Sarcasm is my superpower! What's yours?
May be out.
Is nog niet zeker. Maar het zou geweldig zijn. De vorige Heart of stone was echt een mooie uitbreiding.
De definitieve datum komt hoe dan ook dichterbijrwbk schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:15:
[...]
May be out.
Is nog niet zeker. Maar het zou geweldig zijn. De vorige Heart of stone was echt een mooie uitbreiding.

Thanks nieuwe wallpaper! En ja zeker hij komt dichterbij.Nnoitra schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:28:
[...]
De definitieve datum komt hoe dan ook dichterbij![]()
[afbeelding]
Ik ga het gewoon nog een keer proberen!vinjalonde schreef op maandag 11 april 2016 @ 15:23:
[...]
Om Hjalmar te vinden moet je de voetstappen in de sneeuw volgen, kan zijn dat die niet rood worden.
En de nieuwe uibreiding haal ik wel in de winkel. De vorige was leuk verpakt met speelkaarten erbij.
[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 15-04-2016 21:58 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
stop met het uitmelke van deze verouderde game engine.
Deze grafics zijn niet wat ik had verwacht
goeie storyline though
Obvious troll is obvious.
Ga ff ergens anders spelen
Waarschijnlijk gemist met fallout 4Nnoitra schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:09:
[...]
Obvious troll is obvious.
Ga ff ergens anders spelen
PSN: Bellerophon-
persoonlijk vind ik je nogal aan de lage kant, Ik herinner dat ik 34 was eer ik daar was.Bellerophon schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:27:
Ik kruip nu richting de laatste eindbaas op Deathmarch difficulty, welk level is aan te raden om die strijd aan te gaan? Zit nu volgens mij lvl 29.
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
For real? Ik moet zeggen dat tot op heden het mij allemaal best goed af gaat.. Enige echte moeilijke boss was ImlerithKipCurreh schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:44:
[...]
persoonlijk vind ik je nogal aan de lage kant, Ik herinner dat ik 34 was eer ik daar was.
Ik zeg niet dat je hem niet gaan aankunnen, Ik was op dat moment gewoon iets hoger..Bellerophon schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:04:
[...]
For real? Ik moet zeggen dat tot op heden het mij allemaal best goed af gaat.. Enige echte moeilijke boss was Imlerith
Persoonlijk vond ik Eredin ook makkelijker te verslaan ivg. met Imlerith.. Dus ik zou er gewoon voor gaan
Dat dacht ik met Imlerith ook gedaan te hebben, zat ik al op een ''point of no return''. Dus nu nog altijd daar vast, is echt onmogelijk op Deathmarch. Moeilijkheidsverhouding is ook wat krom, want het einde is veel makkelijker.
Imlerith voelde voor mij aan als een Dark Souls-boss. Moest echt zijn patroon leren kennen. Twee keer slaan, naar achteren springen, Quen casten en ontwijken als een malleKipCurreh schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:26:
[...]
Ik zeg niet dat je hem niet gaan aankunnen, Ik was op dat moment gewoon iets hoger..
Persoonlijk vond ik Eredin ook makkelijker te verslaan ivg. met Imlerith.. Dus ik zou er gewoon voor gaan
als je die al moeilijk vind (ja, en dat vond ik toen ook) moet je vooral de uitbreiding eens spelen. daar zitten ook een aantal pittige bosses in waardoor Imlerith aanvoelt als een drownerBellerophon schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:44:
[...]
Imlerith voelde voor mij aan als een Dark Souls-boss. Moest echt zijn patroon leren kennen. Twee keer slaan, naar achteren springen, Quen casten en ontwijken als een malle
Ik wilde eerst het spel uitspelen voordat ik Hearts of Stone ga doen... Heb trouwens deze versie van Hearts of Stone gekochtKheos schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:47:
[...]
als je die al moeilijk vind (ja, en dat vond ik toen ook) moet je vooral de uitbreiding eens spelen. daar zitten ook een aantal pittige bosses in waardoor Imlerith aanvoelt als een drowner

Kan je in spoilertags aangeven wie je bedoeld? Ik heb namelijk HoS ook gespeeld maar kan me niet zo snel een baas herinneren die veel moeilijk was dan Imlerith... (maar dit zou best aan mij kunnen liggen hoorKheos schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:47:
[...]
als je die al moeilijk vind (ja, en dat vond ik toen ook) moet je vooral de uitbreiding eens spelen. daar zitten ook een aantal pittige bosses in waardoor Imlerith aanvoelt als een drowner

DieExclusive501 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:33:
[...]
Kan je in spoilertags aangeven wie je bedoeld? Ik heb namelijk HoS ook gespeeld maar kan me niet zo snel een baas herinneren die veel moeilijk was dan Imlerith... (maar dit zou best aan mij kunnen liggen hoor)
Ja het is 'maar gewoon' zijn patroon herkennen, maar bij zowat alle andere beesten/bazen raakte je al heel ver met roll, roll, mep, mep, mep. Desnoods af en toe wegspringen of in brand steken ter afleiding zo. Maar bij Olgierd moest je echt je best doen en als je dan de pech had weg te springen op het foute moment (net voor, tijdens of net na zijn sabel rood begon te gloeien was je kans verkeken en moest je weer hard je best doen om te blijven leven. De tweede keer dat je tegen hem moet lag de lat nog hoger, tot ik ontdekte dat je ze een per een kon afmaken. Dat hielp dan wel weer.
Kheos schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:53:
[...]
Diespoiler:was inderdaad een eitje, maarreuze kikkerspoiler:nog nooit zoveel keer opnieuw moeten beginnen.de eerste keer dat je tegen Olgierd moet vechten, heb ik toch serieus mijn peren gezien.
spoiler:zo lang mogelijk in leven blijven was al moeilijk genoeg, maar het feit dat hij al je aanvallen blokt en het feit dat je hem enkel kunt kwetsen als je net op die microseconde zijn aanvalt blokt en dan ook maar enkele microseconden hebt om hem uberhaupt schade te doen voor hij je terugpakt, maakten het helemaal onmogelijk.
Ja het is 'maar gewoon' zijn patroon herkennen, maar bij zowat alle andere beesten/bazen raakte je al heel ver met roll, roll, mep, mep, mep. Desnoods af en toe wegspringen of in brand steken ter afleiding zo. Maar bij Olgierd moest je echt je best doen en als je dan de pech had weg te springen op het foute moment (net voor, tijdens of net na zijn sabel rood begon te gloeien was je kans verkeken en moest je weer hard je best doen om te blijven leven. De tweede keer dat je tegen hem moet lag de lat nog hoger, tot ik ontdekte dat je ze een per een kon afmaken. Dat hielp dan wel weer.
Zeara schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:44:
[...]
spoiler:Je hoeft niet tegen hem te vechten. Ik heb HoS iig uit gespeeld zonder ook maar een keer tegen Olgierd te vechten.
Ik snap dat je die gevechten kunt vermijden, maar ik wil dat dan doen vanuit het role-play aspect, en niet vanuit het 'want da's makkelijker' aspect. waarmee ik niet wil zeggen dat dat bij jou de reden was.
Kheos schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:54:
[...]
spoiler:ja, ok, maar ik vond hem maar een eikel, dus hij moest dood. En daarna vond ik hem wel sympathiek, maar vond zijn dark side mij maar een eikel dus moest ik dood. ofzo.
Ik snap dat je die gevechten kunt vermijden, maar ik wil dat dan doen vanuit het role-play aspect, en niet vanuit het 'want da's makkelijker' aspect. waarmee ik niet wil zeggen dat dat bij jou de reden was.
Zeara schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:44:
[...]
spoiler:Je hoeft niet tegen hem te vechten. Ik heb HoS iig uit gespeeld zonder ook maar een keer tegen Olgierd te vechten.
Dat is niet het gevecht tegen de echte Olgierd, maar tegen Iris’ Greatest Fear: die 6 Olgierd ethereals.
En ja dat was best kut

Kwistnix schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:55:
[...]
spoiler:Het gevecht dat hier is beschreven moet je wel aangaan.
Dat is niet het gevecht tegen de echte Olgierd, maar tegen Iris’ Greatest Fear: die 6 Olgierd ethereals.
En ja dat was best kut
Esumontere schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:50:
[...]
spoiler:Mwua, ik vond de Greatest Fear wel meevallen. De echte bruut uit deze questline is eerder The Caretaker, man wat is die naar om te slopen. Hoe dan ook; ik vond het beiden echt prachtig in elkaar gezette bossfights!
Ik vond de boss fights in HoS, maar ook in de main game allemaal best pittig, maar dat kwam ook grotendeels door mijn build. Ik was op death march gestart met een heavy sign build; bijna alle skill points in de sign tree en gebruik van blue mutagens. Heel het spel door een goed bruikbare build tegen de meeste mobs en monsters (misschien zelfs wel OP), maar totaal underpowered tegen end-game / HoS bossesEsumontere schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:50:
[...]
spoiler:Mwua, ik vond de Greatest Fear wel meevallen. De echte bruut uit deze questline is eerder The Caretaker, man wat is die naar om te slopen. Hoe dan ook; ik vond het beiden echt prachtig in elkaar gezette bossfights!

Die zijn immuun tegen zowat alle signs (alleen quen blijft nuttig) en deed simpelweg niet genoeg DPS met m'n zwaard. Het lukt uiteindelijk wel, maar het duurt veel langer om de tanky bosses neer te krijgen dan noodzakelijk. Daarbij is het dan ook nog zo dat je het hele gevecht door je geduld moet bewaren en geen fout mag maken, want dan ben je zo goed als dood.
Iemand anders dit ook gehad ?
Ah, dit verklaart het al. Ik heb, zoals anderen ook al aangaven,Kheos schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:53:
[...]
Diespoiler:was inderdaad een eitje, maarreuze kikkerspoiler:nog nooit zoveel keer opnieuw moeten beginnen.de eerste keer dat je tegen Olgierd moet vechten, heb ik toch serieus mijn peren gezien.
spoiler:zo lang mogelijk in leven blijven was al moeilijk genoeg, maar het feit dat hij al je aanvallen blokt en het feit dat je hem enkel kunt kwetsen als je net op die microseconde zijn aanvalt blokt en dan ook maar enkele microseconden hebt om hem uberhaupt schade te doen voor hij je terugpakt, maakten het helemaal onmogelijk.
Door de reacties van anderen herinner ik me wel weer het gevecht met de Caretaker en hier had ik inderdaad ook wel moeite mee. Dat vond ik denk ik de lastigste bossfight van de game.
Exclusive501 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:33:
[...]
Ah, dit verklaart het al. Ik heb, zoals anderen ook al aangaven,spoiler:niet de tweede keer tegen Olgierd gevochten.
Door de reacties van anderen herinner ik me wel weer het gevecht met de Caretaker en hier had ik inderdaad ook wel moeite mee. Dat vond ik denk ik de lastigste bossfight van de game.
de eerste keer is nadat je zijn eerste quest hebt volbracht (dacht ik toch) en waarbij zijn posse het huis aan het plunderen en afbranden zijn.
de tweede keer is inderdaad in die droom-sequence
als je de eerste hebt gemist, dan raad ik je aan om HoS nog eens te spelen en andere keuzes te maken tijdens het gesprek met Olgierd bij dat landhuis dat in brand staat. Als je hem verslaat had ik ff mijn hardste WTF moment van heel het spel. Ik ga niet zeggen wat er gebeurt, want dan spoiler ik het voor je. Misschien dat we spoilers in spoilers nodig hebben? soort spoilerception?
Kheos schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:22:
[...]
spoiler:wacht, wat is volgens jou de tweede keer?
de eerste keer is nadat je zijn eerste quest hebt volbracht (dacht ik toch) en waarbij zijn posse het huis aan het plunderen en afbranden zijn.
de tweede keer is inderdaad in die droom-sequence
als je de eerste hebt gemist, dan raad ik je aan om HoS nog eens te spelen en andere keuzes te maken tijdens het gesprek met Olgierd bij dat landhuis dat in brand staat. Als je hem verslaat had ik ff mijn hardste WTF moment van heel het spel. Ik ga niet zeggen wat er gebeurt, want dan spoiler ik het voor je. Misschien dat we spoilers in spoilers nodig hebben? soort spoilerception?
Exclusive501 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:38:
[...]
spoiler:Ja, ik heb dus het eerste gevecht met Olgierd ontlopen bedoelde ik. Het gevecht in de droom kan je (voor zover ik weet) niet ontlopen. Ik weet wel wat je bedoeld met het WTF moment. Dat moment heb ik niet over het hoofd gezienIn mijn originele playthrough was ik de confrontatie inderdaad uit de weg gegaan maar ik werd al erop gewezen om dat stuk inderdaad opnieuw te spelen. Zeker wel een tof moment maar ik vond het hele personage Olgierd sowieso erg sterk.

Man, ik kan niet wachten om de gebundelde uitbreidingen te kopen en te gaan spelen. Is alweer een tijdje geleden dat ik TW3 heb gedaan
Blij dat er spoilertags bestaan in elk geval
Eensch! En het rare is... Alle nieuwe games (Division, Mad Max etc. etc.), hadden niet hetzelfde effect op mij als dat The Witcher 3 wel hadFuff schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:57:
[...]
Man, ik kan niet wachten om de gebundelde uitbreidingen te kopen en te gaan spelen. Is alweer een tijdje geleden dat ik TW3 heb gedaan
Blij dat er spoilertags bestaan in elk geval
O man, ik snap wat je bedoelt, ik heb hetzelfde. Ervaar dat nu ook door Bloodborne, er zijn echt pareltjes van games in de wereld zeg. De bundel van DLC wordt €25 ofzo toch? Echt prima deal zou dat zijn.Bellerophon schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:00:
[...]
Eensch! En het rare is... Alle nieuwe games (Division, Mad Max etc. etc.), hadden niet hetzelfde effect op mij als dat The Witcher 3 wel had
Ja toen ik bij de game mania was om Bloodborne te halen vroeg een medewerker hoe TW3 was bevallen (stond in het systeem) en vroeg of ik de DLC al had gedaan. Hij zei dat de bundel voor €25 zou gaan komen, dus daar wacht ik dan maar even opKingKoning schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:16:
Oh wordt die DLC gebundeld? Dat zou wel mooi zijn, ben nog niet aan DLC toegekomen, en dacht het een x in de aanbieding op te pikken.
KingKoning schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:16:
Oh wordt die DLC gebundeld? Dat zou wel mooi zijn, ben nog niet aan DLC toegekomen, en dacht het een x in de aanbieding op te pikken.
http://store.steampowered.com/app/355880/Fuff schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:35:
[...]
Ja toen ik bij de game mania was om Bloodborne te halen vroeg een medewerker hoe TW3 was bevallen (stond in het systeem) en vroeg of ik de DLC al had gedaan. Hij zei dat de bundel voor €25 zou gaan komen, dus daar wacht ik dan maar even op
Denk dat er meer een fysieke release van de DLC bedoeld wordt, gebundeld in één pakket.
De season pass was er uiteraard al wel.
Yes, die moet ik ook, en dan eens uitleggen aan het vrouwtje hoe het gespeeld moeten wordenZeara schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:15:
Zolang blood & Wine ook maar los komt met de Nilfgaard en Northern Gwent decks!!

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Momenteel level 11, en moet zeggen wauw. Het lijkt wel oneindig

Er is ook erg veel te doen, maar er is ook veel over te slaan als je er geen zin in hebtHoolz14 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 13:24:
Had het spel al sinds Mei vorig jaar, maar nu pas mee begonnen. Heb tevens ook alle DLC, maar hier pas aan te beginnen op level 32.
Momenteel level 11, en moet zeggen wauw. Het lijkt wel oneindig![]()
Alle vraagtekens op de map kan je in principe volkomen negeren, net als treasure hunt quests. Monster contracten over 't algemeen ook als ze geen deel uitmaken van de main quests. Er zijn veel secondary quests die je kan overslaan zonder dat ze invloed hebben op het verloop van de main quest line (gaat niet altijd op). Ik zou t niet aanraden om zo te spelen, want je loopt dan veel leuke content mis - en toegegeven ook wat repetitieve filler (vraagtekens) - maar 't kan wel
Ben nu 3 dagen bezig ongeveer, en probeer eigenlijk alles wel na te lopenKwistnix schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 13:36:
[...]
Er is ook erg veel te doen, maar er is ook veel over te slaan als je er geen zin in hebt
Alle vraagtekens op de map kan je in principe volkomen negeren, net als treasure hunt quests. Monster contracten over 't algemeen ook als ze geen deel uitmaken van de main quests. Er zijn veel secondary quests die je kan overslaan zonder dat ze invloed hebben op het verloop van de main quest line (gaat niet altijd op). Ik zou t niet aanraden om zo te spelen, want je loopt dan veel leuke content mis - en toegegeven ook wat repetitieve filler (vraagtekens) - maar 't kan wel
Volgens mij heb ik nu al 24 uur in de game zitten, maar goed je moet wat doen als je vrij bent.
Moet zeggen dat de settings, en de muziek me wel erg aanspreekt :-) Doet me wat denken aan Skyrim.
Het hele craften snap ik overgens nog niet helemaal, je kan spullen uit elkaar halen, in elkaar zetten noem het maar op whaha
Wapens of armor uit elkaar halen (dismantle) of van upgrades ontdoen (remove upgrade) kan je niet zelf, daar heb je een blacksmith of een armorer voor nodig, die je in veel stadjes kan vinden. Bij "dismantle" gaat het item zelf verloren, maar behoud je de componenten (incl. runestones / glyphs). Andersom behoud je bij "remove upgrade" het item zelf en gaan runestones / glyphs verloren, zodat het item van andere upgrades kan voorzien.Hoolz14 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 13:43:
Het hele craften snap ik overgens nog niet helemaal, je kan spullen uit elkaar halen, in elkaar zetten noem het maar op whaha
Ook als je nieuwe gear wil maken heb je een blacksmith (voor wapens) or armorer (voor armor) nodig. Die moet je voorzien van een schematic, de opgegeven grondstoffen en wat geld. Als ze het juiste level hebben kunnen ze dan het item voor jou craften.
Alchemy (potions, oils, decoctions, bombs) kan je dan wel weer helemaal zelf maken, mits je de ingrediënten en het recept hebt.

Maar goed, een vraagje. Ik dacht ergens op een bepaald moment/plaats mijn "raw meat" te kunnen gebruiken al ingrediënt voor een recept ? Ik had dat een andere consumeble met betere stats als resultaat.
Maar ik weet niet meer echt waar/wat? iemand tips
Het doodgaan en opnieuw laden is wel eens een oefening van je geduld waar je U tegen zegt ja. Die voiceover hangt je dan echt de keel uit
[ Voor 6% gewijzigd door jmk op 25-04-2016 22:22 ]
Yippie kayak, other buckets!
Daarvoor heb je een mod als je op pc speelt:jmk schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:21:
Het doodgaan en opnieuw laden is wel eens een oefening van je geduld waar je U tegen zegt ja. Die voiceover hangt je dan echt de keel uit
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/66/?
Nice!SmokingCrop schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:48:
[...]
Daarvoor heb je een mod als je op pc speelt:
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/66/?
Yippie kayak, other buckets!
Merk wel verschil tussen high en ultra met inladen.
Wat ik hier vooral zo crap aan vind, is dat als je dan naar een ander gebied gaat (vb. van Skellige terug naar Novigrad), dat je dan weer het verhaal krijgt van toen je daar was voor de story, maar dat is al lang niet meer relevant. Erg vreemdjmk schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:21:
Ik bewaar trouwens mijn 10seconde voedsel voor in combat situaties. Dat 5seconde voedsel zoals rauw vlees verkoop ik. Dat is tijdens gevechten niet zo praktisch. Net als bier. Ik hou er niet van als alles wazig wordt tijdens het vechten.

Dit viel mij ook op, komt heel dwaas overKingKoning schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:05:
[...]
Wat ik hier vooral zo crap aan vind, is dat als je dan naar een ander gebied gaat (vb. van Skellige terug naar Novigrad), dat je dan weer het verhaal krijgt van toen je daar was voor de story, maar dat is al lang niet meer relevant. Erg vreemd
Inderdaad, dat zijn 2 van mijn top 3 minpunten aan het game..KingKoning schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:05:
[...]
Wat ik hier vooral zo crap aan vind, is dat als je dan naar een ander gebied gaat (vb. van Skellige terug naar Novigrad), dat je dan weer het verhaal krijgt van toen je daar was voor de story, maar dat is al lang niet meer relevant. Erg vreemd
Een ander minpuntje is Skellige, dat er gewoon te veel eilandjes zijn met "crap"... en feit ik mijn Gwen kaarten nog niet allemaal heb gevonden en niet weet waar ik moet zoeken
Ik heb de witcher 3 zelf op de pc uitgespeeldjmk schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:21:
Ik heb de witcher 3 ook bij een maat van mij op de PS4 gespeeld en werd helemaal van de laadtijden na het doodgaan
Ik vond het spel met muis en toetsenbord makkelijker te spelen dan op de ps4 controller.
Ik vind The Witcher net een van die spellen die gemakkelijker te spelen is met een controller.HStyles schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:26:
[...]
Ik heb de witcher 3 zelf op de pc uitgespeeld![]()
Ik heb de witcher 3 ook bij een maat van mij op de PS4 gespeeld en werd helemaal van de laadtijden na het doodgaan![]()
Ik vond het spel met muis en toetsenbord makkelijker te spelen dan op de ps4 controller.
(net als bv. Assassin's Creed)
Naja, dat is ook wel het handige aan een PC natuurlijk, gewoon kiezen zonder iets speciaals te moeten kopen/doen.
[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 26-04-2016 20:24 ]
Van de week heb ik mijn pc compleet opnieuw geïnstalleerd en daarbij vergeten een backup te maken van mijn witcher 3 savegame van GoG. Ik dacht dat deze ook in de cloud bleef zoals bij steam. Maar dit was dus niet zo. Dus heeft iemand voor de PC versie een savegame bij Pyres of novigrad of iets daarvoor of er na?
Bij voorbaat dank.
Het is ook net wat je gewend bent natuurlijk. Skyrim heb ik de eerste 50 uur gespeeld op de pc en daarna kreeg ik het geniale idee om een hdmi kabel naar mn receiver te gooien om het zo op mn plasma te spelen. Draadloze xbox controller erbij en ju. In het begin kut en zoeken en wennen, maar toen ik na nog eens 100 uur ofzo wegens reorganisatie van het meubilair hier noodgedwongen terug moest naar de pc snapte ik geen hol meer van de controlsHStyles schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:26:
[...]
Ik heb de witcher 3 zelf op de pc uitgespeeld![]()
Ik heb de witcher 3 ook bij een maat van mij op de PS4 gespeeld en werd helemaal van de laadtijden na het doodgaan![]()

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
westergas schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:23:
Voor zover ik me kan herinneren is TW3 het 1e spel waar ik DLC van heb aangeschaft. Bevalt me uitstekend alleenspoiler:voel ik me genaaid door die Runewright gast.30K voor die top tier enchantments en ze lijken me allemaal ruk. Ik kan niet kiezen aangezien ik een paar pittige runes in mijn wapens heb zitten die ik eigenlijk niet kwijt wil. Ook zit er aan sommige enchantments nadelen. Uiteindelijk helemaal niets met enchantments gedaan
Welke ik wel handig vond en ook gebruik zijn preservation en levity (kan ik New Moon armor dragen met cat school build) en die ene die je whirlwind vergroot is ook wel grappig
Kan niet wachten tot Blood and Wine uitkomt trouwens. Die screenshots zien er echt gaaf uit.
Ik heb echter het gevoel dat ik iets mis, want dit breekt de immersion voor mij. Het lijkt mij niet de bedoeling om constant over de grond te rollen en af en toe een slag uit te delen. Mijn probleem is echter dat wanneer ik een vijand probeer te blokken, een andere vijand me zonder problemen langs zij of langs achter kan aanvallen. Misschien ben ik de Batman games teveel gewoon, maar daar kon je gemakkelijk aanvallen blokken die langs alle kanten kwamen.
Daarvoor bestaat de zoek functiemattderi schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:57:
Mijn excuses als ik een vraag stel die vroeger reeds beantwoord werd.
klik
In een 'normale' wereld is het ook niet logisch/normaal dat je een groep vijanden (als ze tegelijktijd aanvallen) van je af kunt houden.
Dus ja, je bent teveel gewend aan de Batman games
Zet er een paar in de fik om ze even bezig te houden en gebruik Quen sign.
Vaak kun je dan wel 2 of 3 aan. Tenzij er boogschutters in het spel zijn, die moeten eerst gekilled worden.
[ Voor 35% gewijzigd door Nnoitra op 02-05-2016 14:12 ]
Vijanden proberen dmv handig positioneren in een groepje te krijgen en vervolgens bomb(s) gooien. Zonder late-game alchemy talents heb je niet zo bijzonder veel bommen en is het bereik van de explosie niet geweldig maar alsnog heel bruikbaar tegen groepen vijanden. Verderop in het spel kun je bombs uitbouwen zodat je 9 stuks van iedere hebt en dat iedere bom in een cluster van 6 explosies ontploft. Hierna zal een groepje vijanden met 1 bom vaak al dood zijnmattderi schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:57:
Mijn excuses als ik een vraag stel die vroeger reeds beantwoord werd. Ik ben recent met dit spel begonnen en speel het op de voorlaatste moeilijkheidsgraad. Ik vroeg me af hoe jullie gevechten met meerdere vijanden aanpakken. Bij mij ziet dit er als volgt uit: een slag uitdelen en dan weg rollen om een slag van een of meerdere vijanden in de rug te vermijden.
Ik heb echter het gevoel dat ik iets mis, want dit breekt de immersion voor mij. Het lijkt mij niet de bedoeling om constant over de grond te rollen en af en toe een slag uit te delen. Mijn probleem is echter dat wanneer ik een vijand probeer te blokken, een andere vijand me zonder problemen langs zij of langs achter kan aanvallen. Misschien ben ik de Batman games teveel gewoon, maar daar kon je gemakkelijk aanvallen blokken die langs alle kanten kwamen.
Vechten is in dit spel gewoon minder 'arcade' dan je gewend bent en je moet jezelf slim positioneren, zeker op de hogere difficulty levels.
Niet in het begin. Als ik me niet vergis moet je die eerst aardig upgraden.KipCurreh schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:13:
Met Axii kan je trouwens een tegenstander even met je mee laten vechten, is soms ook handig
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
[ Voor 5% gewijzigd door Kwistnix op 02-05-2016 20:50 ]
Op hogere moeilijkheidsgraden echter, denk ik dat je veel "slimmer" moet spelen en de signs veel vaker moet gebruiken ipv. "hack & slash" te spelen..
Nog iemand die dit gemerkt heeft ?
Zit met gevechten vaak in een mix van Axii, Quen, Igni, slashen, paar keer ontwijken en dan weer opnieuwQuZyX schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:34:
Wat ik merk is dat de signs pas echt usefull worden op de hogere moeilijkheidsgraden. In mijn gewone playthrough, had ik alles gemaxed voor mijn swords.. en de blows waren gewoon super.. Dan eens gereset en geinvesteerd in signs en plots deed ik heel wat minder damage... maar de signs waren niet echt handig... Allé, ik was veel beter met die sword damage...
Op hogere moeilijkheidsgraden echter, denk ik dat je veel "slimmer" moet spelen en de signs veel vaker moet gebruiken ipv. "hack & slash" te spelen..
Als je nog op de weg daar naartoe zit, is swordplay echt het makkelijkst imho.
Ik speel nu met een mix, met name voor de afwisseling. Hack en Slash wordt saai op een gegeven moment.
Je moet ze goed inzetten en niet verwachten dat ze de kills voor je maken maar meer als finishers of crowd control, axxi, aard en signi bv. De trap sign is in het begin nog niet heel nuttig maar als je die wat upgrade houdt die een tegenstander die een weakness daarvoor heeft lekker lang vast en vertraagd die snelle aanvallers zoals wraiths etc. Die hak je dan vaak zonder veel probs neer.QuZyX schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:34:
Wat ik merk is dat de signs pas echt usefull worden op de hogere moeilijkheidsgraden. In mijn gewone playthrough, had ik alles gemaxed voor mijn swords.. en de blows waren gewoon super.. Dan eens gereset en geinvesteerd in signs en plots deed ik heel wat minder damage... maar de signs waren niet echt handig... Allé, ik was veel beter met die sword damage...
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
[ Voor 5% gewijzigd door Ikkuh84 op 03-05-2016 16:37 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Mijn hele build is om combat gebouwd, met enkel Axii/Quen/Igni erbijKwistnix schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:30:
Succes! Ik heb op m'n deathmarch playthrough een respec gedaan van m'n sign build naar een combat build om Caranthir te verslaan. De frustratie werd mij te veel
1) tegenstanders die ik kill en vervolgens in de lucht blijven staan/ hangen , ze vallen in elk geval niet op de grond
2) de camera die ineens in mijn personage zit waardoor ik bijna een first person experience heb met Geralt ervoor, het klinkt leuker dan dat het speelt.
3) Paard die blijft hangen, iets boven de grond
Deze bovenstaande bugs had ik niet voor de expansion, wat ik voor de expansion wel vaak heb gehad was dat mijn pijl en boog niet kon worden geequiped of dat ik een crash to desktop had (hier gelukkig geen last meer van)

Disclaimer: 'Waarschijnlijk'. De steam pagina is alweer weg
[ Voor 11% gewijzigd door Nnoitra op 09-05-2016 08:31 ]
Dit heb ik al vaker gezien in de main game. dus zonder Hearth of stone geinstalleerd te hebben.MetalSonic schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 14:56:
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar sinds ik Hearth of Stone speel heb ik regelmatig last van één van de volgende bugs/ glitches:
1) tegenstanders die ik kill en vervolgens in de lucht blijven staan/ hangen , ze vallen in elk geval niet op de
meer van)
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ooooh man oh man oh man. Oh man. Ooooooh man.
Besteld

Er komt een nieuwe fysieke GWENT set aan!

Wederom te redeemen via http://www.redeemgwent.com/ met bewijs van " Blood and Wine" aanschaf.
Klopt het trouwens dat deze alleen op gog.com te koop is?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Duur?Compizfox schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:38:
Weet iemand of de Season Pass wel eens in de sale gaat? Ik vind €25 wel een beetje duur.
Klopt het trouwens dat deze alleen op gog.com te koop is?
Da's minder dan €1,- per uur gameplay (10+ & 30+uur) man!
En:
http://store.steampowered.com/app/355880/?snr=1_5_9__405
Voor twee DLC vind ik dat duur ja. €25 is meer dan ik gemiddeld voor een hele game betaal (ik koop games meestal niet full-price).Nnoitra schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:18:
[...]
Duur?
Da's minder dan €1,- per uur gameplay (10+ & 20+uur) man!
Maar goed, ik hoef hem niet ommiddelijk te hebben, ik wil best wel even wachten. Vandaar de vraag of hij wel eens in de aanbieding is.
Maar die is niet compatible met de GoG/retail-versie, neem ik aan?
Haal je uit zo'n game ook meer dan 40 uur (singleplayer) gameplay?Compizfox schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:21:
[...]
Voor twee DLC vind ik dat duur ja. €25 is meer dan ik gemiddeld voor een hele game betaal (ik koop games meestal niet full-price).
Tot nu toe niet, voor zover ik weet.Vandaar de vraag of hij wel eens in de aanbieding is.
Nope.Maar die is niet compatible met de GoG/retail-versie, neem ik aan?
Ja? Ook lange games gaan voor hoge kortingen in de aanbieding hoor (in de Steam sale bijvoorbeeld).Nnoitra schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:26:
[...]
Haal je uit zo'n game ook meer dan 40 uur (singleplayer) gameplay?
Zeker een goede deal, maar het spel zelf heb ik alApoca schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:06:
http://www.kinguin.net/ca...xpansion-pass-gog-cd-key/
Dit is gewoon een goede dealIk heb destijds gewoon de volle prijs betaald, en tot op heden geen spijt van gehad
[ Voor 42% gewijzigd door Compizfox op 11-05-2016 19:09 ]
Dit is gewoon een goede deal voor de mensen die nog twijfelen
[ Voor 33% gewijzigd door Apoca op 11-05-2016 19:08 ]
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Verwijderd
Gekocht! thanks voor de tip.. had hem al voor de ps4 maar wil de 2e playthrough wel ff op 60 fps spelenApoca schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:06:
http://www.kinguin.net/ca...xpansion-pass-gog-cd-key/
Dit is gewoon een goede deal voor de mensen die nog twijfelenIk heb destijds gewoon de volle prijs betaald en tot op heden geen moment spijt van gehad
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic