Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Hoop dat je gelijk krijgt v.w.b. CP77 👍

Wat betreft TW3....de side quests vind ik altijd een noodzakelijk kwaad. Ik ben met name geinteresseerd in de main van de game. Ga ik in de knoei komen met lvl als ik de sides links laat liggen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:41
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:27:
Hoop dat je gelijk krijgt v.w.b. CP77 👍

Wat betreft TW3....de side quests vind ik altijd een noodzakelijk kwaad. Ik ben met name geinteresseerd in de main van de game. Ga ik in de knoei komen met lvl als ik de sides links laat liggen?
Ja en nee.
Je moet wel side quests doen om op de juiste manier te levellen richting je main quest, maar je moet ook niet ALLE side quests doen omdat je dan te snel levelled.

Dat gezegd hebbende, TW3 is een game wat zo ontzettend goede side quests heeft dat het zonde is die niet te doen. Dus ik raad je aan om dat "noodzakelijk kwaad" gedachte achter je te laten en ze juist wel te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
mike0001 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:31:
[...]

Ja en nee.
Je moet wel side quests doen om op de juiste manier te levellen richting je main quest, maar je moet ook niet ALLE side quests doen omdat je dan te snel levelled.

Dat gezegd hebbende, TW3 is een game wat zo ontzettend goede side quests heeft dat het zonde is die niet te doen. Dus ik raad je aan om dat "noodzakelijk kwaad" gedachte achter je te laten en ze juist wel te doen :)
Mm ligt eraan. Als de sides bijdragen en onderdeel zijn van de story: prima.
Zoals ik aangaf net Valhalla uitgespeeld, zat barstensvol met side quest die ik ook wel 'filler' quest noem. Eens kijken hoe zich dat ontwikkeld bij TW3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Naast het hoofdverhaal, zijn juist de soms heel goede sidequests een grote pre van dit spel. Het zijn veelal niet de klassieke fetch / kill quests.

Al zijn die er ook. Maar ook die helpen een 'levende' wereld creëren. Niet dat het vinden van de pan van een oud moedertje nu bijdraagt aan het grote verhaal, maar het is een verhaaltje op zich dat helpt de wereld te kennen. En dat je in andere sidequests IIRC ook weer terugziet. Vaak geen verplicht deel van de story, wel van de world building.

En onvergelijkbaar met Fallout-achtige sidequests waar geen 'echt' verhaal bij zit. Het was voor mij een afknapper om die te spelen -na- TW3.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:45:
[...]

Mm ligt eraan. Als de sides bijdragen en onderdeel zijn van de story: prima.
Zoals ik aangaf net Valhalla uitgespeeld, zat barstensvol met side quest die ik ook wel 'filler' quest noem. Eens kijken hoe zich dat ontwikkeld bij TW3
Die side quests zitten er ook in, maar die zijn makkelijk te herkennen als "hier in de buurt ligt een treasure" er zijn echter hele grote en hele coole side quests die je echt moet meemaken. dan kom je de meest leuke quests tegen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
F_J_K schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:57:
Naast het hoofdverhaal, zijn juist de soms heel goede sidequests een grote pre van dit spel. Het zijn veelal niet de klassieke fetch / kill quests.

Al zijn die er ook. Maar ook die helpen een 'levende' wereld creëren. Niet dat het vinden van de pan van een oud moedertje nu bijdraagt aan het grote verhaal, maar het is een verhaaltje op zich dat helpt de wereld te kennen. En dat je in andere sidequests IIRC ook weer terugziet. Vaak geen verplicht deel van de story, wel van de world building.

En onvergelijkbaar met Fallout-achtige sidequests waar geen 'echt' verhaal bij zit. Het was voor mij een afknapper om die te spelen -na- TW3.
Oh ja dat was ik vergeten. De wereld is levend en het kan zijn dat je in een quest iemand red die vervolgens in een andere quest jou voorziet van hulp, of juist niet. erg leuk gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:22
Er zitten side quests in die zeker niet hadden misstaan in de main.

En ja, je hebt een aantal waarbij je een monster of schaap moet zoeken (dat schaap is wel geestig trouwens), maar het is over het algemeen echt de moeite wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-09 11:22
Wat ik dan niet snap is het volgende:
Ik ben terug gegaan naar White Orchard. Heb op dit moment alle vraagtekens op de kaart bekeken. Heb in het dorp alle papieren van het bord gepakt. Volgens mij heb ik nu alle side missies gehad.

Zit nu op lvl4. Voor Velen is lvl5 aangeraden. Nu zal dat leveltje verschil niet moeten uitmaken, maar hoe zou ik toch verder kunnen levelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Gewoon naar Velen gaan. Een level of 2 verschil maakt in de praktijk niet zoveel uit. Gewoon zorgen dat als je een level ziet met een rood dingetje ervoor, of een monster / bandit / whatever met een rood dingetje, ga er dan maar met een grote boog omheen. Die overgang van oranje, wat nog best te doen is, naar rood, is niet zozeer een overgang als een muur.

Pro-tip, zorg dat je de Gourmet ability hebt, dan heb je in feite 20 min lang regen als je wat eet, dat helpt echt een hele boel als je low level bent. High level ook, trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
henkie196 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:19:
Gewoon naar Velen gaan. Een level of 2 verschil maakt in de praktijk niet zoveel uit. Gewoon zorgen dat als je een level ziet met een rood dingetje ervoor, of een monster / bandit / whatever met een rood dingetje, ga er dan maar met een grote boog omheen. Die overgang van oranje, wat nog best te doen is, naar rood, is niet zozeer een overgang als een muur.

Pro-tip, zorg dat je de Gourmet ability hebt, dan heb je in feite 20 min lang regen als je wat eet, dat helpt echt een hele boel als je low level bent. High level ook, trouwens.
Thanks. Even kijken hoe de abilitys werken. Ben nu lvl6 en heb, volgens mij bedoel je dit, 3 slots bij mijn character. Heb hier 2 slots gevuld met aanval en een met een ability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:23

Bloodclot

Jawier!

Ik als casual gamer (heb jaar gedaan over de fantastische game rdr2) ben nu ook begonnen met The Witcher, lekker in de wintermaanden spelen naast de houtkachel en kerstboom in de hoek.

In het begin erg wennen, waar rdr2 wat tragere controls heeft heeft the witcher wat snellere directere controls. Maar 2 avonden spelen heb ik het aardig onder controle. Alleen probeer ik regelmatig mijn paard nog te slaan met 'driehoekje' in rdr2 was dat op het paard gaan stijgen :)

Ben nu bij die dikke baron, sfeer is goed, en wordt nu langzaam in het verhaal gezogen. Heb vluchtig door deze topic beetje gelezen, maar dat laat ik voor nu, veel spoilers :). Ik laat met met zulke games graag verassen. hopen dat ik met 2-4 uur gamen per week er een beetje doorheen kom en gelukkig zit er geen tijdsdruk op, net zoals met rdr2 kon je gewoon rustig aan doen met de verhaal lijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Met die hoeveelheid uren per week doe je er misschien wel een jaar over, maar dat lijkt me geen probleem. Heb zelf ook 3-4 maanden er over gedaan om door het spel te komen, ook niet veel tijd, maar wel wat meer dan 2-4 uur per week. Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

henkie196 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:03:
Met die hoeveelheid uren per week doe je er misschien wel een jaar over, maar dat lijkt me geen probleem. Heb zelf ook 3-4 maanden er over gedaan om door het spel te komen, ook niet veel tijd, maar wel wat meer dan 2-4 uur per week. Veel plezier ermee!
Misschien dat er een paar avonden de komende wintermaanden tussenzitten dat ik in één keer 4uur meepak op en of twee avonden, dat vind ik heerlijk met dit soort games, gezogen worden in het verhaal dan totaal de tijd vergeten ;)

Bij rdr2 was het verhaal juist niet het probleem, had bijvoorbeeld mezelf afgesproken om 23:00 dan te stoppen. dus om 23:00 ga je uitloggen, maar dan zie je toch een rookpluimpje in de verte, of een kudde bisons die je nog 'even snel ' wil jagen, waarna je weer een stranger tegenkomt die hulp nodig heeft en toen was het 2:00. (nee geen klacht, meer een compliment)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Dat is zeer zeker ook mogelijk met the Witcher 3. Even nog wat Witcher gear opzoeken, kom je een quest onderweg tegen, of zit dicht bij point of interest, dus even verkennen, even quest doen, en oeps, het is een uur later.

Zou zelf niet al te veel van de main quest doen in één keer, als je op sommige punten te ver gaat kunnen andere side quests weer geblokkeerd worden (omdat bv. de persoon die de quest geeft ergens anders heen moet voor de main quest, of iets dergelijks). Plus dat sommige main quests mij een beetje te veel het gevoel geven heen en weer gestuurd te worden, dan is het wel leuk om wat side quests tussendoor te doen als vermaak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Blood & Wine nu bijna uit. Nu die verdomde vampier nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
henkie196 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:03:
Ik las dat je de main in 25 uur zou kunnen finishen, omdat je dan 'het doel' bereikt zou moeten kunnen hebben. 25 a 50 uur vind ik mooi zat overigens.

• henkie196
  • Niet online
ArnoldSmiley schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:52:
Ik las dat je de main in 25 uur zou kunnen finishen, omdat je dan 'het doel' bereikt zou moeten kunnen hebben. 25 a 50 uur vind ik mooi zat overigens.
Dat zal best kunnen, ja. Korter kan waarschijnlijk ook wel, niet alle main quests zijn nodig om de end game op te starten, volgens mij. Een speedrun doet het in < 3 uur :+

Mijn eigen playthroughs zitten over het algemeen meer richting de 150-200+ uur. Voor een lineaire fps is 25 uur wel veel, maar voor zo'n open world RPG met zoveel dingen te doen, in een wereld die interessant is, en waar de dingen die je kunt doen interessant zijn, vind ik het niet erg om lekker lang in de game te zitten.

Je kan de main quest volgen, voor een wat meer geleide en cinematische experience, of je doet talloze side quests of bezoekt points of interest, en vind misschien wel mooie Witcher gear schematics.
Edmin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 22:16:
Blood & Wine nu bijna uit. Nu die verdomde vampier nog...
Dat was (voor mij) wel één van de moeilijkste gevechten in de hele game. Als je weet wat je moet doen, is het nog wel te doen, maar stuk moeilijker dan de rest. Of anders één van die kleine side quests in B&W waar wat beelden tot leven komen en die je echt in no-time afmaken.

[ Voor 55% gewijzigd door henkie196 op 10-12-2020 08:02 ]

• ArnoldSmiley
henkie196 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:28:
[...]

Dat zal best kunnen, ja. Korter kan waarschijnlijk ook wel, niet alle main quests zijn nodig om de end game op te starten, volgens mij. Een speedrun doet het in < 3 uur :+

Mijn eigen playthroughs zitten over het algemeen meer richting de 150-200+ uur. Voor een lineaire fps is 25 uur wel veel, maar voor zo'n open world RPG met zoveel dingen te doen, in een wereld die interessant is, en waar de dingen die je kunt doen interessant zijn, vind ik het niet erg om lekker lang in de game te zitten.

Je kan de main quest volgen, voor een wat meer geleide en cinematische experience, of je doet talloze side quests of bezoekt points of interest, en vind misschien wel mooie Witcher gear schematics.

[...]

Dat was (voor mij) wel één van de moeilijkste gevechten in de hele game. Als je weet wat je moet doen, is het nog wel te doen, maar stuk moeilijker dan de rest. Of anders één van die kleine side quests in B&W waar wat beelden tot leven komen en die je echt in no-time afmaken.
Weet je wat het is? Fulltime job, op papier 40 uur, in praktijk 50+, papa van een 1 en een 2 jarige....die 100 uur heb ik gewoon niet. Ik game om een mooi verhaal te hebben, en dan is 50 echt prima. Net AC Valhalla completed in 90 uur, maar das alleen omdat ik ziek was. Ook echt een te grote game eigenlijk.

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

Ik ben met de Switch nu aangekomen dat ik de main story line heb uitgespeeld en begonnen ben met de Heart of Stone uitbreiding. Alleen zou ik het superfijn vinden als ik mijn Switch save op de een of andere manier naar mijn Xbox Series X kan porten, zodat ik daar verder op kan spelen. Iemand enig idee of daar al een oplossing voor is?

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ArnoldSmiley schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:26:
[...]

Weet je wat het is? Fulltime job, op papier 40 uur, in praktijk 50+, papa van een 1 en een 2 jarige....die 100 uur heb ik gewoon niet. Ik game om een mooi verhaal te hebben, en dan is 50 echt prima. Net AC Valhalla completed in 90 uur, maar das alleen omdat ik ziek was. Ook echt een te grote game eigenlijk.
Zit ik dus ook: fulltime + papa van 2 jonge kinderen (3 en 5). Maar ik kan dan echt genieten van een goede singleplayer game (speel ook wel eens multiplayer met collega's vrienden (gt sport/rdr2).

Als vrouwlief een avondje weg is, luie stoel voor de tv, houtkachel aan (1mtr van de stoel). donkerbiertje + nootjes/droge worst erbij, kids slapen. beentjes omhoog, game opstarten en ingezogen worden in het verhaal.

Ik wil niet door de storymode heenjagen, wil ook wel wat van de wereld zien en side quests doen. maar alle side quests doen voordat ik verder ga met storyline is gewoon niet te doen voor mij.

Die tijd waar ik 20+uur per dag voor mezelf had.. soms... :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:06
Bij TW3 heb ik echt gehad dat ik na een avondje gamen op bed ging en mn vrouw wakker maakte en gewoon echt moest vertellen wat ik allemaal wel niet had meegemaakt.
Vond ze niet altijd tof natuurlijk :P

Maar dat geeft maar voor mij aan wat voor een toffe, bizarre en soms waanzinnige quests er tussen zitten waarbij de maker het niet zo nauw neemt met de redelijk schone hollywood wetten zeg maar.
Ze schoppen nogal tegen wat heilige huisjes aan en hebben quests waar (naar zover ik weet) geen andere developer ooit naar zou kijken om te gebruiken.
Echt briljant.
Dit hoop ik ook bij CP2077 tegen te komen

• henkie196
  • Niet online
Ik zit in hetzelfde schuitje wat dat aan gaat. Baan van 40u (geen 50+, dat zou me te veel tijd voor m'n gezin kosttten), 2 kids (0 en 4 toen ik de Witcher 3 speelde). Misschien een uurtje per dag nadat de kids sliepen, alhoewel dat vaak genoeg ook niet lukte, omdat de jongste nog niet zo makkelijk in slaap viel (en nog minder goed in slaap blijft, nu nog steeds). Dus duurt het gewoon maanden voordat ik door het spel kwam, maar dat geeft voor mij niet zoveel.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:30
ArnoldSmiley schreef op woensdag 9 december 2020 @ 23:52:
[...]

Ik heb TW3 in 35uur uitgespeeld. Ik heb niet het gevoel dat ik de game gerushed heb. Heb best veel gedaan en toffe gear verzameld. Dat doe ik wel met guides, echt geen zin om uren te struinen naar het juiste handschoentje of stukje ijzer. Hearts of Stone had ik binnen 10 uur uit. Vond ik geen reet aan eigenlijk. Las gister op het forum dat iemand 50uur in heats of stone had gestoken.... hoe dan? Blood & Wine ben ik mee gestopt toen ik allemaal van die suffe klusjes op al die wijngaarden moest gaan zitten doen ;w . Pak ik nog wel een x op met de PS5 patch.

Iedereen is helemaal lyrisch over de sidequests, maar zo heel spannend was dat toch allemaal niet? Die witcher contracts waren echt pure opvulling en áltijd hetzelfde riedeltje. Ergens naar toe om met iemand te praten die een monster had gezien, naar de plek waar dat was, geurtjes oppikken met je witcher sense, lijken bekijken en daarna het monster te lijf. Dat had ik na 5x ook wel gezien.

[ Voor 19% gewijzigd door Hulleman op 10-12-2020 09:58 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

Tuurlijk heb je die wel.

Ik heb 4 kids en een bizar drukke job en doe ook nog ergens vrijwilligerswerk... en ik heb bijna 200 uur in de game zitten.... (sinds 2015 :+ ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Edmin schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:09:
[...]

Tuurlijk heb je die wel.

Ik heb 4 kids en een bizar drukke job en doe ook nog ergens vrijwilligerswerk... en ik heb bijna 200 uur in de game zitten.... (sinds 2015 :+ ).
OK, anders gezegd: dat geduld heb ik niet. 4 weken dezelfde game; prima. Maar dan wat anders graag

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hulleman schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:56:
[...]

Iedereen is helemaal lyrisch over de sidequests, maar zo heel spannend was dat toch allemaal niet? Die witcher contracts waren echt pure opvulling en áltijd hetzelfde riedeltje. Ergens naar toe om met iemand te praten die een monster had gezien, naar de plek waar dat was, geurtjes oppikken met je witcher sense, lijken bekijken en daarna het monster te lijf. Dat had ik na 5x ook wel gezien.
Het mooie van de sidequests zit hem dan ook niet in het type missie, maar in de kleine verhalen die zo leuk op elkaar inhaken. Het zijn allemaal stukjes storytelling die heel mooi in de wereld van TW3 zijn verweven.

• ArnoldSmiley
Edmin schreef op donderdag 10 december 2020 @ 11:17:
[...]

Het mooie van de sidequests zit hem dan ook niet in het type missie, maar in de kleine verhalen die zo leuk op elkaar inhaken. Het zijn allemaal stukjes storytelling die heel mooi in de wereld van TW3 zijn verweven.
Ben daar, misschien helaas, niet zo gevoelig voor. Ik wil gewoon snel weten wat The Wild Hunt is en wat ze van Ciri willen 😈😉

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mime010
Ben nu de Bloody Baron en heb net
spoiler:
de botchlin (?) gedood.

Grappig stuk, je moet er maar opkomen. M’n vriendin had ook iets van wtf (die keek op dat moment net mee)

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

henkie196 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 07:28:
[...]

[...]

Die 'Cosplay' quest is niet helemaal goed geïmplementeerd imho. Ik was flink lager in level dan het voorgestelde niveau en werd dus idd net als jij echt rap afgeslacht. Een savegame eerder laden was niet echt een optie (te ver terug), dus was ik na het helpen van die kerel langs de weg eerst wat anders gaan doen om wat te levelen. Bij terugkeer bleek het window om de quest in te doen voorbij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Edmin schreef op donderdag 10 december 2020 @ 22:01:
Die 'Cosplay' quest is niet helemaal goed geïmplementeerd imho. Ik was flink lager in level dan het voorgestelde niveau en werd dus idd net als jij echt rap afgeslacht. Een savegame eerder laden was niet echt een optie (te ver terug), dus was ik na het helpen van die kerel langs de weg eerst wat anders gaan doen om wat te levelen. Bij terugkeer bleek het window om de quest in te doen voorbij :(
Er zijn meer van dat soort quests volgens mij, waar, als je te lang wacht nadat je het begin hebt getriggered dat de quest dan verdwijnt. Heb je natuurlijk niks aan als je over de quest struikelt en vervolgens erachter komt dat je zwaar underleveled bent daarvoor, want dat kun je pas weten op het moment dat je de quest activeert.

Kun je de quest niet activeren en dan doorlopen? Ik weet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:25

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb deze game nog niet gespeeld en wil dit wel gaan doen. Maar is er al een ps5 update voor deze game? Of is de ps4 ook al de moeite waard?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nog steeds awesome. Zelfs na 5 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Edmin schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:41:
Dan wordt het dus gewoon wachten op een aanbieding voor de ps4 editie die ik later kan omzetten naar de ps5. Ik gok dat voor het einde van het jaar nog wel een aanbieding komt dat de goty te krijgen is voor 14.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Oxigeon schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 23:55:
[...]

Dan wordt het dus gewoon wachten op een aanbieding voor de ps4 editie die ik later kan omzetten naar de ps5. Ik gok dat voor het einde van het jaar nog wel een aanbieding komt dat de goty te krijgen is voor 14.99
Ik had hem voor 18 euro nieuw. Op MP staan ze voor tientje..maar ik wilde hem nieuw. Mooi nieuw hoesje, prima voor in de collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Edmin schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:41:
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de nextgen update voor de PC. Misschien dat ik dan een New Game+ begin, ik had tenslotte alle outfits verzameld en die zouden bewaard moeten zijn.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

ArnoldSmiley schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:12:
[...]

Ik had hem voor 18 euro nieuw. Op MP staan ze voor tientje..maar ik wilde hem nieuw. Mooi nieuw hoesje, prima voor in de collectie.
Klopt. Op psn als die in dr aanbieding is is die constant 14.99 daar wil ik even op wachten. Gok eigenlijk dat na het weekend ergens wel de einde van het jaar aanbiedingen komen. Kan ook volgend weekend zijn maar dat maakt me niet uit.

Via marktplaats weet ik niet echt. Ga er van uit dat de dlc / add ons via een code te downloaden zijn en die al gebruikt zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

XWB schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 00:25:
[...]

Ik ben wel heel erg benieuwd naar de nextgen update voor de PC. Misschien dat ik dan een New Game+ begin, ik had tenslotte alle outfits verzameld en die zouden bewaard moeten zijn.
Niet als je ze verkocht hebt zeker? Maar als er een update komt begin ik zeker weer opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Edmin schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 08:51:
[...]

Niet als je ze verkocht hebt zeker? Maar als er een update komt begin ik zeker weer opnieuw
In Blood and Wine krijgt Gerald een huis, alle outfits die je daar ophangt zouden bewaard moeten blijven.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
XWB schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:00:
In Blood and Wine krijgt Gerald een huis, alle outfits die je daar ophangt zouden bewaard moeten blijven.
In new game+ draagt je hele inventory en stash gewoon over. Spul dat je ophangt in Corvo Bianco ben je denk ik juist kwijt? Niet echt opgelet, ik heb die Over 9000! inventory mods, dus ik heb echt heel veel dingen. Quest items raak je uiteraard wel kwijt.

En al die alchemy ingredienten heb je in NG+ ook niet meer nodig, behalve voor wat quest items, en nog een paar andere kleine dingen, want je houdt al de potions die je ervoor had, dus die hoef je niet opnieuw te maken / leren.

Alle Witcher gear kan je wel opnieuw craften, de diagrammen raak je kwijt, en worden vervangen door nieuwe diagrammen (Legendary, geloof ik). Basically begin je overnieuw, maar je hebt nog je gear van de vorige keer, dus early game is een stuk makkelijker. Het spul dat je al had gaat underleveled raken tot alle random drops weer beter zijn dan je top level Witcher gear van de vorige game. In feite reset de hele leveled structuur naar het level dat je mee begint. Dus als je begint bij lvl 50, is dat in feite lvl 1 voor het bepalen van relatieve levels van de rest van de game. Dus de Legendary Witcher Cat gear is dan niet lvl 14, maar lvl 14+50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
Oxigeon schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 07:41:
[...]

Klopt. Op psn als die in dr aanbieding is is die constant 14.99 daar wil ik even op wachten. Gok eigenlijk dat na het weekend ergens wel de einde van het jaar aanbiedingen komen. Kan ook volgend weekend zijn maar dat maakt me niet uit.

Via marktplaats weet ik niet echt. Ga er van uit dat de dlc / add ons via een code te downloaden zijn en die al gebruikt zijn dan.
Zelf voor een tientje op Marktplaats gekocht (GOTY edition). Volgens mij zitten de addons hierbij zonder een download code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Vraagje...niet over TW3, wel gerelateerd. Afgelopen jaren bar weinig gegamed, mede door komst kids.

Alleen alle must play games gespeeld....AC-serie, HZD, GoW, GoT, verder niet veel.

Ik merk dat ik de TW3 echt heel leuk vind, terwijl ik altijd dacht dat het RPG genre mij niet zou liggen. Zijn er nou de afgelopen jaren nog games uitgekomen waar jullie van zeggen, op basis van mijn interesses, probeer die ook eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:51
ArnoldSmiley schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:54:
Vraagje...niet over TW3, wel gerelateerd. Afgelopen jaren bar weinig gegamed, mede door komst kids.

Alleen alle must play games gespeeld....AC-serie, HZD, GoW, GoT, verder niet veel.

Ik merk dat ik de TW3 echt heel leuk vind, terwijl ik altijd dacht dat het RPG genre mij niet zou liggen. Zijn er nou de afgelopen jaren nog games uitgekomen waar jullie van zeggen, op basis van mijn interesses, probeer die ook eens?
Skyrim, Fallout new vegas

Maar The Witcher 3 blijft het best :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:43
Fallout 3, The Outer Worlds, Dragon Age Inquisition, Mass Effect Trilogy remaster die volgend jaar komt en ga zo maar door. Action RPG's zijn ook mijn meeste favoriete games. Lekker op je gemak gamen en je eigen ding doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
wauturr schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:12:
[...]

Skyrim, Fallout new vegas

Maar The Witcher 3 blijft het best :)
Fall Out geprobeerd, maar dat was niks voor mij. Ga eens naar Skyrim kijken 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
NukaWorldNL schreef op zondag 13 december 2020 @ 22:01:
Fallout 3, The Outer Worlds, Dragon Age Inquisition, Mass Effect Trilogy remaster die volgend jaar komt en ga zo maar door. Action RPG's zijn ook mijn meeste favoriete games. Lekker op je gemak gamen en je eigen ding doen.
Een game moet gewoon een lekker verhaal hebben, is vaak wel bij action rpg's. Net alsof je een film spwwlt zegt maar 😍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:14
Hoor goede verhalen over deze game. Ik zit eraan te denken om hem aan te schaffen voor ps4. Zie deze game staan voor 30 euro voor goty edition. Bij vele winkel oa gamemania en Mediia markt. Is hij weleend onder de 30 gekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nietdatikweet schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:16:
Hoor goede verhalen over deze game. Ik zit eraan te denken om hem aan te schaffen voor ps4. Zie deze game staan voor 30 euro voor goty edition. Bij vele winkel oa gamemania en Mediia markt. Is hij weleend onder de 30 gekomen?
Hij komt met enige regelmaat voor minder in de PSN Store langs ( GOTY) dacht dat ik hem laatst had gezien voor 14.99 in de store (digitaal dus, de 30 euro is hij ook dik waard voor een fysieke kopie).

https://psndeals.com/ps4-...-year-edition-game-15453/

[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 14-12-2020 14:22 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Wowzers 15 euo zou ik hem zeker wel halen. Al ben ik niet zo van digitaal games aanschaffen tenzijn het free playstation games zijn :p hmm enig idee wanneer hij weer voor die prijs zal komen? Komen net wel van Black Friday...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
Ik ben net weer begonnen, is er al bekend wanneer de 60fps voor de ps5 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
bikabob schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:29:
Ik ben net weer begonnen, is er al bekend wanneer de 60fps voor de ps5 komt?
Nog niks bekend over de ps5 patch. Ze zullen het druk hebben met de CP77 patches.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
Nietdatikweet schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:28:
Wowzers 15 euo zou ik hem zeker wel halen. Al ben ik niet zo van digitaal games aanschaffen tenzijn het free playstation games zijn :p hmm enig idee wanneer hij weer voor die prijs zal komen? Komen net wel van Black Friday...
Vaak is januari ook zo'n periode dat games in de aanbieding zijn. Althans voor de xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:55
Gog.com heeft 'm ook regelmatig in de aanbieding, en dan is ie DRM-vrij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Nietdatikweet schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:28:
Even afwachten. Morgen lopen de deals af die morgen aflopen. Ik gok dat bij de volgende lichting the witcher wel weer erbij zit. Dan schaf ik hem ook aan. Zou het zonde vinden als ik hem nu koop en volgende week kostie 15 euro. Voor het einde van het jaar of met christmas deals zal hij echt wel goedkoper zijn.

Kijk zelf altijd op psprices.com daar zie je ook de laagste prijs ooit en een grafiek welke prijzen hij heeft gehad de afgelopen tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Oxigeon schreef op maandag 14 december 2020 @ 19:48:
[...]

Even afwachten. Morgen lopen de deals af die morgen aflopen. Ik gok dat bij de volgende lichting the witcher wel weer erbij zit. Dan schaf ik hem ook aan. Zou het zonde vinden als ik hem nu koop en volgende week kostie 15 euro. Voor het einde van het jaar of met christmas deals zal hij echt wel goedkoper zijn.

Kijk zelf altijd op psprices.com daar zie je ook de laagste prijs ooit en een grafiek welke prijzen hij heeft gehad de afgelopen tijd
Zal ik doen. Voor diegene die op mij gereageerd hebben. Thx guys ik wacht wel tot ie wat goedkoper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
108rogar schreef op maandag 14 december 2020 @ 18:07:
Gog.com heeft 'm ook regelmatig in de aanbieding, en dan is ie DRM-vrij.
Maar daar heb je weinig aan als je hem voor PS of Xbox wilt hebben ;) Maar inderdaad, GoG heeft meestal eindejaars sales, en daar zal The Witcher 3 vast ook bij zitten, vaak voor minder dan € 15 zelfs. Maar alleen voor PC dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
Inmiddels begint mijn enthousiasme een beetje weg te ebben....

Ik ben meer dialogen aan het kijken dan dat ik aan het spelen ben lijkt het. Daarnaast...het enige wat ik doe is mensen zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:30:
Inmiddels begint mijn enthousiasme een beetje weg te ebben....

Ik ben meer dialogen aan het kijken dan dat ik aan het spelen ben lijkt het. Daarnaast...het enige wat ik doe is mensen zoeken....
Dan ga je even focussen op de main en klik je wat sneller door de dialogen heen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:34:
Dan ga je even focussen op de main en klik je wat sneller door de dialogen heen :)
Ik vond dat eerliijk gezegd meer een probleem met de main quest dan met de side quests. Als je in Velen aan komt, wordt je voor de main quest op twee paralelle sporen gezet, en beiden leiden tot veel heen en weer rennen en bla-bla. Leuk voor een tijdje, maar ik deed over het algemeen redelijk wat verkenning tussendoor om uit die sleur te raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Het probleem zit misschien een beetje in de verwachting. The Witcher is een RPG, geen actie-adventure. Bij een RPG horen conversaties natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Voor een RPG valt het bla-bla gehalte ook wel mee, denk ik. In Jade Empire had ik het idee echt de helft van de tijd aan het praten te zijn, in Planescape Torment hangt de hele game op dialogen. Dat is ook helemaal geen probleem. Ik vond het praten in de Witcher ook niet zo erg, relatief doe je er niet eens zoveel van. Maar ik vond de main quest, in ieder geval in Velen, wel erg veel heen en weer rennen. Het loopt wel soepel met het verhaal mee, maar ik kreeg wel sterk het gevoel dat er weinig vooruitgang in de main quest zat in dat stuk van de game.

Vaak vond ik het leuker om gewoon wat side quests te doen en te verkennen, Witcher gear opzoeken, dat soort dingen.

Als je van de Witcher 3 een action game verwacht, dat is het inderdaad niet, alhoewel er genoeg actie te vinden is. Net zoals dat er genoeg actie games zijn met eindeloze cutscenes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
418O2 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:42:
Het probleem zit misschien een beetje in de verwachting. The Witcher is een RPG, geen actie-adventure. Bij een RPG horen conversaties natuurlijk
Dit is mijn eerste echte RPG, geen idee wat ik precies moest verwachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:14:
[...]

Dit is mijn eerste echte RPG, geen idee wat ik precies moest verwachten
Bij Role Playing komt ook wat characterbuilding (stats upgraden, inventory management) en storytelling (converseren dus) kijken. Als je dat leert waarderen dan is het spel veel beter; het verhaal is het sterke punt van de game namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:14:
[...]

geen idee wat ik precies moest verwachten
Precies dit dus: conversaties :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
XWB schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:16:
[...]

Precies dit dus: conversaties :p
Ik ga hem aan de kant leggen. Hoe graag ik ook wil wetrn hoe het verhaal afloopt: ik druk alleen maar dialogen door, mis daardoor de clues....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:43
ArnoldSmiley schreef op woensdag 16 december 2020 @ 00:13:
[...]

Ik ga hem aan de kant leggen. Hoe graag ik ook wil wetrn hoe het verhaal afloopt: ik druk alleen maar dialogen door, mis daardoor de clues....
Kan goed dat het je soort game niet is.
Maar het idee is meer rustig aan doen, inleven in de verhalen van mensen, in de wereld. Volg niet alleen het hoofdverhaal maar trekt zelf de wereld in. Als het je pakt ga je in die wereld leven zoals weinig andere rpg games dat kunnen.
En Gwent! :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mutatie op 16-12-2020 01:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Argarath
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:00

Argarath

MasterBlaster

Moet zeggen dat het lezen van de boeken de game nóg meer lading geeft dan het van zichzelf al heeft. Vind het oprecht het allerbeste spel ooit, op heel veel vlakken. En ik draai al een jaar of 30 mee op game gebied 😉

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

• ArnoldSmiley
Mutatie schreef op woensdag 16 december 2020 @ 01:11:
[...]

Kan goed dat het je soort game niet is.
Maar het idee is meer rustig aan doen, inleven in de verhalen van mensen, in de wereld. Volg niet alleen het hoofdverhaal maar trekt zelf de wereld in. Als het je pakt ga je in die wereld leven zoals weinig andere rpg games dat kunnen.
En Gwent! :P
Ergens vind ik het jammer hoor, maar ik bem te ongeduldig. Ik had een kleine backlog, dus nu aan Arkham Knight ein-de-lijk begonnen. Briljante game, pace ligt veel hoger als bij TW3
Wat mij aansprak aan TW3 was vooral het verhaal. Het komt alleen zo tergend langzaam vooruirt. Setting is briljant, gameplay an sich ok. Maar met een fulltime job, een baby en een peuter heb ik meer behoefte aan snellere games. Geprobeerd, niks ten nadele verder van TW3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Ik heb hem na het lezen van een aantal posts ook gekocht. Na de installatie verbaasd over de grote (slechts 36Gb), daarmee ook een beetje sceptisch over de grafische kwaliteit.

Maar wauw, voor een spel van die leeftijd op ultra settings ziet het er goed uit. Ik moet nog steeds die grote Griffin killen (begin quest), maar ik ben vooral aan het rond wandelen en rijden, spullen zoeken en een beetje met beesten vechten en aan het genieten van de omgeving. Vooral de zonsondergang en zonsopgang zijn mooi.

Niet het makkelijkste spel overigens, veel knoppen en mogelijkheden ook in combat en de skilltree is ook uitgebreid.

De crafting heb ik nog niet echt ontdekt. Gear en wapens zijn (nog) niet zo makkelijk te vinden. Dat is een heel avontuur op zich.

Er zijn diverse guides online te vinden dus uiteindelijk kom ik vast wel een heel eind.

Voor wat betreft de dialogen in de game, ja soms lang maar als je wilt begrijpen waar het over gaat dan is het de moeite waard. Anders doorklikken en lekker questen om een paar levels hoger kan komen.

Voor de twijfelaars, geen game die je in een uurtje onder de knie hebt, maar als je erin zit....

Koop je de GOTY editie heb je ook alle expansions erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
@tommy2005 Swallow en thunderbolt als potions ;)

https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021/

als het nog niet mooi genoeg is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
@tommy2005 De gourmet ability geeft je 20 minuten lange regen voor elke stukje eten of drinken, maakt je leven echt een stuk makkelijker. Niet dat je tijdens combat langer overleeft, maar in ieder geval kan je tot full health regenereren tussen de verschillende gevechten.

Crafting is meer iets voor later. Met hoe de gear geleveled is, krijg je wel wat betere gear door craften, maar is gauw toch weer obsolete. Eigenlijk kan je het meeste negeren en een oog uithouden voor Witcher gear, dat is meestal veruit het beste dat je kunt vinden, voor dat level van gear.

Voor potions gewoon alle alchemy dingen verzamelen die je tegenkomt, komt vast wel van pas. Ook alle sterke alcohol meepakken.

Qua mods, als je dat niet erg vindt, zou ik een mod aanraden waarmee je alle quest markers (niet alleen de actieve) op de map te zien krijgt, een mod voor meer inventory ruimte (tenzij je veel goochelen met je inventory niet erg vindt). Beetje quality of life improvements, of in ieder geval zo zie ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
henkie196 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:32:
@tommy2005 De gourmet ability geeft je 20 minuten lange regen voor elke stukje eten of drinken, maakt je leven echt een stuk makkelijker. Niet dat je tijdens combat langer overleeft, maar in ieder geval kan je tot full health regenereren tussen de verschillende gevechten.

Crafting is meer iets voor later. Met hoe de gear geleveled is, krijg je wel wat betere gear door craften, maar is gauw toch weer obsolete. Eigenlijk kan je het meeste negeren en een oog uithouden voor Witcher gear, dat is meestal veruit het beste dat je kunt vinden, voor dat level van gear.

Voor potions gewoon alle alchemy dingen verzamelen die je tegenkomt, komt vast wel van pas. Ook alle sterke alcohol meepakken.

Qua mods, als je dat niet erg vindt, zou ik een mod aanraden waarmee je alle quest markers (niet alleen de actieve) op de map te zien krijgt, een mod voor meer inventory ruimte (tenzij je veel goochelen met je inventory niet erg vindt). Beetje quality of life improvements, of in ieder geval zo zie ik het.
Bedankt voor de tips. Ik ga vandaag beginnen in het volgende stuk, ik moet Ciri gaan zoeken. Volgens mij komt het nu een beetje op stoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Morgen begint de de playstation januari-uitverkoop. Eens even kijken dan of Witcher 3 tuseen ligt

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sII88h5uZLTSlKE4bMku1IiPuxg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HR2EFBkyBmr1WgMv7fO8wMnv.jpg?f=fotoalbum_large

Weinig tijd om te spelen, maar zulke avonden in het weekend kan ik best van genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Jawel hoor de goty is niet in de aanbieding maar de normale versie wel. 9 euries en de 2 expansions zijn lost te koop voor 4 en 8 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:14
Sinds een aantal dagen voor het eerst een nieuwe playthrough begonnen op de pc. Ziet er nog prima uit voor 2020-2020, vind het ook mooier ogen dan op de One X die een 4K patch update had gekregen.

Het leukste is wel dat ik nu ook met mods kan klooien, o.a. al wat grafische mods erop gegooid zodat de game meer lijkt op de E3 2014 versie. Wel jammer dat het mod aanbod een stuk minder is vergeleken met Skyrim.

Hoewel dat mijn 6e of 7e playthrough wordt hoor ik nog graag vette builds advies, ik bleef vaak saai trouw aan quen en swordplay. In ieder geval wat skills gooien in igni, die vuur animaties blijven dik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Heb dr game al een paar dagen. En moet zeggen dat het wel allemaal wat veel is. Al die alchemey ingredienten en spreuken. Ben momenteel level 6. Iemand tips wat ik met al die spullen van alchmey moet doen en wat het snelste manier is om snel te levellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Westland1940 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:01:
Sinds een aantal dagen voor het eerst een nieuwe playthrough begonnen op de pc. Ziet er nog prima uit voor 2020-2020, vind het ook mooier ogen dan op de One X die een 4K patch update had gekregen.

Het leukste is wel dat ik nu ook met mods kan klooien, o.a. al wat grafische mods erop gegooid zodat de game meer lijkt op de E3 2014 versie. Wel jammer dat het mod aanbod een stuk minder is vergeleken met Skyrim.

Hoewel dat mijn 6e of 7e playthrough wordt hoor ik nog graag vette builds advies, ik bleef vaak saai trouw aan quen en swordplay. In ieder geval wat skills gooien in igni, die vuur animaties blijven dik :)
Fast sword is waarschijnlijk het beste / makkelijkst. Early game (tot misschien lvl 10-15) gebruikte ik ook veel quen, maar daarboven meer force push of pyromancy (ben de namen in Witcher jargon even kwijt). Ook zitten er goede dingen in de alchemy tree, zorgen dat je wat meer toxicity punten krijgt en dan wat decoctions nemen voor extra damage/resist/whatever. Er is meen ik ook een high level alchemy ding dat je meer damage geeft als je een hogere toxicity hebt.

Zo'n alchemy iets wordt helemaal lachen in Blood and Wine, als je zo'n mutation kan nemen die je extra % damage geeft voor ieder punt in toxicity. Met drie decoctions geeft dat alleen je al 200% extra damage. Maar is vanwege B&W puur iets voor end game of new game+.

Qua mods zou ik ook eens kijken naar zo'n mod die weapon / armor degradation verwijdert, dat vond ik in ieder geval niet iets waar ik tijdens het spelen mee bezig wilde zijn (kost ook vooral veel geld en micro-management).
Nietdatikweet schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 02:03:
Heb dr game al een paar dagen. En moet zeggen dat het wel allemaal wat veel is. Al die alchemey ingredienten en spreuken. Ben momenteel level 6. Iemand tips wat ik met al die spullen van alchmey moet doen en wat het snelste manier is om snel te levellen?
Snelste manier om te levelen is volgens mij door quests te doen (die min of meer jouw level zijn). Gewoon rondstruinen en willekeurige beestjes vechten geeft weinig xp, over het algemeen.

Qua alchemy, gewoon alle ingredienten die je tegenkomt verzamelen, en een oog open houden voor de verschillende recipies bij handelaren of gewoon als random loot. Met zo'n recipe kun je één keer zo'n potion maken, en daarna worden die iedere keer als je mediteert gerefreshed (kost iets van alcohol, maar dat is redelijk overdadig aanwezig).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Nietdatikweet schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 02:03:
Ik ben nu lvl10. Moet nu ciri vinden in novigrad. Heb een tijdje Velen rond gestruind en alle on-lvl contracts te doen, dit om ook de in eerste instantie gameplay/mechanics onder de knie te krijgen. In het begin weet je niet wat je moet doen met al die skills/alch/signs.

De general skill 'gourmet' is super nuttig. Is denk ik de eerste skill die je moet halen. Ik haalde hem pas op lvl6 en het vechten/healen werd een stuk makkelijker.

De shieldsign heb ik veel gebruikt om de harde klappen op te vangen van sterke gasten. Shield up en we vechten, klappen ontwijken tot je weer geraakt wordt, afstand nemen en shield recasten> repeat. Dit duurde nogal lang aangezien je soms zonder voedsel kwam te zitten, toen ontdekte ik 'gourmet' (20minuten healen op 1stukje vlees/water en vergeet gourmet niet in een slot te zetten).

Nu gebruik ik vooral stun voor 1vs1( of 2). Voor meerdere tegenstanders gebruik ik igni(vuur).

Alchemy komt later wel, vooral als je tegen sterke monsters gaat vechten is het handig om te kijken welke oil ze zwak zijn. Gather veel plantjes, en/of koop ingrediënten bij alch merchants. Dan heb je zo een paar pots.

Heb het spel nu een maand, speel paar uurtjes in de week en ik vind het fantastisch. Net als rdr2 hoef je niet persee de verhaal lijn te volgen. Lekker wat sidequests/contracts doen is ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
henkie196 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 07:41:
[...]

Fast sword is waarschijnlijk het beste / makkelijkst. Early game (tot misschien lvl 10-15) gebruikte ik ook veel quen, maar daarboven meer force push of pyromancy (ben de namen in Witcher jargon even kwijt). Ook zitten er goede dingen in de alchemy tree, zorgen dat je wat meer toxicity punten krijgt en dan wat decoctions nemen voor extra damage/resist/whatever. Er is meen ik ook een high level alchemy ding dat je meer damage geeft als je een hogere toxicity hebt.

Zo'n alchemy iets wordt helemaal lachen in Blood and Wine, als je zo'n mutation kan nemen die je extra % damage geeft voor ieder punt in toxicity. Met drie decoctions geeft dat alleen je al 200% extra damage. Maar is vanwege B&W puur iets voor end game of new game+.

Qua mods zou ik ook eens kijken naar zo'n mod die weapon / armor degradation verwijdert, dat vond ik in ieder geval niet iets waar ik tijdens het spelen mee bezig wilde zijn (kost ook vooral veel geld en micro-management).
Ik hou mijn focus ook op swordplay, maar nu met wat meer afwisseling, iets van een hybrid build. Dat Quen + attack idee ken ik nu wel :P . Early game kan je ook nog niet echt een build maken, pas bij level 20 kan je alle punten goed verdelen. Ik heb ook zelden fanatiek potions gebruikt tegen monsters, ga ik nu ook meer gebruiken.

Indestructible items is wel een goeie, ja. Telkens na een lang stuk naar een smith gaan om shit te repairen voegt weinig toe. 'over 9000' weight heb ik ook toegevoegd, geen gezeik meer dat je 'vol' zit. De cape/cloak mod voor Geralt is ook tof, had eigenlijk al in de game moeten zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Quen + attack is meer iets voor low levels, of als je een rode enemy tegenkomt, om te zorgen dat je niet 1 of 2-shotted wordt. Anders is dodgen meestal de betere tactiek, in mijn ervaring. Aard voor de stun, met een beetje mazzel heb je een instakill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
henkie196 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 07:41:
[...]

[...]

Snelste manier om te levelen is volgens mij door quests te doen (die min of meer jouw level zijn). Gewoon rondstruinen en willekeurige beestjes vechten geeft weinig xp, over het algemeen.

Qua alchemy, gewoon alle ingredienten die je tegenkomt verzamelen, en een oog open houden voor de verschillende recipies bij handelaren of gewoon als random loot. Met zo'n recipe kun je één keer zo'n potion maken, en daarna worden die iedere keer als je mediteert gerefreshed (kost iets van alcohol, maar dat is redelijk overdadig aanwezig).
Vind het niet zo een probleem om sidequests te doen. Maar damn vind deze game best pittig. Heb m maar gezet op de makkelijkste difficulty. Maar als ik het dus goed begrijp kan ik met mem alchemey spullen alleen potions maken? Kan ik dat zelf of moet ik naar eem winkelier gaan. En is zo een potion maar 1 keer te gebruiken?

Oh en ik vind het vrij irritant om mijn silver en steel sword telkens te repareren. Ben nu zelfs op het punt gekomen dat ik geen geld meer heb. Zijn er manieren om betere uitrusting en zwaarden te verkrijgen?

[ Voor 5% gewijzigd door Nietdatikweet op 05-01-2021 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Bloodclot schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:43:
[...]

Ik ben nu lvl10. Moet nu ciri vinden in novigrad. Heb een tijdje Velen rond gestruind en alle on-lvl contracts te doen, dit om ook de in eerste instantie gameplay/mechanics onder de knie te krijgen. In het begin weet je niet wat je moet doen met al die skills/alch/signs.

De general skill 'gourmet' is super nuttig. Is denk ik de eerste skill die je moet halen. Ik haalde hem pas op lvl6 en het vechten/healen werd een stuk makkelijker.

De shieldsign heb ik veel gebruikt om de harde klappen op te vangen van sterke gasten. Shield up en we vechten, klappen ontwijken tot je weer geraakt wordt, afstand nemen en shield recasten> repeat. Dit duurde nogal lang aangezien je soms zonder voedsel kwam te zitten, toen ontdekte ik 'gourmet' (20minuten healen op 1stukje vlees/water en vergeet gourmet niet in een slot te zetten).

Nu gebruik ik vooral stun voor 1vs1( of 2). Voor meerdere tegenstanders gebruik ik igni(vuur).

Alchemy komt later wel, vooral als je tegen sterke monsters gaat vechten is het handig om te kijken welke oil ze zwak zijn. Gather veel plantjes, en/of koop ingrediënten bij alch merchants. Dan heb je zo een paar pots.

Heb het spel nu een maand, speel paar uurtjes in de week en ik vind het fantastisch. Net als rdr2 hoef je niet persee de verhaal lijn te volgen. Lekker wat sidequests/contracts doen is ook leuk.
Ja ben net voorbij het punt waarbij ik met die witch door poorten heen ga en die boss moest verslaan. Best pittig. En dat skill gourmet is dat een abillity dat je kunt vrijspelen.klint best handig. Heb eerlijk gezegd maar wat gedaan. En die ability points uitgegeven aan de eerste groene kolom, dacht dat dat fighting abilitys zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Nietdatikweet schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:24:
[...]

Ja ben net voorbij het punt waarbij ik met die witch door poorten heen ga en die boss moest verslaan. Best pittig. En dat skill gourmet is dat een abillity dat je kunt vrijspelen.klint best handig. Heb eerlijk gezegd maar wat gedaan. En die ability points uitgegeven aan de eerste groene kolom, dacht dat dat fighting abilitys zijn.
Ja die met die witch door de poorten heen is een lange missie. Tip voor de eindbaas gevechten. hou constant de shield op, en dodge veel. af en toe slaan. Zorg dat je niet veel health verliest, want je zit op een gegeven moment zonder voedsel. Zodra je shield kapot is geslagen. wegrollen en cast een nieuwe.... Zodra je deze quest af hebt en je hebt een skillpoint, ga voor gourmet trainen. En deze equipen in een slot bij je abilities.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Je hebt de recepten nodig voor potions.

https://www.ign.com/wikis/the-witcher-3-wild-hunt/Potions

swallow en thunderbolt kan je standaard al maken. Als je die gebruikt in battles en veel dodged dan gaat het je vast beter af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
@Nietdatikweet Wat betreft geld, loot veel stuff zoals zwaarden en gear, Het meeste is niks speciaal qua stats, verkoop dat allemaal. Potions zijn zo uit mijn hoofd 3 tot 5 keer te gebruiken, daarna kan je simpelweg via mediteren alles weer aanvullen. Je hoeft potions niet nog is te brouwen.

Ik zou sowieso wat side quests meepakken voor rewards en loot die je onderweg tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Westland1940 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:39:
@Nietdatikweet Wat betreft geld, loot veel stuff zoals zwaarden en gear, Het meeste is niks speciaal qua stats, verkoop dat allemaal. Potions zijn zo uit mijn hoofd 3 tot 5 keer te gebruiken, daarna kan je simpelweg via mediteren alles weer aanvullen. Je hoeft potions niet nog is te brouwen.

Ik zou sowieso wat side quests meepakken voor rewards en loot die je onderweg tegen komt.
Oke thx. Iemand nog tips voor mijn zwaarden. Elke keer kleuren ze rood op het scherm. En repareren ervan is een dure grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik heb het spel op de PS5 opgestart. het leek opeens veel mooier allemaal, of is dit placebo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Farabi schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:43:
ik heb het spel op de PS5 opgestart. het leek opeens veel mooier allemaal, of is dit placebo?
Ten opzichte van?

Er is een PS4 pro patch geweest, dus als jij eerst een base ps4 had, dan kan het er beter uit zien ja

[ Voor 19% gewijzigd door 418O2 op 05-01-2021 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:44:
[...]

Ten opzichte van?

Er is een PS4 pro patch geweest, dus als jij eerst een base ps4 had, dan kan het er beter uit zien ja
had deze paar maanden geleden op mijn ps4 pro gespeeld, ach. het zal wel zo lijken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Westland1940
@Nietdatikweet Ik doe zelf altijd best lang met een zwaard, het is niet dat ik telkens bij elke betere zwaard ga switchen. Overal in Velen liggen gratis op te pakken zwaarden zoals deze;

Volgens mij kan je al vrij snel de Viper silver sword smeden, ligt bij de White Orchard's cemetery.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Nietdatikweet schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:20:
Vind het niet zo een probleem om sidequests te doen. Maar damn vind deze game best pittig. Heb m maar gezet op de makkelijkste difficulty. Maar als ik het dus goed begrijp kan ik met mem alchemey spullen alleen potions maken? Kan ik dat zelf of moet ik naar eem winkelier gaan. En is zo een potion maar 1 keer te gebruiken?
Alchemy is alleen voor potions, oils, en decoctions. Als je die eenmaal hebt gemaakt, heb je de ingredienten niet meer nodig, in principe, daarna alleen alcohol (of sterke dranken) om het weer opnieuw aan te vullen meestal ongeveer 3 charges voor je moet mediteren voor een nieuwe voorraad. Je moet er wel eerst recipies voor vinden om ze te maken, en er zijn ook upgrade recipies voor vrijwel alle potions en oils.

Oils zijn goed voor extra damage tegen bepaalde vijanden, er is ook een mod om die oils automatisch toe te passen, op basis van welke vijanden je tegen vecht. Gebruik ik zelf niet, maar kan weer wat micro-management schelen.

Potions gebruik ik eerlijk gezegd niet zo veel. Cat voor donkere grotten, Oriole om vijanden die veel poison damage doen te trivialiseren, blizard kan soms goed werken. Swallow gebruik ik niet, daar heb ik gourmet voor.

Decoctions gebruikte ik in het begin ook nauwelijks, maar er zijn een aantal goede bij die bonusen geven die je goed kunnen helpen bij moeilijke gevechten. En nadat je die mutation hebt (uit Blood and Wine), geven decoctions je ook voor lange tijd veel extra damage.
Oh en ik vind het vrij irritant om mijn silver en steel sword telkens te repareren. Ben nu zelfs op het punt gekomen dat ik geen geld meer heb. Zijn er manieren om betere uitrusting en zwaarden te verkrijgen?
Qua gear is alles tot zo'n lvl 14, meen ik, gewoon random leveled loot. Waar je eigenlijk naar uit wilt kijken zijn de schematics voor Witcher gear. Je kunt bij verschillende handelaren maps kopen die je een quest marker geeft voor deze schematics, alhoewel je ze ook zo tegen kunt komen.

Met deze schematics en de benodigde crafting spullen kun je dan je Witcher gear maken (zwaarden en armor). Als je dit eenmaal hebt, is alle random loot die je vindt alleen maar vendor trash. De witcher gear is (voor z'n level) altijd het beste dat je kunt krijgen. Level 14 is meen ik het laagste level voor Griffin witcher gear. Ook hiervoor zijn upgrade schematics beschikbaar.

Ik weet even niet meer of je nu op de PC of console speelt, maar als je op de PC speelt, zou ik zeker een mod installeren om van die weapon en armor degradation af te komen. Volgens mij gebruik ik deze.

Verdere mod ideeën:
Over 9000 (9000 inventory space / weight, geen zorgen over hoeveel crafting zut je mee sjouwt, of hoeveel vendor trash je meesjouwt om je volgende gear upgrade van te betalen.
All quest markers alle quest markers van de quests in je journal op je map, hoef je niet meer te zoeken welke andere quests je in de buurt van je huidige locatie kan doen, staat gewoon op je map. Is echt zo makkelijk, zou gewoon in de base game moeten zitten.
No time for gwent voor als je, net als ik, weinig geduld hebt voor gwent, wat, zeker in het begin als je nog geen goede deck hebt, nogal een geluks verhaal is. Gwent kan best leuk zijn, maar behoorlijk RNG, en het kan even duiren voordat je de tactieken onder de knie hebt. Zonder deze mod zou ik het gwent gebeuren gewoon links hebben laten liggen. Met de mod heb ik uiteindelijk er wel wat fun in kunnen ontdekken, maar alleen als ik er zin in heb :P

Ik had ook nog een mod om merchants meer cash te geven, en om ervoor te zorgen dat het verschil tussen inkoop en verkoop prijs niet zo belachlijk groot is.

Oh, en de script merger is waarschijnlijk wel nodig als je meerdere mods wilt gaan uitproberen, die conflicten met elkaar kunnen hebben.

/edit
Westland1940 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:01:

Qua mods, tuurlijk, dit is niet Skyrim of Fallout NV qua hoeveelheid mods, maar als ik op de Nexus kijk zie ik toch 195 pagina's met 20 mods per pagina. Niet zoveel als skyrim, misschien, maar toch behoorlijk wat ;)

[ Voor 10% gewijzigd door henkie196 op 05-01-2021 19:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21:10
Ik ben zo ongekend jaloers op de mensen die dit pareltje voor het eerst mogen ervaren. Heb bij elkaar bijna 600 uur in deze game gestopt en heb er geen moment spijt van. Fantastische game. _/-\o_

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
henkie196 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:49:
[...]

Alchemy is alleen voor potions, oils, en decoctions. Als je die eenmaal hebt gemaakt, heb je de ingredienten niet meer nodig, in principe, daarna alleen alcohol (of sterke dranken) om het weer opnieuw aan te vullen meestal ongeveer 3 charges voor je moet mediteren voor een nieuwe voorraad. Je moet er wel eerst recipies voor vinden om ze te maken, en er zijn ook upgrade recipies voor vrijwel alle potions en oils.

Oils zijn goed voor extra damage tegen bepaalde vijanden, er is ook een mod om die oils automatisch toe te passen, op basis van welke vijanden je tegen vecht. Gebruik ik zelf niet, maar kan weer wat micro-management schelen.

Potions gebruik ik eerlijk gezegd niet zo veel. Cat voor donkere grotten, Oriole om vijanden die veel poison damage doen te trivialiseren, blizard kan soms goed werken. Swallow gebruik ik niet, daar heb ik gourmet voor.

Decoctions gebruikte ik in het begin ook nauwelijks, maar er zijn een aantal goede bij die bonusen geven die je goed kunnen helpen bij moeilijke gevechten. En nadat je die mutation hebt (uit Blood and Wine), geven decoctions je ook voor lange tijd veel extra damage.

[...]

Qua gear is alles tot zo'n lvl 14, meen ik, gewoon random leveled loot. Waar je eigenlijk naar uit wilt kijken zijn de schematics voor Witcher gear. Je kunt bij verschillende handelaren maps kopen die je een quest marker geeft voor deze schematics, alhoewel je ze ook zo tegen kunt komen.

Met deze schematics en de benodigde crafting spullen kun je dan je Witcher gear maken (zwaarden en armor). Als je dit eenmaal hebt, is alle random loot die je vindt alleen maar vendor trash. De witcher gear is (voor z'n level) altijd het beste dat je kunt krijgen. Level 14 is meen ik het laagste level voor Griffin witcher gear. Ook hiervoor zijn upgrade schematics beschikbaar.

Ik weet even niet meer of je nu op de PC of console speelt, maar als je op de PC speelt, zou ik zeker een mod installeren om van die weapon en armor degradation af te komen. Volgens mij gebruik ik deze.

Verdere mod ideeën:
Over 9000 (9000 inventory space / weight, geen zorgen over hoeveel crafting zut je mee sjouwt, of hoeveel vendor trash je meesjouwt om je volgende gear upgrade van te betalen.
All quest markers alle quest markers van de quests in je journal op je map, hoef je niet meer te zoeken welke andere quests je in de buurt van je huidige locatie kan doen, staat gewoon op je map. Is echt zo makkelijk, zou gewoon in de base game moeten zitten.
No time for gwent voor als je, net als ik, weinig geduld hebt voor gwent, wat, zeker in het begin als je nog geen goede deck hebt, nogal een geluks verhaal is. Gwent kan best leuk zijn, maar behoorlijk RNG, en het kan even duiren voordat je de tactieken onder de knie hebt. Zonder deze mod zou ik het gwent gebeuren gewoon links hebben laten liggen. Met de mod heb ik uiteindelijk er wel wat fun in kunnen ontdekken, maar alleen als ik er zin in heb :P

Ik had ook nog een mod om merchants meer cash te geven, en om ervoor te zorgen dat het verschil tussen inkoop en verkoop prijs niet zo belachlijk groot is.

Oh, en de script merger is waarschijnlijk wel nodig als je meerdere mods wilt gaan uitproberen, die conflicten met elkaar kunnen hebben.

/edit
[...]

Qua mods, tuurlijk, dit is niet Skyrim of Fallout NV qua hoeveelheid mods, maar als ik op de Nexus kijk zie ik toch 195 pagina's met 20 mods per pagina. Niet zoveel als skyrim, misschien, maar toch behoorlijk wat ;)
Thx voor de post. Weer wat geleerd. Iemand nog tips waar ik mijn abilitypoints het best aan kan uitgeven? Ik speel op ps4 trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Nietdatikweet schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 01:22:
Thx voor de post. Weer wat geleerd. Iemand nog tips waar ik mijn abilitypoints het best aan kan uitgeven? Ik speel op ps4 trouwens.
Gourmet als eerste, dan eerste level van fast swords. Eerste level van de signs is ook nuttig, maar niet heel hoge prio. Ik zou beginnen met Quen, als je dat veel gebruikt, daarna Aard en dan Igni. Voor alchemy moet ik het weer even opzoeken wat ik heb en wat wat doet.

Stop misschien een paar punten in Quen in het begin, als je dat veel gebruikt, tot je wat minder makkelijk one-shotted wordt. Hoofdzakelijk zou je defense van dodgen moeten komen.

Je melee is over het algemeen waar je hoofdzakelijk damage mee doet, dus dingen die je meer melee damage geven wil je prioritiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
henkie196 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 08:16:
[...]

Gourmet als eerste, dan eerste level van fast swords. Eerste level van de signs is ook nuttig, maar niet heel hoge prio. Ik zou beginnen met Quen, als je dat veel gebruikt, daarna Aard en dan Igni. Voor alchemy moet ik het weer even opzoeken wat ik heb en wat wat doet.

Stop misschien een paar punten in Quen in het begin, als je dat veel gebruikt, tot je wat minder makkelijk one-shotted wordt. Hoofdzakelijk zou je defense van dodgen moeten komen.

Je melee is over het algemeen waar je hoofdzakelijk damage mee doet, dus dingen die je meer melee damage geven wil je prioritiseren.
Oke zal ik doen bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Misschien juist beter om in het begin Quen juist niet te gebruiken, dan train je jezelf op andere manieren de schade te voorkomen.

Aard is vooral handig tegen mensen (een man die op zn gat ligt is makkelijk door te prikken), Igni meer tegen monsters. Verder ook 'altijd' oils gebruiken op je zwaarden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
Kan iemand mij vertellen waar de gourmet ability ligt. Zie het niet staan ;( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online
Nietdatikweet schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:32:
Kan iemand mij vertellen waar de gourmet ability ligt. Zie het niet staan ;( |:(
Moet in die tab met miscellaneous dingen staan (bruine kleur, na de melee, signs, alchemy, en dan misc).

Heb je Blood and Wine of de GotY? Ik kan het nu even niet opzoeken, maar het kan zijn dat het met een van de expansies is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
henkie196 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:49:
[...]
Het zijn voornamelijk mods die het spel technisch gezien makkelijker en beter maken, niet echt vette add-ons. Er zitten ook een hoop nutteloze mods bij.

Maar, na alleen de console versie gespeeld te hebben, is deze pc playthrough toch net wat leuker met deze simpele tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
henkie196 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:35:
[...]

Moet in die tab met miscellaneous dingen staan (bruine kleur, na de melee, signs, alchemy, en dan misc).

Heb je Blood and Wine of de GotY? Ik kan het nu even niet opzoeken, maar het kan zijn dat het met een van de expansies is toegevoegd.
Zie het echt niet staan. Heb de base game zonder enige expansions maar nu je het zegt, ga ze toch maar halen.
Pagina: 1 ... 86 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic