Ja, denk ik ook. Verwijderen van cloakingdevice klinkt leuk. Maar alles wat ik lees komt weer ten goede van de struikjescampers. Zij kunnen wel nog terug verdwijnen, ... Aka TD's en autoloaders. Mediums zullen dan nog minder een rush wagen en vooral scouts nog harder de sjaak zijn wanneer ze spotting runs uitvoeren op +/-400m in the open. Eens gespot, altijd kpot...Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:27:
Denk dat autoloaders hier veel baat bij hebben, gewoon clip leeg rammen ^^
De draw distance word dus ook meegepakt, die word een mooie cirkel ipv een vierkant. Dat betekent dus dat je diagonaal over de map dus lang niet zoveel meer ziet als voorheen. Zodra deze verandering doorkomt natuurlijk. Dat zal in sommige gevallen het snipen van afstand onmogelijk maken omdat deze gewoon niet meer in je draw distance vallen waar ze dat nu nog wel doen.wsLy schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:26:
Spot systeem gaat aangepast worden
http://ftr.wot-news.com/2...nounces-spotting-changes/
Persoonlijk vind ik het vreemd dat ze dit niet eerder gedaan hebben, met de viewrange ed is het wel een cirkel, dus de techniek erachter was er al lijkt mij.
Er is ook zoiets als gebruikmaken van terrein danwel voldoende afstand nemen. Achter een bosje stil staan lijkt mij bovendien nog steeds een keus die te maken valt.Joindry schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:09:
[...]
Ja, denk ik ook. Verwijderen van cloakingdevice klinkt leuk. Maar alles wat ik lees komt weer ten goede van de struikjescampers. Zij kunnen wel nog terug verdwijnen, ... Aka TD's en autoloaders. Mediums zullen dan nog minder een rush wagen en vooral scouts nog harder de sjaak zijn wanneer ze spotting runs uitvoeren op +/-400m in the open. Eens gespot, altijd kpot...
Behalve dat de light tanks van tier 5 en hoger (scouts) dezelfde camo waarde hebben bij rijden en stilstaan. En als je out in the open bent, ben je waarschijnlijk al actief aan het scouten i.p.v. passief in een bosje.Joindry schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:09:
[...]
Ja, denk ik ook. Verwijderen van cloakingdevice klinkt leuk. Maar alles wat ik lees komt weer ten goede van de struikjescampers. Zij kunnen wel nog terug verdwijnen, ... Aka TD's en autoloaders. Mediums zullen dan nog minder een rush wagen en vooral scouts nog harder de sjaak zijn wanneer ze spotting runs uitvoeren op +/-400m in the open. Eens gespot, altijd kpot...
Heb jij wel eens het verschil bekeken tussen het berekenen van de omtrek van een cirkel en die van een vierkant?pickboy schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 19:15:
[...]
De draw distance word dus ook meegepakt, die word een mooie cirkel ipv een vierkant. Dat betekent dus dat je diagonaal over de map dus lang niet zoveel meer ziet als voorheen. Zodra deze verandering doorkomt natuurlijk. Dat zal in sommige gevallen het snipen van afstand onmogelijk maken omdat deze gewoon niet meer in je draw distance vallen waar ze dat nu nog wel doen.
Persoonlijk vind ik het vreemd dat ze dit niet eerder gedaan hebben, met de viewrange ed is het wel een cirkel, dus de techniek erachter was er al lijkt mij.
Voor de server is de belasting lager door te kijken of de X en Y coördinaten binnen de 550(?) plus of min vallen. Ten opzichte van het berekenen van een 550 radius rondom een tank en dan uit te rekenen welke X en Y coördinaten daar binnen vallen. Dit is voor spotting en draw distance wel ongeveer gelijk, alleen vond WG blijkbaar dat spotting wel een cirkel moet zijn en draw distance (nog) niet
Niet. Is een einde van de lijn tank en wordt dus net zo als tier 10 tanks behandeld en heeft dus een laag verdien model. Als ze in de toekomst meer lights aan die lijn toevoegen zal dit waarschijnlijk wel veranderen.PcDealer schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 17:30:
Hoe moet ik ooit winst maken in de Chaffee zonder Premium Account?
[...]
Last man standing, 4 kills, 22 pens, 1867 dmg, 223 assisted, 1 spot, 8 modules beschadigd
Hoop op een nieuwe patch met de USA lights. Maar ik vind het wel een toffe tank, ook zonder Premium Account en met meestel 9k credits verlies
Shuttle st20g5
Al een keer eerder voor gepleit. Maar wat mij betreft:
Sloop het hele camo systeem eruit. Drawing distance op maximaal en een fog systeem voor de mensen waarbij de grpahics het niet trekken.
Laat camo weer echt camo zijn. Iemand die achter een bosje/heuvel staat zie je niet, omdat het bosje daadwerkelijk het zicht blokkeert. Geen aanduiding van vijandelijke eenheden meer, maar wel de vriendelijke om friendly fire te voorkomen.
Verlaag de loading tijd en impact van de arty shells, maar laat ze alleen schieten op indicatie van medespelers. (net zoals echte arty doet).
Sloop het hele camo systeem eruit. Drawing distance op maximaal en een fog systeem voor de mensen waarbij de grpahics het niet trekken.
Laat camo weer echt camo zijn. Iemand die achter een bosje/heuvel staat zie je niet, omdat het bosje daadwerkelijk het zicht blokkeert. Geen aanduiding van vijandelijke eenheden meer, maar wel de vriendelijke om friendly fire te voorkomen.
Verlaag de loading tijd en impact van de arty shells, maar laat ze alleen schieten op indicatie van medespelers. (net zoals echte arty doet).
[ Voor 14% gewijzigd door defiler1974 op 16-07-2014 12:54 ]
Daarmee verkracht je wel de complete spel ervaring zoals die nu is. Er is overigens wel wat voor te zeggen. Wat mij betreft mag je de aanduiding van de vijandelijke eenheden weg laten tenzij je er op aimt/in zicht hebt. Daarnaast ipv actief op de kaart te laten zien waar de vijandelijke eenheden zijn een last known position. Die je evt. zou kunnen aanvullen met actieve vijandelijke eenheden waar de tegenstanden op aimt op dat moment.defiler1974 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:44:
Verlaag de laoding tijd en impact van de arty shells, maar laat ze alleen schieten op indicatie van medespelers. (net zoals echte arty doet).
I am the great Cornholio!
Een clangenoot heeft een aardige review van alle mapchanges voor 9.2 gemaakt, scheelt wat Trainingrooms!
YouTube: [HD] Map Changes Patch 9.2 / World of Tanks / Andrew89 / GTX 780 Ti
YouTube: [HD] Map Changes Patch 9.2 / World of Tanks / Andrew89 / GTX 780 Ti
Zoo? Sacred Valley komt weer terug? Ben eens benieuwd.
En El Haluf heeft ook een aardige poetsbeurt gehad zo te zien.
En El Haluf heeft ook een aardige poetsbeurt gehad zo te zien.
Verwijderd
Denk dat je warthunder ground forces moet gaan spelendefiler1974 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:44:
Kracht van WoT zit juist in het arcade stuk. En arcade is in dit geval de healthbar, icoontjes etc...
Exactly my thoughtsVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:47:
[...]
Denk dat je warthunder ground forces moet gaan spelen
Kracht van WoT zit juist in het arcade stuk. En arcade is in dit geval de healthbar, icoontjes etc...
WoT is juist zo populair omdat het instapniveau vrij laag is, en doordat het meer arcady is, is ook het hele eSports verhaal eromheen zo succesvol. Wot ≠ realisme, gelukkig
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Vroeger had je mods die zo werkten alleen krijg je daarmee wel een paar problemen. Met een betere PC kan je daadwerkelijk verder kijken (vanwege de fog). Dat lijkt me niet echt een goede optie omdat het dan nog meer pay to win wordtdefiler1974 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 12:44:
[removed]
Pfffff zojuist een game, een gele FV 183. Maakt gewoon 4 one-shots. Dan ook echt van full HP naar 0. Be-lache-lijk

O.a. de KV-2 kan het ook. Klinkt als die whiners die ik ook altijd in de chat heb, klote mm dit tomatoes dat.
Ja de KV-2 is leuk met HE 
BAM dag KV-1S, BAM dag ARL-44, BAM dag domme Hellcat die te lang naar mij kijkt.
BAM dag KV-1S, BAM dag ARL-44, BAM dag domme Hellcat die te lang naar mij kijkt.
Of de SU-152 met de BLT-10 gun.
Maakt niet uit welke tank, een scrubbob die een point-click-win tank speelt goede scores haalt.
ISU*PcDealer schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 20:52:
Of de SU-152 met de BLT-10 gun.
Dit was mijn ace badge in de JgTig 8,8 cm, finally!
kwaliteit staat weer standaard op 360p, maar is wel weer handmatig op 720p te zetten. Ben er nog niet helemaal achter waarom hij niet standaard op 720p wordt geladen..
Dit filmpje is de laatste in deze stijl. Als het goed is heb ik in het volgende filmpje geen zwarte balken meer aan de zijkant, dankzij een zeer aardige tweaker die mij geholpen heeft met het stretchen naar een 16:9 beeldverhouding zonder kwaliteitsverlies.
[ Voor 28% gewijzigd door Mr_Size op 16-07-2014 22:39 ]
Jammer, je had twee kills meer kunnen hebben als je je focuste op 1 enemy per keer.
Mooi filmke weer Daniël! Jammer van die IS-3 inderdaad, en ook de IS-6 en de Lorry had je kunnen hebben, RNG to the max
Een KV-2 kan het niet vanaf een veilige plek aan de andere kant van de map.......PcDealer schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 20:41:
O.a. de KV-2 kan het ook. Klinkt als die whiners die ik ook altijd in de chat heb, klote mm dit tomatoes dat.
En ja, ook ik heb een hekel aan arty. Niet omdat ze me zo vaak raken maar omdat ze je in je spel beperken zonder dat je er iets aan kunt doen.
[ Voor 19% gewijzigd door redwing op 17-07-2014 00:18 ]
[removed]
Heej allemaal,
Gisternacht een filmpie gemaakt over de map veranderingen dat gaan komen in patch 9.2.
Cheers!
Gisternacht een filmpie gemaakt over de map veranderingen dat gaan komen in patch 9.2.
Cheers!
Verwijderd
Thanks Andrew, mooi filmpje.
Zo ben je altijd een stapje voor op 75% van de WoT spelers, die allemaal denken: dafuq?
Zo ben je altijd een stapje voor op 75% van de WoT spelers, die allemaal denken: dafuq?
Riegah was je al voor met je eigen filmpje
"Een clangenoot heeft een aardige review van alle mapchanges voor 9.2 gemaakt, scheelt wat Trainingrooms!
YouTube: [HD] Map Changes Patch 9.2 / World of Tanks / Andrew89 / GTX 780 Ti"
"Een clangenoot heeft een aardige review van alle mapchanges voor 9.2 gemaakt, scheelt wat Trainingrooms!
YouTube: [HD] Map Changes Patch 9.2 / World of Tanks / Andrew89 / GTX 780 Ti"
Denk dat ik me maar ga focussen op het spelen van heavies... Zie nml vooral weer veel heavy-friendly aanpassingen: geultje hier, sniper-spotje-weg daar, niet-eens-een-geultje-maar-gewoon-een-hele-extra-line-of-indestructable-defence erbij...
Waarschijnlijk wel behapbaar voor de T49-achtige peek'a'boo/hit'n'run TD's, maar echt killing voor Waffenträger-achtigen. Dit is imho geen map-balancing meer...
Waarschijnlijk wel behapbaar voor de T49-achtige peek'a'boo/hit'n'run TD's, maar echt killing voor Waffenträger-achtigen. Dit is imho geen map-balancing meer...
Verwijderd
Goed bezig heumeuAndrew89 schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:01:
Heej allemaal,
[video]
Cheers!
Beter dan die QB review van 9.1
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:22:
[...]
Goed bezig heumeu(Yozzman)

Verwijderd
Zo wat is de KV-1 een verademing t.o.v de voorganger de t28, wat was dat een compleet waardeloze tank. Eindelijk kan ik met de KV-1 een gangbaar WoT spelen. Goed pantser en kanon.
Verwijderd

Probleem is met QB dat ie alles geweldig vind...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2014 17:19 ]
Er zijn ook critische spelers 
YouTube: World of Tanks - M3 Lee Tier 4 Medium Tank - Just Shoot Me.
H-E-L-E-M-A-A-L mee eens btw.
Fijn wou net aan een Duitse TD line beginnen en de medium leopard lineCZFoo schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:59:
Denk dat ik me maar ga focussen op het spelen van heavies... Zie nml vooral weer veel heavy-friendly aanpassingen: geultje hier, sniper-spotje-weg daar, niet-eens-een-geultje-maar-gewoon-een-hele-extra-line-of-indestructable-defence erbij...
Verwijderd
Waarschijnlijk is het al meerdere malen gevraagd in heel dit topic maar kan iemand mij een mod adviseren?
wat voor een mod zoek/wil je?Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:20:
Waarschijnlijk is het al meerdere malen gevraagd in heel dit topic maar kan iemand mij een mod adviseren?
Verwijderd
In ieder geval eentje die de viewrange/spotrange op de map weergeeft.
Maar ik las volgens mij ook dat er een mod is die zwakke plekken laat zien op de tegenstanders, zoals ammorak, fuel tank, bemanning. Of een ander programmetje waardoor je die zwakke plekken per tank kan bekijken.
En misschien hebben jullie wat aanvullingen / advies voor mods.
Maar ik las volgens mij ook dat er een mod is die zwakke plekken laat zien op de tegenstanders, zoals ammorak, fuel tank, bemanning. Of een ander programmetje waardoor je die zwakke plekken per tank kan bekijken.
Valt wel erg op dat ie voor tanks die hij goed vindt replays uitzoekt waar ook echt alles goed gaat. Maar hier zie je dat hij heel duidelijk een aantal replays gebruikt waar juist alles fout gaat en gebruikt dat om lekker kritiek te leveren. Erg jammer omdat hij daarmee weinig objectief bezig is.PcDealer schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 17:39:
Er zijn ook critische spelers
Liever had ik gezien dat hij potjes had gepakt die wel goed gingen maar waarmee hij dan wel de flaws laat zien van dingen die hij bij andere tanks beter had kunnen doen.
[removed]
Die van p0st is fijn. Lekker basic met voldoende info zonder echt af te leiden,Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:34:
In ieder geval eentje die de viewrange/spotrange op de map weergeeft.
Verder heb je een programmaatje dit Tank Inspector heet die je de zwakke plekken van tanks laat zien.
Kun je ook tanks mee vergelijken etc.
Hit skin mods zijn dacht ik "verboden" of niet?
ik gebruik zelf de installer van aslains modpack, kun je ook weer allerlei mods en opties in en uitschakelen. Maar zo'n installer geeft je wel ontzettend veel opties, zoveel dat je (als je niet bekend met de verschillende mods) je waarschijnlijk niet weet wat je wel en niet aan wilt/moet klikken.
Ik gebruik ook die van p0st. Tegenwoordig kan ik ook in de garage zien wat de viewrange is basic/actual/met optie. Zou het wel fijn vinden als ik actual/met optie ook ingame kan zien.
[ Voor 23% gewijzigd door PcDealer op 17-07-2014 21:31 ]
Ik hoop niet dat ik op QB enig moment lijkVerwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 14:22:
[...]
Goed bezig heumeu(Yozzman)
PreciesVerwijderd schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:52:
Thanks Andrew, mooi filmpje.
Nee, alleen degene die de modules echt in de tank laat zien (tank 'doorzichtig' met modules in 3D dus). Gewoon aan de buitenkant wat tekens/kleuren die aangeven wat daar zit mag wel gewoon.J0rn schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:53:
[...]
Hit skin mods zijn dacht ik "verboden" of niet?
[removed]
Van For the record:
Een kleine selectie.
- gold ammo will not be removed
- special server for bad players will not be created
- punishments for AFK players are planned
- 9.3 will bring some positive stuff for light tanks
- Q: “Why doesn’t WG use sound mods, for example by Gnomefather?” A: “Because we are trying to make the new sounds in good quality and not download crap from youtube”
- there are plans to rework the Sixth Sense
bron: http://ftr.wot-news.com/2014/07/17/17-7-2014/#more-14480
Een kleine selectie.
- gold ammo will not be removed
- special server for bad players will not be created
- punishments for AFK players are planned
- 9.3 will bring some positive stuff for light tanks
- Q: “Why doesn’t WG use sound mods, for example by Gnomefather?” A: “Because we are trying to make the new sounds in good quality and not download crap from youtube”
- there are plans to rework the Sixth Sense
bron: http://ftr.wot-news.com/2014/07/17/17-7-2014/#more-14480
Ik vind gnomefathers gun en engine sounds eigenlijk vele malen beter als de standaard wot geluiden.
Haha beetje jammer inderdaad dat ze Gnomefathers' sound mods zo burnen, die zijn echt vele malen beter dan de standaard gun sounds dus laat ze eerst maar eens met wat fatsoenlijks komen voordat ze zo'n grote muil opzetten
De manier waarop ze dit bashen zegt eigenlijk al genoeg dat ze het toch wel goed geluid vinden. Als je het nl. niet als concurrentie van je eigen sounds ziet geef je echt niet zo'n antwoord.p0st schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:29:
Haha beetje jammer inderdaad dat ze Gnomefathers' sound mods zo burnen, die zijn echt vele malen beter dan de standaard gun sounds dus laat ze eerst maar eens met wat fatsoenlijks komen voordat ze zo'n grote muil opzetten
[removed]
Ik ben benieuwd wat ze met sixth sense gaan doen. Tevens vraag ik me dan af of we voor alle crewleden die het hebben een skill reroll gaan krijgen.
flickr - WOT Profile - Game PC
Wordt de WoT Cash Converter nog bijgehouden?
Ik heb wat goud nodig en ben op zoek naar de beste deal op dit moment.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Ik ben wel benieuwd naar een gewoon balanced potje met een M3Lee... Dus niet zoals deze waar 'alles fout gaat' (wat imho gewoon de basics van de tank zijnredwing schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 20:34:
[...]
Valt wel erg op dat ie voor tanks die hij goed vindt replays uitzoekt waar ook echt alles goed gaat. Maar hier zie je dat hij heel duidelijk een aantal replays gebruikt waar juist alles fout gaat en gebruikt dat om lekker kritiek te leveren. Erg jammer omdat hij daarmee weinig objectief bezig is.
Liever had ik gezien dat hij potjes had gepakt die wel goed gingen maar waarmee hij dan wel de flaws laat zien van dingen die hij bij andere tanks beter had kunnen doen.
Van mijn gereden tanks is dit nml ook degene die de naarste bijsmaak had.

Oeh een gebalanceerd potje met een M3Lee.... Zouden die er zijn?
Wat een drama ding was dat zeg, denk dat alleen een AMX-40 nog erger is.
Eindelijk weer eens iets echt speciaals dus, geen special.J0rn schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 07:24:
Geen special dit weekend?
Ik zit op de FB van Gnomefather en hij is laatst uitgenodigd door WG om te kijken of ze zijn sounds kunnen gebruiken in de game.p0st schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 09:29:
6th sense rework??
Ben benieuwd, het is toch wel 1 van de meest handige ingame perks imo maarja is weer niet balanced naar die iets mindere spelers die dit niet hebben of snappen dat ze het allang hadden moeten hebben...
Yup the power of rng kaap.....Kaap schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 20:27:
Pfffff zojuist een game, een gele FV 183. Maakt gewoon 4 one-shots. Dan ook echt van full HP naar 0. Be-lache-lijk
Ik dingde laatst een 183 shell van een blauwe speler in een tank die niet echt bekend staat om zijn armor.....
Is dat ook weer niet speler afhankelijk? De M3 lee heeft door zijn limited gun traverse, gebrek aan armor en rare uitstulpingen een nadeel. De AMX-40 heeft tenminste nog een goed gevormd armor pakket. De gun is ondermaats, maar je kunt er wel wat mee bouncen.J0rn schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:07:
Ik had wel plezier met de AMX-40. Iets wat ik niet kon zeggen van de m3 lee.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Ik zal hem updatenVae Victus schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 10:43:
Wordt de WoT Cash Converter nog bijgehouden?
p0st m0ds v4
- Update van Yasen Krasen Messenger Mod naar de nieuwste versie
- Update van Locastan’s HD Minimaps naar de nieuwste versie
- Update van XVM naar de nieuwste versie
- Hangar klok veranderd
Download: http://antn.nl/download/0.9.1_p0st_m0ds_v4.zip
- Update van Yasen Krasen Messenger Mod naar de nieuwste versie
- Update van Locastan’s HD Minimaps naar de nieuwste versie
- Update van XVM naar de nieuwste versie
- Hangar klok veranderd
Download: http://antn.nl/download/0.9.1_p0st_m0ds_v4.zip
Verwijderd
Gebruik m als TD dan valt t wel mee.J0rn schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 11:07:
Ja als TD spelen gaat het nog net maar leuk nee. Je hebt die enorme toren en het feit dat je alleen goed kunt schuilen als er aan de linkerkant iets staat.
Ik heb de gruwelijke grind ook gedaan voor beide nakomende lijnen. Blij dat ik er vanaf ben en blij dat de crew wat xp's had ontvangen.
Verwijderd
Welke gruwelijke grind zowel de T1 Heavy als de M4 zijn zo slecht niet. Alleen je komt wel bij de T29 en dat is vooralsnog in hulldown situaties een beest.
Ach ik heb destijds de grind gedaan: M4 -> M4A3E2 -> T29
De 90mm gun heb ik dus niet unlocked via de M6, de t29 heb ik gewoon gespeeld met de 76mm gun en zo de 90mm en 105mm unlocked
Het vergde veel premium shells maar het was wel leuk
De 90mm gun heb ik dus niet unlocked via de M6, de t29 heb ik gewoon gespeeld met de 76mm gun en zo de 90mm en 105mm unlocked
Ik bedoelde dat de M3 Lee zo'n gruwelijke grind was omdat ik beide tanks er na wilde unlocken. De M4 en de T29 heb ik in mijn garage. Gelukkig heb ik de M6 wel vol unlucked en kon dus zo de 90mm op de T29 prikken. Ik vond de M6 wel een stuk beter dan de T1. Verschil tussen de M6 en T29 is een wereld op zich m.i.
WoT Cash Converter ook met de specials uitgebreid.
WoT Cash Converter ook met de specials uitgebreid.
[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 18-07-2014 17:50 ]
Geinig, weer een kleine mijlpaal behaald
10k vehicles destroyed!

Wou beginnen aan de Duitse TD line met superstructure maar bij de Hetzer haak ik al af. Wat ben je in het nadeel zeg zonder koepel. Ga wel verder met de lijn die een koepel heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Kepro op 18-07-2014 21:19 ]
... wow ...Kepro schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:17:
Wou beginnen aan de Duitse TD line met superstructure maar bij de Hetzer haak ik al af. Wat ben je in het nadeel zeg zonder koepel. Ga wel verder met de lijn die een koepel heeft.
Jij rusht zeker naar voren om vol de confrontatie te zoeken met de vijand? Misschien op de 2e lijn blijven? Je bent immers een support tank... Laat de teamgenoten voor je spotten en knal dan op de vijand, dan zul je zien dat de turretless TD's zo het beste tot hun recht komen.
Naja, dat valt nog wel mee. Maar het is meer dat ik het geduld niet heb om bijvoorbeeld de gehele tank te draaien. En bij een koepel hoeft dat niet.wsLy schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:28:
[...]
... wow ...
Jij rusht zeker naar voren om vol de confrontatie te zoeken met de vijand? Misschien op de 2e lijn blijven? Je bent immers een support tank... Laat de teamgenoten voor je spotten en knal dan op de vijand, dan zul je zien dat de turretless TD's zo het beste tot hun recht komen.
Misschien moet ik nog even doorspelen voor wat ervaring.
Doe dat alsjeblieft niet! Je moet echt geen Tier VIII Premiums gaan spelen als je het principe van turretless TD's nog niet snaptKepro schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:58:
[...]
Misschien dat ik dit pakketje dit weekend even aanschaf.
Ga gewoon eerst rustig 1 of 2 normale lijnen t/m Tier VIII spelen en koop daarna pas een Premium, dan heb je er veel meer lol van omdat het spel op hogere tiers echt heel anders is dan op lagere tiers!
Ik heb een IS3 dus dat ken ik wel.(gaat me meer om even snel credits te grinden) Wil even wat anders. Medium of TD line bijvoorbeeld. Zat nog aan een heavy tank line te denken met de nieuwe patch
Maar, ik geef nog niet op.
Maar ben soms zeker ongeduldig.
Maar, ik geef nog niet op.
[ Voor 38% gewijzigd door Kepro op 18-07-2014 22:09 ]
Ahh okay ik dacht dat je nog op Tier IV / V rond reed, vandaar mijn commentKepro schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:08:
Ik heb een IS3 dus dat ken ik wel.(gaat me meer om even snel credits te grinden) Wil even wat anders. Medium of TD line bijvoorbeeld. Zat nog aan een heavy tank line te denken met de nieuwe patch
Maar, ik geef nog niet op.![]()
Löwe is leuk voor credits, maar geen 'makkelijke' tank. Wat dat betreft kun je beter voor de IS6 gaan, die is veel vriendelijker qua armor en bovendien kun je daar je IS3 crew gewoon in gebruiken en die dus 2x zo snel trainen!
En als ik je een tip mag geven dan is de Russische TD lijn via de SU-152 lijn een hele leuke, veel goede tanks en vrij vergevingsgezind
De IS lijn is nog mijn eerste lijn (daarom begon ik er ook mee, friendly)p0st schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 22:11:
[...]
Ahh okay ik dacht dat je nog op Tier IV / V rond reed, vandaar mijn comment
Löwe is leuk voor credits, maar geen 'makkelijke' tank. Wat dat betreft kun je beter voor de IS6 gaan, die is veel vriendelijker qua armor en bovendien kun je daar je IS3 crew gewoon in gebruiken en die dus 2x zo snel trainen!
En als ik je een tip mag geven dan is de Russische TD lijn via de SU-152 lijn een hele leuke, veel goede tanks en vrij vergevingsgezind
Maar een beetje van steeds iets proeven kan geen kwaad.
Bedankt voor je premium tank tip!. IS6 is ook goedkoper.
wacht tot je de tracks + engine hebt en kom dan ff terugKepro schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 21:17:
Over IS-3 gesproken, iemand dit al gezien?
[YouTube: http://youtu.be/EhGLJ5OnYZ0]
In Kostiantynivka hebben pro-Russische rebellen een IS-3 op een sokkel van nieuwe vloeistoffen voorzien, gestart en weggereden om mee te doen aan hun burgeroorlog. Na bijna 70 jaar werkte dat ding nog gewoon
[YouTube: http://youtu.be/EhGLJ5OnYZ0]
In Kostiantynivka hebben pro-Russische rebellen een IS-3 op een sokkel van nieuwe vloeistoffen voorzien, gestart en weggereden om mee te doen aan hun burgeroorlog. Na bijna 70 jaar werkte dat ding nog gewoon

Oslik blyat! Oslik!
Ja, stond een tijdje geleden al op FTR zijn blog. Was natuurlijk wel een beetje lui om hem niet wat meer onklaar te maken natuurlijk. Inderdaad wel beetje indrukuwekkend dat ie het gewoon deed. Ergens vind ik het wel een beetje to good to be true... Lijkt mij eerder een broodje aap verhaal...
Denk het niet. Gebeurt wel vaker dat Soviet-tanks na onwaarschijnlijke tijden opgegraven worden en met minimale herstelwerkzaamheden aan de praat gebracht worden:
http://englishrussia.com/...fter-50-years-been-there/
Oslik blyat! Oslik!
Moet men er ook nog munitie voor weten te vinden...
Vind het wel vet eigenlijk. Jammer dat die kerel niet langer door filmde.
Zulke filmpjes smaken naar meer en mijn mond valt open hoe groot/hoog een Tiger? is. Vanaf 1.36
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8xYAH9HeDgM]
Zulke filmpjes smaken naar meer en mijn mond valt open hoe groot/hoog een Tiger? is. Vanaf 1.36
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8xYAH9HeDgM]
[ Voor 52% gewijzigd door Kepro op 19-07-2014 10:53 ]
Dat is punt 2 natuurlijk. Maar goed, je hebt in volksrepubliek Donetsk twee types strijders:Kaap schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:43:
Moet men er ook nog munitie voor weten te vinden...
1) profi RU special forces.
2) mix van local en import gewelddadige zatlappen.
Moge vrij duidelijk zijn welke categorie hiermee aan de slag ging. Volgende stap plannen nooit hun sterkste kant geweest. Ook niet met hun luchtdoelgeschut

Oslik blyat! Oslik!
Hmmm iemand tips voor de Duitse heavy DW2? Het lijkt erop dak ik met welke gun ook geen deuk in een pakje boter ermee krijg. Zelfs tegen light tanks geen penetraties wel bounces en ricochets. Of ik nu voor raak of aan de zijkant...lijkt wel of dat ding met waterbalonnen aan het schieten is
De DW2? Heerlijke tank! Die speel je met het 5 cm Kw.K. 39 L/60 kanon. Dat kanon vuurt ongelooflijk snel, is redelijk accuraat voor zijn tier en heeft met APCR shells 130 pen. Ruim voldoende om bijna alles wat je tegen komt weg te blazen.idef1x schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:22:
Hmmm iemand tips voor de Duitse heavy DW2? Het lijkt erop dak ik met welke gun ook geen deuk in een pakje boter ermee krijg. Zelfs tegen light tanks geen penetraties wel bounces en ricochets. Of ik nu voor raak of aan de zijkant...lijkt wel of dat ding met waterbalonnen aan het schieten is
Het mooiste van alles vond ik nog dat deze tank maximaal tier5 tanks ziet, dat maakt hem imo bijna OP. Zorg dat je je tank een klein beetje angled, dan bounce je een hoop op de voorkant van je tank. Vertrouw echter niet teveel op de armor en ga nooit in de frontlinie staan, ook niet als je top tier bent. Matilda's eten je op namelijk. De gun is echt met afstand het sterkste punt van deze tank, ik geloof dat ik standaard 20 APCR shells meenam. Het is wat duur, maar wel een effectieve manier om de grind te voltooien. En er zijn zat targets waar je helemaal geen APCR voor nodig hebt, dus kies je momenten om APCR te schieten.
Artikel waar duidelijk instaat dat alles nog in werking met uitzondering van de motor. Dan staat er nog:"As far it has been known, after a small repair and service they were able to start it’s diesel engine." Wat de zinsbouw betreft lijkt het me dat zelfs de schrijver ervan het niet echt gelooft. Zelfs dan nog hebben ze de motor eerst service moeten geven. Ik geloof gewoon niet dat een IS-3 die zolang stil stond gewoon wat diesel (of benzine) heeft gekregen en spontaan weer gestart kon worden. Batterijen, corrosie op leidingen, aanslag op de cillinders.dion_b schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:41:
Denk het niet. Gebeurt wel vaker dat Soviet-tanks na onwaarschijnlijke tijden opgegraven worden en met minimale herstelwerkzaamheden aan de praat gebracht worden:
Lijkt mij eerder een propagandafilmpje waarmee ze willen aantonen dat ze alles gaan gebruiken hun strijd uit te vechten en zelfs "de steun" van the mighty Iosif erbij halen.
In het verlengde van dit, was er laatst ook niet een KV? tank gevonden in een meer/moeras? Meen me dat te herinneren, maar kan niks vinden.dion_b schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 10:41:
EDIT: nvm gevonden: http://www.vincelewis.net/kv1.html
[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 19-07-2014 12:43 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Wargaming had er een deel van geupload op youtube. Ging volgensmij om een t-34 ofzo. Ze vonden allemaal onderdelen.wontcachme schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:41:
[...]
In het verlengde van dit, was er laatst ook niet een KV? tank gevonden in een meer/moeras? Meen me dat te herinneren, maar kan niks vinden.
Het is bloedje heet buiten, dus elke tweaker zit vast achter zijn pc, tijd voor een nieuw filmpje 
Voor het eerst heb ik nu een filmpje van een tank die ik al eerder had laten zien, de M5Stuart. Het vorige filmpje was echter zeer kort en een easy win voor ons team. Dit filmpje duurt veel langer en de overwinning is veel meer zwaarbevochten, zoals ik ook uitleg gedurende het filmpje.
voor het eerst zonder zwarte balken aan de zijkant, jeej
Enjoy!
Voor het eerst heb ik nu een filmpje van een tank die ik al eerder had laten zien, de M5Stuart. Het vorige filmpje was echter zeer kort en een easy win voor ons team. Dit filmpje duurt veel langer en de overwinning is veel meer zwaarbevochten, zoals ik ook uitleg gedurende het filmpje.
voor het eerst zonder zwarte balken aan de zijkant, jeej
Enjoy!
[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 19-07-2014 15:04 ]
zal dan wel wat verkeerd doen ,want ookal gebruik ik geen gold shells, ik blaas tot nu toe nog niet veel weg met die 5cm gunMr_Size schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:35:
[...]
De DW2? Heerlijke tank! Die speel je met het 5 cm Kw.K. 39 L/60 kanon. Dat kanon vuurt ongelooflijk snel, is redelijk accuraat voor zijn tier en heeft met APCR shells 130 pen. Ruim voldoende om bijna alles wat je tegen komt weg te blazen.
Het mooiste van alles vond ik nog dat deze tank maximaal tier5 tanks ziet, dat maakt hem imo bijna OP....
. En er zijn zat targets waar je helemaal geen APCR voor nodig hebt, dus kies je momenten om APCR te schieten.
Nou ja ik probeer nog wel wat
Wat een prachtige schijtgame is dit toch...
El Halluf, ik pleur mijn T49 achter een bosje neer. KV1 komt achter me staan, duwt me naar voren en zegt dat ik maar moet gaan spotten. Op dat moment word ik dus gespot en half afgeschoten. Ik ram een paar shells in die KV1 die blijft pushen. En dan wordt het slachtoffer gebanned...
Wargaming's bussiness model is echt ingezet om idioten en scrubs zoveel mogelijk te ondersteunen lijkt het wel
El Halluf, ik pleur mijn T49 achter een bosje neer. KV1 komt achter me staan, duwt me naar voren en zegt dat ik maar moet gaan spotten. Op dat moment word ik dus gespot en half afgeschoten. Ik ram een paar shells in die KV1 die blijft pushen. En dan wordt het slachtoffer gebanned...
Wargaming's bussiness model is echt ingezet om idioten en scrubs zoveel mogelijk te ondersteunen lijkt het wel

Zonnesteek opgelopen?Mr_Size schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:04:
Het is bloedje heet buiten, dus elke tweaker zit vast achter zijn pc, tijd voor een nieuw filmpje
Maar bedankt voor de video
Mooie pot! M5 is een leuke scout inderdaad en lekker klein en snel. Ik gebruikte hem met bino's.Mr_Size schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 15:04:
[video]
Enjoy!
Ja die KV-220 zegt wat ik ook denk: irritant dat pingen en ook steeds op dezelfde plek zonder tekstuitleg.
Ik vind het ook irritant als mensen dat doen, maar wat ik nog hinderlijker vind is dat mensen in tanks gaan campen waarmee ze in de frontlinie staan. Dus vandaar dat ik me een beetje liet gaanPcDealer schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:32:
[...]
Mooie pot! M5 is een leuke scout inderdaad en lekker klein en snel. Ik gebruikte hem met bino's.
Ja die KV-220 zegt wat ik ook denk: irritant dat pingen en ook steeds op dezelfde plek zonder tekstuitleg.
Ik speel de M5 met coated optics, omdat hij zo snel is wil ik veel bewegen en dan is optics beter. Maar binocs is ook zeker een goede optie, dan ben je wat meer passief wat ook zeker effectief kan zijn!
Degenen met een grote mond zijn meestal degenen die eerst naar zichzelf moeten kijken.Mr_Size schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:57:
[...]
Ik vind het ook irritant als mensen dat doen, maar wat ik nog hinderlijker vind is dat mensen in tanks gaan campen waarmee ze in de frontlinie staan. Dus vandaar dat ik me een beetje liet gaan
Ik ga direct stukIk speel de M5 met coated optics, omdat hij zo snel is wil ik veel bewegen en dan is optics beter. Maar binocs is ook zeker een goede optie, dan ben je wat meer passief wat ook zeker effectief kan zijn!
Cammonet er bij: profit!
Hmm, in de PC-versie geen ervaring ermee. Op mijn Blitz account wel. Geweldige tank! Ik ervaar het alleen andersom, namelijk dat het merendeel op mij bounced. Beste tactiek is om wat achter te blijven en vanaf daar te gaan schieten. Zijn er nog meer mensen hier die WoT Blitz spelen? Ik zoek nog mensen om mee te platoonen van tier 3/4 t/m tier 8.idef1x schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:22:
Los daarvan, nieuwe video
[YouTube: http://youtu.be/lXnNMXKgzLc]
Hoe heet dat nummer wat je gebruikt hebt? Vind het echt een lekker nummer!
Overigens leuke vid! Misschien voortaan ook wat dichterbij. In het begin is de cam redelijk ver van de actie. Heb zelf ook nog een video ingestuurd op gatheringoftanks.nl Amx ac 48 blind shot met ammorack.
Overigens leuke vid! Misschien voortaan ook wat dichterbij. In het begin is de cam redelijk ver van de actie. Heb zelf ook nog een video ingestuurd op gatheringoftanks.nl Amx ac 48 blind shot met ammorack.
Staat in de omschrijving, inclusief downloadlink ;-).SurfBoy schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 21:03:
Hoe heet dat nummer wat je gebruikt hebt? Vind het echt een lekker nummer!
Klopt, maar het is nog tamelijk moeilijk omdat met de cam in te schatten. Ik wil het totale plaatje eigenlijk hebben, waar de tank vandaan komt, wat het doel is en wat het resultaat is. Soms moet je het dan vanuit een ruimer perspectief gaan bekijken. Maar goed, dank voor de input! Klopt, komt nog een GoT compilatie video aan dit jaar ;-)
Zie de laatste tijd steeds vaker tomaten of sinasappels voordat de game begonnen is in de chat roepen "another noobteam" of "shit MM" terwijl ze toptier zijn..PcDealer schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:53:
Degenen met een grote mond zijn meestal degenen die eerst naar zichzelf moeten kijken.
Als je dan vraagt wat er is dan krijg je vaak het antwoord dat ze de hele tijd opgescheept zitten met slechte teams en spelers...
Tijdens de game is het ook de hele tijd doe dit of doe dat alsof ze een 4 sterren generaal zijn terwijl ze zelf het liefst campen op de 3e of 4e lijn zonder ook maar een free line of fire om het team te ondersteunen...
Achteraf blijkt vaak dat ze zelf weinig tot geen damage hebben gedaan...
Speel momenteel ook de 3e Russische mediumlijn en ben bij de Object 430...rare tank met turret achterop zonder gundepression dus merendeels spelen als een soort van TD..
Helaas ben je op de minimap voorzien van een mediumicoon waardoor je vaak gekgepinged wordt omdat er van je wordt verwacht dat je mediumdingen doet waar hij niet echt goed geschikt voor is.....
Ach ja..spelers en hun commentaar.....

Of dat ze lights zijn en dus vaak al 1 à 2 tiers lager zijn. "You're a light, go scout. Don't expect to do damage."ShockWave schreef op zondag 20 juli 2014 @ 09:06:
[...]
Zie de laatste tijd steeds vaker tomaten of sinasappels voordat de game begonnen is in de chat roepen "another noobteam" of "shit MM" terwijl ze toptier zijn..
Als je dan vraagt wat er is dan krijg je vaak het antwoord dat ze de hele tijd opgescheept zitten met slechte teams en spelers...
Vette video Druid! En de muziek is zeker nice, past er goed bij en easy on the ears 
Vaak mislukken die #yolo acties bij mij trouwens echt falikant haha
Vaak mislukken die #yolo acties bij mij trouwens echt falikant haha
Ja, bij mij ook! Ik ben namelijk die E-25 in de 2e video die van plan was om in de T34 te diven. Liep anders af dan gepland
Die tank die van die brug lazert en op die pilaar blijft staan
Vermakelijk filmpje weer, vind ik leuk!
[ Voor 34% gewijzigd door Mr_Size op 20-07-2014 13:19 ]
Dit topic is gesloten.