Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:23
Dat met het paard klopt wel, dan zijn ze ineens in 1 of 2 klappen dood als je goed uithaalt. Ziet er ook wel nice uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Mouse_NL schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:20:
[...]

Waar dan. Want ik heb nu max 90?
Ik heb nu max 130, vond er een in Novigrad, ergens beetje noorden van de stad. Het is echt een verademing. Ik pak standaard alles op (zeker wapens en armor) vervolgens verpatsen bij Blacksmith of Armorer. Als je je wapens maar niet verkoopt bij traders, die geven veel minder ervoor. Blacksmith en Armorer geven een stuk meer, zeker als je Magic (gele) of Relic (bruine) wapens/armor verkoopt.

[ Voor 40% gewijzigd door ASNNetworks op 23-05-2015 13:00 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Ja ik heb ook 130. Maar het gaat toch niet om slots maar 130 weight?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 00:47
voxxel schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:01:
Ja ik heb ook 130. Maar het gaat toch niet om slots maar 130 weight?
Ja weight = slots in deze ;). Beetje brak verwoord.

[ Voor 5% gewijzigd door Tukker_T op 23-05-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
Joeridev schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:27:
Zijn er bij jullie problemen bekend met een save-bug voor de PC? Op Google kom ik alleen sites tegen die spreken over een bug voor de Xbox One.

Tijdens een missie met een botchling kan ik niet tussentijds saven, maar er is ook geen checkpoint save. Hij is ook nog eens aardig moeilijk, waardoor dit wel erg frustrerend wordt.
Ik kwam hier ook niet verder. Heb toen maar een oudere save-game geladen om nog wat meer vraagtekens te gaan bezoeken. Maar ik denk ook niet dat ik hem makkelijk af krijg op level 7. Die botchling gaat nog wel, maar die irritante wezens (ben de naam even kwijt) die er de hele tijd bij spawnen maken mij met een paar klappen dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:35

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

GluonC schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:12:
[...]

Ik kwam hier ook niet verder. Heb toen maar een oudere save-game geladen om nog wat meer vraagtekens te gaan bezoeken. Maar ik denk ook niet dat ik hem makkelijk af krijg op level 7. Die botchling gaat nog wel, maar die irritante wezens (ben de naam even kwijt) die er de hele tijd bij spawnen maken mij met een paar klappen dood.
Tot nu toe voor mij ook het lastigste stuk. Niet zozeer de vijanden, maar wel de omgeving. Ik zat te vaak vast in een hekje of een ander object in die courtyard :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 19:59
Morrar schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:40:
Iemand anders ook opgevallen dat vechten op je paard serieus overpowered is? Kunst is uiteraard om het Fear Level van je paard laag te houden door steeds drive-by's te maken. Dan beetje oefenen met timen van je slagen en kassa! Had een monster contract waar ik niet langs kwam, maar met m'n trouwe viervoeter neergehaald zonder ook maar 1 HP te verliezen. Zal uiteraard ook wel afhangen van het soort monster, maar ik blijf voortaan zo lang mogelijk op mn peerd :P

Andere irritante bug; soms trekt Geralt geen wapen als ie in combat raakt. Dan sta je eerst een tijd dom met je vuisten te rossen en duurt het soms eindeloos voor je eindelijk je wapen kan trekken. Meer mensen last van? Dit is overigens met muis + keyboard, dus dat speelt sowieso niet echt soepel...
Je kunt je paard ook kalmeren met AXII , door Q te drukken op het paard zelf. Overigens heb ik die zwaard problemen ook. Vaak pak ik van tevoren al het juiste zwaard maar activeert geralt zelf dus ook iets waardoor ik weer met vuisten loop. Dan kan je soms net al dood zijn omdat het zolang duurt. Beetje knullig systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 13:53:
[...]

Tot nu toe voor mij ook het lastigste stuk. Niet zozeer de vijanden, maar wel de omgeving. Ik zat te vaak vast in een hekje of een ander object in die courtyard :)
spoiler: title
Ik lees net in de gaming guide die ik gekocht heb (stom dat ik daar niet eerder in keek), dat je niet hoeft te vechten zolang je de Botchling maar placated houd d.m.v. Axii.
Periodically, the botchling starts to squirm in the Baron's arms, and must be calmed. You can: Cast Axii close by the Baron, and keep the botchling placated. Or ignore the Baron, or cast Axii too late, after which botchling transforms into a much more dangerous form, wich can't be reasoned with. It must be slain, and the second option (syphoning its blood) chosen.

Ik moet dus gewoon zorgen dat ik dat beest placated houd, en dan is het niet zo moeilijk meer natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:35

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

GluonC schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:01:
[...]

Ik lees net in de gaming guide die ik gekocht heb (stom dat ik daar niet eerder in keek), dat je niet hoeft te vechten zolang je de Botchling maar placated houd d.m.v. Axii.
Periodically, the botchling starts to squirm in the Baron's arms, and must be calmed. You can: Cast Axii close by the Baron, and keep the botchling placated. Or ignore the Baron, or cast Axii too late, after which botchling transforms into a much more dangerous form, wich can't be reasoned with. It must be slain, and the second option (syphoning its blood) chosen.

Ik moet dus gewoon zorgen dat ik dat beest placated houd, en dan is het niet zo moeilijk meer natuurlijk :D
Je ontkomt er volgens mij nooit aan om met die wraiths te vechten?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Tip, verkoop je witcher gear (griffin gear bijv.) niet, je kan het later upgraden. Moet nu zelf stad en land af om mn gear terug te kopen (en ben vergeten waar ik m'n armor heb vetkocht) om de upgrades te kunnen gebruiken...

E: opnieuw craften kan ook trouwens, maar wat je dan ook kiest, het gaat je veel geld of crafting material kosten...

[ Voor 21% gewijzigd door Thomas op 23-05-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasXIV schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:07:
Tip, verkoop je witcher gear (griffin gear bijv.) niet, je kan het later upgraden. Moet nu zelf stad en land af om mn gear terug te kopen (en ben vergeten waar ik m'n armor heb vetkocht) om de upgrades te kunnen gebruiken...

E: opnieuw craften kan ook trouwens, maar wat je dan ook kiest, het gaat je veel geld of crafting material kosten...
Bedoel je de wapens of armor?
Mijn Armor is geupdate naar een Noonwraith armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
ThomasXIV schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:07:

Goed om te weten, thanks! Werkt dit overigens alleen met Witcher gear of ook met Relic? Heb namelijk een aantal vette Relic swords gevonden met 3 slots. Wil ze graag bewaren, maar als ze niet te upgraden zijn later, zijn ze simpel te zwak en kan ik ze beter verkopen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

ASNNetworks schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:01:
[...]

Goed om te weten, thanks! Werkt dit overigens alleen met Witcher gear of ook met Relic? Heb namelijk een aantal vette Relic swords gevonden met 3 slots. Wil ze graag bewaren, maar als ze niet te upgraden zijn later, zijn ze simpel te zwak en kan ik ze beter verkopen.
Alleen witcher gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Thanks, dan verkoop ik ze! Hoewel ze errrrug mooi zijn :( Zou tof zijn als je ze ergens kon ophangen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

ASNNetworks schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:09:
[...]

Thanks, dan verkoop ik ze! Hoewel ze errrrug mooi zijn :( Zou tof zijn als je ze ergens kon ophangen haha
Weet niet welk level je nu bent, maar witcher gear wordt steeds sterker :P. Had eerst griffin gear, nu cat school gear, en ben nu met het laatste onderdeel van griffin school upgrade gear bezig :P. Benieuwd hoe de stats daarvan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
ThomasXIV schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:13:
[...]

Weet niet welk level je nu bent, maar witcher gear wordt steeds sterker :P. Had eerst griffin gear, nu cat school gear, en ben nu met het laatste onderdeel van griffin school upgrade gear bezig :P. Benieuwd hoe de stats daarvan zijn.
Ben level 15. Heb nog geen Witcher gear. Wilde Cat school treasure Hunt doen, maar volgens mij bestaan ze uit meerdere delen? De Scavenger Hunt staat voor lvl 17, maar vervolgens zie ik Upgrade Diagrams Part 1 etc en die zijn allemaal boven de 20? Weet dus niet of die upgrade hunts onderdeel zijn van de lvl 17 of daarna juist komen. De lvl 17 gear kwam ik in ieder geval niet uit bij de Temple Isle, kan zijn dat ik verder moet met missies en dat ik gewoon nog items mis die noodzakelijk zijn om verder te kunnen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:22:
[...]

Ben level 15. Heb nog geen Witcher gear. Wilde Cat school treasure Hunt doen, maar volgens mij bestaan ze uit meerdere delen? De Scavenger Hunt staat voor lvl 17, maar vervolgens zie ik Upgrade Diagrams Part 1 etc en die zijn allemaal boven de 20? Weet dus niet of die upgrade hunts onderdeel zijn van de lvl 17 of daarna juist komen. De lvl 17 gear kwam ik in ieder geval niet uit bij de Temple Isle, kan zijn dat ik verder moet met missies en dat ik gewoon nog items mis die noodzakelijk zijn om verder te kunnen...?
Je hebt eerst de basis-versies nodig en daarna de upgrades.
Tot nu toe gevonden:
spoiler:
Viper school: beide zwaarden (2 recepten) - White Orchard
Cat school (light armor): - missies en upgrade missies beschikbaar -
Griffin school (medium armor): beide zwaarden, complete wapenrusting (medium) (6 recepten) - Velen + 1 upgrade diagram (Novigrad, niet volgens missie, maar in een kist bij de "Volunteer"). - upgrade missies beschikbaar -
Bear school (heavy armor): - nog niets -

Vraag me af of er ook nog Wolf spullen zijn?

Volgens mij maakt het ook nog uit door welk level smid je de spullen laat maken (Amateur/Journeyman/Master).

[ Voor 4% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 23-05-2015 17:38 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Herko_ter_Horst schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:38:
[...]

Tot nu toe gevonden:
spoiler:
Griffin school (medium armor): beide zwaarden, complete wapenrusting (medium) (6 recepten) - Velen + 1 upgrade diagram (Novigrad, niet volgens missie, maar in een kist bij de "Volunteer"). - upgrade missies beschikbaar -

Volgens mij maakt het ook nog uit door welk level smid je de spullen laat maken (Amateur/Journeyman/Master).
Ja heb al wel master smid unlocked. Was een lvl 23 quest, net ff gedaan als lvl 15 en gehaald (Axii FTW). Alleen die Witcher Gear moet ik dus nog zien te vinden via de Scavenger Hunts.

spoiler:
die van Cat school moet ik dus naar de Temple Isle. Daarbij staat er ook dat ik 7 diagrams moet vinden. Maar snap dus niet of ik die 7 diagrams moet vinden in de Temple, of die 7 over heel Velen moet vinden en dán naar de Tempel moet gaan.... Heb er nu 0/7 en kan helemaal niks vinden bij de Temple...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:53:
[...]

Ja heb al wel master smid unlocked. Was een lvl 23 quest, net ff gedaan als lvl 15 en gehaald (Axii FTW). Alleen die Witcher Gear moet ik dus nog zien te vinden via de Scavenger Hunts.

spoiler:
die van Cat school moet ik dus naar de Temple Isle. Daarbij staat er ook dat ik 7 diagrams moet vinden. Maar snap dus niet of ik die 7 diagrams moet vinden in de Temple, of die 7 over heel Velen moet vinden en dán naar de Tempel moet gaan.... Heb er nu 0/7 en kan helemaal niks vinden bij de Temple...
Als je het zelf wilt vinden niet lezen
spoiler:
De plek waar je naar toe zit ondergrond, en helemaal aan de zeikant van het eiland zit een pad. Iets links van de marker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:56:
[...]

Als je het zelf wilt vinden niet lezen [spoiler]De plek waar je naar toe zit ondergrond, en helemaal aan de zeikant van het eiland zit een pad. Iets links van de marker.
spoiler:
ja ben in die cave geweest, met een Golem en een eindpunt met 7 standbeelden die je kan draaien. Wat loot kistjes gevonden in die area, een achter een muur die kapot kan. Verder niks kunnen vinden daar binnen? Of bedoel je niet die grot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 18:00:
[...]

spoiler:
ja ben in die cave geweest, met een Golem en een eindpunt met 7 standbeelden die je kan draaien. Wat loot kistjes gevonden in die area, een achter een muur die kapot kan. Verder niks kunnen vinden daar binnen? Of bedoel je niet die grot?
spoiler:
Ja dan zit je goed. Als het goed is vind je daar iets wat je verder helpt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 18:03:
[...]

spoiler:
Ja dan zit je goed. Als het goed is vind je daar iets wat je verder helpt :+
Hmmm.... Dan moet ik er weer heen, even nog beter zoeken :P Na een uur daar rondgedwaald te hebben was ik het zat namelijk :+ Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 18:04:
[...]

Hmmm.... Dan moet ik er weer heen, even nog beter zoeken :P Na een uur daar rondgedwaald te hebben was ik het zat namelijk :+ Thanks!
edit: je hebt de puzzel niet opgelost! lel!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2015 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 18:07:
[...]

edit: je hebt de puzzel niet opgelost! lel!
Puzzel? :o :+
spoiler:
Is dat met die standbeelden? Weet nu ook niet meer of er notes waren met hints, ondertussen zit mn inventory vol met notes dus geen idee welke notes van de hunt zijn |:( Zo even weer erheen kijken of ik er toch nog uit kan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 18:21:
[...]

Puzzel? :o :+
spoiler:
Is dat met die standbeelden? Weet nu ook niet meer of er notes waren met hints, ondertussen zit mn inventory vol met notes dus geen idee welke notes van de hunt zijn |:( Zo even weer erheen kijken of ik er toch nog uit kan komen
spoiler:
Iets met 'look into the dark'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASNNetworks schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:53:
[...]

spoiler:
Op de PC is dat een bug als je de Gear niet krijgt onder in die kerkerhuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 20:20
Iemand de quest al gedaan waar

spoiler:
waar je het zwaard de emmentaler krijgt? Met al die kazen?

Vond dat wel super grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 18:22:
[...]

spoiler:
Iets met 'look into the dark'
Hmm.. Ff terug erheen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
Volgen mij werkt de pearl exploit niet. Want de merchants verkoop geen shells (meer). Is er nog een andere methode dan de cow exploit of pearl exploit of lekker in cash te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:08

bAdmuTs

mAzE

FitzChevalric. schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 18:55:
Volgen mij werkt de pearl exploit niet. Want de merchants verkoop geen shells (meer). Is er nog een andere methode dan de cow exploit of pearl exploit of lekker in cash te zitten?
Gewoon spelen en alles verkopen ;).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
bAdmuTs schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 19:06:
[...]

Gewoon spelen en alles verkopen ;).
Ik wil geen geldtekort hebben in een spel. Ik heb al geldtekort in RL, dus wil ik het digitaal niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
FitzChevalric. schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 18:55:
Gewoon spelen. Er zijn genoeg mogelijk heden om niet op "cheat achtige wijze" aan geld te komen.

Ik heb nu 1400 in kas staan en heb in mijn inventory, nog edelstenen die ook zo een 1400 waard zijn bij verkoop. Dat is dan zat om het 1 en ander te kopen. Gewoon veel looten en veen schatten vinden.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Volgens mij klopt er iets niet met de Cat Scavenger Hunt...

spoiler:
Bij mij staat er dat ik naar Temple Isle moet dus. Maar ik heb nu even gekeken naar paar guides, en die beginnen met een hele ander? Ben maar even daar heen gegaan en daar vond ik een boek. Nu krijg ik steeds een ander locatie en moet ik weer dat boek bekijken voor een volgende locatie. Ik had dus ook helemaal geen een cat diagram gevonden hiervoor. Had wel een paar enhanced cat diagrams al :P Misschien dat dat de scavenger hunt getriggered heeft, alleen ik kon niks zonder dat boek. Nu heb ik 2/7 en zie ik een locatie waar ik heen moet (Flying Stag ship wreck) Maar Temple Isle staat er nog steeds bij. Denk dat dat gewoon vanzelf opgelost wordt, ga ervanuit dat dat een van de 7 stappen is. Wel kut zoiets, want als ik niet ff een guide had gezocht, was ik uren lang voor niks aan het zoeken... Ik moest daar nog niet eens zijn gezien ik dat boek niet eens had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Mouse_NL schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 19:14:
[...]

Gewoon spelen. Er zijn genoeg mogelijk heden om niet op "cheat achtige wijze" aan geld te komen.

Ik heb nu 1400 in kas staan en heb in mijn inventory, nog edelstenen die ook zo een 1400 waard zijn bij verkoop. Dat is dan zat om het 1 en ander te kopen. Gewoon veel looten en veen schatten vinden.
Ik speel ook gewoon, maar als er een mogelijkheid is voor gratis geld dan pak ik die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Ik heb nu 1700 op zak en nog aardig wat spul om te verkopen en ben nog net geen level 5. Ik pak ook echt alles wat los en vast zit O-). Tot nu toe valt het geld tekort wel mee, was alleen aan het begin even moeilijk.

edit: met dure dingen dismantelen kan het ook de moeite waard zijn het meerdere keren te proberen. Ketting gedismantled en de ene keer kreeg ik 1 amber en 1 silver en de andere keer 2 amber en 2 silver.

[ Voor 34% gewijzigd door bAdmuTs op 23-05-2015 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Herko_ter_Horst schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 17:38:
[...]

Tot nu toe gevonden:
spoiler:

spoiler:
Heb zelf Viper, Cat, Griffin en nu Enhanced Griffin. Met Enhanced Griffin heb je 2 slots op beide zwaarden, 1 slot op de trousers en 2 op je chest, en het ziet er een stuk vetter uit dan de normale Griffin. Was wel een hele klus om alle enhanced griffin diagrams te halen, maar goed.
ASNNetworks schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 19:15:
Volgens mij klopt er iets niet met de Cat Scavenger Hunt...

spoiler:
Bij mij staat er dat ik naar Temple Isle moet dus. Maar ik heb nu even gekeken naar paar guides, en die beginnen met een hele ander? Ben maar even daar heen gegaan en daar vond ik een boek. Nu krijg ik steeds een ander locatie en moet ik weer dat boek bekijken voor een volgende locatie. Ik had dus ook helemaal geen een cat diagram gevonden hiervoor. Had wel een paar enhanced cat diagrams al :P Misschien dat dat de scavenger hunt getriggered heeft, alleen ik kon niks zonder dat boek. Nu heb ik 2/7 en zie ik een locatie waar ik heen moet (Flying Stag ship wreck) Maar Temple Isle staat er nog steeds bij. Denk dat dat gewoon vanzelf opgelost wordt, ga ervanuit dat dat een van de 7 stappen is. Wel kut zoiets, want als ik niet ff een guide had gezocht, was ik uren lang voor niks aan het zoeken... Ik moest daar nog niet eens zijn gezien ik dat boek niet eens had.
De volgorde verschilt, ik had hetzelfde als jij.

[ Voor 34% gewijzigd door Thomas op 23-05-2015 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
ThomasXIV schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 20:09:

De volgorde verschilt, ik had hetzelfde als jij.
Ah ok, naja, heb in ieder geval alles binnen nu :) Vette gear en wapens, gelijk alles behalve de crossbow (die is een veel hogere level vreemd genoeg). Steel sword laat ik even voor wat het is, heb nu een vette relic sword.

En een tip: Relic swords leveren best wat geld op, maar als je ze dismantelt krijg je zeldzame dust (emerald, ruby etc) Die heb je onder andere nodig bij Witcher swords. Normaal moet je een ruby/emerald etc steen dismantelen en die zijn erg zeldzaam. Dus als je relic wapens hebt, kan het een idee zijn om ze te dismantelen ipv te verkopen. Ik verkocht ze voorheen (vaak 200-500 gold per stuk) maar ik weet al hoe het gaat over een tijdje: opeens heb ik zeldzame dust nodig om mn wapens te craften heb ik niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Even een korte vraag tussen jullie spelplezier door, verwachten jullie dat ik op mijn ASUS N751JK dit spel een beetje kan draaien?

Can you run it geeft aan van niet, maar ik weet niet in hoeverre dat leidend is.

Wat specs:

GeForce GTX 850M
Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz
8 GB DDR3L

[ Voor 0% gewijzigd door StevenzeN op 23-05-2015 20:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wel grappig dat cd project zei dat keuzes terug draaien bijna niet mogelijk is, terwijl je gewoon oude game saves kan inladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik denk dat je het hooguit op hele lage instellingen kan draaien met matige perfomance..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zoek op youtube naar GTX850m the witcher 3 gameplay. Lijkt aardig te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Nieuwevolger schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 20:57:
Wel grappig dat cd project zei dat keuzes terug draaien bijna niet mogelijk is, terwijl je gewoon oude game saves kan inladen...
Denk eerder dat ze bedoelen als je de game steeds verder speelt. Als er bepaalde keuzes zijn gemaakt, waardoor de story anders verloopt (iemand dood door jou, of vijanden gemaakt etc) dan kan je dat niet achteraf weer recht zetten. Oude save files laden staat hier natuurlijk los van. Daarnaast zie je pas wat voor invloed bepaalde keuzes hebben nadat je een stuk verder bent met bepaalde quests. Om dan paar uur helemaal terug te gaan en allemaal quests loot etc kwijt te raken en opnieuw te spelen zullen niet veel mensen snel voor kiezen. Dus keuzes terug draaien is bijna niet mogelijk toch?

Bijvoorbeeld bij Fable en Infamous 2 kon je 'goed' of 'slecht' zijn in de game. Dit zorgde ervoor dat de wereld om je heen veranderde en kreeg je een ander einde. Echter kon je aan het eind van de game ervoor zorgen dat je opeens toch helemaal goed was (van evil) of juist evil (van good) en kon je alles wat je deed, opeens 'rechtzetten'. Dit kan dus niet bij The Witcher. De keuzes die je maakt, zullen invloed hebben op het verhaal gaandeweg en zorgen dat je een van de 36 eindes te zien krijgt. Achteraf opeens bepaalde keuzes rechtzetten kan dus niet.

[ Voor 25% gewijzigd door ASNNetworks op 23-05-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Net trouwens een quest verloren omdat ik te ver in het verhaal raak (met Cleaver praten), erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
ThomasXIV schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:04:
Net trouwens een quest verloren omdat ik te ver in het verhaal raak (met Cleaver praten), erg jammer.
Toevallig ik ook net. Twijfelde om de game te loaden en eerst de Cleaver missie te doen. Maar ik dacht weet je wat, ik heb de keuze/fout gemaakt, let's see what happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ga ook lekker door, is wat voor een volgende playtrough :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasXIV schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:04:
Had ik ook, totaal 20gefaalde quests op het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
GluonC schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 15:01:
[...]

Ik lees net in de gaming guide die ik gekocht heb (stom dat ik daar niet eerder in keek),
spoiler:
dat je niet hoeft te vechten zolang je de Botchling maar placated houd d.m.v. Axii.

Misschien handig om dit in een spoiler tag te zetten ;). Sommige mensen willen dit zelf uitzoeken.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Ik ben nu in het gebied na Vizima en mn kat is bang van het gehuil van de honden dat je hoort op de achtergrond :D

Deze kwam ik nog tegen op reddit: http://gfycat.com/PoliteDistortedFieldmouse
Toch een grapjurk die Geralt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Worstel een beetje met de map. Vraagtekens zijn simpel die verdwijnen als je er geweest bent maar andere plekken zoals een guarded treasury die herken ik op een map niet echt als wel of niet bezocht. Hoe kun je dit nu goed zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:21

spaceboy

Op grote hoogte

Hoe weet je hoe ver je met dit spel bent? Ben nu level 6...
spoiler:
en op onderzoek voor de bloody baron

Heerlijke game om zonder perse goed bij na te denken gewoon lekker in op te gaan. Alleen die rottig kleine letters he? (ps4)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

wit = new
grijs = done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

gnauw schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 21:53:
Worstel een beetje met de map. Vraagtekens zijn simpel die verdwijnen als je er geweest bent maar andere plekken zoals een guarded treasury die herken ik op een map niet echt als wel of niet bezocht. Hoe kun je dit nu goed zien?
Is grijs als je er geweest bent ;)

edit: spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
hmm, dan is het verschil tussen wit en grijs subtiel, of ik moet me bril op doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Wat is trouwens de level van de allerlaatste main quest? Ik wil niet opeens de story uitgespeeld hebben en dan allemaal sidequests doen. Na de story in een RPG heb ik vaak geen zin meer in de sidequests. Daarom stel ik de story altijd heel erg uit, maar als ik weet wat de level ervan is, weet ik of ik aan het eind ben. Dan kan ik er rekening mee houden en opgelucht ademen :P

Mag wel in spoiler tags trouwens, zijn vast mensen die liever dat niet willen weten. Enkel de recommended level is genoeg, hoef niet verdere info over de quest zelf :)

[ Voor 9% gewijzigd door ASNNetworks op 23-05-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Eerst kon ik op level 2 die leaders makkelijk aan, nu slaan ze mij telkens duizelig en ben ik helemaal pap. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Is het meer mensen opgevallen dat er een Nederlandse stemacteur is gebruikt voor een van de karakters?

God, wat leidt dat vreselijk af van het verhaal.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Ik denk maar dat ik verder ga in het verhaal en later terug kom. Mijn tas zit ook overvol met materialen waar ik niet weet wat mee te doen. De leercurve is wel heel erg stijl en overdonderend. Beetje gevoel om de helft links te laten liggen. Maar dan red je het weer niet en dat maakt me we weer aan het twijfelen om door te spelen als ik toch vast kom te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Jeroenneman schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:46:
Is het meer mensen opgevallen dat er een Nederlandse stemacteur is gebruikt voor een van de karakters?

ASNNetworks schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:27:
Iemand anders ook dit opgevallen?

spoiler:
nadat je Yennefer vindt en mee gaat naar de emperor en de vragen beantwoordt van de general praat de Emhyr's Chamberlain tegen je dat je een outfit mag kiezen. Ligt het aan mij of is dat overduidelijk een Nederlanderse voice actor die Engels praat :P Nog net niet van Gaal :+

Kan hem niet meer serieus nemen nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Moeilijkste keuze in The Witcher 3 tot nu toe :P

spoiler:
Na de quests met Keira:
- Don't have to ask me twice
- Not in the mood
- Sorry, there is someone else

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Laatst online: 13-10 19:37
Ik heb deze game vanmiddag ook gekocht. Ik ben nog niet ver, maar de game overdondert me. Ik weet niet helemaal waar te beginnen of wat te doen. Ik ben nu in dat eerste dorpje en heb daar alles gedaan behalve dan dat ik met die bewoners moet praten over dat grietje dat ik zoek, maar blijkbaar moet dat een specifiek iemand zijn dan, want met de meeste kun je niet echt praten.

Hoe dan ook, game ziet er prima uit en als ik wat verder ben zal ik het vast ook wel een stuk gaver gaan vinden :P tot ongeveer half juli, als God Of War uitomt :)

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Nu een uur of anderhalf erin zitten, leuk spel ziet er goed uit. zat hier al om te popelen een maand of 2 (heeft wel gewerkt met schoolwerk zo'n beetje alles voor release klaargemaakt :+

wel weer effe wennen, kwam een paar drowners tegen en duurde niet lang of ik kon een save reloaden.

Ook is het even zoeken allemaal, toch nog wat anders dan 2.

wat ik wel echt relaxt vind is dat je nu gewoon je drankjes tijdens een gevecht kunt nemen zoals in de witcher 1. Dat mediteren vooraf in 2 dat hing mij naar 3 missies de nek wel uit.

beetje jammer wel dat je alleen maar alchohol nodig hebt voor drankjes naardat je ze een keer gemaakt hebt.

Performance wise geen problemen hier eigenlijk (wel wat over gelezen op reddit e.d. bijna ervoor gezorgt dat ik hem niet had aangeschaft, maar pure bangmakerij.)
Was me ook opgevallen, was nilfgard niet gebaseerd op nederland? Toch wel leuk en afleiden doet het niet echt. Eindelijk erkenning! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Wat is dat met saves herladen en dergelijke?

Take your losses als je dood gaat. Dat maakt het spel toch veel spannender.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:20

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Jeroenneman schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:00:

Gewoon helemaal vanaf scratch beginnen dan? Dat maakt het inderdaad heel spannend, waarschijnlijk ook erg frustrerend. Maar ieder zijn ding :)

Speel zelf zonder minimap/map. Vind ik leuk voor de beleving en merk dat ik beter oplet in de dialogen.

[ Voor 43% gewijzigd door tuinïnen op 23-05-2015 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Just_A_User schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:58:
Ik heb deze game vanmiddag ook gekocht. Ik ben nog niet ver, maar de game overdondert me. Ik weet niet helemaal waar te beginnen of wat te doen. Ik ben nu in dat eerste dorpje en heb daar alles gedaan behalve dan dat ik met die bewoners moet praten over dat grietje dat ik zoek, maar blijkbaar moet dat een specifiek iemand zijn dan, want met de meeste kun je niet echt praten.

Hoe dan ook, game ziet er prima uit en als ik wat verder ben zal ik het vast ook wel een stuk gaver gaan vinden :P tot ongeveer half juli, als God Of War uitomt :)
Ik heb hetzelfde gevoel, voelt een beetje zelfs als werken. Niet 1 of 2 keuzes bij crafting maar gelijk 23 items op de lijst. Niet 1 of 2 herbs en iets simpels maar gelijk tassen vol met spullen en is het rotzooi of waardevol,. Geen idee. Waar val ik mee aan en waar niet? Een simpel combat sessie en je moet het snappen. Wat doe ik met uitrusting, waar haal ik items vandaan om te craften? Nu moet ik bommen maken en weet geeneens waar ik de spullen vandaan haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

tuinïnen schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:01:
[...]

Gewoon helemaal vanaf scratch beginnen dan? Dat maakt het inderdaad heel spannend, waarschijnlijk ook erg frustrerend. Maar ieder zijn ding :)

Speel zelf zonder minimap/map. Vind ik leuk voor de beleving en merk dat ik beter oplet in de dialogen.
Ah zo,

Ik doelde meer op de mensen die bepaalde keuzes herladen. Wat heeft het dan voor nut om die keuze te bieden? Het leuke is juist dat sommige keuzes soms toch tot fuckups leiden. Denk je de good guy keuze te maken, blijkt de wereld net wat complexer te werken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Jeroenneman schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:00:

Ik had het er net over, maar ik zal het nooit doen.

Zelf speel is een beetje als spontane geralt en probeer iedereen lief te hebben. Maar zelfs dan gebeuren er dingen die ke niet wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
hmmm vraagje...

Waar kan je gemakkelijk aan sulfur komen? heb dit vaak nodig maar vindt 't maar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Kwam net een Basilisk tegen met ?? als level boven zn hoofd. Hij was erg sterk want ik deed amper damage op hem. Maar heb hem uiteindelijk neer gekregen, skippen naar laatste 30 sec van video.

Alleen wat ik dus zo raar vind: het werd een treature hunt van lvl 32. Heb de treasure geopend en ik kreeg gear van lvl 4 en een wapen van lvl 9. Ik ben zelf lvl 15 en de treasure hunt is lvl 32. Wtf is er dan logisch aan lvl 4-9 gear??? Dat snap ik dus echt niet :S Ben blij dat ik die OP Basilisk zo makkelijk neer had, als ik uur bezig was ermee en dan zo'n loot kreeg zou ik niet goed worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenneman schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:46:

Dat stoort juist niet. De wereld van The Witcher kent heel erg veel Nederlands klinkende namen, en veel daarvan komen uit Nilfgaard. Dat er dus een stemacteur gebruikt is die een Nederlands accent heeft kan ik dus alleen maar toejuichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:15:
[...]

Dat stoort juist niet. De wereld van The Witcher kent heel erg veel Nederlands klinkende namen, en veel daarvan komen uit Nilfgaard. Dat er dus een stemacteur gebruikt is die een Nederlands accent heeft kan ik dus alleen maar toejuichen.
inderdaad, het had ook zo'n nep accent/sausje overheen gegoten kunnen worden á la Call of duty
spoiler:
voel me wel dom als dit toch het geval blijkt

is er btw een toolke/instelling aanwezig om draadjes automatisch te verversen op tweakers?

[ Voor 8% gewijzigd door Splitinfinitive op 23-05-2015 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
ASNNetworks schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:13:
Kwam net een Basilisk tegen met ?? als level boven zn hoofd. Hij was erg sterk want ik deed amper damage op hem. Maar heb hem uiteindelijk neer gekregen, skippen naar laatste 30 sec van video.

[video]

Alleen wat ik dus zo raar vind: het werd een treature hunt van lvl 32. Heb de treasure geopend en ik kreeg gear van lvl 4 en een wapen van lvl 9. Ik ben zelf lvl 15 en de treasure hunt is lvl 32. Wtf is er dan logisch aan lvl 4-9 gear??? Dat snap ik dus echt niet :S Ben blij dat ik die OP Basilisk zo makkelijk neer had, als ik uur bezig was ermee en dan zo'n loot kreeg zou ik niet goed worden :+
Misschien schaalt gear in chests?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
voxxel schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:18:
[...]

Misschien schaalt gear in chests?
Ja, dan nog klopt het niet toch? Ik ben lvl 15 en kreeg armor van lvl 4 en een zwaard van lvl 9? Kan zijn dat de level enkel aangeeft wat de moeilijkheid is van de quest. De loot staat er misschien los van dan. Weet wel dat rewards meeschalen met je level zodat je nooit dingen krijg die echt onnodig zijn (bijv als je hoge level bent alleen maar lage crap rewards, of als je laag bent veel te hoge rewards die je niet kan gebruiken). Maar een lvl 4 en lvl 9 loot uit een lvl 32 treasure hunt en zelf lvl 15 vind ik toch een beetje scheef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
voxxel schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 22:56:

spoiler:
Na de quests met Keira:
- Not in the mood
That escalated quickly

spoiler:
Heb haar net neergehakt met m'n zwaard :|

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
voxxel schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:31:
[...]

That escalated quickly

spoiler:
Heb haar net neergehakt met m'n zwaard :|
Wow damn, dat zijn nogal uiteenlopende keuzes en eindes :P

spoiler:
ik heb met haar 'de liefde bedreven' om het netjes te zeggen. Dat deed ze om mijn vertrouwen te winnen en had ze research notes gepakt uit de kasteel op die eiland. Wilde ze verkopen aan een general/king. Ik heb haar uiteindelijk overgehaald om dat niet te doen en naar Kaer Morhen te gaan voor bescherming. Ze heeft toen die notes aan mij gegeven en is toen naar Kaer Morhen vertrokken.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die als hierboven heb ik ook gedaan, dat heb ik wel van genoten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik heb het maar even over gedaan en nu leeft ze nog. Wel zonder sexy time :p

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik zou m nog een keer over doen, maar dan met. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Gwent vraagje?.

De tweede foltest leader card, die je moet kopen in de begin tavern.. krijg je daar later ook nog toegang toe? De innkeeper is helaas verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

spoiler:
Na de quests met Keira:
- Not in the mood
Pff, dat was voor mij een hele makkelijke keuze! Gewoon doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:57

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter

spoiler:
Na de quests met Keira:
- Not in the mood
Ik heb de quest door de elven cave met the wild hunt erin al gedaan maar nooit die keuze gehad?

Ook nog die magic lamp met haar gevonden, of moet je dan nog meer quests afmaken?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Over NL gesproken, ben ik de enige die zich irriteert aan meneer
spoiler:
Dijkstra
apart om een nederlandse naam er tussen te hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Chaoss schreef op zondag 24 mei 2015 @ 01:16:
[...]

Ik heb de quest door de elven cave met the wild hunt erin al gedaan maar nooit die keuze gehad?

Ook nog die magic lamp met haar gevonden, of moet je dan nog meer quests afmaken?
Geloof dat je alle Kiera quests moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
[...]

Gewoon verder gaan met haar questline, komt vanzelf. Niet te missen!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik vond de keuze met
spoiler:
triss
een stuk moeilijker... Ben er trouwens wel voor gegaan :+.

Ben trouwens min of meer klaar met alle Novigrad quests, maar zitten nog een aantal sidequests tussen waarvan ik bang ben dat ik ze niet meer kan doen als ik nu naar Skellige ga. Weet iemand of je de volgende quests later nog kan doen?

spoiler:
Die dat je Phillipa moet vinden, een quest met Roche (weet niet wat ik precies moet doen), en een moordcomplot op die ene koning, ben verdomme z'n naam kwijt :( .

[ Voor 78% gewijzigd door Thomas op 24-05-2015 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
[...]

Ja, na de lamp vraagt ze of je nog eens langskomt om haar te helpen, (als je dan ja zegt?!) dan staat er nog een quest open die je naar haar huis leid, daar begint het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
spoiler:
Triss is imo knapper dan yenn, ik heb btw nu met triss/yenn en keira sexy times gehad lol :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Msi92 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 01:19:
spoiler:
Triss is imo knapper dan yenn, ik heb btw nu met triss/yenn en keira sexy times gehad lol :$
Verstandig, ben ook van plan mn aandacht te verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:57

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ben vanavond verder gegaan met de family matters mainquest en op een gegeven moment heb ik alleen nog de actie open staan dat ik in Vellen naar clues moet zoeken over de verdwijning van Anna maar ik heb geen marker op de map als ik die quest activeer. Klopt dat? En waar moet ik dan ooit zoeken want Vellen is gigantisch groot :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:57
Chaoss schreef op zondag 24 mei 2015 @ 01:56:
Ben vanavond verder gegaan met de family matters mainquest en op een gegeven moment heb ik alleen nog de actie open staan dat ik in Vellen naar clues moet zoeken over de verdwijning van Anna maar ik heb geen marker op de map als ik die quest activeer. Klopt dat? En waar moet ik dan ooit zoeken want Vellen is gigantisch groot :P
lichte spoiler:
spoiler:
Ga ver met de quest van ciri mbt de crones/ladies of the woods/heksen

spoiler vrije tip: ga verder questen.

spoiler over boven staande spoiler:
spoiler:
wat is dat gedeelte van de quest toch lekker spooky zeg! heksen zoals heksen horen te zijn!

[ Voor 25% gewijzigd door Puc van S. op 24-05-2015 02:16 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Holy moly :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Bjorn89 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 01:06:
Gwent vraagje?.

De tweede foltest leader card, die je moet kopen in de begin tavern.. krijg je daar later ook nog toegang toe? De innkeeper is helaas verdwenen
Ik heb hetzelfde maar ben bang van niet :(. Ik ga als de sodemieter alle gwent kaarten die ik tegenkom kopen en tegen iedereen spelen voordat ze verdwijnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Dit spel blijft me verbazen. Ik zie dat als je de keuzes maakt om het goede te doen het spel het je soms lastiger maakt. Echt gaaf.
Ik vroeg me iets af. Ben nu level 11 en de mainquest van Velen is voor het grootste deel klaar. Ik ga nu de secundaries verder afmaken, maar er is 1 ding wat ik maar niet tegenkom.
De alchemy recept voor hybrid oil...

Ik heb zelfs de enhanced hybrid oil recipe al binnen, maar daar heb je de originele voor nodig. Weet iemand waar je deze tegenkomt?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Stranglem schreef op zondag 24 mei 2015 @ 08:12:
Dit spel blijft me verbazen. Ik zie dat als je de keuzes maakt om het goede te doen het spel het je soms lastiger maakt. Echt gaaf.
Ik vroeg me iets af. Ben nu level 11 en de mainquest van Velen is voor het grootste deel klaar. Ik ga nu de secundaries verder afmaken, maar er is 1 ding wat ik maar niet tegenkom.
De alchemy recept voor hybrid oil...

Ik heb zelfs de enhanced hybrid oil recipe al binnen, maar daar heb je de originele voor nodig. Weet iemand waar je deze tegenkomt?
Ik heb deze vrij vroeg (misschien zelfs al in white orchard) gekocht bij een herbalist/alchemist. Daar zou ik even kijken.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-10 20:10

n8n

Tip voor gwent, verlies de eerste ronde, maar laat je tegenstander wel bloeden. Gebruik al je spies in die eerste ronde en zorg dat je medics hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:19

On_E

Housemusic

Echt een fantastische game, kan wel zeggen een van de beste RPGs die ik ooit heb gespeeld.

Die Bloody Baron/Family Matters questline is echt 10/10.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
bAdmuTs schreef op zondag 24 mei 2015 @ 08:00:
[...]

Ik heb hetzelfde maar ben bang van niet :(. Ik ga als de sodemieter alle gwent kaarten die ik tegenkom kopen en tegen iedereen spelen voordat ze verdwijnen :).
Denk dat ik dan maar overnieuw moet beginnen ;(

Overigens de eerste Mods/Postprocessers zijn er weer

https://www.youtube.com/watch?v=prufK9TBfyA

:9

[ Voor 14% gewijzigd door Bjorn89 op 24-05-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
n8n schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:17:
Tip voor gwent, verlies de eerste ronde, maar laat je tegenstander wel bloeden. Gebruik al je spies in die eerste ronde en zorg dat je medics hebt.
Dit doe ik ook inderdaad. Ik zorg dat ze de eerste ronde zoveel mogelijk kaarten gebruiken. Zelf gebruik ik alleen de laagste kaarten en de spies. De tweede ronde hebben wordt dan vaak een win voor mij omdat ze dan passen ivm te weinig kaarten. De 3e ronde is dan een kwestie van afslachten :) Hoewel sommige npc's wel je kunnen verassen. Zo had eentje een mooie troefkaart waarmee hij een kaart van mij kon killen. Die gebruikte hij aan het eind op een close combat companion. Dat waren 3 kaarten die elkaar verdubbelden. Opeens 3x12= 36 punten weg :P Lesje geleerd om die 3 companions aan het eind te gebruiken bij zulke spelers :p

Wel een toffe toevoeging Gwent. Had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Bjorn89 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:24:
[...]

Denk dat ik dan maar overnieuw moet beginnen ;(

Overigens de eerste Mods/Postprocessers zijn er weer

https://www.youtube.com/watch?v=prufK9TBfyA

:9
Hmm ik ga het helaas niet kunnen opbrengen om weer opnieuw te beginnen. Ik hoop ze nog een mogelijkheid toe voegen om de niet gehaalde kaarten alsnog te halen/kopen of wat dan ook. Zo niet heb ik pech :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:34

OMD

Weet iemand hoe dit spel met fatsoenlijke controls is te spelen?
Ik ben nu zover dat ik dit spel aan de kant wil zetten alleen maar door domme beslissingen van het spel.

Waarom in godsnaam bergt hij bij elk gevecht zn zwaard op????? ik ben nu al een keer of 60/70 doodgegaan alleen doordat ik ineens met mn vuisten aan het vechten was.

Vind de besturing echt het niveau van tomb raider 1 en misschien nog wel slechter.

[EDIT]
Rage iets verlaagd :9

[ Voor 4% gewijzigd door OMD op 24-05-2015 13:01 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
OMD schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:55:
Weet iemand hoe dit spel met fatsoenlijke controls is te spelen?
Ik ben nu zover dat ik dit spel aan de kant wil zetten alleen maar door domme beslissingen van het spel.

Waarom in godsnaam bergt hij bij elk gevecht zn zwaard op????? ik ben nu al een keer of 60/70 doodgegaan alleen doordat ik ineens met mn vuisten aan het vechten was.

Vind de besturing echt het niveau van tomb raider 1 en misschien nog wel slechter.

[EDIT]
Rage iets verlaagd :9
Dat is een bug, heb ik ook last van gehad, zelfs met die maanden van optimalisatie is het moeilijk om zo'n grote game bugvrij te houden.

Ben er ook al een paar keer dood doorgegaan :+
Pagina: 1 ... 24 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic