Zodra whatsapp goed werkt stap ik ook over, ios8 heeft veel mooie features die ik maar al te graag wil.
39
39
In de lijn der verwachting, ja.Donstil schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:44:
Zou morgen Beta2 komen?
Ik draai beta1 nu twee weken en er is eigenlijk al prima mee te leven.
Verwacht niet dat die bij beta 2 spontaan wel werkt. Geduld moet je hebben als je wacht op een update van WA.Fietsbel schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:53:
Zodra whatsapp goed werkt stap ik ook over, ios8 heeft veel mooie features die ik maar al te graag wil.
[ Voor 5% gewijzigd door Untouchablezz20 op 15-06-2014 18:08 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Klopt, daarom zeg ik ook dat ik moet wachten tot het wel werktUntouchablezz20 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:56:
Verwacht niet dat die bij beta 2 spontaan wel werkt. Geduld moet je hebben als je wacht op een update van WA.
39
Ik ook maar heb opeens wel met regelmaat problemen met Wifi, maar goed is een beta dus mag ik ook niet zeuren.Donstil schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:44:
Zou morgen Beta2 komen?
Ik draai beta1 nu twee weken en er is eigenlijk al prima mee te leven.
Ja same here eigenlijk...Fietsbel schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:53:
De kans dst mij "morgen" komt wordt met de dag groter in ieder gevalUntouchablezz20 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 23:23:
Ja, klopt. Het blijft gissen. Op macrumors zeggen ze dat die morgen komt. Uiteraard geen enkele bron.
Thanks. Het is het een of het andere.
Mijn boefje is liev!
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Hopelijk komt die door de overname een stuk sneller dan met iOS 7 het geval was, toen kwam die pas een paar maanden nadat iOS 7 al uitwas..Tha BasZ schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:55:
[...]
Ja same here eigenlijk...
Ben benieuwd of ze iets in de 2e beta veranderen waardoor Whatsapp weer werkt...
Logischerwijs komt Whatsapp ook met een update indien iOS 8 uitkomt...
[ Voor 88% gewijzigd door Scrtz op 17-06-2014 20:32 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kan me eigenlijk gestolen wordenkvasir schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 20:20:
Iemand enig idee of whatsapp alweer beetje werkt?
Hier niet.SidewalkSuper schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:07:
3G-knop schijnt weer terug te zijn van weggeweest. Iemand met 4G die dat kan beamen?
Hier welDonstil schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:55:
Er zijn waarschijnlijk ook wat Bluetooth dingen aangepakt, mijn Pebble werkt namelijk weer![]()
[...]
Hier niet.
[afbeelding]
Na het terugzetten van ios 7 had ik ook terug de 3G knop. Waarschijnlijk door een clean instal dat hij de carrier update terug opnieuw moet downloaden
Had ik ook, even rebooten en het is weer normaal. Op MacRumors hebben er meer last van. Ik heb sinds de update ook geen 4G meer mogen ontvangen, terwijl ik op mijn balkon hier toch altijd vol bereik had. Kan met carrier updates te maken hebben misschien, ik wacht het wel af. Vind 4G toch vrij vervelend worden voor mijn bundel de laatste tijd.SidewalkSuper schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:07:
3G-knop schijnt weer terug te zijn van weggeweest. Iemand met 4G die dat kan beamen?
Heeft wel 1 voordeel, nu moeten ze het wel snel fixen aangezien anders niemand bij de release whatsapp kan gebruiken.KiDoNL schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:37:
[...]
Had ik ook, even rebooten en het is weer normaal. Op MacRumors hebben er meer last van. Ik heb sinds de update ook geen 4G meer mogen ontvangen, terwijl ik op mijn balkon hier toch altijd vol bereik had. Kan met carrier updates te maken hebben misschien, ik wacht het wel af. Vind 4G toch vrij vervelend worden voor mijn bundel de laatste tijd.
Over de bugs in WhatsApp, WhatsApp zal een update uit moeten voeren voor het fixen van de problemen. De WhatsApp bug komt door ligaturen.Dat zijn letters die, als ze dicht bij elkaar staan, samen lijken te smelten (zoals fi, fl etc.), iOS is zo slim om er een klein minispatietje er tussen te zetten zodat het leesbaar blijft. iOS 8 doet dat nét op een andere manier dan voorheen, waardoor WhatsApp flipt. Ik las op iphoneclub dat iemand nog even naar de code heeft gekeken en geconstateerd heeft dat het twee minuten werk is om aan te passen.
WhatsApp zal echter wel lekker lang op zich laten wachten, net zoals met de update voor iOS 7. Toen zaten we ruim een half jaar met de oude interface nadat iOS 7 officieel uit was.
I am the great Cornholio!
Anoniem: 193142
Dat was toch al deels zo in iOS7? Ik geloof dat ie het dan alleen op bepaalde momenten doet. Mijne deed dat in ieder geval zo nu en dan al eens in iOS7..Anoniem: 193142 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:04:
Apps worden automatisch op de achtergrond ge-updateTelefoon ligt gewoon op het bureau met een internetverbinding en zie ineens nieuwe versies van apps zonder dat ik ook maar iets heb moeten doen
Krijg je ook geen carrier update als je naar algemeen -> info gaat?KiDoNL schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:33:
[...]
Dat was toch al deels zo in iOS7? Ik geloof dat ie het dan alleen op bepaalde momenten doet. Mijne deed dat in ieder geval zo nu en dan al eens in iOS7..
Nog steeds geen 4G gehad sinds beta 2, volgens mij is het kapot tot de volgende
Bij wie zit je? Hier op Vodafone geen problemen.KiDoNL schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:33:
[...]
Nog steeds geen 4G gehad sinds beta 2, volgens mij is het kapot tot de volgende
[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 20-06-2014 22:01 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Untouchablezz20 op 22-06-2014 13:27 ]
Dus de bug met ff is er uit? Dan zal het waarschijnlijk niet zo heel lang meer duren.Untouchablezz20 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:21:
Ik draai nu een beta van Whatsapp op iOS 7.1.1. Ik zal hem binnenkort eens proberen op iOS 8. Het betreft beta 2.11.9.2078. Deze zou moeten werken met iOS 8.
Edit; alleen notificatie in het berichtencentrum werkt niet met de beta.
Goed nieuws, maar het lijkt me dat ze dan iOS8 niet meer halen. Tenzij ze natuurlijk al bezig zijndbz1985 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 00:22:
Waarschijnlijk ook siri in het nederlands in ios 8 http://www.iphoneclub.nl/...erlandse-taalexpert-siri/
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
waarscheinlijk met de volgende iphone dan is het van siri has never talked so many languages en van revolutionary and never done before siri is now much coolerdbz1985 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 00:22:
Waarschijnlijk ook siri in het nederlands in ios 8 http://www.iphoneclub.nl/...erlandse-taalexpert-siri/
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
You and I have memories longer than the road ahead
eerlijkgezegd zie ik helemaal geen meerwaarde aan siri hier of in de vs nederlands of engels.whistleblazer schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:34:
Ik snap niet dat er nog mensen enthousiast zijn voor de komst van Siri. Het is al het zoveelste jaar dat we denken dat het er aan komt, ik wacht er al lang niet meer op. Het zal waarschijnlijk ook nooit zo goed werken als in de VS.
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
I am the great Cornholio!
Nee dat is juist het vreemde, gister nergens last van en vanmorgen wilde ik de radio aanzetten (streamen, doe ik altijd in de badkamer) en had hij geen geheugen vrij.Tha BasZ schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:41:
@ Donstil -> das zeker wel apart dat er ZOVEEL aan overig is bijgekomen.
Zie je ook niks staan @ General - Usage - Manage Storage ???
[ Voor 46% gewijzigd door Banshee op 26-06-2014 12:05 ]
[ Voor 12% gewijzigd door SidewalkSuper op 26-06-2014 15:52 ]
Dat kan helaas niet. Is wel vaker bij "overige". Dat is een veel gehoorde klacht online maar dit is buitensporig.Banshee schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:14:
Dan moet je in instellingen, algemeen, verbruik toch kunnen achterhalen waar je disk space naar toe is gegaan?
Anders idd heel vreemd. Dan zal een recover over blijven vrees ik.
Zo ja - hoe dan? Ik heb het nog nergens kunnen vinden.Tha BasZ schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:43:
@ vanaalten -> kon dat niet al @ iOS7 dan?
Heb jij icloud foto's aan staan?paul999999 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:26:
@Donstil Ik heb hetzelfde probleem op mijn iPad mini, ruimte loopt langzaam (Eigenlijk vrij snel) vol, zelfs tot 0 bytes beschikbaar. Restore heeft hier niet geholpen, na een dag was de ruimte alweer vol. Volgens mij had ik er geen last van met beta1, dus een bug in beta2 misschien?
Volgens de geruchten volgende week.Donstil schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 23:00:
Hè shit geen update vandaag?
Ooh kak dat had ik even gemist.
Ja precies, daarom ben ik ook nog niet overgestapt. Moest zeggen dat bij ios7 het vanaf beta 1 eigenlijk al goed te doen was, alles functioneerde af en toe een random rebootje maar er viel goed mee te leven.Janusz schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:27:
Zelfde geldt hier. Ik vind het altijd wel leuk om de gemakken en ongemakken van de beta's te ervaren. Maar een niet werkende whatsapp en vollopende storage is toch wel erg irritant.
Zit er hier gewoon in (5s)iNickx schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:32:
Heeft beta 3 de optie hotspot? Aangezien het in 2 is uitgehaald?
Update of cleane install?Maxow schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:42:
Hmm, hier crasht de contacts app direct bij het openen, meer mensen met hetzelfde probleem? In de beta2 werkte dit wel vlekkeloos.
Nope hier niet (update ota van beta 2 naar beta 3)Maxow schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:42:
Hmm, hier crasht de contacts app direct bij het openen, meer mensen met hetzelfde probleem? In de beta2 werkte dit wel vlekkeloos.
Nee niet in NL.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 03:10:
Iemand enig idee of quicktype ook in het Nederlands beschikbaar komt? Zou jammer zijn als dat niet het geval zou zijn.
https://www.apple.com/ios/ios8/quicktype/The iOS 8 predictive text engine is optimized for languages around the world. Which means you’ll see suggested words and phrases that are right for your language. And as you use the keyboard over time, it will learn the way you communicate, get to know your favorite phrases, and suggest a logical next word.
Supported languages include English optimized for the U.S., UK, Canada and Australia; French; German; Italian; Portuguese optimized for Brazil; Spanish; and Thai. And, Simplified Chinese, Traditional Chinese and Japanese Kanji input also continue to feature predictive input.
Maxow schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:42:
Morgen gratis bier!
[ Voor 91% gewijzigd door Jay-v op 08-07-2014 13:54 ]
Lijkt het je wel een mogelijkheid dat NL taal later wordt toegevoegd, of wordt dit een soort Siri kwestie?Jay-v schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:19:
[...]
Nee niet in NL.
[...]
https://www.apple.com/ios/ios8/quicktype/
Dat weet ik natuurlijk niet. Ik ga er echter vanuit dat er eerder thirdparty alternatieven zijn zoals Swiftkey, Touchpal enz.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:58:
[...]
Lijkt het je wel een mogelijkheid dat NL taal later wordt toegevoegd, of wordt dit een soort Siri kwestie?
Hoe kom je aan de WA beta?Jay-v schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:45:
Zojuist de Whatsapp beta geinstalleerd. Geen crashes meer
EDIT: Oke misschien toch wel, even verder prutsen.
EDIT2: Toch wel. 2.11.9.* werkt, geen bug meer
EDIT3: Geen crashes meer maar push notifications werken niet.
EDIT4: Notificaties werken wel. Je moet eerst uit de store installeren, configureren en daarna upgraden naar de beta.
De .ipa file zwerft rond op internet, ik mag er niet naar linken hier. Je moet echter wel zelf kunnen resignen anders heb je er niks aan.
[ Voor 13% gewijzigd door Jay-v op 09-07-2014 21:20 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq