Ik heb de spelregels bekeken die in de openingspost staan en daar lees ik: "•Het doel is om hier foto's te plaatsen van goeie technische, originele en creatieve kwaliteit"
Imho is mijn oldtimer motorkap wel degelijk van technische, originele en creatieve kwaliteit.
Wellicht simpel, en mag je het verhaal zelf bedenken. Maar waarom zou er dan een 'verhaal' bij moeten zitten? Het is toch een weergave van iets bijzonders, iets opvallends, een detail waar je anders gewoon voorbijloopt...
Enne, kwaliteit zit 'm vaak in de kunst van 't weglaten, niet in het toevoegen.
Maar @Toff en @Deathant; jullie vinden blijkbaar van niet. Prima. Dan moet de mod de foto maar verplaatsen.
Je eigen verbeelding mag juist met dit blauwe glansplaatje aan de haal gaan! M.a.w. wat zie ik nou eigenlijk? Herken ik het? He? Wat is dit? Wat glimt daar zo?
Misschien had ik de omschrijving juist weg moeten laten en had menigeen niet eens herkend wat het is. Dat zou nog spannender zijn.
[overpeins mode]
Imho is mijn oldtimer motorkap wel degelijk van technische, originele en creatieve kwaliteit.
Enne, kwaliteit zit 'm vaak in de kunst van 't weglaten, niet in het toevoegen.
Maar @Toff en @Deathant; jullie vinden blijkbaar van niet. Prima. Dan moet de mod de foto maar verplaatsen.
Je eigen verbeelding mag juist met dit blauwe glansplaatje aan de haal gaan! M.a.w. wat zie ik nou eigenlijk? Herken ik het? He? Wat is dit? Wat glimt daar zo?
Misschien had ik de omschrijving juist weg moeten laten en had menigeen niet eens herkend wat het is. Dat zou nog spannender zijn.
[overpeins mode]
- Terugkijkende op een aantal alhier geplaatste recente foto's denk ik dan ook, is de zoveelste waterval uit de Alpen (doe ik ook), een hollands molenlandschap met 500px sausje, of het zoveelste kasteel, urbex locatie, en ..., en..., dan wel origineel (origineler) en creatief (creatiever) dan wat je al tig keer voorbij ziet komen?
[ Voor 13% gewijzigd door ehtweak op 01-10-2016 08:52 ]