Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nnoitra schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:29:
[...]

Quen, mep, mep, mep, dodge/roll.
Etc etc :)

Eventueel een andere sign tussendoor als ze daar gevoelig voor zijn, bijvoorbeeld axii.
Quen, mep, mep, mep, axii, mep, mep, dodge/roll.
Probleem is dat als je dodged tegen 2-3 van die enemies, dat ze dan achter je teleporten met die snelle 3 hits attack. boem, 3/4 van je leven eraf of helemaal dood als je al wat damage had. Maar op zich werkt het wel maar is misschien timing wat verkeerd nog.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Equazor_ schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:27:
[quote]Nnoitra schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:21:
Daarvoor is de "sort" knop onderaan je inventory lijst ;)
En die boeken verkoop ik weer zodra ik ze gelezen heb.

Lol, dat ik na zo lang spelen de "sort" knop over het hoofd heb gezien. :?
Die sort knop zet, als ik mij niet vergis (bij de eerste keer drukken, als je je inventory opent?) ook alle nieuwe dingen bovenaan. Zo kun je makkelijk(er) zien welke nieuwe dingen je geloot hebt.
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:31:

Probleem is dat als je dodged tegen 2-3 van die enemies, dat ze dan achter je teleporten met die snelle 3 hits attack. boem, 3/4 van je leven eraf of helemaal dood als je al wat damage had. Maar op zich werkt het wel maar is misschien timing wat verkeerd nog.
Bij grote groepen, ook wild dogs/wolves, gebruik ik geen dodge maar roll (soms meerdere), om uit de drukte te ontsnappen. Strategisch en gedoseerd aanvallen.

[ Voor 30% gewijzigd door Nnoitra op 26-05-2015 10:35 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-08 18:37
Nnoitra schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:32:
[...]

Die sort knop zet, als ik mij niet vergis (bij de eerste keer drukken, als je je inventory opent?) ook alle nieuwe dingen bovenaan. Zo kun je makkelijk(er) zien welke nieuwe dingen je geloot hebt.
Die had ik ook nog niet door, goede tip :)

PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nnoitra schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:32:
[...]

klopt helpt wel, maar de indeling is wel ontzettend bagger vind ik, die boeken etc wil ik gewoon in los tabje, maar meestal kun je die meuk ook gewoon verkopen/dismantelen na boek/document te lezen. scheelt inventory en bij verkopen krijg je nog wat geld. :)

Wat ik ook wel vind is dat blacksmiths lastig te vinden zijn in Velen voor nu, maar moet nog naar de grote stad in dat gedeelte en daar zit denk ik wel een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:07

npolm

P8

totempaal schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:16:
Speel de the Witcher 3 op de PS4. Moet zeggen het speelt heerlijk weg ziet er goed uit!
Geniet ook erg van de game! De omgevingen zijn echt gaaf gedaan je word er echt in gezogen.

Ben ongeveer een uur of 20 bezig en level 8. Ben met de quest van de baron bezig.
Wat ik wel irritant vind is dat ik voor mijn gevoel alleen maar bezig ben met repairen van weapons en armor. Zodra ik in een stad of dorp aankomt gelijk alle handelaren langs om maar repair kits te kopen.
Al mijn geld gaat er aan op. Durf geen beest met wapens aan te vallen veel te bang dat ze dan snel kapot gaan... Dus probeer bijna alles met de signs te doen.
Ik heb geen problemen met de damage op armor en weapons maar het had allemaal wel wat minder snel gemogen.
Je kunt toch een goede Rune gebruiken waardoor de durablility wordt verlengd?
Dit kan aanzienlijk schelen!

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-10 06:48
Ik heb 'm thuis liggen maar nog niet gespeeld. Wilde eigenlijk wachten op de nieuwe PS4 patch, maar geen idee of die komt. Als dat nou morgen ofzo is wil ik best nog even wachten, anders ga ik gewoon nu al beginnen :)

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:04
Het is geen Ac: Unity dat die patch perse nodig is om te spelen oid hoor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ga ik alle boeken/notities ooit nog nodig hebben? Het inventoryscherm is erg onduidelijk, en wil eens even alles opruimen :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Pff wat gaat dit topic opeens hard :P Wel leuk om te lezen dat de meningen over wat overpowered is nogal verschillen. De een zweert bij Quen, de ander Axii, Igni of Yrden. Alleen Aard hoor je weinig over, maar dat is ook de enige die ik nooit gebruik.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Chester schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:59:
Ga ik alle boeken/notities ooit nog nodig hebben? Het inventoryscherm is erg onduidelijk, en wil eens even alles opruimen :P
volgens mij alleen zorgen dat je alles een keer gelezen hebt, daarna kan je ze weggooien.. soms krijg je info over enemies geloof ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
voxxel schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:00:
Pff wat gaat dit topic opeens hard :P Wel leuk om te lezen dat de meningen over wat overpowered is nogal verschillen. De een zweert bij Quen, de ander Axii, Igni of Yrden. Alleen Aard hoor je weinig over, maar dat is ook de enige die ik nooit gebruik.
Ja zo speelt toch iedereen zijn eigen spel een beetje :). Zou ook zonder zijn als iedereen maar zelfde doet en laat ;)! Ik vind dat shield erg fijn. Moet ze alleen nog wel eens upgraden denk ik. Eerst maar eens ability point erbij fixen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:27
Ik ben inmiddels level 8 in de game en loop tegen het "probleem" aan dat mijn gold niet bepaald hard gaat. Ik raap van alles op en verkoop het weer, maar als ik soms zie hoe duur die ingredienten zijn om een bepaald zwaard te maken dan red ik dat nooit. Iemand tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:37

bAdmuTs

mAzE

Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:03:
Ik ben inmiddels level 8 in de game en loop tegen het "probleem" aan dat mijn gold niet bepaald hard gaat. Ik raap van alles op en verkoop het weer, maar als ik soms zie hoe duur die ingredienten zijn om een bepaald zwaard te maken dan red ik dat nooit. Iemand tips hiervoor?
Ingrediënten niet kopen maar zoeken, scheelt een hoop geld ;).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
Quen heb ik altijd aan, de rest hangt af de zwakte van de tegenstander;
- Kan hij/het niet tegen igni -> igni it is!
- Kan hij/het niet tegen axii -> axii it is!
- Is het een grote groep; even een yrden om ze even wat te vertragen zodat ik net even wat meer tijd heb om er 1 af te slachten.
etc etc

Zonder voorbereiding een gevecht aangaan, dat is vragen om een afstraffing >:)
Niet alles blind verkopen, blijf van alles een kleine voorraad houden.
Heb je iets nodig? Ga kijken of je iets in je inventory hebt wat je 'kapot' kan maken waardoor je dat missende ingrediënt krijgt.

[ Voor 28% gewijzigd door Nnoitra op 26-05-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm

npolm

P8

bAdmuTs schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:04:
[...]

Ingrediënten niet kopen maar zoeken, scheelt een hoop geld ;).
Vooral dierenhuiden zijn gemakkelijk voor veel geld te verkopen. Paarden en beren volgens mij vooral.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Even iets verder spelen. Geld is vooral in het begin een probleem, dat wordt later flink minder.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:25
Gisteren na 4 uur spelen geswitched van xbox controller naar K+M, wat een verademing. Geen gedoe meer met die camera, veel makkelijker verschillende signs gebruiken. Heb ondertussen ook al weer geen idee meer waarom ik ooit met die controller begonnen bent ;) Dacht wat laid back te gamen maar het was eerder frustratie.

Speel op de 2de hoogste moeilijkheidsgraad maar heb nog steeds moeite met groepen snelle mobs. Misschien ben ik ook niet high level genoeg omdat ik veel side quests en gewoon random exploren heb liggen doen ipv main quest. Nog 6uur werken en we kunnen weer aan de echte job beginnen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Kmoet dringend saddle bags zien te vinden. Kben level 12 maar loop nog steeds rond met een inventory limit van 60 lol.

Mocht iemand een tip hebben ivm saddle bags in novigrad city, mag je dit laten weten :p

Ook in dat craften ben ik een leek. Lijkt me ook niet zo essentieel? Ik zal wel betere gear ergens oppikken zeker? -.-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scifo83 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:13:
Kmoet dringend saddle bags zien te vinden. Kben level 12 maar loop nog steeds rond met een inventory limit van 60 lol.

Mocht iemand een tip hebben ivm saddle bags in novigrad city, mag je dit laten weten :p

Ook in dat craften ben ik een leek. Lijkt me ook niet zo essentieel? Ik zal wel betere gear ergens oppikken zeker? -.-
Niet essentieel? Ik heb heel wat Witcher gear laten craften. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik gebruik veel specifiek waar nodig, soms helpt aard namelijk geen donder tegen grotere enemies, maar wolves etc kun je mooi op afstand houden mocht je even weg willen komen, en tegen schilden werkt het erg goed :)
zelfde geld voor igni etc etc. effectiviteit hangt af van de situatie en enemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:08
Croqy schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:26:
Vette game zeg, cutscenes ook goed en acteerwerk is over het algmeen ook prima. Wel 1 groot punt van kritiek wat mij betreft: de voice actor van Geralt. Hij spreekt zo monotoon, onverschillig en saai en je hoort gewoon dat ie zn best doet om zo laag mogelijk te praten. Was in deel 2 voor mij ook al een beetje een dooddoener.
Ik snap wat je bedoeld, maar vind het ook wel zijn charme hebben:
Geralt is in de meeste conversaties erg onverschillig in zijn reacties (iig in W1 en W2, W3 heb ik geen idee van), wat ook wel weer past. Hij heeft al zoveel gezien/ meegemaakt dat het hem allemaal niet zo uitmaakt.

Een heel zakelijke man die Geralt.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
jbdeiman schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:14:
[...]

Ik snap wat je bedoeld, maar vind het ook wel zijn charme hebben:
Geralt is in de meeste conversaties erg onverschillig in zijn reacties (iig in W1 en W2, W3 heb ik geen idee van), wat ook wel weer past. Hij heeft al zoveel gezien/ meegemaakt dat het hem allemaal niet zo uitmaakt.

Een heel zakelijke man die Geralt.. :P
sowieso is dat ook een beetje witcher eigen volgens mij.. heb eerdere games niet gespeeld, maar was wel begonen met het lezen van de boeken ( last wish en sword of destiny ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 13-10 21:17

Vaak kan je die bij een smith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik kreeg die al te koop aangeboden in white orchard? daarna nog zeker 3x voorbij zien komen bij merchant of armorer. aanbod verschilt wel per keer dat je langskomt dus denk ook gewoon wat geluk nodig hiervoor.
GMacD schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:16:
[...]

sowieso is dat ook een beetje witcher eigen volgens mij.. heb eerdere games niet gespeeld, maar was wel begonen met het lezen van de boeken ( last wish en sword of destiny ).
Hij is ook al 100 jaar + oud (witchers verouderen niet echt snel zoals mensen doen) dus hij heeft een en ander wel gezien idd. ;) boeken zijn zeker een aanrader, echt goed om de achtergrond van het hele verhaal te snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Een tip trouwens die ik een keer voorbij zag komen; win tegen iedere merchant/innkeeper/smith tenminste 1 potje Gwent. Ze geven vrijwel altijd een unieke kaart aan je.

Als je Gwent niks vindt moet je het niet doen natuurlijk, maar het is handig om tegen iedereen te spelen zodat je niet later weer terug moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm

npolm

P8

Met welke faction speelt iedereen Gwent eigenlijk? Ik speel tot nog toe alleen maar met Northern Realms (daarmee start je dacht ik) om het overzichtelijk te houden en de beginselen te leren.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
polm85 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:24:
Met welke faction speelt iedereen Gwent eigenlijk? Ik speel tot nog toe alleen maar met Northern Realms (daarmee start je dacht ik) om het overzichtelijk te houden en de beginselen te leren.
Ik deed die tutorial en ik snapte het wss niet goed want ik gooide al mn kaarten in het veld. Verder nog 0 mee beziggehouden. Geeft het je kans op extra dingen of is het gewoon game inside a game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Dat is voorlopig ook de enige waarmee je kan spelen, omdat je voor de rest te weinig kaarten hebt. Ik koop weleens kaarten bij een merchant en speel altijd een potje tegen ze, maar ik kan voorlopig nog niks anders spelen dan Northern Realms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:39

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik heb even een vraag, ik heb sinds gisteren The Witcher 3, na een uur of 4 spelen ben ik nog steeds lvl 1 ( Bijna 2 ), Klopt het dat het zo traag is? Ik heb wat Main Quests gedaan en een stuk of 5 Side Quests.

Ik kan er ook niet echt meer vinden ( Side Quests ) Als ik ik op het bord kijk klik ik alles aan maar dan komen ze niet in mijn Quest Log :S.

Misschien dat iemand een gouden tip voor me heeft.

PS: Dit is mijn eerste Witcher game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Roshnak schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:26:
Ik heb even een vraag, ik heb sinds gisteren The Witcher 3, na een uur of 4 spelen ben ik nog steeds lvl 1 ( Bijna 2 ), Klopt het dat het zo traag is?
Je levelt niet heel hard nee, maar na 4 uur spelen nog lvl 1? Dunno of dit klopt, volgens mij was ik wel eerder 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik heb even een vraag, ik heb sinds gisteren The Witcher 3, na een uur of 4 spelen ben ik nog steeds lvl 1 ( Bijna 2 ), Klopt het dat het zo traag is? Ik heb wat Main Quests gedaan en een stuk of 5 Side Quests.

Ik kan er ook niet echt meer vinden ( Side Quests ) Als ik ik op het bord kijk klik ik alles aan maar dan komen ze niet in mijn Quest Log :S.

Het gaat inderdaad erg traag. Als je alles doet in White Orchard, ben je ongeveer level 3 á 4.
Ik speel nu ongeveer 20 uur en zit nog maar op level 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r

Nee zelf ook net level 2 na 6/7 uur ofzo hoor ;). Je neemt wss net als ik gewoon lekker de tijd. Levellen gaat langzaam en door grote wereld ben je ook veel tijd kwijt met reizen dus naar mijn weten is het niet langzaam, of zou ik het niet zo omschrijven ;)

Daarbij ben ik wel 2 a 3 uur bezig geweest met puur die interesting locations (vraagtekentjes op de map) te ontdekken. Gewoon lekker loot zoeken :D

[ Voor 8% gewijzigd door FlyLight3r op 26-05-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Ok bedankt iedereen, hoe zit het dan met dat bord, Moet ik alles zelf daarop lezen en dan uitzoeken waar een quest zich bevind, of zouden deze in je quest log moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 13-10 21:17

Main quests geven veel meer xp dan side quests!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyLight3r
Roshnak schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:29:
Ok bedankt iedereen, hoe zit het dan met dat bord, Moet ik alles zelf daarop lezen en dan uitzoeken waar een quest zich bevind, of zouden deze in je quest log moeten staan?
Naar mijn weten unlock je hiermee die ''interesting locations/points of interest'' (vraagtekens) op de map :). Ik had iig nadat ik bij dat bord was geweest ineens hele map volstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55
Ik heb nog niet genoeg kaarten voor andere facties dan northen realms. Ik koop wel alle kaarten die ik kan en speel tegen elke merchant/persoon minimaal 1 keer tot ik win, je krijgt alleen de eerste keer een kaart van ze. Enige waar ik tot nu toe veel moeite heb om tegen te spelen is Monster deck. Daar zijn een paar frozen kaartjes best handig :) Maja, is vooral geluk hebben.

Verder vermaak ik me prima, ook de quests doen is handig geeft je wat extra exp. Gezien de exp op Death March! niet hoog is, is alle extra exp welkom. Plus het is leuk om te doen.

Ik zit op 7k gold, zonder farmen via de truukjes die online te vinden zijn. Geen idee waarom mensen zoveel moeite doen voor gold, het ligt voor het oprapen.
Michielodc schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:30:
[...]

Main quests geven veel meer xp dan side quests!
Klopt. Maar de Contract: quests zijn zeker de moeite. Die geven 230-260 voor mij (tot nu toe).

[ Voor 11% gewijzigd door ye-roon op 26-05-2015 11:44 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Roshnak schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:29:
Sommigen unlocken points-of-interests op je map, die geven ook XP, maar niet zo veel. Andere geven je side-quests, die komen in je quest log te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 16:49
Veel (alle!) sidequests proberen te doen en als je alle Notice Boards leeghaalt krijg je vanzelf een boel ? op je map. Als je er hier een aantal van doet wanneer je ze tegenkomt, scheelt een hoop. En echt -alles- looten :p ik check meestal huisje/area 3x met Witcher Sense of ik niet een kistje vergeten ben. Had in het begin ook geld issues, maar ondertussen is alles in m'n craft lijst groen zonder ook maar iets van materials te kopen en heb een potje van 4k+ coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Wel jammer dat respecing 1000 gold kost, dat heb ik bijna nooit (lvl 6) :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Top! Bedankt iedereen, dan weet ik iig dat ik niks mis!

Kan ik vanavond met een gerust hart verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 00:48

Deem

Ontcijfer mij!

ye-roon schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:31:
[...]

Ik heb nog niet genoeg kaarten voor andere facties dan northen realms. Ik koop wel alle kaarten die ik kan en speel tegen elke merchant/persoon minimaal 1 keer tot ik win, je krijgt alleen de eerste keer een kaart van ze. Enige waar ik tot nu toe veel moeite heb om tegen te spelen is Monster deck. Daar zijn een paar frozen kaartjes best handig :) Maja, is vooral geluk hebben.

Verder vermaak ik me prima, ook de quests doen is handig geeft je wat extra exp. Gezien de exp op Death March! niet hoog is, is alle extra exp welkom. Plus het is leuk om te doen.

Ik zit op 7k gold, zonder farmen via de truukjes die online te vinden zijn. Geen idee waarom mensen zoveel moeite doen voor gold, het ligt voor het oprapen.
Ben level 7 en heb 2k ofzo. Koop nooit gear, nooit! Koop ingedienten om gear te craften. Koop recepten. verkoop alles waarvan je meer dan 10 hebt. Gebruik je repair toolkits.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Roshnak schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:34:
Top! Bedankt iedereen, dan weet ik iig dat ik niks mis!

Kan ik vanavond met een gerust hart verder.
Soms kun je wel terug naar een notice board, maar dan worden ze weer geel op je map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:47

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Het is wel een beetje overweldigend die kaart zeg :X Zo gigantisch groot qua afstanden en ook nog eens enorm veel vraagtekens op de kaart :X Ben op Velen/Novigrad de linkerkant onderin aan het uitkammen, maar daar zitten veel monsters met vééél hogere levels dan ik ben, dus dat schiet niet op. Dus nu maar weer de andere kant op, kijken wat daar te halen valt.

Is het overigens zo dat merchants niet allemaal hetzelfde betalen voor items? Sowieso betalen blacksmiths meer voor wapens dan merchants, maar ook onderling lijkt er nog verschil te zitten.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

eerste lvl is vrij lang idd, sowieso in eerste map gedeelte gaat het niet zo snel, maar als je wat main quests afhandelt in Velen, dan begint er wat tempo in te komen maar het is gewoon vrij langzaam, beetje gelijk aan skyrim vind ik, al gaan de eerste lvls daar wat sneller. De even levels, 2, 4,6 etc. zijn leukste ivm dat je dan extra slot krijgt in je skills menu :D

alles wat iets hoger is dan jouw level tot max 5 lvls hoger is prima te doen, helemaal op paard als het normale enemies zijn.

Dat message board heeft vaak 1 of 2 side quests of kom je die gewoon ondeweg tegen, de rest zijn berichten voor points of interest die idd vraagtekens zijn op je map, wel altijd even saven voordat je een dergelijk punt gaat bekijken, zijn vaak hogere lvl mobs dan je eigen lvl. ;)
Angeloonie schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:36:
Het is wel een beetje overweldigend die kaart zeg :X Zo gigantisch groot qua afstanden en ook nog eens enorm veel vraagtekens op de kaart :X Ben op Velen/Novigrad de linkerkant onderin aan het uitkammen, maar daar zitten veel monsters met vééél hogere levels dan ik ben, dus dat schiet niet op. Dus nu maar weer de andere kant op, kijken wat daar te halen valt.

Is het overigens zo dat merchants niet allemaal hetzelfde betalen voor items? Sowieso betalen blacksmiths meer voor wapens dan merchants, maar ook onderling lijkt er nog verschil te zitten.
Klopt, is erg groot maar dat is ook het mooie, in het verhaal van de boeken zijn ze ook echt een paar jaar onderweg. In Velen zul je eerst vooral de main en side quests moeten doen tot je denk ik iets van lvl 9-10 bent, dan kan je de veel van die points wel aan. linksonder is wel nogal hoger dan je begin lvl is idd, daar kwam ik ook op de harde manier achter :+

[ Voor 27% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-05-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:14:
[...]

Niet essentieel? Ik heb heel wat Witcher gear laten craften. ;)
Ik moet toegeven dat ik geen RPG fann ben. Maar ik vind het verhaal/geheel zo vet dat ik niet kan stoppen :p

Kvraag me eigelijk af als uw character level 12 is maar gear lvl 6. Is dat een probleem? Of moet de gear altijd op gelijkaardig niveau zijn. Btw speel op super easy maar underpowered win ik niet hoor tegen sterkere vijanden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:36:
Er is ook verschil per regio: http://imgur.com/qvwFuQh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:36:
[...]

alles wat iets hoger is dan jouw level tot max 5 lvls hoger is prima te doen, helemaal op paard als het normale enemies zijn.
Ik heb al wat enemies van 4 lvl's hoger dan mij gekilled, dit geeft wel voldoening :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Scifo83 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:40:
[...]

Ik moet toegeven dat ik geen RPG fann ben. Maar ik vind het verhaal/geheel zo vet dat ik niet kan stoppen :p

Kvraag me eigelijk af als uw character level 12 is maar gear lvl 6. Is dat een probleem? Of moet de gear altijd op gelijkaardig niveau zijn. Btw speel op super easy maar underpowered win ik niet hoor tegen sterkere vijanden.
heeft geen negatieve invloed maar beste is natuurlijk zodra je bepaalde armor/wapens kan laten maken voor jou lvl, zodat je ook de juiste wapens hebt op dat niveau.
Ik liep tot voor kort ook op lvl 1 gear terwijl ik lvl 6 ben maar armor en wapens wel op zo hoog mogelijke niveau nu, boots en handschoenen vallen wel mee qua invloed al helpt natuurlijk alles mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Welke perks zijn jullie voor gegaan met je ability points? Ik heb vooral punten gestoken in de rode; sneller slaan, hardere hits e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:46:
Welke perks zijn jullie voor gegaan met je ability points? Ik heb vooral punten gestoken in de rode; sneller slaan, hardere hits e.d.
Quen is love, Quen is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Chester schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:47:
[...]

Quen is love, Quen is life.
Ignii en de Jedi mind trick.. ( ben de naam ff kwijt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GMacD schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:48:
[...]

Ignii en de Jedi mind trick.. ( ben de naam ff kwijt )
Idem (Axii). Ik vind Quen de combat maar saai maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Welke is degene dat je iemands mind beinvloed? (ook in dialogen). Daar ben ik ook voor gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:49:
[...]

speel je op hoogste niveau? want quen moet je het gewoon hebben, anders 1 foutje = dood.
Ik heb eerst die auto heal optie gekozen, je constant volproppen met discutabele wolflevers en rauw vlees begon ik irritant te vinden. iig daarnaast de fast attack nu op niveau 2 en quen lvl 1, en trial of grasses upgrade, school of vipers upgrade? iig die voor light armor. Maar nog niet alles actief staan. paar andere die ik niet zo weet.

Axxi is de mind trick sign.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 26-05-2015 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 04-10 09:55
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:54:
[...]

speel je op hoogste niveau? want quen moet je het gewoon hebben, anders 1 foutje = dood.
Ik heb eerst die auto heal optie gekozen, je constant volproppen met discutabele wolflevers en rauw vlees begon ik irritant te vinden. iig daarnaast de fast attack nu op niveau 2 en quen lvl 1, en trial of grasses upgrade, school of vipers upgrade? iig die voor light armor. Maar nog niet alles actief staan. paar andere die ik niet zo weet.

Axxi is de mind trick sign.
Tip: als je bijen hoort, igni de beehive, gratis 2-4 Honeycombs. Zo overleef ik op death march :)

quen is love, quen is life. Ik heb nog niet die "heal als je geraakt word". Dat word mijn volgende skill. Ik zag ook goed truukje met die gas grenade, gooi die op de grond, activeer en hou je buff vast ga in het gas staan, free heal :)

Axii is geniaal in combat. Voor die eerste boss (die je vecht met iemand in je party). Axii, hit hit, axii, hit hit, axii, hit hit, repeat until infinity.

Ik heb dan nog 1 ability slot over, dat word waarschijnlijk die van Yrden dat iedereen in Yrden damage over time krijgt. Dan neem ik fast attack level 5, strong attack level 5, medium armor spec, dan laat ik sun and stars vallen, gezien ik kan healen met quen. Andere optie is: medium armor spec, using quen builds adrenaline en adrenaline verhoogt damage van signs.

Ik denk niet dat ik ga voor de "20% increased chance to burn" op igni. Met mijn huidge build heb ik al 90% kans om de target te burnen. Met meer gear zal dat alleen hoger worden, dus wasted skill in dat geval. Tenzij met 5/5 in die skill je ook targets kan burnen die dat normaal niet kunnen. Dan is die skill god and life and should be taken.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-10 16:49

KipCurreh

Nightcrawler

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:49:
[...]

meh, ik speel zelf op 2de hoogste niveau en heb die Quen/Swallow potion toch al redelijk nodig gehad... Het kan idd sommige gevechten misschien wel net iets te makkelijk maken, maar vooral bij meerdere tegenstanders is dit toch welkom imo...

Verder, wat een geniale game is dit toch... Had niets anders verwacht na The Witcher 2, maar toch... Is wel een beetje overweldigend als je van White Orchard (wat meer een kleinere map is, die meer overeen komt met de zones in W2) naar Velen gaat.. Wat een ruimte en aanbod aan vraagtekens en signposts ! Hier ben ik nog even zoet mee ;)

Over het lvlen, ik vind 't niet echt zo tergend langzaam gaan hoor. Als je in White Orchard alles doet, ben je normaal gezien net lvl 4.. Dit heb ik op een 6-tal uur gedaan..
Je komt alleen snel wat plaats te kort om al je abilities in te stoppen, aangezien elke place of power je nog punten geeft :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Over places of power gesproken, ik heb er nog geen een gevonden in Velen... ik vraag me af of ze er zijn. Maar goed, ik heb nog lang niet alles in Velen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Xanthian schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:28:
Over places of power gesproken, ik heb er nog geen een gevonden in Velen... ik vraag me af of ze er zijn. Maar goed, ik heb nog lang niet alles in Velen gedaan.
Ja :) hieronder:

spoiler:
in het moeras in het oosten van de map. Op de heuvel waar een fluisterende boom staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Op Easy mode level je sneller, op Hard en Death March (dus optie 3 en 4) level je extreem langzaam.

Echter, de eerste levels van de game zijn de moeilijkste omdat je dan nog geen speciale krachten hebt. Na White Orchard is het spel voor mij, op Death March, behoorlijk makkelijk. Het levelen gaat vanaf Level 6 ofzo ook explosief sneller, vooral als je Main Quests en Secondary Quests doet, of Witcher Contracts. De quests die je random tegenkomt (dus niet op noticeboards) krijg je bijna 0 XP voor.

Ben nu Level 15 en nu werk ik bijvoorbeeld Level 11 Main Quests af die echt een eitje zijn met Level 13-15 gear. Okee, je moet wel opletten en het gaat niet vanzelf en ik moet af en toe een savegame laden, maar een stuk minder dan aan het begin van de game toen ik echt constant dood ging.

Met 'alternate' Quen heb ik nu ook bijvoorbeeld bijna geen potions meer nodig. Ik doe een gevecht, raak gewond, even Quen Bubble aan en poef, weer 30-40% van mij HP terug. En repeat. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2015 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Hier heb ik er ook eentje gevonden

spoiler:
Als je in die underground grot zit samen met die Keira Metz, en je akkoord gaat om haar nog te helpen die lamp te vinden. Op het eind kan je dan ofwel de exit van de grot zoeken, de andere kant kom je een place of power tegen en daarna nog een hidden treasure die bewaakt wordt door een golem (lv6-ish)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

KipCurreh schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:33:
[...]

spoiler:
Als je in die underground grot zit samen met die Keira Metz, en je akkoord gaat om haar nog te helpen die lamp te vinden. Op het eind kan je dan ofwel de exit van de grot zoeken, de andere kant kom je een place of power tegen en daarna nog een hidden treasure die bewaakt wordt door een golem (lv6-ish)
Die heb ik net gedaan maar die niet gevonden, straks maar ff terug denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 108rogar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-10 12:47
Nog een place of power:

spoiler:
Quen punt zit onder aan de toren in het noordelijke puntje van het stuk met dat dorp waar je Hendrik vindt.

Ik vind het eigenlijk leuker om zonder die vraagtekens te verkennen. Weet iemand of je alle quests ook zelf tegen kunt komen? Of komen ze pas beschikbaar als je het notice board leest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-10 08:09
Weet iemand om armor en wapens van lvl 7 te vinden? Die diagrams daarvoor?

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
wauzer schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:45:
Weet iemand om armor en wapens van lvl 7 te vinden? Die diagrams daarvoor?
Ik gebruik op dit moment Cavalry armor, die is van level 6.
Mijn zwaard is iets wat ik op de bodem van de zee heb gevonden. Mooie Relic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Xanthian schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:49:
[...]

Ik gebruik op dit moment Cavalry armor, die is van level 6.
Mijn zwaard is iets wat ik op de bodem van de zee heb gevonden. Mooie Relic :)
Waar heb je die vandaan? :) armor en zwaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauzer
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-10 08:09

PSN: Wauzer010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:50:
[...]

Waar heb je die vandaan? :) armor en zwaard
De cavalry armor heb ik gamaakt bij een smid, onderweg bij een van de vraagtekens een keer gevonden in Velen. En het zwaard heb ik gevonden tijdens een treasure hunt quest ergens op een strand, maar aangezien loot random is heb je er niet veel aan.

Vooral veel quests en vraagtekens doen, daar krijg je toch de mooiste loot en diagrams van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Veel van de named items zijn niet random, en veel ervan vind je inderdaad via de treasure hunt quests :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
Ze zijn er :+
KipCurreh schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:33:

spoiler:
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:36:
[...]

Places of power, dat zijn volgens mij die oblisken die een van je signs een tijdelijk boost geven.
Een 'geheime' ingang welke je toegankelijk kan maken met Keira's dingetje is dat niet (correct me if i'm wrong).

[ Voor 16% gewijzigd door Nnoitra op 26-05-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024

je kan grotere krijgen via een side quest, zonde om deze te kopen of te craften. Heb ze wel ook al gezien bij een vendor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Heeft iemand die
spoiler:
magic lamp waarmee je met geesten kan communiceren
al gebruikt? Gebruik je die automatisch of kun je er speciale verstopte dingen mee ontdekken?

[ Voor 12% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 26-05-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
spoilertags ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:07:
spoiler:
Heeft iemand die magic lamp al gebruikt waarmee je met geesten kan communiceren? Gebruik je die automatisch of kun je er speciale verstopte dingen mee ontdekken?
Je weet waarom je 'm gekregen hebt? Iets met een quest die je voor de gever ervan uit moet voeren?
Niet alle dialogen wegklikken en je quests lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 16:18
1x buiten de quest een geest gezien maar kon er verder helemaal niks mee (icoontje blijft ook wit op mn kaart dus ik mis ergens wel iets...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Nnoitra schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:10:
[...]

Je weet waarom je 'm gekregen hebt? Iets met een quest die je voor de gever ervan uit moet voeren?
Niet alle dialogen wegklikken en je quests lezen.
Ik luister alle dialogen af eigenlijk :) ik snap waarom ik hem voor die quest nodig had, maar ik dacht misschien kan ik naar sommige plekken terugkeren en nieuwe dingen ontdekken met dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-10 13:54
Basekid schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:11:
1x buiten de quest een geest gezien maar kon er verder helemaal niks mee (icoontje blijft ook wit op mn kaart dus ik mis ergens wel iets...)
Je heht hem wel geselecteerd? Waar je ook je skills kiest? Ik snapte het aan het begin namelijk ook niet :) Dan gewoon mikken en de juiste knop klikken. (Bij xbox is dat RB volgens mij bij andere geen idee)

ps. Of gooi ik hier 2 vragen door elkaar? Dit gaat over lamp verhaal.

[ Voor 7% gewijzigd door RuttoG op 26-05-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 16:18
RuttoG schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:12:
[...]

Je heht hem wel geselecteerd? Waar je ook je skills kiest? Ik snapte het aan het begin namelijk ook niet :) Dan gewoon mikken en de juiste knop klikken. (Bij xbox is dat RB volgens mij bij andere geen idee)
Ik zag de geest wel door de groene gloed, maar er gebeurde verder niks (ook geen interactie button ofzo)

Misschien een bug, soms zijn die interacties erg fiedelig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 19:09
Weet iemand of Alternate modes voor de signs per definitie sterker zijn? Die van Aard bijvoorbeeld duwt iedereen om je heen weg, ipv een cone voor je. Is dat niet per definitie beter? Of is die iets zwakker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:12:
[...]

Ik luister alle dialogen af eigenlijk :) ik snap waarom ik hem voor die quest nodig had, maar ik dacht misschien kan ik naar sommige plekken terugkeren en nieuwe dingen ontdekken met dat ding
Dan heb jij je vraag gewoon niet goed geformuleerd; iets om op te letten.
Die reactie maakt het een stuk duidelijker, dat had ook in 1 post gekund. ;)

En staat die lamp niet tussen je 'Quest items' in je inventory?
Zo ja": die items zijn normaal gesproken alleen te gebruiken bij quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Nnoitra schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:02:
[...]

Ze zijn er :+

[...]

[...]

Places of power, dat zijn volgens mij die oblisken die een van je signs een tijdelijk boost geven.
Een 'geheime' ingang welke je toegankelijk kan maken met Keira's dingetje is dat niet (correct me if i'm wrong).
Heb je gelijk in, ik bedoel wel degelijk een obelisk.
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:36:
[...]

spoiler:
Als je in de kamer komt na de (makkelijke) puzzel met die 4 beelden, waar Keira de lamp vindt, kan je volgens mij als ik 't goed herinner links ergens op klimmen. Dus niet de quest marker volgen !
Als je daarop klimt kom je volgens mij uit op een Obelisk (paarse gloed), en een beetje verder de hidden treasure met Golem.
Ik kan 't deze avond nog eens nakijken als je 't niet vindt, ben 't ook niet 100% meer zeker, ook al was 't gisteren dat ik er was ;)

[ Voor 44% gewijzigd door KipCurreh op 26-05-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
yinx84 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:15:
Weet iemand of Alternate modes voor de signs per definitie sterker zijn? Die van Aard bijvoorbeeld duwt iedereen om je heen weg, ipv een cone voor je. Is dat niet per definitie beter? Of is die iets zwakker?
Ze zijn niet perse sterker. Het is gewoon een alternate mode. Bij Quen gebruik ik ze beide, afhankelijk van de situatie. Idem voor Igni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-10 19:09
Chester schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:18:
[...]

Ze zijn niet perse sterker. Het is gewoon een alternate mode. Bij Quen gebruik ik ze beide, afhankelijk van de situatie. Idem voor Igni.
Ben ik toch benieuwd naar het verschil tussen normale Aard en de Alternate... als ik de beschrijving lees is de Alternate beter... maar er is vast wel een catch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
Basekid schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:13:

Ik zag de geest wel door de groene gloed, maar er gebeurde verder niks (ook geen interactie button ofzo)

Misschien een bug, soms zijn die interacties erg fiedelig
Er is geloof ik ook geen interactie button.
Je moet de lamp in je 'alternate' slot zetten, via je quick access, zoals je ook je crossbow selecteert.
En dan kun je 'm activeren door de betreffende knop in te drukken / ingedrukt te houden.
Dan gaat er wel gebeuren wat er hoort te gebeuren; interactie is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
yinx84 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:15:
niet per definitie.. ligt gewoon aan wat jij belangrijk vind aan een skill..welke eigenschappen bij jouw speelstijl passen..of moment waarop je het nodig hebt.. crowd control, tegen 1 sterke baas..etc etc etc.. 'situational'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nnoitra schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:02:
[...]

spoiler:
Die
spoiler:
eye of leyarna
ofzo bedoelde ik niet nee, maar voorzover ik weet had ik alles langsgelopen om te zien of er nog wat was en geen obelisk gezien. Ik ga wel even op onderzoek uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
yinx84 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:19:
[...]

Ben ik toch benieuwd naar het verschil tussen normale Aard en de Alternate... als ik de beschrijving lees is de Alternate beter... maar er is vast wel een catch.
Je knockdown kans gaat dan omlaag. Bij tier 1 heb je 21% minder kans op een knockdown, bij tier 2 is dat 17% minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
KipCurreh schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:16:
spoiler:
Als je in de kamer komt na de (makkelijke) puzzel met die 4 beelden, waar Keira de lamp vindt, kan je volgens mij als ik 't goed herinner links ergens op klimmen. Dus niet de quest marker volgen !
Als je daarop klimt kom je volgens mij uit op een Obelisk (paarse gloed), en een beetje verder de hidden treasure met Golem.
Ik kan 't deze avond nog eens nakijken als je 't niet vindt, ben 't ook niet 100% meer zeker, ook al was 't gisteren dat ik er was ;)
Oh, daar!
Ik dacht nog in die kamer met dat toffe gevecht, daar waar je die 'magische muren weghaal' amulet krijgt :+
Zal daar nog eens kijken, weet niet meer of die obelisk wel gevonden heb :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
spoiler:
Zo he. Ik werd net even in de pan gehakt door wat Drowners :+. Ookal zijn ze lager level dan mij op hoger difficulty zijn die fast attacks van ze nogal dodelijk :D. Ook vond ik die gargoyle super irritant om tegen te vechten.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

"While trying to get some better gear, I managed to grab a boat and venture out to an island. There I discovered some landmarks, beat up some baddies along the way and read books and notes I found while on the prowl. Hours later I visit a quest giver and she tells me about a supposedly haunted island from which no one has ever returned. Geralt smiles slyly: "I did. And while I was there I felt something that was off but couldn't find the source."

"In any other RPG the NPC AND the protagonist would probably just prattle on, talking about this "new" place, ignoring my previous visit and findings. Thank you, CDPR, for not breaking the immersion. 10/10!"
Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Super toch ! Ik had ongeveer hetzelfde voor ;

spoiler:
Op een slagveld in Velen vraagt een groepje scavengers mij om hen te beschermen van necrophages terwijl zij de doden looten etc.. Ik aanvaard deze sidequest en hoewel 't lukt om de ghouls te verdrijven, sterft de persoon die mij deze quest heeft gegeven.. Een andere NPC geeft mij dan maar mijn reward...

Even later kom ik in een dorpje waar een shady merchant mij een pass wilt verpatsen voor 100 orens.. Ik zeg no deal, en dan komt hij met een quest dat zijn brother in law op het slagveld wel iemand kan gebruiken die hem beschermt terwijl hij zijn ding kan doen...
Geralt antwoordt "I've already been there.. I'm sorry but your brother in law is dead". Weg deal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

KipCurreh schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:03:
[...]

Super toch ! Ik had ongeveer hetzelfde voor ;

spoiler:
Op een slagveld in Velen vraagt een groepje scavengers mij om hen te beschermen van necrophages terwijl zij de doden looten etc.. Ik aanvaard deze sidequest en hoewel 't lukt om de ghouls te verdrijven, sterft de persoon die mij deze quest heeft gegeven.. Een andere NPC geeft mij dan maar mijn reward...

Even later kom ik in een dorpje waar een shady merchant mij een pass wilt verpatsen voor 100 orens.. Ik zeg no deal, en dan komt hij met een quest dat zijn brother in law op het slagveld wel iemand kan gebruiken die hem beschermt terwijl hij zijn ding kan doen...
Geralt antwoordt "I've already been there.. I'm sorry but your brother in law is dead". Weg deal _/-\o_
Whahaha, Geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
na een bepaald stuk level je ook wat sneller achter elkaar, voor de mensen die bang zijn dat levelen zo traag gaat. op het begin ging ik nog wel eens dood, maar nu worden de gevechten me wel iets te makkelijk, helemaal omdat sommige spreuken iets te overpowered zijn.

is het trouwens iemand opgevallen als je bijvoorbeeld 3 plaatsen moet afzoeken, je altijd bij de laatste moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Nieuwevolger schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:13:

is het trouwens iemand opgevallen als je bijvoorbeeld 3 plaatsen moet afzoeken, je altijd bij de laatste moet zijn.
Ja :') of dat je áltijd op zoek bent naar iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:04
Dat is zo ongeveer gebruikelijk voor elke game, daarin onderscheid The Witcher zich dus niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-10 12:20

Ulti23

Quality Time

Schrok me gisteravond (nacht) de kolere >:)

spoiler:
Ik ben nu level 5, bijna 6, en zit ondertussen aardig te questen in Velen. Bij die brug waar veel volk wacht om over te steken (je hebt daar een pass nodig, maar je kan er makkelijk omheen lopen ;) ) ging ik linksaf en ergens een cave in. Ik trigger een quest zie ik en ik denk, ach ja, we zien het wel, even lekker die cave exploren. Na wat eieren van een of ander beest vernietigd te hebben, loop ik me in een val met een of ander groot spinnebeest :P Bleek dus dat je daar recommended level 33 moest zijn... Ik schrok me de pleures en ben direct gevlucht O-)
.

Het spel verrast mij continue, wat een heerlijke verknipte wereld om jezelf in te verliezen :)

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Vraag me af wat medeTweakers hier hebben gedaan, het gaat om een stuk in het moeras (level 6-8 ongeveer):

spoiler:
De witches sturen jou naar een dorp en in dat dorp krijg je de opdracht naar een fluisterende boom te kijken. Eenmaal daar vind je een soort evil spirit onder de boom die wil dat jij hem een paard, veren en zijn botten brengt.Ik heb hem bevrijd, heeft iemand anders iets gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

@piet: ik heb em kapotgeslaan, was minder werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 15:18
SideShow schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:30:
@piet: ik heb em kapotgeslaan, was minder werk :D
+1

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:29:
Vraag me af wat medeTweakers hier hebben gedaan, het gaat om een stuk in het moeras (level 6-8 ongeveer):

spoiler:
De witches sturen jou naar een dorp en in dat dorp krijg je de opdracht naar een fluisterende boom te kijken. Eenmaal daar vind je een soort evil spirit onder de boom die wil dat jij hem een paard, veren en zijn botten brengt.Ik heb hem bevrijd, heeft iemand anders iets gedaan?
ik kreeg een rare vibe..kapot gemaakt! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ulti23 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:26:
Schrok me gisteravond (nacht) de kolere >:)

spoiler:
Ik ben nu level 5, bijna 6, en zit ondertussen aardig te questen in Velen. Bij die brug waar veel volk wacht om over te steken (je hebt daar een pass nodig, maar je kan er makkelijk omheen lopen ;) ) ging ik linksaf en ergens een cave in. Ik trigger een quest zie ik en ik denk, ach ja, we zien het wel, even lekker die cave exploren. Na wat eieren van een of ander beest vernietigd te hebben, loop ik me in een val met een of ander groot spinnebeest :P Bleek dus dat je daar recommended level 33 moest zijn... Ik schrok me de pleures en ben direct gevlucht O-)
.

Het spel verrast mij continue, wat een heerlijke verknipte wereld om jezelf in te verliezen :)
had beetje hetzelfde op lvl 5 bij de eerste endrega warrior, ik was die workers aan het slayen easy peasy, komt opeens zo'n warrior op het veld, die komt als die workers gealarmeerd worden. loop er echt recht tegenaan, schrok me de tering. :P

Pagina: 1 ... 27 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic