Ik zou juist veel minder carry weight willen hebben en minder nutteloze loot, dat de voor en nadelen van heavy armor, medium armor en light armor veel duidelijker uitgewerkt worden. Dat je ook daadwerkelijk langzamer bent in heavy armor maar wel dikke damage adsorbsie hebt, en vice versa voor light.Arrahant schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:57:
[...]
Persoonlijk heb ik het constant heen en weer moeten reizen om spullen te mulen wel weer gezien. Ja, inventory weight zorgt ervoor dat je net wat minder snel rijk kunt worden en de game wat meer immersive wordt, maar ik heb liever veel meer carry weight en minder hoeven mulen. Ik zit nu standaard op 115 weight, wat betekent dat ik 55 weight kan vullen alvorens ik terug moet. Ik ben zo iemand die alle kistjes die ik tegenkom leeg moet looten...
Zo vond ik het echt cool dat je in Pillars of Eternity ten alle tijden bij je kist kunt komen om spullen op te bergen. Net zoals dat ik in de recente Fallout en TES games middels de console 10.000 carry weight heb ingesteld.
Wat heb je nu aan een vrijwel unlimited inventory, dan kan je die net zo goed afschaffen. Met een kist waar je spul in kan doen heb je tenminste nog een beetje het gevoel dat een en ander in een wereld zit ipv dat je 10x meer dan de hulk kan dragen omdat het niks weegt

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker