Interpolis, glashelder!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Het gaat best rap hoor op dit momentJuggels schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:11:
Tjah, de update staat net +/- 10 minuten online, dus zo'n beetje heel de iOS-bezittende wereld probeert die update nu te downloaden... Ik wacht wel een paar uurtjes en probeer het dan nog eens
Alleen is het dan lastiger om verbinding te maken, Dat is mijn ervaring. Je wordt overigens gewoon in de wacht gezetbram1984 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:20:
Holy shit, 5,7 GB vrije ruimte voor een update van 1,1 GB. Gaat nergens over. Via iTunes updaten maakt dus dat je geen ruimte vrij hoeft te maken? Begrijp ik dat goed?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
LOLSynnyS schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:23:
iemand een mirror?

zo'n gekke vraag is dat toch niet? Ale servers zijn oververhit aan de andere kant van de plas, mijn download duurt nog een uur ofzo...
kan toch zijn dat iemand 'm op MEGA ofzo heeft gezet...
Is helemaal geen gekke vraag, integendeel! Normaal gesproken verschijnen binnen nu en een uur wel een aantal websites met links naar de firmwaresSynnyS schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:25:
[...]
zo'n gekke vraag is dat toch niet? Ale servers zijn oververhit aan de andere kant van de plas, mijn download duurt nog een uur ofzo...
kan toch zijn dat iemand 'm op MEGA ofzo heeft gezet...
dankjewel.
[ Voor 30% gewijzigd door Hoedje op 17-09-2014 22:09 ]
Oke, dat heb ik een beetje onderschat! ik wist niet dat je dat zo even binnen kon halen

Overigens is dat een release van 9 9 2014 en t is vandaag 17 9 2014
[ Voor 30% gewijzigd door Hoedje op 17-09-2014 22:09 ]
Tjsa, of een Golden Master nou op 9/9 wordt geupload of op 17/9gekke-gerrit schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:29:
[...]
Oke, dat heb ik een beetje onderschat! ik wist niet dat je dat zo even binnen kon halen
Overigens is dat een release van 9 9 2014 en t is vandaag 17 9 2014Dus veel plezier met die torrent
Ik wacht wel
[ Voor 77% gewijzigd door Glashelder op 17-09-2014 19:33 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ik wacht nog wel tot morgen ochtend, sta ik tenminste niet te wachten in de rij voor de iOs 8 kassa!dbz1985 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:33:
Ik wacht wel een paar dagen tot er bugs zijn ontdekt :-p op naar 8.1
Power to the beat.
Verwijderd
ach, ff Futurama kijken en dan zijn we wel weer een stukje opgeschoten.
Geduld hebben mensen

Maar dit is toch niet dezelfde iOS die vandaag is uitgekomen aangezien er GM staat?
[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 17-09-2014 22:10 ]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
[ Voor 95% gewijzigd door zxr king op 17-09-2014 19:38 ]
Mag ik vragen hoe je dat weet? Anders haal ik 'm ook even als torrentje binnen!nanoChip schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:36:
GM 12A365 = OTA release van vandaag. Dus gebruik gewoon een torrent van vorige week en hengel hem binnen 2 min binnen
Ja.. toch echt wel. GM = Golden Master oftewel de eerste release versie.. (8.0)BaZnGaNL schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:36:
[...]
Maar dit is toch niet dezelfde iOS die vandaag is uitgekomen aangezien er GM staat?
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Omdat deze versie vorige week al beschikbaar was via de developers portaal.iRepsac schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:38:
[...]
Mag ik vragen hoe je dat weet? Anders haal ik 'm ook even als torrentje binnen!
39
[ Voor 7% gewijzigd door zxr king op 17-09-2014 19:41 ]
Macrumors forum. Meerdere mensen bevestigen het nu.iRepsac schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:38:
[...]
Mag ik vragen hoe je dat weet? Anders haal ik 'm ook even als torrentje binnen!
Thanks!nanoChip schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:43:
[...]
Macrumors forum. Meerdere mensen bevestigen het nu.
13" MacBook Pro | iPhone Xr
Is gewoon bruikbaar voor iedereen nuSir Earl Grey schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:43:
Is die GM alleen door developers te installeren? Of kan het publiek die nu ook via iTunes "restoren"?
Ook zonder UDID, dus ook voor het publiek. Bestand is identiek aan de OTA update.Sir Earl Grey schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:43:
Is die GM alleen door developers te installeren? Of kan het publiek die nu ook via iTunes "restoren"?
voor iedereen vrij om te installerenSir Earl Grey schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:43:
39
De niet legale app's worden niet geïnstalleerd. Verder veel plezier ermeeSir Earl Grey schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:47:
Top! Kan het kwaad als ik mijn jailbroken 7.0.6 backup weer terug laat zetten in iOS8?
And as final touch god created the Dutch
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Bij een update werken ze gewoon, bij een restore niet. Tenzij je een goede backup hebt.jscholte schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:50:
kan ik zo updaten zonder dat mijn google authenticator gegevens verloren gaan ? of resetten die na een update ?
Normaal had je onder album's een map bovenaan staan met al je fotos, maar nu staat er onlangs toegevoegd bovenaan en heb je geen map meer met alle foto's
Lig dit aan mijn telefoon of hebben andere dit ook in IOS8?
Niet op albums onderin klikken maar op foto's links onderwii06 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:52:
Ik heb nu IOS8 geinstaleerd, maar heb een vraagje over foto's.
Normaal had je onder album's een map bovenaan staan met al je fotos, maar nu staat er onlangs toegevoegd bovenaan en heb je geen map meer met alle foto's
Lig dit aan mijn telefoon of hebben andere dit ook in IOS8?
oke toppie! bedankt voor je reactiezxr king schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:52:
[...]
Bij een update werken ze gewoon, bij een restore niet. Tenzij je een goede backup hebt.

Nu dus de officiële installeren
Ja, dat zag ik al, maar heb liever de oude map met alle foto;s erin. Ze hebben het waarschijnlijk eruit gehaaldzxr king schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:53:
[...]
Niet op albums onderin klikken maar op foto's links onder
Verwijderd
* 33 minuten * 16 minuten *5 minuten... zou het dan toch?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2014 20:18 ]
Ja kan. Print voortaan de QR codes uit en leg deze in een kluis o.i.d.jscholte schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:50:
kan ik zo updaten zonder dat mijn google authenticator gegevens verloren gaan ? of resetten die na een update ?
Zet de animatie uitKuhr89 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:50:
Het kan aan mij liggen hoor. Maar de animatie om een app te openen lijkt wat trager dan voorheen op 7.1.2.. Ik gebruik hem op de iPhone 5.. Andere hier ook iets over gemerkt?
En als je het niet vertrouwt, gewoon even zorgen dat je een goede icloud backup hebt, reset all content and settings, restore from icloud backup. Heb je weer een redelijk verse install. Is niet hetzelfde als een upgrade waar toch wel wat achter blijft namelijk.
http://arstechnica.com/ap...os-8-thoroughly-reviewed/
Verwijderd
Nog niet in de App Store (kan er ff niet bij omdat de download loopt) ?Glashelder schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:10:
Ik ben zo reuze benieuwd naar Swype op iOSIs ie er nog niet
http://www.macrumors.com/2014/09/16/swiftkey-ios-8/
Edit: Staat gewoon in de Appstore en voor nop.
Weer edit: Inderdaad geen Swype wel de Swiftkey dus
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2014 20:24 ]
Goede review. Beetje jammer dat je op een 16GB apparaat bijna 1GB minder ruimte overhoudt na de installatie van iOS8 in vergelijk met iOS7.kimiferrari schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:11:
voor de mensen die wat meer willen weten over iOS 8 en tijd hebben om het te lezen:
http://arstechnica.com/ap...os-8-thoroughly-reviewed/
Zucht...
Wat denk je dan? dat een OS kleiner wordt met naarmate wat ze er meer instoppen? Denk ik wel dat een 32GB net zoveel mist als een 16GB hoor.Hanky74 schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:22:
[...]
Goede review. Beetje jammer dat je op een 16GB apparaat bijna 1GB minder ruimte overhoudt na de installatie van iOS8 in vergelijk met iOS7.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Helaas nog niet beschikbaar..Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:19:
[...]
Nog niet in de App Store (kan er ff niet bij omdat de download loopt) ?
http://www.macrumors.com/2014/09/16/swiftkey-ios-8/
Edit: Staat gewoon in de Appstore en voor nop.
Weer edit: Inderdaad geen Swype wel de Swiftkey dus
Waar zie jij Swiftkey dan? Ik zie wel Swiftkey Note maar volgens mij is dat niet wat we hier zoeken..
[ Voor 11% gewijzigd door Glashelder op 17-09-2014 20:31 ]
Verwijderd
ABN en ING werken zonder problemen.Edgarz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:32:
Iemand al met ervaring met bank apps (ABN AMRO, Rabo) op iOS 8?
Verwijderd
Alleen nog beschikbaar in de US storeGlashelder schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:27:
[...]
Helaas nog niet beschikbaar..
Waar zie jij Swiftkey dan? Ik zie wel Swiftkey Note maar volgens mij is dat niet wat we hier zoeken..
Rabobank werkt gewoonEdgarz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:32:
Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:34:
[...]
Alleen nog beschikbaar in de US store

Zie paar posts terug, mocht het mislukken dan backup terug zetten. Uiteraard alle hacks en cracks, illegale apps komen te vervallen (zowel bij update als restore)SgtElPotato schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:23:
Question: Kan ik gewoon normaal updaten naar iOS8 vanaf 7.1.2 met een jailbreak?
[ Voor 4% gewijzigd door zxr king op 17-09-2014 20:37 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
(alleen jammer dat ik nog een 4S heb

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Dank je. Dan weet ik alvast dat de kans op impact op mijn project klein zal zijn

Triodos werkt feilloos met iOS8.Edgarz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:32:
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
Hier Rabobank, ASN Bank & KNAB werken allemaal zonder te crashen!Edgarz schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:32:
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Hier op de iPad mini retina werkt hij volgens mij zelfs sneller dan voorheen.hendrikjan schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:14:
Zijn er ipad mini gebruikers die al een update gedaan hebben? Ik ben wat huiverig de update naar 8 uit te voeren. Ben bang dat ik met een enorm traag apparaat kom te zitten..
Alle A5 CPU gebasseerde producten zijn langzamer geworden: Apple ipad 2 en mini (non retina)hendrikjan schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:14:
Zijn er ipad mini gebruikers die al een update gedaan hebben? Ik ben wat huiverig de update naar 8 uit te voeren. Ben bang dat ik met een enorm traag apparaat kom te zitten..
39
Verwijderd
Had ik ook, geduld. De servers maken overuren.jscholte schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:31:
krijg heletijd deze melding iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iPhone-, iPad- of iPod-software-updateserver. telefoon start ook niet meer blijft hangen bij itunes logo
(Even vrij vertaald vanuit melding die ik nog in mijn hoofd had). Wordt er tegenwoordig gequeued?
Voor een 5S, wat is de build van de GM? Neem aan ongewijzigd?
probeer ik het met een half uurtje wel weer evenVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:34:
[...]
Had ik ook, geduld. De servers maken overuren.
Verwijderd
Yes. Update niet OTA gedaan maar via iTunes. !8.59 opgestart. Net ,21.30, klaar en weer stand by (iPhone 4s)jscholte schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:35:
[...]
probeer ik het met een half uurtje wel weer even
I am the great Cornholio!
Shit, wilde vanavond eindelijk aan de gang met splitsen van accounts en family sharing.
Vriendin draait iTunes account van mij, maar heeft wel haar eigen iCloud account. Wil haar met haar eigen icloud in laten signen in de appstore, en mijn account sharen. Zal me benieuwen wat ik me daarmee voor gezeik op de hals ga halen. Kan me zo voorstellen dat dat gezeik gaat opleveren met al geinstalleerde apps.
5S draait al een week de GM, haar 5 staat in queue, en nog een 5 ook. iPads wacht ik nog maar even mee

dan sla ik 'm over denk ik...thanksFietsbel schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:27:
[...]
Alle A5 CPU gebasseerde producten zijn langzamer geworden: Apple ipad 2 en mini (non retina)
Ik lees daar hele wisselende verhalen over, veel iPhone 4s eigenaren geven aan dat er eigenlijk geen verschil is met ios7. Ik wacht nog wat meer verhalen en beslis morgen of ik mijn 4s naar ios8 overzet.Fietsbel schreef op woensdag 17 september 2014 @ 21:27:
[...]
Alle A5 CPU gebasseerde producten zijn langzamer geworden: Apple ipad 2 en mini (non retina)
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Maar goed, ff afwachten kan inderdaad geen kwaad.
Het zal wellicht per gebruiker wisselen, echter test Arstechnica het altijd wel grondig:Kassad schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:03:
[...]
Ik lees daar hele wisselende verhalen over, veel iPhone 4s eigenaren geven aan dat er eigenlijk geen verschil is met ios7. Ik wacht nog wat meer verhalen en beslis morgen of ik mijn 4s naar ios8 overzet.
http://arstechnica.com/ap...-reviewed/11/#conclusions
39
Ja die had ik ook gelezen, daar maakte ik ik me wat zorgen over. Op het forum van MacRumors lees ik echter positieve gebruikers ervaringen..Fietsbel schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:06:
[...]
Het zal wellicht per gebruiker wisselen, echter test Arstechnica het altijd wel grondig:
http://arstechnica.com/ap...-reviewed/11/#conclusions
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
39
iOS8 binnen halen via iTunes. Loopt allemaal flexibel. Tot het moment dat iOS8 erop ging; error.
Opnieuw aansluiten geeft error dat hij de server niet kan vinden. 15 minuten later pakt hij hem wel, recoverymodus... nu dus backup erop aan het zetten en opnieuw de update proberen...
Gegroet!
Dat is wel een idee inderdaad. Ik denk dat ik weet wat ik morgen bij het ontbijt aan het doen ben, tnx.Fietsbel schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:22:
Zolang apple 7.1.2. nog signed kun je ios 8 altijd proberen. Is het niks, restore je je idevice terug naar 7.1.2.
Op sommige vlakken heb ik het idee dat de performance toch wat minder is. De app paper is soms wat trager.
[ Voor 24% gewijzigd door Kuhr89 op 17-09-2014 22:41 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Gegroet!
Wel jammer dat het Apple niet lukt om iOS apparaten snel te houden. Bij OS X lijkt dit wel prima te lukken.
Ik ben benieuwd naar andere ervaringen
🌞🍃