Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
En het blijft een heerlijk spel. Ik wilde alleen even kijken of het spel nog wel werkte na de patch en toen was het opeens half twaalf en had ik al weer anderhalf uur gespeeld
Aangezien de performance al goed was voor mij had ik liever het online gebeuren gefixt zien worden, het is nu practisch onmogelijk (voor mij) om online te spelen met club members, mensen in mijn vrienden lijst gaat wel goed. Als er mensen zijn hier die in de club zitten voeg gewoon mensen toe aan je vrienden lijst voor coop/heist scheelt een hoop gedoe want elke keer als ik in de club lijst kijk zie ik 1 persoon 40x en geen enkele heeft een invite optie. (En ik wil graag de club unlocks
En laat de gratis DLC maar komen
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Dat zou mooi zijn kan je misschien een keer fatsoenlijk stealth missies doen hahaDaantjeeuh schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:47:
Hebben ze trouwens in de update iets met de camera gedaan? Hij lijkt wat verder van Arno af te staan dan voorheen..
http://assassinscreed.ubi...97-16&ct=tcm:148-76770-32Daantjeeuh schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 11:47:
Hebben ze trouwens in de update iets met de camera gedaan? Hij lijkt wat verder van Arno af te staan dan voorheen..
Zou best dus eens kunnenGameplay (Navigation, Fight and Stealth)
Fixed various navigation issues where players could get stuck
Fixed various haystack issues
Fixed various cover issues
Fixed various camera issues
Fixed various animation issues
Fixed various Booster issues
hoe koop ik dat cafe heb je daar niet klauwen vol geld voor nodig? het is wel even zoeken op die map hoor als je ac niet gewend bent jezus zoveel icoontjesPlainside schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 09:19:
[...]
krijg het cafe en upgrade die tot je niet meer kan en alle sociale clubs kopen
Het hoofd cafe krijg je gratis wanneer je genoeg missies hebt gespeeldAmbition88 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:22:
[...]
hoe koop ik dat cafe heb je daar niet klauwen vol geld voor nodig? het is wel even zoeken op die map hoor als je ac niet gewend bent jezus zoveel icoontjes
Filteren op de map is echt wel noodzakelijk deze game. Wat positief is. Ik downloadde gisteren xcom via steam, dus ik speelde niet co-op, maar hield me anderhalf uur bezig met collectibles, verschillende zijmissies en moordonderzoeken. Mijn synchronisatie ging van 58% naar 59%Ambition88 schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 13:22:
[...]
hoe koop ik dat cafe heb je daar niet klauwen vol geld voor nodig? het is wel even zoeken op die map hoor als je ac niet gewend bent jezus zoveel icoontjes
Is het misschien geen goed idee om de ledenlijst van Tweakers in dit topic te krijgen? Aangezien die ingame nog altijd gebugged is
2 keer een invite gehad, druk E maar na een tijdje krijg ik dan de melding "Couldn't Join".
Gelukkig nog genoeg andere dingen te doen, maar toch jammer dat Ubisoft zo'n grote focus op co-op zet maar het blijkbaar niet goed voor elkaar krijgt.
Bijna 100% complete met kistjes/cockades/'die schildjes' en wat sync points gehaald.
Loop eigenlijk een beetje tegen het einde van het spel aan, weinig meer te doen. Ik zag wel een popup voor Dead Kings DLC, hopen dat die snel.
Buiten de 4 player coop missies voor de club achievements is dat het enige wat er te halen valt.
Nickname KasPlantje.
Als je Nvidia hebt kijk eens in je control panel of 'Prerendered Frames' aan staat, zo ja zet deze op 1(0?).GerGio schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:49:
Ik heb de laatste tijd last dat mijn muis een halve seconden achterloopt is het spel om een of andere wonderbaarlijke reden en dat is echt heel erg verveldend iemand enige tips hiervoor?
Of zet Vsync uit (in CCC/Nvidia control panel en ingame).
En nog tips voor diegene die nogsteeds problemen hebben met Coop/online functies, kijk hier eens naar.
2. Ports
If following the steps above to update and configure your firewall does not resolve the issue, it will be necessary to forward ports. You will need to forward these ports to your computer’s IP address for the best possible connection:
Game Ports:
Inbound UDP: 3074
Outbound TCP: 80, 443
Uplay PC:
TCP: 80, 443, 13000, 13005, 13200
If you’re having issues connecting online with the companion app, and are using a WiFi connection, please ensure that the following ports are open on your router.
Companion app ports:
Inbound/Outbound UDP: 80
Inbound/Outbound UDP: 443
Voor zover ik het zie hoef je alleen UDP 3074 en TCP 13000/13005/13200 er in te zetten de rest zou goed moeten zijn.
Ik kan trouwens nog steeds niet goed online terwijl ik dat wel wil. Ik wil namelijk nog de legendary outfits vrij spelen en dat gaat zo vrij lastig. Ik leuk bedacht dat we online samen kunnen spelen en als het had gewerkt was het waarschijnlijk bijzonder leuk geweest wat ik het nadeel vind nu werkt het niet en is het vervelend.
Dit soort keuzes kan ik dan ook niet begrijpen. ik had graag minder koppelingen gezien naar de app en geen naar initiates. Dit is namelijk irritant. een app gebruiken voor een map prima of voor een database ook goed en bijzonder handig. Nu nee dit is niet handig helpt voor mij niet mee. Kan nooit verbinden en dan heb ik er niks aan. Die van black flag was leuk voor de map Het spel van de vloot was niet heel interessant.
Ik moet zeggen dat ze veel moeite hebben gestoken in het spel maar het is jammer dat ze de keuze hebben gemaakt om het uit te brengen. Het had veel hogere ogen gegooid en potentie gehad als ze meer tijd hadden gestoken in het perfectioneren van het spel. Dan was het bij far een van de beste AC versies geworden. Nu moeten ze een hoop dingen repareren en dat werkt nooit mee.
Nickname KasPlantje.
Ik heb sinds een aantal dagen het spel uit en kon voorheen nooit bij een club of co-op spelen.
Gisteren ben ik er achter gekomen dat iig het club gedeelte nu geen foutmelding meer geeft.
Is er misschien nog een plek vrij in 1 van de clubs? Mijn uPlay: its_charro
Cunning linguist.
Alleen beetje jammer (maar toch wel weer terecht) dat Pantheon de zwaarste missie's heeft. Je hebt al gauw 4x een level 20+ nodig, en bijna alle missie's zijn 18 uurBart ® schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:42:
Vette game. Zit nu in sequence 3, ben eerst maar eens alle side missions aan het doen. Alle café's en dergelijke inmiddels aangeschaft, alle viewpoints ook in de pocket. Companion app ben ik gaan focussen op Pantheon, wil die Altair outfit.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Dus als ik het goed begrijp als je de Pantheon doet krijg je de outfit?EricNL schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:12:
[...]
Alleen beetje jammer (maar toch wel weer terecht) dat Pantheon de zwaarste missie's heeft. Je hebt al gauw 4x een level 20+ nodig, en bijna alle missie's zijn 18 uur
Ik heb nu 3 lvl 20+ en een zooitje tussen de 15-19, ik kan er zo een paar verkopen en nieuwe hogere levels bijkopen aangezien ik nu op 35k punten zit.
[ Voor 17% gewijzigd door prutser001 op 01-12-2014 13:43 ]
Game moet voor Black Friday uitkomen anders loop je aardig wat verkopen mis in USA. Geld van consumenten is niet oneindig dus als je 4 weken later je game uitbrengt dan is de kans groot dat het game budget al is opgegaan aan iets anders.GerGio schreef op maandag 01 december 2014 @ 04:43:
Ik moet zeggen dat ze veel moeite hebben gestoken in het spel maar het is jammer dat ze de keuze hebben gemaakt om het uit te brengen. Het had veel hogere ogen gegooid en potentie gehad als ze meer tijd hadden gestoken in het perfectioneren van het spel. Dan was het bij far een van de beste AC versies geworden. Nu moeten ze een hoop dingen repareren en dat werkt nooit mee.
Vindt het zelf ook een slechte ontwikkeling maar het is wel te rationaliseren.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Tegen de tijd dat ik die Pantheon gevonden heb, heb ik waarschijnlijk al m'n brotherhood op 20+... Ik heb op dit moment niet zo heel veel tijd om te spelen....prutser001 schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:41:
[...]
Dus als ik het goed begrijp als je de Pantheon doet krijg je de outfit?
Ik heb nu 3 lvl 20+ en een zooitje tussen de 15-19, ik kan er zo een paar verkopen en nieuwe hogere levels bijkopen aangezien ik nu op 35k punten zit.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Dat van die poorten, komt dit van Ubisoft zelf of..?prutser001 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 15:45:
[...]
Als je Nvidia hebt kijk eens in je control panel of 'Prerendered Frames' aan staat, zo ja zet deze op 1(0?).
Of zet Vsync uit (in CCC/Nvidia control panel en ingame).
En nog tips voor diegene die nogsteeds problemen hebben met Coop/online functies, kijk hier eens naar.
2. Ports
If following the steps above to update and configure your firewall does not resolve the issue, it will be necessary to forward ports. You will need to forward these ports to your computer’s IP address for the best possible connection:
Game Ports:
Inbound UDP: 3074
Outbound TCP: 80, 443
Uplay PC:
TCP: 80, 443, 13000, 13005, 13200
If you’re having issues connecting online with the companion app, and are using a WiFi connection, please ensure that the following ports are open on your router.
Companion app ports:
Inbound/Outbound UDP: 80
Inbound/Outbound UDP: 443
Voor zover ik het zie hoef je alleen UDP 3074 en TCP 13000/13005/13200 er in te zetten de rest zou goed moeten zijn.
Oink
Ja staat in 1 of ander faq.Sturmovik177 schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:55:
[...]
Dat van die poorten, komt dit van Ubisoft zelf of..?
Gisteren avond weer opgepakt en zie al wat verbeteringen, het "Club" mechanic werkt tenminste nu wel.
Is er al een Tweakers club voor de PS4? Heb op tweakers gezocht maar kon niks vinden..
Kijk even in het PS4 Unity topic. Vlak na de release is dat afgesplitst van dit topic, maar voor zover ik weet is er wel een club.Facerafter schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:26:
Aantal dagen na release AC Unity weg gelegd wachten op een aantal patches.
Gisteren avond weer opgepakt en zie al wat verbeteringen, het "Club" mechanic werkt tenminste nu wel.
Is er al een Tweakers club voor de PS4? Heb op tweakers gezocht maar kon niks vinden..
Ziet er gaaf uit.
Wat me opvalt is dat het op Edward ze kostuum lijkt. Die kwam uit Londen toch?
Kan wel betekenen dat zijn lineage verder gaat((achter)achter kleinzoon oid)
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 03-12-2014 08:59 ]
Je zit er toch echt 200 jaar naast, want Black Flag speelt zich af in de 18e eeuw (1750 om en nabij als ik het me goed kan herinneren). Ezio is van eind 15e, begin 16e eeuw.Notna schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:01:
Bedoel je Edward of het kostuum zelf? Aangezien dit in de 19de eeuw gaat afspelen en Black Flag in de 16de eeuw is, lijkt het mij sterk dat het Edward zelf is
Kan wel betekenen dat zijn lineage verder gaat((achter)achter kleinzoon oid)
Maar Edward komt oorspronkelijk niet uit London, hij is er wel gaan wonen aan het eind van Black Flag (en Haythem is er ook geboren).
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Afhankelijk van het exacte jaartal waarin de nieuwe AC zich zou gaan afspelen kunnen we dus te maken gaan krijgen met een direct verband van Edward (zoon?) Zou wel leuk zijn voor het verhaal iig
EDIT:Toch maar even een Wiki er bijgepakt:
http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Edward_Kenway
[ Voor 38% gewijzigd door Notna op 03-12-2014 09:42 ]
Edward had twee kinderen, Haythem had er, zover wij weten, 1 (Connor). Probleem alleen is, dat die in Amerika zit en ik niet kan voorstellen dat hij naar Engeland zou gaan...Notna schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:57:
WoopsMea Culpa
Afhankelijk van het exacte jaartal waarin de nieuwe AC zich zou gaan afspelen kunnen we dus te maken gaan krijgen met een direct verband van Edward (zoon?) Zou wel leuk zijn voor het verhaal iig
Ik vind het wel jammer dat het weer Europa wordt. Ik had zo graag Azie willen zien!
Same here. Had graag een Assassins Creed in Japan gezien. Ik denk echter dat de stap van Parijs naar Londen lekker makkelijk is voor Ubi en dat in een jaar te regelen is zodat ze weer lekker kunnen cashen...Wailing_Banshee schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:00:
[...]
Ik vind het wel jammer dat het weer Europa wordt. Ik had zo graag Azie willen zien!

Samurai = Templar, Ninja = Assassin?NL-RaVeR schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:10:
[...]
Same here. Had graag een Assassins Creed in Japan gezien. Ik denk echter dat de stap van Parijs naar Londen lekker makkelijk is voor Ubi en dat in een jaar te regelen is zodat ze weer lekker kunnen cashen.... Wel meende ik ooit gelezen te hebben dat ze een versie in Japan (als volledige game, dus niet die uit de season pass van Unity) niet uitsluiten. Dus ik heb nog steeds hoop. Een versie met samurai's lijkt me echt supervet
Ik geniet nog steeds van de omgevingen die getoond worden, en Azië lijkt me echt fantastisch.
Ik weet dat het mierenneuken is maar....Notna schreef op woensdag 03 december 2014 @ 08:57:
WoopsMea Culpa
EDIT:Toch maar even een Wiki er bijgepakt:
http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Edward_Kenway
spoiler:Blijkbaar leefde Edward maar tot 1735. We kunnen dus onmogelijk Edward zelf terugzien in de 19de eeuw, maar een zoon of kleinzoon moet goed mogelijk zijn.
Spoiler tags graag.
Jammer, want vind Edward een uitermate leuke character om mee te spelen.
Al is die wel alleen voor persoonlijke roem
Dus III, Black Flag en Rogue. Al speel je niet met een Kenway kom je hem dus wel tegen in Rogue.
Hmm, ben benieuwd! Zal wel zien wanneer Rogue uit komt. (en Edward begint wel voor persoonlijke roem en rijkdom, maar halverwege begint er toch iets van een geweten te vormenDubrillion schreef op woensdag 03 december 2014 @ 11:34:
Ik geloof dat ze met Rogue de Kenway trilogie wilde afsluiten bedenk ik me net.
Jammer, want vind Edward een uitermate leuke character om mee te spelen.
Al is die wel alleen voor persoonlijke roem
Dus III, Black Flag en Rogue. Al speel je niet met een Kenway kom je hem dus wel tegen in Rogue.
Alsof AC games in een jaartje in elkaar geboxt worden... Daar zijn ze wss al een jaar of twee mee bezig, en zouden ze in maart aankondigen, zoals alle vorige games.
het is trouwens een andere studio
Je vraagt je af waar ze mee bezig zijn daar bij UbiShit.
Het irritante is dat buiten ACinitiates/Rift 'data gathering' en coop er voor mij niet veel meer te doen is in ACU.
Gelukkig heb ik voor ~18 euro bijna alle AC titels kunnen pakken op Steam mis nu alleen Freedom Cry nog, ik had eerdere AC games wel maar kreeg deze met geen mogelijkheid geactiveerd op Uplay.. Ook belachelijk dat je de DLC niet kan kopen op Steam als je ACBF alleen op Uplay hebt, zelfs de key als gift kopen werkt niet, maar de keys van Steam werken wel op Uplay, dus je kan de spellen gewoon toevoegen op Uplay en Steam maar DLC weer niet.
Ben nu maar begonnen aan AC3 welke ik ooit eens gratis ergens bij kreeg maar AC3 zou slecht zijn geweest en nooit geprobeerd. Moet zeggen dat het begin erg leuk in elkaar gezet is.
En het is niet eens een spoiler... tenzij iemand had verwacht dat Edward meerdere eeuwen zou leven.Notna schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:42:
Dat is wel het toppunt van nutteloosheid, echt. Maargoed whatever floats your goat, done
De volgende AC zal op dezelfde engine draaien als Unity. Dus is het wel makkelijk dat de omgevingen een beetje op elkaar lijken. Londen in de Victoriaanse tijd verschilt veel minder van Parijs eind 18e eeuw dan Japan zou doen. Koningin Victoria leefde van 1819 tot 1901 en werd koningin in 1837.NL-RaVeR schreef op woensdag 03 december 2014 @ 09:10:
[...]
Same here. Had graag een Assassins Creed in Japan gezien. Ik denk echter dat de stap van Parijs naar Londen lekker makkelijk is voor Ubi en dat in een jaar te regelen is zodat ze weer lekker kunnen cashen.... Wel meende ik ooit gelezen te hebben dat ze een versie in Japan (als volledige game, dus niet die uit de season pass van Unity) niet uitsluiten. Dus ik heb nog steeds hoop. Een versie met samurai's lijkt me echt supervet
En het is niet de eerste keer dat Ubisoft een "vervolg" maakt op dezelfde engine. Als de nieuwe game net zo'n verbetering gaat opleveren als Brotherhood deed t.o.v AC II dan kunnen we een fantastische game verwachten
Daar is geen algemeen antwoord op te geven. Op de pc werkt het voor mij en vele anderen hier prima. Maar als je op het officiële forum kijkt zijn er ook nog steeds velen die niet kunnen spelen. Waar je in elk geval wel rekening mee moet houden is dat de koppeling met ACInitiates.com niet goed werkt. En de companion app ook niet altijd lekker koppelt.-Moondust- schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:24:
Zijn de kinderziekten inmiddels verholpen en is Unity fijn speelbaar, of is het nog steeds niet aan te raden om Unity aan te gaan schaffen?
[ Voor 98% gewijzigd door sten123 op 04-12-2014 16:05 ]
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Alhoewel de game redelijk goed draait, wacht ik toch liever tot de game optimaal gepatched is inclusief de tesselation patch eroverheen is gegaan! hopelijk werkt tegen die tijd ook initaites en de companion app goed.
voorlopig dood ik de tijd met Far Cry 4 en Dragon Age Inquisition!
Ik probeer het zo weinig mogelijk te spelen, zodat ik het samen met m'n man kan spelenAntiChrist7 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:38:
Speelt er eigenlijk iemand hier nog welIk zie weinig volk online in Uplay en de clublijst is natuurlijk nog altijd bugged....
(is wel heeeeel erg moeilijk hoor!)
Als Unity klaar is ga ik Dragon Age Inquisition spelen en wachten tot ik Far Cry 4 of the Crew kan downloaden
"Klaar" als in 100% complete?Dubrillion schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 07:55:
Ik heb het al paar dagen niet gespeeld. Gewoonweg geen tijd. Ik ben vanmiddag vroeg vrij, dus ga er weer lekker even voor zitten.
Als Unity klaar is ga ik Dragon Age Inquisition spelen en wachten tot ik Far Cry 4 of the Crew kan downloaden
Moet nog 2 sync points zoeken en 9 artifacts en dan zit ik wat dat betreft op 100%, het maximum level halen is gewoon grinden. En ik verwacht die 'Dead Kings' DLC niet al te snel ookal staan er nu al 2 punten op de kaart met 'Dead Kings DLC' meldingen.
Met Black Flag ben als ik het zo even bekijk al 2 keer zo lang bezig geweest en heb daar haast geen enkele sidequest/assassination gedaan, en het viel me op dat ik niet eens overal geweest was... Unity draait wat dat betreft goed maar de afgelopen paar coop missies die ik gedaan heb kreeg ik 1 vervelende bug, ik kon niets/niemand meer aanvallen.. Alsof mijn controls geblokkeerd waren. Kon rennen, rook bommetjes gooien maar niet met mijn zwaard zwaaien.
Nadeel is die compagnion app en andere meuk buiten het spel om.
Ik wil me PC aanzetten, controller in me handen en me uren in een spel storten.
Niet op me tablet ernaast extra dingen doen. En als ik me dan hier ook in stort moet het
wel werken.
Ik speel expres de story niet uit tot ik echt ver genoeg ben om daarna motivatie te vinden om de rest ook te doen.
Bij Black Flag waren alle eilanden ''goud'' voordat ik de main story uitspeelde. Bij Unity kan dit niet.
''Je kan deze kist niet openen want.... ''
Even inhaken op 'Dead Kings' DLC weet iemand hoe je deze missies start, is hier een bepaalde voorwaarde aan gesteld want ik heb de melding wel al op de map staan maar vooralsnog krijg ik alleen informatie te zien als ik naar het punt ga om de missie te starten. Waarna ik alleen terug kan en de missie zelf niet kan beginnen.prutser001 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:19:
[...]
"Klaar" als in 100% complete?dan ben je wel even bezig
Moet nog 2 sync points zoeken en 9 artifacts en dan zit ik wat dat betreft op 100%, het maximum level halen is gewoon grinden. En ik verwacht die 'Dead Kings' DLC niet al te snel ookal staan er nu al 2 punten op de kaart met 'Dead Kings DLC' meldingen.
Met Black Flag ben als ik het zo even bekijk al 2 keer zo lang bezig geweest en heb daar haast geen enkele sidequest/assassination gedaan, en het viel me op dat ik niet eens overal geweest was... Unity draait wat dat betreft goed maar de afgelopen paar coop missies die ik gedaan heb kreeg ik 1 vervelende bug, ik kon niets/niemand meer aanvallen.. Alsof mijn controls geblokkeerd waren. Kon rennen, rook bommetjes gooien maar niet met mijn zwaard zwaaien.

(xbox One)
Oke duidelijk, ik was in de veronderstelling dat we meteen konden spelen zodra de DLC klaar was.NL-RaVeR schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:32:
Volgens mij is de Dead Kings DLC nog niet actief, dus deze kun je nog niet starten. Wel zijn de punten alvast aan het spel toegevoegd, maar nog niet geactiveerd dus.
Dan is hij waarschijnlijk nog niet klaar. Lijkt me ook handig om deze helemaal perfect af te maken. anders heb je zoiets als:GeKo schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:34:
[...]
Oke duidelijk, ik was in de veronderstelling dat we meteen konden spelen zodra de DLC klaar was.
Joh de release van het spel was een ramp en iedereen had problemen weet je wat we geven je de DLC gratis. Vervolgens kijg je een DLC met jawel problemen. Dat is zoiets als iemand een kappot vaas geven omdat je zijn vaas kapot hebt gemaakt.
Nickname KasPlantje.
Ik hoop dat ze snel het hele online gedeelte (COOP) gaan fixen, en die missie van de coop trailer ook eens toevoegen, of zou dat ook DLC worden....GerGio schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:47:
[...]
Dan is hij waarschijnlijk nog niet klaar. Lijkt me ook handig om deze helemaal perfect af te maken. anders heb je zoiets als:
Joh de release van het spel was een ramp en iedereen had problemen weet je wat we geven je de DLC gratis. Vervolgens kijg je een DLC met jawel problemen. Dat is zoiets als iemand een kappot vaas geven omdat je zijn vaas kapot hebt gemaakt.
Ik heb het spel gisteren aangeschaft, en ik moet zeggen dat het meer dan prima draait op mijn laptop (i7, 2GB GTX760m), alles op 1080p/high goed speelbaar. Had het absoluut niet verwacht, zeker niet na alle verhalen, maar ik ben zeer content. Het enige dat ik moest doen was de nieuwste GPU drivers installeren (had last van grafische glitches) en de uPlay overlay uitschakelen (zorgde voor crashes), maar sindsdien kan ik probleemloos spelen. Dus gebaseerd op mijn eigen ervaringen zou ik het spel zeker aanraden, maar ik ben me ervan bewust dat mijn ervaringen zeker niet door iedereen worden gedeeld, dus ik ben bang dat de enige manier om erachter te komen is door het zelf uit te proberen (wat helaas geld kost vanwege geen demo - of je download het spel eerst om te zien of het op jouw PC werkt [lijkt me een legitieme reden: had Ubisoft maar niet zo'n gedrocht moeten uitgeven]).-Moondust- schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:24:
Zijn de kinderziekten inmiddels verholpen en is Unity fijn speelbaar, of is het nog steeds niet aan te raden om Unity aan te gaan schaffen?
---
http://www.twitch.tv/assassinscreed/v/3588821
Vanaf ongeveer 12 min wordt er onder andere het volgende verteld:
-Er wordt nog gewerkt aan patch 4, deze wordt momenteel getest en zal "waarschijnlijk" eind 2014 uitgerold worden.
-Er wordt ook gewerkt aan een mechanisme zodat je je gratis game kunt krijgen als je een AC season pass hebt gekocht.
-Dead Kings komt dus gratis uit voor iedereen die AC:U heeft, releasedate is ongeveer tegelijk met Patch 4 (eind 2014).
-Club competitions, deze komen erg snel(binnenkort), het kan zijn dat een aantal items die door club competitions unlocked worden al eerder unlocked worden door Ubisoft als tegemoetkoming voor het te laat implementeren van de club competitions.
-Ook komen ze met een update waardoor je alle items die je via club competitions krijgt op een andere manier kunt krijgen, voor diegene die niet mee kunnen/willen doen aan de club competitions.
-AC Chronicles China komt zeker uit. Zowel voor season pass houders als voor niet season pass houders (die hem dan nog zullen moeten kopen)
Er komt later vandaag een update op het officiele update blog;
http://assassinscreed.ubi...ty/liveupdates/index.aspx
Dat ze aangeven dat ze 'aan het testen' zijn voor de volgende patch 1.4.0, Als ze nou eens een oproep doen zodat spelers zelf kunnen testen (BF4 CTE/D3 PT??!!) Dan kunnen ze veel meer problemen tegenkomen dan nu, ze hebben vast niet een 'oude' Windows installatie met Steam/Origin/AMD GE/ARC/B.Net en Uplay en daarbij nog de nodige vervuiling, om nog maar te zwijgen over diverse hardware configuraties.
Maarja, in ieder geval weer wat verder gekomen, 82% synchronisatie en dat is wel leuk.
Over de club competities, mjah, als het dan eindelijk vrij komt laten ze dan in ieder geval de club contacts fixen.
Nog 2 sync points te gaan en dan alle skills, valt alleen niet mee om ze te vinden (en nee wil niet googlen).
Ik hem in mijn eentje uitgespeeld. Met als objectief het eerste gedeelte niemand te doden. Dat ging snel en gemakkelijk. Dat parcour alleen is echt verschrikkelijk om in je eentje te doen. Het toernooi zelf valt dan wel weer mee.AntiChrist7 schreef op zondag 07 december 2014 @ 23:57:
Heeft er eigenlijk iemand die 4man coop missie met toernooi gedaan, met objectief niemand te doden? Ik wil die wel graag eens doen
Nickname KasPlantje.
Is dat mogelijk? Ik weet dat je coopmisies op je eentje kunt afmaken als iemand wegvalt, maar dacht dat je sowieso met 4 moet blijven voor dat toernooi.GerGio schreef op maandag 08 december 2014 @ 06:39:
[...]
Ik hem in mijn eentje uitgespeeld. Met als objectief het eerste gedeelte niemand te doden. Dat ging snel en gemakkelijk. Dat parcour alleen is echt verschrikkelijk om in je eentje te doen. Het toernooi zelf valt dan wel weer mee.
Ik hoop dat wanneer de clubwedstrijden of de dlc uit is er wat meer volk online is.
Dat dat is mogelijk. Maar vraag me niet hoeveel bloed zweet en tranen het me gekost heeft om hem zelf maar een keer alleen uit te spelen.AntiChrist7 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 00:06:
[...]
Is dat mogelijk? Ik weet dat je coopmisies op je eentje kunt afmaken als iemand wegvalt, maar dacht dat je sowieso met 4 moet blijven voor dat toernooi.
Ik hoop dat wanneer de clubwedstrijden of de dlc uit is er wat meer volk online is.
Nickname KasPlantje.
Dat tournooi is me nog nooit gelukt zonder iemand af te maken, en ook al ligt zijn het maar 2-3 kills alsnog zegt die kerel aan het einde van 'it's a trap' oid. En eeuwig rondrennen om van die gasten af te komen met die wonderbaarlijk goede aim die je zelfs kan raken als er een muur van 'burgers' om je heen staat is wonderbaarlijk.
Ik merk wel dat het nu nog beter draait met de nieuwe AMD Omega drivers, wat me wel opvalt is dat sinds die 1.3.0 dat vage 'popin' meer aanwezig is, waar je uit het niets pixels/textures ziet verschijnen maar dat merk dat is eigenlijk alleen zichtbaar als je alleen maar aan het rondrennen bent net na fast travel.
Ik heb eindelijk eindelijk eindelijk. HET TOERNOOI uitgespeeld in een keer zonder te doden (toernooi zelf kom je niet onder uit) Dat was me een aardige opgave. Ik heb wel het idee als je zulk soort dingen wil doen dat het lastiger is dan in de voorgaande AC 's. Het parkour was lastig maar had ik wel eindelijk de juiste weg voor. Het toernooi zelf vind ik moeilijk maar was met wat truckjes ook te doen.prutser001 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 09:31:
Ja de Heists zijn redelijk goed te doen solo, sommige coop missies zijn te lastig b.v. die ene waar je Napoleon moet beschermen moet haast wel met z'n 2en.
Dat tournooi is me nog nooit gelukt zonder iemand af te maken, en ook al ligt zijn het maar 2-3 kills alsnog zegt die kerel aan het einde van 'it's a trap' oid. En eeuwig rondrennen om van die gasten af te komen met die wonderbaarlijk goede aim die je zelfs kan raken als er een muur van 'burgers' om je heen staat is wonderbaarlijk.
Ik merk wel dat het nu nog beter draait met de nieuwe AMD Omega drivers, wat me wel opvalt is dat sinds die 1.3.0 dat vage 'popin' meer aanwezig is, waar je uit het niets pixels/textures ziet verschijnen maar dat merk dat is eigenlijk alleen zichtbaar als je alleen maar aan het rondrennen bent net na fast travel.
Dus nu heb ik eindelijk mijn Legendary musketeer coat.
Dat zag ik ook nu kan ik eindelijk gaan sparen voor de rest van mijn outfit. Ik moet alleen nog de Breecher en de Bracers en ze upgraden en dan heb ik mijn Legendary musketeer outfit compleet. Dat is toch nog een slordige 290.000 credits en 20.000 creed pointsDubrillion schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:23:
De clubwedstrijd onderdelen zijn blijkbaar vrij. Ik heb nieuwe gear kunnen kopen
Nickname KasPlantje.
Verwijderd
Ik ben al heel wat winkels afgeweest , maar nergens heb ik een optie voor een LockPick.
Verwijderd
En hoe unlock je die skill?Notna schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 09:23:
Je moet dat eerst als skill unlocken en dan kan je bij de winkels onder Consumables Lockpicks kopen
Dank U.
Vanaf volgende week kan je trouwens je gratis game krijgen voor de season pass holders, ze hebben de FAQ geupdate
Bij character customisation/skills/stealth (als ik het goed heb uit mijn hoofd). Er zijn iig 3 lockpick skills totaal.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik weet niet hoe lang je al speelt maar zelf zit ik nu op 6.2mil credits/200k creed points... Kijk vanavond wel ff of er een leuke upgrade tussen zit. Bij dat tournooi was het einde nu anders? Of nog steeds hetzelfde?GerGio schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 09:08:
[...]
Ik heb eindelijk eindelijk eindelijk. HET TOERNOOI uitgespeeld in een keer zonder te doden (toernooi zelf kom je niet onder uit) Dat was me een aardige opgave. Ik heb wel het idee als je zulk soort dingen wil doen dat het lastiger is dan in de voorgaande AC 's. Het parkour was lastig maar had ik wel eindelijk de juiste weg voor. Het toernooi zelf vind ik moeilijk maar was met wat truckjes ook te doen.
Dus nu heb ik eindelijk mijn Legendary musketeer coat.
[...]
Dat zag ik ook nu kan ik eindelijk gaan sparen voor de rest van mijn outfit. Ik moet alleen nog de Breecher en de Bracers en ze upgraden en dan heb ik mijn Legendary musketeer outfit compleet. Dat is toch nog een slordige 290.000 credits en 20.000 creed points
Nou niet veel en niet lang maar dat is wel heel veel geeld en creed points.prutser001 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 10:59:
[...]
Ik weet niet hoe lang je al speelt maar zelf zit ik nu op 6.2mil credits/200k creed points... Kijk vanavond wel ff of er een leuke upgrade tussen zit. Bij dat tournooi was het einde nu anders? Of nog steeds hetzelfde?
Ik weet niet of jullie hetzelfde vinden maar ik vind het jammer dat die gebouwen ver weg er zo belabberd uitzien. Nu weet ik dat je niet altijd de details 100% kunt laten zien zien maar ergens vind ik dat er wel een stukje tussen had mogen zitten qua details. Ik zie nu verschrikkelijke mooie gebouwen en als een deel te ver weg is ziet dat er in eens belabberd uit soort kindertekening. Ergens hadden daar toch wel iets aan kunnen doen denk ik. Iets van een fase ertussen ofzo.
[ Voor 36% gewijzigd door GerGio op 14-12-2014 03:26 ]
Nickname KasPlantje.
Moet zeggen dat Ezio en Edward toch de betere creed spellen waren.
Valt wel mee, in het begin nadat ik alle cafe's had ging ik gewoon afk, 20 minuten later ff kist leeghalen, etc...GerGio schreef op zondag 14 december 2014 @ 01:34:
[...]
Nou niet veel en niet lang maar dat is wel heel veel geeld en creed points.
Ik weet niet of jullie hetzelfde vinden maar ik vind het jammer dat die gebouwen ver weg er zo belabberd uitzien. Nu weet ik dat je niet altijd de details 100% kunt laten zien zien maar ergens vind ik dat er wel een stukje tussen had mogen zitten qua details. Ik zie nu verschrikkelijke mooie gebouwen en als een deel te ver weg is ziet dat er in eens belabberd uit soort kindertekening. Ergens hadden daar toch wel iets aan kunnen doen denk ik. Iets van een fase ertussen ofzo.
Ik heb flink gespeeld, buiten wat van die enigma's is er niets meer te doen. De upgrades vallen ook tegen omdat ik dan alles om moet gooien en de stats vallen tegen.
Mijn rank is nu 'Elite Assassin' oid dus mjah, 3 ofzo ranks en ik ben Legend... En dat betekent erg weinig merk ik al.
Maar zet het sowieso effe on hold. Companion app werkt nu degelijk, en wil daar alles eerst unlocken (dat missies uren duren zou geen probleem zijn geweest moest ie van het begin werken...).
Mijn companion app heeft vanaf het begin gewerkt (Windows 8.1, Android 4.4 en Windows Phone 8.1), maar ik ben nogal traag met het unlocken van Parijs geloof ik... Ik heb maar 4 assassins op lvl20 of hoger dus het gaat niet zo heel erg snel met die missies... Maar ik heb ook geen haast.AntiChrist7 schreef op zondag 14 december 2014 @ 19:49:
Maar zet het sowieso effe on hold. Companion app werkt nu degelijk, en wil daar alles eerst unlocken (dat missies uren duren zou geen probleem zijn geweest moest ie van het begin werken...).
Ik heb mijn legendary musketeer outfit compleet. Ik had wel een heist gedaan maar die leverde maar 1000 op. Nu deed ik de Heist "It Belongs in a Museum" en die levert compleet iets van 70.000 up. Daarnaast is deze echt heel erg makkelijk uit te spelen. Er zit aan de rechterkant een schilderij op de tweede verdieping. Rent door de tuin aan de rechter kant klimt omhoog pakt het schilderij rent weer naar buiten. Met 1 minuut ben je klaar. Dat is overigens maar bij een van de twee layouts bij die andere layout werkt dat niet. Dan zitten de schilderijen op een andere plek.prutser001 schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:53:
[...]
Valt wel mee, in het begin nadat ik alle cafe's had ging ik gewoon afk, 20 minuten later ff kist leeghalen, etc...
Ik heb flink gespeeld, buiten wat van die enigma's is er niets meer te doen. De upgrades vallen ook tegen omdat ik dan alles om moet gooien en de stats vallen tegen.
Mijn rank is nu 'Elite Assassin' oid dus mjah, 3 ofzo ranks en ik ben Legend... En dat betekent erg weinig merk ik al.
Overigens hoop ik dat die Clup competitie snel komt ik wil die Sans-Culottes outfit hebben die heeft echt mega veel stealt en lijkt me best vet.
Nickname KasPlantje.
Klopt 'It belongs in a museum' tikt leuk aan, de eerste keer dat ik hem deed was het het schilderij bij het open raam aan de linker kant van het gebouw.. +/- 3 minuten en 70k rijker.. Aangezien ik die al een stuk of 10 keer gedaan heb (niet altijd even succesvol) en hij redelijk te soloen is als je het rustig aan doet dan kun je redelijk snel geld harken. Ik heb hem ook al flink wat keer gedaan om andere te boosten, aangezien die de volle bonus krijgen als ze gewoon wachten en niet gespot worden.GerGio schreef op maandag 15 december 2014 @ 05:47:
[...]
Ik heb mijn legendary musketeer outfit compleet. Ik had wel een heist gedaan maar die leverde maar 1000 op. Nu deed ik de Heist "It Belongs in a Museum" en die levert compleet iets van 70.000 up. Daarnaast is deze echt heel erg makkelijk uit te spelen. Er zit aan de rechterkant een schilderij op de tweede verdieping. Rent door de tuin aan de rechter kant klimt omhoog pakt het schilderij rent weer naar buiten. Met 1 minuut ben je klaar. Dat is overigens maar bij een van de twee layouts bij die andere layout werkt dat niet. Dan zitten de schilderijen op een andere plek.
Overigens hoop ik dat die Clup competitie snel komt ik wil die Sans-Culottes outfit hebben die heeft echt mega veel stealt en lijkt me best vet.
Je kan door een beetje mix/match ook aan een flinke stealth bonus komen maar het geeft me niet echt het gevoel dat het veel uitmaakt.
Toch nog even wachten op patch 4... het is niet anders
Maakt mij het uit wanneer die patch komt, maar nu denk ik minimaal: lekker dan Ubisoft.
[ Voor 88% gewijzigd door Willybubba op 16-12-2014 22:13 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Enig nadeel van die stealth-outfits is dat je zo weinig tools kan meedragen. Als je die ability waarbij je sluipvoorraad plaatst, kan je dat ook op jezelf gebruiken?
kijk, waren het beginners, akkoord maaaaaar nee.Razorbite schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:47:
Fucked up again by Ubisoft. Les een van dienstverlening: geef geen deadlines als je ze niet waar kan maken. Les 2 als je een deadline mist, communiceer dat op tijd. Dit zijn serieuze beginnersfouten!
Maakt mij het uit wanneer die patch komt, maar nu denk ik minimaal: lekker dan Ubisoft.
ubisoft slaat een weg in waar ze fuckup naar fuckup maken... erg jammer!
Who are we to question why the chicken crosses the road?
Nickname KasPlantje.
Moet nog altijd enkele coopmissies doen. Heb even Vrouwenmars op mijn eentje geprobeerd, teveel gedoe
Is er trouwens een manier om de collectibles die je nog niet hebt in een bepaald gebied zichtbaar te maken? Buiten dan continu rondrennen met eagle vision aan
Thanks dat werkte. Ik dacht eerst dat je de chests automatisch ging krijgen, maar ze worden op de map getoond. en met 1000 helixpoints moest ik iets doen.johnb52 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 17:58:
Met helix points kan je timesaver packs kopen. Tenminste, op de xbone wel.
Weer een heist op mijn eentje geprobeerd. 20 minuten lang guards elimineren en een opening zoeken. En dan in de laatste kamer word ik door twintig guards overlopen en gaat mijn beloning van 90% naar 25% ofzo. Ragequit....
In groep gaat het wel sneller en makkelijker. Hopelijk is er snel meer volk online.
(Iedereen met een Season pass zou trouwens een mail gekregen moeten hebben voor de free game)
Of zijn de meeste alweer gestopt met spelen? :-)
reneseeters?bulletrene schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:05:
@AntiChrist7; Ik heb je al op Uplay.. als je ziet dat ik online ben, invite me gerust voor een potje co-opIs altijd tijd voor !
Patch 4 is er nu ook voor pc trouwens
Mooi, vanavond even installeren dan!
Hoeft niet. Zie hieronder... had dit probleem en dit fixte het.AntiChrist7 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:15:
Kans bestaat dat je de nieuwste betadriver van Nvidia moet installeren trouwens. Game crashde in main menu, maar daarna liep ie weer
Wel ff je graphics settings opnieuw instellen.
1) Ga naar C:\Users\(jounaam)\Documents\Assassin's Creed Unity\
2) Verwijder ACU.ini en GFXSettings.ACU.xml
enn... het werkt weer!
[ Voor 17% gewijzigd door Ferio op 19-12-2014 21:20 ]
Framerate is erop achteruit gegaan, voorheen zat het zo rond de 50 tot 60 fps overal en nu heb ik dips naar 40-45... Ook zijn de textures van de gebouwen verder weg nu erg lelijk... voorheen was dat bij 1 of 2 gebouwen, nu bij heel veel meer. Alles staat op ultra behalve AA, die staat op FXAA. Dus instellingen zijn net als voorheen..
Zie op de official forums meer mensen met deze klachten, hopelijk wordt het opgelost