Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
R3NSE schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:40:
Ik ben level 3 en ergens halverwege de barron quest. Loop nu toch wel vast omdat ik de gevechten niet aankan.

Teruggegaan naar map gedeelte waar je start, gepoogd een of andere haunted well quest te doen maar zelfs dat gevecht verlies ik nu (level 3 quest)

Volgens mij doe ik iets verkeerd qua speelstijl, wegrollen en choppen is niet genoeg meer... :)
gebruik meer je shield magic, scheelt echt een hoop.
Lock niet een target, pak degene die het dichtsbij staat. Op een target blijven slaan zorgt voor erg pijnlijke aanvallen van de rest.
de haunted well, ja, leuk gevecht, gebruik het goede wapen en maak gebruik van oils

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
boemmie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:45:
[...]

gebruik meer je shield magic, scheelt echt een hoop.
Lock niet een target, pak degene die het dichtsbij staat. Op een target blijven slaan zorgt voor erg pijnlijke aanvallen van de rest.
de haunted well, ja, leuk gevecht, gebruik het goede wapen en maak gebruik van oils
spoiler:
Die Moonwraith is zo makkelijk, gebruik gewoon Magic Trap en je kan der aanvallen :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:32:
Irritatie factor gevonden. Als je een quest failed, is er geen manier om hem opnieuw te doen.

Ik had een of andere merchant killer moeten achtervolgen op een paard. Jammer dat er alleen opeens 4 wolven spawnden na het filmpje. Dus killer is weg, en je kan hem nergens meer opnieuw doen. quest failed forever.
Dat vind ik nou juist zo tof aan het spel, dat je een quest kan falen. Als je alles over zou kunnen doen (buiten een save reloaden) dan zou het heel onrealistisch zijn toch? Het is inderdaad wel balen als het door een bug komt, maar daarom save ik na ongeveer alles wat ik doe.
wauzer schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:11:
[...]
spoiler:
Vergeet met die lamp ook niet die geheime grot linksonderin ergens voordat je weggaat, is nog een sterk zwaard te vinden.
spoiler:
Dat heeft niks met die lamp te maken maar met het andere item dat je daarvoor krijgt van de heks, na het verslaan van Nithral.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-09 23:15
voxxel schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:48:
[...]

Dat vind ik nou juist zo tof aan het spel, dat je een quest kan falen. Als je alles over zou kunnen doen (buiten een save reloaden) dan zou het heel onrealistisch zijn toch? Het is inderdaad wel balen als het door een bug komt, maar daarom save ik na ongeveer alles wat ik doe.

[...]

spoiler:
Dat heeft niks met die lamp te maken maar met het andere item dat je daarvoor krijgt van de heks, na het verslaan van Nithral.
spoiler:
Met die lamp kun je toch door die muren heen? of haal ik 2 dingen door elkaar?.

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
wauzer schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:50:
[...]

spoiler:
Ja je haalt 2 dingen door elkaar.
spoiler:
Je hebt de lamp namelijk nog niet voor je die grote ruimte bij Nithral verlaat. Je krijgt van de heks een item om illusies te verwijderen. Daarna vraagt ze je mee om die lamp te zoeken.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-10 11:01
wauzer schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:50:
[...]

spoiler:
spoiler:
Het is inderdaad een andere item. De lamp gebruik je om geesten ofzoiets te communiceren.Maar je krijgt de items in principe vlak na elkaar xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
voxxel schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:51:
[...]

Ja je haalt 2 dingen door elkaar.
spoiler:
Je hebt de lamp namelijk nog niet voor je die grote ruimte bij Nithral verlaat. Je krijgt van de heks een item om illusies te verwijderen. Daarna vraagt ze je mee om die lamp te zoeken.
Oh ja, die munt ofzo... My bad!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tethtoril
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-11-2020
PC users die een controller gebruiken?
Heb sinds Quake World nooit WASD gebruikt, altijd remapped keys.
Ben overstag gegaan en een 360 aangeschaft; combinatie controller en K/M werkt hopelijk..

Moet mijn TW2 nou eens eindelijk finishen.. maar ben teveel aan het genieten van TW3 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Tethtoril schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:58:
PC users die een controller gebruiken?
Heb sinds Quake World nooit WASD gebruikt, altijd remapped keys.
Ben overstag gegaan en een 360 aangeschaft; combinatie controller en K/M werkt hopelijk..

Moet mijn TW2 nou eens eindelijk finishen.. maar ben teveel aan het genieten van TW3 ..
Ja, dit spel verdiend een apart pluspunt voor dit.

Je kan ON-THE-FLY, switchen tussen keyboard en controller(Ik gebruik KB+M, voor inventory bv), maar voor Gameplay is de controller fijner :).

Niks switchen, of game herladen zodra je het toetsenbord aanraakt gebruikt hij dat, en vica versa bij de controller _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Bjorn89 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:01:
[...]

Ja, dit spel verdiend een apart pluspunt voor dit.

Je kan ON-THE-FLY, switchen tussen keyboard en controller(Ik gebruik KB+M, voor inventory bv), maar voor Gameplay is de controller fijner :).

Niks switchen, of game herladen zodra je het toetsenbord aanraakt gebruikt hij dat, en vica versa bij de controller _/-\o_
Dat is tegenwoordig niet zo bijzonder meer toch? Dat heb ik al zovaak gezien bij multiplatformgames de laatste jaren...

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
HeatWave schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:05:
[...]

Dat is tegenwoordig niet zo bijzonder meer toch? Dat heb ik al zovaak gezien bij multiplatformgames de laatste jaren...
Ik ben het voor het eerst tegengekomen, zelfs bij Dragon Age 3 moet ik terug naar de instellingen om OF met het keyboard te spelen OF met de controller.

Sommige spellen moet je zelfs helemaal opnieuw opstarten om gebruik te kunnen maken, maar on-the-fly ingame. Puur door een toetsaanslag of een button indrukken op de controller, en dat hij ingame zonder menu's switched ben ik nog niet tegen gekomen :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Borderlands en Fallout 3 schieten me iig te binnen die dat ook al deden op de PC iig :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 10-10 17:29
na al die lovende critic ook maar het spel besteld, heb geen ervaring met deel 1 en 2 maar zo te lezen is dat geen enkel probleem :). Moet alleen nog DA:I uitspelen, maar die zal ik dan waarschijnlijk voorlopig niet aanraken als deze binnen is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
HeatWave schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:08:
Borderlands en Fallout 3 schieten me iig te binnen die dat ook al deden op de PC iig :).
:P Dat wist ik niet, haha. Ik was al helemaal verbaasd hierdoor(:+ voor mij was het nieuw). Heb Fallout 3 dan ook met KB+M gespeeld, same voor Borderlands(kan geen shooters doen met controller).

Nog een paar uurtjes op de uni en sportschool vertoeven en we mogen weer Drowner brains gaan smashen met onze vrind vanavond :D :9

[ Voor 19% gewijzigd door Bjorn89 op 22-05-2015 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
dutchgio schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 07:57:
Het duurde even, ik had m net als alle andere reviews een week voor launch verwacht, maar Tweakers heeft dan ook eindelijk The Witcher gespeeld en gereviewed:
reviews: The Witcher 3: Wild Hunt - Sterk en ambitieus
Goede review, kan me hier helemaal in vinden.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben level 2 en kilde een level 7 beer, ik kwam er achter dat zwaarden niet goed werken en een bepaalde spel juist wel, eerst een zwaard er op kapot gemept, niet mijn zilver zwaar maar zo'n normale.
Die beer zag er echt heel mooi uit met dat hairworks gedoe, maar pittig te verslaan. Ik ga het hele weekend niet uit en ga fijn The witcher spelen hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:17:
Ik ben level 2 en kilde een level 7 beer, ik kwam er achter dat zwaarden niet goed werken en een bepaalde spel juist wel, eerst een zwaard er op kapot gemept, niet mijn zilver zwaar maar zo'n normale.
Die beer zag er echt heel mooi uit met dat hairworks gedoe, maar pittig te verslaan. Ik ga het hele weekend niet uit en ga fijn The witcher spelen hahaha.
je kan een beer makkelijk slopen met power attack, fast attack doet geen tot bijna geen schade:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wel grappig dat iemand tegen mij zei dat ik niet moest spoilen op het topic ( was niet eens een echte spoiler) en tweakers het gevecht in zn review laat zien vervolgens.

Voor de rest is de game genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:17:
Heb ook een beer verslagen met Level 1, maar het leek alsof ik met een cocktail prikker een olifant neer wilde halan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Nieuwevolger schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:22:
Wel grappig dat iemand tegen mij zei dat ik niet moest spoilen op het topic ( was niet eens een echte spoiler) en tweakers het gevecht in zn review laat zien vervolgens.

Voor de rest is de game genieten.
Dat was ik, en ik ik blijf er bij dat het een spoiler was ;) Gelukkig ben ik er nu al langs.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:59
voxxel schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:24:
[...]

Dat was ik, en ik ik blijf er bij dat het een spoiler was ;) Gelukkig ben ik er nu al langs.
Is het ook ;) Verschil met een (video)review is natuurlijk dat je weet dat er spoilers in kunnen zitten. Wat in de text review natuurlijk nog eens extra vermeld word.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

Ondertussen ook al een aantal keer een groepje mobs met level '??' gevonden. Dan ben je daar toch ook al wel heel snel weer weg :P Na twee keer geraakt te zijn op moeilijkheidsniveau 2 lig je op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ik heb trouwens alleen geluisterd naar de review. Om spoilers te vermijden. Dat heb ik ook gedaan met alle footage voor 19 mei.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 12:23

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Feanathiel schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:29:
Ondertussen ook al een aantal keer een groepje mobs met level '??' gevonden. Dan ben je daar toch ook al wel heel snel weer weg :P Na twee keer geraakt te zijn op moeilijkheidsniveau 2 lig je op de grond.
Toen ik level 7 was, kwam ik een water hag tegen van level 6. Lag ik ineens tegen de vlakte na een(!) klap. Gelukkig na het loaden dat beest compleet in mootjes geslagen, maar was er wel verrast over. ;w

[ Voor 0% gewijzigd door FraxleNL op 22-05-2015 10:36 . Reden: Ben zo beperkt dat ik de naam van een creature niet ken. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Hoe kom je aan betere Gwent kaarten?

Ik heb ooit één potje gedaan in White Orchard (Tutorial) en daarna een potje met iemand in het kasteel, maar die gozer legt meteen super kaarten neer, daar kon ik niet aan beginnen.

Heb ik nog iets gemist in White Orchard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ben nu net level 3 met 3 ability points over. Ik heb quen gemaxt tot nu toe en sun and stars gekozen.

Speel op Death Marsh. Welke abilities raden jullie aan om in te investeren?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:28
X-Kiwi schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:25:
Heb nu de eerste 5 uur er op zitten. Ben nog niet overtuigd of dit wel wat is eigenlijk.
Kan mijn weg er nog niet mee vinden, waarbij ik DragonAge helemaal top vond.

Heb bijna alle (side)quests in White Orchard gedaan - en nog steeds level 1. Moet bommen hebben om een nest te vernielen, maar geen materiaal hiervoor. Moet olie hebben om de noon-witch (ofzo) af te maken, maar weer geen materiaal.

En veel dingen worden gewoon niet uitgelegd (of ben ik traag van begrip?). Na het gebruiken van een sign zie ik een teller van 30min linksboven in het scherm staan, waarom? Waarom trilt de ps4 controller op schijnbaar nutteloze momenten? Waarom heeft de minimap rode stippen voor tegenstanders, maar zijn er ook rode stippen (markers?) die verdwijnen als je in de buurt komt?
Nog een 4-5 uur er bij gespeeld. Beginnen nu wel een paar dingen duidelijk te worden ja.
Waar ik dacht 'alle sidequests' gedaan te hebben, had ik enkel alles uit mijn questlog gedaan. Blijkbaar komen daar die prikbord-verzoekjes niet in terecht? Ook lang niet alle vraagtekens had ik bezocht. Inmiddels level 3. De Royal Griffon ging best makkelijk neer.

Had trouwens verwacht dat er een limiet zou zitten op het gebruik van signs, maar je kan ze gewoon spammen? :o

Hoe zit het eigenlijk met humor? Vond de party-banter van DragonAge3 geweldig, maar dit lijkt strikt zakelijk te zijn.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Xanthian schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:38:

Ik heb ooit één potje gedaan in White Orchard (Tutorial) en daarna een potje met iemand in het kasteel, maar die gozer legt meteen super kaarten neer, daar kon ik niet aan beginnen.

Betere Gwent kaarten kan je kopen bij verschillende merchants. Niet elke merchant verkoopt kaarten, maar er zitten er een paar tussen. Geldt evenals voor tavernkeepers, die verkopen de kaarten soms ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:39:
Ben nu net level 3 met 3 ability points over. Ik heb quen gemaxt tot nu toe en sun and stars gekozen.

Ik heb mijn punten besteed aan extra health regeneratie en extra basis healt.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:39:

Axii Sign level tot je de tweede rank ervan hebt behaald. Door langer je Sign cast knop in te drukken kan je een monster of mens voor een korte tijd friendly maken. Bovendien doet deze 20% meer damage. In sommige gevallen schakel je er al twee vijanden mee uit. Erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Thanks alvast :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.

Als die juist meteen super kaarten neerlegt is dat alleen maar voordelig voor jou, offer je je eerste ronde op (en zelf dan dus geen super kaarten gebruiken ;)) en is hij zijn kaarten kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:29

Niet te hoog inzetten bij die in het kasteel, dan win je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 15:18
Ik heb een poll gemaakt tijdje geleden op Reddit over de keuzes die gemaakt konden worden en invloed hadden op het einde van Witcher 2. Dit waren de uitkomsten. Leuk om te zien:

https://docs.google.com/s...M4JgT9M0/edit?usp=sharing

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
dutchgio schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:48:
[...]

Niet te hoog inzetten bij die in het kasteel, dan win je. ;)
Haha, vandaar. Ik had meteen 20 crowns ingezet.

In ieder geval bedankt voor de reacties. In Velen maar even een paar kaarten scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Xanthian schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:52:
[...]

Haha, vandaar. Ik had meteen 20 crowns ingezet.

In ieder geval bedankt voor de reacties. In Velen maar even een paar kaarten scoren.
Hoe kan jij er 20 inzetten>

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik had die allereerste keer verloren, daar waar het wordt geïntroduceerd.
Nu zette ik 1 in om niet teveel kwijt te raken, en dan is het een makkelijk spelletje. :+

Laat je tegenstander de eerste ronde hoog inzetten, dan wint hij wellicht, maar heeft in de rondes erna nog maar 3-4 kaarten waardoor je wel een risico neemt door 1 keer te verliezen, maar de rondes erna wint doordat je nog goede kaarten overhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Mouse_NL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:53:
[...]
Hoe kan jij er 20 inzetten>
Gewoon, de slider aanpassen naar 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 19:16
Xanthian schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:55:
[...]

Gewoon, de slider aanpassen naar 20?
Ik kan hem echt tot 10 max zetten of moet ik misschien hoger in lvl zijn of zo?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 11:49
De review van T.net gaf de doorslag. heb hem zojuist aangeschaft.
Afbeeldingslocatie: http://www.ydna.nl/upload-files/witcher.jpg

Heb zelf nooit de voorgaande delen gespeeld, maar lees dat dit verder geen probleem zou moeten zijn om dit deel te begrijpen.

Ben benieuwd vanavond!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Noctonix schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:57:
De review van T.net gaf de doorslag. heb hem zojuist aangeschaft.
[afbeelding]

Heb zelf nooit de voorgaande delen gespeeld, maar lees dat dit verder geen probleem zou moeten zijn om dit deel te begrijpen.

Ben benieuwd vanavond!
Geeft absoluut geen problemen. Ik ben ook een Witcher leek en ben net ingestapt, maar je komt direct weer in het verhaal. Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Mouse_NL schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:56:
[...]

Ik kan hem echt tot 10 max zetten of moet ik misschien hoger in lvl zijn of zo?
Eh... misschien was het ook wel 10. Ik begin nu ook te twijfelen aan mijzelf. Het was in ieder geval het max.
Noctonix schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:57:

Ben benieuwd vanavond!
Het zelfde hier, geen ervaring en het is inderdaad geen probleem om het verhaal te volgen. Het enige wat je mist is wat achtergrond info, maar dat maakt voor het verhaal lijn niet uit volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand poste een aantal pagina's terug links naar 2 youtube filmpjes van zoon 15 minuten over de eerste 2 delen. Heb er zelf nog niet naar gekeken, maar als je wil weten wat er gebeurd is kan je daar ook naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-06 07:36
BinaryRun schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 23:27:
[...]

Had ik net ook, Wild Hunt kan niet tegen de suspend feature. Moet je via settings je console resetten, daarna doet Wild Hunt het weer samen met je save-game.

Moet mijzelf ook aanleren om Wild Hunt voortaan eerst vanuit dashboard af te sluiten voordat ik m'n console suspend, want daarna is afsluiten van Wild Hunt niet genoeg maar moet je echt resetten.

http://www.reddit.com/r/x...file_can_and_will_become/
Ty mate
Ja ik ga nu terug naar het hoofdmenu, dan haal ik de cd eruit, start ik even een ander spel op en dan zet ik de xbox uit. De volgende keer weer de cd erin en verder gamen ))
Maar als ik mijn xbox reset, heb ik wel nog al mijn save games neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was het dan, na 30 uur en een beetje, de mainstory complete. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat het langer zou duren.

Niet lezen als je niks wilt weten over het spel, geen echte spoilers, maar toch:
spoiler:
Ik ben level 32, niet 50 zoals ze in de reviews zeiden. Vandaar dat ik denk dat story missions dynamisch met je meeschalen. Het verhaal was goed, 8/10. Je kan idd gewoon door met witcheren na de story mode. Er is geen newgame+, helaas.

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/hWfU8/efb323fd6b.jpg

Kleine scorekaart, spoilervrij.

Gameplay: 7/10
Uiterlijk: 10/10
UI: 8/10
Verhaal: 8/10
Combat: 8/10

wederom, geen spoiler, maar lees het niet als je blind wilt spelen. Uitleg van mijn scores:
spoiler:
Gameplay was goed, maar niet bijzonder. Veel vervelende acties met lopen, vooral roach vond ik maar een lastig beest. De falldamage is naar mijn inziens perfect, dan moet je die rol maar timen :+ .

Uiterlijk... Tja, 10/10. De wereld lijkt zo realistisch, zo vies. Geweldig!

UI: kan beter, vanuit inventory terug naar de wereld glitchde bij mij vrij veel. Daarnaast is het een redelijk controller based inv, waar echt wat verbeteringen in kunnen voor mk. (ik ben hier een zeikerd, maar het is mn passie/opleiding :) )

Verhaal: Het verhaal was goed, conclusie ging redelijk snel en duurde daarom wat minder lang als verwacht. Ik zat er echter wel ingezogen, dus dat hebben ze goed gedaan. Vandaar ook weinig side-quests gedaan. Als er iemand bijna dood gaat, ga je toch niet eerst een week monsters hunten? (voorbeeld, geen spoiler).

Combat, niet perfect, maar goed te doen. Ik miste progressie. Het blijft een RPG en ookal was het een grote wereld, meer dan wat stats verhogen zat er niet in. Het skillsysteem is een beetje 5% hier 10% daar. Je krijgt af en toe een afwijking op een sign, maar dat voegt niet veel toe aan de combat imho. Dit hadden ze beter kunnen uitwerken, helemaal voor zo'n enorm spel.

Ik heb gespeeld op Story en Sword, omdat ik het verhaal wou doen zonder obstructie van een tig reloads. Nu ga ik 'm op hard uitspelen! Ik heb er zin in :D

Mocht je vragen hebben, een langere review willen? kom maar op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pff heb hier schilders thuis die in mn kamer rond gluren en in de woonkamer is de tv kapot, wil the witcher spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Remote play op je telefoon FTW! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Nog iemand die last heeft van motion sickness in games die kan vertellen of deze titel er ook voor gaat zorgen dat ik na een half uur misselijk ben...

Onlangs nog Project Cars gekocht > ziek
Ter referentie: Call of Duty reeks > ziek
Counter Strike > kan ik 8 uur spelen zonder problemen
Top down RPG's en Strategy games ook geen probleem...

Dat spaart me alweer 50€ uit aan een game die ik slechts een half uur kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:34:
Nog iemand die last heeft van motion sickness in games die kan vertellen of deze titel er ook voor gaat zorgen dat ik na een half uur misselijk ben...

Dat spaart me alweer 50€ uit aan een game die ik slechts een half uur kan spelen ;)
Omdat CS bijna geen blur heeft nee. Het kan ook liggen aan dingen als FOV, fps 60/144hz monitor e.d. Ik kan je niet vertellen of je ziek word, maar je kan 'm redelijk motionblur vrij spelen. Aan te raden is dan ook je DPI/camera snelheid wat lager te zetten, dan draai je niet oncontrolleerbaar rond. (net als met CS, dpi van 400 en ingame 1 sens :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 22-09 07:03
Vraagje aan mensen die The Witcher series nog nooit hebben gespeeld en TW3 een kans hebben gegeven:

Hoe bevalt het tot nu toe en wat had je er zelf van verwacht? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 16:49
Ben nu een uurtje of 10 bezig, lvl 6 op normal. Spel laat een goede eerste indruk achter; hier gaan nog wel tientalle uren in zitten! :) Maar toch wat kleine opmerkingen die me opvallen.

Het levelen gaat inderdaad vrij langzaam in het begin, maar dit stoort totaal niet en lijkt sneller te gaan zodra je er niet mee bezig bent :p Heb niet het idee dat je achterloopt qua level op quests.

De mogelijkheid tot meditate op sommige momenten maakt het wel erg makkelijk.
spoiler:
bijv. in de cave waar je met Keira in gaat om die Wild Hunt te achtervolgen.. je pakt een 4 uur meditate en er is niets veranderd maar wel full health en restock.

Las dat dit niet meer mogelijk is op een hogere difficulty, dus denk dat ik het toch naar de Blood & Bones diff. ga opschroeven.

Verder; ben ik de enige die bijna geen gold bij elkaar krijgt? Ik pak bijna alles op wat ik tegenkom. Als ik volle bags verkocht heb ben ik net 200g rijker.. die gaan er ook weer van af omdat ik een boel gear moet repareren wat behoorlijk duur is. Daarbij wil je verschillende stukken van beasts dismantelen voor materials en je bent weer blut :( Ik craft enkel gear en schaf bijna niets aan bij merchants omdat dit ook erg duur is.

Nu gebruik ik het gold op dit level ook verder niet voor veel andere dingen dan craften en repairen, dus wellicht dat dit goed mee scaled op hogere levels, al zou het fijn zijn als je toch een 'potje' had.

Vanavond verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Msi92 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:41:
Vraagje aan mensen die The Witcher series nog nooit hebben gespeeld en TW3 een kans hebben gegeven:

ge-weldig! ik was zowiezo al een best grote fan van skyrim, wat je een klein beetje hiermee kan vergelijken.

de quest lines zijn goed en mooi af te wisselen met verkenning van de omliggende "?" markers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
x3rius schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:48:

Verder; ben ik de enige die bijna geen gold bij elkaar krijgt? Ik pak bijna alles op wat ik tegenkom. Als ik volle bags verkocht heb ben ik net 200g rijker.. die gaan er ook weer van af omdat ik een boel gear moet repareren wat behoorlijk duur is. Daarbij wil je verschillende stukken van beasts dismantelen voor materials en je bent weer blut :( Ik craft enkel gear en schaf bijna niets aan bij merchants omdat dit ook erg duur is.

Nu gebruik ik het gold op dit level ook verder niet voor veel andere dingen dan craften en repairen, dus wellicht dat dit goed mee scaled op hogere levels, al zou het fijn zijn als je toch een 'potje' had.

Vanavond verder!
Probeer je gear te verkopen bij vendors die er meer voor geven, weaponsmiths geven dacht ik meer gold voor weapons, armorsmiths voor armor and so on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf ook het probleem dat ik continu zonder geld zit. Denk je eindelijk weer wat te hebben, is 3/4 weg met repair en 1/4 voor dismantelen/craften.
Maar ik ben ongeveer ook net zo ver als jij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
Puc van S. schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:52:
[...]

Probeer je gear te verkopen bij vendors die er meer voor geven, weaponsmiths geven dacht ik meer gold voor weapons, armorsmiths voor armor and so on.
Ah, zal hier eens op letten dan. Wordt wel een heen en weer gereis dan, heb nog geen plek gevonden waar al deze merchants bij elkaar zitten, meestal alleen een armorer.

Heb ook een boel craft materials die ik eventueel nog kan verkopen omdat ik nog niets heb gevonden om ze te gebruiken, maar ben altijd bang dat wanneer je dan iets wil craften zul je zien... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Laatst online: 22-09 07:03
1 Ding waar ik wel heeeel erg blij mee ben is dat Fast Travel geen geld kost, er zijn zoveel games waarbij je gold moet betalen.
Good guys CD Projekt Red O-) O-)

Ojaa nog 1 ding, klopt het dat je in combat mobs niet kan looten? super irritant, soms kill je mobs vervolgens krijg je een cut-scene en zijn de mobs ineens weg :(

[ Voor 40% gewijzigd door Msi92 op 22-05-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:52:
Heb zelf ook het probleem dat ik continu zonder geld zit. Denk je eindelijk weer wat te hebben, is 3/4 weg met repair en 1/4 voor dismantelen/craften.
Maar ik ben ongeveer ook net zo ver als jij bent.
Jep, je houd niet veel over. Maar het is nog geen 'must' gelukkig, dus kom net rond met wat ik krijg :p Denk dat wanneer je vanzelf meer nodig gaat hebben je dit ook wel meer verdient met alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

Bedoel je nou motion sickness of het feit dat de game zo leuk is dat je je 'ziek' meld? :+

Je lijkt er wel erg gevoelig voor te zijn, wellicht kun je de game bij iemand proberen om te kijken of het hier ook voor komt en op basis daarvan de game wel of niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:52

npolm

P8

The Witcher is voor mij een juweeltje inmiddels.
Ik heb dan wel meerdere recap-video's bekeken en dat is zeker wel aan te raden.
Heb dan ook niet het gevoel dat ik veel stukken mis in de voorgeschiedenis, al zou de game dit nog toffer maken natuurlijk.
Zijn wel wat dingetjes aan te merken op de gameplay, maar ik reageer nu natuurlijk alleen op het verhaal.
Overigens heb ik ook Skyrim en Dragon Age gespeeld zonder voorgeschiedenis indertijd, dus ben ook niet echt anders gewend :P

Lijkt wmb veel meer op Skyrim dan DA:I, veel meer vrijheid en openwereld aspecten etc..

[ Voor 14% gewijzigd door npolm op 22-05-2015 12:14 ]

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
x3rius schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:00:
[...]

Jep, je houd niet veel over. Maar het is nog geen 'must' gelukkig, dus kom net rond met wat ik krijg :p Denk dat wanneer je vanzelf meer nodig gaat hebben je dit ook wel meer verdient met alles.
Wat ook niet mee helpt is de good guy uithangen.

"No keep the gold, for your daughter"
"I'm doing this for Ciri, not for rewards"

...en toch blijf ik die opties kiezen.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024

Nooit de andere delen gespeeld en bevalt mij heel erg goed! Kun je best vergelijken met skyrim al is de combat moeilijker. Je hebt ook niet zoveel crafting options of mogelijkheden om je personage samen te stellen maar daartegenover staat dan wel weer een meer realistisch wereld die er nog eens prachtig uitziet!
En persoonlijk had ik nogal vaak de neiging om het verhaal te skippen in skyrim waar ik dat nu nog geen enkele keer gedaan heb. Tot nu toe de beste RPG die ik ooit gespeeld heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 20:20
Ik heb zelf een mod geinstalleerd waarbij de shopkeepers 10x zovel geld hebben en eerlijkere prijzen betalen voor je loot. Werkt stuk fijner zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fix voor kleine tekst

Een developer die wel wil luisteren naar de spelers? Dat is nieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Basekid schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:39:
Ik heb zelf een mod geinstalleerd waarbij de shopkeepers 10x zovel geld hebben en eerlijkere prijzen betalen voor je loot. Werkt stuk fijner zo :)
hoe heet die mod, en waar kan ik hem vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grompie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:36:
[...]

Nooit de andere delen gespeeld en bevalt mij heel erg goed! Kun je best vergelijken met skyrim al is de combat moeilijker. Je hebt ook niet zoveel crafting options of mogelijkheden om je personage samen te stellen maar daartegenover staat dan wel weer een meer realistisch wereld die er nog eens prachtig uitziet!
En persoonlijk had ik nogal vaak de neiging om het verhaal te skippen in skyrim waar ik dat nu nog geen enkele keer gedaan heb. Tot nu toe de beste RPG die ik ooit gespeeld heb!
I.t.t. The Witcher 3 is het verhaal van Skyrim ook echt totaal niet boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Basekid schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:39:
Is het geldtekort niet een tijdelijk probleem vroeg in het spel dat zichzelf uiteindelijk oplost?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
lordprimoz schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:40:
[...]

hoe heet die mod, en waar kan ik hem vinden?
http://www.reddit.com/r/w...tcher_3_weight_limit_mod/

oa mod voor:
weight limit naar 9999
more money shopkeepers
more money shopkeers + fair prices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon veel loot verzamelen en verkopen. Dierenhuiden bv leveren veel op.

Ik vind wel dat reparatiekosten van je gear in verhouding erg duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer

Koop m anders bij bol.com
Kun je m binnen 30dagen kosteloos weer terugsturen als t niks is...

Al meerdere games die ik binnen 30dgn had uitgespeeld weer teruggestuurd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Dat haalt toch de lol uit het spel al die mods. Zit er toch met een reden in, max weight, max geld bij vendors. Dit met mods teniet doen zie ik gewoon als cheaten.

Gelukkig speel ik op de PS$, daar kan het niet eens!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
X-Kiwi schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:32:
[...]

Wat ook niet mee helpt is de good guy uithangen.

"No keep the gold, for your daughter"
"I'm doing this for Ciri, not for rewards"

...en toch blijf ik die opties kiezen.
Haha, qua rewards pak ik altijd geld :D zelfs als het in eerste instantie niet aangeboden wordt, toch voor een reward vragen. Maar als het op vechten aan komt probeer ik me er meestal eerst onderuit te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
-SaveMe- schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:44:
Dat haalt toch de lol uit het spel al die mods. Zit er toch met een reden in, max weight, max geld bij vendors. Dit met mods teniet doen zie ik gewoon als cheaten.

Hangt af van hoe je het spel wilt spelen, sommige mensen willen nu eenmaal ongelimiteerd spelen en gewoon fun hebben in de game. Ikzelf vind het ook leuker om je in je personage in te leven en het iets moeilijker te doen, zo laat ik men paard altijd op een "veilige" plek achter en ga er nooit mee het bos in aangezien je dit in het echt ook meestal niet zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:39:
Fix voor kleine tekst

Een developer die wel wil luisteren naar de spelers? Dat is nieuw :)
Dat is niet nieuw, dat doet CD Projekt RED al hééééél lang ;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:42

Scrummie

Think different

Heb er vrij vaak en heftig last van, maar bij The Witcher nog maar 1 keer gehad, je hebt een ability waarbij je net wat meer inzoomt op je character, en als je dan gaat lopen beweegt de camera erg snel. Hierbij werd ik na even in die modus rond te lopen wat wazig. Verder totaal geen last van.

Mate van hoe erg ik er normaal last van heb; ik kan Dying Light ongeveer een kwartiertje spelen voor ik op bed moet liggen om bij te komen ;(

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Basekid schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:42:
[...]

http://www.reddit.com/r/w...tcher_3_weight_limit_mod/

oa mod voor:
weight limit naar 9999
more money shopkeepers
more money shopkeers + fair prices
is het hierbij ook mogelijk om enkel een van deze delen aan te zetten? enige waar ik namelijk interesse in heb is de fair prices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
lordprimoz schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:52:
[...]

is het hierbij ook mogelijk om enkel een van deze delen aan te zetten? enige waar ik namelijk interesse in heb is de fair prices.
Als je naar de link gaat krijg je 3 mods te zien uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Basekid schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:59:
[...]

Als je naar de link gaat krijg je 3 mods te zien uiteindelijk
gevonden, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:47

On_E

Housemusic

-SaveMe- schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:44:

Mee eens, maar ja, ieder zijn ding. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
wauzer schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:43:
[...]

Koop m anders bij bol.com
Kun je m binnen 30dagen kosteloos weer terugsturen als t niks is...

Al meerdere games die ik binnen 30dgn had uitgespeeld weer teruggestuurd :X
Games moeten volgens mij gesealed zijn om ze terug te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf ook niet van de mods. Dat komt wel als ik elke milimeter van het originele spel gezien heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:13
spoiler:
Kom momenteel niet verder zit bij de baron (family matters) en daar moet ik de botchling killen/veranderen in een ... echter krijg ik ze beide niet voor me kaar naar verschillende try's. Paar tips? ben zelf lvl 7 dacht dat het goed haalbaar was. Maar het is zwaar pittig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar88vdv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 23:52
Scrummie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:50:
[...]

Heb er vrij vaak en heftig last van, maar bij The Witcher nog maar 1 keer gehad, je hebt een ability waarbij je net wat meer inzoomt op je character, en als je dan gaat lopen beweegt de camera erg snel. Hierbij werd ik na even in die modus rond te lopen wat wazig. Verder totaal geen last van.

Mate van hoe erg ik er normaal last van heb; ik kan Dying Light ongeveer een kwartiertje spelen voor ik op bed moet liggen om bij te komen ;(
Ik heb het ook, ik speel daarom nog maar weinig shooters omdat het gewoon niet altijd een pretje is. Het is wel beinvloedbaar heb ik ontdekt:
- Regelmatig even pauze nemen en weglopen/iets anders doen. Na aantal dagen treed er meer gewenning op en wordt ik minder (snel) ziek. Ook tussendoor regelmatig naar iets anders dan je scherm kijken helpt ook wel eens.
- Op meer afstand van je scherm zitten kan veel verschil maken.
- Zorgen dat je een hoge framerate hebt (meer beelden per seconde = meer vloeiende bewegingen = minder snel ziek). Input lag heeft bij VR-brillen veel invloed blijkbaar, maar voor monitoren/TV's kan ik me daar wat minder bij voorstellen. Maar misschien helpt het als deze laag is.
- Voor de Witcher 3 heb ik de muissensitiviteit wat verlaagd zodat het beeld niet alle kanten op vliegt bij elke lichte beweging. (vond ik sowieso al veel te gevoelig m.b.t. gameplay)

Bij The Witcher 3 heb ik er soms wat last van, had ik bij GTA V ook (zeker in first person mode). Portal 2 is bij mij nog koploper, die was voor mij gewoon bijna onspeelbaar en werd ik vaak snel ziek.

Dan ontopic:
Ik ben nu ook zo'n uurtje of 6 al bezig. Het is voor mij nog even wennen. Het speelt gewoon anders dan veel andere games. Eerst nadenken voordat je wat doet i.p.v. rondrennen en op zoek naar actie. Ook ik heb nog wat financiële problemen. Maar dat komt ook mede omdat ik nog te snel mijn vitality bronnen (eten) er doorheenjaag in gevechten. Ook hier moet ik weer wat slimmer worden, net als het handelen overigens. Maar het gaat steeds beter met craften, alchemy en gebruik van bommen etc.

Een aantal bugs stoorde me in het begin wel en de ALT knop om de ontwijken heb ik veranderd naar een knop die wat beter bereikbaar is. Zwemmen vind ik overigens een drama op de PC. Maar misschien komt het omdat ik andere games gewend ben waar het makkelijker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Puc van S. schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:08:
[...]

Nee hoor. Dit was wel altijd bij de free record shop... Maar bij bol mag je t gewoon binnen 30dgn terugsturen. Al zo vaak gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 21:24
Puc van S. schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:08:
[...]

Ja, bij Bol.com sowieso.

Voorwaarden: https://www.bol.com/nl/m/...bject/62649068/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
wauzer schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:15:
[...]

Nee hoor. Dit was wel altijd bij de free record shop... Maar bij bol mag je t gewoon binnen 30dgn terugsturen. Al zo vaak gedaan
Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. De seal van een cd, cd-rom, dvd, blu-ray, game of softwareartikel mag niet verbroken zijn. Bij baby- en peuterkleding moet het label/kaartje nog aan de kleding zitten.
Zeker als je de PC versie hebt waar je de key moet gebruiken.. Als je die terugstuurt kan die key namelijk niet meer geclaimed worden bij steam/GoG

[ Voor 11% gewijzigd door Puc van S. op 22-05-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mar88vdv schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:14:
[...]

Maar dat komt ook mede omdat ik nog te snel mijn vitality bronnen (eten) er doorheenjaag in gevechten. Ook hier moet ik weer wat slimmer worden, net als het handelen overigens. Maar het gaat steeds beter met craften, alchemy en gebruik van bommen etc.
Gebruik je geen Swallow dan? Die wordt steeds bijgevult bij mediteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Rokz schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:12:
spoiler:
Kom momenteel niet verder zit bij de baron (family matters) en daar moet ik de botchling killen/veranderen in een ... echter krijg ik ze beide niet voor me kaar naar verschillende try's. Paar tips? ben zelf lvl 7 dacht dat het goed haalbaar was. Maar het is zwaar pittig!
spoiler:
Ik heb m niet gekillt, maar ben met the baron meegelopen en tussendoor 3 keer die beestjes gedood die spawnen. Erna helpt Dea jou met de volgende quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
Puc van S. schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:17:
[...]

[...]

Zeker als je de PC versie hebt waar je de key moet gebruiken.. Als je die terugstuurt kan die key namelijk niet meer geclaimed worden bij steam/GoG
Dan hebben ze dat sinds kort aangepast of zijn ze er niet streng in. Ik heb echt al zo vaak wat teruggestuurd terwijl alles toch echt open is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:13
wauzer schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:17:
[...]

spoiler:
Ik heb m niet gekillt, maar ben met the baron meegelopen en tussendoor 3 keer die beestjes gedood die spawnen. Erna helpt Dea jou met de volgende quest
ook al geprobeerd, maar blijf dood gaan op een bijzondere wijze daar.. elke keer komen die 4 op mij af en boem gelijk dood.... shield aan pots up etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Misschien heb ik het gemist, maar.... ik zou toch wel graag finishing moves willen zien bij de Griffin en andere grote monsters. Ik heb dit een keer eerder in een spel gezien en ik vond dat wel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Vermaak me goed met deze game tot nu toe, wat ik heel tof vind in vergelijking met bv Dragon Age is dat alle sidequests een soort korte verhaaltjes zijn. Maakt het allemaal veel minder saai en leuk om te doen.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar88vdv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 23:52
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:17:
[...]

Gebruik je geen Swallow dan? Die wordt steeds bijgevult bij mediteren.
Ja ondertussen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
De man met de spoiler boven me ( weet niet hoe ik je moet quoten). Gebruik je schild spreuk tegen de keuze van de meerdere vijanden. Had eerst ook heel veel moeite met dat stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Ik speel op de computer met een PS3 controller. Is er al een mod beschikbaar die de icoontjes van de knoppen van een Xbox controller kan vervangen voor icoontjes van een PS3 of PS4 controller? Ik raak de hele tijd in de war met de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:37:
De man met de spoiler boven me ( weet niet hoe ik je moet quoten). Gebruik je schild spreuk tegen de keuze van de meerdere vijanden. Had eerst ook heel veel moeite met dat stuk.
Rechtsbovenin een bericht staat onderandere 'wijzig' (bij eigen bericht) en 'quote' bij anderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mavix schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:39:
Ik speel op de computer met een PS3 controller. Is er al een mod beschikbaar die de icoontjes van de knoppen van een Xbox controller kan vervangen voor icoontjes van een PS3 of PS4 controller? Ik raak de hele tijd in de war met de knoppen.
Is dat niet zo voor zowat IEDERE pc game? Als je veel gamet op pc kan je beter een xbox controller kopen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
boe2 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:42:
[...]

Is dat niet zo voor zowat IEDERE pc game? Als je veel gamet op pc kan je beter een xbox controller kopen.
Nee, ik vind een PS3 controller fijner, de driver werkt prima plus ik heb de controller al liggen van mijn PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:57
Whoop ... the witcher net besteld via bol

kijken of ik als diablo speler dit ook cool ga vinden

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Mavix schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:46:
[...]

Nee, ik vind een PS3 controller fijner, de driver werkt prima plus ik heb de controller al liggen van mijn PS3.
Of je doet dit :)
Afbeeldingslocatie: http://gearmedia.ign.com/gear/image/article/895/895827/modder-crams-xbox-360-controller-into-dualshock-3-casing-20080801004047423-000.jpg

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 08:24
Xanthian schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:29:
Misschien heb ik het gemist, maar.... ik zou toch wel graag finishing moves willen zien bij de Griffin en andere grote monsters. Ik heb dit een keer eerder in een spel gezien en ik vond dat wel erg gaaf.
Ye dit mis ik ook wel een beetje, in de vorige delen was de finisher bij de eindbazen altijd wel super vet gedaan. Bij random enemies heb ik het wel af en toe dat hij hoofden eraf hakt of helemaal lek steekt.( is dit trouwens random of zit hier nog een systeem achter? ) Maar bij de eindbazen lijkt het of er geen finishers zijn of vergis ik me nu met cutscenes?
Pagina: 1 ... 22 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic