Zijn er al Gnomefather's soundmods die volledig werken? Op de forums en sites zie ik er alleen nog soundmods waar bijvoorbeeld de radio sounds ofzo er nog niet inzitten of niet goed werken. Vind het toch welk mooier klinken, ondanks er in deze patch nieuwe sounds zijn toegevoegd.
Op gnomefather.blogspot.com staan geupdate soundmods, met en zonder radio.SurfBoy schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:59:
Zijn er al Gnomefather's soundmods die volledig werken? Op de forums en sites zie ik er alleen nog soundmods waar bijvoorbeeld de radio sounds ofzo er nog niet inzitten of niet goed werken. Vind het toch welk mooier klinken, ondanks er in deze patch nieuwe sounds zijn toegevoegd.
Zo ongeveer jawsLy schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:28:
Gisteren de lorraine 40t gekocht en even wat goud ertegenaan gegooid voor 100% crew en full-ops te maken (hoefde maar 19k te converten). Ben benieuwd hoe deze speelt, hij heeft de 50 100 gun, dus gewoon een 50 100 op steroïden?
Wees wel gewaarschuwd: Als je terug stapt in de 50 100 na een aardige tijd in de lorr 40t gereden te hebben, voelt de 50 100 aan als een k*t bak.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ok. Straks weer eerst credits grinden voor equipment en dan maar eens ermee spelenFordox schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:04:
[...]
Zo ongeveer jaik had vrij weinig gold shells nodig en de gun doet het nog prima op tier 9. Kies je slachtoffers wel zorgvuldig...
Wees wel gewaarschuwd: Als je terug stapt in de 50 100 na een aardige tijd in de lorr 40t gereden te hebben, voelt de 50 100 aan als een k*t bak.
Yup, daar werd ook misbruik van gemaakt door als je verrotgeschoten dreigde te worden te disconnecten waardoor je je tegenstander de kill onthield.2crashandburn schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:48:
Ah vroegah.... Weet nog toen er een tijdje een bug was waarbij je een dc kreeg op het moment dat de timer afliep en je tank spontaan opblies. Had toen een keer dat 10 man in de battle dat kreeg.
WG heeft toen ingesteld dat de tank gewoon ingame bleef en gekilled kon worden...
Heeeeel groot nadeel hiervan was weer dat het botten beloond ging worden omdat je tank toch ingame bleef bestaan ondanks dat je was gedisconnect.
Hierdoor had je nog meer afk spelers als dat je nu hebt die joinden een game en als de battle gestart was uitloggen...volgende game...enzovoort...
Nice, me 2perpixel schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:17:
Ik sta vanavond zeker open voor een voetbal platoontje
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Wat een klote ding dat voetbal, zonder het door te hebben speel ik nu zeker me 20ste potje achter elkaar
Echt wel grappig dit voetbal, kan dit geen olympische sport worden?
Het zit er idd standard in, maar de standard corsair vind ik niet zo duidelijk. In Jimbo's is het kruisje dat van kleur verandert groter dan bij de standard corsair. Geen cheat als iedereen het kan gebuiken, wel handig als een mod het iets meer zichtbaar maakt...Anoniem: 596435 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:50:
[...]
Hoeveel battles heb je gespeeld? Neem aan dat je na 10k battles toch wel elke weakspot weet te vinden.. Vindt dit wel meer een cheat dan een mod eerlijk gezegd.
Ik vindt het trouwensenkel handig als je zo op de zijkant van een tank amet heavy armour aan het aimen bent, dan is er meestal zo een stuk ertussen waar de armour wat minder is. Om dat voor iedere tank te onthouden is soms wat lastig, zeker als je constant tier 5-10 speelt.
Het werkt ook niet altijd even goed want de LFP van de E75 is ook groen... maar daar schiet je dus niet zomaar een shell door...
hitzones geeft niet altijd weakspots aan, maar de plek waar iets zien.
Groen geeft engine aan en dat klopt, de versnellingsbak zit voorin.
Het gaat niet over hitzones (skins), maar over het pijltje in je crosshairs dat rood/oranje/groen isdynosu schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:09:
True dat dit niet altijd even accuraat is idd, een LFP van een E75 is lastiger te pennen dan die van een E100!
Ze hebben het hier over de ingebakken penetratie-indicator eh, niet over hitzone skins.dynosu schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:09:
right my bad
lees te snel ><
maar dan nog steeds klopt groen
platte armor valt wel mee, maar tis flink sloped
lees te snel ><
maar dan nog steeds klopt groen
platte armor valt wel mee, maar tis flink sloped
Hoi Tweakers.
Ik speel nu sinds 2 weken WOT en zit nu in de T7 van de britse Artil. Nu wil ik wat meer gaan doen in het spel en dan doel ik op Mods enzo. vind het af en toe nog lastig aimen met artil.
Als er nog tips zijn wil ik deze ook graag horen!!.
Maar het voornaamste is dus, wat is een goede mod voor artil.
Ik speel nu sinds 2 weken WOT en zit nu in de T7 van de britse Artil. Nu wil ik wat meer gaan doen in het spel en dan doel ik op Mods enzo. vind het af en toe nog lastig aimen met artil.
Alleen de speeds is steroids!wsLy schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:28:
Gisteren de lorraine 40t gekocht en even wat goud ertegenaan gegooid voor 100% crew en full-ops te maken (hoefde maar 19k te converten). Ben benieuwd hoe deze speelt, hij heeft de 50 100 gun, dus gewoon een 50 100 op steroïden?
Download de mod pack van p0stbulefy schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:19:
Hoi Tweakers.
http://forum.worldoftanks...s-v2-clean-minimal-12-06/
Tijdens arty heeft t als goed is een splash gedeelte dat groen aangeeft. Dat is de range van je splash
Sorry voor doublepost, t wilde ff niet werken -.-
[ Voor 3% gewijzigd door dr34m3dd op 12-06-2014 16:25 ]
bedankt zodra ik thuiskom van deze lang dag op het werkdr34m3dd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:23:
[...]
Download de mod pack van p0st
http://forum.worldoftanks...s-v2-clean-minimal-12-06/
Tijdens arty heeft t als goed is een splash gedeelte dat groen aangeeft. Dat is de range van je splash

How to: WoT Blitz nu all installeren op je iPhone of iPad.
http://forum.wotblitz.eu/...eres-how-to-get-the-game/
Release is 26-6-14. WoT Blitz is echter al in de Scandinavische landen gereleased.
http://forum.wotblitz.eu/...eres-how-to-get-the-game/
Release is 26-6-14. WoT Blitz is echter al in de Scandinavische landen gereleased.
[ Voor 18% gewijzigd door Vae Victus op 12-06-2014 16:26 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Ik denk van wel, gebruik het zelf niet namelijk.bulefy schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:25:
[...]
bedankt zodra ik thuiskom van deze lang dag op het werkzal ik het gelijk even downloaden staat er in deze download ook een readme met instalatie gegevens?
Enigste wat ik gebruik is XVM voor de last spotted positions
Is die groene waas in sniper view eigen aan "Standard Improved Crosshairs" of zit dat zo ingebakken in de game? Anders toch wel spijtig dat Jimbo uit je pack gaat.p0st schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:37:
[...]
Ghehe, iets zegt me dat ik daar niet ongeschonden uit ga komen![]()
[/offtopic]
Update van mijn modpackje, nu v2
- Permanent overgestapt op de Standard Improved Crosshairs
- Update van ModSettings zodat deze niet meer crasht
Die groene waas is volgens mij nieuw in 9.1 dacht ik....
AFAIK is dat van de Standard Improved Crosshairs mod
themaxter schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:49:
Die groene waas is volgens mij nieuw in 9.1 dacht ik....
Ik ben heel benieuwd over welke groene waas jullie het hebbendr34m3dd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:49:
AFAIK is dat van de Standard Improved Crosshairs mod
Als het goed is, is de blauwe/groene tint die je in sniper view hebt verwijderd door een van de mods in het pack, tenminste ik heb hier geen last meer van, zoals je ook kunt zien in mijn screenshots (vanmiddag gemaakt). Zouden jullie eens een screenshot willen maken om te laten zien wat je bedoelt?
Normaal

Sniper View

Ahhh da's strategic view, niet sniper viewdr34m3dd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:58:
We hebben het over de artillery zoom in. [afbeelding]
En ik speel vrijwel geen arty, vandaar dat het me nog niet opgevallen was.
Dat zal dan inderdaad deel uitmaken van die "nieuwe" Crosshairs! Uiteraard kun je er altijd voor kiezen om J1mb0's Crosshairs te gebruiken (gewoon downloaden en over mijn modpack heen plakken, dan vervangt hij de oude
ow weer wat nieuws geleerd na 3 jaar wotp0st schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:00:
[...]
Ahhh da's strategic view, niet sniper viewnu snap ik het!
En ik speel vrijwel geen arty, vandaar dat het me nog niet opgevallen was.
Dat zal dan inderdaad deel uitmaken van die "nieuwe" Crosshairs! Uiteraard kun je er altijd voor kiezen om J1mb0's Crosshairs te gebruiken (gewoon downloaden en over mijn modpack heen plakken, dan vervangt hij de oude

Maak anders ook gewoon zo'n installer zoals Aslain of OMC met verschillende mods die je zelf kan kiezen
voor arty ben ik fan geworden van sword of damocles

Haha, zo leert iedereen weer watdr34m3dd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:03:
[...]
ow weer wat nieuws geleerd na 3 jaar wot![]()
Maak anders ook gewoon zo'n installer zoals Aslain of OMC met verschillende mods die je zelf kan kiezen
Enne tsja dat kan wellicht, maar is veel meer werk + effort, en dat vind ik het zelf niet waard
Risico is dat mensen het pack links laten liggen, maar daar stoor ik me niet aan aangezien het altijd mijn voorkeur blijft, waarbij het anderen vrij staat om het te gebruiken of naar eigen wens aan te passen!
Alleen die kleuren al, daar beginnen mijn ogen spontaan van te bloedendynosu schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:07:
voor arty ben ik fan geworden van sword of damocles
[afbeelding]
Hehe, zo zie je, 100 mensen 100 voorkeuren
[ Voor 20% gewijzigd door p0st op 12-06-2014 17:09 ]
Is het iemand trouwens opgevallen dat je @ garage rechts je base en actual view range kan zien. En ook je actual gun reload? Is dat sinds deze patch of altijd zo geweest?
das sinds deze patch, weet nog niet of dit xvm is of iets van WG
Okay, hier wat tips voor de Football Mode
- Probeer zoveel mogelijk enemies te detracken! (en vertel dit ook even aan je teamgenoten voordat de battle start)
- Neem een large repair kit mee (niet gebruiken) om je repair time met 10% te verkorten
- Als je die hebt (of er credits voor over hebt) gebruik dan een Toolbox om de repair time met 25% te verkorten (thanks @ seriouzz hieronder!)
- Train je nieuwe crewlid met repair (of gebruik een bestaande commander, maar dat is zonde vanwege de retrain) om de repair time te verkorten/halveren
- Gebruik Enhanced Torsion Bars om je tracks zoveel mogelijk HP te geven (in praktijk merk ik dat ik minder vaak getracked word)
- Gebruik de "Remove Speed Governor" consumable, hiermee krijg je 10% extra engine power en het kost slechts 3.000 credits
Zojuist ook een hattrick gemaakt, hoppa
Edit: En nog een hattrick, hehe I like this gamemode
- Probeer zoveel mogelijk enemies te detracken! (en vertel dit ook even aan je teamgenoten voordat de battle start)
- Neem een large repair kit mee (niet gebruiken) om je repair time met 10% te verkorten
- Als je die hebt (of er credits voor over hebt) gebruik dan een Toolbox om de repair time met 25% te verkorten (thanks @ seriouzz hieronder!)
- Train je nieuwe crewlid met repair (of gebruik een bestaande commander, maar dat is zonde vanwege de retrain) om de repair time te verkorten/halveren
- Gebruik Enhanced Torsion Bars om je tracks zoveel mogelijk HP te geven (in praktijk merk ik dat ik minder vaak getracked word)
- Gebruik de "Remove Speed Governor" consumable, hiermee krijg je 10% extra engine power en het kost slechts 3.000 credits
[ Voor 22% gewijzigd door p0st op 12-06-2014 18:43 ]
Actual gunreload is alleen niet correctdynosu schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:25:
das sinds deze patch, weet nog niet of dit xvm is of iets van WG
Naast dat ook een toolbox meenemen als je die toch al hebt. Ik had er toevallig 1 op m'n Panther zitten die ik nu gebruik. Scheelt toch weer een seconde. Die large repair kit vind ik wel een slimme, zal ik ook even doen. De commander die er nu in zit train ik CB. Kan dat eigenlijk straks met een retrain naar een gebruikt voertuig dat ik 2 crewmembers met CB heb?p0st schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:37:
Okay wat tips voor de Football Mode
Yep. Laatste Nightly werkte ook niet. Ik heb de XVM pack van Quickybaby maar gedownload en nu lijkt het opgelost. Het lijkt toch in een van mn config bestanden te hebben gezeten. Naja, het werkt weerUser schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:26:
[...]
Heb je de laatste nightly? Dat probleem had ik namelijk ook, maar toen ik de nieuwste XVM uit OMC plukte kon ik weer inloggen.
I am the great Cornholio!
Zo, de hele avond alleen maar Football mode gedaan in platoon, is echt tof 
De meest bizarre dingen meegemaakt, zoals een bal die 100m hoog de lucht in schiet (User), een match die na ongeveer 40 seconden voorbij was (3-0) maar ook wel van die matches die in Draw eindigen omdat er alleen maar geklemd wordt. Oh en de meest stronk tactic van allemaal: Zodra je voor staat de bal klem zetten met 3 tanks een GG in de chat zetten
De meest bizarre dingen meegemaakt, zoals een bal die 100m hoog de lucht in schiet (User), een match die na ongeveer 40 seconden voorbij was (3-0) maar ook wel van die matches die in Draw eindigen omdat er alleen maar geklemd wordt. Oh en de meest stronk tactic van allemaal: Zodra je voor staat de bal klem zetten met 3 tanks een GG in de chat zetten
Ik heb ook nog een aantal leuke momenten, zal morgen een aantal screenshots neerzetten.
Dat waren weer een paar mooie potjes met oa de pz 1c, Panther en Hellcat. 
Session Statistics:
Wins/Battles: 12 (19) (63.2%)
Kills: 33 (1.7)
Deaths: 13 (0.68)
Efficiency/WN8: 1 920 2 891
Session Statistics:
Wins/Battles: 12 (19) (63.2%)
Kills: 33 (1.7)
Deaths: 13 (0.68)
Efficiency/WN8: 1 920 2 891
Whatever.
OMG!!! Plantronics RiG gewonnen op de WG E3 stream!!

Wow, tof, gefeliciteerd!2crashandburn schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:26:
OMG!!! Plantronics RiG gewonnen op de WG E3 stream!!![]()
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Wow, toch eindelijk iets gewonnen? Mocht ook wel na al die uren2crashandburn schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:26:
Hehe idd, STRONK TACTICS

Oh nice man, gratz2crashandburn schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:26:
Nog 87 battles tot de 16000 en nog 25 punten tot 2600wn8, moet wel te doen zijn toch
?
Gister mijn eerste potjes na 4/5 maanden weer es gespeeld. Ging niet echt goed
Lijkt wel alsof de engine behoorlijk zwaarder is geworden, alles voelt slomer aan heb ik het idee.
Vanavond eens even ophalen.
Vanavond eens even ophalen.
Ik zou het vast ergens kunnen opzoeken, maar dit lijkt me sneller:
het gebruik van de mod om de direction van the enemy turret te kunnen zien mocht niet meer, toch?
het gebruik van de mod om de direction van the enemy turret te kunnen zien mocht niet meer, toch?

Nope, zou het niet gebruikenJohnLarue schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:38:
Ik zou het vast ergens kunnen opzoeken, maar dit lijkt me sneller:
[afbeelding]
Las zojuist op één of andere site dat ie al vanaf maart op de Banned mods list staat... Ik had m in mijn mod-pakket tot vorige week. En toch is niemand van WG bij mij aan de deur geweest!p0st schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:58:
[...]
Nope, zou het niet gebruikenis idd niet (meer) toegestaan!
Laat ik mijn vraag hier maar eens stellen:
Ik ben op zoek naar een T8 premium met als hoofd doel credits grinden.
Ik zoek dus iets wat met standaard ammo genoeg pen heeft om ook daadwerkelijk damage te doen, credits grinden terwijl je het er aan de andere kant het er net zo hard weer uit gooit aan prem ammo is ook zo wat
Als T8 premiums heb ik op dit moment:
Lowe: Met de laatste buffs goed te spelen, maar te traag om echt van invloed te zijn tijdens het gevecht. Verkeerde flank keuze? Jammer dan!
Type 59: speelt nog steeds aardig, maar is slechts een schaduw van wat het was toen ik hem kocht.
Nu heb ik op een andere account de premium jadgtiger 88 gespeeld, dat ding print credits als een malle maar je bent te afhankelijk van je team voor bescherming van je flanken. En net zoals bij de Lowe te traag om van invloed te zijn.
Nu heb ik een goede Amerikaanse heavy crew liggen dus zou de T34 een optie zijn. Deze gespeeld op een andere account en afgezien van relatief traag zijn valt met zijn gun en turret goed te spelen. De damage loopt snel op. Maar wederom te traag om van invloed te zijn.
Nou dan blijft over de FCM 50T, die lijkt me op papier leuk, ik heb een redelijke franse heavy crew, en ik ben het gewend om met mediums te spelen. Maar wat me nogal afschrikt is dat ik bang ben dat hij heel veel lijkt op een AMX M4 mle. 45 maar dan een tier hoger. En ik heb echt nog steeds nachtmerries van de tijd dat ik die moest grinden. Leuke gun, maar zelfs tier 5 derp guns schoten je finaal door midden. Op het moment er van je verwacht werd dat je hem als heavy speelde dan was je de sjaak. Ik heb totaal geen lol met dat ding beleefd, de champagne ging open toen ik er eindelijk doorheen was
Dus ik twijfel nu heel erg tussen de T34 wat de "veilige" keuze is, of een gok wagen en voor de FCM 50T gaan. Wat zouden jullie doen?
Ik zoek dus iets wat met standaard ammo genoeg pen heeft om ook daadwerkelijk damage te doen, credits grinden terwijl je het er aan de andere kant het er net zo hard weer uit gooit aan prem ammo is ook zo wat
Lowe: Met de laatste buffs goed te spelen, maar te traag om echt van invloed te zijn tijdens het gevecht. Verkeerde flank keuze? Jammer dan!
Type 59: speelt nog steeds aardig, maar is slechts een schaduw van wat het was toen ik hem kocht.
Nu heb ik op een andere account de premium jadgtiger 88 gespeeld, dat ding print credits als een malle maar je bent te afhankelijk van je team voor bescherming van je flanken. En net zoals bij de Lowe te traag om van invloed te zijn.
Nu heb ik een goede Amerikaanse heavy crew liggen dus zou de T34 een optie zijn. Deze gespeeld op een andere account en afgezien van relatief traag zijn valt met zijn gun en turret goed te spelen. De damage loopt snel op. Maar wederom te traag om van invloed te zijn.
Nou dan blijft over de FCM 50T, die lijkt me op papier leuk, ik heb een redelijke franse heavy crew, en ik ben het gewend om met mediums te spelen. Maar wat me nogal afschrikt is dat ik bang ben dat hij heel veel lijkt op een AMX M4 mle. 45 maar dan een tier hoger. En ik heb echt nog steeds nachtmerries van de tijd dat ik die moest grinden. Leuke gun, maar zelfs tier 5 derp guns schoten je finaal door midden. Op het moment er van je verwacht werd dat je hem als heavy speelde dan was je de sjaak. Ik heb totaal geen lol met dat ding beleefd, de champagne ging open toen ik er eindelijk doorheen was
Dus ik twijfel nu heel erg tussen de T34 wat de "veilige" keuze is, of een gok wagen en voor de FCM 50T gaan. Wat zouden jullie doen?
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Sinds ik vorige week de T34 gekocht heb ben ik er helemaal tevreden mee! Zelf ook de JT8.8 (garage) en Löwe (verkocht) gehad, en hoewel de JT8.8 net iets betere credit potential heeft speel ik 10x liever in de T34. Het is gewoon een prima gebalanceerde tank waarmee je alle kanten op kunt. Het feit dat je er een match mee kunt carryen maakt het voor mij nu de leukste tier VIII premium! (op tier VII staan de E-25 en SU-122-44 favoriet)GJP80 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:20:
Gooi er dan overigens wel een Vertical Stabilizer, Rammer en Enhanced GLD op, anders ga je je ergeren aan het sterkste punt van deze tank, de gun! Hij wordt ook wel de "mini T30" genoemd, en eerlijk gezegd speelt hij ook zo
Edit: Oh en de T62A Sport staat alweer klaar voor vanavond

[ Voor 6% gewijzigd door p0st op 13-06-2014 11:30 ]
Hoewel ik hem zelf niet hebt lees ik dat de T34 een goede keuze is om credits te grinden. Als je al een goede USA heavy tank crew hebt is het helemaal mooi dan train je die gelijk mee. Net als T29 hull down staan en die gun heeft volgens mij een goede penetration en alpha damage om alles wat je tegenkomt pijn te doen.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Merk je uberhaupt wat aan die consumables? Ik heb het wel geprobeerd, maar vind het toch met name zonde van de credits.. En in een normale match haalde ik er niets extra's uit.p0st schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:28:
[...]
Edit: Oh en de T62A Sport staat alweer klaar voor vanavond![]()
[afbeelding]
Lend Lease Oil heb ik er nieuw opgezet, dus dat weet ik nog niet. Die Speed Governor merk je wel, maar het is allemaal geneuzel in de marges natuurlijkFid3lity schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:02:
[...]
Merk je uberhaupt wat aan die consumables? Ik heb het wel geprobeerd, maar vind het toch met name zonde van de credits.. En in een normale match haalde ik er niets extra's uit.
Oh en mijn modpack is alweer toe aan v3, veel plezier mee
Release Notes
- Update van de Improved Standard Crosshairs naar de officiële 9.1 compatible versie
- Hangar Clock veranderd (zit boven de "Battle" button nu)
- Kleine fixes in de XVM config (breedte van player panel, verwijderen van skull/blokje bij dode enemy, ping locatie in hangar)
Die gebruik ik ook wel, dat merk je tenminste. En dat kost natuurlijk ook geen credits.p0st schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:07:
[...]
Large repair kit en Toolbox merk je wel HEEL duidelijk, je hebt bijna instant repair als je ook je Commander traint met Repair!
voor de zoveelste keer:p0st schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:07:
[...]
Lend Lease Oil heb ik er nieuw opgezet, dus dat weet ik nog niet. Die Speed Governor merk je wel, maar het is allemaal geneuzel in de marges natuurlijk.. Large repair kit en Toolbox merk je wel HEEL duidelijk, je hebt bijna instant repair als je ook je Commander traint met Repair!
Oh en mijn modpack is alweer toe aan v3, veel plezier mee
Release Notes
- Update van de Improved Standard Crosshairs naar de officiële 9.1 compatible versie
- Kleine fixes in de XVM config (breedte van player panel, verwijderen van skull/blokje bij dode enemy)
Anoniem: 596435
Je twijfelt over de T34 en de FCM 50T. Ik heb ze beidde maar geef sterk de voorkeur aan de FCM 50T. Hieronder een vergelijking van de sterke en zwakke punten van de tanks.GJP80 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:20:
FCM heeft special matchmaking - wat betekent dat je vaak top tier bent en maximaal tot en met tier 9 kunt komen wat er dan 90% van de tijd maar 4 of 5 zijn. Een nadeel hiervan is dat het niet uitnodigd om samen met een maatje een reguliere tier 8 tank te grinden omdat je dan weer tot tier x komt. De T34 heeft geen special mm dus daar kan het wel mee.
Qua penetratie zijn beidde goed genoeg om zonder gold ammo te penetreren. De T34 heeft wel een iets betere penetratie als je het mij vraagt (theoretische stats weet ik zo niet).
Qua ROF is de FCM duidelijk de winner met tussen de 6-7 sec en een alpha van rond de 200-250. Dit betekent dat je vaak 2 schoten eruit kan gooien voordat de tegenstander gereload is. T34 heeft daarintegen een reload van 12-13 sec maar wel een heel goede alpha damage. (350-425) dus net wat je fijner vindt spelen.
Het nadeel van de T34 is dat die traag is en niet alle maps geschikt zijn voor hull-down posities. Met de FCM, welke speelt als een medium kun je meestal wel een redelijke plek vinden en redelijk snel vluchten mocht dat nodig zijn.
Qua armor is de FCM natuurlijk nagenoeg niks, zeker niet als je dit vergelijkt met de turret van de T34.
Aangezien je al gewend bent met mediums te spelen is de FCM de betere keuze, je hebt ook al 1 'slome' gold tank. Je moet alleen niet vergeten dat het een tank is gebouwd van een 'papieren container' (groot target, mindere camo values). Qua gun is de vergelijkbaar met de tier 7 heavy van de franse maar qua snelheid, flexibiliteit en speelbaarheid is die een stuk gebruiksvriendelijker.
Als je nog meer wilt weten, let me know.
Gr Bas
Deze is handig:GJP80 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:20:
http://www.vbaddict.net/s...dname=credits_per_minuten
Als je wat minder om je winrate en stats geeft, dan kun je ook snel credits grinden door een paar goedkopere premiums af te wisselen, waarbij je telkens heel aggressief erin gaat. Toen ik een keer credits nodig had, was het telkens ongeveer T-25, binnen 2 minuten 300 damage uitdelen 600 pakken, E-25, binnen 3 minuten 500 damage uitdelen, 850 pakken, gewone tank, repeat. Dan gaat het erg hard, vooral in combinatie met een premium periode...
Als je met een E-25 niet meer dan 500 damage weet uit te delen is het ook wel een beetje zonde.
Weet iemand trouwens of die Football Modus meetelt qua WN8 enzo? Ik zie dat het per sessie in ieder geval wel wordt geteld, maar dat komt normaal gesproken niet echt boven de 200 ofzo. Zou zonde zijn als dat het gemiddelde omlaag gaat halen.
Weet iemand trouwens of die Football Modus meetelt qua WN8 enzo? Ik zie dat het per sessie in ieder geval wel wordt geteld, maar dat komt normaal gesproken niet echt boven de 200 ofzo. Zou zonde zijn als dat het gemiddelde omlaag gaat halen.
[ Voor 56% gewijzigd door Fid3lity op 13-06-2014 14:57 ]
Volgens mij komt ie helemaal niet terug in de stats, net als Karl destijds. Gister alleen wat voetbal potjes gespeeld, maar noobmeter geeft alleen de stats van eergister.Fid3lity schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:55:
Als je met een E-25 niet meer dan 500 damage weet uit te delen is het ook wel een beetje zonde.
Klopt, telt niet mee in de stats maar SessionStats mods zoals Yasenkrasen tellen de battle wel gewoon mee en omdat je slecht scoort qua wn8 gaat je gemiddelde omlaag.Frunz schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:03:
[...]
Volgens mij komt ie helemaal niet terug in de stats, net als Karl destijds. Gister alleen wat voetbal potjes gespeeld, maar noobmeter geeft alleen de stats van eergister.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik ga voor de gratis consumables. Large repair en toolbox voor de snellere repair. Daarnaast heb ik de rammer + vents voor snellere reload. Ik izt nog wel te denken om mijn tracks te versterken maar ik heb het idee dat dat te weinig uitmaakt om detracks te voorkomen.p0st schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:07:
[...]
Lend Lease Oil heb ik er nieuw opgezet, dus dat weet ik nog niet. Die Speed Governor merk je wel, maar het is allemaal geneuzel in de marges natuurlijk.. Large repair kit en Toolbox merk je wel HEEL duidelijk, je hebt bijna instant repair als je ook je Commander traint met Repair!
Nice, straks maar eens de laatste versie er op gooien. Zonder mods is toch wel erg kaalOh en mijn modpack is alweer toe aan v3, veel plezier mee
Release Notes
- Kleine fixes in de XVM config (breedte van player panel, verwijderen van skull/blokje bij dode enemy, ping locatie in hangar)
[removed]
Pref matchmaking van de FCM 50T lijkt me ook een groot voordeel inderdaad.
Ik ben er een beetje huiverig voor dat je met een T34 relatief vaak in tier tien potjes terecht komt, en als dat net zo gaat als bij de Lowe dan ben je vooral een schietschijf met al die lompe tier 10 guns
Vooral de relatief lange aimtijd van de T34 gun lijkt me dan erg vervelend.
Ik ben er een beetje huiverig voor dat je met een T34 relatief vaak in tier tien potjes terecht komt, en als dat net zo gaat als bij de Lowe dan ben je vooral een schietschijf met al die lompe tier 10 guns
Vooral de relatief lange aimtijd van de T34 gun lijkt me dan erg vervelend.
http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Zulke momenten zijn toch wel leuk. Ik ram een enemy en hij vliegt op me. Ik kon gewoon vrij rondbewegen onder hem zonder damage te doen. Hij daarin tegen kon niet draaien, schieten.... Ik had hem zo staan dat hij ook niet genoeg gun depression had om ons team te schieten en ik wel. Zo hadden we dus 1 enemy al uitgeschakeld.
Vanavond een leuke football match gehad met p0st en Montauban! De match was over in 1 minuut en 12 seconden
[YouTube: http://youtu.be/Fv1IZauaY1Q]
[YouTube: http://youtu.be/Fv1IZauaY1Q]
Hehe, dat ging nog makkelijker dan de 5-1 van vanavond inderdaad! Zo hoort hetPlato1989 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:47:
Vanavond een leuke football match gehad met p0st en Montauban! De match was over in 1 minuut en 12 seconden![]()
[video]
Oranje skin voor de T-62A Sport

Dit is versie 1. Morgen in de loop van de dag hoop ik er weer verder mee te gaan. Als er suggesties zijn hoor ik het graag. De DDS file valt hier te downloaden. Het plaatsen van de skin is voor gevorderden te doen, eenvoudiger is om via WoT Skin installer te werken.

Dit is versie 1. Morgen in de loop van de dag hoop ik er weer verder mee te gaan. Als er suggesties zijn hoor ik het graag. De DDS file valt hier te downloaden. Het plaatsen van de skin is voor gevorderden te doen, eenvoudiger is om via WoT Skin installer te werken.
Mooie skin.
Ik vraag me af of je medespelers het meteen zien dat je voor Nederland bent met een Oranje skin.
En even de Spanjaarden ermee irriteren. Ook wel leuk om te doen.
Ik weet nog wel een suggestie. Zet er ook een Nederlandse vlag op of Nederland als woord.
Ik vraag me af of je medespelers het meteen zien dat je voor Nederland bent met een Oranje skin.
Ik weet nog wel een suggestie. Zet er ook een Nederlandse vlag op of Nederland als woord.
Nee, skins zijn alleen voor jezelf te zien.Redeta schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 08:25:
Mooie skin.
Zijn er nog spelers die niet voorbij het 'connecting...' venster geraken? Net na het ingeven van je log-in en 'Connect'.
Anoniem: 533289
Ja, daar had ik ook last van. De oorzaak is mij niet duidelijk. Mappen leeggegooid, alleen xvm geïnstalleerd etc. Ik bleef problemen houden.freelh schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:53:
Zijn er nog spelers die niet voorbij het 'connecting...' venster geraken? Net na het ingeven van je log-in en 'Connect'.
Daarna heb ik de modpack van p0st geïnstalleerd
Lijkt bij mij aan XVM te liggen.
Kijk, ik ben blij dat mijn modpack een keertje bugs fixt i.p.v. creëertAnoniem: 533289 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:25:
[...]
Ja, daar had ik ook last van. De oorzaak is mij niet duidelijk. Mappen leeggegooid, alleen xvm geïnstalleerd etc. Ik bleef problemen houden.
Daarna heb ik de modpack van p0st geïnstalleerden heb geen problemen meer. Dus advies gooi res_mods leeg, modpack van p0st erin!!
Bij mij zat het probleem in xvm en een Soundmod die schijnbaar geen vriendjes waren.freelh schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 11:53:
Bij mij blijft het een probleem waar geen touw aan vast te knopen is.
XVM uninstall lost het probleem op, zet ik hem er weer in kan ik spelen. 2 of 3x WOT starten gaat goed maar daarna kan ik weer herinstalleren
Heel vreemd dit.
XVM uninstall lost het probleem op, zet ik hem er weer in kan ik spelen. 2 of 3x WOT starten gaat goed maar daarna kan ik weer herinstalleren

Tja, 3x op rij een T10 match in je Panther II is niet echt goed voor je WR 
Uiteraard zitten 3x de T10 tomaten bij mij in het team waardoor het 3x een loss is. Twee van die drie potjes een WN8 van 4K gehaald, maar ja als jouw IS7's and whatnot's falen dan kun je 14000 WN8 halen in je Panther II en nog verliezen. Gewoon niet te doen op die manier..
Ach ja, gelukkig hebben we het WK nog

Uiteraard zitten 3x de T10 tomaten bij mij in het team waardoor het 3x een loss is. Twee van die drie potjes een WN8 van 4K gehaald, maar ja als jouw IS7's and whatnot's falen dan kun je 14000 WN8 halen in je Panther II en nog verliezen. Gewoon niet te doen op die manier..
Ja, het vewijderen van battletier XII is echt een hel voor stock tier VIII tanks. Mijn Sta 1 en ik hebben dat ook ontdekt. Je mag je medium dan echt niet spelen als een medium of je bent gewoon fodder. Enige wat ik deed in zulke games was me compleet niet schamen om standaard gold te ladenMr_Size schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:08:
Tja, 3x op rij een T10 match in je Panther II is niet echt goed voor je WR
Gewoon een maus frontaal afmaken op 300m afstand

Maar ik mis tier XII wel...
En volgens mij is dat precies de opzet van WG geweest om die battletier te verwijderen, heb ik wel eens het idee.Joindry schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 16:28:
[...]
Enige wat ik deed in zulke games was me compleet niet schamen om standaard gold te laden
Anoniem: 405017
Researched:
T57 Heavy Tank researched. Undistributed experience spent: 250000. Free Experience spent: 0.
Jammer genoeg de T54E1 wel afgesloten in mineur (de hele week veel pech met RNG en MM gehad), daardoor de stats uiteindelijk nog in elkaar gezakt. Van 1260 avg xp en 66% WR naar 1192 avg xp en 61% WR gekelderd. Maar het blijft uiteraard wel een uitstekende tank, afgerond met 3086 avg damage dealt (weeral: in elkaar gekelderd deze week, had ervoor +- 3200 avg damage dealt).
Om deze reden toch niet direct in de T57 Heavy spelen, ik wil de stats daarvan niet van de meet af aan ruïneren
T57 Heavy Tank researched. Undistributed experience spent: 250000. Free Experience spent: 0.
Jammer genoeg de T54E1 wel afgesloten in mineur (de hele week veel pech met RNG en MM gehad), daardoor de stats uiteindelijk nog in elkaar gezakt. Van 1260 avg xp en 66% WR naar 1192 avg xp en 61% WR gekelderd. Maar het blijft uiteraard wel een uitstekende tank, afgerond met 3086 avg damage dealt (weeral: in elkaar gekelderd deze week, had ervoor +- 3200 avg damage dealt).
Om deze reden toch niet direct in de T57 Heavy spelen, ik wil de stats daarvan niet van de meet af aan ruïneren
Damn.Anoniem: 405017 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:26:
Researched:

http://www.wotreplays.com/site/934147#.U5ybsemKC70
toch leuk als je High Caliber kan halen als tier 5 light
toch leuk als je High Caliber kan halen als tier 5 light
Eerste soundmod's zijn uit
nu kijken welke ik wil. Ik zie dat er ook een optie is wat je ammo rack, zwakke punten etc aanduid.?
gebruik OMC modpack.
gebruik OMC modpack.
[ Voor 8% gewijzigd door Kepro op 14-06-2014 21:52 ]
Gisteren na bijna 4 maanden break weer gespeeld. Ging op zich best lekker. Wel veel veranderd aan veel maps dus dat wordt wennen. Echter had ik daar vandaag meer last van. Vier keer achter elkaar zonder een schot te lossen gekilled in een Tier X tank doordat de map compleet anders was
En ook al weer beschuldigd van het gebruik van de war pack. Blijkbaar kan je in een 121 niet raakschieten op 10m afstand tijdens het rijden of op 200m afstand na aimen.

En ook al weer beschuldigd van het gebruik van de war pack. Blijkbaar kan je in een 121 niet raakschieten op 10m afstand tijdens het rijden of op 200m afstand na aimen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Victory!
Himmelsdorf Championship
T-62A SPORT
Experience received:1,000 0
Battle achievements Football Player 2014
Mission completed! Reward:
Added: Enhanced Gun Laying Drive (x1)
Total: 0 WN8: 261 (14)
Zo, dat is ook weer gedaan. Lekker gespeeld vandaag, 12 van de 18 gewonnen en 0 verloren. Commander heeft z'n eerste skill op 93%, dus wie weet maak ik die nog wel af tijdens dit WK. De reward is maar matig.
Himmelsdorf Championship
T-62A SPORT
Experience received:1,000 0
Battle achievements Football Player 2014
Added: Enhanced Gun Laying Drive (x1)
Total: 0 WN8: 261 (14)
Zo, dat is ook weer gedaan. Lekker gespeeld vandaag, 12 van de 18 gewonnen en 0 verloren. Commander heeft z'n eerste skill op 93%, dus wie weet maak ik die nog wel af tijdens dit WK. De reward is maar matig.
Victory!
Live Oaks
Conqueror
Experience received:4.368 ( x2) 103.469
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Added: Large Repair Kit (x5)
WN8: 12 694
Weer eens een epische Conqueror match gehad
Conq =

replay
Live Oaks
Conqueror
Experience received:4.368 ( x2) 103.469
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Added: Large Repair Kit (x5)
WN8: 12 694
Weer eens een epische Conqueror match gehad

replay
nu ben ik wel zulke potjes gewend.Maar ik heb nog nooit meegemaakt/gezien dat een verliezende partij meer xp heeft dan iemand in een winnend team.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Heeft iemand een idee wat te doen bij de 'updating tankers' bug ? Vandaag komt het scherm niet verder dan bovengenoemde mededeling. Uitloggen en opnieuw inloggen - afsluiten en opnieuw opstarten - ander account openen,spelen en terug naar eerste account - OMC-mod pack verwijderen: speelbaar, modpack herinstalleren: vastloper.....Internet geeft geen uitsluitsel. wat bij de één helpt,werkt bij een ander niet....ergerlijk.
[ Voor 9% gewijzigd door garathane op 15-06-2014 23:28 ]
Gebruik je mods, en zo ja, eventueel gekeken of het probleem zich ook voordoet als de mods even verwijderd zijn?garathane schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:53:
Heeft iemand een idee wat te doen bij de 'updating tankers' bug ? Vandaag komt het scherm niet verder dan bovengenoemde mededeling. Uitloggen en opnieuw inloggen - afsluiten en opnieuw opstarten - ander account openen,spelen en terug naar eerste account - niets helpt......Internet geeft geen uitsluitsel. wat bij de één helpt,werkt bij een ander niet....ergerlijk.
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
Als de mods verwijderd zijn,werkt het spel gewoon, installeer ik de mods, zit het weer vast op dezelfde manier.
Bij mij zat het probleem in een xvm/Soundmod conflict. Soundmod er af gegooid, probleem opgelost. Maar zoals je zelf zegt, wat bij de ene werkt, werkt niet voor numero twee.garathane schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:53:
Heeft iemand een idee wat te doen bij de 'updating tankers' bug ? Vandaag komt het scherm niet verder dan bovengenoemde mededeling. Uitloggen en opnieuw inloggen - afsluiten en opnieuw opstarten - ander account openen,spelen en terug naar eerste account - OMC-mod pack verwijderen: speelbaar, modpack herinstalleren: vastloper.....Internet geeft geen uitsluitsel. wat bij de één helpt,werkt bij een ander niet....ergerlijk.
Wat is het stil hier...
Vanavond iets moois mee gemaakt met Druidfather:
2vs1 in ons voordeel: een Su100 tomaat en een FV308 tomaat tegen een groene SU 152 van de enemy. De Su100 wordt door hun SU tot 4hp geschoten. Vervolgens rijden ze allebei ongespot om de 152 heen en gaat de FV308 in cap staan, terwijl de Su100 er achter staat in een bosje, 50m verderop. De FV staat dus precies goed om de SU152 te spotten (die nog 450 hp had) zodat de Su100 hem kan killen. Inmiddels was er nog zo'n 30 sec te gaan, maar de cap had meer tijd nodig, 50 sec ofzo. Gaat een T21 van ons onze Su100 voor n00b uitmaken omdat hij niet capt. Maar wij zeiden steeds in chat: nee blijf staan, je staat prima en gaat de SU152 killen. En ja hoor, met nog 20 sec te gaan komt die SU zijn cap 'saven', wordt gespot door de FV (die hem nog weet te raken zelfs) en de Su100 killed hem. Echt hulde voor die unicums in disguise
2vs1 in ons voordeel: een Su100 tomaat en een FV308 tomaat tegen een groene SU 152 van de enemy. De Su100 wordt door hun SU tot 4hp geschoten. Vervolgens rijden ze allebei ongespot om de 152 heen en gaat de FV308 in cap staan, terwijl de Su100 er achter staat in een bosje, 50m verderop. De FV staat dus precies goed om de SU152 te spotten (die nog 450 hp had) zodat de Su100 hem kan killen. Inmiddels was er nog zo'n 30 sec te gaan, maar de cap had meer tijd nodig, 50 sec ofzo. Gaat een T21 van ons onze Su100 voor n00b uitmaken omdat hij niet capt. Maar wij zeiden steeds in chat: nee blijf staan, je staat prima en gaat de SU152 killen. En ja hoor, met nog 20 sec te gaan komt die SU zijn cap 'saven', wordt gespot door de FV (die hem nog weet te raken zelfs) en de Su100 killed hem. Echt hulde voor die unicums in disguise
Damn wat is die Marder T38 een rare tanks het is echt op en af met dat ding, natuurlijk afhankelijk van de tier maar het gekke is dat als ik het zo bekijk het niet uitmaak in welke tier ik kom het echt de ene keer goed gaat en de ander keer echt ruk.
Nog mensen tips en ook voor de opvolgende tank de Pz.Sfl. IVc die ik ook speel waar ik helemaal niet in kan spelen.
Nog mensen tips en ook voor de opvolgende tank de Pz.Sfl. IVc die ik ook speel waar ik helemaal niet in kan spelen.
Je bent mobiel, gebruik dat. Je hebt geen armor, gebruik dat nietbobsquad schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:49:
Damn wat is die Marder T38 een rare tanks het is echt op en af met dat ding, natuurlijk afhankelijk van de tier maar het gekke is dat als ik het zo bekijk het niet uitmaak in welke tier ik kom het echt de ene keer goed gaat en de ander keer echt ruk.
Zeg dat in het Ghosts-topicMr_Size schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:18:
Wat is het stil hier...
2vs1 in ons voordeel: een Su100 tomaat en een FV308 tomaat tegen een groene SU 152 van de enemy. De Su100 wordt door hun SU tot 4hp geschoten. Vervolgens rijden ze allebei ongespot om de 152 heen en gaat de FV308 in cap staan, terwijl de Su100 er achter staat in een bosje, 50m verderop. De FV staat dus precies goed om de SU152 te spotten (die nog 450 hp had) zodat de Su100 hem kan killen. Inmiddels was er nog zo'n 30 sec te gaan, maar de cap had meer tijd nodig, 50 sec ofzo. Gaat een T21 van ons onze Su100 voor n00b uitmaken omdat hij niet capt. Maar wij zeiden steeds in chat: nee blijf staan, je staat prima en gaat de SU152 killen. En ja hoor, met nog 20 sec te gaan komt die SU zijn cap 'saven', wordt gespot door de FV (die hem nog weet te raken zelfs) en de Su100 killed hem. Echt hulde voor die unicums in disguise![]()
Altijd heerlijk om zulke potjes op zo'n manier te winnen, gebeurt helaas te weinig (of aan de verkeerde kant)

[ Voor 52% gewijzigd door Fid3lity op 17-06-2014 07:38 ]
Ja!bobsquad schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:49:
Niet de topgun researchen, je hebt die hoge penetration niet nodig op tier 5 en je moet dan de hele tank draaien om te richten. Plus exclusief voor de flakbus, en niet nodig voor de Nashorn op tier 6. Wel de korte 88mm nemen.
Achter de bosjes blijven, in de achterhoede. Het ding is namelijk heel groot en je hebt geen armor. De flakbus is niet een fantastische TD, maar wel speelbaar. Daarna komt de Nashorn, die wat beter speelt. Vervolgens de Emil, afgrijselijk... En dan waarvoor je de lijn speelt.
Zo, ik heb de RHM-Borsig. Gisteravond begonnen aan de laatste grind van 55K (fullops) en die heb ik vannacht rond kwart voor drie afgerond. Voel me vrij lafjes nu, maar ik heb wel een Borsig
Nu een keuze wat de hoofdgrind gaat worden, de E50, E75, M103 of de T44? Suggesties?
Nu een keuze wat de hoofdgrind gaat worden, de E50, E75, M103 of de T44? Suggesties?
Anoniem: 596435
Moeilijke keuze! Allemaal leuke tanks behalve de T44 iets minder. Maar de T-54 maakt dat dan weer helemaal goed.Plato1989 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:40:
Zo, ik heb de RHM-Borsig. Gisteravond begonnen aan de laatste grind van 55K (fullops) en die heb ik vannacht rond kwart voor drie afgerond. Voel me vrij lafjes nu, maar ik heb wel een Borsig![]()
Ik zou toch voor de E-75 gaan als ik jou was, dat armor is echt geweldig, en de topgun ook.
En ik zou alvast de T44 kopen om te dubbele en afentoe tussen door te spelen:).
Dit topic is gesloten.