Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
SideShow schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:40:
Het crafting systeem irriteert me ... ik doe niks anders dan looten en toch heb ik niet wat ik wil?
Ik ben net aan het vechten met wraith's .. ik denk van ik kijk toch maar eens welke oil ik kan gebruiken ...
rara heb de ingredients niet ... tja, dan zet ik de moeilijkheidsgraad op laagst en hoef ik me van dat k*t craft systeem helemaal niks meer van aan te trekken
Je moet ook niet 'niks anders doen dan looten' ;) Je moet weten welke ingrediënten je nodig hebt en voor welke potions. Ik pak ook niet zomaar alles op. Ik moet bijvoorbeeld een Specter monster hunten voor een contract, of ik ga naar een area waar veel Necrophage monsters rondlopen en ga ik kijken of ik de oils heb. Vervolgens even kijken welk materials ik nodig heb en even wat traders afgaan en kijken of ze het verkopen en onderweg beetje zoeken en looten. Vind het juist tof op deze manier, je bent steeds bezig met wat heb ik nodig ipv blindelings alles pakken.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ik heb echt bijna nooit dat ik de materials/ingredients niet kan vinden. Ten eerste vind je heel veel in de
wereld. Ten tweede kan je het tekort bijna altijd uit dismantelen halen. En als dat niet genoeg is verkopen blacksmiths/herbalists ook heel veel. En als dat nog niet genoeg is dan mis je hooguit 1 ding en dan moet je er misschien naar op zoek. Ik vind het heel bevredigend :)
n8n schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:45:
In ik dacht velen hing een perkament aan een boom met instructies waar je honeycomb voor veel moneys kan verpatsen. Iemand een idee waar?
Dit is gewoon lore volgens mij, de meeste notes zijn gewoon voor achtergrond info en voegen toe aan de geloofwaardigheid van de wereld.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Hmm denk dat ik net tegen een bug ben aangelopen. Ik heb een poosje zonder Roach gespeeld en nu als ik de key indruk om hem te roepen dan komt die niet en ik zie hem nergens lol :p

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:30
Rutix schreef op maandag 25 mei 2015 @ 17:38:
Hmm denk dat ik net tegen een bug ben aangelopen. Ik heb een poosje zonder Roach gespeeld en nu als ik de key indruk om hem te roepen dan komt die niet en ik zie hem nergens lol :p
Heb ik ook wel eens. Meestal moet ik eerst wat andere acties uitvoeren en dan werkt het wel weer -_-

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Winst schreef op maandag 25 mei 2015 @ 17:45:
[...]

Heb ik ook wel eens. Meestal moet ik eerst wat andere acties uitvoeren en dan werkt het wel weer -_-
Ik heb maar een save eerder geladen waar die wel werkte :+ .

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:34
Rutix schreef op maandag 25 mei 2015 @ 17:49:
[...]

Ik heb maar een save eerder geladen waar die wel werkte :+ .
Ik kon hem weleens niet eens roepen. Save m dan exit naar menu en herlaadt je save. Werkte voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Man man, die tweede cutscene op Skellige. Uitzonderlijk hoge kwaliteit. Ze hebben precies de sfeer uit de boeken weten over te nemen. Daarnaast wat kleine verwijzingen naar de historie van Geralt, waarmee de situatie nog overtuigender overkomt. Zeer knap.

[ Voor 27% gewijzigd door Winst op 25-05-2015 18:09 ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Wouter lucassen schreef op maandag 25 mei 2015 @ 17:50:
[...]

Ik kon hem weleens niet eens roepen. Save m dan exit naar menu en herlaadt je save. Werkte voor mij.
Hmm misschien dat ik een recentere save dan ook nog even probeer straks. Was nu een beetje rq-ed omdat ik progress was verloren :+
Winst schreef op maandag 25 mei 2015 @ 18:06:
Man man, die tweede cutscene op Skellige. Uitzonderlijk hoge kwaliteit. Ze hebben precies de sfeer uit de boeken weten over te nemen. Daarnaast wat kleine verwijzingen naar de historie van Geralt, waarmee de situatie nog overtuigender overkomt. Zeer knap.
Ik vind alle omgevingen sowieso echt heel erg lijken op hoe ik het in gedachten had toen ik de boeken las. Echt super props voor CD Projekt

[ Voor 41% gewijzigd door Rutix op 25-05-2015 18:11 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Hmm het is tijd voor een nieuwe outfit :p

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/296iqyr.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

n8n schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:45:
In ik dacht velen hing een perkament aan een boom met instructies waar je honeycomb voor veel moneys kan verpatsen. Iemand een idee waar?
Nee dat is in de eerste area, white orchards, je kan 2 herbalists daar vinden, een chick van de missie en een bij een altaartje aan de weg. beide geven 18 gold voor 1 honeycomb. Het is echter geen echte missie dat je een objective hebt meer een tip om geld te verdienen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Waar gebruiken jullie je gold vooral voor? Ik had in het begin wat cashflow problemen met het repairen van armor en wapens. Maar heb nu iets van 2.5k tot 3k. Ben zelf level 11 en in Velen. Nu geef ik eigenlijk niets meer uit, behalve aan Gwent kaarten :P

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-05-2015 18:56 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:32

bAdmuTs

mAzE

Voor alsnog geef ik het alleen uit aan weapons/armor repairen, weapons/armor repair kits, gwent kaarten en af en toe disassemblen. Verder ben ik te krenterig (zoals in elke rpg) om mijn gold uit te geven, als als ik echt niet verder kan komen ga ik gold uitgeven :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
The witcher vertoont bij mij nogal vage bugs, heb 10 lvl 23 dwergen ( ben zelf lvl 13) makkelijk kunnen verslaan, net zoals een knock gevecht met iemand van 23 was een eitje.

Nog een goeie tip, up je mind control spreuk, sterk in combat en super handig om mensen te hersenspoelen tijdens dialogen ipv te vechten of coins te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Nieuwevolger schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:31:
The witcher vertoont bij mij nogal vage bugs, heb 10 lvl 23 dwergen ( ben zelf lvl 13) makkelijk kunnen verslaan, net zoals een knock gevecht met iemand van 23 was een eitje.

Nog een goeie tip, up je mind control spreuk, sterk in combat en super handig om mensen te hersenspoelen tijdens dialogen ipv te vechten of coins te betalen.
Fist fights zijn inderdaad ontzettend makkelijk. Zolang je maar dodged of een counterattack uitvoert. Als je geraakt wordt dan krijg je vaak wel veel damage :)

Heb er nu iets van 40 uur in zitten ofzo (beetje teveel...) maar heb het gevoel dat ik niet eens zover ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
Rutix schreef op maandag 25 mei 2015 @ 17:38:
Het werkt om het spel even te saven en dan weer te laden. Soms is die knol foetsie. Ik kan de ene keer fluiten en hij komt niet. De andere keer is het X indrukken zonder enig resultaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
Zijn er trouwens mensen die zich helemaal niets aantrekken van Alchemy? In letterlijk elke RPG boeit me dat 0,0. Ik heb alles ingezet of magie en melee (en wat general skills). Ik kom om in de ingredienten maar maak eigenlijk geen enkele oil. elke vijand is toch meestal binnen een minuutje dood van rond dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Rabbitto schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:58:
Zijn er trouwens mensen die zich helemaal niets aantrekken van Alchemy? In letterlijk elke RPG boeit me dat 0,0. Ik heb alles ingezet of magie en melee (en wat general skills). Ik kom om in de ingredienten maar maak eigenlijk geen enkele oil. elke vijand is toch meestal binnen een minuutje dood van rond dodgen.
Ik maak wel gebruik van potions en af en toe wat bombs. Oils gebruik ik niet.
De upgrades zitten daarom ook voornamelijk in fighting en signs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-10 20:10

n8n

uchiha tijntje schreef op maandag 25 mei 2015 @ 18:53:
Waar gebruiken jullie je gold vooral voor? Ik had in het begin wat cashflow problemen met het repairen van armor en wapens. Maar heb nu iets van 2.5k tot 3k. Ben zelf level 11 en in Velen. Nu geef ik eigenlijk niets meer uit, behalve aan Gwent kaarten :P
Bij inkeeps en (reizende) merchants voornamelijk instructies en maps. Bij de armory laat ik soms craften en repairen. Verder soms wat herbs die ik op dat moment nodig heb omdat ik geen zin heb een heel bos leeg te plukken. Heb nu ook iets van 3000 vanaf Velen. Gwent kaarten koop ik overal, en zo snel mogelijk zo groot mogelijke zadeltassen omdat ik vaak met 50kg aan zwaarden rondloop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Is er ook een http download voor de nieuwe patch? Heb geen zin in nog een client (GOG).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n

n8n

Wat geeft nou meer vitality, food met 5s of 20s. Wordt me niet echt duidelijk (uitgelegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

n8n schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:33:
Wat geeft nou meer vitality, food met 5s of 20s. Wordt me niet echt duidelijk (uitgelegd).
Ik heb altijd het idee gehad dat het meer health over een kortere periode is of minder health over een langere periode maar ben er nog niet uit. Gebruik het ook niet meer, heb je potions voor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:57
Ik heb weer wat verder gespeeld, ben nu bij dat eerste vliegende kreng wat je moet afmaken voor een contract met die gast in die toren.

3x geprobeerd, 3x dood. Ik begin toch een beetje het gevoel te krijgen dat het niet mijn soort spel is. Het ziet er prachtig uit, en het speelt lekker, maar toch, het kan me niet echt 'pakken'.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Just_A_User schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:57:
Ik heb weer wat verder gespeeld, ben nu bij dat eerste vliegende kreng wat je moet afmaken voor een contract met die gast in die toren.

3x geprobeerd, 3x dood. Ik begin toch een beetje het gevoel te krijgen dat het niet mijn soort spel is. Het ziet er prachtig uit, en het speelt lekker, maar toch, het kan me niet echt 'pakken'.
Eerst keer dat ik dit soort genre game speel. Ik begon op de moeilijkste moeilijkheidsgraad. Ik dacht dat ik dat wel aankon. Nou niet dus. Ik ging direct de story-line af en stond met mijn level 1 al voor de Griffin. Na 15 pogingen en stratagien was het nog niet gelukt. Toen maar alle side questen gedaan en wat gear geupdated en nog een keer geprobeerd. Nog steeds te moeilijk. Toen mijzelf verdiepen in de 'bestiary' en de zwakke punten van het monster. Toen ging het een stukje beter. Nadat ik mij beter had voorbereid met tussentijdse potions en de moeilijkheidsgraad op niveau 2 van de 4 had gezet, was het uiteindelijk gelukt.

Zouden meer mensen net zoveel moeite hebben als ik? Misschien ben ik geen 'true gamer' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Relative schreef op maandag 25 mei 2015 @ 21:01:
[...]

Eerst keer dat ik dit soort genre game speel. Ik begon op de moeilijkste moeilijkheidsgraad. Ik dacht dat ik dat wel aankon. Nou niet dus. Ik ging direct de story-line af en stond met mijn level 1 al voor de Griffin. Na 15 pogingen en stratagien was het nog niet gelukt. Toen maar alle side questen gedaan en wat gear geupdated en nog een keer geprobeerd. Nog steeds te moeilijk. Toen mijzelf verdiepen in de 'bestiary' en de zwakke punten van het monster. Toen ging het een stukje beter. Nadat ik mij beter had voorbereid met tussentijdse potions en de moeilijkheidsgraad op niveau 2 van de 4 had gezet, was het uiteindelijk gelukt.

Zouden meer mensen net zoveel moeite hebben als ik? Misschien ben ik geen 'true gamer' ;)
Ik heb dat ook hoor. Ik heb zelfs youtube en google nodig om bepaalde bosses te verslaan. Speel dan ook op normal omdat die andere 2 net iets te hoog gegrepen waren voor mij zeg maar. En daarbij zijn die laadtijden als je dood gaat toch wel erg irritant en zekers als je veel dood gaat.

Ik ben gewoon niet zo'n tactische speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Laatst online: 13-07 18:48
oxford bastard schreef op maandag 25 mei 2015 @ 21:14:
[...]

Ik heb dat ook hoor. Ik heb zelfs youtube en google nodig om bepaalde bosses te verslaan. Speel dan ook op normal omdat die andere 2 net iets te hoog gegrepen waren voor mij zeg maar. En daarbij zijn die laadtijden als je dood gaat toch wel erg irritant en zekers als je veel dood gaat.

Ik ben gewoon niet zo'n tactische speler.
En die tactiek (voorbereiding) is toch wel nodig op de hoogste niveau's. Die laadtijden heb ik niet. Het staat op een SSD -> aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Relative schreef op maandag 25 mei 2015 @ 21:16:
[...]

En die tactiek (voorbereiding) is toch wel nodig op de hoogste niveau's. Die laadtijden heb ik niet. Het staat op een SSD -> aanrader!
Ja dat klopt:)

Sorry, wat is ssd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:57

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Mmm jah. Zal erover nadenken. Hopelijk komt CDPR snel met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Rabbitto schreef op maandag 25 mei 2015 @ 19:58:
Ik gebruik het eigenlijk wel :) maakt de gevechten toch even wat makkelijker. Ik speel op hoogste, een na hoogste moeilijkheidsgraad en dan red je het niet altijd met dodgen :+. Ik stop er geen ability points in though :)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 23:10
Relative schreef op maandag 25 mei 2015 @ 21:01:
[...]

Dit had ik ook soort van, te vroeg op een te laag level een missie begonnen waardoor ik vast zat in een 'dungeon'.
Met poging 3443 is het uiteindelijk gelukt.
En ik kwam die 'dungeon' uit met combat skills; voorheen was het een beetje 'trial and error' maar daarna was het toch echt beter en zat de kunst van het dodgen er goed in. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:44

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik heb ook best wel moeite met de gevechten want a. Speel normaal alle games met tobo+muis maar in de W3 vind ik het echt ruk dus mijn X1 controller maar aangesloten waar ik overigens ook nooit op game en dus vaak genoeg nog verkeerde buttons indruk als het te spannend/druk word. :'( b.Ik nogal een rusher ben en dat vaak niet de beste strategie is zeker als je tegen groepjes vecht c. Vaak niet kijk of de quest wel voor mijn lvl is daardoor soms te moeilijk is.

Verder vind ik de game echt geweldig maar heb ik wel het gevoel dat je rank up echt heel langzaam gaat want naar een uur of 10/15 ben ik nog maar level 6 en ben ik nu bij de missie met de
spoiler:
de bloody barron en zijn vrouw en heb net de Griffin Armor + Sword set gecraft voor lvl 7/8
maar ik weet niet of het aan mij ligt of aan de game :+
bAdmuTs schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:47:

Ik heb altijd het idee gehad dat het meer health over een kortere periode is of minder health over een langere periode maar ben er nog niet uit. Gebruik het ook niet meer, heb je potions voor ;).
Swallow toch ?

[ Voor 16% gewijzigd door beuker19 op 25-05-2015 22:23 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Heeft toevallig iemand the witcher draaien op een ps4 met ssd? Zo ja, wat zijn de laadtijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n

n8n

Waarom duurt laden bij een dood zo lang, zit toch al in het geheugen? Zeker bij boss-batties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n

n8n

[...]

Dat maakt sense, zal eens naar potions kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Prozaq schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:13:
Heeft toevallig iemand the witcher draaien op een ps4 met ssd? Zo ja, wat zijn de laadtijden?
SSHD dan eerder, maar tijdsverschil is al gemeten in meerdere games en blijft minimaal. Het gaat dan om seconde werk wat het verschil is, daarvoor hoef je het echt niet te doen.
De hardeschijf is niet de cruciale fator hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
dutchgio schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:21:
[...]

SSHD dan eerder, maar tijdsverschil is al gemeten in meerdere games en blijft minimaal. Het gaat dan om seconde werk wat het verschil is, daarvoor hoef je het echt niet te doen.
De hardeschijf is niet de cruciale fator hierin.
Bij games als gta heeft een ssd veel positieve invloed voor de laadtijden op de ps4.

Eigenlijk alleen het doodgaan zit je met lange laadtijden, bij fast travel vallen ze behoorlijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:05

JoeZuCK

_Fonz > all.

SideShow schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:33:
http://wpc.4d7d.edgecastc...dy_lives_here_anymore.png

We zullen toch eens moeten investeren in een 4K IPS scherm in de toekomst :P
Holy shit ! Wanneer ik een 4K scherm kan kopen (en de benodigde hardware ervoor) zien de spellen er NOG gelikter uit .. :P

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Hahaha, geweldig.

spoiler:
Een quest voor Yennefer met de naam The Last Wish. Dit is ook de titel van een van de boeken. Maar het mooiste is nog dat er ook een boek (met zelfde titel) in-game is waarin deze 'queeste' uitgebreid beschreven staat, plus de uitkomst. Kijken of deze uitkomst veranderd kan worden :P

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

InF.Inc schreef op maandag 25 mei 2015 @ 22:47:
[...]

Holy shit ! Wanneer ik een 4K scherm kan kopen (en de benodigde hardware ervoor) zien de spellen er NOG gelikter uit .. :P
Allemachtig :X.

Vind het op de XBO al een prachtig spel, maar dit :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

spoiler:
iemand enig idee wat je moet doen in Aremes dungeon (die kaastovernaar) krijgt wel een spiraal met driehoekjes eromheen te zien, maar zit een beetje vast. geen enkel idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 16:49
Zo, ben ook weer enkele uurtjes verder, en mn geldprobleem heeft zich al opgelost :p

spoiler:
Eindelijk klaar met de geweldige Family Matters questline, hoop dat ik een beetje de goede keuzes gemaakt hebt :D Dat ding onder de grond laten leven.. helaas dat je erna niets met die 3 witches kon doen.. Hoopte tevens ook dat ik wellicht die Black Beauty kreeg als horse :'(

Uiteindelijk nu lvl 11 na 30+ uur, heb denk ik bijna alle sidequests gehad in Velen, morgen maar eens richting Novigrad. Wel nog een hele lijst aan ? om te verkennen, maar dat moet een andere keer maar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Stranglem schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:45:
Op advies hierboven ben ik in de eerste area gaan kijken maar kan nog steeds hybrid oil niet vinden. Iemand anders een concreet idee waar ik het kan halen?
spoiler:
Tijdens de Main Quest Wandering in the Dark (met Keira) kom je in een cave waar je op een gegeven moment tegen een aantal wraiths moet vechten in een gedeelte met toxic fog. In een doodlopende zijgang vanaf dit gedeelte (ongeveer tegenover de ingang) helemaal aan het eind staat een kist waarin ik de Hybrid Oil formula vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:26

spaceboy

Op grote hoogte

[...]

Welke potions? Ik ben ondertussen level 8 en gebruik nog steeds alleen consumables. Maar ik ken ook alleen Swallow en daar heb ik er maar 3 van. Mis ik iets?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Joop schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 02:56:
[...]

spoiler:
Tijdens de Main Quest Wandering in the Dark (met Keira) kom je in een cave waar je op een gegeven moment tegen een aantal wraiths moet vechten in een gedeelte met toxic fog. In een doodlopende zijgang vanaf dit gedeelte (ongeveer tegenover de ingang) helemaal aan het eind staat een kist waarin ik de Hybrid Oil formula vond.
spoiler:
Daar heb ik hem ook gevonden inderdaad. Als je die kist heb gemist dan raad ik ook aan om even terug te gaan. Sowieso is zit in die cave best goede loot (epic silver sword ect.)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

spaceboy schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 06:38:
[...]

Welke potions? Ik ben ondertussen level 8 en gebruik nog steeds alleen consumables. Maar ik ken ook alleen Swallow en daar heb ik er maar 3 van. Mis ik iets?
Als je gaat mediteren worden volgens mij al je potions/oils/bombs weer aangevuld en ook heb je weer je volle HP ;)
Het kost je alleen een Alcohol nog wat en het maakt volgens mij ook niet uit wat je ook allemaal opmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

beuker19 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 07:59:
[...]

Als je gaat mediteren worden volgens mij al je potions/oils/bombs weer aangevuld en ook heb je weer je volle HP ;)
Het kost je alleen een Alcohol nog wat en het maakt volgens mij ook niet uit wat je ook allemaal opmaakt.
Je HP wordt alleen maar aangevuld als je op normal of lager speelt. Op Death Marsh en de een na hoogste werkt dat niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
speel op blood and broken bones ofzo en daar word je health idd niet aangevuld na mediteren.. potions/oils helpen echt goed in deze game..goed om daarin te verdiepen op de 2 hoogste niveau's volgens mij! Vind de 2e zwaarste niveau leuk en uitdagend..misschien nog eens switchen naar de hoogste, kijken hoe dat is :D

Stop wel veel tijd in sidequests en vind het niet eens vervelend zoals ik dat bij andere games wel vond :) zegt veel over de game haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
Zo! Lekker lang weekend gehad om eens even goed The Witcher 3 te spelen. Man wat een pareltje! Adem benemend landschap, en dan ben ik alleen nog maar in de Velen bezig :+

Het vechten heb ik inmiddels ook onder de knie (was in het begin nogal wennen).

spoiler:
Ik zat alleen zondag nacht tergend lang vast in de boss fight van Nithral.. Ik kreeg het gewoon niet voor elkaar om hem op z'n knieën te krijgen! Maar uiteindelijk toch gelukt naar 3+ uuur :')

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

GMacD schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:18:
speel op blood and broken bones ofzo en daar word je health idd niet aangevuld na mediteren.. potions/oils helpen echt goed in deze game..goed om daarin te verdiepen op de 2 hoogste niveau's volgens mij! Vind de 2e zwaarste niveau leuk en uitdagend..misschien nog eens switchen naar de hoogste, kijken hoe dat is :D

Stop wel veel tijd in sidequests en vind het niet eens vervelend zoals ik dat bij andere games wel vond :) zegt veel over de game haha
Speel op normal idd. door mijn gebrek aan controller skills en ik geen zin heb om alles steeds maar weer opnieuw te doen en misschien wel het risico lopen om daarom deze geweldige game aan de kant te leggen.
Ik vind het ook op normaal best wel uitdagend en zeker als je een groepje bandits tegenkomt met de nilfgardians met pijl en boog van lvl 14 :o of een Lvl 10+ boss ben nog maar lvl 6 namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
`
shit, zit op mn werk en kan niet kijken ..later maar dan! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Laatst online: 18:57
Relative schreef op maandag 25 mei 2015 @ 21:16:
[...]

Ik speel niet eens op het hoogste niveau. Ik speel op het 2e niveau zeg maar. Die potions, mja, dat is ook wat niet mijn ding is. Wat wel jammer is, want de game is erg mooi, maar toch. Ik had Diablo 3 uitgespeeld, dus ik dacht, dit zal net zoiets zijn, alleen iets uitgebreider qua mogelijkheden.

toegegeven dat dit mooier is dan D3, maar ik moet toch wel erg wennen, het is niet your basic hack 'n slash. In juli komt God of War uit, dat is meer mijn stijl zeg maar, maar toch ga ik niet opgeven met TW3, daarvoor vind ik het te mooi :P

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Hoera voor verlengde weekends. Vrijdag stond de teller nog op 3 uur, nu staat hij op 22 uur B). Lang geleden dat een spel mij nog zo heeft kunnen boeien.

In het begin maakte ik me wat zorgen over te traag levelen, maar ondertussen ervaar ik net het omgekeerde: Ik ben te snel aan het levelen met de sidequests. Ik ben nu level 10, maar in mijn to-do lijst zitten er nog quests vanaf level 6, die ik allemaal gedaan wil hebben voordat ik de main quest vooruit duw.
Financieel was het ook lange tijd een drama, maar ondertussen kan ik eindelijk wat geld opsparen en zijn ook repairs geen zorg meer: Meestal kom ik met meer geld van de blacksmith dan wat ik uitgegeven heb: Verkennen van question marks helpt daarbij enorm omdat er soms zeer waardevolle loot en schematics voor voor goede gear te vinden is. Een hint trouwens: Als je een ring vindt (vaak bij het opblazen van monster nests): Disassemble die en verkoop dan de onderdelen, dat is een stuk meer waard :).

Daarmee is ook de verleiding om weight/gold/xp mods te gebruiken volledig weg. Als je in de eerste 10 uur zit en je overweegt om zulke mods te gebruiken: Niet doen! Het wordt beter naarmate je vordert in het spel en het geeft een stuk meer voldoening om het op de correcte manier te spelen :)

Oh, en Gwent = fantastisch. Dice poker in TW2 kon mij geen moer schelen, maar Gwent is echt leuk. Een goede tactiek tegen moeilijkere tegenstanders: Leg in de eerste ronde zoveel mogelijk spies en laat de tegenstander winnen. Met de stapel kaarten die je nu gekregen hebt win je veel gemakkelijker de volgende twee rondes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
GMacD schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:54:
[...]

`
shit, zit op mn werk en kan niet kijken ..later maar dan! O-)
Prima review, kan me er goed in vinden :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Gisteren nog de laatste Witcher 3 op PS4 bij onze gameshop op te kop weten te tikken en ben gelijk er gelijk ingezogen. Grafisch echt wauw! Heb nog wel wat moeite af en toe met de combat maar daar worden we langzaam steeds beter in :D. Daarnaast zou ik graag wat potions willen maken maar heb HEEL veel materials maar vaak kan ik ze nog niet maken. Nou hoorde ik dat je die ''flesjes'' moet kopen maar als ik bijvoorbeeld een bepaald plantje nodig heb. Kan ik dat dan ergens opzoeken ingame waar deze groeien? Of moet ik dan al online gaan?

Ondertussen met level 2,5 en toch al dikke 5/6 uur inzitten. Ik geniet van de omgeving, sidequests en de ''interesting locations''. Moet nog steeds met de hunter praten voor die griffin :P. Maarja alles op zijn tijd en lekker genieten van de game.

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-10 11:48
Waar kun je zien hoeveel tijd je al in de game hebt zitten? Bij Character en dan R2 drukken? Dan staat er bij mij iets van 4 dagen en zoveel uur en zoveel minuten etc....

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Lipst3r schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:31:
Gisteren nog de laatste Witcher 3 op PS4 bij onze gameshop op te kop weten te tikken en ben gelijk er gelijk ingezogen. Grafisch echt wauw! Heb nog wel wat moeite af en toe met de combat maar daar worden we langzaam steeds beter in :D. Daarnaast zou ik graag wat potions willen maken maar heb HEEL veel materials maar vaak kan ik ze nog niet maken. Nou hoorde ik dat je die ''flesjes'' moet kopen maar als ik bijvoorbeeld een bepaald plantje nodig heb. Kan ik dat dan ergens opzoeken ingame waar deze groeien? Of moet ik dan al online gaan?

Ondertussen met level 2,5 en toch al dikke 5/6 uur inzitten. Ik geniet van de omgeving, sidequests en de ''interesting locations''. Moet nog steeds met de hunter praten voor die griffin :P. Maarja alles op zijn tijd en lekker genieten van de game.
Heb zelf nog geen flesjes hoeven kopen ofzo, vooral alles looten wat je ziet..kistjes, tonnen, kratten..dan zal het volgens mij zelden voorkomen dat je ingredienten moet kopen ( mijn ervaring tenminste )!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
GMacD schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:35:
[...]

Heb zelf nog geen flesjes hoeven kopen ofzo, vooral alles looten wat je ziet..kistjes, tonnen, kratten..dan zal het volgens mij zelden voorkomen dat je ingredienten moet kopen ( mijn ervaring tenminste )!
Ow ik loot me helemaal suf. Alles gaat leeg :P. Maar kreeg al te horen dat het beter is bepaalde items bij bepaalde Merchants te verkopen. Zwaarden e.d. bij blacksmiths enz. dus dat moeten we nog even bekijken vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-10 11:48
Lipst3r schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:38:
[...]

Ow ik loot me helemaal suf. Alles gaat leeg :P. Maar kreeg al te horen dat het beter is bepaalde items bij bepaalde Merchants te verkopen. Zwaarden e.d. bij blacksmiths enz. dus dat moeten we nog even bekijken vanavond :)
Schijnbaar verzamel ik heel veel huiden van beesten. Die zorgen ervoor dat mijn tassen allemaal vol zitten haha. 10 wolfhuiden is al snel 5kilo -.-'

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Wat moet je doen met al die "monster items" zoals de Nekker Hearth en Endrega Scales? Moet je die bewaren of juist "dismantelen" naar monster blood en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik heb me kapot gelachen met
Main Quest Spoiler
spoiler:
De Broken Roses quest, als je die elihial(spelling?) die crossdresser tegenkomt, ge-fucking-weldig. Ik heb enkele vrienden die homo zijn, ik vraag me af wat zij ervan vinden :+(voor Polen zelf wel goed, daar zijn ze nog vrij Xenofobisch). Tevens die scene met de uil, en onze vrind probeert hem te laten praten (die scheldende papagaai uit het boek mis ik wel(Kurwa Kurwa haha). Nu eerst Dandelion vinden, en dan eens verder kijken.

Vond de Haunted House quest ook wel leuk, heb uiteindelijk haar erin gelaten en nu woont ze samen met die dreamer in het huisje. [zag tevens een Notice dat onze Van Jonkheer nogal besmeurd wordt

Non gerelateerd
Die gast wat maid Bilberrry wilt
Wat hebben jullie btw gedaan met die gast, die mij verdomd veel deed denken aan 'The Black Knight' van Monty Python, die wat constant met je wilt vechten(niet echt spoiler, dus zet hem niet ertussen).

Ik ben hem nu 3x tegengekomen, had hem de eerste keer vermoord... maar ik kon het niet over mijn hart halen om een idioot te vermoorden, dus heb ik hem de derde keer maar gekalmeerd.

Komt hij later NOG een keer terug?

[ Voor 3% gewijzigd door Bjorn89 op 26-05-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Kuhr89 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:34:
Waar kun je zien hoeveel tijd je al in de game hebt zitten? Bij Character en dan R2 drukken? Dan staat er bij mij iets van 4 dagen en zoveel uur en zoveel minuten etc....
Geen idee hoe dat op de console is maar bij mij op de pc klopt dat voor geen meter meer, ben van meer dan 20 uur naar 7 uur playtime gegaan |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Xanthian schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:40:
Wat moet je doen met al die "monster items" zoals de Nekker Hearth en Endrega Scales? Moet je die bewaren of juist "dismantelen" naar monster blood en dergelijke?
Ik heb ze tot nu toe nog bewaard :). Iets met ''blauw'' en ''gouden'' randjes om items zegt me dat ik het niet zomaar moet weggooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55
Poehee, een lang weekend gamen en je bent 30 pagina's verder.

Anyways, over technische dingen als laadtijden: Nergens last van, de game draait van m'n EVO 840, alles op ultra(minus hairworks) 60fps en de game is geladen voordat het "filmpje" in het loading screen is afgelopen. Pro-tip: Je kan de skip knop(spatie default, X op xbox controller, vierkantje op ps4 controller) indrukken tijdens dat recap filmpje in het laad scherm om het te skippen zodra de game geladen is.

Maar voor hoe groot de game is en hoe zwaar vind ik de laad tijden enorm mee vallen.

Goed terug naar de game. Ik speel Death March! ben nu zo'n 50 uur bezig. En ik ben level 15, yup, level 15! Dat is toch best wel een minpuntje aan dit spel. Het gevoel van progression is errug langzaam.

Waar ik in het begin vooral wat puntjes in Signs stopte voor surviveabillty, ben ik echt verliefd geworden op die signs. De alternate form van Yrden is gewoon te goed als je tegen een groep piraten aan het vechten bent waarvan er 4 met pijl en boog schieten. Pijlen die blijkbaar door gebouwen en bomen heen kunnen clippen.... Maja, ff een advanced Yrden op de grond, geen last meer van pijlen :D

Ik gebruikte igni vooral voor croud control, tot ik er achter kwam dat de "burn" damage een percentage van monster health er afhaald per tick. Ik heb zo level 20-25 monsters weten te doden, gewoon puur doordat ik ze in de fik zet. Ze zijn dan 1) snel dood door de dot tick, 2) panicked waardoor ze mij niet aanvallen. Zeker met de alternate form, waardoor de damage nog hoger is. Igni is OP.

Ik heb nu de Griffin school level 14 swords en de level 15 armor set. Het is echt te geniaal. Voor de mensen die weten waar ik ongeveer in main story ben: Ik heb net een verfrissende duik genomen in een kanaal.

Dan nog even een update over de game en wat ik er van vind. De game start erg langzaam, ik kwam er niet zo in. Niet zoals met TW2. Tot ik wat main quests deed in act 1, holy shit, wat een writing, wat een story, wat een keuzes.

Keuzes dat is sowieso waar deze game om draait. Er is geen goed of slecht, je kiest altijd voor de lesser of 2 evils. Voorbeeldje uit einde act 1, even in spoilers:
spoiler:
De Crones vragen je om wat te doen aan een spirit in een boom. Je praat met de spirit en ze doet zich vriendelijk voor en vraagt of je haar wil helpen. Je hebt 2 keuzes, haar helpen zodat je de orphans in crooback bog redt of haar dood maken. Mijn eerste keuze was haar helpen. Het gevolg daarvan is dat een plaatsje helemaal door haar vernietigd word, Anna word beschuldigt van het laten ontsnappen van de kindjes en word veranderd in een water hag, uiteindelijk zelfs de dood van de Baron. Op dit punt heb ik een save gemaakt.

En heb ik een save geladen voor de keuze van de spirit. Ik heb de spirit toen kopje kleiner gemaakt, de kindjes worden niet geredt, je redt wel de vrouw van de baron en de baron gaat niet dood.

Dus wat doe je, redt je onschuldige kindjes maar zorg je voor dat een hele stad word uitgemoord en daar weer nieuwe weeskindjes onstaan? Of laat je de onschuldige kindjes dood gaan? Lesser of 2 evils dus..

Ik ben uiteindelijk bij mijn eerste keuze gebleven, spirit bevrijd dus. Rede is dat ik vast en zeker nog iets met die crones moet doen (lees bestiary, er staat: weak for igni..) en die spirit is de vijand van de crones. Misschien krijg ik wel hulp :).

Nou ja, de hele game zit dus vol met dat soort beslissingen. I'm loving it.

Nu weer aant werk, vanavond weer verder :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
ye-roon schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:45:

Keuzes dat is sowieso waar deze game om draait. Er is geen goed of slecht, je kiest altijd voor de lesser of 2 evils. Voorbeeldje uit einde act 1, even in spoilers:
spoiler:
De Crones vragen je om wat te doen aan een spirit in een boom. Je praat met de spirit en ze doet zich vriendelijk voor en vraagt of je haar wil helpen. Je hebt 2 keuzes, haar helpen zodat je de orphans in crooback bog redt of haar dood maken. Mijn eerste keuze was haar helpen. Het gevolg daarvan is dat een plaatsje helemaal door haar vernietigd word, Anna word beschuldigt van het laten ontsnappen van de kindjes en word veranderd in een water hag, uiteindelijk zelfs de dood van de Baron. Op dit punt heb ik een save gemaakt.

En heb ik een save geladen voor de keuze van de spirit. Ik heb de spirit toen kopje kleiner gemaakt, de kindjes worden niet geredt, je redt wel de vrouw van de baron en de baron gaat niet dood.

Dus wat doe je, redt je onschuldige kindjes maar zorg je voor dat een hele stad word uitgemoord en daar weer nieuwe weeskindjes onstaan? Of laat je de onschuldige kindjes dood gaan? Lesser of 2 evils dus..

Ik ben uiteindelijk bij mijn eerste keuze gebleven, spirit bevrijd dus. Rede is dat ik vast en zeker nog iets met die crones moet doen (lees bestiary, er staat: weak for igni..) en die spirit is de vijand van de crones. Misschien krijg ik wel hulp :).
Je spoiler werkt niet :P EDIT: Ok, nu wel, geen idee waarom maar hij is nu prima zwart ^^

[ Voor 40% gewijzigd door FlyLight3r op 26-05-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Aarrgggghhhh waarom is de besturing zo kut op de ps4.

Zelfs op de laagste gevoeligheid is het net alsof je aan de speed zit. Er zit geen goede overgang tussen lopen en rennen in. Of je loopt of je rent. Verrekte irritant als je iets wilt oppakken of moet navigeren tussen gebouwen of gangetjes etc.En waarom zit het nog harder rennen gewoon niet op je stick ? Ze hadden de overgangen veel beter moeten regelen. Het voelt nu net alsof ik met een keyboard aan het lopen/rennen ben. Geen tussen fases lopen/iets harder lopen/nog harder lopen. etc. Het is of aan of uit.

Het haalt echt voor mij persoonlijk de sfeer uit het spel. Ik kan er maar niet aan wennen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55
Lipst3r schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:47:
[...]

Je spoiler werkt niet :P EDIT: Ok, nu wel, geen idee waarom maar hij is nu prima zwart ^^
Dat komt omdat ik het direct veranderd heb nadat ik gepost had en jij dus waarschijnlijk op quote geklikt had nadat ik het had aangepast, ook al was dit nog niet zichtbaar in je scherm :)

Ook best knap dat je in een minuut die lap tekst heb kunnen lezen though :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
ye-roon schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:49:
[...]

Dat komt omdat ik het direct veranderd heb nadat ik gepost had en jij dus waarschijnlijk op quote geklikt had nadat ik het had aangepast, ook al was dit nog niet zichtbaar in je scherm :)

Ook best knap dat je in een minuut die lap tekst heb kunnen lezen though :)
Nee ik las er snel overheen en toen zag ik die [ spoiler] [/ spoiler] dingen staan en geen zwart vlak ;). Quick scan, zo snel kan ik niet lezen idd + ik lees de spoilers niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:20
innerchild schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:47:
Aarrgggghhhh waarom is de besturing zo kut op de ps4.

Zelfs op de laagste gevoeligheid is het net alsof je aan de speed zit. Er zit geen goede overgang tussen lopen en rennen in. Of je loopt of je rent. Verrekte irritant als je iets wilt oppakken of moet navigeren tussen gebouwen of gangetjes etc.En waarom zit het nog harder rennen gewoon niet op je stick ? Ze hadden de overgangen veel beter moeten regelen. Het voelt nu net alsof ik met een keyboard aan het lopen/rennen ben. Geen tussen fases lopen/iets harder lopen/nog harder lopen. etc. Het is of aan of uit.

Het haalt echt voor mij persoonlijk de sfeer uit het spel. Ik kan er maar niet aan wennen....
Ik ben gisteren met de game begonnen na een aantal weken alleen maar Bloodborne te spelen.
Maar ik ben dus blij dat het niet alleen aan mij ligt, even looten is al tricky door de snelheid waarmee je draait. Ik ben nog niet met de settings bezig geweest maar dat heeft ook niet het gewenste effect als ik het zo lees. Hopelijk passen ze dit in een toekomstige update nog wel aan.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik moest een beetje wennen, en heel af en toe doet ie wel iets debiels, maar meestal gaat het prima (ps4). Alleen af en toe geen zwaard trekken kost me nog wel eens een gevecht :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Fanatix schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 09:56:
[...]

Ik ben gisteren met de game begonnen na een aantal weken alleen maar Bloodborne te spelen.
Maar ik ben dus blij dat het niet alleen aan mij ligt, even looten is al tricky door de snelheid waarmee je draait. Ik ben nog niet met de settings bezig geweest maar dat heeft ook niet het gewenste effect als ik het zo lees. Hopelijk passen ze dit in een toekomstige update nog wel aan.
Ze moeten twee dingen veranderen nog

Dungeons, moeten ze de muren weghalen(zoals bij bomen) want soms blokeert een wall je view, of de camera moet lager.

En bij hoge chests moet iets aan gedaan worden, ook vaak dat er een kandelaar voor loot staat(dat mag ook anders).

Maar voor de rest geen problemen met de besturing?

Maar kijkend naar de support, patches en de game zelf neem ik dit allemaal als een korrel zout, want het spel zelf is gewoon elke minuut waard :+

[ Voor 8% gewijzigd door Bjorn89 op 26-05-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ik ben ook nog niet zoals zovaak in dit soort games vastgelopen op een plek, dat je dus gewoon echt niet meer wegkomt. Dat scheelt ook qua irritatie.

2 crashes gehad, 1 tijdens de botchlingbatte, dat was echt wel even flink balen, maar verder valt het me allemaal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-10 07:47
Hier ook dit weekend begonnen. Denk nu zo'n 6 uur gespeeld. Denk dat ik hem nog een moeilijkheidgraads omhoog schroef naar de derde. Ontzettend vet spel, na alle berichten vallen de controles en de combat me alles mee. Control via muis en toetsenbord werkt prima en combat voelt erg voldoenend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 21:17
Afgelopen weekend veel tijd in dit spel gestoken en ben nu lvl 28 of 29. Heb nu ook een respec gedaan van light naar heavy armor en heb meteen die Ursine armor gemaakt :D

Spel is echt geweldig, maar paardrijden is toch echt wazig! Wat is er aan de hand met mijn paard? Vind het leuk om mij te trollen ofzo? Lekker stoppen uit het niks terwijl de weg gewoon open is :/ Heb daardoor bijvoorbeeld een race verloren.

Btw, nog nooit zoveel spatie gedrukt. Ik skip namelijk het verhaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
"Ik skip namelijk het verhaal"..
Je begrijpt dat je daarmee volledig de mist in gaat?
Als er iets goed is aan deze game is het wel het verhaal en hoe je keuzes daar invloed op hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Spel is echt geweldig, maar paardrijden is toch echt wazig! Wat is er aan de hand met mijn paard? Vind het leuk om mij te trollen ofzo? Lekker stoppen uit het niks terwijl de weg gewoon open is :/ Heb daardoor bijvoorbeeld een race verloren
Niet zo erg als duiken: Ik ben er van overtuigd dat het spel je bewust probeert te laten verdrinken :p.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Michielodc schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:03:
Spel is echt geweldig, maar paardrijden is toch echt wazig! Wat is er aan de hand met mijn paard? Vind het leuk om mij te trollen ofzo? Lekker stoppen uit het niks terwijl de weg gewoon open is :/ Heb daardoor bijvoorbeeld een race verloren.

Btw, nog nooit zoveel spatie gedrukt. Ik skip namelijk het verhaal :+
Misschien is er wel stukje in verhaal dat uitlegt waarom dat paard dat doet, maarja dat weet jij nu niet :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ben nu 11 uurtjes bezig geweest en lvl 6 maar wat een spel zeg, heerlijk. Het begin is wel even doorbijten op hoogste niveau, omdat je echt in 2-3 hits dood bent van welke enemy dan ook.

Maar als je denkt dat eerste gebied al leuk is, krijg je na afronding de rest erbij, velen is al gelijk 3-4 x zo groot als white orchard. :P

wel een paar klote irritante punten:
1. sommige momenten kan je niet voor saven en moet je elke f$^*%*cking keer als je doodgaat die cutscene/gesprekken afluisteren. Super irritant zelfs als je met spatie er doorheen kan gaan. zie ook spoiler.
2. paardrijden in combat is niet echt top, net als bij skyrim gewoon onlogisch qua besturing met keyboard en muis. soms staat die gewoon stil bij iets waar je overheen kan springen, icm die slomo (nogal overdreven langzaam en vervelend vind ik, heeft me menig gevecht verloren.
3. in combat kan je niet over randjes en dingen heenspringen, dus dat helpt ook niet echt mee met muurtjes van 50cm hoog. |:(
spoiler:
Ben nu bij de missie van de botchling, maar op lvl 6 vind ik die echt bijna niet te doen, de wraiths zijn echt fucking irritant met hun teleporting op aanvallen, en botchling zelf neerhalen is ook godsonmogelijk, als je halverwege bent na een half uur ofzo, komen er nog even 2 wraiths bij die je neer moet halen. Voor nu haal ik net de 2de wave als ik hem wil converten naar goede lubberkin, en halverwege bij killen van de botchling. iemand nog tips hiervoor, ik heb helaas geen save voor die missie gedaan anders ben ik echt uren gameplay kwijt met save terug. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 13-10 21:17
dutchgio schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:07:
"Ik skip namelijk het verhaal"..
Je begrijpt dat je daarmee volledig de mist in gaat?
Als er iets goed is aan deze game is het wel het verhaal en hoe je keuzes daar invloed op hebben. ;)
Ja weet ik, maar maakt mij niet heel veel uit :p Vind het gewoon leuk om te spelen.
boe2 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:07:
[...]

Niet zo erg als duiken: Ik ben er van overtuigd dat het spel je bewust probeert te laten verdrinken :p.
Ik sprong laatst in een boot en het spel dacht even dat ik het water in sprong. Dus ik dook in de boot xD

Ook riep ik mijn paard een keer en spawnde die in het water. Het was dus een zeepaard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Michielodc schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:09:

Ik sprong laatst in een boot en het spel dacht even dat ik het water in sprong. Dus ik dook in de boot xD
Hier had ik graag een fragment van gehad haha! Maar dat duiken had ik ook het gevoel alsof hij liever niet meer adem wilt halen aangezien hij wel heel traag naar boven gaat

[ Voor 12% gewijzigd door FlyLight3r op 26-05-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 18:59
spoiler:
Ben nu bij de missie van de botchling, maar op lvl 6 vind ik die echt bijna niet te doen, de wraiths zijn echt fucking irritant met hun teleporting op aanvallen, en botchling zelf neerhalen is ook godsonmogelijk, als je halverwege bent na een half uur ofzo, komen er nog even 2 wraiths bij die je neer moet halen. Voor nu haal ik net de 2de wave als ik hem wil converten naar goede lubberkin, en halverwege bij killen van de botchling. iemand nog tips hiervoor, ik heb helaas geen save voor die missie gedaan anders ben ik echt uren gameplay kwijt met save terug. :'(
Ik denk dat de simpelste tip is; zorg dat je wat hoger level bent. Is die missie niet bedoeld voor wat hoger level? Probeerde zelf de weerwolf te doden met een te laag level en dat was echt onmogelijk.

Kijk btw vooral in de beastiary over wat de zwakke punten van je vijanden zijn, kan enorm helpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Er zitten wel een paar oneffenheden in soms ja, maar zelfs duiken vind ik nog wel te doen eigenlijk. Alleen als het water niet overal diep is gaat hij wel eens lopen steigeren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:08:
Ben nu 11 uurtjes bezig geweest en lvl 6 maar wat een spel zeg, heerlijk. Het begin is wel even doorbijten op hoogste niveau, omdat je echt in 2-3 hits dood bent van welke enemy dan ook.

Maar als je denkt dat eerste gebied al leuk is, krijg je na afronding de rest erbij, velen is al gelijk 3-4 x zo groot als white orchard. :P

wel een paar klote irritante punten:
1. sommige momenten kan je niet voor saven en moet je elke f$^*%*cking keer als je doodgaat die cutscene/gesprekken afluisteren. Super irritant zelfs als je met spatie er doorheen kan gaan. zie ook spoiler.
2. paardrijden in combat is niet echt top, net als bij skyrim gewoon onlogisch qua besturing met keyboard en muis. soms staat die gewoon stil bij iets waar je overheen kan springen, icm die slomo (nogal overdreven langzaam en vervelend vind ik, heeft me menig gevecht verloren.
3. in combat kan je niet over randjes en dingen heenspringen, dus dat helpt ook niet echt mee met muurtjes van 50cm hoog. |:(
spoiler:
spoiler:
bij de lubberkin path op de wraiths..veel dodgen en specter oil.. swallow of thunder potion erbij en gaaaaaan

Yrden.. 8) en in rustige momenten quen casten! doe ik ook voor elke gevecht die ik aan zie komen. buiten combat krijg je namelijk heel snel weer je stamina terug zodat je met volle stamina en schild het gevecht in gaat!

[ Voor 5% gewijzigd door GMacD op 26-05-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47

spoiler:
spoiler:
Yrden al gebruikt?

[ Voor 11% gewijzigd door Prozaq op 26-05-2015 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:46

On_E

Housemusic

spoiler:
spoiler:
Ik ging m converten en dat vond ik eigenlijk best makkelijk. Je krijgt 2 waves van Wraiths iirc en die botchling moet je af en toe rustig krijgen met die sign. (Axxiii?). Specter oil op je zwaarden voor de Wraiths en gaan! Ik speel op Blood en Broken Bones en was lvl 5 of 6 bij die missie.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n

n8n

Kan je boeken en maps wegdoen? Halve inventory bestaat nu uit boeken en andere literatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Laatst online: 15-10 15:30
Heb nu 28uur op de teller staan en vind het spel steeds beter worden.
Ben momenteel level 9 en heb tot nu toe bijna alleen side quests gedaan.
Op death march moeilijkheid zijn eind bazen lekker pittig, je moet dan ook echt gebruik maken van oil's en potions anders red je het gewoon niet en de normale "groepen" vijanden blijven ook uitdagend.
Na patch 1.04 kan ik het spel ook met hairworks aan spelen zonder dat de FPS helemaal in zakt.

Er zijn voor mij maar een paar kleine min punten.
1- soms trekt geralt zijn zwaard niet en sta je met je vuisten te slaan.
2- looten soms lastig omdat je niet soepel beweegt als je een klein stukje wil draaien bv.
3- beetje rommelige inventory, zou graag een tab blad er bij willen voor oil's en potions, nu staat het tussen 200 boeken en scrolls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Laatst online: 21-08 11:56
Speel de the Witcher 3 op de PS4. Moet zeggen het speelt heerlijk weg ziet er goed uit!
Geniet ook erg van de game! De omgevingen zijn echt gaaf gedaan je word er echt in gezogen.

Ben ongeveer een uur of 20 bezig en level 8. Ben met de quest van de baron bezig.
Wat ik wel irritant vind is dat ik voor mijn gevoel alleen maar bezig ben met repairen van weapons en armor. Zodra ik in een stad of dorp aankomt gelijk alle handelaren langs om maar repair kits te kopen.
Al mijn geld gaat er aan op. Durf geen beest met wapens aan te vallen veel te bang dat ze dan snel kapot gaan... Dus probeer bijna alles met de signs te doen.
Ik heb geen problemen met de damage op armor en weapons maar het had allemaal wel wat minder snel gemogen.

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:58
evangael schreef op maandag 25 mei 2015 @ 20:02:
Is er ook een http download voor de nieuwe patch? Heb geen zin in nog een client (GOG).
Client is niet nodig; je kunt gewoon naar gog en dan 'the witcher 3' gaan, heb je http linkjes.
Kan zijn dat je je moet registreren en je key in moet vullen om het spel aan je library toe te voegen.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
totempaal schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:16:
Speel de the Witcher 3 op de PS4. Moet zeggen het speelt heerlijk weg ziet er goed uit!
Geniet ook erg van de game! De omgevingen zijn echt gaaf gedaan je word er echt in gezogen.

Ben ongeveer een uur of 20 bezig en level 8. Ben met de quest van de baron bezig.
Wat ik wel irritant vind is dat ik voor mijn gevoel alleen maar bezig ben met repairen van weapons en armor. Zodra ik in een stad of dorp aankomt gelijk alle handelaren langs om maar repair kits te kopen.
Al mijn geld gaat er aan op. Durf geen beest met wapens aan te vallen veel te bang dat ze dan snel kapot gaan... Dus probeer bijna alles met de signs te doen.
Ik heb geen problemen met de damage op armor en weapons maar het had allemaal wel wat minder snel gemogen.
dat van je wapens is misschien ook een kwestie van hoe je vecht. ik denk zelf dat mn wapens sneller kapot gaan als de klappen geblokt worden..maar als je timed/counterd en minder geblokt word, zullen je wapens ook langer mee gaan. Heb er verder nog niets over gelezen of getest, dus misschien is het gewoon een gevoel.. weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Equazor_ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:16:
Heb nu 28uur op de teller staan en vind het spel steeds beter worden.
Ben momenteel level 9 en heb tot nu toe bijna alleen side quests gedaan.
Spel is op death march moeilijkheid zijn eind bazen lekker pittig, je moet dan ook echt gebruik maken van oil's en potions ander red je het gewoon niet en de normale "groepen" vijanden blijven ook uitdagend.
Na patch 1.04 kan ik het spel ook met hairworks aan spelen zonder dat de FPS helemaal in zakt.

Er zijn voor mij maar een paar kleine min punten.
1- soms trekt geralt zijn zwaard niet en sta je met je vuisten te slaan.
2- looten soms lastig omdat je niet soepel beweegt als je een klein stukje wil draaien bv.
3- beetje rommelige inventory, zou graag een tab blad er bij willen voor oil's en potions, nu staat het tussen 200 boeken en scrolls
Inderdaad ergelijke punten
Ik heb ook al enkele keren voorgehad dat ik niet kan slaan met het zwaard.

Ik heb de indruk dat het nogal verkeerd kan lopen als je plots in combat raakt terwijl je de witcher sense aan het gebruiken was. Erg jammer zulke zaken en halen de immersion compleet onderuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n

n8n

Mbt de damage van wapens. Ik heb altijd 2 zwaarden en armor van elk type. Van de kruisboog maar 1, die heeft nu 12% damage ofzo. Stalen zwaarden heb ik er nu 3 van, daar ga ik momenteel heel snel doorheen.

Vind wel dat er idioot weinig smits aanwezig zijn in het spel.

[ Voor 36% gewijzigd door n8n op 26-05-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Equazor_ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:16:
Daarvoor is de "sort" knop onderaan je inventory lijst ;)
En die boeken verkoop ik weer zodra ik ze gelezen heb.
n8n schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:20:
Stalen zwaarden heb ik er nu 3 van, daar ga ik momenteel heel snel doorheen.
Dan doe je iets niet goed; eindeloos op een schild blijven meppen is niet goed voor je zwaardje :P
Vind wel dat er idioot weinig smits aanwezig zijn in het spel.
Er zijn ook van die 'doe-het-zelf' repair kits.
En ik vind het prima dat er niet gigantisch veel zijn, teveel zou ik persoonlijk wat minder vinden.
Smaken verschillen :)

[ Voor 51% gewijzigd door Nnoitra op 26-05-2015 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:12:
[...]

Ik denk dat de simpelste tip is; zorg dat je wat hoger level bent. Is die missie niet bedoeld voor wat hoger level? Probeerde zelf de weerwolf te doden met een te laag level en dat was echt onmogelijk.

Kijk btw vooral in de beastiary over wat de zwakke punten van je vijanden zijn, kan enorm helpen :).
De standaard dingen zoals dat heb ik al gedaan hoor ;) de oils en potions en signs gebruik ik ook uiteraard wanneer van invloed, maar de missie is lvl 5 recommended en ben lvl 6 halverwege dus zou prima moeten kunnen. Wraiths zijn gewoon smerige teleporters :P was ook laat misschien dat ik gewoon niet scherp genoeg was gisteren. maar zoals gezegd terug naar eerder punt is te grote stap terug, en op zich kan ik de enemies wel aan, maar meerdere hakken ze je zo snel neer, ook al heb je quen gebruikt, dat het niet leuk meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-10 13:53
Vette game zeg, cutscenes ook goed en acteerwerk is over het algmeen ook prima. Wel 1 groot punt van kritiek wat mij betreft: de voice actor van Geralt. Hij spreekt zo monotoon, onverschillig en saai en je hoort gewoon dat ie zn best doet om zo laag mogelijk te praten. Was in deel 2 voor mij ook al een beetje een dooddoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Laatst online: 15-10 15:30
[quote]Nnoitra schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:21:
[...]
Daarvoor is de "sort" knop onderaan je inventory lijst ;)
En die boeken verkoop ik weer zodra ik ze gelezen heb.

Lol, dat ik na zo lang spelen de "sort" knop over het hoofd heb gezien. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Gister Was het zo ver: Main story 'uitgespeeld'en oh shit wat was het AWESOME!! Nu is het tijd voor alle side quests etc can't wait _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Msi92 op 26-05-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:25:
[...]

De standaard dingen zoals dat heb ik al gedaan hoor ;) de oils en potions en signs gebruik ik ook uiteraard wanneer van invloed, maar de missie is lvl 5 recommended en ben lvl 6 halverwege dus zou prima moeten kunnen. Wraiths zijn gewoon smerige teleporters :P was ook laat misschien dat ik gewoon niet scherp genoeg was gisteren. maar zoals gezegd terug naar eerder punt is te grote stap terug, en op zich kan ik de enemies wel aan, maar meerdere hakken ze je zo snel neer, ook al heb je quen gebruikt, dat het niet leuk meer is.
Quen, mep, mep, mep, dodge/roll.
Etc etc :)

Eventueel een andere sign tussendoor als ze daar gevoelig voor zijn, bijvoorbeeld axii.
Quen, mep, mep, mep, axii, mep, mep, dodge/roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

totempaal schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:16:

Kleine mobs gewoon op paard doen en dan neer hakken, werkt echt super als je in galop doet, want dikke bonus critical hits :) tegen grote groepen, vooral wolves, niet proberen, je paard raakt dan veel te snel in paniek en lig je tussen 10 wolven op je gat.... :X
humans werkt ook wel maar sommige blocken je aanvallen en helpt niet mee voor je wapens.

Pagina: 1 ... 26 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic