Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Settings -> General -> Language & Region -> iPhone Language.

Ik heb hem zojuist op Nederlands gezet en ik kreeg een mannenstem. Terug naar Engels en het is vrouwelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:39
Plato1989 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:01:
Settings -> General -> Language & Region -> iPhone Language.

Ik heb hem zojuist op Nederlands gezet en ik kreeg een mannenstem. Terug naar Engels en het is vrouwelijk.
Dus dan is er voor Nederlands alleen een mannelijke stem beschikbaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Albert020 schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 13:50:
[...]

Dus dan is er voor Nederlands alleen een mannelijke stem beschikbaar ?
Nu nog wel, nu Siri eindelijk werkt verwacht ik wel dat in iOS 9 voor meer talen de keuze man/vrouw wordt toegevoegd. (diverse talen hebben deze keuze al).

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
GerardVanAfoort schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 14:17:
[...]

Nu nog wel, nu Siri eindelijk werkt verwacht ik wel dat in iOS 9 voor meer talen de keuze man/vrouw wordt toegevoegd. (diverse talen hebben deze keuze al).
We zullen zien en wachten rustig af ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 14-05-2015 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-10 10:50
Dit gebruik ik reeds maar als ik foto verwijder op mijn iPhone dan is deze ook op iCloud weg. Kan ik dat verhinderen ergens of kan dat niet?
En indien ja, hoe kan ik dan die foto bekijken via iCloud?

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:09

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

extreme8eight schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:35:
[...]

Dit gebruik ik reeds maar als ik foto verwijder op mijn iPhone dan is deze ook op iCloud weg. Kan ik dat verhinderen ergens of kan dat niet?
En indien ja, hoe kan ik dan die foto bekijken via iCloud?
Nee dat is juist het hele punt van de library. Alles overal hetzelfde, net als met een IMAP email account.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-10 10:50
Spike_wolf schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:43:
[...]

Nee dat is juist het hele punt van de library. Alles overal hetzelfde, net als met een IMAP email account.
Hmm ok. Kan ook aan mij liggen maar ik werkte vroeger met Android, de foto's werden opgeslagen in Google+ ook wanneer je lokaal eentje verwijderde stond die nog steeds op de 'photostream' op Google+. Zoiets is dan in principe niet mogelijk op iPhone?

Excuses voor de eventuele domme vraag.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:09

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nee, het is alles of niets. Dat komt ook omdat de meeste foto's helemaal niet op je apparaten staan, ze worden pas gedownload op het moment dat je ze opent, dus voor de ruimte hoef je het niet te doen.
Je hebt nu toegang tot alles, waarom zou je daar het een en ander van willen uitsluiten?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Domme vragen bestaan niet :)

Na de F.A.Q. zie je in de 4e alinea hoe je de foto's kan bekijken. En in de laatste alinea staat ook dat je je foto's via iCloud kan downloaden. Voor backup op een ander apparaat.

Overigens ik was van mening dat je je foto's kn de cloud kon bewaren en op je device wissen, foutje.
Zal dan wel iets bij iCloud Drive zijn..

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:30
Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar om hier een heel topic voor aan te maken is ook zowat. Ik heb vandaag een Belkin kabel gehad bij de Apple premium reseller. Hij geeft echter op mijn iPhone 5S aan dat het accessoire mogelijk niet wordt ondersteund. Hij laad dus ook niet op. Getest in zowel powerbank als originele stekker. Met mijn originele kabel/stekker laad hij goed op zonder fouten. Nog tips? Of moet ik de kabel gaan omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Kabel voldoet niet aan de functie namelijk telefoon opladen. Dat lijkt mij toch weg een minimale verplichting van een product als deze. Terug naar de winkel en vraag er een die het wél doet, of je geld terug.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Vandaag even naar de Amac gereden, de verkoper deed de kabel in zijn iPhone en laptop en ook daar gaf hij aan dat het accessoire niet word ondersteund. Kreeg meteen een nieuw kabeltje mee, ik heb meteen een sterkere variant genomen omdat ik hem mee in mijn broekzak/jaszak meeneem. Heb hem voor de zekerheid getest in de winkel in mijn stekker en in mijn powerbank. Dus had waarschijnlijk gisteren een ''maandagmorgen-model".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ineens krijg ik allerlei gemiste oproepen te zien op mijn iPhone&iPad die bij de iPhone van mijn vriendin horen. Niet eens wanneer we beiden thuis zijn, maar ook wanneer ik op een compleet ander wifi netwerk zit.

Zie ik ineens een gesprek gemist van een vriendin van haar. Maar in de gemiste oproepen lijst staat het niet.

Ik had handoff ingesteld tussen mijn iPhone en mijn iPad.

Wij delen 1 apple ID voor Apps etc..
Zij heeft wel haar eigen iCloud mail.

Ik heb hier in al die maanden geen last van gehad en sinds een week of zo valt het me ineens op.
Maar ook vreemde oproepen zoals "gemist gesprek 8d geleden ..." (haar moeder).

En zij ziet dan weer gemiste gesprekken van collega's en opdrachtgevers op haar telefoon.

Ik zie zo snel ook niet waar ik dit weer goed werkend krijg met enkel mijn apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 22:51
Je moet geen Apple ID delen, je moet een family account instellen met meerdere Apple ID's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Dat was voorheen ook geen probleem. Waarom sinds een week wel?

Wanneer we een family account instellen, kan ik niet gebruiken maken van één iCloud omgeving.
Foto's worden niet automatisch geupload naar de iDevices en iCloud Foto's.

Ik heb 1 Apple ID voor 5 apparaten.
Mijn iPhone&iPad mijn Apple ID
Haar iPhone&iPad haar Apple ID + mijn Apple ID voor iCloud&App store
iPad voor ons zoontje

Alles laatste iOS 8.3

Super handig: alle apparaten mogelijkheid tot dezelfde apps, foto's, iTunes Match en gesynchroniseerde contacten.

Handoff/Continuity werkte tot nu toe perfect omdat mijn vriendin haar eigen Apple ID gebruikt bij FaceTime, iMessage en haar eigen iCloud email adres.

Maar sinds vorige week gaat er dus iets mis waardoor oproepen op de diverse apparaten getoond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Naar mijn weten maakt facetime gebruik van dezelfde ID bij icloud & app store.
Dat je geen last hebt van imessages is volgens mij omdat je ingesteld hebt dat imessages enkel op haar simkaartnr toekomt en verstuurd wordt.

Misschien bij facetime eens afvinken dat hij je mag/kan bereiken op je icloud ID?
Mogelijk staat jouw Apple ID aangevinkt op haar toestel onder facetime en vice versa.

het kan best ingewikkeld worden met meerdere ID's op één toestel.

edit: delen met het gezin laat een familiealbum toe voor je foto's.

[ Voor 23% gewijzigd door nagasy op 27-05-2015 12:09 ]

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Nee, dat had ik al als eerste bekeken.
FaceTime en iMessage staan echt persoonlijk ingesteld op onze toestellen.
Bij mij alleen mijn email en nummer en bij haar toestellen haar email en nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

readytoflow schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:06:
Nee, dat had ik al als eerste bekeken.
FaceTime en iMessage staan echt persoonlijk ingesteld op onze toestellen.
Bij mij alleen mijn email en nummer en bij haar toestellen haar email en nummer.
Eens op alle toestellen afmelden met de apple ID en terug aanmelden?
Klinkt als een mogelijke bug.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ga ik vanavond eens doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:41
Voor de geintresseerden:
*snip* laten we dat 'ns niet doen

[ Voor 34% gewijzigd door Daedalus op 27-05-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:49

JB

Cédric roelt!

Ben ik de enige die zich gruwelijk ergert aan de Youtube app mbt het kantelen van het scherm :? Echt man als ik een filmpje wil afspelen moet ik 3x op en neer bewegen met de iPhone 6 wil dat filmpje in landscape kantelen :/

Is daar nog iets aan in te stellen? Ik heb dat alleen zo erg bij de Youtube app.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 19:45

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Nooit last van gehad anders. Al opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Yzord schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:12:
Nooit last van gehad anders. Al opnieuw opgestart?
Ja dit heb ik al lang. Alleen met Youtube. Ook vorige iOS en Youtube app versies. Reageert echt traag of niet.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Youtube komt denk ik binnenkort met een update. Dus ik zou er niet teveel aandacht aan schenken.

Bron: *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Oke wachten we even af :)

Ander vraagje omtrent het "Whatsapp bellen"; kun je dat uitschakelen of aanpassen naar de oude settings dat ie gewoon via de normale belverbinding gaat bellen. Vind het maar een rukoptie :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10 11:35

Hoite

Goed verhaal

JB schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:00:
Oke wachten we even af :)

Ander vraagje omtrent het "Whatsapp bellen"; kun je dat uitschakelen of aanpassen naar de oude settings dat ie gewoon via de normale belverbinding gaat bellen. Vind het maar een rukoptie :/
Die zou ik ook bijzonder welkom vinden, ik zit meestal nog wel aardig in goede wifi of 4G verbindingen, maar de meeste die ik bel zitten in de trein of zijn aan het reizen in de auto, dan werkt bellen over Whatsapp echt voor geen meter.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Hoite schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:47:
[...]

Die zou ik ook bijzonder welkom vinden, ik zit meestal nog wel aardig in goede wifi of 4G verbindingen, maar de meeste die ik bel zitten in de trein of zijn aan het reizen in de auto, dan werkt bellen over Whatsapp echt voor geen meter.
Ik wil dat überhaupt niet. Ik heb onbeperkte belminuten. Verder is het net als MSN, dat je verplicht Whatsapp moet gebruiken omdat iedereen het heeft terwijl er genoeg "ICQ achtige" alternatieven zijn :(

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:17
Ik heb een issue met airdrop. Fotos en videos die ik via airdrop vanaf mn iPhone naar mn iPad verstuur, komen niet aan.
Dus stel, ik selecteer een foto of video op mijn iPhone, bij airdrop komt mijn iPad te staan, ik druk op de iPad-airdrop-'knop', en vervolgens wordt de foto of video meteen verstuurd. Ik hoef niet op mijn iPad op een akkoord knop oid te drukken, de foto/video wordt zonder toestemming overgestuurd.
Maar uiteindelijk is de foto of video nergens op mn iPad te vinden. Net of ie niet verstuurd is.

Iemand een idee war er mis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-10 15:37
Ben ook nieuw met ios (ex windows phone gebruiker), het valt mij op dat bijvoorbeeld in de dumpert app NSFW content niet word weergeven. Terwijl ik dit op de site van dumpert wel kan zien. Kan je dit ergens instellen?

Kan je via SIRI ook whatsapp berichten versturen? Als ik nu tegen siri zeg verstuur bericht, doet hij gewoon een SMS ipv een whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
deBennie schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:00:
Ik heb een issue met airdrop. Fotos en videos die ik via airdrop vanaf mn iPhone naar mn iPad verstuur, komen niet aan.
Dus stel, ik selecteer een foto of video op mijn iPhone, bij airdrop komt mijn iPad te staan, ik druk op de iPad-airdrop-'knop', en vervolgens wordt de foto of video meteen verstuurd. Ik hoef niet op mijn iPad op een akkoord knop oid te drukken, de foto/video wordt zonder toestemming overgestuurd.
Maar uiteindelijk is de foto of video nergens op mn iPad te vinden. Net of ie niet verstuurd is.

Iemand een idee war er mis is?
Dat hele Airdrop heb ik allang opgegeven (en als ik de forums lees op diverse sites ben ik niet de enigste). Het heeft bij mij denk ik 2x van de 50 goed gewerkt, verder nooit. Misschien dat het beter wordt nu Apple naar mDNSresponder teruggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:00
Vreemd. Bij mij werkt het nagenoeg feilloos.
Overigens is iCloud photostream een betere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-10 21:47
G.Scholtens schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 17:01:
Ben ook nieuw met ios (ex windows phone gebruiker), het valt mij op dat bijvoorbeeld in de dumpert app NSFW content niet word weergeven. Terwijl ik dit op de site van dumpert wel kan zien. Kan je dit ergens instellen?

Kan je via SIRI ook whatsapp berichten versturen? Als ik nu tegen siri zeg verstuur bericht, doet hij gewoon een SMS ipv een whatsapp.
Een app mag geen 18+ inhoud weergeven vandaar dat dumpert het niet ingebouwd heeft. Gebruik gewoon mobiele website, werkt beter ook (je kan een link op homescreen zetten). Siri kan volgens mij pas in iOS 9 met non-apple apps werken, maar in ieder geval nog niet in iOS 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:50
Even vraagje voor de kenners hier... ik heb net een nieuwe iPad mini, maar ik heb thuis ook een WPA2 enterprise netwerk met certificaten (EAP-TLS).

Als ik het goed heb begrepen is er geen enkele manier om dat werkend te krijgen als consument als je niet beschikt over de Apple Configurator, toch? Ik heb geen OSX device dus dan zou ik even iemand moeten zoeken bij wie ik zo'n profiel kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
iSpaceman schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 20:25:
[...]

Een app mag geen 18+ inhoud weergeven vandaar dat dumpert het niet ingebouwd heeft. Gebruik gewoon mobiele website, werkt beter ook (je kan een link op homescreen zetten).
Mag dit ook niet als ik hem jailbreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
G.Scholtens schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:47:
[...]

Mag dit ook niet als ik hem jailbreak?
Als jij je toestel Jailbreakt, doet dat niets met de voorwaarden die Apple stelt aan apps. En het lijkt me sterk dat iemand een 18+ variant heeft gemaak speciaal voor gejailbreakte iPhones die je zou kunnen sideloaden.

Wat is er mis met de mobiele website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-10 22:01

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Een vraag over WiFi op de iPhone met ios8. Ik heb een thuisnetwerk, daarmee verbind de iPhone automatisch zodra ik thuis kom. Gedurende de loop van de avond merk ik vaak dat er geen data meer binnen komt, of althans zeer traag. Als ik dan kijk naar het WiFi netwerk, staat ie ineens op Ziggo, vanwege de WiFi spots denk ik, ik vermoed van een van mijn buren. Dat doet mijn iPhone dus vanzelf. Mijn WiFi netwerk is blijkens de log geen seconde offline geweest, en kent een veel beter signaal. Kan ik instellen dat hij default op mijn eigen WiFi netwerk gaat?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:32

jasjenl

Liab A Tymo

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:49:
Een vraag over WiFi op de iPhone met ios8. Ik heb een thuisnetwerk, daarmee verbind de iPhone automatisch zodra ik thuis kom. Gedurende de loop van de avond merk ik vaak dat er geen data meer binnen komt, of althans zeer traag. Als ik dan kijk naar het WiFi netwerk, staat ie ineens op Ziggo, vanwege de WiFi spots denk ik, ik vermoed van een van mijn buren. Dat doet mijn iPhone dus vanzelf. Mijn WiFi netwerk is blijkens de log geen seconde offline geweest, en kent een veel beter signaal. Kan ik instellen dat hij default op mijn eigen WiFi netwerk gaat?
Als er meerdere wifi netwerken beschikbaar zijn pakt hij de eerste die op alfabetische volgorde in de lijst staat. Ik weet niet wat het SSID van het ziggo netwerk is, maar als je zorgt dat je eigen SSID hoger in het alfabet staat zou hij die altijd als eerste moeten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Mijn ervaring is, dat ios kiest voor de laatst bekende ssid om verbinding te maken. Als dat niet lukt, dat die dan overgaat naar het ssid ziggo.

Een wegvallend signaal op ios, heb ik overigens geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 27-10 22:01

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die van mij begint met een D, dus dat zit ver boven Z. Heel vaag. Ik zit zelf ook op 5Ghz, dus hij kiest dan ineens voor iets heel anders...

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:07:
Die van mij begint met een D, dus dat zit ver boven Z. Heel vaag. Ik zit zelf ook op 5Ghz, dus hij kiest dan ineens voor iets heel anders...
Net als voor OS X gaat Apple in iOS 9 discoveryd vervangen voor mDNSResponder. Dat er at random problemen zijn die erg moeilijk te definiëren zijn is op het www ondertussen bekend. Hopelijk dat dit een oplossing gaat worden. Nog 3 maanden geduld.. :)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 19:45

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:49:
Kan je niet instellen dat hij met het Ziggo Wifi niet automatisch verbinding maakt? Anders automatisch verbinden in zijn algemeen uitschakelen.

Ik heb om deze ellende mijn toenmalige Wifispots geheel uitgeschakeld. Vond het niet veel toevoegen, omdat als je onderweg was hij verbinding maakte met een spot, maar ik daar na 2 seconden ook weer vandaan was en hij dus even verbinding bleef houden met die spot alvorens hij naar de eerstvolgende spot ging. Resultaat was gewoon een hakkelende verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Wifi op de iPhone 6 werkt hier ook alles behalve fijn. Thuis ook vaak wel verbinding maar 0 verkeer. Duurt echt een 10 seconden voordat er dan weer wat gebeurt of zelfs pas na wifi uit/aan te zetten :/ Vrouw heeft dit euvel ook met haar iPhone 5S.

[ Voor 5% gewijzigd door JB op 17-06-2015 14:47 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
jodeltje schreef op maandag 15 juni 2015 @ 10:14:
[...]

Als jij je toestel Jailbreakt, doet dat niets met de voorwaarden die Apple stelt aan apps. En het lijkt me sterk dat iemand een 18+ variant heeft gemaak speciaal voor gejailbreakte iPhones die je zou kunnen sideloaden.

Wat is er mis met de mobiele website?
Opzich niks mis mee, maar je wilt graag een app gebruiken zoals die hoort. En niet met beperkingen, maar dit is dus gewoon beleid van apple of kan je dit nog omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
G.Scholtens schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:05:
[...]

Opzich niks mis mee, maar je wilt graag een app gebruiken zoals die hoort. En niet met beperkingen, maar dit is dus gewoon beleid van apple of kan je dit nog omzeilen?
Het enige dat ik kan bedenken is je eigen app gaan schrijven en deze op je eigen device zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al gehad dat zijn berichtencentrum maar voor de helft naar beneden komt? Het is net alsof de iphone denkt dat hij in de gekantelde stand staat. Gaat om een 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 10:13

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Yep, had ik gisteren ook. (Ook met een Iphone 6) Overigens pas de 1e keer dat ik het meemaakte.

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dukeh schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:22:
Yep, had ik gisteren ook. (Ook met een Iphone 6) Overigens pas de 1e keer dat ik het meemaakte.
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:20:
Iemand al gehad dat zijn berichtencentrum maar voor de helft naar beneden komt? Het is net alsof de iphone denkt dat hij in de gekantelde stand staat. Gaat om een 6.
Gewoon je toestel even uitzetten en weer opstarten, daarna werkt het weer zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-10 21:53
(jarig!)
Ik heb sinds een paar dagen een vervelend euvel met m'n iPod Touch v5, ook in verband met de WiFi. Geen idee of dat een iOS 8-gerelateerd probleem is, maar het heeft alleszins niet met m'n Wifi te maken want op de andere Apple en andere apparatuur (oa Samsung) werkt de Wifi-verbinding prima.

Ik heb constant het probleem dat ie niet vanzelf verbindt, en als ik dan naar instellingen ga en m'n thuisnetwerk aanduid, dan verschijnt er een draaiend cirkeltje (als in: wacht even). Dit blijft ook staan en hoe lang ik ook wacht, m'n iPod maakt dan geen verbinding met het netwerk. Soms maakt hij een paar uur later plots wel verbinding, en als dat gebeurt dan werkt het ook prima verder zoals je mag verwachten.

Is een recent probleem, iemand een idee waar dat aan kan liggen?

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Lothiriel schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:26:
Ik heb sinds een paar dagen een vervelend euvel met m'n iPod Touch v5, ook in verband met de WiFi. Geen idee of dat een iOS 8-gerelateerd probleem is, maar het heeft alleszins niet met m'n Wifi te maken want op de andere Apple en andere apparatuur (oa Samsung) werkt de Wifi-verbinding prima.

Ik heb constant het probleem dat ie niet vanzelf verbindt, en als ik dan naar instellingen ga en m'n thuisnetwerk aanduid, dan verschijnt er een draaiend cirkeltje (als in: wacht even). Dit blijft ook staan en hoe lang ik ook wacht, m'n iPod maakt dan geen verbinding met het netwerk. Soms maakt hij een paar uur later plots wel verbinding, en als dat gebeurt dan werkt het ook prima verder zoals je mag verwachten.

Is een recent probleem, iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Heb je je router al eens gereset? Ja ik weet het, je andere devices doen het wel maar door een reset sluit je heel veel zaken uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-10 21:53
(jarig!)
RobV schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:32:
[...]

Heb je je router al eens gereset? Ja ik weet het, je andere devices doen het wel maar door een reset sluit je heel veel zaken uit.
Nog niet geprobeerd, zal het eens proberen ;)

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:09

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

iOS 8.4 komt dinsdag om 17:00 al uit. Normaal gesproken altijd om 19:00, nu dus twee uurtjes eerder. :)
Beats 1 start om 18:00 uur

http://www.iculture.nl/ios-8-4-dinsdag-17-uur-beats-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Hier is de update net begonnen met downloaden. Ik had op een 5s 212mb vrije ruimte nodig.

Edit: Op de iPad Air 2 is het 187MB

[ Voor 17% gewijzigd door Renfie op 30-06-2015 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover het relevant is: op een iPad2 (bijgewerkt tot iOS 8.3) is de upgrade/download < 80 MB maar groter dan 76 MB (kortetermijngeheugen :o ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

iOS 8.4 is beschikbaar op mijn iPad3

[ Voor 25% gewijzigd door GerardVanAfoort op 30-06-2015 18:31 ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:58
Download gaat ontzettend traag.. Nog 1 uur resterend :'(

// 3 uur... :+

[ Voor 13% gewijzigd door Erulezz op 30-06-2015 18:39 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
8.4 is er nu ook voor iPhone 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-10 16:10
Voor het eerst een supersnelle update, 2 uur na de release ge-update en binnen no-time iPad, iPhone (4s) en Macbook gefixed.
Dat is wel eens anders geweest.
Beats1 aangezet, ik ben benieuwd wat ze ons gaan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-10 15:40
Nu al 2 uur wachten op "update aangevraagd..." Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhijman
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-10 14:16
ja hier ook al vroeg gestart maar komt niet verder macbook update supersnel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-10 15:40
Apple beta profiel verwijderen deed wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhijman
inderdaad :-) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-10 09:09

HaterFrame

Well... Poo came out!

Daarna kun je m gewoon weer installeren :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhijman
Op mijn iPad heeft ie hij er nog wel moeite mee zelfs na een herstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-10 19:51
Zijn er meer mensen die een 3th party kabel gebruiken? Die van mij (freshcables) doet niks meer na de update naar iOS 8.4. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb net geüpdatet naar 8.4 en gebruik een 3rd party kabel om te laden. I'll know soon enough! :D

Inderdaad, doet het niet meer. :(

Hee wacht, als ik hem omdraai doet hij het wel! 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Mx. Alba op 30-06-2015 23:47 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Directe download werkt altijd beter.
Had de download om 17u45 ongeveer binnen, deed er op de kop af precies 2 minuten over om hem te downloaden.
Daarna shift+update in iTunes om te updaten. :)

Hier kun je directe links vinden. http://www.greenpois0n.us...ad-links-ios-84-ipsw.html

[ Voor 20% gewijzigd door SidewalkSuper op 01-07-2015 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:29
Mx. Alba schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 23:40:
Ik heb net geüpdatet naar 8.4 en gebruik een 3rd party kabel om te laden. I'll know soon enough! :D

Dit had ik al bij de update naar 8.3 met een gecertificeerde Belkin kabel voor de auto. Als je hem omdraait dan doet ie het wel, maar dat heb ik ook met een originele Apple kabel.

Het is gewoon zo fragiel als de pest die Lightning.

[ Voor 5% gewijzigd door Redondo1982 op 01-07-2015 07:36 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Redondo1982 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 07:35:
Het is gewoon zo fragiel als de pest die Lightning.
Beter dan die 30-pins wat mij betreft, maar nog steeds zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:29
RobV schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 07:52:
[...]

Beter dan die 30-pins wat mij betreft, maar nog steeds zwak.
Ik heb met de 30pins nooit last gehad, maar heb ook weinig accessoires daarvan gekocht dus dat kan het ook zijn. Ik ben heel zuinig op m'n spullen. Laders liggen in een aparte kast, droog en niet opgerold oid. Gewoon lekker vrij en toch heb je Lightning kabels die niet beide kanten pakken. Als ik in de AS kom dan ga ik hem wel even omruilen. Het is best wel irritant als je een uur later erachter komt dat er niks bij is geladen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Laatst online: 27-10 19:51
Mx. Alba schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 23:40:

Hmm, die van mij deed 't omgedraaid ook niet meer. Echt belachelijk dat ze zoiets softwarematig blokken!

De nieuwe interface van de music app is trouwens wel smullen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Chalk op 01-07-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dan is het nog de vraag of het Apple is die bewust 3rd party devices blokkeert, of dat het die 3rd party is die zich niet al te strikt aan de specificaties van Apple heeft gehouden of wellicht geen licentie heeft gekocht voor het produceren van Lightning kabels?

[edit]

Trouwens nog iets "leuks"... Ik wilde net een iPhone 5S configureren voor een nieuwe collega die vandaag start, waar nog iOS 8.3 op stond. Bij het voor het eerst inloggen op de App Store moet je op "Bekijk" drukken om nog wat details voor het (vooraf via Apples website aangemaakte) Apple ID. Hij gaf daar constant dat de verbinding onderbroken was. Pas na het installeren van iOS 8.4 werkte het (inclusief het accepteren van de nieuwe gebruikersvoorwaarden).

Wordt nog leuk want vrijdag moet ik zes nieuwe iPads gaan configureren. Als ik die allemaal eerst moet gaan upgraden naar iOS 8.4 mag ik daar wel wat extra tijd voor in gaan ruimen... :/

[ Voor 55% gewijzigd door Mx. Alba op 01-07-2015 09:27 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Heeft denk ik te gewoon maken met de drukte op de servers tijdens de lancering van de nieuwe iOS versie.
Dat is nu al zeker niet meer het geval, het zal dus sowieso zonder problemen verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Spike_wolf schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:57:
Nee, het is alles of niets. Dat komt ook omdat de meeste foto's helemaal niet op je apparaten staan, ze worden pas gedownload op het moment dat je ze opent, dus voor de ruimte hoef je het niet te doen.
Je hebt nu toegang tot alles, waarom zou je daar het een en ander van willen uitsluiten?
Het is een beetje jammer dat de download bij mij blijft hangen als ik niet op wifi zit... ik krijg mijn 'optimized' (lees: blurrige foto's in fullscreen) niet scherp als ik op 4G zit :(
Pyrone89 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 19:14:
Dat hele Airdrop heb ik allang opgegeven (en als ik de forums lees op diverse sites ben ik niet de enigste). Het heeft bij mij denk ik 2x van de 50 goed gewerkt, verder nooit. Misschien dat het beter wordt nu Apple naar mDNSresponder teruggaat.
Zelfs e-mail is sneller dat AirDrop... het zoeken naar anderen duurt al een eeuwigheid.

En hoe is jullie ervaring met de Nederlandse Siri en engelstalige namen/muziek/apps... ik krijg echt altijd een foute bij-benadering-fonistische-wartaalregel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Airdrop werkt als een idioot hier, nog nooit problemen mee gehad buiten dat het vinden van anderen soms inderdaad even een paar seconden duurt.
Laatst wilde ik een mooie grote panorama-foto (15MB+) overzetten, was met Airdrop al klaar voor ik er erg in had. Dacht dat er iets mis was gegaan, zo snel ging dat.

Nederlandse Siri met Engelse zoektermen is inderdaad nog een aandachtspunt.

[ Voor 13% gewijzigd door SidewalkSuper op 01-07-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-10 11:35

Hoite

Goed verhaal

SidewalkSuper schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:06:
Airdrop werkt als een idioot hier, nog nooit problemen mee gehad buiten dat het vinden van anderen soms inderdaad even een paar seconden duurt.
Laatst wilde ik een mooie grote panorama-foto (15MB+) overzetten, was met Airdrop al klaar voor ik er erg in had. Dacht dat er iets mis was gegaan, zo snel ging dat.

Nederlandse Siri met Engelse zoektermen is inderdaad nog een aandachtspunt.
Ik heb alleen wisselende ervaringen met de snelheid waarmee mijn MBPr (Late 2012) mijn iPhone 5s vind, de ene keer gaat dat veel sneller dan de andere keer.
Ik heb wel het idee dat als je je iPhone unlocked hebt en idle in het homescreen dat ze elkaar sneller vinden dan als ie al een tijdje in je broekzak zit. Maar dat zou zo maar eens een gevoel kunnen zijn, kan ik niet wetenschappelijk onderbouwen ;)

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 27-10 17:51
Redondo1982 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 08:03:
[...]

Ik heb met de 30pins nooit last gehad, maar heb ook weinig accessoires daarvan gekocht dus dat kan het ook zijn. Ik ben heel zuinig op m'n spullen. Laders liggen in een aparte kast, droog en niet opgerold oid. Gewoon lekker vrij en toch heb je Lightning kabels die niet beide kanten pakken. Als ik in de AS kom dan ga ik hem wel even omruilen. Het is best wel irritant als je een uur later erachter komt dat er niks bij is geladen.
Apple moet echt aan de digitale schandpaal wbt die lightning kabels. Meerdere dure kabels (20 euries) versleten. Aldoor zelfde probleem. Geknakt vlakbij de lightning connector. Door normaal gebruik.

/rant

Tis te hopen dat apple ook overstapt op usb-c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
lowfi schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 17:47:
[...]

Tis te hopen dat apple ook overstapt op usb-c.
Die kans is helaas bijzonder klein denk ik.. :P

Ik heb nu al regelmatig dat mijn agenda items niet meer gepushed worden naar mijn iPhone. Agenda uit en weer aanzetten helpt niet, enige oplossing is bij iCloud uitloggen en weer opnieuw inloggen. Gek genoeg heeft de iPad dit probleem niet.. Ik heb de sync instellingen nagekeken en alles staat goed. Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad en de oplossing gevonden zonder uit te loggen bij iCloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Erulezz schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:17:
[...]
Ik heb nu al regelmatig dat mijn agenda items niet meer gepushed worden naar mijn iPhone. Agenda uit en weer aanzetten helpt niet, enige oplossing is bij iCloud uitloggen en weer opnieuw inloggen. Gek genoeg heeft de iPad dit probleem niet.. Ik heb de sync instellingen nagekeken en alles staat goed. Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad en de oplossing gevonden zonder uit te loggen bij iCloud?
Is hier altijd in sync. iPhone 4 (7.1.2.) en new iPad (8.4). Heb je behalve iCloud 'thuis' agenda ook nog andere agenda's geïmporteerd? Of staat er een agendapunt uit het verleden op één van je devices dubbel, daar heb ik ooit wel eens mankementen mee gehad waardoor nieuwe agendapunten soms wel en soms niet gesyncd werden. Volgens mij heb ik dit ooit een keer verholpen door op de devices wat dubbele punten te verwijderen of vanuit iCloud Agenda via de webbrowser.

Toevoeging: bij de agenda instellingen kan je ook synchroniseer laatste .. maand op beide of meerdere devices gelijk zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door GerardVanAfoort op 02-07-2015 09:45 ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Problemen met iCloud agenda synchronisatie zijn meestal op te lossen door op het device waar het niet goed werkt onder Mail, Contacten, Agenda > iCloud de synchronisatie van Agenda's even uit te zetten ("ja" antwoorden op de vraag of je ze van de telefoon wil verwijderen) en daarna weer aan te zetten.

Geld ook voor andere mogelijke synchronisatieproblemen (bv contacten van Hotmail of email van een zakelijk adres). Even synchronisatie uitzetten (met verwijderen van de telefoon als daarom gevraagd wordt) en weer aanzetten, opgelost.

[ Voor 27% gewijzigd door Mx. Alba op 02-07-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Ik heb verder alleen meerdere iCloud agenda's, niet van andere diensten. Alleen de agenda sync uitzetten in de iCloud voorkeuren heb ik ook al ontelbare keren geprobeerd maar dat mocht helaas niet helpen. Ik heb net weer uit- en ingelogd bij iCloud en nu werkt het weer perfect... Tijd voor een clean install, maar dat komt wel over een paar maanden bij de 6S :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Ik heb sinds gisteravond ineens een vaag probleem: mijn apps, die op mijn iPhone staan, die een Family Member heeft gekocht, doet het ineens niet meer. Ik krijg de mededeling "This app is no longer shared with you". Vreemd, ik ben de beheerder van de Family en Apple Music werkt bijvoorbeeld gewoon.
Als ik de app opnieuw download krijg ik ook een error: redownload is unavailable.
De developer weet van niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Ham
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-07-2023
Hoe is de snelheid v ios8.4 op oudere apparaten? Ik heb hier een ipad3 op ios7.1.2 Toen ik van ios6.xx naar 7.1.2 ging was duidelijk dat safari een stuk trager werkte. En andere apss waren ook trager. Is 8.4 qua performance het zelfde als 7.1.x of ismhet trager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

8.4 is voor zo ver ik kan zien het zelfde qua performance als 8.3.

iOS 9 zal echter waarschijnlijk op oudere toestellen een flinke performancewinst geven ten opzichte van iOS 8. Alle apparaten die iOS 8 kunnen draaien, zullen ook iOS 9 kunnen draaien, dus dan heb je alles van de iPhone 4S tot de iPhone 6S op iOS 9.

(En zonder in een Android vs iOS war te willen belanden, vind ik dat ook juist het "unique selling point" van Apple devices. Alle appeltjes (ondertussen al meer dan 50) onder mijn beheer draaien de zelfde iOS-versie. Als ik in die tijd Android devices zou hebben uitgeleverd dan zou ik met 10 verschillende Androidversies zitten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Jan Ham schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:34:
Hoe is de snelheid v ios8.4 op oudere apparaten? Ik heb hier een ipad3 op ios7.1.2 Toen ik van ios6.xx naar 7.1.2 ging was duidelijk dat safari een stuk trager werkte. En andere apss waren ook trager. Is 8.4 qua performance het zelfde als 7.1.x of ismhet trager?
Ik heb een iPad 3, onder iOS 7.1.2 draaide hij perfect. Onder 8.4 draait hij ook meer dan prima. Je merkt af en toe dat hij het wat zwaarder heeft maar ik ben er tevreden mee. Ik had iOS 8 voor het eerst geinstalleerd in december en toen draaide hij veel slechter. Vooral safari was een groot drama. Wil je je iPad functioneel willen blijven gebruiken qua apps als Facebook en Spotify e.d. zou ik nu upgraden. Zodra iOS 9 uit is zul je zien dat de meeste apps iOS 8/iOS 9 eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik heb al enkele dagen dat de update 8.4 blijft staan op Update aangevraagd. Is er iets wat ik kan doen verder? Opnieuw starten ofzo? Ik had al de beta draaien dat wel..

En opeens was de update er. Vaag. Ik had dus eerder moeten klagen hier 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Benn1e op 03-07-2015 20:46 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 08:49
De lightningkabel is echt het meest onnodig slechte dat Apple ooit geproduceerd heeft. USB Type-C is beter en net zo compact. De enige reden dat Apple die lightning-onzin gebruikt, is omdat ze heel veel geld verdienen aan de verkoop van kabels. Niets meer en niets minder.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Dannydekr schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 17:07:
De lightningkabel is echt het meest onnodig slechte dat Apple ooit geproduceerd heeft. USB Type-C is beter en net zo compact. De enige reden dat Apple die lightning-onzin gebruikt, is omdat ze heel veel geld verdienen aan de verkoop van kabels. Niets meer en niets minder.
Heeft niets met iOS 8 te maken.. 8)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-10 04:57

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Dannydekr schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 17:07:
USB-C bestond nog niet toen Lightning werd geïntroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

En Lightning is toch echt wel beter dan micro-usb... Maar zoals gezegd, dat heeft niets te maken met ios 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
iAmRenzo schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:25:
Ik heb sinds gisteravond ineens een vaag probleem: mijn apps, die op mijn iPhone staan, die een Family Member heeft gekocht, doet het ineens niet meer. Ik krijg de mededeling "This app is no longer shared with you". Vreemd, ik ben de beheerder van de Family en Apple Music werkt bijvoorbeeld gewoon.
Als ik de app opnieuw download krijg ik ook een error: redownload is unavailable.
De developer weet van niets...
Ik heb precies hetzelfde probleem. Tot op heden nog geen oplossing kunnen vinden.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Erulezz schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 10:00:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Tot op heden nog geen oplossing kunnen vinden.. :/
Ik heb de appels verwijderd, ben de store ingegaan en heb hem gekocht. Alle data wel kwijt en tot op heden nog geen factuur. Lijkt er op dat er in de afhandeling wel iets goed gaat.

Maar het Is wel gek dat een appartement die een familie lid heeft gekocht voor een x-bedrag er bij mij wel een prijs staat en niet een download knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-10 17:45
Wanneer ik een reservekopie terug zet worden dan ook foto's die alleen in Whatsapp staan ook terug gezet of heb ik dan alleen de foto's die er nu ook tussen staan?

Ik heb er wat verwijdert die ik terug zou willen namelijk.

Edit: volgens mij heb ik het al:
https://www.whatsapp.com/faq/nl/iphone/20888066

[ Voor 15% gewijzigd door Gait op 04-07-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Ik heb sinds een week of 2-3 een rMBP en ik twijfel of mijn appstore instellingen goed staan. Installeer programma updates stond uit, dit heb ik nu aangezet. Maar ''installeer OSX-Updates" staat uit. Ik heb dit bij aanschaf bewust gedaan omdat ik zelf wil bepalen wanneer ik een update zoals 10.10.4 wil installeren. Als deze optie uitstaat, hoe zit het dan met de veiligheid? Loop je dan updates mis zoals bij Windows Updates? Ik kan hem aanzetten, is niet te laat lijkt mij?

"edit:post hoort natuurlijk in OSX Yosemite gedeelte, excuse me"

[ Voor 6% gewijzigd door dennis_rsb op 04-07-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

dennis_rsb schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 17:07:
Ik heb sinds een week of 2-3 een rMBP en ik twijfel of mijn appstore instellingen goed staan. Installeer programma updates stond uit, dit heb ik nu aangezet. Maar ''installeer OSX-Updates" staat uit. Ik heb dit bij aanschaf bewust gedaan omdat ik zelf wil bepalen wanneer ik een update zoals 10.10.4 wil installeren. Als deze optie uitstaat, hoe zit het dan met de veiligheid? Loop je dan updates mis zoals bij Windows Updates? Ik kan hem aanzetten, is niet te laat lijkt mij?

"edit:post hoort natuurlijk in OSX Yosemite gedeelte, excuse me"
De Security Update 2015-005 zit ook bij OS X 10.4.4... zie hier de hele lijst fixes https://support.apple.com/en-us/HT204942 Ik zou updaten en de veiligheid voorop stellen.

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Gait schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 11:43:
Wanneer ik een reservekopie terug zet worden dan ook foto's die alleen in Whatsapp staan ook terug gezet of heb ik dan alleen de foto's die er nu ook tussen staan?

Ik heb er wat verwijdert die ik terug zou willen namelijk.

Edit: volgens mij heb ik het al:
https://www.whatsapp.com/faq/nl/iphone/20888066
Heeft dus niets met "ervaringen met iOS8" te maken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
GerardVanAfoort schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 17:44:
[...]

De Security Update 2015-005 zit ook bij OS X 10.4.4... zie hier de hele lijst fixes https://support.apple.com/en-us/HT204942 Ik zou updaten en de veiligheid voorop stellen.
Ik heb 10.10.4 geinstalleerd staan. Maar hoe zit het met echte losse patches? Hoe weet je of die geinstalleerd staan? Ik merk niks van dat hij veiligheidspatches update doet hij dat in sluimerstand ofwat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

OS X updates moet je aan hebben om tussentijdse security updates te ontvangen. Zoals dit jaar eerder uitgegeven 2015-003 en 004. Deze kwamen zonder 10.10.x update. Zie https://support.apple.com/nl-nl/HT201222 Tussentijdse patches geven dan een update beschikbaar melding.

Maar goed, ik ga weer verder op iOS 8.. :)

[ Voor 10% gewijzigd door GerardVanAfoort op 04-07-2015 18:18 ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-10 17:43
Erulezz schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 10:00:
[...]

Appstore uitloggen en weer inloggen. Werkte hier meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:02
Ik heb iets raars onder 8.4 en de iPhone 5. Wanneer ik het toestel wil ontwaken heb ik een kleine vertraging. Dit is alleen als het toestel bijvoorbeeld voor enkele minuten in slaapstand is. Heeft dat iets met een instelling te maken of ligt het aan mijn iPhone 5? De iPhone 5s van mijn vriendin heeft er geen last van. Herkennen jullie het probleem?

Restore, en instellen als nieuwe iPhone lost het niet op.
Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste