Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
Wat is Kaer Morhen toch een heerlijk gebied. Er is content te vinden, maar het spel wijst je er op geen enkele manier naartoe. Je moet het echt zelf opzoeken door te exploren. Dat geeft het gebied een mysterieuze vibe.

Daarnaast ook één van de mooiste gebieden (op PC)... ze hebben iets met de lightning gedaan in dat gebied, alsof er geen shaders zijn. Alles ziet er kraakhelder uit, zelfs tot in de verste verte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teller tikt nu op 70 uur en ik zit aan level 22 :)
Eindelijk alle schematics voor Ursine armor + zwaarden kunnen bemachtigen en meteen de enhanced versies gecraft aangezien dat allemaal level 22 gear is en qua stats een stuk beter is dan wat ik heb. Maar jongens, voor een Witcher set is die best wel hondslelijk :|.

Skellige is een fantastisch gebied trouwens. Ik vreesde dat ik de motivatie voor sidequests wat ging verliezen door de gigantische hoop nieuwe content, maar uiteindelijk is het resultaat dat ik me geen seconde verveel, zelfs tijdens de scavenger hunts. Het aantal keer dat ik een schematic ga zoeken en in een ongerelateerde maar fantastische sidequest terechtkom is niet meer op 1 hand te tellen :). En de graphics in Skellige...ik blijf me maar vergapen aan de landschappen, zo waanzinnig knap is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-10 16:49

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Nyarlathotep schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 17:01:
Novigrad is wel een mekka voor de gwent speler trouwens. Flink wat merchants waar je kaarten van kunt winnen. Overigens kreeg ik van de laatste twee die ik deed van die lullige weather-effect kaarten.
En van die boekenverkoper op het plein waar ze heksen verbranden kreeg ik ook een zwakkere unit kaart, terwijl die gast echt een moeilijk dek met een paar legendary kaarten heeft. Pas bij de vijfde poging had ik mazzel en won ik nipt.
Klopt het dat je op een gegeven moment geen kaarten meer kan winnen van merchants, ook als je nog niet van ze hebt gewonnen?
Soms kom je ook merchants tegen die (soms best goede) kaarten verkopen. Het loont dus echt de moeite om alle verkopers af te gaan.
Sinds gisteren is mijn tweede deck (Nilfgaardian Empire) speelbaar wat voor iets meer afwisseling zorgt.

Velen is wel erg groot trouwens. Mijn questlog puilt uit met ondertussen ook wel low level quests. Maar ik ga ze allemaal doen (completist dat ik ben).

Jammer dat ik niet consequent ben geweest met het kopen van diagrams. Wat ik mij afvraag: kun je per ongeluk diagrams kopen die je al hebt?
Gwent begint idd echt lekker te lopen wanneer je in Novigrad bent, al moet ik zeggen dat ik er misschien een beetje te laat mee ben begonnen.. Heb ondertussen ook wel Velen & White Orchard afgestruind op zoek naar merchants om cards te kopen/winnen..
Men Nilfgaard is nu best OP, 5 hero cards en enkele leuke specials..

Volgens mij klopt het inderdaad dat je op een gegeven moment niks meer gaat krijgen van merchants als je wint, de hoeveelheid cards die je op die manier kan winnen is gelimiteerd. Ik dacht dat er wel zo'n tip ivm dit op het laadscherm verschijnt soms...

Het is me trouwens gisteren opgevallen dat er nieuwe hints/tips in de laadschermen zijn geslopen met de update, of heb ik gewoon nooit echt goed opgelet tot nu ? :)

Heb nu gisteren trouwens voor de eerste keer (44u playtime) een laadscherm gehad dat bleef hangen, nl. bij het inladen als je de Palio gaat rijden

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:21
wat ik mij afvraag als die 2 dlcs eind dit jaar uit komen met 50+ uur gameplay, hoe moet ik dat dan zien wordt het zeg maar een aparte story mode waar je bijv level 40 voor moet zijn? want ik ben klaar met de storymode op het moment, en wil nu juist alles doen zodat ik tegen de tijd dat die dlcs uitkomen super sterk ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

gister ook weer heerlijke onzin tegen gekomen. Loop voor random quest rond in novigrad, staan een aantal witch hunters een random chick te intimideren, dus ik met mijn goede gedrag spring ertussen en wil ze even afdrogen zodat ik mijn digitale goede daad heb gedaan. Normaal witch hunters appeltje eitje @ lvl 18.

ZIJN ZE FAKKING LVL 33 met een one hit kill als ze je kleine teen raken. :( daarnaast AL mijn geld kwijt als je dat voor elkaar krjgen, hop 20k aan goud pleite. Heb je ze eindelijk verslagen na veel gevloek en getier hierom, KAN JE NIET EENS JE FAKKING GOUD MEER OPPAKKEN VAN EEN VAN HEN?????
uiteindelijk gedwongen dus save eerder te laden.
wtf CDPR?? |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-06-2015 10:40 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:39:
gister ook weer heerlijke onzin tegen gekomen. Loop voor random quest rond in novigrad, staan een aantal witch hunters een random chick te intimideren, dus ik met mijn goede gedrag spring ertussen en wil ze even afdrogen zodat ik mijn digitale goede daad heb gedaan. Normaal witch hunters appeltje eitje @ lvl 18.

ZIJN ZE FAKKING LVL 33 met een one hit kill als ze je kleine teen raken. :( daarnaast AL mijn geld kwijt als je dat voor elkaar krjgen, hop 20k aan goud pleite. Heb je ze eindelijk verslagen na veel gevloek en getier hierom, KAN JE NIET EENS JE FAKKING GOUD MEER OPPAKKEN VAN EEN VAN HEN?????
Aangezien Novigrad wordt gecontroleerd door witch hunters is het logisch ze een erg hoog level hebben. Dat je je geld niet kan teruglooten.. tja.. er gebeuren wel vaker dingen die niet logisch zijn in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Prozaq schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:54:
[...]

Aangezien Novigrad wordt gecontroleerd door witch hunters is het logisch ze een erg hoog level hebben. Dat je je geld niet kan teruglooten.. tja.. er gebeuren wel vaker dingen die niet logisch zijn in games.
Als je kijkt hoe andere bandits, witchhunters etc voorheen in de game in novigrad geleveld waren is dat dus niet logisch, doe dan minstens gelijk aan het niveau wat je zelf hebt.

Het hele vervelende is dat je dit niet van tevoren kan zien, en je de missies waardoor die situatie ontstaat op veel lager lvl ziten, EN je niet de combat uit kan nadat je neergaat en je geld kwijt bent. Dit is gewoon heel knullig opgezet en is gewoon een misser in een voor de rest hoofzakelijk geweldig spel.

Geef dan de mogelijkheid geld op de bank te zetten zoals in gta zodat je niet met je volledige fortuin rond hoeft te lopen.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-06-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:48:
[...]

Als je kijkt hoe andere bandits, witchhunters etc voorheen in de game in novigrad geleveld waren is dat dus niet logisch, doe dan minstens gelijk aan het niveau wat je zelf hebt.

Het hele vervelende is dat je dit niet van tevoren kan zien, en je de missies waardoor die situatie ontstaat op veel lager lvl ziten, EN je niet de combat uit kan nadat je neergaat en je geld kwijt bent. Dit is gewoon heel knullig opgezet en is gewoon een misser in een voor de rest hoofzakelijk geweldig spel.

Geef dan de mogelijkheid geld op de bank te zetten zoals in gta zodat je niet met je volledige fortuin rond hoeft te lopen.
ik vind het juist gruwelijk dat je sommige shit aan je voorbij moet laten gaan, jij denkt ik help die meid wel ffe en je word er gewoon voor gepunished, beter dan dat je sterker bent dan alles en iedereen.

heb een x precies hetzelfde gehad alleen waren ze niet lvl 30 maar lvl 45 ;) lesje geleerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ambition88 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 12:32:
[...]

ik vind het juist gruwelijk dat je sommige shit aan je voorbij moet laten gaan, jij denkt ik help die meid wel ffe en je word er gewoon voor gepunished, beter dan dat je sterker bent dan alles en iedereen.

heb een x precies hetzelfde gehad alleen waren ze niet lvl 30 maar lvl 45 ;) lesje geleerd :+
Het moet echter wel leuk blijven en om zo'n reden al je goud kwijt te zijn in een game is gewoon niet leuk. doe dan een deel ofzo, dat zou ik verder prima vinden, of dat als je ze wel verslaat het weer terug kan pakken. Daar wringt de schoen voornamelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-10 11:45

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Gisteren als lvl 14 pup een lvl 20 witch hunter in elkaar gebeukt.
Dat was in Novigrad en puur toevallig:
Een guard en een witch hunter stonden bij een huisje net buiten de stad op een deur te beuken. Schreeuwen dat hij open moest doen omdat ze dachten dat hij een mage was.
Ik bleef even kijken totdat ze de deur intrapten. En toen liep ik ook naar binnen waardoor en cutscene volgde. Ik had de keuze om te helpen of de mage, zijn vrouw en kinderen aan hun lot over te laten (ze wilden zijn vrouw ook meenemen).
Ik heb natuurlijk mijn zwaard getrokken en die twee afgemaakt, was nog best lastig want die hunter was dus lvl 20.
En nu wéét ik gewoon dat dit gevolgen gaat hebben. Ik was door die guard captain al gewaarschuwd dat hij mij in de gaten zou houden en hij was er van overtuigd dat ik een fout zou maken waardoor hij toe kon slaan.

Het is nu dus een kwestie van tijd voordat ik die lui achter mij aan krijg :P

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
De enige keren dat ik Witch Hunters een pak slaag heb moeten verkopen was bij de quest waar je die 3 keys moet verzamelen?

Is dit iets van ACT 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Zitten er ACTS in de game? Level 22 en in Skellige, maar nog geen Act vermelding gehad, of ik heb lopen slapen :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 12:20

Ulti23

Quality Time

SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:39:

Ik vind het eigenlijk geen onzin. De hele game is opgebouwd dat wanneer je ergens op reageert het gevolgen kan hebben. Vesimir zegt het ook mooi een aantal keer in het begin van de game, dat je je niet moet bemoeien met alles wat er gebeurd (al kom je er soms niet onderuit natuurlijk :P ). Dat jij ervoor kiest om in Novigrad je te bemoeien met Witch hunters die iemand intimideren, is prima. Maar als je vooraf
spoiler:
al bent gewaarschuwd door een commandant als je Triss gaat zoeken, en zelfs een cutscene ziet dat ze vermeende heksen en/of handlangers verbranden omdat ze met magie ofzo te maken hebben
, maakt het gevolg dat je afgeslacht word door je bemoeienissen alleen maar te verklaren. Jij kiest hiervoor, dus draai ook maar op voor de gevolgen.

Dat maakt voor mij de game gewoon goed, constant jezelf afvragen of je ergens wel goed aan doet. Zo ook met een sidequest
spoiler:
dat je enkele lui tegenkomt in paniek over offers voor een bepaalde god, dat er een vloek over ze is uitgesproken omdat de offers niet voldoende waren. Ik kies ervoor om naar die god te zoeken, kom je een vadsig beest tegen waarmee je in discussie gaat. Ik kies ervoor om die god te slachten en denk een goede daad te verrichten. Maar bij terugkomst raken de twee mannen nog meer in paniek waardoor ze mij vervloeken en in het dorp waar ze vandaan komen mij zwart gaan maken aangezien ik voor nog meer problemen heb gezorgd...
. Heerlijk gewoon en dat maakt een tweede playthrough straks weer interessant omdat je dan andere keuzes kunt maken, of ze nu goed of slecht zijn.

Maar goed, dat is mijn mening. Ik hou er wel van en zal daarom door een verkeerde keuze ook geen save gaan herladen. Ok, deal with it en weer doorgaan. :)

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 13:21:
[...]

Het moet echter wel leuk blijven en om zo'n reden al je goud kwijt te zijn in een game is gewoon niet leuk. doe dan een deel ofzo, dat zou ik verder prima vinden, of dat als je ze wel verslaat het weer terug kan pakken. Daar wringt de schoen voornamelijk.
Daar heb je gelijk. Ze moeten gewoon een percentage pakken 20-30 % van wat je hebt en dan is het prima. Maar het maakt dus niks uit hoeveel je hebt want je geld is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55
The post game depression hit me yesterday. Al het E3 nieuws geabsorbeerd. Analyses bekeken. Toen ineens, ik zit aan m'n bureau, kijk naar m'n schermen, ik heb niets te doen. De game is uitgespeeld, alle vraagtekens van de kaart. Ik had dinsdag nog veel E3 hype om me bezig te houden, toen dat ook op was. Oh man. Ik starte zelfs de blizzard launcher om WoW te starten, oh ja, die had ik uninstalled, cba to install that again, heh.

Lang geleden dat een game me in deze leegte heeft achter gelaten. Laatste keer was Mass Effect serie. Ik denk dat ik de boel maar is ga opschrijven. Misschien maar eens m'n eerste probeersel van een game review, misschien dat het helpt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fallout 3 herspelen ter voorbereiding van deel 4 in november? Is wat ik van plan ben, is ook lekker roamen en content ontdekken :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ulti23 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:27:
[...]

Ik vind het eigenlijk geen onzin. De hele game is opgebouwd dat wanneer je ergens op reageert het gevolgen kan hebben. Vesimir zegt het ook mooi een aantal keer in het begin van de game, dat je je niet moet bemoeien met alles wat er gebeurd (al kom je er soms niet onderuit natuurlijk :P ). Dat jij ervoor kiest om in Novigrad je te bemoeien met Witch hunters die iemand intimideren, is prima. Maar als je vooraf
spoiler:
al bent gewaarschuwd door een commandant als je Triss gaat zoeken, en zelfs een cutscene ziet dat ze vermeende heksen en/of handlangers verbranden omdat ze met magie ofzo te maken hebben
, maakt het gevolg dat je afgeslacht word door je bemoeienissen alleen maar te verklaren. Jij kiest hiervoor, dus draai ook maar op voor de gevolgen.

Dat maakt voor mij de game gewoon goed, constant jezelf afvragen of je ergens wel goed aan doet. Zo ook met een sidequest
spoiler:
dat je enkele lui tegenkomt in paniek over offers voor een bepaalde god, dat er een vloek over ze is uitgesproken omdat de offers niet voldoende waren. Ik kies ervoor om naar die god te zoeken, kom je een vadsig beest tegen waarmee je in discussie gaat. Ik kies ervoor om die god te slachten en denk een goede daad te verrichten. Maar bij terugkomst raken de twee mannen nog meer in paniek waardoor ze mij vervloeken en in het dorp waar ze vandaan komen mij zwart gaan maken aangezien ik voor nog meer problemen heb gezorgd...
. Heerlijk gewoon en dat maakt een tweede playthrough straks weer interessant omdat je dan andere keuzes kunt maken, of ze nu goed of slecht zijn.

Maar goed, dat is mijn mening. Ik hou er wel van en zal daarom door een verkeerde keuze ook geen save gaan herladen. Ok, deal with it en weer doorgaan. :)
Het gaat er niet persé om dat ze sterker zijn, maar het feit dat ALS je ze dan alsnog verslaat je alsnog je goud kwijt bent, dat is gewoon niet logisch. alsof het goud opeens als vanzelf in rook is opgegaan :/.

spoiler:
die sylvan is dat idd, was wel lachen, ik heb hem laten leven omdat hij op zich weinig schade deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FriezNL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-10 09:02
Dat teruglooten van het geld lijkt mij ook realistisch. Ik had hetzelfde idee toen:

spoiler:
je met de boot naar Skellige gaat en na de aanvaring met de piraten op de rotsen slaat. Ik heb het hele wrak en alles daaromheen geloot maar nergens de 1000 goudstukken te vinden welke ik had betaald voor de overtocht. Niet dat ik mij heel druk maak om die 1000 goedstukken maar toch, was wel leuk geweest dat je op die manier je centjes weer terug had gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:35
FriezNL schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:18:
Dat teruglooten van het geld lijkt mij ook realistisch. Ik had hetzelfde idee toen:

spoiler:
je met de boot naar Skellige gaat en na de aanvaring met de piraten op de rotsen slaat. Ik heb het hele wrak en alles daaromheen geloot maar nergens de 1000 goudstukken te vinden welke ik had betaald voor de overtocht. Niet dat ik mij heel druk maak om die 1000 goedstukken maar toch, was wel leuk geweest dat je op die manier je centjes weer terug had gekregen.
Las op Reddit dat het wel kan, wel goed gekeken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ambition88 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:21:
wat ik mij afvraag als die 2 dlcs eind dit jaar uit komen met 50+ uur gameplay, hoe moet ik dat dan zien wordt het zeg maar een aparte story mode waar je bijv level 40 voor moet zijn? want ik ben klaar met de storymode op het moment, en wil nu juist alles doen zodat ik tegen de tijd dat die dlcs uitkomen super sterk ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat verwacht je voor antwoord als niemand nog info heeft over de DLC? :P

Zal een expansion worden waar je ongetwijfeld een minimum level voor nodig hebt. Nieuw gebied zal denk ik ook wel omdat mensen dan wel uitgekeken zijn op Velen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Als je op de world map kijkt zijn er nog genoeg plaatsen voor nieuwe gebieden. De expansions zullen daar ergens afspelen ben ik van overtuigd. Stiekum hoop ik op een totaal ander klimaat/landschap dan Velen en Skellige. Woestijn misschien, Woest berg gebied, Sneeuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Zullen ze nog andere uitbreidingen uitbrengen? Zo moeten snel de mod tools uitbrengen, dan hebben we nieuwe werelden in een paar maanden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

-SaveMe- schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:11:
Als je op de world map kijkt zijn er nog genoeg plaatsen voor nieuwe gebieden. De expansions zullen daar ergens afspelen ben ik van overtuigd. Stiekum hoop ik op een totaal ander klimaat/landschap dan Velen en Skellige. Woestijn misschien, Woest berg gebied, Sneeuw?
Van beiden hebben we een voorproefje gehad in het spel, waar ik het woestijngebied echt heel erg mooi vond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:11:
Er is al wel bekend dat één van de betaalde DLC's zich zal afspelen in een geheel nieuwe regio (Toussaint). Hoe die regio er precies uit gaat zien, weet ik niet, maar je mag aannemen dat er in elk geval druiven worden verbouwd (voor de wijn ;)).

De andere aangekondige DLC zal zich afspelen in No Man's Land (Velen) en Oxenfurt.

Bron: http://store.steampowered.com/app/355880/

[ Voor 3% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 18-06-2015 16:24 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 11:21
De nieuwe DLC voor deze week is ook uit. Een alternatieve look voor Triss, en een nieuwe set Witcher Gear van de Wolf School, met een flinke Treasure Hunt quest om de diagrammen te vinden. Dat schijnt de beste gear in het spel te zijn, maar ik weet niet of dit klopt, en wellicht hangt dit af van je speelstijl en voorkeuren.

Hoe dan ook, niet vergeten te downloaden / aan te vinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Was dat niet die van vorige week? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 18-06-2015 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

geert1 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:44:
De nieuwe DLC voor deze week is ook uit. Een alternatieve look voor Triss, en een nieuwe set Witcher Gear van de Wolf School, met een flinke Treasure Hunt quest om de diagrammen te vinden. Dat schijnt de beste gear in het spel te zijn, maar ik weet niet of dit klopt, en wellicht hangt dit af van je speelstijl en voorkeuren.

iig de meest toepasselijke voor onze white wolf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Laatst online: 19-10 12:41
geert1 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:44:

Op de PS4 laat de alternative look van Triss blijkbaar nog op zich wachten. De nieuwe quest is wel beschikbaar. Overigens maakt dat voor mij niet uit, want ik speel pas verder zodra ze het geluid van de PS4 versie gefixed hebben. Stottert helaas sinds 1.04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:33
Herko_ter_Horst schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 16:23:
[...]

Er is al wel bekend dat één van de betaalde DLC's zich zal afspelen in een geheel nieuwe regio (Toussaint). Hoe die regio er precies uit gaat zien, weet ik niet, maar je mag aannemen dat er in elk geval druiven worden verbouwd (voor de wijn ;)).

De andere aangekondige DLC zal zich afspelen in No Man's Land (Velen) en Oxenfurt.

Bron: http://store.steampowered.com/app/355880/
Toussaint? Hmmm... hopelijk dan wat meer interactie met Dandelion :-) Voor de geinteresseerden, dat gebied ligt een stuk zuidelijker en bevind zich aan de grens van Nilfgaard

[ Voor 0% gewijzigd door Winst op 18-06-2015 18:03 . Reden: 2x ligt ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Angeloonie schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:59:
Wat verwacht je voor antwoord als niemand nog info heeft over de DLC? :P

Zal een expansion worden waar je ongetwijfeld een minimum level voor nodig hebt. Nieuw gebied zal denk ik ook wel omdat mensen dan wel uitgekeken zijn op Velen.
ja geen idee, ik heb the witcher 1 en 2 nooit gespeeld weet niet hoe het daarmee zat :P maarja misschien wel moeilijk te voorspellen idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

greenlizzard schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:57:
[...]

Op de PS4 laat de alternative look van Triss blijkbaar nog op zich wachten. De nieuwe quest is wel beschikbaar. Overigens maakt dat voor mij niet uit, want ik speel pas verder zodra ze het geluid van de PS4 versie gefixed hebben. Stottert helaas sinds 1.04
Dat wist ik niet. Heb het sinds het tijdje wel in het hoofdmenu dat het geluid stottert. maar in game gelukkig geen last van! Dacht dat het kwam doordat de game het zwaar aan krijgen is. In game is het ook steeds slomer geworden en zie ik steeds vaker textures enzo nog laden. Dacht dat de game gewoon moeite heeft alles (world state/inventory) bij te houden.

Waar pik je overigens die wolf treasure hunt op? Ik heb nog steeds helemaal geen Witcher gear gedragen en ben level 22. Gebuik Relics die ik vind ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 16:36

westergas

rikkie_pc

ye-roon schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:36:
The post game depression hit me yesterday. Al het E3 nieuws geabsorbeerd. Analyses bekeken. Toen ineens, ik zit aan m'n bureau, kijk naar m'n schermen, ik heb niets te doen. De game is uitgespeeld, alle vraagtekens van de kaart. Ik had dinsdag nog veel E3 hype om me bezig te houden, toen dat ook op was. Oh man. Ik starte zelfs de blizzard launcher om WoW te starten, oh ja, die had ik uninstalled, cba to install that again, heh.

Lang geleden dat een game me in deze leegte heeft achter gelaten. Laatste keer was Mass Effect serie. Ik denk dat ik de boel maar is ga opschrijven. Misschien maar eens m'n eerste probeersel van een game review, misschien dat het helpt.
Haha je weet het mooi te brengen 8)
Waanzinnig spel idd. GTAV vond ik leuk maar dit is van een heel andere orde. Laat je echt niet los...fantastische sfeer.

Sterkte met het herstel iig!

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
-SaveMe- schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:30:
[...]

Waar pik je overigens die wolf treasure hunt op? Ik heb nog steeds helemaal geen Witcher gear gedragen en ben level 22. Gebuik Relics die ik vind ...
Van reddit:
Part 1 and Part 5 are sold by blacksmith Hatori in Novigrad.

Part 2 is sold by the blacksmith in Lindenvale.

Part 3 is sold in Kaer Muire in Skellige(for those who cant find people here cause you beat the game, https://www.dropbox.com/s...grW8o1USKLUVXF-WUaxa?dl=0) sorry for bad quality)

Part 4 is sold by the armorer in Hierarch Square in Novigrad.

Part 6 is found from the armorer in Bridge to Kaer Trolde in Skellige

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Thanks!

Dacht dat je er ook een quest voor kreeg zoals bij de andere sets ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
dutchgio schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:22:
[...]

Las op Reddit dat het wel kan, wel goed gekeken? ;)
https://www.reddit.com/r/...ns_back_when_on_skellige/

Ik sta nu op die plaats, maar geen lichaam te zien. Kan zijn dat je het direct moet doen, en het lichaam verdwijnt achter een bepaalde tijd.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Heeft iemand ervaring met deze mod?

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/104/ misschien dat het beter in de Performance topic hoort, maar misschien heeft iemand het al geprobeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
westergas schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 20:42:
[...]

Haha je weet het mooi te brengen 8)
Waanzinnig spel idd. GTAV vond ik leuk maar dit is van een heel andere orde. Laat je echt niet los...fantastische sfeer.

Sterkte met het herstel iig!

Yup, GTA haalt het niet bij deze game :) Zeker vanaf het moment dat je
spoiler:
Ciri
vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Bjorn89 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 01:15:
Heeft iemand ervaring met deze mod?

http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/104/ misschien dat het beter in de Performance topic hoort, maar misschien heeft iemand het al geprobeerd :)
Nog niet, maar ga het zeker proberen vanavond. Installatie is erg eenvoudig dus als jij eerder in de gelegenheid bent...laat me maar weten of het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
dijk van een game.. beste game misschien wel ooit!

ben nu in novigrad op level 13.. echter heb ik alle side quests gedaan in velen (rond de 40).
Als in novigrad bent zit je nog pas op 1/3 van de game ?

Klopt mijn level een beetje met waar ik zit ? voor mijn gevoel heb ik al heel veel gedaan, maar als ik de map skellige open schrik ik me rot hoe groot dat is.. wat een content gigantisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ambition88 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:01:
[...]

ja geen idee, ik heb the witcher 1 en 2 nooit gespeeld weet niet hoe het daarmee zat :P maarja misschien wel moeilijk te voorspellen idd
1 had sowieso geen expansions. wel een paar gepland maar nooit uitgebracht. wel wat extra's via de EE versie.

2 had een aantal kleinere dlc die ook in de EE versie erbij kwamen, zoals troll trouble en wat andere items, maar niet veel extra content zoals in een full blown dlc als bij deze komt. ik neem aan dat deze DLC wel een bepaald min. lvl nodig voor is gezien dat het zoveel later uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleg geven hoe je een dlc kan downloaden? Nog voor geen enkele game de dlc gedownload maar voor deze fantastische spel maak ik graag een uitzondering! _/-\o_ Zit in Turkije en daar doet Google het gek genoeg bijna niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:37

Esumontere

Floep, banaan.

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:17:
Kan iemand mij uitleg geven hoe je een dlc kan downloaden? Nog voor geen enkele game de dlc gedownload maar voor deze fantastische spel maak ik graag een uitzondering! _/-\o_ Zit in Turkije en daar doet Google het gek genoeg bijna niet..
Via GoG Galaxy kan je het aanvinken ('Configure')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ye-roon schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:37:
[...]

Yup, GTA haalt het niet bij deze game :) Zeker vanaf het moment dat je
spoiler:
Ciri
vind
GTA performance vind ik ook stukken minder, helemaal als je de online onzin erbij haalt, hackers, random fouten, moeilijk gedoe om uberhaupt samen in een sessie te komen etc etc. (ok niet helemaal eerlijk vs een sp only game maar goed) maar heeft het wel weer een streepje voor met random onzinacties doen.
shakespeare schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:30:

ben nu in novigrad op level 13.. echter heb ik alle side quests gedaan in velen (rond de 40).

Klopt mijn level een beetje met waar ik zit ? voor mijn gevoel heb ik al heel veel gedaan, maar als ik de map skellige open schrik ik me rot hoe groot dat is.. wat een content gigantisch.
Je hebt nog heel wat te doen idd, maar je progress is vooral op main quest gericht denk ik. de game biedt gemiddeld 100 uur gameplay aan dus ja je hebt genoeg te doen nog gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:06:
Je hebt nog heel wat te doen idd, maar je progress is vooral op main quest gericht denk ik. de game biedt gemiddeld 100 uur gameplay aan dus ja je hebt genoeg te doen nog gok ik :)
Hoe kan een game een gemiddeld aantal uren gameplay bieden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
  • Laatst online: 16-10 06:32
Volgende patch schijnt eraan te komen en ook veel dingen te fixen, al ben ik zelf nog niet veel tegen gekomen in mijn eerste paar uurtjes. Maar toch altijd fijn om te horen dat ze bezig zijn. :)

http://forums.cdprojektre...20&viewfull=1#post1788320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Esumontere schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:44:
[...]

Hoe kan een game een gemiddeld aantal uren gameplay bieden? :+
Als je alle POV's langsgaat, en alles leest, alle gespreksopties doorloopt, ben je meer tijd kwijt dan dan je gewoon alle quests doet en niet alles bekijkt etc. Dus gem. gezien doet men er ong 100 uur over om iig alle quests af te ronden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
westergas schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:51:
[...]

Nog niet, maar ga het zeker proberen vanavond. Installatie is erg eenvoudig dus als jij eerder in de gelegenheid bent...laat me maar weten of het werkt :)
Ik heb gisteren/vannacht :+

even geprobeert, het lijkt erop alsof het vloeiender loopt(heb niet getest met FPS counter. Maar ik had wel iets meer last van 'tearing'.

Nou stoor ik mij daar niet zo aan, dus zal vanavond eens kijken hoeveel het daadwerkelijk scheelt. Tot nu toe kan ik het meeste nog op Ultra spelen :-)

Phenom XII 940 BE / 7970 / 8 Gig(ter referentie)
Verbaasd me hoe goed games nog draaien op mijn PC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:52:
[...]

Als je alle POV's langsgaat, en alles leest, alle gespreksopties doorloopt, ben je meer tijd kwijt dan dan je gewoon alle quests doet en niet alles bekijkt etc. Dus gem. gezien doet men er ong 100 uur over om iig alle quests af te ronden :)
Ah, maar is gameplay niet gedefinieerd als 'hoe lang je er over doet om het spel van het begin tot het eind te spelen, door enkel de main questline te volgen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Esumontere schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:18:
[...]

Ah, maar is gameplay niet gedefinieerd als 'hoe lang je er over doet om het spel van het begin tot het eind te spelen, door enkel de main questline te volgen'?
Het kan maar is niet de verplichte maatstaf, voor je progress in gog galaxy wel geloof ik. maar ze hebben in interviews gezegd dat je als je alle quests zou doen er minimaal 100 uur aan speeltijd in de game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
spoiler:
Godverdomme Dijkstra, maakt het wat uit of je zijn financiering krijgt bij de verdediging van Kaer Morhen? Ik heb gelukkig alle allies. Kun je er nog meer vinden buiten de 'brothers in arms' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
Bjorn89 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:34:
spoiler:
Godverdomme Dijkstra, maakt het wat uit of je zijn financiering krijgt bij de verdediging van Kaer Morhen? Ik heb gelukkig alle allies. Kun je er nog meer vinden buiten de 'brothers in arms' ?
spoiler:
Nope maakt geen zak uit. Ik weet niet of "Letho" onder de brothers in arms quest valt, gezien hij een optional character is. Ma goed, buiten brothers in arms kan je niemand vinden. Het kunnen er wel meer zijn als je bv die 2 dudes geredt heb in die ice giant quest. Dan nog, ik heb het idee dat je niet zo veel hebt aan al die mensen, ik heb ze niet veel zien doen in de quest. Het was gewoon meer praat voedsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:32:
[...]

Het kan maar is niet de verplichte maatstaf, voor je progress in gog galaxy wel geloof ik. maar ze hebben in interviews gezegd dat je als je alle quests zou doen er minimaal 100 uur aan speeltijd in de game zit.
Haha dat geloof ik zeker inderdaad. Je bent er iig zeker 100 uur zoet mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 11:21
Pepperoni schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 14:48:
Volgende patch schijnt eraan te komen en ook veel dingen te fixen, al ben ik zelf nog niet veel tegen gekomen in mijn eerste paar uurtjes. Maar toch altijd fijn om te horen dat ze bezig zijn. :)

http://forums.cdprojektre...20&viewfull=1#post1788320
Gaaf; ben benieuwd. Het gaat nu vooral nog om de wat zeldzamere bugs lijkt me, want veel is er niet meer mis met het spel. Hoe dan ook mooi dat ze zo actief doorgaan met verbeteren. Bedankt voor het posten.

Voor de consoles is patch 1.05 onderweg en deze wordt volgende week verwacht. De daaropvolgende patch zal voor alle systemen 1.07 gaan heten. De versienummering wordt dus gelijk getrokken met de PC, waardoor de consoles het nummer 1.06 dus overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Uitgespeeld :)
spoiler:
bij mij blijft ciri leven, ze wordt een witcher :) genoten van dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
  • Laatst online: 16-10 06:32
geert1 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:41:
[...]

Gaaf; ben benieuwd. Het gaat nu vooral nog om de wat zeldzamere bugs lijkt me, want veel is er niet meer mis met het spel. Hoe dan ook mooi dat ze zo actief doorgaan met verbeteren. Bedankt voor het posten.

Voor de consoles is patch 1.05 onderweg en deze wordt volgende week verwacht. De daaropvolgende patch zal voor alle systemen 1.07 gaan heten. De versienummering wordt dus gelijk getrokken met de PC, waardoor de consoles het nummer 1.06 dus overslaan.
Ja waren er maar meer game makers die zo goed met hun klanten omgaan, ook wat communicatie betreft. Zo gaaf als het spel nu is ga ik zeker de expansions pre-orderen op gog.com, puur omdat ik ze mag. En omdat het spel helemaal geweldig is.

Ben begonnen op blood en bones, ben voor het eerste gevecht met die griffin naar de moeilijkste gegaan. Zou ik nou ook nog die achievement krijgen? Niet dat het me echt heel erg boeit maar toch. Verbaas mezelf nogal aangezien ik nogal zuig in het vechten, maar kom toch goed verder :) (al ga ik nogal eens dood maar ach)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 21:54
Hmm, volgens mij heb ik nu last van de XP bug, viel me op dat ik maar 5 XP per keer krijg tijdens Pyres of Novigrad. Hopelijk blijft het bij deze questline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:05
Dan was de quest waarschijnlijk grijs (dan is je level te hoog).
Voor die quests krijg je 5 xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Nee, sorry dat ik dat er niet bijgezet heb, maar mijn level is 13, quest is 10, hij is groen. Ik had net wat level 10 sidequests gedaan en voor zover ik me herinner gaven die meer XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
108rogar schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 21:52:
Nee, sorry dat ik dat er niet bijgezet heb, maar mijn level is 13, quest is 10, hij is groen. Ik had net wat level 10 sidequests gedaan en voor zover ik me herinner gaven die meer XP.
Heb je de quest totaal afgerond? Want tussendoelen leveren ook XP op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Ja, de eerste keer dat het me op viel was bij een tussendoel. Bij het einde werd het bevestigd. De volgende quest is level 7, dat zegt dus helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik vind TW3 moeilijker dan ik had gedacht op bloed en dinges setting

spoiler:
Ik ben pas lvl 4 en ben toch aan de bloody baron quest begonnen (aanbevolen lvl6). Als ik die botchling wil laten veranderen kom ik met geen mogelijkheid door dat stuk met al die spoken heen. Ik heb een save geladen waarin de baron mij de keuze geeft om met hem mee te gaan of dat ik nog even wil wachten. Kan ik gewoon de tijd nemen om een paar levels te uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
westergas schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:00:

spoiler:
Ik ben pas lvl 4 en ben toch aan de bloody baron quest begonnen (aanbevolen lvl6). Als ik die botchling wil laten veranderen kom ik met geen mogelijkheid door dat stuk met al die spoken heen. Ik heb een save geladen waarin de baron mij de keuze geeft om met hem mee te gaan of dat ik nog even wil wachten. Kan ik gewoon de tijd nemen om een paar levels te uppen?
Gebruik je wel de sign YRDEN om de spoken te verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

SC4RF4C3 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:16:
[...]

Gebruik je wel de sign YRDEN om de spoken te verslaan?
Ja maar bij de 2e "ronde" komen ze van alle kanten. Ik gebruik yrden en cursed oil maar ik red het niet. Dat je iedere keer het hele stuk overnieuw moet spelen, inclusief dialoog enz. helpt ook niet echt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

spoiler:
Dit is wat ik gedaan heb nadat ik ook tegen het puntje dat jij nu aangeeft tegenkwam.

spoiler:
Ik dacht ook 'ff' die quest chain te doen om meer over Ciri te weten te komen en ging dus redelijk snel naar die Baron.. Ik was dacht ik ook lvl 4-5. Heb echt een eerdere save game geladen en ben gewoon de wereld ingegaan en lekker gaan questen die 'quest borden' en wat gwent spul gedaan waar ik kon wat exploren gedaan, places of power opgezocht en items gaan zoeken. Uiteindelijk was ik lvl 8 toen ik weer terug ging naar de baron en mjah nu was het niet zo'n probleem meer, hoop items gevonden/gecraft etc.

Als ik het me goed herinner had ik iets van 200dps toen ik het de eerste keer probeerde en op lvl 8 zat ik op 450-500 dus alles ging een stuk soepeler.

Ik zou terug gaan en gewoon de wereld in trekken er is GENOEG te doen en te vinden.

Het enige waar ik me een beetje aan irriteer is dat die 'quest tracking' af en toe erg irritant is, waarom na het afmaken van een 'secondary quest' of 'witcher contract' moet hij elke keer weer die main quest oppakken.

En ik heb al een aantal keer gehad dat ik op een locatie zo'n treasure hunt tegenkwam en voor zover ik weet elk kistje/lijk of wat dan ook geplundert heb en toch niet kan completen als in het icoontje word grijs op de kaart. Ook vind ik het raar dat niet elke grot aangegeven word op de kaart.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:36
ik heb nog een key voor the witcher 3 in gog.com, spel loopt voor geen meter op mn laptop dus zonde (heb er nog geen 10 min inzitten) kan ik het spel doorverkopen uit mijn gog account ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is jammer dat de zogeheten 'grijze quests' blijven staan. Die zou je eigenlijk apart moeten kunnen zetten omdat het soms een lijst is waar je u tegen zegt. Die wil ik eigenlijk helemaal op het eind mee pakken omdat je er amper xp voor krijgt maar voor het verhaal is het wel zonde natuurlijk.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Wie weet hoe ik de quest van de gratis DLC Wolven Witcher Gear Set activeer. Ik heb de DLC gedownload. Maar ik krijg nergens een melding dat die quest ergens actief is?

Ik snap het helemaal niet!

Gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Mouse_NL op 20-06-2015 14:45 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 12:03:
Het is jammer dat de zogeheten 'grijze quests' blijven staan. Die zou je eigenlijk apart moeten kunnen zetten omdat het soms een lijst is waar je u tegen zegt. Die wil ik eigenlijk helemaal op het eind mee pakken omdat je er amper xp voor krijgt maar voor het verhaal is het wel zonde natuurlijk.
Ik zou ze juist nu doen, dan heb je het nog een beetje in de volgorde zoals het bedoeld is. Door de lage XP zul je er niet snel verder door overlevellen, en nu heb je minder kans dat je de boss in 1 klap afmept. En sommige quests schijnen te kunnen verdwijnen op bepaalde punten in de main questline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
fuqua schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:27:
ik heb nog een key voor the witcher 3 in gog.com, spel loopt voor geen meter op mn laptop dus zonde (heb er nog geen 10 min inzitten) kan ik het spel doorverkopen uit mijn gog account ?
Denk het niet. Miss je account verkopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 14:03
shakespeare schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:30:

Ik kan me niet voorstellen dat je alle sidequests al gedaan hebt (rond de 40) Misschien moet je heel Velen eens uitkammen. Je komt dan nog genoeg sidequests tegen. Heb je alle gele borden al leeg gehaald?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

fuqua schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:27:
btw: zo'n mooie game is zonde om weg te doen. Wacht gewoon even tot je een betere pc hebt en speel het dan. Heb je ook als voordeel dat veel bugs en eigenaardigheden eruit zijn + alle DLC beschikbaar is. Heb je de game gekregen/gewonnen of echt gekocht? Vermoed dat eerste, aangezien de meeste mensen wel de systeemeisen checken van tevoren :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:28

Kheos

FP ProMod

spoiler:
Is ook het eerste moment in het spel dat ik tig keer opnieuw heb moeten proberen (ik was toen ook level 4).
Bij mij hielpen Quen (om mezef te beschermen), Yrden (om die
spoiler:
wraiths
te 'vangen'), Swallow (samen met food om health te genereren), thunderbolt en wraith oil om meer damage te geven.
Maar uiteindelijk is het een kwestie van hun patronen te herkennen en daarop in te spelen. Dus ik deed heel de tijd de volgende sequence
spoiler:
"hak, hak, hak (bij de 4e hak blokken ze of vallen ze eerst aan, dus hou het bij 3), roll, waar zijn er geesten en hoe staat mijn health? move ofwel naar geesten ofwel naar een 'timeout' punt om te healen"
en dan herhalen tot ze allen dood zijn :)
De eerste ronde zou je zonder damage te nemen moeten kunnen overleven. Zoniet, blijf oefenen :)
En ja, het is vreselijk dat je niet tussen die rondes kunt saven en dat je alle cutscenes moet skippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:36
2Dutch schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:11:
[...]

btw: zo'n mooie game is zonde om weg te doen. Wacht gewoon even tot je een betere pc hebt en speel het dan. Heb je ook als voordeel dat veel bugs en eigenaardigheden eruit zijn + alle DLC beschikbaar is. Heb je de game gekregen/gewonnen of echt gekocht? Vermoed dat eerste, aangezien de meeste mensen wel de systeemeisen checken van tevoren :)
ik heb die gekocht, systeem eisen wel gechecked, maar ja dat zijn systeemeisen van een desktop, ik dacht het spel nog wel redelijk te kunnen spelen (heb toch niet de minste laptop asus n750) , gezien witcher 1 of 2 wel redelijk draaide bij mij maar ik had geen idee dat witcher 3 zo een gpu killer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

fuqua schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:57:
[...]
ik heb die gekocht, systeem eisen wel gechecked, maar ja dat zijn systeemeisen van een desktop, ik dacht het spel nog wel redelijk te kunnen spelen (heb toch niet de minste laptop asus n750) , gezien witcher 1 of 2 wel redelijk draaide bij mij maar ik had geen idee dat witcher 3 zo een gpu killer was.
offtopic geblaat:
Ook al is een laptop high-end, het is sowieso niet zo verstandig om er lang high-end games op te spelen. Zo'n alienware Dell-ding eens mogen bekijken en dan draaien games wel, maar je wordt bijna doof van de teringherrie om het ding nog een beetje gekoeld te houden. Heeft ook niet zo heel veel meer met 'laptop' te doen gezien het formaat :+ Snap dat je graag veel wilt met zo'n laptop, maar als je graag gamed zou je toch eens naar een klein desktopje kunnen kijken. Hoeft echt niet zo schreeuwend duur te zijn als veel mensen denken :)

Overigens eindelijk eens naar Skellige gaan. Man man man wat mooi allemaal. Telkens denk ik: nou heb ik al 't moois wel gezien > nog meer :> Heb ook meteen de betaalde DLC's alvast besteld :+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:21
Zekers 1 van de betere en grootste spellen die ik gespeeld heb.

De teller staat nu op 90uur en ben level 21, ben nog niet eens naar skellige geweest en ook nog niet alle ? tekens in velen en novigrad bezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Grote spoiler
spoiler:
eerste traan weggepinkt.... Vesemir :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
fuqua schreef op maandag 22 juni 2015 @ 09:57:
Heb je al geprobeerd de resolutie te verlagen? Ik heb een laptop met GTX860M, ik draai 1600x1200 IIRC en dan is ie goed speelbaar, en ziet er mooi uit met wat "pretty lights" postprocess effecten. En het ventilatorkabaal valt ook reuze mee. Er is ook een PC performance topic.

En om terug on topic te komen, ik heb gisteren de volgende story quest afgemaakt, die wel grijs was, en nu kreeg ik 100 XP. 8)7 Geen touw aan vast te knopen, die XP bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man die bossfight met
spoiler:
Imlirith
was echt tricky op Death March. Voelde een beetje als Dark Souls, maar dan zonder de fijne controls. Tijdens die momenten begin je wel echt te schreeuwen tegen een game als de controls eigenlijk niet strak genoeg zijn voor de acties die je snel achter elkaar moet uitvoeren.

Inmiddels Level 32 met full Bear Mastercrafted gear en ga nu richting de laatste quests in de storyline.

Tot nu toe heb ik mij zeker met het verhaal vermaakt (en kunnen inleven!) maar als ik er een beetje kritisch literair naar kijk is het niet helemaal top. Zo is Ciri echt het schoolvoorbeeld van de Mary Sue. Ze heeft echt geen enkel zwak punt behalve het een beetje naief zijn.
spoiler:
En dan ook nog eens de dochter van Emhyr Var Emreis van Nilfgaard, ohja, en ook heir to the throne van Nilfgaard EN Cintra EN ook nog eens The Elder Blood hebben waardoor ze eigenlijk onoverwinnelijk is. Ohja, en ook nog eens tussen verschillende universes kunnen reizen. En ten slotte: Ze is hot. ENOUGH ENOUGH!
Ik weet dat dit in de boeken ook het geval was maar tsjongejonge, ze is misschien nog erger dan Wesley Crusher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gosh, een hoofdpersonage dat perfect is, nooit eerder gezien in games 8)7

(en wie is mary sue?)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:39:
Gosh, een hoofdpersonage dat perfect is, nooit eerder gezien in games 8)7

(en wie is mary sue?)
Mary Sue is een term voor een stijlfiguur in verhaalvertelling. Google er maar eens op. Het is een term die een personage beschrijft die geen enkele negatieve eigenschap bevat. Wesley Crusher van Star Trek is daar één van de bekenste voorbeelden van. Over het algemeen moet een schrijver voorkomen dat er Mary Sue's in zijn/haar verhaal zitten om zo het geheel realistisch te houden.

Overigens zijn er genoeg games waarin een hoofdpersonage niet perfect is. Cole uit L.A. Noir bijvoorbeeld: Super slim maar een ongeloofelijke A-hole en arrogant tijdens de flashbacks. En hij gaat uiteindelijk vreemd en hij wordt door zijn vrouw uit huis gezet.

Maarja, over het algemeen vind ik Ciri wel een leuk personage maar het is een beetje 'too much' qua positieve eigenschappen en bijna geen enkele negatieve. Daar ben ik eerlijk gezegd geen fan van aangezien het een character weinig emotionele diepte geeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Iemand vroeg het al eerder hier maar nog geen antwoord gezien.

Zitten er acts in de game? Volgens mijn strategy guide (wat een puik boekwerk is, kan het voor die paar tientjes iedereen aanraden :) ) zitten er 3 acts in en een prologue.

Zelf heb ik ook nog geen meldingen gehad van acts en ik sta op het punt om los te gaan in skeligge.

Waar precies de acts eindigen en beginnen is mij een raadsel. Volgens mij zijn de meldingen er gewoon tussenuit gelaten.

Of heeft iemand wel meldingen gezien en heb ik net als de user die het eerder al vroeg zitten slapen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
geen melding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:59:
Iemand vroeg het al eerder hier maar nog geen antwoord gezien.

Zitten er acts in de game? Volgens mijn strategy guide (wat een puik boekwerk is, kan het voor die paar tientjes iedereen aanraden :) ) zitten er 3 acts in en een prologue.

Zelf heb ik ook nog geen meldingen gehad van acts en ik sta op het punt om los te gaan in skeligge.

Waar precies de acts eindigen en beginnen is mij een raadsel. Volgens mij zijn de meldingen er gewoon tussenuit gelaten.

Of heeft iemand wel meldingen gezien en heb ik net als de user die het eerder al vroeg zitten slapen? :)
Geen meldingen, maar over het algemeen is de verhaallijn in een aantal delen gehakt:

Prologue: Alles in White Orchard en Vizima totdat je in Velen aankomt.
Act I: Alles in Velen, Novigrad en Skellige waar je op zoek bent naar Ciri.
Act 2: Alles ter voorbereiding op
spoiler:
Kaer Morhen

Act 3: Alles na Act 2 tot het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Gisteren weer wat progressie gemaakt in de main story.
spoiler:
De point of no return quest "The Isle of Mists"
nog gedaan voordat ik ging slapen en ik neem aan dat ik nu wel zo'n beetje tegen het einde aan zit.

Wel jammer dat de Witcher gear een hoop lootplezier wegneemt. Kom eigenlijk niets meer tegen wat beter is. Dat is natuurlijk je eigen keuze, maar toch. :P

spoiler:
Crach gaf me een zogenaamd legendarisch zwaard die aan zijn muur hing die zowat slechter is dan een blauw zwaard die bandits droppen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:39:
spoiler:
Crach gaf me een zogenaamd legendarisch zwaard die aan zijn muur hing die zowat slechter is dan een blauw zwaard die bandits droppen. :')
pft, heb dat ding laten dismantelen door zijn eigen swordsmith. Family heirloom, my ass :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
superbassie schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:39:
Gisteren weer wat progressie gemaakt in de main story.
spoiler:
De point of no return quest "The Isle of Mists"
nog gedaan voordat ik ging slapen en ik neem aan dat ik nu wel zo'n beetje tegen het einde aan zit.

Wel jammer dat de Witcher gear een hoop lootplezier wegneemt. Kom eigenlijk niets meer tegen wat beter is. Dat is natuurlijk je eigen keuze, maar toch. :P

spoiler:
Komt nog wel betere diagrams tegen hoor..heb een aantal van zwaarden boven lvl 40+ :o

eerst nog mn 2e playthrough doen met een andere einde :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:48:
[...]

pft, heb dat ding laten dismantelen door zijn eigen swordsmith. Family heirloom, my ass :+
_O- Precies hetzelfde gedaan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 17-10 11:45

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Gisteren voor het eerst naar Skellige gegaan, en jemig... Weer een gebied bijna zo groot als Velen en Novigrad bij elkaar. En in deze gebieden ben ik nog lang niet klaar :o

Ik blijf mij verbazen over de waanzinnig grote hoeveelheid kwalitatief goede content... Al die cutscenes met verhaal, de random quests die je onderweg tegenkomt en andere bizarre situaties...

Ook heb ik ontdekt dat het doen van quests in de main storyline veel meer XP oplevert dan al die side missions en opdrachten doen. Wat eigenlijk best prettig is. Zo raak je niet snel overpowered waardoor de main storyline een eitje wordt.
De laatste dagen bijna twee levels gestegen na een paar uur main questines volgen (en dus op Skellige terecht komen).
Nu zijn een aantal side quests ook weer binnen bereik.

Overigens een tip: Koop zoveel mogelijk diagrams! Ik vind er echt een hoop (ik ga overal heen en lrek alles leeg) maar dat zijn vaak de 'advanced' versies van potions, bombs, oils en andere zaken. En die kun je niet maken zonder de 'eer'dere' versies al te hebben.
Gisteren dus voor het eerst maar even op internet gekeken waar ik een bepaalde bomb diagram kon halen en meteen een hele rits andere diagrams gekocht bij die herbalist. Zo kon ik ineens ook een hele berg andere zaken maken en ben ik weer bij :)
Dus: Vooral bij herbalists moet je zo veel mogelijk kopen.

Maak je geen zorgen dat je je gold verspilt aan schematics omdat je deze ook kan vinden. Schematics die je vindt zul je nooit per ongeluk kunnen kopen bij een merchant. Andersom is dit ook het geval; ook als je er flink veel koopt vind je er nog net zo veel. En dit zijn dan schematics die je niet ook al had gekocht :)

In het begin heb je geen cent te makken, maar nu is dat wel anders. Op level 15 liep ik met zo'n 10K aan gold rond.

Tip 2: Koop de betere saddlebags om zoveel mogelijk loot mee te nemen.

Tip 3: Ik kwam er gisteren achter dat dierenhuiden erg zwaar zijn. Houd dit in de gaten en verkoop, dismantle of gebruik ze voor craften zo snel als je kan! Nadat ik er een zooitje had verkocht ging er dik 20 (Lbs?) van mijn meegezeulde gewicht af!

Tip 4: Zwaarden en andere wapens verkoop je het beste bij de Blacksmith. Armor bij de Armorer, kruiden en ingrediënten bij de herbalist en andere reut bij de vendor. Dit levert echt veel meer gold op!

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tip 2.1: doe de paardenraces, krijg je ook de betere gear voor je paard waaronder de saddle bags van en scheelt weer geld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Tip 3.1: ladders wegen ook veel.

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:33
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:46:
[...]
Maarja, over het algemeen vind ik Ciri wel een leuk personage maar het is een beetje 'too much' qua positieve eigenschappen en bijna geen enkele negatieve. Daar ben ik eerlijk gezegd geen fan van aangezien het een character weinig emotionele diepte geeft.
Tsja... ze probeert af en toe om de 'eigenwijs kreng' eigenschap toe te passen, maar dit zwakt wel een beetje af na verloop van tijd. Maar voor de rest vind ik het reuze meevallen, het komt voor mij in ieder geval niet onrealistisch over. Daarnaast biedt ze tegenwicht aan alle zogenaamde 'evil' personages, wat ik wel enigszins gewenst vind.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Jump schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:39:
Tip 3.1: ladders wegen ook veel.
Hahahahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-10 22:38
Jackal131 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:46:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat je alle sidequests al gedaan hebt (rond de 40) Misschien moet je heel Velen eens uitkammen. Je komt dan nog genoeg sidequests tegen. Heb je alle gele borden al leeg gehaald?
In Velen kun je ook niet direct alles oplossen, omdat veel te hoog level is. Ik zag vorige week nog een lvl 25 Griffin in Velen rondvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
SCIxX schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 07:29:
[...]

In Velen kun je ook niet direct alles oplossen, omdat veel te hoog level is. Ik zag vorige week nog een lvl 25 Griffin in Velen rondvliegen.
aah, the Archgriffin volgens mij... the memories... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-10 16:49

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Gisteren dan toch na een 50u op Skellige geraakt (lvl 20), wat een game toch !

Eerst even de (lage lvl) main quest gedaan daar, en hier en daar een sidequest... Voor je het weet zat ik weer vraagtekens te jagen, en heel het eiland te doorzoeken naar interessante dingen...

spoiler:
Ik ga wel met een probleem zitten denk ik, heb nu aan Triss EN aan Yen mijn liefde verklaard :) Dat kan niet anders dan tegen mij keren ooit.. Ik heb het wel meer voor Triss, aangezien Yen al een paar keer minder uit de hoek is gekomen (zoals bij die Garden die ze daar even vakkundig vernietigd met die necromancy) maar ja... Het verhaal met die Djinn, waar we daarna op die boot zaten op die bergpiek, ik kon gewoon geen nee zeggen...

Maar wat een inhoud zeg, ik probeer zoveel mogelijk sidequests etc te doen (ook low lvl) maar 't is gewoon onmogelijk om echt alles te doen in 1 playtrough lijkt mij :D
Bij momenten lijkt de mainquest eigenlijk maar een sidequest op zich, die je af en toe eens moet bekijken alvorens aan het overgrote deel van de game zelf te beginnen...

En dus Velen, Novigrad & Skellige is maar Act I ? Dit is dan toch de meest uitgebreide Act, of zit er nog meer van dit aan te komen in II & III ?

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
GMacD schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 07:55:
[...]

aah, the Archgriffin volgens mij... the memories... :o
Sommige enemies hebben ook geen level, maar een doodskopje en dan een vraagteken, volgens mij had zo'n griffin die jij bedoeld ook een keer zoiets. Andere keer had ik het met zo'n rotsen-dude, extreem sterk :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik kan echt nergens de Enhanced White Raffard recipe vinden -O- Vanmorgen wel de Superior White Raffard gevonden.. Schiet lekker op zo.. Kan geen enkele merchant/alchemist/herbalist meer vinden met recipes -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KipCurreh schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 09:10:
En dus Velen, Novigrad & Skellige is maar Act I ? Dit is dan toch de meest uitgebreide Act, of zit er nog meer van dit aan te komen in II & III ?
Yup, dat klopt. Act II vond ik zelf redelijk kort. Act III daarentegen duurt weer langer voor mijn gevoel. Ben daar nu dus nog mee bezig.
Pagina: 1 ... 48 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic