• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:40
Wel, iemand moet de laatste zijn op de ronde van de UPS :) Ik dus deze keer

• Ronnio G
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-08 07:09
Ik zag deze net langskomen in mn mailbox:

http://www.dixons.nl/dagennacht-14

AC Unity voor PS4 en XBone in de aanbieding voor 24 uur vanaf vannacht. Misschien interessant voor iemand? Ze laten nog niet los wat de prijs zal zijn.

PSN: DeNachtBaron

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09 20:22
Verwijderd schreef op donderdag 13 november 2014 @ 18:27:
Ik ben erg benieuwd of dit nou aan mij ligt... ik draai de game nu op een i7 860 OC naar 4,00Ghz en een GTX970. Ik kom helaas niet verder dan 25 frames op Ultra....(ook op low krijg ik niet meer dan 44 frames) Best apart toch?

Hoor graag hoe jullie de game hebben lopen

groet
WeAreLegion schreef op donderdag 13 november 2014 @ 18:44:
[...]

Ik weet het niet helemaal zeker maar Unity is heeel erg CPU gevoelig en ondanks dat het een i7 is denk ik toch dat het daarom komt, denk dat nieuwe generaties in verhouding wel beter zijn voor Unity.
Vriend van me speelt de game op een i7 920 (4.2GHZ) met een GTX 980, hij haalt gewoon goede framerates (goed voor Unity-begrippen dan). Aangezien een i7 860 vergelijkbare performance biedt en de 970 niet bijster veel langzamer is dan de 980 moet het bijna wel ergens anders aan liggen.

[ Voor 24% gewijzigd door Tom. C op 13-11-2014 19:12 ]

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
WeAreLegion schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:40:
Ik heb op de PS4 de groep Tweakers aangemaakt met tag Twea :) en inedereen is welkcom :)
Tof! Ga straks joinen, single player is echt heeeel tof!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Heb nu zo'n 5 uurtjes gespeeld (ben net assassin geworden) en ik heb op de PS4 niet geel last van de bugs. Ja er zijn framedrops en er is popup bij npc's, verder wat minor glitches die vrijwel te verwaarlizen zijn.

Hoop natuurlijk wel dat er snel nog een patch komt die de game beter/mooier maakt.

Zal ook even een ps4 groep zoeken, doe je dat gewoon ergens in het menu?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:00
Chaoss schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:24:
Heb nu zo'n 5 uurtjes gespeeld (ben net assassin geworden) en ik heb op de PS4 niet geel last van de bugs. Ja er zijn framedrops en er is popup bij npc's, verder wat minor glitches die vrijwel te verwaarlizen zijn.

Hoop natuurlijk wel dat er snel nog een patch komt die de game beter/mooier maakt.

Zal ook even een ps4 groep zoeken, doe je dat gewoon ergens in het menu?
Misschien leuk om met 4 tweakers is samen een avo dje de co op missies te doen? Of zoek je een andere groep?

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
WeAreLegion schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:09:
[...]

Ja dat klopt :) en ja je kan ze herkennen :) die van Initiate zijn groen (althans denk dat het groen is), en die van nomad (dat is met companion app) zijn paars volgens mij :) maar je kan ze wel herkennen verder heb je gewone (grijs eigenlijk) en rood die je kan picklocken
Bedankt!
Gelukkig kan je ze herkennen, zou echt een ramp zijn anders, zo irritant.
Het is al erg genoeg dat ze het erin steken....

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
WeAreLegion schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:40:
Ik heb op de PS4 de groep Tweakers aangemaakt met tag Twea :) en inedereen is welkcom :)
Zodra ik Weet hoe je kan joinen , zal ik joinen.

Was de tag Twkr niet mooier :)

PSN: speedrazor3

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
SpeeDRaZoR3 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:44:
[...]

Zodra ik Weet hoe je kan joinen , zal ik joinen.

Was de tag Twkr niet mooier :)
Ah yes :) kan het nog aanpassen zal dat zo even doen :)
Martinspire schreef op donderdag 13 november 2014 @ 16:39:
[...]

Op Xbox One heb ik al reeds GoTLive aangemaakt. Gewoon even zoeken en toegang vragen. Alternatief is me even een bericht sturen zodat ik je een invite terug stuur.
Ooh geinig. Wat kunnen we dan "samen"

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Donstil schreef op donderdag 13 november 2014 @ 19:49:
[...]

Ooh geinig. Wat kunnen we dan "samen"
Door missies te behalen krijg je met zijn allen ook meer geld en unlock je wat banners e.d. Niet veel spannends, maar het is ook een mooie manier om elkaar online op te zoeken. Straks komt er ook nog een competitie bij, maar nog even afwachten wat dat toe gaat voegen. In ieder geval: hoe meer coop missies er gedaan zijn, hoe meer geld het iedereen oplevert.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• The_DoubleU
  • Laatst online: 00:22

The_DoubleU

Tweaker in München

Voor de mensen die willen weten of het op een mac werkt.
iMac van 2013 met bootcamp Windows 7.
I5-4670 @ 3.4 GHz
8 GB Ram
GTX 780M
Resolutie 2560 x 1440

Het is speelbaar maar last van frame drops.
Ik moet nog eens gaan spelen met de advance graphics settings en/of resolutie aanpassen.
Ik ben al een keer door de grond gevallen, maar over het algemeen valt het me nog mee.
Na al die ophef had ik het veel erger verwacht.

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:56

Wailing_Banshee

You're Next

Argh, ik had hem natuurlijk gelijk moeten starten toen ik thuis kwam! Nu moet hij eerst nog die 800Mb downloaden...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ik ben bijna bij de laatste missie, hij laad, en sluit weer af op de XBO. Er zitten echt een aantal irritante bugs in het spel! Hopelijk komen ze snel met een patch.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:01
Hoe bevalt Assassins creed op de ps4? Heb nog behoorlijk me twijfels na al de kritiek. Iemand die veel problemen ervaart met het spel ?

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 12-09 17:17
Vindt het tot nu toe een heerlijk spel. Had hem niet gepreorderd vanwege de system requirements. Maar ik speel hem nu met een gtx 750ti alles op high.

En Wailing. Ik moest de hele 40gb downloaden -.-

Enige bug die ik tot nu toe heb gehad is dat er een groepje mensen in de grond verdween 8)

[ Voor 19% gewijzigd door webdavid op 13-11-2014 20:20 ]

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Ik wil wel eens de ervaringen inname horen. Ac4 vond ik toch wel wat fijner spelen eigenlijk. Een grote bezigheid zoals een schip mis ik ook wel.

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Fantastisch spel!
Loopt hier smooth op MSAA 4x en de rest op ultra.

Btw. de 4GB ram van de gfx kaart wordt volledig benut.

[ Voor 29% gewijzigd door calsonic op 13-11-2014 20:37 ]

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Kom niet eens verder dan de eerste 2 minuten... En dan crasht hij :(

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 18:40
Heeft er nog iemand problemen met co-op op de ps4? Ik kan mijn vrienden niet joinen en andersom ook niet..

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:00
Ik vind hem in de singleplayer erg haperen op de PS4. Zit nog helemaal het begin maar het loopt hier niet helemaal vloeiend. Internet al uitgezet dus verder doet de PS4 niks..
Beetje raar

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 20:18
carpebios schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:01:
Ik ben bijna bij de laatste missie, hij laad, en sluit weer af op de XBO. Er zitten echt een aantal irritante bugs in het spel! Hopelijk komen ze snel met een patch.
Hoelang is de main story?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Moet zeggen dat de coop nog niet helemaal bug vrij is helaas.

- Geen chat, niet echt een bug maar toch..
- Andere speler 'warped' of beweegt/schuift.
- NPC's reageren wel op de andere speler maar niet op mij?
- Tijdens gevechten lijkt de andere speler gewoon stil te staan?
- 1 shot kills? Ik ben meerdere malen gewoon in 1 klap dood gegaan.
- Wat rare animaties bij het klimmen.

Ben nu ook net assassin geworden maar wat me opviel was dat je je 'kill skills' moet unlocken? Dus b.v. 2 man afmaken tegelijk krijg je pas na sequence 9 als ik het goed zag..

En dat 'hacken' is echt BS! mini transacties om niets te hoeven unlocken...

En voor diegene die AMD kaarten hebben 14.11.1 Beta is uit, zou Unity performance moeten verbeteren.
http://support.amd.com/en...1BetaWINReleaseNotes.aspx

[ Voor 13% gewijzigd door prutser001 op 13-11-2014 21:16 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Ben nu ook net assassin geworden maar wat me opviel was dat je je 'kill skills' moet unlocken? Dus b.v. 2 man afmaken tegelijk krijg je pas na sequence 9 als ik het goed zag..
Ik kon nadat ik de eerste sequentie doorspeelde wel kiezen uit een aantal skills. Daar stond wel de double assassination tussen. Deze koste 4 punten. Maar weet niet of je deze bedoelt?

• AntiChrist7
Vrees dat het toch een nieuwe grafische kaart wordt, de 750gtx haalt net te lage framerates op medium om deftig speelbaar te zijn. Dat gevecht in het parlement is niet te doen aangezien ik altijd te laat reageer met die lage frames

• Daantjeeuh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-03 14:53
Ik zou nog even wachten met je hardware upgraden. Ik verwacht dat er nog wel een optimization patch aan komt voor de 'wat mindere' hardware
Godver kan ik de game eindelijk spelen na een dag hard werken. Ben ik een ventje die een Appel moet stelen. NEXT. kom op met die vecht shit ik wil bloed zien!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:01
Even twee vragen:

Waar kan ik op de PC zien welke versie ik draai van Unity (dus welke patch is gedownload)?
Hoe krijg ik die FPS stats in beeld?

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Je opent dus het spel met een hoop mini verhaaltjes lijkt het. Ik koos voor nummer 1. Kan je ook de andere nog spelen?

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 16:06
Weer 3 uur verder met spelen op de PS4. Ik ben nu een volwaardige assassin en heb zojuist de eerste echte assassination gedaan, diegene die ook veel in de gameplay trailers voorbij kwam.

Ik moet zeggen dat het combat system erg goed aanvoelt, beter dan in de vorige delen. Combat is moeilijker, maar geeft wel meer voldoening. Het assassinaten voelt ook erg gaaf aan, maar dit is altijd al zo geweest in de AC serie. Wel vind ik de nieuwe animaties een leuke toevoeging, geeft het spel net dat beetje extra.

Toch weegt dit alles voor mij momenteel nog niet op tegen de grafische kommer en kwel. De hoeveelheid NPC's klinkt op papier erg leuk, maar als de groepen NPC's continu haperen, in de weg lopen (slechte animaties, NPC's worden weggeduwd zonder animatie soms), dan hadden ze dat van mij wel weg mogen laten. Als je dergelijke hoeveelheden NPC's op het scherm wil toveren, doe het dan goed of doe het gewoon niet.

Ondanks alles vermaak ik me nog wel met de game, maar dat doe ik altijd met AC. Ik kan me echter wel goed voorstellen dat mensen die niet zo'n hoge dunk hebben van de serie, niet zo vergevend zijn.

PS: ik heb m'n internetverbinding uitgezet, maar dat maakt niets tot nagenoeg niets uit.

Edit:

Ik vind overigens dat de lage FPS ook echt wel goed merkbaar is. Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij Black Flag op de 360, daarbij merkte je dat de console de game eigenlijk niet meer trok. Datzelfde merk ik nu dus ook bij Unity. Het loopt allemaal net niet helemaal lekker vloeiend etc.

[ Voor 15% gewijzigd door SparksNL op 13-11-2014 21:50 ]

Valt me op dat het geluid soms heel dof klinkt op de XboxOne.

Versterker ziet keurig 5.1 en ik hoor ook duidelijk verschil in speakers maar zwaardvechten klinkt echt beroerd slecht.
Dubrillion schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:45:
Je opent dus het spel met een hoop mini verhaaltjes lijkt het. Ik koos voor nummer 1. Kan je ook de andere nog spelen?
Ik koos ook de eerste. De andere waren locked.

• Dubrillion
Donstil schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:46:
Valt me op dat het geluid soms heel dof klinkt op de XboxOne.

Versterker ziet keurig 5.1 en ik hoor ook duidelijk verschil in speakers maar zwaardvechten klinkt echt beroerd slecht.

[...]

Ik koos ook de eerste. De andere waren locked.
Oké top dan ga ik ervan uit dat de rest nog komt :D

• AntiChrist7
Daantjeeuh schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:33:
Ik zou nog even wachten met je hardware upgraden. Ik verwacht dat er nog wel een optimization patch aan komt voor de 'wat mindere' hardware
Mja mijn kaart ligt eigenlijk net onder het minimum, en hun geschiedenis met lage hardware is maar matig. Maar zal nog wel even wachten, kan toch niet direct weg om een nieuwe kaart er snel snel in te steken

@Dubrillion : Denk niet dat je die andere verhalen kunt unlocken, aangezien dat de andere games zijn. Is gewoon om het in te kleden.

[ Voor 9% gewijzigd door AntiChrist7 op 13-11-2014 21:55 ]

• MuddyMagical
Dubrillion schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:45:
Voor de zekerheid in spoiler
spoiler:
Het verhaal is dat 'Helix' een soort Netflix is voor de herinneringen van je voorouders. De verhaaltjes die je zag was het aanbod en interface van Helix. De eerste die je draaide van de Templars was een leuke intro. Daarna werd je 'gehackt' door dat vrouwtje en werd die story in Parijs gestart. Dat vrouwtje vertelde dat Helix eigenlijk een geavanceerde manier is van Abstergo om je DNA te ontrafelen.

[ Voor 9% gewijzigd door MuddyMagical op 13-11-2014 21:58 ]

• HansAnders07
  • Laatst online: 07:00
SparksNL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:46:
Edit:

Ik vind overigens dat de lage FPS ook echt wel goed merkbaar is. Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel als bij Black Flag op de 360, daarbij merkte je dat de console de game eigenlijk niet meer trok. Datzelfde merk ik nu dus ook bij Unity. Het loopt allemaal net niet helemaal lekker vloeiend etc.
Dit ervaar ik ook heel erg. Het speelt goed maar merk dat het hapert.

• Dubrillion
MuddyMagical schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:57:
[...]

Voor de zekerheid in spoiler
spoiler:
Het verhaal is dat 'Helix' een soort Netflix is voor de herinneringen van je voorouders. De verhaaltjes die je zag was het aanbod en interface van Helix. De eerste die je draaide van de Templars was een leuke intro. Daarna werd je 'gehackt' door dat vrouwtje en werd die story in Parijs gestart. Dat vrouwtje vertelde dat Helix eigenlijk een geavanceerde manier is van Abstergo om je DNA te ontrafelen.
Netjes inderdaad in een spoiler. Ik vond het persoonlijk de beste opening van een AC game ooit. Blijft een gaaf verhaal uit de echte geschiedenis. Dus mijn opening kon niet meer stuk :D

• justinsteen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-06 09:49
ik zit met een probleem! ik speel nu AC: unity op de ps4 maar ik ben bij sequentie 1 herinnering 3 maar daar zegt hij: kan missie niet beginnen, Desze missie komt beschikbaar zorda de game geinstalleerd is.

ps4 al een keer op nieuw op gestart etc,,,, iemand enig idee wat ik er aan kan doen want ik kan nu niet verder :(:(

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Meer info? Download via PDN store of Disc? In laatste geval gewoon even een tijdje wachten. Dit kwam bij de PC versie ook voor.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• justinsteen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-06 09:49
heb hem via de ps store gekocht.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Lees wat over die skilltree en probeer meer info te vinden, maar kan nergens vinden of je dat ding ook kan resetten?

Iemand ingame dat al gevonden?
Zelf nog met installatie bezig op dit moment ;P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• SparksNL
HansAnders07 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:59:
[...]

Dit ervaar ik ook heel erg. Het speelt goed maar merk dat het hapert.
Het spel voelt echt ontzettend rommelig en afgeraffeld aan, ontzettend jammer. Black Flag gaf me op de 360 gaf me toch een beter gevoel dan Unity, tot nu toe.

• Valandil
  • Laatst online: 12-09 13:41
Het is dus wachten op de eerste patches om dit te fixen, of is dit error by design....??

wijze woorden

• WeAreLegion
  • Niet online
justinsteen schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:03:
ik zit met een probleem! ik speel nu AC: unity op de ps4 maar ik ben bij sequentie 1 herinnering 3 maar daar zegt hij: kan missie niet beginnen, Desze missie komt beschikbaar zorda de game geinstalleerd is.

ps4 al een keer op nieuw op gestart etc,,,, iemand enig idee wat ik er aan kan doen want ik kan nu niet verder :(:(
Dan is ie nog niet klaar met downloaden, als je hem uit store heb download hij eerst een klein deel en daarna achter de schermen de rest, als je op het spel staat moet je even op options kiezen (vanuit playstation menu dus) en dan Information daar staat hoeveel hij gedownload heeft en of hij klaar is.

Zelf heb ik er nu toch wel wat uurtjes in zitten op de PS4 en zelf vind ik het allemaal wel mee vallen ja soms zakt hij in op de raarste momenten, maar het blijft verder wel speelbaar, tis echt heel tof spel.

Voor de mensen met een PS4 ik heb een Club aangenaamd Tweakers en Tag is (Twkr) en Land Netherlands kan niet missen dus :) er zijn nog 45 spots over :).

[ Voor 19% gewijzigd door WeAreLegion op 13-11-2014 22:35 ]

• NintendoSmasher
  • Laatst online: 14-04-2024
Hoe kan ik de Unite Program content binnen halen?

• SparksNL
Valandil schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:32:
Het is dus wachten op de eerste patches om dit te fixen, of is dit error by design....??
Op dit moment zegt mijn gevoel dat Ubi te veel hooi op z'n vork heeft genomen, te weinig tijd genomen om de game fatsoenlijk te optimaliseren. Ik geloof best wel dat ze nog een aantal bugs e.d. met behulp van patches gaan fixen, maar ik geloof niet dat de game echt veel beter gaat draaien.

Zoals ik het nu ervaar had de game wat mij betreft nog een half jaar tot een jaar uitgesteld mogen worden. Dit is de eerste AC game die me echt zwaar tegenvalt. Ik had zelfs mijn verwachtingen flink bijgesteld na alle geruchten, maar zelfs dan heb ik een nare nasmaak na een avondje Unity.

Morgen maar opnieuw proberen.

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Deze avond gespeeld op de PS4. tot nu toe nog geen gekke dingen tegen gekomen. En damn wat ziet het er bruut uit :D

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10679904_816530205052628_1591349769568400037_o.jpg

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
SparksNL schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:46:
Weer 3 uur verder met spelen op de PS4. Ik ben nu een volwaardige assassin en heb zojuist de eerste echte assassination gedaan, diegene die ook veel in de gameplay trailers voorbij kwam.

Ik moet zeggen dat het combat system erg goed aanvoelt, beter dan in de vorige delen. Combat is moeilijker, maar geeft wel meer voldoening. Het assassinaten voelt ook erg gaaf aan, maar dit is altijd al zo geweest in de AC serie. Wel vind ik de nieuwe animaties een leuke toevoeging, geeft het spel net dat beetje extra.

Toch weegt dit alles voor mij momenteel nog niet op tegen de grafische kommer en kwel. De hoeveelheid NPC's klinkt op papier erg leuk, maar als de groepen NPC's continu haperen, in de weg lopen (slechte animaties, NPC's worden weggeduwd zonder animatie soms), dan hadden ze dat van mij wel weg mogen laten. Als je dergelijke hoeveelheden NPC's op het scherm wil toveren, doe het dan goed of doe het gewoon niet.

Ondanks alles vermaak ik me nog wel met de game, maar dat doe ik altijd met AC. Ik kan me echter wel goed voorstellen dat mensen die niet zo'n hoge dunk hebben van de serie, niet zo vergevend zijn.

PS: ik heb m'n internetverbinding uitgezet, maar dat maakt niets tot nagenoeg niets uit.

Edit:

Ik vind de combat anders vrij naatje. Sure, tegen 2 of 3 man is het prima te doen, maar bij grotere groepen is er altijd wel 1 met een geweer en 1 met heavy weapon. Dat wapen kun je maar vrij lastig kwijt raken (al heb ik bij een groep van 5 meestal 3 man die ook kunnen schieten) en die heavy weapon kun je wel afweren, maar vaak gaat er dan toch health af. Plus dat het vrij onduidelijk is wanneer je nou wel of niet health erbij moet gooien en tijdens combat is switchen tussen bv rookgranaten en flashbang vrij onmogelijk om goed te zien (je moet het uit je hoofd weten, anders lukt het je niet).

Nee, ik ben alles maar stealthy aan het doen, anders faal ik echt te vaak. Enerzijds past dat misschien meer bij Assassins, maar anderzijds ging die taktiek in AC3 en AC4 prima. Ik vond het daarbij ook wel leuk dat je nog wat dingen kon proberen en een beetje aankloten. Een moeilijke missie doen zonder ammo of gadgets is vrij onmogelijk of je moet aardig wat keren falen om vervolgens te ontdekken wat de ideale manier is (die niet altijd even logisch is).

Iets anders: ik word ook vrijwel overal direct herkend. Krijg maar een paar seconden om me weg te maken, anders krijg ik gewoon meteen een groep op me af.

Bij 1 missie had ik dat je vaste gasten moet killen, maar ineens kwamen er van buiten 2 enemies naar binnen lopen, precies naar waar ik zat en doordat ik niets anders kon dan killen, werd ik gespot en kreeg ik daardoor 8 man op me af. En dat lukt je dus vrij lastig.

Nee, de combat vind ik niet top. Maar anders haal ik daar Rogue nog wel voor :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Hoe maak ik nou een "eigen assassin"? Of is dat alleen voor Online play?

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 23:45
Ik had ook een mooi begin gemaakt met de Unity app. Maar lijkt ook gereset nu ik de game speel en kan niet verder in de app ivm te laag level.
Verder geniet ik wel echt van deze game. Vind de beelden en sfeer dusdanig mooi dat ik me amper stoor aan "bugs".

[ Voor 29% gewijzigd door Monda op 13-11-2014 23:36 ]

PSN: Mondaatje

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Voor mensen die performance problemen hebben op de pc. Probeer je internet te disconnecten wanneer je eenmaal in het spel zit. Het schijnt zo te zijn dat het drm gedeelte + het hele online gedoe alles doet inkakken.

Bron: http://www.reddit.com/r/p...disconnect_your_internet/

Probeer het eens zou ik zeggen.

[ Voor 23% gewijzigd door PcManiaxx op 13-11-2014 23:46 ]

• prutser001

prutser001

Ik kom nu even niet online lijkt het, net nog een club kunnen maken, vrienden invite gestuurd maar nu kan ik even niets meer. Als ik iets druk staat er constant 'Please wait'.... en dan is er geen andere optie dan alt+f4.

En wonderbaarlijk kan mijn oude 5870 ACU kan draaien dan wel op LOW settings maar het ziet er echt goed uit ondanks dat wel op 1080p :P .
Het enige wat moeizamer lijkt zijn de cutscenes deze haperen een beetje en bij het syncen. Wonderbaarlijk eerlijk gezegd aangezien dit een oud kaartje is met 1GB geheugen. (Overige specs : Dual Xeon X5450/32GB)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Glitches in de game zorgde er bij mij voor dat ik 2 keer de game opnieuw moest opstarten. Kwam dragon niet volgende week maar nu uit dan wist ik het wel. Toch maar hopen dat de patches snel komen

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaMazulu
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-09 16:10
Via (http://www.dixons.nl/dagennacht-14) maar € 50!
Jammer dat ik geen ik geen PS4 heb. Ik wacht op Rogue.

[ Voor 35% gewijzigd door LaMazulu op 14-11-2014 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 15:30
LaMazulu schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:01:
Via (http://www.dixons.nl/dagennacht-14) maar € 50!
Jammer dat ik geen ik geen PS4 heb. Ik wacht op Rogue.
Als ik hem in mijn winkelmandje doe staat er alsnog de prijs van €65? Wordt dit pas later verrekend ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasGrunn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 17:25
Gehaald voor de PS4. Nauwelijks heftige framedrops of pop up gezien. Spel loopt naar mijn mening prima en ziet er grafisch goed uit. Ik heb wel het internet uit staan en de ps4 opnieuw geinitialiseerd. In mijn beleving een super tof spel. Absoluut geen spijt dat ik hem gehaald heb, na toch veel twijfelen gezien de reviews.

BTW, Iemand enig idee waar ik de lock pick kan vrijspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

BasGrunn schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:04:
Gehaald voor de PS4. Nauwelijks heftige framedrops of pop up gezien. Spel loopt naar mijn mening prima en ziet er grafisch goed uit. Ik heb wel het internet uit staan en de ps4 opnieuw geinitialiseerd. In mijn beleving een super tof spel. Absoluut geen spijt dat ik hem gehaald heb, na toch veel twijfelen gezien de reviews.

Kijk op je map naar een 'F' daar kun je je skills kopen en lockpicks. Overal door parijs staan die vendors.

1 ding valt me wel op vergeleken met Black Flag is dat je vaker moet priegelen om op precies de juiste plek te staan om b.v. een toren op te komen of met 'interact' dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantjeeuh
  • Laatst online: 16-03 14:53
De lock pick is een skill, moet je unlocken.

Hoe meer ik dit spel speel, hoe geweldiger ik het vond. De setting is geweldig. De stad is geweldig. En de hoeveelheid detail die overal in zit is echt huge! Ik ben nog maar weinig bugs tegen gekomen, en als ik dan mijn 2 voornaamste issues moet noemen zijn het de clipping problemen en het free runnen waarbij ik het idee heb dat de jumps soms net iets te groot en onrealistisch zijn.

Ik heb overigens geen last van performance problemen, at all. Vanavond hele tijd met 50-60 FPS gespeeld.. De mensen die wel problemen hebben er mee: wacht het even af. Ubi werkt al aan fixes met Nvidea en AMD omdat dat in de best interest van iedereen is. Het spel is het echt ontzettend waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

De nieuwe AMD driver geeft een redelijke performance boost.

En trouwens 1 bug die echt in het begin zit van het spel heb ik nu 2 keer gezien op 2 verschillende pc's (heb hier 2 keer ACU draaien) dat je ontsnapt en ineens door de grond zakt en eindeloos valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Game speelt heerlijk weg.1! keer een vastloper en wel wat vallende poppetjes gezien, maar het stoorde mij niet want ik zat zo in het verhaal en het spel!

Trouwens ik heb maar 1 code gehad voor de Sabre of honor, Terwijl ik nog 3 dingen moet krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door Mouse_NL op 14-11-2014 14:50 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 22:59

SomerenV

It's something!

Wat is Unity één grote hoop ellende zeg. Nu heb ik geen ervaring met de consoles maar de vele reacties op het Ubisoft-forum geeft aan hoe erg Ubi het verkloot heeft. Glitches, crashes, missies die niet werken, bugs, slechte prestaties, etc. Heb het zelf ook even geprobeerd op een i5-2500k, 8GB DDR3 en een R280X (3GB) maar dat loopt gewoon niet lekker (high, zonder AA), ook niet met de nieuwste drivers van AMD. Er zijn mensen met duurdere kaarten die wel fatsoenlijk kunnen spelen maar kom op, de game is niet zó mooi dat dergelijke kaarten nodig zouden moeten zijn en de prestaties die je met die kaarten behaald zijn alsnog om te janken (30fps op ultra in 1080p met een GTX980, een grafische kaart met een prijskaartje van 500+ euro).

Uit een benchmark-artikel op ExtremeTech: "What do you call a game that runs great on Company X hardware, but markedly worse on Company Y? Biased. But what do you call a game that runs terribly on everyone' hardware? Evidently, you call it Assassin's Creed Unity. For all of Ubisoft's talk of cutting-edge AI and snide remarks about consoles, it's clear that the problems here point to a profoundly unoptimized engine across the Xbox One, PS4, and PC. Reports of subpar frame rates and stuttering incoherence abound, and they continue abounding on the PC, even on systems with GPU and CPU hardware that can eat a console for breakfast."

Zonde want Unity leek me echt heel tof. Ik kan er ook echt met mijn hoofd niet bij dat alle problemen die nu besproken worden niet door Ubisoft opgemerkt zijn. Die moeten toch ook wel door hebben gehad dat er nogal wat problemen waren met de prestaties en dergelijke? Dat het review-embargo pas af liep na dat de game in de verkoop was gegaan zegt eigenlijk ook al genoeg. Dan weet je gewoon dat er wat aan de hand is. :X

[ Voor 4% gewijzigd door SomerenV op 14-11-2014 03:35 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zo tis alweer laat geworden :P speelt lekker weg dus. Ik vind black flag nog altijd leuker qua setting en opbouw.

Nieuwe besturing is ff wennen maar dan gaat het klimmen ook wel gemakkelijk, heel af en toe zit de besturing vervelend te doen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mufana
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06-2023
Pff wat een ellende. Gisteren even gespeeld maar ik heb behoorlijk last van framedrops. Bv bij de missie waar je verwelkomd wordt in de Brotherhood liep het bijna vast. Onspeelbaar. Speel op XB1. Heel slecht.

Verder prachtig spel maar de framedrops halen het plezier wel een beetje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
justinsteen schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:03:

:?

Wat is het probleem dan? Wat dacht je van wachten totdat alles gedownload en geïnstalleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Spel loopt naar jouw mening prima? Ok, dat kan je mening zijn, maar really? :D
Ren jij enkel over de daken of loop je ook wel eens door de straten?
Die kun je unlocken als skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:42

FeaR

In GoT we trust

Chaoss schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 03:42:
Nieuwe besturing is ff wennen maar dan gaat het klimmen ook wel gemakkelijk, heel af en toe zit de besturing vervelend te doen.
Met klimmen had ik in de vorige delen van Assassin's Creed sowieso weinig problemen. De optie om snel naar beneden te klimmen is zeker handig, maar de sprongen en afdalingen die Arno maakt zijn toch wel onrealistisch. Sprongen waar je in vorige delen toch echt wel damage van op liep gaan hier zonder problemen.

Spel gisteren niet al te lang gespeeld, maar toch twee behoorlijk irritante bugs gehad. Eerste keer liep de gehele PS4 vast, alleen de audio liep door. Dit kon alleen verholpen worden door de stroom er af te halen. Tweede keer viel ik - na een sprong van een muur - door het level heen waarna ook niets meer reageerde. Beeld bleef echter wel in beweging waardoor ik de val maar even uit heb gezeten. Na iets van een minuut desynchronised en werd ik weer in het level geplaatst.

Maar ik kan niet wachten tot ik naar huis mag zodat ik weer verder kan. Wilde gisteren niet al te ver doorspelen aangezien ik vandaag moest werken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Chaoss schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 03:42:
Zo tis alweer laat geworden :P speelt lekker weg dus. Ik vind black flag nog altijd leuker qua setting en opbouw.

Ik had hem tegen een uur of 9 eindelijk goed aan de praat. Toch weer een uur speeltijd verloren! Wil ik het even opnieuw beginnen (die eerste sequence was een beetje verpest door die crashes die ik de hele tijd kreeg, bleek te liggen aan corrupte bestanden), blijk je dat niet te kunnen doen (dat is, standaard, vanuit het spel zelf). Gelukkig kun je wel je savegames weggooien vanuit de verkenner en op die manier opnieuw beginnen.

Ik heb er erg veel zin in, om het verhaal lekker door te spelen en weer gewoon over de daken te rennen. Inderdaad, de besturing is weer even wennen, maar dat gaat wel lukken...

Het enige probleem vind ik die pointer die altijd in beeld staat (voor je volgende objective...). Ik zou dat ding graag uit willen hebben (mijn HUD staat grotendeels uit, ik heb op dit moment alleen m'n controls in beeld, zodat ik deze even goed kan leren...)
SparksNL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:41:
[...]

Spel loopt naar jou mening prima? Ok, dat kan je mening zijn, maar really? :D
Ren jij enkel over de daken of loop je ook wel eens door de straten?
Hij liep bij mij ook netjes hoor. AMD grafische kaart uit 2012, i5 processor uit 2012. En ik ben nog bijna niet op de daken geweest, want ik vind die mensen zo leuk in de straten :D (die details!) En het feit dat je huizen echt binnen kunt lopen en kisten leeghalen onder de neuzen van die mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Repost:

- Waar kan ik op de PC zien welke versie ik draai van Unity (dus welke patch is gedownload)?
- Hoe krijg ik die FPS stats in beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:45:
Hij liep bij mij ook netjes hoor. AMD grafische kaart uit 2012, i5 processor uit 2012. En ik ben nog bijna niet op de daken geweest, want ik vind die mensen zo leuk in de straten :D (die details!) En het feit dat je huizen echt binnen kunt lopen en kisten leeghalen onder de neuzen van die mensen :P
Op de PS4 loopt hij echt niet lekker. Als je echt op de mensen om je heen gaat letten, dan zie je continu textures verspringen etc. Ik had niet verwacht dat ik me hier zo aan zou storen. De game had in deze staat NOOIT in de schappen mogen belanden. Ik vind het echt onacceptabel dat games tegenwoordig (met name die van Ubi) in deze staat verkocht worden.

Dat ik zo klaag komt overigens niet doordat ik een AC of Ubi hater ben. Ik ben een fan van de serie en had me, ondanks dat ik m'n verwachtingen flink had bijgesteld, ontzettend verheugd op Unity.

Gelukkig maakt de standaard AC gameplay veel goed en kijk ook ik weer uit om de game te spelen, al is het wel met een vieze nasmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Het is toch wel erg jammer dat mijn Companion app nu waardeloos is mbt de nomad missions. Ik was voor dat ik de game daadwerkelijk had al lekker mijn assassins aan het levelen enz. Toen ik eenmaal de game in gebruik nam en synchte met Uplay gisteren resette de app zich en nu krijg ik de error dat ik geen assassins beschikbaar heb.

Gelukkig is het een erg bekend probleem en zegt Ubi dat ze er mee bezig zijn maar irritant is het wel.

Uplay was gisteren hoe dan ook erg vervelend aan het doen. Kon maar niet connecten, geen DLC beschikbaar enz. Gelukkig kwam het deels beschikbaar gisteren avond zodat ik iig de map gebruiken kon op de app maar dat was het ook wel weer. Beetje slordig.

Over de game zelf (XBO); Ik ben nu nog steeds in Versaille (heb net het horloge weten terug te krijgen, dus echt in het begin nog) en ben zoals ik altijd al deed in AC eerst begonnen met viewpoint en collectibles voordat ik verder ga met de main story. Maar die bewaakte kisten zijn nog verdomde lastig :P Vooral die heavy is lastig neer te krijgen. Ik ga er vanuit dat het met name komt omdat ik nog gewoon hele (lees geen) slechte gear heb. Of mijn skills, dat kan uiteaard ook :+

Mooi spel, heerlijke sfeer maar het is wel even wennen allemaal weer. De mensen die in de grond verdwijnen en er dan weer uitschieten zijn wel hilarisch eigenlijk :P Stoort niet echt heel erg imo

Ik ga er dan ook gewoon vanuit dat Ubi dit in de komende (maanden? ) netjes gaat oplossen met patches. Maar dan ben ik al lang en breed door het verhaal heen denk ik :) Ga wel lekker rustig aan doen; kerst komt er ook aan en dan heb ik 3 weken vrij :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

prutser001 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:13:
Dan heb je niet goed gekeken ;)
Ik weet niet precies wanneer je die unlockt maar ik heb gisteren sequence 3 afgerond en daarna kon ik die skill unlocken.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
NintendoSmasher schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:51:
Hoe kan ik de Unite Program content binnen halen?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-08 12:41
normaal krijg je een mailtje binnen met daarin een code voor te unlocken (zo was het voor mij toch)

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NintendoSmasher
  • Laatst online: 14-04-2024
Ik kreeg gisteren wel een mail over Unite maar als ik op de link klik staat er dat ik te laat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Het is een pre order programme, lijkt mij logisch dat je de dag na release te laat bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

De game ziet er echt NICE uit! Grafische de beste game op de Ps4 so far imo (Last of us close second) Maar man o man..de performance. Ik vind het echt irritant de fps drops/fps lag...duidelijk merkbaar. Doet echt afbreuk aan de game. Hoe hebben ze dit zo kunnen releasen vraag ik me dan af? Testers merken dit toch ook op...het boeide ze waarschijnlijk gewoon niks.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 01:35
gestopt met de game op de ps4, continue ce-34878-0 error, zelfs na initaliatie.
De game gaat de vriezer in en wachtend op een patch.
Meer mensen dit probleem?
ik had via companion app ook al 3x lvl 20 pupkes, allemaal weg nu, heb nu zelfs 0 assassin's :(
zelfs offline krijg ik die ce-34878-0 error.
goed bezig Ubisfot, jullie hebben Battlefield 4 overtroffen!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
ik heb eyefinity, en als ik de resolutie wil aanpassen naar 6050x1200 loopt het hele spel vast, alt-f4 enige optie :(

naast dat, de details, zweer en drukte op straat is echt fantastisch. zelfs me vriendin was impressed om te zien hoe mooi en realistisch het is terwijl ze normaliter er straal voorbij loopt als ik aan het gamen ben... :X

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

ikbengoofy schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:00:
ik heb eyefinity, en als ik de resolutie wil aanpassen naar 6050x1200 loopt het hele spel vast, alt-f4 enige optie :(

naast dat, de details, zweer en drukte op straat is echt fantastisch. zelfs me vriendin was impressed om te zien hoe mooi en realistisch het is terwijl ze normaliter er straal voorbij loopt als ik aan het gamen ben... :X
Heb je de laatste AMD drivers geinstalleerd? 14.11.1? Met 14.9.2 liep ACU niet helemaal lekker in 14.11.1 was er een duidelijke verbetering te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
Is er al een Xbox One Club trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Wel vreemd dat er zoveel verschillende ervaringen zijn op de PS4. Heb zelf heel af en toe wat framedrops als ik bijvoorbeeld door een plein loop met weet ik hoeveel mensen. Maar verder eigenlijk nog geen gekke dingen gehad. Met internet verbinding aan + streamen naar twitch.

Ik heb trouwens de normale versie van de game (geen special,limited etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Volgens mij zit er heel snel een update aan te komen... Ik ben benieuwd.
Patch 2 Progress Update

Yesterday, we let you know that we were working on our next update, which we’re calling Patch 2. Our team has been working non-stop to get the patch ready, and today we can tell you that we are currently wrapping up this update. We will be deploying it as soon as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Notna schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:08:
Het is toch wel erg jammer dat mijn Companion app nu waardeloos is mbt de nomad missions. Ik was voor dat ik de game daadwerkelijk had al lekker mijn assassins aan het levelen enz. Toen ik eenmaal de game in gebruik nam en synchte met Uplay gisteren resette de app zich en nu krijg ik de error dat ik geen assassins beschikbaar heb.

Gelukkig is het een erg bekend probleem en zegt Ubi dat ze er mee bezig zijn maar irritant is het wel.
De companion app krijgt binnenkort een update om deze issues te fixen:
http://forums.ubi.com/sho...a105aca168431cefb35131362

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
prutser001 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:06:
[...]

Heb je de laatste AMD drivers geinstalleerd? 14.11.1? Met 14.9.2 liep ACU niet helemaal lekker in 14.11.1 was er een duidelijke verbetering te merken.
Ik zag dat die 14.11.1 alleen voor een bepaalde reeks kaarten was. Heb net 14.09.1 verwijderd en die 14.11.1 geinstalleerd, maar toen werd mijn kaart niet opgepakt (HD5xxx reeks).
Dus maar weer terug naar 14.09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
prutser001 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:06:
[...]

De laatste Beta idd, 14.11.1
Denk even afwachten tot de 1ste patches komen. Ben al blij dat ik kan spelen op de dag van de release, dat is wel eens anders geweest (bf4, simcity) :+

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Paulus07 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:19:
Wel vreemd dat er zoveel verschillende ervaringen zijn op de PS4. Heb zelf heel af en toe wat framedrops als ik bijvoorbeeld door een plein loop met weet ik hoeveel mensen. Maar verder eigenlijk nog geen gekke dingen gehad. Met internet verbinding aan + streamen naar twitch.

Ik heb trouwens de normale versie van de game (geen special,limited etc)
Ik denk dat iedereen hetzelfde ervaart, maar dat de één zich hier meer aan stoort dan de ander. Kun je eens door een drukke straat / kruispunt lopen en dan enkel op de mensen rondom je letten? Met name de groepjes mensen die net even wat verder weg staan. Zie je dan ook textures swappen van hoofden e.d? Ik ben wel benieuwd namelijk of we allemaal in hetzelfde schuitje zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Als het goed is ontvang ik vandaag mijn exemplaar.
Is het mogelijk om de taal op Frans te zetten met ondertitels?
Na een aantal gameplay vids gezien te hebben stoor ik me me wel erg aan het verschrikkelijke Britse accent van de voice actors in Parijs tijdens de Franse revolutie.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:17
De framedrops valt nog mee bij mij. Ik merk wel als hij dropt dan komt het omdat het spel gesynct wordt met Ubi. Mocht ik er last van hebben kan ik altijd internet verbinding uit zetten op PS4.

Voor de rest erg gaaf spel en smaakt naar verder spelen :)

Ik kwam btw iets grappigs tegen in gevangenis.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YYuPgBj.jpg

Lijkt erg ( bijna identiek ) op logo van Apenheul 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.apenheul.nl/images/logos/tagline.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
SparksNL schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:40:
[...]

Ik denk dat iedereen hetzelfde ervaart, maar dat de één zich hier meer aan stoort dan de ander. Kun je eens door een drukke straat / kruispunt lopen en dan enkel op de mensen rondom je letten? Met name de groepjes mensen die net even wat verder weg staan. Zie je dan ook textures swappen van hoofden e.d? Ik ben wel benieuwd namelijk of we allemaal in hetzelfde schuitje zitten.
Ja dat is wel merkbaar maar ik stoor me er absoluut niet aan. Wel in een bepaalde missie waar veel mensen naast elkaar zaten, deden ze alle 100 dezelfde bewegingen, zag er nogal knullig uit haha. Framedrops komen af en toe voor maar had het veeeeel erger verwacht na alle reviews. De gameplay, de sfeer, de muziek maken alles goed voor mij :*)
Flex0r schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:49:
Na een aantal gameplay vids gezien te hebben stoor ik me me wel erg aan het verschrikkelijke Britse accent van de voice actors in Parijs tijdens de Franse revolutie.
Yes is mogelijk. Maar ik lees liever geen ondertitels, het franse engels klinkt wel grappig :+

[ Voor 31% gewijzigd door 0xrubennft op 14-11-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Flex0r schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:49:
Je kan dit aanpassen in het spel. In Menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Mooi zo. :)
Vindt het beetje afbreuk doen aan de beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Flex0r schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:53:
Mooi zo. :)
Vindt het beetje afbreuk doen aan de beleving.
Nja moet zeggen stoor me er niet aan. Toen ik filmpjes zag dacht ik ook van mmm misschien in Frans gaan spelen. Maar nu ik speel moet ik zeggen ze hebben het er goed in gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
Ieder z'n eigen. ;)
Bovendien herkende ik in één van de vids de stem van een vrouw die beroofd werd, dat was volgens mij dezelfde stem van de bedelaars in AC1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
corporalnl schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:50:

Lijkt erg ( bijna identiek ) op logo van Apenheul 8)7
[afbeelding]
Google eens: nazca lines (monkey) ;) Ik denk dat zij wel eerst waren. Zat trouwens ook op het einde van de eerste AC.

Ben ik trouwens de enige bij wie er geen uplay acties/beloningen meer zijn bij zijn games? mijn punten staan ook op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
0xrubennft schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:51:
[...]

Ja dat is wel merkbaar maar ik stoor me er absoluut niet aan. Wel in een bepaalde missie waar veel mensen naast elkaar zaten, deden ze alle 100 dezelfde bewegingen, zag er nogal knullig uit haha. Framedrops komen af en toe voor maar had het veeeeel erger verwacht na alle reviews. De gameplay, de sfeer, de muziek maken alles goed voor mij :*)
[...]
Je hebt ook zo'n missie waar aardig wat mensen binnen in een ruimte staan, als je dan naar voren loopt zie je ze 10 meter verder1 voor 1 worden ingeladen, inclusief schaduw. Doe je dan een paar stappen terug dan verdwijnt dat weer 1 voor 1. Grafische bugs zijn verder niet heel storend.
Bij het door de map vallen ging ik uiteindelijk ook dood dus de game helemaal opnieuw opstarten was niet eens nodig. :+

De sfeer is erg goed en het speelt totaal anders dan Black Flag, ondanks dat het qua gameplay toch wel bekend over komt. Gevechten moet je echt vermijden, want al je omsingeld bent kun je niet alles afwenden en ren je weg dan wordt je geplaagd door een kogelregen :o
Framedrops zijn wel geregeld aanwezig, en behoorlijk storend ook. Hopelijk is daar nog wel wat aan te doen, dat vind ik erger dan grafische bugs of het vallen door de map >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
AntiChrist7 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:01:
[...]

Google eens: nazca lines (monkey) ;) Ik denk dat zij wel eerst waren. Zat trouwens ook op het einde van de eerste AC.

Ben ik trouwens de enige bij wie er geen uplay acties/beloningen meer zijn bij zijn games? mijn punten staan ook op 0
Ah vandaar =) Wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ondanks dat ik hem toch iets vindt tegenvallen qua GFX, is het wel weer een heerlijke game.

Gewoon een goede game voor tussendoor :) De omgeving (heel sfeervol imo) en de grote hoeveelheid sidemissions houden de game leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik heb gister mijn eerste uurtjes ook weer gemaakt.
En zit met dubbele gevoelens.

Aan de ene kant vind ik het grafisch wat tegenvallen maar continu als ik dat denk kom ik weer ergens waar het er weer fantastisch uit ziet. Prachtig marmer op de grond, zon erop enz.

Daar naast ben ik eigenlijk elk jaar klaar met de Assassins Creed serie en zeg ik tegen mezelf "Volgend jaar koop ik hem niet weer hoor" maar nu ik het weer speel ben ik toch weer verkocht :)

Ik vond trouwens de schat kerkers in Brotherhood (dacht ik) erg tof (die met een vos als logo op de kaart). Dat je moest klimmen en klauteren tot je bij een schatkamer aan kwam. Zit dat er dit keer weer in? (Maar in een andere setting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

AntiChrist7 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:01:
[...]

Bij mij zegt hij ook dat ik Black Flag niet heb via 1 of andere unlock optie.... Maar hij staat wel in mijn Uplay. De items voor Farcry3 zijn wel gekocht maar punten ook overal op 0.

Ik dacht dat er ook spul was dat je unlocked had als je b.v. Black Flag had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-09 16:12
Waar kan je creed points uitgeven? En hacken voor armor is microtransacties?
Pagina: 1 ... 15 ... 24 Laatste