Gisteren de eerste grote frustraties in dit spel ervaren....
Ik was bezig met wat low lvl quests op te ruimen in Skellige, en ik moest nog de In Wolf's Clothing quest afmaken
spoiler:Waar je Morkvarg moet killen voor altijd door hem ofwel van het werewolf meat te doen eten, ofwel de fang die je van die kerel aan de dokken krijgt rond zen nek te hangen
Vrij omvangrijke quest in die Freya's garden wel, en op een moment verweeft die ook met de Nameless quest (main)
spoiler:Waar Yen die arme Craven terug uit de doden oproept om info te winnen
Blijkbaar had ik deze wel al gefinished, maar als ik in Freya's garden rondliep en enkele dingen opmerkte met men Witcher senses, werd deze Nameless quest terug geactiveerd, ook al kan je niks meer doen (
spoiler:Buiten in die well springen en het lichaam vinden
.
De quest is dus finished, maar blijft bij de active main quest staan.. Heel irritant dus en moest ik dus een previous save loaden om de In Wolf's clothing quest te doen zonder dat ik dus iets deed dat die Nameless quest terug activeerde...
Ok, een minpuntje op de ongeveer 60u playtime die ik ondertussen heb, kan ik best mee leven...
Volgende dat ik ging doen was een treasure hunt naar de Ursine (bear) diagrams..
spoiler:Ik loop dus via dat bergpadje, kill die stone troll en dan kom je aan zo kapotte bruggen waar je kan overspringen op weg naar boven..
Op een bepaald moment sta je op een richel en word je aangevallen door sirens.. Heel vervelend vanwege de heel beperkte ruimte, en het feit dat je niet kan springen in combat maakte het heel heel frusterend.. Soms viel de combat even weg aangezien ze wegvlogen, om daarna terug geactiveerd te worden.. Tussen sprongen door kwamen dus de koprollen, etc.. Daar kwam dan nog bij dat ik voor de een of andere reden niet meer met men crossbow kon schieten
"This action is not allowed in combat" euh wtf ?
Goed, na veel vallen, terug lopen en klimmen, vallen, etc, heb ik ze toch allemaal kunnen doden (dankjewel Aard).. Dus loop ik terug naar het punt, wil ik op de volgende rots klimmen die volgens mij er toch voor bedoeld is (hij is zo wit geverfd) maar dit lukt dus ook niet meer.. Ik spring er altijd maar tegenaan...
Op dit moment was het al vrij laat geworden, en hadden de frustraties ook de bovenhand genomen en ben ik maar gaan slapen...
Vanavond maar eens kijken of er nog een andere weg is naar die toren...
Gisteren was geen goede Witcher 3 dag...