Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

gewoon verkopen van spul, zodra je lvl 12-13 bent gaat het vrij snel en heb je eigenlijk geen gold problemen meer.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:00

BlackEyedAngel

Just a decent guy

is er al meer bekend welke dag de patch gereleased gaat worden?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 11:21
BlackEyedAngel schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:16:
is er al meer bekend welke dag de patch gereleased gaat worden?
Nog niet, maar het zou deze week moeten zijn. We horen het vast vandaag of de komende dagen.

De bug dat de bonussen van je mutagens niet goed berekend worden, wordt ook opgelost met deze patch. Handig, want dan hoeven we niet meer telkens de mutagens weg te halen en opnieuw te plaatsen om de juiste bonussen te krijgen. Er zijn een aantal kleinere fixes die niet in de patch notes zitten, zo lees ik op 't forum van CDPR.

[ Voor 9% gewijzigd door geert1 op 13-07-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-10 16:49

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
FloydRaalte schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:00:
[...]

edit:
Hoe komen jullie aan gold? Ik merk dat het best langzaam gaat. Ik vraag me af wat beter is: zwaarden en armor verkopen of ontmantelen voor resources? De verkoopwaarde is vrij laag dunkt me. Gelukkig heb ik nu een saddlebag en kan ik meer items meezeulen :)
Komt vanzelf wel met de lvl's... In 't begin gaat het idd vrij langzaam, maar eens je voorbij de eerste 10 lvl's ofzo zit bouwt 't alleen maar op, en voor je het weet zit je met een berg goud :)
Als ik rond de lvl 20 zat had ik bijv. iets van een 40k +

Let er wel op dat je zwaarden aan een blacksmith verkoopt, en armor aan een armorsmith.. Kan heel wat schelen qua prijs...

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-10 08:26
KipCurreh schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:36:
[...]

Komt vanzelf wel met de lvl's... In 't begin gaat het idd vrij langzaam, maar eens je voorbij de eerste 10 lvl's ofzo zit bouwt 't alleen maar op, en voor je het weet zit je met een berg goud :)
Als ik rond de lvl 20 zat had ik bijv. iets van een 40k +

Let er wel op dat je zwaarden aan een blacksmith verkoopt, en armor aan een armorsmith.. Kan heel wat schelen qua prijs...
Ik had nadat ik de game uit gespeeld had pas een saddlebag gevonden XD. Dit lag meer aan mij dan de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
rwbk schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:03:
[...]

Ik had nadat ik de game uit gespeeld had pas een saddlebag gevonden XD. Dit lag meer aan mij dan de game
Lol, ik kon een eigen winkel starten met die gevonden saddlebags :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

SmokingCrop schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:49:
[...]

Lol, ik kon een eigen winkel starten met die gevonden saddlebags :9
Knap, ik kreeg er steeds hernias van zo zwaar zijn die dingen ;)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
-SaveMe- schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:16:
[...]
Knap, ik kreeg er steeds hernias van zo zwaar zijn die dingen ;)
Ik hield ze niet bij natuurlijk, lekker verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Haha zalig !

De quest "The Tower outta nowhere"

spoiler:
Gaat over een mysterieuze toren die plots verscheen op een eiland in Skellige... Blijkbaar heeft de toren een soort defensive mechanism die kan teleporten, of wezens oproepen...
Je moet dan voor een mage een boek vinden, en als je deze leest gaat het over een 'Defense Regulatory Magicon' of 'DRM'

Schitterend toch deze verwijzingen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 09:12
Ik ben volgens mij een van de weinige maar ik speel The Witcher zonder gwent.. Weten jullie of je dan bepaalde quests of exp. gaat missen in de game? Lijkt mij dat het zonder gwent te spelen ook te doen moet zijn toch?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Jaapoes schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:06:
Ik ben volgens mij een van de weinige maar ik speel The Witcher zonder gwent.. Weten jullie of je dan bepaalde quests of exp. gaat missen in de game? Lijkt mij dat het zonder gwent te spelen ook te doen moet zijn toch?
prima te doen, eerste PT alleen het eerste potje gwent gedaan..voor de rest niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-10 08:26
Ik heb geen enkele Gwent quest gedaan en de game uitgespeeld. Dus ja het is gewoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik speel ook geen gwent.. nooit gedaan!

the towers quests.. wat een monsters! op level 22 gedaan.
Had de golum gecornered in de hoek zodat hij niet kon chargen!

De Exploit even getest, die zit er nog in. ga deze niet verder gebruiken uiteraard.

Nu nog een aantal side quests doen en dan naar ACT 2 : Ugly Baby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Zijn enkel sidequests, net zoals het racen met paarden of fistfighting... Je kan perfect de game uitspelen zonder ook maar 1 sidequest te doen lijkt mij, dus is er geen probleem...

Het is gewoon een keuze die je maakt, ik kies nu voor 1 allesomvattende playtrough, dus ik doe nagenoeg alles dat ik tegenkom (buiten de tonnen POI's in de zee van Skellige, das net iets te imo)...
Je kan ook gewoon de main quests spelen voor de story, dan ben je natuurlijk veel sneller rond en kan je verschillende playtroughs spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
KipCurreh schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:02:
[...]

ik kies nu voor 1 allesomvattende playtrough, dus ik doe nagenoeg alles dat ik tegenkom (buiten de tonnen POI's in de zee van Skellige, das net iets te imo)...
Je kan ook gewoon de main quests spelen voor de story, dan ben je natuurlijk veel sneller rond en kan je verschillende playtroughs spelen
Het "gevaar" is dat je dan wel klaar bent met de game na die eerste mega playthrough. Welliswaar heb je er dan een kleine 100+ uur in zitten maar de drempel voor een 2e vaak verhelderende playthrough wordt met elke sidequest hoger.

Dat is voor mij persoonlijk ook het grote probleem geweest met Dragon Age Inquisition. Imho een super game, maar ik kijk er niet meer naar om na de 80 uur die ik er ooit ingestopt heb. Terwijl ik zeker weet dat er nog veel te leren/beleven/tezien is in die gamewereld. Je hebt dan even je buik vol van zo'n game en er zit dan ook nog genoeg in je backlog dat ook om aandacht vraagt. Of erger nog, de volgende RPG hype staat op de stoep...

Hoewel the Witcher 3 absoluut in mijn top 3 staat van beste games ooit gespeelt, ben ik ook bang dat deze zo ergens aug/sept op mijn "uitgespeelt" lijstje terecht komt.

[ Voor 7% gewijzigd door Druss op 14-07-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Druss schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:19:
[...]

Het "gevaar" is dat je dan wel klaar bent met de game na die eerste mega playthrough. Welliswaar heb je er dan een kleine 100+ uur in zitten maar de drempel voor een 2e vaak verhelderende playthrough wordt met elke sidequest hoger.

Dat is voor mij persoonlijk ook het grote probleem geweest met Dragon Age Inquisition. Imho een super game, maar ik kijk er niet meer naar om na de 80 uur die ik er ooit ingestopt heb. Terwijl ik zeker weet dat er nog veel te leren/beleven/tezien is in die gamewereld. Je hebt dan even je buik vol van zo'n game en er zit dan ook nog genoeg in je backlog dat ook om aandacht vraagt. Of erger nog, de volgende RPG hype staat op de stoep...

Hoewel the Witcher 3 absoluut in mijn top 3 staat van beste games ooit gespeelt, ben ik ook bang dat deze zo ergens aug/sept op mijn "uitgespeelt" lijstje terecht komt.
was ik ook 'bang' voor..echter na mijn eerste PT ben ik meteen opnieuw begonnen met de 2e PT op deathmarch..vind het ook nog steeds leuk omdat ik quests speel welk ik in de 1e PT niet of anders heb aangepakt :) en ook meteen met hele andere skills te gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-10 08:29

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ben nu level 8 en soms is deze game toch echt wel frustrerend. Ik weet niet precies waar ik wezen moet (in welk gedeelte van de map). Soms kom ik lvl 6-9 mobs tegen en dat gaat prima. En dan nog geen 100 meter verder staat er opeens een lvl 18 mob een chest te verdedigen. Dat gaat dus niet lukken. Zo zijn er veel van dit soort plekken. Ik heb hier een hekel aan want zo kan ik nooit een deel van de map 'afsluiten'. Je moet later kennelijk weer terug wanneer je een hoger level bent. Een paar van die plekken is prima maar er zijn er gewoon veel... Ook mijn Quest log zit boordevol quests die ik allemaal nog niet kan doen. Mede hierdoor heb ik een sterk chaotisch gevoel bij deze game. Geen idee wat ik aan het doen ben.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
GMacD schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:25:
[...]

was ik ook 'bang' voor..echter na mijn eerste PT ben ik meteen opnieuw begonnen met de 2e PT op deathmarch..vind het ook nog steeds leuk omdat ik quests speel welk ik in de 1e PT niet of anders heb aangepakt :) en ook meteen met hele andere skills te gaan spelen :)
Ik zit nu op 50 min+ dus ik kan het niet voorzien maar ik zeg hierbij als de game me inderdaad een 2e keer gaat boeien na de eerste playthrough, staat ie stip op nr. 1 in mn persoonlijke lijstje "best games ever". :P Maar geef ook eerlijk toe dat ik een te sociaal leven leid om er nog eens zoveel tijd in te kunnen stoppen.. Ik moest maar weer eens gaan studeren of zo, dan heb je 's nachts ook tijd... :Z

Ik moet stiekem al zeggen dat Deathmarch dan wel de setting is die me daarin al aantrekt, dan wordt de game volgens mij wat meer Darksoulsy en meer voor de hardcore gamer in me. Ik speel nu op normal en daar heb ik soms wel eens een beetje spijt van. Ik weet het, je kunt verhogen during game maar dat voelt niet right of zo.. Once a whimp, always a whimp B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
FloydRaalte schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:32:
Ben nu level 8 en soms is deze game toch echt wel frustrerend. Ik weet niet precies waar ik wezen moet (in welk gedeelte van de map). Soms kom ik lvl 6-9 mobs tegen en dat gaat prima. En dan nog geen 100 meter verder staat er opeens een lvl 18 mob een chest te verdedigen. Dat gaat dus niet lukken. Zo zijn er veel van dit soort plekken. Ik heb hier een hekel aan want zo kan ik nooit een deel van de map 'afsluiten'. Je moet later kennelijk weer terug wanneer je een hoger level bent. Een paar van die plekken is prima maar er zijn er gewoon veel... Ook mijn Quest log zit boordevol quests die ik allemaal nog niet kan doen. Mede hierdoor heb ik een sterk chaotisch gevoel bij deze game. Geen idee wat ik aan het doen ben.
Is ook wel een beetje zoals het hoort in een witcher game, deel 1 had hier ook een handje van. En wat het dan helemaal mooi maakte is dat je soms 5 quests tegelijk deed, of dat je soms terug moest naar iets dat je al gedaan had om nog een of andere side-quest te sluiten.

Het maakt het een realistische wereld. Een pack of wolfs dat ergens in het bos woont van level 6 en inderdaad 100 meter verderop bevind je je in de habitat van een Endrega Pack met een overpowered Endrega Warrior... In de natuur leven de Antilopes en de Zebra's ook naast de Neushoorns en Leeuwen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
hou 2 dingen voor jezelf duidelijk..je hebt de mainquest, waar je dus ook wat sidequests moet doen om daarin verder te komen..en je hebt 'rest'.. dat zijn andere sidequests/witcher contracts enzo die optioneel zijn..vaak krijg je al snel missies die (ver) buiten je level vallen, dat is eenmaal zo met deze game. Je zult idd ook wel vaker terug gaan naar eerder bezochte gebieden, vooral als je alles wilt doen. Als je dat storend vind, prepare to dislike this game..ik vind het een groot deel van de charme!
Druss schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:32:
[...]

Ik zit nu op 50 min+ dus ik kan het niet voorzien maar ik zeg hierbij als de game me inderdaad een 2e keer gaat boeien na de eerste playthrough, staat ie stip op nr. 1 in mn persoonlijke lijstje "best games ever". :P Maar geef ook eerlijk toe dat ik een te sociaal leven leid om er nog eens zoveel tijd in te kunnen stoppen.. Ik moest maar weer eens gaan studeren of zo, dan heb je 's nachts ook tijd... :Z

Ik moet stiekem al zeggen dat Deathmarch dan wel de setting is die me daarin al aantrekt, dan wordt de game volgens mij wat meer Darksoulsy en meer voor de hardcore gamer in me. Ik speel nu op normal en daar heb ik soms wel eens een beetje spijt van. Ik weet het, je kunt verhogen during game maar dat voelt niet right of zo.. Once a whimp, always a whimp B)
haha ik was begonnen op de 3e level ( blood/broken bones ofzo ) omdat ik las dat de lagere levels niet uitdagen genoeg zouden zijn.. vond het nog redelijk makkelijk eigenlijk! dus wil eigenlijk niet eens weten hoe het op nog lagere levels speelt haha

Deathmarch daarintegen geeft wel weer een leuke pittigere uitdaging..daarnaast speel ik nu ook niet echt gefocussed op signs, wat het volgens mij nog wat leuker/uitdagender maakt! Gooi het level gewoon omhoog, ook al krijg je dan misschien niet de bijbehorende troffee :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
GMacD schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:41:

Deathmarch daarintegen geeft wel weer een leuke pittigere uitdaging..daarnaast speel ik nu ook niet echt gefocussed op signs, wat het volgens mij nog wat leuker/uitdagender maakt! Gooi het level gewoon omhoog, ook al krijg je dan misschien niet de bijbehorende troffee :s
Oh die achievement boeit me niet. Om daar alles in te verzamelen heb je meestal gewoon meerdere playthroughs nodig en moet je je echt focussen op zo'n achievement. Nee, daar heb ik écht geen tijd voor :P en is ook niet hoe ik wil spelen.

Waar ik nu een beetje bang voor ben/was is wat jij nu eigenlijk tegenspreekt. Ik heb een beetje en zooitje gemaakt van mn karakter. M'n build is lang niet strak en nou weet ik van een bepaalde reset via een (misschien wil je dit niet weten!) maar ook mn gear is wat rommelig.

Dus misschien ga ik inderdaad het level wat omhoog gooien, en even een paar uurtjes bezig gaan met een soort "recap" om Geralts shit op orde te brengen. :P in combinatie met bovengenoemde "spoiler" die niet perse een spoiler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Druss schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:52:
[...]

Oh die achievement boeit me niet. Om daar alles in te verzamelen heb je meestal gewoon meerdere playthroughs nodig en moet je je echt focussen op zo'n achievement. Nee, daar heb ik écht geen tijd voor :P en is ook niet hoe ik wil spelen.

Waar ik nu een beetje bang voor ben/was is wat jij nu eigenlijk tegenspreekt. Ik heb een beetje en zooitje gemaakt van mn karakter. M'n build is lang niet strak en nou weet ik van een bepaalde reset (misschien wil je dit niet weten!) maar ook mn gear is wat rommelig.

Dus misschien ga ik inderdaad het level wat omhoog gooien, en even een paar uurtjes bezig gaan met een soort "recap" om Geralts shit op orde te brengen. :P in combinatie met bovengenoemde "spoiler" die niet perse een spoiler is.
als je niet blij bent met je build, gewoon die optie gebruiken idd! Dacht er zelf ook over na om dat te doen tijdens mijn eerste playthrough, maar dacht, what the hell..game is meer dan leuk genoeg om het nog eens te doen en dan ook andere keuzes te maken..picking sides of juist niet, relaties..( niet te hebberig doen..zucht ) en nog wat andere dingen :D
Ben benieuwd wat je gaat doen zodra je de end credits hebt gezien hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
GMacD schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:57:
[...]

als je niet blij bent met je build, gewoon die optie gebruiken idd! Dacht er zelf ook over na om dat te doen tijdens mijn eerste playthrough, maar dacht, what the hell..game is meer dan leuk genoeg om het nog eens te doen en dan ook andere keuzes te maken..picking sides of juist niet, relaties..( niet te hebberig doen..zucht ) en nog wat andere dingen :D
Ben benieuwd wat je gaat doen zodra je de end credits hebt gezien hahaha
Hahaha, fuck it.. Ik meld me de rest van de middag ziek.... ik wil weer verder :P

Bedankt voor de Pep-talk! Onbewust had ik die even nodig! :9

[ Voor 4% gewijzigd door Druss op 14-07-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Druss schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:03:
[...]

Hahaha, fuck it.. Ik meld me de rest van de middag ziek.... ik wil weer verder :P

Bedankt voor de Pep-talk! Onbewust had ik die even nodig! :9
Witchers gotta stick together..! Gelijk zin om zometeen ook weer verder te spelen, maar doe het wel rustig aan ..tijd overbruggen voor de volgende aankoop uitkomt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
GMacD schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:18:
[...]

Witchers gotta stick together..! Gelijk zin om zometeen ook weer verder te spelen, maar doe het wel rustig aan ..tijd overbruggen voor de volgende aankoop uitkomt haha
D'r komt nog een seasonpass aan he.. met nog es minimaal 30 uur aan gameplay..

-->Start --> Alle programma's --> Microsoft Office --> Microsoft Word --> Nieuw Document --> "Geachte Chef, hierbij wil ik graag aangeven per direct te willen stoppen met werken. Gezien het aantal openstaande vakantiedagen zal dit geen probleem moe..... :+ "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Druss schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 16:23:
[...]

D'r komt nog een seasonpass aan he.. met nog es minimaal 30 uur aan gameplay..

-->Start --> Alle programma's --> Microsoft Office --> Microsoft Word --> Nieuw Document --> "Geachte Chef, hierbij wil ik graag aangeven per direct te willen stoppen met werken. Gezien het aantal vakantiedagen zal dit geen probleem moe......... :+ "
_O-

Jaa, helaas afwachten tot er eindelijk een datum bekend word gemaakt! Witcher 3 is volgens mij echt een Top 3 game van mij dit jaar..nu nocht wachten op Metal Gear en ik ben gelukkig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Wat is de naam van het eerste dorp waar je komt. ik heb geen idee meer.
Klopt het dat ik daar de DLC gear kan kopen/ophalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

HStyles schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:19:
Wat is de naam van het eerste dorp waar je komt. ik heb geen idee meer.
Klopt het dat ik daar de DLC gear kan kopen/ophalen ?
White Orchard, aparte sectie op de world map ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:36

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben net lvl 9 maar ik vind het juist wel leuk dat de monsters zo kunnen verschillen. Het maakt het "realistischer" en onvoorspelbaarder. Sta je eerst wat wolven lvl 6 in de pan te hakken, daarna kom je een cycloop lvl 34 tegen die je met één ram tot moes mept :P
Mijn questlog puilt ook uit van quests die minimaal 10-15 levels hoger liggen maar dat vind ik niet zo erg, heb ik tenminste wat te doen. Moet zeggen dat sommige monsters ook nog wel te doen zijn als er zelfs een schedel boven staat maar dat is misschien meer geluk. En ik speel ook op de laagste moeilijkheidsgraad. Lekker genieten van het spel, hard werken doe ik al genoeg offline.

Mijn zilveren zwaard is trouwens nog steeds een lvl 1 Viper, vooral omdat die 20% extra xp van monsters geeft. Alle andere zilveren zwaarden hebben dat (nog) niet of zijn maar marginaal beter. Zolang het goed gaat en ik geen verbetering heb gevonden laat ik het lekker zo.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik kom maar niet toe aan de main quest! elke avond weer contract doen... uren verder.

Waar ik van baal is dat ik een aantal side quests niet op mijn level meer kan afronden en daar dus minder xp voor krijg. Gebeurd dit ook als je de main quests op een hoger level gaat uitspelen?

ben nu level 23 bij ACT2: Ugly baby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
shakespeare schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:29:
ik kom maar niet toe aan de main quest! elke avond weer contract doen... uren verder.

Waar ik van baal is dat ik een aantal side quests niet op mijn level meer kan afronden en daar dus minder xp voor krijg. Gebeurd dit ook als je de main quests op een hoger level gaat uitspelen?

ach dat beetje xp ga je echt niet missen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
shakespeare schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:29:

Ach sommige sidequests zijn van zo'n hoog niveau qua verhaal dat de exp er niet echt toe doet...

Ik denk wel dat de main quests de meeste xp geven (900 per complete stuk ofzo) en deze ook de lvl range van max. 5 lvls verschil aanhouden...
Dus als je echt exp wilt verdienen stel ik voor om toch vooral de main quests aan te houden (lvl-wise dan)

Gister me maar ff in volledig mastercrafted feline gear gestoken, alle resterende sidequests afgewerkt (nog eentje tegengekomen along the way van lvl 16 :P )..
Nu nog 2 witcher contracts van lvl 35 (ik ben momenteel 33) afwerken, en dan gaan we in de laatste rechte lijn naar het einde toe van de main quest lijn (Act III, Battle Preparations)

90u ver >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:05
Dit weekend uitgespeeld... Ik had "alles" gedaan in Velen & Novigrad :) Skellige had ik de moed niet meer omdat ik veel te benieuwd was naar het einde... :)

Mijn einde was wel 1tje in mineur :o Heb dan alles opgezocht en gedaan en uiteindelijk kan ik er perfect vrede mee nemen... Wel eigenaardig hoe het game ergens "een les" is voor sommige zaken in het echte leven... :)

Het enige dat mij ergerde aan de game was het vallen en doodgaan...:P

Al de rest was gewoon een zalige game ! Met heel emotionele momenten, positief & negatief en uiteindelijk zijn die 80 uren echt voorbij gevlogen. Samen met de Mass Effect trilogie staat deze trilogie in mijn top 3... Wat een prachtige 'reis' was het.. :)

Edit; Nu begonnen met The Witcher 2, als deze klaar is, ga ik voor een 2de playthrough na patch 1.07 :)

[ Voor 7% gewijzigd door QuZyX op 15-07-2015 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
QuZyX schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:04:
Wat een prachtige 'reis' was het.. :)
'Been on the path for half a year now..'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 10:53
Er is zo ver ik weet 1 situatie in de hele game waarbij een quest iets meer om het lijf heeft als je een Gwent speler bent. Daarbuiten kan ik me geen enkel moment herinneren waarbij ik spijt had dat ik Gwent links heb laten liggen.

Kortom: je kunt Gwent prima links laten liggen. Tenzij je natuurlijk alle achievements wilt behalen. Dan is Gwent noodzakelijk.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
QuZyX schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 11:04:

[...]

Mijn einde was wel 1tje in mineur :o Heb dan alles opgezocht en gedaan en uiteindelijk kan ik er perfect vrede mee nemen... Wel eigenaardig hoe het game ergens "een les" is voor sommige zaken in het echte leven... :)

[...]
Dat laatste ben ik het helemaal mee eens!! Ik neem dat je het hebt over het
spoiler: milde thematische spoiler
opvoeden van kinderen?

Ik heb zelf niets opgezocht over de mogelijke outcomes van de game en ik was dan ook nogal verrast dat ik het slechte einde kreeg omdat
spoiler: ending spoiler
ik Ciri teveel in bescherming nam gedurende de game en me teveel met haar zaakjes bemoeide.
Aan de andere kant voelt het ook een beetje arbitrair dat Ciri het avontuur niet heeft overleeft omdat ik (bijvoorbeeld) meeging naar haar gesprek met de Sorceresses. Ik miste namelijk maar 1 "juiste" beslissing en ze had het wel overleeft. Erg gemengde gevoelens over deze hele situatie.

Steam: Arrahant | PSN: Arrahant84 | XBL: Arrahant | Origin: Arrahant | Nintendo: Arrahant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Ik heb het vooral over het feit dat ik mijn eigen betrapt heb dat ik de keuzes maak die ik "denk" dat de beste zouden zijn maar eigenlijk zelf niet 100% achter sta.. En uiteindelijk zouden de keuzes waar ik 100% achter sta, mij het (persoonlijk) "beste" einde gegeven hebben :)

spoiler:
Ik had exact hetzelfde gevoel als jou ! De eindes kunnen zeker beter... in de vorm van, zo eigenaardige beslissingen die een invloed hebben op het einde ? Alsook het feit dat het einde er zo "plots" was... beetje rap gegaan vond ik... Hetgeen mij het meeste bij bleef was "the battle at kaer morghen"... Man man, was mij dat zalig !! :) En ook de super sterke Ciri, 1 slag en dood... super gewoon... graag MEER van dat ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Bij RPG's roleplay ik altijd en vanuit die rol neem ik ook alle beslissingen. Niet omdat ik denk dat de game dan zus of zo gaat, maar omdat ik dat zelf zou doen in die situatie. Bij TW3 leverde dat bij mij het goede einde op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
-SaveMe- schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:23:
Bij RPG's roleplay ik altijd en vanuit die rol neem ik ook alle beslissingen. Niet omdat ik denk dat de game dan zus of zo gaat, maar omdat ik dat zelf zou doen in die situatie. Bij TW3 leverde dat bij mij het goede einde op :)
Idd hier dus totaal niet :(

Zware levensles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Patch O Patch, wherefore art thou Patch 1.07

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week witcher 3 gekocht in de veronderstelling dat ik deze wel kon spelen op mijn redelijk nieuwe laptop. Zelfs op laagste instellingen haperde deze. Uiteindelijk probleem weten op te lossen door nieuwe PC te kopen. Zat al een tijdje te twijfelen en nu toch de knoop doorgehakt. Ik ben echt benieuwd of witcher aan de verwachtingen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:12:
Vorige week witcher 3 gekocht in de veronderstelling dat ik deze wel kon spelen op mijn redelijk nieuwe laptop. Zelfs op laagste instellingen haperde deze. Uiteindelijk probleem weten op te lossen door nieuwe PC te kopen. Zat al een tijdje te twijfelen en nu toch de knoop doorgehakt. Ik ben echt benieuwd of witcher aan de verwachtingen voldoet.
Wat voor specs heeft die laptop dan? Ik heb de game laatst namelijk op medium-ish settings prima zien draaien op een laptop met een gtx 765M van begin vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01
BlackEyedAngel schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:53:
Patch O Patch, wherefore art thou Patch 1.07
Soon

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Jah zover kwam ik ook nog wel :D Nogal flexibel begrip imho.

[ Voor 30% gewijzigd door BlackEyedAngel op 16-07-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
BlackEyedAngel schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:47:
Jah zover kwam ik ook nog wel :D Nogal flexibel begrip imho.
Daarom gebruiken ze 'm ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
De grap is dat ik de afgelopen weken zoiets had van: ik equip een volledige Witcher set (achievement) wel als die nieuwe patch uitkomt... "Want het is zo zonde als ik ze uit ruimtegebrek gelijk weer moet dismantlen".

Ongeveer 2 uur voordat ik de allerlaatste vraagtekens ging wegwerken keek ik voor de grap eens in het crafting menu naar de mastercrafted Wolven gear en bleek dat die items allemaal beter waren dan m'n huidige gear!! :P Daar heb ik dus niet zoveel aan gehad!
Meestal is de gear die je kunt craften in rpg's juist minder goed dan de gear die je kunt vinden!

[ Voor 4% gewijzigd door Arrahant op 16-07-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Ik ben ondertussen begonnen met The Witcher 2 nog eens te spelen, tegen dat die klaar is, is patch 1.07 er wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Arrahant schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:58:
De grap is dat ik de afgelopen weken zoiets had van: ik equip een volledige Witcher set (achievement) wel als die nieuwe patch uitkomt... "Want het is zo zonde als ik ze uit ruimtegebrek gelijk weer moet dismantlen".

Ongeveer 2 uur voordat ik de allerlaatste vraagtekens ging wegwerken keek ik voor de grap eens in het crafting menu naar de mastercrafted Wolven gear en bleek dat die items allemaal beter waren dan m'n huidige gear!! :P Daar heb ik dus niet zoveel aan gehad!
Meestal is de gear die je kunt craften in rpg's juist minder goed dan de gear die je kunt vinden!
Je moet de gear dan ook eerst vinden qua schematics ;) en het is niet zo dat je het 'even' kan maken, vooral de hogere tiers moet je wel echt wat moeite doen, bv bepaalde monsters verslaan etc.
Daarnaast is de witcher gear specifiek op de taken gericht waar een witcher zich mee bezighoudt dus het zou dus ook beter moeten werken dan een standaard infantry harnasje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lenovo Ideapad z580, de laptop draaide hem wel maar heel haperig.

Ik heb nu de r9 390 en vraag me af of ik die haar render modus kan gebruiken, zag er wel tof uit.

Zijn er AMD gebruikers die dit aan de praat hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Niet lulig bedoeld, maar [PC] Witcher 3 performance topic is er specifiek voor dit soort dingen :)

[ Voor 36% gewijzigd door BlackEyedAngel op 16-07-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:31:
Lenovo Ideapad z580, de laptop draaide hem wel maar heel haperig.

Ik heb nu de r9 390 en vraag me af of ik die haar render modus kan gebruiken, zag er wel tof uit.

Zijn er AMD gebruikers die dit aan de praat hebben gekregen?
Tis geen kwestie van het aan de praat krijgen (want je kunt het gewoon aanzetten in de setting) maar van de performance hit zo veel mogelijk te minimaliseren ;)
http://wccftech.com/amd-a...tessellation-performance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
SouLLeSSportal schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:26:
[...]

Je moet de gear dan ook eerst vinden qua schematics ;) en het is niet zo dat je het 'even' kan maken, vooral de hogere tiers moet je wel echt wat moeite doen, bv bepaalde monsters verslaan etc.
Daarnaast is de witcher gear specifiek op de taken gericht waar een witcher zich mee bezighoudt dus het zou dus ook beter moeten werken dan een standaard infantry harnasje :)
True, true, maar gevoelsmatig had mijn brein zoiets van: de bruine items die ik in de diepste krochten van de wereld heb gevonden zijn sterker dan de groene items. Ik had alle schematics al gevonden en alle quests al gedaan toen ik bij mezelf dacht: laat ik eens zien wat ik nu eigenlijk kan craften.
Maar ik heb iig nog de laatste vraagtekens kunnen wegwerken in de Wolven set (leverde ook nog eens een ingame beurt voor Geralt op).

En nu is de game uitgespeeld... Hij heeft de afgelopen maand echt al m'n vrije tijd opgegeten. 200+ uur lang ontzettend zitten genieten. Maar wat nu?! Ik voel een grote leegte!! Ik heb eigenlijk zin in een nieuwe game van dit zeldzaam hoge kaliber. Dragon Age Inquisition, GTA V en Pillars of Eternity heb ik al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Arrahant schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:29:
[...]

True, true, maar gevoelsmatig had mijn brein zoiets van: de bruine items die ik in de diepste krochten van de wereld heb gevonden zijn sterker dan de groene items. Ik had alle schematics al gevonden en alle quests al gedaan toen ik bij mezelf dacht: laat ik eens zien wat ik nu eigenlijk kan craften.
Maar ik heb iig nog de laatste vraagtekens kunnen wegwerken in de Wolven set (leverde ook nog eens een ingame beurt voor Geralt op).

En nu is de game uitgespeeld... Hij heeft de afgelopen maand echt al m'n vrije tijd opgegeten. 200+ uur lang ontzettend zitten genieten. Maar wat nu?! Ik voel een grote leegte!! Ik heb eigenlijk zin in een nieuwe game van dit zeldzaam hoge kaliber. Dragon Age Inquisition, GTA V en Pillars of Eternity heb ik al gehad.
Divinity : Original Sin is ook een heel leuke game om je ettelijke uren bezig te houden... En 't is van Belgische makelij (even patriottisch doen) _/-\o_

Oh een wolf school witcher gear set ? Heb ik precies ergens gemist....

Kan je ff (in spoiler) zetten waar je een stuk van de maps kan kopen ofzo, dat ik deze TH ook kan starten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

KipCurreh schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:56:
[...]

Divinity : Original Sin is ook een heel leuke game om je ettelijke uren bezig te houden... En 't is van Belgische makelij (even patriottisch doen) _/-\o_

Kan je ff (in spoiler) zetten waar je een stuk van de maps kan kopen ofzo, dat ik deze TH ook kan starten :9~
Is een van de gratis DLC, die moet je even downoaden/ activeren in gog galaxy of via steam(als dat kan?)
en dan kan je de maps kopen. :) behoeft geen spoilertags dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
Arrahant schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:29:
[...]

Waar haal jij al die vrije tijd ?? :P

On topic; spijtig dat The Witcher 3 ook geen 2 keuzes had zoals nr. 2 geweest.. Had zalig geweest had je de kant van Nilfgaard kunnen kiezen of de kant van Radovid/Northern Kingdoms...

spoiler:
Want uiteindelijk hé... zijn toch nog véééél vragen onbeantwoord...

- Wat met de flaming rose ? Kwam amper nog aan bod (remember Siegfried ?)
- Hoe zit het met de oorlog ? Wie heeft er nu gewonnen ? Akkoord, je krijgt een erg kleine samenvatting... maar daar blijft het ook bij..
- Wat met de Lodge of Sorce.. veel weet je daar ook niet meer van.
- Wat met de Scoiatel.. Komen ook nog amper aan bod.

Ik vond het einde niet voelen als "dit is het laatste deel..." Want als ik het goed begrijp was Geralt ook een ride van The Wild Hunt, maar dit is toch niet zo goed uitgelegd ? Ook, je dood de King van The wild hunt en die is dood en dat is het ? Is er dan niemand die zijn rol overneemt of doet ?

Ach... enorm veel vragen die ik nog heb... Maar misschien bieden de super grote DLC's wel een antwoord ??

[ Voor 38% gewijzigd door QuZyX op 17-07-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:41
"Patch 1.07 will be arriving on all platforms in the next 24h. Once it's live everywhere, we will officially announce it" bron: Marcin Momot, twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Mooi, dan kan ik dan beginnen aan de tweede playthrough. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik las op Reddit dat de de patch al uit is voor o.a. de PS4 en XBONE maar nog niet in elk land, waaronder NL en de UK. Zelf even getest en inderdaad nog geen update (PS4).

Patch grootte is 7.55 GB, hopelijk begint ie vannacht met downloaden dan is ie hopelijk morgenochtend binnen :P En dan eindelijk weer spelen, ik heb bewust sinds de aankondiging gewacht (ruim twee weken geleden geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Helaas pindakaas, hele nacht de PS4 in rest modus laten staan maar hij heeft geen update binnengehaald. Ook bij geforceerd checken zegt ie dat ik de laatste versie heb (1.05).

Even geduld nog maar dan. Overigens las ik dat de patch veel bugs oplost maar ook nieuwe introduceert.. ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 09:39
Ik heb de patch binnen, maar volgens mij krijg ik nu telkens loading time bij iedere dialoogoptie. Dit is echt irritant zeg. De vaart is er nu volledig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16-10 17:57
Laat ik een poging doen om met ingame materiaal je vragen toch te beantwoorden.
QuZyX schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 15:31:
[...]

spoiler:
Want uiteindelijk hé... zijn toch nog véééél vragen onbeantwoord...

- Wat met de flaming rose ? Kwam amper nog aan bod (remember Siegfried ?)
- Hoe zit het met de oorlog ? Wie heeft er nu gewonnen ? Akkoord, je krijgt een erg kleine samenvatting... maar daar blijft het ook bij..
- Wat met de Lodge of Sorce.. veel weet je daar ook niet meer van.
- Wat met de Scoiatel.. Komen ook nog amper aan bod.

Ik vond het einde niet voelen als "dit is het laatste deel..." Want als ik het goed begrijp was Geralt ook een ride van The Wild Hunt, maar dit is toch niet zo goed uitgelegd ? Ook, je dood de King van The wild hunt en die is dood en dat is het ? Is er dan niemand die zijn rol overneemt of doet ?

Ach... enorm veel vragen die ik nog heb... Maar misschien bieden de super grote DLC's wel een antwoord ??
spoiler:
-flaming rose werd na witcher 1 een legeronderdeel van Redania, omdat ze in Temeria niet meer welkom waren (vanwege die grootmeester) en spelen geen rol meer in het verhaal van Geralt (behalve in Witcher 2, laatste act)

Siegfried? ik heb hem omgelegd in W1 vanwege die rare mutanten die hij bij zich had.

- oorlog: geralt houdt zich niet bezig met politiek, dus dat gaat hem verder niet aan. vandaar dat een kleine samenvatting afdoende is. Als je meehelpt om Radovid te doden en je kiest TEGEN Paul Dijkstra, dan zegt Geralt ook op gegeven moment dat ze het verder zelf maar moeten oplossen.

- voor geralt niet van belang. De dames komen weer enigszins in rustiger vaarwater (triss adviseur Kovir, Yen bij Nilf, en Keira Metz gaat er met Lambert vandoor)

- sco'atell: wat Roche al een keer zegt in deel 3: Who cares about those rebels anymore. Enige wat mij nog wel intrigeert: wat is er met Iorveth gebeurd?

Verder is het gedeelte dat Geralt met de hunt meerrijdt echte lore uit de boeken en deze ken ik niet. Witcher games spelen zich af na de boeken.

De koning van de wild hunt wordt opgevolgd door de vice roy of Avallach. Beiden hebben geen interesse in verdere oorlog, aangezien hun wereld is gered door Ciri (white frost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
KipCurreh schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 09:56:
[...]

DOS ga ik zeker checken; ik heb de game al sinds release klaarstaan. NPC conversaties in coop werkten bij release echter niet zoals het hoort en daarom zijn we na een uur of 6 gestopt met spelen. Ook had ik last van een nare microstutter in die game. Inmiddels heb ik echter een nieuw systeem, dus ik heb goede hoop. Ik las dat Larian met een enhanced edition van de game komt (icm. een console release) en die ga ik alsnog in coop doorspelen.
Overigens ben ik gisteren begonnen met de early access van Dirt Rally: hij is fantastisch!! _/-\o_

spoiler: TW3 gear sets treasure hunt map locaties
Nadat je de relevante dlc pakketjes hebt geinstalleerd kun je de treasure maps kopen bij de smithies in de grotere dorpen/steden. Check dus tijdens je playthrough altijd of smithies maps verkopen. Soms correspondeert de naam niet met de naam van de gear set, maar ze staan altijd bovenaan de inventories van de verkoper.

[ Voor 12% gewijzigd door Arrahant op 18-07-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Misha schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 11:48:
Ik heb de patch binnen, maar volgens mij krijg ik nu telkens loading time bij iedere dialoogoptie. Dit is echt irritant zeg. De vaart is er nu volledig uit
dat las ik op Reddit ook al.
Mag hopen dat dat een fout is en nog opgelost wordt, want dat klinkt echt niet best.

Overigens nog altijd geen patch. :'(
Bij the witcher > controleren op update zegt ie ook dat het de laatste versie is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 09:39
dutchgio schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 12:17:
[...]

dat las ik op Reddit ook al.
Mag hopen dat dat een fout is en nog opgelost wordt, want dat klinkt echt niet best.

Overigens nog altijd geen patch. :'(
Bij the witcher > controleren op update zegt ie ook dat het de laatste versie is..
Yep, want op deze manier is het spelen gewoon niet leuk

Overigens heb ik het over de Xbox versie :)

[ Voor 5% gewijzigd door Misha op 18-07-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Als je laadtijden hebt tijdens dialogen schijnt het herstarten van de console te helpen. Btw nog steeds geen patch voor de PS4 hier :| Waarom duurt dat zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik heb ook nog altijd niks....
Geen idee ook waarom dat zo lang duurt, patches worden nooit gespreid uitgerold maar gaan ineens live voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Ik heb de update van de PS4 versie sinds gisteravond/nacht binnen gehaald. Ik heb de game overigens uit de US Store, dus daar zit het verschil in. In NL komt ie wellicht iets later. Heb de game nog niet verder getest met 1.07, maar de update is er in ieder geval al wel.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShDT
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-10 15:35
1.07 heb ik inmiddels geinstalleerd op de xbox! User settings wordt gereset naar default + wat extra tutorials voor de add-ons.

De nieuwe inventory indeling is echt een verademing!

[ Voor 18% gewijzigd door ShDT op 18-07-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:37

JoeZuCK

_Fonz > all.

Op PC deel 1 en 2 van patch 1.07 gedownload .. en nu? Hij begint niet met updaten. Hij zegt: installation failed, connection problem.

Edit: ben hem nu handmatig aan het updaten.

[ Voor 15% gewijzigd door JoeZuCK op 18-07-2015 20:03 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:16

Wildfire

Joy to the world!

En *poef*! Alles wat ik equipped had is na de patch foetsie. :(

Ook bij oude saves btw.

(pc versie)

-- Edit: de update terug gedraaid, zit weer op v1.06. Heb zojuist de laatste save gepakt die ik nog met v1.06 gemaakt had en yup, m'n equipped inventory is weer terug. Met v1.07 had ik met deze save geen equipped inventory meer en alles wat ik equipped had, leek ook echt foetsie te zijn.

Crap. Wachten op een v1.07.1 update dan maar. :(

[ Voor 62% gewijzigd door Wildfire op 19-07-2015 01:07 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

toch maar weer eens opgestart, die 1.07 patch.

gotsie nu reageert Geralt echt direct. nu wordt ik bijna neit meer geraakt WOHOO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Nog meer problemen trouwens, met de twee posts terug genoemde problemen is er ook het probleem met v1.07 dat verdwenen spullen soms spontaan weer opduiken in m'n equipped inventory. Haal ik bv. een steel sword weg, verschijnt m'n verloren geüpgrade zilveren zwaard in dat slot. Wil ik het eruit halen naar de inventory, verdwijnt het weer spontaan.

Ik blijf voorlopig dus nog maar op v1.06 draaien. Jammer genoeg kwam ik er gisteren pas laat achter dat ik last heb van deze bugs, mag twee missies opnieuw doen. Had in de tussentijd namelijk nog niet in de inventory gekeken...

Ik heb zojuist iig een bug report ingediend.

[ Voor 3% gewijzigd door Wildfire op 19-07-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
Wildfire schreef op zondag 19 juli 2015 @ 09:43:
Nog meer problemen trouwens, met de twee posts terug genoemde problemen is er ook het probleem met v1.07 dat verdwenen spullen soms spontaan weer opduiken in m'n equipped inventory. Haal ik bv. een steel sword weg, verschijnt m'n verloren geüpgrade zilveren zwaard in dat slot. Wil ik het eruit halen naar de inventory, verdwijnt het weer spontaan.

Ik blijf voorlopig dus nog maar op v1.06 draaien. Jammer genoeg kwam ik er gisteren pas laat achter dat ik last heb van deze bugs, mag twee missies opnieuw doen. Had in de tussentijd namelijk nog niet in de inventory gekeken...

Dat klinkt erg vervelend. Ik weet dat de level requirements van Witcher Gear bijgesteld zijn, waardoor sommige items nu een hoger level vereisen. Toch blijven deze items equipped zolang je ze niet af doet. Misschien heeft jouw probleem hier raakvlak mee, hoewel het natuurlijk niet verklaart dat items verdwijnen.

Heb je veel met de ini-files gespeeld of iets met mods gedaan? Misschien moet je 't in die hoek zoeken.

Wat misschien zou kunnen helpen: alle gear uit doen, dan saven + loaden, dan kijken of er nog zaken opnieuw equipped zijn en weer alles uitdoen, weer saven + loaden, en dan kijken of alles in je inventory zit. Misschien is het een kwestie van alles even grondig "resetten" op die manier?

Zomaar wat ideeën; geen idee of het helpt. Ik hou m'n hart vast en ga straks testen hoe het bij mij gaat (1.07 automatisch geïnstalleerd gisteren).

Edit: Bij mij geen problemen met verdwijnende items tot nu toe. Mijn Griffin Gear vereist nu wel ineens level 26 in plaats van 23, waardoor ik officieel deze uitrusting niet zou kunnen dragen (ben lvl 23). Omdat ik de set al aan had, kan ik 'm wel aanhouden. Zou ik ze verwijderen, dan mag ik ze niet opnieuw equippen. Dus ik ga even een paar levels niets veranderen aan mijn gear (was gelukkig al tevreden met deze set). De verbeteringen aan het inventory zijn zeer welkom (o.a. tabblad voor boeken, indicatie van wat je al gelezen hebt, meer sorteeropties e.d.).

Ik lees trouwens dat er 1 of 2 achievements zijn die niet meer goed werken sinds de patch, waaronder Card Collector (achievement voor alle Gwent-kaarten) en de bijbehorende quest Collect 'Em All. Het kan handig zijn om te wachten met het verzamelen van de laatste kaarten, want de quest zal (voor in elk geval sommige spelers) niet correct beëindigd worden waardoor de achievement niet behaald kan worden.

[ Voor 11% gewijzigd door geert1 op 19-07-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Hmm, nog steeds geen patch op mijn PS4 :/

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Timocos schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:23:
Hmm, nog steeds geen patch op mijn PS4 :/
Ja helaas. Ik had gehoopt op deze regenachtige zondag lekker aan de slag te kunnen met 1.07 op de PS4 :| Hopelijk vanmiddag nog maar dan moet ie ook nog eerst gedownload worden natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 21:54
Hier uiteraard ook hetzelfde. Wellicht heeft men de patch tijdelijk op hold gezet ivm de problemen die men ondervind ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:48

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wel vreemd, ik had de patch al op vrijdagavond laat binnen op de PS4?

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ik heb ingesteld dat Geralt op een alternatieve manier beweegt, maar ... wat is het verschil? Ik zie het niet namelijk.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
https://twitter.com/witchergame/status/622610554427846656

Blijkbaar zijn er problemen dat sommige PS4 bezitters geen update krijgen in de EU. Ze zijn ermee bezig. Maar ik lees op Reddit dat er veel nieuwe problemen zijn met de patch, ik hou mijn hart vast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
InF.Inc schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:51:
Ik heb ingesteld dat Geralt op een alternatieve manier beweegt, maar ... wat is het verschil? Ik zie het niet namelijk.
Hij schijnt sneller te draaien en je zou preciezer kunnen bewegen om bijv. kistjes te kunnen looten. Ik vond het altijd zo irritant dat je bij meerdere kisten bij elkaar altijd zo zat te hannesen om een specifieke kist te selecteren. Hopelijk is dat nu beter maar helaas nog niet zelf kunnen uitproberen :/

[ Voor 17% gewijzigd door Davith78 op 19-07-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De patch voor de disc versie is blijkbaar niet goed uitgetold in sommige EU landen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:22

nFo

InF.Inc schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:51:
Draaicirkel van Geralt is dan veel kleiner.
https://www.reddit.com/r/...ch_107_discussion_thread/

[ Voor 12% gewijzigd door nFo op 19-07-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:48

Chrasher

Tevree met z'n PS5

dutchgio schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:59:
De patch voor de disc versie is blijkbaar niet goed uitgetold in sommige EU landen....
Dat zal het zijn. Heb hier de digitale PS4 versie waar ik dus vrijdagavond de patch voor kon binnenhalen.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Wildfire schreef op zondag 19 juli 2015 @ 09:43:

Heb het zelf ondertussen "opgelost". In patch 1.06 eerst nog de missie waar ik in zat (Bloody Baron) nog een stuk verder gespeeld, opgeslagen en opnieuw bijgewerkt naar 1.07. Daarna werkte alles wel normaal.

Wellicht maar toeval dat het fout ging in eerste instantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Bij mij is Skelliges Most Wanted quest bugged as hell. Zie meer mensen online die daar last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

(jarig!)
Finished, clocked at 97 uur :)

spoiler:
- Ciri overleeft het, nadat ze de white frost heeft verslagen... Nadien wordt ze opgeleid door Geralt en wordt ze witcher
- Geralt blijft zoals hij is, zonder vrouw weliswaar want ik heb van 2 (eigenlijk nog meer) walletjes gegeten :)
- Nilfgaard wint de oorlog omdat Philippa Radovid vermoord in het complot waar ik deel van uitmaakte, rust blijkt nadien wel terug te keren in de wereld
- Yennefer blijft in het noorden
- Tris gaat terug naar Kovir (denk ik ?)
- Skellige wordt geleid door hun eerste queen, Cerys

Blij met het einde, heb eigenlijk altijd de keuze gemaakt die voor mij het beste aanvoelde op dat moment... misschien jammer van de vrouwtjes dat je met 1 (vroege) keuze al direct het einde beïnvloed, maar het is miss beter dat Geralt gewoon zo blijft...

Nu alleen wat jammer dat de steam achievements niet blijken te werken, zo heb ik de game net uitgespeeld op 3/4 moeilijkheidsgraad, en heb ik geen van de steam achievements gekregen om de game uit te spelen... Ook ben ik ondertussen lvl 35, en ook die heb ik niet gekregen... raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Wat een geweldige game is dit toch. Heb hem nu 2 weekjes en heb m bijna uitgespeeld, de main storyline dan, want alle sidequests doen duurt gewoon veeeel te lang :+
Zoveel keuzes die je kan maken die het spel beinvloeden... Echt top! 1 van de beste games van de laatste tijd die ik gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 18:03
Ik heb de GoG versie, kan ik zonder dat Galaxy programma ook zien op hoeveel speeltijd ik nu zit?

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
lethal pi schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:47:
Ik heb de GoG versie, kan ik zonder dat Galaxy programma ook zien op hoeveel speeltijd ik nu zit?
Je kunt in het spel, vanaf de character page, drukken op "c" om statistieken te zien. Daar staat dan linksonder ook de speeltijd. Maar bij mij klopt die totaal niet: 17 uur zegt ie, terwijl Galaxy aangeeft dat ik bijna op 100 uur zit. Voor mijn gevoel klopt de Galaxy-speeltijd wel, hoewel ik dat natuurlijk ook niet zeker weet.

[ Voor 40% gewijzigd door geert1 op 20-07-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:40
Hmm, op de ps4 heb ik de patch ook nog niet. Disc versie, maar toch, zou nu toch onderhand wel mogen komen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo, heb hem even aangegooid op de X1 (had sowieso weer zin om te spelen :) Veel nieuwe quests toegevoegd zie ik), en wat een verschil! Besturing is een stuk opgeknapt en zo te horen ook nieuwe muziek.

E: Heb gek genoeg wel het idee dat de draw distance van gras e.d. verlaagd is? Ben ik de enige die dat heeft opgemerkt? Game lijkt ook wat soepeler te lopen, trouwens.

[ Voor 29% gewijzigd door Thomas op 20-07-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Misschien ben ik gewoon blind, maar sinds patch 1.07 staat de muis gevoeligheid veel te hoog. Waar kan ik deze weer omlaag schroeven?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
https://twitter.com/witchergame/status/623061555127693312

CD Project RED is nog steeds aan het onderzoeken waarom de PS4 disc versie geen update krijgt in EU. Wel bizar dat het zolang duurt, we zijn alweer drie dagen verder :/

Ook erkennen ze de vele issues en bugs met deze patch. Benieuwd of er misschien nog een patch komt om 1.07 te fixen..?

[ Voor 5% gewijzigd door Davith78 op 20-07-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Davith78 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:09:
https://twitter.com/witchergame/status/623061555127693312

CD Project RED is nog steeds aan het onderzoeken waarom de PS4 disc versie geen update krijgt in EU. Wel bizar dat het zolang duurt, we zijn alweer drie dagen verder :/
Daar kan CDPR weinig aan doen, ze hosten/distribueert zelf de console patches niet.
. Benieuwd of er misschien nog een patch komt om 1.07 te fixen..?
Well d'uhh, we hebben het hier over CDPR! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davith78
Nnoitra schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:14:
[...]

Daar kan CDPR weinig aan doen, ze hosten/distribueert zelf de console patches niet.
Hoe dan ook, toch vreemd dat het zolang duurt :)
[...]
Well d'uhh, we hebben het hier over CDPR! :*)
Ik ken de reputatie van CDPR, ze doen echt hun best een zo goed mogelijke game of te leveren en ze luisteren naar de community :) Wat dan wel merkwaardig is dat deze patch zoveel nieuwe bugs introduceert. Ik heb het 'patch 1.07 bugs mega-thread' op Reddit eens zitten lezen en daar sta ik toch wel een beetje van te kijken, zoveel issues. Bijna alsof CDPR de patch niet goed getest heeft ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Heeft iemand ook last dat het depth of field effect na een cutscene soms niet terug springt naar de normale instelling? Soms na een cutscene is ipv alles in de verte wazig, ook alles op een paar meter afstand al wazig...

(met patch 1.07 btw, kan me trouwens niet heugen dat het met patch 1.06 of eerder ook voorkwam)

[ Voor 18% gewijzigd door Wildfire op 20-07-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-10 11:45

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Poeh, die nieuwe methode voor Geralt om te bewegen werkt voor geen meter. Hij duikt 9 van de 10 keer de verkeerde kant op. Bijvoorbeeld S + spatiebalk... Duikt ie naar links of rechts, of helemaal niet.
En... Alt-Tab werkt niet meer :@

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patch is hier op ds ps4 disc versie te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:17
Motion blur direct uitgezet. Top :) Game is nog mooier zo...

[ Voor 6% gewijzigd door Nol_NL op 21-07-2015 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrahant
Nol_NL schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 01:18:
Motion blur direct uitgezet. Top :) Game is nog mooier zo...
Duidelijk, welke game niet though?!

Pagina: 1 ... 52 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic