Had trouwens 't idee dat die keeper z'n hand terugtrok toen de bal eraan kwam?
Je meent hetOnbekend schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:18:
Nederland had eigenlijk tegen Duitsland moeten spelen.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Ik hoop op meer dan 1-7 vandaag... dan kan ik het mijn Duitse collega's eens mooi inwrijven morgen
Kansloze opmerking ditmichael3 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:19:
Zo het liep even vast hier nu zie ik waarom, wat een recties weer.
En de troost Finale was toch niet zo belangrijk?
Iedereen kijkt weer.

Float like a butterfly, sting like a bee.
Gek genoeg viel me dat ook op ja...Osiris schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:19:
Had trouwens 't idee dat die keeper z'n hand terugtrok toen de bal eraan kwam?
You just made my dayJorgen schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:18:
We hebben nu al meer gescoord dan Duitsland in het 1e kwartier
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Toch snap ik het niet, de verdedigers zijn normaal allemaal bekende namen..
Denk dat vooral dan overige linies het laten afweten
Denk dat vooral dan overige linies het laten afweten
Wat je kansloos noemt!
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Zo, Oscar mocht ver komen :\
Right for all the wrong reasons.
We moeten toch meer scoren, dat publiek maakt nog steeds teveel lawaai...
Het ene sluit het andere niet uit. Er zijn naar het schijnt zelfs mensen die naar oefenwedstrijden kijken.michael3 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:19:
Zo het liep even vast hier nu zie ik waarom, wat een recties weer.
En de troost Finale was toch niet zo belangrijk?
Iedereen kijkt weer.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Toch maar gaan kijken en tot dusver gaat het wel aardig.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik hoor toch vrij weinig gefluit nuJolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:22:
We moeten toch meer scoren, dat publiek maakt nog steeds teveel lawaai...
Clasie wint een kopduel!
Is het zo een dag?!
Is het zo een dag?!
[ Voor 30% gewijzigd door Pinobigbird op 12-07-2014 22:24 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Ik vind dat publiek juist heerlijk:
Enthousiast gillen -> shit, daar is Ron Vlaar
Uitfluiten -> shit, ze scoren wéér
Enthousiast gillen -> shit, daar is Ron Vlaar
Uitfluiten -> shit, ze scoren wéér
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik neem mijn reactie terug.
Kortom, er moet een 3e in.
Als zelfs De Vrij al gaat dribbelen langs meerdere Brazilianen...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nu toch wel ... nou ja, 1 minuut geleden voor jou. Elke keer als NL in de buurt van het Braziliaanse doel is dus.
Toch nog een leuke wedstrijd, zo hadden ze tegen Argentinië moeten spelen.
Brazilië is gewoon barslechtmichael3 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:25:
Scolari mag achter de geraniums. Ik hoop dat NL er zin in krijgt en die kanaries een Duits (of een harder Nederlands) pak rammel geven.
Lol
Float like a butterfly, sting like a bee.
Dat kon niet omdat Argentinië ook weer heel zielig moest spelen met 10 in de 16 meterspel...michael3 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:25:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Argentinie had wel een verdediging.michael3 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:25:
Ik ben er heilig van overtuigd dat Ned ook aanvallender tegen Argentinie had kunnen spelen maar er een aantal tactische fouten zijn gemaakt waardoor het in de soep liep.
En NL heeft Rots Vlaar
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Argentinië kan tenminste fatsoenlijk verdedigen, Luiz wie.
Dat is gelul Argentinië viel net zo veel/nog meer aan als Nederland. Ze hebben gewoon een veel betere verdedigingDanielWW2 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:25:
[...]
Dat kon niet omdat Argentinië ook weer heel zielig moest spelen met 10 in de 16 meterspel...
Het is bij Brazilië vooral lange dribbels, lange ballen maar weinig precisie, weinig teamspel. Net zoals tegen Duitsland eigenlijk. Dus die uitslag was dan ook geen incident.
Hopelijk kan Nederland dit een beetje volhouden. Liefst er nog een paar bij maken. Ik zit er nu toch
Hopelijk kan Nederland dit een beetje volhouden. Liefst er nog een paar bij maken. Ik zit er nu toch
Ron Beton!
Ja Brazilië is een stuk slechter, we gaan ze weer lekker inmaken net als 4 jaar geleden.
Argentinië was inderdaad alleen maaar aan het verdedigen waardoor NL niet kon scoren.
Argentinië was inderdaad alleen maaar aan het verdedigen waardoor NL niet kon scoren.
Poeh poeh. Geen kaart?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Kan iemand een linkje doen naar een gifje van wat er vooraf ging aan de penal? Ik tunede pas na 3 minuten in lol. Zie ik meteen 0-1 staan
Fantastisch, ik ga ook eens een keer over mijn hakken struikelen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij raakt hem minimaal. Maar genoeg om uit balans te raken denk ik. Overdreven vallen doen ze allemaal, dusja.5V1NA70G schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:27:
Hij struikelt!
Robben deed een classic dive.Joosie200 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:28:
Kan iemand een linkje doen naar een gifje van wat er vooraf ging aan de penal? Ik tunede pas na 3 minuten in lol. Zie ik meteen 0-1 staan
Net een herhaling op tv!Joosie200 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:28:
Haha, Oscar die over zijn eigen voeten struikelt! Wat een k*t scheids....
1 Voetje buitenspel die 2de, voordeel van de twijfel dus voor de aanvaller gegeven.
[ Voor 50% gewijzigd door whyz op 12-07-2014 22:29 ]
De regie laat nog even zien dat de eerste geen penalty was,en de tweede buitenspel!
Kom op Oranje, de Duitsers hadden nu 5-0.
Scolari heeft nog een tip waar z'n spelers de bal moeten stoppen
http://giant.gfycat.com/UnfortunatePerkyIcelandgull.gif
http://giant.gfycat.com/UnfortunatePerkyIcelandgull.gif
Scheid loopt vaak in de weg
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Raakt BMI hem niet licht waardoor hij struikelt?Jolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:28:
Haha, Oscar die over zijn eigen voeten struikelt! Wat een k*t scheids....
Ja inderdaad, bizar, had ik ook last vanJoosie200 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:28:
Net was d'r wel een herhaling van de penalty, maar toen zat ik weer hier te kijken
[ Voor 13% gewijzigd door Osiris op 12-07-2014 22:30 ]
Videoref moet echt eens snel ingevoerd worden. Dan zal het eindelijk eens afgelopen zijn met al die maffe schwalbes.Quad schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:28:
Fantastisch, ik ga ook eens een keer over mijn hakken struikelen.
Belachelijk dat zo'n populaire sport dit nog steeds niet heeft. Hockey heeft het, rugby heeft het, maar voetbal, waar het meeste geld in omgaat heeft het niet. Zal me niks verbazen als meesteroplichter Blatter dit tegenhoudt. Zo kan hij natuurlijk niet meer frauderen.
Tijd voor de Nederlanders in het stadion om te gaan zingen ... Brasil, decime que se siente 
Nu Argentinië nog voor een wonder zorgen morgen en de nachtmerrie is compleet voor de kanariepietjes

Nu Argentinië nog voor een wonder zorgen morgen en de nachtmerrie is compleet voor de kanariepietjes
Guzman eruit aub, doet weer alles fout tjemig
[ Voor 59% gewijzigd door Harribo op 12-07-2014 22:31 ]
Eerste goal moest geen penalty zijn, wel rood. Tweede was buitenspel. Prima scheids

ZDF vat kort samen wat er gebeurd is:
Wat Nederland in 4 uur tegen Costa Rica en Argentinië niet gelukt is, doen ze hier 2x in 15 minuten... scoren!
Wat Nederland in 4 uur tegen Costa Rica en Argentinië niet gelukt is, doen ze hier 2x in 15 minuten... scoren!
Nah, liever niet, volgens de herhaling van de aanloop van het 2e doelpunt van net was het zo te zien wel degelijk buitenspelbenchMarc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:30:
[...]
Videoref moet echt eens snel ingevoerd worden. Dan zal het eindelijk eens afgelopen zijn met al die maffe schwalbes.
Belachelijk dat zo'n populaire sport dit nog steeds niet heeft. Hockey heeft het, rugby heeft het, maar voetbal, waar het meeste geld in omgaat heeft het niet. Zal me niks verbazen als meesteroplichter Blatter dit tegenhoudt. Zo kan hij natuurlijk niet meer frauderen.
Wie moet er dan in met Sneijder, de jong en Fer geblesseerd?Harribo schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:30:
Guzman eruit aub, doet weer alles fout tjemig

Toch knap dat Louis de drive er in heeft weten te houden na dat pijnlijke verlies.
Tsja, maar we spelen nu tegen een tegenstander die verdedigend nogal wat gaten laat vallen. Costa Rica was een beetje ongelukkig. En hier hebben we het geluk aan onze kant.Jolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:30:
ZDF vat kort samen wat er gebeurd is:
2e is alleen met stilstaande beelden te zien en dat moet de grensrechter zien niet de scheids.mr_obb schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:30:
Eerste goal moest geen penalty zijn, wel rood. Tweede was buitenspel. Prima scheids
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ook al is het in ons nadeel, ik ben wel voor eerlijkheid.Osiris schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:31:
[...]
Nah, liever niet, volgens de herhaling van de aanloop van het 2e doelpunt van net was het zo te zien wel degelijk buitenspel
Zowel Costa Rica als Argentinie stonden bijna de hele tijd met alle 11 in het doel...geen wonder dat je niet tot scoren komt.
Maicon vliegt!
⏩ PVOutput☀️
De zoveelste duikeling van een Braziliaan die beloond wordt. Wat zou die scheidsrechter krijgen?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maicon moet wat lessen van robben volgen.
Die oranje generaal is toch ook bij elke wedstrijd zeg. Heeft ie 2e hypotheek opgenomen ofzo?
Weer de standaard trucage voor de vrije trap: als je ziet dat je de bal niet voorbij de speler krijgt: trap hem diagonaal langs de speler en loop recht door het been van de tegenstander heen. Dat de scheids hier nog in trapt zeg... Deze tactiek is het nieuwe "doping" van de voetbal.
Dit dusOsiris schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:30:
[...]
Net was d'r wel een herhaling van de penalty, maar toen zat ik weer hier te kijken

Brazilië lijkt mij rijp voor 3-4-3
Die werd ook al geprezen op de BBC en ZDF!L1nt schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:33:
Die oranje generaal is toch ook bij elke wedstrijd zeg. Heeft ie 2e hypotheek opgenomen ofzo?
Geweldige gast.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Haha, viel me ook op ja.L1nt schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:33:
Vlaar tegenhouden, ja. Schieten, nee.
Gesponsord door PrincessL1nt schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:33:
Niet klagen. Penalty die er geen was en een buitenspelgoal. 0-2. De scheids is slecht, maar niet partijdig. Beetje serieus blijven.ph4ge schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:33:
De zoveelste duikeling van een Braziliaan die beloond wordt. Wat zou die scheidsrechter krijgen?
Tja, das des FIFA, alleen de slechte arbiters blijven over en de goeie (Kuipers en co) sturen ze haar huis want regels (maar het thuisland mag een arbiter blijven insturenmr_obb schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:30:

Inderdaad, die is vaak te zien. Misschien sponsoring net als die indiaan van vroeger.L1nt schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:33:
Luiz werd even opgetild door vlaar in de 16... oei
Zijn alle Belgen zo zuur, of is dat alleen op Got?Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:35:
[...]
Niet klagen. Penalty die er geen was en een buitenspelgoal. 0-2. De scheids is slecht, maar niet partijdig. Beetje serieus blijven.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat was een duidelijke herhaling ja, maar goed de scheids mist wel meer vandaag. Onpartijdigheid bijvoorbeeld.Tristan schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:35:
Luiz werd even opgetild door vlaar in de 16... oei
Schijnt een ondernemer te zijn die in de schuldsanering zit en zijn laatste centen heeft gespaard om bij het WK te kunnen zijn. Vanwege de schuldsanering niet gelukt en daarom geholpen door sponsors om toch alle wedstrijden mee te kunnen maken.Pinobigbird schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:34:
[...]
Gesponsord door PrincessStaat ook op zijn pet.
Oranje vs team schwalbe...
Alleen Coltrui.ph4ge schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:36:
[...]
Zijn alle Belgen zo zuur, of is dat alleen op Got?
En weer helemaal geen kaart... Wat een kutscheids. Hij fluit alles verkeerd. Zowel tegen NL als tegen BRA.
Oranje met kampioen schwalbe vs team FC knuddeDanielWW2 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:36:
Oranje vs team schwalbe...
Penalty die er geen was, was buiten de 16, maar had rood moeten zijn.Coltrui schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:35:
[...]
Niet klagen. Penalty die er geen was en een buitenspelgoal. 0-2. De scheids is slecht, maar niet partijdig. Beetje serieus blijven.
De volgende zit er in!
⏩ PVOutput☀️
Zo, gaan we nou prijsschieten... gewoon de verdediding knock-out schoppen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.