Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:06
De nieuwe patch heeft wel flink wat verbetering met zich mee gebracht qua performance op de PS4. De game draait eindelijk best lekker nu. Ik heb, nu ik wat verder ben, wel een nieuwe irritatie opgewekt...

Combat is leuker wat mij betreft, maar man man man wat ga je snel dood! Ben je een random missie aan het doen. Loop je even door een straatje, BOEM, plots 2 gasten die je willen aanvallen... begint er 1 te schieten, 1 hit KO, seriously?

Ik snap dat ze een beetje terug willen naar de roots, maar dit is wel heel erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Kan iemand mij uitleggen wat dit witte icoontje is vlak boven mijn waypoint? (rechts naast het gouden kistje) ik kan het op de map (touchpad) niet terugvinden namelijk en ik kan het voorwerp (of wat het ook is) ook niet vinden

-edit: screenshot wel zo handig :$

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/23htvtd.png

[ Voor 17% gewijzigd door DarkElement op 14-11-2014 22:45 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Flex0r schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:26:
Ik heb Tweakers11 aangemaakt.
Weet nog niet of ik veel online zal spelen maar zo kunnen we wel mooi de rewards unlocken. :)
Heb mij toegevoegd?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:16
Heeft AC Unity nou wel of geen Multiplayer zoals in Blag Flag? Of is er alleen Co-op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

DarkElement schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:45:
Kan iemand mij uitleggen wat dit witte icoontje is vlak boven mijn waypoint? (rechts naast het gouden kistje) ik kan het op de map (touchpad) niet terugvinden namelijk en ik kan het voorwerp (of wat het ook is) ook niet vinden

-edit: screenshot wel zo handig :$

[afbeelding]
Dat is een newspaper stand waar je de newspaper nog niet van hebt.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shit he het geluid in actie scenes is wel erg slecht en dof zeg. Vooral het "klinken" van de zwaarden klinkt enorm beroerd maar ook de stemmen zijn erg slecht.

Tijdens de normale scenes of tijdens freerome nergens last van.

Meer mensen hier last van? Ik ervaar het op de Xbox One

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiemster
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-03 08:52
DarkElement schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:45:
Volgens mij zijn dat Krantenberichten die je kan lezen voor wat achtergrond informatie. Geen collectable of iets dergelijks.

De patch heeft wel dingen gefixt voor mij (PC). Een side quest crashed de game (ACU.exe stopped working) kon ik nu wel afronden en volgens mij draait de heleboel ook iets beter (al had ik er niet heel veel last van).

Helaas werkt de Co-op nog steeds niet bij mij... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Ik heb je toegevoegd. :)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 09:35
mprkooij schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 22:48:
Heeft AC Unity nou wel of geen Multiplayer zoals in Blag Flag? Of is er alleen Co-op?
De normale multiplayer zit er niet in. Ubisoft kennende zal het wel DLC worden..

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Werd er net gewoon een omaatje aangerand :o

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10250152_764763380263293_4693785567959820787_n.jpg?oh=732add0491fb1e10781f15a0f5afd48c&oe=54DBBF28&__gda__=1428052980_8587f994d0e0dc34b6c5c3bfd7e2cde2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:44
Unity ofwel Unite richt zich toch wel vooral op samen, en niet tegen elkaar te spelen. Volgens mij hadden ze al aangekondigd dat multiplayer er definitief niet in zou zitten, lijkt me sterk dat ze dan dat met DLC ineens wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:27
Te weinig mensen die de mp speelden vergeleken met de totale mensen die de game kochten, jammer, want ik had er enorme fun mee.

Nog mensen bij wie de unlocks van Unite niet unlocked zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:27

Plainside

I browse when I'm at work

http://cloud-4.steampower...01DE5DBC73C52477D9E0CAC7/

CATS! en legend rank? wat? volgens mij klopt het ranking systeem niet helemaal of ik doe iets heel goed en zit nog maar bij het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Ik heb Unity ook maar gehaald vanavond. Ziet er erg mooi uit, ben nu op 3%. :)

Wel moet ik zeggen dat de fps erg laag zijn, Black Flag loopt een stuk soepeler op de ps4. De patch van 800mb heb ik ook al gedownload.

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
@Plainside dat is een bug op het moment dat online niet goed werkt.

Ik heb trouwens na de patch van vanavond veel minder problemen met online proberen te gaan. Helaas was m'n maatje niet zo fortunate en heb ik dus nog steeds niet coop kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Zo Sequence 3 weer alle optionele taken gedaan, Het gaat tot nu toe lekker hoor.

Wat is die game groot en vol met missies en andere dingen. Veel afleiding. Dus echt niet saai.

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Laatst online: 14-04-2024
AntiChrist7 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 23:43:
Te weinig mensen die de mp speelden vergeleken met de totale mensen die de game kochten, jammer, want ik had er enorme fun mee.

Nog mensen bij wie de unlocks van Unite niet unlocked zijn?
Bij mij dus ook niet. Het probleem is bekend bij Ubisoft.

http://assassinscreed.ubi...80-16&ct=tcm:148-76770-32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Ik ben nu een update van de companion app aan het downloaden voor Android. 477mb dat is net zo groot als de volledige versie :s

Edit: en het werkt weer. Heb nu wel assassins gekregen en kan beginnen met de eerste missie. Yeah.

[ Voor 28% gewijzigd door Twammo op 15-11-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
Nice, die ga ik ook zo maar eens downloaden. Ben zojuist een 'handig' overzicht tegengekomen van bekende problemen voor AC Unity en de status ervan. Opvallend veel 'working on it', hopelijk verandert dat snel. Desondanks heb ik al wel veel plezier met de game. :p

Edit: oeps, had de link net boven mij over het hoofd gezien.

[ Voor 8% gewijzigd door Martell op 15-11-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Yay, eindelijk van die kistjes af op mijn kaart :P (omdat ik ze nu allemaal tenminste kan openen door de update van de app)

Wel zuur dat ik wéér opnieuw kan beginnen met trainen. Achja, maar meteen een lvl 10 assassin gerecruit, gaat lekker snel

[ Voor 34% gewijzigd door Notna op 15-11-2014 09:36 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb het idee dat die companion app bij mij nog niet goed werkt. Ik heb al heel veel missies gedaan maar kan nog steeds geen groen kistje openen? Hoe werkt dat precies wanneer kan ik die kistjes openen? ik heb het idee dat ik steeds weer dezelfde missies in de app aan het doen ben.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Chaoss schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:38:
Ik heb het idee dat die companion app bij mij nog niet goed werkt. Ik heb al heel veel missies gedaan maar kan nog steeds geen groen kistje openen? Hoe werkt dat precies wanneer kan ik die kistjes openen? ik heb het idee dat ik steeds weer dezelfde missies in de app aan het doen ben.
Die nomand kistjes kan ik ook niet openen in game ook al heb ik die missie wel afgerond en zie ik staan dat een brotherhood member of ik hem op kan halen. Maar je doet wel steeds de zelfde dat klopt elk ding doe je 3x voor dat je hem helemaal afgerond heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
ah ok. Afwachten dus. Moet sowieso wachten op mijn nieuwe kaart. Moet je op een bepaald punt in het verhaal zijn eer je de companion app kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Gisteren maar eens AC unity gedownload via de store.
Ik moet zeggen, ik ben gematigd onder de indruk!
Het spel begeeft zich nogal in pieken en dalen. op het eene moment zit ik ademloos naar mijn scherm te turen, wat een mooie ver gezichten weer! :9~ op het andere moment ren ik paniekerig door een huis en doe ik perongeluk een zieke sprong van een halve meter hoge tafel waardoor ik niet door een raam vlieg maar tegen de muur aan spring. :9
Of vlieg ik door een eindeloze ruimte onder de grond door een een of andere glitch. (1 keer gehad toen ik boven op een burger sprong vanaf een dak. :+ )

Een paar hele vette punten:
-Free-run down _/-\o_
-Murder cases (zelf CSI spelen :*) )
-Custom assasin maken
-Portal missies vond ik een leuke afwisseling!

Vooral de Murder cases zijn een bijzondere verassing/afwisseling, je moet echt goed in een case duiken wil je de juiste man in 1 keer aan kunnen wijzen! Hierdoor wordt je helemaal meegesleept in het verhaal naar mjn mening. Iets wat alleen assasins creed bij mij teweeg kan brengen. normaal speel ik een game niet zo voor het verhaal. maar dit is gewoon echt ENORM goed in elkaar gezet! :>

Wat ik ook grapig vind, waarzom zijn rifles "non-lethal"? zijn het gewoon good looking proppenschieters ofzo?! Volgens mij ben je realistisch gezien hardstikke dood als je een kogel van een musket probeerd terug te koppen? 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door tellavist op 15-11-2014 10:07 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Laatst online: 12-09 14:19
Nog geen patch 2 voor de xbox one....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ok, het schijnt zo te zijn dat de "legend" ranking die je opeens kan krijgen ook veroorzaakt dat je niet online kunt spelen. Sommige gasten hebben het spel opnieuw geinstalleerd en hun Uplay account niet gekoppeld en dan klopt de ranking wel netjes. Totdat ze naar "My Brotherhood" gaan en dan bugged de game weer.

Ik heb dus exact hetzelfde. Ik vraag mij af of anderen hier ook last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
CSB schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:16:
Ok, het schijnt zo te zijn dat de "legend" ranking die je opeens kan krijgen ook veroorzaakt dat je niet online kunt spelen. Sommige gasten hebben het spel opnieuw geinstalleerd en hun Uplay account niet gekoppeld en dan klopt de ranking wel netjes. Totdat ze naar "My Brotherhood" gaan en dan bugged de game weer.

Ik heb dus exact hetzelfde. Ik vraag mij af of anderen hier ook last van hebben?
Ik zie wel af en toe de melding dat ik niet met Uplay verbonden ben omdat mijn PS4 geen internet verbinding zou hebben. vaak gevolgd door een melding binnen 5 seconden: restored online session you're now connected to uplay.

Ik speel echter geheel in mijn eentje, zit ook niet in een brotherhood o.i.d. Dus geen last van disconnects of buggende gameplay.

Alleen die melding.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Heb vanochtend een tijd gespeeld met de nieuwe patch (van gisteravond) en het loopt beduidend beter dan er voor. Veel minder NPC's die uit de lucht vallen en pop-ins. Wel nog steeds behoorlijke framedrops in de drukke gebieden. Zeer storend aangezien het free runnen daardoor ook nodig moeilijker wordt.

Buiten de problemen om speelt het wel lekker weg. Wat ik tot nu toe van de side quests heb gezien zijn die ook een stuk leuker en nu in ieder geval een beetje de moeite waard. Heb wel de grootste moeite om echt stealth aan het werk te gaan aangezien ik daar duidelijk nog bepaalde skils voor mis.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Phydomir schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:37:
Heb vanochtend een tijd gespeeld met de nieuwe patch (van gisteravond) en het loopt beduidend beter dan er voor. Veel minder NPC's die uit de lucht vallen en pop-ins. Wel nog steeds behoorlijke framedrops in de drukke gebieden. Zeer storend aangezien het free runnen daardoor ook nodig moeilijker wordt.

Buiten de problemen om speelt het wel lekker weg. Wat ik tot nu toe van de side quests heb gezien zijn die ook een stuk leuker en nu in ieder geval een beetje de moeite waard. Heb wel de grootste moeite om echt stealth aan het werk te gaan aangezien ik daar duidelijk nog bepaalde skils voor mis.
Wat ik dus raar vind is dat ik dat veel minder heb in drukte gebieden maar dan wel weer in gebouwen waar jehet niet verwacht, sta ik naar een muur te kijken bijvoorbeeld loopt ie in eens een stuk trager. Maar goed ze zijn er mee bezig maar met free run heb ik nog geen problemen gehad gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nadat ik nu weer regelmatig normaal verbinding heb, is opeens mijn hele brotherhood clubje in de companion app verdwenen. Ik had de eerste missies (die kerk dingen aanklikken) al gedaan samen met wat losse missies (en 3 henchmen), dat is allemaal gereset. Nu moet ik de volgende missie doen (Tail, 3 man, 20 seconden ofzo), maar ik kan dus geen henchmen meer selecteren (no assasins available), ook mijn Nomad Brotherhood knop is nu 'grijs'. Is dit nu gekoppeld aan de game, hoever ik daar ben, of is die app bugged?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
SinergyX schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:39:
Nadat ik nu weer regelmatig normaal verbinding heb, is opeens mijn hele brotherhood clubje in de companion app verdwenen. Ik had de eerste missies (die kerk dingen aanklikken) al gedaan samen met wat losse missies (en 3 henchmen), dat is allemaal gereset. Nu moet ik de volgende missie doen (Tail, 3 man, 20 seconden ofzo), maar ik kan dus geen henchmen meer selecteren (no assasins available), ook mijn Nomad Brotherhood knop is nu 'grijs'. Is dit nu gekoppeld aan de game, hoever ik daar ben, of is die app bugged?
Even opnieuw installeren ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Na patch 2 loopt het spel nog net iets vloeiender op mijn computer. Voorheen zat het gemiddeld op straat rond de 45-50 fps en op de daken meestal 55. Nu met de nieuwe patch op de straten 50-55 en op de daken stabiel 60 fps, met heel af en toe een dipje richting de 55 fps. Met alles op ultra en AA op FXAA 1920x1080p. (i5-3570K,GTX970,8GB)

Ben tot nu toe steeds meer onder de indruk van de game. Ik heb er nu volgens uPlay 6,5 uur in zitten en ik ben nog niet verder dan het centrale eiland gegaan :P alleen maar side quests, main quests t/m sequence 3 en collectibles, sightseeing :+ Ook m'n eerste murder mystery gedaan, erg leuk als afwisseling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Al 3x gedaan, synced netjes met mijn XBO, zie m'n speler, maar die companion missies kan ik niet doen omdat ik dus geen assasins hebt (2 minimaal).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Hoe krijg ik een hoger adept niveau zodat ik die gouden kistjes kan openen? En waarom blijft mijn XP op 0 hangen @ Initiaties.

[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 15-11-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 00:22

The_DoubleU

Tweaker in München

DarkElement schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:04:
Hoe krijg ik een hoger adept niveau zodat ik die gouden kistjes kan openen? En waarom blijft mijn XP op 0 hangen @ Initiaties.
Geen idee. Ik snap die hele website niet. Ik heb bijna alle ac games in uplay staan maar ik moet ze nog linken? Hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
The_DoubleU schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:17:
[...]

Geen idee. Ik snap die hele website niet. Ik heb bijna alle ac games in uplay staan maar ik moet ze nog linken? Hoe doe ik dat?
ALs je dat nog niet gedaan had, dan is het spel opstarten en keer inloggen weer met uplay volgens mij. Maar die site is nog wel wat buggie. (is nog in Alpha namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Iemand die de main missie al uitgespeeld heeft? Ben zelf bij 5, maar weet niet of ik nou geld aan gear moet besteden of wachten totdat je wat van missie's krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.gamefaqs.com/b...sins-creed-unity/70560449
Blijkbaar de enige niet :( Erg irritant, want aantal boxes kan je enkel openen als je dus missies doet op die companion app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
CSB schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:16:

Ook ik heb sinds 2 minuten deze bug,.... Ging naar de ranking kijken wat je allemaal kunt worden. En ineens... was ik Legend met 1 ster... HANDIG.. aangezien er nu geen progression meer wordt bijgehouden -_- krijg het niet verholpen.. ook geen oplossing te vinden op internet. Weet hier iemand een oplossing? het liefst met behoud van savegame..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
To easy schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:23:
Iemand die de main missie al uitgespeeld heeft? Ben zelf bij 5, maar weet niet of ik nou geld aan gear moet besteden of wachten totdat je wat van missie's krijgt.
Ik heb zelf bij 5000F een nieuw sabel gekocht. ipv 6 klappen voor een 1-2 sterren enemy is hij nu in 1 klap neer. Scheeld behoorlijk dus.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

SinergyX schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:51:
[...]

Al 3x gedaan, synced netjes met mijn XBO, zie m'n speler, maar die companion missies kan ik niet doen omdat ik dus geen assasins hebt (2 minimaal).
Dit probleem had ik eerst ook op Android maar met se update van vanochtend in de Playstorr werkt het weer zoals het mory.

Weet niet op welk device je zit, maar even controleren of je de laatste versie hebt denk ik

Versie 1.0.2.12660 staat er hier op

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 15-11-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10-2023
Een vraagje ik speel ac unity op mijn headset, hebben jullie ook dat het geluid dof klinkt? helemaal de voetstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
WeAreLegion schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:18:
[...]

ALs je dat nog niet gedaan had, dan is het spel opstarten en keer inloggen weer met uplay volgens mij. Maar die site is nog wel wat buggie. (is nog in Alpha namelijk)
Denk ook dat ie nog wat gebugged is. Ik hoop dat ik niet al mijn games moet heropstarten, want de meerderheid is namelijk niet meer geinstalleerd....

Straks eens zoeken op de forums

[ Voor 3% gewijzigd door AntiChrist7 op 15-11-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 12:20
Ik heb me toegevoegd bij Tweakers11, moet alleen nog geaccepteerd worden ;) (Oizopower)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ik heb een support ticket aangemaakt bij Ubisoft voor de Legend rank glitch. Mocht ik een antwoord krijgen zal ik het hier ook plaatsen.

Overigens @AntiChrist7; Ubisoft werkt aan de oplossing voor de Initiates progression van de vorige games. Dit zou als het goed is opgelost moeten worden met patch 3, die wordt maandag verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:53
hebben meerdere mensen dat unity gewoon kei hard lagged op de xbox one?

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

AntiChrist7 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:57:
[...]

ah ok. Afwachten dus. Moet sowieso wachten op mijn nieuwe kaart. Moet je op een bepaald punt in het verhaal zijn eer je de companion app kan gebruiken?
Nee, die kun je gelijk gebruiken.

Mijn groene kistje kan ik ook niet openen... Ik heb nooit het probleem gehad dat ik mijn app niet meer kon gebruiken voor de nomad missies, dus dat is het probleem niet... Er staat nu alleen bij dat mijn Assassin recruit iets wil gaan ophalen in 18 uur.... Ik neem aan dat dat die kist is...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
UBISOFT PAST BELEID OMTRENT REVIEWERS AAN

De release van Assassin's Creed: Unity verliep niet vlekkeloos voor uitgever en ontwikkelaar Ubisoft. De game kampte met een hoop bugs en framerate-problemen. Daarnaast was het zo dat het embargo voor professionele reviews van de game pas 12 uur na het uitkomen van de game verliep. Hierdoor waren de eerste berichten die over Assassin's Creed: Unity naar buiten kwamen van overweldigende negatieve kwaliteit, ondanks het feit dat de game volgens velen toch heel aardig is.

“We zijn bezig met het aanpassen van onze diensten en communicatie met consumenten door zowel de manier waarop we werken met reviewers te veranderen, als het aanbieden van open beta's of andere early access-methodes voor onze games, zodat [de consument] alle informatie heeft die ze wil of moet hebben.”, zegt een woordvoerder tegen de BBC. De uitspraken kwamen nadat de aandelen van het bedrijf met een bizarre 12,8% daalden.

De reden voor het embargo ligt volgens Ubisoft aan de veranderende natuur van games. “Het is van levensbelang dat de online elementen beschikbaar zijn en dat de werelden bevolkt worden om voor reviewers en complete ervaring voor te schotelen”, zegt de woordvoerder. “Om dit voor elkaar te krijgen voor de launch is ongelofelijk complex, waardoor games soms veel dichter - of zoals met Destiny - zelfs pas na de launch gereviewd worden.”

Ubisoft werkt op het moment van schrijven aan een patch om een groot deel van de bugs die wordt ervaren met Arno op te lossen.
Mooi, ik vond het al zo raar dat die review zo lang op zich liet wachten. Bij Watchdogs was dat volgens mij ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19
Even een vraag, heb AC op de ps4 maar ben van de vorige series altijd gewend om veel met die hiddenblades te vechten.. Maar ik kan deze niet in mijn inventorie menu krijgen waar ook de smokebombs enz instaan..

Eerst kon je die hiddenblades ook uit en in trekken als je over straat liep en er ook mee vechten..

Ben nog niet heel ver gevorderd in het spel maar ben al wel assassin..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apoex schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:50:
Een vraagje ik speel ac unity op mijn headset, hebben jullie ook dat het geluid dof klinkt? helemaal de voetstappen?
Hee eindelijk iemand die het ook merkt.
Ik hoor het voornamelijk bij zwaardvechten maar idd ook bij lopen. Super irritant.

Ik speel op 5.1 dolby digital over mijn versterker trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DogEatsDog
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:08
Donstil schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:11:
[...]

Hee eindelijk iemand die het ook merkt.
Ik hoor het voornamelijk bij zwaardvechten maar idd ook bij lopen. Super irritant.

Ik speel op 5.1 dolby digital over mijn versterker trouwens.
Ik vind het inderdaad erg dof klinken, alsof het een paar meter van je vandaan gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
tellavist schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:46:
[...]

Ik heb zelf bij 5000F een nieuw sabel gekocht. ipv 6 klappen voor een 1-2 sterren enemy is hij nu in 1 klap neer. Scheeld behoorlijk dus.
Wow das wel een behoorlijk verschil. Zelf dan ook maar ff shoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Notna schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:49:
[...]

Dit probleem had ik eerst ook op Android maar met se update van vanochtend in de Playstorr werkt het weer zoals het mory.

Weet niet op welk device je zit, maar even controleren of je de laatste versie hebt denk ik

Versie 1.0.2.12660 staat er hier op
Ik las inderdaad een update was, maar hele MS gebied heeft nog geen update gekregen, niet voor de game, maar ook niet voor de companion. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Mijn cafe geeft goede inkomsten zo 12.000 F per 60 minuten.

Net gekeken en ik heb 2200 Uplay credits.

Trouwens waarom kan je niet in een dag en nacht cyclus spelen? ik hoop dat dat er nog komt. Want nu heb ik hem op dag staan.

Trouwens je kan al heel snel je gear en wapens upgraden. Ben nu ster 3 of 4 al !

[ Voor 68% gewijzigd door Mouse_NL op 15-11-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10-2023
ja ik heeb geen idee, ik heb de h2100 corsair, net nieuwe headset. onwijs slecht geluid geen idee wat ik er aan kan doen. erg hinderlijk. het is ook als ik in de sstad loop is het erg. en dan kom ik in een huis en dan is het minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
Mouse_NL schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:28:
Mijn case geeft goede inkomsten zo 12.000 F per 20 minuten
Uiteindelijk is AC geen boekhouders programma he :p Al sinds AC2 is het zo dat je met een beetje vroege investeringen al snel in het geld zal zwammen
bulletrene schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:04:

Overigens @AntiChrist7; Ubisoft werkt aan de oplossing voor de Initiates progression van de vorige games. Dit zou als het goed is opgelost moeten worden met patch 3, die wordt maandag verwacht.
Hopelijk hebben ze dan ook rewards voor na level 15, want ik was 25 :p Heb alle AC games gespeeld en ook in de Multiplayer telkens ruim boven level 50/55

Kijk er wel naar uit om die drills en accomplishments te doen, verlengde de lifespan van de vorige games toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mouse_NL schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:28:
Mijn cafe geeft goede inkomsten zo 12.000 F per 60 minuten.

Net gekeken en ik heb 2200 Uplay credits.

Trouwens waarom kan je niet in een dag en nacht cyclus spelen? ik hoop dat dat er nog komt. Want nu heb ik hem op dag staan.

Trouwens je kan al heel snel je gear en wapens upgraden. Ben nu ster 3 of 4 al !
Geen idee hoe het allemaal gaat, maar ik heb alleen een verschil in donker gemert toen ik quick travel deed. Geen idee hoe het werkt

Maar hoe kom je aan zulke hoge inkomsten? Ik heb nu 4 dingen vernieuwd en 2 missies gespeeld voor de Café, maar zit pas op 500. Heb je alles vrijgespeeld ofzo? Die missies lijken overigens nog het meest op te leveren. Ik begon zonder missies (maar met 4 renovaties) met 26 florijnen, daarna 28 en nu ineens 500

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 15-11-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Martinspire schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:38:
[...]

Geen idee hoe het allemaal gaat, maar ik heb alleen een verschil in donker gemert toen ik quick travel deed. Geen idee hoe het werkt

Maar hoe kom je aan zulke hoge inkomsten? Ik heb nu 4 dingen vernieuwd en 2 missies gespeeld voor de Café, maar zit pas op 500. Heb je alles vrijgespeeld ofzo? Die missies lijken overigens nog het meest op te leveren. Ik begon zonder missies (maar met 4 renovaties) met 26 florijnen, daarna 28 en nu ineens 500
Neen ik bedoel met het cafe Arno's huis. Ik heb alle upgrades van het huis gedaan. En ik moet nog 1 missie doen. Een 5 sterren missie op 1200 meter van het huis. ik loop het graag om allerlei verborgen heden op de map te ontdekken. Ik weet dat dit kan met die Synchronisatie towers .. dat doe ik om en om!

En ik heb nog 2 kleine cafeetjes unlocked. Verder heb ik gewoon side missies gedaan en een paar plekken de boel al flink lopen opschonen van collectobles. Meer doe ik niet. Neem aan dat het met de tijd te maken heeft of zo?

ik ben al redelijk geleveld en pas aan het eind van sequence 3. Wat ik heel vervelend vind is dat je de skills point echt heel weinig krijg. Ik wil heel graag wat meer lockpick kunnen doen ...... maar ik heb geduld want de content is echt massive.

[ Voor 9% gewijzigd door Mouse_NL op 15-11-2014 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:01
liggen die coop ubisoft servers er nog steeds uit? elke keer als ik de samen spelen optie wil activeren blijft die staat op even geduld om uiteindelijk met een ce error te tonen dat ik niet kan connecten naar de service.

of moet ik een bepaalde serie porten forwarden of zo voor ac unity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
ik word de heletijd zo makkelijk afgemaakt door guards :( in 1 klap bam, zwaard door me ribben heen.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

robinez schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:54:
liggen die coop ubisoft servers er nog steeds uit? elke keer als ik de samen spelen optie wil activeren blijft die staat op even geduld om uiteindelijk met een ce error te tonen dat ik niet kan connecten naar de service.

of moet ik een bepaalde serie porten forwarden of zo voor ac unity?
Is je assassin Rank Legend? Zo ja, dan is je game bugged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:35
companion app werkt eindelijk!!
nu de game nog :( hopelijk snel patch 2.03
wel helaas een reset van mijn assassins, ik had namelijk 3x lvl 20 al, maargoed blij dat er toch vooruit gang te zien is

[ Voor 44% gewijzigd door Kol Nedra op 15-11-2014 14:04 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:27

jpiwf

licenced pepernootaddict

ikbengoofy schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:55:
ik word de heletijd zo makkelijk afgemaakt door guards :( in 1 klap bam, zwaard door me ribben heen.
goed op je blocks en dodges letten, en upgrade je zwaard asap. voor 5000 heb je een fijn zwaard waarmee je de guards in 1 a 2 klappen neermaait ipv 5-7

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
jpiwf schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:05:
[...]

goed op je blocks en dodges letten, en upgrade je zwaard asap. voor 5000 heb je een fijn zwaard waarmee je de guards in 1 a 2 klappen neermaait ipv 5-7
Je moet ook op je health letten. Soms zie je bv een gast niet staan die met een pistool op je staat te schieten, sta je zo op 3 blokjes en dan is de eerste klap meteen dodelijk.

En, wat ik zelf ook frustrerend vindt: je healt niet meer tussen gevechten. Als je eenmaal niet meer gezocht wordt, krijg je er geen health meer bij en kun je dus niet doorhebben dat je low-health bent.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 15-11-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:07:
[...]

Je moet ook op je health letten. Soms zie je bv een gast niet staan die met een pistool op je staat te schieten, sta je zo op 3 blokjes en dan is de eerste klap meteen dodelijk.

En, wat ik zelf ook frustrerend vindt: je healt niet meer tussen gevechten. Als je eenmaal niet meer gezocht wordt, krijg je er geen health meer bij en kun je dus niet doorhebben dat je low-health bent.
Ik vind dat juist echt een plus punt eigenlijk van dat niet meer healen, vond dat zelf altijd zo stuf word je met een zwaard in je donder gestoken (okay dat je het al overleeft is al knap) maar ren je weg komt je health weer terug :) nu moet je nog iets van medicijnen nemen vind dat net wat meer immersion maar dat kan ook mijn voorkeur zijn natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:01
CSB schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:59:
[...]

Is je assassin Rank Legend? Zo ja, dan is je game bugged.
nee dat is niet het geval hier, leerling staat er, 2 sterren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesren
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:29
Ik ben vandaag maar eens begonnen, ik kan alleen niet vinden waar de unite program rewards beschikbaar moeten zijn? Ik heb sterk de indruk dat ik ze niet heb, enige plek waar ik ze zie staan is in de UPlay 'rewards' sectie waar ik er 500 uplay points voor moet betalen? Ik doel daar bijvoorbeeld op de 'killed by science' murder mystery mission.

Zijn er meerdere mensen met dit probleem?

Stay hungry, Stay foolish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
WeAreLegion schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:15:
[...]

Ik vind dat juist echt een plus punt eigenlijk van dat niet meer healen, vond dat zelf altijd zo stuf word je met een zwaard in je donder gestoken (okay dat je het al overleeft is al knap) maar ren je weg komt je health weer terug :) nu moet je nog iets van medicijnen nemen vind dat net wat meer immersion maar dat kan ook mijn voorkeur zijn natuurlijk
Maar er is totaal geen indicatie dat er iets mis met je is, plus het hoeft ook niet meteen binnen een seconde klaar te zijn, maar in een minuut moet het toch wel kunnen (de tijd die je meestal wel nodig hebt tot een volgende punt)

Ik vind het vechten nu dan ook geen klap aan. Je kunt van een mooie actie heel snel dood gaan. Zodra je met meer dan 2 man te maken hebt, heb je eigenlijk geen kans meer. Natuurlijk leuk als je overal wilt sluipen, maar ik heb meer plezier in een directe aanpak. Dat ging ook prima in de afgelopen 4 games. Als ik nu 6 man moet verslaan, dan moet je vrijwel alle gadgets gebruiken om het te overleven. En daarna kom je weer 3 man tegen dus ga je dood. En kun je het weer hélemaal overnieuw doen. Dat vind ik echt zwaar irritant.

Ook het feit dat je, ongeacht waar je bent, direct wordt gespot en binnen 10 seconden aangevallen kunt worden is gewoon bullshit. Maakt niet uit of je zojuist hele andere outfit hebt aangedaan, je bent meteen het haasje. Er is gewoon geen lol meer in het doelloos rondlopen, want je wordt constant in het nadeel.

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 15-11-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikbengoofy schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:55:
Haha heerlijk he.
Ik zag net een burcht in Parijs en dacht "Ooh die klop ik even". Niet dus :p, toch maar even door levelen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
MrOizo2005 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:03:
Ik heb me toegevoegd bij Tweakers11, moet alleen nog geaccepteerd worden ;) (Oizopower)
Ik heb je toegevoegd. Tweakers11 zit nu vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 13:19
Tjonge wat een gave game! Ben net in Parijs,wat een sfeer.

Heb al wel last gehad van bugs, spel zat vast aan het einde van de gevangenis missie. Stond opeens alleen op het gebouw klaar om te springen, achtervolgende bewakers waren foetsie en springen wilde niet. ..

Wat is dat trouwens met die Tweakers teams? Is dat om samen te spelen? Hoe meld je daar voor aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
In eerste instantie ging dat om pre-orders, maar nu weet ik het ook niet meer. Volgens mij was het zo dat voor ieder teamlid met een pre-order code kreeg je iets ingame en 500 uplay punten. Hoe dat nu zit, snap ik ook niet helemaal.

Ik had ook een groep aangemaakt genaamd "GoTLive", maar moet nog steeds zien wat het nou oplevert zonder pre-order codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
jpiwf schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:05:
[...]

Dit dus, ik wilde gewoon te snel door de story heen, nu goed zwaard en ben weer het mannetje :+

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Helaas kan ik nog steeds niet online, ik was even online ben boodschappen gaan doen maar krijg nu elke keer een foutmelding als ik online wil gaan.
En eindelijk zijn mijn Uplay points ook weer terug.

Trouwens als er nog mensen zijn die een club willen joinen Adamantus.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Motion2 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:47:

Wat is dat trouwens met die Tweakers teams? Is dat om samen te spelen? Hoe meld je daar voor aan?
Met pre-orders levert een team extra wapens, outfits en nog wat spul op. Het is dan wel nodig dat elke speler z'n pre-order code activeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:17
Hoe zoek je een club op naam? Ik kan alleen het land en 2 andere dingen invullen maar niks typen.

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Je moet naar die 'Theatre de nogiets' in die kelder kun je club spul aanpassen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Oke bedankt, Heb hem toevallig net vrijgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefrimmm
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-07 18:33
Stel ik zit ergens midden op een muur. Hoe kan ik dan recht naar achteren springen? Bij de vorige delen ging dit gewoon, maar nu kan ik alleen naar boven en naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Welk platform?
Op de PS4 druk ik op kruisje voor een walljump (staat ook in beeld).
Maar hij moet wel iets hebben om op te springen.

Ik vind trouwens het klimsysteem 100x beter dan de vorige delen, zeker het descenden.
Hij valt nergens meer af omdat ie raar klimt of iets, het gaat allemaal veel logischer nu :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Jefrimmm schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 15:41:
Stel ik zit ergens midden op een muur. Hoe kan ik dan recht naar achteren springen? Bij de vorige delen ging dit gewoon, maar nu kan ik alleen naar boven en naar beneden.
dubbeltap X
Staat er ook bij. rechts in de boven hoek.
Heb zelf inderdaad nog geen 1 keer een rare sprong mee gemaakt. Gaat erg vloeiend!

[ Voor 10% gewijzigd door tellavist op 15-11-2014 16:25 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• secretdk
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 10:46
Story line uitgespeeld, nu maar de side missies/co-op doen en de map ontdekken.

Iemand een idee hoe je meer van die sequence/skill points krijgt zonder story?

[ Voor 34% gewijzigd door secretdk op 15-11-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 12-09 13:41
Verder indruk is dat de game toch aardig bevalt. De sfeer, de gevechten (gaat niet meer zo makkelijk), de wapens, de mogelijkheden en vooral de levendigheid!

Ben er nog niet uit welk wapen ik fijnst vind:
- zwaarden
- speren
- heavy zwaarden en bijlen

Elk heeft zijn voor en nadeel, het zwaard is snel en wendbaar, maar richt minder schade toe.
De speer is fijn voor lange afstanden, maar minder in drukke gevechten
De zware jongens klaren het werk snel, maar zijn vrij log en langzaam...

Wat is jullie voorkeur?

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Valandil schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:16:
Verder indruk is dat de game toch aardig bevalt. De sfeer, de gevechten (gaat niet meer zo makkelijk), de wapens, de mogelijkheden en vooral de levendigheid!

Ben er nog niet uit welk wapen ik fijnst vind:
- zwaarden
- speren
- heavy zwaarden en bijlen

Elk heeft zijn voor en nadeel, het zwaard is snel en wendbaar, maar richt minder schade toe.
De speer is fijn voor lange afstanden, maar minder in drukke gevechten
De zware jongens klaren het werk snel, maar zijn vrij log en langzaam...

Wat is jullie voorkeur?
Het 'snelle zwaard' heb er nu een van 5k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb nu de Royal Cutlass (zwaard), van 5,000F.
Binnenkort neem ik de Cinquedeas, 125,000F maar het beste wat er is :)

Vraagje:
Ik heb nu 150,000F in de portemonnee, en krijg iedere 20 min 11,000F in mijn schatkist, met een max van 43,000F. Ik kan dus flink sparen.
De beste armor kost per stuk 125,000-130,000F.
Is het handig hiervoor te sparen of is het armor welke je krijgt door het voltooien van de Nastradamus enigma's van eenzelfde kwaliteit? Of is het puur een optisch gewaad?

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 15-11-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
Is er nog animo voor een nieuwe PS4 club? De club "tweakers" is volgens mij al vol. Ik kan in ieder geval niet meer joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik kan nog steeds geen verbinding met de Ubi servers maken.
Dus ik kan geen club maken, joinen of co-op spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1123
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-08 10:27
Ik heb nu vijf kalvertjes als rank, nu kan ik niemand meer vinden in de co-op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

dvdkiwi schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:33:
Ik kan nog steeds geen verbinding met de Ubi servers maken.
Dus ik kan geen club maken, joinen of co-op spelen :'(
Hier gaat dat sinds gisteren pruma maar ik kijk hier op de XBO nu al 5 minuten tegen een 'Please Wait' bericht aan nog voordat het menu geladen is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 14:12
Net applied voor GoTLive op XBone.
Gamertag: R0nster76

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
dvdkiwi schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:31:
Ik heb nu de Royal Cutlass (zwaard), van 5,000F.
Binnenkort neem ik de Cinquedeas, 125,000F maar het beste wat er is :)

Vraagje:
Ik heb nu 150,000F in de portemonnee, en krijg iedere 20 min 11,000F in mijn schatkist, met een max van 43,000F. Ik kan dus flink sparen.
De beste armor kost per stuk 125,000-130,000F.
Is het handig hiervoor te sparen of is het armor welke je krijgt door het voltooien van de Nastradamus enigma's van eenzelfde kwaliteit? Of is het puur een optisch gewaad?
Wat moet je doen om zoveel geld te krijgen? Ik krijg iets van 1500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:38
Unity lijkt hier goed te draaien maar ik krijg de OSD van Afterburner niet aan de praat (dus geen fps). Iemand een suggestie?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

webdavid schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:57:
[...]
Wat moet je doen om zoveel geld te krijgen? Ik krijg iets van 1500.
Ik heb alle social clubs gerenoveerd en heb 80% van alle club missies klaar.
Die van het theater (Arno's huis; allemaal als eerste gedaan) lijken het meest op te leveren.
Wellicht dat de memento's ook iets met je inkomsten te maken hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 15-11-2014 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Hey, ik heb nu mijn eerste Nomad kist kunnen openen. Of je kan het zelf retrieven ingame of een agent (assassin) doet het voor je in 24 uur.

Kreeg een bericht via de app zelf. Lijkt dus random of mission eventwise te openen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Vindt het wel weer jammer dat ik ook de companion app van unity niet op mn telefoon kan installeren.
Lukte met de app voor black flag of de gta5 app ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flex0r schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:41:
Vindt het wel weer jammer dat ik ook de companion app van unity niet op mn telefoon kan installeren.
Lukte met de app voor black flag of de gta5 app ook al niet.
Hoezo? Heb je een oude BlackBerry ofz?

De Unity app is boor iOS, Android en WP toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
Voor de ps4 spelers die nog een club zoeken heb ik zojuist de club "Tweakers2" (tag Twk2) aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 13:19
Is er nog een xbox One club beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:06
Kun je enkel een club joinen als je de game gepreordered hebt? Ik wil graag een keer co-op proberen, maar een random sessie joinen schijnt niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Motion2 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:52:
Is er nog een xbox One club beschikbaar?
Zoek op GoTLive ;)
Zitten nu op 35/50 geloof ik...
Ik heb alleen nu geen verbinding met Ubisoft dus kan even niemand accepten, maar probeer het later vanavond nog een keer

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 15-11-2014 20:26 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste