Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:17
SparksNL schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:14:
Kun je enkel een club joinen als je de game gepreordered hebt? Ik wil graag een keer co-op proberen, maar een random sessie joinen schijnt niet te werken.
PC? Maar je kunt zoiezo co-op spelen zonder pre-order.

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Okay de Tweakers club op de PS4 zit vol op het moment 50 members dus als er meerder club willen dan raad ik aan een club aan te maken Tweakers Two :) en dan zo door gaan :) maar goed dat is maar een idee natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:06
webdavid schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:19:
[...]

PC? Maar je kunt zoiezo co-op spelen zonder pre-order.
Ik heb geen PSN vrienden met AC Unity, dus op welke manier kan ik dan co-oppen op dit moment? Ik dacht dat co-op op dit moment niet werkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
je mag van geluk spreken dat de game uberhoubt werkt.

ik heb die van mij nog geen enkele keer kunnen starten. krijg steeds ce-34878-0 error.

laatste keer dat ik een game day 1 game koop. ik kijk het eerst wel een week aan vanaf nu.

zoiezo bij noobisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
WeAreLegion schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:25:
Okay de Tweakers club op de PS4 zit vol op het moment 50 members dus als er meerder club willen dan raad ik aan een club aan te maken Tweakers Two :) en dan zo door gaan :) maar goed dat is maar een idee natuurlijk.
Tweakers2 heb ik al aangemaakt waar nog een hoop plek is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Brammel schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:38:
[...]

Mooi zo :) nog meer mensen, helaas niet thuis en me vriendin heeft bagger internet dus remote play werkt niet nu niet. Trouwens wel erg netjes dat ze apart controller schema hebben voor remote play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Godsamme, ik zit nou al vast met 1 van de eerste Glyph Puzzels in de Companion App. Het gaat om de 3e Glyph Puzzel van de Sainte-Chapelle. Ik kan er 4 van de 5 vinden, maar de 5e lijkt er echt gewoon niet te zitten. Ik heb elk stukje van die kerk nu wel een keer gehad denk ik.

Moet ik daarvoor eerst in-game wat doen voordat die Glyph zichtbaart is?

Update: GEVONDEN :D
spoiler:
Natuurlijk, als je dan om hulp gaat vragen vind je hem. Laatste glyph zat op de vloer van het balkon. Oftewel: je moest van boven op het gebouw kijken.

[ Voor 21% gewijzigd door EricNL op 15-11-2014 21:02 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
ik snap geen ball van dat club systeem ... en heb je wel een in game chat knop ofzo ?

voor mensen die zin hebben in wat teamwork in co op met team speak of skype er bij voeg mij maar ff toe in unity mijn naam is sixsiller als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Is er al een pc club voor tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou mijn eerste bug... Ik kom bij een nieuwe club aan die ik net heb 'gerenoveerd' en kijk bij 'online members' zie ik iemand online... ben ik het zelf... dus ik kon mijzelf vergelijken met een uurtje geleden ongeveer... vage zooi..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KV9uVGf.jpg?1

Ik had verwacht dat 'TWK Tweakers' wel vol zou zitten (PC) maar ik zie dat er nog steeds maar 1 member in zit. Ik zeg hierbij Adamantus wel op en ga daar bij. Het lijkt niet mee te vallen om mensen te vinden ik ben in de hele lijst van 'NL' 1 club tegengekomen met 3 man (volgens de lijst van Ubisoft) dus mjah 10 verschillende clubs op die forum heeft dan ook geen zin.

Misschien even in de start post zetten, dat TWK Tweakers 'the place to be is'?

Er waren nog 2 bugjes die ik tegenkwam, ergens op de hoek van een straat hing er een rieten mand in de lucht en 1 keer zag ik een npc zweven. Zou ook kunnen komen omdat ik nog weleens alt+tab.

Die murder mysteries zijn wel leuk om te doen, erg makkelijk maar wel leuk.
webdavid schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:43:
Is er al een pc club voor tweakers?
TWK Tweakers. (PC)

Het valt niet mee om hem te vinden aangezien je niet gewoon op woorden kan zoeken.
Stel even land in (wat ook al een hoop scrollen is) en ga dan door de clubs scrollen. Er zit trouwens geen logica in, mijn 'oude' club stond ergens 6 paginas verderop terwijl het met een A begon.

Voeg me maar toe :
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 25% gewijzigd door prutser001 op 15-11-2014 22:02 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
is er ergens een tweakers pc team speak waar we anders ff kunnen afspreken en ff potje co op doen ??
heb er wel zin in en dat clubs voegt toch niks toe aangezien er bijna geen fucties aan vast ziten

of post ff je uplay nick dan voeg ik je toe aan vrienden :)

[ Voor 13% gewijzigd door Somath op 15-11-2014 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik snap nog niet heel veel van die chests. Ik begrijp dat ze gekoppeld zijn aan bijv de app, of aan clubs, maar begrijp niet hoe ik die nomad kisten kan openen. In de app kan ik er ook niets mee. Iemand die mij duidelijkheid kan verschaffen?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Je kunt wel zoeken op naam maar dan moet je dat theater hebben vrijgespeeld. Waar je ook je geld krijgt.
Ik zal straks even joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
webdavid wat is je in game name ?

ik sta aangemeld bij tweakers maar ben nog niet toegevoegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:01
Ik ben MaIavita trouwens in Tweakers2 :) Snap nog niet veel van het club deel maar komt vast snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 09-09 23:45
Brammel schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:38:
[...]

Het lukt me niet, om deze te vinden... Wat is je nick?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

RuttoG schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:17:
Ik ben MaIavita trouwens in Tweakers2 :) Snap nog niet veel van het club deel maar komt vast snel!
Tweakers2 kwam ik niet eens tegen in de lijst... snap het ook niet. Ik dacht dat Tweakers 1 vol zat ofzo dat daarom een 2de was aangemaakt, de eerste heeft 1 member?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39
prutser001 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:44:
[...]

TWK Tweakers. (PC)

Het valt niet mee om hem te vinden aangezien je niet gewoon op woorden kan zoeken.
Stel even land in (wat ook al een hoop scrollen is) en ga dan door de clubs scrollen. Er zit trouwens geen logica in, mijn 'oude' club stond ergens 6 paginas verderop terwijl het met een A begon.

Voeg me maar toe :
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ook aangemeld (hanjoster)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:01
Gewoon zoeken op naam? :) Misschien is er verschil tussen Console en PC etc? Maar dat weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Ik probeer online te komen voor het clubgebeuren (PC) echter ik krijg telkens een communicatiestoring melding. error 0x60000001.

[ Voor 7% gewijzigd door DPhoenix op 15-11-2014 22:25 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Dubrillion ofzo is maker van de TWK Tweakers club..

Ok.. ik ga net uit Unity.. open Uplay en ineens had ik 2500 van die punten.. Alles maar gekocht in die 'Win' store :P

[ Voor 54% gewijzigd door prutser001 op 15-11-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
is er al iemand die coop heeft kunnen spelen op de ps4? het is mij nog niet gelukt. ook sommige missies kan ik niet starten. krijg je de melding Onlnie Cannot start mission. en ja het spel is volledig installed.

lekkere lauch weer zo ver ;).. btw psnetwork nog steeds zo rete traag? duurt 10 min voordat berichten doorkomen en dus ook invites. had gehoopt dat dit met v2.0 opgelost zou zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
Razorbite ik zit op je ts server maar zie jouw niet online volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Somath schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:06:
webdavid wat is je in game name ?

ik sta aangemeld bij tweakers maar ben nog niet toegevoegt
daviddebestnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
Donstil schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:48:
[...]

Hoezo? Heb je een oude BlackBerry ofz?

De Unity app is boor iOS, Android en WP toch?
Ik heb Android 4.1.2 en de mijne wordt ook niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Laatst online: 00:27
Hou een plekje voor me vrij in die tweakers pc club. met een beetje geluk heb ik tegen woensdag mijn nieuwe kaart erin. Hopelijk is tegen eind volgende week niet iedereen co-op beu :p

Heb die companion app eens opgestart, best nice. Roept meteen herinneringen op aan Brotherhood (zelfs enkele geluidseffecten). Nu nog ACinitiates in orde zien en mijn Unite pre-order bonussen :p

[ Voor 4% gewijzigd door AntiChrist7 op 15-11-2014 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnio G
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-08 07:09
Misschien een domme vraag, maar zowel de zoekfunctie als google geeft geen antwoord:

Voor de blauwe kisten moet je via de companion app nomad brotherhood missies doen. Nu is bij mij in de app nomad brotherhood greyed-out. Ik kan er dus geen gebruik van maken.

Doe ik iets verkeerd?

PSN: DeNachtBaron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Ik ga hier heeeeel lang mee bezig zijn... Ik kan maar geen genoeg krijgen om door Parijs te slenteren :P Beetje kisten openen, kijken hoe varkens gebraad worden, dansende mensen bestuderen, bullies de keel doorsnijden, andere bullies afschrikken met mijn goedkoop zwaard...
Ronnio G schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:44:
Misschien een domme vraag, maar zowel de zoekfunctie als google geeft geen antwoord:

Voor de blauwe kisten moet je via de companion app nomad brotherhood missies doen. Nu is bij mij in de app nomad brotherhood greyed-out. Ik kan er dus geen gebruik van maken.

Doe ik iets verkeerd?
Je bent ingelogd op je Uplay account neem ik aan? Ik weet dat de app nog niet helemaal goed werkt, want ik krijg die blauwe kisten niet geopend in het spel...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Nou net lekker een paar potjes met Somath en dat was wel vet, 2player missies waren even lastig (zeker de eerste keer) maar uiteindelijk flink door de missies geknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huh! Moet ik nou € 1,79 betalen om de volledige app te unlocken? Ik heb net die fokking volledige game gekocht zeg.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/vr3tx3.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Nachtdienstje vannacht ;(
PS4 aangesloten, Unity staat bij > ieder uur even de schatkist leegtrekken.
Eind van de nacht een 240,000F extra erbij :P
*EDIT* wel de powersave functie van de PS4 uitzetten pannenkoek... 8)7

Iemand al een antwoord op de vraag of het Nostradamus armor enkel een optisch gewaad is of dat deze je ook gelijk de beste specs geeft?

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 16-11-2014 01:42 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnio G
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-08 07:09
Donstil schreef op zondag 16 november 2014 @ 00:31:
Huh! Moet ik nou € 1,79 betalen om de volledige app te unlocken? Ik heb net die fokking volledige game gekocht zeg.

[afbeelding]
Misschien doet de nomad brotherhood het daarom niet bij mij |:(

PSN: DeNachtBaron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik snap geen hol van die Nomad / app dinges. Die missies duren een aantal minuten en dan wat?

Het mooie is dat er bij mij in het menu staat 'Premium version' nadat ik ingelogged was op Uplay... Maar als je daar op drukt krijg je als nog die koop optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het inmiddels gekocht. Kan nu een soort mini games doen, lijkt een beetje op die schepen van afgelopen jaar.

Je zet mannetjes in die dan een missie gaan uitvoeren, als je de missie haalt krijg je daar Unity geld oid voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Donstil schreef op zondag 16 november 2014 @ 01:01:
Ik heb het inmiddels gekocht. Kan nu een soort mini games doen, lijkt een beetje op die schepen van afgelopen jaar.

Je zet mannetjes in die dan een missie gaan uitvoeren, als je de missie haalt krijg je daar Unity geld oid voor.
Heb nog 4mil ingame :P dat duurt wel even voordat het op is...

Ook leuk, ik stop de app, wel mijn credits weg, 2 assassins die ik eerder gehuurd had weg... en mijn missies zijn verdwenen? Bugs zijn er dus niet alleen op de pc/consoles..

[ Voor 17% gewijzigd door prutser001 op 16-11-2014 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Donstil schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:48:
[...]

Hoezo? Heb je een oude BlackBerry ofz?

De Unity app is boor iOS, Android en WP toch?
Haha nee geen BlackBerry, een htc one mini, maar ik krijg bij de apps de melding dat die niet compatible is met mijn toestel. :-(

Misschien nog eens proberen om handmatig te installeren en draaiende te krijgen.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Voor de PS4/XboxOne spelers:
Ik heb, in navolging van het Battlefield topic en met het idee niet ondergesneeuwd te worden door pc specs en hardware, een console topic aangemaakt voor Assassins Creed Unity.
U vindt het hier: Assassins Creed Unity console topic

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Zo 143.000 + als ik een uurtje speel. Ik kan zelf stilstaan en he geld komt binnen sweet!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Wat betreft die app. Je hoeft helemaal niets te kopen, werkt hier prima en zoals je in dat screenshot hierboven al kan zien zijn het puur extra's.
Lijkt er op dat die extra blauwe kistjes openen wel wat random is na geslaagde missies.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Phydomir schreef op zondag 16 november 2014 @ 06:44:
Wat betreft die app. Je hoeft helemaal niets te kopen, werkt hier prima en zoals je in dat screenshot hierboven al kan zien zijn het puur extra's.
Lijkt er op dat die extra blauwe kistjes openen wel wat random is na geslaagde missies.
Paar dingen:

- De betaalde versie van de app is geen vereiste maar geeft je, net als de microtransacties in het spel zelf, wat kleine voordelen zoals hofer lvl recruits, andere heatmaps enz.
-De Nomad kistjes in het spel unlocken als je 3 tasks doet per nomad missie. Voorbeeld: je lost de glyph puzzel op (3 niveaus), dan krijg je een lijn naar 3 Nomad missies. Die moet je meerdere keren, 3 keer doorlopen waarbij je bij de derde run een kistje (random) unlocked. ( of een extra recruit slot zo te Ien: ben nog niet bij een derde complete run gekomen)
-Deze kistjes kan je ingame ophalen of wordt door een recruit binnen 24 uur automagisch gedaan. De recruit die de laatste missie gedaan heeft is echter NIET te gebruiken tot het kistje op wat voor manier dan ook geopent is.

Het is wel fijn dat men dit ook even ingame uitlegt oid :') (not)

Ik ben na een paar uur spelen nog niet eens uit het gebied rond de Notre Dame. Ben alleen maar bezig kistjes te doen, relics te vinden, Cafe upgrades te doen enz. Gaat lekker zo :9 ( ik pomp al mijn geld eerst in het cafe voordat ik gear koop. Ik heb alleen een scimitar gekocht zodat ik ook daadwerkelijk damage doe maar verder niet :+ )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Notna schreef op zondag 16 november 2014 @ 07:38:
[...]

Paar dingen:

- De betaalde versie van de app is geen vereiste maar geeft je, net als de microtransacties in het spel zelf, wat kleine voordelen zoals hofer lvl recruits, andere heatmaps enz.
-De Nomad kistjes in het spel unlocken als je 3 tasks doet per nomad missie. Voorbeeld: je lost de glyph puzzel op (3 niveaus), dan krijg je een lijn naar 3 Nomad missies. Die moet je meerdere keren, 3 keer doorlopen waarbij je bij de derde run een kistje (random) unlocked. ( of een extra recruit slot zo te Ien: ben nog niet bij een derde complete run gekomen)
-Deze kistjes kan je ingame ophalen of wordt door een recruit binnen 24 uur automagisch gedaan. De recruit die de laatste missie gedaan heeft is echter NIET te gebruiken tot het kistje op wat voor manier dan ook geopent is.

Het is wel fijn dat men dit ook even ingame uitlegt oid :') (not)

Ik ben na een paar uur spelen nog niet eens uit het gebied rond de Notre Dame. Ben alleen maar bezig kistjes te doen, relics te vinden, Cafe upgrades te doen enz. Gaat lekker zo :9 ( ik pomp al mijn geld eerst in het cafe voordat ik gear koop. Ik heb alleen een scimitar gekocht zodat ik ook daadwerkelijk damage doe maar verder niet :+ )
Ik snap best dat het 'premium' opties zijn maar het zou leuk zijn als je gewoon een keer alles kreeg wat je koopt. Dat ze al deze extra features uitbrengen is wel leuk maar als je 60-70-80-90-100-140 euro neerlegt voor een spel zijn dit toch een beetje minpuntjes (ik was 'maar' 30 kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

prutser001 schreef op zondag 16 november 2014 @ 07:52:
[...]

Ik snap best dat het 'premium' opties zijn maar het zou leuk zijn als je gewoon een keer alles kreeg wat je koopt. Dat ze al deze extra features uitbrengen is wel leuk maar als je 60-70-80-90-100-140 euro neerlegt voor een spel zijn dit toch een beetje minpuntjes (ik was 'maar' 30 kwijt).
Eens hoor, maar het zijn echt miniscule perks. Kan ook niet anders voor 1.80. Ik heb zelf de Notre Dame editie en had wel verwacht dat de app dan compleet zou zijn.... Maar niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Notna schreef op zondag 16 november 2014 @ 07:38:
[...]
Deze melding heb ik nu bij 4 verschillende Nomad chests in de app gehad, echter kan ik met Arno de betreffende chests ingame niet openen. Iemand anders hier ook last van?
Ingame krijg ik de melding dat de Nomad missies in de app gedaan moeten worden, ondanks dat de app en de game op alle andere gebieden prima syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Werkt hier prima? Misschien moet de app aan staan terwijl je de kist opent?

Log anders even uit en terug in met de app, wellicht dat dit een refresh triggered oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
In de app moet je je assassins op pad sturen. Voor iedere serie van 3 die je compleet (tot aan 3x toe) krijg je een reward. Dat kan een kistje zijn, maar ik heb ook al eens exclusive gear gekregen en missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wat ik eerder al over de app zei, ik snap het niet maar volgens mij werkt die app bij mij niet goed. Kheb al tig keer van die Nomad missies gedaan maar het lijkt wel of die steeds resetten en ik ze overnieuw moet doen. Ik heb nog geen enkel kistje geopend.

Ik vind dit vrij frustrerend Kheb bij flack flag veel plezier gehad aan het vinden van alle kistjes maar die Nomad kistjes verpesten het aardig. Net als die locker chest die met niveau 2 en 3 zijn niet te doen en moet ik dus overslaan.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
Bij mij zegt de nomad app dat ik mijn assassin's moet upgraden. Als is dan naar het scherm ga waar dat zou moeten kunnen, kan ik ze nergens upgraden. Dit kon voorheen wel, maar sinds de update niet meer. Kan dus niet verder met de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
@Chaoss ben je ingelogd met je Uplay account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Notna schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:09:
Werkt hier prima? Misschien moet de app aan staan terwijl je de kist opent?

Log anders even uit en terug in met de app, wellicht dat dit een refresh triggered oid
Helaas, het helpt allemaal niet. Dan maar 24 uur wachten per chest. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Brammel schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:47:
Bij mij zegt de nomad app dat ik mijn assassin's moet upgraden. Als is dan naar het scherm ga waar dat zou moeten kunnen, kan ik ze nergens upgraden. Dit kon voorheen wel, maar sinds de update niet meer. Kan dus niet verder met de app.
Dat had ik ook maar mijn assassins waren allemaal maximaal... dan moet je dus eerst een betere kopen lvl9 ofzo welke veeeeeel meer upgrade slotjes heeft.

En hoe zit het bij jullie met batterij gebruik? Op mijn Note3 heeft de app in 2 uur mijn batterij van 100% naar 55% gekregen wat best een prestatie is... Ik ga hem nu maar op mijn Nexus 7 zetten misschien ook wel fijner met een groter scherm. Het is niet zo snappie als op mijn telefoon maar het is niet anders.

En dit is wel heel mooi.. ik kan niet online ingame, ben wel ingelogd met die app en zie wel info in de app vanuit het spel, missie updates enzo. Werkt allemaal lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Mouse_NL schreef op zondag 16 november 2014 @ 03:46:
Zo 143.000 + als ik een uurtje speel. Ik kan zelf stilstaan en he geld komt binnen sweet!
Hoe werkt dit?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Je cafe upgraden en missies ervoor doen. Ik heb er pas 3 gesaan en 4 verdiepingen renovated en zit al op 5k

En dan heb ik nog niet eens andere gebouwen gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Martell schreef op zondag 16 november 2014 @ 09:00:
[...]

Deze melding heb ik nu bij 4 verschillende Nomad chests in de app gehad, echter kan ik met Arno de betreffende chests ingame niet openen. Iemand anders hier ook last van?
Ingame krijg ik de melding dat de Nomad missies in de app gedaan moeten worden, ondanks dat de app en de game op alle andere gebieden prima syncen.
Ik krijg ze ook niet geopend in het spel. Gelukkig werkt het ophalen door een assassin recruit wel...

Ik heb net m'n eerste kistje gekregen (duurt lang als je ze zelf niet kunt openen), en nu begrijp ik pas hoe het werkt (denk ik) Ik moet nog een rondje doen voor het tweede kistje, en dan weer een rondje voor de missie (ik neem tenminste aan dat dat derde icoontje een missie is...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Notna schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:50:
Je cafe upgraden en missies ervoor doen. Ik heb er pas 3 gesaan en 4 verdiepingen renovated en zit al op 5k

Ik heb voor zover ik nu kan zien alle andere cafe's gerenoveerd maar ik krijg bij lange na geen 100k ofzo. Ben nu wel met de missies bezig maar ik zie niet hoe die missies het van ~900 naar 100k gaan boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Die microtransacties zijn echt een abominatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Wailing_Banshee schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:07:
[...]

Ik krijg ze ook niet geopend in het spel. Gelukkig werkt het ophalen door een assassin recruit wel...

Ik heb net m'n eerste kistje gekregen (duurt lang als je ze zelf niet kunt openen), en nu begrijp ik pas hoe het werkt (denk ik) Ik moet nog een rondje doen voor het tweede kistje, en dan weer een rondje voor de missie (ik neem tenminste aan dat dat derde icoontje een missie is...)
Lees even wat posts omhoog, daar leg ik het uit ;) ( maar ja, je denkwijze klopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Laatst online: 14-04-2024
Aangezien de app niet op mijn telefoon werkt, heb ik maar Windows 8.1 geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Notna schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:24:
[...]

Lees even wat posts omhoog, daar leg ik het uit ;) ( maar ja, je denkwijze klopt)
Dan heb ik het goed samengevat :D

Ik had die eerste (de training) al een paar keer rond gespeeld, voor de XP en de extra nomad punten... Maar daar zit verder geen extra's bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Notna schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:50:

Kan dat per verdieping ja? Ik dacht alleen eenmalig het cafe zelf ; loop dan aardig wat mis dus nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik krijg helemaal geen opties bij die andere cafe's 1 keer 'renoveren' en buiten die eerste (theatre) die wel volledig gerenoveerd is, bij 4 van de 7 heb ik alle missies al gedaan.. en ik krijg nu 3000 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

xelfer schreef op zondag 16 november 2014 @ 11:10:
Die microtransacties zijn echt een abominatie.
Leg uit?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:16:
[...]

Dat had ik ook maar mijn assassins waren allemaal maximaal... dan moet je dus eerst een betere kopen lvl9 ofzo welke veeeeeel meer upgrade slotjes heeft.

En hoe zit het bij jullie met batterij gebruik? Op mijn Note3 heeft de app in 2 uur mijn batterij van 100% naar 55% gekregen wat best een prestatie is... Ik ga hem nu maar op mijn Nexus 7 zetten misschien ook wel fijner met een groter scherm. Het is niet zo snappie als op mijn telefoon maar het is niet anders.

En dit is wel heel mooi.. ik kan niet online ingame, ben wel ingelogd met die app en zie wel info in de app vanuit het spel, missie updates enzo. Werkt allemaal lekker :)
Haha dat van de batterij is er op iOS ook. Ik draai hem op mijn iPhone 6+ maar die ging van 55% naar "Let op je hebt nog 10% waarschuwing" in 2 uurtjes 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 16-11-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Wat bedoelen jullie met cafe's upgraden? Bedoel je renoveren of kun je daarna nog een keer upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Eindelijk Unity kunnen installeren, wil ik spelen krijg ik telkens: ACU.exe is gestopt met werken. o.i.d...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
PuddingNL schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:52:
Eindelijk Unity kunnen installeren, wil ik spelen krijg ik telkens: ACU.exe is gestopt met werken. o.i.d...
Bekende issue schijnt.

http://forums.ubi.com/sho...nity-Current-Known-Issues

- Can’t launch the game – ACU.exe WORKING ON IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
webdavid schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:48:
Wat bedoelen jullie met cafe's upgraden? Bedoel je renoveren of kun je daarna nog een keer upgraden?
Gewoon renovaten ja en dan de missies (missies uit het café zelf hé) ervoor doen. Door die missies te doen upgrade je de inkomsten van je cafés.

[ Voor 4% gewijzigd door Mouse_NL op 16-11-2014 13:01 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefrimmm
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-07 18:33
PuddingNL schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:52:
Dat probleem heb ik ook ineens, als ik Uplay op offline zet werkt hij bij mij. Ik wacht ook op de fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
xelfer schreef op zondag 16 november 2014 @ 12:58:
[...]

Bekende issue schijnt.

http://forums.ubi.com/sho...nity-Current-Known-Issues

- Can’t launch the game – ACU.exe WORKING ON IT
Las het ja.. Heb net eerst ook even mijn GPU drivers gecheckt en geupdate. Kan hem nu wel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Even over de Café's. ik merk dat hier wat onduidelijkheid over is.

Je hebt het huis van Arno. (vlak naast de assasins ingang)
Dit huis kan je upgraden. (5 upgrades uit mijn hoofd) hierdoor unlocked een speciale missie, deze moet je voltooien als je de volgende upgrade uit wilt voeren.

Daarnaast kan je nog cafe's bij kopen (rode huisjes op de map) Deze kan je echter niet upgraden.
Hier unlocken weer speciale club missies die je kan spelen. (heb ik nog niet gespeeld) weet niet of dat nog gevolgen heeft voor je inkomsten als je dat wel doet.

Hoe meer extra rode huisjes je bezit hoe hoger de inkomsten die je krijgt. Daarnaast is het verstandig om Arno's huis zo snel mogelijk naar het hoogste level te krijgen. Dan kan je maximaal inkomen beuren. Deze inkomsten kan je uit de schatkist is Arno's huis halen.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Even aanvullend:
Met de social club missies verhoog je niet alleen je omzet, maar ook zorg je ervoor dat een district "liberated" is. Daardoor zullen blauwe enemies je niet meer argwanend aankijken en volgens mij de roden ook minder snel. Dus die missies zijn wel degelijk handig voor de missies in het gebied. Wegkomen van een gevecht is dan ook veel makkelijker en je kunt je makkelijker rondbewegen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
@tellavist & @Martinspire

Bedankt! Nuttige informatie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mooi om te horen dat het net zoals in AC2 en Brotherhood makkelijk geld verdienen is. Eerste wat ik daar ook deed was Monterigoni volledig uitbouwen, districten vrij maken en alle winkels unlocken binnen een district. Op den duur had je genoeg geld om allerhande wapens aan te schaffen, armour te upgraden. Later in die game had ik zoveel geld dat ik zelfs met alle monumenten opkopen nog geld overhield :D Dat ga ik dus net zo in unity doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Joosie200 schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:19:
Mooi om te horen dat het net zoals in AC2 en Brotherhood makkelijk geld verdienen is. Eerste wat ik daar ook deed was Monterigoni volledig uitbouwen, districten vrij maken en alle winkels unlocken binnen een district. Op den duur had je genoeg geld om allerhande wapens aan te schaffen, armour te upgraden. Later in die game had ik zoveel geld dat ik zelfs met alle monumenten opkopen nog geld overhield :D Dat ga ik dus net zo in unity doen :)
Je zult eigenlijk ook wel moeiten. In het begin ben je te zwak om het aan te kunnen en je doet ook weinig damage. Health + weapons + gear moet omhoog eer je echt wat kunt doen. Eigenlijk vind ik de curve wel wat te sterk, want op den duur heb je gewoon alles wel. Nu zit ik op 12,5 blokjes health waardoor ik in ieder geval een flinke aanval kan overleven. In het begin heb je al last van een handvol bewakers en dat is jammer. Je kunt je namelijk nergens echt meer uit redden want je health is vrij snel op.

Al blijven die irritante schutters of die enemies die hun pistool pakken nog net wat te irritant. Ze staan nooit binnen bereik en je kunt dan ook weinig doen dan maar weer een health potion gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Mjah moet zeggen dat de gear 'upgrades' om ze dat maar te noemen werkelijk luttele %en zijn 1% hp extra? voor 10000 van die coop punten... wapen upgrade was ook leuk, mijn wapen had al '100%' dmg (balkje zat vol) en de enige upgrade die je krijgt is +25% dmg dus is mijn wapen nu 125% dmg (wat niet zichtbaar is) of was het weg gegooid geld?

Ik zal de rest van die missies maar gaan doen, ben nu aangekomen bij de 5 sterren missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Topic titel van:

[Multi] Assassin's Creed: Unity

Naar

[PC] Assassin's Creed: Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 10:46
Wow. Op een i5 2400 en een 270x op low zeer moeilijk speelbaar...

Wat dus ook bevestigd wordt door deze review :

http://pclab.pl/art59163.html

Maken ze geen vrienden mee.
Nog wat werk aan de winkel geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_12oach
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02-2019

The_12oach

Teveel in te weinig ruimte

Welkom in de wereld van Ubisoft waar ze poepen op de pc gamers.

Mijn huidige setup heeft er ook idioot moeite mee.

AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:08
Voor de mensen waar de game crasht bij het opstarten.

Als je dingen als Afterburner/Rivatuner hebt draaien die monitoren (FPS e.d.) kan het zijn dat hij daardoor crasht. Zo is hier het geval.

Fraps lijkt er overigens geen last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Even serieus, is er nou iemand die dit spel normaal kan spelen met normale hardware?

Ik heb hier een i5-4670k @ 4.2 ghz en een GTX 760 in SLI.
Settings op low.

In elk gebied FPS drops en in sommige gebieden zelfs van 60 FPS naar 20 om de seconde.

Videokaarten lijken volgens afterburner ook weinig moeite te moeten doen, tewijl met CPU toch constant op 100% zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Zijn er nog mensen die ik kan toevoegen op uplay? pc. Ik heb tot nu toe: Hanjoster, mwbreur81 en sixsiller moet me nog accepteren.

Ook heb ik me aangemeld bij de club tweakers alleen die heeft me nog niet toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Martinspire schreef op zondag 16 november 2014 @ 14:26:
[...]

Je zult eigenlijk ook wel moeiten. In het begin ben je te zwak om het aan te kunnen en je doet ook weinig damage. Health + weapons + gear moet omhoog eer je echt wat kunt doen. Eigenlijk vind ik de curve wel wat te sterk, want op den duur heb je gewoon alles wel. Nu zit ik op 12,5 blokjes health waardoor ik in ieder geval een flinke aanval kan overleven. In het begin heb je al last van een handvol bewakers en dat is jammer. Je kunt je namelijk nergens echt meer uit redden want je health is vrij snel op.

Al blijven die irritante schutters of die enemies die hun pistool pakken nog net wat te irritant. Ze staan nooit binnen bereik en je kunt dan ook weinig doen dan maar weer een health potion gebruiken.
Mwa vind het allemaal wel mee vallen.
Je hebt zat opties!
Je kan stun granades gebruiken voor meerdere enemies om je heen(4+). zo werk ik vaak met 1 stun nade toch gauw weer 3 enemies weg!
Schutters in de groep? geen probleem! L1 quickshot je hem zo neer! of je gebruikt een smokenade. drukt op driehoekje om alle enemies te laten zien en pikt de shutter er zo uit.
Schutters op het dak? you're fucked! :+ smoke droppen en maken dat je weg komt!

Ik vind het juist veeeeel beter dan de vorige AC's. toen kon je makkelijk 15 enemys tegelijk aan. nu wordt het allemaal wat tactischer en dus ook moeilijker/leuker. maar zeker niet onmogelijk! (mijn record staat nu op 9 enemy's >:) )

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Martell schreef op zondag 16 november 2014 @ 10:12:
[...]

Helaas, het helpt allemaal niet. Dan maar 24 uur wachten per chest. :p
Ben erachter dat als je het niet binnen een half: ur nadat je de kist unlocked in het spel oppikt, je moet wachten op de app ( ja, 23 uur :X)

Ik had net 2 kistjes in de nacht unlocked en wilde die in de ochtend doen maar konden niet open. Ik unlockte er een tijdens het spelen en die ging wel open....

Lijkt mij een bug tbh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
tellavist schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:32:
[...]

Mwa vind het allemaal wel mee vallen.
Je hebt zat opties!
Je kan stun granades gebruiken voor meerdere enemies om je heen(4+). zo werk ik vaak met 1 stun nade toch gauw weer 3 enemies weg!
Schutters in de groep? geen probleem! L1 quickshot je hem zo neer! of je gebruikt een smokenade. drukt op driehoekje om alle enemies te laten zien en pikt de shutter er zo uit.
Schutters op het dak? you're fucked! :+ smoke droppen en maken dat je weg komt!

Ik vind het juist veeeeel beter dan de vorige AC's. toen kon je makkelijk 15 enemys tegelijk aan. nu wordt het allemaal wat tactischer en dus ook moeilijker/leuker. maar zeker niet onmogelijk! (mijn record staat nu op 9 enemy's >:) )
Ondertussen staat mn record wel wat hoger, maar de enemies worden niet bepaald moeilijker. Er staat wel een paar ruiten boven, maar ik heb niet het idee dat dat veel uitmaakt (zeker niet met een sterk zwaard). In feite blijven de enemies even moeilijk en zorgt dat ervoor dat je in het begin aardig wat keren dood gaat en dat hoort imo niet op deze manier. Je moet al wennen aan verschillende dingen en nu lijkt het wat overdreven te zijn. Als ze bepaalde enemies geleidelijk zouden introduceren en wat meer verschil maken in moeilijkheidsgraden, dan zou het een stuk plezanter zijn. Ik ben in de eerste 2 uur even vaak dood gegaan als in de opvolgende 20 uur. Dat is wat krom imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD_Aero
  • Laatst online: 04-09 23:28
Stom vraagje maar hoe vergroot je je inkomsten in dat Café/Theater?
Ik heb nu 3 upgrades gedaan en ik verdien nog steeds 20 met een max van 80...

https://erazerbrecht.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
AMD_Aero schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:46:
AMD_Aero schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:46:
1: klik op vorige pagina
2:lees de post van mij
3:lees de post van martinspire
4:eerst lezen dan vragen. :9

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD_Aero
  • Laatst online: 04-09 23:28
tellavist schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:49:
[...]

[...]

1: klik op vorige pagina
2:lees de post van mij
3:lees de post van martinspire
4:eerst lezen dan vragen. :9
Lol
Ja erover gekeken, ik zag ineens dat er veel nieuwe posts waren, bedankt!

https://erazerbrecht.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Meer mensen de 0x7000006 error code wanneer je verbinding wil maken met Uplay? (PS4)
Ik had dit probleem ook met Watchdogs, daar was het echter niet nodig om multiplayer te spelen. Bij Unity is het wel noodzakelijk om verbinding te maken met Uplay.

Ik ben erg teleurgesteld over Ubisoft, ik kan na 4 dagen nog steeds geen verbinding krijgen.

Wellicht iemand een oplossing?

Heb mijn PS4 al in de DMZ gezet om te checken of het aan mijn zijde zit. Maar krijg sterk de indruk dat Uplay problemen geeft. Andere games en services werken prima.

Excuses, verkeerde topic. Had deze gebookmarked :+

[ Voor 5% gewijzigd door The_Bash op 16-11-2014 16:05 ]

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
The_Bash schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:02:
Meer mensen de 0x7000006 error code wanneer je verbinding wil maken met Uplay? (PS4)
Ik had dit probleem ook met Watchdogs, daar was het echter niet nodig om multiplayer te spelen. Bij Unity is het wel noodzakelijk om verbinding te maken met Uplay.

Ik ben erg teleurgesteld over Ubisoft, ik kan na 4 dagen nog steeds geen verbinding krijgen.

Wellicht iemand een oplossing?

Heb mijn PS4 al in de DMZ gezet om te checken of het aan mijn zijde zit. Maar krijg sterk de indruk dat Uplay problemen geeft. Andere games en services werken prima.

Excuses, verkeerde topic. Had deze gebookmarked :+
Zoals eerder in dit topic door mij aangegeven, krijg ik ook een verbindingserror. Te weten 0x60000001 error (PC). Ik lees zojuist onderstaan op het Ubisoft forum.
What worked for me was to open port 14000 TCP/UDP for uplay and bingo!
Ik heb het nog niet uit kunnen proberen aangezien mijn UPC moden de port filter niet vasthoud :/

EDIT: inmiddels ook andere porten voor port forwarding gebruikt. Helaas zonder succes.
Port Forwarding – If it is not possible to shut-down your firewall, you will need to configure your router and/or firewall to forward the following network ports to your PC for the best possible connection:

Assassin’s Creed: Unity Co-op ports

TCP: 80, 443
UDP: 3074
Uplay Launcher

TCP: 80, 443, 13000, 14000, 14008
Zelf heb ik UPC als provider. Iemand anders die tegen dit probleem aanloopt en inmiddels een oplossing heeft zodat ik clubs kan benaderen en co-op missies kan spelen?

[ Voor 19% gewijzigd door DPhoenix op 16-11-2014 17:14 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Waar is het PS4 of multi topic naar toe gebonjoured?
Kan hem zo 1,2,3, niet vinden? 8)7

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
tellavist schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:20:
Waar is het PS4 of multi topic naar toe gebonjoured?
Kan hem zo 1,2,3, niet vinden? 8)7
\[PS4/XB1] Assassin's Creed Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 11:31
Ik heb nu AC Unity op cd en deze heb ik geïnstalleerd maar, nu als ik op de ACU.exe klik opent hij Uplay en gaat fijn naar het download scherm. Ik wil hem nu niet downloaden want, dat gaat 8 uur duren. Is hier een fix voor?

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Laatst online: 00:27
plientje schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:09:
Ik heb nu AC Unity op cd en deze heb ik geïnstalleerd maar, nu als ik op de ACU.exe klik opent hij Uplay en gaat fijn naar het download scherm. Ik wil hem nu niet downloaden want, dat gaat 8 uur duren. Is hier een fix voor?
Zeker dat je hem volledig geinstalleerd hebt? En als je de game opstart zal ie eerst een patch downloaden, maar dat is maar 800mb, dat kan geen 8u duren. (en als je daarna nog eens opstart patch 2 wss ook).

Andere vraag: is die 1,80€ upgrade voor de companion app de moeite? Ik gebruik de tablet van mijn ma, en 1,80 is natuurlijk niet veel, maar dat betekent dat ik moe gaan prutsen met betalingsmethodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plientje
AntiChrist7 schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:17:
[...]

Zeker dat je hem volledig geinstalleerd hebt? En als je de game opstart zal ie eerst een patch downloaden, maar dat is maar 800mb, dat kan geen 8u duren. (en als je daarna nog eens opstart patch 2 wss ook).
Ja dat zou ik ook denken maar, helaas doet hij dat niet en probeert hij de volledige 41 GB te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7ufzKtt.jpg

Creatieve oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plientje
plientje schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:09:
Ik ga hem zo opnieuw proberen te installeren. Waar raden jullie aan dat ik hem installeer, mijn uplay download folder of gewoon in een games mapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
DPhoenix schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:12:
[...]

Zoals eerder in dit topic door mij aangegeven, krijg ik ook een verbindingserror. Te weten 0x60000001 error (PC). Ik lees zojuist onderstaan op het Ubisoft forum.

[...]

Ik heb het nog niet uit kunnen proberen aangezien mijn UPC moden de port filter niet vasthoud :/

EDIT: inmiddels ook andere porten voor port forwarding gebruikt. Helaas zonder succes.

[...]

Zelf heb ik UPC als provider. Iemand anders die tegen dit probleem aanloopt en inmiddels een oplossing heeft zodat ik clubs kan benaderen en co-op missies kan spelen?
Ja zeker. Die standaard cisco router van UPC is troep. Blokkeert heel wat leuke dingen, vandaar dat ik alles geforward heb naar een 2de router (Asus-RTN66u) die alles wel goed afhandelt.

Maar een tijdelijke oplossing voor jouw probleem, is om jouw PC in te stellen bij de DMZ. Dan forward hij wel alles naar jou IP, maar zolang je een firewall hebt op je PC moet dit niet een heel groot probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 17:15
Hi ik krijg over 3 dagen mijn nieuwe pc met een game voucher voor ac unity/farcry4 in hoeverre zijn de bugs al gepatched en de fps drops gefixed? twijfel welke game ik nu zal nemen =/ ac lijkt me wel dik though nog nooit gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

Mijn spel komt niet eens door het hoofdmenu heen voor het al crashed. Dus bugfree? nee niet bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Ik moet zeggen dat ACU erg vermakelijk is, ingame heb ik weinig bugs.
- Vliegend mandje
- Zwevende NPC
- Net na fast travel/opstarten af en toe wat texture popups maar daarna is het meestal snel voorbij.

Maar wat ACU gewoon kapot maakt is Uplay.. vandaag heeft Uplay gewoon voor geen meter gewerkt, ik zie mensen die online zijn maar zijn het niet, mensen die offline zijn kan ik wel een bericht versturen maar komt 45 minuten later aan... Geen coop kunnen doen vandaag helaas...

Ik heb ook die port 14000 geforward merk het later wel, nu even wat anders.

Mooie mic David :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
prutser001 schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:52:
Ik moet zeggen dat ACU erg vermakelijk is, ingame heb ik weinig bugs.
- Vliegend mandje
- Zwevende NPC
- Net na fast travel/opstarten af en toe wat texture popups maar daarna is het meestal snel voorbij.

Maar wat ACU gewoon kapot maakt is Uplay.. vandaag heeft Uplay gewoon voor geen meter gewerkt, ik zie mensen die online zijn maar zijn het niet, mensen die offline zijn kan ik wel een bericht versturen maar komt 45 minuten later aan... Geen coop kunnen doen vandaag helaas...

Ik heb ook die port 14000 geforward merk het later wel, nu even wat anders.

Mooie mic David :)
Dankje

Ik heb ook weinig last van bugs. Helaas werkt de co-op nog niet maar ik kan me zeker nog wel even vermaken met deze game en zou hem zo nog een keer kopen als ik m niet had.

Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste