Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjdv2
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-10 04:40
Compizfox schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:38:
Weet iemand of de Season Pass wel eens in de sale gaat? Ik vind €25 wel een beetje duur.

Klopt het trouwens dat deze alleen op gog.com te koop is?
ik vind het een beetje vroeg om in de aanbieding te gaan als een gedeelte van de content nog niet is uitgekomen. aanbiedingen komen waarschijnlijk pas een aantal maanden nadat alles is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 16:36

westergas

rikkie_pc

Lichte irritatie met Heart of Stone:

spoiler:
Ik vind de moeilijkheidsgraad te hoog. Speel op Death March (lvl37) en heb na al bij 2 scenes de moeilijkheidsgraad aan moeten passen omdat het praktisch niet te doen is.

In de grot bij http://witcher.wikia.com/...om_Ofier's_Distant_Shores (kleine ruimte, te veel vijanden)
De wraith bij http://witcher.wikia.com/wiki/Scenes_From_a_Marriage (Geralt doet te weinig dmg, vijand healt te snel)

Nu weer in de painted world erg lastig met spectres. Gisteren gewoon uit gezet, geen zin meer in.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:14

Esumontere

Floep, banaan.

westergas schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:07:

spoiler:
Ik vind de moeilijkheidsgraad te hoog. Speel op Death March (lvl37) en heb na al bij 2 scenes de moeilijkheidsgraad aan moeten passen omdat het praktisch niet te doen is.

In de grot bij http://witcher.wikia.com/...om_Ofier's_Distant_Shores (kleine ruimte, te veel vijanden)
De wraith bij http://witcher.wikia.com/wiki/Scenes_From_a_Marriage (Geralt doet te weinig dmg, vijand healt te snel)

Nu weer in de painted world erg lastig met spectres. Gisteren gewoon uit gezet, geen zin meer in.
spoiler:
In die grot is het inderdaad erg lastig, echter, als je een stuk terug loopt (terug het bruggetje over) dan komen ze 1 voor 1 naar je toe, omdat ze niet door het swamp gas heen kunnen/willen. Dat maakt 't een stuk makkelijker.
De wraith is simpel: zodra ze dat schilderij in probeert te gaan, direct het schilderij kapothakken. Heeft weinig HP maar healt de wraith enorm. Schilderij kapotmaken en direct weer naar de wraith.

Die spectres zijn goed te doen als je quen en spectre oil gebruikt, gaan ze zo dood. Ik vond de Undertaker vele malen moeilijker eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Esumontere schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:31:
[...]

spoiler:
In die grot is het inderdaad erg lastig, echter, als je een stuk terug loopt (terug het bruggetje over) dan komen ze 1 voor 1 naar je toe, omdat ze niet door het swamp gas heen kunnen/willen. Dat maakt 't een stuk makkelijker.
De wraith is simpel: zodra ze dat schilderij in probeert te gaan, direct het schilderij kapothakken. Heeft weinig HP maar healt de wraith enorm. Schilderij kapotmaken en direct weer naar de wraith.

Die spectres zijn goed te doen als je quen en spectre oil gebruikt, gaan ze zo dood. Ik vond de Undertaker vele malen moeilijker eerlijk gezegd...
spoiler:
Terug lopen in die grot heb ik geprobeerd...ze blijven met zijn allen achter mij aan komen.
probleem met de warith is dat je niet weet naar welk schilderij ze gaat om te healen dus je hebt altijd een achterstand. Soms sta je toevallig goed en dan mist Geralt door interface issues het doel.

Undertaker had ik in 1x neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024

Exclusive501

Would you kindly?

westergas schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 09:07:

spoiler:

Gebruik je, als je het moeilijk hebt, wel hulpmiddelen als Blizzard? Ik weet ook niet precies wat voor build je speelt maar bepaalde potions kunnen sommige gevechten zoveel makkelijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
westergas schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:08:
[...]

spoiler:
Terug lopen in die grot heb ik geprobeerd...ze blijven met zijn allen achter mij aan komen.
probleem met de warith is dat je niet weet naar welk schilderij ze gaat om te healen dus je hebt altijd een achterstand. Soms sta je toevallig goed en dan mist Geralt door interface issues het doel.

spoiler:
Goed kijken, je kan wel zien wel schilderij ze gebruikt om te healen. Als je dat doorhebt dan is het best te doen. Vond het ook wel een lastig stuk hoor. Geduld! En gebruik de juiste potions, oils en decoctions.

Edit: je kan trouwens ook met je crossbow schieten of een sign gebruiken om het schilderij te mollen! vooral crossbow werkt wel snel

Die grot heb ik ook pas op het einde kunnen halen (level 38 ofzo). Axii puppet sign is handig om ze zelf al wat te laten knokken. En dat gas komt inderdaad ook goed uit ;) Heb geduld, komt goed!

[ Voor 6% gewijzigd door bassGunner op 12-05-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Exclusive501 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:03:
[...]

Gebruik je, als je het moeilijk hebt, wel hulpmiddelen als Blizzard? Ik weet ook niet precies wat voor build je speelt maar bepaalde potions kunnen sommige gevechten zoveel makkelijker maken.
Nope. In het "reguliere" spel nooit behoefte aan gehad dus nooit naar gekeken. Maar ik zal me er eens in verdiepen, tnx voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Iemand al een retailer gespot die de fysieke editie van Blood and Wine verkoopt?

(Niet de redeemgwent.com waar je je digitale aankoop kan omzetten in een fysieke aankoop)

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

westergas schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:08:
[...]

spoiler:

Moon Dust bommen werken erg goed tegen wraiths. Dan kunnen ze even niet meer vervormen en zijn ze makkelijker te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:42
Nnoitra schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:03:
*O* GWENT *O* GWENT *O* GWENT *O* GWENT *O* GWENT *O* GWENT *O*

Er komt een nieuwe fysieke GWENT set aan!

[afbeelding]

Wederom te redeemen via http://www.redeemgwent.com/ met bewijs van " Blood and Wine" aanschaf.
Wow, wist niet eens dat er een 'analoge' set van Gwent was. Erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
westergas schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:26:
[...]

Nope. In het "reguliere" spel nooit behoefte aan gehad dus nooit naar gekeken. Maar ik zal me er eens in verdiepen, tnx voor de tip :)
Kijk, daar heb je het al ;)
HoS is gewoon een stuk pittiger dus hier moet je maximaal gebruiken maken van de optimale oils, potions en decoctions. Wat puntjes investeren in Alchemy om zo je max. toxicity te verhogen kan ook helpen, dan kan je veel meer potions tegelijk gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wow, BandW ziet er super uit.

Wel wennen aan de nieuwe menu's. Die zien er weliswaar strak uit, maar ik vrees ook voor consolized input. Terwijl de standaard interface zo fijn was met een muis.

Wel weer een nieuw klasse armor "grandmaster", en nog meer diepgang in de alchemy en karakter Building.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
DarthDavy schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:07:
Iemand al een retailer gespot die de fysieke editie van Blood and Wine verkoopt?

(Niet de redeemgwent.com waar je je digitale aankoop kan omzetten in een fysieke aankoop)
Nog niet gevonden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Ike. schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:32:
[...]

Nog niet gevonden helaas.
Had de vorige via GameMania (BE), zal er straks het eens vragen als ik men DooM CE ga afhalen :P

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-10 16:49

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Nnoitra schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:03:
*O* GWENT *O* GWENT *O* GWENT *O* GWENT *O* GWENT *O* GWENT *O*

Er komt een nieuwe fysieke GWENT set aan!

[afbeelding]

Wederom te redeemen via http://www.redeemgwent.com/ met bewijs van " Blood and Wine" aanschaf.
Oh wow, what a shame dat ik deze vorige keer over het hoofd heb gezien.. |:(

Als ik de expansion pass nog aanschaf, hoe groot is de kans dat de vorige set nog voorhanden is ? Zou ze graag wel allebei hebben nl.

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:17

Kheos

FP ProMod
KipCurreh schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:01:
[...]

Als ik de expansion pass nog aanschaf, hoe groot is de kans dat de vorige set nog voorhanden is ? Zou ze graag wel allebei hebben nl.
ik heb eergisteren ofzo de Blood and Wine set aangeschaft. Op de site kon je kiezen welke set je wou en of je ze beide wou, dus ik zou gewoon je kans wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:41
KipCurreh schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:01:
[...]

Kheos schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:44:
[...]

ik heb eergisteren ofzo de Blood and Wine set aangeschaft. Op de site kon je kiezen welke set je wou en of je ze beide wou, dus ik zou gewoon je kans wagen.
Precies dat. Ze bieden ze eerst ook nog steeds los aan en er is een Combi set.
Ik denk dat ze daarom nog wel een voorraadje hebben. :)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Is er eigenlijk een goed overzicht van alle wapens in de game?

Voor de nieuwe expansion wil ik zo goed mogelijk uitgerust zijn, maar ik merk dat er weinig info online staat die ook nog klopt.

Ursine Mastercrafted zou flink sterk moeten zijn, maar Ofieri is vaak nog net wat beter. En vervolgens vind ik opeens een Shiadhal die nóg beter is qua armor rating.

Om over de zwaarden maar niet te beginnen, die lijken wel verschillende versies te hebben met exact dezelfde naam.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

BlaSfem0n schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:53:
[...]

Had de vorige via GameMania (BE), zal er straks het eens vragen als ik men DooM CE ga afhalen :P
Ze hebben nu de PS4 versie op hun webiste staan, maar nog niet de PC versie. Ik hoop dat die snel komt.

http://www.gamemania.be/D...spx?tabid=87&gmgame=35270

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
DarthDavy schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:52:
[...]

Ze hebben nu de PS4 versie op hun webiste staan, maar nog niet de PC versie. Ik hoop dat die snel komt.

Bedankt, gereserveerd via de .NL website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel heel erg met de aankomende expansion om een new game + te spelen of gewoon opnieuw? Hoe veel harder is new game + want ik vond de gewone game op death march eigenlijk te makkelijk.. word ie echt moeilijker? want dat zou wel meerwaarde hebben voor mij.

Verder moet je perse de witcher armors gevonden hebben in je vorige game of kan je ze in de new game + opnieuw allemaal vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
Vraagje ik heb de Witcher 3 op de PS4 gekocht aanbieding bij Bart Smit 28 euro.
Nu komt binnen kort de 2de DLC een season pas kost ongeveer 25 euro
Maar zou ik hem ook online via een US account kunnen kopen voor 25 dollar ?
of moet ik dan ook de US versie van het spel hebben?
Iemand daar ervaring mee.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:15:
Ik twijfel heel erg met de aankomende expansion om een new game + te spelen of gewoon opnieuw? Hoe veel harder is new game + want ik vond de gewone game op death march eigenlijk te makkelijk.. word ie echt moeilijker? want dat zou wel meerwaarde hebben voor mij.

Verder moet je perse de witcher armors gevonden hebben in je vorige game of kan je ze in de new game + opnieuw allemaal vinden?
Als je toch van plan bent om alles opnieuw te spelen voor Blood & Wine uitkomt zou ik New Game+ kiezen. Als je dan een oude save bewaard heb je straks zowel een normaal level character voor de endgame als een New Game+. Ik heb ook begrepen dat de nieuwe skills in Blood & Wine vooral voor new game+ spelers leuk zullen zijn omdat die makkelijk veel nieuwe skills kunnen kopen met al hun skillpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
FreakGIB schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 21:46:
Wat een gedoe voor een besparing van €2,89 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 21:54
Ik weet niet waar je aan het kijken was, maar er staat me iets bij dat GOG een soort compensatiekrediet geeft voor Euro/Dollar verschillen, dus dan maakt die koers niet eens veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exclusive501 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 01:14:
[...]

Als je toch van plan bent om alles opnieuw te spelen voor Blood & Wine uitkomt zou ik New Game+ kiezen. Als je dan een oude save bewaard heb je straks zowel een normaal level character voor de endgame als een New Game+. Ik heb ook begrepen dat de nieuwe skills in Blood & Wine vooral voor new game+ spelers leuk zullen zijn omdat die makkelijk veel nieuwe skills kunnen kopen met al hun skillpoints.
Top thanks voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Kheos schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:44:
[...]

Nnoitra schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:49:
[...]

[...]

Precies dat. Ze bieden ze eerst ook nog steeds los aan en er is een Combi set.
Ik denk dat ze daarom nog wel een voorraadje hebben. :)
Gisteren de expansion pass alsnog gekocht, en deze ochtend fysieke Gwent set (combi) idd kunnen aanschaffen zonder problemen !
Thx guys ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Nnoitra schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 01:49:
[...]

Wat een gedoe voor een besparing van €2,89 :+
Je heb gelijk het verschil is idd maar weinig maar dat komt nu ook omdat de euro en dollar nogal dicht bij elkaar zitten.
Was eigenlijk meer benieuwd of het kan in het verleden wel eens geruchten gehoord dat als je een euro Game heb dat je dan ook de DLC's uit de euro store moet kopen.

Ik heb namelijk een keer een US account aangemaakt maar tot nu toe nog niks daar in gekocht.
Maar je krijgt bij veel games wel meer opties of uitgebreidere versie's dan wat er in de EU store's word aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
KipCurreh schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:07:
Gisteren de expansion pass alsnog gekocht, en deze ochtend fysieke Gwent set (combi) idd kunnen aanschaffen zonder problemen !
Thx guys ! :)
Hoeveel heb je eigenlijk betaald voor de volledige gwent set inclusief verzending? Heb het originele spel nog niet uit, maar ik twijfel om nu al de expansion pass te kopen zodat ik die gwent set niet misloop :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Eppux schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 12:49:

Hoeveel heb je eigenlijk betaald voor de volledige gwent set inclusief verzending? Heb het originele spel nog niet uit, maar ik twijfel om nu al de expansion pass te kopen zodat ik die gwent set niet misloop :).
Beide sets kosten $19.98 + shipping (voor 1 set is dat €8,38).
Gewoon die expansion pass nu al kopen, ga je echt geen spijt van krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 22:00
Nnoitra schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:05:
[...]

Beide sets kosten $19.98 + shipping (voor 1 set is dat €8,38).
Gewoon die expansion pass nu al kopen, ga je echt geen spijt van krijgen ;)
Heb jij enig idee hoelang het duurt voordat je de redemption code toegestuurd krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
FreakGIB schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 21:46:
Bij de meeste spellen gaat dit niet werken. Ik weet niet of dit ook zo is voor The Witcher 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
dustkiller schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 18:23:
[...]

Heb jij enig idee hoelang het duurt voordat je de redemption code toegestuurd krijgt?
In mijn geval, iets meer dan een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

DarthDavy schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:52:
[...]

De PC versie is nu ook te bestellen bij Game Mania

http://www.gamemania.be/D...spx?tabid=87&gmgame=35295

*O* *O* *O* *O* *O* oOo oOo oOo oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 17:28
Ik dacht, in voorbereiding op de nieuwe expansion die er aan zit te komen, ik ga weer beginnen met Witcher 3 op playstation 4. Druk de schijf in het systeem, vervolgens wordt het spel geïnstalleerd. Echter, op de één of andere manier wordt geen enkele update getriggerd. Dit zou normaal gesproken wel zo moeten zijn. Ik kan mij herinneren dat de laatste versie 1.12 is. Als ik het spel opstart, staat er 1.00. Heb ook geprobeerd om de update te forceren via "check update", noppes helaas. Inmiddels alles alweer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds geen update. Iemand enig idee wat hier aan de hand is? Bedankt!

Edit: Ondertussen wat andere games geïnstalleerd, zoals Fallout 4 en MGS 5. Voor deze games worden de updates netjes getriggerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Meister Sachs op 16-05-2016 12:30 ]

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alexander1685 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:03:
Ik dacht, in voorbereiding op de nieuwe expansion die er aan zit te komen, ik ga weer beginnen met Witcher 3 op playstation 4. Druk de schijf in het systeem, vervolgens wordt het spel geïnstalleerd. Echter, op de één of andere manier wordt geen enkele update getriggerd. Dit zou normaal gesproken wel zo moeten zijn. Ik kan mij herinneren dat de laatste versie 1.12 is. Als ik het spel opstart, staat er 1.00. Heb ook geprobeerd om de update te forceren via "check update", noppes helaas. Inmiddels alles alweer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds geen update. Iemand enig idee wat hier aan de hand is? Bedankt!

Edit: Ondertussen wat andere games geïnstalleerd, zoals Fallout 4 en MGS 5. Voor deze games worden de updates netjes getriggerd.
Ik heb precies hetzelfde issue, al mijn DLC staat op waiting to install met geen mogelijkheid deze te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 17:28
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:31:
[...]

Ik heb precies hetzelfde issue, al mijn DLC staat op waiting to install met geen mogelijkheid deze te installeren
Ja, dat heb ik ook. Komt volgens mij dus doordat de game niet wordt gepatched. Tenminste, dat denk ik. Heb er verder ook niet veel verstand van. Wellicht is het een Playstation Network issue. Had geen problemen met MGS 5 en Fallout 4, maar nu wordt er geen update gedownload voor Dark Souls 3. Tja.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Wilde ook net zeggen dat die te bestellen was :)
Benieuwd of die collectors box zodanig groot is dat de volledige Gwent set erin past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Zo... spel uitgespeeld op Deathmarch, alle Contracts gehaald, lvl 35, volledig Mastercrafted Ursine gear... ik denk dat ik nu klaar ben voor de eerste DLC. (Ja, ik weet het... schaam schaam, nog niet gedaan)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
alexander1685 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:45:
[...]

Ja, dat heb ik ook. Komt volgens mij dus doordat de game niet wordt gepatched. Tenminste, dat denk ik. Heb er verder ook niet veel verstand van. Wellicht is het een Playstation Network issue. Had geen problemen met MGS 5 en Fallout 4, maar nu wordt er geen update gedownload voor Dark Souls 3. Tja.
Ik heb hier ook last van. Hoop dat het snel opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bellerophon schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:50:
Zo... spel uitgespeeld op Deathmarch, alle Contracts gehaald, lvl 35, volledig Mastercrafted Ursine gear... ik denk dat ik nu klaar ben voor de eerste DLC. (Ja, ik weet het... schaam schaam, nog niet gedaan)
Vraagje over de moeilijkheids graat settings
Ik speel eigenlijk op de default mode.
Maar stel ik doe ook Deathmarch krijg je dan ook meer XP en vind je betere loot ?
of is het alleen maar moeilijker.
En kan je het level nog aanpassen als je al speeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
FreakGIB schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:24:
[...]

Maar stel ik doe ook Deathmarch krijg je dan ook meer XP en vind je betere loot ?
Nee, nee, ja, ja. (afaik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

FreakGIB schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:24:
[...]

Wat die laatste betreft, hou er wel rekening mee dat je dan bepaalde trophies niet kan halen. De game erkent alleen de trophy toe qua moeilijkheidsgraad waarop je de game begonnen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ik zit ook even te zoeken naar de 2 DLC om te kijken of je nog de Gwent kaarten er bij krijgt.
Als ik bv.. bij Bart smit kijk dan kost de eerste uitbreiding 14,99 en in die doos zitten dus 2 Gwent decks.
Op de PSN store is hij 9,99 zonder de Decks.
Season Pass kost 24,99 voor beide uitbreidingen zonder Gwent Decks.
Dan vind ik die Season pas niet eens zo goedkoop als je de Gwent decks ook er bij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
FreakGIB schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:21:
Ik zit ook even te zoeken naar de 2 DLC om te kijken of je nog de Gwent kaarten er bij krijgt.
Als ik bv.. bij Bart smit kijk dan kost de eerste uitbreiding 14,99 en in die doos zitten dus 2 Gwent decks.
Op de PSN store is hij 9,99 zonder de Decks.
Season Pass kost 24,99 voor beide uitbreidingen zonder Gwent Decks.
Dan vind ik die Season pas niet eens zo goedkoop als je de Gwent decks ook er bij wil.
Hearts of Stone kost € 8,99 (gog.com)
Blood and Wine kost €17,99 (gog.com)
ExpansionPass kost €24,99 (gog.com)(€2,- goedkoper dan ze los kopen.))

Zo'n ExpansionPass wordt niet opeens duurder als je de Gwent Decks ook wilt. Die ExpansionPass prijs staat gewoon 'vast'.
Die Gwent Decks koop je er gewoon bij; het is geen gratis extraatje.

Vond je de ExpansionPass én Gwent Decks samen te duur, dan koop je Gwent niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Nnoitra schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:40:
[...]

Hearts of Stone kost € 8,99 (gog.com)
Blood and Wine kost €17,99 (gog.com)
ExpansionPass kost €24,99 (gog.com)(€2,- goedkoper dan ze los kopen.))

Zo'n ExpansionPass wordt niet opeens duurder als je de Gwent Decks ook wilt. Die ExpansionPass prijs staat gewoon 'vast'.
Die Gwent Decks koop je er gewoon bij; het is geen gratis extraatje.

Vond je de ExpansionPass én Gwent Decks samen te duur, dan koop je Gwent niet.
Gaat niet eens zo over het geld meer van wat krijg je allemaal
Season pas is dus de DLC's only
Maar voor iets meer heb je ook alle Gwent Decks er bij wat toch ook erg leuk is.
en gog.com kende ik niet maar is zover ik snel kon zien alleen voor PC en Mac ? klopt dat
Ik speel de Witcher op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
FreakGIB schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 11:58:

Gog.com kende ik niet maar is zover ik snel kon zien alleen voor PC en Mac ? klopt dat
Ik speel de Witcher op de PS4.
Gog.com is idd niet voor consoles. Jij bent afhankelijk van PSN of de gamewinkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Nnoitra schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:03:
[...]

Gog.com is idd niet voor consoles. Jij bent afhankelijk van PSN of de gamewinkels :)
Net even 2 x de DLC Hearts of Stone appart laten leggen bij de Media markt The Wall voor 10 euro per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

FreakGIB schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:28:
[...]

Net even 2 x de DLC Hearts of Stone appart laten leggen bij de Media markt The Wall voor 10 euro per stuk
Waarom 2 keer? Het Gwent deck erin blijft hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Bellerophon schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:37:
[...]

Waarom 2 keer? Het Gwent deck erin blijft hetzelfde...
Een voor mij en een voor een maat we hebben allebij The witcher pas gekocht bij de Bart Smit voor 28 euro
en nu dus de uitbreiding met Gwent Decks wij spelen ook geregeld board games/card games dus dit was wel een leuke extra.
Voor dat we The Witcher 3 kochten wisten we niet eens dat er een Gwent spel in het spel zat
en al helemaal niet dat er ook een fysieke versie bestond allemaal heel leuk :)
Spel zelf is ook erg goed ben zelf een Dark Souls speler maar dit is ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
FreakGIB schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:28:
[...]

Is het een aanbieding of is het stiekem de Gwent-loze editie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakGIB
Nnoitra schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 13:03:
[...]

Is het een aanbieding of is het stiekem de Gwent-loze editie?
Aanbieding met Gwent Decks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:04
Op GOG is de hele Witcher serie in de aanbieding: o.a. Wild Hunt incl HoS & BaW voor €49.99 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-10 23:18
HoS is gratis op PSN

https://store.playstation...01439_00-0000000000DLCEP1

O wacht, niet dus. Beetje onduidelijke weergave in PSN. Waarschijnlijk gratis omdat ik de expansion pass heb.

[ Voor 24% gewijzigd door 418O2 op 18-05-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-10 08:26
Ik heb een tijdje terug

Witcher3 + season pass gekocht voor 28 euro op kinguin. Voor GoG

Was wel een mooie deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rwbk schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:10:
Ik heb een tijdje terug

Witcher3 + season pass gekocht voor 28 euro op kinguin. Voor GoG

Was wel een mooie deal
Ik laatst nog, zelfde deal! had hem al op de ps4 maar zonder expansion en wou hem voor de 2e playthrough op 60 fps spelen :D dus nu wachten op BaW en gaaaaaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 16-10 08:26
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:53:
[...]

Ik laatst nog, zelfde deal! had hem al op de ps4 maar zonder expansion en wou hem voor de 2e playthrough op 60 fps spelen :D dus nu wachten op BaW en gaaaaaan :D
Had precies hetzelfde had hem ook eerst op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 17-10 07:52
Witcher 2 voor 2,99 op steam en Witcher 3 24,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-10 09:39
trekker22 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 21:16:
Witcher 2 voor 2,99 op steam en Witcher 3 24,99
The Witcher (en uberhaubt alle spellen ongeveer) op steam kopen is wel een beetje zonde van je geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
AAAAAAAAAAAAAAALL ABOARD THE HYPE TRAIN! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Laatst online: 13-10 00:51
Grecio schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 22:22:
[...]

The Witcher (en uberhaubt alle spellen ongeveer) op steam kopen is wel een beetje zonde van je geld :)
Wat stel je dan voor? Via GoG is het spel even duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:51
Rondom launch van een game is een fysieke kopie, of een key via een externe site, meestal goedkoper dan via een download-winkel a la Steam/GOG. Echter de sales van Steam en GOG zijn het vaak zeker wel waard.

"Alle spellen kopen op steam is zonde van je geld" vind ik dan ook een beetje kort door de bocht.

Zou die aanbieding gewoon vergelijken met de prijzen op budgetgaming.com en dan beslissen.

[ Voor 13% gewijzigd door KingKoning op 20-05-2016 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Die trailer _/-\o_

Alles lekker licht en luchtig in het begin, een bijna soort Zuiders vakantie-gevoel...
Maar dan gaan we toch terug over naar het echte Witcherwerk..

Nog een paar dagen om men NG+ af te werken, zal moeilijk worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grecio
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-10 09:39
KingKoning schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:32:
Rondom launch van een game is een fysieke kopie, of een key via een externe site, meestal goedkoper dan via een download-winkel a la Steam/GOG. Echter de sales van Steam en GOG zijn het vaak zeker wel waard.

"Alle spellen kopen op steam is zonde van je geld" vind ik dan ook een beetje kort door de bocht.

Zou die aanbieding gewoon vergelijken met de prijzen op budgetgaming.com en dan beslissen.
Als je me quote moet je me wel echt quoten he, dit is niet wat ik zei.

Het is inderdaad niet altijd zo, een sale is het soms wel waard. Al is het vaak na een sale nog boven de prijs die keysites vragen. Vandaar dat ik de "ongeveer" nuance aanbracht. Maar ik begrijp dat het zo kan overkomen.

Ik koop vaak bij instant gaming, daar is the witcher nu 17,89.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-10 20:35
Liep al een aantal dagen te zoeken naar de "fysieke" versie en zie net via Budgetgaming dat Blood and Wine bij een paar shops te bestellen is :).

[ Voor 9% gewijzigd door Conscience NL op 20-05-2016 18:20 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:05

Compizfox

Bait for wenchmarks

Grecio schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:37:
[...]

Als je me quote moet je me wel echt quoten he, dit is niet wat ik zei.

Het is inderdaad niet altijd zo, een sale is het soms wel waard. Al is het vaak na een sale nog boven de prijs die keysites vragen. Vandaar dat ik de "ongeveer" nuance aanbracht. Maar ik begrijp dat het zo kan overkomen.

Ik koop vaak bij instant gaming, daar is the witcher nu 17,89.
Tja, grijze keysites, die zijn wel goedkoper ja...

Maar van alle 'witte' shops is Steam in de sales vaak erg goedkoop. Buiten de sales koop ik eigenlijk nooit bij Steam, dan kijk ik zoals KoningL al zei op budgetgaming.nl.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Laatst online: 17-10 07:52
inderdaad witcher 2 voor 2,99 aangeschaft op steam.

heb van oktober tot en nu net gedaan over witcher 1, lekker rap he. Hopelijk ga ik iets rapper door witcher 2 en dan hopelijk voor eind van dit jaar ook witcher 3 gespeeld!

witcher 1 was wel wat langdradig met veel op een neer lopen en verhaal pakte me niet heel erg, dus benieuwd naar deel 2! kijken of me GTX 460 dat nog redt...

[ Voor 26% gewijzigd door trekker22 op 20-05-2016 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 11-10 14:30

kingfriko

100 % BULLY

ik dacht ik installeer the witcher 3 weer op mijn ps4 na aanschaf van de seasonpass maar ben blijkbaar al mijn savegames kwijt :O
ik ga er dus maar weer even voor zitten 8)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
kingfriko schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 09:06:
ik dacht ik installeer the witcher 3 weer op mijn ps4 na aanschaf van de seasonpass maar ben blijkbaar al mijn savegames kwijt :O
Vreemd. je save files worden niet verwijdered als je de game data wist. Heb je geen back-up via PS Plus?
Heb je de laatste update geinstalleerd? Misschien dat een save met patch 1.03 niet werkt als je geen updates hebt gedownload.

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 21-05-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-10 23:18
kingfriko schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 09:06:
Zit je in het goede account op je PlayStation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 11-10 14:30

kingfriko

100 % BULLY

ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst het spel had aangeschaft via volgens mij wat minder legale bronnen (Facebook)
destijds uitgespeelt en opnieuw begonnen op new game+ maar toen op een dag werkte het spel niet meer (eerlijkheid duurt het langst)
koop het echter graag opnieuw maar kwam er al achter dat je in de eerste dlc al de kans krijgt een new game te beginnen met voldoende exp points dus heb dat maar gedan , hele game spelen komt later wel een keer als ik de tijd heb .
Op zich wel vreemd want ik speelde het spel dus op mijn eigen account , alleen downloaden gebeurt via een ander account ( doe ik dus ook nooit meer )

kingfriko

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
kingfriko schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:59:
ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst het spel had aangeschaft via volgens mij wat minder legale bronnen (Facebook)
destijds uitgespeelt en opnieuw begonnen op new game+ maar toen op een dag werkte het spel niet meer (eerlijkheid duurt het langst)
koop het echter graag opnieuw maar kwam er al achter dat je in de eerste dlc al de kans krijgt een new game te beginnen met voldoende exp points dus heb dat maar gedan , hele game spelen komt later wel een keer als ik de tijd heb .
Op zich wel vreemd want ik speelde het spel dus op mijn eigen account , alleen downloaden gebeurt via een ander account ( doe ik dus ook nooit meer )
Accounts kopen heb ik een mooi stukje over geschreven, check mn signature als je daar interesse in hebt. Daar leg ik in detail uit waarom je het niet moet doen. Linker link van mn signature.
De reden dat je save file niet werkt: Je eerste game kwam uit de US Store, de tweede uit de EU. De accounts zijn altijd Amerikaans ivm de lagere dollar prijzen ($60 vs €70).

Het werkt dus niet omdat je save file voor de US versie is en je game nu EU is. Dus opnieuw beginnen, of de game via de US Store aanschaffen met een US account en dan met je eigen account spelen. Wel nu met een eigen US account aanschaffen ipv een account kopen dan ;) Rechter link van mn signature legt uit hoe het werkt.

[ Voor 26% gewijzigd door ASNNetworks op 21-05-2016 23:16 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Wat is nou (ben nu Hearts of Stone aan het doen, wat best pittig is) de beste build en de beste armor?

spoiler:
Ik werd afgemaakt bij de Toad Prince en moest toen van mijn melee build een soort hybrid build maken. Melee gecombineerd met een sterke Igni sign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Bellerophon schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 23:08:
Wat is nou (ben nu Hearts of Stone aan het doen, wat best pittig is) de beste build en de beste armor?

spoiler:
Ik werd afgemaakt bij de Toad Prince en moest toen van mijn melee build een soort hybrid build maken. Melee gecombineerd met een sterke Igni sign.
Gebruik melee + igni en quen met de mastercrafted wolf set. HoS is nog steeds erg pittig op death march maar op zich nog wel te doen. Heb wel 2x difficulty op blood and broken bones moeten zetten moet ik bekennen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:05

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bellerophon schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 23:08:

spoiler:
Op welke difficulty speel je en welk level ben je?

Met Evil's Soft First Touches had ik geen moeite. Rose on a Red Field vond ik echter weer bijna ondoenlijk, daar ging ik wel 5x dood of zo.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Compizfox schreef op zondag 22 mei 2016 @ 01:56:
[...]

Op welke difficulty speel je en welk level ben je?

Met Evil's Soft First Touches had ik geen moeite. Rose on a Red Field vond ik echter weer bijna ondoenlijk, daar ging ik wel 5x dood of zo.
Ik ben bij Scenes from a Marriage en loop momenteel rond in Ofieri Gear, maar twijfel of ik niet voor New Moon/Viper Gear zal gaan. Speelde voorheen met Mastercrafted Ursine Gear.

Ben level 38 (bijna 39, hence de drang naar Viper Gear) en speel op Blood and Broken Bones difficulty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

Bellerophon schreef op zondag 22 mei 2016 @ 14:46:
[...]

Ik ben bij Scenes from a Marriage en loop momenteel rond in Ofieri Gear, maar twijfel of ik niet voor New Moon/Viper Gear zal gaan. Speelde voorheen met Mastercrafted Ursine Gear.

Ben level 38 (bijna 39, hence de drang naar Viper Gear) en speel op Blood and Broken Bones difficulty
Ik vond voor een melee build zelf de Feline armor het beste. Je attack gaat gigantisch omhoog en dankzij de snelle stamina regenaration kan je vaak Quen gebruiken om jezelf te beschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Laatst online: 18-08-2023
Spoiler

http://www.insidegamer.nl...-witcher-3-blood-and-wine

Wat voor bekende zien we daar met rooie kap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Merk het vanzelf wel ;)

Ben nu begonnen met Witcher 3 op de pc. Eergister steam versie gekocht en moet zeggen dat het toch wel weer genieten is, Ik speel de 2e addon eerst op de PS4 en dan ga ik verder op de PC.

Random Encounter mod geinstalleerd en gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Heb alle Witcher games uit gespeeld (deel 2 zelfs 2 keer) maar ik zie het ff niet. Kan aan mijn gebrekkige geheugen liggen, herken wel vaker "oude bekenden" niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
westergas schreef op maandag 23 mei 2016 @ 09:12:
[...]

Heb alle Witcher games uit gespeeld (deel 2 zelfs 2 keer) maar ik zie het ff niet. Kan aan mijn gebrekkige geheugen liggen, herken wel vaker "oude bekenden" niet ;)
Rood kapje nooit een bekende van je geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ik zag dat The witcher in de PSN store nu voor 24,99 te koop is had hem zelf bij Bart Smit voor 28 euro maar dit is helemaal een koopie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Zucht, probeerde de Quest tekst te lezen. Duurde even voordat ik doorhad dat het niet lag aan mijn internetverbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de tweede uitbreiding komt ook weer een retailrelease met een nieuw kaartenpakket. Zelf wil ik de PS4 versie. Het is mij opgevallen dat, hoewel de release aanstaande is, er nog nauwelijks winkels zijn die het pakket aanbieden (via budgetgaming kwam ik uit bij Bol en Nedgame - 20 euro). Sommige winkels hebben het pakket wel online staan, maar er wordt nog geen prijs vermeld (Gamemania).

Op PSN (in preorder) is de prijs overigens € 17.99, maar daar het card deck niet bij. Hopelijk komen er nog wat prijzen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:30:
Van de tweede uitbreiding komt ook weer een retailrelease met een nieuw kaartenpakket. Zelf wil ik de PS4 versie. Het is mij opgevallen dat, hoewel de release aanstaande is, er nog nauwelijks winkels zijn die het pakket aanbieden (via budgetgaming kwam ik uit bij Bol en Nedgame - 20 euro). Sommige winkels hebben het pakket wel online staan, maar er wordt nog geen prijs vermeld (Gamemania).

Op PSN (in preorder) is de prijs overigens € 17.99, maar daar het card deck niet bij. Hopelijk komen er nog wat prijzen bij.
Zal wel ongeveer de prijs zijn van HoS destijds, was +- 28 euro voor dlc met Gwent pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
BlaSfem0n schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:48:
[...]

Zal wel ongeveer de prijs zijn van HoS destijds, was +- 28 euro voor dlc met Gwent pakket.
Was de Hearts of Stone retail DLC niet €20,00 toen die uitkwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Zonder Gwent misschien wel, maar ik heb toch rond de 25 betaald voor de versie met.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
BlaSfem0n schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:20:
Zonder Gwent misschien wel, maar ik heb toch rond de 25 betaald voor de versie met.
Misschien is ie in België even iets duurder geweest, maar ook daar staat de prijs van de editie met Gwent bij GameMania op € 19,98 (Niet meer leverbaar, dat dan weer wel.)
Voor de PC is er volgens mij ook een geen winkelversie zonder Gwent geweest, alleen maar met?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Ja, heb mijn HoS ook in GM (BE) gehaald voor pc en dacht idd dat dat de enigste fysieke versie ervoor was (maar die wilde ik net dus vond dat geen probleem ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exclusive501

Exclusive501

Would you kindly?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Weet iemand vanaf welk lvl blood and wine zal zijn ?
Ik ben lvl 38 ( geen newgame +)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
HStyles schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:44:
Weet iemand vanaf welk lvl blood and wine zal zijn ?
Ik ben lvl 38 ( geen newgame +)
38 lijkt me genoeg, zo hoog zit je ongeveer als je alls normale quests en contracts hebt gedaan. Met schatkistjes zoeken zou je lvl 39 of 40 kunnen halen.

http://www.metacritic.com...ild-hunt---blood-and-wine

Heerlijk deze eerste cijfers.

[ Voor 13% gewijzigd door Nieuwevolger op 25-05-2016 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Volgens mij kruip ik nu net op tijd richting het einde van HoS. Zit nu bij de quest 'Whatsoever a man soweth' en alles lijkt op een climax aan te komen.

spoiler:
Maar my fakkin gawd... de bosses die je vlak daarvoor moet verslaan... The Caretaker, Iris, Nightmares... Wat ben ik vaak dood gegaan...

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

"Final Quest"? Laatste DLC voor TW3?
Gisteren Hos uit gespeelt...manmanman erg van genoten! Kom maar op met BaW. Zag toevallig dat ik wapens kan craften voor level 43 oid. Lijkt mij puur voor de mensen van NG+. kan me niet voorstellen dat je in TW3/Hos dit level kan halen. Wellicht in BaW?
Bellerophon schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 07:56:
Volgens mij kruip ik nu net op tijd richting het einde van HoS. Zit nu bij de quest 'Whatsoever a man soweth' en alles lijkt op een climax aan te komen.
spoiler:
Als je alleen de Quest volgt ben je er bijna idd. Iris wat imo niet te doen op death march.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

westergas schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:52:
"Final Quest"? Laatste DLC voor TW3?
Gisteren Hos uit gespeelt...manmanman erg van genoten! Kom maar op met BaW. Zag toevallig dat ik wapens kan craften voor level 43 oid. Lijkt mij puur voor de mensen van NG+. kan me niet voorstellen dat je in TW3/Hos dit level kan halen. Wellicht in BaW?

[...]

spoiler:
Als je alleen de Quest volgt ben je er bijna idd. Iris wat imo niet te doen op death march.
Ik zit nu al met alleen HoS en basegame op 41, zonder NG+. Ik struin gewoon de hele kaart af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Jeroenneman schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 08:55:
[...]

Ik zit nu al met alleen HoS en basegame op 41, zonder NG+. Ik struin gewoon de hele kaart af.
Netjes! Ik kon alleen level 39 halen door te grinden met die hoge level Arachas die in het HoS gebied rondstruinen... Daarna alleen nog wat XP kunnen halen bij die level 48 archgriffin in Skellige, maar toen was het wel gedaan met de XP mogelijkheden. E.e.a. hangt natuurlijk af van in welke volgorde je alle quests hebt gedaan en of je veel grijze quests hebt gehad etc. Ik moet zeggen, veel extra levels is ook niet echt nodig, op een gegeven moment weet je toch niet wat je moet doen met je skill points. Maar wel fijn om de level 39 Viper armor+swords te kunnen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

bassGunner schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:16:
[...]

Netjes! Ik kon alleen level 39 halen door te grinden met die hoge level Arachas die in het HoS gebied rondstruinen... Daarna alleen nog wat XP kunnen halen bij die level 48 archgriffin in Skellige, maar toen was het wel gedaan met de XP mogelijkheden. E.e.a. hangt natuurlijk af van in welke volgorde je alle quests hebt gedaan en of je veel grijze quests hebt gehad etc. Ik moet zeggen, veel extra levels is ook niet echt nodig, op een gegeven moment weet je toch niet wat je moet doen met je skill points. Maar wel fijn om de level 39 Viper armor+swords te kunnen gebruiken :)
Heb je de +5 xp bonus Trophy aan roach hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlaSfem0n schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:48:
[...]

Eerder vermelde prijzen zijn inmiddels verhoogd naar 24 euro (Nedgame) / 24,99 (Bol.com). Gamemania vraagt zelf 29,98. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Laatst online: 00:21
Dit is 1 van de weinige spellen waar ik DLC van koop, voor mij zeker 1 van de beste spellen van de afgelopen jaren.
Goed vermaakt met HoS en kan niet wachten tot Blood and Wine uit komt.
En 30 uur speel plezier aan een DLC is gewoon super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/85UXUJS.jpg

Damn, gewoon een hele locatie die ik gedurende het hele spel gemist heb. Echt waar, het detail in dit spel is ongelooflijk.

Pagina: 1 ... 67 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic