Met een Trainer even cheaten is toch wel een optie? of je moet op console zittenpsvunited schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:29:
Top... Heb ik net een quest voltooid maar heb ik echt 1% health over en sta ik net bij het vuur. Quest complete = auto save en 1% health + vuur = dood. Zit nu in dood, auto save laden loop.. Kan geen kant op..
Kan er ook nog wel bij;
Ik zit inderdaad op de console, anders was het niet zo'n probleem..dustkiller schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:03:
[...]
Met een Trainer even cheaten is toch wel een optie? of je moet op console zitten
Save eerder laden dan maar, niet veel wat je eraan kun doen denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 31-05-2016 22:20 ]
Hey guys,
Even een vraagje. Ik vraag me af of het al waard is om de 2 expansions te kopen vóórdat ik de main game heb uit gespeeld. Heb momenteel ~50-60 uur in Witcher 3 zitten (Death March) en ben pas in Novigrad. Enorme completionist, wil platinum halen.. dus doe alles lekker rustig aan.
Maar heeft het dus toegevoegde waarde om de 2 expansions aan te schaffen voordat ik de game zelf uitspeel? Of kan ik beter eerst de game uitspelen en dan de 2 expansions aanschaffen. Ik weet niet of ik door het niet bezitten van de expansions wat skills/gear mis of niet. Of dat het handig is om op een x punt van het spel maar de DLC te doen voordat je doorgaat.
Ik heb met opzet erg weinig over de expansions gelezen, laat me graag verassen omdat ik de lore in the witcher erg leuk vind. (Dit is de enige RPG reeks waar ik écht de tekst lees i.p.v. gewoon buttons mash tot ik weer schedels kan breken)
Even een vraagje. Ik vraag me af of het al waard is om de 2 expansions te kopen vóórdat ik de main game heb uit gespeeld. Heb momenteel ~50-60 uur in Witcher 3 zitten (Death March) en ben pas in Novigrad. Enorme completionist, wil platinum halen.. dus doe alles lekker rustig aan.
Maar heeft het dus toegevoegde waarde om de 2 expansions aan te schaffen voordat ik de game zelf uitspeel? Of kan ik beter eerst de game uitspelen en dan de 2 expansions aanschaffen. Ik weet niet of ik door het niet bezitten van de expansions wat skills/gear mis of niet. Of dat het handig is om op een x punt van het spel maar de DLC te doen voordat je doorgaat.
Ik heb met opzet erg weinig over de expansions gelezen, laat me graag verassen omdat ik de lore in the witcher erg leuk vind. (Dit is de enige RPG reeks waar ik écht de tekst lees i.p.v. gewoon buttons mash tot ik weer schedels kan breken)
De expansion is bedoelt voel een level 34 character, ongeveer het level als je de game uitspeelt. Dan zou je beter kunnen wachten als de season pass in de aanbieding is als je hem toch niet speelt anders.Valandin schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:20:
Hey guys,
Ik zie nu pas dat je B&W los moet installeren, ik zat me al af te vragen hoekje het verhaal na de update die ook vandaag binnenkwam moest starten op de XBox one

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Thanks, dat wou ik weten!Nieuwevolger schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:37:
[...]
De expansion is bedoelt voel een level 34 character, ongeveer het level als je de game uitspeelt. Dan zou je beter kunnen wachten als de season pass in de aanbieding is als je hem toch niet speelt anders.
Ja, zet de game op marktplaats. Dit wordt niks voor jou.psvunited schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:36:
Gisteren gekocht en vandaag voor het eerst gespeeld. Ik had gehoopt op een soort Skyrim achtige game. Heb nu een kleine twee uur gespeeld en heb de eerstespoiler: boss?verslagen. Heb niet alleen de mainquest gedaan maar ook enkele side quests, toch krijg ik nu niet het gevoel om weer te gaan spelen...Griffin
Nog tips..?
Persoonlijk zit ik er weer helemaal in met Blood and Wine
Heb gisteren eerst de secondary quests gedaan die bugged waren... Deze zijn nu gefixt.
Level 39 alles gedaan ( incl heart of stone ) behalve gwent.
Hoe gebruik je in godsnaam consumables? Ik heb ze in mn slots zitten.. Zijn de controls aangepast? Ik wordt in de pan gehakt bij de 1 ste quest van blood and wine. Vanavond maar weer proberen.. Weet iemand dit?
Hoe gebruik je in godsnaam consumables? Ik heb ze in mn slots zitten.. Zijn de controls aangepast? Ik wordt in de pan gehakt bij de 1 ste quest van blood and wine. Vanavond maar weer proberen.. Weet iemand dit?
Ik speel PC met keyboard/muis en dan is het gewoon R, T, F enz... Dit wordt ook mooi aangegeven ingame trouwens..shakespeare schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 07:58:
Heb gisteren eerst de secondary quests gedaan die bugged waren... Deze zijn nu gefixt.
Hoe het zit met een controller weet ik niet zo goed, maar ik lees hier en daar iets in deze aard, hopelijk heb je er wat aan
you hold down "up" in the dpad and it'll rotate to the secondary slot. Then you press "up" to use the potion.
same thing for the "down" slot.
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Gisteren ongeveer 3 uur lang B&W gedaan, en my god... wat een DLC
De sfeer is echt geweldig, krijg ook het gevoel dat de game (incluis alle vijanden en karakters) er beter is gaan uitzien op de consoles.
Daarnaast een geweldige homage gezien in de vorm van een side quest
Daarnaast een geweldige homage gezien in de vorm van een side quest
spoiler:
Fist of Fury: Toussaint Side Quest.
Ik moest tegen een karakter 'vechten' die wel verdacht veel op Guybrush Treepwood leek. Het gevecht was ook een oude vertrouwde 'insult fight'.
Maximale kudos voor CD Projekt dat ze dit hebben gedaan
Ik moest tegen een karakter 'vechten' die wel verdacht veel op Guybrush Treepwood leek. Het gevecht was ook een oude vertrouwde 'insult fight'.
Maximale kudos voor CD Projekt dat ze dit hebben gedaan
PSN: Bellerophon-
Nee ?F_J_K schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:13:
Ik zie nu pas dat je B&W los moet installeren, ik zat me al af te vragen hoekje het verhaal na de update die ook vandaag binnenkwam moest starten op de XBox one
Ik krijg de blood and wine starter quest gewoon als ik verder ga met de huidige game
Krijgt hij ook maar hij had de update niet geinstalleerd (de addon) dan krijg je hem natuurlijk niet hehe.HStyles schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:06:
[...]
Nee ?
Ik krijg de blood and wine starter quest gewoon als ik verder ga met de huidige game
Hot damn, pittige nieuwe vijanden in die nieuwe DLC.
Wel leuk dat ze allemaal een weakness hebben, als is het bij sommigen even zoeken voordat je die doorhebt.
Enige jammer zijn de cutscenes. Normaal kon je die in delen skippen, nu heb ik soms het idee gewoon een heel stuk verhaal te missen, omdat ik nét die ene keer te vaak op skip ramde.
Wel leuk dat ze allemaal een weakness hebben, als is het bij sommigen even zoeken voordat je die doorhebt.
Enige jammer zijn de cutscenes. Normaal kon je die in delen skippen, nu heb ik soms het idee gewoon een heel stuk verhaal te missen, omdat ik nét die ene keer te vaak op skip ramde.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
De update naar 1.21 wel geïnstalleerd, maar dat de add-on los moest worden geïnstalleerd wist niet. Gevalletje PEBCAKHStyles schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:06:
Nee ?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ah zo. Ik heb de GOG versie en alles ging eigelijk automatisch.F_J_K schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:33:
[...]
De update naar 1.21 wel geïnstalleerd, maar dat de add-on los moest worden geïnstalleerd wist niet. Gevalletje PEBCAK
Vind de omgeving stuk meer kleur hebben dan in het "oude "gebied.
Ga pas serieus spelen in het weekend omdat ik na werkdag meestal vrij moe ben en niet goed op de game kan concentreren.
Gaan de meeste mensen hier de expansion spelen met de npc lvl scaling optie op enabled ?
Ik ben helemaal vanaf 0 begonnen, 2e playthrough na een jaar. Gisteravond White Orchard helemaal gespeeld en naar Velen vertrokken.
De menu's zijn overduidelijk een stuk beter/overzichtelijker. Met name de inventory is logischer ingedeeld. Wat ik ook echt een enorme vooruitgang vind is iets heel simpels: er wordt aangegeven of je een boek al gelezen hebt.
Volgens mij kun je nu ook op een paar plaatsen in de game je loot droppen en bewaren? Dat zou met name handig zijn als je meerdere gears of sterke wapens hebt die je nu niet meer mee hoeft te slepen. Klopt dit?
De menu's zijn overduidelijk een stuk beter/overzichtelijker. Met name de inventory is logischer ingedeeld. Wat ik ook echt een enorme vooruitgang vind is iets heel simpels: er wordt aangegeven of je een boek al gelezen hebt.
Volgens mij kun je nu ook op een paar plaatsen in de game je loot droppen en bewaren? Dat zou met name handig zijn als je meerdere gears of sterke wapens hebt die je nu niet meer mee hoeft te slepen. Klopt dit?
Dat kan al een tijdje, er zijn een handjevol kisten (groen kist icoontje op de map, er staat een in Crow's Perch bijvoorbeeld) waar je dingen in kunt bewaren. Deze kisten zijn ook allemaal gelinkt aan elkaarRazorbite schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:45:
Dan heb ik de functie goed begrepen. Deze is geintroduceerd nadat ik de game had uitgespeeld.Feihcretsam schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:55:
[...]
Dat kan al een tijdje, er zijn een handjevol kisten (groen kist icoontje op de map, er staat een in Crow's Perch bijvoorbeeld) waar je dingen in kunt bewaren. Deze kisten zijn ook allemaal gelinkt aan elkaar
Hm, nah.. Vond het al pittig genoeg op level 40.. (op deathmarch) De eerste twee bosses van de main questHStyles schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:38:
[...]
Gaan de meeste mensen hier de expansion spelen met de npc lvl scaling optie op enabled ?
spoiler:
vond ik wel te doen, maar de derde in die arena Giant en Bruxa
spoiler:
kostte me wel meerdere pogingen... Die was irritant zeg. De laadtijden op de PS4 zijn zo lang dat ik niet om de haverklap wil doodgaan.. Shaelmaar

Verder is het wel tof allemaal. De omgevingen zien er prachtig uit, de karakters zijn grappig geschreven, de menus zijn allemaal wat overzichtelijker (hoewel het wel weer wennen is), en over het algemeen lijkt het ook iets soepeler te lopen en sneller te laden. Ik had wel het idee dat sommige textures nu wat overdreven veel glanzen, en dat het water er wat minder mooi uitziet.
bassGunner schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:44:
[...]
Hm, nah.. Vond het al pittig genoeg op level 40.. (op deathmarch) De eerste twee bosses van de main questspoiler:vond ik wel te doen, maar de derde in die arenaGiant en Bruxaspoiler:kostte me wel meerdere pogingen... Die was irritant zeg. De laadtijden op de PS4 zijn zo lang dat ik niet om de haverklap wil doodgaan..Shaelmaar![]()
Verder is het wel tof allemaal. De omgevingen zien er prachtig uit, de karakters zijn grappig geschreven, de menus zijn allemaal wat overzichtelijker (hoewel het wel weer wennen is), en over het algemeen lijkt het ook iets soepeler te lopen en sneller te laden. Ik had wel het idee dat sommige textures nu wat overdreven veel glanzen, en dat het water er wat minder mooi uitziet.
spoiler: title
Ik vond die Giant en Bruxa lekker neergaan, die Shealmear ging ook nog wel toen ik eenmaal doorhad wanneer je hem op zijn rug kreeg. Maar ze worden alleen maar pittiger die vijanden. Vooral als je er meerdere om je heen hebt, en wordt bestookt met vuurballen.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Heb je de water instellingen wel terug op ultra/high ofzo gezet ? bij mij stonden ze na deze exp update ineens op medium..bassGunner schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:44:
[...]
Ik had wel het idee dat sommige textures nu wat overdreven veel glanzen, en dat het water er wat minder mooi uitziet.
Ik ben momenteel lvl 3, maar ik heb het gevoel dat ik in een veel te hoog gebied rondloop, ga ook regelmatig dood. Ik kom monsters van lvl 7-10 tegen. Is er toevallig een map met de lvl zones oid?
Hm, kan niet op ps4HStyles schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:39:
[...]
Heb je de water instellingen wel terug op ultra/high ofzo gezet ? bij mij stonden ze na deze exp update ineens op medium..
Vandaag de laatste patch op de ps4 binnen gehaald, ook gelijk Blood en wine gekocht. Even weer wennen aan de controls kheb de game 3-4 maand niet gespeeld.
Kheb wel het idee dat ik meer last heb van framedrops?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik heb toendertijd the Witcher 3 gekocht op het GOG platform (laatste keer dat ik dat doe). Nu heb ik gelezen dat het mogelijk is deze toe te voegen op Steam, maar eigenlijk maak je dan gewoon een snelkoppeling en voeg je hem niet echt toe als Steam-game. Weet iemand of het wel mogelijk is om een Steam Seasonpass toe te voegen als je via deze weg the Witcher 3 aan Steam koppelt?
Ik vind blood and wine juist soepeler afspelen op de ps4.Chaoss schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 23:54:
Vandaag de laatste patch op de ps4 binnen gehaald, ook gelijk Blood en wine gekocht. Even weer wennen aan de controls kheb de game 3-4 maand niet gespeeld.
Naar mijn weten niet echt..psvunited schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:35:
Ik ben momenteel lvl 3, maar ik heb het gevoel dat ik in een veel te hoog gebied rondloop, ga ook regelmatig dood. Ik kom monsters van lvl 7-10 tegen. Is er toevallig een map met de lvl zones oid?
Ik veronderstel dat je misschien net uit White Orchard bent op die lvl ? Of toch bijna.. Beste dat je doet is in zoveel mogelijk dorpjes de Notice boards af te gaan en alle papiertjes daar op te nemen...
Dan ga je naar je Quests/Contracts/Treasure hunts en begin je alles af te werken volgens je lvl.. Zo zou er normaal gezien niet echt veel problemen moeten zijn met monsters van (te) hoge lvls
De POI's (vraagtekens) staan hier los van en kunnen dus idd soms monsters van hoge lvl bevatten, die laat je dan best gewoon nog even links liggen tot je in de zelfde lvl range bent..
Wauw dat verklaard de hogere FPS ineens na de patch. Texture quality stond ook op lowHStyles schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:39:
[...]
Heb je de water instellingen wel terug op ultra/high ofzo gezet ? bij mij stonden ze na deze exp update ineens op medium..

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Als je het goed doet ben je level 4 als je uit White Orchard komt. En dan is het zaak om rond je level quests te gaan doen.KipCurreh schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:39:
[...]
Naar mijn weten niet echt..
Ik veronderstel dat je misschien net uit White Orchard bent op die lvl ? Of toch bijna.. Beste dat je doet is in zoveel mogelijk dorpjes de Notice boards af te gaan en alle papiertjes daar op te nemen...
Dan ga je naar je Quests/Contracts/Treasure hunts en begin je alles af te werken volgens je lvl.. Zo zou er normaal gezien niet echt veel problemen moeten zijn met monsters van (te) hoge lvls
De POI's (vraagtekens) staan hier los van en kunnen dus idd soms monsters van hoge lvl bevatten, die laat je dan best gewoon nog even links liggen tot je in de zelfde lvl range bent..
Maar bijvoorbeeld level 7-8 banditen kun je met level 4 makkelijk aan.
Ik ben nog steeds bezig met de main quest en ondertussen lvl 34 geworden.
Nu heb ik Ability points over, kun je hier nog wat mee of zijn deze gewoon over?
Nu heb ik Ability points over, kun je hier nog wat mee of zijn deze gewoon over?
Don't trust an atom, they make up everything.
Dat snap ik niet zo goed...ik ben lvl 39 en ik kan mijn punten nog steeds kwijt. Je kan natuurlijk niet alles tegelijk gebruiken.Sporedd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:39:
Staat standaard op disabled als ik me niet vergis? Vind het wel prima zo. Kwam lvl40 wolfjes tegen, lijkt mij hoog genoeg. Of heeft het niet met het lvl van je tegenstanders te maken?HStyles schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:38:
[...]
Punten over?Sporedd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:39:
Ik ben lvl 44 en ik kom punten tekort... Vooral met de nieuwe mutations en extra slots in BaW.
Ik heb ook iets van 11 punten opgespaard, zal me ook maar even verdiepen in het nieuwe skill systeem.
Ah ik heb BaW nog niet opgestart, krijg je die slots zodra je heb installeert of moet je de quest starten?
Don't trust an atom, they make up everything.
Het is een questline, maar niet een heel lange.Sporedd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:20:
[...]
Ah ik heb BaW nog niet opgestart, krijg je die slots zodra je heb installeert of moet je de quest starten?
Nee, dat kan niet.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 07:46:
Ik heb toendertijd the Witcher 3 gekocht op het GOG platform (laatste keer dat ik dat doe). Nu heb ik gelezen dat het mogelijk is deze toe te voegen op Steam, maar eigenlijk maak je dan gewoon een snelkoppeling en voeg je hem niet echt toe als Steam-game. Weet iemand of het wel mogelijk is om een Steam Seasonpass toe te voegen als je via deze weg the Witcher 3 aan Steam koppelt?
Je kunt wel het spel toevoegen als non-Steam game, maar het enige wat je daar mee opschiet is dat je de Steam overlay kunt gebruiken. Het spel komt niet echt in je Steam-account te staan. Je moet de season pass dan ook via GoG kopen.
Andersom kan overigens wel (bepaalde games uit Steam aan GoG toevoegen), GoG heeft gisteren GoG connect uitgerold.
[ Voor 9% gewijzigd door Compizfox op 02-06-2016 12:24 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Oke thanks, dan maar de seasonpass van 25 euro op GOG. Is het spel trouwens leuk op hoog level? Van wat ik mij kon heugen was aan het einde van mijn eerste playthrough nagenoeg elke vijand lager level dan ik en hakte ik ze makkelijk in de pan.
jaja, en dan begin je aan HoS en hakken de eerste everzwijnen en arachnachanononmorpho grote spinnen jou in de pan. hun levels sluiten een pak beter aan bij je level op het einde van het spelPiet_Piraat7 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:40:
[...]
Oke thanks, dan maar de seasonpass van 25 euro op GOG. Is het spel trouwens leuk op hoog level? Van wat ik mij kon heugen was aan het einde van mijn eerste playthrough nagenoeg elke vijand lager level dan ik en hakte ik ze makkelijk in de pan.
Er is nu een nieuwe optie: enemy level scalingPiet_Piraat7 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:40:
[...]
Ik heb dan zo'n beeld voor me van: Je bent lv 35+, goede equipment, goede spells, zelfverzekerd 
TOT je 5 drowers tegenkomt die je compleet inmaken omdat die OOK lv 35+ zijn
[ Voor 3% gewijzigd door BlackEyedAngel op 02-06-2016 17:07 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Nou, eerste poging meteen gelukt.ASNNetworks schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:19:
[...]
Ik was lvl 26 zie ik nu (screenshot), de quest is ook een lvl 26 quest. Tja, als je als lvl 22 erheen gaat op Death March dan snap ik niet waarom je de game weg legt uit frustratieDan is het de bedoeling om even te levelen en dan op de juiste level weer te proberen. Die recommended levels zijn er niet voor niets
![]()
Ja ik heb ook regelmatig hogere level quests gedaan (witcher contract lvl 26 op lvl 22 death march enzo) en ja geeft ook wel een kick. Maar als je de main quest niet haalt omdat je gewoon underpowered bent, dan is het misschien niet zo handig om door te blijven gaan ermee
Maargoed mn punt is ook: als je die eerste fase kan halen, is die laatste 20% eigenlijk heel makkelijk als je gewoon de moves leest van de boss. Als je met je huidige level tot 20% komt zou je het dus ook gewoon moeten halen
Het was wel weer even wennen dus eerst maar even een stukje rondgelopen om te wennen aan de controls, maar nu viel het gevecht zelf ineens wel mee. Duurde wel lang, maar wel gewoon gehaald.
Ik was ook gewoon level 27.
Vrij makkelijk eigenlijk.
Nu dus mooi weer verder, lijkt trouwens wel of ik een andere game aan het spelen ben. De menu's etc. zijn ook flink veranderd zeg!
Ben over GoG uitermate tevreden heb de Witcher 3 toen gekocht voor 28 euro + season pass.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 07:46:
OT
Nu lekker side quests aan het doen van Blood and Wine. Die zijn ook zo goed!
[ Voor 6% gewijzigd door rwbk op 03-06-2016 00:50 ]
Unieke deal gehad dan? Als ik op GoG kijk zie ik alleen de season pass al voor 25 euro.rwbk schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 00:49:
[...]
Ben over GoG uitermate tevreden heb de Witcher 3 toen gekocht voor 28 euro + season pass.
Thanks voor de tip van level scaling trouwens, maakt het leuker!
QFTBlackEyedAngel schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:55:
Ik heb dan zo'n beeld voor me van: Je bent lv 35+, goede equipment, goede spells, zelfverzekerd
Ik dacht een Wight & Barghest wel even aan te kunnen... Kak
Ik was lvl 39 (inmiddels 40) toen ik aan B&W begon, viel mij mee tot dusver, monster tijdens de introductie ging ook al bij de 2'de poging neer 
Moet zeggen dat ik vooral de omgeving erg mooi vindt, ik hou wel van kleurrijke RPG's .
Moet zeggen dat ik vooral de omgeving erg mooi vindt, ik hou wel van kleurrijke RPG's .
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Over dat lvl scaling...ik vind het logischer dat je als ervaren lvl 35+ witcher met mastercrafted spul een paar drowners met 1 slag neer hakt dan dat je all-in moet en een half uur aan het hakken bent.
Net voor BaW een paar vraagtekens weg gewerkt op de kaart, veel lol gehad met groepjes bandits +/- lvl 8 uit te roeien
Lvl scaling...liever niet eigenlijk.
Net voor BaW een paar vraagtekens weg gewerkt op de kaart, veel lol gehad met groepjes bandits +/- lvl 8 uit te roeien
[ Voor 28% gewijzigd door westergas op 03-06-2016 10:25 ]
Ja, maar de 1-hit wolven werden wat zinloos. Dat het nu (hier met nu level 41) weer soms moeilijk is, vind ik prima. F#ck*ng spinnen kostten met gister twee keer m'n leven voor ik ze te pakken had
---
Ik had nog geen concrete vakantieplannen en begin om onduidelijke redenen steeds meer zin te hebben om weer eens naar Zuid-Frankrijk te gaan. #Sluikreclame in B&W.
---
Ik had nog geen concrete vakantieplannen en begin om onduidelijke redenen steeds meer zin te hebben om weer eens naar Zuid-Frankrijk te gaan. #Sluikreclame in B&W.
Nee gekocht via kinguinPiet_Piraat7 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:44:
[...]
Unieke deal gehad dan? Als ik op GoG kijk zie ik alleen de season pass al voor 25 euro.
Thanks voor de tip van level scaling trouwens, maakt het leuker!
Daarom is het ook een optie dat je kan aanzetten of uitzetten. Choices FTW!westergas schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:24:
Over dat lvl scaling...ik vind het logischer dat je als ervaren lvl 35+ witcher met mastercrafted spul een paar drowners met 1 slag neer hakt dan dat je all-in moet en een half uur aan het hakken bent.
Net voor BaW een paar vraagtekens weg gewerkt op de kaart, veel lol gehad met groepjes bandits +/- lvl 8 uit te roeienLvl scaling...liever niet eigenlijk.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Verwijderd
Het lijkt erop dat de DLC Packs met de nieuwe Decks alweer uitverkocht zijn (bron: Budgetgaming). Mensen die de PS4 versie besteld hadden bij bol.com moeten nog maar afwachten of ze hem geleverd krijgen. Bij andere winkels in NL is het al uitverkocht. Hopelijk komt er een 2e batch...
Nog iemand die moest gniffelen bij de initialen op een zakdoek (dlc) van een karakter in BaW?
Ik vind de nieuwe omgeving ook een lekkere afwisseling van wat we al gewend waren, lekker vrolijk.
Zit nu ook vooral side quests te doen, ik ga nu eerst voor the nieuwe witcher armour diagrams, zodat ik straks fancy armour heb.
Zit nu ook vooral side quests te doen, ik ga nu eerst voor the nieuwe witcher armour diagrams, zodat ik straks fancy armour heb.
Bij Bol was ie inderdaad vertraagd maar ik heb hem vandaag binnen gekregen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:31:
Het lijkt erop dat de DLC Packs met de nieuwe Decks alweer uitverkocht zijn (bron: Budgetgaming). Mensen die de PS4 versie besteld hadden bij bol.com moeten nog maar afwachten of ze hem geleverd krijgen. Bij andere winkels in NL is het al uitverkocht. Hopelijk komt er een 2e batch...
Wat ziet Toussaint er mooi uit
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Zo 20 uur verder in the nieuwste en addon en wat een ongelovelijk tof spel is het toch. De nieuwe omgevingen zijn echt super en het loopt op de PS4 echt prima. Heb het op mijn pc nog niet getest maar dat zal ook wel prima lopen.
Sommige van die side quests die zijn zo lang das niet gezond gewoon.
Yes. Leuke touch. Sowieso erg gave uitbreiding. Ruim half jaar niet gespeeld, maar zit er weer helemaal in. Wat een gave wereld.westergas schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:51:
Nog iemand die moest gniffelen bij de initialen op een zakdoek (dlc) van een karakter in BaW?
En ook de humor is weer erg oké. Ik ga ook eerst die diagrammen zoeken denk ik. Zoveel te doen...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
inderdaad zeer mooi vorm gegeven, alleen soms zijn de textures wat slechter lijkt wel.WeAreLegion schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 21:38:
Zo 20 uur verder in the nieuwste en addon en wat een ongelovelijk tof spel is het toch. De nieuwe omgevingen zijn echt super en het loopt op de PS4 echt prima. Heb het op mijn pc nog niet getest maar dat zal ook wel prima lopen.
spoiler:
vond de eerste vermoorde wel leuk D.L.C 
Wist ook niet dat als je een premade char gebruikt voor de laatste addon je kan vanaf die save ook gelijk een new game plus beginnen (geen zin om op pc weer op 1 te beginnen). Maar goed eerst verder met de ps4 versie.
Op de PC? Zet textures weer ff op max. De update heeft hem voor je op low gezet.Splitinfinitive schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 21:53:
[...]
alleen soms zijn de textures wat slechter lijkt wel.
derp helemaal niet meer in de settings gedoken. ach dan weten we weer waar het aan licht.westergas schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 01:47:
[...]
Op de PC? Zet textures weer ff op max. De update heeft hem voor je op low gezet.
--
Ben nu trouwens de boeken aan het lezen, toch tof dat je soms dan weer net een kleine verwijzing hebt e.d.
nu wel door naar Cyberpunk 2077 so hurry up CPR!
Ik las trouwens iets over een boek waar je de progress van je qwent collectie kon zien, en ook de regio waar je nog ontbrekende kaarten kon verkrijgen?
Ik vind het in-game niet terug.
Die moet je ergens kopen, weet zo ook niet waar, moet je maar even googleen.dutchgio schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:12:
Ik las trouwens iets over een boek waar je de progress van je qwent collectie kon zien, en ook de regio waar je nog ontbrekende kaarten kon verkrijgen?
Thanks dit had ik ook nog niet gezienwestergas schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 01:47:
[...]
Op de PC? Zet textures weer ff op max. De update heeft hem voor je op low gezet.
Haha de Side quest 'paper trail' is echt geniaal
Je kan de boek winnen/krijgen van die scholar waar je de eerste keer Gwent tegen speelt, in de tavern in White Orchard.dutchgio schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 09:12:
Verder kan je hem ook gewoon kopen in een shop in Novigrad.
The merchant at the square near St. Gregory’s Bridge. Spawn at the bridge signpost and head south-east to the nearby square. The shop is on the western side of the plaza – it’s the one where you can buy the respec potion. It costs a measly 3 crowns, so you don’t have to worry about affording it.
Dammit main story alweer uitgespeeld van de Blood and Wine expansion. Die was korter dan de Heart Of stone. Had verwacht dat hij langer was.
Nu nog wat side quests doen. Van degene die ik gedaan had waren ook die erg goed.
spoiler:
heb de main story voltooid in +/- 10 uur.
Nu nog wat side quests doen. Van degene die ik gedaan had waren ook die erg goed.
[ Voor 25% gewijzigd door rwbk op 04-06-2016 13:17 ]
En we hebben een bug gevonden
Quest - feed as cold as ice:
Return to francois beloved... weg can de map...
edit: toch dat vrouwtje weer gevonden gelukkig !
Quest - feed as cold as ice:
Return to francois beloved... weg can de map...
edit: toch dat vrouwtje weer gevonden gelukkig !
[ Voor 18% gewijzigd door HStyles op 04-06-2016 16:49 ]
Thanks!KipCurreh schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 11:16:
[...]
Je kan de boek winnen/krijgen van die scholar waar je de eerste keer Gwent tegen speelt, in de tavern in White Orchard.
Verder kan je hem ook gewoon kopen in een shop in Novigrad.
[...]
heb het boek gekocht.
Heb ondertussen alle Gwent kaarten uit het Skellige deck. Maar dan moet je er een toernooi mee winnen. WAT een klote kaarten zijn dat man!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
weet iemand hoe die quest heet waarbij je een gevecht moet winnen door insults te geven ala Monkey Island
Toevallig net aan het doen.Stronkie schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 22:06:
weet iemand hoe die quest heet waarbij je een gevecht moet winnen door insults te geven ala Monkey Island
Fist of fury: Toussaint.
Erg lollig. Tegen Guybrush Threepwood himself!
iemand een tip hoe je met Ciri met dat stuk op die casteel muur (temple) beneden komt hij is op mijn PS4 al 3 keer gecrashed en heb al tientallen enemies gekilled maar er lijkt wel geen einde aan te komen?
Pfff Gelukt.
Pfff Gelukt.
[ Voor 16% gewijzigd door FreakGIB op 04-06-2016 23:32 ]
PSN: FreakGIB
Fwiw: er komt geen einde aan. Ren er langs.FreakGIB schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 23:28:
iemand een tip hoe je met Ciri met dat stuk op die casteel muur (temple) beneden komt hij is op mijn PS4 al 3 keer gecrashed en heb al tientallen enemies gekilled maar er lijkt wel geen einde aan te komen?
Pfff Gelukt.
Ben totaal nieuw met tw3 en heb een vraag over de controls (ps4).
Op een paard kan je in stilstand met rechter stick rond kijken wat goed is. Als je eenmaal loopt met je paard kan je niet meer vrij rondkijken. Als ik dan naar rechts wil kijken met de stick dan beweegt het paard ook die kant op. Je kan dan niet meer vrij rondkijken zeg maar.
Zit die optie er wel in of zie ik hem over het hoofd in de settings? Switch naar alternitave mode brengt geen verandering.
Thx
Op een paard kan je in stilstand met rechter stick rond kijken wat goed is. Als je eenmaal loopt met je paard kan je niet meer vrij rondkijken. Als ik dan naar rechts wil kijken met de stick dan beweegt het paard ook die kant op. Je kan dan niet meer vrij rondkijken zeg maar.
Zit die optie er wel in of zie ik hem over het hoofd in de settings? Switch naar alternitave mode brengt geen verandering.
Thx
Linkerstick = BewegenPaulus07 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 21:21:
Ben totaal nieuw met tw3 en heb een vraag over de controls (ps4).
Thx
Rechter = Kijken
Dacht ik. Kan het nu even niet voor je uitproberen, want werk
ik ben bezig met blood & wine.. maar eerlijk gezegd vindt ik de minste van allemaal. het doet me allemaal niet zoveel meer.
ben level 40.
Ik denk niet eens dat ik deze af ga maken.. veelste vrolijk, slechte voice overs...
Mischien komt het omdat ik uncharted 4, dark souls etc.. hiervoor heb gespeeld.
Ga nu weer blops3 spelen totdat battlefield 1 uitkomt.
Hebben meer mensen hier last van ?
ben level 40.
Ik denk niet eens dat ik deze af ga maken.. veelste vrolijk, slechte voice overs...
Weinig denk ik, maar dat is jou goed recht verdershakespeare schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:44:
ik ben bezig met blood & wine.. maar eerlijk gezegd vindt ik de minste van allemaal. het doet me allemaal niet zoveel meer.
ben level 40.
Ik vind het echt super tof en verhaal is ook leuk
Gisteren na 65 uur de main story uitgespeeld en side quests gedaan.
Geloof dat ik 5 failed quests had, dus dat is nog te overzien.
Van de week lekker verder met de DLC hearts of stone, en blood en wine.
Mijn vraag; moet ik hearts of stone hebben gespeeld voor blood en wine, of maakt dat verhaal technisch niet uit?
Heb deze game sinds release (gekregen bij mijn videokaart) en ben pas een jaar erna gaan spelen. Moet zeggen dat ik in een lange tijd niet zo in een verhaal heb gezeten als Witcher 3.
Mijn vraag; moet ik hearts of stone hebben gespeeld voor blood en wine, of maakt dat verhaal technisch niet uit?
Heb deze game sinds release (gekregen bij mijn videokaart) en ben pas een jaar erna gaan spelen. Moet zeggen dat ik in een lange tijd niet zo in een verhaal heb gezeten als Witcher 3.
Welk lvl ben je nu ? 65 uur is snel. heb je alle schatten al gevonden ?Hoolz14 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:40:
Gisteren na 65 uur de main story uitgespeeld en side quests gedaan.
Ik zou eerst hearth of stone spelen omdat vanwege lvl en ook vanwege dat deze nog in het " oude" gebied zijn, ook vanwege de nature res gear die van pas gaat komen in blood and wine
Slechte voice oversshakespeare schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:44:
ben level 40.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik vind blood and wine erg goed, je merkt echt dat ze dingen als contracts een nog uitgebreider verhaaltje aan willen geven. Het landschap is misschien minder dan the northen realms, maar ik vind het wel fijn dat het landschap wat anders is. Ik ben zeker heel tevreden met blood and wine, helemaal voor de prijs.shakespeare schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:44:
ben level 40.
Vond ik ook al vreemd, kan me hier ook niet in vinden
Wellicht doelt de poster op het accent wat een beetje vaag over kan komen? Persoonlijk vind ik het juist grappig.
veelste vrolijk?shakespeare schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:44:
omdat je onmiddelijk wordt geconfronteerd met
spoiler:
stukken en brokken2 gruwelijk moorden waarbij er een in
spoiler:
kloppend hart eruit rukt, ga ik er van uit dat je het over de omgeving hebt? uit een visnet wordt geplukt en de ander een goeie oude vriend is, gevolgd door een cutscene waarbij iemand met z'n klauw dwars door een ander z'n borst graait en zijn
Bizar, omdat letterlijk vanaf Witcher I Toussaint exact wordt omschreven zoals het er in het spel uit ziet. En als je echt alle referenties in de Witcher I en de Witcher II naar Toussaint had gemist, had je het in letterlijk elke foto, screencap, trailer... wel moeten zien.
Tis een beetje alsof iemand een reis boekt naar het Zuiden van Frankrijk en dan klaagt dat het er warm is, dat iedereen frans spreekt, dat er veel wijngaarden zijn en dat de huisjes vrolijke kleuren hebben.
en slechte voice overs? waar heb je het over?
het accent staat me gewoon niet aan, het ziet er tevens allemaal veelste kinderachtig uit.
En de bossfights zijn sinds heart of stone ook lastiger.. maar voorspelbaar en saai.
Duidelijk nu ?
Ik ben trouwens bij de vampier in het gebouw..
En de bossfights zijn sinds heart of stone ook lastiger.. maar voorspelbaar en saai.
Duidelijk nu ?
dat het accent je niet aanstaat is natuurlijk je volste recht, maar dat heeft dan weer niks met slechte voice overs te maken, maar eerder met persoonlijke smaak. Ik vind persoonlijk het geweldig dat ze op Skellige anders klinken dan in Toussaint of in Nilfgaard; dat draagt imho enorm bij aan de geloofwaardigheid van de wereld.shakespeare schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:41:
het accent staat me gewoon niet aan, het ziet er tevens allemaal veelste kinderachtig uit.
Duidelijk nu ?
dat het er kinderachtig uitziet (dat gaat dan puur over de klederdracht en architectuur neem ik aan?) mja, zal ook weer persoonlijke smaak zijn want ik zie het niet. ik zie echt niet hoe Velen er niet kinderachtig uitziet maar Toussaint wel.
bossfights moeilijker? idd, gelukkig maar.
voorspelbaar en saai? diegene die ik tot hiertoe heb gedaan in elk geval niet. tenzij je het doodanalyseert en reduceert tot: zwakke plekken zoeken, anticipere en reageren op gedragspatronen.. ja, dan zijn alle bossfights saai en voorspelbaar, maar dat geld dan ook voor echt elke boss in elk spel ooit.
dus nee, ik snap het niet
Heel duidelijk, maar goed dan moet je stoppen he denk dat je hier weinig mensen zal vinden die het er zelfde over denken eerlijk gezegd.shakespeare schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:41:
Duidelijk nu ?
Ik heb nog heel veel schatten te zoeken, en ben eigenlijk alleen bezig geweest met main quests en side quests.HStyles schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:10:
[...]
Welk lvl ben je nu ? 65 uur is snel. heb je alle schatten al gevonden ?
Ik zou eerst hearth of stone spelen omdat vanwege lvl en ook vanwege dat deze nog in het " oude" gebied zijn, ook vanwege de nature res gear die van pas gaat komen in blood and wine
Ga zeker de gear bij elkaar sprokkelen gezien ik nu al moeite heb met bepaalde bosses in de DLC.
Ik ben level 35 nu.
Zo, na een jaartje eindelijk weer verder met de Witcher! Afgelopen nacht Hearts of Stone uitgespeeld. Geweldige DLC! Mooie mix van humor en een serieus verhaal. De main story van DLC lekker kunnen rekken om eerst openstaande contracts en nog wat side quests te kunnen doen.
Heb er weer flink wat uurtjes in zitten en Blood and Wine moet ik nog spelen. Heerlijk!
CD Projekt RED laat weer even zien hoe je uitbreidingen maakt. Voor mij nog steeds de beste game die ik in jaren gespeeld heb.
Helaas is het verhaal van Geralt hierna echt voorbij.
Hoop zo dat ze ooit nog iets met deze lore en setting gaan doen. Witcher 4 zal er niet komen maar misschien nog iets met Ciri ofzo.
Het nieuwe project waar ze mee bezig zijn heeft (nog) niet echt mijn interesse. Komt waarschijnlijk door de Sci-fi setting waar ik sowieso al niet van hou.
Heb er weer flink wat uurtjes in zitten en Blood and Wine moet ik nog spelen. Heerlijk!
CD Projekt RED laat weer even zien hoe je uitbreidingen maakt. Voor mij nog steeds de beste game die ik in jaren gespeeld heb.
Helaas is het verhaal van Geralt hierna echt voorbij.
Het nieuwe project waar ze mee bezig zijn heeft (nog) niet echt mijn interesse. Komt waarschijnlijk door de Sci-fi setting waar ik sowieso al niet van hou.
Kwestie van smaak, prima toch?shakespeare schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:41:
Duidelijk nu ?
Dat had ik bijvoorbeeld met Skyrim, Fallout en DA:I. Die alom geprezen titels konden me totaal niet boeien. Maar als ik dat in de bijbehorende fora ga verkondigen word daar uiteraard op een bepaalde manier op gereageerd. En dat is dan ook weer logisch
begrijp me niet verkeerd... ik vindt the witcher een van de beste spellen ooit. heb hem helemaal max uitgespeeld incl. heart of stone.. geweldig!
alleen deze dlc vindt ik gewoon minder:)
alleen deze dlc vindt ik gewoon minder:)
Ik ben trouwens ook al tegen een bug gelopen:
als je
als je
spoiler:
terwijlje huis upgrade en
spoiler:
even naar een andere provincie gaatde werken bezig zijn
spoiler:
met als gevolg dat die kast , zijn de werken niet uitgevoerd terwijl ze dus eigenlijk klaar moeten zijn.
spoiler:
in de weg staat.
in mijn kelder nog steeds
Ik ben ook al een bug tegen gekomen dat ik een treassere hunt niet kan voltooien, erg irritant is dat.
Iemand enig idee welke sidequests niet meer uitvoerbaar zijn, nadat je het "turning point" krijgt in de main quest? Erg jammer dat ze dat niet erbij vermelden.
Alle quests zoeken en uitvoeren voordat je verder kan met de main quest lijkt me ook niet helemaal de bedoeling toch? Dan ben je uren bezig op de kaart.
Alle quests zoeken en uitvoeren voordat je verder kan met de main quest lijkt me ook niet helemaal de bedoeling toch? Dan ben je uren bezig op de kaart.
Die zijn hier te vinden:Jeroenneman schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:47:
Iemand enig idee welke sidequests niet meer uitvoerbaar zijn, nadat je het "turning point" krijgt in de main quest? Erg jammer dat ze dat niet erbij vermelden.
http://www.gamefaqs.com/b...cher-3-wild-hunt/71884497
Oh whoops, ik had beter op moeten letten, ik bedoelde de main quest van BaW.Hoolz14 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:13:
[...]
Die zijn hier te vinden:
http://www.gamefaqs.com/b...cher-3-wild-hunt/71884497
Zo dat was main verhaal van BaW erg tof
er zijn blijkbaar meeerdere eindes dus begin op pc of op ps4 maar met een new game plus en gaan met die handel. (heb er ongeveer 30 uur over gedaan en gebruik geen fast travel dus dan duurt het wat langer).
Volgens mij kan je de side quests van de DLC gewoon blijven doen. Hoewel, ik weet dat er een 'verstopte' side quest in BaW zitJeroenneman schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:41:
[...]
Oh whoops, ik had beter op moeten letten, ik bedoelde de main quest van BaW.
Ben sinds een paar weekjes ook bezig met W3 en ben al helemaal verslaafd! Toen het spel net uitkwam toen lukte het mij niet om erin te komen (geen idee meer waarom), maar laatst heb ik even een paar uurtjes doorgezet en nu vind ik het geweldig!
Gisteren was ik bezig met de Quest Family Matters
De meeste quest zijn net anders/duisterder dan dat ik gewend ben van de meeste RPG's. Ik heb er nu zo'n 7á8uur in zitten, en ik vermaak mij de komende tijd nog wel even denk ik.
Gisteren was ik bezig met de Quest Family Matters
spoiler:
En de Baron maakte kennis met zijn baby, wat was dat geweldig gedaan zeg!
De meeste quest zijn net anders/duisterder dan dat ik gewend ben van de meeste RPG's. Ik heb er nu zo'n 7á8uur in zitten, en ik vermaak mij de komende tijd nog wel even denk ik.
Ik zit na 1 PT en 1x HoS aan zo'n 210 uur en ik vermaak me nog steeds primaRemy!!!! schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:55:
ik heb nog zoveel te doen en te zien...
Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic