• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Redondo1982 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:20:
[...]

Dat was inderdaad een eersteklas naaistreek van Apple. Zag er hetzelfde uit, maar het was in feite een totaal ander product binnen een half jaar. Toen gingen ze echt de kant op van Samsung en co.

De early adopters werden weer keihard afgestraft door Apple. Sindsdien geen grotere iPad meer gekocht door deze naaistreek! Wachten loont heb ik inmiddels door bij Apple, zowel qua algemeenheid als de kinderziektes die er dan uit zijn.
Gebeurt bij elke fabrikant. De ontwikkelingen gaan zo hard, iets wat morgen nieuw is is overmorgen al weer oud. Zo kan je jouw optimale systeem blijven uitstellen (bespaart je wel geld :)). Tevreden zijn met wat je hebt is het toverwoord! Niet zo vluchtig. Niet altijd het nieuwste of snelste willen hebben, kost je bakken onnodig geld uitgeven.

Ik heb mijn iPad 3 sinds de introductie. En ik gebruik 'm véél! Sinds iOS 5.1. Heb me hiermee nooit bekocht gevoeld. Ik kan tevreden werken op oudere systemen, maar ook enorm veel plezier hebben aan overklokte bakken op Z mobo's, bakken geheugen, en 512 GB SSD's die echt vliegen.
Nog steeds geldt die iPad 3 doet en kan wat die vanaf het begin gedaan heeft, en ook mijn iPhone 4 op iOS 7.1.2 is gewoon goed.

[ Voor 10% gewijzigd door GerardVanAfoort op 26-03-2015 21:42 ]

NRG

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:22
Heren, kunnen we aub deze discussie afronden? Het is duidelijk, de één ervaart het anders dan de ander.

• VDB_Mathias
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-12-2025
Lasmibalsingh schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:16:
Draait iemand hier de 8.3 beta? Kan hij of zij vertellen of het Nederlandse toetsenbord in 8.3 ook woordvoorspelling heeft zoals in het Engels (en vele toetsenborden van derden)?
Neen helaas nog steeds geen woordvoorspelling in het Nederlands.

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik heb vandaag mn iphone 6 geupdate naar IOS 8.2, maar elke keer als ik mijn telefoon update naar een nieuwere versie raak ik mijn gezondheid gegevens kwijt. Nu is het niet zo erg dat het verloren gaat, maar liever niet :)

Ik gebruik hem alleen voor het aantal stappen, maar vroeg me af of meer mensen dit hebben.

• Pluizel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-08-2023
Mijn iPhone 5s met ios8.2 heeft een gek euvel: de stappenteller doet het nog wel, maar hij houdt niet meer bij hoe ver ik dan loop sinds 22 maart. Is dit een 8.2 bug?

Ik vond het juist zo leuk om bij te houden hoeveel ik loop op mijn werk... :)

Dat klinkt raar en dat is het ook

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
wii06 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:29:
Ik heb vandaag mn iphone 6 geupdate naar IOS 8.2, maar elke keer als ik mijn telefoon update naar een nieuwere versie raak ik mijn gezondheid gegevens kwijt. Nu is het niet zo erg dat het verloren gaat, maar liever niet :)

Ik gebruik hem alleen voor het aantal stappen, maar vroeg me af of meer mensen dit hebben.
Kan je dat niet van te voren automagisch laten backupen zoals bij samsung apps?

Trouwens ben nu aan het update naar ios 8.3 beta2 de publieke beta wel te verstaan.
Ben benieuwd...

[ Voor 9% gewijzigd door Thombias op 27-03-2015 17:45 ]

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik experimenteer met de Meerkat app. Steeds valt de verbinding weg met de mededeling dat de connectivity te wensen overlaat. Heb normaal geen problemen met deze wifi verbinding. Enig idee? Hebben er meer ervaring mee?

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:28

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Sinds iOS 8.2 is er volgens mij een bug in de App Store met betrekking tot App Updates. Er zijn de afgelopen dagen voor mij geinstalleerde apps, updates uitgekomen, maar ik heb nooit een badge symbol of een update zien staan, tussen de "updates"

Bij "Aankopen" staat al de nieuwste versie.

Het lijkt er op dat de App Update pagina niet wordt vernieuwd, hoevaak je het ook probeert.

Zodra ik een App verwijder die wel tussen de update lijst stond, verwijder. Wordt de update lijst verschoond, en na een paar seconden, druppelen de updates binnen. Zelfs van vier dagen terug bijvoorbeeld.

Echt waardeloos. Of je moet wachten, dat de App Store, zelf de Updates verschoond, maar daar gaan ook wel 7-14 dagen overheen. Of de App handig verwijderen en installeren vanuit "Aankopen"

[ Voor 4% gewijzigd door Splinter Cell op 01-04-2015 15:53 ]

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Splinter Cell schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:52:
Sinds iOS 8.2 is er volgens mij een bug in de App Store met betrekking tot App Updates. Er zijn de afgelopen dagen voor mij geinstalleerde apps, updates uitgekomen, maar ik heb nooit een badge symbol of een update zien staan, tussen de "updates"
In de App Store bij uitgelicht helemaal naar beneden, daar zie je je tegoed en tevens account gegevens.
Daar een keer uit en inloggen kan dit oplossen.

Eerste app update na 8.2 was voor mij NOS op 19 maart (3.5.2). Het badge appsymbool voor een update kreeg ik dezelfde of de volgende dag. Wat gebruikelijk is.

NRG

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-01 13:29
Zijn er mensen hier die ook last hebben dat als je safari opent op je mobiel en je typt een woord in de balk bovenin en vervolgens druk je op "Ga" dat die dan niks doet maar dat je eerst moet wachten totdat resultaten op je scherm komen zoals "zoek met google", "bladwijzers en geschiedenis"? De snelheid van even snel naar iets browser word daardoor sterk onderuit gehaald. Pas later naar soms paar seconden doet het "Ga" knopje wel iets.

Ik vind dit nogal behoorlijk vervelend en dat op een iphone 6 plus.

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
als ik bovenin de balk bijvoorbeeld tweakers intyp en dan op Ga druk, dan ga ik meteen naar de website van Tweakers.

Ik weet niet of je dat bedoelt.

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

GerardVanAfoort schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:24:
[...]

In de App Store bij uitgelicht helemaal naar beneden, daar zie je je tegoed en tevens account gegevens.
Daar een keer uit en inloggen kan dit oplossen.

Eerste app update na 8.2 was voor mij NOS op 19 maart (3.5.2). Het badge appsymbool voor een update kreeg ik dezelfde of de volgende dag. Wat gebruikelijk is.
Nee, dat heb ik ook al geprobeerd en uitgesloten. Vandaag heeft de ING weer een update uitgebracht, bij 'Aankopen' was het nog niet bijgewerkt, maar bij de updates wel, toen ik dus een app ging verwijderen.

De App Store met updates reageert gewoon raar.

• DannyBevers
Garret1410 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:39:
als ik bovenin de balk bijvoorbeeld tweakers intyp en dan op Ga druk, dan ga ik meteen naar de website van Tweakers.

Ik weet niet of je dat bedoelt.
Ja dat probleem heb ik dus dat die dat niet direct doet. Ik krijg als ik tweakers intyp dit onderstaande (screenshot 1). En als ik dan 10 seconden wacht krijg ik zoals screenshot 2 en dan kan ik pas op "Ga" drukken en dan heeft het ook pas effect en gaat die erheen.

Heeft iemand die probleem ook of is opnieuw installeren de oplossing hiervoor?

(screenshot 1)
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/f.cl.ly/items/2S2T3R1D403K1e1E3g35/730219272_3370336186611324191.jpg

(screenshot 2)
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/f.cl.ly/items/0c3n3p2h3h0B2N3C0n1h/730219725_12959065509965580982.jpg

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

@ Danny

Naast je wifi icoon zie je dat ie allerlei data nog zoekt/ophaalt. Bij instellinge>safari is het eerste blok "zoek".
Zoekmachinesuggesties en laad beste resultaat vooraf kan je om en om eens uitzetten.
De spotlight suggesties, volgens mij doorzoekt deze ook je browse geschiedenis.
Wis af en toe je geschiedenis.

En ervaar je deze lange zoek en laadtijden op meerdere wifi points hetzelfde?

NRG

• DannyBevers
@ CH 033

Hij is inderdaad naar de resultaten aan het zoeken. Ik gooi regelmatig mijn geschiedenis leeg etc.
Ik heb dit probleem echter altijd waar ik ook ben en of ik nu op een glasvezel wifi point zit of bij mij thuis het maakt geen verschil helaas.

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Die locatie gebaseerde suggesties van Spotlight kunnen dit ook veroorzaken. Wederom bij inst. safari, spotlight uitzetten. En dan inst. privacy, locatiegegevens, systeem, spotlight suggesties uitzetten. Je ziet dat ie locatie gegevens gebruikt bij je GPS icoon.

Ervaar je ook lag (niet door kunnen typen) in url bars?

[ Voor 11% gewijzigd door GerardVanAfoort op 02-04-2015 22:47 ]

NRG

• DannyBevers
Ik heb alles eens nogmaals leeggegooid van mijn browser geschiedenis etc, telefoon opnieuw geïnstalleerd. Dit had geen enkel effect helaas.

Echter heeft het wel effect als ik mijn telefoon in flight mode zet met alleen wifi aan en location uit. Lijkt toch aan de location te liggen echter had ik vooraf ook al de instelling uitgezet die je aan gaf.

Beetje tevergeefs dit maar alsnog bedankt!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:59
iOS 8.3 is vanaf nu te downloaden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:02
Krijgen jullie de Nederlandse Siri zo ver dat hij iemand belt en gelijk speaker phone aan zet? Als ik zeg: 'Bel Pepijn over de speaker' dan werkt het in ieder geval niet :'(

[ Voor 29% gewijzigd door oohh op 08-04-2015 20:19 ]

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:42

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Popcorn time schijnt volgens een mede tweaker niet meer te werken dus ik wacht nog even, misschien zijn er wel meer bugs...

Edit: nvm :o ik gebruik t zelf niet btw

[ Voor 14% gewijzigd door Bensjero op 08-04-2015 21:02 ]

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-01 13:44
oohh schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:17:
Krijgen jullie de Nederlandse Siri zo ver dat hij iemand belt en gelijk speaker phone aan zet? Als ik zeg: 'Bel Pepijn over de speaker' dan werkt het in ieder geval niet :'(
"Bel ... over de luidspreker" werkt hier wel!

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10-2025

LoneWolf

Just a Byte

Iemand al door hoe je smilies kan sturen in je sms'jes ? Bij smiley gezichtje zet Siri er :-D in ipv de echte smiley.

En als je een multiculti -emoticon stuurt naar iemand die geen 8.3 heeft krijgt deze een soort alien emoticon er bij te zien

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

JensinatoR schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:18:
Popcorn time schijnt volgens een mede tweaker niet meer te werken dus ik wacht nog even, misschien zijn er wel meer bugs...
Is geen bug hè. Zoek jij popcorn time maar eens op in de AppStore... suc6

NRG

• Rivanov
JensinatoR schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:18:
LOL. Dat is geen bug. Popcorn Time is niet voor niets alleen buiten de App Store om te installeren. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:02
Erulezz schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:30:
[...]

Thanks! :)

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:57

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Erulezz schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:30:
[...]

En wanneer je via "Hey Siri" iemand belt doet hij dat standaard, dus "Hey Siri, bel piet" is genoeg dan :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Er staan me toch een partij servers te roken, inmiddels al 80 minuten bezig en nog steeds niet klaar met downloaden.

Wat is trouwens het effect van Siri op je batterij? Ik weet dat hij alleen reageert op Hey Siri als hij aangesloten is, maar ik wil ook graag weten of het buiten dat nog van invloed is op je batterijduur. Zoniet dan is het een no-brainer en zet ik het aan. Zowel dan laat ik het toch maar uit.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:13

HaterFrame

Well... Poo came out!

Kan iemand mij het build nr van 8.3 vertellen? Ik draai nu nog de public beta en die wil die niet updaten :(

I am the great Cornholio!

Verwijderd

Mijn iPad2 meldt build 12F69, al wordt elders ook wel 12F70 gerapporteerd.

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mkay, zou de build voor de iphone 6+ nog verschillen? Mijn build op die is 12f61

[ Voor 20% gewijzigd door HaterFrame op 08-04-2015 23:45 ]

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-01 22:00
Iphone 5s build 12f70

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Thnx! Maar even handmatig updaten. OTA blijft maar melden dat er te weinig ruimte is terwijl ik ruim 2,5GB vrij heb.

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:40
Het is nu ook mogelijk om handmatig te schakelen tussen 2G, 3G en 4G viel mij net op.

Overigens werkt dit alleen op de iPhone. Op de iPad heb je nog steeds alleen de keuze tussen 4G aan of uit, waarbij je bij uit doorgaans op 3G terecht komt.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

• Rivanov
Siri werkt top. Heerlijk handsfree berichten sturen in de auto. Heb m'n telefoon in een vakje liggen en kan normaal praten.. gebruikt hij dan de Bluetooth installatie van m'n auto? Dus de microfoon die in m'n auto verwerkt zit? Want hoefde helemaal niet hard te praten.

Stem van Siri gaat dan namelijk ook via de speakers van m'n auto.. werkt erg goed. :)

Verwijderd

In de releasenotes kon ik het niet met zoveel woorden terugvinden, maar mij viel op dat (op een iPad2) ditmaal Bluetooth niet automatisch werd ingeschakeld na de update. Dat was voorheen vaste prik: eerst BT uitzetten, om gebruikstijd te maximaliseren.

Wat vervolgens de vraag oproept: onthoudt iOS voortaan de status? M.a.w. als je voor de update BT aan had staan, staat het dan erna ook aan?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2015 11:01 . Reden: Drommels, autocorrectie-ergernissen. ]

• Pyrone89
Was met 8.2 ook al zo.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01 01:06

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

De eerste ervaringen met IOS8.3 op de iPhone5 zijn goed hier. Apps reageren weer snel als vanouds (in app verversen lijkt ook een stuk sneller) en ik heb eindelijk geen problemen meer met mijn wifi thuis.

De 2G/3G/4G toggle is ook fijn, want ik woon in een randgebied en 3G/4G van vodafone is daar zo slecht dat de batterydrain aanzienlijk is.. 2G ftw! Zo happy!! :D

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Maar op 2G komt er toch geen webpagina meer fatsoenlijk binnen?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:43

RnB

Op zijn 3G/4G waarschijnlijk ook niet en aangezien zijn iPhone daardoor wel sneller leeg is, zou ik het ook wel weten.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ipad 3 proberen te updaten naar 8.3.... Ging prima moest alleen weer de eerste 'Hello' wizard doorlopen (?)

Daarna even het emoji toestenbord geopend en even gescrolld en *bam* zwart scherm met Apple logo. Daarna melding dat ik de ipad moet activeren (wtf?) En nu wil hij niet verder....

Bedankt Apple...

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

8.3 gaat hier ook als een speer! Had 'm gisteren om 20:00 weer up and running. Deze keer eens gekozen om na de update geen factory reset te doen, wel van tevoren even apps eraf en iCloud backup uitgezet.

Er is weer een paar procent snelheidswinst overall bijgekomen. (met een beetje placebo natuurlijk.. :))

2G keuze is vnl fijn als je veel op Wi-fi doet. Het bereik van 2G (en volgens mij ook 4G) is veel beter, je telefoon connect makkelijker naar de zenders, bespaart batterij! Idd 2G noodgedwongen in A'foort Vathorst bij een vriendin, men wat is dat ruk surfen! Dan maar weer op mijn oude "brakke" WNDR3700 die bij haar staat..

NRG

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01 01:06

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:55:
Maar op 2G komt er toch geen webpagina meer fatsoenlijk binnen?
In huis is er wel wifi voorhanden.. Daarnaast gaat het inderdaad om de accu: door het continu switchen tussen 2/3/4G zendmasten gaat de batterij snel leeg, mislukken oproepen, vallen gesprekken tussentijds weg of komen berichtjes niet aan.. Mijn moeder heeft haar smartphone nu gefoceerd op 2G staan en is weer goed bereikbaar en kan een week doen op 1 acculading (licht gebruik). Op 3G haalde ze amper een paar dagen..

Vroeger hadden we dat nooit, maar sinds d einvoering van 4G hebben we opeens 'beperkte dekking'...

Nu kan ik daar dus ook weer goed bereikbaar zijn!

[ Voor 3% gewijzigd door Michael Knight op 09-04-2015 12:58 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
Iemand een idee of je niet terug kan naar de old style emoji? deze zijn te belachelijk voor woorden...

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Frostbite schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:24:
Ipad 3 proberen te updaten naar 8.3.... Ging prima moest alleen weer de eerste 'Hello' wizard doorlopen (?)

Daarna even het emoji toestenbord geopend en even gescrolld en *bam* zwart scherm met Apple logo. Daarna melding dat ik de ipad moet activeren (wtf?) En nu wil hij niet verder....

Bedankt Apple...
Activeren en nu ga jij niet verder.? Je moet bij de update idd je Apple-ID verifiëren, mogelijk is dit niet helemaal goed gegaan. Geen brand, alsnog doen.
Tevens een aantal keuzes van nieuwe functies aan of uitzetten. Een zeer nette manier op deze manier, maar je moet wel ff wat vragen beantwoorden. Dit komt vaker voor hoor bij major of minor updates.

NRG

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

GerardVanAfoort schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:12:
[...]

Activeren en nu ga jij niet verder.? Je moet bij de update idd je Apple-ID verifiëren, mogelijk is dit niet helemaal goed gegaan. Geen brand, alsnog doen.
Tevens een aantal keuzes van nieuwe functies aan of uitzetten. Een zeer nette manier op deze manier, maar je moet wel ff wat vragen beantwoorden. Dit komt vaker voor hoor bij major of minor updates.
Al veel vaker updates gedaan, complete restoren van tig apparaten maar dit nooit gezien.
Inmiddels na het verwijderen van de simkaart gaat hij wel verder.

Na het opnieuw plaatsen van een werkende simkaart (8.2 werkend) krijg ik nu weer de activatiemelding.

Ik heb het idee dat de providerinstellingen kwijt zijn oid?

Inmiddels zit ik er weer in maar de simkaart werkt dus ineens niet meer ??

Goed zonder sim geen probleem, met sim schiet hij in een soort error stand (apple logo + activatie waar hij niet doorheen komt) Misschien Apple maar eens bellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Frostbite op 09-04-2015 13:25 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Frostbite schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:22:
[...]

Al veel vaker updates gedaan, complete restoren van tig apparaten maar dit nooit gezien.
Inmiddels na het verwijderen van de simkaart gaat hij wel verder.

Na het opnieuw plaatsen van een werkende simkaart (8.2 werkend) krijg ik nu weer de activatiemelding.

Ik heb het idee dat de providerinstellingen kwijt zijn oid?

Inmiddels zit ik er weer in maar de simkaart werkt dus ineens niet meer ??

Goed zonder sim geen probleem, met sim schiet hij in een soort error stand (apple logo + activatie waar hij niet doorheen komt) Misschien Apple maar eens bellen.
Welke provider? Misschien gaat er iets niet goed met een carrier update. Of probeer eens met 3 of 4G uit.
Of je sim hangt met aanmelden, provider kan dit resetten

[ Voor 3% gewijzigd door GerardVanAfoort op 09-04-2015 13:46 ]

NRG

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:21
De iphone lijkt inderdaad een heel stuk sneller met de nieuwe update. Vooral in WhatsApp lijkt het verzenden en ontvangen van berichten eindelijk een beetje een vergelijkbare snelheid te hebben als op Android.

Overigens duurde het ook bij mij erg lang voor de carrier weer gevonden kon worden. Maar het handmatig kiezen van 2g/3g/4g is wel super! Kan de telefoon het eindelijk weer eens uithouden bij een lange dag :-)

De emoticons zijn wel jammer en de nieuwe interface vind ik niet echt super handig..

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:36

JB

Cédric roelt!

Rivanov schreef op donderdag 09 april 2015 @ 07:56:
Siri werkt top. Heerlijk handsfree berichten sturen in de auto. Heb m'n telefoon in een vakje liggen en kan normaal praten.. gebruikt hij dan de Bluetooth installatie van m'n auto? Dus de microfoon die in m'n auto verwerkt zit? Want hoefde helemaal niet hard te praten.

Stem van Siri gaat dan namelijk ook via de speakers van m'n auto.. werkt erg goed. :)
Hoe activeer je Siri dan in je auto? Je moet nog steeds op de home knop drukken toch :?

Mijn boefje is liev!

• NielsTn
JB schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:03:
[...]

Hoe activeer je Siri dan in je auto? Je moet nog steeds op de home knop drukken toch :?
volgens mij reageert Siri automatisch als je iPhone aan de oplader is aangesloten.....
indien stand-alone als smartphone, dan druk je op de home-button

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

[...]

Ik heb een Mr. Handsfree Blue Solar met maar drie knoppen. Opnemen/beeindigen en volume harder of zachter. Opnemen/beeindigen knop iets langer ingedrukt houden activeert hierbij Siri.

NRG

• Rivanov
[...]

Als hij aan de oplader hangt kun je inderdaad Hey Siri zeggen om het te activeren.
Anders even de Home knop ingedrukt houden.. maar dat is nog altijd veiliger om snel te doen dan een heel bericht te typen achter het stuur. ;)

• JB

JB

Cédric roelt!

NielsTn schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:06:
[...]

volgens mij reageert Siri automatisch als je iPhone aan de oplader is aangesloten.....
indien stand-alone als smartphone, dan druk je op de home-button
Door "hey Siri" te roepen? Of wat bedoel je met automatisch? Ik heb de telefoon nooit aan de lader in mijn auto maar ik zou het wel ideaal vinden als ik Siri kan triggeren zonder dat toestel in de hand te moeten nemen.
GerardVanAfoort schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:07:
[...]

Ik heb een Mr. Handsfree Blue Solar met maar drie knoppen. Opnemen/beeindigen en volume harder of zachter. Opnemen/beeindigen knop iets langer ingedrukt houden activeert hierbij Siri.
Zal eens kijken, mijn carkit is ingebouwd als onderdeel van de radio/nav unit. Ik denk dat ik 'm niet kan triggeren met de nav unit (allemaal touch) :(

Mijn boefje is liev!

• Rivanov
Ik zal dat eens proberen zometeen.. in mijn DS3 is mijn carkit ook helemaal affabriek ingebouwd, maar kan wel eens proberen om de opnemen/ophang knop lang ingedrukt te houden.. kijken of hij dan Siri triggert.

• NielsTn
JB schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:13:
[...]

Door "hey Siri" te roepen? Of wat bedoel je met automatisch? Ik heb de telefoon nooit aan de lader in mijn auto maar ik zou het wel ideaal vinden als ik Siri kan triggeren zonder dat toestel in de hand te moeten nemen.
Ja volgens mij wel (heb zelf Siri nog niet gebruikt), maar google eens er op. Daarom reageert SIRI ook als ie thuis aan de oplader ligt (naar het schijnt)

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Het is eigenlijk een methode om stembediening te activeren, officieel door Apple zo beschreven. Ik heb een iPhone 4, geen Siri... (oeps) maar wel stembediening. Voor nieuwere iPhones is het of stembediening of Siri die je gebruikt, een van beiden wordt dan uitgeschakeld. Misschien is de functie knop ingedrukt houden wel gekoppeld aan Siri?

Edit: iPad 3 in de auto met Siri, het werkt, zonder oplader. Soft key voor aannemen/ophangen bluetooth carkit net korter dan een seconde indrukken. Hey Siri! Antwoord: (2 sec.) zo te zien werkt de internetverbinding niet meer _/-\o_
Ik had nog een streepje Wi-fi, maar vooruit, de functie werkt!

[ Voor 30% gewijzigd door GerardVanAfoort op 09-04-2015 15:15 ]

NRG

• Rivanov
Rivanov schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:18:
Ik zal dat eens proberen zometeen.. in mijn DS3 is mijn carkit ook helemaal affabriek ingebouwd, maar kan wel eens proberen om de opnemen/ophang knop lang ingedrukt te houden.. kijken of hij dan Siri triggert.
Dit werkt niet in mijn auto.

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

NielsTn schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:46:
[...]

Ja volgens mij wel (heb zelf Siri nog niet gebruikt), maar google eens er op. Daarom reageert SIRI ook als ie thuis aan de oplader ligt (naar het schijnt)
Dit stond bij mijn standaard instelling uit, maar kun je aanzetten idd. (continu microfoon open!)
Instellingen>Algemeen>Siri>Sta 'Hé, Siri' toe. Indien aan oplader.

NRG

• NielsTn
Ik kreeg SIRI pas te zien toen ik bij Algemeen -> Beperkingen --> [voer code in] -- SIRI ingeschakeld had.... heeft me wel wat hoofdbrekens gekost.

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:02
Met 8.3 is eindelijk mijn trage WiFi reactietijd (latency) verholpen. Het duurde soms enkele seconden voordat een pagina geladen werd.
Ik dacht steeds dat dit aan mijn router lag (al deed mijn Windows laptop het prima) en was al ip zoek naar een andere, maar het blijkt dus aan de iPhones gelegen te hebben.
Helemaal top!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Jammer dat de Nederlandse Siri nog zo robotachtig klinkt.

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-01 19:27
Splinter Cell schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:36:
Ja echt he, aantal jaar op gewacht.. En dan krijgen we dit.. ben echt teleurgesteld. Ook omdat je nog bijna niks kan vragen wat echt nuttig is.

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

colorsone schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:03:
[...]

Ja echt he, aantal jaar op gewacht.. En dan krijgen we dit.. ben echt teleurgesteld. Ook omdat je nog bijna niks kan vragen wat echt nuttig is.
Niet te hoge verwachtingen hebben, is minder teleurstelling. Apple verricht geen wonderen! (dat zit niet bij de prijs inbegrepen) de events zijn natuurlijk de beste marketing, en de meeste marketing is... een mooier voorgespiegelde werkelijkheid.

Ik ben al 3 jaar verrast met wat ik er voor mogelijkheden bij krijg op m'n iPad 3.

Hieronder Bron: OMT

Dit kan je de Nederlandse Siri vragen:

Telefoon: ‘Bel Jan David’
FaceTime: ‘FaceTime Koen’
Apps: ‘Start Foto’s’
Berichten sturen: ‘Vertel Maarten dat ik onderweg ben’
Agenda: ‘Plan een afspraak om negen uur’
Kaarten: ‘Breng me naar Rotterdam Centraal’
Twitter: ‘Tweet…..’
FaceBook: ‘Plaats op FaceBook…’
Restaurants: ‘Pizza in Rotterdam’
Muziek: ‘Speel Jan Smit’
Herinneringen: ‘Herinner me dat ik aandelen Apple moet kopen’
Mail: ‘Mail Koen over WWDC 2015′
Weer: ‘Hoe wordt het weer vandaag?’
Aandelen: ‘Wat is het aandeel Apple waard?’
Wekker: ‘Maak me om 7 uur wakker’
Contacten: ‘Waar woont Jan David?’
Notities: ‘Noteer: Geluncht voor 12 euro’
Instellingen ‘Maak het scherm donkerder’
Web: ‘Zoek op het web naar One More Thing’
Vragen (WolfRam Alpha): ‘Wat is de afstand tot de zon?’
Podcasts: ‘Speel podcasts af’

NRG

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Splinter Cell schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:36:
Enhanced Voice quality (gratis) downloaden kan alleen op Wi-fi

Instellingen Algemeen Toegankelijkheid VoiceOver Spraak Standaarddialect Betere kwaliteit (selecteren)

[ Voor 6% gewijzigd door GerardVanAfoort op 10-04-2015 16:54 ]

NRG

• Pyrone89
GerardVanAfoort schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:48:
[...]

Instellingen Algemeen Toegankelijkheid VoiceOver Spraak Standaarddialect Betere kwaliteit (selecteren)

That's all!
Is dat niet voor Dicteren. Siri is weer iets anders

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Pyrone89 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:51:
[...]

Is dat niet voor Dicteren. Siri is weer iets anders
My bad.

Edit: toch wel

[ Voor 17% gewijzigd door GerardVanAfoort op 10-04-2015 17:04 ]

NRG

• vanaalten
  • Laatst online: 17:07
GerardVanAfoort schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:39:
Vragen (WolfRam Alpha): ‘Wat is de afstand tot de zon?’
Hmm, bij mij doet 'ie het niet. Hij denkt dat er een lokatie 'zon' is en gaat niet op het web bij Wolfram Alpha zoeken. Afstand naar "autorijschool de zon" wilde ik nou net niet weten...

• JB

JB

Cédric roelt!

Kun jij bij Siri ook je bericht wat je wil versturen aanpassen ipv helemaal opnieuw voor te moeten lezen? Ons zoontje heet Tijn en Siri vind dat steeds "teen" :/

Mijn boefje is liev!

• Tropicc
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-01-2024
Kun je Siri niet instellen als vrouw (Nederlands)? Luister liever naar een Heleen de Geest (:P) dan deze man.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Helaas niet, het is mij ook een raadsel waarom ze "Xander" gekozen hebben in plaats van "Claire" (de 2 nederlandse stemmen in OSX. Toegeven, misschien is Xander iets beter uitgewerkt, maar Claire is veel prettiger.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
GerardVanAfoort schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:48:
[...]

Edit: niet voor Siri
Enhanced Voice quality wordt welzeker door Siri (Dutch) gebruikt. Dat is in ieder geval wél zo in 8.3 Beta 3.

🌞🍃

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:43

RnB

Ik hoor geen verschil hier.

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Datafeest schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:32:
[...]

Enhanced Voice quality wordt welzeker door Siri (Dutch) gebruikt. Dat is in ieder geval wél zo in 8.3 Beta 3.
Edit: zie latere post

[ Voor 29% gewijzigd door GerardVanAfoort op 10-04-2015 16:53 ]

NRG

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Edit: zie latere post

Wel idioot makkelijk zeg, al die taken die Siri kan laten uitvoeren! Werkt hier moeiteloos.

[ Voor 25% gewijzigd door GerardVanAfoort op 10-04-2015 16:52 ]

NRG

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
GerardVanAfoort schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:47:
[...]

Idd. Ik heb nu net ook speak sel. en speak screen aangezet en daarbij de betere kwaliteit stem gekozen. Daarna Siri, maar deze gebruikt absoluut maar een en dezelfde engine.

Wel idioot makkelijk zeg, al die taken die Siri kan laten uitvoeren! Werkt hier moeiteloos.
Really?
Zoals hier beschreven heeft dus geen effect in 8.3 final?
Datafeest in "[iOS 8] Ervaringen & Discussie"

Als dat zo is dan slaat de Dutch Siri echt de plank mis:
- Een afschuwelijke stem;
- Een heel matige herkenning (Open Spotify kan al niet eens).

Ik heb m'n 8.3 beta weer op US gezet. Ik kan meer met de USA versie dan de Nederlandse.

🌞🍃

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:52

Grin

Ride si sapis.

Oh wat ben ik hier blij mee!
Ideaal voor een wat langere batterijduur!
Default op 2G zetten en LTE alleen gebruiken wanneer dat nodig is. En dus niet in de achtergrond een loze 4G connectie actief hebben die je accu leeg slurpt!

Afbeeldingslocatie: https://idroid.us/wp-content/uploads/2014/10/ios-8-cellular-settings-feature.jpg

NewsBlur || My Fujifilm gear

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-01 19:27
Grin schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:51:
Oh wat ben ik hier blij mee!
Ideaal voor een wat langere batterijduur!
Default op 2G zetten en LTE alleen gebruiken wanneer dat nodig is. En dus niet in de achtergrond een loze 4G connectie actief hebben die je accu leeg slurpt!

[afbeelding]
Hey nice, was me nog niet opgevallen! Thnx for the heads up!

• JB

JB

Cédric roelt!

Datafeest schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:39:
[...]

Really?

Ik heb m'n 8.3 beta weer op US gezet. Ik kan meer met de USA versie dan de Nederlandse.
Haha je moet het "verNederlandst" zeggen. Tenminst bij Telegram is dat ook, dat moet je letterlijk telegram noemen en niet op z'n engels.

Mijn boefje is liev!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

[...]

Really?

Nou komt 'ie:

Indien je nog niet eerder een Enhanced Voice quality hebt gebruikt in voice over, speak screen of speak selection is de Siri text-to-speech engine Xander low bit-rate (idd echt blik)

De EVq versie downloaden: Instellingen Algemeen Toegankelijkheid VoiceOver Spraak Standaarddialect Betere kwaliteit (selecteren). Downloaden duurt even, zorg nadien dat dit ook als gekozen stem geselecteerd staat. (Standaard dialect Nederlands verbeterd). Het verschil is duidelijk te horen.

Deze Nuance Vocalizer engine bestaat al 4 jaar, uit het onderwijs weet ik dat Nuance Vocalizer Xander als een zeer prettige engine wordt ervaren. Claire een goede tweede. Het is wachten op de volgende stap, weer iets dichter bij de human voice.

De commando's die je geeft gaan weer via speech-to-text. Hiervoor kies je de invoer taal. Nu is het zo bij Nederlands dat deze zeer beperkt Engelstalige woorden zal herkennen. Wat het wel wat lastiger maakt in deze tijd waarin we zoveel (te veel :)) Engelse leenwoorden en uitdrukkingen gebruiken.

Er is maar een manier om dit te laten werken zolang je de Nederlandse stt engine gebruikt. Spellen!

Open Ghostery resulteert in ..de app country niet hebt.
Open (lekker snel spellen) G H O S T E R Y, opent mijn app
Open N O S, dit spel je al automatisch

@Datafeest, ik heb er maar gelijk even een duidelijke uitwerking van gemaakt, voor iedereen.
Ook voor mij was het wat verwarrend, ik had die EVq al op mijn iPad staan.

NRG

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:35
[...]

Really?

Open spotify werkt hier prima hoor. Gelijk zonder oefenen. Misschien rustiger praten?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Idem hier

39

• Tropicc
  • Laatst online: 25-01-2024
Als ik het op z'n Engels zeg dus Spottie-faj pakt hij hem niet, dan verstaat hij sportief why. Als ik spoo-tie-fie zeg pakt hij hem direct. Zelfde met Instagram op z'n engels en insta-gram (als in gram als gewicht) pakt hij hem wel.

[ Voor 25% gewijzigd door Tropicc op 10-04-2015 19:27 ]

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:18

Rudios

Lost in space?

Bij mij synced Photo's app niet met m'n devices. Niet mijn macbook, niet mijn iPad. Ik zie alleen de nieuwe foto's die ik maak op mijn iPhone op mijn iPhone dus. Bij mijn Macbook zie ik wel de die nog 3490 foto's moet uploaden, maar er gebeurd verder niks. Ik heb iCloud en photo's in iCloud ook al aan en uitgezet, maar het helpt helemaal niks. Wat kan hier het probleem zijn, iemand een idee?

Whole lot of stars ***

• Alwayshappyz
  • Laatst online: 26-11-2025
Ik probeer ook vanaf mijn iPad foto's naar iCloud te zetten, maar hij heeft er echt maar 15 ofzo overgezet. Staat wel dat er een aantal klaar staan, maar doet urenlang niks

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Jup, hier ook, ik heb ook alle devices herstart, soft-reset. Niks mag helpen, ik lees er ook niet zo veel van op het internet. Vaag.

Whole lot of stars ***

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:13
Rudios schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 07:59:
Jup, hier ook, ik heb ook alle devices herstart, soft-reset. Niks mag helpen, ik lees er ook niet zo veel van op het internet. Vaag.
Voor de zekerheid: iCloud-fotobibliotheek staat op alle apparaten aan?

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ja, staat overal aan!

Whole lot of stars ***

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-01 15:35
Zijn er mensen die nog problemen hebben met 5GHz wifi verbinding die steeds wegvalt bij iOS 8.3? Ik had gehoopt dat dit verholpen zou zijn, maar niet bij mij helaas. Een AP op mijn werk is de enige waar dit probleem zich openbaart, maar irritant is het wel.

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

loeberce schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 08:52:
Zijn er mensen die nog problemen hebben met 5GHz wifi verbinding die steeds wegvalt bij iOS 8.3? Ik had gehoopt dat dit verholpen zou zijn, maar niet bij mij helaas. Een AP op mijn werk is de enige waar dit probleem zich openbaart, maar irritant is het wel.
Zelf kies ik bij verbinden met Wi-Fi altijd handmatig, SSID invullen, beveiliging WPA2 Personal (AES) gevolgd door ww. Ook heb ik 5 GHz op 802.11n only mode.
Je zou eens kunnen nagaan of er 802.11a apparaten in gebruik zijn die voor verstoring zorgen.

NRG

• vanaalten
Op een iPhone 4S met iOS8.3:
"Hey Siri, maak mij om acht uur wakker!"
..."Ik heb een wekker gezet voor acht uur"

Siri-alarm

Heerlijk uitgeslapen vanochtend!

Serieus, waarom?!? Er zal wel een default zijn, maar geen idee hoe ik die aanpas. Kan zo snel geen setting ervoor vinden - en op deze manier begint Siri wel nutteloos te worden.

En "maak mij wakker om acht uur met geluid" maakt geen verschil.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:57

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hier hebben wekkers via Siri wel gewoon geluid.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 15:19
Hier ook.

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Voordat we hier straks met zijn allen 'hier ook', 'geen probleem hier', 'bij mij doet 'ie het ook', 'hier niet (en alle andere varianten) is het misschien hulpzaam om uit te zoeken waarom het alarm van vanaalten geen geluidje geeft. Gebeurt het bijvoorbeeld ook als @vanaalten handmatig een nieuw alarm toevoegt? En wanneer een agenda-afspraak gemaakt wordt? Staat de telefoon niet toevallig op 'niet storen'?

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Verwijderd

Hmm... ik gebruik weleens programma's als iFunBox om zo toegang te krijgen tot de 'Documents' folder van geïnstalleere apps. Bijvoorbeeld om handmatig bepaalde data over te kunnen halen naar de computer. Sinds iOS 8.3 lijken dit soort programma's geen toegang meer te hebben tot die 'Documents' folder....

• vanaalten
RobV schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:54:
Voordat we hier straks met zijn allen 'hier ook', 'geen probleem hier', 'bij mij doet 'ie het ook', 'hier niet (en alle andere varianten) is het misschien hulpzaam om uit te zoeken waarom het alarm van vanaalten geen geluidje geeft. Gebeurt het bijvoorbeeld ook als @vanaalten handmatig een nieuw alarm toevoegt? En wanneer een agenda-afspraak gemaakt wordt? Staat de telefoon niet toevallig op 'niet storen'?
Dank voor deze tips - en ik ben er uit: hij gebruikt als geluid blijkbaar dezelfde als de laatst ingestelde wekker.

Als ik handmatig een alarm toevoeg dan stond het geluid ook op 'none'. Even veranderen naar bijv. Marimba als geluid - en als ik dan via Siri een alarm toevoeg, dan heeft die ook Marimba als geluid.

Kan mij alleen niet herinneren dat ik ooit een alarm zonder geluid heb ingesteld (kan mij ook niet voorstellen dat dat voor mij ooit nuttig zou zijn), maar goed: opgelost!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
vanaalten schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:48:
Kan mij alleen niet herinneren dat ik ooit een alarm zonder geluid heb ingesteld (kan mij ook niet voorstellen dat dat voor mij ooit nuttig zou zijn), maar goed: opgelost!
d:)b mooi!

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 11:36

jasjenl

Liab A Tymo

Heb mijn iPad 3 geupdated naar 8.3 maar dat ging niet geheel vlekkeloos: na de update kreeg ik bij elk programma dat pushmessages gebruikt (bijv. Facebook, Nu.nl, etc.) een melding dat ik me bij iTunes moest aanmelden om pushberichten te gebruiken. Die popup bleef maar verschijnen, bij sommige apps zo vaak dat je amper meer op het home menu kon komen (je moest eerst op ok tappen om de home button weer te laten werken bij die popup). Na wat googlen bleek dit geen onbekend probleem (ook al met eerdere iOS versies) en een hard reset zou een oplossing kunnen zijn. Dat dus maar gedaan, maar toen kreeg ik ineens een email dat mijn ipad verwijderd was als vertrouwd apparaat (???). Die kon ik dan wel weer toevoegen en daarna was het probleem met de pushbericht popup message ook verdwenen, maar wat hier nu precies misgegaan is snap ik niet helemaal....

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:45

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

MijnTomTom werkt sinds 8.3 niet meer goed samen. Bluetooth connectie werkt niet. Andere mensen hier ook last van?

http://www.xbmcfreak.nl/

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-01 17:06
Sinds de update naar iOS 8.3 werkt mijn mobiel netwerk niet meer op mijn iPad 3.
Telkens als ik opstart, of de vliegmodus terug uitschakelen blijft de melding verschijnen "Zoeken..."
De APN-instellingen zijn onverandert.
Nog iemand ditzelfde probleem

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Kozzmozz schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:21:
Sinds de update naar iOS 8.3 werkt mijn mobiel netwerk niet meer op mijn iPad 3.
Telkens als ik opstart, of de vliegmodus terug uitschakelen blijft de melding verschijnen "Zoeken..."
De APN-instellingen zijn onverandert.
Nog iemand ditzelfde probleem
Ja, als je leest...

Frostbite in "[iOS 8] Ervaringen & Discussie"

Misschien je provider bellen en vragen of de activering hangt. Volgens mij kunnen zij dit resetten.

NRG

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Wie een externe file explorer zoals iFunbox of iExplorer wil gebruiken wacht nog even met updaten naar 8.3!

http://lifehacker.com/ios...from-accessing-1697747357
Apple’s recently released iOS 8.3 update prevents desktop file explorers like iFunBox, iExplorer, iTools, and others from accessing the app directories on your devices. A few have updated with temporary fixes, but it might take a little while before everything’s working again.

Essentially, iOS 8.3 prevents these utilities from accessing apps unless they have iTunes File Sharing enabled. This means you can’t manually transfer over files or back up save file information . iFunBox explains the problem on their Facebook page:

OS 8.3 ruined our freedom of controlling data in our installed Apps and Games. Apple blocked access of the entire sandbox directory of every installed App since iOS 8.3. Previously only writing is block in executable directory. Now we totally lost the control of Apps on our own devices. We are investigating the situation. Before there is a solution, iFunbox will fail to open data directory of any App if the device is not jailbroken.ken.

Which is all to say, if you use a desktop file explorer, you might have some issues transferring files back and forth until they figure it out. This is only causing problems for files inside apps though, so any other transfers (ring tones, pictures, whatever else) will continue to work.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste