Ypg = pkk onzin, nog zo een 'wie het hardst schreeuwt heeft gelijk'
Quote uit Wikipedia:
Wikipedia: Volksbeschermingseenheden
De Amerikaanse minister van defensie onder Barack Obama, Ashton Carter, gaf in de Amerikaanse Senaat toe dat de YPG “substantiële banden” heeft met de PKK.[22] Een recent rapport van de Director of National Intelligence, de supervisor van de Amerikaanse inlichtingendiensten, noemt de YPG “de Syrische militie van de PKK”;
YouTube: American Defense Secretary Ashton Carter confirms "substantial ties"...
Beide documenten zijn ook via Wikipedia te downloaden.
Turkije zou vrede moeten maken met de koerden (ook in hun eigen land trouwens) ipv ze bloederig te onderdrukken.
Frappant uitspraak zeg, ruim 15 / 20 miljoen koerden die dus in Turkije, bloederig notabene, worden onderdrukt. Ga je ook nog met bronnen komen of blijf je alleen maar gillen?
Die syriers komen niet van daar in syrie
En ik ben 3 meter lang... Bron?
En dat is de correcte term, of denk je dat turkije ervoor zal zorgen dat infrasrtuctuur ed aangepast is?
Overigens weer zo een leuke uitspraak van je. De Westen maakt alles kapot daar en Turkije moet het fixen + de vluchtelingen opvangen.. grapjas..
Lekker tegenstrijdig ben je ook.
"Bloederig onderdrukt" is hetzelfde als "allemaal dood" ? Nogmaals als mensne hun eigen taal en cultuur niet moeten gebruiken of onderwijzen en elkeen die dat toch doet word opgesloten of gedood dan spreek ik van bloederige onderdrukking van een volk.
Ga maar eens naar het oosten, volgens mij ga je daar genoeg koerdisch horen als ook de cultuur zien.
Wellicht ten overvloede, maar voor de context betekenis van bloederig.
bloederig
bloederig bijv.naamw.Uitspraak: ['bludərəx] als er veel bloed zichtbaar is.
https://www.encyclo.nl/begrip/bloederigEn dan ook nog eens komen met een nieuwsitem die verwijst naar de jaren 90

Als mensen wanhopig worden door dergelijke geopolitiek dan aanvaarden ze alles.
Ik ben ook behoorlijk wanhopig betreffende sommige mensen die bepaalde zaken niet willen begrijpen. Heb ik nu ook vrijspel
[
Voor 31% gewijzigd door
beyazz06 op 20-10-2019 09:31
]