Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Msi92 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 01:17:
Over NL gesproken, ben ik de enige die zich irriteert aan meneer
spoiler:
Dijkstra
apart om een nederlandse naam er tussen te hebben :p
Ik weet dat wij Nederlanders een hekel aan onze eigen taal hebben, maar ik vind dat de mensen hier wel iets minder mogen klagen over dit feit en dat wij juist het als respect moeten zien. |:( O+

Dit is niet apart, Polen <> Nederland heeft een speciale relatie die al eeuwen oud is[700 jaar, zie link onderen]. De meeste Nederlanders weten hier totaal niet van(ik ook niet, tot mijn Poolse vriendin mij uitlegde en zij krijgen dat schijnbaar bij geschiedenis :P [700 jaar]. Zo ben ik ook windmolens tegengekomen, en veel Nederlandse namen in Polen zelf.

De auteur van de boeken haalt zijn inspiratie uit allerlei bronnen, daarom vind ik het zo verfrissend te lezen(niet het standaard RPG gezeik).

http://www.haga.msz.gov.p...itical_contacts_overview/ _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Bjorn89 op 24-05-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Hulp graag met de missie

spoiler:
Family Matters, Ik moet nu alleen nog die vrouw zoeken (ben dus al bij die dochter geweest en terug naar de Baron geweest)maar als ik de missie activeer dan zie ik op mijn map geen waypoint oid. Moet ik wachten of zo

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:12
Mouse_NL schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:16:
Hulp graag met de missie

spoiler:
Family Matters, Ik moet nu alleen nog die vrouw zoeken (ben dus al bij die dochter geweest en terug naar de Baron geweest)maar als ik de missie activeer dan zie ik op mijn map geen waypoint oid. Moet ik wachten of zo
Chaoss schreef op zondag 24 mei 2015 @ 01:56:
Ben vanavond verder gegaan met de family matters mainquest en op een gegeven moment heb ik alleen nog de actie open staan dat ik in Vellen naar clues moet zoeken over de verdwijning van Anna maar ik heb geen marker op de map als ik die quest activeer. Klopt dat? En waar moet ik dan ooit zoeken want Vellen is gigantisch groot :P
lichte spoiler:
spoiler:
Ga ver met de quest van ciri mbt de crones/ladies of the woods/heksen

spoiler vrije tip: ga verder questen.

spoiler over boven staande spoiler:
spoiler:
wat is dat gedeelte van de quest toch lekker spooky zeg! heksen zoals heksen horen te zijn!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Puc van S. schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:20:
[...]

[...]

lichte spoiler:
spoiler:
Ga ver met de quest van ciri mbt de crones/ladies of the woods/heksen

spoiler vrije tip: ga verder questen.

spoiler over boven staande spoiler:
spoiler:
wat is dat gedeelte van de quest toch lekker spooky zeg! heksen zoals heksen horen te zijn!
Thnx ik dacht dat ik er al was. Zo game is echt groot gisteren ook een dungeon gevonden. Ik kon niet verder. Nu heb ik het speciale voorwerp van Kiara gekregen na een hele lange geweldige missie en kan ik de muur breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:40
Die drie heksen zijn zo gruwelijk en vies. Ik ril gewoon van ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:39

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Heeft iemand goede tips voor die sunken treasures. Ik word echt gigantisch afgeslacht door die drowners :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
uchiha tijntje schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:40:
Heeft iemand goede tips voor die sunken treasures. Ik word echt gigantisch afgeslacht door die drowners :P
Probeer te wachten tot ze enigsinds uit elkaar gezwommen zijn, en schiet van afstand zodat je ze 1 by 1 kan afmaken(upgrade ook je kruisboog) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Hmz. Vind het zonde om men kruisboog te upgraden. Gebruik dat ding eigenlijk nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
uchiha tijntje schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:44:
Hmz. Vind het zonde om men kruisboog te upgraden. Gebruik dat ding eigenlijk nooit :)
Daarom ga je ook steeds dood onderwater :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
uchiha tijntje schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:44:
Are you a tradionalist :+

Anyways, the kruisboog is best handig om vaak wat schade aan te doen voordat je de vijand daadwerkelijk aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Basekid schreef op zondag 24 mei 2015 @ 13:46:
[...]

Daarom ga je ook steeds dood onderwater :P
Ik nam aan dat ze niet met 4 pijltjes dood zijn, dus heb het niets geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:29
Maak er ook geen gebruik van, schade is maar heel weinig als je er geen upgrades en tijd in steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Onderwater one-shot ik level 10 drowners met een boog die ietsje beter is dan de basis boog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Sorry voor deze un-related post maar wat een fantastisch spel, echt waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Achja, ik vind die sweetfx zaken meestal maar niks ...

Waar ik echt zit op te wachten:
- beter foliage (nu is dat zo blurry ... lelijk eigenlijk als je er op let)
- water dat op water lijkt
- betere controls/responsiveness en geralt die niet loopt als een opa van 85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Eindelijk in Skellige aangekomen, wat prachtig daar! Hangt een beetje de vibe die ik ken uit deel 2 (Loc Muinne en Vergen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-10 20:10

n8n

Zitten zeker pijnpunten in de controls
- kan soms een grote tegenstander niet locken, erg irritant als het vliegt.
- tijdens battle kan je niet over een hekje hoppen
- planten verdwijnen soms niet uit beeld als ze voor de camera staan (voornamelijk irritant in de battle)
- je paard is zo dom als een vlieg die door het raam wilt, blijft steeds hangen als je fluit, neemt ook vaak de verkeerde afslag
- soms is battle erg houterig en doet het totaal iets anders dan je wilt (zwaarden opbergen, niet ontwijken/blocken)
- de camera had iets verder gemogen en blijft soms niet 'omlaag'.

Verder wil ik altijd het dichtstbijzijnde travel-punt aan de rand van de minimap omdat ik nu vet vaak helemaal het menu in moet om een custom marker te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Even een vraagje. Ik heb dit spel sinds een paar dagen en ik vraag mij af of er bepaalde zaken in het spel zijn die je echt moet doen om verder te kunnen komen.

Ik heb zelf grote moeite met de vele opties in het spel en ik ben bang dat ik net als in gta v, red dead redemption, skyrim etc weer steeds van het pad af raak en het spel laat liggen.

Ik vind de setting van het spel interessant genoeg om door te spelen maar toen ik gisteren 10 seconden van het spel gwent had mogen proeven wist ik gelijk al dat ik dit ga skippen.

Ik wil mij focussen op het verhaal zelf en genieten van de momenten. Eigenlijk wil ik het spel spelen zoals hoe ze vroeger adventure games maakt zoals in de sfeer van Tombraider of Legacy of Kain. Al die kleine pieter peuterige dingetjes in het spel wil ik overslaan.

Dus mij vraag is of er echt zaken noodzakelijk zijn buiten het verhaal en het slashen om verder te kunnen komen ?

Ps ik hoop vurig dat er een patch komt voor de ps4 waarbij de gevoeligheid van de sticks wat fijner gesteld kan worden. Het is nu of lopen of rennen. Als je rustig in een stad loopt en je wilt bv even naar een bord toe lopen waar iets op geschreven staat dan word ik helemaal hieper van het rennen, lopen, rennen, lopen. De overgang in de stick tussen rennen en lopen is echt heel klein. Dat hadden ze imo veel fijner moeten afstellen.

[ Voor 19% gewijzigd door innerchild op 24-05-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innerchild schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:21:
Even een vraagje. Ik heb dit spel sinds een paar dagen en ik vraag mij af of er bepaalde zaken in het spel zijn die je echt moet doen om verder te kunnen komen.

Ik heb zelf grote moeite met de vele opties in het spel en ik ben bang dat ik net als in gta v, red dead redemption, skyrim etc weer steeds van het pad af raak en het spel laat liggen.

Ik vind de setting van het spel interessant genoeg om door te spelen maar toen ik gisteren 10 seconden van het spel gwent had mogen proeven wist ik gelijk al dat ik dit ga skippen.

Ik wil mij focussen op het verhaal zelf en genieten van de momenten. Eigenlijk wil ik het spel spelen zoals hoe ze vroeger adventure games maakt zoals in de sfeer van Tombraider of Legacy of Kain. Al die kleine pieter peuterige dingetjes in het spel wil ik overslaan.

Dus mij vraag is of er echt zaken noodzakelijk zijn buiten het verhaal en het slashen om verder te kunnen komen ?

Ps ik hoop vurig dat er een patch komt voor de ps4 waarbij de gevoeligheid van de sticks wat fijner gesteld kan worden. Het is nu of lopen of rennen. Als je rustig in een stad loopt en je wilt bv even naar een bord toe lopen waar iets op geschreven staat dan word ik helemaal hieper van het rennen, lopen, rennen, lopen. De overgang in de stick tussen rennen en lopen is echt heel klein. Dat hadden ze imo veel fijner moeten afstellen.
Game net paar uur geleden uitgespeeld. Ik heb enkel de main story gedaan en had geen problemen met de levels, lol ik heb de eerste armor waar je mee begint tot aan de master armor gebruikt, en dat was op medium.

Ik gebruikte vrijwel enkel de shield sign, de laatste bosses kregen mij eigenlijk nooit onder de 90% health.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

innerchild schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:21:

ik denk dat je een aantal sidequests moet doen puur voor de exp, of net als de witcher 2 een bepaald level voor iets beschikbaar komt, zou dit echt niet weten

dat rennen dat werkt ook niet helemaal vaak zat langs loot afgerend, om dan klungelig weer terug proberen te komen. Nog een punt van iritatie, geen fast travel vanaf je paard. je moet eraf en dan pas kun je zo'n ding activeren. beter was geweest een 'onzichtbare' cirkel die fast travel mogelijk maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Iemand anders ook die spirit under the tree zijn vrijheid gegeven? ik vertrouw hem niet echt maar aangezien ik die 3 witches nog minder vertrouw heb ik er toch maar voor gekozen om hem vrij te laten i.p.v. af te maken... :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Denken jullie dat er mod's mogelijk zijn die de GUI aanpakt? Ik hou niet zo van die giant health bar op het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:38

Madstorm

Derping all the way!

Chaoss schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:06:
spoiler:
Iemand anders ook die spirit under the tree zijn vrijheid gegeven? ik vertrouw hem niet echt maar aangezien ik die 3 witches nog minder vertrouw heb ik er toch maar voor gekozen om hem vrij te laten i.p.v. af te maken... :P
Spoiler?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:30
spoiler:
Best lang over getwijfeld, maar toch niet gedaan. Hoop alleen dat je later nog de kans krijgt om die drie lelijkerds een lesje te leren :-D

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:34:
[...]

Game net paar uur geleden uitgespeeld. Ik heb enkel de main story gedaan en had geen problemen met de levels, lol ik heb de eerste armor waar je mee begint tot aan de master armor gebruikt, en dat was op medium.

Ik gebruikte vrijwel enkel de shield sign, de laatste bosses kregen mij eigenlijk nooit onder de 90% health.
Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Belangrijke beslissing.
spoiler:
Je beslissing heeft dikke invloed op een andere sidequest :P Laat ik maar zeggen dat bepaalde personages niet meer in de game zitten bij mij :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jack O10 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 17:44:
[...]

Hoe lang heb je er ongeveer over gedaan?
ik schat zelf ongeveer 40-50 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:25:
[...]

ik schat zelf ongeveer 40-50 uur.
Das pittig lang opzich, want ik heb na 35 een einde kunnen sluiten. Op 2e diff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:26:
[...]

Das pittig lang opzich, want ik heb na 35 een einde kunnen sluiten. Op 2e diff.
hehe ja, ik denk dat het inderdaad dichter tegen de 40 uur zit. Wel dat ik soms een autosave terug ging om bepaalde events anders te doen.

spoiler: einde
Ik had de einde waar Ciri verder gaat als Witcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:38:
[...]

hehe ja, ik denk dat het inderdaad dichter tegen de 40 uur zit. Wel dat ik soms een autosave terug ging om bepaalde events anders te doen.

spoiler: einde
Ik had de einde waar Ciri verder gaat als Witcher
spoiler:
Ik ook/

Ik heb duidelijk veel gemist, dus over een tijdje maar eens over doen op hard.

-waarom doe je het niet in een keer?
~Omdat ik het verhaal enorm leuk vond, en ik niet de spanningsboog heb om een spel te 100%en en niet halverwege te stoppen en dan nooit meer te spelen. (dishonered, FC3-4 etc nooit uitgespeeld om die reden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Is er een barter skill of moet ik perse alle merchants gaan mappen met de beste prijzen voor alles?

En is het mogelijk om uit te zetten dat de 'cutscene' steeds wordt afgespeeld als je traveled tussen provincies, ik word er nogal moe vaker die clip te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Op advies hierboven ben ik in de eerste area gaan kijken maar kan nog steeds hybrid oil niet vinden. Iemand anders een concreet idee waar ik het kan halen?

[ Voor 76% gewijzigd door Stranglem op 24-05-2015 23:06 ]

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Welk level heeft de laatste story quest? Dan weet ik wanneer ik er ongeveer ben. Wil de story nog niet uit spelen namelijk :)

Mag in spoiler tags, enkel de level graag. Geen verdere info over de quest.

[ Voor 24% gewijzigd door ASNNetworks op 24-05-2015 18:50 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:50:
Welk level heeft de laatste story quest? Dan weet ik wanneer ik er ongeveer ben. Wil de story nog niet uit spelen namelijk :)

Mag in spoiler tags, enkel de level graag. Geen verdere info over de quest.
spoiler: title
tegen de lvl 28-30 komt het tot een einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Basekid schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:00:
Onderwater one-shot ik level 10 drowners met een boog die ietsje beter is dan de basis boog
Ah, je one-shot idd die drowners onderwater... Ik dacht, de schade op land zal net zoveel schade doen als onderwater, dus niet eens geprobeerd :D
Thanks voor de tip!

Oja, hands down the best action rpg ever :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-05-2015 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00

OMD

Stranglem schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:45:
Op advies hierboven ben ik in de eerste area gaan kijken maar kan nog steeds hybrid oil niet vinden. Iemand anders een concreet idee waar ik het kan halen
dude, spoilers.... wtf

[ Voor 24% gewijzigd door OMD op 25-05-2015 01:10 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nog tips qua character abilities?
Ben nu level 10 en nog iets van 5 punten over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:58:
[...]

spoiler: title
tegen de lvl 28-30 komt het tot een einde
Thanks!
dutchgio schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:50:
Nog tips qua character abilities?
Ben nu level 10 en nog iets van 5 punten over :+
Quen en Axii zijn erg handig. Quen heb je altijd een shield en lvl 2 krijg je Vitality wanneer je shield ingedrukt houdt. Axii kan je goed gebruiken in dialogen en lvl 2 zorgt ervoor dat je enemies kan brainwashen en allies maakt. Maken ze elkaar af :) Magic trap is ook handig vind ik zelf. IGNI en Aard vind ik persoonlijk het niet waard. IGNI had ik in het begin hoog, maar vind quen, axii en magic trap veel handiger. Na een skill respec geen IGN skills meer geupgraded :)

Nu level ik groene skills. Oils zorgen ervoor dat ze poison kunnen doen, erg sterk.

[ Voor 17% gewijzigd door ASNNetworks op 24-05-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Hm, het spel heeft me wel beet nu .. ben in het spel gezogen. Niettegenstaande enkele irritaties ...

Ik ben eigenlijk blij dat Geralt kan blijven looten, zelfs al is hij overburdened. Dat lopen (controls enzo) werkt toch maar op mn zenuwen en als het rap moet gaan is er het paard of fast travel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
uchiha tijntje schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:26:
[...]

Ah, je one-shot idd die drowners onderwater... Ik dacht, de schade op land zal net zoveel schade doen als onderwater, dus niet eens geprobeerd :D
Thanks voor de tip!

Oja, hands down the best action rpg ever :)
Pff moeilijk te zeggen hoor beste action rgp, jij hebt sowieso geen bloodborne op. The witcher 3 z'n wereld is prachtig en het verhaal met de dialogen is ook geweldig, maar de combat van bloodborne is superieur aan die van the witcher, alleen al hoe soepel de combat is in bloodborne is een verademing. Zelf verkies ik witcher 3 boven bloodborne, maar dat is oneerlijk omdat bloodborne al een paar maandjes oud is en de hype er af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Noem me gek, maar is Bloodborne niet een heel ander genre dan the witcher? :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja, Bloodborne is meer souls, qua vechten met dodgen etc. Wellicht wel een beetje te vergelijken, maar insteek van de game en genre is compleet anders.
Een game is ook niet goed gebaseerd op de hype, kijk naar Watch Dogs. Om maar eens wat te noemen. ;)
Juist na die hype moet een game nog leuk zijn om te spelen ook, dat maakt het onder andere een goede game.

Een vergelijking zoals die al zo vaak gemaakt is met bijvoorbeeld Skyrim of Dragon Age is meer oo z'n plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Als je over action rpg praat ( wat meneer zegt) purere action rpg's als bloodborne krijg je niet. ( maar moet je gelijk geven bloodborne en the witcher zijn andere soort games ( totaal anders wil ik niet zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Nieuwevolger schreef op zondag 24 mei 2015 @ 20:56:
[...]

Pff moeilijk te zeggen hoor beste action rgp, jij hebt sowieso geen bloodborne op. The witcher 3 z'n wereld is prachtig en het verhaal met de dialogen is ook geweldig, maar de combat van bloodborne is superieur aan die van the witcher, alleen al hoe soepel de combat is in bloodborne is een verademing. Zelf verkies ik witcher 3 boven bloodborne, maar dat is oneerlijk omdat bloodborne al een paar maandjes oud is en de hype er af is.
Ik heb de Dark Souls 1 en 2 gespeeld en heb eigenlijk een volledige playthrough gezien van Bloodborne. Het zijn erg goede games, maar wel compleet anders dan The Witcher 3. Je geeft aan dat de combat van Bloodborne superieur is aan TW3. Dat is natuurlijk uiteraard zo. Echter haal de strakke combat van Bloodborne (en DS1 en 2) weg en je houdt in mijn optiek niet zo heel veel over. The Witcher is zoveel meer dan enkel de combatmechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Stranglem schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:45:
Op advies hierboven ben ik in de eerste area gaan kijken maar kan nog steeds hybrid oil niet vinden. Iemand anders een concreet idee waar ik het kan halen?
<<<spoiler>>>
Jezus gast, denk even na. Spoiler wtf!

[ Voor 23% gewijzigd door joblamie op 24-05-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
uchiha tijntje schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:32:
[...]

Ik heb de Dark Souls 1 en 2 gespeeld en heb eigenlijk een volledige playthrough gezien van Bloodborne. Het zijn erg goede games, maar wel compleet anders dan The Witcher 3. Je geeft aan dat de combat van Bloodborne superieur is aan TW3. Dat is natuurlijk uiteraard zo. Echter haal de strakke combat van Bloodborne (en DS1 en 2) weg en je houdt in mijn optiek niet zo heel veel over. The Witcher is zoveel meer dan enkel de combatmechanics.
Kijk mn reactie boven je, je mag de games niet met elkaar vergelijken.

Ps: bloodborne heeft een best wel diep verhaal, alleen word die op een andere manier verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

spoiler:
Ben nu bij de Baron waar Ciri is geweest ... zeer goed uitgewerkt wel dit stuk verhaal en quest.
Stukje spele met Ciri was ehct fun, en dat karaktertje van Gretka is ook echt goed uitgewerkt zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
Ik heb hem lekker op story mode gezet, zo kan ik hem nog ontspannen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
OMD schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:32:
[...]

dude, spoilers.... wtf
Misschien handig als jij ook je quote even fixed dan is bij iedereen de spoiler weg ;)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Ok vanavond sexy time met Keira gehad...
spoiler:
En even later heb ik haar dood gemaakt :'(
Dat voelde toch niet echt goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Chaoss schreef op maandag 25 mei 2015 @ 00:13:
spoiler:
Inderdaad, daarom had ik ook een savegame geladen net daarvoor :) Had niet in de gaten dat een aantal dialogue opties tot dat resultaat kon gaan leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00

OMD

Rutix schreef op zondag 24 mei 2015 @ 23:56:
[...]

Misschien handig als jij ook je quote even fixed dan is bij iedereen de spoiler weg ;)
Beetje domme actie inderdaad, maar even weg gehaald. Thanks :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
spoiler:
Dat had ik gisteren, toch maar even herladen en anders gedaan.

Blijven de mainstory quests zo uitgebreid trouwens? Ik ben bezig met family matters en het blijft maar door gaan. Wel heel vet overigens, maar ik ben het niet meer gewend van andere hedendaagse games.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 15:11
uchiha tijntje schreef op maandag 25 mei 2015 @ 00:53:
[...]

Inderdaad, daarom had ik ook een savegame geladen net daarvoor :) Had niet in de gaten dat een aantal dialogue opties tot dat resultaat kon gaan leiden.
ik heb haar gewoon de "deur" gewezen :P ik twijfel tussen een romance met Triss (want Witcher 2) of toch Yennefer....

spoiler:
Wel heb ik haar over kunnen halen en is ze naar Kaer Morhen onderweg. Dat laatste heb ik ook voor elkaar gekregen met Letho die ik tegenkwam wat toch wel cool was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op maandag 25 mei 2015 @ 01:47:
[...]

Dat had ik gisteren, toch maar even herladen en anders gedaan.

Blijven de mainstory quests zo uitgebreid trouwens? Ik ben bezig met family matters en het blijft maar door gaan. Wel heel vet overigens, maar ik ben het niet meer gewend van andere hedendaagse games.
Ja, maar niet alleen de mainstory is uitgebreid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
spoiler:
Hehe, je krijgt er wel een leuke
spoiler:
Achievement
voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 00:48

Deem

Ontcijfer mij!

Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 08:49:
[...]

Ja, maar niet alleen de mainstory is uitgebreid!
Die sidequest met Keira wat echt behoorlijk lang en uitgebreid.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit te twijfelen wat allemaal te verkopen in mijn inventory. Heb al m'n oude wapens en armor al verkocht of gedismantled, maar mijn inventory staat nogsteeds op 30. Welke dingen bewaren jullie meestal? En kan ik al die boeken en brieven verkopen nadat ik ze gelezen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op maandag 25 mei 2015 @ 00:53:
[...]

Ja maar ik vond toch ook wel dat ze me misbruikt had en het leek me ook geen goed idee wat ze met dat onderzoek ging doen, dus volgens mij was dit dan de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2015 @ 10:20:
Zit te twijfelen wat allemaal te verkopen in mijn inventory. Heb al m'n oude wapens en armor al verkocht of gedismantled, maar mijn inventory staat nogsteeds op 30. Welke dingen bewaren jullie meestal? En kan ik al die boeken en brieven verkopen nadat ik ze gelezen heb?
30?? Ik zit constant nu op 107 :+ ik verkoop of dismantel altijd wapens en armor die meer dan 10 punten verschillen van wat ik gebruik. Tenzij de buffs erg sterk zijn (bijv poison, chance to bleed etc). Daarnaast heb ik en shiiiiitttttload aan alchemy en crafting items. Ik durf deze niet te verkopen want weet dat ze nodig kunnen zijn. En boeken en brieven durf ik niet te verwijderen omdat ik bang ben dat ik dan de contracts zelf kwijt raak (die worden als note opgeslagen). En heb inmiddels zoveel boeken/contracts dat ik niet meer weet welke nodig kúnnen zijn. Zodra ik zeker weet dat je notes uit je inventory (dus niet quest items) geen nut hebben, verwijder ik alles. Mede daardoor is het inventory menu toch wel erg traag nu. Snap het ook wel zoveel items thumbnails genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:34:
[...]

Klinkt suf zeg, dan had je beter een hogere moeilijkheidsgraad kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
spoiler:
Ik heb haar naar Khal Morren (?) gestuurd. Leek me wel veilig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Laatst online: 14-10 13:54
Basekid schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:03:
spoiler:
Ik heb haar naar Khal Morren (?) gestuurd. Leek me wel veilig
spoiler:
Hier hetzelfde, en de brieven die ze had heb ik afgepakt. Wel leuk om hier zoveel mogelijkheden van 1 quest te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

ASNNetworks schreef op maandag 25 mei 2015 @ 10:53:
[...]

30?? Ik zit constant nu op 107 :+ ik verkoop of dismantel altijd wapens en armor die meer dan 10 punten verschillen van wat ik gebruik. Tenzij de buffs erg sterk zijn (bijv poison, chance to bleed etc). Daarnaast heb ik en shiiiiitttttload aan alchemy en crafting items. Ik durf deze niet te verkopen want weet dat ze nodig kunnen zijn. En boeken en brieven durf ik niet te verwijderen omdat ik bang ben dat ik dan de contracts zelf kwijt raak (die worden als note opgeslagen). En heb inmiddels zoveel boeken/contracts dat ik niet meer weet welke nodig kúnnen zijn. Zodra ik zeker weet dat je notes uit je inventory (dus niet quest items) geen nut hebben, verwijder ik alles. Mede daardoor is het inventory menu toch wel erg traag nu. Snap het ook wel zoveel items thumbnails genereren.
Waar koop je grote saddlebags? Kom altind die van 30 slots tegen... Heb zelf altijd rond de 80 bij me dus het is heel krap :p. Voor de resr zelfde verhaal als jij, veel alchemy/crafting zooi. Nog een tip, dismantle dierenhuiden, die dingen zijn loodzwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

ThomasXIV schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:23:
[...]

Waar koop je grote saddlebags? Kom altind die van 30 slots tegen... Heb zelf altijd rond de 80 bij me dus het is heel krap :p. Voor de resr zelfde verhaal als jij, veel alchemy/crafting zooi. Nog een tip, dismantle dierenhuiden, die dingen zijn loodzwaar.
Als je die drie horse races doet in Velen win je er volgens mij eentje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
spoiler:
Damn, blijkbaar ergens iets met Triss gedaan (misschien in Witcher 2?) waardoor ze geen hoop meer ziet in onze relatie. Ze is vertrokken op de boot met de andere mages. Vond haar juist zo leuk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

uchiha tijntje schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:50:
[...]

Als je die drie horse races doet in Velen win je er volgens mij eentje. :)
Ah ok, moet ik dat even doen :p. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Je gewoon blijven looten hoor :p
Was op een gegeven moment op 200 / 90 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Dat speelt toch niet fijn? Als je niet kunt rennen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:49

KipCurreh

Nightcrawler

uchiha tijntje schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:40:
Dat speelt toch niet fijn? Als je niet kunt rennen? :)
Eerlijk gezegd ren ik niet al te vaak in deze game, en zet ik altijd die run/walk toggle op :)

edit.

Trouwens, kun je iets craften met al die hides, of zijn ze gewoon om te sellen/dismantlen ?

[ Voor 16% gewijzigd door KipCurreh op 25-05-2015 12:42 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
ThomasXIV schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:23:
[...]

Heb in Novigrad dacht ik een gevonden met 130 capacity ergens beetje in het noorden van de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

KipCurreh schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:41:
[...]

Eerlijk gezegd ren ik niet al te vaak in deze game, en zet ik altijd die run/walk toggle op :)

edit.

Trouwens, kun je iets craften met al die hides, of zijn ze gewoon om te sellen/dismantlen ?
Alleen verkopen of dismantelen. Dismantelen levert altijd best handige zooi op (die je ook weer kan verkopen), en die zooi is bovendien een stuk lichter dan die huiden zelf :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
ASNNetworks schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:50:
[...]

Heb in Novigrad dacht ik een gevonden met 130 capacity ergens beetje in het noorden van de stad.
Ik vond die van mij bij de bloody baron bij die traders. Maar volgens mij is dat deels random. Ik neem trouwens aan dat je bedoelt dat je nu op 130 totaal zit en niet 60+130?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
voxxel schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:59:
[...]

Ik vond die van mij bij de bloody baron bij die traders. Maar volgens mij is dat deels random. Ik neem trouwens aan dat je bedoelt dat je nu op 130 totaal zit en niet 60+130?
Totaal ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Zit nu ook op 130 in totaal. Dat is voor mij tot nu toe meer dan genoeg. Heb eigenlijk nu wel voldoende gold (2700) en geef eigenlijk amper iets uit, dus ga maar denk ik veel dismantlen vanaf nu,

Nu bezig met de cones in the bog missie of iets dergelijks. De mainquests zijn echt van zo'n geweldig niveau. Als ik dat vergelijk met Skyrim of met Dragon Age, dan konden de mainquests me nooit echt zoveel boeien, maar dat is bij The Witcher wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
uchiha tijntje schreef op maandag 25 mei 2015 @ 13:20:
Zit nu ook op 130 in totaal. Dat is voor mij tot nu toe meer dan genoeg. Heb eigenlijk nu wel voldoende gold (2700) en geef eigenlijk amper iets uit, dus ga maar denk ik veel dismantlen vanaf nu,

Nu bezig met de cones in the bog missie of iets dergelijks. De mainquests zijn echt van zo'n geweldig niveau. Als ik dat vergelijk met Skyrim of met Dragon Age, dan konden de mainquests me nooit echt zoveel boeien, maar dat is bij The Witcher wel anders.
Ik vind Skyrim sowieso niet te vergelijken met The Witcher. Het enige dat overeen komt is een open wereld waar je veel kan doen en dat je character xp verdient. Skyrim is een grote sandbox waar je echt kan doen wat je wilt. The Witcher is binnen die grote wereld veel meer gestuurd en heeft een heel ander soort verhaal vertelling met keuzes. Beide games hebben voordelen tov elkaar die ze allebei uniek maken.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
kan iemand mij vertellen waar ik dit zou kunnen vinden:

Formula: Rubedo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Pff dat craften is toch wel beetje raar?
ofwel
- crafter is niet hoog genoeg in skill
- het item is te hoog level en je kan het dus niet dragen
- je hebt de mats niet

euh ... leuk zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Pfffffff blocken/counterstrike vind ik echt zo klote. Werkt voor geen meter. Ga echt in 3 seconden dood dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Basekid schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:03:
Pfffffff blocken/counterstrike vind ik echt zo klote. Werkt voor geen meter. Ga echt in 3 seconden dood dan.
Dan doe je echt iets verkeerds, ik vind het namelijk behoorlijk sterk en met een beetje geduld kan je elk gevecht zonder damage te krijgen winnen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:31
Nog wat tips om gevechten te winnen;

Blijf zo lang mogelijk op je paard zitten, eventueel kalmeren met AXII.

Dodge zoveel mogelijk en gebruik Quen als monster geen speciaal sign vereist.

Loop rustig weg van het gevecht als je health laag wordt; AI is vrij slecht en monsters blijven vaak hangen op 1 punt. Kun je mooi ff bijhealen en weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

http://wpc.4d7d.edgecastc...dy_lives_here_anymore.png

We zullen toch eens moeten investeren in een 4K IPS scherm in de toekomst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:30
voxxel schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:09:
[...]

Dan doe je echt iets verkeerds, ik vind het namelijk behoorlijk sterk en met een beetje geduld kan je elk gevecht zonder damage te krijgen winnen.
Het is ook sterk, maar als je het niet goed doet ben je in een paar klappen op 25% health (op de derde moeilijkheidsgraad dan). Dus meestal parry ik alleen maar en dodge ik om daarna toe te slaan.
Morrar schreef op maandag 25 mei 2015 @ 14:19:
Blijf zo lang mogelijk op je paard zitten, eventueel kalmeren met AXII.
Op Roach ben je bijna onverslaanbaar ;-)

[ Voor 19% gewijzigd door Winst op 25-05-2015 14:47 ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hm dan zal het dat wel zijn. Zowel met boksen als met zwaarvechten zit ik na 2 klappen op zo goed als no health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:32

bAdmuTs

mAzE

SideShow schreef op maandag 25 mei 2015 @ 13:53:
Pff dat craften is toch wel beetje raar?
ofwel
- crafter is niet hoog genoeg in skill
- het item is te hoog level en je kan het dus niet dragen
- je hebt de mats niet

euh ... leuk zeg
Ik heb nu een Ursine Armor (Superior) gevonden :), moet er level 27 voor zijn terwijl ik pas level 5 ben :X maar moet er ook de Ursine Armor (Enhanced) voor hebben en die heb ik ook nog niet. Aan de ene kant zeer frustrerend en aan de andere kant, ach heb ik hem vast :D. Dat is het nadeel/voordeel van een open wereld waar je kan gaan en staan waar je wil.

Heb je wat om naar uit te kijken ;)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Laatst online: 14-10 13:54
In Novigrad kan je bags kopen van 100 capacity ergens onderin.

Exacte locatie in spoiler, je komt bij deze missie wel redelijk snel als je de missies in Novigrad doet.
spoiler:
Bij de grote deur richting de King of Baggers zit een merchent meteen in het huisje aan de linkerkant. Dus eerst deur door en meteen ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n

n8n

In ik dacht velen hing een perkament aan een boom met instructies waar je honeycomb voor veel moneys kan verpatsen. Iemand een idee waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:38
n8n schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:45:
In ik dacht velen hing een perkament aan een boom met instructies waar je honeycomb voor veel moneys kan verpatsen. Iemand een idee waar?
Ik heb dit gezien in White Orchard, de herbaliste Tomira waar je in de main quest ook langs moet heeft dat perkament opgehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Elzavo schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:58:
[...]

spoiler:
Ik heb dit gezien in White Orchard, de herbaliste Tomira waar je in de main quest ook langs moet heeft dat perkament opgehangen.
Zou dit soort zaken niet in een spoiler tag kunnen :(

[ Voor 3% gewijzigd door richards3 op 25-05-2015 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

n8n schreef op maandag 25 mei 2015 @ 15:45:
spoiler:
Ik weet dat er in White Orchard een perkament aan de boom hing. Die honeycombs kan je bij de Herbalist inleveren maar ik kreeg er niet echt veel voor en ze was ook wel heel snel blut |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Godver, ben ruim anderhalf uur aan gameplay kwijt ivm een save game fail. Dat was het dan voor vandaag. Heb nu ff geen zin meer. :) Ik had echt zoveel gwent potjes gewonnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
De quests in The Witcher 3 zijn wel echt rete goed. Ze weten me echt super te boeien en zelfs secondary quests zijn echt wauwie goed soms :D. Waarvan ik in andere games meestal zoiets heb van "ow daarom noemen ze het secondary quests >.< super kort en totaal niet interessant"

[ Voor 32% gewijzigd door Rutix op 25-05-2015 16:23 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n

n8n

Bedankt voor de tips, ze is dus vet skeer. Heb ik voor niks 300 keer de honeycombs uit m'n quickacces gehaald :')

Ik heb serieus moeite met al die wraith-gebeurens. Geen idee hoe je moet verdedigen, gaan alle kanten op, sneller dan m'n camera kan volgen. Wordt vrij chaggo van ze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
Yrden sign, spector oil en hoppa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Het crafting systeem irriteert me ... ik doe niks anders dan looten en toch heb ik niet wat ik wil?
Ik ben net aan het vechten met wraith's .. ik denk van ik kijk toch maar eens welke oil ik kan gebruiken ...
rara heb de ingredients niet ... tja, dan zet ik de moeilijkheidsgraad op laagst en hoef ik me van dat k*t craft systeem helemaal niks meer van aan te trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n

n8n

Razorbite schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:38:
Yrden sign, spector oil en hoppa
Dat yrden is vet klein. Toch maar eens upgraden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

n8n schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:36:
Bedankt voor de tips, ze is dus vet skeer.
Jezus volgens mij wordt ik oud, ik heb gewoon moeten opzoeken wat dit betekend. Nog nooit van gehoord haha.
Bjorn89 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 01:06:
Gwent vraagje?.

De tweede foltest leader card, die je moet kopen in de begin tavern.. krijg je daar later ook nog toegang toe? De innkeeper is helaas verdwenen
Goed nieuws, nu met patch 1.04 kan je deze kaart en nog een paar andere in White Orchard kopen :D

Hulde dat ze zo snel doorwerken met de patches _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door bAdmuTs op 25-05-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
bAdmuTs schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:42:
[...]

Jezus volgens mij wordt ik oud, ik heb gewoon moeten opzoeken wat dit betekend. Nog nooit van gehoord haha.
Je bent niet de enigste.
SideShow schreef op maandag 25 mei 2015 @ 16:40:
Het crafting systeem irriteert me ... ik doe niks anders dan looten en toch heb ik niet wat ik wil?
Ik ben net aan het vechten met wraith's .. ik denk van ik kijk toch maar eens welke oil ik kan gebruiken ...
rara heb de ingredients niet ... tja, dan zet ik de moeilijkheidsgraad op laagst en hoef ik me van dat k*t craft systeem helemaal niks meer van aan te trekken
Ik vind het juist wel tof. Ik moet gewoon opzoek naar specifieke ingredienten om bepaalde potions te maken en ze vallen niet uit de lucht ofzo. Daarnaast hoef je echt niet op laagste moeilijkheidsgraad te spelen hoor. Ik speel op een na hoogste en wraiths doden zonder oil lukt echt wel :). Goed dodgen en Yrden gebruiken.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:21
De patch notes voor versie 1.04:
The patch 1.04 for PC is available for download now. Please find the list of changes below:

-Rebinding of all keys is now available after switching on the ‘Unlock Bindings’ option in the Options\Key Bindings submenu.

-Corrects an issue in the dialogue system that might have caused dialogue looping in certain scenes.

-Fixes an issue with incorrect behavior of Wild Hunt warriors after they were affected by the Axii Sign.

-Corrects a bug that caused spontaneous combustion of gas clouds.

-1280 x 720 resolution is now properly displayed as a valid resolution option.

-Fixes boat stuttering in cutscenes.

-Texture rendering quality for the high and ultra presets has been improved.

-Further improvements made in NVIDIA Hairworks performance.

-A few additional gwent cards are now available in the Prologue area.

-Fixes an issue where users with usernames incorporating non-Latin characters were unable to import saves from The Witcher 2.

-Includes a series of overall stability and performance improvements.

-Fixes issues related to alt + tabbing and minimizing the game window.

-Updates the game icon.

-Enlarges the loot pop-up window in the UI.

-Fixes an issue where, in certain circumstances, the comparison window could extend beyond the game borders in the UI.

-Upgrading items included in gear sets no longer destroys rune sockets on said items.

-Introduces small tweaks in the UI for gwent.

-Corrects some missing translations in localized versions.
Bron.

Weer een mooi lijstje verbeteringen naar mijn mening, en de patches volgen elkaar in hoog tempo op. Ik hoop voor de console-spelers dat er ook op die platformen z.s.m. een patch volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
Vermoedelijk stond er al een en ander aan updates klaar!
Pagina: 1 ... 25 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic