Gelukkig 😉
Dacht al dat ik last kreeg van waanbeelden 😆
Dacht al dat ik last kreeg van waanbeelden 😆
Geen last van hier met 8.4.1. Recent wel eens gehad, weet niet zeker of dit met een publieke bèta was..Banshee schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:24:
Sinds de install van 8.4.1 valt het me op dat ik in safari 2 keer op een link moet klikken; de eerste keer wordt de link blauw, na nog een keer drukken volgt hij hem pas.
Zwaar irritant vind ik 😕
Meer mensen opgevallen?
Stomp niet af, blijf slijpen
[ Voor 8% gewijzigd door Banshee op 16-08-2015 00:19 ]
Onlinejurk738 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:36:
Ik heb er tot nu toe alleen last van op verschillende forum pagina's (waaronder got). Op andere sites geen probleem.
Online kan ik niets over dit probleem vinden.
Raar hoor.
Hier ook zwaar irritant vanuit myreact bijvoorbeeld elke keer dubbel klikken.DwightKSchrute schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 21:06:
[...]
Ik dacht dat ik gek werd, ik heb het inderdaad ook.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Huh vreemd, bij mij is dat niet nodig?martinusz schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 22:35:
[...]
Hier ook zwaar irritant vanuit myreact bijvoorbeeld elke keer dubbel klikken.
Het "mooie" is is dat het niet bij elk linkje isGerardVanAfoort schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 22:42:
[...]
Huh vreemd, bij mij is dat niet nodig?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Welke uitleg bedoel je precies? Ik zie dit probleem niet 1-2-3 terug.Banshee schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 22:23:
Ah, daar wringt de schoen dus.
Zojuist even goed vergeleken met de i5 van mijn vrouw die ik nog op 8.4 had laten zitten. Die heeft er geen last van. Zit hem dus idd in 8.4.1 zoals duidelijk uitgelegd in bovenstaande link.
Maar zoals gezegd, beter goed beveiligd dan... Vul maar in 😃
OneDrive voor iOS, kies automatsch backup maken en je krijgt daardoor ook nog tig extra GB aan OneDrive opslag. Vanaf OneDrive is het daarna idd eenvoudiger om hele mappen offline op te slaan.Olaf van der Spek schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 14:37:
Mijn buurman heeft 4.8GB aan foto's / video in zijn iCloud, hoe *verplaatst* hij dit naar een Windows PC? Heb iCloud geinstalleerd op de PC maar hij download eigenlijk niks.. De documentatie lijkt ook te zeggen dat de Windows-client het niet kan maar dat het via iCloud.com moet, is dit zo?
Downloaden via de website en dan handmatig wissen lijkt me maar omslachtig.
Nee! ze zijn daarmee gelukkig niet automatisch van iCloud af. Je hebt niet per se OneDrive nodig, maar het is wel makkelijkOlaf van der Spek schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:13:
Maar zijn ze dan ook van iCloud af?
Toch raar dat je hiervoor OneDrive nodig hebt.
[ Voor 31% gewijzigd door Olaf van der Spek op 18-08-2015 17:34 ]
In iOS 9 is 'App Thinning' geïntroduceerd. Hou je dus dezelfde apps nog steeds, maar worden alleen de resources voor jouw apparaat geïnstalleerd.Railgunner schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:17:
Ik zou het ook fijner vinden als Apple eigen apps via de App Store zou verspreiden, aangezien ik daarmee flink wat ruimte zou besparen door ze niet te installeren. Apps als Stocks, Apple Watch, Podcasts, Health, iBooks en Voice Memos gebruik ik nooit, maar nemen wel schaarse ruimte in.
[ Voor 13% gewijzigd door Untouchablezz20 op 20-08-2015 12:07 ]
Nee, is helaas niet mogelijk. Wellicht dat iOS 9 hier verandering in gaat brengen, maar voor nu kan het helaas niet.G.Scholtens schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:29:
Is het mogelijk om alle whatsapp media automatisch in een apart album te zetten? Krijg nu in icloud of op de pc alle foto's door elkaar te zien. Aangezien ik via whatsapp vaak onzin foto's binnen krijg, maar ik sync wel altijd alles automatisch. Daardoor krijg je niet echt een mooi overzicht
Heb je nog een reservekopie die je terug kunt zetten?Servertje schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 00:49:
Ik heb een probleempje met mijn filmrol, nadat ik de update had gedaan naar 8.4 voor de Watch app is er iets raars gebeurd met mijn filmrol. Normaal staat die gesorteerd op tijd wanneer de foto is opgeslagen/gemaakt op de iPhone. Maar sinds ik de update heb gedaan staat alles door de war. Als ik naar boven scrolt gaat het een tiental foto's goed, maar daarna kom ik opeens foto's tegen die ik meer dan een jaar geleden gemaakt heb.
Weet iemand toevallig hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen? Behoorlijk vervelend namelijk.
Heb al wel op een aantal zoektermen gegoogled maar niks gevonden...
Ja, maar de update heb ik uitgevoerd op vakantie een paar weken geleden en sindsdien zijn er meer foto's/apps enzovoort bijgekomen die dus weer verloren gaan bij het terugzetten van een reservekopie.jelle. schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:28:
[...]
Heb je nog een reservekopie die je terug kunt zetten?
Hm vervelend. Ik zou namelijk niet anders weten dan dat er bij het updaten iets niet goed is gegaan in (het terugzetten van) de metadata in je Filmrol... denk niet dat je daar veel aan kunt doen.Servertje schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:11:
[...]
Ja, maar de update heb ik uitgevoerd op vakantie een paar weken geleden en sindsdien zijn er meer foto's/apps enzovoort bijgekomen die dus weer verloren gaan bij het terugzetten van een reservekopie.
Anoniem: 456939
Mijn 5S is ook aardig van slag merk ik.Anoniem: 456939 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:34:
Ik merk sinds de update recente naar 8.4.1 op zowel een iPhone 6 als iPad Mini 2 een aantal storende 'bugs'. Het dubbelklikken op bepaalde links, zoals eerder besproken, is daar één van.
Daarnaast hangen beide devices veel vaker dan voorheen, meermaals per dag. Bijvoorbeeld iBooks. Start met een zwart scherm en vervolgens hangt alles. De app sluit zichzelf ook niet af na een tijdje, zoals normaal is bij een hangende app.
In Safari bij het invoeren van een url loopt de boel soms ook vast. Ik kon het laatst 5 keer reproduceren. Zodra Safari suggesties geeft voor bezochte sites loopt de boel vast.
Tot slot zojuist het notificatie/widget panel. Zodra ik die omlaag had gesleept reageerde mijn iPhone niet meer.
In alle gevallen werkt na een paar seconde de sleep/wake button, waarmee ik uiteindelijk weer op het homescreen beland. De homebutton van zowel iPhone als iPad doen niet zoveel op zo'n moment.
Vreemd genoeg ervaar ik geen resprings of spontaan herstartende devices. Ik heb wel handmatig beide apparaten meerde malen herstart.
Zijn er meer mensen die sinds 8.4.1 dit soort problemen ervaren?
Een keer uitloggen bij iCloud, alle apps afsluiten, herstart, inloggen iCloud en daarna even opladen. Tijdens dat laatste komt vaak alles weer in sync en/of hersteld.Renfie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:44:
[...]
Mijn 5S is ook aardig van slag merk ik.
Inderdaad vastlopers overal, zowel safari maar ook bij instellingen. Wil ik naar iTunes en App Store, niks. De home button doet het hier dan weer wel.
Ook komen de updates bij de store hier niet door. Vanmiddag een paar minuten telefoon uitgezet. Na het inschakelen stonden er 9 updates klaar, die worden ook geen van allen geïnstalleerd. Bij de podcasts hetzelfde verhaal.
Zojuist gedaan. De apps zijn in ieder geval bezig nu, podcasts willen nog niet echt. Bedankt in ieder gevalGerardVanAfoort schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:57:
[...]
Een keer uitloggen bij iCloud, alle apps afsluiten, herstart, inloggen iCloud en daarna even opladen. Tijdens dat laatste komt vaak alles weer in sync en/of hersteld.
En zojuist geprobeerd: iPhone 4S in DFU mode, iOS8.4.1 geinstalleerd en even 'kaal' gehouden, geen backup teruggezet, enkel aan m'n apple-ID gekoppeld. En de bug met dubbel op een link tappen zit er dan al in.vanaalten schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:35:
Nou heb ik sinds iOS8.4.1 op m'n iPhone 4S het (bekende) probleem van soms twee keer op een link moeten klikken in Safari om 'm te openen.
Gisteravond heb ik op mijn iPad Air-2 (geloof ik) ook iOS8.4.1 geinstalleerd - en op dezelfde website heb ik dat probleem daarbij juist niet.
Ofwel, het lijkt mij geen beveiligingsfeature te zijn, maar wellicht een device-afhankelijke bug. En wellicht dat een verse installatie (en restore van backup) het probleem ook al oplost - iemand dat al geprobeerd?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
[ Voor 155% gewijzigd door smeerbartje op 16-09-2015 21:29 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq