[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 37.674 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
Plato1989 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:40:
Zo, ik heb de RHM-Borsig. Gisteravond begonnen aan de laatste grind van 55K (fullops) en die heb ik vannacht rond kwart voor drie afgerond. Voel me vrij lafjes nu, maar ik heb wel een Borsig :+

Nu een keuze wat de hoofdgrind gaat worden, de E50, E75, M103 of de T44? Suggesties?
E-50 is een RAMP om te grinden, maar als je alle modules hebt is het wel een fijne tank, voelt echt aan als een directe upgrade van de Panther II.

E-75 is gewoon één van de beste Tier 9 tanks, zo niet dé beste. Zeer werkbare bepantsering, goed kanon, voor een zware tank redelijk vlot. Ding heeft alles wat je maar wensen kan bij een zware tank.

M103 ga ik geen oordeel over vellen gezien ik hem na nog geen 10 potjes verkocht heb. :P Maar ik wordt van een M103 minder bang dan van een E-75.

T-44 is gewoon een rijdend ammorack, altijd leuk om ze in paniek zien weg rijden nadat je een schot in hun ammorack gedaan hebt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Plato1989 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:40:
Zo, ik heb de RHM-Borsig. Gisteravond begonnen aan de laatste grind van 55K (fullops) en die heb ik vannacht rond kwart voor drie afgerond. Voel me vrij lafjes nu, maar ik heb wel een Borsig :+

Nu een keuze wat de hoofdgrind gaat worden, de E50, E75, M103 of de T44? Suggesties?
Nice, feli! En waag het niet de 15 cm gun te gebruiken hè? Gewoon lekker bij de 12,8 blijven ;)

De keuze voor jouw hoofdgrind is wel erg lastig, dan zou ik toch voor de M103 kiezen. Dat is echt een fantastische tank met een geweldige gun en bovendien is dat de gemakkelijkste grind. Je hebt de tracks niet nodig namelijk, bij de E-75 wel helaas. Zorg wel dat je meteen die 1e 120mm gun erop hebt (free xp nodig vrees ik) anders kom je slagkracht te kort. Full ops (dus met de 2e 120mm gun) is de M103 echt een beest en 1 van de leukste en beste performende tanks die ik gespeeld heb.

Maar ja, de E-75 is ook echt heel leuk, alleen is die stock grind wat pijnlijker. Je moet namelijk eerst de tracks unlocken, dan de turret en daarna kun je pas die heerlijke 12,8 cm gun erop zetten. En die gun alleen al is 63K xp. Na die gun moet je ook nog de engine en pas dan ben je eindelijk full ops. Je hebt dan wel 1 van de beste tier 9 tanks, maar het duurt dus even.

T-44 is ook leuk, maar je komt vaak in T10 potjes. Maar ja, de beloning is de T-54, dus die moet je gewoon lekker gaan dubbelen.

Zelfde geldt voor de E-50 eigenlijk, hoewel ik zelf wel erg benieuwd ben naar de E-50M, dus wellicht kun je deze tot 'semi-hoofdgrind' bombarderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaa, m103 is ook een geweldig tank, beidde zeer goed:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
User schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:19:
[...]T-44 is gewoon een rijdend ammorack, altijd leuk om ze in paniek zien weg rijden nadat je een schot in hun ammorack gedaan hebt. >:)
Kunnen ze bij jou nog wegrijden daarna dan :9 . Met een beetje geluk en groot kaliber zijn ze ook prima frontaal te one-shotten door een ammorack explosie (laatste nog met de Borsig, wopping 1301 damage).

Overigens zou ik die lijn wel aanraden te gaan grinden, ik vind de Object 140 zo'n lekkere tank, voor m'n gevoel m'n beste t10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Gisteravond op zowel m'n KV1, KV1S, Jagdpanther, Ferdinand, VK4201A, en Panther heerlijke potjes van 2500+ WN8 rating (ja, ik vind dat wel veel) gehad. En toen... instant ontploffing op m'n M3 Lee :') Heeft mij welgeteld 0 WN8 opgeleverd :P Stond m'n gemiddelde meteen weer goed, haha!

Maar damn, gisteravond was goed te doen :) alleen die Amerikaanse lijn ligt mij nog niet helemaal.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Dat vind ik óók veel joh -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ff vraagje voor de kenners, in deze 9.1 review update gaat het verhaal over T4-7, over iets waar je beloont word als je goed speelt? Mijn Engels is goed maar ik snap van dat hele verhaal geen bal?

YouTube: 9.1 Update Review [World of Tanks]

Vanaf min 3.56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Vedrano schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:33:
Ff vraagje voor de kenners, in deze 9.1 review update gaat het verhaal over T4-7, over iets waar je beloont word als je goed speelt? Mijn Engels is goed maar ik snap van dat hele verhaal geen bal?

YouTube: 9.1 Update Review [World of Tanks]

Vanaf min 3.56
Wat valt daar niet aan te snappen (sorry O-) )? Relatief hoge avg. dmg (in verhouding met andere spelers in die tank, zie het maar als een "x" Class medal, die je krijgt door beter te presteren dan x% van de spelers. Alleen nu voor gedane damage) levert (meer) "marks" op, die je op de gun barrel ziet. Wat hij over T4-7 zegt gaat alleen maar over de aangepaste mm van light tanks. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 17-06-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Gisteren weer eens een ultiem potje met AFKers gehad....... Potje voetbal 1 vs 1 met de andere 4 spelers offline :D

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Fid3lity schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:36:
[...]
Alleen nu voor gedane damage) levert (meer) "marks" op, die je op de gun barrel ziet.
Hmm dat van de marks snapte ik niet helemaal, moet maar ff goed op me gun barrel gaan letten vanaf nu dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
redwing schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:58:
Gisteren weer eens een ultiem potje met AFKers gehad....... Potje voetbal 1 vs 1 met de andere 4 spelers offline :D
Dit vind ik zo vreemd hè? Hoe kun je nou een AFK-er krijgen in zo'n special battle? Had het ook al een keer, toen was het 2 vs 3 in ons nadeel en uiteraard verloren. Vond de voetbalmode wel geinig, heb er nog aardig wat credits aan gespendeerd zelfs voor equipment :X, maar was er eigenlijk ook snel weer klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Mr_Size schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:42:
[...]

Dit vind ik zo vreemd hè? Hoe kun je nou een AFK-er krijgen in zo'n special battle? Had het ook al een keer, toen was het 2 vs 3 in ons nadeel en uiteraard verloren. Vond de voetbalmode wel geinig, heb er nog aardig wat credits aan gespendeerd zelfs voor equipment :X, maar was er eigenlijk ook snel weer klaar mee.
Nou, voor de stats hoef je niet te spelen. Voor de credits ook niet. Voor de XP ook niet, want die is vast minimaal 500 per pot via missions (en als jouw team zonder jou alsnog wint krijg je gewoon die 500XP extra en een win voor de EGLD mission). Men heeft alle reden om maar een tankje afk in de game te zetten en elders mee verder te spelen.

Edit: ligt de (.eu) portal er bij iemand anders ook uit of alleen bij mij? Is alweer over.

[ Voor 7% gewijzigd door Fid3lity op 17-06-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Fid3lity schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:45:
[...]
Nou, voor de stats hoef je niet te spelen. Voor de credits ook niet. Voor de XP ook niet, want die is vast minimaal 500 per pot via missions (en als jouw team zonder jou alsnog wint krijg je gewoon die 500XP extra en een win voor de EGLD mission). Men heeft alle reden om maar een tankje afk in de game te zetten en elders mee verder te spelen.
Ze ontploffen iedere keer aan het eind van de wedstrijd. Als je na de start van het spel terug naar de garage gaat ontplof je dan toch ? Oftewel volgens mij zijn het lui die wel starten maar daarna niets meer doen. Ik zie het voordeel er ook niet echt van aangezien er eigenlijk maar bar weinig valt te winnen. 1 poppetje die getrained wordt en na een hele lange tijd 1 GLD.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die voetbal mode geen een keer gespeeld... Ekte onzin imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Hoe bots in voetbalmode komen? De meeste bots pakken iedere tank totdat deze gedubbeld is.. Dus ook de t-62a sport.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
:') Zo had ik er nog niet eens bij stil gestaan. 't is toch te triest voor woorden dat zelfs zo'n ludieke, tijdelijke mode verpest wordt door bots.. :') :') :') :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:17:
:') Zo had ik er nog niet eens bij stil gestaan. 't is toch te triest voor woorden dat zelfs zo'n ludieke, tijdelijke mode verpest wordt door bots.. :') :') :') :') :')
Er zijn geen bots toch??? 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Ik ben na een break van een paar maand weer wat aan het spelen.
Maar ik heb het idee dat het botten en afken een steeds groter probleem is.
Wat me ook opvalt is dat er om de vijf battles ofzo wel iemand is die back to garage doet voordat de battle over is. Deze tank ontploft dan aan het einde van de pot. Ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

GJP80 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:23:
Ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
Teveel credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

eerder te weinig hersenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
GJP80 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:23:
Deze tank ontploft dan aan het einde van de pot. Ik vraag me echt af waarom je dat zou doen?
Als je niets gedaan hebt tijdens het potje ontplof je automatisch zodat je altijd max. repairkosten e.d. hebt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10

Rianata

Have you played Atari today?

Beetje saai de laatste twee dagen hier op het forum, whassup?

Tijd voor een replay van een saaie tier V medium Japanse tank?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
http://wotreplays.com/site/941262

Een leuke bug op de nieuwe map om te vliegen. Waar ik werd gekilled....
Was in de livestream van TimGot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Rianata schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:33:

[video]
Met mop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Rianata schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:33:

[video]
Lol, Kan btw wel horen dat je uit het 'noorden' komt.
Zit ook vaak op de 0 lijn. Mooie manier om de enemy te pakken.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Harmen schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:24:
[...]

Lol, Kan btw wel horen dat je uit het 'noorden' komt.
Zit ook vaak op de 0 lijn. Mooie manier om de enemy te pakken.
Van origine uit het oosten (waar de wijzen vandaan komen), maar kruip nu langzaam richting noorden :)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Stronk carry
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w9JZM6a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C2xqvN4.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 15:45

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Vraagje, waarom zou je camo willen trainen op die tank? Het enige wat nog enig nut heeft is een camonet. Ok er zijn niet zoveel dingen nut hebben als 3e skill die geen perk zijn. Maar repair was toch zeker een betere keuze voor je loaders en radioman dan camo?

En ja, stronk carry, die tank past dan ook totaal niet in WOT. Heeft niks met OP te maken, past gewoon niet in de mechanics van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Joindry schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:33:
[...]

Vraagje, waarom zou je camo willen trainen op die tank? Het enige wat nog enig nut heeft is een camonet. Ok er zijn niet zoveel dingen nut hebben als 3e skill die geen perk zijn. Maar repair was toch zeker een betere keuze voor je loaders en radioman dan camo?

En ja, stronk carry, die tank past dan ook totaal niet in WOT. Heeft niks met OP te maken, past gewoon niet in de mechanics van de game.
Omdat ik de crew ook voor de e25 gebruik :p
Zo heeft mijn jpe100 crew ook camo op de 3e skill.
Andere tanks die ik wel serieus speel, en ook voor cw gebruik worden, hebben wel betere skill setups.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Wel de eerste en tevens laatste keer 8) ben niet zo'n moppenverteller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:33:
[...]

Door de camo skill ben je geloof ik ook weer iets sneller off map.
Wat opzich wel fijn is in de WT E100 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 14:13
Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:17:
[...]

Door de camo skill ben je geloof ik ook weer iets sneller off map.
Wat opzich wel fijn is in de WT E100 :9
Dat vind ik nogal een aanname. Heb de wot wiki er bij gezocht en daar is hier niets over te vinden:
Spotting Duration
Once spotted, a vehicle stays lit up for a minimum duration of 5 seconds which can extend up to 10 seconds after the spotter moves out of spotting range or gets destroyed. The exact duration seems to be random. Tanks spotted right next to each other may stay lit up for different durations. The Designated Target perk for the Gunner extends this duration further.
Bron: http://wiki.worldoftanks....chanics#Spotting_Duration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Nou, ik heb ook maar eens een filmpje op Jijbuis geplaatst.

De kwaliteit valt me wat tegen, het filmpje is gerendered als een mp4 en als ik die mp4 afspeel ziet het er scherper uit. Doe ik iets fout of is dat inherent aan Youtube? Hmm, was een verversingsdingetje, het ziet er toch goed uit vind ik.
Ook vind ik het hinderlijk dat dat Action! de hele tijd in beeld staat, maar dat zal wel aan de trial versie liggen die ik heb gebruikt.

Ben verder benieuwd wat jullie er van vinden, mijn commentaar is af en toe nogal gaar :+ (was nogal verkouden toen ik het commentaar insprak)

[ Voor 31% gewijzigd door Mr_Size op 18-06-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Wat is het nut van de enorme playerpanel die de hele replay aan staat? Het zorgt er voor dat een behoorlijk gedeelte van je scherm in principe weggegooid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:55:
Wat is het nut van de enorme playerpanel die de hele replay aan staat? Het zorgt er voor dat een behoorlijk gedeelte van je scherm in principe weggegooid wordt.
Ja dat is er niet idd. Laat ik dit maar als de eerste tip voor verbetering beschouwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33

p0st

Dutch Reefer

User schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:55:
Sowieso heb ik de breedte daarvan al iets aangepast in v3 van mijn modpack :P
Op mijn 27" 2560x1440 scherm heb ik er geen last van als het deze breedte heeft, maar toen ik een screenshot van iemand zag met een 15" 1280x800 scherm schrok ik toch wel ff van hoe uitvergroot alles dan is :P

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-08 19:55
Was mooi. Eindelijk ook Ace Badge op mijn Object 140. Blijkbaar was 6700 damage en 5k assisted damage genoeg.

[ Voor 6% gewijzigd door BramSd op 18-06-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:02:
[...]

Ja dat is er niet idd. Laat ik dit maar als de eerste tip voor verbetering beschouwen :+
Nog een tip, vertel aan het begin van het potje niet dat het een supergoed potje is. Het is nogal logisch dat het een speciaal potje is, je zet geen klote potjes op Youtube. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:21
User schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:09:
[...]
Nog een tip, vertel aan het begin van het potje niet dat het een supergoed potje is. Het is nogal logisch dat het een speciaal potje is, je zet geen klote potjes op Youtube. :+
Niet? Doe maar eens een search op "klote potje" op youtube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik kreeg laatst de vraag of ik ook Teamspeak kon opnemen, zodat kijkers met TS konden meeluisteren. Naja, dat kan! Dat het een paar potjes voetbal zijn mag de pret hopelijk niet drukken. :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Vum8-0wrtTE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
mijn dag bestond uit:

Efficiency/WN8: 2 145 (100) 4 471 (100)
Wins/Battles: 10 (10) (100.0%)
Damage Dealt: 35 591 (3 559)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:13
Waar kan ik een website vinden van clans, clanwars etc?

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:27:
Ik kreeg laatst de vraag of ik ook Teamspeak kon opnemen, zodat kijkers met TS konden meeluisteren. Naja, dat kan! Dat het een paar potjes voetbal zijn mag de pret hopelijk niet drukken. :+

[video]
Haha! Disclaimer 15min slap gelul :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Rianata schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:11:
[...]

Wel de eerste en tevens laatste keer 8) ben niet zo'n moppenverteller...
Op TS ben je anders de grootste moppenverteller van de clan _/-\o_

@user ik zit nu im de trein dus kan je video niet zien, maar ik hoop maar dat dat potjes zijn die je in t platoon kanaal hebt gemaakt. Anders hoor je mij en zombie er doorheen bleren :9

[ Voor 26% gewijzigd door Frozen op 18-06-2014 21:00 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Mr_Size schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:33:
Nou, ik heb ook maar eens een filmpje op Jijbuis geplaatst.

[video]

De kwaliteit valt me wat tegen, het filmpje is gerendered als een mp4 en als ik die mp4 afspeel ziet het er scherper uit. Doe ik iets fout of is dat inherent aan Youtube? Hmm, was een verversingsdingetje, het ziet er toch goed uit vind ik.
Ook vind ik het hinderlijk dat dat Action! de hele tijd in beeld staat, maar dat zal wel aan de trial versie liggen die ik heb gebruikt.

Ben verder benieuwd wat jullie er van vinden, mijn commentaar is af en toe nogal gaar :+ (was nogal verkouden toen ik het commentaar insprak)
Dat Action! logo zal komen door de trial denk ik, zo ook de counter rechtsboven.

Leuke pot om te kijken, maar idd zoals User al zei, niet al te veel spoilers aan het begin :-)

Als je het vaker doet kom je ook wat losser over (merk ik zelf al), dus ik zou zeggen; "vooral doorgaan!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Na 2 weken Italië terug begonnen met WOT :)

De SU-152 staat in m'n garage en ik heb gisteren ook m'n Ace op de SU-100 gehaald. Nu mag ik zonder schuldgevoel m'n crew overzetten en rondrotsen met de SU-152. Spelen met de stock gun? En enkel blazen met HE en HEAT?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

de 152 derp is wel erg leuk ja, je zal wel veel heat nodig hebben, maar ik vond het erg leuk om met die tank te spelen

de 122 kan ook prima, das wat goedkoper en doet prima damage.

Maar ik vond de kosten van de 152 heat ammo het meer dan waard bij de su152.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ik heb de SU volledig Derp en bijna volledig met HE gespeeld.
HEAT pakte ik soms alleen tegen heavy armored T8 en T9 tanks als HE echt geen damage deed.

[ Voor 5% gewijzigd door solique op 19-06-2014 11:42 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Ik heb de SU-152 ook geheel gegrind met de derp gun met alleen maar HE (en af en toe een HEAT). Sterker nog, zelfs de ISU-152 heb ik tot aan de BL-10 alleen maar met derp HE gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

dynosu schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:38:
de 152 derp is wel erg leuk ja, je zal wel veel heat nodig hebben, maar ik vond het erg leuk om met die tank te spelen

de 122 kan ook prima, das wat goedkoper en doet prima damage.

Maar ik vond de kosten van de 152 heat ammo het meer dan waard bij de su152.
Je hebt echt geen HEAT nodig met de SU! Ja, misschien tegen Tier IX heavies waarbij je weet dat HE van een afstandje maar +/- 200 damage doet, maar verder voldoet HE ruim! Ter illustratie, ik speel het liefst in Tier VII of VIII battles in mijn KV-2 (zelfde gun, langere reload) omdat je dan gewoon super veel damage kunt doen, en ik schiet enkel HE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

oh met kv2 schiet ik ook alleen HE, maar tijdens grinden op su heb ik zelf wel aardig wat gold verschoten. De ammokosten boeien mij niet zoveel. Maar in de situaties waar het er echt om spande, schoot ik wel met HEAT.

En ja, ik ben een goldnublet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

KV-2 gaat 100% met HE. Blijft heerlijk om van alles en nog wat te raken met dat ding.
Rianata schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:49:
Ik heb de SU-152 ook geheel gegrind met de derp gun met alleen maar HE (en af en toe een HEAT). Sterker nog, zelfs de ISU-152 heb ik tot aan de BL-10 alleen maar met derp HE gespeeld!
De ISU vind ik wel een zware grind zonder de BL10, maar met derp.
Soms kan je zo weinig toevoegen door de onbetrouwbare damage, zal blij zijn met de bl10.

[ Voor 8% gewijzigd door solique op 19-06-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Bl10 is een verademing. Volgens mij heb ik 40k free xp gebruikt destijds. Het was geen pretje tegen t10s met de derp...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

wsLy schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:03:
Bl10 is een verademing. Volgens mij heb ik 40k free xp gebruikt destijds. Het was geen pretje tegen t10s met de derp...
Nu je het zo opschrijft moet ik eerlijk bekennen dat ik ook wat free XP heb gebruikt om de BL-10 vrij te spelen O+ maar dat was nog niet eens zo zeer vanwege de onkunde van het spelen met derp op hogere tiers, maar het verlangen naar de BL10 :9

In vergelijking heb ik voor de topgun van de Jagdpanther II direct free XP gebruik, omdat je dan in tier 10 potjes volledig kansloos bent bij gebrek aan penetratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Wat houd 'derp' in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Derp Gun - A gun that causes a lot of damage with one shot, usually having a very long reload time and low penetration. Usually associated with short, High-caliber guns that load HE. Artillery guns are not considered derps (e.g. the 'derp gun' on the USSR tank KV-2).

Source: http://wiki.worldoftanks.com/Glossary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

En de KV2 is de King of Derp

tier6 en dan een 152mm derp gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Een nieuwe replay op Youtube gepleurd. Dit maal een dubbele replay! Klein jubileum, mijn 10e met NL commentaar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Rianata schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:01:
Een nieuwe replay op Youtube gepleurd. Dit maal een dubbele replay! Klein jubileum, mijn 10e met NL commentaar :*)

[video]
Fijn commentaar weer :)

Heb ik eindelijk de IS gekocht... word ik helemaal zoek/kapot geschoten. Nu kanon geupgrade naar 100mm. Benieuwd of dit wat gaat uitmaken...

Alle Russische tanks vallen me nog tegen. Wil tot de IS3 gaan en zet ik de Russische boom even op een ander pitje en ga ik maar met de Duitsers beginnen.

En waar kan ik het tweakers logo toevoegen in mijn WoT account of mag dat niet zomaar?

[ Voor 10% gewijzigd door Kepro op 19-06-2014 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
Kepro schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 18:40:
[...]
Heb ik eindelijk de IS gekocht... word ik helemaal zoek/kapot geschoten. Nu kanon geupgrade naar 100mm. Benieuwd of dit wat gaat uitmaken...

Alle Russische tanks vallen me nog tegen. Wil tot de IS3 gaan en zet ik de Russische boom even op een ander pitje en ga ik maar met de Duitsers beginnen.
Ik heb zelf de IS-3 en de eerste 100 battles ongeveer (hangt ervan af hoeveel Xp je krijgt per battle) zijn geen pretje. Soms kom je in battles met tier 10 en dan kan je ze niet penetreren behalve met de tier 9 kanon die je best wel laat pas kan krijgen. Dus ik zou na de IS eerst voor de Duitsers of anderen gaan, want een kanon krijgen die goed penetreert duurt lang en sinds 9.1 is de kans op ammorack groter geworden bij de IS-3.

Let op dit is mijn ervaring met de IS-3

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Redeta schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 18:58:
[...]

Ik heb zelf de IS-3 en de eerste 100 battles ongeveer (hangt ervan af hoeveel Xp je krijgt per battle) zijn geen pretje. Soms kom je in battles met tier 10 en dan kan je ze niet penetreren behalve met de tier 9 kanon die je best wel laat pas kan krijgen. Dus ik zou na de IS eerst voor de Duitsers of anderen gaan, want een kanon krijgen die goed penetreert duurt lang en sinds 9.1 is de kans op ammorack groter geworden bij de IS-3.

Let op dit is mijn ervaring met de IS-3
Dit probleem had/heb ik al met de IS. Dra-ma ;( bedankt! weet dus eigenlijk wat ik al ga doen...
Waarom dacht ik trouwens dat de IS3 een redelijke goede tank was?

[ Voor 4% gewijzigd door Kepro op 19-06-2014 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
Kepro schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:02:
[...]

Dit probleem had/heb ik al met de IS. Dra-ma ;( bedankt! weet dus eigenlijk wat ik al ga doen...
Waarom dacht ik trouwens dat de IS3 een redelijke goede tank was?
Np , maar ik vindt wel dat het minder erg is met de IS.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Special: Operation Bagration

Acties / Kortingen
- Triple Experience for the First Victory of the Day
- 50% Discount on Crew Skill Reset
- 50% Discount on Crew (Re-)Training
- 25% Discount on Equipment
- 50% Discount on all Consumables
- Up to 50% Discount on Camouflage Patterns, Inscriptions and Emblems
- 30% Discount on the following standard vehicles: Jagdpanzer, SU-152, T-34-85, KV-1S, Panther, Tiger I, IS

Missies
Hold the Line!
- Reward: 25,000
- Requirements: German vehicles of tier IV and above only, Random Battles only, 3 times per day
- Conditions: Win a total of 3 battles, Be in the top 10 players on your team by base XP

Charge!
- Reward: 25,000
- Requirements: Soviet vehicles of tier IV and above only, Random Battles only, 3 times per day
- Conditions: Win a total of 3 battles, Be in the top 10 players on your team by base XP

Commemorate Operation Bagration!
- Reward: 1 Day of Premium Account
- Requirements: Once per account
- Conditions: Complete the "Hold the Line!" and "Charge!" missions 3 times each

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Wat is trouwens de 'beste' tank destroyer line en heavy tank line van de duitsers? Voordat ik net zoals bij de Russen, een verkeerde keuze maakt.

Ander vraagje, welke tanks zijn het waard om met gold te kopen? (doe niets met mn gold behalve premium)

[ Voor 26% gewijzigd door Kepro op 19-06-2014 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
[...]

En waar kan ik het tweakers logo toevoegen in mijn WoT account of mag dat niet zomaar?
www.worldoftanks.eu Daar zie je een menuknop staan 'Clan Wars' en voor clans ga je naar Community -> Clans

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Kepro schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:40:
Wat is trouwens de 'beste' tank destroyer line en heavy tank line van de duitsers? Voordat ik net zoals bij de Russen, een verkeerde keuze maakt.

Ander vraagje, welke tanks zijn het waard om met gold te kopen? (doe niets met mn gold behalve premium)
Moeilijk te beantwoorden Kepro. Je hebt mijn Youtube reply van de Jagdtiger gezien, de lijn die uitkomt bij de Jagdpanzer E100. Ik ben er via de Jagdpanther II gekomen en vond het een prima lijn. Ik heb ook een reply van de Borsig op Youtube staan die de andere TD lijn naar de WT auf E100 vertegenwoordigd. Compleet andere speelstijl. Jagdpanther / -tiger lijn is meer allround, waarbij de WT lijn toch meer snipen (op afstand) is.

Beste Duitse heavy lijn zou ik zeggen de Tiger I (http://wiki.worldoftanks.com/Pz.Kpfw._VI_Tiger) lijn naar uiteindelijk de E100. Echte ouderwetse tanklijn, voor vele spelers waarschijnlijk sowieso hun eerste grind 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Rianata schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:07:
[...]

Moeilijk te beantwoorden Kepro. Je hebt mijn Youtube reply van de Jagdtiger gezien, de lijn die uitkomt bij de Jagdpanzer E100. Ik ben er via de Jagdpanther II gekomen en vond het een prima lijn. Ik heb ook een reply van de Borsig op Youtube staan die de andere TD lijn naar de WT auf E100 vertegenwoordigd. Compleet andere speelstijl. Jagdpanther / -tiger lijn is meer allround, waarbij de WT lijn toch meer snipen (op afstand) is.

Beste Duitse heavy lijn zou ik zeggen de Tiger I (http://wiki.worldoftanks.com/Pz.Kpfw._VI_Tiger) lijn naar uiteindelijk de E100. Echte ouderwetse tanklijn, voor vele spelers waarschijnlijk sowieso hun eerste grind 8)
De naam E100 zie ik overal voorbij komen zowel als HT en TD. Ben zelf toch vaak van het overhaaste gerush dus ik denk dat ik de WT auf E100 maar links moet laten liggen.

Zie ook een elite premium 100 jagdtiger?

Medium tanks zie ik bijna nooit voorbij komen. Heeft dat een reden?

Zijn er nog tips voor de uitrusting? Heb nu een camo net en een verrekijker gemonteerd.

Ben nog zo'n heerlijke noob die alles moet leren :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Kepro schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:16:
[...]

De naam E100 zie ik overal voorbij komen zowel als HT en TD. Ben zelf toch vaak van het overhaaste gerush dus ik denk dat ik de WT auf E100 maar links moet laten liggen.

Zie ook een elite premium 100 jagdtiger?

Medium tanks zie ik bijna nooit voorbij komen. Heeft dat een reden?

Zijn er nog tips voor de uitrusting? Heb nu een camo net en een verrekijker gemonteerd.

Ben nog zo'n heerlijke noob die alles moet leren :+ :P
Tips voor uitrusting: zie mijn eerdere link naar de wiki van WoT, daar vind je per tank ook de "Suggested equipment" per tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ik blijf een liefdeshaatverhouding hebben met de Maus, soms is het geweldig, Soms gewoon useless met z'n ruk gun :) Maar wie weet hoe ik aan de vrije camera kom voor replays? Dat je dus overal kan inzoomen enzo? Ik zie veel free camera mod maar snap er de ballen van..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZA4uz2X.jpg

[ Voor 67% gewijzigd door FSXnoob op 19-06-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
volgens mij met delete/insert ofzo.. zo'n beweging maakt QB iig lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Meestal staat er op de pagina van de mod ook beschreven hoe die werkt... Lijkt mij dat er een hotkey is voor de free camera mode.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Activation: F3 Key (unlock cam first with LMB click)

Bind to vehicle = N
Show Gun Marker = H
Show Marker = U
Set default Roll = R
Switch Inertia = P
Switch Land Camera = X
Switch Rotate Around Point = C
Set default Fov (Field of View) = F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Gisteren de eerste games achter de rug met de SU-152. Eigenlijk wel een heerlijke tank om mee te spelen, zeker met de HE shells. Zalig om 800-900 damage te doen als je de vijand kan verrassen. Ik moet wel zeggen dat de gun wel niet zo accuraat is, wat soms grappige scenario's als gevolg heeft.

Gisteren ... ik mik op een heavy en laat de aim circle volledig dicht gaan. Ik schiet. Totale misser. En dan gelijk: "They're knocked out!". De tank waar ik oorspronkelijk op mikte reed daarna gewoon rustig verder. Geen idee waar de andere tank stond die ik ongespot had uitgeschakeld. :D

Het grootste nadeel van de SU-152, vind ik persoonlijk, is dat je het spel niet echt kan carryen. Ik zit nu met een reload van 14 seconden dacht ik met m'n rammer en 100% crew. En da's gewoon te traag. Van de 4 games gisteren 1 game gewonnen, 4 verloren.

[ Voor 4% gewijzigd door Catscratch op 20-06-2014 08:40 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

De IS heeft bij mij ook een lange gewenningsperiode moeten doorgaan. Stock krijg je de KV-1S gun, die op de een of andere manier zuigt op de IS. Dus ik heb hem stock ook met de 100mm gun gespeeld, dat ging nog wel. Nu heb ik echter al een tijd de topgun (zeg maar de verbeterde KV-1S gun) erop zitten en speelt hij ineens als een trein, gisteren zelfs 2,8K dmg weten te doen in een T9 pot. Het is af en toe weer ouderwetse russische bullshit: ben je volledig geaimed dan schiet je mis of bounce je, doe je een snapshot dan schiet je overal dwars doorheen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Catscratch schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:39:
Gisteren de eerste games achter de rug met de SU-152. Eigenlijk wel een heerlijke tank om mee te spelen, zeker met de HE shells. Zalig om 800-900 damage te doen als je de vijand kan verrassen. Ik moet wel zeggen dat de gun wel niet zo accuraat is, wat soms grappige scenario's als gevolg heeft.

Gisteren ... ik mik op een heavy en laat de aim circle volledig dicht gaan. Ik schiet. Totale misser. En dan gelijk: "They're knocked out!". De tank waar ik oorspronkelijk op mikte reed daarna gewoon rustig verder. Geen idee waar de andere tank stond die ik ongespot had uitgeschakeld. :D

Het grootste nadeel van de SU-152, vind ik persoonlijk, is dat je het spel niet echt kan carryen. Ik zit nu met een reload van 14 seconden dacht ik met m'n rammer en 100% crew. En da's gewoon te traag. Van de 4 games gisteren 1 game gewonnen, 4 verloren.
Je kan carryen maar dan zal alles mee moeten zitten en je moet de tijd krijgen voor de reload.
Als dat niet lukt dan zal carryen er in die pot niet in gaan zitten.
Vooral platoonen zou ik zeggen daar in is de SU echt heel goed, zeker als de ander een med/light/heavy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

solique schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:59:
[...]

Je kan carryen maar dan zal alles mee moeten zitten en je moet de tijd krijgen voor de reload.
Als dat niet lukt dan zal carryen er in die pot niet in gaan zitten.
Vooral platoonen zou ik zeggen daar in is de SU echt heel goed, zeker als de ander een med/light/heavy is.
Je kunt ook platoon in 3 x SU152, maar net als in een vergelijkbaar KV-2 / SU-100Y platoon moet je goed afstemmen wie waarop schiet en die momenten afwisselen en bij elkaar blijven. Het 'taggen' van targets met de 'T' knop helpt daarbij goed. Er bestaat immers niets mooiers dan met een light/medium tank een SU152 / KV-2 / SU-100Y die net geschoten heeft te cirkelen en tot 0 te reduceren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Catscratch schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:39:

Klopt, omdat je met de ML-20 ook echt alles zowat moet raken wil je beslissend kunnen zijn. Met die gun ben je voor tegenstanders maar heel even eng, want zij hebben alle tijd als jij in close combat 1 shell mist. Door de snellere reload is de D-25 ook aan te raden, kun je vaak nog genoeg mee. Maar luister wat betreft die SU-152 niet teveel naar mij ;) Ik heb een WR van 43% in dat ding :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hmm gisteren een excel-sheet gezien met nieuwe expected values... Dus ik denk dat wn8 binnenkort weer aangepast gaat worden.

Zodra ik thuis ben zal ik de sheet plaatsen voor de geïnteresseerden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 22:06
Kepro schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:16:
[...]

Er is een SPG, de G.W. E100, twee TDs, de JagdPz E100 en de WT auf E100 en natuurlijk de E100 zelf (HT). Betekent niets anders dan dat er op basis van het chassis van de E100 een SPG en twee TDs gemaakt zijn (zijn overigens allemaal slechts blauwdrukken die nooit echt gebouwd zijn). Het is niet zo dat je van de ene tier X naar de ander kunt gaan.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Fid3lity schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:06:
[...]

Klopt, omdat je met de ML-20 ook echt alles zowat moet raken wil je beslissend kunnen zijn. Met die gun ben je voor tegenstanders maar heel even eng, want zij hebben alle tijd als jij in close combat 1 shell mist. Door de snellere reload is de D-25 ook aan te raden, kun je vaak nog genoeg mee. Maar luister wat betreft die SU-152 niet teveel naar mij ;) Ik heb een WR van 43% in dat ding :')
Oh de D-25 is zeker aan te raden op de SU-152! Enerzijds verwacht de enemy niet dat je zo snel reloadt en wordt daardoor verrast, en anderzijds heeft die gun een prima DPM! Het is dat ik de SU-122-44 al heb met exact dezelfde gun, daarom heb ik 90% van de potjes lekker toch met de derp gespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
p0st schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:52:
[...]

Oh de D-25 is zeker aan te raden op de SU-152! Enerzijds verwacht de enemy niet dat je zo snel reloadt en wordt daardoor verrast, en anderzijds heeft die gun een prima DPM! Het is dat ik de SU-122-44 al heb met exact dezelfde gun, daarom heb ik 90% van de potjes lekker toch met de derp gespeeld :+
Ik denk dat de D-25 veel beter werkt op de SU-122-44 gewoon omdat die tank veel mobieler is. Ik wil mij niet voorstellen hoe een SU-152 met D-25 werkt in een T9 match. Penetratie is ook niet direct de sterkste kant van dat kanon.

Desondanks vind ik de SU-122-44 heerlijk om mee te spelen. Momenteel weer even m'n meest gespeelde tank. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Rianata schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:01:

[video]
Leuke replays weer :) Je hebt er een subscriber bij d:)b

Wat ik vooral mooi vind is dat je 2 totaal verschillende potjes laat zien: een ultra camp potje en een meer blitzkrieg potje. Laat maar weer eens zien dat een TD spelen niet per se alleen maar campen is. Als je niet wordt aangepakt in dat soort tanks kun je ongenadig veel dmg doen, heb het ook al een paar keer in mijn WT auf PZ IV gehad, die qua dmg output vergelijkbaar is met de JT.

Mij is het helaas nooit gelukt dit soort echte über potjes te produceren in de JT (of überhaupt any tank..), zoals de eerste pot van jou op Murovanka. Ik heb ook ‘maar’ een 1st class medal gehaald erop. De gun heeft mij vaak in de steek gelaten gek genoeg, een beetje waar jij het ook een paar keer over hebt in de 2e replay. Af en toe weet je gewoon niet waar je shell heen gaat, ik had daar in de JT vrij veel last van. Daardoor heeft de tank mij minder kunnen bekoren dan zijn voorganger, de Jagdpanther II. Ik ben het dan ook niets eens met jouw conclusie in het 2e filmpje dat de mobiliteit prima is. Ja, je topspeed is op zich genoeg, maar draaisnelheid valt vies tegen. Zodra je een beetje alleen komt te staan tegen 1 of 2 mediums ben je vrijwel kansloos. Daar had jij in het 2e filmpje echter duidelijk geen last van, je mocht er zo door heen rijden.

Daarom vond ik de JPII een stuk leuker, die is namelijk pas echt mobiel (probeer die maar eens te circlen) en heeft nog steeds een uitstekende gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
[...]

Volgens mij ben je een beginnende speler, niet?
De russische lijn die jij gekozen hebt (van de KV-1 tot de IS-7) wordt gezien als de beste tank lijn om mee te beginnen. Dit heb ik ook gedaan en is me goed bevallen. Toch heb ik op mijn IS een winrate van 47%. Hiervoor heb ik twee aanleidingen kunnen vinden. 1. Op tier 6 heb je met de KV-1S een erg OP tank. 390 damage maakt dat je veel tanks kan 2-shotten. De IS is goed, maar niet OP. 2. Met een tier 7 tank kom je veel in tier 8 battles terecht en dat is de sweetspot waar veel goede spelers spelen. Dit heeft te maken met hoeveel credits je verdient. Als je een goede speler bent dan lukt het je om op tier 8 winst te maken. Ben je een minder goede speler dan lukt dat niet. Het gevolg van geen winst maken op tier 8 is dat je op tier 5 of 6 (de beste tiers om winst te maken) veel potjes gaat spelen. Tier 5 en 6 zijn volgens mij daarom meer gevuld met relatief minder goede spelers dan tier 8 en hoger.

De IS-3 is zeker een erg goede tank. De beste all-round tier 8 tank, als je het mij vraagt. (hoewel hij een paar patches geleden wel wat generfed is) Echter zijn alle tanks die niet full-ops zijn (dus alle modules unlocked, equipment installed en crew 100%) best vervelend om te spelen. Ik vind dat je een tank niet mag beoordelen voordat deze full-ops is. Daarom probeer ik tanks ook niet los te laten voordat in ieder geval alle modules unlocked zijn. Later opnieuw beginnen is voor mij een ramp en dan blijft de tank maar een beetje in de garage staan stoffen. De IS moet je met de 122mm spelen. Anders is de tank hopeloos. De D-2-5T heb je al unlocked vanaf de KV-1S. Daarom heb ik gewoon de turret eerst onderzocht. Dan kun je direct die lekkere 122mm er op zetten. Dan de engine en tracks om tot slot die D-25T te onderzoeken voor een iets betere reload. De hoeveelheid XP die je nu in die 100mm gun (niet voor niets wordt dat de 1D10T gun genoemt ;)) gestopt hebt is jammer. Tip: onderzoek de volgende keer eerst wat je het beste kunt unlocken. Soms heb je de tracks nodig om een betere gun er op te kunnen zetten. Soms kun je alles gewoon installeren en dat als laatst nog de tracks. Via: http://wiki.worldoftanks.com/IS kun je iets meer achtergrond lezen over de tanks.

Tweakers logo kun je niet zomaar toevoegen. Je moet toegelaten worden tot de clan "Gathering of Tanks" en hoewel de naam de link doet vermoeden heeft deze clan geen verbinding met de tweakers website. GoT bestaat uit twee clans. Via Google moet je er wel het een en ander over kunnen vinden, en zou je zeker op het forum terecht moeten kunnen komen. Daar staat bij wie je specifiek moet zijn om aan te vragen of je bij de clan mag. Vroeger moest je bijvoorbeeld minimaal een tier 5 tank hebben en een bepaald aantal potjes gespeeld ofzo. Ik nodig je uit om hier verder naar te kijken want de Gathering of Tanks clan zit vol met vriendelijke mensen die je willen helpen met het leren van de game (including me :+)

Succes met je WoT carriere, dat je er plezier in moge hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
p0st schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:52:
[...]
Oh de D-25 is zeker aan te raden op de SU-152!
Zowel de derp als de D-25 kunnen goed werken. Het ligt gewoon erg aan de situatie en je speelstijl. Ik gebruik beide door elkaar.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:41:
Hmm gisteren een excel-sheet gezien met nieuwe expected values... Dus ik denk dat wn8 binnenkort weer aangepast gaat worden.

Zodra ik thuis ben zal ik de sheet plaatsen voor de geïnteresseerden.
D'r zijn meerdere sheets met nieuwe expected values, volgens mij zijn ze nog druk aan het tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Lakeville. Ik zeg aan het begin van de Battle: Ga alsjeblieft niet via het moeras, maar help in de stad, ik ga in het midden targets spotten voor jullie!

Q: Wat doet het team?

A: Ze luisteren! Ze gaat netjes via de stad, p0st doet veel spotting damage en we winnen de match!
B: Ze luisteren niet! Iedereen gaat als een lemming via swamp en p0st doet uit frustratie een suicide run..

spoiler: Antwoord
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CddE5Ga.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Ik snap nogsteeds niet wat voor magische aantrekkingskracht die vallei daar heeft... 1. de ground resistance zorgt er voor dat je traag als dikke poep bent. 2. als je door 1 of ander mirakel daar weet te winnen en sneller dan de stad bij de cap bent kom je aan allebei de kanten uit op een positie van uit waar je niet kunt cappen, omdat je dan weg geschoten kunt worden door tanks die wel naar de stad zijn gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
De vallei heet 'Noobvalley', dat betekent toch dat alle noobs daar heen moeten?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
p0st schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:33:
Lakeville. Ik zeg aan het begin van de Battle: Ga alsjeblieft niet via het moeras, maar help in de stad, ik ga in het midden targets spotten voor jullie!

A: Ze luisteren! Ze gaat netjes via de stad, p0st doet veel spotting damage en we winnen de match!
B: Ze luisteren niet! Iedereen gaat als een lemming via swamp en p0st doet uit frustratie een suicide run..

spoiler: Antwoord
Ik ga voor C: p0st doet een suicide run en een ragequit, om er vervolgens achter te komen dat zijn team via de n00bvallei heeft weten te cappen en alsnog de pot wint :+ })

Tja Lakeville, ik vind het een leuke map, maar helaas ben je, zoals natuurlijk bijna altijd, zeer afhankelijk van je team. Dit soort gedrag komt op deze map inderdaad veel voor, moeilijk te verklaren want zoals Pixel zegt sta je daar altijd stil en ingesloten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

p0st schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:33:

Als je in het zuiden spawnt hoef je maar 2 of 3 (liefst TD) tanks op J2 te zetten die alles afschieten wat over de heuvel komt. Vervolgens 1 goede spotter op de ridge in het midden (p0st in dit geval) en de rest gaat via de stad, via de K lijn helemaal langs de rand van de map. It's that easy.

In encounter kun je er voor kiezen om meer tanks op de ridge te zetten om op de cap te kunnen schieten in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Probleem daarvan is dat een beetje speler weet waar hij wel en niet safe staat in encounter modus op die map. Het eerste wat ik doe is naar de inham rechts onder op E8 rijden als ik vanuit het noorden spawn. Niet te raken vanuit die ridge en je dwingt hun om jou op te komen halen. Waardoor hun vervolgens wel "in the open" rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:46:
Ik ga voor C: p0st doet een suicide run en een ragequit, om er vervolgens achter te komen dat zijn team via de n00bvallei heeft weten te cappen en alsnog de pot wint :+ })

Tja Lakeville, ik vind het een leuke map, maar helaas ben je, zoals natuurlijk bijna altijd, zeer afhankelijk van je team. Dit soort gedrag komt op deze map inderdaad veel voor, moeilijk te verklaren want zoals Pixel zegt sta je daar altijd stil en ingesloten..
Voorspellende gaven? Dat is namelijk PRECIES wat er gebeurde :P hahahahahaha :z

Overigens daarna gelukkig 2 heerlijke potten in de SU-122-44 gehad, blijft een top tankje :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G5MQses.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
p0st schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:54:

Voorspellende gaven? Dat is namelijk PRECIES wat er gebeurde :P hahahahahaha :z

Overigens daarna gelukkig 2 heerlijke potten in de SU-122-44 gehad, blijft een top tankje :)

[afbeelding]
Ach ja, met de jaren komen blijkbaar ook de paranormale gaven :+
SU-122-44 blijft idd fun, altijd leuk om met 3 van die dingen IS-en te 3 shotten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

su 122 44 is een beest :)

bizar goed voor een tier 7 prem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dynosu schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:09:
su 122 44 is een beest :)

bizar goed voor een tier 7 prem :)
Dat ding is inderdaaf een beest. De rof van dat ding :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
Deze is best cool!
YouTube: ASAP #22. Strongholds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Rianata schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:46:
[...]

Als je in het zuiden spawnt hoef je maar 2 of 3 (liefst TD) tanks op J2 te zetten die alles afschieten wat over de heuvel komt. Vervolgens 1 goede spotter op de ridge in het midden (p0st in dit geval) en de rest gaat via de stad, via de K lijn helemaal langs de rand van de map. It's that easy.

In encounter kun je er voor kiezen om meer tanks op de ridge te zetten om op de cap te kunnen schieten in de stad.
Op die positie waar p0st staat, ging ik altijd met mijn type 59 staan, een beetje spotten en lekker schieten terwijl het meeste van je hull achter de rots verborgen blijft.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

W00t:
Victory!
Steppes
Crusader
Experience received: 2.118 ( x2) 23.556
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Confederate, Defender, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -549
Ammunition: -16 065
Total: 6 942 WN8: 7 171 (100)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
En de lijdensweg die 13 75 heet gaat weer verder:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sXaxSr9ezNHpeyN50MTwDLtw/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5m4TqhF7bdXziiVQvFxFJPWw/thumb.jpg

Wat is dat toch dat sommige tanks idioten aantrekken?

3 potjes met de 13 75, het dichtste bij dat mijn team komt is met 6-15 verliezen. Andere gingen met 2-15 verloren 8)7

2 potjes gedaan in de WT auf IV en de Panther II: moet moeite doen om dmg te doen, zo dik maken wij het andere team in. WAAROM DAN NIET IN DE 13 75?????????

edit: 4e potje dan eindelijk gewonnen, meteen weer een steamroll van 15-2 zodat ik 'maar' 800 dmg kan doen. Nog zo'n 10K, dan heb ik eindelijk de 13 90..

[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Size op 20-06-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

offtopic:
Gefeliciteerd! :Y)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.