Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-10 09:52
GMacD schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 07:55:
[...]

aah, the Archgriffin volgens mij... the memories... :o
Yep, die had ik op lvl 22 al om zeep op de hoogste moeilijkheid graad en in een keer.
Probleem met deze game is dat als je eenmaal weet hoe je monsters moet verslaan en ervoor zorgt dat je volledige armor/weapon set hebt uit de scavenger hunts het echt makkelijk wordt.
In mijn geval volledige cat armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou ik weet niet wat het is met die patches, in 1.01 of 1.02 ben ik pas gaan spelen maar ik merk in verloop van tijd/updates in mijn 2de pt meer 'problemen' dan met b.v. 1.04-1.05.

Al een paar irritante dingen gehad :
- Kon nergens meer op klimmen/geen randen beet pakken leuk tijdens een quest dat ik iemand moest achtervolgen.
- Meerdere malen gehad dat ik geen zwaard kon equippen/silver-steel sword 'overlappen' elkaar in mijn inventory
- Rare grafische bugs als het gaat om b.v. 'water effecten' je ziet dan het object '2x' 1 is b.v. het schip en de andere is de reflectie die er doorheen gaat.

En een aantal quest glitches :
spoiler:
De quest om die 'blinde' sorceres te vinden en gebruik moet maken van portals/stenen. Deze kan ik niet completen. Ik hou 3 opties over 'talk to triss' 'place stone in right spot' en 'talk to Radovik oid' geen van hun geeft me een optie. Triss is al weg naar Kaer Morhan? En die boot kom ik niet op want de guard stuurt me weg. Lijkt me een bug. Deze quest heb ik alleen de eerste keer niet gedaan.

Ook kreeg ik vorige keer commentaar van die Emhyr dat ik hem niet up to date hield maar elke keer als ik daar kom dus na Velen en Novigrad kan ik niet met hem praten.

Wat me wel opviel is dat ik veeeel meer quests tegen kom dan in mijn eerste pt.. Echt een groot verschil.
Ook weer een aantal failed quests
spoiler:
... met die Whoreson Junior... Ik zie geen optie om die quest goed te laten verlopen omdat er zoveel door elkaar lopen met hem als einde. Want aan de ene kant krijg je de normale chain daarbij krijg je een hint om Vernon op te zoeken en met zijn contact te praten en dan krijg je de locatie waar aan de andere kant je hem wel kan vinden als je die Arena doet. Hetzelfde geld voor Triss in die quest chain die reageert ook niet op gesprekken en krijg dan 1 optie 'how are you'
Maar wel kreeg ik nu de vervolg quest van Triss om die mages te redden welke ik in mijn eerste pt niet kreeg?! Ook kreeg ik nu een quest om Radovik te vermoorden!? Of in ieder geval een complot... Je komt iemand tegen en dan ineens is het weer afgelopen en hoor je er niets meer van

Ben nu op Skellige aangekomen en ga daar een paar dingen anders aanpakken (niet terug om die Uma op te halen voordat ik alles klaar heb - Eerste pt dacht ik dat even te doen om zo van die nag melding af te komen maar werd toen gelijk op de trein gezet...)

Heb nu ook een lading meer contract gedaan, deze niet echt bekeken in de eerste pt. Wel een heeeeel vet zwaard gevonden nu. Het enige waar ik op gehoopt had was dat de wereld wat meer zou veranderen door mijn keuzes. Het staat me alleen niet zo bij of ik in mijn eerste pt zoveel 'temple guards' had rondlopen vergeleken met nu.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
Trouwens, klopt het dat je sommige quests niet van je lijstje kan krijgen, zoals bijvoorbeeld die paarden-races? Ik neem aan dat het is omdat die gewoon altijd gedaan kunnen blijven, of moeten ze wel van je quest lijst verdwijnen als je ze gedaan hebt?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

races verdwijnen naar je finished quests zodra je ze gedaan hebt.

Bijna uitgespeeld, laatste gevechten voelen zowaar wat dark souls achtig aan: Gebruikelijke cheese tactics werken totaal niet :D.
Vrouw wou echter samen vroeg gaan slapen, dus laatste beetje is voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:30:
Nou ik weet niet wat het is met die patches, in 1.01 of 1.02 ben ik pas gaan spelen maar ik merk in verloop van tijd/updates in mijn 2de pt meer 'problemen' dan met b.v. 1.04-1.05.
PC of PS4? Op de PS4 merk ik nu weinig problemen meer. Alles loopt lekker, alleen wat veel pop-in en texture-loads in Novigrad maar dat ligt aan de beperkte hardware.
Angeloonie schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:20:
Ik kan echt nergens de Enhanced White Raffard recipe vinden -O- Vanmorgen wel de Superior White Raffard gevonden.. Schiet lekker op zo.. Kan geen enkele merchant/alchemist/herbalist meer vinden met recipes -O-
Heb je de Alchemist op Skellige al gevonden? Ergens rechtsbovenin op Ard Skellige (grootste eiland), hij heeft zo'n beetje alle recipes die in de game te vinden zijn. Ik weet niet precies meer waar, dus ga maar zoeken en neem dit als hint mee. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
KipCurreh schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:10:

spoiler:
Ik ga wel met een probleem zitten denk ik, heb nu aan Triss EN aan Yen mijn liefde verklaard :) Dat kan niet anders dan tegen mij keren ooit.. Ik heb het wel meer voor Triss, aangezien Yen al een paar keer minder uit de hoek is gekomen (zoals bij die Garden die ze daar even vakkundig vernietigd met die necromancy) maar ja... Het verhaal met die Djinn, waar we daarna op die boot zaten op die bergpiek, ik kon gewoon geen nee zeggen...
spoiler:
Dat gebeurd ook nog wel. En hoe...
Verbaas me eigenlijk dat dat hier nog niet is gekomen. Blijkbaar heeft iedereen een voorkeur en kiest niet voor beide. Ik wel. :9
Ondanks de spoiler tag ga ik het niet spoilen. Maar het heeft in ieder geval wel gevolgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:06:
[...]

spoiler:
Verbaas me eigenlijk dat dat hier nog niet is gekomen. Blijkbaar heeft iedereen een voorkeur en kiest niet voor beide. Ik wel. :9
Ondanks de spoiler tag ga ik het niet spoilen. Maar het heeft in ieder geval wel gevolgen...
Heb het gehad, en nee ik ga niks verklappen :P Maar het is wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:06:
[...]

spoiler:
spoiler:
Ik koos ook voor beide, en moest heel hard lachen =P. Arme Geralt, hij blijft daardoor wel alleen achter. Maar ik denk dat het wel past, zo'n persoon kan nooit een stabiele relatie opbouwen. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Sommige quests sluiten elkaar uit dus je zult een aantal quests gewoon niet gaan completen.
spoiler:
voor die quest om phillipa Eilharts grot door te lopen moet je alles vinden, elke portal heeft zo'n steen nodig.Ik had geen problemen ermee, waar zit je exact vast?
the whoreson junior/gangs of novigrad = gangs of novigrad eerst afronden, dan kan je de andere afronden. afhankelijk van keuzes, krijg je idd de triss redt mages questline. die radovid quest heb ik ook afgerond tot bepaald punt, ik neem aan dat die later verder gaat ;)

Ik heb weinig bugs, ook niet de genoemd van jou.
Wel een paar kleine punten waar ik mij aan erger:
Stem van Ceri, past totaal niet binnen het spel en bij haar vind ik, maar is persoonlijke keuze.
het switchen van kanten waar je gaat slaan als je op paard vecht met meerdere enemies, man wat kan dat rage inducing zijn. :( Simpele systeem zoals bij mount & blade waarbij je met de muis zelf aangeeft welke kant je wil slaan is superfijn.
paard in het algemeen, clunky als je niet open veld recht door rijdt.
Niet kunnen springen en klimmen als je vecht of aggro hebt.
Skellige valt me tegen qua omgeving, ik had meer variatie in de natuur verwacht.
Naast gwent wat meer minigames, bv zuipfestijnen. Ook helpt bier niks met health?
iets meer lineair vinden van potions zou wel handig zijn, of ze doen dit per soort ofzo. klein puntje verder.
meer variatie en wat meer invloed met trophies zou wel leuk zijn, nu heb ik eigenlijk altijd maar degene die ik op dat moment heb afgemaakt eraan hangen.

[ Voor 80% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-06-2015 10:53 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Bedankt voor de reacties, PC btw. (Heb met Xbox360 controller geprobeerd maar werd gek :P)

En wat je zegt misschien was ik wel in combat dat ik nergens op kon klimmen? Ookal was er niemand in de buurt.

Een aantal van die bugs had ik ook eerder niet of ze waren me niet opgevallen. Nu ik weer met Yen ben valt het me veel meer op als er iets voor een portal staat is het net of iets wat er voor staat 'verdubbeld' word 1 scherp en de ander een soort water reflectie.

De quest van Phillipa
spoiler:
Ik ben de grot door heb alles gevonden op de grond maar hou 3 opties 'plaats steen' en de 2 om te praten met triss/radovid. Bij mijn weten alle stenen geplaatst maar hij blijft staan. Ben toen met wat klungelig gespring/wall jumping/rolling weer buiten gekomen en nogmaals vanaf het begin alles gedaan maar hij blijft staan. Dus of ik heb ergens iets gemist of iets triggered niet?

Whoreson heb ik via Vernon gevonden door met radovik te praten (wat een lul zeg) Maar ja save game is ver voordat ik aan die gangs of novigrad begon dus dat is geen optie. Dus misschien voor de 3de pt (als DLC er is).

Moet wel zeggen dat ik OVERAL poition recepies tegenkom.. man man je zwemt ergens in een grot en voila weer 2, random ruine weer 2 etc etc. Of gewoon weer 20 bij 1 of andere vendor... Soms ook op tafels etc.

Wat ik jammer vind is dat betere wapens niet altijd mooier zijn, ik heb nu zo'n 'elven wapen' (lijkt op dat zwaard uit 'The Hobbit dat die dwerg koning gebruikt' echt supervet en mooi ook een unieke houder (onderkant zwaard blijft zichtbaar) maar dan maak je 1 of ander ruk monster af en krijg je een random blauw/geel ruk zwaard dat gewoon 80dmg meer is uiteraard komt dat door level verschil...... (Maugrim heet ie).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

prutser001 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:06:
Bedankt voor de reacties, PC btw. (Heb met Xbox360 controller geprobeerd maar werd gek :P)

En wat je zegt misschien was ik wel in combat dat ik nergens op kon klimmen? Ookal was er niemand in de buurt.

Een aantal van die bugs had ik ook eerder niet of ze waren me niet opgevallen. Nu ik weer met Yen ben valt het me veel meer op als er iets voor een portal staat is het net of iets wat er voor staat 'verdubbeld' word 1 scherp en de ander een soort water reflectie.

De quest van Phillipa
spoiler:
Ik ben de grot door heb alles gevonden op de grond maar hou 3 opties 'plaats steen' en de 2 om te praten met triss/radovid. Bij mijn weten alle stenen geplaatst maar hij blijft staan. Ben toen met wat klungelig gespring/wall jumping/rolling weer buiten gekomen en nogmaals vanaf het begin alles gedaan maar hij blijft staan. Dus of ik heb ergens iets gemist of iets triggered niet?

Whoreson heb ik via Vernon gevonden door met radovik te praten (wat een lul zeg) Maar ja save game is ver voordat ik aan die gangs of novigrad begon dus dat is geen optie. Dus misschien voor de 3de pt (als DLC er is).

Moet wel zeggen dat ik OVERAL poition recepies tegenkom.. man man je zwemt ergens in een grot en voila weer 2, random ruine weer 2 etc etc. Of gewoon weer 20 bij 1 of andere vendor... Soms ook op tafels etc.

Wat ik jammer vind is dat betere wapens niet altijd mooier zijn, ik heb nu zo'n 'elven wapen' (lijkt op dat zwaard uit 'The Hobbit dat die dwerg koning gebruikt' echt supervet en mooi ook een unieke houder (onderkant zwaard blijft zichtbaar) maar dan maak je 1 of ander ruk monster af en krijg je een random blauw/geel ruk zwaard dat gewoon 80dmg meer is uiteraard komt dat door level verschil...... (Maugrim heet ie).
Heb je niet toevallig een save voor die quest van phillippa? zou het anders ook niet weten, ik had geen problemen iig.

Kan idd zijn dat je enemies dichtbij je hebt zonder dat ze je aanvielen direct. Soms misschien ook buggy dat het spel nog steeds denkt dat je aan het vechten bent. Heb ik novigrad soms ook dat de burgers wegrennen schreeuwend in angst, terwijl ik gewoon rustig door de straat loop :P

Wapens,tja, dit zal je houden idd, ik gebruik eigenlijk alleen de witcher wapens en zo af en toe een andere tussendoor.
spoiler:
iemand anders ook het wapen longclaw van jon snow gevonden? :+ was helaas ruk in vergelijking met wat ik had lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:04

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:56:
[...]

Heb je de Alchemist op Skellige al gevonden? Ergens rechtsbovenin op Ard Skellige (grootste eiland), hij heeft zo'n beetje alle recipes die in de game te vinden zijn. Ik weet niet precies meer waar, dus ga maar zoeken en neem dit als hint mee. ;)
Nope, die heeft hem niet -O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-10 17:59
Maichel schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:16:
[...]

Sommige enemies hebben ook geen level, maar een doodskopje en dan een vraagteken, volgens mij had zo'n griffin die jij bedoeld ook een keer zoiets. Andere keer had ik het met zo'n rotsen-dude, extreem sterk :)
Als je een enemy met doodshoofd tegenkomt houd dat in dat die meer dan 6 levels boven je zit ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:38:

Stem van Ceri, past totaal niet binnen het spel en bij haar vind ik, maar is persoonlijke keuze.
het switchen van kanten waar je gaat slaan als je op paard vecht met meerdere enemies, man wat kan dat rage inducing zijn. :( Simpele systeem zoals bij mount & blade waarbij je met de muis zelf aangeeft welke kant je wil slaan is superfijn.
paard in het algemeen, clunky als je niet open veld recht door rijdt.
Niet kunnen springen en klimmen als je vecht of aggro hebt.
Skellige valt me tegen qua omgeving, ik had meer variatie in de natuur verwacht.
Naast gwent wat meer minigames, bv zuipfestijnen. Ook helpt bier niks met health?
iets meer lineair vinden van potions zou wel handig zijn, of ze doen dit per soort ofzo. klein puntje verder.
meer variatie en wat meer invloed met trophies zou wel leuk zijn, nu heb ik eigenlijk altijd maar degene die ik op dat moment heb afgemaakt eraan hangen.
Ciri's stem past wel als je weet dat zij
spoiler:
eerst de dochter was van een Royal Family, zo is zij in eerste instantie ook opgevoed. Het ruige kwam pas later met Geralt. =P
Overigens is het dezelfde stemactrice als van de Imperial Agent in SWTOR, ik vind haar wel tof.

Rest ben ik wel met je eens. Daarnaast ben ik ook geen fan van het inventory systeem. Zoveel zoeken en de 'freeze' m.b.t. het switchen tussen verschillende tabs in je inventory is op de PS4 ook best wel irritant. *zucht* Waarom doet niemand het meer zo goed als Morrowind's inventory systeem? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Dayum, ik merk toch steeds vaker dat het spel toch nog wel een paar flaws kent.

- De routes die je minimap aangeeft, zijn zo vaak meters omlopen... Erg irritant, vooral in nieuwe steden.
- Fistfights gaan bijna altijd fout doordat ik de verkeerde man dodge. Waarom ontwijk ik niet automatisch diegene die het dichts bij me staat?! En waarom zou een Witcher in een handgemeen opeens geen signs meer kunnen gebruiken of potions...
- Gwent lijkt leuk, maar helaas zijn bijna al die quests met tegenstanders die kaarten met hoge nummers hebben... Ik heb een enkele 8, een paar 6'jes en voor de rest 4en en 5en... Onmogelijk als je tegenstanders beschikken over Hero kaarten en dan ook nog een revival en insta-kill kaarten...
Zin om alle merchants af te gaan voor betere kaarten heb ik dan ook niet echt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Puc van S. schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:34:
[...]

Als je een enemy met doodshoofd tegenkomt houd dat in dat die meer dan 6 levels boven je zit ;)
Dat weet ik, maar dat vraagteken ipv level...dat zegt me niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Er staat dan een doodshoofdje met ??? er onder ipv het level.

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 23-06-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jeroenneman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:57:
Dayum, ik merk toch steeds vaker dat het spel toch nog wel een paar flaws kent.

- De routes die je minimap aangeeft, zijn zo vaak meters omlopen... Erg irritant, vooral in nieuwe steden.
- Fistfights gaan bijna altijd fout doordat ik de verkeerde man dodge. Waarom ontwijk ik niet automatisch diegene die het dichts bij me staat?! En waarom zou een Witcher in een handgemeen opeens geen signs meer kunnen gebruiken of potions...
- Gwent lijkt leuk, maar helaas zijn bijna al die quests met tegenstanders die kaarten met hoge nummers hebben... Ik heb een enkele 8, een paar 6'jes en voor de rest 4en en 5en... Onmogelijk als je tegenstanders beschikken over Hero kaarten en dan ook nog een revival en insta-kill kaarten...
Zin om alle merchants af te gaan voor betere kaarten heb ik dan ook niet echt.
valt best mee, kijk maar eens terug in deze thread voor tips :)
Tja als je geen tijd in gwent steekt, dan wordt je ook niet beter ;) nogal wiedes, maar sommige merchants hebben ook gewoon kaarten te koop.

de routes gaan over wegen, dus ja sluipweggetjes en crosscountry doet die niet nee :)

boksen is boksen, dat is het hele idee, dus geen 'cheats' vs humans door signs etc. je moet het zien als minigame in het spel, al is het idd soms erg lastig goed te dodgen. Blocken/ is echter veel beter dan kan je namelijk ook lekker die heavy attack paar keer gebruiken :)
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:48:
[...]

Ciri's stem past wel als je weet dat zij
spoiler:
eerst de dochter was van een Royal Family, zo is zij in eerste instantie ook opgevoed. Het ruige kwam pas later met Geralt. =P
Overigens is het dezelfde stemactrice als van de Imperial Agent in SWTOR, ik vind haar wel tof.

Rest ben ik wel met je eens. Daarnaast ben ik ook geen fan van het inventory systeem. Zoveel zoeken en de 'freeze' m.b.t. het switchen tussen verschillende tabs in je inventory is op de PS4 ook best wel irritant. *zucht* Waarom doet niemand het meer zo goed als Morrowind's inventory systeem? :/
Dan nog vind ik het niet echt passen, maar goed persoonlijk zoals ik al zei ;)

die inventory ben ik ook met je eens, gvd wat een gezoek naar die potions, oils etc etc. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Maichel schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:00:
[...]

Dat weet ik, maar dat vraagteken ipv level...dat zegt me niks.
Doodshoofd zegt genoeg lijkt me, get the fuck outta there, want meestal doe je zo weinig damage dan dat je uur bezig bent zo ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:05:
[...]

Doodshoofd zegt genoeg lijkt me, get the fuck outta there, want meestal doe je zo weinig damage dan dat je uur bezig bent zo ongeveer.
Nee dat weet ik inderdaad, maar misschien vergis ik me nu zit ik te denken....

- Als een vijand veel hoger is, zie je inderdaad zijn level met een rood doodskopje, wegrennen!
- Maar, soms zie ik vijanden met een rood doodskopje en geen level erbij, maar alleen "???".

Wat is dan het verschil tussen doodskopje en level en doodskopje en geen level maar "???" ?

Een voorbeeldje van Doodskopje met ???

Voorbeeldje van vijand met doodskopje, maar wel level nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Soms kan je die hogere vijanden best aan hoor :P. Zit nu op level 35 en vermoord hier en daar nog wel eens een gaurd (wat magie gebruiken en je kunt ze aanvallen in bijv. Novigrad of Crows Perch). Die schalen overigens mee, zitten nu rond de lvl 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Maichel schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:10:
[...]

- Als een vijand veel hoger is, zie je inderdaad zijn level met een rood doodskopje, wegrennen!
- Maar, soms zie ik vijanden met een rood doodskopje en geen level erbij, maar alleen "???".

Wat is dan het verschil tussen doodskopje en level en doodskopje en geen level maar "???" ?

Durf het niet zeker te zeggen maar ik gok dat met lvl nog doable is mits je lang gevecht wil doen, met ??? gewoon praktisch niet zal lukken, of je moet wellicht in combat zijn om van die enemy het level te zien. Heb het zelf nog niet bewust naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:13:
[...]

Heb je niet toevallig een save voor die quest van phillippa? zou het anders ook niet weten, ik had geen problemen iig.

Kan idd zijn dat je enemies dichtbij je hebt zonder dat ze je aanvielen direct. Soms misschien ook buggy dat het spel nog steeds denkt dat je aan het vechten bent. Heb ik novigrad soms ook dat de burgers wegrennen schreeuwend in angst, terwijl ik gewoon rustig door de straat loop :P

Wapens,tja, dit zal je houden idd, ik gebruik eigenlijk alleen de witcher wapens en zo af en toe een andere tussendoor.
spoiler:
iemand anders ook het wapen longclaw van jon snow gevonden? :+ was helaas ruk in vergelijking met wat ik had lol
Nee ik kreeg die quest 'ineens' je weet wel je loopt ergens en cutscene 'die wil je NU spreken' en voila je staat voor z'n neus... Ik was volgens mij toen al bezig met die Gangs of Novigrad quest maar dit kwam ineens tussendoor ik weet het niet 100% zeker. Ben nu toch al een stuk verder dus ik vind het wel goed.

En ja dat gebeurt bij mij ook vaak loop/ren je door Novigrad en ineens begint de halve stad te gillen/rennen... Opgegeven moment werd ik ook constant aangevallen door die whoreson gasten?! Later kwam ik nog wel eens een groepje van 3 tegen in een steeg ofzo en als ik die dan af maak staan de guards te juichen?? En ja ik heb die Claw ook...

Wat me wel opvalt is dat ik sinds 1.06 al meerdere 'crashes' heb gehad, in mijn eerste pt maar 1 of 2 nu al een stuk of 5-6 gewoon CTD.. geen melding niets.. Het gebeurt meestal tijdens de wat complexe 'boss battles'
spoiler:
Net die Djinn aan het afmaken en ja hoor CTD, had het ook bij die Wild hunt gast in die grot die elke keer healed
Kan uren achter elkaar spelen maar soms heb ik dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Maichel schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:10:
[...]

Doodshoofd met level zal (even geschat) 4/6 levels boven je zijn, alleen doodshoofd met ??? is 6+ levels boven je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

prutser001 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:41:
[...]

Nee ik kreeg die quest 'ineens' je weet wel je loopt ergens en cutscene 'die wil je NU spreken' en voila je staat voor z'n neus... Ik was volgens mij toen al bezig met die Gangs of Novigrad quest maar dit kwam ineens tussendoor ik weet het niet 100% zeker. Ben nu toch al een stuk verder dus ik vind het wel goed.

En ja dat gebeurt bij mij ook vaak loop/ren je door Novigrad en ineens begint de halve stad te gillen/rennen... Opgegeven moment werd ik ook constant aangevallen door die whoreson gasten?! Later kwam ik nog wel eens een groepje van 3 tegen in een steeg ofzo en als ik die dan af maak staan de guards te juichen?? En ja ik heb die Claw ook...

Wat me wel opvalt is dat ik sinds 1.06 al meerdere 'crashes' heb gehad, in mijn eerste pt maar 1 of 2 nu al een stuk of 5-6 gewoon CTD.. geen melding niets.. Het gebeurt meestal tijdens de wat complexe 'boss battles'
spoiler:
Net die Djinn aan het afmaken en ja hoor CTD, had het ook bij die Wild hunt gast in die grot die elke keer healed
Kan uren achter elkaar spelen maar soms heb ik dat..
spoiler:
bij phillipa Eilhart quest krijg je die van radovid, dus je moet dat schip op, niet echt een ik kan niet stoppen dat ik die quest doormoet verhaal, ook voordat je de grot in gaat heb je een cutscene met die witch hunter falers :) misschien kan je hem zo terugvinden.

crashes weet ik niet of dat meer is dan voorheen ik heb dat iets van 1x in de 2-3 uur maar durf niet te zeggen of ik op 1.06 draai nu.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-06-2015 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik ben velen uitgegaan op level 12.. heb alle side quests gedaan. het zijn er volgens mij 43, de rest zijn treasure hunts / bandit camps. ik heb niet alle witcher contracts gedaan.

Klopt dit een beetje ? ik heb het idee dat veel mensen op een hoger level zitten als mij toen ik velen verliet.
ben nu inmiddels level 14 met een paar main quests op novigrad.

zit je nu kwa. main quest op de helft van de game ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:13:
ik ben velen uitgegaan op level 12.. heb alle side quests gedaan. het zijn er volgens mij 43, de rest zijn treasure hunts / bandit camps. ik heb niet alle witcher contracts gedaan.

Klopt dit een beetje ? ik heb het idee dat veel mensen op een hoger level zitten als mij toen ik velen verliet.

zit je nu kwa. main quest op de helft van de game ?
Sorry, maar waarom moet je het weten?

begrijp me niet verkeerd, iedereen kan natuurlijk vragen wat hij of zij wil, maar je kan aan de main questline zien welk level die is, en als je iets gaat doen dat je iets te moeilijk vind dan weet je dus dat je dat later moet doen en tussentijds even wat anders gaat doen om wat levels te sprokkelen.

ook het feit dat je wil weten of je op de helft bent, ik snap dat niet echt. Er is zo veel te doen in de game, laat je niet leiden door hoe ver je bent, maar laat je gewoon verrassen door de game zelf, speel het spel voor het spel, niet voor de statistieken.

/einde rant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

shakespeare schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:13:

Klopt dit een beetje ? Ja ik heb het idee dat veel mensen op een hoger level zitten als mij toen ik velen verliet.

zit je nu kwa. main quest op de helft van de game ? Nee, eerder 33%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:21:
[...]

begrijp me niet verkeerd, iedereen kan natuurlijk vragen wat hij of zij wil, maar je kan aan de main questline zien welk level die is, en als je iets gaat doen dat je iets te moeilijk vind dan weet je dus dat je dat later moet doen en tussentijds even wat anders gaat doen om wat levels te sprokkelen.

ook het feit dat je wil weten of je op de helft bent, ik snap dat niet echt. Er is zo veel te doen in de game, laat je niet leiden door hoe ver je bent, maar laat je gewoon verrassen door de game zelf, speel het spel voor het spel, niet voor de statistieken.

/einde rant...
Je hebt gelijk hoor, maar er zit een verschil in het spelen van een spel. Sommige doen het voor de statistieken en sommige voor het spel. Beide kan en het is maar net wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:21:
[...]

/einde rant...
Ik ben gewoon benieuwd hoe lang ik nog lol heb aan de game mbt. main quests.. niet zo moeilijk doen op zo'n simpele vraag.

Ik speel graag alles maximaal uit.. zeker met deze prachtgame! ik snap niet hoe ze zoveel content kwa. ruimte op een 50gb schijfje krijgen.

thnx!

ik ga vanavond weer verder in novigrad.. secondary quests.. en een paar main missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Je kunt beter je eerste playthrough 'voor het verhaal' spelen en dan de tweede om alles maximaal uit te spelen. Maar zo bekijk ik het dan weer. ;)

Gisteren het einde gehad, dus binnenkort maar beginnen aan die 2e playthrough en dan op z'n moeilijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

shakespeare schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:49:
[...]

Ik ben gewoon benieuwd hoe lang ik nog lol heb aan de game mbt. main quests.. niet zo moeilijk doen op zo'n simpele vraag.

Ik speel graag alles maximaal uit.. zeker met deze prachtgame! ik snap niet hoe ze zoveel content kwa. ruimte op een 50gb schijfje krijgen.

thnx!

ik ga vanavond weer verder in novigrad.. secondary quests.. en een paar main missions.
Je bent nog niet op de helft geloof ik. Duurt echt nog wel even tot je klaar bent (en zelfs als je klaar bent is er nog zat te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Nou ik weet niet waarom er zoveel dingen anders lopen dan in mijn eerste pt :P dikke spoilers je bent gewaarschuwd.
spoiler:
In deze pt kwam ik Lambert tegen met een quest, wel een vermakelijke quest, hem heb ik nooit gezien in mijn eerste pt terwijl ik haast wel zeker weet dat ik diezelfde witcher contract aangenomen heb?

Kennelijk heeft dit wat effect op wat er gebeurt in Kaer Morhan.

Op het moment dat je dus gaat zuipen daar krijg je die gesprekjes met die 2 andere witchers, de eerste keer was het een beetje saai, kaarten slap ouwehoeren etc. Nu om wat voor reden dan ook was iedereen lam, 1 van die witchers lag buiten te slapen en wilde via die 'telefoon' van yen vrouwen binnenhalen en trokken allemaal een jurk aan van yen :P En krijgen 1 of andere vent aan de lijn.. Ik heb serieus in een deuk gelegen... Man wat een idioterie :) Dit is wat er gebeurt : YouTube: Witcher 3 - Kaer Morhen DRUNK Geralt Lambert Eskel FUNNY SHIT
YouTube: The Witcher 3 - Drunk Witchers & Geralt Wears Yennefer's Dress

Owja en iemand Tyler Durden al op z'n bek geslagen? :P Durden the Tailor ;)

[ Voor 9% gewijzigd door prutser001 op 23-06-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
prutser001 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:24:
Nou ik weet niet waarom er zoveel dingen anders lopen dan in mijn eerste pt :P dikke spoilers je bent gewaarschuwd.
spoiler:
In deze pt kwam ik Lambert tegen met een quest, wel een vermakelijke quest, hem heb ik nooit gezien in mijn eerste pt terwijl ik haast wel zeker weet dat ik diezelfde witcher contract aangenomen heb?

Kennelijk heeft dit wat effect op wat er gebeurt in Kaer Morhan.

Op het moment dat je dus gaat zuipen daar krijg je die gesprekjes met die 2 andere witchers, de eerste keer was het een beetje saai, kaarten slap ouwehoeren etc. Nu om wat voor reden dan ook was iedereen lam, 1 van die witchers lag buiten te slapen en wilde via die 'telefoon' van yen vrouwen binnenhalen en trokken allemaal een jurk aan van yen :P En krijgen 1 of andere vent aan de lijn.. Ik heb serieus in een deuk gelegen... Man wat een idioterie :) Dit is wat er gebeurt : YouTube: Witcher 3 - Kaer Morhen DRUNK Geralt Lambert Eskel FUNNY SHIT
YouTube: The Witcher 3 - Drunk Witchers & Geralt Wears Yennefer's Dress

Owja en iemand Tyler Durden al op z'n bek geslagen? :P Durden the Tailor ;)
spoiler:
dat drink spelletje ook, "I have never" e n dan ligt /ezekiel" buiten langs zijn geit te slapen :') geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
heb gisteravond toch een aantal contracts proberen te doen op level 24/25. ( ben zelf 14 ) maar helaas niet te doen nog!

Ik kom er maar niet aan toe om de main story line te volgen! elke avond probeer ik het weer en ga toch maar weer side quests doen..

Alleen Gwent heb ik nog nooit gedaan.. mischien moet ik dit ook maar eens leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teller staat op 94 uur en het spel is uitgespeeld met een vrij positief einde en Gerald op level 35 :).

Wel gedaan: alle "gewone" sidequests die ik kon vinden, alle extras in main quests, alle Gwent quests, meeste Scavenger hunts
niet gedaan: fist fights (simpelweg niet leuk imo), scavenger hunts die ik niet kon unlocken (nooit mastercraft feline schematics gevonden) en een groot deel witcher contracts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

shakespeare schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:52:
heb gisteravond toch een aantal contracts proberen te doen op level 24/25. ( ben zelf 14 ) maar helaas niet te doen nog!

Ik kom er maar niet aan toe om de main story line te volgen! elke avond probeer ik het weer en ga toch maar weer side quests doen..

Alleen Gwent heb ik nog nooit gedaan.. mischien moet ik dit ook maar eens leren.
Ik heb nu zo'n beetje alle gwent quests gedaan wat een flinke sloot XP oplevert en er zitten aardig wat 'normale' quests bij, sommige quests kun je alleen krijgen als je de main story line volgt maar dan nog kun je daar een flinke sloot XP uit halen. Maar 'de complete collectie' heb ik nog steeds niet geen idee wat ik mis. In elk dorpje of wat dan ook ga ik alle vendors af en inn's maar die quest lijkt niet te willen completen.. En toch heb ik al heel wat kaarten dubbel ook.

Met level 14? zou je misschien kunnen gaan kijken in Skellige? Door zo'n beetje alles te doen ben ik nu lvl 32 en heb nog zat te doen (deze keer maar 1 failed quest die misschien gewoon bugged was, quest voor Phillipa) Ik heb nu Ciri en ben met haar, heb Mastercrafted Ursine gear, zwaarden/crossbow. Deze gear heeft een hoop deuren geopend heb een aantal quests/contracts gedaan die een level of 3-4 hoger waren, echt veel hoger wil je niet want dan duurt het eeuwen....

Ook tijdens mijn 'ge roam' een paar keer moeten rennen omdat de mobs in eens een lvl of 4-10 hoger waren. Ook dat zoeken naar items/gear etc geeft XP het is gewoon belangrijk dat je quests doet op het juiste level (of 1-2 onder aanbevolen level voor max XP. Je kan echt wel wat main story line spul doen een aantal stappen openen een hoop extra quests welke je outleveled op een later moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
prutser001 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:13:
[...]

Ik heb nu zo'n beetje alle gwent quests gedaan wat een flinke sloot XP oplevert en er zitten aardig wat 'normale' quests bij, sommige quests kun je alleen krijgen als je de main story line volgt maar dan nog kun je daar een flinke sloot XP uit halen. Maar 'de complete collectie' heb ik nog steeds niet geen idee wat ik mis. In elk dorpje of wat dan ook ga ik alle vendors af en inn's maar die quest lijkt niet te willen completen.. En toch heb ik al heel wat kaarten dubbel ook.

Met level 14? zou je misschien kunnen gaan kijken in Skellige? Door zo'n beetje alles te doen ben ik nu lvl 32 en heb nog zat te doen (deze keer maar 1 failed quest die misschien gewoon bugged was, quest voor Phillipa) Ik heb nu Ciri en ben met haar, heb Mastercrafted Ursine gear, zwaarden/crossbow. Deze gear heeft een hoop deuren geopend heb een aantal quests/contracts gedaan die een level of 3-4 hoger waren, echt veel hoger wil je niet want dan duurt het eeuwen....

Ook tijdens mijn 'ge roam' een paar keer moeten rennen omdat de mobs in eens een lvl of 4-10 hoger waren. Ook dat zoeken naar items/gear etc geeft XP het is gewoon belangrijk dat je quests doet op het juiste level (of 1-2 onder aanbevolen level voor max XP. Je kan echt wel wat main story line spul doen een aantal stappen openen een hoop extra quests welke je outleveled op een later moment.
Als je wilt weten welke je mist, kijk even op www.gwentcards.com, aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ik ga skellige pas in als ik alles in novigrad gehad heb ( bijna alles )

heb nu al een aantal sec quests open staan waarvoor ik in skellige moet zijn.

wat je wel merkt is dat je met de main story line levels omhoog schiet! ben gisteren ook nog teruggeweest in velen.. bij de ? .. echter dat zijn heel monster nests.. krijg je ook zeer weinig XP van. Leuk als opvulling.

De witcher contracts zijn veruit het moeilijkst... vindt de bommen ook tegenvallen. devils puffball etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-10 16:49

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
shakespeare schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:32:

wat je wel merkt is dat je met de main story line levels omhoog schiet! ben gisteren ook nog teruggeweest in velen.. bij de ? .. echter dat zijn heel monster nests.. krijg je ook zeer weinig XP van. Leuk als opvulling.

De witcher contracts zijn veruit het moeilijkst... vindt de bommen ook tegenvallen. devils puffball etc..
Heb dit ook gedaan, was ongeveer lvl 20 toen ik de eerste x naar Skellige ging

't nadeel hieraan is dat je wel enkele low lvl quests tegenkomt (ranging lvl 12 - 18) die dus eigenlijk niet meer voor exp gaan zorgen... Maar zeker nog wel de moeite waard zijn om te doen, enkel voor het verhaal
Ik probeer dan gewoon om eerst de meeste low lvl quests af te werken, om dan zo op te bouwen tot ik terug op lvl zit met de meeste dingen...
Nu gisteren en eergisteren me hele tijd bezig gehouden met de POI's op Skellige te doen, en dan ook de sidequests die je tegenkomt... Toch ook weer een paar uurtjes spelplezier bij

Idd, de bommen gebruik ik ook amper en zijn meer om de monster nests op te blazen... bij sommige monsters kun je ze wel gebruiken, maar dan heb je meestal de signs die beter gaan werken...
Hetzelfde verhaal met de crossbow, enkel interessant onder water en heel soms in de lucht, maar in het 2de geval werkt Aard dan weer veel beter imo

Trouwens heeft er iemand al die Gwent achievement dat je dat tornooi moet winnen in de Passiflora ? Ik heb gelezen dat je hiervoor eerst de High stakes quest moet doen zonder 1x te verliezen, anders is de kans al verkeken...
Ik ga 't eens nagaan als ik nog eens in Novigrad passeer, je zou die quest moeten kunnen starten ergens aan een signboard als ik het goed snap...

[ Voor 10% gewijzigd door KipCurreh op 24-06-2015 10:38 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

De kans is zeer klein dat je alles kan doen in Novigrad op lvl 14 een groot aantal quests zitten op 20-26(28?) En ik geloof zelfs een (contracts) 30-35 hier en daar. Skellige is vanaf ~16 en voor de verhaal lijn maakt het niet echt veel uit. Ook kun je random aangevallen worden bij sommige quests waar de vijanden dan ~20 zijn of je moet geld geven/axii gebruiken (indien mogelijk/hoog genoeg level).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
KipCurreh schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:35:
[...]

Heb dit ook gedaan, was ongeveer lvl 20 toen ik de eerste x naar Skellige ging

't nadeel hieraan is dat je wel enkele low lvl quests tegenkomt (ranging lvl 12 - 18) die dus eigenlijk niet meer voor exp gaan zorgen... Maar zeker nog wel de moeite waard zijn om te doen, enkel voor het verhaal
Ik probeer dan gewoon om eerst de meeste low lvl quests af te werken, om dan zo op te bouwen tot ik terug op lvl zit met de meeste dingen...
Nu gisteren en eergisteren me hele tijd bezig gehouden met de POI's op Skellige te doen, en dan ook de sidequests die je tegenkomt... Toch ook weer een paar uurtjes spelplezier bij

Idd, de bommen gebruik ik ook amper en zijn meer om de monster nests op te blazen... bij sommige monsters kun je ze wel gebruiken, maar dan heb je meestal de signs die beter gaan werken...
Hetzelfde verhaal met de crossbow, enkel interessant onder water en heel soms in de lucht, maar in het 2de geval werkt Aard dan weer veel beter imo

Trouwens heeft er iemand al die Gwent achievement dat je dat tornooi moet winnen in de Passiflora ? Ik heb gelezen dat je hiervoor eerst de High stakes quest moet doen zonder 1x te verliezen, anders is de kans al verkeken...
Ik ga 't eens nagaan als ik nog eens in Novigrad passeer, je zou die quest moeten kunnen starten ergens aan een signboard als ik het goed snap...
Heb gisteren High Stakes gedaan en lag er in de eerste ronde al uit...toch de quest op een manier kunnen afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Beter doe je tot bepaald lvl de quests, dan blijft de main questlijn ook interessant qua uitdaging, tussen 16-20 is het goed te doen en leuk, daarboven ga je vrij snel OP kant op.

monsternests zijn super om bepaalde potion oil ingredienten te kijgen.

bombs zijn vooral goed te gebruiken vs humans en drowners etc waar het voornamelijk om vuur gevoelige vijanden gaat. grapeshot is goed vs air enemies. northern wind vs fire golem etc.
Ze zijn niet supersterk in het begin maar kunnen mooi helpen omdat ze van een afstand kan gebruiken, laadt je je quen op en kan je er weer tegen aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Maichel schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:48:
[...]

Heb gisteren High Stakes gedaan en lag er in de eerste ronde al uit...toch de quest op een manier kunnen afmaken.
Saven tussendoor en poging 244 lukte het. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Idd :P

Gwent is veels te random, de 1e hand bepaalt in 75% van de gevallen of je wint/verliest. Zeker in High Stakes, als je daar geen spies krijgt ben je redelijk kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:15:
[...]

Saven tussendoor en poging 244 lukte het. :+
Ik had hem expres een beetje uitgesteld totdat ik ook in Skellige alle kaarten zo een beetje wel had.

Uiteindelijk echt easy gewonnen met een Nilfgaard deck met spies en hero's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
SouLLeSSportal schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:13:
[...]

Beter doe je tot bepaald lvl de quests, dan blijft de main questlijn ook interessant qua uitdaging, tussen 16-20 is het goed te doen en leuk, daarboven ga je vrij snel OP kant op.

monsternests zijn super om bepaalde potion oil ingredienten te kijgen.

bombs zijn vooral goed te gebruiken vs humans en drowners etc waar het voornamelijk om vuur gevoelige vijanden gaat. grapeshot is goed vs air enemies. northern wind vs fire golem etc.
Ze zijn niet supersterk in het begin maar kunnen mooi helpen omdat ze van een afstand kan gebruiken, laadt je je quen op en kan je er weer tegen aan :)
Slowdown(Axi) + bommetjes = unhappy bossjes :p

Soms gooi ik de enemy half dood met bommen voordat ik in de buurt kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
prutser001 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:40:
[...]

De kans is zeer klein dat je alles kan doen in Novigrad op lvl 14 een groot aantal quests zitten op 20-26(28?) En ik geloof zelfs een (contracts) 30-35 hier en daar. Skellige is vanaf ~16 en voor de verhaal lijn maakt het niet echt veel uit. Ook kun je random aangevallen worden bij sommige quests waar de vijanden dan ~20 zijn of je moet geld geven/axii gebruiken (indien mogelijk/hoog genoeg level).
de meeste secondary die ik nu tegenkom in novigrad zijn easy... alleen de witcher contracts vallen tegen!
De main story line is ook makkelijk op level 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Die High stakes quest was een eitje. Ze maakten echt geen kans. Ik gebruik nu altijd het Nilfguardian deck met 28 kaarten, waaronder 7 (8?) heroes, 4 spies, 1 decoy, aantal healers en hoge level kaarten. Door je deck klein te houden krijg je gewoon vrijwel altijd een goede hand of kun je je hand nog beter maken door spies. Zelden dat ik echt een beroerde hand krijg ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Ik begon er te vroeg aan, kwam ik aan met m'n noob deck. ;)
Heb echt veel moeten herladen van de save om te winnen, want moest dat toernooi natuurlijk wel winnen. Gezien het verdere verloop wordt het dan wat lastig.
Je kunt ook niet weg, dan mislukt de quest. Ook dat had ik al geprobeerd. :+

En nu moet ik die vrouw daar hebben voor de Gwent quest, maar die zit bugged en kun je geen interactie mee beginnen.
Doen die wel voor de 2e playthroug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik heb geen enkele Gwent quest meer open staan, maar ook nog niet de achievement van alle kaarten. Bij merchants/blacksmith's e.d. krijg ik ook geen kaarten meer. Vraag me dus af welke ik nog zou moeten. Zit nu in Kaer Morhen net ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik wou dat ik die gwent quests kon "hiden" of dat ze in een aparte categorie staan :+
I really don't care about a card game.. Redelijk irritant om telkens die gwent quests te zien staan wanneer ik kijk welke secondary missies ik nog kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

-SaveMe- schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:50:
Ik heb geen enkele Gwent quest meer open staan, maar ook nog niet de achievement van alle kaarten. Bij merchants/blacksmith's e.d. krijg ik ook geen kaarten meer. Vraag me dus af welke ik nog zou moeten. Zit nu in Kaer Morhen net ...
Mogelijk heb je er tijdens quests een aantal gemist (ik iig wel, dacht dat dit later nog kon). Sowieso krijg je na Kaer Morhen nog wat opties tijdens een quest volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Angeloonie schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:57:
[...]

Mogelijk heb je er tijdens quests een aantal gemist (ik iig wel, dacht dat dit later nog kon). Sowieso krijg je na Kaer Morhen nog wat opties tijdens een quest volgens mij.
Iedereen die ik tegen ben gekomen waarmee ik gwent kon spelen heb ik ook gelijk gedaan. en natuurlijk altijd gewonnen (in het begin paar keer herladen, maar verlies nu eigenlijk nooit meer).
Heb weinig zin om alles met een guide na te gaan lopen ....

Normaal ben ik niet zo van de mini games in games, maar Gwent is een positieve uitzondering. Vind het een leuk spelletje en afleiding gedurende de game ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
-SaveMe- schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:50:
www.gwentcards.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik zal ook eens kijken als ik thuis ben, voor zover ik weet mis ik een paar van die 10 punten (niet 'elite') kaarten en heb op dit moment zelfs kaarten dubbel (van die muster? kaarten).

Zelf speel ik meestal Monster of Scoai'tel dek met flink veel spies/buff/muster kaarten etc. Hoogste totale score in 2de ronde is nu 205 :)

Als je verder komt valt me wel 1 ding op, de 'computer' gooit dan 2-3 kaarten neer gebruikt dan ineens dummies en trekt zo het bord weer leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

prutser001 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:31:
[...]

Ik zal ook eens kijken als ik thuis ben, voor zover ik weet mis ik een paar van die 10 punten (niet 'elite') kaarten en heb op dit moment zelfs kaarten dubbel (van die muster? kaarten).

Zelf speel ik meestal Monster of Scoai'tel dek met flink veel spies/buff/muster kaarten etc. Hoogste totale score in 2de ronde is nu 205 :)

Als je verder komt valt me wel 1 ding op, de 'computer' gooit dan 2-3 kaarten neer gebruikt dan ineens dummies en trekt zo het bord weer leeg.
dat doet die bij mij altijd als ik spies gebruik, altijd hebben ze een decoy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
prutser001 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:31:
[...]

205! Damn!

Ik vind "de computer" soms wel dom (wellicht te maken met moeilijkheidsgraad?). Bijvoorbeeld zijn zwaardjes lijn heeft een score van 36 en de siege lijn een score van 3 ofzo. Hij speelt dan zo'n verdubbelaar (hoorntje) en die speelt die dan bij de 3 punten lijn ipv de 36 punten lijn....wtf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Thanks. Ken de site. Maar dan moet je 200 kaarten ofzo nalopen, alleen voor een achievement. Klinkt als werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:40:
[...]

Thanks. Ken de site. Maar dan moet je 200 kaarten ofzo nalopen, alleen voor een achievement. Klinkt als werk ;)
hoogst waarschijnlijk is je probleem de bugged innkeeper die niet meer met je wil praten in Skellige. Waar die gast dood ging door die 2 anderen die jou niet mochten...

Als je die quest al gedaan hebt, maar nog niet de kaarten gekocht van de innkeeper dan ben je screwed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
-SaveMe- schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:40:
[...]

Ja das waar, ik heb het er niet voor over in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik heb sowieso de barons zijn kaart niet, dacht dat ik die al had toen ik de missie van hem afrondde. De meeste weten wel hoe die afloopt als je bepaalde keuze maakt .. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Die kaart kan je vinden in zijn kamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:46:
[...]

hoogst waarschijnlijk is je probleem de bugged innkeeper die niet meer met je wil praten in Skellige. Waar die gast dood ging door die 2 anderen die jou niet mochten...

Als je die quest al gedaan hebt, maar nog niet de kaarten gekocht van de innkeeper dan ben je screwed.
Hmmm, staat me vaag iets van bij. Welk eiland / dorpje ? Maar over het algemeen is het eerste wat ik doe bij nieuwe npc's is Gwent spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
SouLLeSSportal schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:56:
Ik heb sowieso de barons zijn kaart niet, dacht dat ik die al had toen ik de missie van hem afrondde. De meeste weten wel hoe die afloopt als je bepaalde keuze maakt .. :X
spoiler:
Die kan je terugvinden in zijn kamer in het kasteeltje, ligt in een klein doosje op een desk

Maak er nu ook een gewoonte van om bij elke nieuwe Merchant/Blacksmith/Innkeeper eerst te kijken of hij gwent cards verkoopt en allemaal te kopen, om daarna een gwent game te spelen tot ik win en iets krijg :)

[ Voor 20% gewijzigd door KipCurreh op 24-06-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

KipCurreh schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:07:
[...]

spoiler:
Die kan je terugvinden in zijn kamer in het kasteeltje, ligt in een klein doosje op een desk

Maak er nu ook een gewoonte van om bij elke nieuwe Merchant/Blacksmith/Innkeeper eerst te kijken of hij gwent cards verkoopt en allemaal te kopen, om daarna een gwent game te spelen tot ik win en iets krijg :)
oeh tnx wist ik niet :D ben heel toevallig net daar voor de master armorer quest :)

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-06-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:01:
[...]

Hmmm, staat me vaag iets van bij. Welk eiland / dorpje ? Maar over het algemeen is het eerste wat ik doe bij nieuwe npc's is Gwent spelen ...
het dorpje is Arinbjorn, de innkeeper staat er wel maar je kan niet met hem praten...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-10 16:02
-SaveMe- schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:32:
Die High stakes quest was een eitje. Ze maakten echt geen kans. Ik gebruik nu altijd het Nilfguardian deck met 28 kaarten, waaronder 7 (8?) heroes, 4 spies, 1 decoy, aantal healers en hoge level kaarten. Door je deck klein te houden krijg je gewoon vrijwel altijd een goede hand of kun je je hand nog beter maken door spies. Zelden dat ik echt een beroerde hand krijg ...
Jup zo doe ik het ook ongeveer. Amper verlies zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

High Stakes ook alles van de eerste keer gewonnen.

Als je bij de trekking alleen maar slechte kaarten krijgt in de trend van "wtf moet ik hiermee?", gooi je die slechte kaarten toch gewoon uit je deck? Spy kaarten zijn handig, maar 100% daarop gokken is ook verre van ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:32:
High Stakes ook alles van de eerste keer gewonnen.

Als je bij de trekking alleen maar slechte kaarten krijgt in de trend van "wtf moet ik hiermee?", gooi je die slechte kaarten toch gewoon uit je deck? Spy kaarten zijn handig, maar 100% daarop gokken is ook verre van ideaal.
Je kan er maar 2 switchen aan het begin natuurlijk.

Ik heb een Nilfgaard deck van 22 kaarten, waaronder 4 of 5 spies en de rest zijn 2 dummies en hero's. op die manier kan je je gehele deck van 22 kaarten spelen in plaats van de 10 in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan er maar 2 switchen aan het begin natuurlijk.
Ik bedoel tijdens het samenstellen van je deck :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Yes gister dan eindelijk mijn trophy gehaald inzake mijn basis gwent deck. OMG wat heb ik plekken bezocht om het compleet te maken.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Mouse_NL schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:38:
Yes gister dan eindelijk mijn trophy gehaald inzake mijn basis gwent deck. OMG wat heb ik plekken bezocht om het compleet te maken.
Nice !

puntjes voor doorzettingsvermogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:36:
[...]

het dorpje is Arinbjorn, de innkeeper staat er wel maar je kan niet met hem praten...
Thanks! Zal daar vanavond eens kijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Nou weer een paar leuke wendingen in mijn pt... man man.. spoilers ahead! :P

spoiler:
Nou na een gezellige avond met Metz, later met Triss op de vuurtoren en Yenefer (ja ja ik ben een slet) Kreeg ik ineens een naar wat ik dacht leuk gesprek met Triss en Yen.. Het begon leuk maar uiteindelijk :P Triss en Yen stonden een beetje te geilen en wat leek op een trio :P uiteindelijk lig je daar vast gebonden op bed en komt Dandelion je 'redden' :P wat een wending ;) (Het is geen Dragon Age Origins iig ;) ) Hierna zijn dan ook alle relaties afgelopen... vreeemd :P

Wel weer een aantal andere gesprekken en dingetjes gedaan alleen weet ik niet waar sommige uit voort komen.

1 Ding is me totaal niet duidelijk :

Ik kreeg een quest om Radovik (die koning gast) af te maken samen met Dijkstra/Thalen?/Roche..
Het bleef even stil rondom deze quest maar na de aanval op Kaer Morhan kon ik weer verder. Er was een vergadering en ik moest Radovik mee lokken naar een brug... hij ging dood maar er veranderde helemaal niets in de steden? Koning is dood maar er leken alleen maar meer soldaten in de stad rond te lopen geen enkele melding nadat hij dood was iedereen ging maar gewoon zijn gang, Philippa maakte hem dood maar niemand lijkt ook maar iets te weten... Zou dit een bug zijn of?

Ook was Vizima? weer verrot toen ik daar kwam alsof ze aangevallen waren... Ook Emhyr zegt er helemaal niets over.

Voorderest lijkt alles nu wel klaar, heb zo'n 86 uur in deze pt zitten en maar 1 quest failed deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:35:
[...]

Ik bedoel tijdens het samenstellen van je deck :p
Die luxe heb ik niet bij iedere faction. Bij monsters en scoia'tael heb ik net genoeg kaarten om uberhaupt een deck te kunnen hebben.

Vind spies wel super chill, heb in mijn northern empire deck volgens mij 4 stuks zitten, heerlijk om er aan het begin van de game een paar te spelen, zodat jij met 13 kaarten o.i.d. zit en je vijand maar met 7 na de eerste ronde, en hem/haar dan compleet te verpulveren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

ThomasXIV schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 07:26:
[...]

Die luxe heb ik niet bij iedere faction. Bij monsters en scoia'tael heb ik net genoeg kaarten om uberhaupt een deck te kunnen hebben.

Vind spies wel super chill, heb in mijn northern empire deck volgens mij 4 stuks zitten, heerlijk om er aan het begin van de game een paar te spelen, zodat jij met 13 kaarten o.i.d. zit en je vijand maar met 7 na de eerste ronde, en hem/haar dan compleet te verpulveren :).
Op Skellige kun je een hoop monster deck kaarten halen, er zijn er ook zat te koop het is alleen flink zoeken/reizen om er een aantal op te halen. Scoia'tel is ook een beetje lastig. Northern empires/Nilfgaardian zijn erg makkelijk te krijgen maar toch vind ik het monster/Scoia'tel deck leuk om te spelen.

Zelf snap ik 1 ding niet helemaal als je het spel uitgespeeld hebt
spoiler:
Als Nilfgaard wint blijft Novigrad bezet door Redanians? Andere stukken van het land daar kom je wel groepen soldaten etc tegen uit Nilfgaard die weg gaan, kampen etc die verlaten zijn noem maar op. Zou dit voor de DLC zijn? Dat je eindelijk die irritante Witch hunters/Redanians uit kan moorden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Gisteren de eerste grote frustraties in dit spel ervaren....

Ik was bezig met wat low lvl quests op te ruimen in Skellige, en ik moest nog de In Wolf's Clothing quest afmaken

spoiler:
Waar je Morkvarg moet killen voor altijd door hem ofwel van het werewolf meat te doen eten, ofwel de fang die je van die kerel aan de dokken krijgt rond zen nek te hangen

Vrij omvangrijke quest in die Freya's garden wel, en op een moment verweeft die ook met de Nameless quest (main)
spoiler:
Waar Yen die arme Craven terug uit de doden oproept om info te winnen

Blijkbaar had ik deze wel al gefinished, maar als ik in Freya's garden rondliep en enkele dingen opmerkte met men Witcher senses, werd deze Nameless quest terug geactiveerd, ook al kan je niks meer doen (
spoiler:
Buiten in die well springen en het lichaam vinden
.
De quest is dus finished, maar blijft bij de active main quest staan.. Heel irritant dus en moest ik dus een previous save loaden om de In Wolf's clothing quest te doen zonder dat ik dus iets deed dat die Nameless quest terug activeerde...
Ok, een minpuntje op de ongeveer 60u playtime die ik ondertussen heb, kan ik best mee leven...

Volgende dat ik ging doen was een treasure hunt naar de Ursine (bear) diagrams..
spoiler:
Ik loop dus via dat bergpadje, kill die stone troll en dan kom je aan zo kapotte bruggen waar je kan overspringen op weg naar boven..

Op een bepaald moment sta je op een richel en word je aangevallen door sirens.. Heel vervelend vanwege de heel beperkte ruimte, en het feit dat je niet kan springen in combat maakte het heel heel frusterend.. Soms viel de combat even weg aangezien ze wegvlogen, om daarna terug geactiveerd te worden.. Tussen sprongen door kwamen dus de koprollen, etc.. Daar kwam dan nog bij dat ik voor de een of andere reden niet meer met men crossbow kon schieten

"This action is not allowed in combat" euh wtf ? |:( |:(

Goed, na veel vallen, terug lopen en klimmen, vallen, etc, heb ik ze toch allemaal kunnen doden (dankjewel Aard).. Dus loop ik terug naar het punt, wil ik op de volgende rots klimmen die volgens mij er toch voor bedoeld is (hij is zo wit geverfd) maar dit lukt dus ook niet meer.. Ik spring er altijd maar tegenaan...

Op dit moment was het al vrij laat geworden, en hadden de frustraties ook de bovenhand genomen en ben ik maar gaan slapen...
Vanavond maar eens kijken of er nog een andere weg is naar die toren...

Gisteren was geen goede Witcher 3 dag... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Ik heb gisteren hetzelfde bear stuff gaan halen daarboven en kon ook die richels niet meer op. Gewoon even saven en die save laden, dan lukt dat klimmen wel. Best wel irritant want die sirens komen uit het niks aangevlogen. Tijdens dat gevecht op die kleine hoek ben ik ook nog eens naar beneden gevallen, op het nippertje overleeft, en mocht terug naar boven gaan...

[ Voor 3% gewijzigd door Jump op 25-06-2015 10:27 ]

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 11:21
Ik heb een vraag over Gwent. Ik vind het wel een leuke mini-game, maar één ding voelt raar voor mij: de overgang naar de volgende ronde. Wanneer / hoe doen jullie dat? Het is namelijk heel makkelijk om maar telkens meer kaarten in te zetten, waarna de vijand dat ook doet en wanneer stop je dan? Wanneer ik pas terwijl ik niet minstens 20-30 punten voorsprong heb, is de kans redelijk aanwezig dat de vijand me nog inhaalt met zijn laatste moves. In sommige gevallen gebruiken we beide bijna alle kaarten in de eerste ronde, waarna de rest van het spel onhandig wordt. Wie heeft tips over hoe ik dit aan zou moeten pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt erop neer dat je de vijand dwingt om zoveel mogelijk kaarten uit te spelen. Soms gebruikt tegenstander ook die tactiek en kan je beslissen om zelf een extra kaart neer te leggen om de overwinning binnen te halen.

Daarom dat ik een grote liefhebber ben van decoys, veel meer dan spies: Ik leg mijn beste kaarten op tafel, waar de tegenstander probeert over te gaan. Dan haal ik ze doodleuk weer weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Of je haalt ze met een mdeic de volgende ronde weer boven tafel. Zo durf ik soms wel eens een kaart extra te spelen, zodat er een goede kaart in de discard pile zit die ik terug boven water kan halen.

De AI houdt soms ook een spy over tot zijn laatste kaart. En die kan dan soms goede kaarten krijgen die het spel compleet omkeren.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Idd, Spies/Decoys/Medics zijn de kaarten waarmee je het verschil maakt...

Als je een spy inschakelt, gaat de AI altijd zijn decoys spelen... Als de AI dan op zijn beurt die spy speelt, kan je hem terughalen met een decoy, etc...
Medics zijn dan weer mooi om hoge kaarten (die eventueel met scorch geëlimineerd zijn) of spies terug te halen...

Verder als je tegen monsters speelt, deze gebruiken veelal melee kaarten met de muster abilities... Hier kan je hem zoveel mogelijk proberen laten leggen en daarna ofwel counteren met die frost card, ofwel hem de overwinning laten..

Kunst is om de tegenstander gewoon zo veel mogelijk kaarten te laten spelen, en goed inschatten of je de eerste of tweede game gaat pakken... Als de AI de eerste ronde wint met tamelijk veel kaarten, speelt hij meestal de tweede ronde niet of heel laag...
Met Nilfgaard krijg je zogezegd de tweede ronde bij 0-0, al paar keer tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Jammer dat er geen site is ofzo om gewoon zo een potje Gwent te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Als ze slim zijn bij CDPR maken ze er een app a lá Hearthstone van. ;)
Dat is al eerder genoemd en lijkt mij s wel een goede aanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-10 11:45

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Decoys gebruik ik eigenlijk niet. Je kan veel beter een goeie kaart in je deck stoppen.
Soms verlies ik opzettelijk de eerste ronde al, zo lang ik naar een paar sterke kaarten over houdt. Dan win ik gegarandeerd.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Nyarlathotep schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:21:
Decoys gebruik ik eigenlijk niet. Je kan veel beter een goeie kaart in je deck stoppen.
Soms verlies ik opzettelijk de eerste ronde al, zo lang ik naar een paar sterke kaarten over houdt. Dan win ik gegarandeerd.
Decoys kunnen anders ontzettend sterk zijn, bv 2x die draak in 1 turn gebruiken een grootte groep mobs te doden (vooral handig tegen monster/scoiatel) of voor de combi biting frost + draak (2 kaart combie om de hele melee lijn weg te krijgen en nog steeds je draak in je deck hebben.)

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 25-06-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Uitgespeeld.

spoiler:
wat voelt kaer morhen leeg aan. Ciri leeft als witcher, temaria terug, triss en geralt samen in een huisje ik wil meee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjorn89 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:32:
Uitgespeeld.

spoiler:
wat voelt kaer morhen leeg aan. Ciri leeft als witcher, temaria terug, triss en geralt samen in een huisje ik wil meee :P.
spoiler:
Ik zou Geralt er uit trappen en zelf met Triss aan de haal gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
spoiler:
Enige jammer aan mij pt is dat ik zowel Triss als Yen gezegd heb dat ik van ze hou...

't stond de eerste uren vast dat ik Triss ging nemen, want in 2 zie je Yen zelfs niet, en de eerste momenten in deze game is 't een totale bitch... Maar dan kom je op Skellige en verandert de hele zaak, en wordt ze zelfs een vrij leuk personage... Dus kon ik daar niet nee tegen zeggen, jammer genoeg..

De keuze voor Triss kwam naar mijn mening iets te vroeg in de game :)
en nu kan je ze ook niet meer ongedaan maken....forever alone ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook weer aan een nieuwe playthrough begonnen op de moeilijkste graad. Laatste PT bijna tot geen sidequests gedaan maar enkel de mainstory dus hoop nu wat meer te zien van de game.

Zijn er nog mensen hier met een best zware pc bak die de .ini's aanpassen voor meer eyecandy? Ik kan er weinig informatie over vinden, er zijn er wel een paar maar die zijn alweer outdated of niet compleet.

Meer van dat op deze tweakers forum plx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

KipCurreh schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:40:
spoiler:
Enige jammer aan mij pt is dat ik zowel Triss als Yen gezegd heb dat ik van ze hou...

't stond de eerste uren vast dat ik Triss ging nemen, want in 2 zie je Yen zelfs niet, en de eerste momenten in deze game is 't een totale bitch... Maar dan kom je op Skellige en verandert de hele zaak, en wordt ze zelfs een vrij leuk personage... Dus kon ik daar niet nee tegen zeggen, jammer genoeg..

De keuze voor Triss kwam naar mijn mening iets te vroeg in de game :)
en nu kan je ze ook niet meer ongedaan maken....forever alone ;w
Dit inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 16:36

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:43:
Ook weer aan een nieuwe playthrough begonnen op de moeilijkste graad. Laatste PT bijna tot geen sidequests gedaan maar enkel de mainstory dus hoop nu wat meer te zien van de game.

Zijn er nog mensen hier met een best zware pc bak die de .ini's aanpassen voor meer eyecandy? Ik kan er weinig informatie over vinden, er zijn er wel een paar maar die zijn alweer outdated of niet compleet.

Meer van dat op deze tweakers forum plx :D
[PC] Witcher 3 performance topic ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

tja van 2 walletjes eten kan in het echie ook slecht uitpakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-10 08:26
Hah nu in Novigrad wat missies aan het doen, en ineens 2 uur verder. Heb wat schermlessen gegeven aan iemand in Novigrad. Viel mij op dat er veel Nederlandse achter/voornamen zijn in Novigrad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
SouLLeSSportal schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:45:
[...]

tja van 2 walletjes eten kan in het echie ook slecht uitpakken ;)
In principe doe je er 3 natuurlijk, maar daar hoor je niks meer over. Het kan dus wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-10 16:53
Puc van S. schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:25:
[...]

Decoys kunnen anders ontzettend sterk zijn, bv 2x die draak in 1 turn gebruiken een grootte groep mobs te doden (vooral handig tegen monster/scoiatel) of voor de combi biting frost + draak (2 kaart combie om de hele melee lijn weg te krijgen en nog steeds je draak in je deck hebben.)
Ik gebruik decoys vooral om bijvoorbeeld een spion door de tegenstander geplaatst weg te halen en die weer terug bij hem te zetten zodat ik ook nog weer 2 kaarten kan trekken.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-10 09:27
Vandaag ook uitgespeeld.
spoiler:
Ciri leeft als witcher, ze kan dus doen wat ze wil.
Jammer dat er geen eind scenes inzitten met Triss, Yennefer en andere characters. Het is wel heel abrupt na een dikke 200 uur. ;(
Heb dan ook totaal geen behoefte om de nog lopende contracts te doen. Het voelt allemaal wat leeg aan nu. Iedereen is weg.
Zou dan eerder een nieuwe playthrough beginnen.
Wat ik ook wel jammer vind is dat Triss in de endgame totaal geen rol van betekenis speelt. Zal in de boeken ook wel zo zijn, maar toch...ik had meer Triss willen zien. :9

En nu vallen we weer even in een diep gat...wat ik altijd heb na goede RPG's als ik ze uitgespeeld heb. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
rwbk schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:39:
Hah nu in Novigrad wat missies aan het doen, en ineens 2 uur verder. Heb wat schermlessen gegeven aan iemand in Novigrad. Viel mij op dat er veel Nederlandse achter/voornamen zijn in Novigrad.
Volgens mij hebben ze ook aangegeven dat ze goed naar middeleeuws Amsterdam hebben gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-10 08:26
Jack O10 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:31:
[...]

Volgens mij hebben ze ook aangegeven dat ze goed naar middeleeuws Amsterdam hebben gekeken.
Ah dat verklaard het
Pagina: 1 ... 49 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic