Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:30
Hallo mede tweakers
zoals we allemaal wel weten heeft apple gisteren de ios 8 developper previw aangekondigd.
ik heb dit forum dus opgestart met de reden om elkaars ervaringen te delen samen met onze meningen en mogelijk elkaar ook te helpen.
hier kunnen jullie van alles delen over de ios 8 dp. en jullie ervaringen.
ik zal ook proberen het hier up-to-date te houden met nieuws ivm. nieuwe releases,...
ook ga ik proberen op basis van de reacties een known bugs gedeelte te maken(als dat lukt natuurlijk)
zelf gebruik ik een iphone 5s en ben ik van plan morgen ios 8 eens een testrit te geven .
voor de rest zou ik zeggen veel plezier.
btw. hou het a.u.b een beetje overzichtelijk dus liefst geen personele discussies,...

zie hier ook nog de video preview: reviews: Apple iOS 8: iPhone en iPad gaan eindelijk open

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/nee4bd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2hi87wg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://foto.ultimation.nl/ios7/overview_features_title.png
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/xlwmkp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2i40mg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/ehkm84.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/fknm80.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/33uejht.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/k3smdw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/11hc9yp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2vtpmyv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/8xq3hc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/9hro1s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/282ev86.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/dc66hs.png

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2ef2ibt.jpg

links:

https://www.apple.com/ios/ios8/
http://www.iphoneclub.nl/dossiers/ios-8/
nieuws: Apple presenteert iOS 8
nieuws: Apple toont Swift-programmeertaal en Metal-ontwikkelplatform voor games

update: airplay werkt nu ook zonder wifi netwerk: http://www.engadget.com/2014/06/03/peer-to-peer-airplay/

[ Voor 164% gewijzigd door izzet3838 op 03-06-2014 22:48 ]

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Heeft 1 van jullie al weten te achterhalen of dat continuity ook werkt met een iPhone 4s? Ik hoor veel verschillende geluiden. Bijvoorbeeld dat het met AirDrop werkt. AirDrop werkt bijvoorbeeld NIET op een iPhone 4s. Heeft iemand al kunnen vinden dus wat de techniek hierachter is?

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Sircuri schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:53:
Heeft 1 van jullie al weten te achterhalen of dat continuity ook werkt met een iPhone 4s? Ik hoor veel verschillende geluiden. Bijvoorbeeld dat het met AirDrop werkt. AirDrop werkt bijvoorbeeld NIET op een iPhone 4s. Heeft iemand al kunnen vinden dus wat de techniek hierachter is?
het lijkt volgens mij via wifi te gaan
airdrop is het niet neem ik aan want airdrop maakt gebruik van bluetooth en het zou ook werken zonder bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:03
Ah eindelijk een iOS 8 topic. Mja jammer dat Whatsapp het zo brak doet. Momenteel aardig wat problemen mee:
  • Openen van groepsgesprek zorgt voor crash
  • Toetsenbord schuift vaak over de chat heen
  • Crashed soms bij versturen van tekst
Je kunt wel groepsgesprekken verwijderen om er weer bij te komen, maar ik heb al gemerkt dat ie dan soms ook weer crashed en dan moet je er dus weer uit. Kortom: vermijden als je fanatiek Whatsapper bent (of gebruik tijdelijk Facebook, Skype, Viber of whatever als je met non-iPhones wilt groepschatten).

Ook de NOS app werkt bij mij niet en ik had nog meer apps die niet werkten. Zo werkte bij mij Infinity Blade ook niet, nadat deze dus afgelopen week gratis te downloaden was.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Martinspire schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:46:
Ah eindelijk een iOS 8 topic. Mja jammer dat Whatsapp het zo brak doet. Momenteel aardig wat problemen mee:
  • Openen van groepsgesprek zorgt voor crash
  • Toetsenbord schuift vaak over de chat heen
  • Crashed soms bij versturen van tekst
Je kunt wel groepsgesprekken verwijderen om er weer bij te komen, maar ik heb al gemerkt dat ie dan soms ook weer crashed en dan moet je er dus weer uit. Kortom: vermijden als je fanatiek Whatsapper bent (of gebruik tijdelijk Facebook, Skype, Viber of whatever als je met non-iPhones wilt groepschatten).

Ook de NOS app werkt bij mij niet en ik had nog meer apps die niet werkten. Zo werkte bij mij Infinity Blade ook niet, nadat deze dus afgelopen week gratis te downloaden was.
ik heb gelezen dat je de groepsgesprekken niet moet verwijderen er zou een optie zijn voor het verwijderen van alle gesprekken behalve de groepsgesprekken.
hierna zou whatsapp gewoon weer perfect werken.
ik neem nu een backup van ios 7.1 en 8.0 os ook al gesownload dus die vliegt er morgen gewoon op.
voor de nos app heb je geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren dat zou het bij heel wat mensen opplosen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Dat heb ik al een aantal keer op het forum gezet inderdaad.
Nee hoor, whatsapp werkt prima.
Je hoeft de groep ook zeker niet te verlaten..

Je opent Whatsapp -> Wijzig (links bovenin) -> Verwijder alles (rechts bovenin).

Zo blijf je je groepen behouden, let op; de rest is wel weg.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-06 12:20
Heeft iemand de Personal hotspot aan de gang gekregen. Werkte op ios 7 altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Het Whatsapp probleem blijft bij sommige nog steeds actueel.
Ik zelf heb ook last van het probleem en gebruik inderdaad op het moment ook even Facebook Messenger.
Mijn Whatsapp crasht ook na gesprekken te openen. Maak ik een nieuw gesprek aan doet die het wel even (let op wel dat ene gesprek alleen) maar na een aantal zinnen gezegd te hebben crasht die weer.

Ook ik heb Whatsapp al opnieuw geïnstalleerd en dit heeft nog niet geholpen.
Dit is natuurlijk iets waar je tegenaan zou kunnen lopen met betá's dus het is afwachten tot die het weer doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb Whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, werkte toen een middag weer prima maar de problemen kwamen toch weer terug.

Ik heb toen via de app mijn nummer uit de database gehaald en de app verwijderd.

Mensen mailen/sms'en me nu, ideaal!

Raar genoeg lijkt de beta nu een stuk beter te draaien dan maandag avond trouwens. Geen idee of dat kan verder :) (iPhone 5s)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 04-06-2014 10:13 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 14:34
Ah whatsapp doet t dus bij meerderen brak.

Heb al best wel wat bugs gemeld aan Apple.

Bij een herstart moest ik mn iphone zelfs nog een keer activeren wat hij over het mobiele netwerk niet wilde doen :(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Famous schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:59:
Dat heb ik al een aantal keer op het forum gezet inderdaad.

[...]
Werkt ook maar tijdelijk. Na een bericht of 20 klapt ie er weer uit, kun je de laatste berichten niet meer zien en moet je hem weer verwijderen. Nee, geen oplossing dus.

Verder klapt ie er ook vaak uit bij chats die ik nog wel kan zien als ik bepaalde woorden of lange zinnen wil toevoegen.

Ik vind het ook wel vaag, wat hebben ze bij Whatsapp gedaan dat het nu ineens zo brak werkt dan? Dacht dat de iOS versie redelijk afgewerkt was?

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 04-06-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@hierboven.

Ik denk eigenlijk dat het te maken heeft met de icloud opslag, althans whatsapp maakt toch een backup op je iCloud? Daarin zijn natuurlijk een aantal dingen geweizigd in iOS8.

Niet dat ik er verstand van heb verder hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:39
Donstil schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:56:
Ik heb Whatsapp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, werkte toen een middag weer prima maar de problemen kwamen toch weer terug.

Ik heb toen via de app mijn nummer uit de database gehaald en de app verwijderd.

Mensen mailen/sms'en me nu, ideaal!

Raar genoeg lijkt de beta nu een stuk beter te draaien dan maandag avond trouwens. Geen idee of dat kan verder :) (iPhone 5s)
Wat lijkt er dan beter te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Donstil schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:36:
@hierboven.

Ik denk eigenlijk dat het te maken heeft met de icloud opslag, althans whatsapp maakt toch een backup op je iCloud? Daarin zijn natuurlijk een aantal dingen geweizigd in iOS8.

Niet dat ik er verstand van heb verder hoor :D
Mmm als je dat uit zou zetten... Zou dan Whatsapp wel goed werken @ iOS 8 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Staat al uit. Ook herinstallatie werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ok... Dank voor het controleren!
Je kan natuurlijk ook niet verwachten dat alles 100% werkt met een Beta-release.

Maar dit weerhoudt me wel om het "even te proberen" / te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tha BasZ schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:04:
Ok... Dank voor het controleren!
Je kan natuurlijk ook niet verwachten dat alles 100% werkt met een Beta-release.

Maar dit weerhoudt me wel om het "even te proberen" / te installeren.
Oh ik had ook wel problemen verwacht, maar het is juist jammer dat Whatsapp dit probleem heeft. Als het bij andere apps voorkwam was het niet zo'n probleem, maar dat juist Whatsapp het heeft, maakt het lastig.

Ik hoop zelf ook wel op een snelle bugfix die het in ieder geval niet laat crashen. Ik weet alleen niet of Whatsapp hier snel mee werkt want ik ken ze vooral van WP en de problemen die daarbij komen (niet echt positief). Maar als dit langer dan een week duurt ga ik ook weer terug. Niet in de laatste plaats omdat ik de update zelf toch niet zo schokkend vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

Hoe zit het nu met foto's? Worden deze nu enkel en meteen opgeslagen in iCloud? Er is geen aparte Fotostream meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:39:
[...]

Wat lijkt er dan beter te draaien?
algemene feel is veel beter, hij is niet meer zo laggy als gister bv.
Ook lijkt het instellingen menu nu te werken, dat klapte er maandag en gister continu uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
eventjes een vraag zijn er mensen die ios 8 onoficieel hebben geinstalleerd dus ook zonder udid.
mijn dev licence is vervallen en ik vind 99$ een beetje teveel voor ios 8.
dus heeft dat bij jullie problemen ofzo gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Je kan je UDID registreren voor 8 USD, even googelen. Dan krijg je ook de OTA's gewoon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
wjnieuw schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:02:
Je kan je UDID registreren voor 8 USD, even googelen. Dan krijg je ook de OTA's gewoon binnen.
ja maar ik zie dat mensen daar dagen op wachten en nog niks krijgen en dat er ook vele oplichters zijn maar als ik de udid niet registreer kan ik dan gewoon upgraden naar de beta zonder problemen en dan ook terug downgraden natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467839

Ik weet er helemaal niets vanaf, maar ik heb gelezen dat IOS8 nu "open" is door developers.

Wordt hiermee de veilige omgeving die iOS altijd was t.o.v. bijv. adroid niet overboord gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

En waar heb je dit gelezen dan?

Het systeem wordt meer "open" alszijnde dat developers meer mogen doen.
Bijv. ander toetsenbord / widgets enzo.

Maar neem aan dat deze zaken nog steeds door de "strenge jury" van een Appstore heen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:34

HaterFrame

Well... Poo came out!

Anoniem: 467839 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:12:
Ik weet er helemaal niets vanaf, maar ik heb gelezen dat IOS8 nu "open" is door developers.

Wordt hiermee de veilige omgeving die iOS altijd was t.o.v. bijv. adroid niet overboord gegooid?
Nee, ik denk dat hij de extensions en de mogelijkheden die iOS8 bied om apps onderling gegevens uit te laten wisselen.
Even heel kort door de bocht: de apps blijven in een sandbox draaien LOS van elkaar, het OS geeft de data onderling door en controleert.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Battery saving mode?

[ Voor 80% gewijzigd door Untouchablezz20 op 04-06-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
denk van niet want er wordt waarscheinlijk gewoon een filter over het scherm gezet maar lijkt wel leuk voor in het donker
volgens mij is er geen battery saving mode het enige nieuwe wat ik weet over de baterij opties is dat je het baterij verbruik per app kan zien dus hoeveel percent een app van je baterij gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-06 11:38
Lukt bij een van jullie het downgraden naar 7.1 wel? Heb nu drie verschillende computers (2macs en één pc) geprobeerd. Maar telkens dezelfde errors.. http://support.apple.com/kb/ts4451 helaas werken de oplossingen allemaal niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Allereerst moet je 7.1.1 gebruiken en in DFU modus zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
Untouchablezz20 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 22:54:
Allereerst moet je 7.1.1 gebruiken en in DFU modus zetten.
Ik gebruik de laatste versie vanuit de Apple developer portal (iPhone6,2_7.1_11D167_Restore).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Dat is 7.1 wat je daar laat zien. Deze moet je hebben; iPhone6,2_7.1.1_11D201_Restore.ipsw

[ Voor 69% gewijzigd door Untouchablezz20 op 04-06-2014 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
Ja sluit de telefoon aan in Recovery Mode. (Houd de homeknop in tijdens het aansluiten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Je gebruikt de verkeerde IPSW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchdc
Hmm je had gelijk, heb er een van een anderel ocatie gehaald en die is nu bezig.
Wel apart dat Apple dan oudere ipsws aanbied op de developer portal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Anoniem: 137811 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:08:
Hoe zit het nu met foto's? Worden deze nu enkel en meteen opgeslagen in iCloud? Er is geen aparte Fotostream meer?
Dat zou ik ook wel willen weten. Het zijn lief zijn van Apple dat de recentste 1000 foto's in volledige resolutie nog "gratis" zijn. Anders vult je 5GB natuurlijk extreem snel.
Daarnaast zijn de prijzen wel netjes. 200GB voor 45 euro per jaar. Ik vind het fijn om mijn geschiedenis (foto's) bij me te hebben om eens wat te laten zien. Dat wordt zo makkelijker (dan ik bijvoorbeeld Dropbox nu vind). Het zal seamless zijn in de foto's app.

Ik wacht nog wel even tot de volgende beta, in de hoop dat die iets stabieler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin.pw
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Op mijn 5S gebeurt het regelmatig dat mijn touch-screen geheel of gedeeltelijk niet reageert, hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjnieuw
Ja ook af en toe last van. Is vast een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb wel sinds vandaag dat mijn 5s heel moeilijk ontwaakt. Moet echt een aantal x drukken, dat was de eerdere dagen niet.

@hierboven.
Die 200Gb bundel zou ik ook nemen, mits ik per maand mag betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Laatst online: 13-06 15:04
Heb gevonden waarom whatsapp crashed op IOS8 (naast groepsgesprekken)
Alle woorden met 'ff' of als je even wilt verkorten naar 'ff' (lowercase) crashed whatsapp mee.
Dit geld ook voor het ontvangen van berichten met 'ff' erin, beetje vreemde bug maar het is niet voor niets beta he :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Zal wel ff duren voordat dat gefixed is? :+

Maar gaat het dan vooral om woorden van autocorrect/spellingscontrole?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

joon schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:47:
Alle woorden met 'ff' of als je even wilt verkorten naar 'ff' (lowercase) crashed whatsapp mee.
Dit geld ook voor het ontvangen van berichten met 'ff' erin, beetje vreemde bug maar het is niet voor niets beta he :D?
Hm, ik vind dat erg vergezocht.
Ik kan me aansluiten bij de meeste: zodra een groepsgesprek "vol" word (meer dan 10 replies), knalt WA eruit.
Ik heb ook 1x meegemaakt dat WA in een connection loop blijft hangen en nergens op reageert. De app crasht echter niet.

Aangezien ik WA dagelijks gebruik (ook voor school), moest ik helaas terug naar iOS 7. Ik vond dat erg jammer, want de kleine verbeteringen in iOS 8, waren voor mij huge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
We zijn alweer een paar dagen verder, hoe is jullie batterijduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
Untouchablezz20 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:21:
Batterij lijkt een heel stuk sneller leeg te gaan dan voorheen met hetzelfde tot minder gebruik zelfs. Dit vanwege geen gebruik kunnen maken van WhatsApp.

iPhone 5s 16GB
Voorheen had ik 7.0.6 met JB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:21:
Eigenlijk wel prima, althans voor een Beta dan.

Normaal als ik thuis kom heb ik nog ongeveer 30% over, nu is dat 15a20%.

(Mijn verbruik is ongeveer gelijk elke dag, 2uur audio via BT naar auto radio, 1a2x bellen, +/- 50 imessage berichten, Push mail. Pebble via BT en 4g+Wifi aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eokken
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09-2020
De reden dat ik deze thread opzocht is omdat ik nog maar 1% heb, en ik vanmorgen begonnen ben met 100%. De batterij gaat bij mij echt stukken sneller leeg, ik denk dat ik normaliter nog 50% over had of iets dergelijks. Daarnaast inderdaad de Whatsapp problemen en ik vroeg me iets af: is alles wat ze aangekondigd hebben nu ook al ingegaan, of kan het zijn dat er ook nog dingen later worden toegevoegd?

Dan heb ik het onder andere over:
- Nederlands dicteren Siri
- Toetsenbord met Swype

Want dat heb ik namelijk nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
percentage is een bug. Had net ipod opgeladen en hij stond uit. Zette hem aan en vervolgens nog 10%. 2 seconden aan de usb-kabel en hij stond weer op 100%.

Nederlands dicteren werkt gewoon als je Nederlands toetsenbord aanstaat. Quicktype werkt niet voor Nederlands. Swype is nog niet uitgebracht als toetsenbord voor ios8 voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eokken
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-09-2020
Mijn batterij is er zojuist mee opgehouden, ik heb hier geen kabel tot mijn beschikking maar hij weigert ook om aan te gaan.

Ik las net dat die keyboard features allemaal 3rd party zijn, dus dat verklaart een hoop. Dat Nederlands dicteren, werkt dat ook voor Siri, of alleen in combinatie met een toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
RnB schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:07:
[...]

Hm, ik vind dat erg vergezocht.
Ik kan me aansluiten bij de meeste: zodra een groepsgesprek "vol" word (meer dan 10 replies), knalt WA eruit.
Ik heb ook 1x meegemaakt dat WA in een connection loop blijft hangen en nergens op reageert. De app crasht echter niet.

Aangezien ik WA dagelijks gebruik (ook voor school), moest ik helaas terug naar iOS 7. Ik vond dat erg jammer, want de kleine verbeteringen in iOS 8, waren voor mij huge!
stuur een contact dan "ff" lowercase.. dan weet je of het vergezocht is of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Als ik een beta draai op mijn iPhone (ik heb maar 1 iPhone dus draai beta's op mijn main device) dan leg ik altijd een lader in de auto voor dit soort bug's.
joon schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:47:
Echt? Nou dat is niet de enige reden dan.
Ik gebruik namelijk bijna nooit "ff".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

joon schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:11:
[...]

stuur een contact dan "ff" lowercase.. dan weet je of het vergezocht is of niet ?
Als je mijn post goed gelezen had, las je dat ik weer terug ben naar iOS 7, dus ik kan jouw bevinding niet testen.
Maar ook al zou WA crashen wanneer ik ff zou typen, dan nog vind ik het vergezocht, aangezien WA bij het minste en het geringste crasht op iOS 8. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
RnB schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:26:
[...]

Als je mijn post goed gelezen had, las je dat ik weer terug ben naar iOS 7, dus ik kan jouw bevinding niet testen.
Maar ook al zou WA crashen wanneer ik ff zou typen, dan nog vind ik het vergezocht, aangezien WA bij het minste en het geringste crasht op iOS 8. ;)
Als ik een nieuw gesprek opent in WhatsApp kan ik gewoon normaal typen. Maar doe ik een nieuwe gesprek openen en wil ik inderdaad letter "ff" versturen dan crasht die direct ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
RnB schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:26:
[...]

Woeps, excuses :D

Als je bijv: koffie of ontploffen schrijft crashed WA ook, heb me er net smakelijk mee vermaakt iig (door n ander ermee te pesten >:) )
WA crashed ook toen ik een telefoon nummer naar iemand wou sturen, iedere keer.. zit inmiddels weer op iOS7, kan iemand kijken of '44' ook een crash veroorzaakt ?

[ Voor 27% gewijzigd door joon op 05-06-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:08
Bij mij crasht whatsapp ook als ik een woord gebruik met dubbele f in, rare bug :P Bij 33 crasht wa alsinds niet.

de grootste hinderlijke bug die ik heb is dat het instellingen menu vaak crasht, voor de rest is het vrij stabiel.

[ Voor 48% gewijzigd door whistleblazer op 05-06-2014 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Laatst online: 13-05 16:21
Wat ik me afvraag voordat ik de beta ga installeren is of het aantal bugs even erg/veel was als bij de eerste ios7 beta.

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Toen ik m laatst herstart ging ie de activatie modus in.
En wilde hij niet activeren op het mobiele netwerk.

Iemand ook gehad?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
nils7 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:09:
Toen ik m laatst herstart ging ie de activatie modus in.
En wilde hij niet activeren op het mobiele netwerk.

Iemand ook gehad?
Ik krijg bij elke restart dat scherm. Activeren gaat wel elke keer prima verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

iAmRenzo schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:15:
[...]

Dat zou ik ook wel willen weten. Het zijn lief zijn van Apple dat de recentste 1000 foto's in volledige resolutie nog "gratis" zijn. Anders vult je 5GB natuurlijk extreem snel.
Daarnaast zijn de prijzen wel netjes. 200GB voor 45 euro per jaar. Ik vind het fijn om mijn geschiedenis (foto's) bij me te hebben om eens wat te laten zien. Dat wordt zo makkelijker (dan ik bijvoorbeeld Dropbox nu vind). Het zal seamless zijn in de foto's app.

Ik wacht nog wel even tot de volgende beta, in de hoop dat die iets stabieler is.
Dit heb ik kunnen vinden.

In iOS 8, all this is set to change. In the fall, you’ll have two choices: Keep your photos on the phone locally and use Photo Stream to wirelessly sync them to your other iCloud-enabled devices, as you have in the past; or use Apple’s new iCloud Photo Library.

wwdc photos moments

Enable the library, and any photo or video you shoot or import will automatically upload to iCloud, where that content is stored at its full resolution and in its original format (JPG, PNG, Raw, you name it). All of those images will be viewable on any iOS device or on the Web; starting in early 2015, you’ll be able to upload and view photos from your Mac, too.

Unlike Photo Stream, you’ll have to pay for the storage you use, but it’s going to be dirt-cheap: You get 5GB for free as part of your iCloud account, and you’ll be able to buy 20GB of storage space for just $1/month—or 200GB for $4/month.

It’s not yet clear from Apple’s website whether your device’s Camera Roll album will get folded into the Photos app and iCloud, but I’m hoping it will be—if so, you’ll no longer have to delete an image in multiple places to remove it from your cloud-based library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
Nog mensen waarbij gps flink op de achtergrond werkt terwijl het in de instellingen wel goed staat?
Als ik dan ga kijken wat mijn gps gebruikt is het de Appstore, terwijl deze op enkel bij gebruik staat. Als ik hem op nooit zet blijft hij ook lustig de gps activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
whistleblazer schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:32:
Nog mensen waarbij gps flink op de achtergrond werkt terwijl het in de instellingen wel goed staat?
Als ik dan ga kijken wat mijn gps gebruikt is het de Appstore, terwijl deze op enkel bij gebruik staat. Als ik hem op nooit zet blijft hij ook lustig de gps activeren
Jup als ik hem op Lock screen hebt staan zie ik een GPS tekentje terwijl er geen enkele app aanstaat en bij locatie voorzieningen zowel alles alleen staat op Bij gebruik of uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
Steeffeh schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:45:
[...]

Jup als ik hem op Lock screen hebt staan zie ik een GPS tekentje terwijl er geen enkele app aanstaat en bij locatie voorzieningen zowel alles alleen staat op Bij gebruik of uit.
als je dan snel naar privacy zou gaan zal het waarschijnlijk net zoals bij mij de Appstore zijn die de gps blijft gebruiken, daar staat het pijltje paars.
Maar heb niet het gevoel dat het effectief iets doet, want heb geen abnormaal hoge accudrain tijdens stand-by.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Wat een prachtige functie is quick reply, maar is dit ook toegankelijk voor developers om in hun eigen app te verwerken? Zoals bv een quick reply voor whatsapp?

[ Voor 6% gewijzigd door Untouchablezz20 op 07-06-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

World Citizen

FreeReef.nl

Iemand ervaring met "Hey Siri"? Bij mij pakt hij hem af en toe niet, maar als ik hem dan met de knop oproep, en daarna nog een keer probeer dan doet hij het wel.

Iemand anders ook?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik ga toch weer terug naar iOS 7.1 vandaag. Vind hem te onstabiel, veel apps werken niet of niet goed en al meerdere keren crashes of vastlopers gehad. Vind de voordelen van 8.0 ook te minimaal om er mee te blijven werken, dus ga straks even downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sinds gister morgen staan mijn foto's ineens op lokatie gesorteerd.

Weet iemand hoe ik dit weer uit krijg?
Ik wil gewoon de oudste boven en de nieuwste onder namelijk.

(iCloud foto sync staat uit)

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/33jrbpd.jpg

Edit: Ooh ik zie nu dat het een combinatie van tijd en lokatie is, maakt het al iets minder onhandig

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 08-06-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
Donstil schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:59:
Sinds gister morgen staan mijn foto's ineens op lokatie gesorteerd.

Weet iemand hoe ik dit weer uit krijg?
Ik wil gewoon de oudste boven en de nieuwste onder namelijk.

(iCloud foto sync staat uit)

[afbeelding]

Edit: Ooh ik zie nu dat het een combinatie van tijd en lokatie is, maakt het al iets minder onhandig
Als je naar albums gaat kan je je filmrol bekijken zoals het vroeger was. Ik denk dat het probleem is dat ios8 niet kan onthouden op welk tablad je zat, albums of foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 18:15:
Wat een prachtige functie is quick reply, maar is dit ook toegankelijk voor developers om in hun eigen app te verwerken? Zoals bv een quick reply voor whatsapp?
Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 17:58:
[...]

Iemand die hier uitsluitsel over kan geven?
Dat lijkt me dan echt zoiets wat nu niet kan maar met ios9 groots wordt aangekondigd.
Op niets gebaseerd hoor maar het zou me niets verbazen, zo is Apple natuurlijk wel een beetje.

Net zoals dat continuüm of handoff.
whistleblazer schreef op zondag 08 juni 2014 @ 17:51:
[...]

Als je naar albums gaat kan je je filmrol bekijken zoals het vroeger was. Ik denk dat het probleem is dat ios8 niet kan onthouden op welk tablad je zat, albums of foto's.
De filmrol ziet mijn iPhone niet meer onder albums helaas.

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 08-06-2014 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Laatst online: 10-06 22:23
Is het jullie ook opgevallen dat de performance ZEER verbeterd is ten opzichte van iOS 7?

Bijvoorbeeld, als ik veel Safari tabbladen open heb staan met ingelade websites, vervolgens druk op op alle tabbladen (dat je kunt kiezen welke je wil openen). Daarvan zijn de effecten niet traag, wat in IOS 7 wel zo is.

Tevens als je dat paneel van beneden naar boven swiped met al je toggels, dat gaat nu ook een stuk vloeiender. Ik ben blij dat op een vroeg stadium van de beta's alles al redelijk vloeiend loopt.

hebben jullie dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Donstil schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:38:
[...]

Dat lijkt me dan echt zoiets wat nu niet kan maar met ios9 groots wordt aangekondigd.
Op niets gebaseerd hoor maar het zou me niets verbazen, zo is Apple natuurlijk wel een beetje.

Ben het zelf ook even gaan onderzoeken en zowel reddit (QuickReply is added in iOS 8!
http://www.reddit.com/r/j...kreply_is_added_in_ios_8/) als iphoneclub geven aan dat de API beschikbaar is voor developers om toe te voegen aan hun eigen app om zo interactieve notificaties te kunnen gebruiken. Ben geen developer, dus ben benieuwd of een developer dit kan bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
B
Donstil schreef op zondag 08 juni 2014 @ 22:38:
[...]

[...]

De filmrol ziet mijn iPhone niet meer onder albums helaas.
nu je het zegt, het zijn enkel de recentst toegevoegde foto's. had niet gezien dat het zo beperkt was omdat ik bijna nooit foto's trek.
Wel een minpunt, ik bladerde liever gewoon door filmrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-02-2021
Blijkbaar kan je met iOS 8 and de nieuwe mac software op je mac smsjes schrijven en bellen met je mac, iemand een idee of het ook voor whatsapp geld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
frozenflame_ schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:53:
Blijkbaar kan je met iOS 8 and de nieuwe mac software op je mac smsjes schrijven en bellen met je mac, iemand een idee of het ook voor whatsapp geld ?
zolang WhatsApp geen Mac app maakt zal dit niet werken. Overigens is dit ook voor WhatsApp niet nodig om het op die manier te doen, ze zouden gewoon een mac client kunnen maken die zonder je telefoon zou werken. Voor sms en bellen is het wel nodig dat je telefoon in de buurt is, aangezien je Mac geen sim-kaart heeft en dus niet zelf kan bellen of smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Untouchablezz20 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:14:
[...]

Ben het zelf ook even gaan onderzoeken en zowel reddit (QuickReply is added in iOS 8!
http://www.reddit.com/r/j...kreply_is_added_in_ios_8/) als iphoneclub geven aan dat de API beschikbaar is voor developers om toe te voegen aan hun eigen app om zo interactieve notificaties te kunnen gebruiken. Ben geen developer, dus ben benieuwd of een developer dit kan bevestigen.
ik denk dat het nu al gaat met ios 8.
want als ik het me goed herinner was er op de wwdc een melding van een tag van fb en kan je hem direct liken of commenten/delen (1vd.2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
btw zouden jullie mij kunnen laten weten welke toestellen jullie gebruiken gewoon er eventjes bijzetten aangezien de bugs soms van device tot device verschillen.
en dan zou het ook nog leuk zijn als jullie in een reactie een lijstje zouden maken van jullie bugs met ios 8.
want ik ben van plan om in de op een known bugs lijstje te maken en met eventuele toestellen erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03 20:07
Het enige probleem wat ik heb is het niet kunnen vinden of slecht kunnen vinden van Wifi netwerken, had onder iOS 7 geen last hiervan.

Voor de rest is deze aardig stabiel, en het rare is wel dat iTunes tig GB aan overige aangeeft i.p.v. aparte kolommen voor muziek, video, foto's enz.

Ook ging de accu heel snel leeg, maar na het afsluiten van de alle openstaande apps en een herstart erna, was het gebruik weer op pijl.

Heb trouwens een iPhone 5S.

Maar het is een beta dus wat zeur ik ;-)

[ Voor 20% gewijzigd door Queenfanmichel op 10-06-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
izzet3838 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:08:
[...]

ik denk dat het nu al gaat met ios 8.
want als ik het me goed herinner was er op de wwdc een melding van een tag van fb en kan je hem direct liken of commenten/delen (1vd.2)
Klopt, op WWDC werd er inderdaad getoond dat je bij de FB notificatie een comment kan sturen. Op macrumors zeggen ze dat er in de documentatie alleen staat dat apps actionable buttons kunnen toevoegen aan een notificatie. Dus bv like/read/delete maar er is geen documentatie beschikbaar waarin staat de er een tekstveld beschikbaar komt om te reageren. Dus het lijkt er op dat quick reply alleen beschikbaar is momenteel voor iMessage. Desalniettemin blijft het een handige feature, die wellicht later opengesteld wordt voor developers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Iemand opgevallen dat de camera heel vaak "open" staat in het multitask venster terwijl die nooit geopend is ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
nils7 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:00:
Iemand opgevallen dat de camera heel vaak "open" staat in het multitask venster terwijl die nooit geopend is ervoor?
Dit heb ik ook!
Ook heb ik vaak dat ik in Safari zit of in de Mail en heb een grotere mail waarbij ik naar benden of links of rechts wil scrollen dat hij continue naar het scherm terug springt wat je als eerst zag. Oftewel het scrollen is dan niet mogelijk.

De spontane reboots heb ik erg veel last van.

Zodra ik op instellingen klik sluit instellingen gelijk af en moet ik altijd een 2e keer op instellingen klikken om hier bij te kunnen komen.

Heb overigens ook een iPhone 5S 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Untouchablezz20 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:14:
[...]

Ooh keurig, hopen dat ze het snel inbouwen in hun apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Donstil schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:22:
[...]

Ooh keurig, hopen dat ze het snel inbouwen in hun apps.
Ja, dat hoopte ik dus ook totdat ik het verder ging onderzoeken. Zie hieronder;
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:59:
[...]

Klopt, op WWDC werd er inderdaad getoond dat je bij de FB notificatie een comment kan sturen. Op macrumors zeggen ze dat er in de documentatie alleen staat dat apps actionable buttons kunnen toevoegen aan een notificatie. Dus bv like/read/delete maar er is geen documentatie beschikbaar waarin staat de er een tekstveld beschikbaar komt om te reageren. Dus het lijkt er op dat quick reply alleen beschikbaar is momenteel voor iMessage. Desalniettemin blijft het een handige feature, die wellicht later opengesteld wordt voor developers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
enkele bugs die ik momenteel heb op mijn iPhone 5:
Af en toe een springboard crash
Whatsapp die crasht
Appstore die continu mijn locatie op vraagt
Safari die indien ik tussen tabbladen switch alles weer opnieuw moet laden.
enkele apps die ik niet kan openen

Voor de rest werkt op mijn toestel de eerste beta vrij stabiel.
De quickreply is echt een goed toevoeging, voor mij persoonlijk zelf de beste van ios 8.

Ik dacht der er meer handelingen mogelijk zouden zijn voor de quickreply functie, nu lees ik hier dat dit niet zo is. Jammer, een gemiste kans.

[ Voor 14% gewijzigd door whistleblazer op 10-06-2014 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
whistleblazer schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:08:
enkele bugs die ik momenteel heb op mijn iPhone 5:
Af en toe een springboard crash
Whatsapp die crasht
Appstore die continu mijn locatie op vraagt
Safari die indien ik tussen tabbladen switch alles weer opnieuw moet laden.
enkele apps die ik niet kan openen

Voor de rest werkt op mijn toestel de eerste beta vrij stabiel.
De quickreply is echt een goed toevoeging, voor mij persoonlijk zelf de beste van ios 8.
Gebruik je vaak iMessage? Dan is het een welkome toevoeging. Heb je het bij FB als geprobeerd als je een comment wil plaatsen? Krijg je dan ook een tekstveld zonder naar de app te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:10:
[...]

Gebruik je vaak iMessage? Dan is het een welkome toevoeging. Heb je het bij FB als geprobeerd als je een comment wil plaatsen? Krijg je dan ook een tekstveld zonder naar de app te gaan?
Aangezien hier in belgie whatsapp nog niet volledig ingeburgerd is, gebruik ik nog vaak sms en dus ook iMessage.
Via fb van ik er nog niet in geslaagd een quick reply te doen.

Ben nu momenteel bezig ios 7.1 terug te zetten, was de crashes eventjes beu, wil terug al mijn apps kunnen gebruiken en mijn provider (mobile vikings) heeft vandaag gratis tv kijken via bhaalu geïntroduceerd, wat ook niet werkte via ios 8 (dat was voor mij de druppel om terug te keren). Ik ga terug zodra beta 2 er is.

[ Voor 1% gewijzigd door whistleblazer op 11-06-2014 17:37 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
whistleblazer schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 17:35:
[...]

Aangezien hier in belgie whatsapp nog niet volledig ingeburgerd is, gebruik ik nog vaak sms en dus ook iMessage.
Via fb van ik er nog niet in geslaagd een quick reply te doen.

Ben nu momenteel bezig ios 7.1 terug te zetten, was de crashes eventjes beu, wil terug al mijn apps kunnen gebruiken en mijn provider (mobile vikings) heeft vandaag gratis tv kijken via bhaalu geïntroduceerd, wat ook niet werkte via ios 8 (dat was voor mij de druppel om terug te keren). Ik ga terug zodra beta 2 er is.
Kreeg je wel like and comment button te zien? Wat gebeurde er als je op comment drukte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik had een probleem met mijn 4G verbinding dus had een downgrade uitgevoerd van 8.0 naar 7.1.1

Nu bleek echter het probleem niet in iOS8 te zitten dus ben ik weer terug.

Dit x heb ik een schone installatie gedaan en dat is echt stukken beter. De apps die crashen doen dat nog steeds (whatsapp enz), het os is wel veel stabieler. Ik draai het nu 24 uur en heb geen enkele crash/reboot gehad. Ook werkt het instellingen menu nu naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Mooie ontwikkeling;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
Untouchablezz20 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 17:43:
[...]

Kreeg je wel like and comment button te zien? Wat gebeurde er als je op comment drukte?
Aangezien Facebook meldingen stil toekomen op mijn iPhone heb ik het nooit kunnen proberen. Ik zal zien of het in beta 2 eens voortkomt dat ik een melding krijg terwijl ik hem actief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Moet Facebook dit eigenlijk niet eerst inbouwen in hun eigen app voordat dit werkt @ iOS 8?
Aangezien iOS8 nog in beta zit doen ze dit neem ik aan ook nog niet...

Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
Tha BasZ schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:20:
Moet Facebook dit eigenlijk niet eerst inbouwen in hun eigen app voordat dit werkt @ iOS 8?
Aangezien iOS8 nog in beta zit doen ze dit neem ik aan ook nog niet...

Of heb ik het mis?
Misschien dat ze het ingebouwd hebben zonder daar iets over te melden? Geen idee of dat mogelijk os. Kreeg gisteren wel weer e grote update van Facebook (versie 11 al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Iemand ervaring met *snip*? Vriend van me heeft via die website toegang kunnen krijgen tot ios8. Zijn er meer mensen die daar ervaring mee hebben?

[ Voor 7% gewijzigd door Daedalus op 15-06-2014 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Yzord schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:26:
Iemand ervaring met *snip*? Vriend van me heeft via die website toegang kunnen krijgen tot ios8. Zijn er meer mensen die daar ervaring mee hebben?
zolang dat je er zeker van bent dat ze je udid hebben geregistreerd zou er niks fout kunnen gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 15-06-2014 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-06 22:08
Dat kost gewoon geld!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
het is of die 5 euro betalen of €99 voor een dev account.
maar de vraag is of ze je udid echt registreren,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb het gewoon gedaan. Was binnen 2 uur geregeld. Maatje van me moest wel tot vanmorgen wachten, maar onze udid is geregistreerd en werkend. Mijn iPad mini draait nu op ios8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-06 13:20
Volgens mij is er helemaal geen udid registratie meer nodig om de beta te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-06 22:08
larsiey schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:18:
Volgens mij is er helemaal geen udid registratie meer nodig om de beta te krijgen?
Bij installeren wil hij toch activeren. Maar ik snap niet waarom je een brakke beta wil draaien als main iOS.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06 21:11
Is het met iOS 8 nu eindelijk mogelijk om groepen aan te maken bij contacten ben ik eigenlijk wel benieuwd of dat weer mogelijk is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:iOS 8 beta is voor developers en te verkrijgen bij Apple zelf. Discussie over of verwijzing naar websites waar je iOS 8 kunt downloaden zijn illegaal en derhalve niet gewenst. Zie ook Het algemeen beleid #verbodencopyright

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
carpebios schreef op zondag 15 juni 2014 @ 01:31:
[...]

Bij installeren wil hij toch activeren. Maar ik snap niet waarom je een brakke beta wil draaien als main iOS.
Met dezelfde reden als waarom op het android forum alle nexus 5 eigenaars zitten te wachten op een 4.4.3 update die enkel voor beveiliging is: Mensen willen graag het nieuwste.

Nu draait de beta nog een beetje brak, maar mogelijk is beta 2 al heel wat stabieler en is het goed genoeg voorbedachtelijke gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zou morgen Beta2 komen?
Ik draai beta1 nu twee weken en er is eigenlijk al prima mee te leven.

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste