How do you save a random generator ?
Deed ik ook al in gedachte, of was het een medaille voor meest blinde scheids van het tournooi?Tristan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:04:
[...]
De schudde heftig zn hoofd toen hij zag dat die scheids een medaille kreeg
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik snap ze niet. Heb ik wat gemist?Bio schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:15:
O God, het internet breekt los:
https://twitter.com/hasht...ings?src=hash&mode=photos
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik vind dat juist iets wat erbij hoort dat is niet onsportief dat is thuisvoordeel.Osiris schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:15:
[...]
Beetje raar wel inderdaad..
Toen ze eenmaal doorhadden dat hun eigen ploeg inderdaad écht geen ene fluit waard was, begonnen ze tegen hun home-team te fluitenEn nu applaudiseren voor NL.. Okéé, binnen 90 minuten van onsportief tegen je tegenstander naar onsportief tegen je eigen team en sportief voor je tegenstander?
Onsportief is meer het uitfluiten van je eigen ploeg.
Iets wat vroeger ook bij Ajax gebeurde, en soms ook bij het NL elftal gelukkig is dat nu beter geworden.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Alleen als ze dat tegen een beroerd Duitsland doen IMO, as in, als we een kans haddenRoD schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:13:
[...]
Als Argentinië de wereldtitel pakt wordt het nog wel even een katertje
Verliezen van de wereldkampioen is ook geen grote schande zeg maar
Cilissen die tegen de paal zit bij een vrije schop.
Nu ik erover nadenk. Ik zag ook bij de 80e minuut dat het stadion al flink leegliep. Denk dat alle onsportieve fans het voor gezien hielden en de mensen die echt voor hun plezierig uitje kwamen nog bleven.Osiris schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:15:
[...]
Beetje raar wel inderdaad..
Toen ze eenmaal doorhadden dat hun eigen ploeg inderdaad écht geen ene fluit waard was, begonnen ze tegen hun home-team te fluitenEn nu applaudiseren voor NL.. Okéé, binnen 90 minuten van onsportief tegen je tegenstander naar onsportief tegen je eigen team en sportief voor je tegenstander?
Ja precies.
Hoorde hier ook amper iemand juichen in de straat, getveerrr, een wedstrijd zonder spannig, als patat zonder de Remia.
Hoezo? Persoonlijke sponsor.Martinspire schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:18:
Oef, Adidas-schoenen onder zijn Nike tenue. Ouch.
offtopic:
Bij Robben die nu bij Jack zit
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Dat zou best kunnen, nu mag het!Bio schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:18:
Is Robben bezopen?
Ik liep naar huis en hoorde duidelijk gejuich. Dus even op de telefoon gekeken.Sjah schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:17:
[...]
Ja precies.
Hoorde hier ook amper iemand juichen in de straat, getveerrr, een wedstrijd zonder spannig, als patat zonder de Remia.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Als je de reacties terug leest hoeveel mensen het raar vinden dat ze NL uitfluiten kom je tot 1 conclusie dat ze niet lang voetbal kijken.Kevinp schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:16:
[...]
Ik vind dat juist iets wat erbij hoort dat is niet onsportief dat is thuisvoordeel.
Onsportief is meer het uitfluiten van je eigen ploeg.
Iets wat vroeger ook bij Ajax gebeurde, en soms ook bij het NL elftal gelukkig is dat nu beter geworden.
Maakt me eigenlijk niet uit dat het niet representatief is. Wat mij betreft staat die 3-0 gewoon. Als wij er met 3-0 af waren gegaan had ik je gelijk gegevenenchion schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:15:
[...]
Nooit, maar dat gebeurt vaker in de sub-finale. Maw niet representatief.
Blijft sneu gedrag. Dat soort 'supporters' zijn dan ook geen knip voor de neus waard. Als supporter moedig je je eigen team aan. Zing wat liederen voor je eigen team. Tegenstanders uitfluiten terwijl ze gewoon normaal balbezit hebben is sneu. Of dat nu veel voorkomt of niet.sevinc schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:20:
[...]
Als je de reacties terug leest hoeveel mensen het raar vinden dat ze NL uitfluiten kom je tot 1 conclusie dat ze niet lang voetbal kijken.
alles kan off-topic
Als hij heel blijft... Nu is hij lange tijd al niet geblesseerd en in vorm. Hopelijk houdt hij het zo.Martinspire schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:22:
Fijn om te horen dat Robben er in ieder geval nog het EK 2016 meedoet. Ik zie hem eigenlijk in 2018 ook nog wel meedoen (ook omdat het gewoon in Europa is)
Europa? The 2018 FIFA World Cup will be the 21st FIFA World Cup, an international men's football tournament, that is scheduled to take place in 2018 in Russia.Martinspire schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:22:
Fijn om te horen dat Robben er in ieder geval nog het EK 2016 meedoet. Ik zie hem eigenlijk in 2018 ook nog wel meedoen (ook omdat het gewoon in Europa is)
FTFYAnkona schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:22:
Tussen al het gezeik en geschijt door is wel Brazilie met 3-0 naar huis gestuurd!
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Hij speelde niet verkeerd. Stond op goede posities en kon meedoen bij de aanval. Nu Sneijder weg is, gaat het echt een stuk beter op het middenveld heb ik het idee. De bal kwam makkelijker voorin.D-e-n schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:22:
Ik vond Wijnaldum wel goed spelen. Het middenveld stond nu beter dan voorheen
Het was jammer dat de communicatie met Robben en Van Persie effe niet liep waardoor er een stuk of 5 acties spaak liepen, maar met wat meer oefening is dat bij het EK prima te doen. Ik heb het idee dat Sneijder er namelijk niet zoveel zin meer in heeft.
Ze hoeven gelukkig dan niet zo verAnkona schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:22:
Tussen al het gezeik door is wel Brazilie met 3-0 naar huis gestuurd!
Ey!! Macarena \o/
Dat haalt v Gaal als supertacticus aardig onderuit, Sneijder had op moeten zouten??D-e-n schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:22:
Ik vond Wijnaldum wel goed spelen. Het middenveld stond nu beter dan voorheen
Rusland is gewoon Europa. Zeker het gedeelte waar gespeeld gaat worden is gewoon in het continent Europa.Tristan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:23:
[...]
Europa? The 2018 FIFA World Cup will be the 21st FIFA World Cup, an international men's football tournament, that is scheduled to take place in 2018 in Russia.
Imho verkeerd causaal verband, volgens mij is het causaal verband: tegenstander lek achterin -> bal komt voor NL beter voorin. Vraag me af of het met Sneijder in fatsoenlijke vorm minder was geweest. Doet overigens niks af aan Wijnaldum.Martinspire schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:24:
[...]
Hij speelde niet verkeerd. Stond op goede posities en kon meedoen bij de aanval. Nu Sneijder weg is, gaat het echt een stuk beter op het middenveld heb ik het idee. De bal kwam makkelijker voorin.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Hij volgt dit topic dan ook.Tristan schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:26:
Hier. Van Gaal zegt precies wat jullie zeggen.
Nee jonge het hoort er gewoon bij netals de andere team kleineren om OLEEEE OLEEEE te gaan roepen bij elke pass. Of denk je dat de nederlanders dat niet schreeuwden vandaag?benchMarc schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:21:
[...]
Blijft sneu gedrag. Dat soort 'supporters' zijn dan ook geen knip voor de neus waard. Als supporter moedig je je eigen team aan. Zing wat liederen voor je eigen team. Tegenstanders uitfluiten terwijl ze gewoon normaal balbezit hebben is sneu. Of dat nu veel voorkomt of niet.
Smiling as the shit comes down...
Het hoort idd bij sneue voetbalsupporters.sevinc schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:28:
[...]
Nee jonge het hoort er gewoon bij netals de andere team kleineren om OLEEEE OLEEEE te gaan roepen bij elke pass. Of denk je dat de Nederlanders dat niet schreeuwden vandaag?
Volgens mij toen ook al, ja.tinzarian schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:29:
Kan iemand mijn geheugen opfrissen: vond van Gaal de strafschoppen tegen Costa Rica ook een loterij, of is dat alleen maar zo wanneer hij verliest?
Nee, tegen Costa Rica was het geen loterij, volgens Van Gaal. Maargoed, details.tinzarian schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:29:
Kan iemand mijn geheugen opfrissen: vond van Gaal de strafschoppen tegen Costa Rica ook een loterij, of is dat alleen maar zo wanneer hij verliest?
bron?RoD schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:30:
[...]
Nee, tegen Costa Rica was het geen loterij, volgens Van Gaal. Maargoed, details.
Dit is een account.
Krijg ik mijn bron nog voor de pegels per gespeelde wedstrijd ?
http://www.tsmplug.com/fo...oney-fifa-world-cup-2014/sevinc schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:32:
[...]
Krijg ik mijn bron nog voor de pegels per gespeelde wedstrijd ?
Dit is een account.
Bron?
Ik kan me niet herinneren dat hij dat toen gezegd heeft, volgens mij had hij het er alleen over dat hij de beste keepre voor de strafschoppen wilde hebben.
Dat ze dat geld over ALLE spelers zouden verdelen was voor mij al bekent, er staat niks wanneer je niet speelt niks krijgt

Kan merken dat Van Gaal de laatste weken zich veel onder Rotterdammers heeft bewogenScrooLoose schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:28:
"De koe in zijn kont kijken" (achteraf lullen, Van Gaal)die kende ik nog niet
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Vandaar die opmerking uit het oosten van het land.ph4ge schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:42:
[...]
Kan merken dat Van Gaal de laatste weken zich veel onder Rotterdammers heeft bewogen
https://onzetaal.nl/taala...kijk-je-de-koe-in-de-kont
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Inderdaad. Na die halve finale en troostfinale gewoon bij de televisiezender van de tegenstander je verhaal doen. Echt zeer netjes.Saturnus schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:51:
Wat een held dat hij dat doet.
Zou jij van tevoren als zender bedenken dat de tegenstander even bij je aanschuift?Xepos schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:50:
Hoezo kreeg hij nou een Nederlandse vlag voor zijn naam?
[ Voor 12% gewijzigd door JT op 13-07-2014 00:56 ]
Ecodan warmtepomp
Maar enorm onwaarschijnlijk maar als verdediger kan hij misschien nog een paar jaar mee.
★ What does that mean? ★
Anders gewoon keeperMrMonkE schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:56:
Kuyt... 37/38 .. het ZOU kunnen!
Maar enorm onwaarschijnlijk maar als verdediger kan hij misschien nog een paar jaar mee.
JAAA!
Als penalty killer!
★ What does that mean? ★
Nee natuurlijk niet, maar als regisseur zijnde moet je daar toch op kunnen reageren?JT schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:54:
[...]
Zou jij van tevoren als zender bedenken dat de tegenstander even bij je aanschuift?Maw: er was ws geen graphic beschikbaar voor de Braziliaanse vlag
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
1 van de meest belangrijke spelers van het Nederlands elftal de afgelopen 10 jaar, ik ben fanDanielWW2 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:58:
Ik denk dat Kuyt einde verhaal is. Heel jammer want de man is ongelofelijk.

Ik was heel sceptisch.DanielWW2 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:58:
Ik denk dat Kuyt einde verhaal is. Heel jammer want de man is ongelofelijk.
Belachelijke om hem mee te nemen.
Nooit zzt zo'n slim iemand (ikke
Diep respect voor deze diesel.
Wat zit die Persie nou te blaten? Dommerd.
[ Voor 6% gewijzigd door MrMonkE op 13-07-2014 01:01 ]
★ What does that mean? ★
Denk niet dat je zo een graphic in een minuut in elkaar knutselt en in een productiesysteem flikkertXepos schreef op zondag 13 juli 2014 @ 00:57:
[...]
Nee natuurlijk niet, maar als regisseur zijnde moet je daar toch op kunnen reageren?
[ Voor 21% gewijzigd door JT op 13-07-2014 01:03 ]
Ecodan warmtepomp
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nette redding aan het einde
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ze ziet gewoon zijn slijmerige grijns optrekken en zit met enorme paal ondertafel.
★ What does that mean? ★
Weet iemand wat daar precies aan vooraf gegaan is? Ik heb de verhalen van Van Hooijdonk niet erg gevolgd.
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
★ What does that mean? ★
Was in de pauze. Pierre had het over dat 'praten jullie maar lekker verder met jullie kritiek' gebaar wat Robin maakte na het benutten van de penal. Daar kwam Robin nu op terug. En terecht.. alsof je als speler alles maar over je heen moet laten komen want je bent een beroepsRoD schreef op zondag 13 juli 2014 @ 01:03:
Behoorlijk stevige woorden inderdaad.
Weet iemand wat daar precies aan vooraf gegaan is? Ik heb de verhalen van Van Hooijdonk niet erg gevolgd.

Feijenoord tijd toen VP nog heel jong was en Pierre daar de Man was.ScrooLoose schreef op zondag 13 juli 2014 @ 01:04:
Wat zit daar achter eigenlijk ? ik ken de geschiedenis niet tussen die 2.
VP ging toen naar PSV.
★ What does that mean? ★
MrMonkE schreef op zondag 13 juli 2014 @ 01:04:
Robin van Paranoidsie
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Dat is het begin geweest. Vorig jaar was het toch ook iets met die kleine mot tussen persie en Rooney?Japser schreef op zondag 13 juli 2014 @ 01:04:
Nou, volgens mij komt dit terug op een vrije trap ooit bij Feyenoord.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
PSV? Arsenal bedoel jeMrMonkE schreef op zondag 13 juli 2014 @ 01:04:
[...]
Feijenoord tijd toen VP nog heel jong was en Pierre daar de Man was.
VP ging toen naar PSV.
Dat gebaartje was ook misselijkmakend.Joosie200 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 01:04:
[...]
Was in de pauze. Pierre had het over dat 'praten jullie maar lekker verder met jullie kritiek' gebaar wat Robin maakte na het benutten van de penal. Daar kwam Robin nu op terug. En terecht.. alsof je als speler alles maar over je heen moet laten komen want je bent een beroeps
Helemaal bij een penalty die een ander 'versierd' heeft.
★ What does that mean? ★
Denk 't niet.. Jack zei zelf ook al dat niet alleen Pierre 't zegt, maar ook andere kranten en dergelijke.. Jack gaf Robin enigszins een kans om zich niet diep in te graven, maar om enigszins reeël te blijven.. Helaas greep Robin die kans niet.. Is z'n eigen schuld.horizon1978 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 01:04:
Oh jee. Wat een gedoe. Jack heeft er vast spijt van erover begonnen te zijn.
Ecodan warmtepomp
Dit topic is gesloten.
Dit topic is NIET bedoeld voor de zinloze "discussie" over Robin van Persie.