http://wotlabs.net/eu/player/GJP
V, VI en VII is low tier?Inrage schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:40:
[...]
Crew managen blijft toch het lastigste van de game, sommige tanks low tier tanks wil je echt behouden omdat ze leuk zijn (bij mij zijn dat T49, Hellcat, Tiger I, T29, ELC AMX) en dan is het zo zuur dat je aan een nieuwe grind moet beginnen met een crew zonder skills.
Daar heb ik Premium tanks voor. Ik switch vaak crew tussen de main tank en de Premium. Bijvoorbeeld Chaffee/T2 Light (ja mist dan 1 crew). Maar bijvoorbeeld bij de TOG II* heb ik ze er permanent zitten.Bij een HT valt het nog mee maar LT, MT, TD zonder 6th sense maakt toch net iets te veel verschil, een echte game changer. Ik hoop dan ook dat er snel een rework van 6th sense komt.
Vanaf T8 begint Clan wars & team battles en tank companies, alles daar onder vind 'ik' low tier, daar is geen officiele regel voorPcDealer schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:48:
[...]
V, VI en VII is low tier?
[...]
Daar heb ik Premium tanks voor. Ik switch vaak crew tussen de main tank en de Premium. Bijvoorbeeld Chaffee/T2 Light (ja mist dan 1 crew). Maar bijvoorbeeld bij de TOG II* heb ik ze er permanent zitten.

Ik heb 1 premium tank gekocht, de E25, helemaal niet mijn ding. Ik speel dan ook nog eens veel verschillende lijnen uit verschillende landen, als je dan voor ieder land en ieder type (TD, LT, MT, HT) een aparte premium moet kopen die ook nog eens leuk speelt (de meeste zijn brol) ... mja dan moet ik toch wel veen EURO'tjes in het spel stoppen

Mocht die er zijn zou ik een leuke US premium TD kopen... Waar blijft die Scorpion die onlangs op ftr werd geleaked...
[Voor 3% gewijzigd door Inrage op 01-08-2014 13:26]
1tje maarInrage schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:02:
[...]
Vanaf T8 begint Clan wars & team battles en tank companies, alles daar onder vind 'ik' low tier, daar is geen officiele regel voorVanaf T8 begint de grind ook weer wat langer te duren etc...
Ik heb 1 premium tank gekocht, de E25, helemaal niet mijn ding. Ik speel dan ook nog eens veel verschillende lijnen uit verschillende landen, als je dan voor ieder land en ieder type (TD, LT, MT, HT) een aparte premium moet kopen die ook nog eens leuk speelt (de meeste zijn brol) ... mja dan moet ik toch wel veen EURO'tjes in het spel stoppen
Mocht die er zijn zou ik een leuke US premium TD kopen...

Echt teveel aan dit spel uitgegeven...
http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png
Totaal uitgegeven voor 2 jaar spelplezier:Ramius23 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 12:10:
[...]
1tje maarNoob
![]()
Echt teveel aan dit spel uitgegeven...
- 2x 6maand premium
- 6x die pack met 1 maand premium +3500 gold
- E-25
Duurder dan de 6jaar die ik aan Counter Strike heb besteed, maar wel goedkoper dan 6 jaar WoW en alle andere MMO's daarvoor & na

Of kan t ook iets sneller via GoT?

Godfather Bodybuilding topic reeks
Je kan je als het goed is aanmelden via de World of Tanks website.MrJ schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:27:
Zeg, als ik mij graag bij de GOT2 clan zou willen aansluiten, dan moet ik mijzelf toch eerst reggen op t forum, wachten op approval (daarop wachtende nu) en dan aanmelden?
Of kan t ook iets sneller via GoT?
http://www.gatheringoftanks.nl/User schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:28:
[...]
Je kan je als het goed is aanmelden via de World of Tanks website.
of
http://forum.worldoftanks...forum/34-clan-recruitment
?

Ok, doe ik vanavond even als ik thuis ben.perpixel schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 13:44:
snelste is op de teamspeak komen en even druidfather aanspreken als hij er is (of post, maar die is op vakantie)
Daar was ik al. Dan 't linkje volgen naar de vragenlijst, deze ingevuld, maar waar in te leveren?!

I am the great Cornholio!
Je kan dat gewoon configureren hè, ipv random wat aanklikken. Maar goed dan kun je natuurlijk niet z'n mooie post op een computer forum makenGJP80 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:25:
Gisteren bij gebrek aan pOst zijn mod eens met OMC gespeeld.... Ik wist niet precies wat wat was dus gewoon wat gespeeld.. maar man man... De eerste keer dat mijn tank geraakt werd kreeg ik accuut een epelepsie aanval... Allemaal geflits en cartoon achtige pijlen die kniperden om aan te geven dat je was geraakt en vanuit welke richting.....Ik kan me niet voorstellen dat mensen daar vrijwillig mee spelen!

Ik heb je op het GoT forum geaccepteerd. Kan je dat formulier naar mij toesturen? Hetzij via dit forum of via het WoT forum.Ok, doe ik vanavond even als ik thuis ben.
[...]
Daar was ik al. Dan 't linkje volgen naar de vragenlijst, deze ingevuld, maar waar in te leveren?!
Je kan bij OMC kiezen wat je installeert hoorGJP80 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:25:
Gisteren bij gebrek aan pOst zijn mod eens met OMC gespeeld.... Ik wist niet precies wat wat was dus gewoon wat gespeeld.. maar man man... De eerste keer dat mijn tank geraakt werd kreeg ik accuut een epelepsie aanval... Allemaal geflits en cartoon achtige pijlen die kniperden om aan te geven dat je was geraakt en vanuit welke richting.....Ik kan me niet voorstellen dat mensen daar vrijwillig mee spelen!

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Idd iemand die niet genoeg tijd genomen heeft zijn wizard te configureren. Ben wel blij dat er deze keer niet veel gezeur is met mods die niet werken. Blijft het grootste nadeel al al de updates.Vae Victus schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 17:34:
[...]
Je kan bij OMC kiezen wat je installeert hoor![]()
Whatever.

Edit; Oh nee, de 0 dmg potten, dat worden victories. Scheelt weer, want daar ben ik wel goed in.
[Voor 67% gewijzigd door Gaius op 01-08-2014 19:13]
EPICGaius schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 19:06:
[afbeelding]
Edit; Oh nee, de 0 dmg potten, dat worden victories. Scheelt weer, want daar ben ik wel goed in.

+1
http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png

Whatever.

Niets penned, 0dmg potjes en ga zo maar door. Tanks waar ik normaal gesproken gewoon goed mee speel gaan ook voor geen meter. Ik ga t morgen nog ff proberen en anders sla ik wel weer een weekje over

Was een 69% winkans volgens XVM, yeah right

Was op het einde nog met de VK 3001H en de AT8 over tegen een AT8 en een arty, ik had helaas geen shells meer

Aangezien de buren boven toch lekker herrie aan het maken zijn met een feestje upload ik nog maar ff een video

[Voor 17% gewijzigd door Mr_Size op 02-08-2014 02:32]
Harmen schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 21:48:
Heb OMC er afgegooid en promod erop gezet, nice.... werkt beter... minder kleurtjes.
Wat wil je precies zeggen?GoldenSample schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 16:03:
[...]
Je kan dat gewoon configureren hè, ipv random wat aanklikken. Maar goed dan kun je natuurlijk niet z'n mooie post op een computer forum maken
Als je als een malle alles maar aanvinkt en installeert dan krijg je inderdaad een kermisgame...
Om te weten wat een mod doet kan je de regel met rechts aanklikken en krijg je screens te zien of een link naar de betreffende modpage zelf.
Ander voordeel is dat als 1 van jouw gebruikte mods een update heeft je die via de modpack kan updaten door gewoon weer de omc installer opnieuw te draaien, jouw aangevinkte mods heeft hij gewoon onthouden en worden dan geupdate.
Nee, dat wil je niet.wsLy schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 01:01:
Wat voor spul gebruik jij man? Ik wil ook wel wat...
Vragen om een kill, negeer ik altijd.
Ook als die persoon dan een Radley Walters oid kan krijgt?
Laat maar zitten...
Sad... Als iemand een Top Gun of Radley Walters medal kan krijgen en ik weet dat die persoon echt keihard heeft gevochten dan gun ik hem die kill en die medal... Ik block dan zelfs nog mensen die snel nog even die kill willen pakken. Maar als ik weet dat iemand 5 kills heeft en alleen maar op one-shots heeft lopen schieten dan krijgt hij hem niet... Zo simpel is het.
+1wsLy schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 10:13:
[...]
Sad... Als iemand een Top Gun of Radley Walters medal kan krijgen en ik weet dat die persoon echt keihard heeft gevochten dan gun ik hem die kill en die medal... Ik block dan zelfs nog mensen die snel nog even die kill willen pakken. Maar als ik weet dat iemand 5 kills heeft en alleen maar op one-shots heeft lopen schieten dan krijgt hij hem niet... Zo simpel is het.
Had laatst ook zo'n potje deed veel damage maar had helaas een zeer iritante luis in de pels die continue meereedt en telkens de kills probeerde af te pakken door te wachten op de 1 shots.
Dit is hem helaas gelukt met mijn 6e kill dus geen topgun voor mij en hij zeer slechte dmg met 1 kill over de hele pot....

Ik ben in een spel om zoveel mogelijk XP en credits te behalen voor mijzelf en daarmee (en daarnaast) het team. Dit alles om te winnen, want dat levert meer op dan een verlies. Daarvoor kan ik een aantal dingen doen, waaronder tanks beschadigen en afschieten. Als ik een kill kan maken, dan maak ik een kill. Ik ben er niet om anderen per se in het zadel te helpen als dat niet direct in het voordeel van het team is. Iemand anders aan een medaille helpen hoort daar m.i. niet bij omdat alleen diegene daar iets aan heeft.User schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 10:04:
[...]
Ook als die persoon dan een Radley Walters oid kan krijgt?
Ik vond het verder wel een goede actie van de Sepiroth om dat kill veilig te stellen zoals hij deed (met kans dat friendly hem in zijn kont schiet

Mag jij vinden.wsLy schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 10:13:
[...]
Sad... Als iemand een Top Gun of Radley Walters medal kan krijgen en ik weet dat die persoon echt keihard heeft gevochten dan gun ik hem die kill en die medal...
Waar haal jij de tijd vandaan om te controleren dat iemand bewust aan het killstealen is? Ik kan me zo voorstellen dat een tank te laat op een bepaalde plek is om damage te kunnen doen en dus op het laatst een shell er in propt.Ik block dan zelfs nog mensen die snel nog even die kill willen pakken. Maar als ik weet dat iemand 5 kills heeft en alleen maar op one-shots heeft lopen schieten dan krijgt hij hem niet... Zo simpel is het.
Dat is wel sneu. Maar dan had je ook niet met een teamspeler te maken. Die zal dan ook een lage WN8 hebben.ShockWave schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 10:20:
[...]
+1
Had laatst ook zo'n potje deed veel damage maar had helaas een zeer iritante luis in de pels die continue meereedt en telkens de kills probeerde af te pakken door te wachten op de 1 shots.
Dit is hem helaas gelukt met mijn 6e kill dus geen topgun voor mij en hij zeer slechte dmg met 1 kill over de hele pot....
OMC had mij iets teveel opties. Vooral de crosshairs begreep ik niet.
Heb nu de Promod minimalistic crosshair, erg nice...

Whatever.
Bewust killstealen en dat iemand te traag is zijn twee compleet verschillende dingen...PcDealer schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 10:42:
[...]
[...]
Mag jij vinden.
[...]
Waar haal jij de tijd vandaan om te controleren dat iemand bewust aan het killstealen is? Ik kan me zo voorstellen dat een tank te laat op een bepaalde plek is om damage te kunnen doen en dus op het laatst een shell er in propt.
[...]
Nooit iemand naast je gehad die zit te wachten tot de tank one-shot is?
Die ga ik onthouden voor elke BIA die ik tot nu toe heb gekregen door m'n platoon maat een kill te geven of vice versa.B-BRAIN schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:47:
een kill is een kill. ook al heeft die andere speler zo goed gespeelt. Als je de kill kunt pakken gewoon doen.
Goh jij gunt in het echte leven zeker ook niks aan een ander zelfs als hij/zij het meer vediend dan jij?B-BRAIN schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 11:47:
een kill is een kill. ook al heeft die andere speler zo goed gespeelt. Als je de kill kunt pakken gewoon doen.
Je moet het zien als loon naar werken, je verwacht een mooie beloning voor wat jij aan werk hebt gedaan...helaas die fijne collega van jou krijgt de credits voor jouw werk terwijl die de hele dag heeft staan netwerken bij het koffiezetapparaat en net op het juiste moment met een bakkie koffie aankomt voor jou om deze ineens aan de baas te overhandigen omdat die net binnenkomt.....

[Voor 37% gewijzigd door ShockWave op 02-08-2014 13:11]

Victory
South Coast
T-54 Experience received:5.341 (x2 for the first victory each day) Credits received 95.671 Battle achievements Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Victory
Redshire
T-54 Experience received:4.927 (x2 for the first victory each day) Credits received 91.503 Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Was ook helemaal "in the zone" tijdens het spelen. Mijn gemiddelde xp op deze tank is nu 1380 ofzo met bijna 3k gemiddelde dmg

[Voor 13% gewijzigd door wontcachme op 02-08-2014 14:22]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Thanks!
Vooral de bepantsering van de VK is een positive verrassing (de tegenstanders hadden inderdaad niet de guns met de meeste penetratie, maar toch: 17 hits received, 3 penetrations, 14 non-penetration (3915 damage blocked))

Voor een topgun moet je imho zelf werken, voor een Radley Walters'/Pool's gun ik hij/zij die laatste kill wel, behalve als het een echte killstealer is (dus weinig damage, veel kills).wsLy schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 10:13:
Normaal maakt het me niet echt veel uit als arty dood gaat, maar deze was zowaar nuttig... aangeven op welke targets hij schoot, en een goede schoten prio... Ik werd nog wel door die E50M uitgescholden in iets wat leek op een kruising van Klingon en Romulan maar daar was geen touw aan vast te knopen

Kwam je mij tegen in de T--54? Dan jaseriouzz schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 18:44:
Ligt het aan mij, of gebruikt +- 60% alleen maar premium ammo? Dat, of ik heb gewoon heel veel pech met de tegenstanders.

Krijg dat ook telkens om mijn oren in die tank. Maar ik ga niet lopen bouncen omdat ik per se met een tier 8 pen wil gaan rondrijden in tier X. Het leukste is vaak nog wel wanneer je prem schiet op een waffentrager. Denken die nu echt dat als ik prem geladen heb dat ik eerst ga reloaden om dan pas te schieten?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Ik heb ook wel eens een premium geladen omdat je wat anders verwacht maar ga daarna wel over naar stock ammo..
[Voor 25% gewijzigd door ShockWave op 02-08-2014 20:20]
Als ik weet dat ik vrij kan knallen op een waffel of zoiets dan schakel ik ook over op AP of HEShockWave schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 20:19:
Maar om nou 3 tot 5 premium shells in je paper tank te krijgen snap ik dan ook weer niet, schijnbaar verdienen ze genoeg om ermee door te blijven schieten ofzo..
Ik heb ook wel eens een premium geladen omdat je wat anders verwacht maar ga daarna wel over naar stock ammo..

En de T-54 is ook mijn HEAT baby

Bevestigd mijn betoog. Voor een bia moet idereen in de platoon minimaal 3 kills doen (andere vereisten daargelaten). In dat geval heb je er zelf direct profijt van als jezelf al een 3 op je naam hebt en je collega een kans heeft om een derde te maken.dr34m3dd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 12:21:
[...]
Die ga ik onthouden voor elke BIA die ik tot nu toe heb gekregen door m'n platoon maat een kill te geven of vice versa.
wontcachme schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 19:43:
[...]
Denken die nu echt dat als ik prem geladen heb dat ik eerst ga reloaden om dan pas te schieten?
Ik reload ook niet als ik ineens een tank opduikt. Ik gebruik momenteel geen Premium account en ik wil wel in de plus eindigen. Soms doe ik het wel om te winnen dat ik gewoon Premium spam.ShockWave schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 20:19:
[Voor 39% gewijzigd door PcDealer op 02-08-2014 21:15]

Rebel IS-3 museum piece found by Ukrainian Army
Teksten erop zijn "Naar Lvov" en "Naar Kiyev". De kleine b is normaal een verzwakkingsteken voor de letter ervoor. Lvov is een steekje onderwater omdat in het Ukraiens het "Lviv" is.
Affijn ver issie niet gekomen.
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 420503 op 02-08-2014 22:38]
logisch.... verkeerde gunAnoniem: 420503 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 22:33:
Mbt de IS-3, eerder gepost, orginele caption:
Rebel IS-3 museum piece found by Ukrainian Army
[afbeelding]
[afbeelding]
Teksten erop zijn "Naar Lvov" en "Naar Kiyev". De kleine b is normaal een verzwakkingsteken voor de letter ervoor. Lvov is een steekje onderwater omdat in het Ukraiens het "Lviv" is.
Affijn ver issie niet gekomen.

Ben al bezig met een andere heavy line (IS3) maar wil even wat andersUser schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 22:23:
E100 lijn is wat meer noobfriendly.

lastig lastig

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 420503 op 02-08-2014 22:49]
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 420503 op 02-08-2014 22:52]

Battles: 10
Wins: 2 20%
Draws: 0
Losses: 8
Serieus?wontcachme schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 20:54:
En de T-54 is ook mijn HEAT baby. 10 AP, 2 HE en de rest HEAT shells
![]()

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Het zou misschien niet altijd moeten, maar regelmatig dat ik meer dan 20 gold shells nodig heb qua matchup. Gisteren bv een halve hull down E100 die ik niet kon flanken. Daar had ik met AP lang op kunnen schieten, maar met de heat heb ik hem voor 2700dmg gesloopt.Mr_Size schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 23:28:
[...]
Serieus?Echt onnodig tbh, ja de pen van de AP shells valt wat tegen, maar het is meer dan genoeg aangezien je toch op weakspots en in flanks schiet. Ik heb een T-54 replay op de plank liggen die prima laat zien waarom je niet full HEAT hoeft te schieten in een T-54. En zoals dat potje gaan mijn meeste potjes in de T-54: zonder of met hooguit 3-4 HEAT shells.
En met de mm de laatste weken heb ik toch erg vaak zwaar bepantserde tier X tegenover mij......
Ik dacht "das een oude replay, er was nog geen High caliber medal", maar dan zie ik dat die Indien van de tegenpartij 6kills en meer dan 6k damage deed, toch ook wel knap in die tank! Die zal het wel zuur gevonden hebben om te verliezen.Mr_Size schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 01:51:
[afbeelding]
Aangezien de buren boven toch lekker herrie aan het maken zijn met een feestje upload ik nog maar ff een video
[video]
En ik gun ook iedereen zijn 8e kill, 10 heb ik enkel nog maar bij mezelf gezien:)
Top gun vind ik dan wel weer minder speciaal ondertussen...
Ooit gehoord van vakantie?BramSd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:08:
Moet er niet een deel 44 gestart worden nu 9.2 live is?

Zo heb je het toch graag, hoe moet jij anders 5k avg damage halenwsLy schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:29:
Zo.. tijd om te stoppen... 8 losses op rij op tier 8-9-10. Heerlijk om te zien hoeveel mensen gewoon niet instaat zijn om de vijand te damagen... Iedere battle heb ik gewoon 4-5 man met 0 damage done in mijn team...

Had zulke teams gisteren ook dus er maar snel mee gestopt.wsLy schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 20:29:
Zo.. tijd om te stoppen... 8 losses op rij op tier 8-9-10. Heerlijk om te zien hoeveel mensen gewoon niet instaat zijn om de vijand te damagen... Iedere battle heb ik gewoon 4-5 man met 0 damage done in mijn team...
Zelfs in 1 pot bijna 8k blocked by armor in mijn is7 stonden aan het eind 7 tanks op mij in te schieten terwijl er 8 teammaten aan de andere kant van de map stil stonden tegenover 2 tanks.

Hij komt woensdag of donderdag, even geduld nogFiesta1958 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:07:
Mr_Size laat zien die replay van de T-54 :-)

Damn wat zijn de maps veel veranderd

nieuwe gamemodes zijn wel leuk, maar helaas onze clan te klein om er echt wat mee te doen.
Wat me het meeste opvalt is dat er op de meeste maps veel foliage is weggehaald, hierdoor is het lastiger voor de static TD's (fixed barrels) om goed hun draai te vinden.
merk dat veel van de plekken waar ik met de SU zat er niet meer zijn

Maar was vermakelijk genoeg om gewoon maar weer premium te pakken aangezien ik nog steeds een lading gold had liggen.
Deze maand iig weer spelen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
teams die het compleet laten afweten. Je kan doen wat je kan maar dat maakt toch niet uit.
p.s. let niet op mijn crewskills, moet ze nog omtrainen

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
En er zat ook een speciaal team tussen, bekijk onderstaande screenshot maar eens. 15 minuten lang hebben ze daar met 8 of 9 man gezeten...
Anoniem: 550886
sowieso solo is het helemaal vreselijk, met een platoon heb je tenminste nog 2 man waar je van op aan kunt.
Btw, ik begin wel nieuwsgierig te worden naar die STB-1

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 550886 op 04-08-2014 12:14]
Aan de andere kant is dit ook wel de tendens die na de beta fase langzaam is ingezet. Commerciele activiteiten lokken nu eenmaal veel noobs aan helaas.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
Veel mensen lijken sommige mechanics gewoon niet te snappen.
Ik noem maar even een willekeurig voorbeeld, er zullen er vast wel meer zijn:
Ik win heel vaak encounter battles doordat mijn hele team YOLO met zijn allen in de cap gaat staan.
Gevolg: Een snelle daily first win met een enorm belabberde XP score.

Een tutorial met daarin een basis uitleg van het XP systeem zou er misschien voor zorgen dat mensen wat pro actiever worden? (Zal wel valse hoop zijn)
Ongeveer 6 maanden niet gespeeld en sinds dit weekend weer bezig. Ik vind persoonlijk dat het nivo niet heel veel is gedaald. Het is nog net zo slecht als 2 jaar geleden.Anoniem: 550886 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:11:
Yep, maar het is niet eens allemaal maar om de weekenden hoor, ik vind dat WoT in zn geheel keihard achteruit gaat. of ik zie door de bomen het bos niet meer? : )

Snap het geklaag over slechte teams dan ook niet. Na 2k potjes moet men toch wel weten dat het keer op keer een coin tossup is. Slechte teams is men nu toch wel gewend?

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Iemand heeft in dit topic al een mooie carry laten zien met een 152. Ik dacht User.Bokkie schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:45:
merk dat veel van de plekken waar ik met de SU zat er niet meer zijnTwijfel of ik dan nog wel voor de ISU met BL10 wil gaan wat in januari mijn doel was.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Pcies! Door slechte teams zit ik sneller bij de top 5 wat mij weer dichterbij die 75.000 experience bonus brengt!psychoclown schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:15:
"Slechte teams creëren kansen en kansen moet je met beide handen aangrijpen - kyozu"

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Dat is inderdaad de nieuwe campplek of op A/B2.wsLy schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:09:
Yep zelfde hier, bean.. Vandaag ook weer de nodige teams gehad die het lieten afweten...
En er zat ook een speciaal team tussen, bekijk onderstaande screenshot maar eens. 15 minuten lang hebben ze daar met 8 of 9 man gezeten...
[afbeelding]
Het is dat het andere tanks zijn maar vandaag op de reworked map van deze hetzelfde gehad, 2x Maus en 1x E100 in platoon die steeds verder naar achter reden tot aan de rode lijn...toen ben ik met mijn T95 maar gaan spotten.....
Dit weekend met mijn E75 op precies 50% winrate uitgekomen en net iets boven de 1000 WN8. Maar of het is een potje van 0 - 500dmg en <200 WN8 of 2000-3000dmg met 2000+ WN8.
Daartussen lijkt niet iets te zitten.

Wel voor t eerst met 2 mede GoTers in een team gespeeld.

Stats:

http://www.noobmeter.com/player/eu/mrj_/517178685/
http://worldoftanks.eu/community/accounts/517178685-MrJ_/

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

We gaan verder in: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 44!
[Voor 31% gewijzigd door psychoclown op 04-08-2014 16:46]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.