Ik merkte toch weer dat ik de laatste tijd met minder plezier speelde. Geforceerd grinds doen, op een gegeven moment uit frustratie maar gaan pushen omdat het niet opschiet, proberen damage te forceren en daardoor juist stomme dingen doen..
Dusss de keuze gemaakt om mijn garage eens wat op te ruimen en een van mijn favoriete tanks terug te kopen! Gelijk de eerste pot zonder al te veel moeite een koningspot, dus bijzonder blij met mijn keuze! Vanaf nu dus meer 'leuke' tanks spelen en minder geforceerd grinden, even de fun weer terug zien te vinden!
Verkocht
- Tiger I: Leuke tank om te spelen, maar staat stof te happen en dan neem ik liever de SU-122-44 mee, want credits
- AMX 13 90: De laatste dagen niet meer aangeraakt en ook echt bad luck de laatste tijd met teams, dus ik ga me er niet meer aan ergeren en hopen op fatsoenlijke MM
- Jagdtiger 8.8: Prima tank, maar al maanden niet gespeeld en inmiddels ook niet meer de main credit grinder nu ik de T-34 heb, en die leuker vind spelen
Ik ga de volgende grinds wel gewoon afronden omdat ik erg uitkijk naar de Tier IX respectievelijk Tier X van die lijn!
- Panther II: bevalt prima zolang je geen Tier X matches in vliegt
- AT15: beetje meh na de AT-7 maar gaat goed, zin in de doomturtle
- T32: prima tankje, maar gun laat me soms in de steek
- T54E1: leuk, soms zelfs geweldig afhankelijk van map en RNG
- STA-1: paar potjes gespeeld, gaat prima en een verademing na de Chi-blablabla tanks
- T28: traag, maar tof, gruwelijke DPM
- IS-8: niet heel geweldig, maar prima mee te snipen en de IS-7 lijkt me geweldig
- Leopard Pt.A: pas net de top gun, daarmee gelijk van "meh" naar "wow" gepromoveerd. Alleen dat ammorack
[
Voor 3% gewijzigd door
p0st op 06-07-2014 21:42
]