Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
jantje 2 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:59:
[...]

Ye dit mis ik ook wel een beetje, in de vorige delen was de finisher bij de eindbazen altijd wel super vet gedaan. Bij random enemies heb ik het wel af en toe dat hij hoofden eraf hakt of helemaal lek steekt.( is dit trouwens random of zit hier nog een systeem achter? ) Maar bij de eindbazen lijkt het of er geen finishers zijn of vergis ik me nu met cutscenes?
Ik had bij de eerste griffing gewoon een finisher? :)
Zal waarschijnlijk net zo random zijn als bij normale mob's

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
jantje 2 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:59:
[...]

Ye dit mis ik ook wel een beetje, in de vorige delen was de finisher bij de eindbazen altijd wel super vet gedaan. Bij random enemies heb ik het wel af en toe dat hij hoofden eraf hakt of helemaal lek steekt.( is dit trouwens random of zit hier nog een systeem achter? ) Maar bij de eindbazen lijkt het of er geen finishers zijn of vergis ik me nu met cutscenes?
Heb je de auto finisher aanstaan in de options? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zei iemand dat laatst hier al, maar iets meer richting Dragon's Dogma was wel heel vet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 16:49
Even een vraag voor mensen die op een 360 controller spelen; ik heb zelf een wireless controller, kan ik deze ook middels een micro-usb aansluiten, of moet dit per sé via een receiver kastje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Misschien dat het al gevraagd is, maar het gaat ineens erg hard in dit topic...
Die verschillende trophies (heb er nu 4) zou je moeten kunnen inruilen voor een reward...iemand enig idee waar? Bij het ineveren van de betreffende quest gebeurd er blijkbaar niets....

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:13:
Die verschillende trophies (heb er nu 4) zou je moeten kunnen inruilen voor een reward...iemand enig idee waar? Bij het ineveren van de betreffende quest gebeurd er blijkbaar niets....
spoiler:
vlak bij novigrad, iets er boven, aan een van die stukjes dorp net buiten de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:29
Edit: is blijkbaar een spoiler. ;)

[ Voor 79% gewijzigd door dutchgio op 22-05-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:05
x3rius schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:48:
Even een vraag voor mensen die op een 360 controller spelen; ik heb zelf een wireless controller, kan ik deze ook middels een micro-usb aansluiten, of moet dit per sé via een receiver kastje?
Bij de Xbox One moet je zelfs met microusb kabel spelen aangezien er nog geen wireless-ding is.
Dus ik zou zeggen, probeer het eens. Je hebt vast wel een kabeltje liggen (vor het opladen van je mobiel ofzo).
Jackal131 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:13:
Die trophies zijn voor jou, kun je je stats mee boosten door 'm aan je riem/paard te hangen, zoals die griffin kop.
Dus eigenlijk zijn ze een reward an sich.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Nu online
Ok, thx

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:05
Voor wie een ernstig gebrek aan geld heeft en niet de al eerder genoemde MODs wil of kan installeren, is hier de oplossing!

}:O }:O }:O SLACHTEN! >:)
*O*

http://kotaku.com/grim-wi...cows-everywher-1706153778

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:04

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Pff enige irritante aan het spel zijn de laadtijden. Ik speel op Death Marsh en ga geregeld dood, maar die laadtijden zijn dan wel irritant zeg.

Zit nu op level 4, maar kom nu echt best veel level 12 gastjes tegen. Das niet tof :P

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-05-2015 15:55 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Grompie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:47:
[...]

Hangt af van hoe je het spel wilt spelen, sommige mensen willen nu eenmaal ongelimiteerd spelen en gewoon fun hebben in de game. Ikzelf vind het ook leuker om je in je personage in te leven en het iets moeilijker te doen, zo laat ik men paard altijd op een "veilige" plek achter en ga er nooit mee het bos in aangezien je dit in het echt ook meestal niet zal doen.
Zo speel ik ook. Zo wandel ik bijvoorbeeld ook altijd rustig door dorpjes te voet of op mijn paard en ga nooit in volle sprint tenzij je snel weg probeert te komen. Op die manier word ik meer in de wereld getrokken en geniet ik er ook meer van. Maar ieder z'n ding :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:51:
Pff enige irritante aan het spel zijn de laadtijden. Ik speel op Death Marsh en ga geregeld dood, maar die laadtijden zijn dan wel irritant zeg.

Zit nu op level 4, maar kom nu echt best veel level 12 gastjes tegen. Das niet tof :P
Hmmm

http://www.psx-sense.nl/1...-tot-het-minimum-beperkt/

:/

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gewoon niet zo vaak dood gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Laadtijden in het spel zelf zijn prima. Totdat je doodgaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 19:10

bAdmuTs

mAzE

voxxel schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:53:
[...]

Zo speel ik ook. Zo wandel ik bijvoorbeeld ook altijd rustig door dorpjes te voet of op mijn paard en ga nooit in volle sprint tenzij je snel weg probeert te komen. Op die manier word ik meer in de wereld getrokken en geniet ik er ook meer van. Maar ieder z'n ding :)
Ik ook, daarom ben ik na ongeveer een uur of 13/14 (misschien wel meer) pas White Orchard uit :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 15:58:
[...]

Laadtijden in het spel zelf zijn prima. Totdat je doodgaat :P
Nog altijd een wereld van verschil met de non-enhanced versie van TW1. :P Had je een laadscherm voor elk gebouw wat je binnen liep.

Overigens op de PC geen last van lange laadtijden bij deel 3.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 20:20
Ding gewoon op een SSD zetten en klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Zolang je niet dood gaat zijn er echt nauwelijks laadtijden :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Iedereen die Bloodborne before the patch speelde weet dat de loading tijd van dit spel niks voorstelt t.o.v Bloodborne hehe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik lees dit topic altijd even bij als ik dood ben :+

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
GluonC schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:21:
[...]

Ty mate
Ja ik ga nu terug naar het hoofdmenu, dan haal ik de cd eruit, start ik even een ander spel op en dan zet ik de xbox uit. De volgende keer weer de cd erin en verder gamen ))
Maar als ik mijn xbox reset, heb ik wel nog al mijn save games neem ik aan? :)
Tuurlijk. Je kan ook restart gebruiken in het settings menu. Lijkt mij beter dan een force reset. Je save games doen het dan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo, ik kan door naar Skellige! Veel dingen gedaan in Velen, inmiddels level 11 en wil er nog even een contract doorheen knallen. Nog steeds super veel uitroeptekentjes en vraagtekens op de map, dus moet maar eens terug... Ben Velen alleen een beetje zat en ben benieuwd wat de rest van de wereld te bieden heeft.

E: En misschien Triss nog eventjes opzoeken in Novigrad :D

Het is trouwens aan te raden om voor die witcher gear te gaan. Zo veel sterker dan wat je normaal tegenkomt... In Crows Perch zit een master armor crafter en in Oxenfurt een journeyman weapon smith, bij "normale" (amateur) blacksmiths kan je helaas geen witcher gear laten craften.
BinaryRun schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 16:06:
[...]

Tuurlijk. Je kan ook restart gebruiken in het settings menu. Lijkt mij beter dan een force reset. Je save games doen het dan gewoon.
Reset is niets meer dan helemaal uit toch? Ik save gewoon en hou de aan/uit knop lang ingedrukt.

[ Voor 57% gewijzigd door Thomas op 22-05-2015 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
is er nog een manier (net als vroeger?) de bankrekening van merchants te "upgraden" ?

Net de 1e zone verlaten, ik ben aanhanger van de "loot practically everything that isn't bolted down" filosofie, maar de merchants die ik tegenkom hebben maar bar weining crowns op zak.. meditaten? beetje bang om op de 1 of andere manier quests ofzo te missen als ik eindeloos de tijd voorruit ga meditaten.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-10 11:01
Zephyr schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:02:
is er nog een manier (net als vroeger?) de bankrekening van merchants te "upgraden" ?

Net de 1e zone verlaten, ik ben aanhanger van de "loot practically everything that isn't bolted down" filosofie, maar de merchants die ik tegenkom hebben maar bar weining crowns op zak.. meditaten? beetje bang om op de 1 of andere manier quests ofzo te missen als ik eindeloos de tijd voorruit ga meditaten.. :X
ze regenereren na een bepaalde tijd meditatie inderdaad hun geld weer.
Er is nog wel de onofficiele manier om dit aan te passen, namelijk met mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Iemand die %#^#^{%# Golem al voorbij? Zit nu ergens vast en kan ook niet zo even aan een andere quest beginnen,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

lordprimoz schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:07:
[...]

ze regenereren na een bepaalde tijd meditatie inderdaad hun geld weer.
Er is nog wel de onofficiele manier om dit aan te passen, namelijk met mods
Er zijn voorzover ik weet in de vorige witchers geen tijdsafhankelijke quests geweest die niet actief tijdens de quest een tijd limiet hadden (in de zin van ren binnen x tijd naar plek a dan naar b en c idee binnen paar minuutjes ofzo) dus (aanname daarop gebaseerd) denk ik dat je je kapot kan mediteren :P

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 09:12
Wat een game.. zit er nu zeven uur in en ben eigenlijk alleen maar bezig geweest met het opzoeken van alle vraagtekens op de map. Toen ik m net afsloot begon de Griffin quest.
De game draait bij mij op ultra als een zonnetje met een GTX970.. heb alleen hairworks AA terug gezet naar 2, dat scheelt enorm!

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
dutchgio schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:10:
Iemand die %#^#^{%# Golem al voorbij? Zit nu ergens vast en kan ook niet zo even aan een andere quest beginnen,,,
dodgen, dodgen, dodgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-10 16:59
En je sidekick laten tanken!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Uiteindelijk is het gelukt!
Wel een flink karwei om die quest te halen als je er redelijk onvoorbereid in stapt en eigenlijk net te laag level maakt het wel erg moeilijk. ;)
Terug naar white orchard en daar eerst alles 'clearen'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyguy
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-10 09:19
dutchgio schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:13:
Uiteindelijk is het gelukt!
Wel een flink karwei om die quest te halen als je er redelijk onvoorbereid in stapt en eigenlijk net te laag level maakt het wel erg moeilijk. ;)
Terug naar white orchard en daar eerst alles 'clearen'. ;)
Die shield sign casten voordat je hem hit helpt ook super tegen de golems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
spoiler:
ik kan die werewolf maar niet verslaan, hij blijft zich continu herstellen qua gezondheid (health regen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 19:42:
spoiler:
ik kan die werewolf maar niet verslaan, hij blijft zich continu herstellen qua gezondheid (health regen)
spoiler:
Het enige dat je kan doen is all out gaan zodra hij begint met regeneraten. Ik gooide toen mijn bombs, igni en keihard hakken.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
@ SC4RF4C3
Bestiary index ?

spoiler:
Moon Dust {Bomb}, Devil’s Puffball {Bomb}, Cursed Oil, Igni . oh en attack speed helpt ook om die "heal" helemaal te vertragen/voorkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

spoiler:
Ah, die quest. Heeft me ook een uur geduurd om te halen, beste was eerst de losse wolven doodmaken, veel quen gebruiken, swallow potions nemen en gewoon zo snel mogelijk zijn health naar beneden halen.

spoiler:
Heb ook uiteindelijk gekozen om hem die meid te laten vermoorden, omdat mijn health altijd dusdanig laag was dat ik hem niet meer dood kreeg daarna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Thx allen zal zo nog is proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
spoiler:
Ik moet nu die Baron neermeppen, maar het is fists-only? Gaat een eeuwigheid duren zo.. ik lig binnen een paar slagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 00:51
Hmm net de Griffin gedood. De controls zijn nu onder de knie. Veel spelers vinden de graphics zo mooi, maar heel eerlijk gezegd valt de bebossing me erg tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
Rokz schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:26:
[...]

ook al geprobeerd, maar blijf dood gaan op een bijzondere wijze daar.. elke keer komen die 4 op mij af en boem gelijk dood.... shield aan pots up etc..
spoiler:
Zit nu in bij hetzelfde stuk, best lastig inderdaad. Met Yrden zijn die Wraths die spawnen wel makkelijk te killen, heb je denk ik meer aan dan Quen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

x3rius schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 21:06:
spoiler:
Ik moet nu die Baron neermeppen, maar het is fists-only? Gaat een eeuwigheid duren zo.. ik lig binnen een paar slagen :(
DIe heb ik net gedaan. Hij ging neer binnen 10 seconden :). Je moet counterattacken, dan pas is die vatbaar voor damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Man man man wat mooi (jammer genoeg is het 10x lelijker wanneer je een SS neemt :( )

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/2czwooy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
SS?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Screenshot ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik had hem door toen ik op versturen klikte, maar ik vind je screenshot er mooi uit zien ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:11:
[...]

DIe heb ik net gedaan. Hij ging neer binnen 10 seconden :). Je moet counterattacken, dan pas is die vatbaar voor damage.
spoiler:
10?? Counter-Attack had ik ook, maar dan nog, m'n fists deden 5-10 damage per hit :D na een paar minuten had ik 'm wel ja, als je alles zelf parry'ed/countered. Hoe hard kon jij 'm slaan dan? Zelfs mijn power attacks deden niet veel meer damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
voxxel schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:24:
[...]

Ik had hem door toen ik op versturen klikte, maar ik vind je screenshot er mooi uit zien ;)
Hehehe dankje, zie trouwens dat ik mijn wapen moet repairen lol :o :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:28
Is het verstandig eerst (bijna) alles van een regio uit te zoeken?

Ben nu lvl4 en kom net uit the Royal Palace. Terug naar white orchard om de laatste paar vraagtekens te bezoeken? Of gewoon door in Velen?

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
GRRRRRRRRR ik haat jenny of the woods. Al 8x geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Geven Merchants/Smiths later in de game meer geld voor je waar dan degene in White Orchard of maakt dat niet uit? Loop al een tijdje overbepakt rond (105/60) en ben nu bezig met de bloody baron quests maar ben nog steeds geen merchant/smith tegen gekomen en wil nou toch wel eens van mijn waar af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
bAdmuTs schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:38:
Geven Merchants/Smiths later in de game meer geld voor je waar dan degene in White Orchard of maakt dat niet uit? Loop al een tijdje overbepakt rond (105/60) en ben nu bezig met de bloody baron quests maar ben nog steeds geen merchant/smith tegen gekomen en wil nou toch wel eens van mijn waar af :).
Tip: Je kan je troep op de grond gooien en het blijft gewoon altijd liggen voor later :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

voxxel schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:40:
[...]

Tip: Je kan je troep op de grond gooien en het blijft gewoon altijd liggen voor later :)
Hmm voorlopig maar een openlucht opslagplaats beginnen denk ik :). Alleen moet je dan niet vergeten waar 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
[...]

Oh nice dat wist ik niet. Net als Skyrim dus. Even testen dan...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hahha zou wel even opslaan voordat blijkt dat het een grap was. ;)

Maar lijkt wel te kloppen; als je een paard jat, er op een gegeven moment afstapt en later weer op die locatie komt, stast dat paard nog vrolijk op je te wachten, zal dus met items wel net zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Gebruiken op eigen risico natuurlijk ;) maar ik vind het wel handig om mijn boeken ergens op te slaan zodat het overzichtelijk blijft. Gewicht heb ik redelijk onder controle nu ik een max van 130 heb.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Vraagje weet iemand waar ik
spoiler:
Triss kan vinden in de stad? ze zegt steeds dat ik haar moet opzoeken, bij een fish markt ofzo? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Msi92 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 23:40:
Vraagje weet iemand waar ik
spoiler:
Triss kan vinden in de stad? ze zegt steeds dat ik haar moet opzoeken, bij een fish markt ofzo? :S
Kan je de quest niet tracken met backspace > Quests > en dan de onderdeel van de quest dubbelklikken zodat je gps krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 23:48:
[...]

Kan je de quest niet tracken met backspace > Quests > en dan de onderdeel van de quest dubbelklikken zodat je gps krijgt ;)
Ik neem aan dat je het over PC hebt? speel het op le PS4 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gewoon de quest aandrukken op de ps4 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Msi92 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 23:50:
[...]

Ik neem aan dat je het over PC hebt? speel het op le PS4 :p
Hehe ja dat wist ik niet sorry :p maar het zal niet veel anders zijn denk ik. even de quest in je questlog zoeken en kijken of je het als actieve tracking quest kan krijgen met de kruisjes en rondjes enzo ;) Vaak krijg je dan wel een richting waar je heen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Ik wil namelijk haar bezoeken voor sexy time..... because I am Geralt of Rivia the chick/milf/gilf hunter >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Msi92 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 23:58:
Ik wil namelijk haar bezoeken voor sexy time..... because I am Geralt of Rivia the chick/milf/gilf hunter >:) >:)
Passiflora _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 19:59
Even een vraagje aan de mensen hier. Ik heb op dit moment een level 18 Secondary Weapon equipped. Axe of the Wild Hunt. Het betreft een Relic wapen. Het wapen staat op 70% durability maar de armorsmith in de stad repareert alles behalve deze bijl. Er zitten geen runes op maar het wapen heeft belachelijke stats. 200% attack power en nog iets anders.Weet iemand hoe je een relic item zoals deze bijl kunt repareren? De damage verslaat makkelijk de Enchanced Griffin Steel Sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
spoiler:
Volgens mij is de health regeneratie een bug. Het hoort pas te starten bij 40% maar na 1 keer wipen start het standaard bij 100%. Ik was 5 levels boven de quest en ik kreeg totaal niets bij em gedaan, ook niet met AXII etc. Uiteindelijk omdat het een nutteloze sidequest was en ik hem wel wilde voltooien, gewoon ipv Blood and broken bones difficulty op easy mode gezet en toen even snel afgemaakt. Daarna gelijk weer terug omhoog. Dat is mijn tip mocht je er echt niet langskomen.

Ik had in ieder geval geen zin om 20 bommen, 50 spreuken en een muisarm te krijgen van al het klikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rabbitto schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 03:08:
Even een vraagje aan de mensen hier. Ik heb op dit moment een level 18 Secondary Weapon equipped. Axe of the Wild Hunt. Het betreft een Relic wapen. Het wapen staat op 70% durability maar de armorsmith in de stad repareert alles behalve deze bijl. Er zitten geen runes op maar het wapen heeft belachelijke stats. 200% attack power en nog iets anders.Weet iemand hoe je een relic item zoals deze bijl kunt repareren? De damage verslaat makkelijk de Enchanced Griffin Steel Sword.
Wss moet je dan een hoger level smith vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 03:19:
[...]

Wss moet je dan een hoger level smith vinden.
Hmm. Dan moet ik et proberen bij een master smith in velen of oxenford denk ik zo. Ga et morgen proberen, Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rabbitto schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 03:21:
[...]

Hmm. Dan moet ik et proberen bij een master smith in velen of oxenford denk ik zo. Ga et morgen proberen, Bedankt!
Succes met die vinden dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Was er iemand anders ook heel teleurgesteld dat (minor spoiler uit het Novigrad gedeelte)
spoiler:
het niet mogelijk was Rosa te romancen? Die meid die je een keer een lesje zwaardvechten kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Als je trouwens die grote stad binnen wil maar bij de poort op de brug wordt tegen gehouden omdat je geen 'pass' hebt; je kunt dan de brug terugrijden en vervolgens naar beneden, het water in. Zwem naar de overkant en loop richting de poort, dan pak je ook meteen een fast travel punt mee zodat je voortaan niet meer hoeft te zwemmen. :+
Of je gaat op zoek naar zo'n pass om doorgang te krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasXIV schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 08:24:
Was er iemand anders ook heel teleurgesteld dat (minor spoiler uit het Novigrad gedeelte)
spoiler:
het niet mogelijk was Rosa te romancen? Die meid die je een keer een lesje zwaardvechten kan geven.
spoiler:
Ik heb na 35u en de story klaar alleen met Yen de liefde bedreven. Wel geprobeerd hoor, maar hij heeft minder zin dan in tw2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Nu online
Je hebt de hele main story nu al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
Is er ook een mogelijkheid om sidequests te annuleren? Ik heb nu een boel Gwent quests waar ik eigenlijk geen behoefte aan heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-Kiwi schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:27:
Is het verstandig eerst (bijna) alles van een regio uit te zoeken?

Ben nu lvl4 en kom net uit the Royal Palace. Terug naar white orchard om de laatste paar vraagtekens te bezoeken? Of gewoon door in Velen?
Dat werkt alleen in White Orchard, niet in Velen aangezien je daar een level range hebt van 3-30ish. Maar het is wel aan te raden om eerst White Orchard helemaal af te ronden aangezien je daar veel leuke gear kan vinden die de eerste uren in Velen een stuk aangenamer maken.

Ben nu trouwens Level 11 en zelfs op Death March is het nu een beetje makkelijk aan het worden, een boss enemy hier en daar nagelaten. =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Rabbitto schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 03:14:
[...]

Volgens mij is de health regeneratie een bug. Het hoort pas te starten bij 40% maar na 1 keer wipen start het standaard bij 100%. Ik was 5 levels boven de quest en ik kreeg totaal niets bij em gedaan, ook niet met AXII etc. Uiteindelijk omdat het een nutteloze sidequest was en ik hem wel wilde voltooien, gewoon ipv Blood and broken bones difficulty op easy mode gezet en toen even snel afgemaakt. Daarna gelijk weer terug omhoog. Dat is mijn tip mocht je er echt niet langskomen.

Ik had in ieder geval geen zin om 20 bommen, 50 spreuken en een muisarm te krijgen van al het klikken. :)
Daar komt de tip gebruik veel vuur, handig om een stamina potion te nemen. En daarna kies voor jezelf de makkelijke uitweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Laatst online: 14-10 12:36
Zijn er bij jullie problemen bekend met een save-bug voor de PC? Op Google kom ik alleen sites tegen die spreken over een bug voor de Xbox One.

Tijdens een missie met een botchling kan ik niet tussentijds saven, maar er is ook geen checkpoint save. Hij is ook nog eens aardig moeilijk, waardoor dit wel erg frustrerend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-10 12:13
Geen idee over de safebug. De botchling heeft gelukkig wel n hoog knuffel gehalte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartKers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 09:47
Volgens mij werkt de AXII sign niet altijd goed, of ik moet niet goed begrepen hebben hoe die werkt.

Maar bijna iedere keer als ik een vijand friendly maak met AXII dan doet die niets, hij valt de andere vijanden ook niet aan, hij staat/loopt maar een beetje tot AXII is uitgewerkt. De friendly vijand blijft mij zelfs gewoon aanvallen, maar omdat hij friendly is doet hij geen schade/mist hij alle aanvallen. Heel soms valt zo'n friendly vijand wel de anderen aan, maar dat is meer uitzondering dan regel.

Iemand anders hier ook last van?

[ Voor 13% gewijzigd door BartKers op 23-05-2015 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
Joeridev schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:27:
Zijn er bij jullie problemen bekend met een save-bug voor de PC? Op Google kom ik alleen sites tegen die spreken over een bug voor de Xbox One.

Tijdens een missie met een botchling kan ik niet tussentijds saven, maar er is ook geen checkpoint save. Hij is ook nog eens aardig moeilijk, waardoor dit wel erg frustrerend wordt.
Is volgens mij geen bug, gewoon een stuk waar je niet kan saven denk ik.. heb het ook een keer of 5-6 opnieuw moeten doen vanaf het 'begin' ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
Ja, echt. Hij is best lastig. Maar dan ga ik maar weer opnieuw beginnen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 14:13

lithiumangel

Tuurlijk !

BartKers schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:38:
Volgens mij werkt de AXII sign niet altijd goed, of ik moet niet goed begrepen hebben hoe die werkt.

Maar bijna iedere keer als ik een vijand friendly maak met AXII dan doet die niets, hij valt de andere vijanden ook niet aan, hij staat/loopt maar een beetje tot AXII is uitgewerkt.
Volgens mij werkt andere vijanden afmaken alleen als je AXII heb geupgrade tot en met " Puppet " level
(zie beschrijving AXII in-game menu bij het ugprade scherm) Bij de eerste 3 levels was het geloof ik een soort stun effect waarbij je vijand soms verward rondloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

Joeridev schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:45:
Ja, echt. Hij is best lastig. Maar dan ga ik maar weer opnieuw beginnen. Thanks!
In de Bestiary kan je zien dat Yrden het meest effectief is. Quen gebruik ik nooit op deze type enemies (en blokt ook niet hun attack in non-physieke vorm), ik gebruik mijn stamina op aan zoveel mogelijk Yrden. Namelijk hun in Yrden trappen zodat ze physiek worden anders doe je zo goed als 0 damage, spectre oil op zwaard. Niet vergeten je wapen te enhancen voor een damage buff (kan je doe bij die slijptollen, er zit er eentje bij de poort van de baron's huis) en ervoor te zorgen dat je wat witcher potions gebruikt voor wat extra attack/health regen buffs. Af en toe wilt zo`n wraith nog eens in 3 delen splitten en om je heen zweven - zo lang ze dit doen drained het je health. Maar in die staat zijn ze met 1 hit weg en stopt het de drain effect. Dus zo snel mogelijk hakken als dit gebeurd.

Op die manier heb ik deze quest in 1x gedaan zonder dood te gaan. - niet vergeten om AXII te gebruiken op de botchling als je de queue ervoor krijgt van de baron.

[ Voor 29% gewijzigd door lithiumangel op 23-05-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartKers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 09:47
lithiumangel schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:04:
[...]

Volgens mij werkt andere vijanden afmaken alleen als je AXII heb geupgrade tot en met " Puppet " level
(zie beschrijving AXII in-game menu bij het ugprade scherm) Bij de eerste 3 levels was het geloof ik een soort stun effect waarbij je vijand soms verward rondloopt.
Ik heb Puppet level 2 en ik zie ook dat de vijand friendly wordt (tenminste dat denk ik, hij verdwijnt als vijand van de minimap en zijn healthbar wordt oranje ipv rood), maar hij blijft achter mij aanlopen en op mij inhakken in plaats van de omringende vijanden aan te vallen. Alleen al zijn aanvallen missen totdat AXII is uitgewerkt.

[ Voor 12% gewijzigd door BartKers op 23-05-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithiumangel

lithiumangel

Tuurlijk !

BartKers schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:11:
[...]

Ik heb Puppet level 2 en ik zie ook dat de vijand friendly wordt (tenminste dat denk ik, hij verdwijnt als vijand van de minimap en zijn healthbar wordt oranje ipv rood), maar hij blijft achter mij aanlopen en op mij inhakken in plaats van de omringende vijanden aan te vallen. Alleen al zijn aanvallen missen totdat AXII is uitgewerkt.
klinkt helaas als een bug dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:12:
[...]
Ben nu trouwens Level 11 en zelfs op Death March is het nu een beetje makkelijk aan het worden, een boss enemy hier en daar nagelaten. =P
Ik vind het eigenlijk wel raar dat het op Death March zo goed te doen is. Ik had echt verwacht alles uit de kast te moeten trekken om te overleven. Dus altijd maximale buffs, oils, bombs, signs, potions, goede items etc. Maar eigenlijk is 1 onderdeel al genoeg of vaak genoeg ook helemaal niks.

Edit: Begrijp me niet verkeerd, het is een leuke uitdaging. Maar het voelt eerder zoals het bedoeld is dan echt omgwtfbbq wat moeilijk.

[ Voor 11% gewijzigd door voxxel op 23-05-2015 11:28 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
lithiumangel schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:07:
[...]

In de Bestiary kan je zien dat Yrden het meest effectief is. Quen gebruik ik nooit op deze type enemies (en blokt ook niet hun attack in non-physieke vorm), ik gebruik mijn stamina op aan zoveel mogelijk Yrden. Namelijk hun in Yrden trappen zodat ze physiek worden anders doe je zo goed als 0 damage, spectre oil op zwaard. Niet vergeten je wapen te enhancen voor een damage buff (kan je doe bij die slijptollen, er zit er eentje bij de poort van de baron's huis) en ervoor te zorgen dat je wat witcher potions gebruikt voor wat extra attack/health regen buffs. Af en toe wilt zo`n wraith nog eens in 3 delen splitten en om je heen zweven - zo lang ze dit doen drained het je health. Maar in die staat zijn ze met 1 hit weg en stopt het de drain effect. Dus zo snel mogelijk hakken als dit gebeurd.

Op die manier heb ik deze quest in 1x gedaan zonder dood te gaan. - niet vergeten om AXII te gebruiken op de botchling als je de queue ervoor krijgt van de baron.
Dank voor de uitgebreide tips! Ik ga het even proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
voxxel schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:26:
[...]

Ik vind het eigenlijk wel raar dat het op Death March zo goed te doen is. Ik had echt verwacht alles uit de kast te moeten trekken om te overleven. Dus altijd maximale buffs, oils, bombs, signs, potions, goede items etc. Maar eigenlijk is 1 onderdeel al genoeg of vaak genoeg ook helemaal niks.

Edit: Begrijp me niet verkeerd, het is een leuke uitdaging. Maar het voelt eerder zoals het bedoeld is dan echt omgwtfbbq wat moeilijk.
Ik moet je gelijk geven, als je uitdaging zoekt moet je quest doen van boven je aangeraadde level. Maar ik moet zeggen dat ik op het moment ook wel een beetje aan het out levelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik probeer alle sidequests (die ik heb) van mijn level te doen. Als die klaar zijn doe ik de main quest van mijn level. Zo blijf ik hopelijk redelijk op mijn level bezig met de quests.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Nu online
voxxel schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 11:54:
Ik probeer alle sidequests (die ik heb) van mijn level te doen. Als die klaar zijn doe ik de main quest van mijn level. Zo blijf ik hopelijk redelijk op mijn level bezig met de quests.
Zo doe ik het ook inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als ik dat doe dan level ik ook en ben ik binnen de kortste keren overpowered. Ben nu lvl 14 en nog bezig met de main quests in Novigrad, ga dat nu z.s.m. afronden om naar Skellige te gaan zodat ik daar niet meer zo overpowered ben :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik had gelezen dat sidequests ook weer kunnen verdwijnen als je verder gaat met de main quest. Iemand dit al gemerkt?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Sommige sidequests staan in verband met de mainquest, ik geloof dat die verdwijnen als je verder gaat. Gewoon uitroeptekentjes op de kaart die niet zo veel met de mainquest te maken hebben zullen niet verdwijnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 00:47
bAdmuTs schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:43:
[...]

Hmm voorlopig maar een openlucht opslagplaats beginnen denk ik :). Alleen moet je dan niet vergeten waar 8)7.
[...]

ASNNetworks schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 23:10:
[...]

Oh nice dat wist ik niet. Net als Skyrim dus. Even testen dan...
dutchgio schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 23:13:
Hahha zou wel even opslaan voordat blijkt dat het een grap was. ;)

Maar lijkt wel te kloppen; als je een paard jat, er op een gegeven moment afstapt en later weer op die locatie komt, stast dat paard nog vrolijk op je te wachten, zal dus met items wel net zo zijn.
Nee niet gebruiken dit. Items blijven wel een tijd liggen maar op een gegeven moment zullen ze wel verdwijnen, ik weet zelf niet voor hoelang maar er zijn meerdere mensen die items zijn kwijtgeraakt op deze manier.

Deze kerel bijvoorbeeld: https://twitter.com/CohhCarnage/status/601454379602817024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Tukker_T schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:04:

Nee niet gebruiken dit. Items blijven wel een tijd liggen maar op een gegeven moment zullen ze wel verdwijnen, ik weet zelf niet voor hoelang maar er zijn meerdere mensen die items zijn kwijtgeraakt op deze manier.

Deze kerel bijvoorbeeld: https://twitter.com/CohhCarnage/status/601454379602817024
Hmm ok thx, snel mijn boeken even ophalen dan..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:40:
[...]

spoiler:
Ik heb na 35u en de story klaar alleen met Yen de liefde bedreven. Wel geprobeerd hoor, maar hij heeft minder zin dan in tw2 :+
spoiler:
Ik met Keira (sidequest). Story einde nog niet in zicht :) 30/40 uur.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 00:47
Weet iemand hoe je de minimap locked zodat die niet met je meedraait?
voxxel schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:06:
[...]

Hmm ok thx, snel mijn boeken even ophalen dan..
Ik weet niet of je al saddlebags gebruikt maar in velen kun je bags kopen met 70-100 slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
Tukker_T schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:10:

[...]

Ik weet niet of je al saddlebags gebruikt maar in velen kun je bags kopen met 70-100 slots.
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 01:01:
[...]

Your wish is our command:

Options -> Video -> Hud Configuration -> Rotate Minimap -> Off
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Zo zijn er weer van die gasten die een money glitch gevonden hebben.

Trouwens gisteren mijn eerste crash op de PS4 gehad. Ik zakte dwars door de map heen,

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Tukker_T schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:10:

[...]

Waar dan. Want ik heb nu max 90?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-10 17:20
Iemand anders ook opgevallen dat vechten op je paard serieus overpowered is? Kunst is uiteraard om het Fear Level van je paard laag te houden door steeds drive-by's te maken. Dan beetje oefenen met timen van je slagen en kassa! Had een monster contract waar ik niet langs kwam, maar met m'n trouwe viervoeter neergehaald zonder ook maar 1 HP te verliezen. Zal uiteraard ook wel afhangen van het soort monster, maar ik blijf voortaan zo lang mogelijk op mn peerd :P

Andere irritante bug; soms trekt Geralt geen wapen als ie in combat raakt. Dan sta je eerst een tijd dom met je vuisten te rossen en duurt het soms eindeloos voor je eindelijk je wapen kan trekken. Meer mensen last van? Dit is overigens met muis + keyboard, dus dat speelt sowieso niet echt soepel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
Morrar schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:40:
Iemand anders ook opgevallen dat vechten op je paard serieus overpowered is? Kunst is uiteraard om het Fear Level van je paard laag te houden door steeds drive-by's te maken. Dan beetje oefenen met timen van je slagen en kassa! Had een monster contract waar ik niet langs kwam, maar met m'n trouwe viervoeter neergehaald zonder ook maar 1 HP te verliezen. Zal uiteraard ook wel afhangen van het soort monster, maar ik blijf voortaan zo lang mogelijk op mn peerd :P

Andere irritante bug; soms trekt Geralt geen wapen als ie in combat raakt. Dan sta je eerst een tijd dom met je vuisten te rossen en duurt het soms eindeloos voor je eindelijk je wapen kan trekken. Meer mensen last van? Dit is overigens met muis + keyboard, dus dat speelt sowieso niet echt soepel...
Jep.. normaal pakt ie automatisch een zwaard zodra je wil attacken, maar ik sta soms ook met de vuisten wat doelloos te meppen :p Merk ook dat Signs of het menu ervan (Tab) soms best traag reageren in combat
Pagina: 1 ... 23 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic