Gebeurt bij elke fabrikant. De ontwikkelingen gaan zo hard, iets wat morgen nieuw is is overmorgen al weer oud. Zo kan je jouw optimale systeem blijven uitstellen (bespaart je wel geldRedondo1982 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:20:
[...]
Dat was inderdaad een eersteklas naaistreek van Apple. Zag er hetzelfde uit, maar het was in feite een totaal ander product binnen een half jaar. Toen gingen ze echt de kant op van Samsung en co.
De early adopters werden weer keihard afgestraft door Apple. Sindsdien geen grotere iPad meer gekocht door deze naaistreek! Wachten loont heb ik inmiddels door bij Apple, zowel qua algemeenheid als de kinderziektes die er dan uit zijn.
Ik heb mijn iPad 3 sinds de introductie. En ik gebruik 'm véél! Sinds iOS 5.1. Heb me hiermee nooit bekocht gevoeld. Ik kan tevreden werken op oudere systemen, maar ook enorm veel plezier hebben aan overklokte bakken op Z mobo's, bakken geheugen, en 512 GB SSD's die echt vliegen.
Nog steeds geldt die iPad 3 doet en kan wat die vanaf het begin gedaan heeft, en ook mijn iPhone 4 op iOS 7.1.2 is gewoon goed.
[ Voor 10% gewijzigd door GerardVanAfoort op 26-03-2015 21:42 ]
NRG