Ik zie toch heel wat mensen co-op trophys unlocken
Maar inderdaad werd ik er vandaag ook even door uplay uitgegooid. Nu ja, vroeger lag Uplay altijd drie dagen voor en na release plat
Uplay werkte bij mij wel, net zoals afgelopen dagen. Maar veel heb je er niet aan (of je moet statistieken gaaf vinden). Ik heb in ieder geval club-invites binnen zien komen en geaccepteerd. Coop heb ik niet gedaan, maar ik kan me voorstellen dat dit lastiger gaat. Communiceren zou ik overigens niet via Uplay doen, maar dat terzijde.prutser001 schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:52:
Ik moet zeggen dat ACU erg vermakelijk is, ingame heb ik weinig bugs.
- Vliegend mandje
- Zwevende NPC
- Net na fast travel/opstarten af en toe wat texture popups maar daarna is het meestal snel voorbij.
Maar wat ACU gewoon kapot maakt is Uplay.. vandaag heeft Uplay gewoon voor geen meter gewerkt, ik zie mensen die online zijn maar zijn het niet, mensen die offline zijn kan ik wel een bericht versturen maar komt 45 minuten later aan... Geen coop kunnen doen vandaag helaas...
Ik heb ook die port 14000 geforward merk het later wel, nu even wat anders.
Mooie mic David
Ik kwam precies om deze reden hier even kijken, bij mij draait hij ook voor geen meter. Meer gestotter dan iets anders.secretdk schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:02:
Even serieus, is er nou iemand die dit spel normaal kan spelen met normale hardware?
Ik heb hier een i5-4670k @ 4.2 ghz en een GTX 760 in SLI.
Settings op low.
In elk gebied FPS drops en in sommige gebieden zelfs van 60 FPS naar 20 om de seconde.
Videokaarten lijken volgens afterburner ook weinig moeite te moeten doen, tewijl met CPU toch constant op 100% zit.
Heb de resolutie op 2560x1080 staan, verder alles op low of off gezet, Vsync wel aan trouwens.
Draai hier een i7-2600K op 4.4GHz, CrossfireX 6950 (eentje is unlocked naar 6970, andere wilde helaas niet) op 840MHz, memory op 1325MHz, en 16GB RAM.
[ Voor 3% gewijzigd door mark-k op 16-11-2014 23:40 ]
Ja ze zouden bezig zijn : http://forums.ubi.com/sho...nity-Current-Known-Issues
Heeft iemand enig idee hoe dat http://acinitiates.com/#!/home werkt?
Er zitten namelijk kisten ingame die hier aan gekoppeld zijn.. Ik zie alleen niet hoe ik XP krijg, aangezien ik ook Revelations/AC3/Black Flag en Unity heb staat er bij allemaal 'no game date' Alleen black flag staat nog geinstalleerd en die heb ik net opgestart maar hij doet er nog niets mee.
Net een paar potjes coop gedaan maar het was een heel gedoe, ik kon de ene wel online zien en de ander weer niet. Diegene die offline was daarmee kon ik wel chatten?! Na meerdere malen Uplay herstarten e.d. konden we elkaar eindelijk zien. We maken een public coop game en worden alle 3 in een andere game gegooid met totaal vreemde mensen?? Alleen een private game lijkt te werken als Uplay wil meewerken.
Het probleem is dat je met de oudere HD kaarten series geen driver updates meer krijgt dus ook geen CFX update profiel. Het systeem waar ik zelf op speel draait super met de laatste 14.11.x beta drivers.
Heeft iemand enig idee hoe dat http://acinitiates.com/#!/home werkt?
Er zitten namelijk kisten ingame die hier aan gekoppeld zijn.. Ik zie alleen niet hoe ik XP krijg, aangezien ik ook Revelations/AC3/Black Flag en Unity heb staat er bij allemaal 'no game date' Alleen black flag staat nog geinstalleerd en die heb ik net opgestart maar hij doet er nog niets mee.
Net een paar potjes coop gedaan maar het was een heel gedoe, ik kon de ene wel online zien en de ander weer niet. Diegene die offline was daarmee kon ik wel chatten?! Na meerdere malen Uplay herstarten e.d. konden we elkaar eindelijk zien. We maken een public coop game en worden alle 3 in een andere game gegooid met totaal vreemde mensen?? Alleen een private game lijkt te werken als Uplay wil meewerken.
Het blijft vreemd, schakel CFX eens uit? Bij mij draait ACU redelijk op LOW @ 1920x1080, cutscenes gaan nu ook beter met een HD5870/Dual Xeon X5450/32GB.mark-k schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:40:
[...]
Ik kwam precies om deze reden hier even kijken, bij mij draait hij ook voor geen meter. Meer gestotter dan iets anders.
Heb de resolutie op 2560x1080 staan, verder alles op low of off gezet, Vsync wel aan trouwens.
Draai hier een i7-2600K op 4.4GHz, CrossfireX 6950 (eentje is unlocked naar 6970, andere wilde helaas niet) op 840MHz, memory op 1325MHz, en 16GB RAM.
Het probleem is dat je met de oudere HD kaarten series geen driver updates meer krijgt dus ook geen CFX update profiel. Het systeem waar ik zelf op speel draait super met de laatste 14.11.x beta drivers.
[ Voor 32% gewijzigd door prutser001 op 16-11-2014 23:59 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Zijn er hier meer mensen die last hebben van een corrupte save game file?
Ben sinds gisteren ineens alle voortgang kwijt..
Ben sinds gisteren ineens alle voortgang kwijt..
Never run from a sniper, you will only die tired.
Zo van het weekend lekker wat zitten spelen. Als ik alles offline gooit is het nog wel te doen.
Steam staat sowieso offline en Uplay meestal ook. Nu wilde ik gisteren wat Coop spelen... Ja dag klapt AC er helemaal uit.
3x geprobeerd. Ook heb ik 6 uitnodigingen voor de Tweakers club geaccepteerd. Ik zie alleen 7x mijn eigen naam staan. Zouden degene die aangemeld hebben even willen kijken of ze geaccepteerd zijn of iets dergelijks. Voor de rest vind ik de game wel erg gaaf
Hopelijk komt er deze week wel een grote patch uit. Ik heb gisteren een ''makkelijke'' coop missie prive gedaan. Ik kreeg helaas maar 1 van de 3 beloningen. Dus hopelijk vanaf deze week wel coop missies doen.
Steam staat sowieso offline en Uplay meestal ook. Nu wilde ik gisteren wat Coop spelen... Ja dag klapt AC er helemaal uit.
3x geprobeerd. Ook heb ik 6 uitnodigingen voor de Tweakers club geaccepteerd. Ik zie alleen 7x mijn eigen naam staan. Zouden degene die aangemeld hebben even willen kijken of ze geaccepteerd zijn of iets dergelijks. Voor de rest vind ik de game wel erg gaaf
Hopelijk komt er deze week wel een grote patch uit. Ik heb gisteren een ''makkelijke'' coop missie prive gedaan. Ik kreeg helaas maar 1 van de 3 beloningen. Dus hopelijk vanaf deze week wel coop missies doen.
Het enige wat bij mij niet echt werkt, is de companion app. Hij is verbonden, maar ik kan de Nomad kistjes niet openen. En hij heeft Altaïr's kostuum ook niet ontgrendeld (vereiste is de companion app).
En sinds de laatste update heb ik last van freezes. Dan stopt alles een halve minuut en gaat hij daarna door alsof er niets gebeurt is...
En sinds de laatste update heb ik last van freezes. Dan stopt alles een halve minuut en gaat hij daarna door alsof er niets gebeurt is...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik heb precies hetzelfde. Hij is verbonden. Ik zie Arno ze locatie. Alleen krijg niet Altair ze pakkie.Wailing_Banshee schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:15:
Het enige wat bij mij niet echt werkt, is de companion app. Hij is verbonden, maar ik kan de Nomad kistjes niet openen. En hij heeft Altaïr's kostuum ook niet ontgrendeld (vereiste is de companion app).
Wat ik jammer vind aangezien dat toch 1 van me favoriete is. Gelukkig kan je hem redelijk namaken
Heb gister voor het eerst co-op gedaan. Ik vind het zeker leuk alleen nu nog dat we een potje kunnen opstarten zonder eerst driekwartier dingen uit te proberen
daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti
Ja we zitten er in en hebben gister 2-3 coop missies gedaan. Volgens mij moet je elkaar wel in de friendlist hebben (Uplay zelf) anders krijg je wel een ingame popup voor een invite maar krijg je geen enkele melding/mogelijkheid om te joinen. We hebben jou ook niet online gezien ingame, ja opgegeven moment was je 7 keer online en 4 keer offline ... het had leuk geweest als er gewoon een fatsoenlijke chat optie ingame had gezeten.Dubrillion schreef op maandag 17 november 2014 @ 07:28:
Zo van het weekend lekker wat zitten spelen. Als ik alles offline gooit is het nog wel te doen.
Ik weet niet waar ze mee bezig zijn bij Ubisoft maar ik merk weinig verbetering in het online gebeuren, zelfs de Uplay client heeft grote problemen met simpele dingen als iemand online laten zien. Ik kan wel chatten met diegene die offline is, krijg ingame wel invites maar kan ze niet accepteren of ze komen een half uur later ineens tevoorschijn.
Companion app heeft bij mij wel een outfit unlocked, deze zat in 1 of andere rare kist en was meer geluk dan wijsheid dat het me opviel dat er een gloeiend 'initiate' icoontje was toen ik er langs liep.
De companion app lijkt wel missies 'kwijt te raken' heb al een aantal keer gehad dat missies die bezig waren gewoon foetsie waren toen ik de app later weer opstarte. En ik heb ook 1 nomad kist geopend... daar zat welgeteld 250F in... w00t.
Net ACU weer even opgestart maar kwam nu een leuke bug tegen, al mijn fast travel punten zijn weg en de social clubs zijn niet meer zichtbaar op de kaart.. Ook kreeg ik geen melding dat er geld klaar zou liggen in dat theater.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik zat net met ern colega te lullen op het werk en die kwam wel met een goed punt. Consoles heben een chat fuctie automaties in elk spel. Dus ik krijg de indruk dat dit weer edn gevaletje console port is .....
Gister eindelijk de tijd gehad om te spelen. Na een video driver update heb ik Unity kunnen spelen. Moet wel zeggen dat het wat "sponsig" gaat maar daar zouden updates voor komen las ik al. Beetje AC2 al over again.
Ook al ben ik net begonnen, net assassins geworden, mis ik de Jackdaw al wel. Man wat was Black Flag een goeie installment! Benieuwd wat Unity kan brengen!
Ook al ben ik net begonnen, net assassins geworden, mis ik de Jackdaw al wel. Man wat was Black Flag een goeie installment! Benieuwd wat Unity kan brengen!
Ja die had ik gister ook nog even gestart (om te kijken of die stomme Initiates website er iets mee deed) en het blijft een mooie setting, ik mis de open zee en de jungle wel.PuddingNL schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:41:
Gister eindelijk de tijd gehad om te spelen. Na een video driver update heb ik Unity kunnen spelen. Moet wel zeggen dat het wat "sponsig" gaat maar daar zouden updates voor komen las ik al. Beetje AC2 al over again.
Moet zeggen dat ACU nu lekker draait het enige wat je een beetje uit het spel haalt is laggende mede spelers in coop.. die flitsen letterlijk over je scherm zeker in een gevecht is het niet echt mooi, ook lijkt de detectie dan soms compleet kapot en kun je gewoon een beetje rondlopen en iedereen afmaken zonder moeite. Werkt de detectie wel kun je ook zo snel dood zijn dat je echt geen idee hebt wat er nou gebeurde.
" Moet zeggen dat ACU nu lekker draait "prutser001 schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:46:
[...]
Ja die had ik gister ook nog even gestart (om te kijken of die stomme Initiates website er iets mee deed) en het blijft een mooie setting, ik mis de open zee en de jungle wel.
Moet zeggen dat ACU nu lekker draait het enige wat je een beetje uit het spel haalt is laggende mede spelers in coop.. die flitsen letterlijk over je scherm zeker in een gevecht is het niet echt mooi, ook lijkt de detectie dan soms compleet kapot en kun je gewoon een beetje rondlopen en iedereen afmaken zonder moeite. Werkt de detectie wel kun je ook zo snel dood zijn dat je echt geen idee hebt wat er nou gebeurde.
Is er sinds gister een nieuwe patch uitgekomen of heb jij gewoon een kei van een pc?
Zie trouwens net dat in AC:Initiates al mijn progress kwijt is.
[ Voor 3% gewijzigd door PuddingNL op 17-11-2014 08:54 ]
Het varen vond ik fantastisch in Black Flag, de jungle een heel stuk minder. Vooral omdat je daar bijna altijd maar 1 pad had en kon je dus niet vrij roamen.prutser001 schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:46:
[...]
Ja die had ik gister ook nog even gestart (om te kijken of die stomme Initiates website er iets mee deed) en het blijft een mooie setting, ik mis de open zee en de jungle wel.
Ik vind hem ook lekker draaien en ik heb zeker geen kei van een pc. Mogelijk een perceptie verschil? Wat ik lekker vind draaien, kan jij vreselijk vinden... Ik weet niet precies wat m'n settings zijn, maar ik heb geen last van frame drops en alles ziet er nog steeds fantastisch uit.PuddingNL schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:50:
[...]
" Moet zeggen dat ACU nu lekker draait "
Is er sinds gister een nieuwe patch uitgekomen of heb jij gewoon een kei van een pc?
Mijn grootste probleem is het spel zelf... Ik kom gewoon niet aan spelen toe door de NPC's. Die zijn met zulke verschillende dingen bezig. Ik stond gisteren 5 minuten te kijken naar een vrouw die een varken aan het spit had hangen... (even ruiken, wat zout eroverheen, weer even aan het spit draaien...)
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Staat er onder : Asus z87 Deluxe, Intel 4770K, 2 x R9 290X CFX, 16GB DDR3 2400, Samsung Evo 840 250GB, 4 x 2TB Seagate SSHD, CM 550
Ik mag niet klagen, ja bij release draaide hij ook niet super maar na de nieuwe AMD beta drivers ging het een stuk beter. Ik kon hem bij release wel op high/ultra zetten en HBAO uit/MSAA2 maar dit verliep niet altijd even vloeiend. Nu met de nieuwe drivers staat hij gewoon op max, zelfs HBAO+ staat aan (waar een Nvidia logo bij staat?)
Er schijnt al een reden gegeven te zijn waarom ACU niet lekker loopt, het zou te maken hebben met het aantal drawcalls (DX11.x) wat op 50k zou liggen en DX11 kan er 12k aan of zo. Dit had weer te maken met het aantal polygonen die gebruikt zijn. Ubisoft zou besloten hebben het detail hoog te houden ten koste van langzamere systemen (Dit was besproken bij Linustech, bron weet ik even zo niet).
http://www.forbes.com/sit...oycott-ubisofts-pc-games/
http://games.slashdot.org...ed-unity-poor-performance
http://hothardware.com/Ne...ailure-Poor-Performance-/
Kortom zooitje
ze hadden gewoon Mantle moeten implementeren dan was er niets aan de hand geweest
(voor AMD gebruikers).
Ik mag niet klagen, ja bij release draaide hij ook niet super maar na de nieuwe AMD beta drivers ging het een stuk beter. Ik kon hem bij release wel op high/ultra zetten en HBAO uit/MSAA2 maar dit verliep niet altijd even vloeiend. Nu met de nieuwe drivers staat hij gewoon op max, zelfs HBAO+ staat aan (waar een Nvidia logo bij staat?)
Er schijnt al een reden gegeven te zijn waarom ACU niet lekker loopt, het zou te maken hebben met het aantal drawcalls (DX11.x) wat op 50k zou liggen en DX11 kan er 12k aan of zo. Dit had weer te maken met het aantal polygonen die gebruikt zijn. Ubisoft zou besloten hebben het detail hoog te houden ten koste van langzamere systemen (Dit was besproken bij Linustech, bron weet ik even zo niet).
http://www.forbes.com/sit...oycott-ubisofts-pc-games/
http://games.slashdot.org...ed-unity-poor-performance
http://hothardware.com/Ne...ailure-Poor-Performance-/
Kortom zooitje
Wel weer zin om lekker te gaan spelen..
Ik merk trouwens dat er totaal geen bewakers op de daken staan en Ubisoft gaf als tip bij een ontsnapping dat je "veilig" de daken op kunt. Klopt het dat je vrij kunt freerunnen over de daken zonder last te hebben van snipers e.d?
Ik merk trouwens dat er totaal geen bewakers op de daken staan en Ubisoft gaf als tip bij een ontsnapping dat je "veilig" de daken op kunt. Klopt het dat je vrij kunt freerunnen over de daken zonder last te hebben van snipers e.d?
Ik kom ze anders met regelmaat tegen hoor? Maar kan zijn dat het alleen mission triggered is....PuddingNL schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:05:
Dat ligt aan het gebied. Elk gebied heeft een niveau. Bij de Notre Dame zul je ze niet vinden.PuddingNL schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:05:
Als je op je map kijkt en een paar keer op f3 ramt zie je het niveau per gebied.
PSN: DeNachtBaron
Dat zeggen ze puur omdat nVidia en Ubisoft een hand in elkaars buidel (netjes gezegd, je snapt wat ik bedoel) hebben.
Mijn GPU (GTX580) voldoet lang niet aan de eisen volgens Ubisoft, echter vind ik het toch wel erg bedroevend dat dat kreng in elke game 99% GPU load krijgt (zelfs in Call of Duty 1, en Counter Strike 1.x, als je de framerate op unlimited zet). Echter, AC:U geeft mijn kaartje alleen 99% load in het customization menu (wait what?!). Ingame (alles uit/lelijk/low op 720p) draait die kaart 50% load, maar wel 1 bak lagg, CPU (2500k 4.3ghz) doet 75-80%, met 6GB ram in gebruik (van de 8GB) should be enough. Echter 1 groot laggfest (random).
Mijn GPU (GTX580) voldoet lang niet aan de eisen volgens Ubisoft, echter vind ik het toch wel erg bedroevend dat dat kreng in elke game 99% GPU load krijgt (zelfs in Call of Duty 1, en Counter Strike 1.x, als je de framerate op unlimited zet). Echter, AC:U geeft mijn kaartje alleen 99% load in het customization menu (wait what?!). Ingame (alles uit/lelijk/low op 720p) draait die kaart 50% load, maar wel 1 bak lagg, CPU (2500k 4.3ghz) doet 75-80%, met 6GB ram in gebruik (van de 8GB) should be enough. Echter 1 groot laggfest (random).
Zowel freerun als mission, ga maar eens in Les Invalides op de daken lopen! :-)Notna schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:08:
[...]
Ik kom ze anders met regelmaat tegen hoor? Maar kan zijn dat het alleen mission triggered is....
[ Voor 4% gewijzigd door Razorbite op 17-11-2014 10:35 ]
Ik ben gisteren ook weer even begonnen met ACII (kwam erachter dat ik die nooit 100% gehaald heb). En toen viel me een heel groot verschil op tussen Florence en Parijs. Parijs leeft. De NPC's kletsen je de oren van het hoofd. Florence is stil. De enige die iets zeggen, zijn de guards...
En nog een update voor de Companion App: ik heb hem eergisteren gekocht op Android, maar hij is ook unlocked op m'n Windows Phone (was ik even bang voor dat ze dat niet zouden doen
)
En nog een update voor de Companion App: ik heb hem eergisteren gekocht op Android, maar hij is ook unlocked op m'n Windows Phone (was ik even bang voor dat ze dat niet zouden doen
Ik ben nu lekker aan het 'grinden' op de companion app, even zorgen voor een serie goede assassins.. ;-)
Wat is nu de "officiele" Tweakers club in AC? Ik had me aangemeld bij de Club van Prutser maar die is nu opgeheven.
Trouwens een club zoeken op naam kan met "F", je moet dan wel precies de naam en/of tag weten. Wildcards kent die niet.
Trouwens een club zoeken op naam kan met "F", je moet dan wel precies de naam en/of tag weten. Wildcards kent die niet.
Ik heb nog wel een club opgericht Donderdag. Hij heet ook gewoon Tweakers. Alleen het schijnt dat als je je aanmeldt het toch niet goed gaat
. Er hebben 6 mensen aangemeld en in de clublijst sta ik dan zelf 7 keer
ok, dan zal ik me vanavond aanmelden bij [TWK] Tweakers.
Het beste schijnt de Tweakers toe te voegen aan je Uplay vrienden.The_DoubleU schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:30:
Je kan mij vinden onder mijn zelfde Tweakersnaam: dubrillion
Voeg mij ook maar toe dan: hanjosterDubrillion schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:32:
[...]
Het beste schijnt de Tweakers toe te voegen aan je Uplay vrienden.
Je kan mij vinden onder mijn zelfde Tweakersnaam: dubrillion
Ben ik de enige waarbij ACU.exe crasht als ik Uplay niet op offline zet?
Nee ik speel het merendeel Offline. Ga vanmiddag wel even online spelen. Sowieso om de companion app te syncen zodat ik Altair pakkie krijg en om wat mensen toe te voegen. Hopelijk werkt de coop dan wel.Jefrimmm schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:51:
Ben ik de enige waarbij ACU.exe crasht als ik Uplay niet op offline zet?
Als ik namelijk online naar mensen ga zoeken crashed de game wel
Ik vind dat ze wel wat hadden mogen minderen op de Companion App chests ook werkt het online eigenlijk helemaal niet op de PS4. Co-op heeft geen matchmaking, werkt alleen met invites. Het "Mijn Club" werkt niet, krijg een error code terug elke keer. ACInitiates werkt bijna niet. Krijg de companion app ook niet gesynced/verbonden met mijn game.
Maar op dat na een erg vermakelijke game! Sfeer is erg goed, vind vooral de "murder mysteries" side quests leuk alleen hadden ze wel wat moeilijker gemogen. Zo is er ook één waar er maar 1 persoon bij staat die je kun ondervragen. Waardoor dat ook gelijk de enige is die je kan beschuldigen/opsluiten.
Maar op dat na een erg vermakelijke game! Sfeer is erg goed, vind vooral de "murder mysteries" side quests leuk alleen hadden ze wel wat moeilijker gemogen. Zo is er ook één waar er maar 1 persoon bij staat die je kun ondervragen. Waardoor dat ook gelijk de enige is die je kan beschuldigen/opsluiten.
Ze worden nog moeilijker hoor, ik had in ieder geval gisteren één waarbij ik zeven verschillende mensen kon beschuldigen waarvan twee erg op elkaar leken. Dus dan moet je goed op de details letten. Hele vermakelijke side quests inderdaad.Facerafter schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:02:
PSNid: robero50
Ik kwam deze Review tegen, moest erg lachen ^^
http://cdn.nerdapproved.c...sins-revew-top.jpg?874fb4
nothing stops this train
Als je dat pak te pakken kan krijgen... Want die doet het bij mij niet, terwijl ik wel altijd online speel...Dubrillion schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:52:
[...]
Nee ik speel het merendeel Offline. Ga vanmiddag wel even online spelen. Sowieso om de companion app te syncen zodat ik Altair pakkie krijg en om wat mensen toe te voegen.
Ik snap die micro-transacties niet... Ik ben ze in ieder geval nog niet tegen gekomen. Het is wel geinig geschreven (al kan ik me in het meeste niet vinden).Kol Nedra schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:10:
Ik kwam deze Review tegen, moest erg lachen ^^
[ Voor 33% gewijzigd door Wailing_Banshee op 17-11-2014 13:15 ]
Ja ik had al eerder een reactie hier geplaatst, ik ging er vanuit dat Tweakers(1) vol zou zitten, iemand had al een Tweakers2 aangemaakt dus leek het me niet logisch een 3de te hebben. Er is toch al weinig animo voor het club gebeuren hier.The_DoubleU schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:30:
Als het goed is zitten we nu met 7?? man in Tweakers club. Helaas is Uplay nog ruk dus samenspelen is meer een gok..
hij lijkt het niet te doen 
companion app werkt bij mij 100%, had liever andersom gezien, ruilen?? jij speel companion app en ik speel AC Unity
companion app werkt bij mij 100%, had liever andersom gezien, ruilen?? jij speel companion app en ik speel AC Unity
nothing stops this train
De companion app werkt bij mij perfect, op drie verschillende platformen (Windows 8.1, Windows Phone 8.1 en Android 4.4 op een Galaxy NoteMuddyMagical schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:28:
Ik snap die Companion App volgens mij niet.
[afbeelding]
Ik kan de map niet zien, ik kan geen nomad missies zien.
Al een keer opnieuw geinstalleerd en toen eerst de tutorial missie doorlopen en daarna met UPlay account ingelogd, maar daarna weer hetzelfde.
Heb je de app wel geactiveerd in de settings?
heyhey heeft iemand enig idee hoe de
High profile noise:30% and also Low profile Noise :30%
stats werken die op je gear zitten ? betekend dit nu juist meer of minder noise ?
High profile noise:30% and also Low profile Noise :30%
stats werken die op je gear zitten ? betekend dit nu juist meer of minder noise ?
Tweakers is inderdaad vol. In Tweakers2 zijn nog 42 plekken vrij. Zal vanavond weer wat aanvragen goedkeuren.prutser001 schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:29:
[...]
Ja ik had al eerder een reactie hier geplaatst, ik ging er vanuit dat Tweakers(1) vol zou zitten, iemand had al een Tweakers2 aangemaakt dus leek het me niet logisch een 3de te hebben. Er is toch al weinig animo voor het club gebeuren hier.
Als het goed is zitten we nu met 7?? man in Tweakers club. Helaas is Uplay nog ruk dus samenspelen is meer een gok..
op ps4?? en hoe moet je joinen?Brammel schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:41:
[...]
Tweakers is inderdaad vol. In Tweakers2 zijn nog 42 plekken vrij. Zal vanavond weer wat aanvragen goedkeuren.
nothing stops this train
Heeft de WP/Win nu al een update gekregen? Ik zit nog steeds zonder brotherhood en missende cafés op de map.Wailing_Banshee schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:34:
[...]
De companion app werkt bij mij perfect, op drie verschillende platformen (Windows 8.1, Windows Phone 8.1 en Android 4.4 op een Galaxy Note.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Say whut? Waar activeren?Wailing_Banshee schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:34:
[...]
De companion app werkt bij mij perfect, op drie verschillende platformen (Windows 8.1, Windows Phone 8.1 en Android 4.4 op een Galaxy Note.
Uhm... mijn dure premium assassins in de app verdwijnen plotseling???
In game ergens. Bij je settings moet je activeren dat de companion app toegang krijgt tot jouw Unity game.
A ha. Daarom heb ik me Altair pakkie nog niet vrij gespeeld denk ik
Inderdaad, dan doet hij het al een stuk beter. De muis heeft nog steeds lag en hij draait nog steeds niet super, maar het is redelijk speelbaar. Ook lijkt het alsof er een soort mouse acceleration inzit, die random aan en uit gaat. De ene keer draai ik 1 rondje met dezelfde muisafstand als 6 rondjes een minuut ervoor...prutser001 schreef op zondag 16 november 2014 @ 23:55:
Ja ze zouden bezig zijn : http://forums.ubi.com/sho...nity-Current-Known-Issues
[...]
Het blijft vreemd, schakel CFX eens uit? Bij mij draait ACU redelijk op LOW @ 1920x1080, cutscenes gaan nu ook beter met een HD5870/Dual Xeon X5450/32GB.
Nee, ik heb nog geen update gehad, maar ik heb dat probleem van die missende brotherhood ook nooit gehad (en ik ben wel eerst begonnen met de app voordat ik het spel had draaien).SinergyX schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:46:
[...]
Heeft de WP/Win nu al een update gekregen? Ik zit nog steeds zonder brotherhood en missende cafés op de map.
Dat is niet de reden dat ik hem nog niet heb...Dubrillion schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:09:
A ha. Daarom heb ik me Altair pakkie nog niet vrij gespeeld denk ik
Al gedaan. Zojuist had ik hem even werkend. Miste nog een groot aantal opties, maar de map was zichtbaar. Daarom even de game gestart om te syncen, maar zodra ik ingame ben krijg ik een grijze / paarse waas over de map op mijn tablet. Als ik nu uitlog uit de game hou ik die waas en kan ik weer niets...steffeh schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:06:
In game ergens. Bij je settings moet je activeren dat de companion app toegang krijgt tot jouw Unity game.
Grrrr....
Dat heb ik ook even gehad in het begin, ik was dan ook in 1 klap mijn orientatie kwijt, op dit moment heb ik er geen last meer van. De laatste 1.2.0 update heeft een redelijke performance boost gegeven op mijn oudere bak.mark-k schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:51:
[...]
Inderdaad, dan doet hij het al een stuk beter. De muis heeft nog steeds lag en hij draait nog steeds niet super, maar het is redelijk speelbaar. Ook lijkt het alsof er een soort mouse acceleration inzit, die random aan en uit gaat. De ene keer draai ik 1 rondje met dezelfde muisafstand als 6 rondjes een minuut ervoor...
Ongelofelijk... ik stuur Ubisoft een mail over de Legend Rank bug.
Als oplossing krijg ik terug: Herstart uw systeem even, dit zou het moeten verhelpen.
pfff.... kwaliteitshelpdesk daar....
have you tried turning it off and on again...
Als oplossing krijg ik terug: Herstart uw systeem even, dit zou het moeten verhelpen.
[ Voor 11% gewijzigd door bulletrene op 17-11-2014 16:00 ]
Ja das leuk, ik zit hier met 5 codes die ik probeer te activeren maar geen idee waar... Nu is mijn account banned voor 10 minuten omdat ik meerdere malen die codes wilde activeren..bulletrene schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:59:
Ongelofelijk... ik stuur Ubisoft een mail over de Legend Rank bug.
Toen crashte Uplay en ging er een update overheen... Nu nogsteeds 10 minuten..
Dat krijg je als je Ubisoft koopt.prutser001 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:05:
[...]
Ja das leuk, ik zit hier met 5 codes die ik probeer te activeren maar geen idee waar... Nu is mijn account banned voor 10 minuten omdat ik meerdere malen die codes wilde activeren..
Toen crashte Uplay en ging er een update overheen... Nu nogsteeds 10 minuten..
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik heb nooit een extra code gekregen... En de code die ik gekregen heb, was al geactiveerd op mijn account (dus ik ga er maar vanuit dat de rest van de codes van m'n Guillotine edition ook al toegepast zijn...)
onwijs mooi spel, speel het op zijn mooist, op een resolutie van 6124*1080 in eyefinity. Framerate is doorgaans prima. Onwijs mooie omgevingen/characters en geluidseffecten. deze staat hoog op het lijstje kwa immersiveness. Jammer van 3th person, maar dat zijn we ondertussen gewend.
Zoiezo het (grotendeels) uit zetten van de HUD hielp voor mij al heel erg om beter in de game te komen.six-shooter schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:29:
onwijs mooi spel, speel het op zijn mooist, op een resolutie van 6124*1080 in eyefinity. Framerate is doorgaans prima. Onwijs mooie omgevingen/characters en geluidseffecten. deze staat hoog op het lijstje kwa immersiveness. Jammer van 3th person, maar dat zijn we ondertussen gewend.
Daarna deed de game de rest
waar kan je zo´n brotherhood joinen?
lijkt me wel grappig om samen te spelen vooral in de 4man coop.
Een keer eerder gedaan met randoms gaat niet echt geweldig moet ik zeggen.
Je bent toch echt contact onder elkaar nodig.
Voeg Pl4inSide toe als je een keer wilt spelen.
lijkt me wel grappig om samen te spelen vooral in de 4man coop.
Een keer eerder gedaan met randoms gaat niet echt geweldig moet ik zeggen.
Je bent toch echt contact onder elkaar nodig.
Voeg Pl4inSide toe als je een keer wilt spelen.
Op wat voor systeem speel je met die instellingen?six-shooter schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:29:
onwijs mooi spel, speel het op zijn mooist, op een resolutie van 6124*1080 in eyefinity.
Asus G501
Naar 5.2Ghz overgeclockte AMD 8350 (waterkoeling), en een R9 290X die wat is overgeclocked (uit mijn hoofd geen idee hoeveel, zit nu op werk, ik dacht zo'n 10%/15% ofzo met de AMD software).RemcoINC08 schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:45:
[...]
Op wat voor systeem speel je met die instellingen?
Gaat prima, alleen wel iets meer FPS-drops dan gewenst, dus vanaf vanavond gaan mijn settings ietsjes omlaag denk ik.
oh, en 8GB aan Corsair vengeance 1866mhz ram. hoewel dat volgens mij niet echt uitmaakt, maar toch ff vermelden.
[ Voor 10% gewijzigd door six-shooter op 17-11-2014 17:06 ]
Net twee missies coop gedaan met twee andere Tweakers. Erg gaaf
Zeker! Nu nog een headsetDubrillion schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:32:
Net twee missies coop gedaan met twee andere Tweakers. Erg gaaf
Ik heb mijn HUD helemaal uit staan... Ik gebruik m'n tablet als kaart en health, ach, gewoon niet geraakt worden, hoef je ook je health niet in de gaten te houdenFacerafter schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:40:
[...]
Zoiezo het (grotendeels) uit zetten van de HUD hielp voor mij al heel erg om beter in de game te komen.
Daarna deed de game de rest
Voor diegene die FPS drops ervaren kan de oplossing uit onderstaand topic een oplossing bieden;
http://forums.ubi.com/sho...FPS-Stuttering-workaround
nogmaals.. KAN een oplossing bieden, niets is gegarandeerd.
http://forums.ubi.com/sho...FPS-Stuttering-workaround
nogmaals.. KAN een oplossing bieden, niets is gegarandeerd.
Heb ie nog een aanrader? Liefst draadloos. Zit op 4meter van me TV
Eindelijk 970gtx erin gestoken. Pc wordt nog wat warm soms, maar de framerate zorgt er tenminste niet meer voor dat ik geen enkel gevecht kan winnen.
Nu 3 dagen inhalen
Nu 3 dagen inhalen
Heb je een request gestuurd.Dubrillion schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:32:
[...]
Het beste schijnt de Tweakers toe te voegen aan je Uplay vrienden.
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 18% gewijzigd door The_DoubleU op 18-11-2014 09:28 . Reden: Usernaam membersonly gemaakt ]
Welk merk heb je gehaald? En wat had je? En zijn het duidelijke verbeteringen?AntiChrist7 schreef op maandag 17 november 2014 @ 19:22:
Eindelijk 970gtx erin gestoken. Pc wordt nog wat warm soms, maar de framerate zorgt er tenminste niet meer voor dat ik geen enkel gevecht kan winnen.
Nu 3 dagen inhalen
Ben bij Nvidia gebleven, 970, had een 750 hiervoor, waarbij het stutterende met alles op laag. Heb nu alles op medium-hoog gezet, zal er wel eens mee prutsen als ik wat verder in het verhaal zit. Maar nu loopt alles vlot ja. geen glitches ofzo tegengekomen.Dubrillion schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:01:
[...]
Welk merk heb je gehaald? En wat had je? En zijn het duidelijke verbeteringen?
Paar vraagjes:
- zat in het pre-order programma, en is het mijn verbeelding of zijn die bonussen (de missie en de sabre) van 500 naar 10 punten gegaan?
- hoe sychroniseer je die app? ik weet dat het hier ergens heeft gestaan maar vind het niet direct terug
-nog mensen die op level 1 staan voor Initiates?
Heb btw usernames toegevoegd die ik ben tegengekomen hier, just so you know
Weten ze nog nietRazorbite schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:13:
wanneer komt die update nou?
Mijn app is wel gesynched, maar geen Altair pak. Is het zo dat ik dan alles in de Comp app moet vrijspelen ofz?
Die unite pre-order items zijn nu ook geregistreerd. Ze staan onder rewards en actions.
waren ze al, maar nu kosten ze maar 10 punten meer, tegenover 500 ervoor. Ga ze morgen inlossen, dan heb ik nog 1150 overNintendoSmasher schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:59:
Die unite pre-order items zijn nu ook geregistreerd. Ze staan onder rewards en actions.
Ben ik trouwens de enige die het verhaal tot nu toe wat raar vind? zit in sequentie 3
spoiler: title
Allereerst wordt je geintroduceerd door een gozer die je ontmoet in de gevangenis, wat een beetje gerushed en toevallig overkomt. 6 sequenties in AC3 eer je geintroduceerd was vond ik ook teveel maar dit is wel heel snel dat ze erdoor heen gaan. En voor zover ik begrepen heb is de la Serre vermoord door iemand vanuit de Templar Orde zelf. Ook zien ze er weinig graten in om direct je jeugdliefde te ontmaskeren als Tempelier, wat toch wel raar is. Vorige games (AC1, ACR, Liberation) hadden of een onthulling op het einde, of je tegenstander was vrij direct bekend(de Borgia's in AC2 en ACB, Gouverneur Torres in AC4)
En dan heb je nog modern day story, blijkbaar wel een Shaun maar geen Rebecca?
En dan heb je nog modern day story, blijkbaar wel een Shaun maar geen Rebecca?
[ Voor 4% gewijzigd door AntiChrist7 op 18-11-2014 00:16 ]
Heyhey voeg mij ook maar toe sixsiller ben er vandaag niet denkik maar zeker wel zin in co op daarna!The_DoubleU schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:01:
[...]
Heb je een request gestuurd netzoals Hanjoster.
Ik ben op Uplay ook, The_DoubleU
Heb je ook een request gestuurd, Dubrillion!Somath schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 06:24:
[...]
Heyhey voeg mij ook maar toe sixsiller ben er vandaag niet denkik maar zeker wel zin in co op daarna!
Members only:
Inloggen
Trouwens voor diegene welke in TWK - Tweakers willen om gezeur te voorkomen is het het beste om elkaar ook in Uplay toe te voegen, aangezien het nog een beetje bugged is... krijg je vaak de invites niet te zien voor coop..
Ik heb iedereen die hier in het forum staat en TWK in wil ook toegevoegd aan Uplay dus als iemand een invite krijgt van
Ik heb iedereen die hier in het forum staat en TWK in wil ook toegevoegd aan Uplay dus als iemand een invite krijgt van
Members only:
dan weet je dat
Inloggen
hetzelfde geldt voor mij. daviddebestnl
Ik kan vandaag niet heel veel spelen
Ik kan vandaag niet heel veel spelen
Ik ga alle bovenstaande toevoegen. Of de invite accepteren. Vond het erg leuk om samen te spelen.
Misschien maar een headset aanschaffen. Alleen om er doorheen te gillen en te luisteren
.
Hoeft dus geen duur ding te zijn als die maar draadloos is
Moet zeggen dat na de update van Unity de stabiliteit stukken beter is. De game loopt beter zelfs met online op Steam en Uplay aan. Gameplay is best. Alleen haperende de cutscenes voor de update. Die heb ik nog niet kunnen testen helaas. Ga ik vanmiddag even testen. Ik hoop binnenkort zoveel mogelijk coop te doen. Ik wil alle outfits vrijspelen
Die (uit me hoofd gezegd) verbeterde spookriem met dat grote Assassins logo
HEBBON !!
Missie van de Jakobijnen
Misschien maar een headset aanschaffen. Alleen om er doorheen te gillen en te luisteren
Moet zeggen dat na de update van Unity de stabiliteit stukken beter is. De game loopt beter zelfs met online op Steam en Uplay aan. Gameplay is best. Alleen haperende de cutscenes voor de update. Die heb ik nog niet kunnen testen helaas. Ga ik vanmiddag even testen. Ik hoop binnenkort zoveel mogelijk coop te doen. Ik wil alle outfits vrijspelen
Die (uit me hoofd gezegd) verbeterde spookriem met dat grote Assassins logo
Missie van de Jakobijnen
[ Voor 48% gewijzigd door Dubrillion op 18-11-2014 09:31 ]
Aangemeld voor TWK in Unity, maar nog geen reactie. Dus ook in Uplay:prutser001 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:34:
Trouwens voor diegene welke in TWK - Tweakers willen om gezeur te voorkomen is het het beste om elkaar ook in Uplay toe te voegen, aangezien het nog een beetje bugged is... krijg je vaak de invites niet te zien voor coop..
Ik heb iedereen die hier in het forum staat en TWK in wil ook toegevoegd aan Uplay dus als iemand een invite krijgt vanMembers only:dan weet je dat
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Members only:
Inloggen
Ik ga vanmiddag weer mensen accepteren in Unity, maar aanmelden in Uplay is beterMuddyMagical schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:38:
[...]
Aangemeld voor TWK in Unity, maar nog geen reactie. Dus ook in Uplay:Members only:
Welke update? Patch 2 neem ik aan?Dubrillion schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:19:
Ik ga alle bovenstaande toevoegen. Of de invite accepteren. Vond het erg leuk om samen te spelen.
Misschien maar een headset aanschaffen. Alleen om er doorheen te gillen en te luisteren.
Moet zeggen dat na de update van Unity de stabiliteit stukken beter is. De game loopt beter zelfs met online op Steam en Uplay aan. Gameplay is best. Alleen haperende de cutscenes voor de update. Die heb ik nog niet kunnen testen helaas. Ga ik vanmiddag even testen. Ik hoop binnenkort zoveel mogelijk coop te doen. Ik wil alle outfits vrijspelen![]()
Die (uit me hoofd gezegd) verbeterde spookriem met dat grote Assassins logoHEBBON !!
Missie van de Jakobijnen
Voeg me maar toe als je een keer wilt coopen :D!
heb wat mensen toegevoegd is de coop een beetje te doen?
Ben er nog steeds niet achter hoe de Voip werkt.... lol
Hehe net de mijn stats gevonden van ACU:

Members only:
Inloggen
[ Voor 66% gewijzigd door Plainside op 18-11-2014 10:27 ]
Ik zou willen dat ik co-op kon spelen, vind het een goede game en het ziet er prachtig uit maar wel erg vervelend dat ik totaal niet online kan komen, krijg elke keer die vervelende 0x60000001 melding. Heb al geprobeerd de host file te resetten / port forwarden / in DMZ zetten maar dat hielp allemaal niet. Hopen dat ze het met een patch oplossen..
Ik ben al toegevoegd in TWK was mij opgevallen maar de SP houdt mij op dit moment echt te goed bezig.
is mijn username op Uplay voor diegene die me willen toevoegen.
Members only:
Inloggen
is mijn username op Uplay voor diegene die me willen toevoegen.
AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |
Deze fout blijft bij mij af en toe terugkomen, sinds ik port 14000 tcp/udp geforward heb is dit probleem weg.Xevoo schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:19:
Ik zou willen dat ik co-op kon spelen, vind het een goede game en het ziet er prachtig uit maar wel erg vervelend dat ik totaal niet online kan komen, krijg elke keer die vervelende 0x60000001 melding. Heb al geprobeerd de host file te resetten / port forwarden / in DMZ zetten maar dat hielp allemaal niet. Hopen dat ze het met een patch oplossen..
Buiten dat heeft Uplay gewoon de grootste problemen van beide, het spel draait gewoon goed maar die Uplay meuk werkt maar half...
-Verbinding kwijt tijdens SP en doet moet hij dan wel 10 keer melden...
-Verbinding kwijt tijdens coop missie, host migration werkt niet, iemand kreeg mijn naam en ik was nergens.
-Synchronisatie tussen Companion app en Unity werkt niet lekker b.v. de companion chests willen niet altijd unlocken (wel bijzonder dat het precies een chest is met Helix punten..).
-Uplay lijkt niet te updaten als je dingen verandert in je profiel en moet je dus Uplay opnieuw starten.
-Lijst met online/offline spelers klopt geen bal van, soms sta je zelf 10 keer in de lijst.
-Uplay geeft bij 2 spelers tegelijk aan dat je offline bent maar je kan wel met elkaar chatten..
Waar kun je die vinden?Plainside schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:58:
Voeg me maar toe als je een keer wilt coopen :D!
[afbeelding]
Members only:
Games -> Games in bezit en voila
Wat kun je eigenlijk met die Companion app doen? Tot nu toe heb ik alleen wat puzzels gedaan en assassins op pad gestuurd. Maar heb ik hiermee ook voordeel in het spel?
de social clubs staan wel bij de companion app en niet op de kaart in gamePuddingNL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:11:
Wat kun je eigenlijk met die Companion app doen? Tot nu toe heb ik alleen wat puzzels gedaan en assassins op pad gestuurd. Maar heb ik hiermee ook voordeel in het spel?
+ je hoeft niet constant de kaart te openen als je de app open heb je kan ook markers plaatsen(ingedrukt houden)
[ Voor 13% gewijzigd door Plainside op 18-11-2014 11:14 ]
Ja, ik zag het... Ze hebben het helemaal op de kop gegooid zo te zien
Maar ik krijg alleen maar "You & Your friends" te zien... (en de enige vriend die ik in Uplay heb staan, heeft wel het spel gekocht, maar kan het niet spelen
Oef das niet goed.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:17:
[...]
Ja, ik zag het... Ze hebben het helemaal op de kop gegooid zo te zien
Maar ik krijg alleen maar "You & Your friends" te zien... (en de enige vriend die ik in Uplay heb staan, heeft wel het spel gekocht, maar kan het niet spelen)
Misschien een klein bugje?
Nee, zijn grafische kaart wordt totaal niet ondersteundPlainside schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:19:
[...]
Oef das niet goed.
Misschien een klein bugje?
Maar ik ben zelf ook nog niet ver (0.7%)
Heb ondertussen ook maar een paar main misssies gedaan en heel veel zij missies en gewoon rond lopen en ouwhoeren met mijn OP Katana xDWailing_Banshee schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:28:
[...]
Nee, zijn grafische kaart wordt totaal niet ondersteund
Maar ik ben zelf ook nog niet ver (0.7%)Ik kom gewoon nergens, word continue afgeleid door alles om me heen...
Ja, dit heb ik proberen voor elkaar te krijgen maar de UPC modem/router doet hier niet aan (onthoud de instellingen niet).prutser001 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:55:
[...]
Deze fout blijft bij mij af en toe terugkomen, sinds ik port 14000 tcp/udp geforward heb is dit probleem weg.
Buiten dat heeft Uplay gewoon de grootste problemen van beide, het spel draait gewoon goed maar die Uplay meuk werkt maar half...
-Verbinding kwijt tijdens SP en doet moet hij dan wel 10 keer melden...
-Verbinding kwijt tijdens coop missie, host migration werkt niet, iemand kreeg mijn naam en ik was nergens.
-Synchronisatie tussen Companion app en Unity werkt niet lekker b.v. de companion chests willen niet altijd unlocken (wel bijzonder dat het precies een chest is met Helix punten..).
-Uplay lijkt niet te updaten als je dingen verandert in je profiel en moet je dus Uplay opnieuw starten.
-Lijst met online/offline spelers klopt geen bal van, soms sta je zelf 10 keer in de lijst.
-Uplay geeft bij 2 spelers tegelijk aan dat je offline bent maar je kan wel met elkaar chatten..
Ik ben ook op uplay toe te voegen voor coop!
Members only:
Inloggen
Kijk zo komen er nog eens spelers bij! Mooi werk..
Members only:
Inloggen