Hehe ik moet zeggen dat ik niets te klagen heb, ik ben alleen benieuwd wat er eigenlijk in de planning stond voor de 'Season Pass' Ik bedoel er was eigenlijk niets bekend, ja 'Dead Kings missie' en 'China' iets maar daarna?
Ik zie wel, vermaak me nog best alleen ben ik nu huiverig om de kaart leeg te spelen.. Aangezien je maar 1 save slot hebt en voor zover ik kan zien niet een 2de playthrough kan doen zonder de eerste te overschrijven.. Ben nu rank 26 (Advanced Assassin) zo'n beetje max gear, en 31 is de max... Daarbij komt ook nog dat Club Competitions nog niet actief zijn en de Club Member list voor geen meter werkt.. Ook vind ik het vervelend dat we niet iemand een berichtje kunnen sturen of die persoon wel/geen zin heeft om coop te spelen.
Trouwens voor diegene die in TWK Tweakers zitten en mij online zien (Silence-81) stuur me gewoon een invite (als dat gaat) als ik online ben ben ik altijd wel in voor een potje coop, zeker als 'squad' spelen is erg tof. Met een maatje gedaan en gewoon afspreken ik pak links jij rechts is super tof en geeft een bepaalde spanning zeker met heists om niet gespot te worden.
En ik ben benieuwd er zou een gerucht gaan dat je bij 'tournament' coop missie 2 verschillende eindes hebt, dat als je niemand afgemaakt hebt om de invites te pakken je aan het einde iets anders krijgt maar dit is nog niet gelukt.
En ik kan wel een groepie boosten voor die 'it belongs in a museum' als er mensen zijn die even 70k op hun rekening er bij willen
Wat mij trouwens op viel was :
Een vriend speelt hier ACU op een computer bij mij thuis, zit op hetzelfde netwerk. Hij lagged
Ondanks dat we op hetzelfde netwerk zitten heeft hij toch lag tijdens coop/heists?!
In Uplay zit een optie 'Allow Uplay to use a proxy connection to access the internet' waar in staat:
Automatic : e.g. 192.168.0.1 port 0... deze optie staat standaard aan.
Waar slaat dit op?!
Impulzer schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:43:
Ik kan er vrij weinig over vinden, maar het lijkt erop dat de meeste hier vrolijk co-op aan het spelen zijn dus ik vraag het toch maar: Ik krijg telkens 'Connection Failed (0x60000001)' als ik ook maar iets online wil doen. Club joinen, co-op spelen etc. lukt allemaal niet. Ik heb tot nu toe tijdens twee speelsessies even online kunnen spelen, maar dat was het. Iemand een oplossing of gewoon wachten op Patch 3?
Er zijn ook specifieke poorten die je kunt forwarden, dit zou ook een hoop gezeur op moeten lossen.
In het begin had ik een beetje gezeur met online komen maar dat is nu redelijk voorbij en ik heb toch heeeel wat meuk draaien hier (TS/Cloud server/4 andere pc's). Stuur me anders even een Uplay invite ik heb gemerkt dat een invite via Uplay meestal minder gezeur oplevert dan een ingame/random invite.
(Silence-81)
[
Voor 31% gewijzigd door
prutser001 op 27-11-2014 09:19
]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"