Er is zeker ook een prijs voor slechtste deelnemer aan t wk te vergeven
De guzman clasie wijnaldum is voetballand gezien beter dan wat we hebben gezien.
Pest de Belgen eens niet zorik86 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:51:
Er is zeker ook een prijs voor slechtste deelnemer aan t wk te vergeven
Telt die penalty voor Van Persie's doelsaldo?
Ja..Goron schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:51:
Telt die penalty voor Van Persie's doelsaldo?
Boring as fuck.
Ik ga poepen & maffen.
MOM award goes to me.
Ik ga poepen & maffen.
MOM award goes to me.
Ja. Alleen eindstrafschoppen tellen niet.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Mwah, ik ben niet ondersteboven van De Guzman..horizon1978 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:51:
De guzman clasie wijnaldum is voetballand gezien beter dan wat we hebben gezien.
Vind je dat? Ik vind een paar wedstrijden (1, 2 max 3, maar niet meer) wedstrijden waarbij de uitslag werd bepaald door de scheids, maar zeker niet meer. Deze wedstrijd is trouwens één van de drie.
Dat ook, vooral Clasie vind ik aan de bal zoveel fijner om te zien dan De Jong, die toch meer een pure breker is.horizon1978 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:51:
2de helft begint het pas.Deef_ schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:51:
Boring as fuck.
Ik ga poepen & maffen.
MOM award goes to me.
Ik vond met name de Afrikaanse scheidsrechters goed fluiten. Wie had dat gedacht.Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:52:
[...]
Vind je dat? Ik vind een paar wedstrijden (1, 2 max 3, maar niet meer) wedstrijden waarbij de uitslag werd bepaald door de scheids, maar zeker niet meer. Deze wedstrijd is trouwens één van de drie.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Soldaatje schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:50:
Even tussendoor, de penalty was geen record:
[...]
Nog maar 3 goals voor de gouden schoen dan! In deze wedstrijd kan het!
Maar er zijn veel wedstrijden waar de scheids wel slecht wasColtrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:52:
[...]
Dat gebaartje van van Persie.. lol.. Hij speelt gewoon slecht, al meerdere wedstrijden.. Logisch dat je dan kritiek krijgt..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Iets met hoge bomen en veel wind enzo =\ Deal with it, you're getting paid like crazy for itm0nk schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:54:
Dat gebaartje van van Persie.. lol.. Hij speelt gewoon slecht, al meerdere wedstrijden.. Logisch dat je dan kritiek krijgt..
Ja dat is juist het spijtige. Met deze gebaartjes laat hij duidelijk zien dat hij zelf niet door heeft hoe slecht hij dit WK was.m0nk schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:54:
Soms is het ook wel lastig te zien voor de heren zoalsbij de 2e goal net. Is zo minimaal kun je de grensrechter niet verwijten dat ie het niet zag.rik86 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:54:
[...]
Maar er zijn veel wedstrijden waar de scheids wel slecht was
De echte schuldige is de FIFA voor het tegenhouden van broodnodige hulpmiddelen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik vind dat Oscar nog wel mooie acties maakt. Die zorgt toch wel voor de dreiging. Samen met Neymar kan die nog wel voor mooie dingen zorgen in de toekomst denk ik. Niet dit WK maar het volgende lijkt me toch wel dat Brazilië wat meer kan. Zeker als dan de verdediging wat verder gegroeid is. Als dat nog gaat gebeuren.
En de Nederlandse supporters krijgen gratis vermaak, maar zijn een stelletje zeikerige azijnpissers5V1NA70G schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:55:
Iets met hoge bomen en veel wind enzo =\ Deal with it, you're getting paid like crazy for it
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De kritiek was overdreven. Alleen tegen Argentinië was het ook echt slecht. Hij kan wel beter ja.
Hugo Borst heeft overigens gelijk: van Hooydonk kan van Persie niet loslaten. Onvolwassen kerel.
Hugo Borst heeft overigens gelijk: van Hooydonk kan van Persie niet loslaten. Onvolwassen kerel.
Niet waar. V Persie speelt goede wedstrijden. De pers wou gewoon een rel.m0nk schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:54:
En zoals ik al schreef zonder Sneijder speelt v Persie altijd beter.
Idd, en dan een gebaartje gaan maken als je een penalty erin schietm0nk schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:54:
Niet echt. Spelers verdienen op het WK een heel stuk minder dan bij hun clubs.5V1NA70G schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:55:
[...]
Iets met hoge bomen en veel wind enzo =\ Deal with it, you're getting paid like crazy for it
Wat een kul!Deadsy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:56:
[...]
Ja dat is juist het spijtige. Met deze gebaartjes laat hij duidelijk zien dat hij zelf niet door heeft hoe slecht hij dit WK was.

Hij speelt inderdaad niet op zijn top maar als je 4 doelpunten hebt dan ben je gewoon goed bezig.
Dat Van Persie bashen moet eens afgelopen zijn.
Smiling as the shit comes down...
Die kinderen bij Sporza achter Jan Mulder moeten allang in hun bed liggen, irritant.
Om ook nog wat positiefs te melden tussen het RvP-zeuren door: balcontrole en afmaken door Blind was echt perfect, er zijn zat spitsen die hem ver over zouden rammen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zeker, was een prachtige goal!gambieter schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:58:
Om ook nog wat positiefs te melden tussen het RvP-zeuren door: balcontrole en afmaken door Blind was echt perfect, er zijn zat spitsen die hem ver over zouden rammen
Iets zegt me dat het vast niet ineens 3k bruto is ofzo per maand.oisyn schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:57:
[...]
Niet echt. Spelers verdienen op het WK een heel stuk minder dan bij hun clubs.
Lol. Inderdaad. Was al positief dat hij zo goed aansluit bij de aanval.gambieter schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:58:
Niets met bashen te maken, gewoon zeggen wat je ziet..ScrooLoose schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:57:
[...]
Wat een kul!![]()
Hij speelt inderdaad niet op zijn top maar als je 4 doelpunten hebt dan ben je gewoon goed bezig.
Als je gaat zeggen dat x-goals == goed, dan heb jij het fout. RvP presteerde naar mijn mening ondermaats en als SPITS mag je ook wel verwachten dat je er een paar in trapt.. 4 of meer...
Hij heeft vast die reclame gezien: "Tik 'm aansluiting!"horizon1978 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:59:
[...]
Lol. Inderdaad. Was al positief dat hij zo goed aansluit bij de aanval.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
De Vrij speelt zich dit toernooi ook wel lekker in de kijker, toch een van de betere Nederlandse spelers.
Gaat Feyenoord een leuk bedrag op leveren als hij vertrekt
Gaat Feyenoord een leuk bedrag op leveren als hij vertrekt

Smiling as the shit comes down...
Van Persie, dat is die jongen die meer gescoord heeft in Oranje dan enige andere speler in de geschiedenis?
He's got my vote.
He's got my vote.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Uh, nee? Als je als spits tot de laatste 4 komt en dan slechts 4 goals gemaakt hebt waarvan 1 een penalty was dan ben je dus echt niet goed bezig.ScrooLoose schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:57:
[...]
Wat een kul!![]()
En op de belangrijke momenten het hele WK afwezig (met uitzondering van die goal tegen Spanje).
Tegen Argentinie was hij er niet, tegen Costa Rica was hij er ook niet en tegen Mexico was hij er ook niet.
het is geen bashen het is gewoon een constatering van feiten.
Ja. Ian Wright (ex-Arsenal) was zeer lovend, perfecte pingel. Geen enkele kans voor de keeper.Martinspire schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:59:
Over de pingel zelf: die zat er toch ook gewoon mooi in?
Wel veel ja.RoD schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:48:
[...]
Ja. Want waarom ook niet.
Dramatische scheidsrechter. Heeft alles foutgedaan.
1. Als braziliaan was het geen penalty (net buiten de 16)
2. Als Nederlander was het sowieso Rood (zijn nou eenmaal (de domme) regels).
3. Het was buitenspel van Robben.
4. De gele kaart van Robben sloeg nergens op.
Dus ja voldoende beslissende fouten (vooral 1 en 2).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Tsss. Vier jaar geleden was 5 top scorer. Dit jaar was 6.Douweegbertje schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:00:
[...]
Niets met bashen te maken, gewoon zeggen wat je ziet..
Als je gaat zeggen dat x-goals == goed, dan heb jij het fout. RvP presteerde naar mijn mening ondermaats en als SPITS mag je ook wel verwachten dat je er een paar in trapt.. 4 of meer...
Het zijn niet meer de tijden van Just Fontaine.
Ik vind het sowieso een vermakelijke wedstrijd en zou van de criticasters die deze wedstrijd overbodig vonden willen weten of ze nog steeds dezelfde mening toegedaan zijn
Het is toch diep triest dat een team als dit Brazilie in de halve finale komt...
RvP was het die die bal prachtig meegaf aan Robben waardoor de penalty ontstond hoor, of was dat ook easy?benchMarc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:57:
[...]
Idd, en dan een gebaartje gaan maken als je een penalty erin schietAlsof dat zo'n mega prestatie is.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Oh sh*t, Fernandinho de schopper is erin gekomen. Ik hoop dat er geen blessures komen.
Bedank daar het scheidsrechterscorps maar voor...mr_obb schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:03:
Het is toch diep triest dat een team als dit Brazilie in de halve finale komt...
De hoeveelheid goals vind ik zelf niet belangrijk zolang ze maar belangrijk zijn.horizon1978 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:02:
[...]
Tsss. Vier jaar geleden was 5 top scorer. Dit jaar was 6.
Het zijn niet meer de tijden van Just Fontaine.
Een spits, vooral eentje van naam moet er op de belangrijke momenten staan en dat is bij v. Persie bijna nooit het geval als het om Nederland gaat.
waarom ? is toch de laatste wedstrijd voor nl op het wk?gambieter schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:03:
Oh sh*t, Fernandinho de schopper is erin gekomen. Ik hoop dat er geen blessures komen.
Feiten hebben toch weinig met je paspoort te maken? Het was buiten de 16 meter, het was rood en het was buitenspel. Simple as that. Maar goed, als het in het voordeel van Nederland is zeuren we niet om details toch...Kevinp schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:01:
[...]
Wel veel ja.
1. Als braziliaan was het geen penalty (net buiten de 16)
2. Als Nederlander was het sowieso Rood (zijn nou eenmaal (de domme) regels).
3. Het was buitenspel van Robben.
4. De gele kaart van Robben sloeg nergens op.
Dus ja voldoende beslissende fouten (vooral 1 en 2).
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Het blijft altijd mooi om voetbal tussen landen te bekijken, al is het een oefenwedstrijd. Ik vind de wedstrijd nog steeds overbodig omdat het doel toch de 1e plaats is. Dan nog voor de 3e of 4e plek is wel leuk om te kijken, maar in principe qua uitkomst heb ik er als kijker weinig mee.Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:02:
Ik vind het sowieso een vermakelijke wedstrijd en zou van de criticasters die deze wedstrijd overbodig vonden willen weten of ze nog steeds dezelfde mening toegedaan zijn
Er zijn maar verdomd weinig spelers die net als Van Persie meer dan 1 op 2 lopen op een eindtoernooi. Zet je bril af.Deadsy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:01:
[...]
Uh, nee? Als je als spits tot de laatste 4 komt en dan slechts 4 goals gemaakt hebt waarvan 1 een penalty was dan ben je dus echt niet goed bezig.
En op de belangrijke momenten het hele WK afwezig (met uitzondering van die goal tegen Spanje).
Tegen Argentinie was hij er niet, tegen Costa Rica was hij er ook niet en tegen Mexico was hij er ook niet.
het is geen bashen het is gewoon een constatering van feiten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Die jongens zijn alleen maar geleend door Oranjemasauri schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:04:
waarom ? is toch de laatste wedstrijd voor nl op het wk?
Nja het is misschien wel "leuk" maar het gaat letterlijk nergens over, ja misschien 2 miljoen wat ons kijkers eigenlijk niets uit maakt. Daarbij was het misschien vroeger bij de junioren leuk als je 3e wordt op een toernooi en een bekertje of lintje kreeg. Op het hoogste niveau geldt maar één ding, de winst.Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:02:
Ik zie het maar zo: als het er niet was (deze 'finale') dan had ik het niet gemist.
Inderdaad, schop ze maar kreupel!masauri schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:04:
[...]
waarom ? is toch de laatste wedstrijd voor nl op het wk?

Zou inderdaad fijn zal als de ontwikkeling van veel van die jongens geen ontzettende deuk oploopt bij hun clubs door een gefrustreerde brazilliaangambieter schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:05:
[...]
Die jongens zijn alleen maar geleend door Oranje
Het is erg lastig te zien tuurlijk loopt robben door en zal een Nederlander sneller zeggen, het stond er toch net binnen. Maar verder ben ik het met je eens hoor. Maar als dit een van de beste scheidsrechters is dan is het toch wel triest. Maar ja je ziet toch een beetje dat ze na de poule bang zijn om te vele in het voordeel van Brazilie te fluiten.fsfikke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:04:
[...]
Feiten hebben toch weinig met je paspoort te maken? Het was buiten de 16 meter, het was rood en het was buitenspel. Simple as that. Maar goed, als het in het voordeel van Nederland is zeuren we niet om details toch...
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Hij doet echt wel goede dingen, maar de laatste 2 wedstrijden was het gewoon niet veel. Werd veel buitenspel gezet of stond per ongeluk zelf buitenspel en kwamen weinig goede voorzetten van zijn been.Royz schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:03:
[...]
RvP was het die die bal prachtig meegaf aan Robben waardoor de penalty ontstond hoor, of was dat ook easy?
Het lastige met RvP is dat hij weinig consequent speelt.
Klopt, vrij logisch.fsfikke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:04:
[...]
Feiten hebben toch weinig met je paspoort te maken? Het was buiten de 16 meter, het was rood en het was buitenspel. Simple as that. Maar goed, als het in het voordeel van Nederland is zeuren we niet om details toch...
Ga achteraf maar zitten te zeuren, de meeste zitten hier om van NL te genieten, niet om het af te kraken..
Overigens beweerde niemand iets anders hoor, maar we geven er domweg nu niet om.
Tja landen als Zweden en Kroatië zijn erg trots op hun brons. Het is meer een nederlands ding geloof ik. (ik geef er ook niks om)Douweegbertje schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:05:
[...]
Nja het is misschien wel "leuk" maar het gaat letterlijk nergens over, ja misschien 2 miljoen wat ons kijkers eigenlijk niets uit maakt. Daarbij was het misschien vroeger bij de junioren leuk als je 3e wordt op een toernooi en een bekertje of lintje kreeg. Op het hoogste niveau geldt maar één ding, de winst.
Ik zie het maar zo: als het er niet was (deze 'finale') dan had ik het niet gemist.
Toch weer een mooie actie van Robben. Jammer dat ie 'm er net niet overheen kreeg
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Mooie kans weer. Ik ben blij dat ik dit WK nog wat actie van Robben zie, miste hem in de laatste wedstrijd
Scheidsrechters willen Brasil nog even terugpakken voor al die cadeautjes uit de groepsfaseDouweegbertje schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:07:
[...]
Klopt, vrij logisch.
Ga achteraf maar zitten te zeuren, de meeste zitten hier om van NL te genieten, niet om het af te kraken..
Overigens beweerde niemand iets anders hoor, maar we geven er domweg nu niet om.
benchMarc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:04:
Het blijft altijd mooi om voetbal tussen landen te bekijken, al is het een oefenwedstrijd. Ik vind de wedstrijd nog steeds overbodig omdat het doel toch de 1e plaats is. Dan nog voor de 3e of 4e plek is wel leuk om te kijken, maar in principe qua uitkomst heb ik er als kijker weinig mee.
Ik snap de redeneringen hoor, maar deze wedstrijd - ok er staat niks op het spel - is toch leuk? Een zwaar gewond Brazilië dat eigenlijk wat moet rechtzetten, maar er niet in slaagt tegen een hecht Nederland?Douweegbertje schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:05:
Nja het is misschien wel "leuk" maar het gaat letterlijk nergens over, ja misschien 2 miljoen wat ons kijkers eigenlijk niets uit maakt. Daarbij was het misschien vroeger bij de junioren leuk als je 3e wordt op een toernooi en een bekertje of lintje kreeg. Op het hoogste niveau geldt maar één ding, de winst.
Ik snap de argumenten dat enkel de eerste plaats telt, maar ben toch blij dat deze wedstrijd doorgaat.
Zo scheids, hij gaat weer lekker, blinde Vink!
Right for all the wrong reasons.
En daar was de eerste vieze trap van Fernadinho al. Wat is dat een kl**tzak.
Uit mijn hoofd pas 45 keer en nog geen 100 interlands...Dr. Strangelove schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:00:
Van Persie, dat is die jongen die meer gescoord heeft in Oranje dan enige andere speler in de geschiedenis?
He's got my vote.
Wat een verschrikkelijke speler.

Als hij er een beetje in zit dat is hij gewoon uitzonderlijk goed. Verder zag ik van Persie een aantal keer belangrijke verdedigingen doen tegen Argentinië. Het was nog wel eens van Persie welke de bal wegkopte bij corners. Veder speelde hij mee als er eens een offensieve kans kwam...
Echt kap eens met zeiken op hem. Aan Huntelaar heb je geen bal. Als het open is dan kan Robben ook scoren of een middenvelder. Als het zo dicht is als tegen Costa Rica of Argentinië dan kom je nooit bij Huntelaar en dan heb je er geen bal aan...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Robben alweer 2 aanslagen gehad. Een keer alleen een overtreding en de andere keer niks, terwijl beiden donker geel waard waren. Wat een drama scheidsrechter.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Eens, het is ook een goede ervaring voor de jonge spelers op weg naar het volgende EK/WKColtrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:09:
[...]
[...]
Ik snap de redeneringen hoor, maar deze wedstrijd - ok er staat niks op het spel - is toch leuk? Een zwaar gewond Brazilië dat eigenlijk wat moet rechtzetten, maar er niet in slaagt tegen een hecht Nederland?
Ik snap de argumenten dat enkel de eerste plaats telt, maar ben toch blij dat deze wedstrijd doorgaat.
Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:09:
[...]
[...]
Ik snap de redeneringen hoor, maar deze wedstrijd - ok er staat niks op het spel - is toch leuk? Een zwaar gewond Brazilië dat eigenlijk wat moet rechtzetten, maar er niet in slaagt tegen een hecht Nederland?
Ongelofelijk, Robben wordt daar gewoon onderuit getrapt en de scheids doet helemaal niks. Hoeveel fouten gaat hij nog maken?
Ben ik helemaal met je eens hoor, maar ik kijk hem niet meer met dezelfde spanning als bij elke vorige wedstrijd. Of we dit nu winnen of verliezen... het doet mij niets. Maar altijd leuk om voetbal te kijken idd.Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:09:
[...]
[...]
Van Persie verspeelt echt bijna elke bal hoor... hij kan echt wel goed schieten maar als speler vind ik hem niks
ja dat was gewoon erover, hoelang staat ie opt veld?gambieter schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:09:
http://sport.infonu.nl/vo...et-nederlands-elftal.htmlColtrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:09:
Ik snap de redeneringen hoor, maar deze wedstrijd - ok er staat niks op het spel - is toch leuk?
1,5 miljoen euro scheelt het....
Speel ook Balls Connect en Repeat
ph4ge schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:09:
Robben alweer 2 aanslagen gehad. Een keer alleen een overtreding en de andere keer niks, terwijl beiden donker geel waard waren. Wat een drama scheidsrechter.

IK ben weer onder indruk van Robben. Wat een drive heeft die kerel
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Stuk of 14 nog gok ik.RoD schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:10:
Ongelofelijk, Robben wordt daar gewoon onderuit getrapt en de scheids doet helemaal niks. Hoeveel fouten gaat hij nog maken?
Die onzin kan ik misschien ook tegen jouw zeggen.ph4ge schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:05:
[...]
Er zijn maar verdomd weinig spelers die net als Van Persie meer dan 1 op 2 lopen op een eindtoernooi. Zet je bril af.
Dit heeft niets met een gekleurde bril te maken maar met de feiten.
Dit is al het 3e toernooi waar v. Persie de 1e keus is en op de belangrijke momenten laat hij het afweten.
En het is niet zo alsof hij geen kansen krijgt, nee hij krijgt kansen zat maar weet geen goals te maken.
Ja nu het er niet meer om gaat weet hij eindelijk weer eens het net te vinden (via een penalty).
Woei wat een top spits. Ja bij United is het een top spits maar bij Oranje weet hij op de belangrijke momenten niet echt te overtuigen.
De trapper slaat toe...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En weer die Fernandinho!, gaat niet lang duren zo.
[ Voor 35% gewijzigd door whyz op 12-07-2014 23:12 ]
Right for all the wrong reasons.
Hoppa een Fernandinhootje op Van Persie....
Kan de discussie over Van Persie niet in een ander topic plaatsvinden?
Als ie nog even door gaat kan ie er weer af met twee keer geel... Wat een vent..
Dafuq zeg, eindelijk geel. Waar speelt die kerel?gambieter schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:09:
Ik mis de JongD-e-n schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:12:
Fernandinho weer. Stuur die vent er nu eens uit
En dat is 1.. .nu de tweede nog. Die Fernandinho speelt echt lomp.
De De Guzman is toch wel de minste van de 11..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.