[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.621 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-06 15:23
Bijna onmogelijk om een normale winrate te halen laatste dagen zonder megazwaar te carryen lijkt het. Frustrerend, maar voordeel is dat er leuke resultaten uit kunnen voortkomen :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vr4UrSwl.jpg?1
Replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-07 18:04
Zeker nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
ShockWave schreef op zondag 20 juli 2014 @ 09:06:
[...]
Zie de laatste tijd steeds vaker tomaten of sinasappels voordat de game begonnen is in de chat roepen "another noobteam" of "shit MM" terwijl ze toptier zijn..
Als je dan vraagt wat er is dan krijg je vaak het antwoord dat ze de hele tijd opgescheept zitten met slechte teams en spelers...
Daar heb ik gisteren weer een aardig voorbeeld van gezien. Karelia assault tier 8 mijn team verdedigt. Ik werd al redelijk vroeg afgeschoten. Vertrouw er nooit op dat spelers in een public game schieten om de voorste tanks te ondersteunen. :(
Dat gaf mij wel voldoende tijd om te kijken wat er verder gebeurde.

Aan onze kant hebben we een diep rode tomaat in een Tiger II. Hij staat te campen op de 1 lijn in het noordelijk deel van de map. Best goede plek om de voorste tanks te ondersteunen. De voorste tanks gaan dood en de tegenstanders breken door. In plaats van in beschutting te blijven en te schieten rijdt hij weg van zijn plek terug naar onze basis. Op zich een redelijk besluit als er zoveel tanks jou kant op komen. Alleen de uitvoering was iets minder.
Hij ging voor alle rotsen door het open veld in het zicht van alle tegenstanders. Terwijl hij rijdt wordt voor hem een tank gespot. In plaats van door de rijden naar een veilige plek stopt hij in het open veld en begint op deze tank te schieten. Nu kun je al raden wat er gebeurd. Binnen tien seconden was hij dood. Daarna begint hij een partij te schelden op alles en iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:22
Joindry schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:36:
[...]

Artikel waar duidelijk instaat dat alles nog in werking met uitzondering van de motor. Dan staat er nog:"As far it has been known, after a small repair and service they were able to start it’s diesel engine." Wat de zinsbouw betreft lijkt het me dat zelfs de schrijver ervan het niet echt gelooft. Zelfs dan nog hebben ze de motor eerst service moeten geven. Ik geloof gewoon niet dat een IS-3 die zolang stil stond gewoon wat diesel (of benzine) heeft gekregen en spontaan weer gestart kon worden. Batterijen, corrosie op leidingen, aanslag op de cillinders.
In dat soort moerassen schijnt verdacht weinig zuurstof te zitten waardoor er praktisch niets kan corroderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Achja.. ik geef het op, ik geef geen advies meer....

Gisteren ook, ik zeg tegen een team genoot, watch out your not arty safe on that corner...
Hij stfu noob!
Ik: 3 2 1
***KADABOOM*** 203MM russian finger of god artyshell in zijn gezicht... 100% HP oneshot.
hij: FU arty!!!
ik: :') :') :')

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-06 21:02

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
User schreef op maandag 21 juli 2014 @ 09:16:
[...]
In dat soort moerassen schijnt verdacht weinig zuurstof te zitten waardoor er praktisch niets kan corroderen.
Yup en lees beduidend vaak ook over "pre fall out steel" in die teksten.
Ze doelen dan op staal welke is geproduceerd voordat de eerste atoombom werd gedropt.
Door alle straling die naderhand door alle testen in de atmosfeer kwam schijnt de molecuulstructuur te zijn veranderd waardoor staal nu veel sneller roest...
Er worden namelijk ook vrij gave tanks teruggevonden welke gewoon open en bloot ergens staan alleen beetje begroeid of uit kanalen getrokken....

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-06 19:31

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Servers niet beschikbaar?

Dat stalen platen niet geroest zijn door in zuurstofarm water te zitten kan ik geloven. Dus dat je die motor gestart krijgt na een volledige revisie is mogelijk.
Maar die IS-3 stond niet onder water. Staat gewoon in open lucht en zou zogezegd enkel wat brandstof in gegoten zijn... Lijkt mij meer dan een nuancevrschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Stronk Russian Tank :+
Runs on Vodka, njet diesel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-07 14:23

Geckoo

Good news, everyone!

J0rn schreef op maandag 21 juli 2014 @ 19:20:
Stronk Russian Tank :+
Runs on Vodka, njet diesel
Lol

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-06 20:13

p0st

Dutch Reefer

Soms heb je van die potjes, die zeldzame juweeltjes, waar het gewoon even mag. RNG die meezit, top tier zijn, enemies die het niet snappen, en natuurlijk een keiharde rush :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H2DWB50.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-07 13:43

solique

Fire is all I need

p0st schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:17:
Soms heb je van die potjes, die zeldzame juweeltjes, waar het gewoon even mag. RNG die meezit, top tier zijn, enemies die het niet snappen, en natuurlijk een keiharde rush :)

[afbeelding]
Dat zijn de lekkere, moet zeggen dat ik ook geregeld lekkere potten met de SU heb.
Afgewisseld met potten waar alle shells critten of compleet het level uit vliegen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-07 06:58
ShockWave schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:38:
[...]

Yup en lees beduidend vaak ook over "pre fall out steel" in die teksten.
Ze doelen dan op staal welke is geproduceerd voordat de eerste atoombom werd gedropt.
Door alle straling die naderhand door alle testen in de atmosfeer kwam schijnt de molecuulstructuur te zijn veranderd waardoor staal nu veel sneller roest...
Er worden namelijk ook vrij gave tanks teruggevonden welke gewoon open en bloot ergens staan alleen beetje begroeid of uit kanalen getrokken....
hahaha, jaja ff de aluhoedjes op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-06 22:39

Vae Victus

Awesome God

blueice85 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:46:
[...]

hahaha, jaja ff de aluhoedjes op 8)7
Dat dacht ik ook..... totdat :?

Hoe bevalt de Panther jullie? Ik kan er eigenlijk prima mee overweg, ondanks dat ik van te voren er veel slechte verhalen over gehoord had.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:55
Vae Victus schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:49:
[...]
Hoe bevalt de Panther jullie? Ik kan er eigenlijk prima mee overweg, ondanks dat ik van te voren er veel slechte verhalen over gehoord had.
In het begin erg slecht, en nog steeds is de alpha damage niet om over naar huis te schrijven, maar eenmaal fullops is het te doen (m'n stats zeggen zelfs beter dan dat). Tegen tier 9 is het nog steeds erg slecht, je komt er wel doorheen, maar het zijn speldeprikjes. Als toptier kan je meestal wel het een en ander naar je hand zetten.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
Vae Victus schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 14:49:
[...]

Dat dacht ik ook..... totdat :?

Dit gaat over achtergrondstraling die moderne metalen meer uitzendt dan pre-atoomtest metaal, dit zegt niets over de roestbaarheid van een materiaal. Tijdens bepaalde experimenten handig wanneer je niet wil dat extra achtergrondstraling je meetresultaten beinvloedt maar voor de rest...

[ Voor 11% gewijzigd door blueice85 op 22-07-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
blueice85 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:05:
[...]
Dit gaat over achtergrondstraling die moderne metalen meer uitzendt dan pre-atoomtest metaal, dit zegt niets over de roestbaarheid van een materiaal. Tijdens bepaalde experimenten handig wanneer je niet wil dat extra achtergrondstraling je meetresultaten beinvloedt maar voor de rest...
Het was een beetje lastig uit jouw post op te maken op welk deel je reageerde. Ik las jouw response ook als het compleet in twijfel trekken van de post. Eerlijk gezegd wist ik tot het lezen van de link niet eens van de verschillen tussen pre fallout staal en modern staal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
Ryack schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 16:13:
[...]

Het was een beetje lastig uit jouw post op te maken op welk deel je reageerde. Ik las jouw response ook als het compleet in twijfel trekken van de post. Eerlijk gezegd wist ik tot het lezen van de link niet eens van de verschillen tussen pre fallout staal en modern staal.
True, zal voortaan wat beter knippen in mijn quotes ;). Het ging er voornamelijk om dat er eerder ook al gezegd werd dat prenuclear staal beter bestand was tegen o.a. roest. Vervolgens komt vae victus met een link die weliswaar een verschil aanduidt tussen staal wat tegenwoordig gemaakt wordt en datgene wat voor WWII werd gemaakt, maar zijn link gaat alleen over een verhoogde achtergrondstraling van modern metaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-06 10:25
Frunz schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:29:
[...]

In het begin erg slecht, en nog steeds is de alpha damage niet om over naar huis te schrijven, maar eenmaal fullops is het te doen (m'n stats zeggen zelfs beter dan dat). Tegen tier 9 is het nog steeds erg slecht, je komt er wel doorheen, maar het zijn speldeprikjes. Als toptier kan je meestal wel het een en ander naar je hand zetten.
Je kijkt niet naar WN8 neem ik aan?

Het is een goede tank met lekkere dpm en penetration. Ga er nu zelf ook voor maar vooral om me stats te padden en om de weak tank te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Laatst online: 23:55
dr34m3dd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 19:46:
[...]

Je kijkt niet naar WN8 neem ik aan?

Het is een goede tank met lekkere dpm en penetration. Ga er nu zelf ook voor maar vooral om me stats te padden en om de weak tank te halen
WN8 en winrate, ik kon er gewoon geen potten mee breken, lage alpha geeft je te weinig power in close combat. Flanken wil nog wel werken, maar dan moet de afleiding van je tegenstander goed gebeuren. Op de lange afstand had ik veel RNG problemen, de accuracy zou beter moeten zijn dan de lange 88 van de tiger of de lange 10.5 van de king tiger, maar toch mis ik het gros van de lange afstandsschoten (hit rate panther = 75%, tiger 1 = 78%, king tiger = 83%). Zelfs de 0.38 van de e75 levert me een hitrate van 83% op, maar dat komt misschien doordat dat meer een brawler is.

En wat is de weak tank?

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

ShockWave schreef op zondag 20 juli 2014 @ 09:06:
[...]

Zie de laatste tijd steeds vaker tomaten of sinasappels voordat de game begonnen is in de chat roepen "another noobteam" of "shit MM" terwijl ze toptier zijn..
Als je dan vraagt wat er is dan krijg je vaak het antwoord dat ze de hele tijd opgescheept zitten met slechte teams en spelers...
Ach ik vind het niet erg om te spelen maar als ik matchmaking zie met aan de ene kant 2 diep paarse platoons zie en bij de andere battle hooguit 2 sinaasappels en gele heb ik wel WTF en zeker de laatste tijd zie ik dat in meer als 60% van de battles voorbijkomen. Nu weet ik dat mm niet skill based zou zijn maar ik kom wel heel erg grote verschillen tegen de laatste tijd.

Overigens is damage doen best belangrijk maar als ik een hele flank kan tegenhouden in mijn eentje zodat de rest van het team de overwinning kan opeisen vind ik het best en belangrijker. Dat mijn win8 en whatever dan laag is, het zei zo. Het interesseert mij dan geen ene moer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Anoniem: 224682 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:01:
[...]

Ach ik vind het niet erg om te spelen maar als ik matchmaking zie met aan de ene kant 2 diep paarse platoons zie en bij de andere battle hooguit 2 sinaasappels en gele heb ik wel WTF en zeker de laatste tijd zie ik dat in meer als 60% van de battles voorbijkomen. Nu weet ik dat mm niet skill based zou zijn maar ik kom wel heel erg grote verschillen tegen de laatste tijd.
Valt me ook op de laatste tijd, en niet alleen met Unicum Platoons maar uberhaubt dat de MM af en toe niet erg balanced is. En soms heb je mazzel en zit je aan de goede kant, maar vaker zit je als groente in de tomatensoep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Riegah schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:13:
Bijna onmogelijk om een normale winrate te halen laatste dagen zonder megazwaar te carryen lijkt het. Frustrerend, maar voordeel is dat er leuke resultaten uit kunnen voortkomen :)
[afbeelding]
Replay
Maar dat is wel de reden dat het voor mij op het moment niet heel erg veel fun oplevert om te spelen.
Kost echt energie om altijd te carryen...
Even snel een potje voor de lol resulteert in frustratie 9/10 keer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
J0rn schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:17:
Valt me ook op de laatste tijd, en niet alleen met Unicum Platoons maar uberhaubt dat de MM af en toe niet erg balanced is. En soms heb je mazzel en zit je aan de goede kant, maar vaker zit je als groente in de tomatensoep.
Sinds zaterdag is het wel heel erg. Zal de special/vakantie wel zijn.
Heb wel zeker 10-15 potjes gehad waar de tegenstander 1 of zelfs 2 platoons met Unicums en SuperUnicums krijgt, vaak nog aangevuld met wat solo Unicums/Blauwen. En als dat niet genoeg is dan krijgen ze vaak ook nog 2 a 3 hogere tiers extra. Kijk je naar je eigen team mag je blij zijn als je een Paarse/Blauwe/Groene speler krijgt, met platoons van 900-1200 spelers die inderdaad al beginnen met "noobteam" dit en dat.
Uiteraard verlies je en als je dan de resultaten ziet is het echt gewoon lachwekkend om te zien dat je vaak in de top 3 qua xp/damage staat als bottom tier en meer damage hebt gedaan dan 1 zo'n schijt platoon met 2-3 bij elkaar.
Hoeveel 15k+ battles spelers met een wn8 onder de 400 ik wel niet in mijn team heb gehad is echt ongelooflijk. Kan het vaak dan niet laten om er even een "nice botting /insert tankname". Zijn ze schijnbaar nogal op hun teentjes getrapt of voelen ze zich betrapt, krijg je nu tegenwoordig al een shell van ze.

Gelukkig wel een hoop plezier met de tanks die ik op dit moment aan het grinden ben.
AMX 50-100 is erg leuk. Lange reload eigenlijk het enige nadeel tot nu toe.
Jagdtiger is leuk zolang je maar redelijk je upper plate kan verbergen. Zoniet dan is je engine bij elk schot eraan. Erg fijn top gun, altijd leuk als je Fedinands tegen komt die denken dat hun super structure wel bounced.
T69 bevalt me prima. Zelfs al een Mark of Excellence er mee gehaald. Slechte verhalen over de gun gelezen dus 1e potje vol met gold gespeeld, geschrokken van de credits loss en bounces. Daarna alleen maar gold geschoten als ik zonder normale shells zat of er momenten waren waar elk schot wel raak moest zijn.

Verder veel met de E-50M, Batchat en STB-1 aan het spelen. Alle 3 erg leuke tanks.
E-50M ook een Mark of Excellence mee te pakken, echt een heerlijke tank. Heerlijk om mijn frustratie er soms mee uit te rammen tegen lights/mediums of waffles :P
Batchat ligt mij beter dan ik verwacht had. Men vindt het een opgevoerde 13-90 maar ik vind hem beter dan dat.
STB-1 troll turret armor + troll gun. Of de meest waardeloze potjes ermee of echt heerlijke. Goddelijke DPM en gun depression, kan er alleen wat minder mee carry-en dan met een Batchat of E-50M.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZFoo
  • Laatst online: 06-11-2019
Vandaag zit ik denk ik precies in het andere team dan waar jullie in zitten ;)

Afbeeldingslocatie: http://s1.postimg.org/4l564a0bj/nice_day.jpg

Ondanks super winst% ben ik wel beetje labiele chauffeur als je naar spreiding WN8 kijkt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-06 21:05
Winrate is leuk maar gewoon een goede pot spelen is opzich een leuker doel, en dat kan ook in het verliezende team!

Die ervaring had ik gister avond met de Caernarvon. Wat een leuke tank trouwens die Caernarvon :) Heb er 179 potjes op en moet er nog zo'n 3 om de Conqueror vrij te spelen. Gisteren ging het echt epic, 17 potjes met een AVG WN8 van net geen 4000, wow zo'n streak heb ik bijna nooit, en al zeker niet op een heavy! Iedere pot minstens 2k damage gedaan! Hull down bounce fest en de hoge RoF van je gun uitbuiten. Winrate overigens maar 47%... slechte teams maar toch dikke fun, het kan zeker!

De stock grind was wel erg lastig daarom dat het ook 100+ potjes duurde voor ik een avg damage van meer dan 1k had op die tank, in het begin was het echt een drama... Aan diegene die er nog aan moeten beginnen, gebruik free xp voor die 2de gun, dan kan je toch al meespelen met de rest. Start de game als sniper op open maps (laat de rest maar zeuren), of rush naar een goede hull down spot op maps waar dat een optie is (zelfs WT E100 AP shells bouncen in de meeste gevallen op je turret), 1op1 vs andere T8 heavies kan je 2 maal schieten tijdens hun reload, 1x damage doen en 1x op het voorste wiel schieten voor een detrack.

Eerste keer sinds de Matilda dat deze lijn terug een leuke avond opleverde ;)
Dat moest ik even meedelen op deze warme middag op het werk :)
CZFoo schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:55:
Vandaag zit ik denk ik precies in het andere team dan waar jullie in zitten ;)

[afbeelding]

Ondanks super winst% ben ik wel beetje labiele chauffeur als je naar spreiding WN8 kijkt... 8)7
Hoge WN8 in combinatie met hoge WR kan je 'imo' enkel halen door aggressiever te spelen. Je doet zo te zien heel weinig spotting (3 spots op 13 games in de borsig die een massive viewrange heeft en zelfs de spots die je op de T49 zijn nog laag) en daar uit leid ik af dat je meestal achteraan wat stond te snipen. Als je dan in goede teams terecht komt is de battle over voor je iets hebt kunnen doen en haal je dus een lage WN8.

Ieder zo zijn speelstijl natuurlijk, ik ben meer het type dat met iedere tank naar voor ramt en een avond afsluiten met meet dan 30% survival rate is uiterst zeldzaam 8)

BTW: Heb je nu de IS7 helemaal unlocked met free xp?? 8)7 dure grap en de IS8 is nogthanks een leuk tankie met goeie gun.

[ Voor 27% gewijzigd door Inrage op 23-07-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Ik zie dat je om te oefenen de zwakste tanks hebt gekozen om te spelen. ;)

Gisteren was het dramatisch met de MM maar er zat toch nog een onverwacht lichtpuntje tussen. In een game waarvan ik dacht dat die al was verloren heeft een diep rode IS-3 in zijn eentje een flank tegen drie andere tanks dicht weten te houden. Heb em aan het eind van de game een compliment gegeven. Hij blij, ik blij, iedereen blij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZFoo
Ryack schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 14:26:
Ik zie dat je om te oefenen de zwakste tanks hebt gekozen om te spelen. ;)
Haha, ja ff zin om goed te knallen&klöten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 09-06 13:29
Riegah schreef op zondag 20 juli 2014 @ 18:13:
[afbeelding]
Replay
full APCR op een 1390, serieus?

Verder mooie pot natuurlijk, maar dit doet toch een beetje afbreuk imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:55
noobvraagje: wat is carrying. vrij vertaald draag je de battle, maar dat betekent veel kills ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:07
Dat jij op je eigen houtje het team draagt of carried. Dat je al het harde werk doet en je teamgenoten als meatshield gebruikt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Wanneer accepteren mensen nou dat 1500+ wn8 gewoon GOED is?
Er zijn nauwelijks dingen dat een unicum beter kan en ik ben net zo bang voor een 1500wn8 als voor een 3000wn8 speler.
Gelukkig geen mods meer dus je ziet t verschil ook nauwelijks op clan namen na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

En weer de mid weekse video :) Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:03
Maar eens een abonnementje op je YT kanaal nemen.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-06 15:23
Mr_Size schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 17:33:
[...]

full APCR op een 1390, serieus?

Verder mooie pot natuurlijk, maar dit doet toch een beetje afbreuk imho..
Ergens geef ik je gelijk, maar dan denk ik weer aan al die APRC die 80% van de WT E100s op mij afschieten en dan weer niet. Speelstijl van een WT verandert er niet door, maar doordat je met een 1390 met goud ook kans maakt frontaal door tanks heen te schieten, vind ik dat je meer toevoegt aan het team. Daarbij houd ik m'n rol als scout doorgaans wel in de gaten.

Daarentegen zou wat AP credits besparen, maar nooit de moeite meer genomen na het CW-event om dat terug te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:50:
[video]

En weer de mid weekse video :) Enjoy!
Enorm spannend op het eind inderdaad! Goed dat je gewoon door blijft gaan ondanks dat je in het begin moeilijk veel bounced en mist. Rustig blijven, herpositioneren, en afmaken! En gelukkig de dat de Google Maps Clicker je niet uitschakelde op 't einde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo, na een tijd niet gespeeld te hebben kwam het er gisteren zowaar weer van. Hele domme reden om niet te spelen, bang dat ik het crap zou doen. Nogal logisch dat ik het crap zou doen, want ik heb amper een paar honderd potjes gespeeld. En om het niet crap te doen heb je ervaring nodig, wat betekent dat je meer moet spelen.

Ik dacht nog, normaal gesproken speel ik alleen singleplayer-games, wellicht moet ik gewoon compleet wegblijven van multiplayer-games. Maar WoT bleef me toch trekken, bleef toch filmpjes kijken op YouTube.

Goed, voorlopig zal ik wel een donkerrood tomaatje blijven, geeft niet. Als ik maar lol heb. Daarbij zijn er genoeg spelers die slechter zijn en blijven. Dus die kan ik dan weer afschieten. :+

Merkte wel alweer wat een verschil er tussen potjes kan zitten. Daar rij ik dan, met m'n PzIIIA. Bottom of the list in een Tier 5 pot. Afgezonderd van de rest even rustig om me heen kijkend op een heuveltje. Boem, 70% hp weg. Crap. Weten we dat ook weer; ook al denk je dat niemand je kan zien, niet stil gaan staan op een heuvel waar iedereen je kan raken als ze je toch zien. Andere potjes gingen beter gelukkig.

Heb er iig van genoten en heb zin in meer potjes. Waarom was ik ook alweer gestopt? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dr34m3dd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:46:
Er zijn nauwelijks dingen dat een unicum beter kan en ik ben net zo bang voor een 1500wn8 als voor een 3000wn8 speler.
Voor mij is het verschil tussen mijzelf (1800 WN8) en een unicum puur en alleen consistent spelen.
Ik parkeer mn tank gerust in het water als ik er zin in heb O-)
Dat zie ik unicums niet doen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Anoniem: 134214 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:47:
[...]

Voor mij is het verschil tussen mijzelf (1800 WN8) en een unicum puur en alleen consistent spelen.
Daar heb je wel een punt inderdaad (ik zit zelf nog net niet op 1800), ik kan ook gerust een rush doen uit frustratie omdat we 3-10 staan, terwijl uni-scum het altijd uit proberen te spelen om nog maar zoveel mogelijk damage te pakken en dan nog maar even prem-shells laden om dit te forceren. Ieder zijn eigen speelstijl natuurlijk, maar daar ben ik zelf dus niet consistent/gemotiveerd genoeg voor, ik denk: OK, NEXT :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-10-2014
Ik weet niet of iemand nog geïnteresseerd is in een leuke Hellcat replay,

http://wotreplays.com/sit...erg-vissie003-m18_hellcat

De site geeft 2600 base XP, maar dat klopt niet, want aan het einde van de game kreeg ik een CTD en raakte de replay corrupt, die 2628 XP is de XP die ik kreeg met premium erbij, de base was iets van 1800

En voor wie geen mogelijkheid heeft om een 8.9 replay af te spelen:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=enUWldVItS0]

[ Voor 8% gewijzigd door vissie003 op 24-07-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

p0st schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 10:16:
[...]

Daar heb je wel een punt inderdaad (ik zit zelf nog net niet op 1800), ik kan ook gerust een rush doen uit frustratie omdat we 3-10 staan, terwijl uni-scum het altijd uit proberen te spelen om nog maar zoveel mogelijk damage te pakken en dan nog maar even prem-shells laden om dit te forceren. Ieder zijn eigen speelstijl natuurlijk, maar daar ben ik zelf dus niet consistent/gemotiveerd genoeg voor, ik denk: OK, NEXT :*)
Dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
/sadface ben banned voor één dag. Zo te zien mag Koerdistan niet bevrijdt worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
dr34m3dd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 13:11:
/sadface ben banned voor één dag. Zo te zien mag Koerdistan niet bevrijdt worden :(
:D
Probeer Catalonië dan, misschien mag dat wel :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Anoniem: 134214 schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:47:
[...]
Volgens mij speel ik even consistent als een unicum. Maar dan aan de andere kant van het spectrum. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-10-2014
Voor de arty haters onder ons:

Leuk schot van een paar maanden terug toen ik even bij BAD-1 zat:

[ Voor 8% gewijzigd door vissie003 op 24-07-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wsLy schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:22:
[...]

Ik zeg bevrijd Belgie O-)
Spreken bijna onze taal, easy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Ryack schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:44:
[...]

Volgens mij speel ik even consistent als een unicum. Maar dan aan de andere kant van het spectrum. O-)
Wij unicums rijden niet het water in maar schieten de arty kapot.
wsLy schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 14:22:
[...]

Ik ga het proberen!

Free Kurdistan and Catalunya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Victory!
El Halluf
T110E5
Experience received:3.924 ( x2) 89.466
Battle achievements The Lion of Sinai

Repairs: -17 164
Ammunition: -29 260
Total: 43 042 WN8: 5 476 (100)

In een CW battle, echt met afstand mijn beste CW pot ooit. Heb niet eens zoveel HEAT geschoten, dus ik maakte nog winst ook :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XOy7jrRhInKTB768YvSk0HF4/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qk5dvABwDvgiKwxDTTgoDiy1/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OX63ML8swyGYd3ZXuQgGpRtt/thumb.jpg

Erg goede pot van onze clan en dat met mijn n00b FC skills :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Poor, Poor Cunny :-(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wVzw79W.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
lol, stronk TC's with T1's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
idef1x schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:03:
noobvraagje: wat is carrying. vrij vertaald draag je de battle, maar dat betekent veel kills ofzo?
'Carrying' geeft aan dat jij in je eentje er voor gezorgd heb dat je team gewonnen heeft. Dus als niet jij maar een andere speler in het team had gezeten dan hadden ze verloren.

'Carrying' kan op verschillende manieren. Over het algemeen bedoeld men hiermee dat je qua uitgedeelde schade met kop en schouders boven de rest van het team uitsteekt. Maar het kan ook bijvoorbeeld door goed spotten komen, als jij continue de vijand spot zodat ze door het team binnen no-time aan puin worden geschoten heb je in principe gecarried.
dr34m3dd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 20:46:
En toch speelt 3000 WN8 speler consistent twee keer zo goed als een 1500 WN8 speler.
Sure, een 1500 WN8 speler kan zo nu en dan een unicum potje hebben, maar hij heeft net zo hard zo nu en dan een slechte pot. Van een 3000 WN8 speler zal je dat veel minder zien, daar kan je van verwachten dat ze elk potje op unicum niveau spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
@user: Dank voor de uitleg. Dat klinkt duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 02-07 13:43

solique

Fire is all I need

Heb echt nog wat oefenwerk nodig in de IS7, genoeg schoten bouncen die toch echt wel raak hadden mogen wezen.
:-(
Nog onthoofd ook nog

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZFoo
Mr_Size, due to cucumber-time... Is het niet tijd voor een mid-naweeks-fillempie...? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
CZFoo schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 14:55:
Mr_Size, due to cucumber-time... Is het niet tijd voor een mid-naweeks-fillempie...? :D
Hahaha :*)

Ik heb helaas even niets op de plank liggen momenteel, weinig bijzondere potjes gespeeld de laatste week, althans niet in tanks waar ik nog geen filmpje van heb.

Ik zou eventueel de CW pot van gisteren waar ik wat screens van postte op YT kunnen zetten, maar dan geven we onze tactiek (niet dat die heel bijzonder is) prijs dus ik weet niet of dat wel zo handig (en gewenst) is :)

Van het weekend ga ik weer WoT spelen, dus wie weet wat daar voor episch nog uit komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
Mr_Size schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 15:20:
[...]
...maar dan geven we onze tactiek (niet dat die heel bijzonder is) prijs ....
huh??? tactiek??? WOT is toch gewoon gaan en knallen?? Komt geen tactiek bij kijken toch ;)
hmmm misschien dat ik daarom zo snel dood ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZFoo
En ik die eeuwige bakbanaan... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
idef1x schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:14:
huh??? tactiek??? WOT is toch gewoon gaan en knallen?? Komt geen tactiek bij kijken toch ;)
hmmm misschien dat ik daarom zo snel dood ben ;)
Dit was een CW (clan wars) battle hè? Dat betekent dus 1 clan tegen een andere clan waarbij beide clans voice communications gebruiken. Oftewel: in een CW battle is er juist sprake van tactiek. De FC (field commander) leidt de battle.

In randoms is het idd meer ieder voor zich, behalve als je in platoon speelt, want dan kan je wel degelijk samen werken en een tactiek bedenken.

[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Size op 25-07-2014 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Size, ik heb nog wel 2 replays voor je. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Oh dat mag natuurlijk ook, ik zet ook graag potjes van anderen online :) Heb ik nog niet gedaan, dus het zou een primeur zijn voor mij, maar heb het wel al eens aangegeven bij sommigen.

Dus stuur maar op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Done, afhankelijk wat voor type commentaar je doet, kan ik ook commentaar geven op hetzelfde filmpje, kijken hoe verschillend we denken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Laatst online: 22:51
solique schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:10:
Heb echt nog wat oefenwerk nodig in de IS7, genoeg schoten bouncen die toch echt wel raak hadden mogen wezen.
Het is inderdaad een echte troll gun, ene moment schiet je alleen tracks kapot van een Batmobiel en andere moment pen je gewoon de zijkant van een E-100 of Maus ook al staat hij iets geangeld.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Weet iemand of er ook filmpjes zijn van clanwars etc? Kan ze tot heden nog niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kepro schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 15:25:
Weet iemand of er ook filmpjes zijn van clanwars etc? Kan ze tot heden nog niet vinden.
Ik heb nog twee filmpjes van tier 8 clan wars van een event een poosje terug.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yRoOaf2rQvk]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cXfaUzOMItU]

[ Voor 7% gewijzigd door User op 26-07-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-07 18:04
http://wotreplays.com/sit...rfboy1999-amx_ac_mle_1948

Carry met me AMX AC 48, bijna klaar met die tank, maar vond het wel een erg leuke tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
T49 light tank met 152mm.. gold rounds hebben 152mm pen en doen 700 damage. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2014/07/sher.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Weekendfilmpje!

Dankzij User heb ik weer wat footage, hier is de eerste replay die hij me toestuurde:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Mr_Size schreef op zondag 27 juli 2014 @ 12:23:
Weekendfilmpje!

Dankzij User heb ik weer wat footage, hier is de eerste replay die hij me toestuurde:

[video]
Ik heb nog wel wat leuke replays voor je liggen als je nog wat wilt hebben;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kom maar op, zoals ik al zeg aan het einde ik ben erg benieuwd naar goede potjes van anderen :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/R9io6QDxuoLFMXViGw7daLvb/thumb.jpg

Datttt team :') :')

edit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GPF38Of5CJEnR5TMANtkxS0l/thumb.jpg

Datttt team :') :') :') :')

edit2: en ook het 3e potje van de dag met de Stuart gaat verloren. WN8 in die 3 potjes? 8K, 4,6K en 6,3K. Waarom mag 1 van die potjes nou niet gewoon een win zijn? Waarom Serb, waarom?

[ Voor 90% gewijzigd door Mr_Size op 27-07-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Kepro schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 15:25:
Hier gewoon een paar random filmpjes.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=S-ES1lVDl3A]

En hier een mooie compilatie van RELIC die een oorlog hadden met The Burning Legion.
Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-07 14:05

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Mr_Size schreef op zondag 27 juli 2014 @ 14:02:
Kom maar op, zoals ik al zeg aan het einde ik ben erg benieuwd naar goede potjes van anderen :)

[afbeelding]

Datttt team :') :')

edit:

[afbeelding]

Datttt team :') :') :') :')

edit2: en ook het 3e potje van de dag met de Stuart gaat verloren. WN8 in die 3 potjes? 8K, 4,6K en 6,3K. Waarom mag 1 van die potjes nou niet gewoon een win zijn? Waarom Serb, waarom?
Wow, krijg je zoveel WN8 met dat ding? :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Vandaag begonnen aan de PzIVH, op weg naar de Tiger I. Ik had eerst besloten om via de DW2 te gaan, tot ik 'm nog 's beter bekeek. De top gun van een heavy op tier 4 hoort toch echt beter te zijn dan die van een tier 3 light. Met de PzIIIA kan ik nu eigenlijk alleen wat leuks doen in tier 3 battles. Om met een marginaal betere gun ook in tier 6 battles te moeten vechten, terwijl je armor ook maar meh is... Ander keertje wellicht, de VK30.01H lijkt me namelijk wel leuk. :P

Anyway, nu de PzIVH. Moet nog even zoeken naar hoe ik hier mee uit de voeten kan. De eerste drie potjes gaven iig aan hoe het zeker niet moet. :+

Vraagje; hoe belangrijk is 6th sense voor jullie? Het is mij duidelijk dat ik nog niet goed door heb waar ik veilig kan staan zonder gespot te worden en ik vroeg me af in hoeverre 6th sense daarvoor een waardevolle leertool is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
TweakJerommeke schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:19:
[...]

Wow, krijg je zoveel WN8 met dat ding? :P :9
Yup, expected dmg ligt volgens mij echt heel laag. Vandaag heb ik in 3 potjes bijna 3K dmg gedaan en dat is vrij veel voor een T4 light ;)
vraagje; hoe belangrijk is 6th sense voor jullie? Het is mij duidelijk dat ik nog niet goed door heb waar ik veilig kan staan zonder gespot te worden en ik vroeg me af in hoeverre 6th sense daarvoor een waardevolle leertool is. :)
6th sense is de belangrijkste perk uit de game, erg belangrijk voor light tanks, medium tanks en TD's. Iets minder belangrijk voor heavies, maar ik heb op vrijwel al mijn crews 6th sense als 1e skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mr_Size schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:40:
[...]

6th sense is de belangrijkste perk uit de game, erg belangrijk voor light tanks, medium tanks en TD's. Iets minder belangrijk voor heavies, maar ik heb op vrijwel al mijn crews 6th sense als 1e skill.
Daar was ik al bang voor. Duurt nog wel een paar potjes voordat ik een crew heb met een skill op 100%. :P
Edit: Positief denken: Ook wel iets om naar uit te kijken. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gaius op 27-07-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Gaius schreef op zondag 27 juli 2014 @ 18:58:
Daar was ik al bang voor. Duurt nog wel een paar potjes voordat ik een crew heb met een skill op 100%. :P
Edit: Positief denken: Ook wel iets om naar uit te kijken. :)
Tja, dat is altijd irritant. Heb mijn franse light/med crew nu ook pas in de 13 90 op 6th sense gekregen, terwijl ik daarvoor de ELC, 12t en de 13 75 dus zonder 6th sense heb moeten rijden. Erg moeilijk soms.. 6th sense is echt ideaal, maar ook zonder die perk weet je meestal wel wanneer je gespot bent. Dat ga je vanzelf leren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op zondag 27 juli 2014 @ 12:23:
Weekendfilmpje!

[video]
Size, als je een mouse-over op de ammo doet zie je precies wat de stats van die granaten zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op maandag 28 juli 2014 @ 08:26:
[...]
Size, als je een mouse-over op de ammo doet zie je precies wat de stats van die granaten zijn. :+
I know, maar dat bedenk ik me dan altijd achteraf :+ Maar ik zei 120 schade gemiddeld geloof ik en het is 110 gemiddeld, dus ik zat er niet ver naast ;)

Heb inmiddels nog 2 andere filmpjes opgenomen (en ook nog jouw Panther filmpje komt er aan), dit keer van dr34m3dd (sepiroth), die komen deze week ergens nog wel langs (en daar gebruik ik wel de mouse-over truc :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Het is weer zo'n dag. Vandaag mag alles...

Victory!
Steppes
KV-1S
Experience received:2.406 ( x2) 31.471
Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "2nd Class"
Repairs: -4 021
Ammunition: -9 225
Total: 18 225 WN8: 2 984 (98)

Victory!
Kharkov
KV-1S
Experience received:1.004 26.445
Battle achievements Mastery Badge: "3rd Class"
Repairs: -4 066
Ammunition: -5 125
Total: 17 254 WN8: 1 953 (74)

Victory!
Widepark
Cromwell
Experience received:2.352 ( x2) 32.223
Repairs: -2 842
Ammunition: -2 600
Total: 26 781 WN8: 6 199 (100)

Victory!
Westfield
M18 Hellcat
Experience received:2.570 ( x2) 33.693
Repairs: -4 250
Ammunition: -3 315
Total: 26 128 WN8: 3 589 (100)

Victory!
Ruinberg
KV-1S
Experience received:1.684 53.088
Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "1st Class"
Repairs: -2 843
Ammunition: -8 200
Total: 42 045 WN8: 5 292 (100)

Eens kijken hoelang dit goed gaat :+

* Edit
Victory! - Hidden Village - KV-1S - Experience received:1.212 - 32.697 - Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "2nd Class"
Victory! - Serene Coast - KV-1S - Experience received:1.702 -48.889 - Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "1st Class"

[ Voor 10% gewijzigd door Plato1989 op 28-07-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Laatst online: 22:51
The RNG sometimes bless you in the morning and curse you in the afternoon...

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Thierry88 schreef op maandag 28 juli 2014 @ 12:43:
The RNG sometimes bless you in the morning and curse you in the afternoon...
Unless you meet artillery in the morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-07 19:40
aarg waar zijn de geld missies wanneer je ze nodig hebt.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Je weet dat je gewonnen consumables kunt inwisselen voor 10k credits?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:11

Edmin

Crew Council

get on my horse!

snowD schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:43:
aarg waar zijn de geld missies wanneer je ze nodig hebt.. ?
Herkenbaar :) Hbe inmiddels een hoop T8/9 tanks vrijgespeeld, maar een zwaar tekort aan credits; vooral doordat ik gestopt ben met Prem account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
PcDealer schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:50:
Je weet dat je gewonnen consumables kunt inwisselen voor 10k credits?
ja weet ik.. maar om nou bijv. 150 large rep-kits te verkopen om 150 K credits te krijgen is me ook een beetje te gek
Edmin schreef op maandag 28 juli 2014 @ 14:54:
[...]

Herkenbaar :) Hbe inmiddels een hoop T8/9 tanks vrijgespeeld, maar een zwaar tekort aan credits; vooral doordat ik gestopt ben met Prem account.
ik gebruik alleen premium wanneer ik dat "win" ... dus FML?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23:12
snowD schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:06:
[...]

ja weet ik.. maar om nou bijv. 150 large rep-kits te verkopen om 150 K credits te krijgen is me ook een beetje te gek
150 large repair kits verkopen is 1500k, niet 150k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:11

Edmin

Crew Council

get on my horse!

snowD schreef op maandag 28 juli 2014 @ 15:06:
[...]

ik gebruik alleen premium wanneer ik dat "win" ... dus FML?
FYL als je inderdaad meerdere trees naar TierX wil brengen. Ik heb daar in ieder geval een stuk minder geduld en tijd voor. Er zijn periodes dat ik veel speel(de) en dus ok premium gebruikte voor de nodige versnelling in credits en XP. Nu doe ik dat niet en is de progressie een stuk trager geworden. Vanaf Tier7 gaat het echt enorm langzaam.

edit:
Wat ook niet helpt is dan hogere Tiers blijven spelen voor de lol. Een paar rondjes in een Tiger2 of Rhm. met hier en daar een prem schot, zorgt echt voor flinke deuken in je portemonnee.

[ Voor 15% gewijzigd door Edmin op 28-07-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 30-06 19:31

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik verkoop ook steeds al mijn premium repair en aid kits, alleen de brandblussers houd ik. Chocolate houd ik ook, maar de anderen verkoop. Alleen op mijn GW type E neem ik dat mee. Daar heb je toch geen brandblusser nodig of eender wat anders...

Als je zoals mij, niet premium speelt brengen die zaken wel lekker op. De laatste maanden toch al 1.5-2 miljoen credits kunnen verzamelen daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
hm.. aight.. ik neem jullie advies/tips..

Sold: Consumables 'Large Repair Kit' successfully sold (153 items).
Received : 1.530.000

Sold: Consumables 'Large First Aid Kit' successfully sold (37 items).
Received : 370.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Kak, koop ik de T34 tank om snel credits en onderzoek op te doen om sneller door de eerste 4 tiers van een line te komen. Kan ik het onderzoek alleen in gold omzetten. :')

Waste of money

[ Voor 96% gewijzigd door Kepro op 28-07-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Kepro schreef op maandag 28 juli 2014 @ 21:48:
Kak, koop ik de T34 tank om snel credits en onderzoek op te doen om sneller door de eerste 4 tiers van een line te komen. Kan ik het onderzoek alleen in gold omzetten. :')

Waste of money
+ je verpest waarschijnlijk de games van andere in tier 8 t/m 10. Dat ook niet vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Hoezo? Heb al tier 8 ervaring met m'n is3? Maar moet nog zeker veel leren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Als je nog niks af weet van experience converten dan lijkt het spelen met een IS3 ook erg onhandig imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik moet voorlopig de deur naar unicumhood maar ff laten varen, laatste paar weken krijg ik mijn stats niet meer omhoog. Misschien focus ik er wel teveel op en ga ik overspannen spelen en domme fouten maken, maar de teams van de afgelopen dagen hielpen ook niet echt mee. RNG lacht me ook al dagen hard uit en als arties je ook nog per se willen weg focussen als je bottom tier bent dan blijft er niet veel meer over. De tendens van de laatste dagen is een beetje: ik speel zo'n 20 potjes per dag. Daarvan zijn 5 goede tot erg goede potten variërend van 3 to 8K WN8. De overige potten zitten echter rond de 1K of lager aan WN8, waardoor ik overall 'verlies' draai op mijn stats.

Vandaag wel weer een leuk potje gespeeld voor op mijn YT kanaal, die viel dus in de categorie van 5 erg goede potjes :+

Ik ga eens even goed nadenken hoe ik mijn spel weer op het niveau van 1 a 1,5 maand geleden kreeg, toen ik ook al rond de 2320 WN8 had. Sinds die tijd nauwelijks gestegen, dus ik doe ergens iets fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Mr_Size schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:43:
Ik moet voorlopig de deur naar unicumhood maar ff laten varen, laatste paar weken krijg ik mijn stats niet meer omhoog. Misschien focus ik er wel teveel op en ga ik overspannen spelen en domme fouten maken, maar de teams van de afgelopen dagen hielpen ook niet echt mee. RNG lacht me ook al dagen hard uit en als arties je ook nog per se willen weg focussen als je bottom tier bent dan blijft er niet veel meer over. De tendens van de laatste dagen is een beetje: ik speel zo'n 20 potjes per dag. Daarvan zijn 5 goede tot erg goede potten variërend van 3 to 8K WN8. De overige potten zitten echter rond de 1K of lager aan WN8, waardoor ik overall 'verlies' draai op mijn stats.

Vandaag wel weer een leuk potje gespeeld voor op mijn YT kanaal, die viel dus in de categorie van 5 erg goede potjes :+

Ik ga eens even goed nadenken hoe ik mijn spel weer op het niveau van 1 a 1,5 maand geleden kreeg, toen ik ook al rond de 2320 WN8 had. Sinds die tijd nauwelijks gestegen, dus ik doe ergens iets fout.
Platoonen, meer damage farmen, meer snipen, minder agressief spelen, maak gebruik van bosjes, platoonen, ik ben wel up voor een t10 platoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Platoonen helpt niet echt, want dat zorgt er niet voor dat RNG ineens aan jouw kant is. Wat het doet is dat je geen 14, maar 12 idioten in je team hebt :+ Maar T10 platoon is altijd goed natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:43:

Volgens Noobmeter loop je inderdaad binnenkort tegen je plafond aan. Ik zou zeggen, doe eens een stuk of 20 potjes in je E5/140 en stuur ze naar mij, zal ik er wel een keertje naar kijken. :+
dr34m3dd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:45:
[...]

Platoonen, meer damage farmen, meer snipen, minder agressief spelen, maak gebruik van bosjes, platoonen, ik ben wel up voor een t10 platoon ;)
Als je platoons nodig bent om een hogere WN8 te krijgen, doe je wat fout. Meer snipen + minder agressief spelen ben ik het ook niet mee eens. Over het algemeen is het juist beter om wat agressiever te spelen. Achter de linies hangen en damage farmen kan iedereen, maar daar win je geen potjes mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
User schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:48:
[...]
Volgens Noobmeter loop je inderdaad binnenkort tegen je plafond aan. Ik zou zeggen, doe eens een stuk of 20 potjes in je E5/140 en stuur ze naar mij, zal ik er wel een keertje naar kijken. :+

[...]
Als je platoons nodig bent om een hogere WN8 te krijgen, doe je wat fout. Meer snipen + minder agressief spelen ben ik het ook niet mee eens. Over het algemeen is het juist beter om wat agressiever te spelen. Achter de linies hangen en damage farmen kan iedereen, maar daar win je geen potjes mee.
Vandaar platoons, hij heeft de games waar ie maar 1k WN8 heeft. Dit zijn dus uitermate slechte potten. Minder agressief spelen+snipen zorgt er dan echt voor dat je niet snel dood gaat . en toch nog makkelijk aan 1.5-2k wn8 komt.
Met platoons wordt je als je agressief speelt nog redelijk sommige acties vergeven omdat je weet dat er 2 mensen achter je staan.

Vergeet niet: Je hebt snipen en snipen. Ik zelf snipe veel in het begin om daarna HP over te houden om GOED agressief te spelen en daarmee win ik potten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dr34m3dd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:56:
[...]

Vandaar platoons, hij heeft de games waar ie maar 1k WN8 heeft. Dit zijn dus uitermate slechte potten. Minder agressief spelen+snipen zorgt er dan echt voor dat je niet snel dood gaat . en toch nog makkelijk aan 1.5-2k wn8 komt.
Met platoons wordt je als je agressief speelt nog redelijk sommige acties vergeven omdat je weet dat er 2 mensen achter je staan.
Dat hij potten heeft met maar 1k WN8 betekend dat hij soms behoorlijke fouten maakt. Door een platoon gaat hij zich juist niet realiseren dat hij wat fout doet, omdat hij gecarried wordt door z'n platoon. Als hij solo keer op keer dezelfde fout maakt krijgt hij door dat hij wat fout doet. Blijkbaar weet ie niet precies wat ie fout doet, dus komt ie hier. Zijn doel is om zelf beter te worden, niet om door een platoon gecarried te worden.
Vergeet niet: Je hebt snipen en snipen. Ik zelf snipe veel in het begin om daarna HP over te houden om GOED agressief te spelen en daarmee win ik potten.
En je hebt agressief spelen en agressief spelen. Als ik er voor kan zorgen dat mijn teamgenoten minder schade pakken door de vijand in een hoek te drukken en eventueel wat HP verlies, so be it. Ik heb liever levende teamgenoten dan dode teamgenoten. Gaan staan snipen betekend in regel dat je teamgenoten de klappen opvangen terwijl jij had kunnen voorkomen dat ze damage pakten door de tegenstanders in de verdediging te drukken. Afwachtend spelen betekend in regel dat de tegenstander zijn tactiek op jou forceert, terwijl je juist het tegenovergestelde wil hebben.
Sure, je kant best damage uitdelen door te snipen, maar er is voor de vijand dan meestal geen fysieke aanwezigheid van een tank die ze tegenhoud. Spelers zullen makkelijker op 2 tanks + een sniper inrijden dan 3 tanks zonder sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
dr34m3dd schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:40:
Als je nog niks af weet van experience converten dan lijkt het spelen met een IS3 ook erg onhandig imo
Leg uit? Misschien zie ik wel iets helemaal over het hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ok, even los van de discussie of platoonen helpt voor je WN8, ik zal 2 voorbeelden geven van het soort kansloze potjes dat ik vanavond speelde.

1. Ik kwam met de WTF E 100 (platoonmaat in Obj 268) op Arctic Region terecht, zuidelijke spawn. 3 arties, dus oppassen. Wij hadden bijna geen heavies in ons team, dus richting D9 is een slecht plan want geen cover en een waarschijnlijke push van hun heavies (dat gebeurde ook). Dus maar richting C2. Wordt ik halverwege al gespot door een Obj 140 die me ook meteen dmg doet. Dus maar terug gezakt, want ik moest nog een heel stuk naar C2, en dat is allemaal open terrein (3 arties!). Toen ik safe stond in onze basis was ik net herladen (want fkin 1min) en stonden we al 1-5 achter doordat zij meer heavies hadden en keihard konden pushen. Ik denk, ik ga nog maar ff in base staan, kan ik wellicht nog 2 clips dmg dealen. 1e clip: 1e schot mis, volledig geaimed: shell drop, 2e schot: raak, 3e en 4e schot: bounce (gemikt op T57 hvy onderplaat btw), 5e schot vliegt de shell over hem heen. Zucht, dan maar reload.
In de bijna 1 min reload wordt de rest van ons team volledig in de pan gehakt. Ik sta achter een rots iig arty safe, dus kan nog 1 clip dmg doen. Maar ja, er staan 7 tanks bij me. Gevolg: nog 2 schoten kunnen doen en totaal iets van 1,3K dmg.

Heb ik nou echt iets fout gedaan die pot? Lag m.i. ook wel erg aan falende MM, ons team kwam echt heavies te kort. En op zo'n open map met 3 arties is de WTF echt geen leuke en makkelijke tank om te spelen.

2. Ik zit in een KV1, heb een KV 220 en een T49 in me platoon. Uiteraard dik bottom tier, op Mountain pass zuidelijke spawn (met afstand de beste kant). Dus je wil zsm naar de J2 regio, maar ja, uber trage tanks. Wij hadden 4 T7's, allemaal meds. Zij hadden 4 T7's, allemaal heavies en veel betere spelers. Het resultaat laat zich raden: kansloos verloren, terwijl we de veel betere kant hadden. Maar wat moet je dan, in een KV1? De canyon weg op? Richting brug? Lijkt me toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
En als je nu eens wel naar D9 was gegaan? Had de vijand dan wel gepushed? Of zouden ze bij het zien van een grote boze WTE niet pushen omdat die grote boze WTE zoveel pijn doet? Het is dus niet direct een kwestie van: Wat wil de vijand doen en hoe reageer ik daar op, maar van: Wat wil de vijand gaan doen en hoe zorg ik er voor dat ze hun plannetje niet gaan uitvoeren?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.