeven ook niet. Lekker op de counter loerenTristan schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:19:
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
3 kamelen.Moi_in_actie schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:21:
Ik vraag me af hoeveel het heeft gekost om deze scheids om te kopen...
Vergeet die Jap (of was het iets anders) die de openingswedstrijd floot.DanielWW2 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:20:
Dus, slechte scheidsrechter van het toernooi?
1,5miljoen heMoi_in_actie schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:21:
Wie heeft hem omgekocht dan? Hij fluit voor beiden klote.Moi_in_actie schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:21:
Die was ook slecht ja.schwarzenegger schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:21:
[...]
Vergeet die Jap (of was het iets anders) die de openingswedstrijd floot.
Chinezen.benchMarc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:21:
[...]
Wie heeft hem omgekocht dan? Hij fluit voor beiden klote.
Right for all the wrong reasons.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 8% gewijzigd door Jolke op 12-07-2014 23:24 ]
Eerder dat ie moet fluitenJolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:23:
Het lijkt wel alsof de scheids af en toe in zijn oortje dat hij een kaart moet trekken, maar dan ook volledig random.
-
Nogmaals: penalty voor NL die er geen was, geen rood voor Silva, Blind scoorde vanuit buitenspel (dacht ik?).Moi_in_actie schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:21:
Die jap is wel verantwoordelijk voor dat Nederland nu tegen Brazilie speeltschwarzenegger schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:21:
[...]
Vergeet die Jap (of was het iets anders) die de openingswedstrijd floot.
alles kan off-topic
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
⏩ PVOutput☀️
Twhomp schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:25:
Misschien moet de scheidsrechter af en toe hoesten, maar vergeet ie de fluit uit zijn mond te halen.
Ik heb er geen andere verklaring voor...
Ja PSG krijgt hier nog ontzettend spijt vanPCSO schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:24:
50 Miljoen Luiz met de voorzet. Lachwekkend.
Right for all the wrong reasons.
⏩ PVOutput☀️
Again indeed!masauri schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:25:
Vlaar man de van de match zeg ik!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Tijd voor de return van jan Vennegoor of hesselink dusalbino71 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:24:
Kom op NL! Ik wil ook de namen van de doelpuntenmakers scrollend zien.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq