Dan is het nog de vraag of het Apple is die bewust 3rd party devices blokkeert, of dat het die 3rd party is die zich niet al te strikt aan de specificaties van Apple heeft gehouden of wellicht geen licentie heeft gekocht voor het produceren van Lightning kabels?
[edit]
Trouwens nog iets "leuks"... Ik wilde net een iPhone 5S configureren voor een nieuwe collega die vandaag start, waar nog iOS 8.3 op stond. Bij het voor het eerst inloggen op de App Store moet je op "Bekijk" drukken om nog wat details voor het (vooraf via Apples website aangemaakte) Apple ID. Hij gaf daar constant dat de verbinding onderbroken was. Pas na het installeren van iOS 8.4 werkte het (inclusief het accepteren van de nieuwe gebruikersvoorwaarden).
Wordt nog leuk want vrijdag moet ik zes nieuwe iPads gaan configureren. Als ik die allemaal eerst moet gaan upgraden naar iOS 8.4 mag ik daar wel wat extra tijd voor in gaan ruimen...
[
Voor 55% gewijzigd door
Mx. Alba op 01-07-2015 09:27
]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.