Hoe dan ook, Nederland maakt teveel overtredingen.benchMarc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:36:
En weer helemaal geen kaart... Wat een kutscheids. Hij fluit alles verkeerd. Zowel tegen NL als tegen BRA.
Ik ben niet zuur. Lees wat er staat en geef me eens ongelijk? Klagen over de scheids (die NL twee doelpunten heeft cadeau gedaan) is zuur. Dat doe jij. Kleine reality check. Doe er je voordeel mee.ph4ge schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:36:
[...]
Zijn alle Belgen zo zuur, of is dat alleen op Got?
En Brazilie niet?..RoD schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:37:
[...]
Hoe dan ook, Nederland maakt teveel overtredingen.
-
Je bent al het hele WK, en specifiek alle wedstrijden van Nederland, aan het trollenColtrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:38:
[...]
Ik ben niet zuur. Lees wat er staat en geef me eens ongelijk? Klagen over de scheids (die NL twee doelpunten heeft cadeau gedaan) is zuur. Dat doe jij. Kleine reality check. Doe er je voordeel mee.
Weer geen rood voor een Braziliaan, duidelijke elleboogstoot.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vlaar krijgt ff op z'n flikker
Right for all the wrong reasons.
Wat is dit voor k Scheids?
Elke keer weer een vrije trap en dat is de enige manier dat Brazilië wat kan doen
Elke keer weer een vrije trap en dat is de enige manier dat Brazilië wat kan doen
Ah, man wat een scheid publiek... zo onsportief.
Het is allebei kut. Ze flikken allebei zaken. Nu net dus ook weer tegen Kuyt. Videoref moet echt zó snel eens worden ingevoerd. Zal blij zijn als we een veel mooier tactisch spel te zien krijgen dan die klote schwalbes en overtredingen.RoD schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:37:
[...]
Hoe dan ook, Nederland maakt teveel overtredingen.
Dus goede scheids he...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is soms moeilijk, valt vast nog zwaar dat ze dit nu moeten spelen.Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:38:
[...]
Ik ben niet zuur. Lees wat er staat en geef me eens ongelijk? Klagen over de scheids (die NL twee doelpunten heeft cadeau gedaan) is zuur. Dat doe jij. Kleine reality check. Doe er je voordeel mee.
Nee hoor, ik ben fan van NL. *knip* doe nou eens niet.Aghanim schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:38:
[...]
Je bent al het hele WK, en specifiek alle wedstrijden van Nederland, aan het trollen
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 12-07-2014 22:41 ]
Hoe duidelijk wil je een flinke elleboogstoot nog hebben, scheids?
Bij sporten die wel in de 21e eeuw levenJoosie200 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:39:
Elleboog en dan geen kaart trekkenWaar is die videoref als je hem nodig hebt

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
gelijmdJolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:39:
Zo, Kuyt wordt geniet...
Kijk niet vaak hockey met een stokkie of tennis, maar daar werkt het gewoon. 1 call and you're out als je hem verkeerd callt. 1 call goed en je call blijft behouden. Heerlijk simpel systeem en met een vierde man aan de zijlijn reeds aanwezig kan die man meer te doen hebben dan borden omhoog houden voor wissels/blessuretijd.
Dus gewoon depay erin en 4-3-3. Dit moeten we gewoon afmaken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Straks als men niet oplet wordt Kuyt 5 gewisseld voor Kuyt 6
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
haha!5V1NA70G schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:41:
[...]
Straks als men niet oplet wordt Kuyt 5 gewisseld voor Kuyt 6
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Niet zo klagen, allereerst: hij staat niet buitenspel vandaagGoron schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:42:
Lekker balaaname weer vPersie. Zucht
Zo! 'Met de groeten van Ron Vlaar'
Liggen biatch!
Liggen biatch!
Ik heb het gevoel dat dit niet met 11 tegen 11 zal eindigen.
Niks calls. Bij rugby wanneer het spel toch stil ligt spreekt de scheids direct met de videoref die het beeld terugbekijkt en een oordeel velt. Vervolgens wordt het beeld ook nog eens in het groot geprojecteerd voor het publiek. Binnen 5-10 sec weet de scheids vrijwel altijd wat de situatie was.Joosie200 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:41:
[...]
Kijk niet vaak hockey met een stokkie of tennis, maar daar werkt het gewoon. 1 call and you're out als je hem verkeerd callt. 1 call goed en je call blijft behouden. Heerlijk simpel systeem en met een vierde man aan de zijlijn reeds aanwezig kan die man meer te doen hebben dan borden omhoog houden voor wissels/blessuretijd.
Vlaar komt daar ook goed weg.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Zo, zijn scheenbeen maakt even kennis met Ron Beton.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En schreeuwen en zielig doen, terwijl Kuyt op de achtergrond met een kapot hoofd rondjes om iedereen heen rent.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dit had ook wel geel mogen zijn voor vlaar
De scheids is niet omgekocht, hij is gewoon stekeblind....
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Zo, valt me meteen op hoe ver mijn stream achterloopt5V1NA70G schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:43:
Zo! 'Met de groeten van Ron Vlaar'
Liggen biatch!
Dit was zeker geel en ook niet gegeven dus dat houdt t weer in balans.
Dat was gewoon een rode kaart... net zoals voor Brazilië in de eerste minuut.
Specsavers kan zo een nieuwe reclame maken van deze scheids. Dikke gele kaart was dat maar goed.
Moet ie maar niet snel de bal wegtikken als Ron er aan komt...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Jolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:44:

Dat lijkt er inderdaad beter op.Blitzdoctor schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:43:
Ik heb nog geen scheids gezien in dit wk die (in verhouding) zoveel "verkeerde" beslissingen nam.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Nee, gewoon geel.. Speler was niet doorgebroken en hij probeerde op de bal te spelenJolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:44:
-
Yep.Blitzdoctor schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:43:
Ik denk dat de zaak intussen duidelijk is.
Mis ik iets? Ik heb dit keer nog niet echt iets raars langs zien komen - itt de wedstrijd Duitland-Brazilië.gambieter schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:42:
[...]
[modbreak]
Eindelijk iemand die iets verstandigs zegt. @allen: svp de uitdagingen negeren en eventueel een TR plaatsen als het echt grof/trollend is.[/]
Kuijt is een bikkel, baas en keiharde werker. Hij is wel op zijn retour dus we moeten maar eens een Kuijt 2.0 ergens scoutenmax schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:43:
En schreeuwen en zielig doen, terwijl Kuyt op de achtergrond met een kapot hoofd rondjes om iedereen heen rent.
Misschien morge, de finale wordt gefloten door de scheids die suarez niet zag bijtenOnbekend schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:44:
[...]
Dat lijkt er inderdaad beter op.
Ik heb nog geen scheids gezien in dit wk die (in verhouding) zoveel "verkeerde" beslissingen nam.
Werd nog ff wraak op Robben genomen, weer geen rood.
[sarcasme]Edd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:45:
[...]
Nee, gewoon geel.. Speler was niet doorgebroken en hij probeerde op de bal te spelen
Dat dus. Wat een rare meneer.Blitzdoctor schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:43:
[ Voor 25% gewijzigd door Coltrui op 12-07-2014 22:46 ]
Mag de Fifa tijdens de wedstrijd de scheids wisselen?
Speel ook Balls Connect en Repeat
Doen ze het hele wk al goedMartinspire schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:45:
Regie is niet zo blind als de scheids. Lekker mokkel daaro
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
*fixedVlassie1980 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:45:
[...]
Kuijt is een bikkel, baas en keiharde werker. Hij is wel op zijn retour dus we moeten maar eens een Kuijt 2.0 ergens scouten klonen
Het zijn niet alleen de spelers die geen zin hebben in de 'troost'finale.Deef_ schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:45:
[...]
Yep.
Ik denk dat de zaak intussen duidelijk is.
Als hij niet meer verder kan. Dan kan Vlaar hem denk ik wel mee helpen.Onbekend schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:46:
Mag de Fifa tijdens de wedstrijd de scheids wisselen?
Mijn punt is, de overtredingen van Nederland zorgen voor gevaarlijke situaties. Brazilië rent vaak als een blijd paard naar voren. Die moet je afstoppen zonder overtreding want ze kunnen ontzettend gevaarlijk zijn uit dode spelmomenten.
Nvm.
[ Voor 95% gewijzigd door PCSO op 12-07-2014 22:48 . Reden: Mobiel mistake ]
ZDF heeft het niet over de troostfinale nu, maar over een oefenwedstrijd
Rust, zou de SR gewisseld worden?
alles kan off-topic
als belg vind ik die penalty's redelijk oneerlijk en dat de scheids blind is want als hij een beetje uit zijn doppen keek zag hij wel dat de voet er achter zat toen hij viel, zelf vindt ik ook dat robben er heel wat kan van maken zoals een klein kindje maar die brazilianen stellen zich nu toch wel heel wat aan...
Fluit die scheids nou gewoon af tijdens een aanval? Ongeacht of die pass onderschept werd of niet?

PCSO schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:47:
Commentator, clasie ipv de jong? Huh? Mede dankzij de Jong zijn we zo ver gekomen.
Ja, precies zoals Van Gaal het ook uit heeft gelegd.PCSO schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:47:
Commentator, clasie ipv de jong? Huh?
Waar is de positiviteit jongens? Als een NL'er de bal mist en toevallig een Braziliaan schopt die het toch al verdient dan moeten we JUICHEN.
En die scheids fluit uiteraard af bij een potentiële counter 
Wel tevreden over het spel, ze moeten alleen niet te veel terug zakken.
Wel tevreden over het spel, ze moeten alleen niet te veel terug zakken.
Ja. Want waarom ook niet.max schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:47:
Fluit die scheids nou gewoon af tijdens een aanval? Ongeacht of die pass onderschept werd of niet?
Dramatische scheidsrechter. Heeft alles foutgedaan.
Douweegbertje schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:48:
Waar is de positiviteit jongens? Als een NL'er de bal mist en toevallig een Braziliaan schopt die het toch al verdient dan moeten we JUICHEN.

Hey, Ref check your answering machine, you missed a few calls.
Dat dacht ik ook te zien!max schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:47:
Jammer dat de scheids door zijn slechte gefluit allerlei vage schwalbes en overtredingen in de hand werkt. Spelers durven een overtreding te maken op de hoop dat de scheids toch weer zo blind als een mol is. Hetzelfde geldt voor het maken van een schwalbe.
Zo'n scheids kan echt een wedstrijd goed zuigend maken.
Zo'n scheids kan echt een wedstrijd goed zuigend maken.
Voorspellende blik. Wist dat ie onderschept zou worden
Scheidsrechter is een ramp, maar gelukkig niet partijdig. Veel wrong calls, maar niet consequent voor of tegen NL of BRA.
Leuke open wedstrijd.
Ontzettend slechte scheidsrechter:
Geen penalty (was erbuiten)
Buiten spel doelpunt
Geen rode kaart Silva
Geen rode kaart Maxwell
En zoals ik voor het toernooi al schreef:
Zonder Sneijder is van Persie beter.
Ontzettend slechte scheidsrechter:
Geen penalty (was erbuiten)
Buiten spel doelpunt
Geen rode kaart Silva
Geen rode kaart Maxwell
En zoals ik voor het toernooi al schreef:
Zonder Sneijder is van Persie beter.
Idd, maar wel consequent fout.Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:49:
Scheidsrechter is een ramp, maar gelukkig niet partijdig. Veel wrong calls, maar niet consequent voor of tegen NL of BRA.
Welkom bij het wk 2014Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:49:
over een maand of drie op het nieuw: " De scheidsrechter die onder andere nl bras floot wordt verdacht van omkooping en wordt onmiddelijk geschorst..."
Even tussendoor, de penalty was geen record:
De snelste strafschop die ooit op een WK gegeven werd, was in de finale tussen Nederland en West-Duitsland in 1974. De Duitsers hadden de bal nog niet aangeraakt toen Nederland in de eerste minuut een strafschop kreeg.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.