Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:00

yassine

Nothing to it but to do it!

Vreemd, hier ook een iPhone 5 iOS 8.4, zonder enige vertragingen in het ontwaken. Verminder beweging eens geprobeerd aan te zetten? (Algemeen/ toegankelijkheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 09:39
Zijn er hier mensen die ook last hebben van een wifi die continu aan en uit gaat om te 10~25 seconden?

iPhone 6 16GB
iOS 8.4

[ Voor 11% gewijzigd door Martindo op 05-07-2015 11:16 . Reden: Specificaties toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Nee, WiFi lijkt juist stabieler te zijn geworden hier sinds 8.4 (6 plus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 16:23
Wifi-problemen zijn alleen maar erger geworden. Wifi valt weg en er wordt niet meer opnieuw verbonden. Sterker nog, ik moet vervolgens naar wifi-netwerken zoeken en handmatig verbinden...

Even Googlen en social media afstruinen leert dat ik niet de enige ben. 't Is toch werkelijk schandalig dat na zóveel updates en inmiddels een jaar verder Apple nog steeds niet in staat is dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:42
Wifi is hier juist inzichtelijker geworden. Ik heb het gevoel dat het wifi signaal nu beter wordt weergegeven. Bovendien alleen t/m 8.02 wat last er van gehad, hierna alleen maar top geweest. Gewoon bijna de max van m'n verbindingen gehaald, zowel op 2,4ghz en 5ghz.

Wel een ander dingetje sinds 8.4. Mijn belsignaal gaat automatisch uit. Dus ik krijg in m'n beeld dat het belsignaal op stil wordt gezet zonder dat ik het knopje aan de zijkant naar beneden druk. Paar seconden later gaat het belsignaal weer aan.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 09:39
Xprezzi schreef op zondag 05 juli 2015 @ 12:37:
Wifi-problemen zijn alleen maar erger geworden. Wifi valt weg en er wordt niet meer opnieuw verbonden. Sterker nog, ik moet vervolgens naar wifi-netwerken zoeken en handmatig verbinden...

[...]
De mijne valt regelmatig uit en verbind dan wel opnieuw.. Ook het herstarten van mijn routers blijkt niet te helpen, lijkt dus inderdaaf een iOS probleem te zijn hier. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Martindo op 05-07-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:26
Heb je al een compleet verse installatie van iOS geprobeerd? Zonder backup terugzetten dus. Verhelpt heel vaak de meeste problemen en is vrij makkelijk te testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zorgen dat je routers up to date firmware hebben ook. Daarbij komt ook nog eens dat niet alle routers/aps even goed overweg kunnen met alle clients en vice versa. Je zendvermogen niet op max of min zetten is er nog zo eentje en zo zijn er nog wel wat oorzaken te bedenken die echt niets met iOS te maken hebben dus het is nog maar zeer de vraag of iOS 8.4 hier überhaupt de veroorzaker is. Probeer dat eerst eens uit te sluiten/te onderbouwen.

[ Voor 7% gewijzigd door ppl op 05-07-2015 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Eens.
Herken op 6 iOS devices hier in huis de WiFi problemen die ik op Google vind helemaal niet. In geen enkele versie die ik heb gedraaid niet. En in alle voorgaande hardware die ik heb gehad ook niet. WiFi is een protocol wat zo afhankelijk is van setups.... Zal best wel eens aan Apple hardware liggen, maar heel vaak eerder niet dan wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Van mij ook maar weer een update. Ook met 8.4 geen Wi-Fi problemen, Netgear WNDR 3700 met DD-WRT 24. Tot voor kort gebruikte ik een D-link DIR 857 en ook geen Wi-Fi problemen met iPhone 4 iOS 7.1.2 en new iPad iOS 8.x

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:07
yassine schreef op zondag 05 juli 2015 @ 02:44:
Vreemd, hier ook een iPhone 5 iOS 8.4, zonder enige vertragingen in het ontwaken. Verminder beweging eens geprobeerd aan te zetten? (Algemeen/ toegankelijkheid)
Ja, zonder resultaat helaas. Ik ga weer verder zoeken. Daarbij praten we over een fractie van een seconde, maar als je het eenmaal opmerkt, dan blijft het me irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Ik hoop hier wijzer te worden binnen een forum vol kenners :-)! Ik hebeen onverwacht hoog dataverbruik op het mobiele netwerk 3G/4G. Ik draai mijn iPhone5 op iOS 8.3 (12F70). De 8.4 update nog niet uitgevoerd.

Met 4GB had ik altijd ruim voldoende per maand beschikbaar, ik heb gemiddeld 500mb verbruik ivm veel wifi data verkeer. Echter sinds 2 weken mijn verbruik al 1.8GB! Nu ligt het niet aan een specifieke app, maar zit het hem in het datagebruik van het systeem van de iPhone. Om specifieker te zijn bij Systeem -> “Documenten en Synchronisatie” van het systeem van mijn iPhone.

Wie kan mij hierover meer info geven en vooral hoe los ik dat op?

Alvast enorm bedankt! Gr. JP

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:03
Icloud drive en/of photo stream recent aangezet? Ik heb geen idee of die onder die exacte noemer vallen, maar dat schiet me als eerste tebinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
WizzieJP schreef op maandag 06 juli 2015 @ 21:31:
Ik hoop hier wijzer te worden binnen een forum vol kenners :-)! Ik hebeen onverwacht hoog dataverbruik op het mobiele netwerk 3G/4G. Ik draai mijn iPhone5 op iOS 8.3 (12F70). De 8.4 update nog niet uitgevoerd.

Met 4GB had ik altijd ruim voldoende per maand beschikbaar, ik heb gemiddeld 500mb verbruik ivm veel wifi data verkeer. Echter sinds 2 weken mijn verbruik al 1.8GB! Nu ligt het niet aan een specifieke app, maar zit het hem in het datagebruik van het systeem van de iPhone. Om specifieker te zijn bij Systeem -> “Documenten en Synchronisatie” van het systeem van mijn iPhone.

Wie kan mij hierover meer info geven en vooral hoe los ik dat op?

Alvast enorm bedankt! Gr. JP
Kan bijv ook WhatsApp back-up zijn. Kijk even bij iCloud wat je onder documenten ziet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WizzieJP
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 18:39

WizzieJP

AnYtHiNg iS gOoD . . .

Untouchablezz20 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:51:
[...]

Kan bijv ook WhatsApp back-up zijn. Kijk even bij iCloud wat je onder documenten ziet staan.
Ik had bij iCloud het synchroniseren op 3G ook aanstaan, helemaal over het hoofd gezien deze optie. Toch enorm bedankt voor jullie snelle reacties! Helemaal super!!

Gr. JP

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:18
Wordt net wakker van mijn zoontje (waterpokken) die had gedroomd. Kijk ik op mijn iphone en die meldt:

Deze iphone maakt niet langer gebruik van de icloud Keychain omdat hij is verwijderd vanaf een ander apparaat.

Net gekeken, voor de rest op alle apparaten niets aan de hand... Geen meldingen of wat, beetje vaag. Geen wazige mails van Apple dat er iets is met mijn account kan ook gewoon nog inloggen in mijn Apple id.

Heb nu wel het password veranderd de rest van de devices doe ik straks wel.

Iemand al eerder zoiets gehad?

Iphone 5s 32gb iOS 8.4 altijd non jailbreaked geweest

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:54

jasjenl

Liab A Tymo

SpoekGTi schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 04:43:
Wordt net wakker van mijn zoontje (waterpokken) die had gedroomd. Kijk ik op mijn iphone en die meldt:

Deze iphone maakt niet langer gebruik van de icloud Keychain omdat hij is verwijderd vanaf een ander apparaat.

Net gekeken, voor de rest op alle apparaten niets aan de hand... Geen meldingen of wat, beetje vaag. Geen wazige mails van Apple dat er iets is met mijn account kan ook gewoon nog inloggen in mijn Apple id.

Heb nu wel het password veranderd de rest van de devices doe ik straks wel.

Iemand al eerder zoiets gehad?

Iphone 5s 32gb iOS 8.4 altijd non jailbreaked geweest
Ik had wel iets soortgelijks toen ik mijn iPad naar 8.3 had geupdate: toen kreeg ik ineens allerlei vage meldingen in de trant van 'iPad is verwijderd als betrouwbaar apparaat'. Ik heb toen mbv codes die ik op de iPhone moest ontvangen de boel na een paar keer opnieuw proberen weer weten te herstellen, maar het was wel heel wazig wat hier nu mis was gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

SpoekGTi schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 04:43:
Heb je two-step verification voor je Apple ID aanstaan? Misschien tijdens/na de update niet kunnen verifiëren omdat een verificatie sms niet is aangekomen?

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:18
GerardVanAfoort schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:16:
[...]

Heb je two-step verification voor je Apple ID aanstaan? Misschien tijdens/na de update niet kunnen verifiëren omdat een verificatie sms niet is aangekomen?
Vraag 1: Nope nog niet, wordt nu geregeld

Vraag 2: de update naar 8.4 draaide al sinds launch, vandaar het vage er achter. Het was zomaar spontaan.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

Mijn ervaring met een 4S:

+ Diverse handelingen zijn/ogen sneller zoals van slot halen en camera aanzetten
- Batterij lijkt sneller op te raken
- Onmogelijk om apps te updaten, draaiende cirkelanimatie blijft gaan maar update vindt niet plaats

TekkenZone - Dutch Tekken Community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Toshin, heb je al wel in de app store de nieuwe voorwaarden geaccepteerd?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10
Op mijn 5S is het ook niet meer mogelijk om apps te updaten, circkel blijft draaien maar er gebeurd niets. Via instellingen\app store\toon apple ID meerdere malen de nieuwe algemene voorwaarden geaccepteerd maar er gebeurd niets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:18
Timv37 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:07:
Op mijn 5S is het ook niet meer mogelijk om apps te updaten, circkel blijft draaien maar er gebeurd niets. Via instellingen\app store\toon apple ID meerdere malen de nieuwe algemene voorwaardes geaccepteerd maar er gebeurd niets :?
Probeer eens een herstart van je telefoon te doen met de Homeknop en de Powerknop tegelijk ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 15:10
DwightKSchrute schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:35:
[...]

Probeer eens een herstart van je telefoon te doen met de Homeknop en de Powerknop tegelijk ingedrukt.
Dit werkte gek genoeg wel, dank hier voor! (in tegenstelling tot een normale reset wat ik al een paar keer had gedaan) Mag ik vragen wat ik nu precies gedaan heb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Timv37 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:50:
[...]

Dit werkte gek genoeg wel, dank hier voor! (in tegenstelling tot een normale reset wat ik al een paar keer had gedaan) Mag ik vragen wat ik nu precies gedaan heb? :)
Een zogenaamde harde reset. Lost vaker problemen met je iPhone op. Heeft als voordeel dat je niet al je gegevens op je iPhone kwijt bent (fabrieksreset), maar wel dat je iPhone zich als het ware weer even hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Laatst online: 21:26
Hier werkt dat helaas niet... kan geen apps updaten en van Apple zelf moet ik maar een full swipe doen....

telefoon (iphone 6) is net een dag oud met een backup van een iphone 5 er op.....

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

Mx. Alba schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 18:43:
Toshin, heb je al wel in de app store de nieuwe voorwaarden geaccepteerd?
Dit heb ik gedaan. Ik heb nu ook een harde reset uitgevoerd. Updaten van apps werkt nog steeds niet, ik kreeg wel een nieuwe foutmelding na de reset
NS Reisplanner Xtra kan nu niet worden gekocht. Probeer het later opnieuw.
De "werk bij" knop van deze app is niet meer zichtbaar ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik had hetzelfde issue (wel een jailbreak gedaan maar misschien is dat ongerelateerd) en toen ik bij Settings -> iTunes ging kijken stond wel m'n AppleID daar maar was ik niet ingelogd, m'n wachtwoord ingevuld, reboot en daarna kon ik weer apps updaten/installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonitzu
  • Niet online

Demonitzu

Incidentele gebruiker

Ik heb via instellingen "herstel netwerkverbindingen" gedaan, ik kan kleine apps weer updaten. Bij grote apps valt de WiFi halverwege uit en mislukt het updaten.

Nu ik erover nadenk, viel me wel op dat de WiFi tijdens het gebruik van de Horizon app sinds 8.4 continu bleef uitvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
De oplossing van Cartman werkte voor mij!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 23:32
Ik heb 2 problemen met mijn iPhone 6 sinds de update 8.3 en nog altijd bestaande in 8.4:
  • Kwaliteit van gesprekken is ronduit slecht te noemen.
    Veel gekraak aan de andere kant alsof het volume veel te luid staat (op alle standen geprobeerd, laag-hoog).
  • Geluidsopnames vanuit iMessage of WhatsApp zijn bedroevend slecht alsof er een vod voor de micro zat bij opnemen.
    Gekraak bij de opnames, zeer laag volume en alsof het geluidsfragment 100x gecomprimeerd werd.
    De problemen doen zich niet voor bij het opnemen van Videos via de Camera app.

Een liedje dat gespeeld wordt via mijn home cinema opnemen en doorsturen via whatsapp/iMessage klinkt alsof ik het 100m verderop opgenomen heb terwijl ik op de fiets zat. Zo laag van volume, vol gekraak.
Deze problemen deden zich niet voor op iOS 8.2.
Ik heb al een fresh install geprobeerd op 8.4 (reset en geen backup gekozen om te herstellen).
Problemen zijn nog bestaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrilankamp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 21:04
Hoi,

Zijn er meer mensen die na de update 8.4 problemen hebben met hun iphone (6)
Ik kan na de update helaas geen foto's meer maken vanuit het vergrendeld menu.

Heb al eens een fresh install gedaan maar dit mocht niet helpen.

Ik hoor graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
hendrilankamp schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:16:
Hoi,

Ik hoor graag.
Zojuist geprobeerd op een 6 plus op 8.4, en ik kan gewoon foto's maken vanuit het vergrendelscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Hoi,

Ik hoor graag.
iPhone 6 en iOS 8.4 en foto’s vanuit vergrendeld menu werkt ook hier prima!

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hoi,

Ik hoor graag.
Ik heb dit bij een eerdere versie van iOS ook gehad. Toen was het een bepaalde app die ervoor zorgde dat het omhoog swipen van de camera vanuit het lockscreen niet meer werkte. Ik weet alleen niet meer welke app dit was. :$

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 20:45
dotslasher schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 17:06:
Ik heb 2 problemen met mijn iPhone 6 sinds de update 8.3 en nog altijd bestaande in 8.4:
  • Kwaliteit van gesprekken is ronduit slecht te noemen.
    Veel gekraak aan de andere kant alsof het volume veel te luid staat (op alle standen geprobeerd, laag-hoog).
  • Geluidsopnames vanuit iMessage of WhatsApp zijn bedroevend slecht alsof er een vod voor de micro zat bij opnemen.
    Gekraak bij de opnames, zeer laag volume en alsof het geluidsfragment 100x gecomprimeerd werd.
    De problemen doen zich niet voor bij het opnemen van Videos via de Camera app.

Een liedje dat gespeeld wordt via mijn home cinema opnemen en doorsturen via whatsapp/iMessage klinkt alsof ik het 100m verderop opgenomen heb terwijl ik op de fiets zat. Zo laag van volume, vol gekraak.
Deze problemen deden zich niet voor op iOS 8.2.
Ik heb al een fresh install geprobeerd op 8.4 (reset en geen backup gekozen om te herstellen).
Problemen zijn nog bestaande.
Het lijkt me redelijk duidelijk dat dit aan je microfoon ligt die (bijna) kapot is.
Lijkt me sterk dat dit een software fout is.
Video's opnemen met geluid maakt misschien van de microfoon naast de camera zelf (en daardoor dus geen problemen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

@#$%^&*() ik word even schijtziek van het feit dat ik geen telefoongesprek kan beeindigen als er herinneringen van mijn afspraken in beeld staan omdat die zich melden tijdens het gesprek. Wat een irritante bedoeling om eerst de meldingen weg te moeten klikken alvorens op te kunnen hangen.

Is daar iets voor (los van de herinneringen uit te schakelen op afspraken)?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
Smobbo schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:44:
[...]

Het lijkt me redelijk duidelijk dat dit aan je microfoon ligt die (bijna) kapot is.
Lijkt me sterk dat dit een software fout is.
Video's opnemen met geluid maakt misschien van de microfoon naast de camera zelf (en daardoor dus geen problemen)?
Dan zou het probleem zich toch ook moeten voordoen als ik telefoneer?

De personen aan de andere kant verstaan me perfect alsof ik naast hen sta.

Dus toch geen microfoon fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
dotslasher schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:53:
[...]

Dan zou het probleem zich toch ook moeten voordoen als ik telefoneer?

De personen aan de andere kant verstaan me perfect alsof ik naast hen sta.

Dus toch geen microfoon fout?
Je schijft zelf: "Kwaliteit van gesprekken is ronduit slecht te noemen. Veel gekraak aan de andere kant alsof het volume veel te luid staat (op alle standen geprobeerd, laag-hoog)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
JB schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:49:
@#$%^&*() ik word even schijtziek van het feit dat ik geen telefoongesprek kan beeindigen als er herinneringen van mijn afspraken in beeld staan omdat die zich melden tijdens het gesprek. Wat een irritante bedoeling om eerst de meldingen weg te moeten klikken alvorens op te kunnen hangen.

Is daar iets voor (los van de herinneringen uit te schakelen op afspraken)?
Waarom niet notificatie op banner zetten? Net getest, dan kun je gewoon ophangen als je een notificatie van je herinnering krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
Olaf van der Spek schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 18:43:
[...]

Je schijft zelf: "Kwaliteit van gesprekken is ronduit slecht te noemen. Veel gekraak aan de andere kant alsof het volume veel te luid staat (op alle standen geprobeerd, laag-hoog)."
De andere kant is slecht he...

Mensen horen mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 14-09 20:45
dotslasher schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:37:
[...]

De andere kant is slecht he...

Mensen horen mij perfect.
Ah, ik begreep het zoals Olaf aangaf.
Tja, dan heb ik geen idee. Gewoon ff langs de Apple winkel, want het is in ieder geval niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
Smobbo schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:50:
[...]

Ah, ik begreep het zoals Olaf aangaf.
Tja, dan heb ik geen idee. Gewoon ff langs de Apple winkel, want het is in ieder geval niet normaal.
ja misschien wel de beste optie. Volgende week eens langsgaan.

Op het apple forum heb ik een thread aangemaakt.
Daar zijn wel al verschillende mensen naar een winkel geweest, een nieuwe iphone meegekregen en vanaf de moment dat ze de iOS 8.3 update erop zetten beginnen de problemen opnieuw.

Vet raar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
dotslasher schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 23:24:
[...] vanaf de moment dat ze de iOS 8.3 update erop zetten beginnen de problemen opnieuw.
Daar hoef je niet bang meer voor te zijn. Apple is gestopt met het signen van 8.3.
Apple is no longer signing the iOS 8.3 software update for all compatible iPhone, iPad and iPod touch devices, meaning that users can no longer downgrade to that version using iTunes. Apple is now only signing iOS 8.4 and later.
bron:
http://www.macrumors.com/...le-stops-signing-ios-8-3/

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
RobV schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:41:
[...]

Daar hoef je niet bang meer voor te zijn. Apple is gestopt met het signen van 8.3.

[...]

bron:
http://www.macrumors.com/...le-stops-signing-ios-8-3/
Ik doelde op het feit dat op iOS 8.2 deze problemen niet bestonden.
Eens er iOS8.3 of 8.4 op komt doken ze terug op.

Dus terug gaan naar 8.2 is geen mogelijkheid meer idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Untouchablezz20 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 18:47:
[...]

Waarom niet notificatie op banner zetten? Net getest, dan kun je gewoon ophangen als je een notificatie van je herinnering krijgt.
Dank voor de tip, niet aan gedacht! Is ook de enige bij berichtgeving onder agenda die standaard op Meldingen staat ipv Stroken.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Voor specifieke problemen graag een apart topic aanmaken. Zeker als het gaat om specifieke gevallen zoals het gebruik van een jailbreak. Dat mag worden besproken, maar wel in aparte topics. Een aantal posts zijn afgesplitst naar [iOS 8.4 Jailbreak] Uitgelicht pagina App Store werkt niet?.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:30

Bluebe

Roar

Mijn vriendin heeft een iPhone 5c, nu wil ze updaten via iTunes naar 8.4 omdat ze niet voldoende ruimte heeft op haar iPhone. De installatie loopt zo rond de 80% vast en zegt dan simpelweg dat de installatie niet hervat kan worden. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:49

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Hebben jullie hier ook last van? Als je op een app drukt bij "Aankopen" in de App Store voor info etc, dat het laadcirkeltje soms/vaak constant niet laadt? Sluit je dat venster en open je hem opnieuw; dan laadt hij het wel meteen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
Ja, dat heb ik ook. Beetje irritant, maar de tweede keer doet hij het wel.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 20:28
Mx. Alba schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 17:50:
[...]

Heeft dus niets met "ervaringen met iOS8" te maken... :/
Heb jij dat zinnetje onder een TextExpander-tool staan ofzo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 15:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Nee, AutoHotkey. :+

Zullen we weer on topic gaan?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:29
Bluebe schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 18:17:
Mijn vriendin heeft een iPhone 5c, nu wil ze updaten via iTunes naar 8.4 omdat ze niet voldoende ruimte heeft op haar iPhone. De installatie loopt zo rond de 80% vast en zegt dan simpelweg dat de installatie niet hervat kan worden. Meer mensen met dit probleem?
Probeer het IPSW bestand eens te verwijderen van je PC (Google) en probeer het dan eens opnieuw. Gebruik je ook een originele kabel? Updates gingen bij mij ook wel eens fout met een B merk kabel. :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:30

Bluebe

Roar

Erulezz schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:48:
[...]

Probeer het IPSW bestand eens te verwijderen van je PC (Google) en probeer het dan eens opnieuw. Gebruik je ook een originele kabel? Updates gingen bij mij ook wel eens fout met een B merk kabel. :)
Ja gewoon met de originele kabel ;) Ik heb de update opnieuw gedownload en toen ging het wel goed, ach ja het vrouwtje ook weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hoe verplaats ik video's en foto's van een iPad nar een PC? Kopieëren gaat wel maar verplaatsen / verwijderen niet..
De bestanden staan op de PC (in Verkenner) ook over tig mappen verspreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadjnt
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-05 11:52
Olaf van der Spek schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:52:
Hoe verplaats ik video's en foto's van een iPad nar een PC? Kopieëren gaat wel maar verplaatsen / verwijderen niet..
De bestanden staan op de PC (in Verkenner) ook over tig mappen verspreid.
Installeer iCloud voor pc. Dit is de enige manier om foto`s te verplaatsen en/of te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Loadjnt schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:27:
[...]

Installeer iCloud voor pc. Dit is de enige manier om foto`s te verplaatsen en/of te verwijderen.
Lekker handig weer van Apple :D
Is al geinstalleerd trouwens maar zegt dat photo library niet ingeschakeld is (ofzo).

Waarom kan dat niet meer zonder iCloud?

[ Voor 5% gewijzigd door Olaf van der Spek op 20-07-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:57
Sinds IOS 8.4 heb ik met mijn iPad air 2 last van dat hij soms niet wil roteren. Meer mensen last van?

Dit moet ik dan verhelpen om de iPad weer te locken en unlocken. Best irritant..

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Dat is een bekend probleem inmiddels. Ik zag ergens een nieuwsbericht voorbij komen voor een iOS 8.4.1 maar ik ben even kwijt waar en wat het nou precies was. Wellicht een additionele bugfix waarin ze dit probleem oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hier ook meer mensen die met Whatsapp problemen hebben op lockscreen? Sinds deze week krijg ik alleen nog maar groepsberichten te zien op mijn lockscreen :? Wanneer ik een 1 op 1 bericht ontvang, komt deze niet op het lockscreen. Als ik meteen na een 1 op 1 bericht een groepsbericht ontvang (test) dan verschijnt het groepsbericht ook niet op het lockscreen.

Heb Whatsapp al opnieuw geinstalleerd (en restore gedaan van chatgeschiedenis) maar bied geen soelaas. Erg vervelend dit :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Laatst online: 25-05 20:18
Ja, ik ook. 8.4 op een 5s.
Behoorlijk irritant. Soms komt wel de melding voorbij, maar blijft het geluid achterwege.
Dacht al dat het aan mij lag 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet ik allemaal doen om een iPad mini 2 terug naar out of the box te doen? Fabrieksinstellingen weet ik al, maar hoe krijg ik alle gegevens van dat ding verwijderd van iCloud en moet ik bv. Eerst iMessage en facetime enzo uitzetten vooraleer ik hem herstel? Hij gaat naar mijn vader dus indien het niet perfect is, is het niet al te erg, maar ik wil geen problemen met mijn iPhone (iMessage, iPad apps enzovoorts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Kijk eerst of je nog foto's wil exporteren, naar bv OneDrive of Dropbox..

Beschrijving hoe je iMessage en eventueel een gekoppeld mobiel nummer kan ontkoppelen:
https://selfsolve.apple.com/deregister-imessage

Hier kan je je apparaten losmaken van jouw Apple-ID https://supportprofile.apple.com

Daarna, na goede afwegingen, iCloud backup verwijderen, restart device.
Let op, de iCloud gesynchroniseerde mail, safari bookmarks, notities enz. kan je gewoon bewaren, dit heb je dan gelijk weer op een ander iOS device, dit staat ook los van iCloud backup. Daarna factory reset.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ding maar 1 week in gebruik gehad dus maakt het allemaal niet veel uit. Ik wil gewoon geen issues met mijn iPhone 6 of eventueel later met een Android toestel (en dat iMessage nog aan stond op die iPad en dat daarom iedereen iMessage stuurt naar me).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Banshee schreef op maandag 27 juli 2015 @ 23:36:
Ja, ik ook. 8.4 op een 5s.
Behoorlijk irritant. Soms komt wel de melding voorbij, maar blijft het geluid achterwege.
Dacht al dat het aan mij lag 😅
Ik heb het inmiddels op kunnen lossen :) Uiteindelijk Whatsapp weer verwijderd, vervolgens geen iCloud restore gedaan van Whatsapp history (staat toch niets boeiends in) en gekeken of mijn groepsgesprekken netjes terug kwamen. Daarna werkte alles weer.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Laatst online: 22:30
ben nu al een tijdje aan het prutsen met de nieuwe versie van de muziek app op de iphone 6 . de afspeellijst staat op shuffle maar krijg deze met geen mogelijkheid meer van de shuffle af. Via Google alleen hits op de oude versies van de muziek app. Iemand die mij op weg kan helpen om dit te wijzigen op de iphone 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

edebee schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:12:
ben nu al een tijdje aan het prutsen met de nieuwe versie van de muziek app op de iphone 6 . de afspeellijst staat op shuffle maar krijg deze met geen mogelijkheid meer van de shuffle af. Via Google alleen hits op de oude versies van de muziek app. Iemand die mij op weg kan helpen om dit te wijzigen op de iphone 6?
Speciaal topic voor: [Apple Music] Ervaringen & Discussie

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Laatst online: 22:30
sorry had ik niet gezien, thnx ga daar even snuffelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:29
Iemand ook last van het volgende:
Als ik volume + of - indruk pakt hij vaak Volume niveau terwijl ik belsignaal wil aanpassen?

Daarnaast als ik een video maak met de camera is het geluid heel zacht, met de camera in "selfie" stand krijg ik zelfs helemaal geen geluid? :?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring heeft met Carplay. Ik heb vandaag bij een garage voor t eerst mn iPhone 5S op een ''columbus" infotainment systeem aangesloten van Skoda. Het leek out of the box te werken alleen werd mijn iPhone in keer traag als dikke str#nt. Is dit normaal? Nu heb ik wel de beta 2 van iOS 9 draaien maar ik wilde toch even weten via dit topic of dit een algemeen probleem is met Carplay. Dus moderators ajb nog niet verplaatsen naar iOS 9 beta topic _/-\o_

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:30
jdiezrequejo schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:31:
Sinds IOS 8.4 heb ik met mijn iPad air 2 last van dat hij soms niet wil roteren. Meer mensen last van?

Dit moet ik dan verhelpen om de iPad weer te locken en unlocken. Best irritant..
Ik heb hier ook last van sinds ik iOS 8.4 geïnstalleerd heb op mijn Air 2. Hopelijk wordt het verholpen in een volgende versie van iOS.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06 08:41
Ik heb nu zelf een iPhone 5 van ongeveer 2.5 jaar oud, met iOS 7.1.2 nog draaien. Mijn zus zit nog aan de iPhone 4, maar die zei dat de overgang naar iOS 7 (voor die telefoon dus een flinke upgrade destijds) d'r telefoon eigenlijk alleen maar trager heeft gemaakt.

Nu heb ik zelf dus een heel klein aluhoedje op m'n hoofd die symbool staat voor iOS upgrades die de oudere iPhones heel traag maken :+ Vandaar dat ik eigenlijk nog niet de laatste versie van iOS 8 erop heb staan, aangezien je niet echt terug kan oudere versies mocht de nieuwe niet bevallen.

Maargoed, dit is alleen maar gebaseerd op hearsay van andere mensen.... en aangezien je vooral hoort van mensen bij wie het tegenzit begin ik dus steeds meer de neiging te krijgen om te upgraden :D

Dus, wat is jullie mening hierover?

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Een vriend van me had iOS8 op zijn 4S geïnstalleerd en die werd er behoorlijk traag van. Voor een 4S is iOS8 m.i. dus te zwaar. Zelf draai ik al behoorlijk lang iOS 8 op mijn iPhone 5 en dat werkt zonder vertraging t.o.v. iOS 7. De accuduur is ook nog steeds meer dan in orde.

Mocht je hier toch nog over twijfelen, dan kun je wellicht wat reviews/benchmarks op internet zoeken.

Overigens heeft Apple aangekondigd dat iOS 9 optimalisaties gaat bevatten en daardoor beter gaat draaien op oudere hardware. Eerst zien, dan geloven, maar dit klinkt iig veelbelovend.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:54

jasjenl

Liab A Tymo

Qua snelheid heb ik met iOS 8 op mijn iPhone 5 ook nooit echt wat te klagen gehad, het loopt volgens mij net zo soepel als 7 over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Als ik bel met oordopjes dan gaat mijn scherm na een tijdje uit. Dit vind ik geen probleem maar de iPhone is dan ook gelocked, dus wanneer het gesprek op zijn einde loopt moet ik eerst de telefoon unlocken. Kan dit uitgeschakeld worden? Vind dat erg vervelend.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Dat is zoals het hoort ivm tijdens het bellen een telefoon uit de klauwen jatten.
Niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
Ik heb een aantal keer iets heel geks met mn ipad air 2. Soms zet ik m aan en dan is de orientatie niet goed. Dan hou ik m bv vast in landscape en staat het scherm op portrait. De orientatie gaat dan ook niet vanzelf goed, moet m dan weer even uit- en aanzetten en de orientatie is weer goed.
Alleen het gekke is, wanneer de orientatie van t scherm niet goed staat en ik de safari browser als 1e na het aandoen zie, dan zie ik altijd een oudere pagina terug die ik op dat moment niet actief heb maar enkele dagen ervoor heb bekeken. Het uit- en aanzetten laat die pagina weer verdwijnen en zie ik de pagina's die ik op dat moment actief heb in mn safari browser.
Heel bijzonder, zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Als je even terugleest vindt je dat je niet de enige bent en dit een bug in iOS8.4 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
Lol, okay B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

SidewalkSuper schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:25:
Dat is zoals het hoort ivm tijdens het bellen een telefoon uit de klauwen jatten.
Niks aan te doen.
Dat was eerst niet. Waarom is dat meteen "zoals het hoort"?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Dat was eerst ook. Heb er zelf namelijk ook al tijden mee te maken.
Je kan altijd met de oordopjes weer het gesprek afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

SidewalkSuper schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 08:35:
Dat was eerst ook. Heb er zelf namelijk ook al tijden mee te maken.
Je kan altijd met de oordopjes weer het gesprek afsluiten.
Dit was in een eerdere iOS versie niet zover ik weet. Nu gebruik ik het weer vaker, laatste keer is meer dan een half jaar terug, toen had ik daar geen last van. Weet niet meer welke iOS versie. Als ik op de speaker bel, gebeurt het ook niet... Dus dan zou diefstal als reden een beetje vreemd zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 03-08-2015 20:15 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:39
Vind de nieuwe Muziek app echt verschrikkelijk itt de oude app.
Ik ga niet aan de Apple music en wil gewoon een fatsoenlijke MP3 speler om muziek te luisteren.
In de auto gebruik ik een oude iPod. 's Avonds wil ik via mijn iPhone nog wel eens wat muziek luisteren voor het slapen, maar dat vind ik met de nieuwe app dus geen pretje.
Heeft iemand tips voor alternatieve apps? Hoeft ook niet dat fancy swipe only gebeuren te zijn. Wil gewoon duidelijk m'n library kunnen doorzoeken en sorteren op genres / artiesten etc, zonder in kleine of vage menuutjes steeds te moeten zoeken. Beat en Listen vind ik ook nog niet je-van-het en hoop dat er nog een 'simpele' app is die in de buurt komt van de oude app, met indeelbare tabs voor artiest/genre etc.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:03
Valt toch reuze mee?

Bij het opstarten van de music.app staat deze (bij mij iig) standaard op 'My Music' en 'Library'.
Dan zie je onder de 'Recently added' muziek 'Artist' staan, daar zitten je albums/genres/etc achter.

Ik vind de nieuwe app een stevige vooruitgang ten opzichte van de oude. Maar ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:39
Mja, is te vinden, maar vond oud overzicht fijner / sneller.
Als een album nu is afgelopen, stopt het. Zie geen repeat all/1/album knop meer. Dan moet ik terug naar album overzicht en selecteren dat ie het album hierna moet afspelen, maar dat wil ik ook niet constant hoeven te doen. Wil ook niet steeds een play next playlist aanmaken.

Wat ik tevens vervelend vind, is de nog altijd gare shuffle functie. Als ik m'n iPhone dan in de auto aansluit, begint die altijd bij hetzelfde nummer. Erna gaat ie naar een 'random' ander nummer en artiest en zo door, maar elke keer zijn het exact dezelfde 'random' nummers die ie afspeelt. Van alle artiesten blijft ie steeds switchen tussen ca 3 artiesten. Heb geen afspeellijsten / of iets bij on-the-go staan.

[ Voor 3% gewijzigd door VincentG op 04-08-2015 12:44 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Volume limit... Kids hebben hier een eigen iPad Mini en luisteren regelmatig muziek. Dus een volume limit ingesteld. Troubleshooting dat een van de twee ipads deze setting niet lijkt te honoreren viel me op dat het volgens mij alleen werkt bij native apps en hoofdtelefoons? Dat is op zich al handig, maar toch had ik eigenlijk verwacht dat het totale volume, bij iedere app en ook zonder iets op de hoofdtelefoon uitgang te hebben, gelimiteerd zou worden tot wat ik instel.
Meer mensen die dit gebruiken?

/edit
Confirmed, het leek niet te werken omdat er geen hoofdtelefoon in zat. Met hoofdtelefoon werkt het gewoon. Jammer dat niet volledige setting is :/

[ Voor 13% gewijzigd door UltraSub op 05-08-2015 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 14:43
weet niet of dit het juiste topic is, maar heb een Iphone 5c met ios 8.4. Nu wil ik graag alle foto's die ik maak automatisch in de icloud zetten zodat ik altijd en overal mijn foto's kan bekijken en zonder dat dit schijfruimte kost op de telefoon zelf.

Kan dit uberhaupt? Ik heb al de icloud account en icloud op windows geinstalleerd. Maar geen idee hoe nu verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
G.Scholtens schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:02:
weet niet of dit het juiste topic is, maar heb een Iphone 5c met ios 8.4. Nu wil ik graag alle foto's die ik maak automatisch in de icloud zetten zodat ik altijd en overal mijn foto's kan bekijken en zonder dat dit schijfruimte kost op de telefoon zelf.

Kan dit uberhaupt? Ik heb al de icloud account en icloud op windows geinstalleerd. Maar geen idee hoe nu verder.
Instellingen - iCloud - Foto's - iCloud fotobibliotheek aanzetten en dan Optimaliseer iPhone opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
DwightKSchrute schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:06:
[...]

Instellingen - iCloud - Foto's - iCloud fotobibliotheek aanzetten en dan Optimaliseer iPhone opslag.
Dit heb ik zojuist aangezet. Maar zie nog niet dat ik al meer schijfruimte krijg op mijn telefoon.
Moet ik zelf nog ergens de upload naar de cloud aanzetten of gewoon geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
G.Scholtens schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:14:
[...]

Dit heb ik zojuist aangezet. Maar zie nog niet dat ik al meer schijfruimte krijg op mijn telefoon.
Moet ik zelf nog ergens de upload naar de cloud aanzetten of gewoon geduld hebben?
Wacht, volgens mij maakt hij vooral ruimte als je niet zoveel ruimte meer hebt op je telefoon. Zo lang je nog voldoende ruimte hebt, worden de originele ook gewoon op je telefoon bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
DwightKSchrute schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:36:
[...]

Wacht, volgens mij maakt hij vooral ruimte als je niet zoveel ruimte meer hebt op je telefoon. Zo lang je nog voldoende ruimte hebt, worden de originele ook gewoon op je telefoon bewaard.
Oke bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
DwightKSchrute schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:36:
[...]

Klopt. iOS gaat er op een 'intelligente' manier mee om. Er wordt dus alleen gecomprimeerd wanneer dat nodig is. Op die manier kun je in theorie oneindig veel foto's bewaren, omdat het altijd passend wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al gezien dat er, kort voor het uitkomen van iOS 9, nog een update naar iOS 8.4.1 is vrijgegeven? Diverse opgeloste cve's zijn toegeschreven aan TaiG Jailbreak Team, dus mogelijk dat jailbreaken na de update niet meer kan.

[quote]This release includes improvements and fixes to Apple Music.
  • Resolves issues that could prevent turning on iCloud Music Library
  • Resolves an issue that hides added music because Apple Music was set to show offline music only
  • Provides a way to add songs to a new playlist if there aren’t any playlists to choose from
  • Resolves an issue that may show different artwork for an album on other devices
  • Resolves several issues for artists while posting to Connect
  • Fixes an issue where tapping Love doesn’t work as expected while listening to Beats 1
  • For information on the security content of this update, please visit this website: http://support.apple.com/kb/HT1222
Update.
Het binnentrekken van de 39,2 MB grote update was in een vloek en een zucht voorbij, maar het daadwerkelijke verwerken ervan nam op mijn iPad2 totaal ca. 20 minuten in beslag. :?

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2015 09:59 . Reden: Lange verwerkingstijd, waarom? Korte tekst releasenotes. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Zowel op mijn iphone 6 en ipad air2, duurde het binnen halen van de update langer, dan het installeren. Het uiteindelijke installeren was met een minuutje of 10 gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:33
Ik vraag mij af waarom Apple Music zo hard in iOS is ingebouwd en niet gewoon een losse app in de AppStore. Lijkt mij toch onhandig als je telkens een iOS update nodig hebt om bugfixes en features toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
vanaalten schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:17:
Ik vraag mij af waarom Apple Music zo hard in iOS is ingebouwd en niet gewoon een losse app in de AppStore. Lijkt mij toch onhandig als je telkens een iOS update nodig hebt om bugfixes en features toe te voegen.
Vendor lockin.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Google wil ook graag dat je hun producten gebruikt, leveren die mee, maar ze staan wel los in de Play Store. Vind dit een veel betere manier, omdat je dan als Google zijnde gewoon je apps kan updaten wanneer je wil. Zou heel fijn zijn als Apple dit ook ging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Ik zou het ook fijner vinden als Apple eigen apps via de App Store zou verspreiden, aangezien ik daarmee flink wat ruimte zou besparen door ze niet te installeren. Apps als Stocks, Apple Watch, Podcasts, Health, iBooks en Voice Memos gebruik ik nooit, maar nemen wel schaarse ruimte in.

[ Voor 17% gewijzigd door Railgunner op 14-08-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Laatst online: 25-05 20:18
Sinds de install van 8.4.1 valt het me op dat ik in safari 2 keer op een link moet klikken; de eerste keer wordt de link blauw, na nog een keer drukken volgt hij hem pas.
Zwaar irritant vind ik 😕
Meer mensen opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Banshee schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:24:
Sinds de install van 8.4.1 valt het me op dat ik in safari 2 keer op een link moet klikken; de eerste keer wordt de link blauw, na nog een keer drukken volgt hij hem pas.
Zwaar irritant vind ik 😕
Meer mensen opgevallen?
Ik dacht dat ik gek werd, ik heb het inderdaad ook.
Pagina: 1 ... 27 28 Laatste