Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Arrahant schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:57:
[...]

Persoonlijk heb ik het constant heen en weer moeten reizen om spullen te mulen wel weer gezien. Ja, inventory weight zorgt ervoor dat je net wat minder snel rijk kunt worden en de game wat meer immersive wordt, maar ik heb liever veel meer carry weight en minder hoeven mulen. Ik zit nu standaard op 115 weight, wat betekent dat ik 55 weight kan vullen alvorens ik terug moet. Ik ben zo iemand die alle kistjes die ik tegenkom leeg moet looten...
Zo vond ik het echt cool dat je in Pillars of Eternity ten alle tijden bij je kist kunt komen om spullen op te bergen. Net zoals dat ik in de recente Fallout en TES games middels de console 10.000 carry weight heb ingesteld. O-)
Ik zou juist veel minder carry weight willen hebben en minder nutteloze loot, dat de voor en nadelen van heavy armor, medium armor en light armor veel duidelijker uitgewerkt worden. Dat je ook daadwerkelijk langzamer bent in heavy armor maar wel dikke damage adsorbsie hebt, en vice versa voor light.

Wat heb je nu aan een vrijwel unlimited inventory, dan kan je die net zo goed afschaffen. Met een kist waar je spul in kan doen heb je tenminste nog een beetje het gevoel dat een en ander in een wereld zit ipv dat je 10x meer dan de hulk kan dragen omdat het niks weegt :/

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 21:54
Arrahant schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:57:
Ja, inventory weight zorgt ervoor dat je net wat minder snel rijk kunt worden en de game wat meer immersive wordt...
Realistischer misschien, maar dat is niet gelijk aan meer immersive. Het is niet alsof je hierdoor nog meer de wereld ingezogen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

108rogar schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:21:
[...]

Realistischer misschien, maar dat is niet gelijk aan meer immersive. Het is niet alsof je hierdoor nog meer de wereld ingezogen wordt.
tuurlijk wel, je moet dan spullen verkopen, dus je gaat de wereld door voor merchants, spreekt nieuwe mensen/krijgt wellicht nieuwe quests etc. :)
Wellicht laat je dan spul achter wat je dan nog een keer voor moet gaan raiden.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 07-07-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Ik voel me anders behoorlijk uit het spel getrokken op het moment dat ik weer mijn inventory af speur naar te zware stapels zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-10 12:12

spaceboy

Op grote hoogte

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:19:
Met dat gezegd hebbende, de nieuwste DLC Quest net gedaan,lastig, best leuk en ook interessant gezien de mogelijkheid erin. Play to find out ;)
Ik heb vanmorgen voor 't eerst ook die DLC gedownload en ook paar nieuwe quests. Hoe vind je deze? En welke level zijn deze? Beetje jammer als je zelf al level 30 bent (bv... ik ben nu nog maar level 9 met m'n 2e playthrough op death marsh) en dat er dan een leuke level 10 quest komt...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

spaceboy schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:03:
[...]

Ik heb vanmorgen voor 't eerst ook die DLC gedownload en ook paar nieuwe quests. Hoe vind je deze? En welke level zijn deze? Beetje jammer als je zelf al level 30 bent (bv... ik ben nu nog maar level 9 met m'n 2e playthrough op death marsh) en dat er dan een leuke level 10 quest komt...
deze is lvl 24-25 geloof ik maar op death march lvl 30 zeker nog wel te doen hoor, je vind hem ergens in velen op notice board.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 16:36

westergas

rikkie_pc

Goed dat CDPR lekker door gaat met het uitbrengen van patches. Hopen dat ze iets doen aan het droppen van frames zodra het minimale aantal van de frame limiter niet word behaaldn (op de PC iig).

Ik wacht ook ff met verder spelen totdat die patch uit is.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Is al bekend wanneer die patch komt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 18:03
Ben ik ook wel benieuwd naar. Eindelijk een sorteersysteem van je inventory. Ben beniewd of je dan bv zware dingen kunt sorteren en kan wegpleuren.

Sinds kort ook me nieuwe monitor binnen, 1440p en freesync, Witcher3 is dan echt een plaatje!

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Damn, jammer dat ik de game uit heb. Wachten op de grotere expansions!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Het enige nadeel aan het spel is dat ik altijd vergeten ben waar ik gebleven ben totdat ik hem opstart omdat ik zoveel gedaan heb... Beste spel in tijden! Hebben jullie dit ook? Ga hierna verder met bloodborne of batman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

-SaveMe- schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:33:
Tja...je speelt tegenwoordig vaak een soort beta bij de release. Beter een paar maanden wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-10 16:49

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
westergas schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:19:
[...]

Tja...je speelt tegenwoordig vaak een soort beta bij de release. Beter een paar maanden wachten ;)
Mwa, in geval van The Witcher 3 mag je toch wel zeggen dat het al een vrij complete game was bij release hoor :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

-SaveMe- schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:33:
Ik ga hem niet helemaal compleet afronden nu, en dan als de dlc er zijn een 2de pt doen en dan andere keuzes maken etc :)
Ik zit nu toch ondertussen al op 100 uur - een paar uur opnieuw inladen ivm bugs en ctd's. zit nu op 60% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:00

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Gisteren eindelijk naar Skellige gegaan, maar daar komt het Skyrim gevoel wel heel erg naar boven drijven en niet op de goede manier, had veel situaties dat ik op een heuvel met m'n benen door de hoogte clipte, vijanden die ik versloeg bleven dood in de lucht zweven, ook zwevende mensen en dieren in de steden 8)7

Hopelijk is het vanavond/morgen wanneer ik weer speel en de PS4 minder warm is beter O+

[ Voor 12% gewijzigd door BlackEyedAngel op 08-07-2015 10:49 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Via steam update van 2.2 Gb aan 't binnenhalen, dus ik veronderstel dat dit v1.07 zal zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KipCurreh schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:08:
Via steam update van 2.2 Gb aan 't binnenhalen, dus ik veronderstel dat dit v1.07 zal zijn !
Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Idd, iets te snel van stapel gelopen.... mijn excuses 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 21:54
Ik heb het spel afgelopen zondag gekocht voor de PS4. Tot nu toe een erg leuke game. Ik ben zojuist in Velen beland waar de lijkjes "vers" aan de bomen bengelen :).

Vraagje voor de kenners onder ons: Ik ben nu level 4 en zou graag al een wapen of gear gaan upgraden, hoe kan ik dit het beste aanpakken? Oftewel enige tips voor de newbie(s)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:25
Gister toch maar gespeeld ondanks dat er nog geen patch is. Helaas kom ik er nu achter dat er iets mis is gegaan :(

Toen ik in de haven van Novigrad rond liep, starte vrijwel automatisch de swords and dumplings side-quest. Deze was voor mijn lvl iets te hoog gegrepen dus ik ging op de vlucht.

Nu kan ik niet meer mediteren omdat hij denkt dat ik in combat ben, terwijl dat al een paar uur terug is. Toen Ik het ging googlen kwam ik er achter dat dit bij behoorlijk wat mensen verkeerd gaat.

Zo als ik het nu begrijp is het vrij lastig op te lossen. Terwijl mediteren toch vrij belangrijk onderdeel in het spel is.

Zo maar is verder puzzelen of ik dit op kan lossen, maar de gouden tip is meer dan welkom!

EDIT; Het werkt weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:25
demokert schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:25:
Ik heb het spel afgelopen zondag gekocht voor de PS4. Tot nu toe een erg leuke game. Ik ben zojuist in Velen beland waar de lijkjes "vers" aan de bomen bengelen :).

Vraagje voor de kenners onder ons: Ik ben nu level 4 en zou graag al een wapen of gear gaan upgraden, hoe kan ik dit het beste aanpakken? Oftewel enige tips voor de newbie(s)?
In het begin vond ik het vrij pittig op 1 na hoogste moeilijkheidsgraad, maar nu voelt het soms erg makkelijk aan. Witcher gear zijn de beste sets, maar dan moet je nog wat hoger lvl zijn. Als je bij een blacksmith of armorer bent, kijk dan even wat hij te koop heeft. Soms een map en je zoektocht kan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55
Oh wat was het dan? Ik heb de game via GoG, maar daar was inderdaad nog niets te zien. Was het een pre-load van een patch of zo?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:48:
[...]

Oh wat was het dan? Ik heb de game via GoG, maar daar was inderdaad nog niets te zien. Was het een pre-load van een patch of zo?
Zelf heb ik het spel er niet meer opstaan, maar iets met artwork zag ik op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:21
De 2.2GB patch is een verzameling van hun Artbook, Artwork, Sountrack en wallpapers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Weet iemand toevallig hoe ik die nieuwe DLC "Where the cats and wolfs play" te pakken krijg? ik begreep dat ik in Oreton op het Noticeboard een nieuw contract zou moeten kunnen vinden. Speel het spel via GoG en heb de DLC geinstalleerd. (ook al eens gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd). De Quest schijnt vet te zijn dus wil em eigenlijk niet mislopen, maar ik heb geen idee hoe hem nu te starten.

Iemand ervaring? Ben leveltje 15 en nog volop bezig in Velen met missies in Novigrad
spoiler:
(ben bezig Dandilion te zoeken samen met Zoltan door al z'n liefjes af te gaan, dus opzich zou je zeggen dat ik nog niet "te" ver ben oid..)

Wie maakt me los? :P

Edit (even mn research plaatsen): Kom eigenlijk alleen dit tegen op de officiele fora en ben inderdaad ook even in Crows Perch geweest en heb allen bestaande notice's van de borden gehaald zodat nieuwe konden spawnen.. No effect :(

Edit: (facepalm) er is een pagina 2 in die tread... Ik ga vanavond eerst testen of de quest start als ik me in die quest area bevindt..

[ Voor 29% gewijzigd door Druss op 09-07-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:11

Esumontere

Floep, banaan.

Druss schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:39:
Weet iemand toevallig hoe ik die nieuwe DLC "Where the cats and wolfs play" te pakken krijg? ik begreep dat ik in Oreton op het Noticeboard een nieuw contract zou moeten kunnen vinden. Speel het spel via GoG en heb de DLC geinstalleerd. (ook al eens gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd). De Quest schijnt vet te zijn dus wil em eigenlijk niet mislopen, maar ik heb geen idee hoe hem nu te starten.

Iemand ervaring? Ben leveltje 15 en nog volop bezig in Velen met missies in Novigrad
spoiler:
(ben bezig Dandilion te zoeken samen met Zoltan door al z'n liefjes af te gaan, dus opzich zou je zeggen dat ik nog niet "te" ver ben oid..)

Wie maakt me los? :P

Edit (even mn research plaatsen): Kom eigenlijk alleen dit tegen op de officiele fora en ben inderdaad ook even in Crows Perch geweest en heb allen bestaande notice's van de borden gehaald zodat nieuwe konden spawnen.. No effect :(

Edit: (facepalm) er is een pagina 2 in die tread... Ik ga vanavond eerst testen of de quest start als ik me in die quest area bevindt..
spoiler:
Die quest is briljant. Wacht maar tot je Elihal vindt :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Esumontere schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:47:
[...]

spoiler:
Die quest is briljant. Wacht maar tot je Elihal vindt :+ _/-\o_
hahaha!
spoiler:
Ja die was ik al tegen gekomen! :') Prachtig, ook heerlijk hoe akward het gesprek dan wordt! Je ziet die stoere, norse Geralt moeite hebben met de conversatie. En hem dan later ook nog toch laten vragen waarom Elihal zich in vrouwen kleren steekt maakt de situatie helemaal hilarischly akward! Hij/zij zit ook zo prachtig in de make-up. :+

M'n vriendin keek toevallig even mee, en als niet gamer moest zelfs die er om lachen... Hahaha wat een heerlijke game..

(Leuk al die zwarte balken, probeer dan maar es niet open te klikken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
demokert schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:25:

In 't begin zou ik gewoon wat rondkijken wat er zowat dropt of geloot kan worden, beste gear is zowiezo witcher gear maar om die craften moet je best nog wel wat lvls doen denk ik :)

gewoon bij elke blacksmith en/of merchant kijken of die leuke diagrams hebben, en je kan eventueel een van deze craften als die een verbetering bieden...

Vergeet trouwens niet om er een gewoonte van te maken om bij elke merchant alle gwent cards te kopen (als ze er aan bieden in hun shop), en dan gwent te spelen om hun kaarten te winnen ! Spaart je veel geloop later ;)

Ik zit nl momenteel met een relatief groot probleem dat ik in 't begin niet alle gwent games gewonnen had, zodat ik nu niet meer weet tegen welke merch ik wel of niet gewonnen had... Met men gwent stapel op 186/195 wordt dit wel een beetje jammer moest ik 't niet halen...

[ Voor 11% gewijzigd door KipCurreh op 09-07-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:32

Wildfire

Joy to the world!

Ah, eindelijk werkt GOG Galaxy weer na een paar dagen niet te kunnen connecten. Vandaag opeens weer wel. Overbelast bij GOG ofzo?

Kan iig weer verder met de game. Eens kijken dat ik weer eens een storyline missie kan doen, ik zit tot nu toe voornamelijk allerlei zijmissies te doen :P

[ Voor 37% gewijzigd door Wildfire op 09-07-2015 12:26 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
KipCurreh schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:21:
[...]

In 't begin zou ik gewoon wat rondkijken wat er zowat dropt of geloot kan worden, beste gear is zowiezo witcher gear maar om die craften moet je best nog wel wat lvls doen denk ik :)

gewoon bij elke blacksmith en/of merchant kijken of die leuke diagrams hebben, en je kan eventueel een van deze craften als die een verbetering bieden...

Vergeet trouwens niet om er een gewoonte van te maken om bij elke merchant alle gwent cards te kopen (als ze er aan bieden in hun shop), en dan gwent te spelen om hun kaarten te winnen ! Spaart je veel geloop later ;)

Ik zit nl momenteel met een relatief groot probleem dat ik in 't begin niet alle gwent games gewonnen had, zodat ik nu niet meer weet tegen welke merch ik wel of niet gewonnen had... Met men gwent stapel op 186/195 wordt dit wel een beetje jammer moest ik 't niet halen...
Ik speel nog niet zo lang, ben pas lvl 9 maar ik laat Gwent compleet links liggen. Vormt dit later een probleem? Hoef alleen een ja of een nee ;) Geen details =) Lijkt me een beetje stom, als ik een kaartgame wil doen ga ik wel magic doen ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:30
BastiaanNL schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:20:
[...]

Ik speel nog niet zo lang, ben pas lvl 9 maar ik laat Gwent compleet links liggen. Vormt dit later een probleem? Hoef alleen een ja of een nee ;) Geen details =) Lijkt me een beetje stom, als ik een kaartgame wil doen ga ik wel magic doen ofzo :P
Nee, Gwent is maar een 'spel' in het spel ;) Ik ben atm lvl18 en heb ook nog niks met Gwent gedaan. (vind er ook geen ruk aan, vandaar :P)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Danku Arjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
[...]

Ja, een probleem.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
Haha Maichel en Arjen gaan jullie even pmen en discussieren en daarna hoor ik het definitieve antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Nee..... Must... not... go... into... detail... :X

Going into detail:
Ik denk dat hij doelt op een quest die puur Gwent gerelateerd is, en ja daarvoor heb je dan (logischerwijs) wel een issuetje ja. Die ga je niet kunnen doorlopen als je niet een lekkere deck hebt.

[ Voor 38% gewijzigd door Druss op 09-07-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
[...]

Niet per se, enkel als je idd de Gwent quests wilt meepikken zal je geen deck hebben om een kans te maken... Maar geen van deze quests zijn noodzakelijk voor het verhaal, dus dan is er in jouw geval misschien geen probleem :)

Ik vind het nu een (mini)probleem aangezien ik wel graag die collectie compleet zou willen zien, nu ik er zo dichtbij zit.... en stiekem die steam achievement wil hebben...
Das dan weer de neuroot in mij wellicht :)

Ik ben ook diegene die alle POI's (op 1 na, aan de grote boom) in Velen/Novigrad gedaan heeft, en ferm zit te twijfelen om zelfs die in Skellige allemaal te doen 8)

[ Voor 11% gewijzigd door KipCurreh op 09-07-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
KipCurreh schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:15:
[...]

Ik ben ook diegene die alle POI's (op 1 na, aan de grote boom) in Velen/Novigrad gedaan heeft, en ferm zit te twijfelen om zelfs die in Skellige allemaal te doen 8)
hahaha, hier nog zo'n neuroot... behalve dat ik nog niet zover ben. Begin alle PoI's afjagen wel wat beu te worden. Op hoeveel gameplaytime zat je voordat je de boot naar Skellige hebt gepakt/geregeld? Of ben je ook nog niet zo ver?

[ Voor 30% gewijzigd door Druss op 09-07-2015 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Ik heb dit spel net gekocht en ben nu bij de eerste missie denk ik (ben net in een café geweest waar ik een potje heb gekaart).
Nu heb ik het gevoel dat ik soms te aardig ben voor mensen, heeft dit ook nog invloed op het verhaal of andere dingen ofzo (ik gebruik geen magie om mensen te overtuigen te vertellen wat ze weten en heb ook bij de 1e persoon geen geld aangenomen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja, je keuzes hebben invloed. Dat is een RPG.
Maar er is niet zoiets als 'te aardig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Druss schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:05:
[...]

hahaha, hier nog zo'n neuroot... behalve dat ik nog niet zover ben. Begin alle PoI's afjagen wel wat beu te worden. Op hoeveel gameplaytime zat je voordat je de boot naar Skellige hebt gepakt/geregeld? Of ben je ook nog niet zo ver?
Jawel ben al reeds terug zelfs :)

Ik was rond lvl 17 ofzo (iets te overleveled voor de story op dat moment) maar er waren nog POI's in Velen/Novigrad die op dat moment net iets te hoog waren.. Dus die heb ik ondertussen bij men terugkeer dan maar allemaal afgewerkt...

Nu lvl 26, 81u ver en in de story zit ik aan de quest 'Brother in Arms'... Die laat ik nu nog ff links liggen want wil eerst de resterende sidequests en TH's nog doen die onder of op men lvl liggen :)

Nog geen minuut verveeld in deze game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
Hebben we het dan over de laatste main quest chapter? Of had je gewoon zin in wat side-tracking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-10 08:26
Waar kun je op de PS4 de gametime zien ? Dus hoeveel ik gespeeld heb ? Krijg het niet gevonden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

jesse111 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:12:
Ik heb dit spel net gekocht en ben nu bij de eerste missie denk ik (ben net in een café geweest waar ik een potje heb gekaart).
Nu heb ik het gevoel dat ik soms te aardig ben voor mensen, heeft dit ook nog invloed op het verhaal of andere dingen ofzo (ik gebruik geen magie om mensen te overtuigen te vertellen wat ze weten en heb ook bij de 1e persoon geen geld aangenomen)?
Een boel acties of gebrek aan actie nemen, wat je dus zelf kiest, heeft invloed op het verhaal en kan behoorlijk veel invloed hebben. In the witcher kan je dus zomaar iemand redden die later een dikke bandit blijkt te zijn, even als generic voorbeeld. :) laat je hem in de eerste instantie doodgaan, dan gaat er bijvoorbeeld een andere npc niet dood. (dit is dan weinig invloed qua keuze maar er zitten genoeg kies de beste van de twee slechtste keuzes momenten in :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01
rwbk schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:55:
Waar kun je op de PS4 de gametime zien ? Dus hoeveel ik gespeeld heb ? Krijg het niet gevonden,
Gokje: google --> witcher ps4 game time

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Inventory en dan right trigger ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Nnoitra schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 23:41:
[...]

Gokje: google --> witcher ps4 game time
Gokje krijg het niet duidelijk gevonden dus probeer het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Eerste hit op google, ook gewoon een YouTube video. Is prima te vinden hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Kreeg het niet gevonden. ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:40
Man wat blijft het toch een heerlijk spel.

Ik ben nu level 20. Had trouwens gisteren wel even ik sla mezelf voor mijn hoofd momentje.
Ik had mijn bear armour aan. Ik had alle diagrams voor de enhanced versie gevonden dus ik dacht even upgraden. Toen was het level dus weer te hoog. Dus toen kon ik hem niet meer aan. Tja dan maar terug naar de saved game en het later regelen

Waar ik trouwens echt aan erger is de plaatsing van het paart. Waarom staat dat beest als je hem roept altijd achter huizen of in greppels of ergens anders achter.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

GerGio schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 02:44:

Waar ik trouwens echt aan erger is de plaatsing van het paartd. Waarom staat dat beest als je hem roept altijd achter huizen of in greppels of ergens anders achter.
Omdat ze je paard niet midden voor je willen laten spawnen. Stukje realisme: je paard komt aanlopen omdat hij je overal volgt op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Druss schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:38:
Hebben we het dan over de laatste main quest chapter? Of had je gewoon zin in wat side-tracking?
Momenteel dus ergens op naar het einde van Act II toe (Isle of Mists is de main quest)... En idd, ik speel meestal 's avonds een 1 a 2 uurtjes, en soms doe ik niet anders dan POI's of treasure hunts, of gwent, of... (je snapt me wel :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Alsof de game niet al tijdrovend genoeg was:

http://www.gamespot.com/a...he-size-of-/1100-6428755/
Witcher 3 Expansions Amount to "Almost the Size of Witcher 2"
"It's possible that they will be bigger."

by Eddie Makuch on July 9, 2015

CD Projekt Red has provided some new details about the content and size of The Witcher 3: Wild Hunt's upcoming paid expansions. In a new interview, game director Konrad Tomaszkiewicz reiterated that the two add-ons will together introduce around 30 hours of new content to the game. This equates to "almost the size" of 2011's The Witcher 2: Assassins of Kings, the developer explained.

"The expansion packs will be whole new storylines with all the elements you've got in the main story (like cutscenes, new characters, new items, new Gwent cards) and many, many more," he told GameReactor.

The first expansion, Hearts of Stone, will span about 10 hours of gameplay, while the second, called Blood and Wine, will offer around 20 hours of play, he said. But it's possible they could end up being even more substantial.

"It's possible that they will be bigger, because it's always like this (that when we plan some time or hours, it's twice or something like this), but I'm not promising anything right now," Tomaszkiewicz said. "And even now, if you sum up this 10 to 20 hours and you compare it to The Witcher 2, it's almost the size of The Witcher 2. And it will be cool; it will be new stories, it will be very emotional stories and I think that people will be happy."

Hearts of Stone launches this fall, while Blood and Wine will follow in 2016. You can buy them together for $25.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Is er al bekend of je deze expansions ook "aan het eind kan spelen"? Ik ben namelijk met m'n 2e playthrough bezig (nu level 10 op deatmarch) en ik wil als die expansions er zijn eigenlijk niet een 3e playthrough...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Blijf je met de expansions je huidige level houden ? hoe gaat deze dan om met de levels van de quests ?

Ik ben nu bij Ugly Baby.. heb mijn save game weer geopend aangezien alle side questen failen op het moment dat ik deze start. iig de main story side quests.

Nu ben ik deze weer aan het doen maar krijg maar 5xp per quests, dit klopt toch aangezien mijn level te hoog is voor die quests ? Weet iemand dit ?

Ben nu level 22 voor act 2, heb echter nooit gwent gespeeld dit is niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Ja, als je quest grijs is krijg je maar 5 XP. Ik heb het overigens (na de patch) ook gehad bij een main quest waar ik niet te hoog voor was, maar dat lijkt een eenmalige bug te zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 15-10 08:29

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Doe mij eerst die 1.07 patch maar, die is toch nog niet uit? Vooral die stash locations lijken me zeer handig.
  • Een nieuwe, (optionele) alternatieve bewegingsreactiemodus voor Geralt;
  • Plekken in het spel waar spelers voorwerpen kunnen opslaan (deze worden aangegeven op de kaart);
  • Ingrediënten voor crafting en alchemie voegen niet langer gewicht toe aan je inventaris;
  • Boeken worden in een apart inventarismenu geplaatst, al gelezen boeken zijn grijs;
  • Meerdere sorteeropties in het inventarismenu;
  • Alchemieformules en crafting-diagrammen kunnen worden gemarkeerd, zodat de benodigde ingrediënten of onderdelen apart worden aangegeven in het winkelmenu;
  • Oplossingen voor grote en kleine problemen met quests;
  • Een aantal prestatieverbeteringen, zoals de optimalisatie van FX, cutscenes en de algehele gameplay;
  • Diverse verbeteringen wat betreft het gedrag van je paard.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik verheug me ook op begin volgend jaar, als de 2 uitbreidingen er zijn, en tig patches verder, the Ultimate Version voor PS4 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
wat voor level waren jullie toen je begon bij act 2 ? ik tegen 22..

heb sowieso in velen alle side quests gedaan.. moet nog aardig wat notice boards leeghalen in novi en skellige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
hebben jullie trouwens ook de exp exploit ontdekt bij the quests path of warriors.. deze geeft telkens 50xp bij terug komen naar de man bij het bankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-10 10:16

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Waarom zou je dat gebruiken? Je krijgt door gewoon te spelen al teveel xp. Ik was level 36 toen ik aan de laatste act begon, op Death March... Tja.

[ Voor 6% gewijzigd door Voxalizer op 10-07-2015 11:45 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 11:21
FloydRaalte schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:17:
Doe mij eerst die 1.07 patch maar, die is toch nog niet uit? Vooral die stash locations lijken me zeer handig.
Volgens mij had de ontwikkelaar de bedoeling om patch 1.07 deze week uit te brengen, maar ik las zojuist dat het volgende week wordt. De patch wordt voor 't eerst tegelijk uitgebracht voor alle systemen, en op de consoles is er een goedkeuringsproces wat helaas betekent dat pc-spelers daar ook op moeten wachten. Maar hij komt er aan er er zitten inderdaad een aantal mooie verbeteringen in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Volgende week pas -O-
Hoopte nog op deze week zodat ik in het weekend weer verder kon gamen met de update en nieuwe inventory, maar helaas blijkbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 11:21
De volledige patch notes voor 1.07 zijn uit, maar zowel het forum als de officiële site van de game zijn zwaar overbelast. Ik heb het betreffende topic kunnen bereiken, maar misschien lukt dat niet voor iedereen. Dus ga ik even een hele lange citaat plaatsen; excuus bij voorbaat.
Patch 1.07 is almost here! Below is the complete list of changes and fixes it will bring.

Introduces an alternative movement style for Geralt. To enable, go to the Gameplay\Movement Response submenu.
Fixes a rare issue where the player's horse would not fall to the ground properly.
Fixes a rare issue where the player could be locked into the aiming animation if hit while throwing a bomb on horseback.
Fixes a rare issue with an infinite loading screen in the Ladies of the Wood quest.
Includes a variety of collision fixes.
Fixes an issue where Wild Hunt warriors would remain present even after the player completed the main storyline.
Fixes an issue where players could repeatedly buy foreign currency from a loan shark and sell it at the Vivaldi Bank.
Fixes an exploit whereby players could loot gold from a single chest more than once.
Fixes an issue whereby some skills were not properly removed after the player used the Potion of Clearance.
Fixes an issue with target locking, which should now be more responsive.
Introduces a number of changes in selected game-world areas to prevent players from unexpectedly progressing quests or leaving the playable area by climbing certain elements of the landscape.
Fixes an issue where sometimes players could not use Signs after reaching Skellige for the first time.
Fixes an issue where damage from certain sources was incorrectly calculated.
Fixes an issue where the durability of alternative weapons did not drop as intended.
Fixes an issue where the game would remain in slow motion if the player had used manual targeting.
Fixes an issue whereby meditation could be blocked by certain quests.
Fixes an issue where Stamina did not always regenerate properly.
Fixes an issue where Geralt's statistics could be multiplied if the player stood in a Dimeritium bomb cloud while the Cluster skill was activated.
Introduces a number of fixes, improvements and clarifications in the map-pins and objectives for multiple quests.
Fixes an issue where in certain circumstances gravity ceased to apply to the player's horse.
Adds a stash for player convenience. Players can now store loot in their stash, access to which is available in different parts of the world. Stash locations are marked on the map.
Fixes an issue whereby the player's horse would often stop abruptly before bridges or other narrow passages.
Fixes an issue whereby encumbrance was not updating correctly, resulting in players being overburdened where in fact they were not.
Fixes a rare issue where players were unable to choose different Signs.
Fixes an issue where the player was sometimes unable to craft glyphs.
Fixes an issue where not all merchants would accept junk loot.
All crafting components and alchemy ingredients now weigh nothing.
Fixes an issue where certain armor/hairstyle combinations interacted incorrectly.
Fixes an issue where instances of the Quen Sign would occasionally burst during dialogue scenes.
Fixes a rare issue where the player could not play gwent with Madame Serenity at the Passiflora.
The Zoltan gwent card should now always be present beneath the Hanged Man's Tree if the player does not win it earlier in White Orchard.
Fixes a rare issue where players could not talk to, or play gwent with, the innkeeper at the Inn at the Crossroads.
Includes a number of wording and spelling fixes in multiple localized versions.
Introduces a number of improvements in the game streaming system. Players should experience fewer blurred textures, NPC spawn times should be markedly reduced, and there should be an overall improvement in the speed with which game assets are loaded. Streaming system improvements should be most noticeable on consoles and systems with non-SSD drives.
Improves performance in the swamps of the No Man's Land region.
Fixes an issue whereby the presence of fog could adversely affect game performance.
Optimizes various FX which should result in improved performance during the Battle of Kaer Morhen quest.
Introduces a number of optimizations that improve overall performance throughout the game.
Improves overall game performance.
Fixes an issue where Keira's magic bubble could adversely affect performance.
Fixes an issue whereby the mouse cursor would remain visible during in-game video playback.
Adds a warning if the user runs out of disk space and wants to crate a new game save.
Fixes an issue whereby Colorblind mode was not properly saved.
Fixes an issue whereby Zoltan would sometimes appear in the incorrect location after the Novigrad, Closed City quest.
Fixes an issue during the Last Wish quest whereby Geralt would continue his conversation with Yennefer after they parted.
Fixes an issue where two simultaneous instances of some characters would appear in a scene in the Broken Flowers quest.
Fixes an issue whereby some objectives were not available to the player and would be automatically failed during the Battle of Kaer Morhen quest..
Fixes an issue where in certain circumstances Lambert did not board the boat during the Final Trial quest.
Fixes an issue where in certain circumstances Madame Serenity was improperly placed during the Deadly Plot quest.
Fixes an issue where the Fake Papers quest would be failed if the player did not mention that one of the brothers was dead.
Fixes an issue whereby players would sometimes be unable to start the final horse race, The Heroes' Pursuits: For the Goddess' Glory! in Skellige.
Fixes an issue where unintended objects were present in Novigrad after the Battle of Kaer Morhen quest.
Fixes an issue where a progression break could occur if Geralt was knocked out by guards while following the Bloody Baron during the Family Matters quest.
Fixes an issue where players were sometimes unable to interact with a torch in the Get Junior quest.
Fixes an issue where players could sometimes experience an infinite loading screen during the Iron Maiden quest.
Fixes an issue where in certain circumstances players could encounter a blocker during the Contract: The Apiarian Phantom quest. Players who have encountered this bug need to backtrack to the frozen hive and examine the footprints around it again.
Fixes an issue whereby the player could get locked inside a room during the Through Time and Space quest.
Fixes an issue where on rare occasions players were unable to progress the game after the Get Junior quest, specifically upon reaching Vernon Roche's camp.
Fixes an issue whereby purchasing wine during the It Takes Three to Tango quest would not always progress the quest properly.
Fixes an issue where the In Wolf's Clothing quest did not progress properly after the player read Morkvarg's journal.
Fixes an issue where on some rare occasions players were unable to interact with the Wild Hunt soldier's body during the Echoes of the Past quest.
Fixes an issue whereby Keira would not always properly use the portal during the For the Advancement of Learning quest if asked to go to Kaer Morhen.
Fixes an issue where the Scoia'tael from Novigrad was not always available to play in the Gwent quest.
Fixes an issue where the player could get blocked inside a cellar during the King's Gambit quest.
Fixes an issue where in certain situations the player was unable to find Triss during the Final Preparations quest.
Fixes an issue where occasionally the Kingfisher tavern was left without an innkeeper after the Now or Never quest.
Fixes an issue where Yennefer was not spawned in Oxenfurt during the Great Escape quest.
Fixes a rare issue where Captain Wolverstone was not at the Golden Sturgeon when intended.
Fixes a rare issue where the bodyguards in the Reason of State quest were not hostile.
Fixes a rare issue where the griffin would not always appear in the Contract: The Creature from the Oxenfurt Forest quest.
Fixes an issue where the wyvern would not appear in the Contract: Phantom of the Trade Route quest.
Fixes an issue with enlisting Sukrus from Skellige to be Hattori's bodyguard in the Of Swords and Dumplings quest.
Fixes a rare issue whereby the visions in the Echoes of the Past quest were not displayed.
The Contract: Devil by the Well quest no longer counts towards the Geralt: The Professional achievement.
Fixes a rare issue when the player could not speak with Lambert at Kaer Morhen during the Final Trial quest.
Fixes a rare issue where players could not always complete the Hey, You Wanna Look at my Stuff? quest.
Fixes an issue where players were sometimes unable to summon a horse after the Fencing Lessons quest.
Fixes an issue where in the Scavenger Hunt: Viper School Gear quest the gate to the mausoleum was locked.
Fixes an issue where players could not use Signs or swords after the fistfight at the Rosemary and Thyme during the Broken Flowers quest.
Fixes a rare issue whereby players could not examine the source of interference during the Disturbance quest.
Fixes an issue with the Dirty Funds quest.
Fixes a rare issue with a loading screen in the Contract: The Phantom of Eldberg quest.
Fixes a issue with a loading screen at Aeramas' residence during the Of Dairy and Darkness quest.
Fixes an issue where quest givers for the Deadly Delights and Jenny o' the Woods contracts would disappear.
Introduces a number of improvements to overall game stability.
Fixes an issue where the Potion of Clearance would pop into the quick slot if the player ran out of food.
Adds a Books tab to the Inventory panel.
Introduces a number of additional loading screen hints.
Introduces a pinning feature for formulae and diagrams. Ingredients and components for pinned formulae/diagrams are highlighted in the shop view. This should greatly facilitate the purchase of currently needed elements.
Introduces a feature whereby currently equipped items are highlighted in the Repair panel, facilitating prioritization of items needing repair.
Adds a feature whereby read and unread books are marked differently in the Inventory panel.
The list of all available DLC packages is now displayed in the Main Menu/Options/Downloadable Content submenu for better clarity.
Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Game uitgespeeld

spoiler:
Ciri bleef leven wat was ik blij dat zij toch in die kroeg zat, ik was helemaal beduusd dat ze echt dood was. Einde was wel leuk maar ava'lach is niet dood gemaakt. Dus het einde is eigenlijk wel wat open. Verder leef ik nu met triss in Kovir?? Waar ligt dat het schijnt dus een niet te bezoeken plek te zijn. Spel nu te koop gezet en kijken wat ik nu ga doen.

Erg goeie game. Lekker van genoten maar was er klaar mee nadat hij af gelopen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantastisch spel, net uitgespeeld. Baal er wel van zeg haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 09:04:
Fantastisch spel, net uitgespeeld. Baal er wel van zeg haha
Welk einde had jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies dezelfde als jij had! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-10 17:57
Zeer benieuwd wanneer de Expansions geplaatst zijn qua timeframe (voor, tijdens of na de events van de Wild hunt) en of je bekenden tegenkomt. Iemand daar meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ben meer benieuwd hoe ze dat gaan doen qua levelling. Welk level zijn de quests, kun je doorlevellen, krijg je dan extra ability slots, etc ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-10 17:57
-SaveMe- schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 22:48:
Ben meer benieuwd hoe ze dat gaan doen qua levelling. Welk level zijn de quests, kun je doorlevellen, krijg je dan extra ability slots, etc ...
Ook boeiend ja. Afwachten vrees ik. Lees/ hoor er weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
-SaveMe- schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 22:48:
Vooral dit inderdaad! Ik deed gister een level 35 quest toen ik 31 was, maar er was echt geen uitdaging aan. Alsnog vind ik het leuk om wat vraagtekentjes weg te werken en m'n armour compleet te maken, maar aan die quests met lage levels ga ik niet meer beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Esumontere schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:24:
[...]

Omdat ze je paard niet midden voor je willen laten spawnen. Stukje realisme: je paard komt aanlopen omdat hij je overal volgt op de achtergrond.
Eerste wat me opviel, hij spawned altijd vanuit de andere kant dan je kijkt.
stuk realistischer.

Ik ben de game een beetje moe nadat ik hem had uitgespeeld. Alles voelt zo leeg aan :/

(Patch notes)
Adds a stash for player convenience. Players can now store loot in their stash, access to which is available in different parts of the world. Stash locations are marked on the map.

Fijn 7 patches voor nodig gehad :P

[ Voor 20% gewijzigd door Bjorn89 op 12-07-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 20:37

OMD

Ook net uitgespeeld. Ga maar weer opnieuw beginnen :D dit keer met andere manier van spelen. Heavy armor en meer potions bijvoorbeeld. Ik kijk wel :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik ben nu bij Nithral

20 Poging of meer gedaan maar hij is niet te verslaan
Het combat systeem is zo slecht in het systeem dat het product eigelijk gewoon een DOA product is.
Ik krats bijna me eigen ogen uit zo slecht

Dodgen werkt maar half
De boss raakt mij terwijl hij me eigelijk niet kan raken ( ik sta achter hem bijv)
En nog wel meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

HStyles schreef op zondag 12 juli 2015 @ 20:23:
Ik ben nu bij Nithral

Het combat systeem is zo slecht in het systeem dat het product eigelijk gewoon een DOA product is.

Dodgen werkt maar half
De boss raakt mij terwijl hij me eigelijk niet kan raken ( ik sta achter hem bijv)
En nog wel meer..
Kan me hier wel enigzins in vinden alhoewel ik een beetje frustratie bespeur in je tekst ;)

Heb ik ook hoor af en toe. Het grootste probleem vind ik nog steeds dat er niet goed gereageerd wordt op commando's. Wanneer je blocken indrukt dan kan hij dat pas als hij klaar is met een bepaalde animatie. Zelfde als een sign activeren. Die activeert 9 van 10 keer gewoon niet omdat hij in een animatie zit van geraakt worden oid.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik ben nu bij Nithral

Dodgen werkt maar half
En nog wel meer..
Heavy Attack wanneer hij door aanval van Keira aan het wankelen is, dan snel weer wegspringen.
En veel Quen gebruiken (schild).

Zo had ik dat gedaan :P

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 12-07-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
OMD schreef op zondag 12 juli 2015 @ 20:30:
[...]

Kan me hier wel enigzins in vinden alhoewel ik een beetje frustratie bespeur in je tekst ;)
je weet niet hoe erg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Believe me... I know :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Vandaag mijn SSD gefrituurd door geklooi met mijn voeding...al mijn Witcher3 saves weg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:38
Worden je saves niet ook in de cloud gezet automatisch?

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik ben nu bij Nithral

Dodgen werkt maar half
En nog wel meer..
Echt totaal geen moeite mee gehad. Combat werkt prima. Dodgen en Quen gebruiken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
Heb hem te pakken. Telkens 1 keer slaan en dan achteruit springen
Duurt wel lang zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

HStyles schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:21:
Duurt wel lang zo..
Mooi! Goed gedaan ;) Als je net als ik net Bloodborne hebt uitgespeeld, dan weet je dat TE gretig zijn dodelijk is. En dan is Witcher 3 ineens erg easy :)

Kun je weer lekker verder spelen :P

[ Voor 20% gewijzigd door -SaveMe- op 13-07-2015 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

HStyles schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:21:
Duurt wel lang zo..
klopt, je bent wel supermens maar een goede hit is toch vrij pijnlijk :) dodgen is soms wat apart maar je kan via fast attack points krijgen voor slomo als een vijand een counter doet, dan kan je meestal wel op tijd wegkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Nog steeds beetje bij beetje door aan het spelen als ik tijd heb maar vraag me 1 ding af. Heb nu bakken met rune diagrams maar een diagram voor de lesser runestone die ik voor alle anderen moet hebben mis ik dus. Geen idee waar ik die moet zoeken en alle oplossingen die ik Google (annjborn smith, pellar) kloppen gewoon niet. Iemand een idee waar dit diagram wél te vinden is? Beetje dom dat je halve game of meer geen runes kunt craften, laat die hele onzin dan achterwege.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Nephalem schreef op maandag 13 juli 2015 @ 01:33:
Nog steeds beetje bij beetje door aan het spelen als ik tijd heb maar vraag me 1 ding af. Heb nu bakken met rune diagrams maar een diagram voor de lesser runestone die ik voor alle anderen moet hebben mis ik dus. Geen idee waar ik die moet zoeken en alle oplossingen die ik Google (annjborn smith, pellar) kloppen gewoon niet. Iemand een idee waar dit diagram wél te vinden is? Beetje dom dat je halve game of meer geen runes kunt craften, laat die hele onzin dan achterwege.
Ben nu op 1/3e van mijn 2e playthrough (nu op deathmarsh bezig) en heb nog nooit 1 rune gecraft... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
SouLLeSSportal schreef op maandag 13 juli 2015 @ 01:03:
[...]

klopt, je bent wel supermens maar een goede hit is toch vrij pijnlijk :) dodgen is soms wat apart maar je kan via fast attack points krijgen voor slomo als een vijand een counter doet, dan kan je meestal wel op tijd wegkomen.
Man ik heb net imlerith verslagen op de derde moeilijkheidsgraat. Man wat een strijd was dat. Ik had nog meer problemen met je moet eerst je beweging afmaken probleem. Ik kan iedereen aanraden die de Isle of Mist nog moet spelen. Zorg dat je een supirior armour en sword set bij hebt ook al kun je die nog niet gebruiken. Je gaat hem nodig hebben.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

LuisjeNL schreef op zondag 12 juli 2015 @ 21:46:
Worden je saves niet ook in de cloud gezet automatisch?
Met steam wel maar ik heb de GoG versie. Baal er wel van...zo geen zin in om weer opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
westergas schreef op maandag 13 juli 2015 @ 07:25:
[...]

Met steam wel maar ik heb de GoG versie. Baal er wel van...zo geen zin in om weer opnieuw te beginnen.
Nee dat kan ik me voorstellen, het is niet zo dat je in een uurtje weer bij bent. Klein lichtpuntje, je kan de verhaallijn weer iets anders spelen... Maarja, dat is goed klote en ik baal met je mee :O

Ik heb ook de GoG versie. Is kijken hoe ik saves veilig kanbackuppen. :o

Edit: Hier staan je savegames met de GoG versie: c:\Users\_user_name_\Documents\The Witcher 3\

(win8 en win7)

[ Voor 10% gewijzigd door BastiaanNL op 13-07-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Nephalem schreef op maandag 13 juli 2015 @ 01:33:
ik heb die de eerste PT ook helemaal niet gebruikt of gezocht, maar nu ik met de 2e bezig ben, heb ik het best vroeg gevonden bij een herbalist (kan me ff niet herinneren welke). weet nog wel dat die heel veel diagrams had voor de runestones ( ook super prijzig ). Ben zelf nu met quests in novigrad bezig, maar volgens mij had ik in velen al de diagram voor lesser runestone.. Ben met deze playthrough echt heel bewust bij elke herbalist gaan kijken wat er verkocht word! diagrams voor armor kopen boeit me niet echt ( witcher gear for the win anyways..) maar recepten voor potions/oils etc wil ik niet missen omdat ik deze playthrough niet op signs wil richten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Gisteren maar even een korte break van de main genomen om men Gwent card deck compleet te krijgen... Via Gwentcards kwam ik erachter dat ik nog maar 2 randoms nodig had, dus dat betekende merchants/blacksmiths/innkeepers afgaan en spelen maar :)

In 't begin van het spel gaf ik nog niet zoveel aandacht aan Gwent, dus dacht ik dat ik daar miss wel wat merchants gemist had, of 1x van verloren had ofzo... Op naar Velen en dorpjes afgaan dus :)
Men eerste had ik al vrij snel, en dan na een uurtje ofzo men 2de en eindelijk dus volledig compleet ! Uiteraard was die 2de kaart de laatste merchant die ik nog ging doen gisteren, die merch in het begin van Crow's Perch... Toch maar mooi de quest en achievement gehaald 8)

Trouwens, wat gaat het hard vanaf halfweg Act II !

spoiler:
Ik was begonnen aan de Isles of Mist quest (lvl 22) en ik was lvl 26. Dus iedereen gaan ophalen om te vechten aan Kaer Morhen en dan Ciri gaan zoeken.. Veel gesprekken later en na het gevecht was ik plots lvl 30 ofzo, en dat op een 2-tal uurtjes ofzo...
Op een moment krijg je telkens 900 exp wanneer je een keuze maakt in een gesprek, ging echt maf snel... Dus momenteel op lvl 32 en aan Battle preparations bezig...

Dus nu ff een pauze in de main quests inlassen om de resterende side quests/contracts/TH's te doen die nu binnen de lvl range vallen.. Dan ook ff mastercrafted witcher shizzle gaan maken, en dan in 1 lijn naar de finish >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
KipCurreh schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:52:
Gisteren maar even een korte break van de main genomen om men Gwent card deck compleet te krijgen... Via Gwentcards kwam ik erachter dat ik nog maar 2 randoms nodig had, dus dat betekende merchants/blacksmiths/innkeepers afgaan en spelen maar :)

In 't begin van het spel gaf ik nog niet zoveel aandacht aan Gwent, dus dacht ik dat ik daar miss wel wat merchants gemist had, of 1x van verloren had ofzo... Op naar Velen en dorpjes afgaan dus :)
Men eerste had ik al vrij snel, en dan na een uurtje ofzo men 2de en eindelijk dus volledig compleet ! Uiteraard was die 2de kaart de laatste merchant die ik nog ging doen gisteren, die merch in het begin van Crow's Perch... Toch maar mooi de quest en achievement gehaald 8)

Trouwens, wat gaat het hard vanaf halfweg Act II !

spoiler:
Ik was begonnen aan de Isles of Mist quest (lvl 22) en ik was lvl 26. Dus iedereen gaan ophalen om te vechten aan Kaer Morhen en dan Ciri gaan zoeken.. Veel gesprekken later en na het gevecht was ik plots lvl 30 ofzo, en dat op een 2-tal uurtjes ofzo...
Op een moment krijg je telkens 900 exp wanneer je een keuze maakt in een gesprek, ging echt maf snel... Dus momenteel op lvl 32 en aan Battle preparations bezig...

Dus nu ff een pauze in de main quests inlassen om de resterende side quests/contracts/TH's te doen die nu binnen de lvl range vallen.. Dan ook ff mastercrafted witcher shizzle gaan maken, en dan in 1 lijn naar de finish >:)
Mijn strategie ook ja.
Even de mastercrafted shizzle maken en dan uitspelen en dan beginnen aan de hoogste moeilijkheidsgraat en dan zorgen dat je vanaf het begin af aan goed begint en dan alles halen/ afmaken.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Pakken jullie alle notities van de Newboards in de verschillende dorpjes? Ik snap nog niet helemaal wat daar nu Quest van zijn en wat niet. Je hebt mainquest (storyline), sidequests en dan ook nog contracts dacht ik? Zijn de vraagtekens op de map ook quests of puut Points of Interest? Ik ga soms een bepaald gebied NIET verkennen omdat ik denk dat ik daar eerst nog een queststarter voor moet krijgen. Ik heb ook het gevoel dat ik veel quests mis. En wil ik een quest gaan doen dan is mijn level vaak te laag... (lvl 6 en dan een quest voor lvl 14 ofzo) Ben maar even mainquest gaan doen. Het spel geeft mij een verwarrende indruk tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
FloydRaalte schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:16:
Pakken jullie alle notities van de Newboards in de verschillende dorpjes? Ik snap nog niet helemaal wat daar nu Quest van zijn en wat niet. Je hebt mainquest (storyline), sidequests en dan ook nog contracts dacht ik? Zijn de vraagtekens op de map ook quests of puut Points of Interest? Ik ga soms een bepaald gebied NIET verkennen omdat ik denk dat ik daar eerst nog een queststarter voor moet krijgen. Ik heb ook het gevoel dat ik veel quests mis. En wil ik een quest gaan doen dan is mijn level vaak te laag... (lvl 6 en dan een quest voor lvl 14 ofzo) Ben maar even mainquest gaan doen. Het spel geeft mij een verwarrende indruk tot nu toe.
Je hebt main quests, side quests, contracts en treasure hunts.

Meestal zijn de grote notes/brieven die erop hangen witcher contracts/ side quest... De kleine zijn gewoon vraagtekens (POI's)... Ik neem ze altijd allemaal mee, die kleine notes komen ook niet in je inventory dus maakt 't niet uit...

Treasure hunts activeer je door treasure maps te kopen/vinden, ofwel door diagrams te vinden (zijn soms ook verbonden aan een POI ofzo, of ook gewoon random exploren)

Vraagtekens zijn altijd points of interest, ik heb nog geen side quests hierbij gevonden denk ik (correct me if i'm wrong)...

Ik zou gewoon naar alle noteboards gaan en alles meepakken, je ziet dan zelf welk contract op jouw lvl ligt... Sidequests kom je vanzelf wel tegen (gele uitroeptekens) als je op verscheidene plekken komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
FloydRaalte schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:16:
Had ik ook last van, maar bij lvl 10 had ik aardig in de gaten hoe je alle quests, sidequests contract en treasure hunts het beste kan doen. Let op als je notes pakt van de boards heb je ook PoI's die je nog niet kan doen. Ben nu lvl 10, maar heb ook lvl 24 en lvl 30 quests..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Aha okay thanks. Alle notes pakken dus. Ik had niet in de gaten dat wanneer je een note van het board pakte deze als vraagteken op je map te voorschijn kwam. Ik vroeg me al af waar deze notes bleven in mijn inventory.... helemaal niet dus. Vandaar dat ik het gevoel had dat ik zelf quests moest onthouden. We gaan weer vrolijk verder!

spoiler:
Wat ik trouwens wel vervelend vindt (maar wat ik prima begrijp van de makers) is dat je soms een tijdsbalk hebt bij een blijkbaar belangrijk beslismoment. Ik wil graag in alle rust nadenken over mijn beslissing. En nu wordt ik toch iets wat geforceerd. Ik ben tevens echt van het vaak saven en als het niet lukt de voorgaande save re-loaden en opnieuw proberen. Het combatsysteem is nu eenmaal dusdanig dat je niet altijd ongeschonden uit een simpel gevecht komt. Net met Ciri tegen de Baron een paard ren wedstrijd gedaan, had ik makkelijk kunnen halen maar ik bleef steken achter een paaltje (jammer dat het paard niet over obstakels kan springen overigens). Ben ik mijn zwaard kwijt in de bet. Niks geen herkansing 'want het is een RPG so the dice have been cast'. En dat is een prima gedachte, maar niet als je zo vaak op lullige manieren iets net niet haalt of dood gaat. Zo was er mijn eerste gevecht tegen die Wild hunt knight. Spring ik van een rots af i.p.v. dat ik er af loop om er te komen: halve healthbar weg... gdvr!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
FloydRaalte schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:24:

(jammer dat het paard niet over obstakels kan springen overigens).
Ik weet niet of je het weet maar Roach kan springen. Niet over alles natuurlijk, wellicht liep je daar tegenaan? Ik speel zelf met controller en een korte druk op de B button doet Roach een hopje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Druss schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:35:
[...]

Ik weet niet of je het weet maar Roach kan springen. Niet over alles natuurlijk, wellicht liep je daar tegenaan? Ik speel zelf met controller en een korte druk op de B button doet Roach een hopje maken.
True, met keyboard moet je spacebar gebruiken... Maar het springen is vrij slecht uitgewerkt, ik betrap mezelf dat ik constant op spacebar zit te rammen en het paard toch niet echt doet wat ik wil :)

De controls te paard zijn dan ook een van de weinige minpuntjes in deze schitterende game imo..

Heb ook al zitten vloeken toen ik in battle mode op een richel stond, als je dan niet kunt springen wordt het heel snel een ramp |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

FloydRaalte schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:24:
Aha okay thanks. Alle notes pakken dus. Ik had niet in de gaten dat wanneer je een note van het board pakte deze als vraagteken op je map te voorschijn kwam. Ik vroeg me al af waar deze notes bleven in mijn inventory.... helemaal niet dus. Vandaar dat ik het gevoel had dat ik zelf quests moest onthouden. We gaan weer vrolijk verder!

spoiler:
Wat ik trouwens wel vervelend vindt (maar wat ik prima begrijp van de makers) is dat je soms een tijdsbalk hebt bij een blijkbaar belangrijk beslismoment. Ik wil graag in alle rust nadenken over mijn beslissing. En nu wordt ik toch iets wat geforceerd. Ik ben tevens echt van het vaak saven en als het niet lukt de voorgaande save re-loaden en opnieuw proberen. Het combatsysteem is nu eenmaal dusdanig dat je niet altijd ongeschonden uit een simpel gevecht komt. Net met Ciri tegen de Baron een paard ren wedstrijd gedaan, had ik makkelijk kunnen halen maar ik bleef steken achter een paaltje (jammer dat het paard niet over obstakels kan springen overigens). Ben ik mijn zwaard kwijt in de bet. Niks geen herkansing 'want het is een RPG so the dice have been cast'. En dat is een prima gedachte, maar niet als je zo vaak op lullige manieren iets net niet haalt of dood gaat. Zo was er mijn eerste gevecht tegen die Wild hunt knight. Spring ik van een rots af i.p.v. dat ik er af loop om er te komen: halve healthbar weg...
gdvr!!!!
spoiler:
Je krijgt je zwaard wel weer terug hoor ;)

Spoilertags plz!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Druss schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:35:
[...]

Ik weet dat het paard kan springen, maar in feite heb je daar niet veel aan aangezien het paard niet over obstakels kan springen. Lage hekjes (laat staan wat hogere), zakken, kisten etc... ook zit je vaak 'vast' met het paard. Dan kan hij niet vooruit (zie: lage hekjes ;) ) en moet je onhandig omdraaien. Wat dan wel weer goed aanvoelt is het hard rennen met het paard (2x schift).
Esumontere schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:52:
[...]

spoiler:
Je krijgt je zwaard wel weer terug hoor ;)

Spoilertags plz!!!
Ai realiseerde me niet dat ik aan het spoileren was. Aangepast!

edit:
Hoe komen jullie aan gold? Ik merk dat het best langzaam gaat. Ik vraag me af wat beter is: zwaarden en armor verkopen of ontmantelen voor resources? De verkoopwaarde is vrij laag dunkt me. Gelukkig heb ik nu een saddlebag en kan ik meer items meezeulen :)

[ Voor 12% gewijzigd door FloydRaalte op 13-07-2015 14:03 ]

Pagina: 1 ... 51 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic