Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
Iets van Uplay punten waarmee je dan in-game items mee kon unlocken dacht ik.
Ik had wel wat van die punten, maar stond niet bij dat ik Black Flag had. En Unity moest nog worden toegevoegd, dus wellicht komt dat later nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 22:08
Ik heb een paar missies gespeeld en vind hem een beetje tegenvallen.
Niet kwa graphics of bugs ofso maar ik werd gisterenavond nou niet echt "mee genomen" in het wereldje.
Ik hoop dat het beter word na de eerste paar missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
To easy schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:39:
Waar kan je creed points uitgeven? En hacken voor armor is microtransacties?
Die creed points is voor het upgraden van wapens en armor. En dat hacken is inderdaad met microtransacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 11:57
Donstil schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:17:
Ik vond trouwens de schat kerkers in Brotherhood (dacht ik) erg tof (die met een vos als logo op de kaart). Dat je moest klimmen en klauteren tot je bij een schatkamer aan kwam. Zit dat er dit keer weer in? (Maar in een andere setting)
Dat hoop ik ook!

Was al in de kelder van de Notre Dame beland gister, maar daar had ik nog niet de attributen voor, maar misschien dat dat zoiets is? Vond die missies ook erg leuk om te doen in Brotherhood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Binnenkort maar eens Black Flag op de kop tikken (2e hands) en tegen de tijd dat ik die heb uitgespeeld zal Unity ook wel 2e hands te krijgen zijn.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th_mas
  • Laatst online: 13-07 19:35
Ik heb een vraag, misschien een beetje onnozel maar waar in het menu is de map gebleven? In voorgaande delen altijd makkelijk te vinden maar nu niet. De minikaart is dan wel groter geworden maar er moet toch ook een uitgebreide kaart inzitten? Misschien dat ik eroverheen kijk, ik kan hem iig niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

dvdkiwi schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:42:
[...]

Lol. De smilies doen het niet bij jou? :+
Dat zou iemand met autisme niet begrijpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:35
oke ik geef Unity nog 1 kans, ik heb de game geheel eraf gegooit incl savegame, alles is up to date is kijken of die klote CE error weg blijft

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Th_mas schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:57:
Ik heb een vraag, misschien een beetje onnozel maar waar in het menu is de map gebleven? In voorgaande delen altijd makkelijk te vinden maar nu niet. De minikaart is dan wel groter geworden maar er moet toch ook een uitgebreide kaart inzitten? Misschien dat ik eroverheen kijk, ik kan hem iig niet vinden.
Op de PS4 hebben ze die onder de touchpad-klik gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

corporalnl schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:50:
De framedrops valt nog mee bij mij. Ik merk wel als hij dropt dan komt het omdat het spel gesynct wordt met Ubi. Mocht ik er last van hebben kan ik altijd internet verbinding uit zetten op PS4.

Voor de rest erg gaaf spel en smaakt naar verder spelen :)

Ik kwam btw iets grappigs tegen in gevangenis.
[afbeelding]

Lijkt erg ( bijna identiek ) op logo van Apenheul 8)7
[afbeelding]
Scherp opgemerkt!

Dat komt omdat het een kopie is van een soort enorme rotstekening in Zuid-Amerika, daar heb je de Nazca lijnen in Peru.

Google er maar eens op... ;-)

Tevens is de spiraal in de staart een symbool wat veel in occulte kringen gebruikt wordt en natuurlijk is dit een soort rode draad door het verhaal, tempeliers/illuminatie/vrijmetselaars/rozenkruizers/etc...

Nice! :)

(Update: Ik zie dat je al een reactie had gekregen, goeiemorgen!))

[ Voor 4% gewijzigd door sanderander op 14-11-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Th_mas schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:57:
Ik kon hem op de PC of met M of met tab ophalen... (weet ik even niet meer, het opende in ieder geval :p)

Ik vind die mini map veel te groot, dus die heb ik uit gezet.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:13:
[...]

Ik kon hem op de PC of met M of met tab ophalen... (weet ik even niet meer, het opende in ieder geval :p)

Ik vind die mini map veel te groot, dus die heb ik uit gezet.
TAB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Ik speel op de PS4 en kan helemaal niets met de club. Kan niet een eigen club maken of zoeken naar een bestaande. Zijn er meer die dit ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Wow, Uplay kan schijnbaar de hoeveelheid spelers niet aan, bijna alle online features werken niet. (incl. de companion app op smartphones)
Waarschijnlijk zal dit stabiliseren na een dag of wat, alleen wel erg jammer dat Ubisoft hier niet op geanticipeerd heeft. (Kijk bijv. naar Destiny. Bungie had hier ook al zulke problemen mee.)

Als je dan een game uitbrengt wat sterk leunt op het online gedeelte, zorg dan ook dat dat vanaf day one goed werkt.Nu krijgen de meeste mensen een slechte indruk van wat goed had moeten zijn.

Vanavond nog maar eens proberen een co-op te starten. Ben erg benieuwd hoe dat speelt.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
CSB schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:20:
Wow, Uplay kan schijnbaar de hoeveelheid spelers niet aan, bijna alle online features werken niet. (incl. de companion app op smartphones)
Waarschijnlijk zal dit stabiliseren na een dag of wat, alleen wel erg jammer dat Ubisoft hier niet op geanticipeerd heeft. (Kijk bijv. naar Destiny. Bungie had hier ook al zulke problemen mee.)

Als je dan een game uitbrengt wat sterk leunt op het online gedeelte, zorg dan ook dat dat vanaf day one goed werkt.Nu krijgen de meeste mensen een slechte indruk van wat goed had moeten zijn.

Vanavond nog maar eens proberen een co-op te starten. Ben erg benieuwd hoe dat speelt.
Het zorgen dat het vanaf dag 1 goed werkt met online is erg lastig.
Ze weten niet precies hoe groot de drukte zal zijn en ook nog is vaak is in de 1ste week het drukste en neemt het daarna langzaam af. Dan zitten ze dus met een hoop idle servers omdat dag 1 heel druk was? Ook is eral tijd de kans op memory leaks die ze niet hadden kunnen zien zonder een grootte stresstest (zoals launch day)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
AntiChrist7 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:01:
[...]

Google eens: nazca lines (monkey) ;) Ik denk dat zij wel eerst waren. Zat trouwens ook op het einde van de eerste AC.

Ben ik trouwens de enige bij wie er geen uplay acties/beloningen meer zijn bij zijn games? mijn punten staan ook op 0
Ik heb wel punten, maar er komen niet meer punten bij. Laatst wat dingen aangeschaft, maar moet ze nog ingame krijgen. Lijkt alsof dit niet helemaal is goed gegaan. Wat wel jammer is want ik heb 120 punten uitgegeven en ook weer een hoop binnengehaald.
Flex0r schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:49:
Als het goed is ontvang ik vandaag mijn exemplaar.
Is het mogelijk om de taal op Frans te zetten met ondertitels?
Na een aantal gameplay vids gezien te hebben stoor ik me me wel erg aan het verschrikkelijke Britse accent van de voice actors in Parijs tijdens de Franse revolutie.
Bij een eerdere AC was de taal anders omdat dit werd aangepast aan degene die in de Animus kwam. Dat de kennis invloed had op de belevingswereld dus.

In het menu kun je hem wel op frans zetten, maar volgens mij klopt de lipsync dan weer niet.
Twammo schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:18:
Ik speel op de PS4 en kan helemaal niets met de club. Kan niet een eigen club maken of zoeken naar een bestaande. Zijn er meer die dit ook hebben?
Misschien ben je nog niet in het verhaal zo ver dat je ook meer kunt? Dat is volgens mij sequentie 4 of 5 dat je je eerste clubhuis krijgt. Verder kan het zijn dat de verbinding eruit lag waardoor je verder ook niet meer kon? Verbinding is vrij shaky
Facerafter schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:40:
Ik heb een paar missies gespeeld en vind hem een beetje tegenvallen.
Niet kwa graphics of bugs ofso maar ik werd gisterenavond nou niet echt "mee genomen" in het wereldje.
Ik hoop dat het beter word na de eerste paar missies.
Geef het even. Ik zat er zelf ook niet vanaf missie 1 in, maar je moet even wennen aan het verhaal, de stad en de personages. Het begint niet zo episch als eerdere delen, maar went wel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 07:47
Gistermiddag na thuiskomst gekeken naar de prijs bij een online key store en de game aangeschaft. Vijf minuten later begonnen met downloaden. Gewacht tot de hele game binnen was (21:00) en toen begonnen met spelen. Kreeg meteen weer het AC gevoel. Ik heb wel het gevoel dat ik wat roestig ben geworden dus de eerste missies gingen nog niet echt vloeiend.

Grafische kwaliteit is niet slecht op mijn i5 2500K HD9750 pc. Het meeste staat op high. Toch had ik het gevoel dat Brotherhood en Revolation (de laatste AC games die ik gespeeld heb) mooier waren. Daar had ik waarschijnlijk de grafische kwaliteit op extra high of ultra staan. Net de beta driver (14.11.1) gedownload die nu alleen niet over de 14.9 driver heen wil. Die zal ik dus eerst moeten verwijderen. Kijken of de beta driver voor een betere performance zorgt en dan kijken of de kwalitiet nog wat omhoog kan.

Ik moet ook eens kijken naar een goede setup voor mijn G700 muis. Waarschijnlijk ga ik wat keyboard toetsen koppelen aan de extra toetsen op mijn muis en kijken wat het lekkerst speelt. Want W, Shift en E of spatiebalk vraagt wat teveel van mijn linkerhand. Hoe heb ik dit ooit met de vorige games gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:00

Superkiwi

Hoi doei

Florissant schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:00:
Heeft er nog iemand problemen met co-op op de ps4? Ik kan mijn vrienden niet joinen en andersom ook niet..
Ik kan niet online via de boeken in mijn huis, iedere keer problemen met de Ubisoft servers.
Invites van andere spelers kan ik accepteren, maar die falen vanwege hetzelfde probleem.
Uplay in het menu kan ik op klikken maar ik zie enkel staan "speel uplay dingen om rewards vrij te spelen", verder niks.
Prima spel, gisteren zonder enige framedrops gespeeld, weer veel te laat geworden uiteraard, maar online doet hier helemaal niks het...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
heyhey hoe word ik lid van de tweakers pc groep in unity mijn nick is sixsiller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Ja, is er een PS4 Unity Club?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Laatst online: 19:56
Heb hem zojuist ook aangeschaft via spam
Ik kan zo helaas ook even niet vinden hoe ik bij de groep tweakers kan komen, kan iemand uitleggen wat we moeten doen?

[ Voor 10% gewijzigd door BM op 14-11-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Zoeken op tweakers in clubs, is voorbij gekomen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
oke error blijft, ik stop met die klote game, ik heb farcry4 pre-order annuleert
ze kunnen de bomen in!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-07 16:29
Kol Nedra schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:25:
oke error blijft, ik stop met die klote game, ik heb farcry4 pre-order annuleert
ze kunnen de bomen in!
Hm, Far Cry 4 is Far Cry 3.5 die zal (tegen alle verwachting in die ik met Ubi heb) vast wel smooth lopen.

Deze engine echter, MANMANMAN wat een drama. In het hoofdmenu, draait m'n GPU 100%, en word na 15 minuten niets doen 99 graden .. (op max fanspeed).

Vervolgens ingame, alles low/uit/lelijk 60%/70% load, maar wel een choppy bob kakvergeten ruk framerate.

Ik begrijp niet, dat zodra een game 20+ frames heb, de engine geen extra data meer aanleverd .. Waar is de tijd dat je framerate had naar hoe sterk je hardware was .. (aka CoD4, die je nu op een Titan met 2000 frames draait, maar wel zo'n beest 100% load geeft).

Hoop erg snel een update te hebben van Ubi, want 100% load en dan te weinig frames, vind ik prima, maar alle componenten half aansturen is belachelijke onzin :( :( :( :(

2500k is minimum (volgens Ubi), (heb ik, op 4.3ghz) maar dat ding krijgt 30% wat te doen, ZELFS Watch_Dogs draaide beter -__-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik heb deze game gekocht maar we hebben 2 spelers thuis die beide hun eigen playthrough willen doen. Ik heb hier de mogelijkheid nog niet voor gevonden. Ben ik blind of is dit deze keer niet mogelijk? in AC:Black Flag kon dit wel.

PC speler overigens.

Old school gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 14:00
huilen dit, ik zit ook op een 2500k met een 7970 en het is gewoon slecht speelbaar! Ik vind het zo jammer dat ze zo slecht porten maargoed.

breng dan de game later uit op PC maar optimaliseer hem eerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

daantjuh68 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:42:
huilen dit, ik zit ook op een 2500k met een 7970 en het is gewoon slecht speelbaar! Ik vind het zo jammer dat ze zo slecht porten maargoed.

breng dan de game later uit op PC maar optimaliseer hem eerst...
Dit is toch wel bizar, het is speelbaar op een 5870 @ low 1080p, met een dual Xeon X5450/32GB (7-8jaar oud?) en jij gaat me vertellen dat jouw 2500K/7970 ACU niet kan draaien?

Begin eerst is te kijken naar de beta driver update 14.11.1 (DDU gebruiken oude er af gooien) en dan zul je een redelijke performance winst mee moeten kunnen halen.

Op mijn eigen systeem draait het als een trein, @ultra/msaa4x (bloom uit) etc gewoon netjes 60fps met vsync aan.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD_Aero
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-09 23:28
Ik heb zelf een 290X en een 3770K op 4,6 Ghz
Ik gebruik de laatse driver (14.11.1).

Ik heb zo'n 30-60 fps. Veel drukte is gelijk aan lage fps.
Ik draai alles op High behalve shadows die op Low en FXAA.

Ik wordt niet echt super lastig van de soms lage fps maar ik word wel helemaal zot van de kwaliteit van de NPC's. Die pop out is zoo lelijk, en stoort me echt. En zoals bij elke AC is de draw distance echt slecht. Zelfs als je op een uitkijkpunt synct wordt ik gewoon triestig van de LOD...

Echt jammer ik heb elke AC gekocht en kapot gespeeld maar sinds AC3 is het echt berg af gegaan.
En ja de graphics zien er goed uit maar ik vind Revelations eigenlijk beter spelen kwa verhouding soepelheid / graphics ...

Jaa een die nVidia zever helpt er niet op bij AMD kaarten...

Trouwens iemand een gedacht of de NPC beter zouden werken als ik het spel naar mijn SSD verplaats?

https://erazerbrecht.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
er zijn volgens mij 2 pc clubs Adamastos en tweakers zelf. ik kon Adamastos niet vinden dus heb me aangemeld bij tweakers :)

je optimalisatie is wel erg apart moet ik zegen mijn gtx 980 kan hem niet maxen :P
dan heb ik wel een wat oudere i7 maar toch .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zo AC Unity zit weer in zijn doosje, toch jammer van mijn geld. Ik hoop dat er snel een patch komt voor de ps4!
nog 4 dagen en dan GTA5, dan zal mijn frustratie van AC Unity wel stuk minder erg zijn.
maar ik ga het niet meer proberen, wat een slechte Alpha is dit!

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 14-11-2014 13:01 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ben eerlijk gezegd nog niet zo ver in de game, eerste stuk gehaald en mag nu free-roamen in parijs, ik vermaak me er eigenlijk best wel mee. Wat moeite af en toe met camera en controls, maar ik kan gewoon m'n dingetje doen zonder problemen. Krijg wel regelmatig melding van de Uplay servers, maar lijkt niets uit te maken voor m'n game.

Probeerde wel gisteren nog coop uit te vogelen (sorry Ron :P), daar kwam ik niet echt wijs uit (ik dacht dat je dus 'freeroam' style friends kan joinen, maar dat lijkt dus niet het geval te zijn).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 14:00
prutser001 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:49:
[...]

Dit is toch wel bizar, het is speelbaar op een 5870 @ low 1080p, met een dual Xeon X5450/32GB (7-8jaar oud?) en jij gaat me vertellen dat jouw 2500K/7970 ACU niet kan draaien?

Begin eerst is te kijken naar de beta driver update 14.11.1 (DDU gebruiken oude er af gooien) en dan zul je een redelijke performance winst mee moeten kunnen halen.

Op mijn eigen systeem draait het als een trein, @ultra/msaa4x (bloom uit) etc gewoon netjes 60fps met vsync aan.
ik speel op medium maar dan krijg ik in de straten tussen de 20-30 fps, op low ben ik de betrokkenheid bij het spel kwijt waardoor ik er minder in zit en daarom niet leuk speelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Somath schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:59:
er zijn volgens mij 2 pc clubs Adamastos en tweakers zelf. ik kon Adamastos niet vinden dus heb me aangemeld bij tweakers :)

je optimalisatie is wel erg apart moet ik zegen mijn gtx 980 kan hem niet maxen :P
dan heb ik wel een wat oudere i7 maar toch .....
Gezellig. Als ik thuis ben ga ik kijken of je bent toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Even offtopic: maar hoe kun je precies zien welke kaart je hebt? Het enige wat mijn systeem zegt is dat ik een AMD Radeon HD 7900 Series heb... Of moet ik dan ergens m'n bestelling email erbij halen?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefrimmm
  • Laatst online: 18-07 18:33
Ik ben al een stukje op weg op de PC versie, maar bij mij draait hij eigenlijk vrij goed. Ik heb dan wel een GTX980. Ubisoft servers ondervind ik geen problemen mee, ik haalde gistermorgen vroeg de game met 11 MB per seconde binnen. Coop werkt ook lekker.

Pop-in is inderdaad zichtbaar, maar dit gebeurt op grote afstand en niet van dichtbij. Ook ben ik 2x door de grond heen gezakt, maar dit gebeurde mij in de vorige games ook een enkele keer. Framerate heb ik niet gemeten, maar het enige moment waarop ik merk dat deze naar beneden gaat is bij het synchroniseren op een toren.

[ Voor 12% gewijzigd door Jefrimmm op 14-11-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Martinspire schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:31:
[...]
Bij een eerdere AC was de taal anders omdat dit werd aangepast aan degene die in de Animus kwam. Dat de kennis invloed had op de belevingswereld dus.

In het menu kun je hem wel op frans zetten, maar volgens mij klopt de lipsync dan weer niet.
Die uitleg was ik ook al eens tegengekomen geloof ik, in principe plausibel, maar het Frans ademt dan toch meer sfeer heb ik zo het idee.
Zal vanavond kijken of het inderdaad zo is en of de lipsync dan ook nog een beetje uitkomt.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Op mijn setup (i5-3570K, GTX970, 16GB, 256SSD) draait het best goed! Ik heb alles op ultra staan behalve AA.. die staat op FXAA. resolutie 1920x1080.

Heb er inmiddels zo'n 3 uur inzitten en moet zeggen, het is even wennen hier en daar. Maar ben er tot nu toe zeer tevreden over! Enige bug die ik tegenkom(naast de pop-in) is dat de game random freezed voor 3 tot 5 seconden en dan weer verder gaat. Dit gebeurt eens per half uur ongeveer.. Met uplay op offiline mode heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
Dubrillion schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:17:
[...]

Gezellig. Als ik thuis ben ga ik kijken of je bent toegevoegd :)
Nice! Ik ben pas zondag weer online gok ik
heben we iets van een tweakers ts of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Flex0r schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 13:30:
[...]

Die uitleg was ik ook al eens tegengekomen geloof ik, in principe plausibel, maar het Frans ademt dan toch meer sfeer heb ik zo het idee.
Zal vanavond kijken of het inderdaad zo is en of de lipsync dan ook nog een beetje uitkomt.
Mja beetje geïnspireerd op de universele vertaler van Star Trek :P
Enerzijds wel jammer, anderzijds kan ik het zo ook wel beter volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD_Aero
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-09 23:28
Zo printscreens van de lelijke draw distance?
Ik zou eens willen vragen of ik de enigste ben, ik heb een 290X een maat van mij een 7970 en die heeft er precies minder last van

http://imgur.com/a/4N9fU

Beide de nieuwe drivers

https://erazerbrecht.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Ligt de site van Ubisoft nog steeds plat?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Martinspire schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:36:
[...]

Mja beetje geïnspireerd op de universele vertaler van Star Trek :P
Enerzijds wel jammer, anderzijds kan ik het zo ook wel beter volgen
Is Frans met Engels/Nederlandse ondertitles nog een optie?
Ik speel Hitman Blood Money in het Frans omdat ik een misdruk heb van de Benelux versie waar Engels en Nederlands ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo net 12 mensen toegang gegeven tot de Tweakers club op de PS4. Als mensen willen joinen gewoon een invite sturen en zodra ik online ben accepteer ik ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Ja je kunt Frans kiezen met Nederlandse ondertiteling

Zo heb ik hem ook op de ps4. De monden kloppen dan niet, maar merk je niet direct. Moet wel keer lezen want ik kan niet goed Frans haha.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
NintendoSmasher schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:51:
Hoe kan ik de Unite Program content binnen halen?
Ik wil hier heel graag een antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
NintendoSmasher schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:15:
[...]

Ik wil hier heel graag een antwoord op.
Ik heb mijn key codes in de email krijgen om ze daarna te redeemen in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
AMD_Aero schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:40:
Zo printscreens van de lelijke draw distance?
Ik zou eens willen vragen of ik de enigste ben, ik heb een 290X een maat van mij een 7970 en die heeft er precies minder last van

http://imgur.com/a/4N9fU

Beide de nieuwe drivers
Wow dat is wel heel erg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Nog ergens plek vrij?

Heb hem ook gehaald voor de Xbox One, ben vanaf morgen online en vaak door de week gewoon in de avond uren online.

gamertag: sekeroglan

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Voor onder andere Phusebox, mijn X1 Instant Resume werkt hier gewoon prima:

offtopic:
Hij loopt wel wat te meuken over controller en internet die weg waren gevallen, maar verder werkt het direct

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 14-11-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:11:
[video]
offtopic:
Hij loopt wel wat te meuken over controller en internet die weg waren gevallen, maar verder werkt het direct
Keurig, hier niet anders hoor.
Controller melding krijg ik trouwens bij elk spel wat ik via instant on verder wil spelen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:42
Heeft het voor mij nog wel zin dit spel te kopen? Ik heb namelijk een i5 3470 / 8GB RAM / 7790 1GB, ik denk dat mijn videokaart een behoorlijke bottleneck levert. Ik wou graag spelen op de resolutie 1680 x 1050 en minimaal medium settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Martinspire schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:11:
[video]
offtopic:
Niet gerelateerd aan het doel van de video, maar aan AC Unity. Merk jij een hoop frame rate drops en texture pop ups/ins? Hoor daar eigenlijk maar weinig over mbt de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Ik heb mij bij team Tweakers10 gevoegd en speel Unity zelf op de PC. Hoe kan ik zien op welk platform de groep Unity speelt? Tjarco is de teamleider, kon hem niet zo snel vinden in dit topic.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:18
Ik krijg voor de PC net v1.2.0 binnen (792 MB). Release notes waren dacht ik al bekend.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
################################################################################
Ubisoft Entertainment
Assassin's Creed® Unity v1.2.0
################################################################################
Fixed crash when accepting invitation in specific cases 
Added NVIDIA technologies descriptions in advanced graphics page 
Improved performance in cinematic on low HW configurations 
Fixed various Graphic issues 
Fixed various Input issues 
Fixed various Multi-GPU issues 
Fixed various UI issues 
Fixed various Uplay Invitations issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Voor diegene die nog twijfelen over de aanschaf voor de pc.
OC Xeon 5ghz en 3 x 980 GTX is niet genoeg voor deze game om op ultra incl AA te draaien ,dus hou hier rekening mee bij de aanschaf.

https://www.youtube.com/w...=UUy1Ms_5qBTawC-k7PVjHXKQ

Ze hebben flink lopen rotzooien aan deze game om een dergelijk systeem op zijn knieen te krijgen,ik ben benieuwd of het door slecht porteren is of opzet ,want het is vreemd als je ziet wat voor budget ze hebben bij Ubi.

[ Voor 32% gewijzigd door MaXeRs op 14-11-2014 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Key net binnen voor de xbone via paypal. Redeemed. Nu downloaden. Kan niet wachten! :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MojoW
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-08 20:57
DPhoenix schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:12:
Ik heb mij bij team Tweakers10 gevoegd en speel Unity zelf op de PC. Hoe kan ik zien op welk platform de groep Unity speelt? Tjarco is de teamleider, kon hem niet zo snel vinden in dit topic.
Ik ben ook gejoined.
Dus zal denk ik wel voor de PC zijn aangezien ik hier ook op speel.
Moet je hiervoor zo een unite key hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calun1234
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-05 23:35
Ik heb jullie toegevoegd aan tweakers10, is alleen voor het unlocken van de extra unity pre order onderdelen?
De beloningen vrijgespeeld wanneer jullie de pre order codes invullen. Het is volgens mij niet om samen te spelen. Ik speel namelijk op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mu.siQ schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:24:
Key net binnen voor de xbone via paypal. Redeemed. Nu downloaden. Kan niet wachten! :)
Mja ik zag inderdaad ook al dat de game als key kon worden aangeschaft her en der om hem dan digitaal binnen te halen. Hoop dat ze hier wat meer vaart mee maken zodat dit de prijzen ook nog wat kan drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Waarom hebben de characters Engelse accenten? O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-05 10:52
Calun1234 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:35:
Ik heb jullie toegevoegd aan tweakers10, is alleen voor het unlocken van de extra unity pre order onderdelen?
De beloningen vrijgespeeld wanneer jullie de pre order codes invullen. Het is volgens mij niet om samen te spelen. Ik speel namelijk op de PS4.
Hey teammaatjes :) Ik (ConverseDakota) heb net ook m'n code ingewisseld. Snap alleen nog niet zo het verschil tussen dit team en de 'club' die je kan joinen via het main menu in Unity? Hier ook PS4 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Ok, dank je. Ik vraag me af of ik nog een pre-order key krijg. Ik heb namelijk gekocht bij UnlimitedGameStore.COM. Deze blijken te opereren vanuit Spanje. Ik heb ze gister nog een mail gestuurd of ik nog een pre-order Unite code krijg.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MojoW
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-08 20:57
Lol ... Ik kom erachter dat mijn pre-order key geen pre-order key is.
Even kijken dit op een of andere manier op te lossen is.
Anders zal ik jullie moeten verlaten om ruimte te maken, zodat jullie de pre-order onderdelen nog vrij kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik kan met geen mogelijkheid online of contact maken met Uplay...
Wellicht dat dat verklaart waarom het hier gewoon soepel lijkt te lopen.

Ik begin wel een hekel aan de "snipers" te krijgen. Eén schot en ik ben desynced...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
MaXeRs schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:23:
OC Xeon 5ghz en 3 x 980 GTX is niet genoeg voor deze game om op ultra incl AA te draaien ,dus hou hier rekening mee bij de aanschaf.
Ik zit hier met een GTX 970 en het draait prima op Ultra inclusief TXAA. Ik heb tot nu toe geen last gehad van enorme stotterringen of lage framerates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Niet online
Ik ben dan altijd benieuwd naar de resolutie en fps. 'niet genoeg' en 'geen last' is natuurlijk subjectief ;)

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Bummer, de companion app is niet compatible met mijn telefoon (de eerste Galaxy Ace).
Dat wordt dus geen blauwe kistjes openen of assassins op missie sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
Ereaser schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 16:35:
[...]

Niet gerelateerd aan het doel van de video, maar aan AC Unity. Merk jij een hoop frame rate drops en texture pop ups/ins? Hoor daar eigenlijk maar weinig over mbt de Xbox One.
De game heeft ook op de Xbox One last van wat texture pop-ups/ins. Het is voor iedereen persoonlijk natuurlijk, maar dit is zo'n episch spel, dat het mij echt niet uitmaakt. Daarbij ook eindelijk een titel die het naar een hoger niveau tilt.

Anyway, ik game voor m'n plezier. En Unity geeft me heel veel plezier :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04-2024
Facerafter schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 15:16:
[...]

Ik heb mijn key codes in de email krijgen om ze daarna te redeemen in de store.
Ik kreeg wel een code, maar dat te maken met mijn pre order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

EDIT schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:18:
Ik krijg voor de PC net v1.2.0 binnen (792 MB). Release notes waren dacht ik al bekend.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Ubisoft Entertainment
Assassin's Creed® Unity v1.2.0
Fixed crash when accepting invitation in specific cases 
Added NVIDIA technologies descriptions in advanced graphics page 
Improved performance in cinematic on low HW configurations 
Fixed various Graphic issues 
Fixed various Input issues 
Fixed various Multi-GPU issues 
Fixed various UI issues 
Fixed various Uplay Invitations issues
Hoe weet ik of ik de laatste update heb? Moet ik iets doen om te updaten of gaat het automatisch als UPlay draait? En toont UPlay dan iets??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39
beany schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:31:
[...]

Hoe weet ik of ik de laatste update heb? Moet ik iets doen om te updaten of gaat het automatisch als UPlay draait? En toont UPlay dan iets??
Op 'Spelen' klikken en je krijgt een melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:44

beany

Meeheheheheh

Razorbite schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:31:
[...]

Op 'Spelen' klikken en je krijgt een melding
Ehhhhhhhhhh, dat is best wel suf :P thx :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
Mick1990 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:10:
Ik ben dan altijd benieuwd naar de resolutie en fps. 'niet genoeg' en 'geen last' is natuurlijk subjectief ;)
1920x1080, fps geen idee, maar het loopt gewoon vloeiend voor mij, en dat is alles dat voor mij persoonlijk van belang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17:17
Wow die patch. Bij mij draait hij echt stukken vloeiender!

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Laatst online: 12-09 16:06
webdavid schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:30:
Wow die patch. Bij mij draait hij echt stukken vloeiender!
Pc of console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
PC, en hoe join ik een club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Voor de PS4 is er nu ook een patch uit, die is bij mij nu aan het installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Klopt het overigens dat co-op momenteel niet werkt? Ik probeer gewoon een random co-op missie maar hij schijnt niemand te kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
Ik begrijp nog niet heel veel van het spel. Ook dat fast travelen lukt niet helemaal. Ik weet niet waar ik moet beginnen terwijl ik wel 3 punten heb vrijgespeeld. En zodra ik co-op start crasht t spel

[ Voor 10% gewijzigd door webdavid op 14-11-2014 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hoe speel je nu die groene kistjes vrij in de companion app? ik heb in de app al een stuk of wat van die zoek puzzels en missies gedaan met mijn crew, maar ik zie nog niet hoe ik de goene kistjes vrij speel?

Verder ontgaat het nut van die app me een beetje, bij Black Flag verdiende je nog goud en spullen om te verzamelen maar tot dusver staat de companion app van Unity vrij los van de game zelf heb ik het idee.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 14-11-2014 19:45 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:46
Ik heb eindelijk UNITY een beetje vloeiend gekregen op mn Notebook (Lenovo W540), Op een lagere resolutie. Helaas stretcht die mn beeld niet maar speelt het in een verkleind venster met zwarte randen. Heeft iemand een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaXeRs schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:23:

https://www.youtube.com/w...=UUy1Ms_5qBTawC-k7PVjHXKQ

Ze hebben flink lopen rotzooien aan deze game om een dergelijk systeem op zijn knieen te krijgen,ik ben benieuwd of het door slecht porteren is of opzet ,want het is vreemd als je ziet wat voor budget ze hebben bij Ubi.
In de video heeft hij het over de i7 5930k en 2x980 in SLI.
Hij zegt zelfs dat hij "iemand" gevraagd heeft naar zijn performance met 3x 980.

Waar heb je die xeon 5ghz gelezen? Ben wel benieuwd welke cpu hij daar voor gebruikt heeft namelijk.
De 5930k is lekker maar er zit nog zat boven natuurlijk, zeker in de Xeon reeks.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Ik heb zojuist ook de patch op de PS4 geïnstalleerd (opnieuw 800MB). Ik doe een voorzichtige conclusie dat de game nu ook beter performed op de PS4! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Uplay ligt er helaas op de PS4 nog steeds uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik irriteer me wel aan de 'Uplay services down' of 'Cannot connect to uplay services' welke je spel laten hangen. In offline modus lijkt hij iets soepeler te draaien maar ik weet niet wat voor gevolgen dat heeft.

Wel een leuke bijkomstigheid is dat ik ineens 4+mil Franken heb... Hoe of wat er gebeurt is weet ik niet maar het scheelt :P mijn cafe is in ieder geval volledig geupgrade.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 12-09 13:41
Eerste uurtje zit er op. Het "gebash" op framerate drop, glitches etc herken ik niet.
Ja, het niet niet perfect, maar vind de reacties soms wat overtrokken. Kan ook wellicht zijn dat ik op de PS4 speel en de meeste problemen hebben met de PC versie.

Is het allemaal top? Zekers niet. De schoonheidsfoutjes zitten er wel degelijk, maar ik irriteer me er eigenlijk niet aan. Wel iets meer aan het niet slimme camerawerk tijdens een gevecht, waarbij ik als speler simpel niet kan zien wat er gebeurt omdat de camera niet handig meedraait...

Het klim en vlieg werk is iets aangepast, waardoor je meer keuze en vrijheid hebt in je bewegingen en de route die je neemt.

Overall een een vermakelijke game waar ik nog zeker wel enige tijd plezier van ga hebben.
Het is geen WOW-factor, maar mijn inzien toch zijn aankoop wel waard.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

prutser001 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:04:
Ik irriteer me wel aan de 'Uplay services down' of 'Cannot connect to uplay services' welke je spel laten hangen. In offline modus lijkt hij iets soepeler te draaien maar ik weet niet wat voor gevolgen dat heeft.

Wel een leuke bijkomstigheid is dat ik ineens 4+mil Franken heb... Hoe of wat er gebeurt is weet ik niet maar het scheelt :P mijn cafe is in ieder geval volledig geupgrade.
Ik snap niet echt wat er steeds veranderd als je offline/online bent, ene keer kan ik opeens initiates openen (geen idee wat dat is), of in de App mijn 'henchmen' gebruik, loop de straat uit en opeens kan ik niets meer :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
SparksNL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:36:
Klopt het overigens dat co-op momenteel niet werkt? Ik probeer gewoon een random co-op missie maar hij schijnt niemand te kunnen vinden.
UBI-SOFT servers liggen eruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

prutser001 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 20:04:
helemaal nog geen last van gehad... Ik kan alleen niet connecten met m'n companion app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Ik had verwacht dat het in dit topic al zou zijn gevraagd alleen kan ik het niet terugvinden, maar. Hoe speel ik co-op missies? Gezien de halve game hierom zou draaien had ik het idee dat dit wel duidelijk zou worden naarmate ik wat zou spelen maar ik ben nu bij sequence 2 en ik zie het nog steeds niet. Iemand?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Je moet nog iets verder dan denk ik, dan wordt het vanzelf duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Dus dat moet unlocked worden? Dan neem ik ook maar aan dat je niet alle missies samen kan spelen?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Ik heb Tweakers11 aangemaakt.
Weet nog niet of ik veel online zal spelen maar zo kunnen we wel mooi de rewards unlocken. :)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
DarkElement schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:23:
Dus dat moet unlocked worden? Dan neem ik ook maar aan dat je niet alle missies samen kan spelen?
Neen je kan alleen speciale missies samen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de save game helemaal kan resetten? Het lukt mij niet en heb al mapjes zitten verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:29:
Weet iemand hoe je de save game helemaal kan resetten? Het lukt mij niet en heb al mapjes zitten verwijderen
PC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Denk dat het ook bij ubi gestopt moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:34:
Denk dat het ook bij ubi gestopt moet worden
http://www.reddit.com/r/a...do_i_delete_my_save_game/ dit heb ik allemaal al gedaan, maar het werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jefrimmm
  • Laatst online: 18-07 18:33
Sinds vanavond crasht het hele spel bij het laden van mijn savegame. Als ik Uplay op offline zet werkt het wel weer naadloos.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Jefrimmm op 14-11-2014 21:37 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste