Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Oh ja? funny! ik zit op blood and broken bones te spelen..ben benieuwd hoe lastig het later word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 20:20
Ik begreep trouwens dat ? icoontjes pas komen als je notice boards leest en met mensen praat. Dat ze allemaal van je kaart zijn betekent dus niet dat je dat hele gebied dus ook echt af hebt.

(tijd voor mij om dus terug te keren naar white orchard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:00
Basekid schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:57:
Ik begreep trouwens dat ? icoontjes pas komen als je notice boards leest en met mensen praat. Dat ze allemaal van je kaart zijn betekent dus niet dat je dat hele gebied dus ook echt af hebt.

Klopt, je krijgt ze (gedeeltelijk) van de kleine briefjes op de notice board, van praten/afluisteren vaet mensen en je kan ze zelfs random tegenkomen!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Basekid schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:57:

Klopt! was mij ook opgevallen dat er weer nieuwe notities op de board kwamen..zo kunnen we nog wel ff doorgaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 11:30
Zijn de point of interest iconen ( ? ) ook uit te schakelen? Doet een beetje af aan de exploration en immersion imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:13
Puc van S. schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:59:
[...]
Klopt, je krijgt ze (gedeeltelijk) van de kleine briefjes op de notice board, van praten/afluisteren vaet mensen en je kan ze zelfs random tegenkomen!
Klopt, dat random komt overigens best vaak voor als je door de open wereld kruist. Van smuggler hideouts tot bandit camps. Vaak vindt je hier behoorlijk goede loot en diagrams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
GMacD schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:00:
[...]

Klopt! was mij ook opgevallen dat er weer nieuwe notities op de board kwamen..zo kunnen we nog wel ff doorgaan :9
Ook wel gewoon briefjes die je al gezien hebt hoor. Ze blijven gewoon terugkomen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:01
voxxel schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:54:
[...]

Dat is vrij normaal. Ik las btw dat je minder xp krijgt op hogere moeilijkheidsgraden.
ik heb wel een aantal mensen gehoord die veel meer exp krijgen. Maar ik denk dat dit een bug is. Een van mijn vrienden is namelijk al level 16 en is White orchard nog niet eens uit...

ik doe het wel lekker op het normale tempo =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ja dat is overduidelijk een bug dan. Of misschien krijg je veel xp voor farmen op lage difficulties. Ik weet wel dat het op Death Marsh absoluut niet loont om monsters buiten quests om te doden (behalve voor de loot).

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 19:10

bAdmuTs

mAzE

lordprimoz schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:09:
[...] Een van mijn vrienden is namelijk al level 16 en is White orchard nog niet eens uit...
Level 16 al :/ , kom ik aan met mijn level 2 en een beetje :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Het valt mij ook op dat het levelen vrij langzaam gaat. Je hebt 1000 XP nodig voor level 2. En je krijgt 25 XP voor quest... Met rondneuzen, beetje bandits neer meppen krijg ik meer ik XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-10 12:13
Puc van S. schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:48:
[...]

En hoe bepaalde dingen in side quests later weer terug naar boven komen en je al dan niet tegenwerken !
Ja, mooi gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-10 09:56

Madstorm

Derping all the way!

Xanthian schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:14:
Het valt mij ook op dat het levelen vrij langzaam gaat. Je hebt 1000 XP nodig voor level 2. En je krijgt 25 XP voor quest... Met rondneuzen, beetje bandits neer meppen krijg ik meer ik XP.
Voor de storyline quests krijg je wel (veel) meer, zo rond de 500xp per voltooide quest volgens mij.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
lordprimoz schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:09:
[...]

ik heb wel een aantal mensen gehoord die veel meer exp krijgen. Maar ik denk dat dit een bug is. Een van mijn vrienden is namelijk al level 16 en is White orchard nog niet eens uit...

ik doe het wel lekker op het normale tempo =P
16? Dan is er toch ook niets meer aan?

spoiler:
de Velen main quests in Velen beginnen namelijk op +- 5/6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel sinds het begin van de game op Death March en volgens mij is het puur de opzet van die difficulty mode dat je voorzichtig te werk gaat, dus dat je ook langzamer kan levellen. Ik ben nu Level 5 en het levellen gaat nu langzaamaan sneller. Ik doe wel alle side-quests die ik tegenkom. Bijvoorbeeld, van Level 4 naar 5 ging al een heel stuk sneller in vergelijking met Level 3 naar 4. Ik was toen net Level 4 na White Orchard.

Volgens mij is het ook juist de bedoeling van Death March dat je niet je enemies kan overlevellen, of in ieder geval, een stuk moeilijker. Ik kom nu dan ook over het algemeen vijanden tegen van Level 6-8 en die zijn 'groen' dus goed te doen. Het is pas een probleem als je 'rode' of 'skull' vijanden tegenkomt, maar dat hoeft niet altijd een probleem te zijn zoals je in mijn filmpje gezien hebt van mijn Level 4 character tegen een Level 14 Wyvern. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Speel wel met een weight mod, want dat geouwehoer met je loot en alles op orde houden dat heb ik nooit wat gevonden, gewoon alle balle verzamele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
nouja, als de wereld daadwerkelijk zoveel groter is als bijv Skyrim, dan mag het ook wel langzaam gaan. Er zullen meer als genoeg quests zijn te vinden.

Het levelen is namelijk een belangrijk aspect om het spel leuk te blijven vinden. Zodra je max level bent en de storyline hebt uitgespeeld dan ga je vaak ook niet meer verder met de talloze sidequests. Op zon moment verdwijnt mijn interesse in de game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

CrapperDeCrap schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:19:
Speel wel met een weight mod, want dat geouwehoer met je loot en alles op orde houden dat heb ik nooit wat gevonden, gewoon alle balle verzamele.
Hmm, heb je linkje? Is dit via de steam workshop?
Andere 'externe' mods vertrouw ik (nog) niet zo.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:18:
Ik speel sinds het begin van de game op Death March en volgens mij is het puur de opzet van die difficulty mode dat je voorzichtig te werk gaat, dus dat je ook langzamer kan levellen. Ik ben nu Level 5 en het levellen gaat nu langzaamaan sneller. Ik doe wel alle side-quests die ik tegenkom. Bijvoorbeeld, van Level 4 naar 5 ging al een heel stuk sneller in vergelijking met Level 3 naar 4. Ik was toen net Level 4 na White Orchard.

Volgens mij is het ook juist de bedoeling van Death March dat je niet je enemies kan overlevellen, of in ieder geval, een stuk moeilijker. Ik kom nu dan ook over het algemeen vijanden tegen van Level 6-8 en die zijn 'groen' dus goed te doen. Het is pas een probleem als je 'rode' of 'skull' vijanden tegenkomt, maar dat hoeft niet altijd een probleem te zijn zoals je in mijn filmpje gezien hebt van mijn Level 4 character tegen een Level 14 Wyvern. ;)
Wat ben je na White Orchard gaan doen (al dan niet met spoiler tags :P), ik heb een beetje moeite met quests vinden rond mijn level.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Madstorm schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:21:
[...]

Hmm, heb je linkje? Is dit via de steam workshop?
Andere 'externe' mods vertrouw ik (nog) niet zo.
https://www.reddit.com/r/...tcher_3_weight_limit_mod/

Wat wijzigingen in de patch, zolang er nog geen nieuwe is werkt deze in ieder geval goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracheer
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-03-2024
Verhaal en atmosfeer is zeer fijn, leuk dat er echt z'n verschil is in personages en intelligentie, het is eens de moeite om wat boeken of notices te lezen, zijn soms echt hilarisch. Ook fijn dat altijd goed doen ook niet altijd positief is :)

De combat en controls zijn wel niet echt zo handig, parry lijkt ook niet altijd te werken zoals verwacht. Maar dit kan ook gewoon nog zijn omdat ik het zelf nog niet zo door heb.

Had wel vaak crashes bij het laden van mij inventory, volledige freeze buiten muziek, heb frame size of full screen gezet en werk nu vlekkeloos (tot nu toe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:06
voxxel schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:22:
[...]

Wat ben je na White Orchard gaan doen (al dan niet met spoiler tags :P), ik heb een beetje moeite met quests vinden rond mijn level.
Lekker gaan exploren. Je komt vanzelf bendes/monsters/dieren tegen die je af kunt slachten. Zo krijg je weer een beetje XP en level je rustig aan verder. Daarna kun je vanzelf weer wat quests gaan doen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voxxel schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:22:
[...]

Beetje de omgeving gaan exploren rond de Crossroads. Even langs het Noticeboard gaan en je hebt weer wat questleads te pakken. Vervolgens even verder gegaan met de mainquest en naar het fort van die Baron toegegaan, rond die regio zitten ook wat quests. Vanaf dat moment gaat het wat sneller qua levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Zijn jullie trouwens een beetje goed in fistfighting? Ik krijg maar niks geblocked (met mouse en kb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Heb de afgelopen dagen ongeveer 10 uur gespeeld. Ben net lvl 4 geworden en speel op de een na hoogste moeilijkheid. Ben net in Velen aangekomen om de storyline verder te vervolgen.
spoiler:
Family Matters Botchling Monster
maar de quest die ik moet doen is gewoon te hoog/moeilijk. Moet maar weer terug naar het eerste gebied denk ik. Opzich ziet de wereld er prachtig uit. De sfeer van de game is ook goed! Maar omdat ik de combat moeilijk onder de knie krijg ga ik net te vaak dood. Dus overweeg om de moeilijkheid een tandje terug te zetten. Of ik moet zorgen voor betere gear.

Misschien kan iemand aangeven of ik echt al te ver ben in de story, of dat ik me gewoon niet moet aanstellen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 21-05-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:53

npolm

P8

polm85 schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:03:
Gisteren ook uurtje of 2 gespeeld op de PS4.
Ben voor de Griffin (Peter?) gestopt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet versteld sta van de hele game, alhoewel ik nu al weet dat ik er talloze uren in ga stoppen. Gelukkig loopt de game wel vloeiend en heb ik gelukkig geen problemen gehad met loading screens of iets dergelijks.
Het lijkt voor mij ook veel meer op Skyrim dan DA:I. En dat bevalt mij wel!

Minpuntjes al eerder opgemerkt:
- veel te kleine tekst + inventory scherm
- onhandig openen/plukken met Geralt
- zaken als gras en steen zijn nou niet echt scherp + bijzonder te noemen, al zijn de vergezichten wel prachtig, vind ik toch jammer
Ik moet toch mijn eerdere review herschrijven.
De tekst is waanzinnig genoeg gemakkelijk in te zoomen (zie: http://www.gamepur.com/ne...-hunt-too-small-text.html)
En de instellingen van mijn TV stonden verkeerd, waardoor ook de graphics toch een stuk mooier en realistischer zijn dan in eerste instantie! O+

Trouwens, ik hebt zojuist de Griffin verslagen op Blood & Broken Bones en ben sinds kort level 2. Had overigens geen moeite ermee. Quen en dodgen zijn enorm belangrijk merk ik. (tip)
Vind de quest met de dwerg in White Orchard echt gaaf trouwens, zoveel beter dan de gemiddeld fetch-quest van de gemiddelde RPG-game.

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:01:
Heb de afgelopen dagen ongeveer 10 uur gespeeld. Ben net lvl 4 geworden en speel op de een na hoogste moeilijkheid. Ben net in Velen aangekomen om de storyline verder te vervolgen, maar de quest die ik moet doen is gewoon te hoog/moeilijk. Moet maar weer terug naar het eerste gebied denk ik. Opzich ziet de wereld er prachtig uit. De sfeer van de game is ook goed! Maar omdat ik de combat moeilijk onder de knie krijg ga ik net te vaak dood. Dus overweeg om de moeilijkheid een tandje terug te zetten. Of ik moet zorgen voor betere gear.
beetje goede gear verzamelen kan goed helpen..combat systeem merk ik dat dodge echt heel belangrijk is..goed timen met dat oplichtende indicator. Quen (schrijf ik het goed, witcher noob..) kan je ook casten voor je gevechten aangaat, dan vult je stamina namelijk sneller voordat geralt zn zwaard trekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Als ik het zo lees, maak ik toch te weinig gebruik van Quen. Op dit moment is het Ignii wat ik het meest gebruik.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
GMacD schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:07:
[...]

beetje goede gear verzamelen kan goed helpen..combat systeem merk ik dat dodge echt heel belangrijk is..goed timen met dat oplichtende indicator. Quen (schrijf ik het goed, witcher noob..) kan je ook casten voor je gevechten aangaat, dan vult je stamina namelijk sneller voordat geralt zn zwaard trekt!
Dodgen gaat opzich steeds beter :) Die spell casten voor ik ga vechten heb ik nog niet eerder gedaan. Meestal kijk ff in de beastery (?) waar zijn weakness zit. En probeer ik hem daarmee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 19:10

bAdmuTs

mAzE

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:01:
Heb de afgelopen dagen ongeveer 10 uur gespeeld. Ben net lvl 4 geworden en speel op de een na hoogste moeilijkheid. Ben net in Velen aangekomen om de storyline verder te vervolgen, maar de quest die ik moet doen is gewoon te hoog/moeilijk. Moet maar weer terug naar het eerste gebied denk ik. Opzich ziet de wereld er prachtig uit. De sfeer van de game is ook goed! Maar omdat ik de combat moeilijk onder de knie krijg ga ik net te vaak dood. Dus overweeg om de moeilijkheid een tandje terug te zetten. Of ik moet zorgen voor betere gear.
Heb gemerkt dat je echt een strategie voor vechten moet hebben, dan gaat het een stuk makkelijker. Ik als level 1 tegen een level 6 beer geen probleem terwijl tegen 4/5 wolven/drowners etc ging ik altijd wel een paar keer dood. Full frontal vechten werkt ook niet in deze game :). Veel parrying (ik vecht met rechtermuisknop ingedrukt) en niet rollen maar dodge werkt het best, kost geen stamina. En Quen gebruiken.

edit: en je gear repareren, met een bot zwaard lukt het niet zo goed ;)

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 21-05-2015 11:17 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Quen upgraden is ook een goeie, heb die eerste tier volledig geupgrade. Het laat bovendien bleeding stoppen wat soms erg handig is. Daarnaast laat het je schild exploderen wat de vijanden even van je af slaat en soms zelfs doodt :p.

Ben zelf bijna klaar met de bloody baron quest, ga daarna weer even wat sidequests doen en vraagtekentjes bezoeken. Kom op vraagtekens soms level 15 monsters tegen die me in 1 klap dood hebben :X. Al met al een erg leuk spel... Hier en daar bugs en vind de open wereld af en toe niet geweldig werken. Denk dat ik tot nu toe TW2 leuker vond, maar moet me er echt wat meer in verdiepen, snap een hele boel in het spel nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Laatst online: 23-03 12:21
Heb hem even gedownload om te kijken hoe hij zou draaien op mijn oude bakkie.
(AMD Phenom ii 940, 7970, 8 gig). Kan bijna op het hoogste spelen.

De game is verbazend goed geoptimaliseerd.

Tot dusver waren er wel wat dingetjes die onder + en - punten geschaard kunnen worden.

+
Goede performance
Geweldige atmosfeer(de bomen, de groepen dieren
Afwisselende quests
Controls zijn erg goed, en het feit dat hij on the fly kan switchen van muis naar controller
Zoveel te ontdekken
paarden systeem
je hebt echt het idee hoe shit het leven is

-
Ik had graag een vaste compagnon gehad, speelde Skyrim en Dragon Age ook altijd met buddies

Het zwemmen is irritant

Inventory is soms onoverzichtelijk

Je kan niet zelf craften, koken, vissen etc?

Kun je ergens een opslag plaats/hhuisje krijgen?

De game voelt dumbed down op bepaalde plaatsen (toxicity uit Witcher 1 was beste)

Nu lijkt het alsof Gerald een ton Cyanide kan drinken

(Ik heb net de Griffen verslagen en ben nu opweg naar de volgende locatie)
Ga hem vandaag op Steam kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
De hoeveelheid crafting materials in dit spel is ongekend. Ik heb pagina's vol met ingredients and kan kan nog maar weinig maken eigenlijk. Ik mis steeds ingredienten maar die zal ik later vast nog wel krijgen.

Ik zit trouwens erg te dubben of ik mijn spullen moet verkopen of juist moet dismantlen. Ik kom steeds geld tekort... maar ik wil eigenlijk ook veel crafting materials hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordprimoz
Xanthian schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:55:
De hoeveelheid crafting materials in dit spel is ongekend. Ik heb pagina's vol met ingredients and kan kan nog maar weinig maken eigenlijk. Ik mis steeds ingredienten maar die zal ik later vast nog wel krijgen.

Ik zit trouwens erg te dubben of ik mijn spullen moet verkopen of juist moet dismantlen. Ik kom steeds geld tekort... maar ik wil eigenlijk ook veel crafting materials hebben.
je kan zien welke materials je terugkrijgt als je dismantled. Dus dit zou ik enkel doen als je een tekort hebt of een van de materials nog niet hebt. Zoniet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
robinez schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:32:
Er zit een kaart spel in de game die ik echt fantastisch vind. Dit spel heet Gwent en zou met gemak een aparte game kunnen zijn. In dit spel speel je met 1 van je 4 decks. Een deck moet minimaal 22 kaarten bevatten (beetje zoals magik the gathering) en je begint met een starters deck. Elk spelletje bestaat uit maximaal 3 ronden tot dat iemand 2 keer gewonnen heeft. Uit de 22 kaarten van je deck trek je 10 kaarten en daar speel je de 3 rondes mee (dus weer spaarzaam met je kaarten per ronde). Het is super strategisch en gaat veel dieper dan je op het eerste gezicht denkt.

Nou komt het mooie van dit spel. In the witcher kun je namelijk je deck waarmee je speelt flink gaan verbeteren en zo een steeds sterker deck te krijgen. Er zijn 4 verschillende type decks die je kunt gaan ontwikkelen dus afhankelijk van je tegenstander kun je voor een unique deck kiezen hiervoor. De kaarten om je deck te verbeteren of te veranderen kun je winnen door te spelen tegen andere gwent spelers in the witcher. Als je wint komt het best vaak voor dat je een veel betere gwent kaart dan degene die je nu hebt wint en zo wordt je deck steeds sterker. Ook zijn er verschillende gwent quests en als je die volbrengt heb je kans dat je een unique gwent kaart verdient.

Je ziet het wel vaker in open wereld games dat er kaart games in zitten, maar die zijn meestal vrij eenvoudig kwa opzet, dit is gewoon een game in een game, zeker door de strategie en de mogelijkheid om naast de gewone quest gameplay ook altijd op zoek te zijn naar die ene unique gwent kaart die je deck onoverwinnelijk maakt.

Meer mensen hier zo enthousiast over gwent?
Ja ik ben net zo enthousiast als jij! Gisteravond bijna alleen maar bezig geweest met Gwent. Doet me weer een beetje denken aan mijn pokemon kaarten periode haha. Gaat heel veel tijd in zitten in ieder geval:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Helaas kan ik de quest niet meer verlaten
spoiler:

Ik moet hem wel zien te halen, maar krijg het echt niet voor mekaar. Dodgen ipv rollen gaat al een stuk beter. Moeilijkheid verlagen kost me een trophy op het eind :(

beetje doorbijten is leuk, maar al 3 uur hetzelfde gevecht herhalen is ook niet alles :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:13:
spoiler:

Ik moet hem wel zien te halen, maar krijg het echt niet voor mekaar. Dodgen ipv rollen gaat al een stuk beter. Moeilijkheid verlagen kost me een trophy op het eind :(

beetje doorbijten is leuk, maar al 3 uur hetzelfde gevecht herhalen is ook niet alles :p
Kun je moeilijkheidsgraad niet naar beneden doen?

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Paar vraagjes:

Wat is Quen?

Aan welke toets binden jullie dodgen? Ik vind alt toets niet lekker liggen. ..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Madstorm schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:14:
[...]

Kun je moeilijkheidsgraad niet naar beneden doen?
Kan wel, maar dan krijg je minder xp/loot ;)

Van te voren je silver sword geolied?
Langs de weaponsmith/armorer geweest om je gear te enchancen?
Evt. runes in je upgrade slots gedaan?
Je abilities her ingedeeld zodat je de nuttigste hebt?

[ Voor 31% gewijzigd door Puc van S. op 21-05-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Scifo83 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:17:
Paar vraagjes:

Wat is Quen?

Quen is een sign.
Ik bind 'm aan de 'page up' zodat ik elke keer het halve toesenbord moet oversteken om 'm te dodgen. :+
Bind 'm toch lekker aan een toets waarvan JIJ vind dat die voor JOU het beste werkt. Trial & Error.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 12:16
oxford bastard schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 21:54:
[...]

wow ben al tig keer dood gegaan op de een na laatste moeilijkheidsgraad. Moet af en toe switchen naar normal. Komt ook denk dat ik nog steeds nie kan wennen aan de combat en dat en niet zomaar hack'n slashen is. Ik moet de game echt leren spelen en de manier van aanpakken van voornamelijk bosses. Ik kwam laatst een beer tegen en die was 4 levels hoger dan mij en maakte totaal geen kans. Maar toen ik hem met mun paard aanviel was ie zo dood hehe.
Wat in eerdere witchers ook zo was is dat sidequests vaak makkelijk zijn en main quests moeilijker, kan zijn dat je nu best wel overpowered bent voor je main quests?
ASNNetworks schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 23:38:

Zijn de boeken die je kan looten nog nuttig? Heb een shit load aan boeken bij me maar kan er niks mee :P Ik pak altijd een boek en kijk wat er in staat omdat ik dan denk dat het misschien een quest wordt of exp geeft (damn you Skyrim). Maar heb nu allemaal boeken waar ik niks mee kan. Sommigen kan ik voor 10 gold gewoon verkopen. Zijn ze nog ergens anders goed voor? Want anders pak ik alle boeken die ik vind en verkoop ze mooi door :P
In de eerdere witcher games wat het zo dat als je "monsterboeken" had dat het niet nodig was een aantal van die monsters te killen om te leren hoe je deze monsters moest aanpakken. 1 maal lezen was genoeg hiervoor en je kon daarna de boeken gewoon verkopen. Geen idee of dat hier ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 08:24
Ik heb gisteren een beetje geprobeerd te parryen/counterattacken maar voor mijn gevoel loopt dit een beetje stroefjes. Werkt dit alleen tegen vijanden met zwaarden? of ook tegen monsters? Als ik rechtermuis indruk pak ik namelijk wel damage van monsters en counterattacken lijkt wel onmogelijk. Op het moment dat zij een slag doen moet je rechtermuis indrukken terwijl je al rechtermuis ingedrukt hebt?

Zelfde geldt voor dodgen, alt ingedrukt en dan A of D of S indrukken terwijl je al aan het lopen bent, je moet dus dubbel een knop indrukken die je al ingedrukt hebt? Het voelt onlogisch en je kan bijvoorbeeld counter attack ook niet aan een andere key binden.

Gebruik nu voornamelijk rollen om te dogden want dat lijkt het enige wat echt succes heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Scifo83 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:17:
Paar vraagjes:

Ik heb hem op mijn 'Mouse4' knop staan. Dus de knoppen aan de duimkant van mijn muis.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
jantje 2 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:24:
Ik heb gisteren een beetje geprobeerd te parryen/counterattacken maar voor mijn gevoel loopt dit een beetje stroefjes. Werkt dit alleen tegen vijanden met zwaarden? of ook tegen monsters? Als ik rechtermuis indruk pak ik namelijk wel damage van monsters en counterattacken lijkt wel onmogelijk. Op het moment dat zij een slag doen moet je rechtermuis indrukken terwijl je al rechtermuis ingedrukt hebt?

Zelfde geldt voor dodgen, alt ingedrukt en dan A of D of S indrukken terwijl je al aan het lopen bent, je moet dus dubbel een knop indrukken die je al ingedrukt hebt? Het voelt onlogisch en je kan bijvoorbeeld counter attack ook niet aan een andere key binden.

Gebruik nu voornamelijk rollen om te dogden want dat lijkt het enige wat echt succes heeft.
De combat tutorial overgeslagen? Daar werd het uitgelegd en kon je oefenen.
Parry = ingedruk houden
Counter = indrukken net voordat er aangevallen word
Dogde = <- of -> indrukken en dan op dodge meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:13:
spoiler:

Heb je geen oude save-game meer die je van voor de quest, die je terug kan zetten? Zo heb ik het in ieder geval gedaan. Ik had ook aardig moeite met die Quest en ben nu maar eerst gaan levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Puc van S. schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:18:
[...]

Kan wel, maar dan krijg je minder xp/loot ;)

Van te voren je silver sword geolied?
Langs de weaponsmith/armorer geweest om je gear te enchancen?
Evt. runes in je upgrade slots gedaan?
Je abilities her ingedeeld zodat je de nuttigste hebt?
Dit, en kun je niet naar een eerdere save terug om;

spoiler:
hem te laten leven? Neem aan dat je voor vermoorden hebt gekozen, of zijn het die wraiths die je ondertussen aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:02

Chrisjuh_15

Facta non verba

(jarig!)
Ik zit nu een uurtje of 7 in de game en holy shit, dit gaat zoveel dieper dan Skyrim. Dag, dag vrije tijd. Merk wel dat het vechten gewenning vergt als je nog geen Witcher game gespeeld hebt. Zinloos hakken (als in Unity/Skyrim) werkt niet. Ik ga dus nog best veel dood maar het is leuk om te leren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-10 23:07
Weet iemand de snelste manier om op PC de hud uit te schakelen (zonder het hele menu te doorkruisen) en een screenshot te nemen? Ik kan dit echt nergens vinden.

Zoveel mooie plaatjes :-D

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Nnoitra schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:20:
[...]

Quen is een sign.
Ik bind 'm aan de 'page up' zodat ik elke keer het halve toesenbord moet oversteken om 'm te dodgen. :+
Bind 'm toch lekker aan een toets waarvan JIJ vind dat die voor JOU het beste werkt. Trial & Error.
Tis dat ik veel vrije toetsen over heb dichtbij -.-
Madstorm schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:26:
[...]

Ik heb hem op mijn 'Mouse4' knop staan. Dus de knoppen aan de duimkant van mijn muis.
Ga ik ook eens proberen.

Andere optie lijkt me Ctrl voor toggle run/walk te unbinden en deze te gebruiken. Lijkt me vrij nutteloos -.-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Scifo83 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:06:
[...]

Andere optie lijkt me Ctrl voor toggle run/walk te unbinden en deze te gebruiken. Lijkt me vrij nutteloos -.-
Ik gebruik zelf die toggle best vaak. Lekker rennen in de bossen en stadjes lekker rustig wandalen. Je wilt niet als een bruut een klein meisje omver lopen in een dorp, dat is gewoon verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Xanthian schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:09:
[...]

Ik gebruik zelf die toggle best vaak. Lekker rennen in de bossen en stadjes lekker rustig wandalen. Je wilt niet als een bruut een klein meisje omver lopen in een dorp, dat is gewoon verkeerd :)
Ok, ik zal de toggle aan 1 van mijn muisknoppen proberen te binden. Zie, ik kom er wel uit met enkele tips :D

Trouwens mouse sensitivity heb ik aangepast van 1.0 naar 0.75. Ik vond default iets te gevoelig :)

[ Voor 10% gewijzigd door Scifo83 op 21-05-2015 13:31 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Nnoitra schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:33:
[...]

De combat tutorial overgeslagen? Daar werd het uitgelegd en kon je oefenen.
Parry = ingedruk houden
Counter = indrukken net voordat er aangevallen word
Dogde = <- of -> indrukken en dan op dodge meppen.
Nee die heb ik wel gespeeld, maar nog was het niet geheel duidelijk zelfs na 10 minuten oefenen begreep ik het niet. Parry doet hij dus automatisch ( soort van blocking? ) tegen elke tegenstander als je rechtermuisknop heb ingedrukt? ( Parry is ful damage soak, of kost dit wel gedeelte van HP? ) en counteren dat time je juist met rechtermuis knop op het moment dat ze aanvallen, zonder dat je "parry mode" aan hebt. Correct?

Dogde moet je ook timen dan neem ik aan? Alt inhouden en dan rondjes lopen is niet autodogde? ^^
Heb in de vorige delen zover ik kan herinneren allemaal gerold, is ook weer een aantal jaartje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Heh, ik heb hem naar 0.40 of 0.50 gezet volgens mij.
Ik speel best wel veel CS:GO (speel je meestal met erg lage sensitivity), dus ben erg gewend om mijn muis veel te bewegen met grote hand bewegingen. Dus bij alle spellen gaat mijn sensitivity altijd flink omlaag.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Nu online
Jackal131 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:43:
[...]

Heb je geen oude save-game meer die je van voor de quest, die je terug kan zetten? Zo heb ik het in ieder geval gedaan. Ik had ook aardig moeite met die Quest en ben nu maar eerst gaan levelen.
Uiteindelijk zit er niet heel veel anders op. Heb nog een aantal pogingen gedaan. Maar kon de save nog laden vlak voor we naar die plek gingen. Ik ga is opzoek naar wat nieuwe gear. En een wat hoger level. En dan slacht ik hem af :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:40

justifire

Shut up and squat !!

Had gisteren wel ff een plank voor mijn kop zeg :P
https://xboxdvr.com/gamer/Just1fire/video/2395317

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 21-05-2015 13:49 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
jantje 2 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:37:
[...]

Nee die heb ik wel gespeeld, maar nog was het niet geheel duidelijk zelfs na 10 minuten oefenen begreep ik het niet. Parry doet hij dus automatisch ( soort van blocking? ) tegen elke tegenstander als je rechtermuisknop heb ingedrukt? ( Parry is ful damage soak, of kost dit wel gedeelte van HP? ) en counteren dat time je juist met rechtermuis knop op het moment dat ze aanvallen, zonder dat je "parry mode" aan hebt. Correct?

Dogde moet je ook timen dan neem ik aan? Alt inhouden en dan rondjes lopen is niet autodogde? ^^
Heb in de vorige delen zover ik kan herinneren allemaal gerold, is ook weer een aantal jaartje geleden.
Parry indrukt houden = parry
Parry indrukken vlak voordat je zelf geraakt wordt (timing!) = counter attack.

Dodge toets en rondjes lopen is idd geen auto-dodge. Een dodge is "richting + dodge toets".
Weet zo ff niet meer of het werkt als je <richting> indrukt houdt en dan op de dodge toets mept.

Als je het nog niet onder de knie hebt, heb je 2 opties:
1) moeilijkheidsgraad naar beneden bijstellen (dodge/parry zijn essentiele onderdelen van de combat)
2) terug gaan naar de combat tutorial en oefenen, oefenen, oefenen!
(Vergelijk het met een rijbewijs; je mag ook pas in je eentje de weg op als je het rijden beheerst ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Nnoitra op 21-05-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
In "inventory" menu kan je trouwens alle tutorials nog eens nalezen. (Tutorial tab)

Ook vind je de enemy's daar terug met soms uitleg over hun weaknesses...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Volgens mij (als ik het zo lees) ben ik blij dat ik lekker met controller speel en niet met tobo+muis :)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Nnoitra schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:56:
[...]

Dodge toets en rondjes lopen is idd geen auto-dodge. Een dodge is "richting + dodge toets".
Weet zo ff niet meer of het werkt als je <richting> indrukt houdt en dan op de dodge toets mept.

1) moeilijkheidsgraad naar beneden bijstellen (dodge/parry zijn essentiele onderdelen van de combat)
(Vergelijk het met een rijbewijs; je mag ook pas in je eentje de weg op als je het rijden beheerst ;)
haha thanks voor de uitleg! ik ga vanavond gewoon nog wat oefenen op random enemies. Nadeel is dat het zoveel food kost als je weer een geraakt wordt. Ik was na wat gevechten al snel aan de drank begonnen, en dan wordt alles wel wat waziger :9 . Gelijk maar wat normaal eten ingeslagen. Moeilijkheidsgraad wil ik niet naar beneden zetten, het moet natuurlijk niet té makkelijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
jantje 2 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:08:
[...]

haha thanks voor de uitleg! ik ga vanavond gewoon nog wat oefenen op random enemies. Nadeel is dat het zoveel food kost als je weer een geraakt wordt. Ik was na wat gevechten al snel aan de drank begonnen, en dan wordt alles wel wat waziger :9 . Gelijk maar wat normaal eten ingeslagen. Moeilijkheidsgraad wil ik niet naar beneden zetten, het moet natuurlijk niet té makkelijker worden.
Je kan natuurlijk ook even zelf een save aanmaken en daarna een nieuwe game beginnen met de tutorial ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• npolm
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:53

npolm

P8

Nnoitra schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:56:
[...]

Ik heb pas net de Griffin verslagen, dus nog niet heel ver, maar volgens mij klopt het wel dat je alleen kunt blocken tegen mensen en niet tegen monsters? Want ze geraken er elke keer doorheen helaas.
Of heb ik dit mis?

|- Rotterdam -|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ja het zou een beetje raar zijn als je een griffin kan blocken :P Maar op andere monsters werkt het inderdaad ook niet. Wat wel werkt is quen. Quen ftw!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 11:18
er is een nieuwe patch uit? mn steam is aan het updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Ambition88 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:16:
er is een nieuwe patch uit? mn steam is aan het updaten
Ja ik zag het net ook, benieuwd wat het was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoUseWhatsoever
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-01-2024
Waren er geen patch notes beschikbaar? Speel op PS4 dus kan niet even checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:33

On_E

Housemusic

mprkooij schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:17:
[...]

Ja ik zag het net ook, benieuwd wat het was..
Misschien al de grote patch met 600 aanpassingen/verbeteringen?
Before I get into the nitty-gritty, know that a big patch with 600 changes - including improvements to graphics and graphical settings - was sent to certification today (Wednesday 20th May), and will take between five and seven days to clear. There will be patch notes covering it all.

In addition, CD Projekt Red will patch the game to allow editing of .ini files on PC, to push graphical settings even higher. You will be able to tweak grass and vegetation density, post-processing effects such as sharpening, and draw distances. The .ini patch will arrive soon after the other patch. "And we think about some other tricks but we need time," Adam Badowski says.
http://www.eurogamer.net/...s-downgrade-issue-head-on

[ Voor 63% gewijzigd door On_E op 21-05-2015 14:20 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
On_E schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:20:
[...]

Misschien al de grote patch met 600 aanpassingen/verbeteringen?

[...]

http://www.eurogamer.net/...s-downgrade-issue-head-on
Lijkt me niet zonder aankondiging toch?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:43
Changelog:
The Witcher 3: Wild Hunt - Patch 1.03 changelog:

Improves stability in gameplay and the UI
Improves performance especially in cutscenes and gameplay
Fixes grass and foiliage popping that can occur after density parameters change
Improves Nvidia Hairworks performance
Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset
Sharpen Postprocess settings extended from Off/On to Off/Normal/High
Improves menu handling
Improves input responsiveness when using keyboard
Corrects an issue with stamina regeneration while sprinting
Fixes a cursor lock issue that sometimes occcurs when scrolling the map
Generally improves world map focus
Corrects a bug where player was able to fire bolts at friendly NPCs
Corrects an issue in dialog selections
Corrects some missing translations in the UI
Minor SFX improvements -Blood particles will now properly appear after killing enemies on the water
Rostan Muggs is back

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

voxxel schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:21:
[...]

Lijkt me niet zonder aankondiging toch?
Zo te zien niet, maar aangezien ie gisteren al naar MS/Sony is gestuurd voor classificatie moet ie binnen een week al wel voor consoles beschikbaar zijn. En de PC heeft die certificatie niet nodig dus had best gekund. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
''Improves input responsiveness when using keyboard''

Hier heb ik dus op zitten wachten :-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Overigens komt de 600 changes patch niet, Schijnbaar was dat de day-1 patch. Leuk dus voor mensen die nog steeds met performance problemen zitten. Source: http://forums.cdprojektre...19&viewfull=1#post1685119

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
batumulia schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:22:
Changelog:
The Witcher 3: Wild Hunt - Patch 1.03 changelog:

Improves performance especially in cutscenes and gameplay

Boosted texture anisotropy sampling to 16x on Ultra preset
Lol dus niet in het hoofd menu? :)

Overigens wat slecht dat het spel op de pc 8x AF draait nu. Ben je maanden bezig met optimaliseren en dan toch nog dit soort lullige dingen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
mprkooij schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:25:
''Improves input responsiveness when using keyboard''

Hier heb ik dus op zitten wachten :-)!
Lol wou ik ook net posten :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Scifo83 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:28:
[...]

Lol wou ik ook net posten :D
Ja het spelen met toetsenbord/muis ging was lastig door de soort van delay..

Trouwens vind ik dat de release van dit spel best aardig is gegaan, vergeleken andere partijen. Ook netjes dat ze 16 DLC's erbij gooien. Dit zie ik Ubisoft en EA niet snel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

evilpin0 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:27:
[...]

Lol dus niet in het hoofd menu? :)

Overigens wat slecht dat het spel op de pc 8x AF draait nu. Ben je maanden bezig met optimaliseren en dan toch nog dit soort lullige dingen
Improves menu handling

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Pracgtige game! Voor elke rpg liefhebber een aanrader. Ik vind de gameplay aardig diep gaan ook al is geralt soms aardig kut te besturen.

Iemand tils voor mij om de eerste wild hun man te killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mprkooij schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:31:
[...]

Ja het spelen met toetsenbord/muis ging was lastig door de soort van delay..

Trouwens vind ik dat de release van dit spel best aardig is gegaan, vergeleken andere partijen. Ook netjes dat ze 16 DLC's erbij gooien. Dit zie ik Ubisoft en EA niet snel doen.
Ook de enige reden waarom ze het doen

Welke delay? Ik vind het iig niet merkbaar. Heb weinig last van crashes e.d. Niks eigenlijk. Paar (veel) grafische en physics bugs. Maar dat was te verwachten. Niks game-breaking iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Nieuwevolger schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:33:
Pracgtige game! Voor elke rpg liefhebber een aanrader. Ik vind de gameplay aardig diep gaan ook al is geralt soms aardig kut te besturen.

Iemand tils voor mij om de eerste wild hun man te killen?
Kan je dat niet even in spoiler tags zetten..

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Haha :9~ Afbeeldingslocatie: http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/azEpr0Z_700b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:33:
[...]

Ook de enige reden waarom ze het doen

Welke delay? Ik vind het iig niet merkbaar. Heb weinig last van crashes e.d. Niks eigenlijk. Paar (veel) grafische en physics bugs. Maar dat was te verwachten. Niks game-breaking iig.
Zeg maar als je aan het rennen bent en je wilt opeens naar links en je drukt A in dat daar dus enige delay inzit. Het is heel weinig maar je merkt het wel. Dat had ik niet meer toen ik mijn controller aansloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Dubbel |:(

[ Voor 122% gewijzigd door Bjorn89 op 21-05-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Dubbel post weer.... damn internet |:(

[ Voor 90% gewijzigd door Bjorn89 op 21-05-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Vraagje tussendoor, is het nuttig om alle ? in het begin gebied te doorspitten. Heb het idee dat ik veel schematics en AP laat liggen
voxxel schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:34:
[...]

Kan je dat niet even in spoiler tags zetten..
Het is inderdaad nogal pijnlijk te lezen :+ :X

[ Voor 24% gewijzigd door Bjorn89 op 21-05-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjorn89 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:41:
Vraagje tussendoor, is het nuttig om alle ? in het begin gebied te doorspitten. Heb het idee dat ik veel schematics en AP laat liggen
Speel zoals jij wilt spelen. Ik ben nu ver in het verhaal, na 25u en lvl 28nu (lvl's gaan opeens vrij snel omdat je 6storie missies achter elkaar (moet) doen. En ik heb laaaang niet alle sidequests gedaan. Sommige kan ik niet meer doen, of wil ik niet meer doen omdat ze toch maar lvl 2 zijn.
Ik ga het spel meerdere malen spelen, dus ik zie wel waar ik tegen aanloop. Ik ben nu te nieuwsgierig naar het geweldige verhaal om alle '?' te zoeken etc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Bjorn89 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:41:
Ik doe het wel, dan ben ik wat meer voorbereid in de "grote wereld"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Leek me niet echt een hele grote spoiler, dat je tegen de wild hunt vecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GMacD
Nieuwevolger schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:45:
ik wist het niet zeker..nu wel..thanks! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

batumulia schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:26:
Overigens komt de 600 changes patch niet, Schijnbaar was dat de day-1 patch. Leuk dus voor mensen die nog steeds met performance problemen zitten. Source: http://forums.cdprojektre...19&viewfull=1#post1685119
Als je je eigen link had gevolgd had je kunnen lezen dat er nog meer performance verbeterende patches aan zitten te komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
On_E schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:48:
[...]

Als je je eigen link had gevolgd had je kunnen lezen dat er nog meer performance verbeterende patches aan zitten te komen. ;)
Ik zeg ook nergens dat die performance verbeteringen niet komen. Waar iedereen op zat te wachten is dat die verbeteringen met de 600-patch zouden komen die dus al is geweest. Nu moet iedereen dus langer wachten tot die performance verbeteringen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bois is die kleine tekst alleen op consoles ofzo? Of moeten jullie ook allemaal een bril?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:16
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:55:
Bois is die kleine tekst alleen op consoles ofzo? Of moeten jullie ook allemaal een bril?
Volgens mij speelt dit vooral op de consoles. Ik moet soms ook eventje voorover buigen om iets 'net' beter te zien, ik heb al een bril en zit op 2,5m afstand van een 50" scherm.

Het is zéker niet hetzelfde als toen met de 360, maar de tekst had wat groter gemogen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 12:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:55:
Tekst is even groot als op de PC, maar pc gamers zitten met hun neus op het scherm :+ op 3 meter afstand dezelfde lettertjes proberen te lezen gaat gewoon niet.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:57:
[...]

Tekst is even groot als op de PC, maar pc gamers zitten met hun neus op het scherm :+ op 3 meter afstand dezelfde lettertjes proberen te lezen gaat gewoon niet.
Logisch!

edit:

misschien kan iemand mij dit uitleggen hier. Ik heb in axii 6 punten zitten, in de eerste en in de 2e skill waardoor ze met elkaar gaan vechten. Nou heb ik ze allebij effective, maar gaan ze niet met elkaar vechten. De eerste zorgt er voor dat ik in conversations altijd axii win. Hoe kan ik deze tegelijkertijd gebruiken?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Nieuwevolger schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:45:
En bedankt.. doe het gewoon niet.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:00:
[...]

misschien kan iemand mij dit uitleggen hier. Ik heb in axii 6 punten zitten, in de eerste en in de 2e skill waardoor ze met elkaar gaan vechten. Nou heb ik ze allebij effective, maar gaan ze niet met elkaar vechten. De eerste zorgt er voor dat ik in conversations altijd axii win. Hoe kan ik deze tegelijkertijd gebruiken?
Axii werkt niet bij alle enemies. Een bepaalde soort beasts is er niet gevoelig voor, anderen zijn misschien te sterk ervoor.

In de Beastiary zie je per monster welke signs enz schade berokkenen aan dat beest.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2015 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 06:03
Geen xp voor monsters?:( net een intense fight gehad met een golum ben lvl 4 en qeust van lvl 7 xD. maar heb 'm dood gekregen! lekker rollen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:19:
[...]

Axii werkt niet bij alle enemies. Een bepaalde soort beasts is er niet gevoelig voor, anderen zijn misschien te sterk ervoor.

In de Beastiary zie je per monster welke signs enz schade berokkenen aan dat beest.
Dat weet ik, maar dat was mn vraag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Rokz schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:25:
Geen xp voor monsters?:( net een intense fight gehad met een golum ben lvl 4 en qeust van lvl 7 xD. maar heb 'm dood gekregen! lekker rollen xD
Monsters geven wel xp.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 06:03
dan is 't minimaal wat ze geven niet? was op 10 xp van lvl 5 maar naar de golum gekilld te hebben geen lvl up

[ Voor 16% gewijzigd door Rokz op 21-05-2015 15:34 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 93 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerking over de performance van de PC versie kun je terecht in: [PC] Witcher 3 performance topic