Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

dutchgio schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:44:
[...]

In principe doe je er 3 natuurlijk, maar daar hoor je niks meer over. Het kan dus wel. :+
Dat noem ik meer verandering van spijs doet eten :+

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

SouLLeSSportal schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 22:54:
[...]

Dat noem ik meer verandering van spijs doet eten :+
weet niet of spoiler doe toch maar even

spoiler:
geluk dat witcher steriel zijn en niet vatbaar voor soa's en dergelijke. Man keuze zat scenes zijn wel steeds een rehash, volgens mij was dit in de witcher 2 beter geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:09:
[...]

spoiler:
Ik zou Geralt er uit trappen en zelf met Triss aan de haal gaan :9
spoiler:
er moest 'ik wil meer' staan, zoals velen heb ik echt een leeg gevoel. Uitgespeeld op level 33.

Heb wel wat droevige momenten gehad, crach's dood b.v troch een personage uit de boeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-10 09:52
Ik heb mijn eerste pt alle settings standaard laten staan en gekozen voor Yenn.

In pt 2 ga ik uiteraard voor Triss kiezen, en andere keuzes maken gedurende het spel, maar ik wil eigenlijk ook het begin wel helemaal veranderen. welke keuzes moet ik maken bij de simulate save game op de PS4 om de setting echt anders te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

janus_freggel schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:34:
Ik heb mijn eerste pt alle settings standaard laten staan en gekozen voor Yenn.

In pt 2 ga ik uiteraard voor Triss kiezen, en andere keuzes maken gedurende het spel, maar ik wil eigenlijk ook het begin wel helemaal veranderen. welke keuzes moet ik maken bij de simulate save game op de PS4 om de setting echt anders te krijgen?
Ik heb de eerste keer 'simulate w2 save game' gedaan en er is me maar 1 dingetje opgevallen dat echt anders was.
spoiler:
1 quest 'haunted house (krijg je van oud vrouwtje in 1 of ander dorp)' ofzo daar was Letho en als je hem helpt dan komt hij ook naar Kaer Morhan. Ik had niet gezien dat je zelf dingen kon kiezen.

Niet dat ik me kan herinneren wat ik gedaan heb in W2, volgens mij heb ik die ook nooit uitgespeeld omdat ik me dood ergerde aan 1 quest waar ik een brandend huis in moest om mensen te redden die heb ik nooit gehaald.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 16:36

westergas

rikkie_pc

prutser001 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:41:
[...]

spoiler:
Ik heb de eerste keer 'simulate w2 save game' gedaan en er is me maar 1 dingetje opgevallen dat echt anders was. 1 quest 'haunted house (krijg je van oud vrouwtje in 1 of ander dorp)' ofzo daar was Letho en als je hem helpt dan komt hij ook naar Kaer Morhan. Ik had niet gezien dat je zelf dingen kon kiezen.

Niet dat ik me kan herinneren wat ik gedaan heb in W2, volgens mij heb ik die ook nooit uitgespeeld omdat ik me dood ergerde aan 1 quest waar ik een brandend huis in moest om mensen te redden die heb ik nooit gehaald.
spoiler tags aub

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-10 16:49

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Gisteren dan toch maar eens weer de draad opgenomen na de rampzalige dag eergisteren :)

Nu ging het klimmen direct weer, dankjewel voor de tip... Ook eens gehad dat men paard niet meer kwam als ik op X duwde, quicksaven en loaden lost veel op blijkbaar...
Heb wel de indruk dat sinds 't patchen (v1.04 tot nu v1.06) meer van deze foutjes er zijn ingeslopen ?

Maar goed, dit kan de pret niet bederven...

De bear diagrams zijn allemaal binnen, dus ging ik ook direct voor de upgrade (beetje raar dat de standaard diagrams een lvl 20 quest is, en de upgrade een lvl 16) en ben ik eigenlijk beland in een bootje en was ik plots een uur of langer POI's aan 't doen rondom de eilanden in Skellige...
Ook al zijn de POI's op zee nogal snel meer van hetzelfde (sirens/downers aan smuggler's caches of sunken treasures), toch denk je nog snel even die andere in de buurt te doen...
Zeker een sterkte van deze game, er is gewoon zoveel te doen :D

spoiler:
Put the baby in the oven

Hier moest ik toch ff serieus over nadenken (bijna het hele balkje) maar uiteindelijk toch gedaan en naar mijn mening wel de goede keuze gemaakt :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Heb de game uitgespeeld en het is zeker één van de vetste games die ik in de afgelopen tijd heb gespeeld. Kon het niet laten om Batman te kopen, dus ik neem even een Witcher 3-pauze. Het feit dat ik ik m'n achterhoofd toch al bezig ben met wat ik nog allemaal kan doen zegt genoeg over de impact van de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

KipCurreh schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:22:
Gisteren dan toch maar eens weer de draad opgenomen na de rampzalige dag eergisteren :)

Nu ging het klimmen direct weer, dankjewel voor de tip... Ook eens gehad dat men paard niet meer kwam als ik op X duwde, quicksaven en loaden lost veel op blijkbaar...
Heb wel de indruk dat sinds 't patchen (v1.04 tot nu v1.06) meer van deze foutjes er zijn ingeslopen ?

Maar goed, dit kan de pret niet bederven...

De bear diagrams zijn allemaal binnen, dus ging ik ook direct voor de upgrade (beetje raar dat de standaard diagrams een lvl 20 quest is, en de upgrade een lvl 16) en ben ik eigenlijk beland in een bootje en was ik plots een uur of langer POI's aan 't doen rondom de eilanden in Skellige...
Ook al zijn de POI's op zee nogal snel meer van hetzelfde (sirens/downers aan smuggler's caches of sunken treasures), toch denk je nog snel even die andere in de buurt te doen...
Zeker een sterkte van deze game, er is gewoon zoveel te doen :D

spoiler:
Put the baby in the oven

Hier moest ik toch ff serieus over nadenken (bijna het hele balkje) maar uiteindelijk toch gedaan en naar mijn mening wel de goede keuze gemaakt :)
Die problemen die jij nu meld ervaar ik dus ook.. Super irritant en helemaal als je een quest hebt waar je iemand moet achtervolgen. Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik 'in combat' was maar heb het later nog een aantal keer gehad. Het trekt je een beetje uit het verhaal. Heb ook al een aantal keer gehad met die 'fist fights' dat ik een soort invisible wall heb dat ik niet meer kan bewegen of weg kom.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

misschien moet je dan ook zelf even de tekst uit de quote halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Het gevoel dat je krijgt als je de eerste keer een walvis ziet bovenkomen wanneer je wat aan 't rondzeilen bent in Skellige (POI's te water gekoppeld aan treasure hunts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

KipCurreh schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:30:
Het gevoel dat je krijgt als je de eerste keer een walvis ziet bovenkomen wanneer je wat aan 't rondzeilen bent in Skellige (POI's te water gekoppeld aan treasure hunts)
Ik vind die walvisanimatie erg slecht om eerlijk te zijn. Vergelijk dat maar eens met AC: Black Flag.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
InF.Inc schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 17:21:
[...]

Ik vind die walvisanimatie erg slecht om eerlijk te zijn. Vergelijk dat maar eens met AC: Black Flag.
Bij AC: Black Flag was het wel iets dat goed moest zijn though omdat je 80% van je tijd bij Black Flag op zee bent :P

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Ik heb slechts eenmaal zo'n walvis gezien, althanks gedeeltelijk. Enig wat ik zag was een staartstuk. En die bewoog niet, bleef gewoon uit het water steken ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-10 07:42

n2theb

Tweakers Abonnee

rwbk schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:39:
Hah nu in Novigrad wat missies aan het doen, en ineens 2 uur verder. Heb wat schermlessen gegeven aan iemand in Novigrad. Viel mij op dat er veel Nederlandse achter/voornamen zijn in Novigrad.
Hoeveel schermlessen heb jij in totaal kunnen geven? Ik had 1 keer vanwege de missie en daarna 1 privé waarna je buiten de stad uit komt.. Ik hoopte dat je eigenlijk meer keren moest dan deze.. Dus heb ik iets fout gedaan qua verhaal lijn of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01
Splitinfinitive schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 23:07:

spoiler:
geluk dat witchers steriel zijn
That's what you think! *O*

spoiler:
heeft te maken met een keuze uit deeltje 2 en een briefje welke je wel/niet kunt vinden bij de Oxenfurt university

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-10 08:26
n2theb schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 19:13:
[...]

Hoeveel schermlessen heb jij in totaal kunnen geven? Ik had 1 keer vanwege de missie en daarna 1 privé waarna je buiten de stad uit komt.. Ik hoopte dat je eigenlijk meer keren moest dan deze.. Dus heb ik iets fout gedaan qua verhaal lijn of niet?
Ik had hetzelfde inderdaad. na die buiten de stad had ik er ook geen meer. Jammer had er meer van verwacht if you know what I mean.

EDIT

Ik probeer Mr. Nice guy te spelen maar dit is toch verdomd lastig. Denk je een goeie keuze te hebben gemaakt wordt je uitgemaakt voor leugenaar of ik moet toch in eens iemand doden.

EDIT 2

Hoe sproei ik met mijn igni sign. Ik zie sommige videos voorbij komen dat mensen 1 straal vuur op een enemy spuit.

[ Voor 24% gewijzigd door rwbk op 28-06-2015 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

rwbk schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 22:03:
[...]

Ik had hetzelfde inderdaad. na die buiten de stad had ik er ook geen meer. Jammer had er meer van verwacht if you know what I mean.

EDIT

Ik probeer Mr. Nice guy te spelen maar dit is toch verdomd lastig. Denk je een goeie keuze te hebben gemaakt wordt je uitgemaakt voor leugenaar of ik moet toch in eens iemand doden.

EDIT 2

Hoe sproei ik met mijn igni sign. Ik zie sommige videos voorbij komen dat mensen 1 straal vuur op een enemy spuit.
Is een upgrade 3e rijtje firestream als ik mij niet vergis
Nnoitra schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:48:
[...]
That's what you think! *O*

spoiler:
heeft te maken met een keuze uit deeltje 2 en een briefje welke je wel/niet kunt vinden bij de Oxenfurt university
Oeps daar gaat mijn 20k

[ Voor 50% gewijzigd door Splitinfinitive op 28-06-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:40
Gisteren weer even een tijdje the witcher zitten spelen ik moet zeggen dat het wel een uitdaging blijft.

Ik speel hem nu op de een na hoogste moeilijkheidsgraad maar het is af en toe wel echt een strijd om iets te verslaan. Voorderest wel mijn eerste complete witcher gear binnen. Jammer dat je die dan eindelijk hebt om erachter te komen dat je dan al betere wapens kan krijgen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
heb de difficulty verhoogd naar de een na hoogste.

Heb net die junior gekilled! level 16 ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55
Even de "import save file" dingen vanuit 2 die ik heb gezien in 3. Uiteraard spoiler tags. Komend vanaf Iorveths path in 2.

Letho
spoiler:
Als je hem spaart, dan kom je hem tegen bij een quest waar je een haunted house ghost vrij moet maken. Hij heeft het al voor je gedaan. Daarna kan je een quest voor hem doen

Saskia
spoiler:
Na het verzamelen van alle lodge sorcs en het varen naar skellige met z'n allen. Je kan dan met Phillipa praten op de boot voor informatie over Saskia/Iorveth

Iorveth
spoiler:
Roche is niet zo vriendelijk en heeft het in z'n dialoog over je keuze in 2. Hij laat in een halve zin iets weten over iorveth, al noemt hij hem niet bij naam. Also zie boven

Sile
spoiler:
Als je haar laat leven door de teleport crystal te veranderen in endgame W2, dan vind je haar in de gevangenis in dezelfde cel als Rita(die je moet redden voor main quest). Ze is "dying" en je hebt de optie haar uit haar leiden te verlossen. Doe je dit niet, dan doet yennefer het voor je

Tatoo
spoiler:
Laat je in 2 je tatoo van een sidequest niet weghalen, dan heb je die nog in 3

Ik zal er vast nog wat vergeten :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht* Afgelopen weekend uitgespeeld. En het voelde nogal...damn.

spoiler:
Volgens de guides heb ik het allerslechtste einde van allemaal: Dus dat Geralt en Ciri alletwee dood gaan en dat Triss en Yennefer Geralt daarvoor verlaten. Alleen de wereld heeft het heel goed: Cerys is koningin, Niflgaard reigns supreme maar laat het noorden wel redelijk los en de Sorceresses hebben het goed. Dus dat gebeurd er als je heel rationeel hebt gehandeld. Voelde nogal pijnlijk maar ach, het is een einde!

Ook meteen de achievement te pakken m.b.t. de game op Death March uitspelen, nu nog even Level 35 aantikken (200 XP daar nog vanaf) en nog wat Gwent kaarten en Contracts uitspelen en nog wat locaties afwerken. En dan is het avontuur wel over. Wel flink wat uren in gestoken, iets van 100 ofzo over de afgelopen maand of twee. Nu uitkijken naar de DLC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6OiDRlE1yQE]
wie heeft deze ook gezien? :) Edit: ik kies altijd de verkeerde |:( 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door SouLLeSSportal op 29-06-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:11

Esumontere

Floep, banaan.

Link stuk. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
In de quote van jou bericht op "afbeelding" drukken werkt wel.
Dat is ook meteen waardoor de link niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-10 12:12

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben met de 2e playthrough bezig en wil nu eigenlijk wél alle Gwent kaarten gaan vinden. Waar moet ik op letten? Ik speel sowieso met elke merchant enzo die ik tegenkom. Maar verder?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-10 12:17

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

spaceboy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:17:
Ik ben met de 2e playthrough bezig en wil nu eigenlijk wél alle Gwent kaarten gaan vinden. Waar moet ik op letten? Ik speel sowieso met elke merchant enzo die ik tegenkom. Maar verder?
Helpt dit?
http://www.gwentcards.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hmm... ja, thanks. Die website had ik al 'n keer gevonden, maar dat is toch alleen maar 1 enorme lijst met kaarten en vindplekken? Ik wil ei-gen-lijk gewoon de game doorspelen en aan 't eind eventuele gemiste kaarten erbij sprokkelen. En voordat ik dingen mis die ik niet meer achteraf kan goedmaken zoek ik eigenlijk naar een samenvatting wat ik niet mag missen tijdens het verhaal (of sidestory).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Laatst online: 16-10 17:57
Uitgespeeld op een na moeilijkste graad, 84 uur, met volgens de guides het beste einde met triss. Heb alle delen gespeeld en het is even een bummer dat het verhaal nu klaar is. Beste game die ik ooit gespeeld heb!

[ Voor 7% gewijzigd door ptholemy op 29-06-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

ptholemy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 18:10:
Uitgespeeld op een na moeilijkste graad, 84 uur, met volgens de guides het beste einde met triss. Heb alle delen gespeeld en het is even een bummer dat het verhaal nu klaar is. Beste game die ik ooit gespeeld heb!
Ik meen gelezen te hebben (kotako ofzo) dat er een nieuw verhaal komt voor the witcher, dus dit zou alleen het einde van de trilogy zijn. Een beetje zoals ze bij Mass Effect en Dragon Age ook aangekondigd hebben gewoon weer een nieuw deel.

Nou heb ik ME1-2-3 en DA1-2-3 wel allemaal gespeeld maar Witcher 1 heb ik ooit eens geprobeerd en 2 ben ik niet doorheen gekomen (well playthrough gekeken van 2) Maar ik moet zeggen dat ik Witcher 3 wel 1 van mijn all time favo's is nu. Het gekke is dat ik eigenlijk RPG's nooit wat vond totdat ik DA2/ME2 ging spelen daarna in 1 keer alles aangeschaft :) En dan was DA2 nog de 'slechtste/mindere' van allemaal.

Als je het mij vraagt is Witcher 3 gewoon de standaard in het genre geworden, ik verwacht ook niet dat het snel overtroffen wordt op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

prutser001 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:53:
[...]

Ik meen gelezen te hebben (kotako ofzo) dat er een nieuw verhaal komt voor the witcher, dus dit zou alleen het einde van de trilogy zijn. Een beetje zoals ze bij Mass Effect en Dragon Age ook aangekondigd hebben gewoon weer een nieuw deel.

Nou heb ik ME1-2-3 en DA1-2-3 wel allemaal gespeeld maar Witcher 1 heb ik ooit eens geprobeerd en 2 ben ik niet doorheen gekomen (well playthrough gekeken van 2) Maar ik moet zeggen dat ik Witcher 3 wel 1 van mijn all time favo's is nu. Het gekke is dat ik eigenlijk RPG's nooit wat vond totdat ik DA2/ME2 ging spelen daarna in 1 keer alles aangeschaft :) En dan was DA2 nog de 'slechtste/mindere' van allemaal.

Als je het mij vraagt is Witcher 3 gewoon de standaard in het genre geworden, ik verwacht ook niet dat het snel overtroffen wordt op dit moment.
Het probleem wat ik daarmee heb is dat ik de boeken gelezen heb, en alles wat hierna zal komen zal dus afbreuk doen aan het verhaal wat ik daar heb meegekregen, met geralt en de 'gang'. Ik zal ook niet zo snel een andere witcher net zo leuk vinden als geralt met zijn droge humor en typische trekjes etc. Maar wellicht gaan we naar een prequel van zijn jongere jaren, wat ook in de boeken niet naar voren komt. Dat zou nog wel vet zijn imho. :)

DA had dan ook niet echt een dermate trilogie dat je 3x met dezelfde hero speelde, maar het verhaal elkaar wel wat opvolgde.

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 30-06-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Bizar dat mensen de game na 80-100 uur hebben uitgespeeld! Ik zit nu op de 125 uur en heb het verhaal nog niet uit en heb nog zoveel vraagtekens te gaan (met name op Skellige). Ik speel op Blood & Broken Bones (hard).

Ik heb net
spoiler: plot spoiler mid/end game
het gevecht met de Crones en die Wild Hunt gast achter de rug. Vooral laatstgenoemde was een ontzettend bevredigend gevecht. Ik was sowieso erg verrast en blij dat het verhaal doorging na de aanval van the Wild Hunt op Kaer Morhen. Na Mass Effect en DAO:I ben je toch een beetje geconditioneerd dat na het verzamelen van je team het eindgevecht hoort te volgen. Ik had pas op het eind door dat dit nog niet het einde was. Hopelijk is de game nog lang niet voorbij (aub niet spoilen of dit het geval is)...
Ook de hele verhaallijn omtrent de Crones is zo goed gedaan; niet zo goed als de questline met The Bloody Baron in act II, maar toch erg goed. Met de Sabbat, kinderen aan heksen afstaan, oren in het bos ophangen: echt fantastisch!! Eigenlijk vind ik het omvattende verhaal over Ciri en The Wild Hunt nog wel het meest oninteressante en clichématige aan de hele game. :O Doe mij maar gewoon een Witcher in een open wereld vol levende Europese fabels.

Wat een game, pure verwennerij. Eerst Dragon Age Inquistion, toen kwam Pillars of Eternity en nu dit. Een mooie tijd voor rpg liefhebbers! De game is dus nog niet klaar voor mij, maar het zou me verbazen als ik hem achteraf bezien niet tot de klassiekers zal rekenen. Echt van het niveau RDR of TLOU. Was de aanschaf van (en het sparen voor) een nieuwe pc wel waard! Dit is zo'n game die ik 18 uur per dag kan spelen zonder dat hij gaat vervelen.

Het enige "nadeel" is dat je om niet overleveld te zijn voor de story content je verplicht wordt om tijdig verhaal missies te starten. Mijn voorkeur gaat toch uit naar het eerst completen van alle secundaire quests en pas daarna de story content. Daarnaast snap ik de kritiek op de controls en camera niet echt; misschien is dat omdat ik met een controller de pc-versie speel? Alleen tijdens het paardrijden wordt de camera regelmatig teveel op de grond gericht, maar dat is het wel zo'n beetje en alleen een probleem omdat ik van het uitzicht wil genieten!

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 15-10 15:18
Arrahant schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:36:
Bizar dat mensen de game na 80-100 uur hebben uitgespeeld! Ik zit nu op de 125 uur en heb het verhaal nog niet uit en heb nog zoveel vraagtekens te gaan (met name op Skellige).
Heb het hoofdverhaal na 200+ uur uitgespeeld en heb nog steeds vraagtekens open.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Tsja, al die vraagtekens op zee in Skellige had ik geen zin in.. (toch praktisch elke keer zelfde en had al 40k+ geld) :p
Hier na 85~ uur uitgespeeld.

200 uur is zelf erg extreem als je naar HowLongToBeat kijkt (203 PC mensen):
41h = main only
88h = main + extra
163h = 100%

[ Voor 59% gewijzigd door SmokingCrop op 01-07-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
ZO de missie van the wolf gear zit helemaal vast. Wat ik ook doe. Ik ben zelfs naar een punt gegaan waar de DLC er nog niet was. Maar hij weigert een kist aan te geven om te openen. Jammer.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

JoeZuCK

_Fonz > all.

Als ik een puntje van kritiek mag geven op dit toch wel erg vette spel; het spel is gewoon te simpel! :| ik speel op de een na moeilijkste stand, maar ik hak door tegenstanders als ware het een lieve lust..

Alchemy, potions? My ass. 3, 6, 9% poison op je zwaard? Who fucking cares als je met een 400 dps zwaard loopt te hakken... Ze hadden dat element veel beter moeten uitwerken of ervoor moeten zorgen dat je juist vijanden alleen met een bepaalde potion kon verslaan.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

InF.Inc schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:33:
Als ik een puntje van kritiek mag geven op dit toch wel erg vette spel; het spel is gewoon te simpel! :| ik speel op de een na moeilijkste stand, maar ik hak door tegenstanders als ware het een lieve lust..

Alchemy, potions? My ass. 3, 6, 9% poison op je zwaard? Who fucking cares als je met een 400 dps zwaard loopt te hakken... Ze hadden dat element veel beter moeten uitwerken of ervoor moeten zorgen dat je juist vijanden alleen met een bepaalde potion kon verslaan.
Ben het met je eens ja. Ik heb mijn eerste playthrough op niveau 2 gedaan. Nu speel ik het hoogste niveau. Je moet wel ff wat actiever dodgen en 3 a 4 klappen krijgen is dood gaan, maar verder wel too easy ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
SmokingCrop schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:50:
Tsja, al die vraagtekens op zee in Skellige had ik geen zin in.. (toch praktisch elke keer zelfde en had al 40k+ geld) :p

41h = main only
88h = main + extra
163h = 100%
Mee eens. Vraagtekens waren leuk in White Orchard en in Velen ook nog even, maar in Skell. had ik er geen zin meer in. Bovendien greep de mainquest me dermate dat ik niet kon sidequesten :X (overigens had ik nog maar weinig sidequests en die waren al low level).

Zelfs na het uitspelen dacht ik geregeld nog mijmerend aan de playtrough terug ;w : dat zegt wel een hoop over de kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

spaceboy schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 20:43:
[...]

Ben het met je eens ja. Ik heb mijn eerste playthrough op niveau 2 gedaan. Nu speel ik het hoogste niveau. Je moet wel ff wat actiever dodgen en 3 a 4 klappen krijgen is dood gaan, maar verder wel too easy ja.
Ik vind dat men de moeilijkheidsgraden dan beter moet scalen, ofwel een soort nightmare mode toevoegen.

Als je hoort dat witchers hun hele leven trainen, en slecht een marginaal percentage de loodzware trainingen overleeft of aankan, dan wil ik, as casual gamer, me eigenlijk ook een bad ass voelen en niet sterven van een spookje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
SideShow schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 21:33:
[...]

Ik vind dat men de moeilijkheidsgraden dan beter moet scalen, ofwel een soort nightmare mode toevoegen.

Als je hoort dat witchers hun hele leven trainen, en slecht een marginaal percentage de loodzware trainingen overleeft of aankan, dan wil ik, as casual gamer, me eigenlijk ook een bad ass voelen en niet sterven van een spookje :p
Die levels van de guards vond ik altijd zo dwaas.
Lvl 37 guards en dan moet je daar als witcher van lvl 15 gaan vechten tegen monsters waar die guards bang of dood van gaan :+
En als je in een missie tegen guards e.d. moet dan zijn ze opeens low level geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
InF.Inc schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:33:

[...]
Mee eens, of eigenlijk: ik vond de game op het begin nog wel redelijk moeilijk op Blood & Broken Bones, maar naarmate de game vordert is alles steeds makkelijker geworden. Een handvol uitzonderingen daargelaten... Wat ook niet meewerkt is dat de AI niet hoogstaand is, en er zijn tevens weinig situaties waarbij je als speler in een hoek gedreven wordt door een groep vijanden. Je kunt altijd wel een mob isoleren. Hoeveel beter zou de gameplay worden als ik hem op z'n moeilijkst zet?
Gevoelsmatig was the Witcher 2 op normal veel pittiger dan deel 3 op hard. Denk bijvoorbeeld maar eens aan het aantal Nekkers in een nest in het vorige deel... Concessie naar de massa van CDPR? Tegelijk is overlevelt worden ook erg makkelijk in deze game, wat de boel ook niet moeilijker maakt. Wat dat betreft ben ik een voorstander van iets meer lineariteit in het verloop van rpg's.

Aan de andere kant word je als speler ook gewoon goed in de game he! Ik heb een maatje die niet bepaald een rpg speler is en de game op normal al gauw te moeilijk vond. Die is in Velen gekomen en is al snel gestopt met spelen. Maar dat is ook iemand die het onprettig vind om uit te moeten zoeken waar makkelijkere quests zijn. Maar al met al hoor en lees je overal dat deze game veel makkelijker is dan het vorige deel.

[ Voor 10% gewijzigd door Arrahant op 01-07-2015 22:57 ]

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ook uitgespeeld. Alleen nog twee treasure hunts over. En 3 bugged quests (kwamen weer in mijn quest log nadat ik ze gecomplete had). In velen geen vraagteken meer over en in Skellige nog een aantal, voornamelijk op het water, maar dat zijn toch allemaal smugglers caches of spoils of war

Snap alleen een ding mbt tot het einde niet

spoiler:
Ciri gaat in die tower erop uit om de White Frost te verslaan. Je ziet haar met moeite tegen een ice storm in lopen. Volgende scene is met haar en Gerarlt in White Orchard in de winter ? WTF ?!? Wat mis ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 15-10 15:18
41h = main only
88h = main + extra
163h = 100%
Zal wel aan mijn speelstijl liggen. Ik heb die rotknol (Roach?) amper gebruikt. Eigenlijk alles te voet gedaan. Pas toen ik dichter tegen de 200 uur aan kwam heb ik gebruik gemaakt van fasttravel. Door lopend te gaan en buiten de wegen te blijven ben ik volgens mij ook een aantal zaken tegengekomen die niet op de kaart stonden vermeld.

Spel zat erg goed in elkaar!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant

41h = main only
88h = main + extra
163h = 100%
Op welke moeilijkheidsgraad speelde jij? Ik ben een redelijke completionist met dit soort games. Huisjes afgaan om alle containers te looten enzo!! Heerlijk! _/-\o_
Net zoals dat ik regelmatig quests opnieuw doorloop om te kijken wat de andere outcomes zijn.. Denk bijv. aan 'In the Heart Of The Woods': wat een rotquest! Toch zeker niet de enige quest waarbij ik graag had gehad dat er meer outcomes waren ingebakken. Nadat ik door de wereld heen ben getrokken moet iedereen weer van elkaar houden en alles goed aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Jackal131 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:34:
[...]
Zal wel aan mijn speelstijl liggen. Ik heb die rotknol (Roach?) amper gebruikt. Eigenlijk alles te voet gedaan. Pas toen ik dichter tegen de 200 uur aan kwam heb ik gebruik gemaakt van fasttravel. Door lopend te gaan en buiten de wegen te blijven ben ik volgens mij ook een aantal zaken tegengekomen die niet op de kaart stonden vermeld.

Spel zat erg goed in elkaar!!
Ah, ik gebruikte roach (OP sword damage tijdens het rijden) & fast travel altijd. Daarnaast ook geen gwen quests voor mij.
Maar ik loot wel alles wat ik kan vinden :> En ben ook heel wat random dingen tegengekomen :)
Arrahant schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:55:
[...]
Op welke moeilijkheidsgraad speelde jij?
In het begin op 2/4 en later in het spel werd het wat te makkelijk dus dan maar op 3/4 gezet. Ik speel liever voor het verhaal dan iets een paar keer opnieuw te moeten doen. Als ik nog een playthrough doe, dan wordt het wss wel de moeilijkste difficulty.
Arrahant schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:55:
[...]
Nadat ik door de wereld heen ben getrokken moet iedereen weer van elkaar houden en alles goed aflopen.
Hehe, dan is het idd wel moeilijk met bepaalde outcomes van sommige quests. Daar heb ik persoonlijk geen problemen mee, als ze iets verkeerd deden of op m'n systeem werkten dan mogen ze gerust dood gaan in deze virtuele wereld :+

Wat ik eigenlijk een flawed mechanisme vond, was de optie om tot een hogere reward te komen. Who cares erom als je nu 200 of 250 coins krijgt, als je 20k coins hebt.. :9
De items die je kon vinden tijdens die missies waren meestal toch nog het meeste waard ook..

[ Voor 23% gewijzigd door SmokingCrop op 02-07-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wat ik mee maak in de 100+ en 50% completion tot nu toe, is dat er wat tegenstrijdigheden zijn in wat je wel en niet kan in gevechten. Ik bedoel je kan eten en drinken tot je een heel feestmaal hebt weggezet tijdens een gevecht met 5 drowners, maar over een hekje heen springen ho maar.

Het is mooi dat je paard niet van kliffen etc afspringt maar stoppen voor een hekje of steen waar die simpel overheen kan springen was wel fijn geweest, dat springen werkt uberhaupt niet lekker van het paard.

Ik vind dat er ook veel te veel loot piles te vinden zijn in skellige, dat gaat alleen een dwangneuroot allemaal langs die perse alles gedaan wil hebben. Daar had zeker wat meer diepte aan gegeven kunnen worden door minder maar interesantere loot te vinden met een wat diepgaandere zoektocht/quest.
Daarnaast is eigenlijk vrijwel elk wapen vanaf lvl15 onder het niveau van je dan mogelijk te maken witchergear, dus nutteloos en alleen verkoopbaar. waarom uberhaupt andere armors etc in de game doen als ze vrijwel altijd minder goed zijn?

De kosten voor het maken van gear moet veel hoger liggen, wat heb je nu aan al dat geld waar je niks voor kan kopen?? in skyrim kun je tenminste nog echt betere wapens kopen, of het in je huizen steken. maar niets van dit alles in the witcher. Beetje jammer.

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-07-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-10 08:26
Ik ben gisteren aangekomen in Skellige gelukkig was het tripje gratis. Maar als je daar aan komt dat gevoel wat Skellige uitstraalt is heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

rwbk schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:10:
Ik ben gisteren aangekomen in Skellige gelukkig was het tripje gratis. Maar als je daar aan komt dat gevoel wat Skellige uitstraalt is heerlijk!
Vind je dat? De mensen wel, de omgeving vind ik wat tegenvallen. te gelijk aan wat je in velen etc ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
SouLLeSSportal schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:07:

Ik vind dat er ook veel te veel loot piles te vinden zijn in skellige, dat gaat alleen een dwangneuroot allemaal langs die perse alles gedaan wil hebben. Daar had zeker wat meer diepte aan gegeven kunnen worden door minder maar interesantere loot te vinden met een wat diepgaandere zoektocht/quest.
Daarnaast is eigenlijk vrijwel elk wapen vanaf lvl15 onder het niveau van je dan mogelijk te maken witchergear, dus nutteloos en alleen verkoopbaar. waarom uberhaupt andere armors etc in de game doen als ze vrijwel altijd minder goed zijn?

De kosten voor het maken van gear moet veel hoger liggen, wat heb je nu aan al dat geld waar je niks voor kan kopen?? in skyrim kun je tenminste nog echt betere wapens kopen, of het in je huizen steken. maar niets van dit alles in the witcher. Beetje jammer.
Kan ik je wel gelijk in geven... Heeeeeel veel vraagtekens in Skellige zijn bovendien op zee, maar veel afwisseling (spoils of war, smuggler's cache) met telkens dezelfde vervelende sirens is er helaas niet...

Ik ben momenteel lvl 24, en zit op 40k+ qua coins... geld is idd ook geen uitdaging meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 11:21
Helemaal eens met een aantal van de punten in de reacties boven mij:

- Het verdienen en uitgeven van geld is gebrekkig. Je hebt al snel meer geld dan je nodig hebt en er zijn te weinig interessante zaken om je geld aan uit te geven. Het maken of kopen van uitrusting en wapens heeft bijvoorbeeld zelden nut (Witcher gear is beter en je vindt ook van alles in de wereld). Ook het inzetten van geld bij vuistgevechten, paardenraces, Gwent en dergelijke voelt niet interessant meer als je 20k+ geld hebt.

- Het aantal vraagtekens / points of interest is wel heel erg hoog. Dit is een luxe-probleem natuurlijk: liever te veel content dan te weinig. Maar het begint triviaal aan te voelen gaandeweg. In veel RPG's hou ik ervan om alles te doen wat er mogelijk is, maar in dit spel zie ik daar tegenop. Ik ga hier en daar wat puntjes meepakken, maar lang niet alles. De witcher gear treasure hunts, contracts en secondary quests zijn tof, maar de punten op de kaart hadden wat mij betreft veel dunner verspreid mogen zijn, maar met meer inhoud en diepgang per stuk. Veel points of interest hebben toch wel enig verhaal gelukkig, vaak in de vorm van gevonden documenten, waardoor deze soms toch ook wel weer leuk zijn (de eerste 100 in elk geval).

- Er zijn wel erg veel situaties waar je een flink hoger level hebt dan de vijanden. Levelling curves en plaatsing van vijanden had hier en daar beter gekund; ik vecht te vaak tegen lvl10 vijanden als lvl18 karakter. Dit is echter heel lastig oplosbaar als RPG-bouwer, mede omdat de ene speler veel meer XP vergaart dan de ander en iedereen de wereld in z'n eigen volgorde doorloopt. Het had beter gekund, maar dit probleem helemaal voorkomen is bijna onmogelijk (zonder alles mee te laten schalen met je karakterlevel, maar dan heeft levellen weinig zin meer en voelt het nep aan). Het verhogen van de difficulty helpt hier sowieso mee.

- Hier en daar zijn de controls ongemakkelijk: Niet kunnen springen en klimmen tijdens combat, je paard die soms onhandig beweegt, enz. Ik vind de controls inmiddels niet zo'n probleem meer, na gewenning, maar het kan beter. Overigens loop je in elke derde persoons game wel eens tegen een deurpost aan; dat is lastig te voorkomen.

Maar dit zijn slechts kleine gebreken in verhouding tot de pluspunten van het spel, naar mijn mening. Ik geniet nog steeds enorm van de quests (main en secondary), contracts, het verkennen, de karakters, dialogen, keuzes, Gwent, enz.

Ik ben heel benieuwd wat de aankomende patch 1.07 gaat doen overigens. Er is nog geen lijstje van aanpassingen bekend gemaakt, maar deze gaat binnenkort volgen en het schijnt een grote patch te zijn. Misschien dat de bovenstaande punten hiermee verzacht worden. Er komt sowieso iets aan om inventory management beter te maken; ik verwacht een storage chest of andere externe opslag. Zou handig zijn om wat meer setjes uitrusting te kunnen bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
KipCurreh schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:16:
[...]

Kan ik je wel gelijk in geven... Heeeeeel veel vraagtekens in Skellige zijn bovendien op zee, maar veel afwisseling (spoils of war, smuggler's cache) met telkens dezelfde vervelende sirens is er helaas niet...

Ik ben momenteel lvl 24, en zit op 40k+ qua coins... geld is idd ook geen uitdaging meer
Dat is het "Ubisoft"-gehalte van games; extra opvulling voor content.
In Velen is het gewoon normaal, ook al is het veel, door de afwisseling niet constant hetzelfde.
In Skellige is het grotendeels allemaal op zee en veelal opvulling zoals Ubisoft dat ook doet; content om content in de game verwerken.
Met name AC Unity had dat heel erg, de map stond bomvol met allerlei kisten en collectibles waardoor je echt moest zoeken naar je missiepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
-SaveMe- schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 23:57:
Ook uitgespeeld. Alleen nog twee treasure hunts over. En 3 bugged quests (kwamen weer in mijn quest log nadat ik ze gecomplete had). In velen geen vraagteken meer over en in Skellige nog een aantal, voornamelijk op het water, maar dat zijn toch allemaal smugglers caches of spoils of war

Snap alleen een ding mbt tot het einde niet

spoiler:
Ciri gaat in die tower erop uit om de White Frost te verslaan. Je ziet haar met moeite tegen een ice storm in lopen. Volgende scene is met haar en Gerarlt in White Orchard in de winter ? WTF ?!? Wat mis ik ?
spoiler:
Ze heeft de White Frost verslagen: haar zelfvertrouwen bepaald of ze het overleeft en dat wordt weer bepaald door jouw keuzes in het spel. White Orchard is in de winter (paar maanden later) staat ook in het begin van de cutscene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ptholemy schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:30:
[...]

spoiler:
Ze heeft de White Frost verslagen: haar zelfvertrouwen bepaald of ze het overleeft en dat wordt weer bepaald door jouw keuzes in het spel. White Orchard is in de winter (paar maanden later) staat ook in het begin van de cutscene.
Dude, spoiler tags plz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
spoiler:
sorry O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Had ik toch een ander einde. ;)
Nu even "witcher moe" maar binnenkort maar beginnen aan de 2e walkthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
geert1 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:57:
Helemaal eens met een aantal van de punten in de reacties boven mij:

[...]

- Het aantal vraagtekens / points of interest is wel heel erg hoog. [...] De witcher gear treasure hunts, contracts en secondary quests zijn tof, maar de punten op de kaart hadden wat mij betreft veel dunner verspreid mogen zijn, maar met meer inhoud en diepgang per stuk. [...]

- Er zijn wel erg veel situaties waar je een flink hoger level hebt dan de vijanden. Levelling curves en plaatsing van vijanden had hier en daar beter gekund; ik vecht te vaak tegen lvl10 vijanden als lvl18 karakter. [...]

[..]
Helemaal mee eens Geert, maar ik ben toch nog van mening dat deze game kwantiteit en kwaliteit biedt. De vele vraagtekens op zee zijn inderdaad meestal suf, maar daar staat tegenover dat er ontzettend veel sidequests met diepgang in deze game zitten. Ik zou zelfs durven beweren dat deze game de hoogste kwaliteit sidequests ooit bevat!
Hoewel ik bij sommige quests graag zou hebben gehad dat er (zoals bijvoorbeeld in Obisidian rpg's) meer outcomes mogelijk zijn. Een voorbeeld is 'In the heart of the woods' op Skellige, waarbij
spoiler: lvl 22 witcher contract
je niet kunt voorkomen dat of de druïde of de ongelovige jongelingen doodgaan. Aan de andere kant is het ook wel verfrissend om af en toe met een zeer onbevredigend einde van een quest te moeten dealen.

Je punt over overlevelt worden is een goed punt. Wat ik doe is ervoor zorgen dat ik story quests nooit op een hoger level doe. M'n assumptie hierbij is dat de gevechten in story quests als het goed is moeilijker zijn, en ik dus liever de story content op het juiste level doe. Maar je blijft heel de game lang tegen dit probleem aanlopen. Erg jammer. Wat dat betreft vond ik de meer lineaire structuur van the Witcher 2 veel prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

ptholemy schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:30:
[...]

spoiler:
Hmmm, ok,

spoiler:
Dat ze gewonnen heeft was mij niet echt duidelijk. Hadden ze wel iets meer cutscene aan mogen spenderen. Maar een goed einde dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Laatst online: 16-10 11:21
Arrahant schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:34:
Helemaal mee eens Geert, maar ik ben toch nog van mening dat deze game kwantiteit en kwaliteit biedt. De vele vraagtekens op zee zijn inderdaad meestal suf, maar daar staat tegenover dat er ontzettend veel sidequests met diepgang in deze game zitten. Ik zou zelfs durven beweren dat deze game de hoogste kwaliteit sidequests ooit bevat!
Met je eens at betreft de side quests; die noemde ik ook als positief tegenover de meer generieke vraagtekens op de kaart. De side quests zijn geweldig; ze hebben karakter, afwisseling, soms humor, soms emotie en zijn altijd interessant. De beste ooit durf ik niet te zeggen, want ook games als Mass Effect, Fallout 3, Pillars of Eternity, Divinity: Original Sin en Wasteland 2 doen het op dit gebied erg goed. Maar The Witcher 3 valt ook voor mij zeker in het rijtje van spellen met de beste en meest diepgaande zij-content.

Nu moet ik ook zeggen dat de zij-content in 90% van de spellen gewoon puur herhaaldelijke bezigheidstherapie is, dus heel veel concurrentie heeft The Witcher ook niet op dit vlak. Vooral de Ubisoft-games hebben er een handje van het open wereld-concept erg generiek in te vullen. The Witcher 3 brandt zich hier ook aan wat betreft de vraagtekens, maar doet het gelukkig stukken beter qua main en secondary quests, contracts, witcher gear treasure hunts e.d.

Ik hoop dat CD Project RED met hun volgende game (Cyberpunk 2077) kiest voor nóg meer kwaliteit, en wat minder generieke points of interest. Ik heb liever 50 unieke punten, dan 500 generieke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

geert1 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:19:
[...]

Met je eens at betreft de side quests; die noemde ik ook als positief tegenover de meer generieke vraagtekens op de kaart. De side quests zijn geweldig; ze hebben karakter, afwisseling, soms humor, soms emotie en zijn altijd interessant. De beste ooit durf ik niet te zeggen, want ook games als Mass Effect, Fallout 3, Pillars of Eternity, Divinity: Original Sin en Wasteland 2 doen het op dit gebied erg goed. Maar The Witcher 3 valt ook voor mij zeker in het rijtje van spellen met de beste en meest diepgaande zij-content.

Nu moet ik ook zeggen dat de zij-content in 90% van de spellen gewoon puur herhaaldelijke bezigheidstherapie is, dus heel veel concurrentie heeft The Witcher ook niet op dit vlak. Vooral de Ubisoft-games hebben er een handje van het open wereld-concept erg generiek in te vullen. The Witcher 3 brandt zich hier ook aan wat betreft de vraagtekens, maar doet het gelukkig stukken beter qua main en secondary quests, contracts, witcher gear treasure hunts e.d.

Ik hoop dat CD Project RED met hun volgende game (Cyberpunk 2077) kiest voor nóg meer kwaliteit, en wat minder generieke points of interest. Ik heb liever 50 unieke punten, dan 500 generieke.
volledig mee eens idd, het is wat muggeziften op verder een geweldig spel en de beste van de trilogie, al vind ik de eerste, hoewel anders qua opzet, ook heel erg goed. nummer 2 was eigenlijk een beetje een tussenstap tussen 1 en 3 in. niet slecht maar wat anders dan 1 en 3 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Oh, Divinity Original Sin, goed dat je hem noemt! Die ga ik hierna spelen. Pillars of Eternity had inderdaad ook uitstekende sidequests en goed geschreven characters (net als in The Witcher 1-3). Ook erg van genoten, poe.

Anyways, we zijn weer thuis, het is warm: dus de hoogste tijd om verder te gaan met The Witcher 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Arrahant schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:55:
Oh, Divinity Original Sin, goed dat je hem noemt! Die ga ik hierna spelen. Pillars of Eternity had inderdaad ook uitstekende sidequests en goed geschreven characters (net als in The Witcher 1-3). Ook erg van genoten, poe.

Anyways, we zijn weer thuis, het is warm: dus de hoogste tijd om verder te gaan met The Witcher 3!
Grappig dat jullie deze aanhalen, want hier zit ik nu reeds 41uur verder maar heb ik sinds The Witcher 3 niet meer gespeeld... Van zodra ik met TW3 klaar bent, ga ik hiermee verder...

Ook een geweldige game trouwens :)

Als er iemand hier ooit zin heeft in een coop pt, laat maar weten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
SouLLeSSportal schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:23:
[...]

volledig mee eens idd, het is wat muggeziften op verder een geweldig spel en de beste van de trilogie, al vind ik de eerste, hoewel anders qua opzet, ook heel erg goed. nummer 2 was eigenlijk een beetje een tussenstap tussen 1 en 3 in. niet slecht maar wat anders dan 1 en 3 zijn.
spoiler:
Ik denk wel dat je het spel het best kan ervaren als je deel 1 en 2 ook hebt gespeeld. Ik kwam regelmatig verwijzingen tegen (bijv. Shani uit deel 1) die je niet kan plaatsen zonder voorkennis. Als je deel 1 en 2 niet gedaan hebt = minder diepe spelervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
geert1 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 16:19:
[...]

Dit genre (scifi)spreekt me overigens totaal niet aan.. Zie liever een Witcher verhaal, voor de wil hunt, bijv. op basis van de boeken. Of een vervolg op basis van Ciri, of Geralt die Ciri toch weer te hulp moet komen etc.

[ Voor 8% gewijzigd door ptholemy op 03-07-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
ptholemy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:38:
[...]

Dit genre (scifi)spreekt me overigens totaal niet aan.. Zie liever een Witcher verhaal, voor de wil hunt, bijv. op basis van de boeken. Of een vervolg op basis van Ciri, of Geralt die Ciri toch weer te hulp moet komen etc.
Cyberpunk is het eerste grote spel welke ze (na W3) uit gaan brengen.
Ze gaan ooit, waarschijnlijk, wel weer games maken die met het 'the witcher'-universum te maken hebben, maar het verhaal van Geralt is naar W3 over en uit (bron: CDPR).
A spokesperson tells Joystiq, "The Witcher 3: Wild Hunt will wrap up the saga of Geralt of Rivia, but we do leave open the possibility of returning to the Witcher world."

[ Voor 14% gewijzigd door Nnoitra op 03-07-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
ptholemy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:38:
[...]

spoiler:
Nogal moeilijk, als je weet dat de mogelijkheid bestaat dat zowel Geralt als Ciri 't mogelijk niet overleven in sommige playtroughs van TW3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

KipCurreh schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:05:
[...]

spoiler:
Nogal moeilijk, als je weet dat de mogelijkheid bestaat dat zowel Geralt als Ciri 't mogelijk niet overleven in sommige playtroughs van TW3...
Really ?

spoiler:
Dan heb ik wel een goed, maar voorspelbaar einde gehad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Writing on the official forums, Community & Website Coordinator Marcin Momot revealed there could be big changes made to how items are stored in-game.

Having been asked if fans could expect a patch including an enhanced inventory (sorting options and new tabs) and a personal chest in the near future, Momot replied: "I won't get into super details here but something is in the works and it should please a lot of people."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
-SaveMe- schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:32:
[...]

Really ?

spoiler:
Dan heb ik wel een goed, maar voorspelbaar einde gehad ...
de 'bad' ending

spoiler:
Er is een eind waar Ciri in sterft.. Geralt vindt dan de laatste crown, killt deze en vindt de medaillon terug van Ciri.. Terwijl hij overmand wordt door emoties, wordt hij omsingeld door 'dozens' of monsters... En dan is het gedaan, dus hier laten ze wel nog een ietwat open einde...

Ik weet nog niet wat ik ga krijgen, ik neem gewoon de beslissingen die naar men gevoel op dat moment het beste lijken... ;)

[ Voor 12% gewijzigd door KipCurreh op 03-07-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Eens op YT kijken voor wat alternatieve eindes...

Wel tof dat je ook
spoiler:
zo'n slecht einde kunt krijgen. Wat moet je dan doen in een playthrough om dat te bewerkstelligen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
KipCurreh schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:00:
[...]

de 'bad' ending

spoiler:
Er is een eind waar Ciri in sterft.. Geralt vindt dan de laatste crown, killt deze en vindt de medaillon terug van Ciri.. Terwijl hij overmand wordt door emoties, wordt hij omsingeld door 'dozens' of monsters... En dan is het gedaan, dus hier laten ze wel nog een ietwat open einde...

Ik weet nog niet wat ik ga krijgen, ik neem gewoon de beslissingen die naar men gevoel op dat moment het beste lijken... ;)
spoiler:
Ciri sterft niet, maar ze is domweg niet meer gezien. (zie de endings). Ook een open einde dus. Dat de medaillon bij de Crone is, komt door het gevecht tussen Ciri en de Crones. Geralt wordt dan aan het einde omsingelt, maar sterft ook niet per se. Hier zijn dus nog mogelijkheden, al vrees ik idd dat er geen vervolg zal komen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
-SaveMe- schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:49:

Wel tof dat je ook
spoiler:
zo'n slecht einde kunt krijgen. Wat moet je dan doen in een playthrough om dat te bewerkstelligen ?
spoiler:
je moet Ciri niet volwassen behandelen en alles voor haar beslissen. Als je dan op 5 cruciale momenten meer dan 3 negatief oplost, krijg je de bad ending.

zie ook http://www.vg247.com/2015...w-to-get-the-best-ending/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

-SaveMe- schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:49:

Wel tof dat je ook
spoiler:
spoiler:
het boek eindigt zoals hij in het begin al in een visioen gezien heeft. doodgestoken door een jonge boer met een hooivork en yennefer ook dood. ceri overleefd het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Als je Witcher 1 en 2 echt wilt spelen moet je zelf weten, je kan ook gewoon een playthrough kijken op Youtube. 1 heb ik zelf nooit gespeeld (en is ook de moeite niet als je het mij vraagt) 2 heb ik wel gespeeld maar raakte verveeld ergens halverwege. Als ik eerlijk ben mis je niet veel.

Voor mij is Witcher 3 het beste uit de serie een compleet en redelijk duidelijk verhaal met vele mooie quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Tony Hawk easter egg confirmed... :+

[ Voor 63% gewijzigd door Prozaq op 03-07-2015 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

ptholemy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:38:
[...]

spoiler:
je moet Ciri niet volwassen behandelen en alles voor haar beslissen. Als je dan op 5 cruciale momenten meer dan 3 negatief oplost, krijg je de bad ending.

zie ook http://www.vg247.com/2015...w-to-get-the-best-ending/
Wist ik niet, ook geen guide gekeken. maar dat is blijkbaar precies wat ik wel gedaan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat had ik dus ook, achteraf toch niet moeten doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 16:36

westergas

rikkie_pc

prutser001 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:49:
Als je Witcher 1 en 2 echt wilt spelen moet je zelf weten, je kan ook gewoon een playthrough kijken op Youtube. 1 heb ik zelf nooit gespeeld (en is ook de moeite niet als je het mij vraagt) 2 heb ik wel gespeeld maar raakte verveeld ergens halverwege. Als ik eerlijk ben mis je niet veel.

Voor mij is Witcher 3 het beste uit de serie een compleet en redelijk duidelijk verhaal met vele mooie quests.
1 is ff doorbijten maar er zijn me toch zeker dingen van bij gebleven. 2 is gewoon een heel mooi spel dus waarom zou je die niet spelen?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
westergas schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 10:52:
[...]

1 is ff doorbijten maar er zijn me toch zeker dingen van bij gebleven. 2 is gewoon een heel mooi spel dus waarom zou je die niet spelen?
mee eens.zeker omdat je in deel 1
spoiler:
al kennismaakt met de dreiging van de white frost. waar deel III dus mee eindigt
. Deel 2 is overigens ook geniaal gemaakt en biedt vanaf Act 1 twee verschillende verhaallijnen aan, afhankelijk of je met
spoiler:
Roche of Iorveth
verder gaat.

Mijn mening; het niet spelen van deel 1 en 2 en een korte samenvatting kijken staat gelijk aan het niet kijken van LOTR deel 1 en 2 en gelijk met III beginnen. Je zult je nooit zo betrokken voelen als je de hele trilogie speelt. Iedere zijn ding ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Zojuist gekocht. Vanavond spelen...
Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Lasteraar schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:11:
Zojuist gekocht. Vanavond spelen...
Ben benieuwd :)
Welgemeend advies: als je al van plan bent om een beetje uitdaging te hebben, speel gewoon gelijk de hoogste moeilijkheidsgraad. Ik ben nu met een 2e playthrough bezig en ik natuurlijk is het soms wat lastiger, maar het is echt prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 19-10 12:54
Vond zelf de moeilijkheid in White orchard op Deatch march iets te pittig, mede doordat ik de mechanics nog niet onder de knie had. Daarna kan je de rest van het spel gemakkelijk op de hoogste moeilijkheidsgraad spelen ja. Daaronder is bijna zonde, vooral zodra je bepaalde skills upgrade en je 1 miljoen potions op zak heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55
Eens met de mensen hier boven me. Gewoon Death March! spelen. Zeker int begin is het wel lastig, maar met genoeg skills komt het goed. Vooral goed gebruiken van je crowd control effects (brun, stun, knockdown) en dan komt het allemaal goed.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ja ook aan te raden voor mensen die 5 jaar terug als laatste (mmo)rpg World of Warcraft gespeeld hebben?

Of juist toch een tandje lager om er wat makkelijker in te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik zou eerst de een-na moeilijkste doen, dan kun je een beetje wennen aan de controls etc., dat is sowieso wat anders dan een reguliere RPG. Je kunt het altijd nog omhoog zetten als je meee uitdaging wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dutchgio schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:14:
Ik zou eerst de een-na moeilijkste doen, dan kun je een beetje wennen aan de controls etc., dat is sowieso wat anders dan een reguliere RPG. Je kunt het altijd nog omhoog zetten als je meee uitdaging wil.
Maar dan moet je nog een nieuwe playthrough voor die laatste trophy. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bij main quest brothers in arms. Kan iemand mij aub vertellen hoe ver ik ben? Wil namelijk ook secondary nog een hoop doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:25
Als ik het goed begrijp komt er een patch waarbij opslagplaatsen beschikbaar zijn. Ook zijn diverse ingrediënten zonder gewicht zodat je nog meer kan looten! Een top idee :)

http://www.nu.nl/games/40...locaties-spullen-toe.html

ik zet de game tot de patch ff in de kast. Ben nu lvl 13 en vermaak me er prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10 06:32
Lekkerboeie86 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:39:
Als ik het goed begrijp komt er een patch waarbij opslagplaatsen beschikbaar zijn. Ook zijn diverse ingrediënten zonder gewicht zodat je nog meer kan looten! Een top idee :)

http://www.nu.nl/games/40...locaties-spullen-toe.html

ik zet de game tot de patch ff in de kast. Ben nu lvl 13 en vermaak me er prima mee.
Inderdaad, best veel grote wijzigingen. Vandeweek meer info:
As some of you may know, we are finishing up work on our next big patch, Patch 1.07. It’s a very large update introducing some key changes, including:

A new, alternative (optional) movement response mode for Geralt.
A player stash for storing items, available in various locations throughout the game. Stash locations are marked on the player's map.
Crafting and alchemy components no longer add to the overall inventory weight.
Books are now placed in a dedicated tab in the Inventory and books that have already been read are properly grayed out.
Multiple sorting options are now available in the Inventory.
Alchemy formulas and crafting diagrams can be "pinned", meaning all components and ingredients required to make them will be conveniently marked in the Shop panel.
Dozens of fixes for quest related issues, both major and minor.
A few performance enhancements, including the optimization of FX, scenes and general gameplay.
Various improvements to horse behavior.

Since it's been all hands on deck working to finish and release this patch on time, we won’t be publishing a free DLC this week (don’t worry - free content comes back next week). We hope you understand our decision. We’ve gathered so much feedback from you over the past couple of weeks and we want to implement as much of it as possible. The full change list for the patch 1.07 will be coming later this week. Stay tuned for info about the release of the update itself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Prozaq schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 18:04:
Tony Hawk easter egg confirmed... :+

[video]
Cool, ik kwam net bij toeval een GoT verwijzing tegen!
spoiler: seizoen 1
Een halfling in een sky prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Arrahant schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:21:
[...]

Cool, ik kwam net bij toeval een GoT verwijzing tegen!
spoiler: seizoen 1
Een halfling in een sky prison.
Die plek waar je m vindt komt ook wel aardig overeen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badboy2161
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-07 14:23
Ik heb moeite met het installeren van de game, ik krijg constant een error -10 terwijl ik meer dan voldoende geheugen vrij heb en dat mijn anti virus is uitgeschakeld.

Heeft iemand dit probleem ook ondervonden? Of weet iemand hoe je dit kan oplossen?

[ Voor 20% gewijzigd door Badboy2161 op 06-07-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 21:54
spaceboy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:00:
Maar dan moet je nog een nieuwe playthrough voor die laatste trophy. :9
Niet iedereen zit geketend aan die trophies. Ik ben over naar PC, ik ben eindelijk vrij! Vrij! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
108rogar schreef op maandag 06 juli 2015 @ 23:07:
[...]
Niet iedereen zit geketend aan die trophies. Ik ben over naar PC, ik ben eindelijk vrij! Vrij! :P
Steam achievements :+
(Maar persoonlijk geef ik daar geen ene moer om)

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 06-07-2015 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-10 13:42

Scrummie

Think different

Van 't weekend uitgespeeld en wat een legendarische game.

spoiler:
Maar.. nu ik het hem uitgespeeld vind ik het jammer dat de game verder gaat voor de laatste boss. Vind ik erg jammer, nu heb ik de drang totaal niet verder te spelen. Als het verhaal gewoon door was gegaan, en dan bedoel ik eigenlijk gestopt bij het einde, dus afhankelijk van je einde. Nu zijn alle main story karakters gewoon foetsie, verdwenen. Ik had nog willen bijkletsen met Yen, Triss, sneeuwballen gooien met Ciri, etc.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Scrummie schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:58:

spoiler:
Ik had nog willen bijkletsen met Yen, Triss...
spoiler:
Kletsen... jaja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Ik heb de Steam versie niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 21:54
SmokingCrop schreef op maandag 06 juli 2015 @ 23:35:
[...]

Steam achievements :+
(Maar persoonlijk geef ik daar geen ene moer om)
Ik heb de GOG versie, en bewust Galaxy niet genomen (al schijn je achievements daar ook uit te kunnen zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
Scrummie schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:58:

spoiler:
Maar.. nu ik het hem uitgespeeld vind ik het jammer dat de game verder gaat voor de laatste boss. Vind ik erg jammer, nu heb ik de drang totaal niet verder te spelen. Als het verhaal gewoon door was gegaan, en dan bedoel ik eigenlijk gestopt bij het einde, dus afhankelijk van je einde. Nu zijn alle main story karakters gewoon foetsie, verdwenen. Ik had nog willen bijkletsen met Yen, Triss, sneeuwballen gooien met Ciri, etc.
Na de eindtrailer heb ik niet eens meer een stap meer gezet in Kaer Morhen. ;w

En ja.. (meest) legendarische game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Persoonlijk vind ik de update aan de ene kant goed, de worldcontainers die ze gaan toevoegen, verbeteren van start van lopen voor geralt en de inventory sortering. Aan de andere kant spullen gewichtloos maken vind ik dan juist superslecht, je hebt straks al de mogelijkheid spullen in een kist te douwen, ga je ook nog alles wat voor potions etc te gebruiken is, gewichtloos maken.

Er zijn wel belangrijkere zaken dan gewicht van die paar bloemetjes zoals relevantie van armor/wapens naast de witcher gear, paardrijden, vechten te paard, nut van gold of het gebrek ervan na lvl 15, questbugs etc.

Het is fijn dat ze er lekker mee bezig blijven maar ik verwacht wel wat verbeteringen op hetgeen hierboven.

Met dat gezegd hebbende, de nieuwste DLC Quest net gedaan,lastig, best leuk en ook interessant gezien de mogelijkheid erin. Play to find out ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:19:
Persoonlijk vind ik de update aan de ene kant goed, de worldcontainers die ze gaan toevoegen, verbeteren van start van lopen voor geralt en de inventory sortering. Aan de andere kant spullen gewichtloos maken vind ik dan juist superslecht, je hebt straks al de mogelijkheid spullen in een kist te douwen, ga je ook nog alles wat voor potions etc te gebruiken is, gewichtloos maken.

Er zijn wel belangrijkere zaken dan gewicht van die paar bloemetjes zoals relevantie van armor/wapens naast de witcher gear, paardrijden, vechten te paard, nut van gold of het gebrek ervan na lvl 15, questbugs etc.

[...]
Persoonlijk heb ik het constant heen en weer moeten reizen om spullen te mulen wel weer gezien. Ja, inventory weight zorgt ervoor dat je net wat minder snel rijk kunt worden en de game wat meer immersive wordt, maar ik heb liever veel meer carry weight en minder hoeven mulen. Ik zit nu standaard op 115 weight, wat betekent dat ik 55 weight kan vullen alvorens ik terug moet. Meestal zijn 1 of 2 vraagtekens al genoeg daarvoor. Ik ben zo iemand die alle kistjes die ik tegenkom leeg moet looten... Dus ik juich dit alleen maar toe.

Zo vond ik het echt cool dat je in Pillars of Eternity ten alle tijden bij je kist kunt komen om spullen op te bergen. Net zoals dat ik in de recente Fallout en TES games middels de console 10.000 carry weight heb ingesteld. O-)

Dus even deze patch afwachten en eindelijk the Witcher gear sets maken!! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Arrahant op 07-07-2015 13:01 ]

Pagina: 1 ... 50 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic