Nederland is (helaas) het beste land dat nooit een WK heeft gewonnen.martinusz schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:57:
Mooie statistieken van NL, 17 keer meegedaan en 10x bij de beste 4!!alleen Duitsland is beter uit de EU.
Zeer verdiende 3e plek. Qua spel zou Nederland een 2e plek verdienen, finale zat er echt niet in.
Kijk gevonden.... dit is de bron
http://www.meemetoranje.n...r-nederland-en-australie/
Maar dat is die drama turk Cakir... fout plaatje erbij.
Superwedstrijd van Nederland, dank aan het hele team voor een prachtig toernooi
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ben ook benieuwd gaat in ieder geval een goede wedstrijd worden.Jolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:56:
Zo, nu benieuwd wat er morgenavond aan voetbal volgt.
Nu aftaaien...
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Dat klinkt precies wat wij altijd gedaan hebben, de beste van de rest zijn.benchMarc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:57:
[...]
Nederland is (helaas) het beste land dat nooit een WK heeft gewonnen.
Hoop het, maar dit WK stonden er zat in de basis die ze echt niet hadden moeten selecteren zoals Hulk of Fred.DanielWW2 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:55:
Ik denk dat we alleen Neymar nog terugzien bij Brazilië. De rest nooit meer terug.
Nou ja, dat hoop ik maar... het is vaak genoeg gezegd: 90 minuten slecht voetbal en Duitsland wint.michael3 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:58:
[...]
Ben ook benieuwd gaat in ieder geval een goede wedstrijd worden.
Denk je echt dat ze anders er in stonden? Argentinie deed het tactisch goed. Maar hadden met 10 man (overtreding sneijder) moeten staan.tinzarian schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:57:
[...]
Deze wedstrijd valt nog mee, ze hadden tegen Argentinie meer hun best moeten doen, in plaats van dat laffe afwachten. Met deze verdediging kan je best wel wat aanvallende risico's nemen
Ik denk dat Duitsland het nog lastig krijgt zeker als ze niet snel scoren.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Bron ? of praat je gewoon anderen na.Grvy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:55:
[...]
gast.. let es op; hij krijgt er geld voor daar ging het wss om en de minuten.. pfff
Niemand, maar dan ook niemand had vóór dit tornooi dit resultaat verwacht van Oranje. Kudo's en tot binnen twee jaar
Wat bedoel je daar mee?Ghengis schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:58:
Robben heeft het ook niet breed
Onzin, Duitsland speelt niet zo laf als Oranje gedaan heeft tegen ARG, het zou mij verbazen als Argentinie daar goed raad mee weetph4ge schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:57:
Dit plaatst de Duitse overwinning ook in een ander perspectief. Ik denk dat onze halve finale sterker was en Argentinië het Duitsland nog heel moeilijk gaat maken.
Tijd om ergens anders te scoren, dat schiet er ook steeds bij in met die verlengingenJolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:56:
[...]
Ja, da's wel een geruststelling, want ik werd maar moe van al die verlengingen en strafschoppen...
Float like a butterfly, sting like a bee.
"holland laat neymar huilen"

ora et labora
We gaan het zien.Jolke schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:59:
[...]
Nou ja, dat hoop ik maar... het is vaak genoeg gezegd: 90 minuten slecht voetbal en Duitsland wint.
Hoop dat Duitsland wint in ieder geval een Europees land die kampioen is.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Dit dus. Fantastisch toernooi voor NL.mrjraider schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:58:
In ieder geval zijn we Derde geworden.
Nederland, maar vooral Louis, bedankt
Kuyt
Bikkelende Dieseltrein!
www.google.nl
De Vrij gaat naar Engeland, hij wordt even overgehaald door Kuyt en van Persie
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
mrjraider schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:58:
In ieder geval zijn we Derde geworden.
Nederland, maar vooral Louis, bedankt
Had de eerste helft wel het gevoel dat het een schoppartij ging worden, maar door de gele kaart voor Oscar ben ik bereid de scheidsrechter te vergeven

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Zo en nu dit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Crap.schwarzenegger schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:57:
[...]
Kijk gevonden.... dit is de bron
http://www.meemetoranje.n...r-nederland-en-australie/
Maar dat is die drama turk... fout plaatje erbij.
Zo dan:

Was het niet dat wanneer je gespeeld hebt in het toernooi dat je ook een medaille krijgt? Daar zal het wel om te doen zijn
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verreweg de grootste underachievers op het internationale voetbal podiumbenchMarc schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:57:
[...]
Nederland is (helaas) het beste land dat nooit een WK heeft gewonnen.
Smiling as the shit comes down...
Zou toch mooi zijn als die Blatter hier van het podium lazert....
Die werden net het veld opgedragen.Yucko schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:01:
Was het niet dat wanneer je gespeeld hebt in het toernooi dat je ook een medaille krijgt? Daar zal het wel om te doen zijn
Waarom zien die miepen er uit als stewardessen van Emirates?
Laat iemand effe die Blatter een knal geven, corrupte vunzige proleet
Die mongool krijgt nog een medaille ook!

Krijgt die scheids alleen een medaille, geen enveloppe?
alles kan off-topic
+9000 voor de Jong.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat doet men voor de wedstrijd.Ankona schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:03:
Gaat via een belastingparadijsAnkona schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:03:
Nou toch een geweldige prestatie uiteindelijk. Ik had ze niet uit de groepsfase zien komen of op zijn hoogst achste finales. Met zoveel eredivisie spelers 3rde worden is gewoon erg knap.
Er kon heel veel beter en we hebben ook nog veel dingen laten liggen maar uiteindelijk is het toch mooi geweest.
Er kon heel veel beter en we hebben ook nog veel dingen laten liggen maar uiteindelijk is het toch mooi geweest.
Idd. Die blik in zijn ogen alleen al. Het interesseert hem allemaal geen zier, zolang hij maar baasje kan blijven spelen.Vlassie1980 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:02:
Wat deed de jong?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
De helft ervoor, de andere helft ernaAnkona schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:03:
X....X........XXX......X........X.........XXX.......XXX...........X
X....X.......X....X.....X........X........X...X......X...X..........X
XXXX.......X....X.....X........X........XXXX......X...X.......XXX
X....X.......X....X.....X........X........X...X......X...X......X...X
X....X........XXX......XXX.....XXX....X...X......X...X.......XXX
Hup Holland Hup!!

Yes, we zijn 3e geworden! Joepie!
X....X.......X....X.....X........X........X...X......X...X..........X
XXXX.......X....X.....X........X........XXXX......X...X.......XXX
X....X.......X....X.....X........X........X...X......X...X......X...X
X....X........XXX......XXX.....XXX....X...X......X...X.......XXX
Hup Holland Hup!!

Yes, we zijn 3e geworden! Joepie!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Wie is die 2e naast Blatter ?
Van Oostveen?ScrooLoose schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:03:
Van de KNVBScrooLoose schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:03:
De schudde heftig zn hoofd toen hij zag dat die scheids een medaille kreegL1nt schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:03:
Wat deed de jong?
Van praag ook in de rijVlassie1980 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:02:
Brazilianen krijgen niets toch?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dus EK 2016. Ik vraag me af wie er nog zal zijn van de vendetta's en op welk niveau.
Dat we het gaan halen geloof ik wel.
Ja, hij kwam me al bekend voor

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Toch leuk dat tijdreizenDanielWW2 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:04:
Dus EK 2012. Ik vraag me af wie er nog zal zijn van de vendetta's en op welk niveau.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Van Oostveen, van de KNVBScrooLoose schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:03:
2016?DanielWW2 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:04:
Dus EK 2012. Ik vraag me af wie er nog zal zijn van de vendetta's en op welk niveau.
Foto zonder trainer.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Louis gewoon komende 20 jaar bondscoach aub
Nu hopen dat Ajax (en Feyenoord) deze team sfeer ook mee kunnen nemen en laten zien dat je ook in de CL ver kan komen.
Fred Rutten!!Kevinp schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:06:
Nu hopen dat Ajax (en Feyenoord) deze team sfeer ook mee kunnen nemen en laten zien dat je ook in de CL ver kan komen.
Die worden uitgezwaaid.Bospa01 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:04:
[...]
Van praag ook in de rij
Brazilianen krijgen niets toch?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Overigens is dit de eerste keer dat Nederland Lachend een medaille in ontvangst neemt.
Toch jammer dat we van Gaal niet straks op het plein horen schreeuwen: "we zijn de beste van Spanje, de beste van Chili, de beste van Australië, de beste van Mexico, de beste van Costa rica, de beste van Argentinië en vooral, ja, vooral de beste van Duitsland!!!!"
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Gifjes?Tristan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:04:
[...]
De schudde heftig zn hoofd toen hij zag dat die scheids een medaille kreeg
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De generaal met zijn Duitse pet.
Nee, maar dat was ie sowieso al niet.Coltrui schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:06:
Is Hiddink nu een goede opvolger met deze ploeg?
Van persie die de generaal gaat bedanken !!
Gaaf van v Persie , die de generaal zn aanvoerdersband geeft! Respect!
Vooral het publiek!Tristan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:09:
Respect voor de Brazilianen!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nee, landverrader met zijn Rusland die ons in 2008 uitschakelden.Coltrui schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:06:
Is Hiddink nu een goede opvolger met deze ploeg? (Of hoort deze vraag hier niet?)
Tristan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:09:
Respect voor de Brazilianen!
De fans zijn sportiever dan het elftal.Soldaatje schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:09:
Mooi van de Braziliaanse supporters.
Heel mooi dat ze onze jongens zo benaderden.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Mooi team, zowel de voetballers als onze bondscoach. Velen vinden hem een arrogante rare kwiebus, maar ik vind dat hij in zijn geval ook zo mag zijn. Hij heeft verstand van zaken en dat blijkt ook wel weer. In dit land is het echter not done om je zo voor te doen. Gewoon normaal doen en lekker bescheiden blijven en vooral niet laten merken dat je iets kunt. Anders gaat je kop eraf.
Het blijft zo zuur voelen dat we met penalties eruit zijn gegaan
Zo nu is het wachten op de volgende afzeikpartij van meneer Borst.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Hij is een van de weinigen die terecht arrogant kan doen.benchMarc schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:11:
Mooi team, zowel de voetballers als onze bondscoach. Velen vinden hem een arrogante rare kwiebus, maar ik vind dat hij in zijn geval ook zo mag zijn. Hij heeft verstand van zaken en dat blijkt ook wel weer. In dit land is het echter not done om je zo voor te doen. Gewoon normaal doen en lekker bescheiden blijven en vooral niet laten merken dat je iets kunt. Anders gaat je kop eraf.
Mooi WK iig
Ik hoop dat Duitsland morgen zodanig speelt dat we niet het gevoel krijgen dat we daar potten konden breken. Als Argentinië met 4-0 naar huis gaat ben ik wel tevreden.benchMarc schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:11:
Als Argentinië de wereldtitel pakt wordt het nog wel even een katertje

Wel dubbel, want de eerste 15min floten ze bij Nederlands balbezit dat het een lieve lust was. Idem tegen Duitsland. Vond ik allemaal vrij onsportief gedrag.Jorgen schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:10:
[...]
[...]
De fans zijn sportiever dan het elftal.
Heel mooi dat ze onze jongens zo benaderden.
Lol, ik wou net zeggen, ik zit vol spanning te wachten wat ie nou weer gaat uitkramen.max schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:12:
Zo nu is het wachten op de volgende afzeikpartij van meneer Borst.
Nope dan ben je verliezend finalist
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Zo wordt hij door de pers neer gezet. Als je een beetje er doorheen kijkt dan zie je dat v Gaal een erg aardige man is. Misschien wat streng voor een groep. Maar een vriendelijke respectvolle man. Alleen soms onhandig met de pers.benchMarc schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:11:
Overigens, wanneer was de laatste keer dat we Brazilië met deze cijfers opzij hebben gezet?
Wat zal Louis er nu spijt van hebben dat hij al een nieuw contract getekend heeft.
alles kan off-topic
Dat katertje heb ik nou des te meer, maar over 5 jaar zal ik vast trots zijn op deze 3e plaats. Maar zilver of zelfs goud is mooier. Ja de druiven zijn zuur.RoD schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:13:
[...]
Als Argentinië de wereldtitel pakt wordt het nog wel even een katertje
Dat was net. De wedstrijd is net afgelopen. Heb je niet opgelet?RoD schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:14:
Overigens, wanneer was de laatste keer dat we Brazilië met deze cijfers opzij hebben gezet?
.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Komt dat ook niet door die Hans Kraai jr. ?Kevinp schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:14:
[...]
Zo wordt hij door de pers neer gezet. Als je een beetje er doorheen kijkt dan zie je dat v Gaal een erg aardige man is. Misschien wat streng voor een groep. Maar een vriendelijke respectvolle man. Alleen soms onhandig met de pers.
Beetje raar wel inderdaad..benchMarc schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:13:
[...]
Wel dubbel, want de eerste 15min floten ze bij Nederlands balbezit dat het een lieve lust was. Idem tegen Duitsland. Vond ik allemaal vrij onsportief gedrag.
Toen ze eenmaal doorhadden dat hun eigen ploeg inderdaad écht geen ene fluit waard was, begonnen ze tegen hun home-team te fluiten

Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.