Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 43 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 36.567 views

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 14:34
User schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:27:
En als je nu eens wel naar D9 was gegaan? Had de vijand dan wel gepushed? Of zouden ze bij het zien van een grote boze WTE niet pushen omdat die grote boze WTE zoveel pijn doet? Het is dus niet direct een kwestie van: Wat wil de vijand doen en hoe reageer ik daar op, maar van: Wat wil de vijand gaan doen en hoe zorg ik er voor dat ze hun plannetje niet gaan uitvoeren?
Tja, wellicht had het gewerkt ja. Maar zelfs als ik dan succesvol mijn 1e clip had kunnen legen, was ik daarna vermoedelijk wel weg gefocust, want er is daar verder weinig cover.

Maar goed, mijn 'skill' cap ligt rond de 2,7K WN8, want mijn recent stats zijn heel lang rond die waarde geweest. Ik heb nu even een wat mindere periode, ook qua RNG en geluk dat niet echt meezit.

Even heel wat anders en veel leukers: ik heb jouw Panther pot op YT gezet ;)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:51

PcDealer

HP ftw \o/

Ik ben geen tomaat meer! :)
oOo

LinkedIn WoT Cash Converter

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-05 20:57
http://imgur.com/1NozeA5 Blijft soms nog leuk dit.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Mr_Size schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:31:
Even heel wat anders en veel leukers: ik heb jouw Panther pot op YT gezet ;)

[video]
Ahem, die replay is toch echt op de nieuwe versie van Arctic Region. :X

• Mr_Size
Ik zie het nu ook ja, dikke faal van mijn kant weer 8)7 zat te kijken in die replay: is dit nou nog de oude versie? daarom stop ik ook ff met praten. Maar ik zie het nu ook, t is gewoon de nieuwe. Je ziet het al aan de minimap, echt dom van me. :F

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05 14:25
Mr_Size schreef op maandag 28 juli 2014 @ 22:43:
Ik ga eens even goed nadenken hoe ik mijn spel weer op het niveau van 1 a 1,5 maand geleden kreeg, toen ik ook al rond de 2320 WN8 had. Sinds die tijd nauwelijks gestegen, dus ik doe ergens iets fout.
Probeer eens minder tanks door elkaar te spelen. Toen ik vorige week de Carnaervon aan het grinden was speelde ik de ene super pot na de andere, met als beste een avond met 17 potjes er op met een WN8 van net geen 4k!! Je voelt de tank beter aan kwa snelheden, reload times, speelstijl, ... Nu ben ik weer verschillende tiers en types (en stock tanks...) door elkaar aan het spelen en gaat het weer een PAK minder...

Speel ook even enkel tanks die je met plezier speelt, niet omdat je ze wil grinden. In een tank die ik aan het grinden ben heb ik altijd het gevoel te moeten pushen om zoveel mogelijk damage te doen om zoveel mogelijk xp te krijgen... in een stock tank loopt dat dikwijls slecht af... Nu met die 2x crew xp bonus was het toch een goede moment om nog eens was classics te spelen.

Nu mik ik wel naar de 2-2.2k WN8 om tevreden mijn avond af te sluiten en jij doet daar liefst nog 500 tot 700bij... maar ik denk toch dat het een simpele maar waardevolle tip kan zijn ;)

• Mr_Size
Hmm goede tip, hoewel ik niet echt veel grind momenteel. Alleen de Panther II (bijna klaar), de IS3, de amx 1390 en de m5 Stuart. Hiervan zorgt alleen de 13 90 voor wat lagere wn8, rest gaat eigenlijk prima. Andere tanks speel ik voor fun (e5, conqueror, Hellcat, t54) en dat zijn normaal gesproken ook tanks waarin het prima gaat. Daarom vind ik het ook zo raar dat het de laatste tijd overall minder gaat. Ik speel namelijk niet echt anders en ook de type tanks die ik speel blijven hetzelfde. Maar misschien helpt het idd als ik bijv wat meer IS3 ga spelen.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Stuart is grappig: een prima light in bottom tier matches. Bino en cammonet erop en light them up dan maar. Ik heb een voor mij goede winrate van 52,86% op dat ding over 210 potjes.

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:45
Na een dipje in hoeveel zin ik had om te spelen begint het nu toch weer te kriebelen. Binnenkort weer eens opstarten denk ik :)

• Mr_Size
perpixel schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 09:51:
Na een dipje in hoeveel zin ik had om te spelen begint het nu toch weer te kriebelen. Binnenkort weer eens opstarten denk ik :)
Goed plan d:)b Wellicht kunnen we weer good old stronk platoons maken voor de echte carries ;)

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03 11:36

Plato1989

Amused to Death

Nieuwe video!

[YouTube: http://youtu.be/slTteFRZzos]

Hij is maar kort want de camera mod hield ermee op. Geen idee waar het aan kan liggen, hij werkt simpelweg niet meer. Res-mods al weggegooid, modpacks opnieuw geinstalleerd, helpt allemaal niets.

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:32

Ed_L

Crew Council
Kepro schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:10:
[...]

Leg uit? Misschien zie ik wel iets helemaal over het hoofd
Er zijn hier zeloten die menen dat een prem T8 kopen een grote zonde is voor iedereen die nog geen 1000 potten in een andere Tier8 hebben zitten. De grote reden die ze aandragen is dat jij door je gebrek aan ervaring op hogere Tiers je teamgenoten meer in de weg zit dan wat anders.

Er was een tijd dat ik het daar wel mee eens was. Echter, het enorme aantal idioten dat ik in reguliere tanks op Tier 8 en hoger voorbij zie komen, geven me de indruk dat een dergelijke druppel niet opweegt tegen de gloeiende plaat.

En vwb dat XP conversie systeem. Ik weet ook nog steeds niet hoe het precies zit. De redne daarvoor is simpel: Dat verdomde geklik in de garage en geschuif met bemanningen interesseert me werkelijk de rozen. Ik wil gewoon lekker knallen (en met een 1800WN8 over de laatste 1500 potten, gaat dat prima).

• psychoclown
  • Laatst online: 26-05 15:43
User schreef op maandag 28 juli 2014 @ 23:27:
En als je nu eens wel naar D9 was gegaan? Had de vijand dan wel gepushed? Of zouden ze bij het zien van een grote boze WTE niet pushen omdat die grote boze WTE zoveel pijn doet? Het is dus niet direct een kwestie van: Wat wil de vijand doen en hoe reageer ik daar op, maar van: Wat wil de vijand gaan doen en hoe zorg ik er voor dat ze hun plannetje niet gaan uitvoeren?
Aansluitend hierop, zorg dat je vooruit kijkt en bedenk wat de tegenstanders gaan doen (of zouden moeten doen) en probeer dat (deels) te verijdelen. Ergens op reageren betekent vaak dat je al te laat bent, je moet de tegenstanders een stap voor zijn. Dat zie je ook terug als je met mediums snel een chokepoint pak in het begin van de match en vervolgens ergens anders helpt, vaak creëer je dan al een (kleine) voorsprong binnen een pot.

Wellicht dat ik dit weekend weer wat video's kan opnemen en wat potjes kan spelen, net een weekje er tussenuit geweest en het wordt wel weer eens tijd voor wat kijk-/speelplezier ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Inrage
Helaas weer geen credit missies voor volgende maand & volgend weekend. Wel veel crew xp boosts en die zijn hoewel ze minder opvallen ook leuk meegenomen. Zeker als je een paar tanks staan hebt waar je 6th sense nog op moet halen! :)

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Dus... de Lorraine en de T92 zeiden tegen ons dat wij moesten leren om te spelen... Ok... Sorry dat wij zowat de enige waren die de intentie hadden om te winnen :F

Stichting Hobbyserver

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:21

wontcachme

You catch me? No you wont

Het is vandaag weer een geweldige dag in de type 59....

Game 1: na 2e shot ontvangen gelijk dubbele ammorack
Game 2: sta een M4A3E2 ofzo te facehuggen, wordt beschoten voor 1040 + 3 modules + 2 crew door mijn eigen arty
Game 3: 2x in de fik geschoten door een stock is3 in 2 schoten.....

wn8 laatste 1000 battles is 4000+, vandaag 1200 :'( :'(

[Voor 9% gewijzigd door wontcachme op 29-07-2014 19:40]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Ja, het is afstrafavond. Met mijn Tier7's kom ik in T9 battles. Met de Tier8 in T10.... en niks anders dan 30-pct. winkans.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Wat is dit voor neptitel?
Inrage schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:57:
Helaas weer geen credit missies voor volgende maand & volgend weekend. Wel veel crew xp boosts en die zijn hoewel ze minder opvallen ook leuk meegenomen. Zeker als je een paar tanks staan hebt waar je 6th sense nog op moet halen! :)
Je kunt consumables winnen heur.

[Voor 49% gewijzigd door PcDealer op 29-07-2014 20:21]

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:06

Rianata

Have you played Atari today?

Goedendag u allen... ik ben terug van vakantie, maar nog niet weer gespeeld... wellicht wacht ik nog even tot morgen, dan komt 9.2 toch? Begint al wel flink te kriebelen, maar net als met veel dingen is uitstellen soms best prettig :X

Maar even een potje van voor mijn vakantie voorzien van commentaar en op Youtube geschoten. Hopelijk kunnen jullie hem waarderen:

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• Joindry
  • Laatst online: 08:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

The luck op die M103 :) omg, 0 crit, bounce en ram overleefd met 16 HP :,)
Ik hou er trouwens niet van, van die ISU en zelfs de object 704 niet. Zijn me te lomp en traag, niet mijn stijl.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
noobmeter is niet meer helaas :(

• User
  • Nu online
bobsquad schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:08:
noobmeter is niet meer helaas :(
Wut.

• Hazeldinho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-05 20:03
ik ben sinds kort (eergister ) weer begonnen met spelen :D! zijn er echt mods die ik nodig heb? of die het spel leuker maken? zoals sounds e.d.?

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-05 22:12
http://www.isitdownrightnow.com/noobmeter.com.html

Ze stoppen of hebben hun domeinnaam niet op tijd verlengd. Het laatste lijkt me het meest waarschijnlijk.

[Voor 24% gewijzigd door Maxiootje op 30-07-2014 00:08]

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-10-2022
Hazeldinho schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 21:30:
ik ben sinds kort (eergister ) weer begonnen met spelen :D! zijn er echt mods die ik nodig heb? of die het spel leuker maken? zoals sounds e.d.?
Gnomefather gun en sound mods zijn goed, en zelf gebruik ik de mod van p0st

• User
  • Nu online
Noobmeter gaat voorlopig hier verder. :)

• wsLy
FTR:

Hello everyone,

you might or you might not have heard, but after yesterday’s 9.2 introduction, Russian servers melted down (lags, crashes) and the Stronghold mode had to be temporarily disabled (compensations will be issued to RU players). As far as I know, currently, they are working on a hotfix. This however means that I have no idea when exactly will patch 9.2 come, could be today, tomorrow or after the issue is completely fixed.

Stichting Hobbyserver

• Inrage
not so Stronk!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Zo na een paar maanden wat minder wot weer begonnen en eindelijk de FV4202 unlocked.

Volgens mij hadden ze goede mm vergeten aan te zetten voor deze tank. Van de eerste 10 potjes slechts 2 gewonnen. Gelukkig is mij crew nu weer 100% en gaat het al een stuk beter.

Shuttle st20g5

• wontcachme

wontcachme

Knowuse schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:48:
Zo na een paar maanden wat minder wot weer begonnen en eindelijk de FV4202 unlocked.

Volgens mij hadden ze goede mm vergeten aan te zetten voor deze tank. Van de eerste 10 potjes slechts 2 gewonnen. Gelukkig is mij crew nu weer 100% en gaat het al een stuk beter.
Ken het. Mijn winrate op die tank is 50% met gewoon goede dmg terwijl ik op andere tanks 65%+ winrate haal. Op een of andere manier mag ik niet normaal winnen met deze tank. Staat daarom sinds 9.0 in mijn garage te verroesten tot een buff (die in 9.2 komt) of de vervanger.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik speel met nieuwe tanks vaak slechter in het begin dan met de tier er voor. Kan het niet zijn dat je je nog moet inspelen?

• wsLy
wontcachme schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:57:
[...]

Ken het. Mijn winrate op die tank is 50% met gewoon goede dmg terwijl ik op andere tanks 65%+ winrate haal. Op een of andere manier mag ik niet normaal winnen met deze tank. Staat daarom sinds 9.0 in mijn garage te verroesten tot een buff (die in 9.2 komt) of de vervanger.
Dat heb ik ook gehad met bepaalde tanks, de Object 140 bijvoorbeeld in het begin. 3,5k average damage in de eerste 30 battles en een winrate van 30-40% :')

Stichting Hobbyserver

• wsLy
Even een dubbele post. RNGsus heeft mij geprezen... Ik heb alle 10 battles gewonnen en er 9 overleeft en allemaal met minimaal 1500 damage, en vaak boven de 2k zelfs..., in mijn black prince. Wat heb ik gedaan? Nou in de chat had ik getypt: #YoloSwag360NoScope420BlazeIt4Gsus

Blijkbaar heeft dat geholpen :D

Stichting Hobbyserver

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
wsLy schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:49:
Even een dubbele post. RNGsus heeft mij geprezen... Ik heb alle 10 battles gewonnen en er 9 overleeft en allemaal met minimaal 1500 damage, en vaak boven de 2k zelfs..., in mijn black prince. Wat heb ik gedaan? Nou in de chat had ik getypt: #YoloSwag360NoScope420BlazeIt4Gsus

Je moet meteen een staatslot kopen.

Ik heb vaak zat met dat ding gehad dat ik op een flank zat, waarbij ik dan maar een of twee tegenstanders tegen kwam. Je bent veel te traag om van flank te wisselen. Dus je moet geluk hebben om genoeg tegenstanders af te kunnen schieten.

• wsLy
Ryack schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:08:
[...]

Je moet meteen een staatslot kopen.

Ik heb vaak zat met dat ding gehad dat ik op een flank zat, waarbij ik dan maar een of twee tegenstanders tegen kwam. Je bent veel te traag om van flank te wisselen. Dus je moet geluk hebben om genoeg tegenstanders af te kunnen schieten.
Ja dat is waar. Ik ben bijna aan het einde van de grind en ik heb veel leuke, maar ook veel frustrerende momenten gehad. Nog 9k tot de Caernarvon, dat doe ik morgen wel. Vandaag geen tijd meer voor :)

Stichting Hobbyserver

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-05 14:48

Ereaser

XBL: Ereaser NL

wsLy schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 13:49:

Sinds wanneer heeft WoT cheat codes? :+

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Terug van vakantie, dus na een pauze van ongeveer 2 weken weer eens WoT gespeeld. Wat ik allemaal heb meegemaakt in 11 battles:
  • TK
  • bots
  • geklaag
  • persoonlijke bedreigingen (wel niet tot mij gericht, maar toch)
  • arty die suicide omdat ze op het punt staan te verliezen
  • uit positie geduwd worden door "teammates"
  • nog meer bedreigingen
  • failplatoons (ja, die Churchill I in een T10 battle gaat ons echt helpen)
  • ...
WoT heeft toch zo'n aangename community :)
En blijkbaar heb ik het nog niet goed gemaakt met MM/RNGesus. 5 battles met de Panther II gespeeld, welke voor zijn tier al niet goed is, allemaal in T10 battles -O- .
En dan nog de ST-I, ik wou er terug met een goed gevoel aan beginnen, maar vind het stuk schroot nog zwakker dan voordien.

1600 WN8, hooray...

• Inrage
seriouzz schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 14:47:
WoT heeft toch zo'n aangename community :)
Probeer anders eens League of Legends >:)

• seriouzz
Inrage schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 16:46:
[...]

Probeer anders eens League of Legends >:)
Ik heb al vaak gehoord dat het daar nog erger is (wat redelijk moeilijk voor te stellen is :) )
Sold:
'ST-I' successfully sold. Received credits: 1.780.500.
Ik ben echt klaar met die tank, ik begrijp echt niet wat anderen goed vinden aan dat stuk schroot (wanneer je ook met een E-75 kan spelen).

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ik ben niet vooruit te branden in de D.W.2. tank.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kepro schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:11:
Ik ben niet vooruit te branden in de D.W.2. tank.
Daar was ik ook bang voor, dus ben ik nu ipv daarvan met de PzIVH bezig. Het ding lijkt wel een shell-magnet. :D Daar maak ik mezelf ook schuldig aan als ik in een potje een andere PzIVH zie, je hoeft niet te mikken op weak spots, je pent toch wel bij die tank.

Toch af en toe goeie potjes (nou ja, voor mij dan, 1500-2000 WN8), maar ook regelmatig 0 dmg potjes. Wellicht dat het iets beter gaat als ik de derp-gun heb. Al komen de 0 dmg potjes natuurlijk niet door de gekozen gun, maar door m'n speelwijze. Als je ergens wordt gezien waar je niet snel dekking kunt zoeken ben je het haasje.

• Mr_Size
Wegens internet problemen later dan gepland, maar woensdag = YT dag :)

dit keer een replay van Sepiroth (dr34m3dd) in zijn Obj 140.

edit: YT zegt :N Het verwerken van de video duurde fkin lang, dus het publiceren is niet gelukt. Morgen nog maar eens proberen :')

[Voor 33% gewijzigd door Mr_Size op 31-07-2014 00:18]

• Rianata

Rianata

[b]Mr_Size schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:43
edit: YT zegt :N Het verwerken van de video duurde fkin lang, dus het publiceren is niet gelukt. Morgen nog maar eens proberen :')
Ik heb hem net gekeken op YT! 8)7

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-05 14:05
Nou Size, als ik 't mag opnemen voor de T57... Ik vind niet dat deze persoon aan het zeiken is, puur die situatie bekijkend is het een vrij unieke keuze dat hij niet geholpen wordt. Onze Object 140 rijder zou moeten weten dat hij die BC nooit achterhalen zal en kan duidelijk zien dat de T57 in problemen gaat komen. Het is op dat moment een keuze niet terug te rijden, ik durf dat best egoïstisch te noemen. Dat is uiteraard prima, maar je speelt wel met mensen en ik denk dat de T57 (op dat moment meer damage gedaan dan Sepiroth) best een sarcastisch bedankje mag typen.

Verder is elk potje natuurlijk weer compleet anders, maar mijn ervaring is dat je meestal beter af bent om in end-game je medespelers te blijven ondersteunen dan op eigen houtje dingen te gaan doen. Mooi voor Sepiroth dat het goed uitpakt en dat de TDs hem het initiatief lieten nemen, maar ergens denk ik dat het vaker fout dan goed gaat.

Puntje: Is dat op 4:40 niet een arty shell? En vrij zeker dat wanneer de E5 aangevallen wordt ook een arty shell voor 'm landt :).

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
wontcachme schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 09:57:
[...]

Ik moet even terugnemen dat het al beter ging, vandaag 1 potje gewonnen en de rest allemaal verloren met deze tank. Nog zo'n dag en ik stop hem ergens ver weg achter in de garage tot de Action X Centurion komt.

Het valt me wel op dat er weer ontzettend veel arties zijn, dat maakt het er voor mij persoonlijk niet leuker op.

Shuttle st20g5

• J0rn
En 9.2 komt eraan vandaag:
You will be able to experiment with all of this new content once the new update is implemented in the game. In order to make the changes, the game server will be undergoing maintenance on 31 July from 06:00 to 13:00 CEST (UTC+2).

http://worldoftanks.eu/en.../version-92-announcement/

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 20:48

solique

Music Maniac

Soms heb je van die heerlijke teamgenoten.

Ik in mijn jagdtiger houdt een complete flank tegen en weet deze te winnen doordat er na veel gevraag over chat wat teammaten gingen flanken.
Ik als enige zie dat andere flank gevallen is, ping de map meerdere malen en neem wat meer cover omdat ik verwacht dat ze vanaf de andere kant gaan schieten, dit gebeurd mijn teammaten blijven in het open veld staan en worden stuk voor stuk weg geschoten waardoor ik samen met een scout over blijf.

De scout had nog niets toegevoegd aan de match dus meesten zullen kunnen raden wat scout ging doen.
Laat mij alleen en rijdt hun cap in terwijl er 5 tanks van hun team al in onze base staan.

En mijn team maar ragen op mij dat ik niet snel genoeg terug was gegaan en een decap had gedaan waardoor de pot een loss werd.

Dan doe je 3.5k damage wn8 van 3k, alleen heb je het idee dat je team het weer eens vergooid heeft. :F

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Yozzman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-07-2019

Yozzman

meer MAN dan yozz

50% win en 800 WN8 gisteren...

Low bobs in arty met lucky shots, MM fail, lemmingtrains, bots etc etc.
Begin echt genoeg van de randoms te krijgen :(

http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zat op 44,44% Volgens mij zat ik op 55% (was de dag er voor (53,49%)) win met een WN8 van 1113. Ik kan niet klagen. Ook nog 150k netto credits verdiend en voor de tweede keer in mijn leven boven de 1M silver :)

Noobmeter is weer online op de bekende plek 8)7

[Voor 45% gewijzigd door PcDealer op 31-07-2014 10:03]

• wontcachme

wontcachme

Moet denk ik toch meer gaan bidden naar de RNGesus, want gisteren was die niet blij met mij. Tijdens CW in de 50B heb ik 17 shells afgevuurd waarvan er 6 de target raakten maar 4 schade deden. En het erge? Alle schoten waren geaimed, geen blind shots en op zijkanten van batchats/STB-1's.........

Ben nog steeds westfield aan het afzoeken waar in vredesnaam die 11 shells zijn gebleven :+ :+

• J0rn
wontcachme schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:03:
Ben nog steeds westfield aan het afzoeken waar in vredesnaam die 11 shells zijn gebleven :+ :+
Misschien een ideetje voor een nieuwe spelmodus ;)
Met lights rondcrossen om verlorengaande shells op te pikken.
van ftr - 9.3 should also introduce new fun mode (SS: as in, stuff like the soccer mode)

• User
  • Nu online
Patch valt te downloaden via de launcher. :)

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Plato1989 schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:59:
[...]

Hmm, in de PC-versie geen ervaring ermee. Op mijn Blitz account wel. Geweldige tank! Ik ervaar het alleen andersom, namelijk dat het merendeel op mij bounced. Beste tactiek is om wat achter te blijven en vanaf daar te gaan schieten. Zijn er nog meer mensen hier die WoT Blitz spelen? Ik zoek nog mensen om mee te platoonen van tier 3/4 t/m tier 8.

Los daarvan, nieuwe video :+
Beetje laat, maar hier! Speel dagelijks WoT Blitz. Inmiddels in bezit van Ram II, Panther, VK 30.02 M.
Ben bezig om de USA heavies te unlocken, wordt alleen knettergek van de M3 Lee, ik haat tanks zonder turrets.
Ign Angeloonie

[Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 31-07-2014 10:10]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• J0rn
M3 Lee is sowieso een stomme tank :o

• Rianata

Rianata

Riegah schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 02:31:
Nou Size, als ik 't mag opnemen voor de T57... Ik vind niet dat deze persoon aan het zeiken is, puur die situatie bekijkend is het een vrij unieke keuze dat hij niet geholpen wordt. Onze Object 140 rijder zou moeten weten dat hij die BC nooit achterhalen zal en kan duidelijk zien dat de T57 in problemen gaat komen. Het is op dat moment een keuze niet terug te rijden, ik durf dat best egoïstisch te noemen. Dat is uiteraard prima, maar je speelt wel met mensen en ik denk dat de T57 (op dat moment meer damage gedaan dan Sepiroth) best een sarcastisch bedankje mag typen.

Verder is elk potje natuurlijk weer compleet anders, maar mijn ervaring is dat je meestal beter af bent om in end-game je medespelers te blijven ondersteunen dan op eigen houtje dingen te gaan doen. Mooi voor Sepiroth dat het goed uitpakt en dat de TDs hem het initiatief lieten nemen, maar ergens denk ik dat het vaker fout dan goed gaat.
Ik had exact hetzelfde gevoel als Riegah (sorry dr34m3dd), veel egoïsme in deze game. Desalnietemin een mooi resultaat.

• Ryack
Ramius23 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:23:

Je bent niet alleen. :) Gisteren met moeite 50% weten te halen.

Ik ben de engelse medium en heavy lijnen aan het volgen. Normaal gesproken gaat het best goed met die tanks maar gisteren was het verlies op verlies. Op een bepaald moment stond ik op 12 gespeeld, 2 draws en 2 gewonnen.
De verlies reeks waren bijna allemaal matches met tussen de 44% en 28% winst kans. Als je dan zelf ook nog eens slecht speelt dan gaat de lol er heel snel vanaf. Krijg je een pot tussendoor met 61% winst kans en denk je "eindelijk het is zover", zie je je halve team naar voren rijden in het open en afgemaakt worden. Einde van de avond kreeg ik wat meer 50% matches en ging het wat beter. :)

Anoniem: 550886

Mr_Size schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:43:
Wegens internet problemen later dan gepland, maar woensdag = YT dag :)

dit keer een replay van Sepiroth (dr34m3dd) in zijn Obj 140.

Leuk filmpje om te zien, voorzien van prima commentaar.
wat betreft de reacties hier, ik voel er wel wat voor dat hij die arty ging halen, kans is natuurlijk groot dat de arty hem gaat proberen uit te schakelen, aangezien ze nog maar met zn 2en over waren. Om nou t zeggen dat het egoistisch is, gaat me t ver.

Wat betreft dat schot in het begin op de friendly BC, vind ik dan weer minder, nergens voor nodig, + de BC stond daar, en dit lijkt meer op een plek op eisen.( iets wat naar mijn idee te vaak gebeurt in WoT )
Ramius23 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:23:

Randoms solo, is echt vreselijk, op dit moment is heel mijn clan ook praktisch dood, vanwege de vakantie, dus platoonen zit er niet echt in, maar je word echt gek van de teams, en dat gaat irriteren, dus ga je nog slechter spelen, enz enz.

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 550886 op 31-07-2014 11:45]

• J0rn
9.2 servers zijn inmiddels weer online.
We kunnen/mogen weer

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-05 11:27
Nu nog even de mods installeren, die ik tijdens de download van de patch opgezocht heb.
En dan kunnen we weer.

• Rianata

Rianata

OMC is al geupdate qua installer, maar nog niet alle gewenste onderdelen zitten erin, zoals laatste xvm versie en session statistics.

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Even de patchnotes doorgenomen:
http://worldoftanks.eu/en...e-notes/release-notes-92/
En de rework aan GER tanks is enorm vergeleken bij de rest. De VK45.02B krijgt een leuke +

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
J0rn schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:07:
Misschien een ideetje voor een nieuwe spelmodus ;)
Met lights rondcrossen om verlorengaande shells op te pikken.
van ftr - 9.3 should also introduce new fun mode (SS: as in, stuff like the soccer mode)
Nog een idee voor een spelmodus welke tegenwoordig ook overal in andere games zit, "Zombiemodus"..
Ooowww wacht die zit er al in sinds 7.x... 8)7
Angeloonie schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 10:10:
Beetje laat, maar hier! Speel dagelijks WoT Blitz. Inmiddels in bezit van Ram II, Panther, VK 30.02 M.
Ben bezig om de USA heavies te unlocken, wordt alleen knettergek van de M3 Lee, ik haat tanks zonder turrets.
Ign Angeloonie
Dit keer niet zoveel meer teamkillen en de fun in blijven zien van de game beloofd? :+

Star Citizen referralcode

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ShockWave schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:06:
[...]

Dit keer niet zoveel meer teamkillen en de fun in blijven zien van de game beloofd? :+
Lol :P Sowieso is het 10x meer casual op de iPhone, maar ik teamkill af en toe nog wel, maar enkel wanneer iemand anders mij gaat zitten beschieten, of dat er weer een mafkees een platoon met een T1/2 doet in een T7/8 game. :F

Maar goed, noobniveau op Blitz is in de lagere klassen echt absurd. Lemmingtrains galore en zo veel figuren die in het vlakke veld blijven staan...

[Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 31-07-2014 14:22]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Je bent ook op de hoogte dat teamdamage tegewoordig wordt bijgehouden en bij teveel damage je eerst een ban krijgt van een dag welke in verschillende stadia op kan lopen tot uiteindelijk een permaban van je account.....
Om de grens weer gelijk te trekken staat er weer een x aantal dmg tegenover die je moet doen op de enemy en die is niet gelijk aan de gedane dmg op je friendlies, reken op een veelvoud ervan
Zelfs platoondamage wordt tegenwoordig meegerekend.
Of dit ook zo is bij WoTBlitz weet ik niet maar wees gewaarschuwd...

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ShockWave schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:24:
Je bent ook op de hoogte dat teamdamage tegewoordig wordt bijgehouden en bij teveel damage je eerst een ban krijgt van een dag welke in verschillende stadia op kan lopen tot uiteindelijk een permaban van je account.....
Om de grens weer gelijk te trekken staat er weer een x aantal dmg tegenover die je moet doen op de enemy en die is niet gelijk aan de gedane dmg op je friendlies, reken op een veelvoud ervan
Zelfs platoondamage wordt tegenwoordig meegerekend.
Of dit ook zo is bij WoTBlitz weet ik niet maar wees gewaarschuwd...
Dat is niet zo spannend denk ik :P Doe genoeg damage:

(gemiddeld 50% van de potjes eindigt zo)

Het is niet zo dat ik elke dag iemand teamkill, in een maand misschien 3x ofzo :P

[Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 31-07-2014 14:27]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Angeloonie schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:15:
[...]

[...], maar ik teamkill af en toe nog wel, maar enkel wanneer iemand anders mij gaat zitten beschieten, of dat er weer een mafkees een platoon met een T1/2 doet in een T7/8 game. :F
Wacht even: jij teamkilled alleen omdat er een I in een platoon zit :?

Update van de WoT Wargaming Cash Converter: https://docs.google.com/s...xlMnBFLUZNVVpxX0I5UzNpQUE
O.a. World of Warplanes toegevoegd.

[Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 31-07-2014 14:33]

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PcDealer schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:33:
[...]

Wacht even: jij teamkilled alleen omdat er een I in een platoon zit :?
Óf omdat ze op mij schieten.

Een T1 of T2 heeft niets te zoeken in een T6/7 game met een T7 in een platoon. Dat slaat nergens op en je staat direct met 1-0 achter.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Leuke birthday special met weer een nieuwe gifttank... :)
Heb alle gifttanks nog steeds in de garage staan dus deze kan er weer bij...

http://worldoftanks.eu/en...special-anniversary-2014/

Voor wie er niet opkan vanwege blokkade op het werk..
Commanders,

This weekend is very special for our company because it marks another year of our presence in the video game industry! For 16 years we have continued delivering legendary games and, with your support, we will continue doing so for even longer! In order to celebrate our birthday and also give you, our great community, a big thank you, we have prepared a very special event for you to enjoy! We have also prepared 3 special Premium Shop packages especially for this occasion, so be sure to check them out as well!

From Friday 1 August at 07:10 until Monday 4 August at 07:00 CEST (UTC +2) roll into battle and enjoy the following in-game bonuses:

Gift Tank: Type 94-97 Te-Ke
One does not simply celebrate a birthday without presents! Log in to the game and get this special Japanese tier II premium light tank, along with a garage slot, as a birthday gift!

IMPORTANT: The tank will be distributed only to players who log in to the game from Friday 1 August at 07:10 until Saturday 9 August at 07:00 CEST (UTC +2). Make sure you don’t miss getting your hands on this piece of machinery!

Double Experience for Every Victory

Twice the XP for every victory? Now that’s a sweet present, isn’t it!

15% discount on all standard vehicles, tier VIII – X

Get your high-tier vehicles at a nice discount!

50% discount on equipment

Boost your tank’s performance for just half of the usual price!

50% discount on Crew Skill Reset

Need to fix the skills on your crews? Now’s the perfect opportunity!

75% discount on editing a crew’s personal files

Edit your tankers’ personal data at a huge discount!

50% discount on Barracks Slots

Tanks require crews and crews require accommodation – secure yourself some extra bunks for half the usual price!

Up to 50% discount on camouflage, emblems and inscriptions

Personalise your vehicles for less!

Premium Shop Packages

Bundle Contents Price
Happy Birthday Bundle 1

15,000
Pz.Kpfw. B2 740 (f), German tier IV heavy tank (for free!)
1 Garage Slot (for free!)
€49.99
Happy Birthday Bundle 2

KV-5, Soviet tier VIII heavy tank
1 Garage Slot
4,000
Premium Account: 30 days
€49.99
Happy Birthday Bundle 3

KV-220, Soviet tier V heavy tank
1 Garage Slot
4,000
Premium Account: 30 days
€29.99

Missions
Let’s Celebrate Together
Reward

Double Crew Experience
Requirements

Tier IV and above
Random Battles only
You have to fight the battle as a member of a Platoon
Repeatable

Conditions

Win the battle
Survive the battle
Earn at least 500 base experience for the battle (bonuses for the first victory, premium account, etc., will not be counted to determine whether you meet the requirement).

Happy Birthday Wargaming!
Reward

1 day of Premium account
Requirements

Tier IV and above
Random or Team Battles only
Once per account

Conditions

Earn a total of 16,000 XP over any number of battles
Be in the top 10 players on your team by base experience earned (bonuses for the first victory, premium account, etc., will not be counted to determine the rankings).

Commanders - let the celebrations begin!
Wikipage van de tank
Type 97 Te-Ke
TotalsGift Tank (750 ) Cost
160 HP Hit Points
4.76/5.8 t Weight Limit

Crew
1.Commander (Gunner, Radio Operator, Loader)
2.Driver
Mobility
65 hp Engine Power
42/15 km/h Speed Limit
44 deg/s Traverse
13.66 hp/t Power/Wt Ratio
Pivot No

Armor
12/10/8 mm Hull Armor
12/10/10 mm Turret Armor

Armament
45/45/60 HP Damage
40.4/59.4/18 mm Penetration
20 r/m Rate of Fire
0.4 m Accuracy
2.2 s Aim time
36 deg/s Turret Traverse
360° Gun Arc
-15°/+20° Elevation Arc
102 rounds Ammo Capacity

General
15 % Chance of Fire
300 m View Range
400 m Signal Range

Pros and Cons
Pros:
Good accuracy and damage
Good traverse speed and great terrain resistance
Fantastic gun depression

Cons:
Fairly low penetration
Bad acceleration
Poor armor
Angeloonie schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:39:

Een T1 of T2 heeft niets te zoeken in een T6/7 game met een T7 in een platoon. Dat slaat nergens op en je staat direct met 1-0 achter.
Ik laat ze tegenwoordig gewoon in leven omdat ze op een bepaald moment toch erg handig kunnen zijn als spotter wat ik al meerdere malen heb meegemaakt.... :Y

[Voor 15% gewijzigd door ShockWave op 31-07-2014 15:21]

• Mr_Size
Echt heel vaag allemaal, toen ik gisteren na 1 uur te hebben gewacht mn scherm ververste was mn upload weg en stond de video ook niet bij mijn overzicht. Nu ben ik net ff ingelogd op mijn YT kanaal en nou staat hij er gewoon tussen :S 8)7

Nou ja, dit is hem dus:

Voor wat betreft het ingame commentaar/getyp/geflame in het potje: Die T57 had wellicht een punt, maar er werd wel erg negatief gezeken allemaal, terwijl hij met 9 kills en 6K dmg toch aardig bijdraagt aan de overwinning van zijn team. Vergeet niet dat de Obj 140 een erg mobiele tank is, dus waarom zou hij in zo'n end game stil gaan zitten?

• Rianata

Rianata

Mr_Size schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 16:56:
[...]
Voor wat betreft het ingame commentaar/getyp/geflame in het potje: Die T57 had wellicht een punt, maar er werd wel erg negatief gezeken allemaal, terwijl hij met 9 kills en 6K dmg toch aardig bijdraagt aan de overwinning van zijn team. Vergeet niet dat de Obj 140 een erg mobiele tank is, dus waarom zou hij in zo'n end game stil gaan zitten?
Het is ook niet zo dat de Object 140 op het eind allemaal nog full health tegenstanders tegenover zich had, oftewel, zijn teamgenoten, waaronder de T57, hebben op het eind nog heel veel voor hem 'voorgekookt' wat de Object 140 kon afmaken. Als hij meer teamgericht had gespeeld had hij in mijn ogen kunnen overleven met wat meer teamgenoten, het eindresultaat minder in gevaar gebracht, maar uiteraard overall wel een mindere individuele score behaald.

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
is P0st al bijna klaar? O-) }:O

• Rianata

Rianata

Tijdens het wachten op en de downtime n.a.v. 0.9.2 nog maar even een replay voor jullie op YT gezet. Hopelijk de moeite waard...

• Mr_Size
Rianata schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:01:
Het is ook niet zo dat de Object 140 op het eind allemaal nog full health tegenstanders tegenover zich had, oftewel, zijn teamgenoten, waaronder de T57, hebben op het eind nog heel veel voor hem 'voorgekookt' wat de Object 140 kon afmaken. Als hij meer teamgericht had gespeeld had hij in mijn ogen kunnen overleven met wat meer teamgenoten, het eindresultaat minder in gevaar gebracht, maar uiteraard overall wel een mindere individuele score behaald.
mjah, zit wat in, maar goed, achteraf is het altijd makkelijk praten :)
wordt lastig, aangezien hij op vakantie is ;)

[Voor 12% gewijzigd door Mr_Size op 31-07-2014 17:05]

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 13:50

p0st

Dutch Reefer

Helaasch, p0st is met vakantie dus het weekend van 16 augustus op z'n vroegst :z

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-05-2015
p0st schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:07:
[...]

Helaasch, p0st is met vakantie dus het weekend van 16 augustus op z'n vroegst :z
:+

• Mr_Size
Op vakantie betekent dus niet op tweakers hè? :+

• seriouzz
[...]
Hij had inderdaad niet stil moeten zitten, maar van zodra hij de arty had gekilled, direct moeten teruggaan. De T57 zat in de eigen basis helemaal alleen tegen 3 enemies, vraagt om hulp, maar de obj. besluit nog verder weg te rijden.

Goed, de replay is gedaan, we kunnen niets meer veranderen aan het verloop van dat gevecht, maar ik had anders gespeeld naar het einde toe (meer ondersteuning geven aan teammates).

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:16:
Op vakantie betekent dus niet op tweakers hè? :+
Haha jawel joh :p

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Angeloonie schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 14:39:
[...]

Daar ging het mij niet om. Als ik alle friendlies moet omdat ze op of in mijn richting schieten net na het aftellen, dan ben ik continu bezig... :P
Onzin. Waarom wordt een I gebruikt in TB's denk je? Je staat direct met 1-0 achter omdat je je teammaat afschief. Overigens gingen ze dit wel aanpakken in een toekomstige release.
Blind shots die raak zijn: daarvan kan het zijn dat je ze in battle niet ziet. Ze worden wel geteld in aftergame summary. Check 5630 dmg vs...

[Voor 22% gewijzigd door PcDealer op 31-07-2014 18:14]

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-05 14:05
[...]Voor wat betreft het ingame commentaar/getyp/geflame in het potje: Die T57 had wellicht een punt, maar er werd wel erg negatief gezeken allemaal, terwijl hij met 9 kills en 6K dmg toch aardig bijdraagt aan de overwinning van zijn team. Vergeet niet dat de Obj 140 een erg mobiele tank is, dus waarom zou hij in zo'n end game stil gaan zitten?
Nouja, het was voornamelijk de WT E100 die wat negatieve opmerkingen plaatste, de T57 bleef behoorlijk netjes vragen om hulp en zoals al vastgesteld, had meer damage gedaan op het moment dat hij dood ging dan de Object. Het is onterecht dat jij hem in zo'n negatief daglicht stelt in een publiek toegankelijke video, waarbij z'n naam ook gewoon in beeld is.

Misschien als tip voor een volgende keer, dat je de review van de conversaties gewoon achterwege laat, want ze voegen eigenlijk niets toe en leidt alleen maar af van wat ik hoop een objectieve review van het gespeelde spel.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

PcDealer schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:52

[...]

Onzin. Waarom wordt een I gebruikt in TB's denk je? Je staat direct met 1-0 achter omdat je je teammaat afschief. Overigens gingen ze dit wel aanpakken in een toekomstige release.
Ehm omdat er een punten limiet is in TB's? Je neemt dan 1 of 2 T1's mee als gratis scout. In een T7 platoon een T1 meenemen betekent dat de enemy 6 punten meer heeft (zij hebben namelijk wel gewoon een T7 op de plek van jouw T1). Daarom zal ik dus dus NOOIT in platoon tanken met tanks met meer dan 1 tier verschil (muv bepaalde LT's dan)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Je kunt ook in plaats van VIII tier VII pakken en dus de noodzaak van een I laten wegvallen.

BonZie, gaan we Strongholds doen?

[Voor 18% gewijzigd door PcDealer op 31-07-2014 19:00]

• Mr_Size
Riegah schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:30:
[...]
Nouja, het was voornamelijk de WT E100 die wat negatieve opmerkingen plaatste, de T57 bleef behoorlijk netjes vragen om hulp en zoals al vastgesteld, had meer damage gedaan op het moment dat hij dood ging dan de Object. Het is onterecht dat jij hem in zo'n negatief daglicht stelt in een publiek toegankelijke video, waarbij z'n naam ook gewoon in beeld is.

Misschien als tip voor een volgende keer, dat je de review van de conversaties gewoon achterwege laat, want ze voegen eigenlijk niets toe en leidt alleen maar af van wat ik hoop een objectieve review van het gespeelde spel.
Mjah, ik ben het deels met je eens, misschien was ik too harsh on de T-57.
Maar ik ben het niet met je eens om het achterwege te laten, ik vond het namelijk een vrij significant onderdeel van deze pot en het komt helaas te vaak voor. Dus het is juist om te laten zien dat het anders moet en kan. Vind het namelijk erg opvallend dat de wat betere spelers graag een grote mond opzetten (again, ik maak me er ook wel eens schuldig aan) en dat je dan complimenten krijgt van een 'tomaat'. Ik zie dat vaker en het mag best gezegd worden dat, zeker in een winstpotje, mensen even moeten wachten met hun commentaar totdat het potje ook daadwerkelijk is afgelopen.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

PcDealer schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:59:
Je kunt ook in plaats van VIII tier VII pakken en dus de noodzaak van een I laten wegvallen.
Ja prima, als jij TC's wilt spelen met Tier VII's, ik houd je niet tegen en dan kom ik je graag tegen ;)
Het punt was failplatoons met tanks die veel lager in tier zijn dan de overige tanks uit het platoon, en dat is not-done.

• Inrage
p0st, heb je al een eta voor je modpack??
Yep, can't play without it! Love it!

• seriouzz
Inrage schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 20:37:
p0st, heb je al een eta voor je modpack??
Yep, can't play without it! Love it!
p0st schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 17:07:
[...]

• wontcachme

wontcachme

Wat gaat het weer "geweldig" vanavond. Nagenoeg alleen maar *** potjes. Mijn shells zijn allemaal crits of bounces en de grootste idioten draaien de turret om mij te snapshotten in de ammorack of engine.....

p0st schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 18:32:
[...]
(zij hebben namelijk wel gewoon een T7 op de plek van jouw T1).
Vaak heb je toch bij de midden-tiers een tankje extra. Een T1 is naar mijn idee wel negatief, maar zeker niet 1 tank die je mist.

[removed]

• User
  • Nu online
redwing schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:14:
[...]

Vaak heb je toch bij de midden-tiers een tankje extra. Een T1 is naar mijn idee wel negatief, maar zeker niet 1 tank die je mist.
Poosje geleden kwamen we ook een vijandelijke tier 1 tegen op tier 10.
Matchmaking compensates, right?

Inderdaad. Wij hadden een tier 10 extra. >:)

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Jij snapt hem. 2 dingen moeten instant ban zijn: 1) dat general butthurt: ja hij zit daar en daar. 2) Dit soort mafkezen die niet snappen hoe matchmaker werkt. en "report level 1". Beiden meteen instant forever ban. Vreemd gedrag vaak van mensen die 9 v/d 10 keer compleet onderaan eindigen in score.

Idd niet snappen dat je idd een 10 extra of 9 krijgt, en gewoon mechanics niet snappen. Domme lui.

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 420503 op 01-08-2014 00:27]

• User
  • Nu online
Mensen die aan het begin van het potje direct naar voren klappen om zo veel mogelijk potjes te kunnen doen mogen ook wel direct een perma-ban krijgen.

• Ryack
Poosje geleden kwamen we ook een vijandelijke tier 1 tegen op tier 10.
Matchmaking compensates, right?

Inderdaad. Wij hadden een tier 10 extra
Anoniem: 420503 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 00:24:
Jij snapt hem. 2 dingen moeten instant ban zijn: 1) dat general butthurt: ja hij zit daar en daar. 2) Dit soort mafkezen die niet snappen hoe matchmaker werkt. en "report level 1". Beiden meteen instant forever ban. Vreemd gedrag vaak van mensen die 9 v/d 10 keer compleet onderaan eindigen in score.

Idd niet snappen dat je idd een 10 extra of 9 krijgt, en gewoon mechanics niet snappen. Domme lui.
Leg nog eens uit hoe je een extra T9 of T10 krijgt als er een T1 in jouw team zit. User had een T10 extra terwjil de tegentander een T1 in een platoon had. Ik ben altijd blij als ik een T1 in het team van de tegenstander zie, omdat ik weet dat wij dan in 99% van de gevallen een hoge tier tank extra hebben.
De mm zit soms zo scheef als het maar kan. Gelukkig hebben we hier mensen die niet dom zijn en wel precies snappen hoe het werkt. 8)7

• User
  • Nu online
Wargaming stronk.

Bommenwerper die eventjes door mijn tank + hangaar rijdt.

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

http://www.tankable.nl/2014/08/patch-notes-9-2/

Voor degene die niet zo best engels lezen, de notes in het nederlands

• Inrage
User schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:35:
[afbeelding]Wargaming stronk.

Bommenwerper die eventjes door mijn tank + hangaar rijdt.
Das een stronk crew die je daar hebt!
Heb enkel op de Hellcat een 4skill crew maar daar heb ik wel bijna 1k battles op.
Heb je dat dan vooral te danken aan games op de Löwe?

Crew managen blijft toch het lastigste van de game, sommige tanks low tier tanks wil je echt behouden omdat ze leuk zijn (bij mij zijn dat T49, Hellcat, Tiger I, T29, ELC AMX) en dan is het zo zuur dat je aan een nieuwe grind moet beginnen met een crew zonder skills. Bij een HT valt het nog mee maar LT, MT, TD zonder 6th sense maakt toch net iets te veel verschil, een echte game changer. Ik hoop dan ook dat er snel een rework van 6th sense komt.

Ben net aan de Tiger II grind begonnen (enkel de guns nog te doen) maar een FE gaat wel altijd mee, misschien heb ik gewoon pech of wat RNG tegen maar ik sta echt wel regelmatig in brand.

• User
  • Nu online
Inrage schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:40:
[...]

Das een stronk crew die je daar hebt!
Heb enkel op de Hellcat een 4skill crew maar daar heb ik wel bijna 1k battles op.
Heb je dat dan vooral te danken aan games op de Löwe?
Dit is eigenlijk mijn medium crew. Maar omdat de Panther II faalt heb ik um hertrained naar de Tiger II zodat ik de crew kan trainen en platoonen met m'n standaard platoonmaat die tier 8 aan het grinden is.

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-05 15:49
Inrage schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:40:
[...]
Crew managen blijft toch het lastigste van de game, sommige tanks low tier tanks wil je echt behouden omdat ze leuk zijn (bij mij zijn dat T49, Hellcat, Tiger I, T29, ELC AMX) en dan is het zo zuur dat je aan een nieuwe grind moet beginnen met een crew zonder skills. Bij een HT valt het nog mee maar LT, MT, TD zonder 6th sense maakt toch net iets te veel verschil, een echte game changer. Ik hoop dan ook dat er snel een rework van 6th sense komt.
nnobvraagje: waarom niet de getrainde crew overzetten op de higher tier tanks? Ja je verliest wat skills op die tank, maar je begint niet geheel opnieuw? Ik neem aan dat als je ze weer terug op de lower tier zou zetten ze volledig getrained nog zijn?

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:16
Welke modpack gebruiken jullie nu? Heb nog niet veel modpacks gezien. Maar bijvoorbeeld die van QB en Circon vindt ik maar een beetje kaal. Zijn maar een paar mods. Niet zoals p0st ze maakt.

• Inrage
idef1x schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:01:
[...]

nnobvraagje: waarom niet de getrainde crew overzetten op de higher tier tanks? Ja je verliest wat skills op die tank, maar je begint niet geheel opnieuw? Ik neem aan dat als je ze weer terug op de lower tier zou zetten ze volledig getrained nog zijn?
Als je ze omtrained naar een hogere tier tank dan kan je ze niet meer terug zetten op de vorige tank, je krijgt dan een -25% penalty... Volgens Wargaming 'vergeet' de crew dan om met die vorige tier tank te rijden...

Als ik ze overzet (wat ik vanaf tier 6 meestal met gold doe, zonder verlies dus) naar een hogere tier dan kan ik die vorige tanks die ik echt leuk vind niet meer spelen. Als ik daar dan een nieuwe 100% crew voor moet kopen wordt het wel een beetje duur en heb ik er nog steeds geen 6th sense op. 1e crew skill tot 100% neemt toch zo'n 100 battles in beslag gok ik even snel.
SurfBoy schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:05:
Welke modpack gebruiken jullie nu? Heb nog niet veel modpacks gezien. Maar bijvoorbeeld die van QB en Circon vindt ik maar een beetje kaal. Zijn maar een paar mods. Niet zoals p0st ze maakt.
Voorlopig Jibmo's met bijhorende XVM config. + zelf een zoom in/out mod aan toegevoegd. Nu enkel nog een session stats mod zoeken.

Gistere gehoord dat er een mod is waarmee je makkelijk je camonet & scope kan switchen van de ene tank naar de andere, die moet ik ook nog eens zien te vinden. p0st voeg je die ook toe? :)

Ook die Aslains mod geprobeerd maar die fluo kleurtes en mix van fonts vind ik allesbehalve mooi.

Allemaal tijdelijk, tot p0st terug is _/-\o_

[Voor 27% gewijzigd door Inrage op 01-08-2014 11:13]

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-05 15:49
Oh crap dat wist ik niet....kan ik dus net zo goed de tank verkopen als ik de crew verplaats. Even bij nadenken dus. Dank voor de info!
Inrage schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:08:
Ook die Aslains mod geprobeerd maar die fluo kleurtes en mix van fonts vind ik allesbehalve mooi.
idd die is wel erg fluo...

[Voor 47% gewijzigd door idef1x op 01-08-2014 11:14]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee