Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Equazor_ schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:44:
Dit is 1 van de weinige spellen waar ik DLC van koop, voor mij zeker 1 van de beste spellen van de afgelopen jaren.
Goed vermaakt met HoS en kan niet wachten tot Blood and Wine uit komt.
En 30 uur speel plezier aan een DLC is gewoon super.
Blizzard, Naughty Dog en CD Projekt Red zijn zo'n beetje de enige ontwikkelaars waarvan ik nog titels (collector's editions) zou pre-orderen. Met daarbij eventueel een season pass, mits er genoeg single player dlc's aangekondigd worden. Ik kan ook niet wachten op een nieuw avontuur met Geralt!!
Ik wil al heel lang met new game plus beginnen omdat ik het "slechte" einde heb gekregen, maar teveel games en te weinig tijd zitten steeds in de weg.

Ook een jaar later ben ik nog van mening dat TW3 als een echte klassieker de boeken in kan. Niveau HL2, zeg maar.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
Jeroenneman schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:19:
[...]

Heb je de +5 xp bonus Trophy aan roach hangen?
Nee, dat niet inderdaad. Ik vond de dismember trophy leuker :)

@ jeroenneman: vergeet niet te Gwenten daar :P

[ Voor 9% gewijzigd door bassGunner op 26-05-2016 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-10 23:43
Moet dit spel ook echt een keer een kans gaan geven. Ik koop ook bijna nooit DLC's. Enige games waar ik DLC's voor heb gekocht zijn van Fallout en The Elder Scrolls.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

NukaWorldNL schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:54:
Moet dit spel ook echt een keer een kans gaan geven. Ik koop ook bijna nooit DLC's. Enige games waar ik DLC's voor heb gekocht zijn van Fallout en The Elder Scrolls.
Doen. The Witcher 3 > Fallout 4. Period.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Bellerophon schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:57:
[...]

Doen. The Witcher 3 > Fallout 4. Period.
Dit ^
Fallout 4 was best wel een teleurstelling in vergelijking met Witcher 3 voor mij. (Ligt ook wel grotendeels aan die sterk verouderde engine, maar daarnaast is het verhaal in Witcher 3 zo ongelooflijk goed :) Sommige Side quests die beter zijn dan veel games hun hele campaign..)

[ Voor 21% gewijzigd door SmokingCrop op 26-05-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

NukaWorldNL schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:54:
Ik heb Fallout 4 echt een eerlijke kans gegeven. Ik heb er minstens twee maanden lang gewoon elke week een paar uur in gestopt. En het is best een leuk spel.

Maar het voelt zo verdomd repetitief. Continu dezelfde quests. Ga hiernaartoe, dood dit, kom terug. Over and over and over again. Heel af en toe is er een andere quests. En zelfs bij die quests voel ik me meer loopjongen, dan echt een karakter in de wereld.

En bij The Witcher kom ik dan soms gewoon een random quest tegen. Gewoon een vraagteken in het bos. En zelfs die quests hebben gewoon een verhaal erachter. Gewoon een stel bandieten met een schat, een wetenschapper met een uitvinding, you name it. En dan stuit je opeens op een bandietenkamp. En een stuk verder heb je weer een dorp bevrijd. En dan opeens kom je op nog zo'n quest uit, maar plots blijkt er bij die quest dat er helemaal geen happy ending in zit voor je. Dat gebeurt gewoon.

The Witcher voelt meer als een "verhaal" aan voor mij. Alsof de makers écht een gamewereld wilden neerzetten waarin zijzelf ook zouden willen rondstruinen.

Fallout voelt dan gewoon leeg en saai. Volgens mij waren HoS en Automatron allebei 10 euro? Als ik ze op waarde moest schatten, dan zou HoS bijna 30 euro waard kunnen zijn, en Automatron inderdaad 10 euro.

http://www.metacritic.com...ild-hunt---blood-and-wine

http://www.metacritic.com/game/pc/fallout-4-far-harbor

Zie hier het verschil tussen "gewoon een goed spel" en "iets waar je als gamer echt je tanden in wil zetten".

Dat is het denk ik gewoon. Fallout 4 is een prima spel, maar The Witcher 3 overtreft verwachtingen gewoon. En ik vrees dat ik dat gevoel niet meer heb bij veel andere games.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:21:
[...]

Dit ^
Fallout 4 was best wel een teleurstelling in vergelijking met Witcher 3 voor mij. (Ligt ook wel grotendeels aan die sterk verouderde engine, maar daarnaast is het verhaal in Witcher 3 zo ongelooflijk goed :) Sommige Side quests die beter zijn dan veel games hun hele campaign..)
Mee eens, Fo4 was voor mij idee zelfs kleiner dan Skyrim.

3 weken geleden weer van begin begonnen en ook de sidequests en contracts aan het doen, eerste playthrough niet gedaan. Ik blijf me echt verbazen hoe mooi de omgeving allemaal is gemaakt, met de bakkes open.

Ik draai Fantasy reshade met ULMR en increased lods alles ultra :9~
Afbeeldingslocatie: https://c8.staticflickr.com/8/7744/27049771015_2cb15540e6_m.jpg
high res https://c2.staticflickr.c...49771015_4029a2f77f_o.png

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2016 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-10 23:43
Ik ben echt een Fallout fan sinds Fallout 3 (echt honderden uren in gestopt) en ben een beetje bang als ik The Witcher 3 ga spelen dat dat heel anders kan gaan worden. Dat wil ik eigenlijk niet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:36:
[...]

[afbeelding]
Holy moly, is dat in-game? Bijna fotorealistisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bassGunner schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:03:
[...]

Holy moly, is dat in-game? Bijna fotorealistisch..
Ingame ja :9 Ik neem eigenlijk bijna nooit screenshots van witcher 3.
Deze gast gaat trouwens best hard https://www.flickr.com/photos/123789706@N02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 21:52:
[...]

Ingame ja :9 Ik neem eigenlijk bijna nooit screenshots van witcher 3.
Deze gast gaat trouwens best hard https://www.flickr.com/photos/123789706@N02
Heb je een Nvidia kaart, want Nvidia Ansel gaat ook in The Witcher 3 werken. :9~ :9~ :9~
(Ansel = wereld op pauze zetten en zoals in Google Earth de camera kunnen verdraaien en verder gaan etc + super resoluties tot 32x je gameresolutie 8)7 :D )

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 26-05-2016 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SmokingCrop schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:21:
[...]

Dit ^
Precies! De main quests van Fallout waren erg 'saai'. De wereld zelf is prachtig en er zitten echt geweldige side quests tussen (Museum of Witchcraft bijvoorbeeld), maar het valt nogal in het niet in vergelijking met The Witcher 3.
[...]

Mee eens, Fo4 was voor mij idee zelfs kleiner dan Skyrim.

3 weken geleden weer van begin begonnen en ook de sidequests en contracts aan het doen, eerste playthrough niet gedaan. Ik blijf me echt verbazen hoe mooi de omgeving allemaal is gemaakt, met de bakkes open.

[afbeelding]
Heilige maagd maria! Tering, wat ziet dat er geweldig uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-10 16:49

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Ik weet niet wat er verkeerd is, maar ik geraak gewoon niet in de game op NG+..

Men eerste playtrough op Blood & Bones gespeeld (2de moeilijkste difficulty), zonder echte problemen het spel uitgespeeld op een 110u.

Na een paar maand beslist om hierop verder te bouwen via een NG+, deze keer op Death March. Nu terug aan Family Matters, maar ik krijg maar niet het lekkere gevoel dat ik bij de eerste pt had..

Komt het nu door de difficulty setting (Death March is echt wel pittig) of door het feit dat ik reeds alle oils etc al meteen ter beschikking heb..
Best jammer wel, want het is echt een geweldige game..

Vanaf Blood & Wine uitkomt begint ik gewoon volledig van 0 opnieuw in Death March, hopelijk krijg ik het dan weer volledig te pakken :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 16:36

westergas

rikkie_pc

[...]
Heel mooi!
Ik draai vanillla ultra@1440 zonder HW en red net aan 60fps, sommige stukjes ~55 fps. 980Ti/6700K
Wat voor impact hebben die mods? En wat zijn jouw specs?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

westergas schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:09:
[...]

Heel mooi!
Ik draai vanillla ultra@1440 zonder HW en red net aan 60fps, sommige stukjes ~55 fps. 980Ti/6700K
Wat voor impact hebben die mods? En wat zijn jouw specs?
290x met waterkoeling maar met een playthrough zit ik op 2240x1080 of 2560x1080. Resolutie van het plaatje is 6600x2680 lol. Hairworks staat ultra en aa van hair op 4x, Ik override 16x tessellation vanuit de amd drivers.
Ik zit dan ongeveer op 35 fps, xboxcontroller en gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:48:
[...]

290x met waterkoeling maar met een playthrough zit ik op 2240x1080 of 2560x1080. Resolutie van het plaatje is 6600x2680 lol. Hairworks staat ultra en aa van hair op 4x, Ik override 16x tessellation vanuit de amd drivers.
Ik zit dan ongeveer op 35 fps, xboxcontroller en gaan :D
Ah dacht al, dat gaat nooit lekker lopen ;)
Ben een succer voor FPS...vind 55 al weinig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
westergas schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:35:
[...]

Ah dacht al, dat gaat nooit lekker lopen ;)
Ben een succer voor FPS...vind 55 al weinig 8)
Get G/Free Sync :)
Ben daarmee van 55+ naar 42-45+ FPS gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 06:21
Ook ik ga maar eens me uren langzaam maar zeker stoppen in de witcher 3. Net even 2 uurtjes gespeeld wat een heerlijke game had ik eerder moeten doen :).

Opmerking; Ik speel op de pc met een controller vanaf mijn bankstel. Ik heb een 47 inch fullHD tv.. zit er ruim 2.5/3 meter vanaf en vind de tekst iets wat aan de kleine kant de ondertitels zijn wel goed te lezen.. me hud instellingen staan al op large. Ben ik de enige met deze probleem en is er nog een manier om de tekst groter te maken zover iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Tweakwondo schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:14:

Opmerking; Ik speel op de pc met een controller vanaf mijn bankstel. Ik heb een 47 inch fullHD tv.. zit er ruim 2.5/3 meter vanaf en vind de tekst iets wat aan de kleine kant de ondertitels zijn wel goed te lezen.. me hud instellingen staan al op large. Ben ik de enige met deze probleem en is er nog een manier om de tekst groter te maken zover iemand weet?
Was al in de tijd van men eerste PT al een bekend probleem, weet niet of er al iets aan gedaan is..
Wellicht bestaan hier wel al mods voor als je eens rondkijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

SmokingCrop schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:14:
[...]

Get G/Free Sync :)
Ben daarmee van 55+ naar 42-45+ FPS gegaan.
Ach wel ja!
Die zijn in de enige resolutie die er *echt* toe doet (3440x1440, als ik overstap wil ik wel een upgrade tov wat ik nu heb natuurlijk) wel erg kostbaar... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-10 22:04
Ik ben net begonnen met de game, maar het valt me op dat nu bij de scene van de imperial audience het geluid van de stemmen het niet doet. Je ziet wel de subtitles. Meer mensen last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-10 20:35
De changelog voor 1.20 ziet er wel goed uit. Je kunt enemies laten scalen naar je level, met één knop al je equipped items repairen in het Repair panel bij een merchant en je kan equipment met een hoger level dan je character previewen op je character bijv.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 19:33

jmk

Conscience NL schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 09:55:
De changelog voor 1.20 ziet er wel goed uit. Je kunt enemies laten scalen naar je level, met één knop al je equipped items repairen in het Repair panel bij een merchant en je kan equipment met een hoger level dan je character previewen op je character bijv.
Mensen zijn vooral heel blij met de gwent card locator. De changelog is heel goed op andere vlakken moet ik zeggen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
Een vraag: hoe/waar downloaden jullie je mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Laatst online: 22-05-2024
Razorbite schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:59:
Een vraag: hoe/waar downloaden jullie je mods?
Nexus mod manager (NMM)

http://www.nexusmods.com/witcher3/?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Conscience NL schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 09:55:
Verbaasd me dat er nu nog patches uitkomen! Aan de andere kant als er één studio is waar je het van mag verwachten is het CDPR wel. Helden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:04
mtr33 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:04:
Op GOG is de hele Witcher serie in de aanbieding: o.a. Wild Hunt incl HoS & BaW voor €49.99 :9
Voor wie 'enkel' Wild Hunt + expansion pass GOG key wil: (ongeveer €38). Met PayPal nog eens 10% korting. Wellicht is een Pools IP nodig (VPN). CDP was tot een paar jaar geleden overigens van CDPR
westergas schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:16:
[...]

Verbaasd me dat er nu nog patches uitkomen! Aan de andere kant als er één studio is waar je het van mag verwachten is het CDPR wel. Helden _/-\o_
Ook na BaW kun je nog wel patches verwachten. Niet dat er nog veel issues zullen zijn, maar gameplay verbeteringen en player feedback zal zeker nog vorm krijgen. En daarna natuurlijk de Enhanced Edition met alles erop en eraan.

[ Voor 39% gewijzigd door mtr33 op 28-05-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

jmk schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:46:
[...]

Mensen zijn vooral heel blij met de gwent card locator. De changelog is heel goed op andere vlakken moet ik zeggen.
Hier ben ik ook echt ontzettend blij mee O+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om vlak na m'n examens eind mei The Witcher 3 te kopen incl. de season pass.

Vraag 1: Ik twijfel nog of ik het spel zou downloaden op mijn SSD waarop nog 72GB vrije ruimte is (120 GB 850 EVO SSD) of mijn WD Black 1 TB (ruimte zat). Maakt het een groot verschil voor een spel als TW3? Op het internet lees ik dat er wel wat 'stotteringen' mogelijk zijn als je aan het lopen bent door een stad en dat uiteraard de laadtijden een stuk langer zijn (te verwachten).

Vraag 2: Al jaar en dag gebruik ik steam. Ik heb de GOG Galaxy client wel op m'n computer staan en twijfel nu dus of ik het spel zou aanschaffen op GOG (en daarmee direct CDPR steun) of dat ik het spel toch maar via Steam koop waar al m'n andere games op staan. Ik ben van plan om het te spelen met een Xbox One controller met m'n mITX pc aangesloten op de TV en vroeg me dus af ik Steam Big Picture Mode niet te erg zou missen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2016 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 21:54
Ik heb Witcher 3 ook niet op SSD en mij is nooit iets van stotteren opgevallen. Laden van het spel duurt inderdaad best lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 19:33

jmk

Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 19:56:
Ik ben van plan om vlak na m'n examens eind mei The Witcher 3 te kopen incl. de season pass.

Vraag 1: Ik twijfel nog of ik het spel zou downloaden op mijn SSD waarop nog 72GB vrije ruimte is (120 GB 850 EVO SSD) of mijn WD Black 1 TB (ruimte zat). Maakt het een groot verschil voor een spel als TW3? Op het internet lees ik dat er wel wat 'stotteringen' mogelijk zijn als je aan het lopen bent door een stad en dat uiteraard de laadtijden een stuk langer zijn (te verwachten).

Vraag 2: Al jaar en dag gebruik ik steam. Ik heb de GOG Galaxy client wel op m'n computer staan en twijfel nu dus of ik het spel zou aanschaffen op GOG (en daarmee direct CDPR steun) of dat ik het spel toch maar via Steam koop waar al m'n andere games op staan. Ik ben van plan om het te spelen met een Xbox One controller met m'n mITX pc aangesloten op de TV en vroeg me dus af ik Steam Big Picture Mode niet te erg zou missen.
De laadtijden van het spel zijn best lang. Zeker als je een paar keer iets over wil doen. Een SSD zorgt er dan voor dat die irritatie minder wordt. Ik zou echt voor de SSD optie gaan.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb The Witcher 3 op een SSD en laadtijden zijn prima te doen dan. Maar zonder duren ze best lang jah.

Ik zag net de patch notes en zag toen dit:

Adds option in Options/Gameplay to enable enemy level upscaling. If foes are too easy to defeat due to level difference, upscaling will render them a challenge. Change will not affect experience point gain, loot, or quest rewards. Option can be enabled or disabled at any time, even during combat (however, Vitality/Essence of foes is then fully restored).

Dit houd gewoon in volgens mij dat je het altijd kan blijven door spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Bestond er daar ook al geen mod voor? Mooi dat ze die functionaliteit officieel in de game steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Ik heb het enkele dagen geleden op Steam gekocht moet nu Nithral bevechten, maar ik heb geen consumables meer om te healen, kan ik niet op één of andere manier even terug gaan? Van waar moet je herbeginnen?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Dinsdag starten met blood & wine, nu level 37 hesrt of stone uitgespeeld. Zit er al een tijd op te wachten... Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de antwoorden ivm ssd/hdd! Ik heb momenteel nog 72GB over, is dat eigenlijk wel genoeg om het spel + de uitbreidingen op te installeren? Volgens steam heb ik 35 nodig voor de base game en via artikels op het internet lees ik dat ik ongv. 10 gb nodig heb voor hearts of stones en +- 13 a 15gb voor blood and wine. Uitgerekend komt dat neer op ruwweg 60GB, dan houd ik nog 12GB over op m'n SSD. Misschien toch maar best op de HDD installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Erycius schreef op zondag 29 mei 2016 @ 01:21:
Ik heb het enkele dagen geleden op Steam gekocht moet nu Nithral bevechten, maar ik heb geen consumables meer om te healen, kan ik niet op één of andere manier even terug gaan? Van waar moet je herbeginnen?
Je kunt uit die grot backtracken, gewoon zoals je binnen kwam ook teruglopen (als het goed is heb je een savegame voordat je het randje af springt de boss arena in). Ik had hetzelfde probleem toen ik op level 3 iets te enthousiast aan die quest begon en pas bij Nithral erachter kwam dat het een level 6 quest is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erycius schreef op zondag 29 mei 2016 @ 01:21:
Nithral is super easy, gewoon de shield sign gebruiken. Zodra je shield up is ga je wat klappen uitdelen en wachten als je shield weg is. zonder geraakt te worden moet wel lukken op deze manier.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2016 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
YouTube: "A Night to Remember" Launch Cinematic - The Witcher III: Wild Hunt

Iemand al opgevallen dat het kasteel die je ziet in de laatste cinematic trailer van de the witcher 3 het kasteel is van de nieuwe dlc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Nieuwevolger schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:13:
YouTube: "A Night to Remember" Launch Cinematic - The Witcher III: Wild Hunt

Iemand al opgevallen dat het kasteel die je ziet in de laatste cinematic trailer van de the witcher 3 het kasteel is van de nieuwe dlc?
Hm, het lijkt er wel op, maar de omgeving lijkt me wat te kaal en droog voor Toussaint... Lijkt meer op een droge Velen. Misschien is het ook niet perse een in-game setting.

B&W is gedownload en geinstalleerd op mijn PS4, benieuwd wanneer hij live gaat. En wanneer patch 1.20 komt.
Heb ter voorbereiding nog even de laatste Superior oil recipes gezocht. Blijkbaar kunnen die soms ook pas spawnen boven een bepaald level, dus soms moet je weer terug naar al eerder bezochte locaties.
Alleen mis ik Enhanced en Superior Samum, maar dat komt door die bug na de Battle of Kaer Morhen.. Maarja, gebruikte die toch niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
bassGunner schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:24:
[...]

Hm, het lijkt er wel op, maar de omgeving lijkt me wat te kaal en droog voor Toussaint... Lijkt meer op een droge Velen. Misschien is het ook niet perse een in-game setting.

B&W is gedownload en geinstalleerd op mijn PS4, benieuwd wanneer hij live gaat. En wanneer patch 1.20 komt.
Heb ter voorbereiding nog even de laatste Superior oil recipes gezocht. Blijkbaar kunnen die soms ook pas spawnen boven een bepaald level, dus soms moet je weer terug naar al eerder bezochte locaties.
Alleen mis ik Enhanced en Superior Samum, maar dat komt door die bug na de Battle of Kaer Morhen.. Maarja, gebruikte die toch niet echt.
Ik kan blood and wine nog niet downloaden op de ps4, ik heb de season pass. Hopelijk kan ik hen morgen vroeg tenminste alvast downloaden. Had jij hem apart gekocht of via de season pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Nieuwevolger schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:37:
[...]

Ik kan blood and wine nog niet downloaden op de ps4, ik heb de season pass. Hopelijk kan ik hen morgen vroeg tenminste alvast downloaden. Had jij hem apart gekocht of via de season pass?
Aparte preorder. Was zaterdagnacht gepreload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Laatst online: 01-09 13:57
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 10:37:
Bedankt voor de antwoorden ivm ssd/hdd! Ik heb momenteel nog 72GB over, is dat eigenlijk wel genoeg om het spel + de uitbreidingen op te installeren? Volgens steam heb ik 35 nodig voor de base game en via artikels op het internet lees ik dat ik ongv. 10 gb nodig heb voor hearts of stones en +- 13 a 15gb voor blood and wine. Uitgerekend komt dat neer op ruwweg 60GB, dan houd ik nog 12GB over op m'n SSD. Misschien toch maar best op de HDD installeren?
Ik zou het spel op je HDD zetten, anders wordt het wel erg krap. Hierboven zeiden ze dat de laadtijden best lang zijn, maar dat is alleen maar als je het spel start en als je dood gaat. Ik heb em zelf op een 5 jaar oude pc op een HDD staan en heb geen problemen/irritaties met de laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:14

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ben er niet helemaal uit over dat level scaling.. volgende ronde dat ik de game speel wil ik op Death March doen, en weer 2+ maanden genieten van dit geweldig spel O+ _/-\o_
Maarrr ondanks dat ik wel van een redelijke uitdaging hou, ben ik toch ergens bang dat het snel gaat frustreren als echt IEDER fokkin gevecht zo bikkelhard gaat worden omdat alles mee gaat scalen met m'n level..
In ieder geval bij Dragon Age: Inquisition slechte herrinneringen aan :{ :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
FYI: de 1.21 (GOG) update komt hier nu binnen; zo te zien nog even wachten op BaW..

EDIT: BaW wordt om 1h00 vrijgegeven (source CDPR).

[ Voor 50% gewijzigd door mtr33 op 30-05-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:02

PBP

1.20 druppelt hier nu ook binnen via PS4. Blood&Wine is al gepreload van het weekend :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Meer mensen die blood and wine niet kunnen pre loadeb met een season pass? Had morgen vroeg nou net de tijd om ander half uurtje te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Nieuwevolger schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:36:
Meer mensen die blood and wine niet kunnen pre loadeb met een season pass? Had morgen vroeg nou net de tijd om ander half uurtje te spelen.
Misschien trekt ie hem vannacht binnen en kan je alsnog spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
bassGunner schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:46:
[...]

Misschien trekt ie hem vannacht binnen en kan je alsnog spelen?
Ik hool dat hij dan om 24:00 te downloaden is meteen, dan doe ik dat dan en kan ik hem als nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

BlackEyedAngel schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:14:
Ben er niet helemaal uit over dat level scaling.. volgende ronde dat ik de game speel wil ik op Death March doen, en weer 2+ maanden genieten van dit geweldig spel O+ _/-\o_
Maarrr ondanks dat ik wel van een redelijke uitdaging hou, ben ik toch ergens bang dat het snel gaat frustreren als echt IEDER fokkin gevecht zo bikkelhard gaat worden omdat alles mee gaat scalen met m'n level..
In ieder geval bij Dragon Age: Inquisition slechte herrinneringen aan :{ :P
Level scaling ben ik niet zo van onder de indruk eerlijk gezegd. Ik merk nauwelijks verschil met aan of uit. Misschien moet ik een beer ipv 1 klap, nu 3 klappen geven, maar als die beer dan nog geen tot weinig damage doet... tja, dan maakt het weinig uit.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jeroenneman schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:40:
[...]

Level scaling ben ik niet zo van onder de indruk eerlijk gezegd. Ik merk nauwelijks verschil met aan of uit. Misschien moet ik een beer ipv 1 klap, nu 3 klappen geven, maar als die beer dan nog geen tot weinig damage doet... tja, dan maakt het weinig uit.
Tis eerste toevoeging he, dat passen ze denk ik nog wel aan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
zo vanavond doom even uitspelen.. morgen knallen met the witcher! prachtige game..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

WTF haal ik zaterdag nacht met mijn dronken kop BaW op gog.com voor €20...is er nu een actie voor €17.99. Ik wil mijn €2.01 terug!! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
westergas schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:12:
WTF haal ik zaterdag nacht met mijn dronken kop BaW op gog.com voor €20...is er nu een actie voor €17.99. Ik wil mijn €2.01 terug!! ;(
Dat is jammer voor je. Als je dit naar GOG stuurt lossen ze het misschien wel voor je op.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
Yeah, patch 1.20 live. Lijkt wel iets sneller te laden nu op ps4

Inventory etc ook heel anders

[ Voor 20% gewijzigd door bassGunner op 30-05-2016 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

jooncheez schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:35:
[...]

Dat is jammer voor je. Als je dit naar GOG stuurt lossen ze het misschien wel voor je op.
Haha nee hoor voor €2 ga ik geen moeite doen. Maar beetje typisch is het wel...hoe eerder je iets koopt hoe meer je betaald. Was met de pre order van TW3 ook al, was zo'n beetje de eerste die het spel kocht (1e dag dat de pre order startte) op GOG en betaalde het meest.

edit, patch is binnen idd. Net even zitten kijken en mijn
spoiler:
venomous viper silver sword is weg. Die krijg je in HoS bij Whatsoever a Man Soweth. Kan hem per ongeluk verkocht hebben, zou erg dom zijn. Is dit een bug in van de nieuwe patch of heb ik vreselijk lopen kutten?

Edit2: gevonden. Blijkt dat ik er een lvl heb bij gekregen na de update. Herkende het zwaard niet omdat ik hem nu wel uit kon rusten, en eerst niet. Grote raadsel is nu...hoe kom ik aan dat extra level?

[ Voor 34% gewijzigd door westergas op 30-05-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
westergas schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:32:
[...]

Haha nee hoor voor €2 ga ik geen moeite doen. Maar beetje typisch is het wel...hoe eerder je iets koopt hoe meer je betaald. Was met de pre order van TW3 ook al, was zo'n beetje de eerste die het spel kocht (1e dag dat de pre order startte) op GOG en betaalde het meest.

edit, patch is binnen idd. Net even zitten kijken en mijn
spoiler:
venomous viper silver sword is weg. Die krijg je in HoS bij Whatsoever a Man Soweth. Kan hem per ongeluk verkocht hebben, zou erg dom zijn. Is dit een bug in van de nieuwe patch of heb ik vreselijk lopen kutten?

Edit2: gevonden. Blijkt dat ik er een lvl heb bij gekregen na de update. Herkende het zwaard niet omdat ik hem nu wel uit kon rusten, en eerst niet. Grote raadsel is nu...hoe kom ik aan dat extra level?
Was ook paar dagen voordat hearth of stones uitkwam, toen was de season pass ook opeens in de aanbieding, lullig voor de mensen die er al 1 hadden gekocht terwijl er nog niks uit was.

Maar zijn mensen al een beetje hyped voor morgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
cadeautje bij de update...lijkt erop dat je XP naar boven wordt afgerond/bijgesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Iemand die weet hoe laat blood and wine unlocked word straks?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik was vorige week precies Level 38. Toen ik de update binnen had en opstartte was ik exact aan het einde van Level 38 (2000xp erbij ongeveer). Heb ook 5 skillpoints voor nop erbij. Prima patch. Behalve de miljoenen tutorials in de nieuwe menu's. Even kijken of die ook uit kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Laatst online: 16-10 08:26
mtr33 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:33:
FYI: de 1.21 (GOG) update komt hier nu binnen; zo te zien nog even wachten op BaW..

EDIT: BaW wordt om 1h00 vrijgegeven (source CDPR).
Gog client is maar wazig. Zit wel op de nieuwe patch maar hij staat niet in de client om te downloaden.
Even de pre load binnen hengelen op GoG. 8,6 gb. Kijk er naar uit :D

[ Voor 7% gewijzigd door rwbk op 31-05-2016 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 14:44

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Heeft iemand een link waar je de DLC incl. gwent cards kunt bestellen? Kon met Hearts of Stone wel een aantal vinden maar nu geen enkele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-10 21:25
Ik heb een soortgelijke vraag als hierboven; heb in principe (nog) geen interesse in de dlc, maar wel net gwent geleerd in 't spel.

Zijn alle kaarten in het spel uitgebracht in 't echt zegmaar? Kan je er alleen maar aan komen met de dlc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Pepper92 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 07:37:
Ik heb een soortgelijke vraag als hierboven; heb in principe (nog) geen interesse in de dlc, maar wel net gwent geleerd in 't spel.

Zijn alle kaarten in het spel uitgebracht in 't echt zegmaar? Kan je er alleen maar aan komen met de dlc?
Dat klopt, echter denk ik niet dat de fysieke versie van de dlc incl. kaarten van Hearts of Stone nog beschikbaar zijn. Om die reden heb ik er toen 2 gekocht.

[ Voor 7% gewijzigd door ArmouredSPony op 31-05-2016 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Via reddemgwent kun je met je aankoopbewijs een code krijgen om de 2x2 sets kaarten te kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door mtr33 op 31-05-2016 07:46 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
drumstickNL schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 07:38:
[...]

Dat klopt, echter denk ik niet dat de fysieke versie van de dlc incl. kaarten van Hearts of Stone nog beschikbaar zijn. Om die reden heb ik er toen 2 gekocht.
Haha toen wist ik nog niet hoe vet gwent was. Nouja, wie weet wordt 't nog een keer uitgebracht. Inmiddels gevonden dat er nu 4 deck zijn uitgebracht. Wel zo leuk ze alle vier te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Pepper92 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 07:44:
[...]

Haha toen wist ik nog niet hoe vet gwent was. Nouja, wie weet wordt 't nog een keer uitgebracht. Inmiddels gevonden dat er nu 4 deck zijn uitgebracht. Wel zo leuk ze alle vier te hebben.
Op amazon.co.uk staan nog 8 stuks van Hearts of Stone incl. Gwent decks te bestellen. Heb net via Steam 2x digitaal de DLC gekocht en nu maar hopen dat ze mij een code toesturen via die andere site. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
drumstickNL schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 07:47:
[...]

Op amazon.co.uk staan nog 8 stuks van Hearts of Stone incl. Gwent decks te bestellen. Heb net via Steam 2x digitaal de DLC gekocht en nu maar hopen dat ze mij een code toesturen via die andere site. :P
Ik zie t, en voor de ps4 nog 5 in stock (hoewel daar niet expliciet bij staat dat je de decks erbij krijgt). Vind 't alleen wel prijzig, los bestellen en via redeem gwent proberen is goedkoper.

Ik wacht nog even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik krijg nu net een 10GB update van Steam? Ben benieuwd.

Ja B&W is geinstalleerd, vanavond maar eens kijken :)

Net even gekeken en ingame geeft hij aan dat B&W er in zit.

[ Voor 54% gewijzigd door prutser001 op 31-05-2016 08:26 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Pepper92 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 07:44:
[...]

Hoi ik heb vorige week ofzo de expansion pass aangeschaft, en via Redeemgwent.com kon ik zo beide Gwent decks in een pack kopen (dus HoS & BaW decks)

Ik zou er vanuit gaan dat ze dit nog voldoende op voorraad hebben en je kans wagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

westergas schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:12:
Wel minder, maar ook met fysieke exemplaren kunnen ze er wat van. Eerst zijn er winkels die het voor 20 euro aanbieden, daarna wordt de prijs verhoogd om vervolgens nagenoeg overal uitverkocht te zijn. Ik haal hem vermoedelijk pas volgende week. Dan kan ik mijn backlog ondertussen nog wat verkleinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Kan niet wachten tot vanavond :)
Gisteren de patch getest, duidelijk betere performance. FPS zakte minder vaak onder de 60. Meer mensen dit gemerkt? Verder zijn de nieuwe menu's een mooie verbetering. Het spel is inmiddels ruim 1 jaar na release bijna af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik ga even 2 uurtjes genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
westergas schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:53:
Gisteren de patch getest, duidelijk betere performance. FPS zakte minder vaak onder de 60. Meer mensen dit gemerkt? Verder zijn de nieuwe menu's een mooie verbetering. Het spel is inmiddels ruim 1 jaar na release bijna af ;)
Strakkere FPS, en ik had de indruk dat de laadtijden nog sneller waren.. Normaal gezien duurt het wel ff om het spel in te laden (en vooral dan de eerste load, latere quickloads zijn zowiezo sneller), maar nu zat ik in een paar seconden al in de game..
En de game staat niet op men SSD btw 8)

Maar vooral de menu's, wat een verbetering... Ook de kleinere details zoals de namen van de planten die nu verschijnen als je er over hovert, maakt het allemaal nog net een tikkeltje beter..

Kortom, wederom een geweldige update toch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:35
Klinkt goed.
Ik heb m eigenlijk niet meer aangeraakt nadat ik bij m'n playthrough op Death March niet langs Imlerith kwam, maar de patch geeft haast hoop om gewoon opnieuw te gaan beginnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

dutchgio schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:44:
Klinkt goed.
Ik heb m eigenlijk niet meer aangeraakt nadat ik bij m'n playthrough op Death March niet langs Imlerith kwam, maar de patch geeft haast hoop om gewoon opnieuw te gaan beginnen. :+
Zonde. Imlerith is death march is te doen. Wel één van de lastigste game momenten die ik me kan herinneren, ongeveer net zo lastig als Capra Deamon in Dark Souls. Zweethandjes en een hartslag van...(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
dutchgio schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:44:
Klinkt goed.
Ik kwam eerst ook niet langs Imerith (ook death march), was toen lvl 28 ofzo? Maar ik heb Witcher 3 na 10 maanden weer opgepakt en was erg rusty met combat. Na tig keer hem steeds op 20% te krijgen ging ik elke keer dood (zijn teleport/freeze spam). Op een gegeven moment bedacht ik mij: shit, hij heeft natuurlijk gewoon een moveset :F In plaats van steeds dodgen en aanvallen besloot ik even zn moves te lezen.

Ronde erna was hij van full health naar down binnen 2 minuten :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Het eerste stuk lukt nog wel, maar als je zo af en toe een foutje maakt gebruik je toch al wel je potions.
Kom je dan bij het tweede stuk dat ie continu op je af komt en je flink moet dodgen, dan mag je niet een keer geraakt worden, anders is het al gauw voorbij. En juist dat valt niet mee.
Helemaal omdat het stuk daarvoor ook al vrij lang duurt, en je weer he-lemaal overnieuw moet als het mis gaat.
Door die frustratie heb ik m uitgedaan en daarna ook niet meer aangeraakt.... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
dutchgio schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:50:
Het eerste stuk lukt nog wel, maar als je zo af en toe een foutje maakt gebruik je toch al wel je potions.
Kom je dan bij het tweede stuk dat ie continu op je af komt en je flink moet dodgen, dan mag je niet een keer geraakt worden, anders is het al gauw voorbij. En juist dat valt niet mee.
Helemaal omdat het stuk daarvoor ook al vrij lang duurt, en je weer he-lemaal overnieuw moet als het mis gaat.
Door die frustratie heb ik m uitgedaan en daarna ook niet meer aangeraakt.... O+
Dat had ik ook paar keer. Echter is het eerste stuk echt té makkelijk als je gewoon bij hem in de buurt blijft. Hij is serieus binnen 1 minuur gewoon naar 20% te halen.

spoiler:
Hele tijd dodgen ipv rollen en steeds achter hem dodgen. Steeds om hem heen dansen als het ware en in zn rug 2-3 hits en weer dodgen om hem heen. Hij heeft mij niet één keer kunnen raken in die fase.

Tijdens de freeze/teleport spam fase gewoon als hij teleporteert wegrollen en vooral NIET counteren daarna. Gewoon enkel en alleen rollen en dodgen. Pas wanneer hij in komt met een two handed beweging, daarna aanvallen. Hij blijft dan paar seconde in de grond steken met zn wapen, even 2-3 hits en weer alles herhalen.

Toen ik dat eenmaal door had was hij binnen 2 minuten down, zonder 1 potion te gebruiken. Uiteraard quen activeren just in case ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
op level 28 wel ja. Dat klinkt vrij hoog, het is even geleden, maar zo ver was ik nog niet geloof ik.
Weer zo'n gevalletje 'te vroeg ingestapt' wellicht, net als ik in de eerste playthough met Keira(?) in die cave had. Dan maak je het jezelf toch net iets te moeilijk. :)

Maar de patch schijnt aardig wat verbeterd te hebben, dus moet het toch maar weer gaan oppakken. En de platinium binnenhalen is nog het doel, daarvoor moet ik dus onder andere de game uitspelen op Death March.
Ik zal je tips meenemen en het weer eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
dutchgio schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:00:
op level 28 wel ja. Dat klinkt vrij hoog, het is even geleden, maar zo ver was ik nog niet geloof ik.
Weer zo'n gevalletje 'te vroeg ingestapt' wellicht, net als ik in de eerste playthough met Keira(?) in die cave had. Dan maak je het jezelf toch net iets te moeilijk. :)

Maar de patch schijnt aardig wat verbeterd te hebben, dus moet het toch maar weer gaan oppakken. En de platinium binnenhalen is nog het doel, daarvoor moet ik dus onder andere de game uitspelen op Death March.
Ik zal je tips meenemen en het weer eens gaan proberen.
Ik was lvl 26 zie ik nu (screenshot), de quest is ook een lvl 26 quest. Tja, als je als lvl 22 erheen gaat op Death March dan snap ik niet waarom je de game weg legt uit frustratie :P Dan is het de bedoeling om even te levelen en dan op de juiste level weer te proberen. Die recommended levels zijn er niet voor niets :P

Ja ik heb ook regelmatig hogere level quests gedaan (witcher contract lvl 26 op lvl 22 death march enzo) en ja geeft ook wel een kick. Maar als je de main quest niet haalt omdat je gewoon underpowered bent, dan is het misschien niet zo handig om door te blijven gaan ermee :P

Maargoed mn punt is ook: als je die eerste fase kan halen, is die laatste 20% eigenlijk heel makkelijk als je gewoon de moves leest van de boss. Als je met je huidige level tot 20% komt zou je het dus ook gewoon moeten halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Als het recommened 26 is zal ik dat ook wel geweest zijn, zeker op death march moet dat wel inderdaad. Dan begin ik er ook niet eens aan op 22 oid.
Ik ga het maar weer proberen als ik de tijd ervoor heb, het moet te doen zijn begrijp ik. :)

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 31-05-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
Mensen ik heb gisteren die 1.20 update gehad op de PS4
Maar ik ondervind nu het probleem op de Mini map dat als ik zelf een waypoint zet (die groene pijl)
dat ik hem niet te zien krijg op de mini map klopt dat of moet ik iets instellen ?
verder zien de menu's er wel beter uit ook lijkt het loading iets sneller te gaan.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Blood and wine is gewoon weer genieten hoor, de nieuwe interface is ook een verbetering. Wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-10 16:05
Een beetje ontgoocheld in die Gwent book... Hij zegt "daar nog x aantal" kaarten.. maar waar begin je te zoeken of te doen.. zucht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:14

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Je verwachtte toch geen directe pijltjes naar de kaarten toe neem ik aan? Er moet wel een beetje game overblijven :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:17:
Er moet wel een beetje game overblijven :P
Understatement van het jaar gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Ach, die Collect 'em all achievement kan je toch ook zonder boek halen.. Gewoon herinneren van elke merchant die je tegenkomt te checken en dan ertegen spelen..

Had gwent eerst links laten liggen, en dan nadien halfweg in Velen toch beslist om er voor te gaan.. Op 't eind een beetje moeten backtracken en elk mogelijke merchant in Velen afgegaan en dan lukte het me wel :)

Wees blij dat de boek er is om je al in de juiste regio te gaan zoeken, het moet er toch niet ingelepeld worden ook denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Locatie van Gwent spelers zijn zoals collectibles zoeken, niet iets wat ik graag doe.
Ik wil gewoon gwent spelen, niet de player zoeken. Gelukkig zijn er genoeg guides te vinden :p

[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 31-05-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:28

Kheos

FP ProMod
KipCurreh schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:49:
Ach, die Collect 'em all achievement kan je toch ook zonder boek halen.. Gewoon herinneren van elke merchant die je tegenkomt te checken en dan ertegen spelen..
ja, ik dacht dus dat ik dat heel de tijd gedaan had maar de achievement heb ik nog steeds niet. ongetwijfeld heb ik er ergens 1 overgeslagen, maar welke en waar? :)
Blijkbaar had ik trouwens ook nog een heel dorp gemist in mijn PT, en misschien wel meerdere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

westergas schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:53:
Inderdaad, loopt goed. Moet zeggen dat ik bij de originele release niet het gevoel had dat het spel niet "af" was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
hij kan niet downloaden ps4. geeft een foutmelding? meerdere mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Gisteren gekocht en vandaag voor het eerst gespeeld. Ik had gehoopt op een soort Skyrim achtige game. Heb nu een kleine twee uur gespeeld en heb de eerste
spoiler: boss?
Griffin
verslagen. Heb niet alleen de mainquest gedaan maar ook enkele side quests, toch krijg ik nu niet het gevoel om weer te gaan spelen...

Nog tips..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:49
psvunited schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:36:
Gisteren gekocht en vandaag voor het eerst gespeeld. Ik had gehoopt op een soort Skyrim achtige game. Heb nu een kleine twee uur gespeeld en heb de eerste
spoiler: boss?
Griffin
verslagen. Heb niet alleen de mainquest gedaan maar ook enkele side quests, toch krijg ik nu niet het gevoel om weer te gaan spelen...

Nog tips..?
Je zit nog maar in het tutorial gebied(ja, dat lees je goed), de game begint pas echt opgang te komen eenmaal je in Velen aanbeland, dan begint je spel pas echt goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:53

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Kan je niet echt tips geven, ik vind TW3 een veel betere/leukere game. Prachtige, sfeervolle en gigantische open wereld, veel sidequests die niet alleen uit fetchmissies zijn.

Ik zou zeggen, gewoon doorspelen je bent nog maar amper begonnen.

Binnen ga ik maar eens aan B&W beginnen :9

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Hoe zit het met health regen? Soms krijg is het balkje opeens vol en de andere keer krijg ik met moeite (eten) de balk weer vol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-10 16:05
BlackEyedAngel schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:17:
Je verwachtte toch geen directe pijltjes naar de kaarten toe neem ik aan? Er moet wel een beetje game overblijven :P
Na twee playthroughs wil ik gewoon die achievement :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
Top... Heb ik net een quest voltooid maar heb ik echt 1% health over en sta ik net bij het vuur. Quest complete = auto save en 1% health + vuur = dood. Zit nu in dood, auto save laden loop.. Kan geen kant op..
Kan er ook nog wel bij; 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:49

Compizfox

Bait for wenchmarks

psvunited schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:29:
Top... Heb ik net een quest voltooid maar heb ik echt 1% health over en sta ik net bij het vuur. Quest complete = auto save en 1% health + vuur = dood. Zit nu in dood, auto save laden loop.. Kan geen kant op..
Kan er ook nog wel bij; 8)7
Voor healen tijdens combat gebruik je in principe de Swallow potion, voor buiten combat kun je mediteren.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:37
Compizfox schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:45:
[...]

Voor healen tijdens combat gebruik je in principe de Swallow potion, voor buiten combat kun je mediteren.
Behalve als je op moeilijkste niveau speelt. Dan krijg je geen health erbij als je mediteert. Verder krijg je op een gegeven moment de White Raffard potion, welke je gelijk healed.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Pagina: 1 ... 68 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic