[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.669 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

[YouTube: http://youtu.be/8hf08H8D7bQ]

Een nieuw project. Commentaar is altijd welkom, daar heb ik tenminste wat aan. Het is een wekelijkse serie met een bepaald thema van 3-5 minuten. Als jullie ideeen en/of tips hebben hoor ik het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na maanden niet meer gespeeld te hebben (paar potjes op testserver) hier weer eens kijken en alles is kennelijk nog het zelfde. >:)
WTF, ouwe clanhopper ;)
Totaal gespeeld: 1500 battles :?
Wij hebben er alleen in platoon al meer samen gespeeld :o
Heb je serieus je stats laten resetten? Ben je nu zo'n unicunt waar je 6mnd geleden altijd zo op liep te ragen?
What happened? 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Inrage schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:58:
[...]Gisteren ook nog eens mee gereden, 30 seconden in het spel kom ik een T71 tegen die me komt groeten. 5 seconden later BOOM -1.900 hp, dood door Arty. Er zit een vloek op die tanks. Brandjes, ammoracks, ... ik gebruik er nogthanks premium consumables op die je beter zouden moeten beschermen tegen BBQ momentjes... helpt precies niks.

Na 10 games had ik er 3.500+ damage avg op... Ik dacht dat deze tank echt voor mij gemaakt was. Ondertussen (ook door CW) is dat alweer gezakt naar ±2.000 average... (das minder dan ik heb op de T8 borsig...)
Object 140 heeft nu eenmaal die zwakheden, met name de zijkanten moet je nooit laten zien aan de tegenstander want dat is haast gegarandeerd module-damage. De niet-penetrerende schoten kan ik me alleen niet in vinden, dat ligt volgens mij niet aan de tank. Gisteren de tank nog weer eens gespeeld (Tja, Batchat is toch écht een stuk beter/leuker) maar het was mij in ieder geval niet opgevallen. Alleen snipen op weakspots viel me wat tegen, ik had bv een mooie positie tegenover een T95 maar elk schot vloog over of in de gun-mantlet.

Ik blijf het een superlekkere tank vinden, waar je ook solo in T10 potjes erg beslissend kan zijn voor de winst. Maar zoals met alles, YMMV, uiteraard.

Edit: Welkom terug Ed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Victory
Sand River
Object 140
Experience received:1.927 Credits received 78.786
Battle achievements Top Gun, Defender, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

http://wotreplays.eu/site...river-sepiroth-object_140

haha edje, welkom terug maat
jup :3

[ Voor 8% gewijzigd door dr34m3dd op 10-07-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:38:

haha edje, welkom terug maat
jup :3
Nah, was gewoon effe topic aan t doorlezen en struikelde over jouw statpadding. 8)7
Ik kom niet terug.
Nooit verwacht van je.....niets meer over van die teamkillende, unicunt ragende Sepi
Heb zekerheidshalve alle Feldzugs, Noobmeters etc gechecked maar t is echt waar :o

Heb alles verkocht destijds, credits opgebrand met goldammo, kopen van tanks/meteen weer verkopen etc etc. Nu leeg account en zou me teveel gold en tijd kosten om weer in leuke tanks rond te crossen.

Best wel happy dat ik weer een beetje normaal leven heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:35:
[...]

Nah, was gewoon effe topic aan t doorlezen en struikelde over jouw statpadding. 8)7
Ik kom niet terug.
Nooit verwacht van je.....niets meer over van die teamkillende, unicunt ragende Sepi
Heb zekerheidshalve alle Feldzugs, Noobmeters etc gechecked maar t is echt waar :o

Heb alles verkocht destijds, credits opgebrand met goldammo, kopen van tanks/meteen weer verkopen etc etc. Nu leeg account en zou me teveel gold en tijd kosten om weer in leuke tanks rond te crossen.

Best wel happy dat ik weer een beetje normaal leven heb ;)
pff zonde, je kon rustig WoT dan naast je leven hhaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel340
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 23:03
Ik heb nu eindelijk de M4 "Sherman" te pakken, wat een leuke tank is dit. Snel, kan redelijk bouncen als je goed angled en kost weinig geld.

Zit nu nog met een keuze waarvan ik niet goed weet wat ik zal doen. Ik heb XP genoeg voor een T-43 (upgraden van mijn T-34-85) of ga ik voor de KV13? En ik heb net de T25-AT vrijgespeeld. Ik heb alleen maar genoeg credits voor 1 tank...

Dus? KV13, T-43 of T25-AT? Wat zou jullie keuze zijn en waarom?

Core I5 12400F / MSI B660M / Gigabyte RX7600 / 32GB TeamElite DDR43200 / Windows 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Kv13 is best aardig, maar de topgun op de T-43 is dan weer chiller. Kv13 pen is beperkter. T25-At heb ik geen ervaring mee helaas. Weet wel dat ik ze vrij irritant vind. Mijn advies zou zijn neem de T43 want via de Kv13 kom je toch weer bij de T43 uit.

Kv13 is wel een leuke med voor zijn tier. Front armor is genoeg very nice.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel340
  • Laatst online: 21-08 23:03
Gizzy schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 15:28:
Kv13 is best aardig, maar de topgun op de T-43 is dan weer chiller. Kv13 pen is beperkter. T25-At heb ik geen ervaring mee helaas. Weet wel dat ik ze vrij irritant vind. Mijn advies zou zijn neem de T43 want via de Kv13 kom je toch weer bij de T43 uit.

Kv13 is wel een leuke med voor zijn tier. Front armor is genoeg very nice.
En dat is ook juist mijn dilemma. Russian Heavy's (KV13 is dan wel een medium) heb ik nog nooit mee gewerkt. Dus de KV13 is een prima opstap naar de IS-2 lijn... Maar de T-43 is ook een leuke optie vooral waar je op het eind punt uitkomt.

T25-AT laat ik denk ik nog even staan. Ben nu toch druk met de M4 en de T34-85 bezig.

Core I5 12400F / MSI B660M / Gigabyte RX7600 / 32GB TeamElite DDR43200 / Windows 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 16:57

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik heb inmiddels alle tier10 tanks die ik wilde hebben :p muv arty en Foch155 en de Patton (heb de M60). \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:50
Ik word soms panisch van de onnauwkeurigheid van het kanon op de IS. Nu ben ik aan het grinden voor de IS3 maar is de nauwkeurigheid van die tank wel beter? Anders denk ik om over te stappen na een andere lijn.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Welk kanon?
Die 122mm of de 100mm?
Die 122 is inderdaad uhh Russisch onzuiver af en toe maar van dichtbij werkt ie wel aardig hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
122 en dan de variant die iets sneller herlaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
De D-25T dus, de 100mm is iets accurater maar doet minder damage. Speelt meer als een medium.
Die 122mm moet je eigelijk close range gebruiken, snipen lukt wel maar is erg afhankelijk van de RNG goden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
J0rn schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 20:37:
De D-25T dus, de 100mm is iets accurater maar doet minder damage. Speelt meer als een medium.
Die 122mm moet je eigelijk close range gebruiken, snipen lukt wel maar is erg afhankelijk van de RNG goden.
Ik heb iets te vaak RNG :+ eens kijken wat ik wil nu... hebben medium tanks wel een rol in rondes? Spot ze bijna nooit.

[ Voor 12% gewijzigd door Kepro op 10-07-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Plato1989 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:40:
[video]

Een nieuw project. Commentaar is altijd welkom, daar heb ik tenminste wat aan. Het is een wekelijkse serie met een bepaald thema van 3-5 minuten. Als jullie ideeen en/of tips hebben hoor ik het graag :)
Heel leuk! Maar die van 240 HP kan natuurlijk niet hè :>

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 12:42
Heb vandaag weer een aantal potjes in me amx 50 120 gedaan. Ging voor mijn gevoel wel goed. Allemaal potjes van tussen de 3 en 4K damage. Heb de amx 50 100 gun nog, hopelijk krijg ik met de volgende gun wat betere pen. Heb soms nog welleens het gevoel dat ik wat te weinig heb. Moet nog zo'n 9k. Lukt morgen hopelijk wel.

Ben ook aan de russische derp td lijn begonnen. Ben nu bij de tier 3. Redelijk tankje, alleen toch geen armor. Hopelijk krijgen de tier 4, 5 en 6 nog wat. Van die erna weet ik al dat ze niks hebben. Iets te veel Stalin in de gun mantled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 12:07
Plato1989 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:40:
[video]

Ziet er goed uit en het blijft een leuke tank :)

Voor mij was het wel zo dat het wel veel Shoot->Boom, Shoot->Boom is. Persoonlijk zou ik iets meer variatie wel kunnen waarderen denk ik. Aan de andere kant de tank heeft wel een heel erg Shoot->Boom gehalte hehe

Waar je eens naar zou kunnen kijken is het of je killshot van de tank ook niet vanuit het slachtoffer kunt capturen. Dat geeft dan toch weer even een andere beeld als het achter/zij aanzicht van de KV2. Als ik het goed zag neem je je filmpjes achteraf op? Dan is dat wat beter te doen. Ik weet dat er in ieder geval een mod was waarmee je je camera positie vrij kan bewegen. En die werkte in ieder geval 2 patches geleden nog volgens mij. Ik weet dat die mod niet is toegestaan tijdens spelen maar voor replays mocht het wel. Toen ik er zelf mee gespeeld heb had ik ook gewoon een copy can mijn World Of Tanks spel gemaakt waar de mod inzit die ik alleen gebruikte voor de replays. Zeker als de tank nog een beetje leuk ontploft kan het wel een leuke toevoeging voor je filmpjes zijn, lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 12:22

p0st

Dutch Reefer

yrosma schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 07:45:
[...]
Ik weet dat er in ieder geval een mod was waarmee je je camera positie vrij kan bewegen. En die werkte in ieder geval 2 patches geleden nog volgens mij.
....
Zeker als de tank nog een beetje leuk ontploft kan het wel een leuke toevoeging voor je filmpjes zijn, lijkt mij zo.
+1, dat zou inderdaad een leuke toevoeging zijn! d:)b

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Iemand ervaringen met de Premium Panther/M10?
Lees wisselende recensies van dat ding maar schijnt wel een creditmaker te zijn, en prefered mm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World of Tanks heb ik gister gedownload en heb al een paar potjes gespeeld. Zou iemand mij een beetje de weg kunnen wijzen.

In al die potjes die ik speel, zoals nu bijvoorbeeld hoor ik bij de allerlaagste tiers. Nu ben ik tier 3, met nog een tier 3, en de er zit 10x tier vijf in, en 3x tier vier. Nu wordt ik vaak vermorzeld door 1 of 2 shots recht van voren, terwijl ik bij de tegenstanders nooit door het pantser kom.

Met de T46 Russische tank speel ik nu. Ik heb ook de voorloper, de T26 helemaal geupgrade (elite?). Zijn dat goede tanks om mee te beginnen? Het zijn light tanks, en ik zie de meeste spelen met een tank destroyer.

Wat is het streven? Zo snel mogelijk naar de volgende tier tank, of juist een tier tank volledig upgraden?

Random battles speel ik het meest.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
De 1e 1000 potjes bak je er vaak weinig van, leer van kijken naar jezelf en anderen wat er fout ging en hoe de map in elkaar steekt. Youtube is een goede bron en er lopen hier verder genoeg mensen rond die regelmatig leerzame filmpjes posten.

Als je bottom tier bent en zeker met een stock tank (basis uitrusting) blijf achter de andere tanks hangen, niet te ver maar dicht bij genoeg om bijv. op de tracks te kunnen schieten en je kunt schuilen achter een tank met meer HP.
Leer waar de weakspots zitten van je tanks en de tanks van je tegenstander (Tank Inspector is een fijne tool hiervoor) en maak hier gebruik van.

Wat is het streven?
De een wil zo snel mogelijk een Tier 10 tank de andere alle tanks, dit hangt dus van je eigen speelplezier af.
Probeer zeker in het begin alle soorten uit van de diverse landen en kijk wat je ligt.
Je hoeft ook niet alle modules te hebben, kijk hiervoor wat je volgende tank nodig heeft en welke van de vorige worden meegenomen, maar met een Elite tank leert je crew sneller wat altijd meegenomen is.

Veel speel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
En weer een nieuw filmpje, dit keer ook een glansrol weggelegd voor p0st :)

Ik heb dit filmpje nu op beeldverhouding 16:9 gemaakt, dus zonder zwarte randen aan de zijkant. Echter ik zie dat er nog steeds zwarte randen aan de boven en onderkant ontstaan, vooral aan de onderkant is dat jammer, want je ziet nu niet welke shells ik laad. Maar goed, dit is al wel wat beter dan de vorige filmpjes denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
hoezo? we weten toch allang dat je alleen met gold schiet ;) :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Bean77 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:40:
hoezo? we weten toch allang dat je alleen met gold schiet ;) :+
sshhh, niet verder vertellen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Leuk filmpje weer Size, vooral omdat ik er zelf bij was natuurlijk :9
Duidelijk en helder weer, stronk uitleg :D
Ook leuk dat je mijn results er ook even bij pakt, appreciated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 17:32
Mr_Size schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:26:

Ik heb dit filmpje nu op beeldverhouding 16:9 gemaakt, dus zonder zwarte randen aan de zijkant. Echter ik zie dat er nog steeds zwarte randen aan de boven en onderkant ontstaan, vooral aan de onderkant is dat jammer, want je ziet nu niet welke shells ik laad. Maar goed, dit is al wel wat beter dan de vorige filmpjes denk ik.

[video]
Goed filmpje. Wist ook nog niet dat het XP systeem zo werkte, weer wat geleerd dus. Vind het overigens maar een lastige map die er wordt gespeeld als heavy of td zijnde, wat raad jij hier aan als je bv met een IS-3 speelt?

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Thanks :) Met een heavy zou ik altijd naar de rand van het stadje in het midden gaan, of als je in een heavy met goede gun depression rijdt (T32 bijv.), dan kun je naar het heuvel achtige gedeelte op B2/C2. Dat werkt alleen als er max 2 arties in het gevecht zitten, want anders wordt je gegooglemapped :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 22:04

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

poderosoo schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 15:40:
[...]

Goed filmpje. Wist ook nog niet dat het XP systeem zo werkte, weer wat geleerd dus.
Irc is er enkel een +300m nerf voor Xp. Alle schade die je uitdeelt verder dan 300m is aan 70% (dacht ik) XP. Of je nu op 301m raakt of op 650m, daar krijg je nog evenveel xp voor. Daarom staat er sinds kort in je afterbattle stats bij hoeveel er +300m is gedaan.
Is gewoon een methode om mensen wat meer pvp te laten spelen. (en secret buff voor russische tenks oc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mr_Size schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 14:26:

[video]
Leuke pot weer, goed gesproken, helder. Je bedoelde denk ik te zeggen dat jij een Ace Tanker Mastery Badge hebt behaald en p0st een 1st Class Mastery Badge. Jammer dat ik de stand niet kon zien, maar jij liet redelijk blijken hoe het er voor stond.

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 11-07-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Joindry schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 17:32:
[...]

Irc is er enkel een +300m nerf voor Xp. Alle schade die je uitdeelt verder dan 300m is aan 70% (dacht ik) XP. Of je nu op 301m raakt of op 650m, daar krijg je nog evenveel xp voor. Daarom staat er sinds kort in je afterbattle stats bij hoeveel er +300m is gedaan.
Is gewoon een methode om mensen wat meer pvp te laten spelen. (en secret buff voor russische tenks oc)
Voordat deze discussie gebaseerd op 'ik denk' en 'volgens mij' uit de hand loopt. Hierbij het verlossende woord:
Close combat bonus
Damaging enemy tanks at under 200m range gives a very small bonus
bron: http://wiki.wargaming.net...nk_Experience_and_Credits
Mr_Size heeft het dus verkeert, of toegang tot andere informatie.
De reden waarom je de damage op +300m kan zien is in verband met de nieuwe medal "Tank Sniper"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

dramborleg schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 18:03:
[...]

Voordat deze discussie gebaseerd op 'ik denk' en 'volgens mij' uit de hand loopt. Hierbij het verlossende woord:

[...]

De reden waarom je de damage op +300m kan zien is in verband met de nieuwe medal "Tank Sniper"
De wiki er is blijkbaar op vooruit gegaan de laatste tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Joindry schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 18:18:
[...]

De wiki er is blijkbaar op vooruit gegaan de laatste tijd :)
Jep, is volgensmij sinds deze week.

Maar even iets anders. Ik dacht, ik ga vandaag even op de test server spelen. Maar ik kan er al 3 uur ofzo niet inkomen. De eerste keer laat ie even Connecten zien en daarna niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
dramborleg schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 18:03:
'gives a very small bonus'. Dan heb ik toch gelijk? :) Volgens mij zeg ik dat je meer xp krijgt als je dichtbij staat, wellicht is het idd minder dan ik dacht maar technisch gezien had ik wel gelijk. Dan zal het grote verschil in xp wel komen doordat ik meer assisting dmg had gedaan, want ik had 1,3K minder schade gedaan dan p0st en toch had ik een Ace en hij 'slechts' een 1st class.

Vandaag begon ruk, dus ik dacht: ah het wordt weer zo'n dag. Vervolgens had ik een paar heerlijke potten waardoor ik in 10 potten uitkwam op 3900 WN8. En na 3 battles stond ik nog op 1000. Zaten 2 potjes bij die zeker op YT komen, dus hou mijn channel en dit topic in de gaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
Mr_Size schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 18:52:
[...]

'gives a very small bonus'. Dan heb ik toch gelijk? :) Volgens mij zeg ik dat je meer xp krijgt als je dichtbij staat, wellicht is het idd minder dan ik dacht maar technisch gezien had ik wel gelijk. Dan zal het grote verschil in xp wel komen doordat ik meer assisting dmg had gedaan, want ik had 1,3K minder schade gedaan dan p0st en toch had ik een Ace en hij 'slechts' een 1st class.
Meh ok, een beetje gelijk :>

Assisting damage doet gewoon de helft van de XP. Tikt best aan, jullie zaten wel close kwa XP. Jij had 2.1k assisting ofzo? Dus jou damage + 1k damage + misschien wat meer module damage. Klopt aardig toch?
Het verschil tussen Ace en 1st class is maar 1XP :+

Mijn hoogste XP heb ik volgens mij op mn 13 90. 15k spotting damage in een T10 pot 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

SurfBoy schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 18:37:
[...]

Maar even iets anders. Ik dacht, ik ga vandaag even op de test server spelen. Maar ik kan er al 3 uur ofzo niet inkomen. De eerste keer laat ie even Connecten zien en daarna niks meer.
Ik kan al een paar dagen niet meer connecten, ook niet nu met de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VK 45.02 (P) Ausf. B:
  • Armour of upper glacis plate changed from 170mm to 200mm.
  • Armour of lower glacis plate changed from 150mm to 200mm.
Zonet even op de testserver wat zitten testen ( :P )

De tortoise met top gun (259mm penetratie) geraakt op 100m afstand, terwijl de VK op dezelfde hoogte staat en niet geangled is, noch door de UFP, noch door de LFP. Enkel de machinegun poort is penetreerbaar.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dcHMbgo.jpg?1

Indien ze deze armourwaarden behouden, ga ik toch eens de VK4502A beginnen grinden om de VK4502B te unlocken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ik dacht nochtans dat de machinegun port niet langer een weakspot was?

Mag ik vragen hoeveel keer je geprobeerd hebt? Vergeet niet dat de grootste weakspot gewoon de flat armor is van de turret. Als die niet geangled is, is die 253 (irc?) Veel medium-noobs denken er wel aan hun hull te scrapen, maar die koepel houden ze gewoon doodstil naar je toe. Ook lekker veel moduledamages als je in die koepel knalt.

Ik heb trouwens de VK nooit een slechte tank gevonden omdat zijn front plate te zwak was, wel omdat ieder artyschot full damage deed en je massaal veel motorstoringen kreeg bij hits. Dat en de speelstijl van een tank met lage depression ligt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En ze zijn fugly ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Victory!
Ensk
AT 8
Experience received:3.519 ( x3) 25.799
Battle achievements Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -3 661
Ammunition: -24 500
Total: -2 362 WN8: 5 745 (100)
- 1x spot
- 12 assisted dmg
- 7 modules beschadigd
- 2270 dmg
- 19 pens
- 5 kills
Last man standing dankzij een Lorrain 155 50 die zijn mannetje goed stond en als 1 na laatste de pijp aan Maarten gaf _o_ [offoptic] en twee afk's van de vijand :) [/]

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 15-07-2014 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de frustratie nam wel even de overhand gisteren. Ik kijk om een gebouwenblok heen, door middel van de camera te draaien, zie ik niemand. Het is veilig, dus ik keer de hoek om en opeens verschijnt er een tank -.-.

Nu begrijp ik tenminste het 'spotten' principe. Een tank is niet zichtbaar, als deze niet gespot is, ook al zit hij wel in die betreffende positie.

De t18, heb ik nu volledige upgrade en heb daar redelijk succes mee. Accuraat, veel damage, redelijke snelheid, en omdat de uitwijking weinig schiet je altijd van voren, waar het pantser het sterkst is. Meestal blijf ik binnen een straal van 10 seconden bij de base, lekker campen. Zodra ik in de voorlinie ga ben ik meestal gelijk dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het is geen fps ;) Om het hoekje kijken met free look heeft geen zin :P

Nu je dit door hebt, kun je je hoofd gaan breken over wanneer een tank dan gespot wordt. Daar zit nog een hele dikke formule achter.

[ Voor 48% gewijzigd door Edmin op 12-07-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Gisteren weer wat gespeeld en na wederom een zieke start ging het voor de rest wat moeizaam. Niet omdat ik het spelletje verleerd ben maar omdat de teams soms echt onhelpbaar waren (en soms gecombineerd met veel pech aan mijn zijde).

Wel heb ik onwijs relaxed gespeeld en ook ondanks moeite 45% WR toch hele dikke scores neergezet (WN8 van 4000++ o.a.). Ace tanker op mijn E4 en ook met de PTA weer een paar dikke games gehad.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 10:47:
Ik dacht nochtans dat de machinegun port niet langer een weakspot was?
Is dat niet de KT?
Mag ik vragen hoeveel keer je geprobeerd hebt? Vergeet niet dat de grootste weakspot gewoon de flat armor is van de turret. Als die niet geangled is, is die 253 (irc?) Veel medium-noobs denken er wel aan hun hull te scrapen, maar die koepel houden ze gewoon doodstil naar je toe. Ook lekker veel moduledamages als je in die koepel knalt.
Een stuk of 20x geschoten op de LFP, geen enkele keer kunnen penetreren, een 10x op de UFP, geen enkele keer kunnen penetreren, en 5x op de machinegun port, elke keer gepenetreerd.

De turret is (ongeveer) dezelfde als de E75 turret, dus die moest ik niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik ben ook maar weer begonnen, als iemand wat samen wil spelen: haasje47
Ik heb kv3 kv4 en wat ander zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Wel deze ochtend zag er weer veelbelovend uit. Eerste pot, stronk team.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gl3BE8C95fcy46OGLN2vsigg/full.jpg

In mn zo goed als stock SU100M1 en een hele doos appelsiensap tegen de rest. Maar met de ochtendlijke overmoed het maar even geprobeerd.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DwHbZ9sg7kXOt8hBVEGzu4XR/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0hJtNGDoKQ7iuGh2j4BWb1Kh/full.jpg
Als bij wonder er een mooi win van kunnen maken, met een ace op een stock tenk. Ik moet wel zeggen, ik denk niet dat deze tank veel gespeeld wordt. Met 1200xp reeds een ace halen is geen te grote opgave.

Ik weet ook waarom deze tank niet zo populair is, hij is écht niet makkelijk. Stuk moeilijker nog dan de duitse spons TD-lijn. Hij heeft wel wat armor maar absoluut geen depression én een lage alfa.
Absoluut geen makkelijke tank en moeilijk in zijn element te brengen. Niet te zeggen dat een tier VII TD vaak in tier IX games terechtkomt en je dan met 175 pen écht wel geen makkelijke opdracht te wachten staat.
Nop,
http://ftr.wot-news.com/2014/07/11/9-2-partial-armor-changes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:54:

Ik weet ook waarom deze tank niet zo populair is, hij is écht niet makkelijk. Stuk moeilijker nog dan de duitse spons TD-lijn. Hij heeft wel wat armor maar absoluut geen depression én een lage alfa.
Absoluut geen makkelijke tank en moeilijk in zijn element te brengen. Niet te zeggen dat een tier VII TD vaak in tier IX games terechtkomt en je dan met 175 pen écht wel geen makkelijke opdracht te wachten staat.
De SU101 vond ik lastiger dan de al lastige SU100M1, vaak lopen schelden op de niet bestaande gun depression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Stronk carry...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5fg3Rjh.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 17:32
Wat vind ik tot nu toe die AMX m4 45 een waardeloze tank tov andere tier 7 tanks. Je hebt niet de alpha en mobility van een IS, niet de armor van een T29 en niet de DPM, HP en accuracy van de Tiger. Scheelt dat ik op de ARL44 alle guns al had unlocked anders zou deze tank helemaal niet te doen zijn. Hopelijk wel waard voor de amx 50 100.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Was inderdaad een leuke pot Coldzero... mijn damage viel wat tegen, maar ik moest gewoon veel risico nemen om de cap te resetten :) Gelukkig wel een defender medal aan over gehouden :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Nice :)

Deze was ook wel lekker, helaas werd het een draw omdat onze JPZ E 100 ging cappen i.p.v. mij ondersteunen tegen de T110E5. E5 had nog iets van 130 HP over... Beide tanks stonden tegelijk in de cap, draw.. |:(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4KREeDDO3pRNauXdFyFJOTPy/thumb.jpg

replay

Ik had gisteren zoals aangekondigd 2 lekkere potten gespeeld, en 1 daarvan heb ik nu alvast op YT gezet.

p.s. het zou kunnen dat de video in 360p afspeelt, je kan deze echter handmatig op 720p zetten bij de settings van YT.

[ Voor 23% gewijzigd door Mr_Size op 12-07-2014 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989

Plato1989

Amused to Death

Heren, nieuwe video (spamz! :o ). Ok, ik heb gebruik gemaakt van de 'free cam'. Geweldig goede toevoeging. Heel handig dat je een hele map in vogelvlucht over kan zeilen. Ammo racks staan centraal in de video. Ze zijn bijna allemaal vanuit het perspectief vanaf het slachtoffer. Ook nog wat geëxperimenteerd met wat andere shots. Jullie mening?

[YouTube: http://youtu.be/fFFr0e1dqzc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ammoracks FTW! Angles zijn prima idd, vooral als de Turrets naar je toe door het beeld komen vliegen ziet er tof uit :P.. Enne je kon het niet laten met je mushroom-techno :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
http://www.noobmeter.com/player/eu/haasje47/500447952/

Man oh man dit ziet er ook niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Watskeburt :?

http://www.noobmeter.com/player/eu/got_pcdealer/510549584/ check mijn laatste dip in de efficiency. Dat was sinds de intro van 9.0. Toen een uitbreiding van het geheugen gedaan van 2 naar 6 GB en hoppa , geen lag spikes en framedrops meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik ben niet zo goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
http://www.noobmeter.com/...indsurfboy1999/510928861/

Volgens noobmeter ben ik sinds vandaag een groene paprika, maar de echte groen is toch pas vanaf 1250?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Plato1989 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:41:
Heren, nieuwe video (spamz! :o ). Ok, ik heb gebruik gemaakt van de 'free cam'. Geweldig goede toevoeging. Heel handig dat je een hele map in vogelvlucht over kan zeilen. Ammo racks staan centraal in de video. Ze zijn bijna allemaal vanuit het perspectief vanaf het slachtoffer. Ook nog wat geëxperimenteerd met wat andere shots. Jullie mening?

[video]
Erg nice, dat intro is briljant!

Alleen op 1:19 lijkt het alsof ik die Super Pershing ammo rack, maar dat is niet zo. Ik schiet hem in zijn lower plate, waarna Quantor hem voor ~700 dmg ammo rackte in zijn AMX AC 48. Was een geniale ammo rack, want daardoor wisten wij die flank met zijn 2-en te behouden vs 6 enemies _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Die jaag ze op missies zijn echt kansloos... heb US/GER/USSR al klaar, GB/FR voor 60% en de klote China & Japan maar 3 tanks...

219 vernietigd en maar 3 tegengekomen en gekild uit C/JP.. zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik wou wat met tweakers spelen maar kan het kanaal niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dudee schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:02:
Channels > Search and Join: Gathering of Tanks

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
dudee schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:02:
Vanmiddag hete het kanaal door een foutje Gathering of Tweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 21:15
Plato1989 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 23:41:

[video]
Protips: Schakel in de freecam de interface uit en schakel 'smooth camera' in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Je kunt gewoon zoeken op "gath".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Waar kan je die freecam mod eigenlijk downloaden? Kan hem nergens vinden. Alleen voor in replays.

[ Voor 14% gewijzigd door SurfBoy op 14-07-2014 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Normaal gaat dit topic veel harder, dus nu gaan mijn video's een beetje als spam overkomen. Maar ja, ik heb de afgelopen dagen een hoop lekkere potten gespeeld die ik YT waardig vind, dus jammer dan :p

Dit keer een filmpje van de SU-122-44 waarin bijna alles mijn kant op viel.

Ik heb inmiddels ook al weer een nieuw filmpje gemaakt, van de JgTig 8,8 waar ik eindelijk mijn ace op heb gehaald! Ik wacht nog wel even met uploaden, anders wordt ik door psycho nog gebanned wegens spam :+

[ Voor 23% gewijzigd door Mr_Size op 14-07-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Dacht ik mijn 70.000 xp ervaring die ik heb ontvangen met mijn IS tank te gebruiken voor de Duitse TD Superstructure line kan ik die Xp niet gebruiken :? of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kepro schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:22:
Dacht ik mijn 70.000 xp ervaring die ik heb ontvangen met mijn IS tank te gebruiken voor de Duitse TD Superstructure line kan ik die Xp niet gebruiken :? of doe ik iets verkeerd?
Zucht, waar maken we nog topicstarts voor?

Ik heb het antwoord in 2 muisklikken gevonden in de TS:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 43

Eerste zin: Er zijn in World of Tanks 2 soorten experience: tank gebonden experience en free experience. Tank gebonden experience is niet vrij te besteden en geldt enkel voor de tank waarmee je het verkregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik zou de topicstart nog eens helemaal gaan doorlezen, staat heel veel handige informatie in....

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:24:
[...]

Zucht, waar maken we nog topicstarts voor?

Ik heb het antwoord in 2 muisklikken gevonden in de TS:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 43

Eerste zin: Er zijn in World of Tanks 2 soorten experience: tank gebonden experience en free experience. Tank gebonden experience is niet vrij te besteden en geldt enkel voor de tank waarmee je het verkregen hebt.
:F alsnog bedankt.

Ander vraagje; krijgen jullie ook een virus melding als je de laatste OMC modpack wilt downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik gebruik die van p0st _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik gebruik maar 5 mods. Xvm, damage panel (seafalcon), session statistic, team hp pool bar, serverside crosshair.
Meer gebruik ik niet tegenwoordig :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:53

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Ik heb even gekeken, maar bij mij gaat het vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Oeh, ik kan niet wachten op 9.3 waar de nieuwe USA (light) tanks in zouden zitten. En ik kan niet wachten op de open beta van World of Warships eind dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Speciale teams weer vandaag...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7jdLbmJ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uMcSuze.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik kan er niets over vinden maar de ervaring die je met een premium tank opdoet. Is die ervaring universeel? Of alleen voor het bepaalde land of tank line te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
volgens mij zit het zo:
De free experience die je verdient met o.a premium tanks kun je vrijelijk besteden voor het unlocken van tanks en modules en dan maakt het niet uit voor welk land of welke tree
.
Een deel van de experience die je verdient met een premium tank gaat naar de crew.
Vandaar dat mensen vaak premiums gebruiken om naast credits te grinden ook crew te trainen omdat je deze binnen een bepaald land en bepaalde tree makkelijk kunt wisselen (van non premium naar premium geeft geen "straf" op andersom wel).

De experience die je verdient tijdens een grind met een tank, totdat die tank elite is *(dus alle modules en opvolgers geresearched), is alleen bestemd voor die tank en z'n opvolgers.
Heb je alles geresearched en geunlocked en heb je XP over dan kun je die om laten zetten met gold voor 1 gold per 25 XP punten.

[ Voor 31% gewijzigd door J0rn op 14-07-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
J0rn schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:57:
volgens mij zit het zo:
De free experience die je verdient met o.a premium tanks kun je vrijelijk besteden voor het unlocken van tanks en modules en dan maakt het niet uit voor welk land of welke tree
.
Een deel van de experience die je verdient met een premium tank gaat naar de crew.
Vandaar dat mensen vaak premiums gebruiken om naast credits te grinden ook crew te trainen omdat je deze binnen een bepaald land en bepaalde tree makkelijk kunt wisselen (van non premium naar premium geeft geen "straf" op andersom wel).

De experience die je verdient tijdens een grind met een tank, totdat die tank elite is *(dus alle modules en opvolgers geresearched), is alleen bestemd voor die tank en z'n opvolgers.
Heb je alles geresearched en geunlocked en heb je XP over dan kun je die om laten zetten met gold voor 1 gold per 25 XP punten.
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
mits je het vinkje van crewtraining hebt aangezet, anders gaat het naar experience op de tank waarvoor dan wel weer het volgende geldt :

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

volgens mij zit het zo:
De free experience die je verdient met o.a premium tanks kun je vrijelijk besteden voor het unlocken van tanks en modules en dan maakt het niet uit voor welk land of welke tree.
Maar die freeXP moet je wel converteren en dat kost gold / geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Nee free experience is gratis, alles wat je overhoud nadat je een tank elite hebt gemaakt dat kun je converteren met gold voor free experience, en dat kost inderdaad gold/geld. ;)
Als je het Accelerate crew training vinkje zet, dan gaat de experience naar je crew.
Dacht dat zo'n 5% van je experience per pot weer bij free experience wordt geteld elke keer.
Hopelijk zo duidelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZFoo
  • Laatst online: 06-11-2019
Yep, is idd 5%.

*yeey* Gisteren 2e mark of Excellence gehaald op mn T49 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Zoo, ik heb m'n Tiger I :P

Researched:Tiger I researched.
Undistributed experience spent: 45050 
Free Experience spent: 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Staat ook veel informatie in de TS :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
psychoclown schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:05:
Staat ook veel informatie in de TS :)
En op de WoT wiki ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Kwestie van zoeken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
Maar waarom +- een kwartier zoeken als je ook in 1 minuut een vraag kan stellen en dan 1-5 uur moet wachten op antwoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
De hoop denk ik, dat iemand binnen 1 minuut hat antwoord geeft :P
Of geen haast.

[ Voor 10% gewijzigd door J0rn op 15-07-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

HIER vind je het antwoord op al je WoT vragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Spot systeem gaat aangepast worden
http://ftr.wot-news.com/2...nounces-spotting-changes/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Toch zijn we allemaal ooit als dieprode niet wetende tomaat begonnen hè B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989

Plato1989

Amused to Death

J0rn schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 14:27:
Toch zijn we allemaal ooit als dieprode niet wetende tomaat begonnen hè B)
Nee hoor, ik ben als unicum geboren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Na een reroll zeker :P

Goede zaak en lang verwacht. Een paar van mijn grootste frustraties worden hiermee opgelost :)

[ Voor 87% gewijzigd door Edmin op 15-07-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
En alleen maar statpad tanks spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
In iedergeval geen irritant cloaking effect meer als tanks binnen je view range stil gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Awww dan kan ik niet meer mijn Russian Cloaking Device equippen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat autoloaders hier veel baat bij hebben, gewoon clip leeg rammen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Hoe moet ik ooit winst maken in de Chaffee zonder Premium Account?
Defeat!
Ensk
M24 Chaffee
Experience received:1.116 20.275
Battle achievements Kamikaze, Mastery Badge: "3rd Class"

Repairs: -8 990
Ammunition: -10 305
Total: 980 WN8: 7 905 (100)
Last man standing, 4 kills, 22 pens, 1867 dmg, 223 assisted, 1 spot, 8 modules beschadigd
Hoop op een nieuwe patch met de USA lights. Maar ik vind het wel een toffe tank, ook zonder Premium Account en met meestel 9k credits verlies :+

[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 15-07-2014 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 dagen geen WoT gespeeld, dus ik denk "ik speel nog eens een battle'

Worst decision ever, mijn bloeddruk is de voorbije 5 dagen bijlange niet zo hoog geweest.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.