AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |
Goed ideeRazorbite schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:50:
Misschien ook even in de topicstart opnemen?
Ja slechter kon ik niet bedenken toendertijd...
Hele toepasselijke nick toch?Macchill schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:13:
Jup, ik geef toe:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Macchill schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:13:
Jup, ik geef toe:
Ja spot er maar mee...The_DoubleU schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:15:
[...]
Members only:
Aaaaaaannnnddddd, back ontopic...
Vanochtend gemerkt wat er gebeurd als je de Nomad kist niet kan openen, en de timer verloopt... Hij wordt automatisch geledigd door de Nomad.
[ Voor 18% gewijzigd door Macchill op 18-11-2014 13:19 ]
it's the same song and dance alweer even wachten tot die aanvalt parry of dodge en 2 hits in brengen en ze zijn dood.
En snipers... ik heb 7 schoten 9 met mijn phantom blade geen probleem maak die eerst af.
had aan het begin toch wel het gevoel dat het lastiger was maar dat begint nu weg te vallen zelfs in de moeilijke gebieden is het simpel.
Wat idioot lang duurt.. ik wil dat gewoon af kunnen zeggen en mn assassin verder gebruiken...Macchill schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:18:
[...]
[...]
Ja spot er maar mee...
Members only:
Aaaaaaannnnddddd, back ontopic...
Vanochtend gemerkt wat er gebeurd als je de Nomad kist niet kan openen, en de timer verloopt... Hij wordt automatisch geledigd door de Nomad.
Oh het ging mij er meer om: ik sta met Arno bij de unlocked Nomad-chest, en hij zegt doodleuk dat ik maar fijn de app moet spelen om te unlocken..Razorbite schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:24:
[...]
Wat idioot lang duurt.. ik wil dat gewoon af kunnen zeggen en mn assassin verder gebruiken...
Helix-markers heeft geen zin. In en uit loggen heeft geen zin.. Maar de app loopt wel synchroon met alle activiteiten ingame...

Yep... Helix kistjes worden netjes opgehaald, marks worden gewoon getoond, maar toch heb ik geen app connected, want ik heb nog steeds geen Altaïr's kostuum en ik kan kistjes ook niet in het spel legenMacchill schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:29:
[...]
Oh het ging mij er meer om: ik sta met Arno bij de unlocked Nomad-chest, en hij zegt doodleuk dat ik maar fijn de app moet spelen om te unlocken..
Helix-markers heeft geen zin. In en uit loggen heeft geen zin.. Maar de app loopt wel synchroon met alle activiteiten ingame...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
En dan zonder de walktroughs?
Ik moet zeggen dat ik het op gegeven moment niet meer wist. En toch stiekem bij 2 een walktrough heb gebruikt. Met wat google werk en rondneuzen in de database kom je HEEL ver. En soms gewoon puur geluk met rondrennen.
AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |
laatste keer dat ik het probeerde had ik 4 uur er aan verspilt en is het walkthroughs voor mij.The_12oach schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:43:
Iemand verder hier die al de raadsels heeft opgelost?
En dan zonder de walktroughs?
Ik moet zeggen dat ik het op gegeven moment niet meer wist. En toch stiekem bij 2 een walktrough heb gebruikt. Met wat google werk en rondneuzen in de database kom je HEEL ver. En soms gewoon puur geluk met rondrennen.
het is verschrikkelijk overpowerd bedoel je?The_12oach schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:03:
Het is zo jammer dat die Eagle vision maar een beperkte tijd werkt want dit is zo een heerlijk hulpmiddel.
+ wanneer je aan het sneaken bent(ctrl inhouden) kan je mensen zien op je map.
Sssttt verpest me blijheid niet ermee hahahaPlainside schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:06:
[...]
het is verschrikkelijk overpowerd bedoel je?
+ wanneer je aan het sneaken bent(ctrl inhouden) kan je mensen zien op je map.

Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik dit wel leuker. Maar het viel me afgelopen weekend op hoeveel dat ondertussen veranderd is. In AC II kun je het gewoon actief houden en er zelfs mee freerunnen...The_12oach schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:03:
Het is zo jammer dat die Eagle vision maar een beperkte tijd werkt want dit is zo een heerlijk hulpmiddel.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Er zijn genoeg items met + Eagle Vision Time of + Eagle Vision Range
wat behoorlijk saai is en er geen spanning inhoudt.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:43:
[...]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant vind ik dit wel leuker. Maar het viel me afgelopen weekend op hoeveel dat ondertussen veranderd is. In AC II kun je het gewoon actief houden en er zelfs mee freerunnen...
en het spel saai maakt.
Ik ben mezelf hier nu wel op aan t gearen. Al vind ik die Phantom gear ook wel heel gaaf. Of die Legendary MusketeerThe_DoubleU schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:46:
Gewoon je skills en items aanpassen.
Er zijn genoeg items met + Eagle Vision Time of + Eagle Vision Range
http://www.techtimes.com/...and-armor-in-the-game.htmThe_12oach schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:00:
Dat is denk ik heel erg persoonsgebonden. Ik vind het leuker om er of volledig of volledig zonder mee te kunnen spelen.
[...]
Ik ben mezelf hier nu wel op aan t gearen. Al vind ik die Phantom gear ook wel heel gaaf. Of die Legendary Musketeer
http://www.geforce.co.uk/drivers/results/79921
Heb een 780 thuis zal het ongeveer over 2,5uur kunnen proberen haha.Razorbite schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:30:
Nieuwe driver voor Nvidia. Iemand gelegenheid en genegenheid om te proberen?
Ik ga hem morgenavond testen op een 650Ti Boost. Waar het overigens nog redelijk op draait!Razorbite schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:30:
Nieuwe driver voor Nvidia. Iemand gelegenheid en genegenheid om te proberen?
Nickname KasPlantje.
Het gaat trouwens alleen om de stemmen.
[ Voor 16% gewijzigd door NintendoSmasher op 18-11-2014 17:07 ]
ik ben plots ook mijn save game kwijt die is blijkbaar corupt hopen dat dit ge fixt word zodra uplay weer werkt
[ Voor 100% gewijzigd door Somath op 18-11-2014 19:51 ]
Hoe is die coop? Hoor dat dat echt leuk is om te doen?
[ Voor 15% gewijzigd door Ferio op 18-11-2014 20:00 ]
Wat een debiele werking is dit zeg. Het laat ook wel zien dat die zogenaamd betere controls pure onzin is. Systeem werkt voor geen meter.
Is zeker echt leuk. Vooral als je het combineert met teamspeak of iets dergelijks. Proberen de missie dan 'stealth' op te lossenFerio schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:57:
Ga hem over een paar weken pas aanschaffen.. Ik wil toch eerst de voorgaande delen uitspelen ook al is dat niet echt nodig, maar meer om er lekker in te komen. Ik ben nu bijna klaar met revelations, ooit gekocht maar destijds nooit uitgespeeld.. en dan heb je nog 3 + black flag.. pff wel ff zoet mee en tegen die tijd zullen de meeste bugs wel eruit zijn.
Hoe is die coop? Hoor dat dat echt leuk is om te doen?
daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti
Bij deze zit ik officieel in de Tweakers Club!
SuperMaiskneuzer schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:52:
Ik zie dat je mijn invite hebt geaccepteerd DubrillionIk heb je ook nog even op uplay een request gestuurd.
Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat ik het idee het dat se focus heeeeel erg op coop ligt. Dat een hoop van die missies van mij wel in de game had mogen zitten. Misschien een kleine spoiler maar voor het spel ging het over Robespierre. Nu in de game is hij AL dood volgens mij. Ik ben nog niet zo ver in de campaign maar toch.... Jammer. Dat had ik bij deel 3 ook.
Mijn reactie ging over de co-op en heb er in het console topic nog wat aan toegevoegd betreft de companion app, de post is hier te vinden mocht iemand er in geïnteresseerd zijn. :-)
[ Voor 176% gewijzigd door Radiance op 19-11-2014 13:26 ]
Zou het trouwens niet handig zijn als iemand een teamspeak server heeft? Zou beter zijn dan de Uplay voice chat
Hoe kom je in vredesnaam in die tweakersclub of mis ik ergens een link?Maiskneuzer schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:52:
Ik zie dat je mijn invite hebt geaccepteerd DubrillionIk heb je ook nog even op uplay een request gestuurd.
Nickname KasPlantje.
Volgens mij zit de club nog niet vol maar het gaat wel hard op dit moment.
We hebben denk ik zo'n 30 coop missies gedaan met de club zover, ook al wat heists maar volgens mij is het level verschil nog best groot tussen de spelers. Maar dat komt vanzelf goed.
Zelf ben ik meer bezig met de sidequests e.d. moet nog 1 murder mystery voor zover ik kan zien maar daar heb ik lvl3 lockpicking voor nodig. Ik heb ook al een hoop quests gedaan.
Het enige dat ik mis zijn eigenlijk quests waar de rest van die 'Brotherhood' wat meer bij betrokken is zoals in AC:BF, sommige missies zijn echt vet maar persoonlijk zijn sommige missies in AC:BF beter.
Als je naar je kelder gaat kun je een club joinen je moet alleen even zoeken, het schijnt ook via 'een website' te kunnen maar dat weet ik niet.GerGio schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:35:
[...]
Hoe kom je in vredesnaam in die tweakersclub of mis ik ergens een link?
[ Voor 17% gewijzigd door prutser001 op 19-11-2014 00:36 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Daar zal het dan waarschinlijk aan liggen. ik ben pas net begonnen. Ik was er van het weekend niet en van de week heb ik pas 30 uur gewerkt in twee dagen dus dan blijft er voor gamen weinig tijd over.prutser001 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:35:
Ik heb er 1 draaien, deze kunnen we wel gebruiken, er was nog iemand die een TS server had maar ik weet niet meer wie.
Members only:
Volgens mij zit de club nog niet vol maar het gaat wel hard op dit moment.
Als je naar je kelder gaat kun je een club joinen je moet alleen even zoeken, het schijnt ook via 'een website' te kunnen maar dat weet ik niet.
Vanavond even kijken of ik kan joinen.
Overigens mensen ik zit in China dus je zult me meestal in de middag wel online vinden (avond hier)
Nickname KasPlantje.
Ik zit hier met 5 codes maar ik heb werkelijk geen idee waar ik deze kan invoeren.
Via Uplay redeem code, ingame via estore, via website niets werkt.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik zag hier ook al wat gebrabbel voorbij komen over op het ubisoft forum. Ik zou daar is kijken als ik jou was.
En momenteel zit ik met het probleem dat ik de SP heb uitgespeeld en niet weet wat ik moet doen meer.
ARG!The_12oach schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:19:
Ik wou dus net keihard roepen Uplay redeem code... Maar toen leesde ik verder.
Ik zag hier ook al wat gebrabbel voorbij komen over op het ubisoft forum. Ik zou daar is kijken als ik jou was.
En momenteel zit ik met het probleem dat ik de SP heb uitgespeeld en niet weet wat ik moet doen meer.
Waarom ben ik ook altijd zo nieuwschierig xD
Las de eerste regel helaas ;-;
nu maar ff afwachten wanneer het uiteindelijk gebeurt
Zo heb ik ook upgrades gedaan aan mijn huis en die put geopend. Daar ben ik 10 minuten mee bezig geweest om die put in te komen.. Zal wel gewenning zijn maar wel lastig nu ik al zo underpowered ben tegen vijanden en wegkomen een vrij essentieel onderdeel is.
Dat ga ik je niet vertellen iig. En mag ik zeggen sukkelPlainside schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:40:
[...]
ARG!

Ik twijfelde al om het te typen want ik zou zelf ook gewoon lezen.
Die controls werken echt niet mee idd! Loop constant muren op of richtingen op die ik niet wil. Ik dacht al dat ik een kluns was maar blijkbaar nietPuddingNL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:48:
Gister Sivert geassasinate. Moet zeggen dat die controls wel even wennen zijn hoor.. Waar ik voorheen altijd wel vrij handig weg kwam en kon freerunnen loop ik in Unity tegen alles aan en doet Arno niet echt wat ik wil wat het lastig maakt om goed weg te komen.
Zo heb ik ook upgrades gedaan aan mijn huis en die put geopend. Daar ben ik 10 minuten mee bezig geweest om die put in te komen.. Zal wel gewenning zijn maar wel lastig nu ik al zo underpowered ben tegen vijanden en wegkomen een vrij essentieel onderdeel is.
[ Voor 51% gewijzigd door The_12oach op 19-11-2014 09:14 ]
Ik heb ook al een ticket aangemaakt waar uiteraard geen reactie op is gekomen, laatste keer dat ik het via de Estore ingame (dat is wat ze zeggen : https://support.ubi.com/e...&faqid=kA030000000eiiWCAQ )The_12oach schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:19:
Ik wou dus net keihard roepen Uplay redeem code... Maar toen leesde ik verder.
Liep Uplay vast en was ik gebanned voor 10 minuten omdat ik meerdere malen geprobeerd had een code in te voeren..
En ik denk dat het wel los loopt met de TWK club, we zitten nu op ~18-22 man ofzo en we kunnen tot 50?
Daar komt bij dat als Uplay niet lekker werkt er weinig te spelen valt als het gaat om coop.
Ben nu al redelijk ver, nog 1 of 2 murder mysteries en dan zit die op 100% maar ik moet lvl3 lockpicking hebben... Helaas is 1 van de murder mysteries grijs... ik kan niet zien hoe deze heet.. En ja ik heb 'Killed by science' unlocked in Uplay...
En dan kijken wat we verder kunnen doen met die gold edition dingen.
Er schijnt iets te zijn dat pas toegankelijk is NADAT je het spel hebt uitgespeeld.. Helaas kan ik even niet vinden wat dat precies is.The_12oach schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:30:
Ik ga denk ik vandaag ook maar beginnen aan de rest van de side missions. Gebeurt genoeg in die game.
En dan kijken wat we verder kunnen doen met die gold edition dingen.
Ik moet zeggen dat het bij Uplay/Ubisoft verdomd lastig is om te achterhalen waar je iets moet redeemen.
Je hebt :
Redeem code in uplay.
Redeem code in de Estore (ingame).
Redeem code in het 'Spin the wheel' ding (website).
Redeem code op de website (uplay.ubi.com).
Redeem code was ook beschikbaar op Initiate website (maar die is nu weg).
En de ene code werkt wel op de ene plek waar de andere code weer niet werkt... Doe je het verkeerd heb je een ban... lollig
Op Steam vul je gewoon elke code in en klaar is klara, pas 1 keer meegemaakt dat ik via een website van de maker een code moest invullen voor iets speciaals maar dit was duidelijk vermeld.
Hmm nevermind.. Gister lvl 1 nu lvl 8.. Was waarschijnlijk een bug.
[ Voor 20% gewijzigd door PuddingNL op 19-11-2014 09:38 ]
Ik was level 25 voor de site een paar maanden onder constructie ging, dan level 1, en nu ben ik level 5 met 10000xp die nergens vandaan lijkt te komen omdat mijn games nog niet gesynced zijn.PuddingNL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:37:
Trouwens, hebben jullie je spellen nog in acinitiates.com staan? Was level 6 of 7 met al mijn AC spellen er tussen. Nu ben ik weer lvl 1 zonder mijn sync..
Hmm nevermind.. Gister lvl 1 nu lvl 8.. Was waarschijnlijk een bug.
Maar er zijn er nog veel met hetzelfde probleem:
http://forums.ubi.com/sho...s-Creed-Initiates/page355
Heb de ts trouwens gebookmarkt
Of:prutser001 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:14:
Heeft trouwens iemand hier 'promo codes' gehad en zo ja waar heb je die ingevoerd?
Ik zit hier met 5 codes maar ik heb werkelijk geen idee waar ik deze kan invoeren.
Via Uplay redeem code, ingame via estore, via website niets werkt.
http://forums.ubi.com/sho...nity-Current-Known-Issues
- Ubi-collectibles codes might be invalid when redeemed on http://acinitiates.com/promotions WORKING ON IT WORKAROUND BELOW
What to do until this is fixed?
Please ask a question on our Support site support.ubi.com after login and choosing your platform so our support staff can provide help
Maar een public TS of mumble server zou wel makkelijk kunnen zijn denk ik voor die co-op dingen. Misschien degene die eerder is vermeld door @prutser001
Het is maar goed dat ik dus m'n nieuwsgierigheid weet te bedwingen (hoewel je het niet makkelijk maakt!)Plainside schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:40:
[...]
ARG!
Over de controls, ik heb zelf het gevoel makkelijker door het spel heen te gaan dan de vorige versies. Ik kan me dus niet vinden bij jullie bevindingen!
Ik besloot gisteren toch maar eens wat aan m'n café te doen, werd ik helemaal naar een hoekje van Parijs gestuurd (hoger level dan ikzelf ben...) Kwam in een gevecht met een paar fanatics. Zag ik opeens een zwaard door m'n torso steken. Net toen ik dacht: dat is volgens mij niet goed, viel ik dood neer
Ik heb dus de support al gemaild maar totaal geen reactie, het zou toch leuk zijn dat je 'de speciale dingen' krijgt voordat je het spel hebt uitgespeeld.
De Online service dan he.
Staat dat ik legend rank ben.... welp
laatste keer was ik elite soldier.
Had ik gister ook, ben van Elite naar Trainee gegaan (wat mij logischer lijkt gezien ik nog maar net begonnen ben).Plainside schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:27:
Hmm, lijkt er op dat uplay bij mij nog steeds nit goed werkt.
De Online service dan he.
Staat dat ik legend rank ben.... welp
laatste keer was ik elite soldier.
ben nog steeds lvl 1 met 0XP en ik zit inmiddels op 35% complete, begin me een beetje te irriteren aan die gele kistjes.
hoe level ik daarmee dan ?
Je krijgt XP voor alle AC games die je al op je Uplay account hebt staan.joon schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:08:
Wat is dat AC Initiates eigenlijk?
ben nog steeds lvl 1 met 0XP en ik zit inmiddels op 35% complete, begin me een beetje te irriteren aan die gele kistjes.
hoe level ik daarmee dan ?
Meer punten krijg je door het spelen van Unity (maar dit werkt nog niet) dus vandaar je 0XP.
Binnenkort komen ze ook met "Daily Drills" & Accomplishments, ook hier zul je XP voor krijgen. Maar wat het precies inhoudt is nog een groot vraagteken.
bronWe can tell you that we have detected a distinct discrepancy between what we observed in the pre-launch versus post-launch environment. In spite of our testing, it looks like the instruction queue is becoming overloaded and impacting performance. We have several fixes we are exploring right now and will continue to update you with our progress of what is working and how quickly we can implement these fixes in the game in the weeks ahead.
Ofwel voorlopig nog niet online voor mij. Lullig dat je dat pre-launch nog niet hebt gezien hoor!

Met name de samenwerking met de companion app levert erg veel stutterwerk op bij mij!
[ Voor 5% gewijzigd door Razorbite op 19-11-2014 14:10 ]
Hier nog niet, nog geen van m'n games zijn gekoppeld...The_DoubleU schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:57:
Volgens mij werkt Initiates nu, ik zie tenminste mijn andere games staan en ben nu lvl 7.
app moet nog een keer synchroniseren wanneer jij online bent ingame.AntiChrist7 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:30:
Hier ook nog level 5. En moet je voor die companion app hele tijd verbonden/ingame zijn? Ik had gisteren een district opgehelderd, maar wou de puzzels later doen, maar nu is het weer gelocked
Zou kunnen. Ik had eergisteren een café opgeknapt en wilde gisteren de revenue via m'n app eruit halen. Stond hij nog als niet opgeknapt op m'n kaart... Het werkte wel op m'n tablet (die ik als second screen gebruik), maar ook vanmorgen werkte het niet op m'n telefoon. Totdat ik de update installeerde, nu staat hij er wel tussen...AntiChrist7 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:30:
Hier ook nog level 5. En moet je voor die companion app hele tijd verbonden/ingame zijn? Ik had gisteren een district opgehelderd, maar wou de puzzels later doen, maar nu is het weer gelocked
Join dan op www.assassinscreed.com/unite : Adamastos
Voor de rest weet ik ook niet precies wat ik er mee kan..
Je hebt PMprutser001 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:56:
Zijn er nog mensen die bij een Unite groepje willen voor eventueel extra unlocks?
Join dan op www.assassinscreed.com/unite : Adamastos
Voor de rest weet ik ook niet precies wat ik er mee kan..
Members only:
Zojuist heb ik een oplossing gevonden voor mijn online error 0x60000001 melding.DPhoenix schreef op zondag 16 november 2014 @ 16:12:
[...]
Zoals eerder in dit topic door mij aangegeven, krijg ik ook een verbindingserror. Te weten 0x60000001 error (PC). Ik lees zojuist onderstaan op het Ubisoft forum.
[...]
Ik heb het nog niet uit kunnen proberen aangezien mijn UPC moden de port filter niet vasthoud
EDIT: inmiddels ook andere porten voor port forwarding gebruikt. Helaas zonder succes.
[...]
Zelf heb ik UPC als provider. Iemand anders die tegen dit probleem aanloopt en inmiddels een oplossing heeft zodat ik clubs kan benaderen en co-op missies kan spelen?
Bron: http://forums.ubi.com/sho...ror-code-0x60000001/page2Hi Fellow guys who is bothered by this hilarious stupid error code
I just found my way to bypass this error code and maybe it will help you too.
1.) I just simply went into Windows Fire-Wall. http://gyazo.com/c0b793bb1cfd44cc37ce676e7e9936c9 (Sorry that the language is danish)
2.) Then press "Allow a program or feature through Windows Firewall". http://gyazo.com/feba0542909792ef75dbc2e6c15c0173
3.) Go Delete "ACU" or "Assasin's Creed: Unity" from the list. http://gyazo.com/aa0b28badb6094c76ddb9ff290c9c83c
4.) Start up the game and quit it when you are in the main menu.
5.) Then Windows Fire-Wall should ask you if you want to Allow "ACU" through the Fire-Wall. click Cancel. http://gyazo.com/01e31ccce0d15950b9369bf80ae3d484
6.) Start the game again and now you should be able to play Co-op.
That was my little guide to how i bypassed the error code and finally enjoy the game 100%
De portforwarding is derhalve ook niet meer nodig.
AULXJMHR
ik ben mij save game kwijt en ik denk niet dat ik hem binnen kort nog terug krijg......
dus ik ben op zoek naar een save game die in iedergeval het begin voor bij is zodat ik dat niet opnieuw hoef te doen.......
alles vanaf sequence 2 welkom!:)
alvast bedankt!!
Uplay naam: DPhoenixx.
[ Voor 15% gewijzigd door DPhoenix op 19-11-2014 20:04 ]
AULXJMHR
Held!!DPhoenix schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:53:
Zojuist heb ik een oplossing gevonden voor mijn online error 0x60000001 melding.
[...]
Bron: http://forums.ubi.com/sho...ror-code-0x60000001/page2
De portforwarding is derhalve ook niet meer nodig.
Heb mij ook aangemeld voor TWK onder de naam
Stealth spelen is in deze AC echt wel lastig. Enerzijds omdat Arno nogal spastisch kan doen tijdens het freerunnen/controleren, anderzijds omdat er veel meer vijanden zijn, die oftewel elkaars richting kijken of met meer patrouilleren.
Eerste keer co-op gedaan, 2 vd 3 keer doodgegaan, zal eerst nog wat verder in de SP moeten geraken om wat meer te unlocken en sync punten te verdienen. Op een gegeven moment was ik ook gebuggedn kon niet meer aanvallen of iets
PSN: DeNachtBaron
onder de naam: SebaSlash
[ Voor 9% gewijzigd door SebaSlash op 20-11-2014 00:36 ]
Gisteren avond (China dus nu ochtend) denk ik zal even zo ver spelen dat ik de club can joinen. Was mijn saved game corrupt waarschijnlijk doordat iets fout was gegaan tijden het syng van de cloud. Dus die cloud opslag er maar uitgegooit savedgames weggegooit dus ik kon weer een uurtje overnieuw doen.Maar goed.
Ik merk wel dat op een of ander marnier ik sneller beweeg door de spelwereld die controls werken best
Nickname KasPlantje.
Nee daar ben ik nog niet voorbij. Ik ben net in Parijs net bij de Assasins gekomen. Dus begin net met het theater etc.Somath schreef op donderdag 20 november 2014 @ 05:59:
Gergio ben jij al voorbij seq5? Zo niet zou je bij een copy van je save kunnen sturen?
Nickname KasPlantje.
Die cloud sync heb ik al een tijdje geleden uitgezet... Ben in ACIII er al eens een savegame door kwijtgeraakt (vanwege offline spelen, had hij m'n savegame van de cloud maar even over m'n (veel nieuwere) savegame neergezet toen ik weer eens online ging...)GerGio schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:43:
Gisteren avond (China dus nu ochtend) denk ik zal even zo ver spelen dat ik de club can joinen. Was mijn saved game corrupt waarschijnlijk doordat iets fout was gegaan tijden het syng van de cloud. Dus die cloud opslag er maar uitgegooit savedgames weggegooit dus ik kon weer een uurtje overnieuw doen.Maar goed.
Ik merk wel dat op een of ander marnier ik sneller beweeg door de spelwereld die controls werken best
Ik hoop dat ze dit nog iets makkelijker maken. Dat als ik een coopmissie wilt doen ik simpel iemand aanklik in de CLUB om te joinen en niet een vriend via Uplay. Kan er anders niet in de eerste post een lijst met alle namen van Uplay mensen komen? Gewoon onder het kopje alleen voor leden
Gister idd ook aangemeld voor de TWK-club. Al is die zoekfunctie echt een beetje achterhaald...
nick:

Gister overigens met 1 van de tweakerts (en 2 randomies) een 4-mans missie gedaan. Dat is ook 1 en al chaos.. De lag was niet om uit te staan, dus het werdt een hack-and-slash feestje, met compleet geen bonus cash meer... Wat jammer is, want als je een beetje je best doet, kan je er het 3 dubbele uithalen (15000 ipv 5000).

[ Voor 47% gewijzigd door Macchill op 20-11-2014 07:58 ]
Het irritante is dat hij in China de sever niet kan vinden dus gaar eigenlijk altijd mis. Ik werd er een beetje gek van.Wailing_Banshee schreef op donderdag 20 november 2014 @ 07:46:
Hoe zit dat eigenlijk? Kun je meerdere clans joinen of maar 1?
Die cloud sync heb ik al een tijdje geleden uitgezet... Ben in ACIII er al eens een savegame door kwijtgeraakt (vanwege offline spelen, had hij m'n savegame van de cloud maar even over m'n (veel nieuwere) savegame neergezet toen ik weer eens online ging...)
Dat lijkt me geen probleem. De enige unlock die ik overigens heb gedaan is de range. Maar die zal je zowiezo wel willen. Ik zal vanavond even kijken om hem op te sturen ik zit nu op mijn werk. Dan heb je hem in de middag.Somath schreef op donderdag 20 november 2014 @ 07:51:
Nice zou je me een copy van je save kunnen sturen?
Nickname KasPlantje.
Ja dat was ik.Macchill schreef op donderdag 20 november 2014 @ 07:53:
Reageert de TS nog weleens dan? Of leest hij nog mee?
Gister idd ook aangemeld voor de TWK-club. Al is die zoekfunctie echt een beetje achterhaald...
nick:Members only:
Gister overigens met 1 van de tweakerts (en 2 randomies) een 4-mans missie gedaan. Dat is ook 1 en al chaos.. De lag was niet om uit te staan, dus het werdt een hack-and-slash feestje, met compleet geen bonus cash meer... Wat jammer is, want als je een beetje je best doet, kan je er het 3 dubbele uithalen (15000 ipv 5000).
En inderdaad het was een groot slachtveld.
Ubisoft moet hun netwerk en/of co-op code nog verbeteren. Ik zie andere spelers naast me staan en 1 sec later staan ze 50 meter verder.
Ik wou ook een NPC ombrengen vanaf het dak, spring geen kill (??) en voordat ik het weet staat er 10 man om je heen.
Werkt de ingame chat functie eigenljik? Anders moeten we inderdaad maar een TS server opzetten. Het idee vaan co-op is leuk, maar nu nog niet.
Toen ik uitlogde kreeg ik trouwens twee chat berichten of ik co-op wilde doen maar ik had mijn overlay uitstaan.. helaas te laat.
Maar goed, ik kan nog niet online door een of andere 0x60000001 error...
Haha, ja idd.. En ik maar slaan op die dudes.. En ze verschoven alleen maar van plek, en ik raakte niks!The_DoubleU schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:36:
[...]
Ja dat was ik.
En inderdaad het was een groot slachtveld.![]()
Ubisoft moet hun netwerk en/of co-op code nog verbeteren. Ik zie andere spelers naast me staan en 1 sec later staan ze 50 meter verder.
Ik wou ook een NPC ombrengen vanaf het dak, spring geen kill (??) en voordat ik het weet staat er 10 man om je heen.
Werkt de ingame chat functie eigenljik? Anders moeten we inderdaad maar een TS server opzetten. Het idee vaan co-op is leuk, maar nu nog niet.
En ik wist niet dat er een ingame chat in zat?
De komende 5 dagen helaas ff niet spelen...
Gisteren zelfde soort problemen, kon niets of niemand aanvallen, alsof mijn muisknoppen het niet deden. Na wat rond rennen was het 'opgelost'.Macchill schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:03:
[...]
Haha, ja idd.. En ik maar slaan op die dudes.. En ze verschoven alleen maar van plek, en ik raakte niks!![]()
En ik wist niet dat er een ingame chat in zat?![]()
De komende 5 dagen helaas ff niet spelen...
Ik snap alleen niet echt waarom ACU soms zo moet laggen je bent met 2-4 spelers online.. Ik bedoel is de netcode ruk of wat? Coop is zeker wel leuk en we zijn met de TWK club op een punt gekomen dat wel 4 speler coop missies moeten doen voor de volgende upgrade binnen de club. 40 x missie met 4 club leden. Alleen heists geeft met minimaal 2 clubleden nog een bonus na 6-7 heists is dit ook naar minimaal 4 voor extra bonus.
En bij mijn weten zit er geen chat in (buiten Shift+f2 en dan een 'chat party' aanmaken.
De NAS waar ie op draait gaat anders gigantisch over z'n nek.
Ik bedoel Voice Chat.prutser001 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:01:
[...]
En bij mijn weten zit er geen chat in (buiten Shift+f2 en dan een 'chat party' aanmaken.
In de opties van Uplay kan je dit aanzetten maar is nog Beta.
lol in mijn laatste coop match was ik aan het kijken hoe die fing push to talk werkte blijkbaar moet je die enablen xDThe_DoubleU schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:34:
[...]
Ik bedoel Voice Chat.
In de opties van Uplay kan je dit aanzetten maar is nog Beta.
begint een beetje veel op steam te lijken he.
en ik heb ze beide :D!AntiChrist7 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 11:21:
ACinitiates werkt nu voor mij, maar mijn premium is weg op de app, en de forums liggen in maintenance. Die timing is ook niet echt gelukkig in de week dat ze hun twee grootste titels lanceren
heb far cry nog niet kunnen spelen maar ja.
Unity zal ook nog wel even duren voordat ik dat weer speel heb mijn scherm moeten opsturen ter reparatie.
mijn leen scherm een 19" met 1600x1200 resolutie....
dan maar weer ff CS:GO
Ik kan je geen PM sturen geen idee waarom eigenlijk?Somath schreef op donderdag 20 november 2014 @ 07:51:
Nice zou je me een copy van je save kunnen sturen?
Nickname KasPlantje.
Ik kon het ook niet vinden ik heb mijn email ergens op je profiel pagina neer gezet in een berichtje:)GerGio schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:15:
[...]
Ik kan je geen PM sturen geen idee waarom eigenlijk?