• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:48

The_DoubleU

Tweaker in München

Somath schreef op donderdag 20 november 2014 @ 12:45:
[...]

Ik kon het ook niet vinden ik heb mijn email ergens op je profiel pagina neer gezet in een berichtje:)
https://gathering.tweakers.net/forum/preferences
Privacy: Ja, ik wil berichten ontvangen/versturen

• Saturate
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-12-2021
Oke, that was funny.

Wou coop spelen, kom ik bij een coop game die al aan het einde was: "Escape this area".
Wachten tot iedereen uit de area is => zelf niks gedaan en wel de rewards. :+

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:15
Wie is er weer de leider van de club? Heb een vriend die wil joinen, maar kan de club blijkbaar niet vinden via mij, dus ik zal wat namen moeten doorgeven

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:01

GeNiTaLiX

Naapje

hey ik zit nu ook in de TWK club :) fijn dat ik accepted ben.. Heb alleen die vage bug dat ik mijn eigen naam alleen in de ledenlijst zie.

• arthurbik
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-09-2020
Aangemeld voor de club.
Nickname: copyking481

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:01

GeNiTaLiX

Naapje

Hoe kan ik nu met jullie spelen ? (zit in de clan)

• Kale_77
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-08 21:59
Brammel schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:41:
[...]

Tweakers is inderdaad vol. In Tweakers2 zijn nog 42 plekken vrij. Zal vanavond weer wat aanvragen goedkeuren.
Inmiddels ook via DMZ toegang tot co-op en inmiddels aangemeld bij Tweakers2.

Voor wie samen wil co-oppen mijn PSN: Kale_77

(Hoort natuurlijk in het andere draadje:-))

[ Voor 6% gewijzigd door Kale_77 op 20-11-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Zo gaat lekker alle coop missies gedaan en alle heists, er zitten echt hele goede tussen.

Soms hier en daar een bugje maar dat mag de pret niet drukken, ondertussen 'Elite Officer' geworden en op Sequence 9 aangekomen (of 10) Flink wat skills kunnen boosten en eindelijk lock picking rank 3.

Helaas lijkt de coop soms wat last te hebben van lag, ik hoop dat ze dat snel gaan oplossen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Voor degene die hetzelfde issue hadden als mij, niet online kunnen ivm de 0x60000001 error, er stond een "fix" op het ubisoft forum van een gebruiker daar, dit heeft het bij mij ook opgelost. Ik kan helaas niet vanuit m'n werk de complete stappen (met screenshots) bereiken dus vandaar een korte uitleg:

Zorg eerst dat Assassins Creed uit staat.
1. Ga naar Windows Firewall.
2. Kies voor "Allow a program or feature through Windows Firewall".
3. Gooi ACU of Assassins Creed Unity weg uit de lijst, zorg dus dat deze regel geen uitzondering meer heeft in deze lijst.
4. Start Assassins Creed Unity op naar het start menu en sluit gelijk weer af.
5. Er is nu een venster om Assassins Creed Unity een uitzondering te geven in de firewall, kies hier voor Annuleren / Cancel.
6. Start Assassins Creed en check of het nu wel werkt.

Ik weet nog niet hoe of waarom maar heb gisteren de rest van de avond zonder problemen co-op kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:58

Plainside

I browse when I'm at work

Ik will ACU spelen 1 probleem heb een 1600x1200 scherm te leen ;-;
Gaan een paar pijnlijke game sessies worden ben ik bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:52
Ik heb de TWK club op gezet. Elke dag uit me werk speel ik zelf. Dan accepteer ik ook gelijk de nieuwe mensen.
Die bug had ik in het begin ook. Dat ik 7x mezelf zag :S. Ik heb nu wel alle anderen er normaal in staan.
Dus kom maar op. Ik zal proberen dezelfde dag nog iedereen te accepteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Dubrillion schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:12:
Ik heb de TWK club op gezet. Elke dag uit me werk speel ik zelf. Dan accepteer ik ook gelijk de nieuwe mensen.
Die bug had ik in het begin ook. Dat ik 7x mezelf zag :S. Ik heb nu wel alle anderen er normaal in staan.
Dus kom maar op. Ik zal proberen dezelfde dag nog iedereen te accepteren :D
Kan je via de uplay site toevallig joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Plainside schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 09:16:
[...]

Kan je via de uplay site toevallig joinen?
Voor zover ik weet kun je alleen joinen vanuit je eigen club huis (in de kelder) of je moet je Uplay naam aan Dubrillion geven dan kan hij je een invite sturen.

Ik heb af en toe nog steeds die bug, volgens mijn club lijst zouden er 38 man zitten.. en dan zie je random 1 persoon 30 keer online.. Het lijkt minder erg te zijn als je de meeste club leden gewoon in je Uplay vriendenlijst hebt staan dan heb ik ook de minste problemen andere een invite te sturen want dit wilde nog wel eens niet lukken.

Zijn er al mensen die zich gewaagd hebben aan die Nostradamus quests? De aanwijzingen zijn af en toe zeer lastig, heb er nu 3 complete in de begin gebieden... nog 15 te gaan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 13:48
prutser001 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:03:
[...]
Zijn er al mensen die zich gewaagd hebben aan die Nostradamus quests? De aanwijzingen zijn af en toe zeer lastig, heb er nu 3 complete in de begin gebieden... nog 15 te gaan.
Heb deze allemaal gedaan. Waren er 2 waar ik echt niet uit kwam en waarvan ik de oplossing online heb gezocht. Van de rest heb ik het 1 en ander opgezocht via wikipedia op basis van landmarks ingame.

spoiler:
Ik vond het overigens echt niet de moeite waard. Het armor (wat blijkbaar gewoon een skin is) ziet er niet uit en je krijgt geen extra stats ofzo |:(. Zoveel moeite ingestoken en een prijs waar je geen zak aan hebt ;(

Ik wil nu graag de legendary medieval hood, echter kun je die pas kopen als je club competition hebt gedaan. Dit is echter niet beschikbaar momenteel :F. Hoop dingen zijn maar half klaar ingame lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
De ACU Tweakers club is iets anders als je vriendenlijst op Uplay. De Tweakers club zou iedereen voor kunnen aanmelden en dan accepteer ik hem. De vriendenlijst van Uplay is weer iets heel anders. Desalniettemin mag iedereen mij daar ook gewoon voor uitnodigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_12oach
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02-2019

The_12oach

Teveel in te weinig ruimte

NL-RaVeR schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:12:
[...]

Heb deze allemaal gedaan. Waren er 2 waar ik echt niet uit kwam en waarvan ik de oplossing online heb gezocht. Van de rest heb ik het 1 en ander opgezocht via wikipedia op basis van landmarks ingame.

spoiler:
Ik vond het overigens echt niet de moeite waard. Het armor (wat blijkbaar gewoon een skin is) ziet er niet uit en je krijgt geen extra stats ofzo |:(. Zoveel moeite ingestoken en een prijs waar je geen zak aan hebt ;(

Ik wil nu graag de legendary medieval hood, echter kun je die pas kopen als je club competition hebt gedaan. Dit is echter niet beschikbaar momenteel :F. Hoop dingen zijn maar half klaar ingame lijkt het...
Precies zo heb ik het ook gedaan. Vond wat je ervoor kreeg inderdaad zwaar tegenvallen. Maar wel een leuke tocht om ze allemaal te doen :)

Ik startte gisteren weer even Unity op en verbaasde me enorm over hoe soepel alles inene liep, dus meteen dat graphics menu in en alles ophogen en ff lekker genieten. 8) Toch stiekem wel hele mooie game. Alleen waar ik me bij elke customization game mateloos aan erger is die clipping.

AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

NL-RaVeR schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:12:
[...]

Mjah weet niet wat het is maar meestal heb ik dat nooit dat ik 'alles' wil doen in een game, alleen bij Mass Effect/Dragon Age series. In Black Flag heb ik wel een hoop gedaan maar lang niet alles.

Heb nu in 4 zones alle kistjes/cockades enzo gehaald, tijdens missies wil ik het liefst 100% compleet hebben dus ook die extra sync points wat soms niet mee valt. Ga gewoon rustig de stad rond en als ik het even zat ben ga ik weer verder met de verhaallijn.

Niet alles in de club is unlocked nu maar we hebben al wel bonus dingetjes enzo. Als het goed is krijgt iedereen nu 1.3 keer wat ze normaal krijgen. We moeten nu 40 missies/heists doen met minimaal 4 club leden in de groep voor de volgende 'upgrade' daarna zou ik het niet weten... Ondanks dat er ~25 in de club zitten valt het niet mee om 4 man in een groep te krijgen. Meestal zitten we met 2-3 man in een groep.

En we willen ons er nog niet aan wagen een 'public club game' te starten, al meerdere malen gehad dat de 3 die al in de groep zaten gewoon ergens anders in een groep terecht kwamen.

Ondanks de bugs die je af en toe tegen komt is het echt wel een vermakelijk spel, een aantal mensen die het spel zaten af te kraken en nu dus ook het spel gekregen hebben zijn bijna 6 uur constant bezig geweest :P

De grootste irritatie die ik heb zijn die nomad en initiate kistjes, ben je er 'play more nomad missions' terwijl ik alles complete heb in dat gebied, kom je bij een initiate kist aan 'unable to connect bla bla error'. Initiate website is ook weer eens kapoet dus kan me lol niet op, als je het mij vraagt hangt er te veel aan ACU, app/initiate website en Uplay en wie weet wat nog meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
Is Unity na de eerste serie patches al op goed niveau? Ik wil Far Cry 4 of Untiy kopen, maar naar m'n gevoel en na lezen van berichtgeving is Far Cry een stuk stabieler uitgebracht. Is dat al een beetje rechtgetrokken of kan ik Unity beter over een paar maanden halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
@Dubrillion: Ik ben al 2 keer afgewezen voor de tweakers club. Misschien word ik vanavond wel geaccepteerd als ik m'n Nick hier post: johnnyverhoeff.

[ Voor 4% gewijzigd door JohnnyV op 21-11-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaSlash
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07-06 23:36
prutser001 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:03:
[...]

Ik heb af en toe nog steeds die bug, volgens mijn club lijst zouden er 38 man zitten.. en dan zie je random 1 persoon 30 keer online.. Het lijkt minder erg te zijn als je de meeste club leden gewoon in je Uplay vriendenlijst hebt staan dan heb ik ook de minste problemen andere een invite te sturen want dit wilde nog wel eens niet lukken.
Hier heb ik inderdaad ook last van, gisteren nog geprobeerd een co-op te doen maar kreeg het niet voormekaar om dat met de Tweakers club te doen. vanavond nog maar een poging doen.

De Nomad missions via de app werkt bij mij ook erg slecht heb er eentje kunnen openen, ben er maar mee gestopt, genoeg andere dingen nog te doen.

Hopelijk komt daar wel nog een fix voor, ik wil het Altair pakje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Co-op is voor mij ook nog te buggie, te veel lag om er plezier mee te hebben.
Wat ik niet snap is waarom Ubi het Club/Co-op niet beter voor elkaar heeft.
Bijvoorbeeld een chat kanaal voor de club om snel een paar man bij elkaar te krijgen voor een co-op missie. Maar goed, misschien komt dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_12oach
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-02-2019

The_12oach

Teveel in te weinig ruimte

The_DoubleU schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:49:
Co-op is voor mij ook nog te buggie, te veel lag om er plezier mee te hebben.
Wat ik niet snap is waarom Ubi het Club/Co-op niet beter voor elkaar heeft.
Bijvoorbeeld een chat kanaal voor de club om snel een paar man bij elkaar te krijgen voor een co-op missie. Maar goed, misschien komt dat nog.
Ik laat de game lekker links liggen totdat dit goed werkt idd. Gelukkig ga ik 2 weken naar Blackpool toe dus hebben ze mooi de tijd hiervoor hahaha.

AMD FX-8350 4.6 GHz | Gigabyte GA990FXA-UD3 | Crucial Ballistix Tactical 8GB 1866MHz | Samsung Evo SSD 250 Gb | Corsair AX760M | Noctua NH-U9B SE2 | MSI R9 280x OC Crossfire | iiyama Prolite GB2773HS | Gepropt in een Fractal Design Node 605 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturate
En ja hoor, terug naar lvl 1 op acinitiates.com

Get your shit together ubisoft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Saturate schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:32:
En ja hoor, terug naar lvl 1 op acinitiates.com

Get your shit together ubisoft!
Net even gekeken ben nog steeds 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturate
prutser001 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:32:
[...]

Net even gekeken ben nog steeds 5.
Bijzonder...

Accomplishments en Assassin style zijn nu wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Ben ook teruggevallen naar 1... Hij zegt dat er geen enkel spel gekoppeld is :p

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Hmm.. ligt het aan mij of is Uplay gewoon ruk, net een stuk of 6-7 coop missies gedaan alles ging goed en de laatste 2 waren gewoon 1 lag fest. npc's die rond zweven, andere spelers die voorbij lopen alsof ze 'the flash' zijn, vijanden die dood zijn maar toch rondrennen maar als je dichtbij komt zijn ze ineens dood.

Netcode kan wel wat werk gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Heb toch nog nooit lag problemen gehad in co-op missies. En heb eindelijk sequentie 9 af, dus meteen paar dingen geupgrade zodat ik meer waard ben in co-op. Verhaal begint eindelijk vaart in te komen. Alleen voel ik me er niet echt verbonden mee, en ik wijt het aan die idiote engelse accenten. In alle vorige games was de voice acting fantastich. Ik verstond geen bal van het Mohawk van Connor, maar het schetste schitterend de scene. Ligt het trouwens aan mij of wordt er een stuk minder gepraat dan in de vorige games? De sequenties lijken zo kort....

Initiates werkt half en half voor me. Ik ben level 13, maar moet nog bijna 20.000 xp krijgen voor max level mp en 100% sync in alle vorige games.

Zag de aankondiging van Nostradamus (weekend event, meer geld om de puzzels op te lossen), dus is eentje geprobeerd, maar moest al snel gaan googlen (het was ook direct 3 sterren). Zijn ze duidelijker in het engels? weet de helft vd tijd niet waar te beginnen.

[ Voor 6% gewijzigd door AntiChrist7 op 21-11-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

AntiChrist7 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:40:
Heb toch nog nooit lag problemen gehad in co-op missies. En heb eindelijk sequentie 9 af, dus meteen paar dingen geupgrade zodat ik meer waard ben in co-op. Verhaal begint eindelijk vaart in te komen. Alleen voel ik me er niet echt verbonden mee, en ik wijt het aan die idiote engelse accenten. In alle vorige games was de voice acting fantastich. Ik verstond geen bal van het Mohawk van Connor, maar het schetste schitterend de scene. Ligt het trouwens aan mij of wordt er een stuk minder gepraat dan in de vorige games? De sequenties lijken zo kort....

Initiates werkt half en half voor me. Ik ben level 13, maar moet nog bijna 20.000 xp krijgen voor max level mp en 100% sync in alle vorige games.

Zag de aankondiging van Nostradamus (weekend event, meer geld om de puzzels op te lossen), dus is eentje geprobeerd, maar moest al snel gaan googlen (het was ook direct 3 sterren). Zijn ze duidelijker in het engels? weet de helft vd tijd niet waar te beginnen.
Nee ze zijn echt niet duidelijker, sommige geven wel een vage hint (meestal de POI's) maar 9 van de 10 keer is het googlen. Heb er nu een stuk of 6-7 gedaan en heb er maar 3-4 zelf gevonden omdat ik ooit eens ergens langs liep en ik iets zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Als iemand van het Tweakers (TWK) PC team vanavond nog zin heeft in een potje co-op dan hoor ik het graag. Gebruiken we nog iets dergelijks als TeamSpeak of Skype?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnio G
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-08 07:09
Het is mij niet helemaal duidelijk wanneer hoe er een club mission of heist wordt gestart.

Gisteravond bijvoorbeeld kwam er uit het niets een assassin aan met de vraag of ik de co-op wilde joinen. Zo vriendelijk als ik ben accepteer ik natuurlijk. Er stonden wel Nederlandse namen tussen, maar of het nou van Tweakers was?

Hoe werkt dat nou precies en hoe zie je het verschil?

PSN: DeNachtBaron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
DPhoenix schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 20:15:
Als iemand van het Tweakers (TWK) PC team vanavond nog zin heeft in een potje co-op dan hoor ik het graag. Gebruiken we nog iets dergelijks als TeamSpeak of Skype?
Er is een teamspeak die hier ergens in het topic staat (en zit nu niet op mijn pc dus kan het niet opzoeken). Gewoon zoveel mogelijk mensen van tweakers toevoegen, of tenminste de clubleiders, en dan zal iemand het je wel vertellen.
Ronnio G schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:04:
Het is mij niet helemaal duidelijk wanneer hoe er een club mission of heist wordt gestart.

Gisteravond bijvoorbeeld kwam er uit het niets een assassin aan met de vraag of ik de co-op wilde joinen. Zo vriendelijk als ik ben accepteer ik natuurlijk. Er stonden wel Nederlandse namen tussen, maar of het nou van Tweakers was?

Hoe werkt dat nou precies en hoe zie je het verschil?
Als ze geen [TWK] voor hun naam hebben staan zijn het geen leden van de club. En die assassins zal je altijd zien staan als er een vriend een coopmissie aan het doen is. Gisteren ook eentje gejoined, maar was geen vriend van tweakers bleek :p

Voor een heist of missie te beginnen, moet eerst de host mensen in zijn wereld uitnodigen, en die kan dan de missie starten. Al moeten ze wel nog flink werken aan die vriendenlijst ingame, want er zal altijd 1 naam zijn die 25keer herhaald wordt....

Zijn er nog mensen die niet op het pc-gedeelte van het AC-ubisoft forum geraken?

[ Voor 4% gewijzigd door AntiChrist7 op 23-11-2014 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnio G
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-08 07:09
AntiChrist7 schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:16:
[...]

Als ze geen [TWK] voor hun naam hebben staan zijn het geen leden van de club. En die assassins zal je altijd zien staan als er een vriend een coopmissie aan het doen is. Gisteren ook eentje gejoined, maar was geen vriend van tweakers bleek :p

Voor een heist of missie te beginnen, moet eerst de host mensen in zijn wereld uitnodigen, en die kan dan de missie starten. Al moeten ze wel nog flink werken aan die vriendenlijst ingame, want er zal altijd 1 naam zijn die 25keer herhaald wordt....

Zijn er nog mensen die niet op het pc-gedeelte van het AC-ubisoft forum geraken?
Haha, de clantag is een inkoppertje natuurlijk. Dom van me.

Helder. Bedankt voor de uitleg.

PSN: DeNachtBaron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Inmiddels beland bij Black Flag, zodra deze erop zit begin ik met Unity.

Toch blij dat ik de raad van andere hier op heb gevolgd en de vorige delen ook heb uitgespeeld (was gestopt bij brotherhood). Het verhaal is mij nu een stuk duidelijker denk ik dan wanneer ik Unity zal spelen zonder de voorgaande delen te hebben gespeeld.

Deel 3 viel wat tegen, doordat de vrijheid een stuk minder was, dus heb eigenlijk met dit deel voornamelijk de main missies gespeeld.

Ben benieuwd hoe black flag is.. en dan unity :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Ook zo vreemd. Voorheen kon ik, in de Companion App, vrijgespeelde Nomad kisten ook ingame openen. Dit lukt mij nu niet meer, waardoor ik een van mijn assassin's in de app 24 uur moet laten wacht tot hij/zij deze collect.

Inmiddels gelukt. De Companion App synchroniseerde niet meer met Uplay. Nu weer wel :/

Heeft trouwens iemand deze workaround al toegepast voor het in-game contacts probleem van dat je enkel je eigen naam meermaals ziet staan?

[ Voor 45% gewijzigd door DPhoenix op 23-11-2014 21:26 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashingst
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 23:07
Is het op de PC-versie mogelijk de FPS te locken op 30FPS of VSync op 30 FPS in te stellen? Mijn game schommelt nu continu tussen 30 en 40 FPS en dat is best irritant...

Update; Inmiddels al gelukt via Nvidia control panel maar de game werkt ontzettend slecht. Stable 30 FPS met elke 10sec een drop naar 20. Zo goed als onspeelbaar op deze manier. Specs; i7 2600K, GTX660.

[ Voor 37% gewijzigd door flashingst op 23-11-2014 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
In Watch Dogs en zelfs Far cry 3 kon je kiezen voor 2 Vsync buffers, dat slaat neer op een 30 fps lock als het goed is.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Er zijn nog 2 plekjes vrij in TWK - Tweakers op PC :P

Helaas heb ik nooit meer dan 7 man online gezien.

Net hele zooitje uitgespeeld maar moet helaas nog alleen sequence 3 nog opnieuw doen, hij geeft aan dat die niet complete is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 13:48
flashingst schreef op zondag 23 november 2014 @ 20:43:
Update; Inmiddels al gelukt via Nvidia control panel maar de game werkt ontzettend slecht. Stable 30 FPS met elke 10sec een drop naar 20. Zo goed als onspeelbaar op deze manier. Specs; i7 2600K, GTX660.
Niet zo gek als je naar de systeem vereisten kijkt. Ze vragen namelijk een GTX680 als minimum...

Ik ben nu bezig met Sequence 9. Ik probeer het rustig aan te doen ivm alle andere dingen die te doen zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

NL-RaVeR schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:22:
[...]

Niet zo gek als je naar de systeem vereisten kijkt. Ze vragen namelijk een GTX680 als minimum...

Ik ben nu bezig met Sequence 9. Ik probeer het rustig aan te doen ivm alle andere dingen die te doen zijn :D
Ja ik zat ook op 9 en heb toen het bovenste deel van de kaart volledig geleegd op een paar dingen na (2 dingen denk ik die bugged zijn)

1 Nostradamus glyph krijg ik niet geactiveerd, waar ik ook hang/sta ik krijg geen 'E' optie en ook op controller wil het niet werken.

1 Kist die ik niet kan bereiken. Als iemand een tip heeft om bij deze kist te komen : http://i.imgur.com/eYPKDzF.jpg dan heb ik die zone ook compleet. Ook hier alles afgezocht maar kan geen ingang vinden. Ook stom dat niet alle trappen/ladders op de map aangegeven staan.

1 Zone geeft aan 12/13 kistjes maar er zijn er gewoon niet meer, heb elke vierkante cm verkend maar er is niets te vinden. Een nomad/initiate kist kan het niet zijn want in andere zones tellen die ook niet mee.
Als het er 1 uit een bepaalde quest zone was ben ik de sjaak want ik ga niet uitzoeken welke dat was.

En ondertussen Assassin rank gehaald en mooi 5 gouden sterretjes naast mijn naam ;) Sword of Eden, 2 nieuwe outfits vrij gespeeld dus zit wel goed, jammer dat je bij de outfits de kleur combinatie niet aan kan passen want de betere losse items zien er werkelijk niet uit.. Uit verveling maar alle items gekocht en een upgrade gegeven en zit nu nog met 5mil en 100k van die upgrade punten.
Ik zie mezelf alleen niet 40 keer coop missies doen en daarna nog eens 60 keer met 4 guildmembers voor die club 'achievement/unlocks' met 50 man zou dat soepel moeten gaan om dat te behalen denk ik zo.

[ Voor 19% gewijzigd door prutser001 op 24-11-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik kwam er dus gisteren achter (seq 9) dat je ook meerdere cafe's kan kopen :O
Vanmiddag maar eens uitgebreid zoveel mogelijk van de huisjes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Dubrillion schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:07:
Ik ben pas in sequence 3, en ik heb er nu 3... Dat had ik al redelijk snel door omdat die zo prominent aanwezig zijn in de app :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Wailing_Banshee schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:35:
[...]

Ik ben pas in sequence 3, en ik heb er nu 3... Dat had ik al redelijk snel door omdat die zo prominent aanwezig zijn in de app :P
hehe dat is hoe ik ze allemaal heb geunlockt gewoon rondrennen en helix markers op de social clubs en af en toe ff wachten tot je weer geld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als het goed is heb ik (Flip-Fluitketel) me nu ook aangemeld voor de club :P.
FlipFluitketel was al in gebruik -O-

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

FlipFluitketel schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:12:
Als het goed is heb ik (Flip-Fluitketel) me nu ook aangemeld voor de club :P.
FlipFluitketel was al in gebruik -O-
Afhankelijk van hoe het gaat zit TWK nu bijna vol 1 of 2 plekjes vrij. Er is 1 invite uit gegaan dus afhankelijk of ik, Antichrist of Dubrillion kiest wie geaccepteerd word is het vol.

De clublijst werkt voor geen meter helaas en ik heb nog niet meer dan 7 mensen tegelijk online gezien, voor zover ACU dat toelaat. Ik hoop dat ze daar snel wat aan gaan doen. Die workaround die gepost is werkt niet in ieder geval.
Dubrillion schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:07:
Ik ga altijd als eerst (indien mogelijk) gelijk een rondje maken en overal alles unlocken, fasttravel/cafe (toen ik genoeg geld had) en gelijk alle quests van de cafe's gedaan. Dus ik kreeg vanaf het begin al veel poen binnen en dit heeft eigenlijk mijn game een beetje kapot gemaakt in zekere zin. Liep al snel met de beste meuk rond, had alle upgrades en in no-time 43192 F om de zoveel tijd..

Zit nu na het spel uitgespeeld te hebben op 5.8Mil, 150k van die upgrade punten en heb de beste meuk die je zou kunnen hebben. Krijg na het completen van de 'Crowd Events' 25k, paar keer de 25k+45k heists gedaan dus dat gaat lekker hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:47
prutser001 schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:52:
[...]

Afhankelijk van hoe het gaat zit TWK nu bijna vol 1 of 2 plekjes vrij. Er is 1 invite uit gegaan dus afhankelijk of ik, Antichrist of Dubrillion kiest wie geaccepteerd word is het vol.
Ik heb me gistermiddag/avond ook aangemeld nadat ik zaterdag het Cafe Theatre eindelijk had gevonden en zondag de kelder :D Ik heb nog niet gezien of mijn aanmelding ook is geaccepteerd. Anders moeten we misschien TWK2 (of TW2 als we maar drie karakters mogen gebruiken) aanmaken.

Ik heb nog niet heel veel gespeeld, ben nu wel een Assassin, maar heb daarna nog niets aan de story gedaan. Ik moet zeggen dat het spel me wel bevalt. Combat was even wennen, maar ik merk dat ik nu niet meer zo vaak dood ga. Grafisch valt het mij niet tegen. Ik kan op High spelen en een aanvaardbare performance houden. Ik heb nog maar weinig grafische bugs gezien en heb misschien één freeze per 30 minuten.

Ik las gisteren een reactie op alle negatieve kritiek van iemand die het spel had gereviewd voor PS4. Hij bleef bij zijn oorspronkelijke oordeel dat het spel beter had moeten worden opgeleverd door Ubisoft, maar dat het spel zeker speelbaar was. En hij begreep niet dat zoveel reviewers het spel absoluut onspeelbaar vonden. Ik kan me daar bij aansluiten. Voor de pc versie is het natuurlijker wat lastiger om een algemeen oordeel over speelbaarheid uit te spreken. Maar mijn pc voldoet eigenlijk nog niet aan de minimale specs (videokaart zit er net onder) en toch kan ik zonder veel problemen spelen.

Een punt van kritiek die deze reviewer ook had was op de hoge mate van afhankelijkheid van andere apparaten/websites/apps. Of hij daar alleen de onbetrouwbaarheid van de koppelingen met deze apparaten bedoelde of het feit dat een deel van het spel niet is te spelen zonder dat je een app of website gebruikt weet ik niet. Het is in ieder geval mijn grootste punt van kritiek. Ik heb geen smartphone die de app kan downloaden en ik game op een Win7 pc. Dus ik kan een hele hoop kisten niet openen. Ik kan een aantal outfits niet unlocken. Ik heb nergens in de minimale specs gezien dat Win 8.1 en/of een smartphone nodig was. Er blijft gelukkig een heleboel content over, maar ik voel me wel enigszins behandeld als een tweederangs speler. En als de initiates website eindelijk mijn oude AC spellen gaat herkennen (Uplay heeft ze wel) dan kom ik misschien eens voorbij Initiate level 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Die koppelingen:

Ben ik het mee eens, zeker toen het helemaal niet werkte in het begin en je dus die groene en gele kistjes probeerde te openen bleef het spel hangen met soms een melding andere keren kreeg je geen melding en leek het of hij volledig vast zat. Nu het een beetje gefixed is lijkt dat probleem zich niet meer voor te doen (bij mij dan).

Mjah PC/PS4/XBO performance.

Op een console mag je gewoon verwachten dat het goed draait hoe dan ook, hetzelfde met andere titels als Dragon Age : Inquisition welke op de XBO gewoon netjes op 30fps blijft hangen terwijl hij op de PS4 inzakt naar de 20 omdat deze op een hogere resolutie draait.

Hetzelfde voor ACU, dit moet gewoon op 30fps (liever 60 maar dat is nog onmogelijk op de consoles met dit soort titels) draaien, frame drops naar 20fps zijn in mijn ogen niet netjes. Op de PC welke vele malen krachtiger is (de mijne dan) kan ik gewoon Ultra draaien, MSAA2, HBAO+ en 1080p en hij blijft lekker op max 93fps(soms hogere uitschieters) en soms dipjes naar de 54 en op de PC kan je nog een beetje zelf tweaken. Dit neemt niet weg dat de systeem eisen fors zijn, al moet ik zeggen dat ACU wel 'uniek' is kwa setting. Dit is de eerste game welke zo'n hoog detail heeft zitten in de wereld en zoveel npc's heeft rondlopen. Het zou fijn zijn geweest als ze gewoon een benchmark in de game hadden gepropt.

En op mijn Initiate pagina ben ik nu lvl7 maar Revelations, AC2, AC3 en Brotherhood(-nooit gespeeld) en de oudere titels zijn niet actief, geen save game meer. Deze games worden niet herkend, AC4 wel maar daar is m'n savegame van naar de haaien en ik krijg mijn backup er niet op. De spellen worden dan ook niet weergegeven in Initiates.

Zal even kijken of er nog applicaties open staan ingame.

//EDIT//

TWK - Tweakers zit nu officieel vol 50/50.

Er staan nog 2 meldingen open. Dus als 1 Sjoerd/Steef? een tweede Tweakers club kan oprichten of iemand anders? Zorg dan wel dat je iemand hebt die invites kan accepten als je zelf weinig speelt als oprichter (dus promote iemand).

Het kan zijn dat er weer plek komt binnenkort want persoonlijk heb ik niet meer dan 7 man tegelijk online gezien, helaas is de club management minimaal dus je kan niet echt een 'last time online' zien oid.

[ Voor 12% gewijzigd door prutser001 op 24-11-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

Mensen , ik was net te laat met het joinen van de TWK club.

Heb maar een nieuwe aangemaakt.

Hoop dat iedereen het daar mee eens is.

Tweakers-2
TWK.

Feel free to join

Mijn ingame naam is "thepablo"

[ Voor 82% gewijzigd door Pablo op 24-11-2014 19:11 ]

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Leuk, al mijn vooruitgang op de companion app gewist... en had net enkele missies vrijgespeeld. pff nu heb ik er even geen zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

prutser001 schreef op maandag 24 november 2014 @ 15:39:
En op mijn Initiate pagina ben ik nu lvl7 maar Revelations, AC2, AC3 en Brotherhood(-nooit gespeeld) en de oudere titels zijn niet actief, geen save game meer. Deze games worden niet herkend, AC4 wel maar daar is m'n savegame van naar de haaien en ik krijg mijn backup er niet op. De spellen worden dan ook niet weergegeven in Initiates.
Ik heb gisteren ACII opnieuw uitgespeeld (had hem nog nooit 100% gehaald, miste nog wat extra's) maar hij staat nog steeds niet gekoppeld aan m'n Initiates... Dat geef ik dus maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
Wailing_Banshee schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:51:
[...]

Ik heb gisteren ACII opnieuw uitgespeeld (had hem nog nooit 100% gehaald, miste nog wat extra's) maar hij staat nog steeds niet gekoppeld aan m'n Initiates... Dat geef ik dus maar op.
Ik stop net met spelen, wil Uplay uitzeten en zie nog net dat ik opeens 300 punten heb. Blijkbaar had ik 130 punten verdient in deze sessie. Alleen, ik heb niets verdiend/unlocked :)
Volgens Uplay heb ik (op dit moment) 13 van de 36 acties completed. Daaronder alle 5 de pre-order actions en een aantal Nomad missies. Ik heb geen pre-order gedaan en het lijkt me stug dat er 4 spelers zo vriendelijk zijn geweest om mijn team te joinen en hun pre-order code in te vullen. Een team dat ik alleen heb aangemaakt om 10 punten te krijgen en waarvan ik zelf niet meer weet hoe het heet. Iets van RosesTeam waarschijnlijk. En hoe ik Nomad missies heb gedaan zonder dat ik de app bezit weet ik ook niet.

Het zou een stuk nuttiger zijn als Ubisoft eens zorgt dat mijn Initiates punten kloppen. Nog steeds zijn mijn oude games niet gekoppeld. En die Assassins Style slaat ook nergens op. Toe ik begon te spelen vanavond was ik Brawler, blijkbaar gisteren aan het eind van de sessie iets teveel rode mannetjes dood gemaakt :) Na een aantal minuten spelen vanavond was ik weer Rioter en nu ben ik opeens Infiltrator. "Hiding and running are your specialties." Dat klopt op zich. Als laatste actie in de game heb ik een missie gedaan waarbij ik vier bazen moest doden. De laatste drie daarvan heb ik vanuit cover proberen te doden en daarna heel hard wegrennen voor hun vriendjes. Maar om nu mijn "style" elke 5 minuten te veranderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Wailing_Banshee schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:51:
[...]

Heeft dit dan toegevoegde waarde voor Unity?

Ik ben namelijk mijn savegames voor revelations allemaal kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Ferio schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:47:
[...]

Heeft dit dan toegevoegde waarde voor Unity?

Ik ben namelijk mijn savegames voor revelations allemaal kwijt.
Dat geeft je XP in Initiates waardoor je een hoger lever krijgt en in Unity speciale Initiates kisten kunt openen die overeenkomen met je Initiates level (op de map zijn die geel).

[ Voor 5% gewijzigd door PuddingNL op 25-11-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
PuddingNL schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:49:
[...]

Dat geeft je XP in Initiates waardoor je een hoger lever krijgt en in Unity speciale Initiates kisten kunt openen die overeenkomen met je Initiates level (op de map zijn die geel).
Dit kan je niet doen zonder de voorgaande delen te hebben uitgespeeld of heb je dan enkel alleen eerder toegang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
Ferio schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:50:
[...]

Dit kan je niet doen zonder de voorgaande delen te hebben uitgespeeld of heb je dan enkel alleen eerder toegang?
Je kunt op verschillende manieren XP krijgen. Ben gister een level gestegen omdat ik Accomplishments heb gedaan. (Off-hand weapon kills, freerunning etc.)

Dat je de vorige delen gespeeld hebt geeft je wel een voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
PuddingNL schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:59:
[...]

Je kunt op verschillende manieren XP krijgen. Ben gister een level gestegen omdat ik Accomplishments heb gedaan. (Off-hand weapon kills, freerunning etc.)

Dat je de vorige delen gespeeld hebt geeft je wel een voorsprong.
Als acinitiates tenminste ziet dat je de vorige delen hebt gespeeld! Ik heb geen idee hoelang Ubisoft nodig heeft om de database achter acinitiates te voorzien van de data die ze al in een andere database hebben. Welke gek heeft dit bedacht en welke gek heeft dat idee goedgekeurd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Hij zou ze al moeten zien of je ze nou wel of niet gespeeld hebt, ik heb b.v. revelations gestart en even gespeeld (damn wat een ruk controls) en die ziet hij ook nog niet dus ik ga niet de moeite nemen om 2-3 te installeren. Black flag zag hij wel maar om wat voor reden is mijn save game naar de haaien en krijg ik mijn backup niet werkend. Ik had BF wel uitgespeeld maar weinig van de meuk in de wereld gedaan (57%).

Een paar dingen zijn me wel opgevallen, soms zijn niet alle kisten zichtbaar op de kaart, ik heb voor zover ik weet eigenlijk alles wel explored zowel onder als boven de grond en toch zijn er hier en daar kistjes waar ik niet bij kan komen zo moet ik nog 1 kistje in het 'bovenste deel' van de kaart en dan heb ik daar 100%

Ben nu rustig aan het onderste deel van de kaart aan het doen met een lading coop/heists, ben nu op een punt dat ik 'It belongs in a museum' alleen kan doen..

Het viel me trouwens op dat in de progress tracker 1 balkje grijs blijft, is daar al iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Laatst online: 14-04-2024
Bij mij werkte initiates zondag weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Initiates maakt me niet zoveel uit, dat zijn een paar kisten en outfits en is nog niet zo moeilijk te recuperen. Gewoon een kwestie van data volledig gesynced te krijgen. En na level 15 is er al geen reward meer. Dat al mijn vooruitgang bij d companion app weg is is veel ergerlijk, aangezien daar veel meer tijd is ingestoken en er ook nog missies mee te ontgrendelen zijn. En het was een leuke app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

AntiChrist7 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:46:
Initiates maakt me niet zoveel uit, dat zijn een paar kisten en outfits en is nog niet zo moeilijk te recuperen. Gewoon een kwestie van data volledig gesynced te krijgen. En na level 15 is er al geen reward meer. Dat al mijn vooruitgang bij d companion app weg is is veel ergerlijk, aangezien daar veel meer tijd is ingestoken en er ook nog missies mee te ontgrendelen zijn. En het was een leuke app.
Ik vind de app persoonlijk een beetje saai, buiten dat je een 'realtime kaart' hebt wat wel erg tof is, en heatmaps. De companion app quests stellen werkelijk geen zak voor, 3 dagen voor een quest van nog geen 2 minuten... Ze hadden gewoon alles ingame moeten houden en niet die ellende met websites, apps e.d. moeten doen nu moeten ze ook daar tijd in stoppen terwijl het spel gewoon de volledige aandacht moet krijgen.

De 'beloning' die uit die kistjes komt is ook niet noemenswaardig, 100F, 150F, 200F.. sla 4-5 gasten neer en je hebt meer en het duurt geen 2 dagen. Tegen de tijd dat je alles unlocked hebt op de app heb je ACU al 3 keer rond gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
Wat kun je nu precies met die heatmaps eigenlijk? Heb je daar nog iets aan tijdens een missie?

Is er trouwens ook een map o.i.d. waar je kunt zien welke Initiates chest hoort bij welk level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

PuddingNL schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:34:
Wat kun je nu precies met die heatmaps eigenlijk? Heb je daar nog iets aan tijdens een missie?

Is er trouwens ook een map o.i.d. waar je kunt zien welke Initiates chest hoort bij welk level?
Heatmaps laat je zien waar de vijanden zich bevinden/grootste hoeveelheid. (heb er 114 ofzo nu).

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersheroes.com/wp-content/uploads/2014/11/Assassins-Creed-Unity-Where-Is-The-Cafe-Theatre.jpg
7 zit rechts boven Cafe Theatre, 8 zit daar links van en 9. 6 zit bij het begin gebied.
10-13 zitten onderin. Als het goed is zijn er 13 kistjes.

Het kan best zijn dat er later nog dingen vrijgespeeld kunnen worden, toen ik eenmaal een aantal 'paris stories' had afgerond kwamen er weer nieuwe bij, zelfde voor murder mysteries zit op 100% daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

prutser001 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:07:
Hij zou ze al moeten zien of je ze nou wel of niet gespeeld hebt, ik heb b.v. revelations gestart en even gespeeld (damn wat een ruk controls) en die ziet hij ook nog niet dus ik ga niet de moeite nemen om 2-3 te installeren. Black flag zag hij wel maar om wat voor reden is mijn save game naar de haaien en krijg ik mijn backup niet werkend. Ik had BF wel uitgespeeld maar weinig van de meuk in de wereld gedaan (57%).
Hij herkent geen van mijn spellen, terwijl ik voor het weekend level 7 was vanwege die andere spellen (die dus ergens in het weekend allemaal verwijderd zijn van m'n Initiates account).

Die heatmaps snap ik nog steeds niet... Ik gebruik de app eigenlijk op dezelfde manier als dat ik hem in BF gebruikte: als tweede monitor voor m'n kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

en alweer deed mijn internet het niet goed gister... het is niet ziggo dat had ik al vast kunnen stellen.
Misschien ff de kabel/wifi kaart checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shagie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-08 18:52
Morgen komt patch 3 uit voor de xbox one en de ps4 de pc volgt een week later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Wanneer komen de clubwedstrijden? Precies de outfits die ik nog graag wilt hebben zijn alleen te bemachtigen met clubwedstrijden volgens mij (al heb het budget nog niet gehaald :$)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:36
shagie schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 22:04:
Morgen komt patch 3 uit voor de xbox one en de ps4 de pc volgt een week later.
Vandaag komt patch 3 uit voor de ps4, xbone en pc volgen later deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
The rollout itself will be staggered across platforms and will come to PlayStation 4 tomorrow (Wednesday November 26th) and continue on to PC and Xbox One later in the week (though not necessarily releasing on a daily basis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
-- verkeerde topic --

[ Voor 94% gewijzigd door Chevalric op 26-11-2014 10:19 ]

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Razorbite schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:40:
[...]

Vandaag komt patch 3 uit voor de ps4, xbone en pc volgen later deze week!
Gister stond het nog andersom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Laatst online: 31-07 13:49
Ik kan er vrij weinig over vinden, maar het lijkt erop dat de meeste hier vrolijk co-op aan het spelen zijn dus ik vraag het toch maar: Ik krijg telkens 'Connection Failed (0x60000001)' als ik ook maar iets online wil doen. Club joinen, co-op spelen etc. lukt allemaal niet. Ik heb tot nu toe tijdens twee speelsessies even online kunnen spelen, maar dat was het. Iemand een oplossing of gewoon wachten op Patch 3?

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:15

Sturmovik177

Vroem

Impulzer schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:43:
Ik kan er vrij weinig over vinden, maar het lijkt erop dat de meeste hier vrolijk co-op aan het spelen zijn dus ik vraag het toch maar: Ik krijg telkens 'Connection Failed (0x60000001)' als ik ook maar iets online wil doen. Club joinen, co-op spelen etc. lukt allemaal niet. Ik heb tot nu toe tijdens twee speelsessies even online kunnen spelen, maar dat was het. Iemand een oplossing of gewoon wachten op Patch 3?
Zelfde probleem hier. Op de PC hebben er kennelijk minder spelers last van dit probleem t.o.v. de PS4, maar ze zijn er wel. Een DMZ workaround is op internet al vaker genoemd, maar daar begin ik niet aan. Ik wacht wel op de patch 3.

Oink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Same problem here. Ik hoop dat tegen de tijd dat ik eindelijk online kan niet iedereen al is uitgekeken op AC:U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
Oké, ben gelukkig niet de enige. Ik wacht dan ook wel gewoon op patch 3 ja, zijn vast genoeg mensen om samen mee te spelen tegen die tijd. Toevoegen mag overigens altijd: Impulz3r (zit nu in een eigen club, [eSpy] Alliance mocht er iemand nog een club zoeken).

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 16:33

Pablo

Rito pls

je PC een vast ip adres in je modem geven
daarna het ip adres van je PC in de DMZ plaatsen.

Problem solved

Niet de meest ideale oplossing , maar het werkt

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
Bedankt voor de tip R.plas, maar ik ga daar niet aan zitten klooien, lijkt me toch wat teveel risico's met zich meenemen. Ik wacht wel geduldig op Patch 3. Weet nu in ieder geval dat ik niet de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Leuk nieuws van Ubi;

Vanwege alle problemen rondom Unity krijgt iedereen de DLC Dead Kings gratis. Omdat deze al via de Season Pass verkregen kan worden krijgen de season pass houders een keuze om een Ubi game uit te kiezen

Toch een leuke geste :)

Edit: zie ook nieuws: Ubisoft compenseert Unity-problemen met gratis content en games

[ Voor 28% gewijzigd door Notna op 26-11-2014 19:17 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Ik hou het erop dat hun site is gehacked en een lolligaard dat erop gezet heeft.

Als het niet zo is, hoop ik dat het ook geldt voor mensen die de Season Pass niet gepre-orderd hebben/later niet via Uplay hebben gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Want? De Season Pass is nu uit de schappen omdat het geen toegevoegde waarde heeft. Aangezien Dead Kings in de pass zat: wat moeten de mensen die wel al de Season Pass hadden dan krijgen

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Notna schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:40:
Want? De Season Pass is nu uit de schappen omdat het geen toegevoegde waarde heeft. Aangezien Dead Kings in de pass zat: wat moeten de mensen die wel al de Season Pass hadden dan krijgen
Lees het nieuwsbericht nog ffies door... 8)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Notna

Notna

Where are you?®

Macchill schreef op donderdag 27 november 2014 @ 00:14:
[...]

Lees het nieuwsbericht nog ffies door... 8)
Nee ik weet dat die een game mogen uitzoeken; het was eerder een retorische vraag voor AntiChrist. Als ik tussen de regels doorlees heeft hij geen season pass en hecht hij weinig waarde aan de DLC die hij nu gratis krijgt en wilt hij ook de mogelijkheid hebben een game uit te zoeken. Nu is dit enkel voor Season Pass houders.

• Plainside

Plainside

Dus voor niks de season pass gekocht... okey YALL FREE MONEY AT MY PLACE OTHERWISE UBI WILL TAKE IT! :+ :+ :+
/sarcasm

Hmm, misschien dan toch Black Flag aanschaffen.. nou gratis krijgen.

• prutser001

prutser001

Hehe ik moet zeggen dat ik niets te klagen heb, ik ben alleen benieuwd wat er eigenlijk in de planning stond voor de 'Season Pass' Ik bedoel er was eigenlijk niets bekend, ja 'Dead Kings missie' en 'China' iets maar daarna?

Ik zie wel, vermaak me nog best alleen ben ik nu huiverig om de kaart leeg te spelen.. Aangezien je maar 1 save slot hebt en voor zover ik kan zien niet een 2de playthrough kan doen zonder de eerste te overschrijven.. Ben nu rank 26 (Advanced Assassin) zo'n beetje max gear, en 31 is de max... Daarbij komt ook nog dat Club Competitions nog niet actief zijn en de Club Member list voor geen meter werkt.. Ook vind ik het vervelend dat we niet iemand een berichtje kunnen sturen of die persoon wel/geen zin heeft om coop te spelen.

Trouwens voor diegene die in TWK Tweakers zitten en mij online zien (Silence-81) stuur me gewoon een invite (als dat gaat) als ik online ben ben ik altijd wel in voor een potje coop, zeker als 'squad' spelen is erg tof. Met een maatje gedaan en gewoon afspreken ik pak links jij rechts is super tof en geeft een bepaalde spanning zeker met heists om niet gespot te worden.

En ik ben benieuwd er zou een gerucht gaan dat je bij 'tournament' coop missie 2 verschillende eindes hebt, dat als je niemand afgemaakt hebt om de invites te pakken je aan het einde iets anders krijgt maar dit is nog niet gelukt.

En ik kan wel een groepie boosten voor die 'it belongs in a museum' als er mensen zijn die even 70k op hun rekening er bij willen :P

Wat mij trouwens op viel was :

Een vriend speelt hier ACU op een computer bij mij thuis, zit op hetzelfde netwerk. Hij lagged :P
Ondanks dat we op hetzelfde netwerk zitten heeft hij toch lag tijdens coop/heists?!

In Uplay zit een optie 'Allow Uplay to use a proxy connection to access the internet' waar in staat:
Automatic : e.g. 192.168.0.1 port 0... deze optie staat standaard aan.
Waar slaat dit op?!
Er zijn ook specifieke poorten die je kunt forwarden, dit zou ook een hoop gezeur op moeten lossen.
In het begin had ik een beetje gezeur met online komen maar dat is nu redelijk voorbij en ik heb toch heeeel wat meuk draaien hier (TS/Cloud server/4 andere pc's). Stuur me anders even een Uplay invite ik heb gemerkt dat een invite via Uplay meestal minder gezeur oplevert dan een ingame/random invite.

(Silence-81)

[ Voor 31% gewijzigd door prutser001 op 27-11-2014 09:19 ]

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Ik las dit zojuist op de Ubisoft website:

Hoe zit het met de andere content van de Season Pass?

Spelers met een Season Pass zullen toegang blijven houden tot verschillende soorten extra content, inclusief Assassin’s Creed Chronicles: China.

Is de Season Pass nog steeds te koop?

We beëindigen de Season Pass omdat deze niet langer toegevoegde waarde voor onze klanten biedt.

Waarom is de Season Pass niet langer verkrijgbaar?

Omdat de Dead Kings DLC nu voor iedereen gratis beschikbaar is, heeft het originele Season Pass-aanbod geen toegevoegde waarde meer voor onze klanten. Daarom hebben we besloten dit aanbod te beëindigen. Klanten zullen toegang hebben tot alle aanvullende content die oorspronkelijk via de Season Pass verkrijgbaar was. Spelers met een Season Pass zullen toegang blijven houden tot verschillende soorten extra content, inclusief Assassin’s Creed Chronicles: China.

Hoe kom je nu dan alsnog aan de China Cronicles game als je de season pass niet hebt??

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik denk gewoon niet. Volgens mij was het ook niet de bedoeling dat het als losse DLC te koop zou komen...

Edit: VVVVVVVVV ah zo moet je die zin lezen :Y

[ Voor 21% gewijzigd door Notna op 27-11-2014 09:48 ]

• NintendoSmasher
Staat in je quote.
Klanten zullen toegang hebben tot alle aanvullende content die oorspronkelijk via de Season Pass verkrijgbaar was.

• AntiChrist7
Moet ook nog heel wat coopmissies doen. Had effe een pauze ingelast om story uit te spelen. Ik zal straks wat neuzen en opruimen in de clublijst en mijn vriendenlijst.

• Plainside

Plainside

ik wacht nog steeds op mijn 16:9 scherm heb nu 4:3 of 5:3 met 1600x1200 resolutie speel er voor nu alleen CS:GO en Far Cry op omdat die spellen mij niet super veel uit maken hoe ze er uit zien maar ACU will ik gewoon volle kwaliteit kunnen spelen.

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik speel nog geen co-op, het werkt allemaal net niet.
Jammer want het lijkt me wel leuk met een paar Tweakers een Heist te doen.
Hopelijk werkt het beter na Patch 3.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:54

Superkiwi

Hoi doei

Even vanuit het console topic hierop inhakend:
Ik heb gisteren de patch gedownload en kon daarna zonder problemen online.
Mijn rang was de juiste en in mijn huis stonden "vrienden assassins".
Het lijkt dus verholpen te zijn :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• RoseSolane
dvdkiwi schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:16:
Even vanuit het console topic hierop inhakend:
Ik heb gisteren de patch gedownload en kon daarna zonder problemen online.
Mijn rang was de juiste en in mijn huis stonden "vrienden assassins".
Het lijkt dus verholpen te zijn :)
Die vrienden, komt dat door de patch? Ik ben gisteren op de pc ook wat anderen tegengekomen in mijn "huizen". Zowel iemand van TWK als iemand die op mijn vriendenlijst staat (wel een tweaker, maar niet in TWK). En voor de pc was de patch gisteravond nog niet uit.

Met rang bedoel je AC Initiates?

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:54

Superkiwi

Hoi doei

Nee, ik bedoel de rang die linksboven gepresenteerd wordt.
Waar altijd "Legend" staat als je geen connectie hebt ;)

De "vrienden" die in het huis verschijnen zijn op de PS4 mensen die online zijn op PSN, niet per se mensen die AC Unity aan het spelen zijn.

Initiates werkt bij mij al een week prima :) *klop klop*

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• AntiChrist7
Fuck die nieuwe patch, mijn game is al drie keer gecrasht in 20 minuten, terwijl ik hiervoor geen problemen had....

EDIT: ok ik denk dat het te maken had met een menigte event die spawnde tijdens een missie die ik voor de patch begonnen was. Nu gen crashes meer.

Ik heb nu ongeveer de (vrij idiote) mechanieken door van hoe de game wilt dat je stealth speelt. Moest nu nog mijn double air assassination deftig werken en niet altijd een gok zijn....

EDIT 2: blijkbaar niet.... Soms chrast ie al zelfs in het laadscherm....

[ Voor 66% gewijzigd door AntiChrist7 op 27-11-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:15

Sturmovik177

Vroem

De patch heeft in ieder geval wel de 0x60000001 error bij het zoeken naar Clubs opgelost en ik kan mijn contacten zien. Co-op nog niet uitgeprobeerd, komt morgen wel.

Oink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Net ook gepatched ben benieuwd.. aangezien hij al goed draaide weinig op aan te merken, het lijkt iets soepeler te gaan maar dat kan tussen m'n oren zitten.

Club lijst niet gefixed, nogsteeds 49 keer 1 random naam..
Items die unlocked waren nogsteeds locked (acinitates chest) Shay outfit.
Eerste beste coop missie waar ik een invite voor kreeg 'couldn't join the session'.
Mis nogsteeds items op mijn map, aantal kistes/cockades staan er niet bij, 96% complete chests/cockades, 1 kist kan ik wel zien maar niet bij komen.
PCSS schaduw optie ineens weg, staat nu op soft shadows..

Mjah voorderest kan ik er niets over zeggen, het liep al lekker.
Ik had liever gezien dat ze dat hele online debakel eens oploste.

Ondertussen Advanced Assassin, 6mil in m'n zak en zo'n beetje de beste gear die je kan krijgen zonder de club activities, aangezien de club member lijst niet meewerkt verwacht ik niet snel met 4 man coop missies te doen, en dan nog 40 x met minimaal 4 man van de club, zoveel zijn er ook weer niet en alles al unlocked.

En wtf krijg ineens reclame na het sluiten van m'n game als hij cloud sync doet?? ADTECH nog iets.
http://defaultbanner.adtech.com/ link staat daar... de fook moet ik daarmee?!

[ Voor 7% gewijzigd door prutser001 op 28-11-2014 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 15:14
Hoi ik ben sinds vandaag begonne met AC unity ik vind het echt een dope game hij runt tot mijn verbazing ook super vlot :) hebben jullie miss tips om geld te verdienen voor betere gear? het is mijn eerste AC game ever en ik vind het vrij pittig en moeilijk om aan geld te komen heb al wat co-op gespeeld maar dat is ook nou niet bepaald een goudmijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Ambition88 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 05:32:
Hoi ik ben sinds vandaag begonne met AC unity ik vind het echt een dope game hij runt tot mijn verbazing ook super vlot :) hebben jullie miss tips om geld te verdienen voor betere gear? het is mijn eerste AC game ever en ik vind het vrij pittig en moeilijk om aan geld te komen heb al wat co-op gespeeld maar dat is ook nou niet bepaald een goudmijn?
krijg het cafe en upgrade die tot je niet meer kan en alle sociale clubs kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Nu ik ook eindelijk co-op kan spelen (het lijkt te werken): voeg me toe als je een keer samen wilt spelen: DaantjeeuhMe ik zit niet in het tweakers-team omdat ik een clubje heb met een paar maten, maar die spelen lang niet zo veel Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
Ambition88 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 05:32:
Veel missies doen, lockpick skill upgraden en een hoop chests open maken. Ik heb gister de Heavy Falchion (125000 Livres) gekocht en krijg dankzij de 'theatre income' (krijg je via een missie geloof ik) heb ik nu alweer voldoende geld voor andere gear.

Dat wapen is echt bruut trouwens, de meeste vijanden zijn binnen één klap dood. _/-\o_

Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste