[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.672 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Oef ik heb er net 42% op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:08

K4F

:? Lekker door trollen jonge. 38 %, over 100 battles in zijn geval, zegt helemaal niks.
wsLy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:37:
[...]
knip

Seriouzz is, tegenstelling tot de persoon die hij post, iemand die er wel degelijk iets aan doet om een battle te winnen. Maar als je idioten als deze 'wirbelwind1' in je team hebt... tja.. 38% winratio op een WFTe100 krijg je niet zomaar, daar moet je je best voor doen.

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 28-06-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 11-09 11:49

Fordox

00101010

Kepro schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:15:
Wat bedoelen jullie met WN7 en WN8 o.a.?

Gr
Dit zijn nummers die aangeven hoe goed je bent in het spel.
Zoek je eigen naam op bij wotlabs.net of noobmeter.com :)

En ik ben ook weer terug :D (half). Het was even inkomen maar ik ben weer gauw op mn oude niveau terug gekomen. Was toch wel aardig lang, ik heb niet regelmatig gespeeld sinds de campaign en de eerste random battle weer gespeeld sinds patch 9.1.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
K4F schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:55:
:? Lekker door trollen jonge. 38 %, over 100 battles in zijn geval, zegt helemaal niks.

[...]
Kijk ook vooral niet naar zijn andere tier 10 tanks.

En btw.. ik ben niet aan het trollen.. als jij dit trollen vindt :')

[ Voor 12% gewijzigd door wsLy op 28-06-2014 13:38 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K4F schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 00:20:
Waarom moet je zo nodig iemand publiekelijk te kak zetten? Speel je spel en reflecteer je eigen prestatie?

[...]
Wanneer je als enige T10 tank van je team, een freaking Maus dan nog wel, in een Ensk encounter naar daar gaat om te sidescrapen, wees dan maar gerust dat ik je 'te kak' zet. En al helemaal wanneer je, terwijl je nog maar de tracks overgaat, en ik vraag waar the hell je naartoe gaat, me compleet negeert.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BTVmOHR.jpg
K4F schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:55:

[...]
Ik denk dat jij hier de troll bent ;) Hoeveel battles moet je dan gespeeld hebben vooraleer je er iets over kan zeggen? 1000? 10.000? 100.000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:49:

Ik denk dat jij hier de troll bent ;) Hoeveel battles moet je dan gespeeld hebben vooraleer je er iets over kan zeggen? 1000? 10.000? 100.000?
tot 1k battles maakt het niet uit. Vanaf 5k kan je al commentaar erop geven. Na 10k battles staat het vast of je noob bent of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:15:
[...]

tot 1k battles maakt het niet uit. Vanaf 5k kan je al commentaar erop geven. Na 10k battles staat het vast of je noob bent of niet.
Per tank hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Als je tanks vanaf stock speelt is 50 battles nog weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Fid3lity schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:22:
[...]

Als je tanks vanaf stock speelt is 50 battles nog weinig.
Tier 10s zijn niet stock op de m48 en batchat na.

En ik denk dat er maar een verschil zit van 20 tot 30% tussen stock en elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:45

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Ik vind ook 100 battles ongeveer de grens. Idd afhankelijk hoeveel games je nodig hebt om een full ops te krijgen. Mn Type 61 met geen premium account heeft 150 games nodig gehad om full ops te krijgen...

Dreamedd, je vergeet de E100 gun en WFT E100 gun, dus dan heb je ook een soort van stock.
Ik ben meestal blij als ik mn winrate 50+ houdt wanneer een tank niet full ops is. En verwacht rond de 60 vanaf die full ops is. Beetje scheef, maar op het einde wil ik 55%, wat mn gemiddelde is. Then again, 100 battles is écht nog niet definitief je winrate bepalen. Iedereen heeft wel eens een bad luck streak gehad waar hij 7-9 potjes moet spelen om zn daily te halen. Long story short, winrate zegt niks. Ik heb een vriend die een winrate haalt van 50% en WN8 van 1100 maar ik vind em zeker even goed als ik. Hij speelt gewoon vaak voor de lol en trollt er wat op los. Maar wanneer we in platoon spelen is hij best goed. Dan heb je nog als voordeel dat je op zo een account echt zo hard genegeerd wordt als target ivm een 2000+ wn8 account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Je weet dat de WTE100 12.8cm de beste gun is he? De 750 is een downgrade en alleen goed in city maps.
De E100 12.8cm is dezelfde gun als de Maus. Gewoon een tier 10 gun die prima te gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Weet ik, maar toch. Stock is stock en full ops is full ops. Je kan pas crew xp gaan sparen als je alles heb onderzocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
En dan weet je ook dat je de 150mm gun kan unlocken op de WT4?

en owjah ik vergeet ook nog de IS-4 natuurlijk. Die heeft een tier 7 gun op tier 10 waarvan ik gebruik heb gemaakt. Jup ik had iedereen de TX gun niet unlocked toen ik de IS-4 had

[ Voor 59% gewijzigd door dr34m3dd op 28-06-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ja, doet er toch niet toe. Het is een tier X die je wanneer je em koopt nog modules heeft om te unlocken. Dus stock.
Er kan nog ruimte zijn voor discussie mocht die gun op het verplichte pad staan van research, omdat hij dan zeker en vast al researched is. Maar neen, die gun is een optie op tier IX, die je moet researchen om je tier IX tank fully researched te hebben, maar niet om door te gaan naar tier X. Je tier X tank kan je dus nog stock kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Joindry schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:32:
Ik heb een vriend die een winrate haalt van 50% en WN8 van 1100
Kom ik aan met mijn 1852 WN8 en 52,85% winrate. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:49:
[...]

Wanneer je als enige T10 tank van je team, een freaking Maus dan nog wel, in een Ensk encounter naar daar gaat om te sidescrapen, wees dan maar gerust dat ik je 'te kak' zet. En al helemaal wanneer je, terwijl je nog maar de tracks overgaat, en ik vraag waar the hell je naartoe gaat, me compleet negeert.
Jij verwacht wel erg veel van je oranje medespelers. Protip: niet doen, scheelt je een hoop frustratie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Kepro schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:15:
Wat bedoelen jullie met WN7 en WN8 o.a.?

Gr
Zie ook de TS, daarin staat het uitgelegd in de afkortingen sectie.
Riegah schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:01:
[...]
Jij verwacht wel erg veel van je oranje medespelers. Protip: niet doen, scheelt je een hoop frustratie ;)
Dit, verwacht niks van je team, wens ze in het begin hf en vooral gl en doe je uiterste best.
Sinds ik de laatste tijd vrijwel geen tijd heb om te spelen heb ik mijn discipline om dat motto vast te houden weer terug gevonden en dat speelt echt heel ontspannend maar toch op een aardig niveau.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riegah schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:01:
[...]
Van oranje medespelers verwacht ik niets, bij gele medespelers (zoals de Maus), begin ik al een beetje hoop te krijgen dat ze iets nuttig gaan doen gedurende het verloop van het gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Eergister op de vloekdag, 21 potjes werden we afgeslacht en verloren achter elkaar, nu sta ik op 13 gewonnen met gemak achter elkaar.. WTF moment's again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Chaffee gisteren gekocht. Vandaag alleen nog top engine researchen. Ik krijg daar (voor mijn doen) hoge WN8's uit :)

Maar ik moet ook zeggen dat ik de laatste twee weken goed ga, zo'n beetje sinds mijn geheugenupgrade van 2 naar 6GB (geen lagspikes en framedrops meer) :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Nog bedankt voor de Cola tip op de T49 :)
Maakt best wel uit merk ik. op naar BIA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

J0rn schreef op zondag 29 juni 2014 @ 20:03:
Nog bedankt voor de Cola tip op de T49 :)
Maakt best wel uit merk ik. op naar BIA!
Gebruik van cola kost je toch gold iedere battle? Geeft dat echt zo'n grote boost?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Je kunt dat ook gewoon voor silver aanschaffen. Als je dat tijden een 50% kortingsactie doet valt het wel te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Cola geeft een enorme boost, zeker als je crew nog niet zo goed is. Als de crew beter wordt dan vind ik het effect minder worden. Daarom gooi ik er octaan 100 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eergisteren de at 2 aangeschaft. Wat een leuke troll td is dat :p
Benieuwd hoe zijn opvolgers zijn.

Het werd eens tijd dat ik aan de britse td lijn ging beginnen :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Vorst8 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:12:
Cola geeft een enorme boost, zeker als je crew nog niet zo goed is. Als de crew beter wordt dan vind ik het effect minder worden. Daarom gooi ik er octaan 100 in.
Heb nu 100 octaan op de Chaffee. Eens zien of het wat doet voor mij.
wsLy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:33:
Eergisteren de at 2 aangeschaft. Wat een leuke troll td is dat :p
Benieuwd hoe zijn opvolgers zijn.

Het werd eens tijd dat ik aan de britse td lijn ging beginnen :p
Ik heb 315 potjes gespeeld en voor mijn doen een zeer goede winrate behaald van 52%, een avg dmg van 311 en 342 xp. Battles survived t.o.v. de Alecto is 36,83% vs 18,52%. Ik kan je zeggen: UK td's zijn traag en blijven traag :)

In een week mijn personal rating van 3479 naar 3541 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, wat een teams de laatste weken. Vandaag een whopping 22% WR, hoe zou dat nu toch komen?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pAjGomq.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4tHKggR.jpg?1

Dus ik ga de KV-4 beëindigen met het gevoel dat ik al vanaf het begin had met dat 100 ton zware stuk schroot: zielig en pijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Ik had ook zware pech vorige week / weekend. WR gedaald van 52.38 naar 52.00... :(
Het begint mij op te vallen dat de mensen die -gekeken naar stats- niet zo heel goed zijn, vaak juist de grootste bek hebben.

Gisteren nog in een potje Sverogorsk; ik in T34 top tier, noord spawn. Ik ging -zonder enige backup- noordoost naar waar voor de map change "Mount Doom" zat. Tegen de tijd dat ik aan de voet van die heuvel stond, stonden we al met 0-6 achter.

Afijn ik die heuvel op, maar voorzichtig (immers; in m'n uppie en ik wilde niet aan alle kanten geflanked worden). Er stonden een AMX 50-100, IS-3, T25/2 en nog niets (een medium, ben vergeten wat) op die heuvel. Gelukkig doen ook zij het niet heel slim, dus ik kan zonder echt veel schade op te lopen die IS-3 en AMX een paar flinke tikken geven. Inmiddels is er ook een SU van onze kant bijgekomen (exacte type vergeten). Tegen die tijd staat het alweer iets van 3-10 voor de vijand. Afijn, wij pushen met zn 2en toch een redelijk eind door op de heuvel, SU is duidelijk aan het jagen op de vijandelijke AMX. Echter wordt die gedekt door meerdere andere vijanden. Ik ben dus niet van plan om naar voren te rushen. SU doet dat wel, sterft, en begint een partij te vuilbekken, alsof ik hoogstpersoonlijk verantwoordelijk ben voor de verliespot.

(ik had uiteindelijk ook niet echt heel veel damage gedaan: ruim 1900, echter daarmee stond ik op eenzame hoogte in het teamoverzicht. Bovendien denk ik altijd maar dat als je méér dan je eigen HP pool aan dmg doet, je het in ieder geval niet hebt verkloot).

Zucht.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:05:
Wow, wat een teams de laatste weken. Vandaag een whopping 22% WR, hoe zou dat nu toch komen?

[afbeelding]
[afbeelding]

Dus ik ga de KV-4 beëindigen met het gevoel dat ik al vanaf het begin had met dat 100 ton zware stuk schroot: zielig en pijnlijk.
Waarom heb je dat gevoel? Je doet top damage, maar minimaal de helft van je teamgenoten faalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:37:
[...]

Waarom heb je dat gevoel? Je doet top damage, maar minimaal de helft van je teamgenoten faalt.
Minpunten van de KV-4:
  • traag
  • groot
  • geen camo
  • slechte viewrange
  • low alpha gun gecombineerd met verschrikkelijke aimtime, en dit wordt niet gecompenseerd met een hogere dpm vergeleken met de IS-3
  • armour dat redelijk slecht is (mooi op papier, in de praktijk redelijk waardeloos). Alleen tegen spelers die echt niet weten waar te schieten, terwijl ze in een tank zitten met weinig pen, kan je frontaal veel bouncen.
  • ENORM lange grind om het fully upgraded te krijgen
  • Arty-magnet (het beached whale syndroom, een groot target dat niet echt mobiel is)
Pluspunten van de KV-4:
  • kan goed sidescrapen bij een huis, muur,... die verticaal loopt (en dus niet schuin zoals een berg grind/afgebrokkelde muur/...)
  • indien uw tegenstander afgeleid is, en onderaan een helling staat, en geen situational awareness heeft, kan je er mee rammen.
Dus de KV-4 heeft inderdaad pluspunten, alleen zijn die zo specifiek dat je er meestal geen gebruik van kan maken, en opgezadeld zit met een zeer minderwaardige tank. Vergeleken met de KT, die kan ook goed sidescrapen, maar heeft imo beter frontal armour, en een veel beter gun. Er is geen enkele reden om de KV-4 te spelen, indien je ook met de KT kan spelen (een beetje hetzelfde verhaal als de Jackson: op zich is het geen slechte TD, maar vergeleken met wat er nog is op die tier (de hellcat), is er geen enkele reden om voor de Jackson te kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
seriouzz, wat vind je dan van deze tier 8 rangschikking? De KT wordt nogal afgekraakt...

http://rocketbrainsurgeon.com/best-tier-8-tanks/

Reden dat ik het vraag/zeg is dat ik richting Tiger1 ga op het moment, maar ook de IS lijn doe...

[ Voor 5% gewijzigd door Istrilyin op 30-06-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
dr34m3dd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:15:
[...]

Grappig is dat. Een jaar of 2.5-3 geleden was ik toch al een heel mannetje met 2k battles, nu mag men pas van commentaar voorzien vanaf 5k battles? Er zijn ook genoeg mensen die niet eens weten hoe het spel was zonder Franse, Amerikaanse of Britse tech-tree, maar genoeg no-life zijn om extreem veel battles te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
TheBrut3 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:36:
[...]

Grappig is dat. Een jaar of 2.5-3 geleden was ik toch al een heel mannetje met 2k battles, nu mag men pas van commentaar voorzien vanaf 5k battles? Er zijn ook genoeg mensen die niet eens weten hoe het spel was zonder Franse, Amerikaanse of Britse tech-tree, maar genoeg no-life zijn om extreem veel battles te hebben.
ja een jaar of 2.5-3 goh dat is ook aardig lang he?
4jaar geledne was ik ook een mannetje met 500battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:23
dr34m3dd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:43:
[...]
ja een jaar of 2.5-3 goh dat is ook aardig lang he?
4jaar geleden was ik ook een mannetje met 500battles.
Volgens mij mis jij het punt een beetje :+

Is het spel volgens jou tegenwoordig echt zo veel verandert dat je nu pas na 5k battles weet wat je aan het doen bent terwijl dat een paar jaar geleden al lukte met 500 battles ? Met 1k battles heb je de random factor er al lang uitgefliterd, en als je naar WN getallen kijkt lukt dat ook wel met 500 battles)

Daarnaast zegt dat getalletje erg weinig. Je hebt mensen met 100 battles die al precies weten wat ze aan het doen zijn, je hebt mensen die het nooit zullen snappen, je hebt echter ook mensen die na 5k battles pas na gaan denken en plotseling een goede verbetering laten zien.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
redwing schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:00:
[...]

Volgens mij mis jij het punt een beetje :+

Is het spel volgens jou tegenwoordig echt zo veel verandert dat je nu pas na 5k battles weet wat je aan het doen bent terwijl dat een paar jaar geleden al lukte met 500 battles ? Met 1k battles heb je de random factor er al lang uitgefliterd, en als je naar WN getallen kijkt lukt dat ook wel met 500 battles)

Daarnaast zegt dat getalletje erg weinig. Je hebt mensen met 100 battles die al precies weten wat ze aan het doen zijn, je hebt mensen die het nooit zullen snappen, je hebt echter ook mensen die na 5k battles pas na gaan denken en plotseling een goede verbetering laten zien.
na 100 battles ben je nog niet bij t8 of t10 of weetikveel wat. Daar is het spel veel anders.
Er zijn meer tanks toegevoegt, meer informatie de verhandelt moet worden in dat stuk zaagsel van ze.
met 1k battles heb je die random factor er echt niet uitgefilterd.
Na 500 battles heb je echt niet door dat WN campen is en damage doen met 1 kill erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Istrilyin schreef op maandag 30 juni 2014 @ 16:29:
seriouzz, wat vind je dan van deze tier 8 rangschikking? De KT wordt nogal afgekraakt...

http://rocketbrainsurgeon.com/best-tier-8-tanks/

Reden dat ik het vraag/zeg is dat ik richting Tiger1 ga op het moment, maar ook de IS lijn doe...
Ik ga redelijk akkoord met die rankschikking. Enkel zou ik de KV-4 naar full potato verhuizen en de JP2 naar purple division.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10

Rianata

Have you played Atari today?

Ik heb een nieuwe replay voor jullie op Youtube gezet, dit keer van de T34 tier VIII premium tank.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
dr34m3dd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:08:
[...]
na 100 battles ben je nog niet bij t8 of t10 of weetikveel wat. Daar is het spel veel anders.
Er zijn meer tanks toegevoegt, meer informatie de verhandelt moet worden in dat stuk zaagsel van ze.
met 1k battles heb je die random factor er echt niet uitgefilterd.
Na 500 battles heb je echt niet door dat WN campen is en damage doen met 1 kill erbij.
Maar waarom was 500 battles vroeger wel genoeg dan ? Ja, er zijn tegenwoordig inderdaad meer tanks, maar zeker als je je je bij 1 lijn houdt weet iemand die wil leren binnen een paar honderd battles echt wel wat zijn tank wel/niet kan. Naast die extra tanks is het spel nog steeds hetzelfde als toen WoT jaren geleden begon.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O* Researched: *O*
ST-I researched. Undistributed experience spent: 166000. Free Experience spent: 0.

Uiteindelijk de dag beëindigd met 42.42% WR, op 33 games nog 2 maal de mastery gehaald. Ik ga jullie de vele gelijkaardige screenshots van mijn geweldige teams wel besparen, wegens te veel screenshots. Locastan's Session Stats geeft aan dat ik gemiddeld de tweede beste speler (qua xp) van mijn team was, dus ik denk niet dat het helemaal aan mij ligt. Maarja, zo'n MM fucked U dagen/weken horen bij WoT, jammer genoeg :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
redwing schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:24:
[...]

Maar waarom was 500 battles vroeger wel genoeg dan ? Ja, er zijn tegenwoordig inderdaad meer tanks, maar zeker als je je je bij 1 lijn houdt weet iemand die wil leren binnen een paar honderd battles echt wel wat zijn tank wel/niet kan. Naast die extra tanks is het spel nog steeds hetzelfde als toen WoT jaren geleden begon.
Game is idd simpeler met gold ammo, gold consumbles, 6th sense. Mappen zijn ook simpeler omdat er 3 plekken zijn waar iedereen is en te verwachten is.

Natuurlijk hebben we ook niet te maken met auto loaders wat voor veel mensen onduidelijk is of tanks die je kunnen oneshotten.

Tuurlijk is het leren van je tank die JIJ speelt makkelijk, maar er zijn zoveel verschillende tanks ipv 9 tanks per tier dat je ook de informatie moet kunnen verwerken van je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
De missies voor juli zijn weer een aanfluiting... 3x large first aid/repair kit voor 40-50-60 (afhankelijk van welke natie) tanks van een natie te killen... een reward van 60.000 credits... Kom op... doe dan een reward van 150-250.000 credits, dan speel je tenminste ergens voor..

http://worldoftanks.eu/en...er/44/missions-july-2014/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
dr34m3dd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:35:
[...]
Game is idd simpeler met gold ammo, gold consumbles, 6th sense. Mappen zijn ook simpeler omdat er 3 plekken zijn waar iedereen is en te verwachten is.

Natuurlijk hebben we ook niet te maken met auto loaders wat voor veel mensen onduidelijk is of tanks die je kunnen oneshotten.

Tuurlijk is het leren van je tank die JIJ speelt makkelijk, maar er zijn zoveel verschillende tanks ipv 9 tanks per tier dat je ook de informatie moet kunnen verwerken van je tegenstander.
Yup, en natuurlijk heb je duizenden battles nodig om enige clue te krijgen wat je moet doen :z

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
redwing schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:20:
[...]

Yup, en natuurlijk heb je duizenden battles nodig om enige clue te krijgen wat je moet doen :z
Je hebt natuurlijk ook nog een fors aantal battles nodig om je wn8 omhoog te pompen van je noobtime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
dr34m3dd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:25:
[...]
Je hebt natuurlijk ook nog een fors aantal battles nodig om je wn8 omhoog te pompen van je noobtime
Daarvoor heb je de recente (b.v. 60-dagen) WN8 cijfers. Het is niet voor niets dat alle grote clans vooral naar die getallen kijken en veel minder naar de overall.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:36

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Daar heb ik inderdaad ook last van, de eerste 2k battles was ik niet serieus aan het spelen. Speel nu gemiddeld 1400 wn8 oid. Overall zit in nu op bijna 1000, geel.
Moet ook zeggen dat ik nu tanks speel die me echt liggen, zoals de Panther, Tiger, T-44, IS-3, Pz1c en de Hellcat.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Harmen schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 08:47:
Daar heb ik inderdaad ook last van, de eerste 2k battles was ik niet serieus aan het spelen. Speel nu gemiddeld 1400 wn8 oid. Overall zit in nu op bijna 1000, geel.
Moet ook zeggen dat ik nu tanks speel die me echt liggen, zoals de Panther, Tiger, T-44, IS-3, Pz1c en de Hellcat.
Kijk ook maar naar mijn stats. Ten eerste ben ik met de eerste battles ook begonnen met voor fun te spelen ipv echt om te winnen (b.v. yolo'en als je een team hebt die niet goed speelt ipv die flank toch tegen te houden). Daarnaast heb ik een jaar in Korea gezeten waar ik met een ping van 600 speelde. Op zich nog best te doen alleen je tegenstander heeft dan dus ruim de tijd om jou te raken voordat jij kunt schieten. Oftewel al je ratings gaan er daardoor aan.

Daarnaast niet te vergeten dat je tegenwoordig ook genoeg lui hebt met 10k+ battles die totaal niet weten wat ze aan het doen zijn. Oftewel als je al een rating wilt gebruiken om aan te geven wie wel/niet commentaar op replays zou moeten geven kun je beter de recent WN8 getallen pakken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hier een beetje het zelfde, heb de eerste 2k games echt voor de fun gespeeld en was me niet eens bewust van het feit dat er ook zoiets als XVM/stats bestonden :+)

Ben nu wat serieuzer aan het spelen en mn WN8 vliegt aardig omhoog. Ben nu nog oranje maar als ik zo door ga ben ik al rap een banaan :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

redwing schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:34:
[...]

Daarnaast niet te vergeten dat je tegenwoordig ook genoeg lui hebt met 10k+ battles die totaal niet weten wat ze aan het doen zijn. Oftewel als je al een rating wilt gebruiken om aan te geven wie wel/niet commentaar op replays zou moeten geven kun je beter de recent WN8 getallen pakken.
Ik kwam gisteren iemand tegen in een VII met een WN8 van 44 en 14k battles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
  • Laatst online: 12-02 12:31
Zitten er mensen ook in een ally of iets?

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10

Rianata

Have you played Atari today?

Elm0wer schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:48:
Zitten er mensen ook in een ally of iets?
Je bedoelt wellicht een clan?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:29:

Locastan's Session Stats geeft aan dat ik gemiddeld de tweede beste speler (qua xp) van mijn team was, dus ik denk niet dat het helemaal aan mij ligt.
p0st, stop dit eens in je modpack ;)
Dat lijkt me wel leuk om te weten soms!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elm0wer
  • Laatst online: 12-02 12:31
Rianata schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:06:
[...]

Je bedoelt wellicht een clan?
Jep, heb het al gevonden! :) Zal me eens aanmelden.

Statistieken zijn als bikini's: wat ze tonen is erg suggestief, wat ze niet tonen is essentieel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik ben vandaag ook een mooie mod tegen gekomen, voor de beginner wel te verstaan:
http://www.curse.com/wot-...ks/killerente94-dmp-multi
Afbeeldingslocatie: http://media-curse.cursecdn.com/attachments/118/492/be641eadbc4a2c769e09030f2abcbd92.jpg
Op deze manier kun je goed zien of je goed geangled staat, voor een beginner zoals mij best handig.

T eerste potje met 1800+ bounced in de IS zit er al op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Zo, net in mijn JgpzE100 een van de zeldzame mooie battles gehad. 7300 damage. 9 schoten, 9 raak. Dit komt maar sporadisch voor kan ik zeggen. Een WN8 van 8700. Waren alle battles maar zo :-). Replay is hierrrr te vinden

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2lvbo74.png
Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/40tch4tpp/Jgpz_E1002.png

[ Voor 7% gewijzigd door Plato1989 op 01-07-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

MetaFrame schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:25:
Ik ben vandaag ook een mooie mod tegen gekomen, voor de beginner wel te verstaan:
[afbeelding]
Op deze manier kun je goed zien of je goed geangled staat, voor een beginner zoals mij best handig.

De rest van die damage panel is ook geniaal, een mooi geluid bij brand enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
Plato1989 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:37:
Zo, net in mijn JgpzE100 een van de zeldzame mooie battles gehad. 7300 damage. 9 schoten, 9 raak. Dit komt maar sporadisch voor kan ik zeggen. Een WN8 van 8700. Waren alle battles maar zo :-). Replay is hierrrr te vinden

[afbeelding]
[afbeelding]
T71 alleen getracked ofwat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
Waarschijnlijk tegen aan gereden. Of T71 tegen hem is more likely ;)

[ Voor 4% gewijzigd door dramborleg op 01-07-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

T49 replay

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

snowD schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:43:
[...]

T71 alleen getracked ofwat?
... schot in zijn zijkant... Jep, getracked :X
De shell die ik eruit knal is bijna net zo groot als de T-71 maar dat maakt niet uit :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Plato1989 op 01-07-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Fordox schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:08:
[...]
De rest van die damage panel is ook geniaal, een mooi geluid bij brand enzo.
Yep is best fijn.. Moet alleen nog ff uitzoeken welke bestanden aan te passen zijn. Er staat me iets te veel informatie in het beeld nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 18:33
MetaFrame schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:25:
[afbeelding]

Dank voor de tip...gaat ik als super noob er maar opzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vrees dat de verschrikkelijke KV-4 grind het helemaal niet waard was. De ST-1 is trager dan de E-75, minder zwaar (dus geen mogelijkheid om te rammen), betere turret, enorm slechter hull armour en een slechter gun. :'(

Momenteel 2/10, wouldn't recommend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:15

BTU_Natas

Superior dutchie

Oe, al dit KV4 praat vraagt om een 100 battle challenge! Wie doet er mee, en wat gaan we inzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:12:
Ik vrees dat de verschrikkelijke KV-4 grind het helemaal niet waard was. De ST-1 is trager dan de E-75, minder zwaar (dus geen mogelijkheid om te rammen), betere turret, enorm slechter hull armour en een slechter gun. :'(

Jawel joh, gewoon Completionist spelen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 15:12:

Ik heb de ST-I anders ervaren, heerlijke tank was het om te spelen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

BTU_Natas schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:27:
Oe, al dit KV4 praat vraagt om een 100 battle challenge! Wie doet er mee, en wat gaan we inzetten?
You kidding? kv4 en St-I zijn voor mij de meest gevreesde heavies (buiten E75), Megic armor jonguh. Zelfs bij plaatsen van schoten, ploing ploing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
- M46 Patton aim spread from moving and turning the hull reduced (buffed) by 7 percent for stock suspension, 8 percent for elite one
- 105mm T5E1M2 accuracy buffed from 0,42 to 0,4
- 105mm T5E1M2 gun spread from turning the turret reduced (buffed) by 14 percent for stock turret, 17 percent for elite turret

Deze tank vindt ik al de beste t9 medium en dan nu dit?
Ik moet hem nu echt 100% gaan halen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:48

p0st

Dutch Reefer

dr34m3dd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:28:
- 105mm T5E1M2 accuracy buffed from 0,42 to 0,4
- 105mm T5E1M2 gun spread from turning the turret reduced (buffed) by 14 percent for stock turret, 17 percent for elite turret

Deze tank vindt ik al de beste t9 medium en dan nu dit?
Ik moet hem nu echt 100% gaan halen haha
Leuk tankje inderdaad :) ik moet nog zo'n 150k tot de T57 Heavy dus kom maar op met die buffs :D

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
p0st schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:50:
[...]

Leuk tankje inderdaad :) ik moet nog zo'n 150k tot de T57 Heavy dus kom maar op met die buffs :D
Dit is de m46 pershing he niet de t54e1 (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

MetaFrame schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:27:
[...]

Yep is best fijn.. Moet alleen nog ff uitzoeken welke bestanden aan te passen zijn. Er staat me iets te veel informatie in het beeld nu.
Ja der was zon klootzak die hem wel weer compatibel heeft gemaakt voor 9.0, maar allemaal waardeloze troep bij heeft gevoegd... ook het geluidsbestandje was hij trouwens vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Eindelijk is het dan mijn meest gespeelde tank met 306 battles! :+ De SuperPershing oOo

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fl0U4qfesl7vh2bHdVPY1tu0/medium.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Fid3lity op 01-07-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Jeuj, ik zie eindelijk echt progressie. XVM geeft aan dat mn WN8 700 is met een WR van 47% maar VBA geeft aan dat ik de laatste weken echt goed bezig ben :)
Afbeeldingslocatie: http://www.vbaddict.net/wotsig/40e63acf152cf73a565336102a921aa3_24.png
Jammer dat ik de eerste 2k van mn games echt als een kip zonder kop door het spel ben gegaan want het gaat nog wel even duren voordat ik dat dat heb weg gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:48

p0st

Dutch Reefer

dr34m3dd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:01:
[...]

Dit is de m46 pershing he niet de t54e1 (:
Oh lol, ik moet beter lezen 8)7

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Zo, lees zojuist dat de HESH round van de FV generfed wordt _/-\o_
FV215b 183:183mm HESH penetration nerfed from 275mm to 230mm (!)
Mooie nerf. Gold rounds op de 183 maakte het wel heel makkelijk. Te veel n44b spelers die dankzij dat hoge damage values wisten te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:11:
Mooie nerf. Gold rounds op de 183 maakte het wel heel makkelijk. Te veel n44b spelers die dankzij dat hoge damage values wisten te halen.
Inderdaad eens een goede nerf. Die penetration zorgde er echt voor dat je nergens meer op hoefde te letten. Niet voor niets dat het ook een echt harde nerf is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:15

BTU_Natas

Superior dutchie

- AMX50B: gun aim time buffed from 3s to 2,5s

Oe heerlijk, meer snapshotten, en dat met zijn mogelijkheid tot flexen, wauw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
gisteren de M12 artillery geunlocked, nog meer mensen hier die deze tank hebben en accuracy problemen hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al meer bekend over de nieuwe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
MetaFrame schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:35:
Jeuj, ik zie eindelijk echt progressie. XVM geeft aan dat mn WN8 700 is met een WR van 47% maar VBA geeft aan dat ik de laatste weken echt goed bezig ben :)
[afbeelding]
Jammer dat ik de eerste 2k van mn games echt als een kip zonder kop door het spel ben gegaan want het gaat nog wel even duren voordat ik dat dat heb weg gewerkt.
Hoe haal je 42% winrate op een Borsig na 300 battles? De meest OP tank ingame! _/-\o_
Dat is al even sterk dan de 43% op de KV1S die ikzelf heb behaald tijdens mijn eerste 2k battles.

Als je iedere game probeert te focussen op zoveel mogelijk damage te doen en evalueren waarom je dat in een slechte game niet hebt kunnen doen dan kan je snel een mooie progressie maken.

2k games slecht spelen is nog makkelijk op te halen! Zelf heb ik door af en toe te stoppen met de game wel wat meer dan 2k games yolo gespeeld waardoor progressie nu echt traaaaaaaaag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
die 183 nerf.. ouch!

(
183mm HESH penetration (FV215b 183) nerfed from 275mm to 230mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
Over buffs gesproken: "SU-100M1: LB-1S gun reload time buffed from 6,9s to 5,9s". Ik ben halverwege met de grind naar de SU101, maar ik wacht denk ik maar totdat deze update op de live server komt voordat ik 'm verder speel. Van 2174 naar 2540dpm, meteen een van de hoogste van de T7 TDs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je. Kan het niet lezen nu maar aan de reacties te zien gaat het spel er op vooruit. Veel nerfs en buffsxD

Die FV moestte ze ook wel echt iets aan doen, 235 pen is een stuk minder en dan wordt het een stuk lastiger andere tanks te one shotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Dikke nerf voor de WT E100 ook, 1 shell minder in de loader van de 128mm... wel reload 60s -> 52s maar het maakt je toch een pak minder gevaarlijk. 1 op 1 kan een andere heavy een WT nu gewoon oprollen, de 1 clip 1 kill kans is helemaal weg (ook al omdat je meestal toch 1of2 shells bounced). Ook een accuracy nerf bij draaien turrent van 25%. Misschien minder ingrijpend maar het valt wel allemaal samen.

Ook borsig en WT Pz krijgen nerfs, vooral reload time die meer dan 1 seconde langer wordt. Begrijpelijk want vooral de borsig blijft toch een OP beestje.

Wat ik wel raar vind ik dat ze WN8 expected values voor deze tanks enkel nog maar hoger worden... zeker sinds ook al de camo voor TD generfed is kan ik dit maar moeilijk begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De WTE100 mogen ze van mij helemaal oprollen, vindt het echt een irritant ding, schiet je binne 4-6 seconden naar de malemoeren gelukkig ben ik meestal snel genoeg weg met me mediums:).

Tja WT PZ4 en RHM zijn ook beesten, die reload valt nog te overzien. Weet niet hoe ze nu spelen met de nieuwe camo values, iemand ervaring? Ik heb ze vrij vroeg gespeeld, kapot gelachen met die 2 OP tankjes, schieten binnen 4 seconden niet meer gezien worden en terug het bosje in en boem weer 20-30% ervan afxD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Inrage schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:08:
Wat ik wel raar vind ik dat ze WN8 expected values voor deze tanks enkel nog maar hoger worden... zeker sinds ook al de camo voor TD generfed is kan ik dit maar moeilijk begrijpen.
Waarschijnlijk omdat die getallen gebaseerd zijn op hoe zo'n tank de afgelopen tijd heeft gepresteerd. Oftewel de WN8 gaat omhoog omdat mensen er de afgelopen tijd meer damage/kills e.d. mee hebben gehaald. De WN8 wordt dus pas een aantal maanden na een buf/nerf weer kloppend met hoe de waardes zouden moeten zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke nerf voor de WT E100 ook, 1 shell minder in de loader van de 128mm... wel reload 60s -> 52s maar het maakt je toch een pak minder gevaarlijk. 1 op 1 kan een andere heavy een WT nu gewoon oprollen, de 1 clip 1 kill kans is helemaal weg (ook al omdat je meestal toch 1of2 shells bounced). Ook een accuracy nerf bij draaien turrent van 25%. Misschien minder ingrijpend maar het valt wel allemaal samen.
Ik vind die reload tijd juist een fikse buff! :D
Boeit mij die ene shell... Maakt een reload veel aantrekkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Leuk filmpje :)

Waarom geef je je zo snel over aan het einde? Waren nog 2 lichte tanks om te raken, misschien was rammen je wel gelukt. Altijd proberen! ;)

En dit filmpje maakt pijnlijk duidelijk wat je dus niet moet doen met de T49: veel blinde schoten doen. Nadat je die JP IV had geraakt in het begin raakte hij unspot en daarna deed je volgens mij wel 8 blinde schoten. Had je er maar 2 gedaan ipv 8, had je nog genoeg shells gehad om dit potje te winnen en had je een RW medal opgepikt. Leerpuntje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Inrage schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:39:
[...]
Hoe haal je 42% winrate op een Borsig na 300 battles? De meest OP tank ingame! _/-\o_
Dat is al even sterk dan de 43% op de KV1S die ikzelf heb behaald tijdens mijn eerste 2k battles.
Heel simpel, de game als een arcade shooter spelen? ;) Ik heb me dus nooit echt verdiept in de game mechanics zoals camo, weakspots en angling. Dat is iets waar ik me de laatste tijd flink in heb verdiept. Ik ben nu ook over gestapt op de IS om zo veel mogelijk te leren :) En vooralsnog gaat me dat best ok af. Ondanks dat ik de russen soms nog steeds lastig te spelen vind begin ik mn draai daar aardig mee te vinden.
Als je iedere game probeert te focussen op zoveel mogelijk damage te doen en evalueren waarom je dat in een slechte game niet hebt kunnen doen dan kan je snel een mooie progressie maken.
Dat doe ik nu dus ook en ik probeer betere spelers met de zelfde tank klasse te volgen om de beste plekken en tactics te leren.
2k games slecht spelen is nog makkelijk op te halen! Zelf heb ik door af en toe te stoppen met de game wel wat meer dan 2k games yolo gespeeld waardoor progressie nu echt traaaaaaaaag gaat.
Yep, ik zie al relatief snel resultaat nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:42:
[...]

Dit.

Nu zat je vaak te twijfelen ivm met de reload van 55 sec. Maar dat gaat nu onder de 50 in :D

En met 5 high rolls kun je alsnog een e 100 en heel misschien een maus clippen ;) heb al vaker een hele clip meer dan 600 damage per shell zien doen.

[ Voor 18% gewijzigd door wsLy op 02-07-2014 15:15 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Plato1989 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 11:37:

[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker hoor, mooie onorthodoxe plex in het begin :D

Een aantal dingen vallen me op:
  • lange reload en geen sixth sense. Heb je er geen 100% crew inzitten? waarom niet?
  • schiet je nou full HEAT aan het begin? Dat is toch nergens voor nodig in een JP E 100? De AP heeft 299 pen! Bovendien ben je tanks in hun zijkant aan het schieten. Echt zonde van de credits (ondanks dat ik weet dat je rijk bent :p)
  • de jacht op die T71 was zonde, je had beter eerder op die WTF E100 kunnen schieten, die was veel gevaarlijker. Gelukkig kon je hem later alsnog uitschakelen.
Zuur dat je niet zoveel kills hebt gemaakt. Ik had mijn ace badge met 1K dmg minder, maar wel met 6 kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
Dikke nerf voor de WT E100 ook, 1 shell minder in de loader van de 128mm... wel reload 60s -> 52s maar het maakt je toch een pak minder gevaarlijk. 1 op 1 kan een andere heavy een WT nu gewoon oprollen, de 1 clip 1 kill kans is helemaal weg (ook al omdat je meestal toch 1of2 shells bounced).
Bouncen? We schieten toch allemaal goud in dat ding? :+

Maar eensch dat de snellere reload een buff is voor randoms, 4-5 schoten is vaak genoeg om beschikbare targets te clippen en dan ga je toch de reload in. Voor CW zou ik die zesde shell eigenlijk wel hebben willen houden.

Edit: Hoevaak kom je ook zo'n platoon tegen...

[ Voor 7% gewijzigd door Riegah op 02-07-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:42:
[...]
60 seconden reload / 6 shells is 10 seconden per shell. 1 shell minder en dan 52 seconden betekent dat in verhouding de reload 2 seconden langer duurt ;) Onder de streep ben je dus dubbel generfed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Riegah schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:24:
[...]
Bouncen? We schieten toch allemaal goud in dat ding? :+

Maar eensch dat de snellere reload een buff is voor randoms, 4-5 schoten is vaak genoeg om beschikbare targets te clippen en dan ga je toch de reload in. Voor CW zou ik die zesde shell eigenlijk wel hebben willen houden.
Als je 2 clips goud schiet in die WT E100 en je verliest toch nog de pot dan kost dat al snel 50-80k credits heb ik al gemerkt (incl repairs & een of meerdere kits) ...

Ik heb op dit moment meer last om credits te grinden dan xp (Tiger II, Obj 704, T54E1, M12, T32, ... allemaal unlocked maar slechts 5,4mln te spenderen...) dus vind ik het er een beetje over om met zo'n goede AP shells toch nog gold te laden.

Of die reload nu 60 of 55 seconden is maakt volgens mij niet veel uit, je moet je nog steeds een hele tijd afwezig houden en met die ene shell meer heb je quasi zekerheid om een tank die op je af komt te one-clippen en kan je ook meer targets engagen. 1 shell lijkt niet veel maar bekijk het maar eens procentueel ;)

Het zijn wel nog maar preliminary patchnotes... we zien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 15:44:
[...]

60 seconden reload / 6 shells is 10 seconden per shell. 1 shell minder en dan 52 seconden betekent dat in verhouding de reload 2 seconden langer duurt ;) Onder de streep ben je dus dubbel generfed ;)
Dag Kaap ;) (Yozzman = Ramius23)

Ik heb juist dat ik niet altijd een hele clip leegmaak en dan twijfel wel of niet reloaden.
Dan is de keuze veel makkelijker (minder shells) en een stukje korter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Nou nou wat een verschil, 8 seconden. Je zit nog steeds met de gruwelijk lange reload, dus de twijfel blijft imo. Nee, ik vind het wel een flinke nerf. Vind de nerf wel terecht overigens, want het is nu gewoon irritant wat de WTF potentieel kan aanrichten.
Dat laatste bewust vet gedrukt, want ik heb de WTF sinds kort ook en kan me draai er nog niet in vinden. Ik vind hem tot nu toe nogal situationeel en map afhankelijk. Heb er nog niet echt een goed potje mee gehad, beste was 3,8K dmg ofzo. Nu is 6 potten ook niet zo veel natuurlijk, maar toch. Ben er vrijwel alleen nog maar in open mappen met minstens 2 arty mee terecht gekomen en dat zuigt.
Gisteren ook weer een pot op Tundra: ik stond redelijk arty safe dacht ik, maar een M53 wist me toch 2x te raken voor 1,5K dmg :( Ga dan beter staan zou je zeggen, maar ja dan kun je dus weer geen dmg doen en ben je nutteloos voor je team. Je zal toch moeten peaken om dmg uit te delen en arty zit gewoon op je te wachten totdat je je snufferd laat zien.

Ik vond de WT auf PZ IV een stuk makkelijker spelen, daar heb ik echt veel potjes met gemak de 6K dmg aangetikt. Maar ik moet ook gewoon nog ff wennen aan een autolader met lange reload. Heb sinds kort ook de topgun op de 13 90 en die reload van ~40 sec is ook wel ff slikken. Tot nu toe weinig autoladers gespeeld, zeker niet met zulke lange reloads, dus ik geef het nog wat tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sind de eerste nerf van de WT AUF, vondt ik het al niks meer. Iedereen weet tegenwoordig hoe je die TD moet aanpakken, de eerste twee maanden was iedereen er bang voor!

Resultaat: 3.9k damage average op 270 potjes ongeveer. Nu speel ik er niet meer mee, beter dan dat wordt het nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
3,9K average is toch prima? Ik zie het probleem niet eerlijk gezegd, als dat werkelijk je gemiddelde damage is dan doe je het toch prima met dat ding? Of zeg ik nu iets geks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja kloptxD hij was 4.2k. Maar sinds de eerste nerf kon ik er niet meer mee spelen.

Toen kreeg die langzamere draaisnelheid van de turret en 200 hitpoints minder.

Nog paar keer geprobeerd maar het ging alleen maar slecht. Ik speelde er wel aggressief mee, eerste clip snipen en vervolgens vol aan de frontline vlammen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.